Hoe denken jullie er nu over ?
Ik ben post-TBC en mss kan ik nu meemaken waar iedereen zo zot over doet, 5 september laatste examen, en dan zal ik eens mijn chars tot level 100 brengen
TBC 2.0
Ok kan wel leuk worden denk ik.
Ok kan wel leuk worden denk ik.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Okay, dat worden weer een ton aan mensen die gaan re-rollen
.
Ja dat viel mij ook op...
Dit had ook aan WoD geplakt kunnen worden

Maar ze hebben het over pre exp activiteit, dus misschien toch nog een raid vóór de next expac, die de change inluid?
1e zone
valsharaH: lijkt op Hyjal lol (behalve dat zwart/wit/root bos, dat ziet er vet uit!)
srormheim, lijkt op zone boven org
[ Voor 35% gewijzigd door JBplap op 06-08-2015 18:27 ]
Ik hoop dat ze zeggen dat dit een gratis expansion is.
T zou mij niet zoveel uitmaken, maar het zou wel een mooi gebaar zijn inderdaad.junglebeast schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:25:
de site voor wie al wat wil lezen etc: http://eu.battle.net/wow/en/legion/#class
Lijkt me niet hé. Het blijft nochtans Blizzard Activisionjunglebeast schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:25:
Tesla M3LR '21
Class legendary weapon! gaaf, maar 1 spec kiezen dus...
Demon Hunter is een Hero class, hè! Dus je begint mogelijk bij level 55 of anders ipv level 1.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik mag hopen op level 55, zelfs met heirlooms zou ik niet nog eens vanaf 1 willen beginnen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die Artifacts zijn echt super. Eindelijk wat speciale progressie. En persoonlijk,
En die Class Halls.. ook zeer interessant.
En die Class Halls.. ook zeer interessant.
Tot dusver is het nog een beetje meh voor mij. Ik wil helemaal geen Doomhammer op m`n shaman. Leuk dat ze mooie looks geven aan de wapens. Maar iedereen loopt dus met hetzelfde straks.. Eerste wat ik doe als ik dat ding krijg is x-moggen. Ik wil juist meer keuze, niet minder door maar één beste keuze te geven..
Weer een kans gemist om een dye systeem te implementeren zodat looks pas echt persoonlijk worden.
Zonde, zo zonde.
Zonde, zo zonde.
Tesla M3LR '21
Ik heb wat later ingeschakeld. Wat is nou de volledige naam van de Exp?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
LegionBacotje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:52:
Ik heb wat later ingeschakeld. Wat is nou de volledige naam van de Exp?
Verwijderd
Demon hunter word een hero class en iets van een free lvl 100 ??ben ik even kwijt ben benieuwd wat t gaat brengen ben bij wotlk ingestapt
Verwijderd
Ja ik zag t net ben aan t lezen vind 110 lvl cap eerlijk gezegd wel wat te ver gaan mmer goed
Neem alles wat Blizz zeg maar met een flinke korrel zout want WoD zou ook super worden en echt het TBC gevoel terug brengen. Kwa content lijkt het bijna wel patch 6.3 alleen eerst even 40 euro aftikken aub.
It's never easy.....
Dit wel voor een groot deel idd!Radeon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:15:
patch 6.3 alleen eerst even 40 euro aftikken aub.
Het is wel duidelijk waar een groot deel van het team aan heeft zitten werken....
De volgende €€ generator, niet de huidige

Ben wel benieuwd of we straks maar 1 spec kunnen kiezen (ivm wapen).
Zou wel tof zijn, dat je je echt moet devoten aan 1 spec/rol. Maar maakt balancing nóg belangrijker met name voor pure dps classes.
Maar alles moet nub friendly tegenwoordig, dus mogelijk transformed je wapen bij class change ofzo.

Zondag hopelijk meer...
Profressions?
Pvp lijkt wel wat aandacht te krijgen met die call of Duty prestige hehe.
Double jump.....oh yeah...en dan gaan ze klappen..DH ben ik niet echt positief over van wat ik nu zie.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
jeah... dat gaat waarschijnlijk tot gevolg hebben in dungeons en raids dat je wel een x aantal DH's mee moet nemen...Bacotje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:32:
Double jump.....oh yeah...en dan gaan ze klappen..DH ben ik niet echt positief over van wat ik nu zie.
Geen probleem...Puc van S. schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
jeah... dat gaat waarschijnlijk tot gevolg hebben in dungeons en raids dat je wel een x aantal DH's mee moet nemen...
Die zullen er genoeg zijn

Overigens de 'hoop' op free expansion is al weg:
de knop 'pre-purchase now' is er al
Verwijderd
Ik vind het echt 10x niks. Het enige wat ik nog leuk vind zijn de prestige classes + portrait veranderingen. Al het andere? Bleh.
Het is ook echt één grote rip-off van andere MMO's. Zelfs de portraits hebben ze uit LOTRO, ook het legendary weapon gebeuren is uit LOTRO en GW2 gehaald. Voor de rest zien de nieuwe zones eruit alsof men dingen uit andere games en zones hebben gehaald. De Vrykul zone ziet er gewoon uit als The Rift in ESO en Skyrim. Oh en Dalaran is weer gerecycled, inclusief Violet Hold. Yay..
Tsja..ik voel gewoon geen innovatie, en dat had ik nu wel een beetje van Blizzard verwacht aangezien de sub numbers hard onderuit gaan. Had Kul Tiras gedaan met een island exploration mechanic of iets dergelijks, met schepen waarmee je kan varen. Beetje ArcheAge-achtige sandbox. Maar nee..het is weer zeer generiek allemaal met 'big evil'. Zelfs de naam voelt lazy aan. 'Legion'. Ik hoor al de grappen 'We are Legion' uit Mass Effect voorbij komen.
En dan ten slotte het prijskaartje, die gaat natuurlijk weer richting de 45 euro. Oh en nog geen release-date wat dus 2016 gaat betekenen. Mijn subscription is alweer een tijdje afgelopen maar dit gaat ook de eerste expansion worden die ik zeker ga overslaan.
Het is ook echt één grote rip-off van andere MMO's. Zelfs de portraits hebben ze uit LOTRO, ook het legendary weapon gebeuren is uit LOTRO en GW2 gehaald. Voor de rest zien de nieuwe zones eruit alsof men dingen uit andere games en zones hebben gehaald. De Vrykul zone ziet er gewoon uit als The Rift in ESO en Skyrim. Oh en Dalaran is weer gerecycled, inclusief Violet Hold. Yay..
Tsja..ik voel gewoon geen innovatie, en dat had ik nu wel een beetje van Blizzard verwacht aangezien de sub numbers hard onderuit gaan. Had Kul Tiras gedaan met een island exploration mechanic of iets dergelijks, met schepen waarmee je kan varen. Beetje ArcheAge-achtige sandbox. Maar nee..het is weer zeer generiek allemaal met 'big evil'. Zelfs de naam voelt lazy aan. 'Legion'. Ik hoor al de grappen 'We are Legion' uit Mass Effect voorbij komen.
En dan ten slotte het prijskaartje, die gaat natuurlijk weer richting de 45 euro. Oh en nog geen release-date wat dus 2016 gaat betekenen. Mijn subscription is alweer een tijdje afgelopen maar dit gaat ook de eerste expansion worden die ik zeker ga overslaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 19:49 ]
Zolang er voor mij geen vervanger is zal ik wel WoW blijven spelen. Er komen wel mooie titels aan in 2016 dus WoW gaat het nog zwaar krijgen.
Demon Hunter ziet er wel interessant uit.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Eerst zien en dan geloven, na het verwijderen van features om de WoD launch te kunnen forceren ga ik me niet meer lekker maken met al de informatie die op ons afkomt.
Verwijderd
Ik weet niet wat ik er mee moet op t moment zoals kapoen zegt : eerst zien dan geloven.. En heb nog genoeg te doen voor me mount collectie me handen vol aan duss
Die gaat er volgens mij nooit komen. Blizzard/Activision merkt ondertussen dat er veel meer geld te rapen valt met kleinere (f2p) competitive games, net zoals valve ondertussen.
Hier toch ook wel teleurgesteld in deze aankondiging, groot meh gehalte.
Hier toch ook wel teleurgesteld in deze aankondiging, groot meh gehalte.
I'll do what I can, but expect very little.
Ik word wel warm van de Artifact wapens, en dat nieuwe Honor systeem.
Rest zal meer van het oude zijn ben ik bang.
Rest zal meer van het oude zijn ben ik bang.
Verwijderd
1 iets versta ik totaal niet. We beginnen Legion met het opzoeken van die artifacts om zo het ultieme wapen te maken. Die kunnen we dan upgraden en traits erbij steken ... maar wilt dit dan zeggen dat we vanaf lvl 100 tot level 110 en verder gewoon met dezelfde wapen gaan spelen? Word er dan in gans het spel geen wapen meer gedropt? Lijkt me ... meh vind ik. Blij met het idee maar weet niet waar ze eigenlijk naar toe willen gaan.
Class quests vind ik dan wel weer goed, PVP systeem vind ik wel nice en zo gaan ze eigendelijk PVP verwijderen onder de vlag van PVE en zo afhankelijk maken van elkaar.
Nu wachten op de meer specifieke details zondag
Class quests vind ik dan wel weer goed, PVP systeem vind ik wel nice en zo gaan ze eigendelijk PVP verwijderen onder de vlag van PVE en zo afhankelijk maken van elkaar.
Nu wachten op de meer specifieke details zondag
Illidan, Dalaran, Demon Hunter, Artifact weapons, Alleria & Turalyon, Emerald Nightmare raid, Titans, Queen Azshara, Class Orders.
En dan heb ik nog geen enkel PvP-element genoemd (want daar doe ik niet aan). Voor mij nu al genoeg om meer dan voorzichtig optimistisch over te zijn.
En dan heb ik nog geen enkel PvP-element genoemd (want daar doe ik niet aan). Voor mij nu al genoeg om meer dan voorzichtig optimistisch over te zijn.
Het lijkt me meer voor de hand liggen dat Artifact weapons pas vanaf level 110 echt een rol gaan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:11:
1 iets versta ik totaal niet. We beginnen Legion met het opzoeken van die artifacts om zo het ultieme wapen te maken. Die kunnen we dan upgraden en traits erbij steken ... maar wilt dit dan zeggen dat we vanaf lvl 100 tot level 110 en verder gewoon met dezelfde wapen gaan spelen? Word er dan in gans het spel geen wapen meer gedropt? Lijkt me ... meh vind ik.
[ Voor 49% gewijzigd door Rone op 06-08-2015 21:55 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
De belangrijkste vraag bij het nieuws van vandaag, tenminste voor mij de belangrijkste vraag, kheb het nog niet eerder horen vallen. Survival hunters krijgen een spear als artifact. Zeggen ze daarmee dat survival een melee spec wordt? oh man, give me the goosbumps.
Al valt het wel in line met de die filosofie van de demon hunter, 2 specs, 1 deeps, 1 tank. Hunter zou dan worden: Beastmaster, heavy focus on pets en dergelijke. Marksman, geen pet meer, maar puur jij en je boog/gun. Survival, de melee spec. close quarters, misschien wat skills waar je samen met je pet wat doet?
Al valt het wel in line met de die filosofie van de demon hunter, 2 specs, 1 deeps, 1 tank. Hunter zou dan worden: Beastmaster, heavy focus on pets en dergelijke. Marksman, geen pet meer, maar puur jij en je boog/gun. Survival, de melee spec. close quarters, misschien wat skills waar je samen met je pet wat doet?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben zeer benieuwd wanneer deze expansion uit gaat komen. Mijn gevoel zegt toch ergens einde van het jaar. Dit ook omdat Blizzard al had aangegeven elk jaar een expansion te willen brengen.
Verwijderd
Op het einde van de stream zegt hij 'ik hoop je eind dit jaar te mogen verwelkomen op de beta', doe daar dan nog eens 4-6 maand beta testen erbij en we hebben een release datum van Q2 2016 ergens denk ik.FrankoNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:21:
Ik ben zeer benieuwd wanneer deze expansion uit gaat komen. Mijn gevoel zegt toch ergens einde van het jaar. Dit ook omdat Blizzard al had aangegeven elk jaar een expansion te willen brengen.
Hoopte eigenlijk ook eind dit jaar
Ben wel benieuwd naar die weapons...
Klonk idd dat je daarmee al begon voordat de expac uitkomt... als een soort prepatch, dat zou idd ook lvl100 betekenen.
Daarnaast op die legion pagina heet het een 'mage staff' terwijl er during de presi toch echt over 30 weapons gesproken werd toch?
Hoop niet dat alle monks die staff gaan krijgen...
maar WW 2 fists, Brew een dikke spear/2 1 handers en MW die staff.
Ik vermoed dat we rond Blizzcon misschien al wel de beta krijgen of iig een datum.
Zondag panel ben ik ook heel benieuwd naar!
Klonk idd dat je daarmee al begon voordat de expac uitkomt... als een soort prepatch, dat zou idd ook lvl100 betekenen.
Daarnaast op die legion pagina heet het een 'mage staff' terwijl er during de presi toch echt over 30 weapons gesproken werd toch?
Hoop niet dat alle monks die staff gaan krijgen...
maar WW 2 fists, Brew een dikke spear/2 1 handers en MW die staff.
Zei hij niet later this year?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:41:
[...]
Op het einde van de stream zegt hij 'ik hoop je eind dit jaar te mogen verwelkomen op de beta', doe daar dan nog eens 4-6 maand beta testen erbij en we hebben een release datum van Q2 2016 ergens denk ik.
Ik vermoed dat we rond Blizzcon misschien al wel de beta krijgen of iig een datum.
Zondag panel ben ik ook heel benieuwd naar!
[ Voor 39% gewijzigd door JBplap op 06-08-2015 21:43 ]
Hij zei "later this year". Maar ik vermoed inderdaad Q1-Q2 2016.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:41:
[...]
Op het einde van de stream zegt hij 'ik hoop je eind dit jaar te mogen verwelkomen op de beta', doe daar dan nog eens 4-6 maand beta testen erbij en we hebben een release datum van Q2 2016 ergens denk ik.
Ik ben tevredenIusedto schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:06:
Persoonlijk zou ik Illidan wel leuk vinden, plus met WoD in het achterhoofd kan het nog qua Lore ook ( Illidan krijgt krachten uit de Skull of Gul'dan)

FUMES et CARNES
ff wat anders.
Mn gametime verloopt maandag, dikke prima want ik ga net met vakantie
Maar ik wil als ik terug kom wel zo'n token kopen met gold, kan dat dan met mn max lvl char?
Of moet ik gold klaarzetten op een char onder lvl 20 of hoe werkt dat?
Maar ik wil als ik terug kom wel zo'n token kopen met gold, kan dat dan met mn max lvl char?
Chilton vertelde in zijn stukje dat het Illidan was die Gul'dan in de catacombe vond. Vraag me af hoe Gul'dan weet wie Illidan is. In het oude verhaal was Gul'dan al dood voordat Illidan uberhaubt naar Draenor/Outland kwam. Er is geen link tussen hun twee totdat Arthas Illidan vertelde over de Skull of Guldan. Dus in deze nieuwe Timeline moet hij op een of andere manier er achter zijn gekomen.
Als je inlogt staat er een WoW token knop in je character select screen. Als je genoeg gold hebt koop en activeer je daar een token. Het maakt niet uit welke character je gold heeft, het kijkt naar alle characters op dezelfde realm.JBplap schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:53:
ff wat anders.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Of hij wekt hem gewoon "per ongelijk". (als in, geen idee wie die is, maar hij straalt veel evil uit dus laat ik hem maar wakker maken.)Xfade schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:02:
Chilton vertelde in zijn stukje dat het Illidan was die Gul'dan in de catacombe vond. Vraag me af hoe Gul'dan weet wie Illidan is. In het oude verhaal was Gul'dan al dood voordat Illidan uberhaubt naar Draenor/Outland kwam. Er is geen link tussen hun twee totdat Arthas Illidan vertelde over de Skull of Guldan. Dus in deze nieuwe Timeline moet hij op een of andere manier er achter zijn gekomen.
Goed verhaal, lekker kort ook.Puc van S. schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:05:
[...]
Of hij wekt hem gewoon "per ongelijk". (als in, geen idee wie die is, maar hij straalt veel evil uit dus laat ik hem maar wakker maken.)
Daar hebben vast 20 developers 3 maand over nagedacht
Wellicht is dat de pact waar Archimonde over sprak in de end cinematic van Hellfire Citadel?Xfade schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:02:
Illidan reviven en een portal naar Azeroth openen voor een Burning Legion invasion. In ieder geval kan Gul'dan dat van Archimonde of anderen gehoord hebben. 'Ons kent ons' in de Twisting Nether.
Dus Garrison is er nu uit ?
Kan er niets over vinden
Kan er niets over vinden
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik hoop"t wel persoonlijk vind ik er niks aan en mogen ze het weg doen . alhoewel anderen er juist fun aan hebben maar ik kan er zo ook niks over vinden.Iusedto schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:12:
Kan er niets over vinden
Garrison eruit, Class Hall erin.Iusedto schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:12:
Kan er niets over vinden
Overigens volgens de Characters page is het Maiev die het lijk van Illidan ergens naartoe heeft gebracht.
Tis wel allemaal een beetje meh, ga het wel spelen maar ik ben bang dat hte me niet zo lang gaat boeien.
Zou wel eens goed kunnen. Hij heeft gezien dat Illidan wel even de leider van de Nathrezim omlegt na gebruik van de skull. Nice.Rone schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:12:
[...]
Wellicht is dat de pact waar Archimonde over sprak in de end cinematic van Hellfire Citadel?
Illidan reviven en een portal naar Azeroth openen voor een Burning Legion invasion. In ieder geval kan Gul'dan dat van Archimonde of anderen gehoord hebben. 'Ons kent ons' in de Twisting Nether.
Het gaat niet om het lijk. Dit is de periode van toen Illidan 10.000 jaar mocht brommen.Akaendra schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:22:
[...]
Garrison eruit, Class Hall erin.
Overigens volgens de Characters page is het Maiev die het lijk van Illidan ergens naartoe heeft gebracht.
Tis wel allemaal een beetje meh, ga het wel spelen maar ik ben bang dat hte me niet zo lang gaat boeien.
Ik hoop echt dat Demon Hunter dps spec een magic caster zal zijn. Alle nieuwe dps specs die er in de laatste jaren zijn bijgekomen zijn melee geweest. Casters vind ik sowieso altijd leuker dan melee
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik denk dat de demon hunter een soort veredelde roque is. en als hij transformeert meer ranged doet ( ik ga af op warcraft 3 )
Verder denk ik dat de warlock class zijn metamorphosis zal verliezen en deze dus naar de demon hunter gaat
Verder denk ik dat de warlock class zijn metamorphosis zal verliezen en deze dus naar de demon hunter gaat
Het is een melee dps...temp00 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:30:
Ik hoop echt dat Demon Hunter dps spec een magic caster zal zijn. Alle nieuwe dps specs die er in de laatste jaren zijn bijgekomen zijn melee geweest. Casters vind ik sowieso altijd leuker dan melee
Wel grappig trouwens dat mensen casters zo boeiend vinden, snap daar zelf echt de lol niet van...
(Veraf op een afstandje staan wachten tot je castbar vol is, zodat je een nieuwe kan starten)
Wil wel graag een ranged dps leveling, maar lock/mage/boomkin vind ik maar weinig aan.
Nu begonnen aan een hunter, misschien is dat beter voor mij
Ja dit wilde ik ook net gaan zeggen. Na DK en Monk weer een Melee DPS.temp00 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:30:
Maar wat zou je dan moeten verzinnen als nieuwe Ranged class?
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 06-08-2015 23:06 ]
Gaat wel om zijn lichaam, z'n ziel leefde blijkbaar nog.Xfade schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Het gaat niet om het lijk. Dit is de periode van toen Illidan 10.000 jaar mocht brommen.

In de WoW lore kan je demons niet doden. Als een demon doodgaat, dan gaat zijn/haar ziel altijd naar de "Twisting Nether" (http://wowwiki.wikia.com/Twisting_Nether). Demons kunnen opnieuw gesummoned worden door rituelen, hierdoor krijgen ze ook als "bijkomstigheid" hun body terug, het lichaam verhaal is dus no problemo voor hun.
[ Voor 6% gewijzigd door Raptar op 07-08-2015 00:21 ]
Moet dat bij die shop items inzitten?Rone schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:02:
[...]
Als je inlogt staat er een WoW token knop in je character select screen. Als je genoeg gold hebt koop en activeer je daar een token. Het maakt niet uit welke character je gold heeft, het kijkt naar alle characters op dezelfde realm.
Waar je ook mounts enzo koopt? Want zie daar de gametime niet bij staan.
Hup, dit is ook wel makkelijk he...Dalaran will be the main hub of the expansion..
Scheelt weer heel wat ontwikkelwerk, we moven gewoon dé main stad van een andere expac

[ Voor 17% gewijzigd door JBplap op 07-08-2015 01:21 ]
Je kan zonder actieve sub inloggen op een karakter onder 20. Dus ik zou daar even wat geld heenzetten.
En blijkbaar komt er ook een knop bij op je char select screen. "Reactivate with gold"
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/16774227373
En blijkbaar komt er ook een knop bij op je char select screen. "Reactivate with gold"
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/16774227373
[ Voor 42% gewijzigd door Xfade op 07-08-2015 00:45 ]
JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:29:
Moet dat bij die shop items inzitten?
Waar je ook mounts enzo koopt? Want zie daar de gametime niet bij staan.
Rone schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:02:
Als je inlogt staat er een WoW token knop in je character select screen.
Dit. Lore-wise slaan ze de spijker op hun kop als antwoord op alle MoP/WoD kritiek. Echt terug naar de oorspronkelijke Warcraft lore. Het verhaal is wat er aan ontbrak in MoP en WoD, er was wel een verhaal, maar we konden ons er amper mee identificeren, want het was verzonnen om een expansions te kunnen bouwen.Rone schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:13:
Illidan, Dalaran, Demon Hunter, Artifact weapons, Alleria & Turalyon, Emerald Nightmare raid, Titans, Queen Azshara, Class Orders.
Blij dat Garrisons eruit zijn, nog blijer dat ze het follower element gehouden hebben, dat vond ik persoonlijk juist erg leuk.
Class Orders is gewoon super! Artifact weapons met eigen unlocking, gewoon vet!
Dalaran verhuist is ook gewoon top. 1 van de grootste klaagzangs afgelopen 2 expansions was het ontbreken van een epic sized gesharde hub, die komt nu terug.
En dan PVP, doordat ze nu eindelijk een eigen talent system geven voor PVP, gaan ze gewoon reteveel PVPérs terughalen. En tevens is eindelijk het balancing probleem opgelost. Ik speel zelf geen PVP, maar ik weet wel dat dit een verademing zal zijn.
Niemand die het zeer jammer vind van het gebruik van deze artifact weapons? Eerlijk gezegd vond ik dat Ashbringer bijvoorbeeld nooit in het spel had moeten komen, laat staan een skin voor Corrupted Ashbringer. Hier zit zoveel lore achter en dan zie je straks 99% van ret paladins met dat ding rondlopen.
Hier ben ik ook heel erg enthousiast door geworden inderdaad, denk helaas niet dat het de magische fix is voor pvp balance. Het zal heus een boel dingen op kunnen lossen maar niet alles. Zolang dampening nodig is om games te beëindigen vind ik het niet balanced.Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 06:26:
[...]
En dan PVP, doordat ze nu eindelijk een eigen talent system geven voor PVP, gaan ze gewoon reteveel PVPérs terughalen. En tevens is eindelijk het balancing probleem opgelost. Ik speel zelf geen PVP, maar ik weet wel dat dit een verademing zal zijn.
Voor de presentatie van de expansion gedaan werd, zij de presentatrice nog iets van
Maar dus wel benieuwd ben naar wat dat was.
Iemand die me kan vertellen waar dat over ging?
Het was daar echter zo godvreselijk warm dat ik daar niet voor ben gebleven.En op het einde is er nog een verrassing
Maar dus wel benieuwd ben naar wat dat was.
Iemand die me kan vertellen waar dat over ging?
Dat zeggen alle mensen vaak, maar er is niets leuker dan met een Lock in TBC in Full Gladiator gear op je Gladiator drake mensen vol dotten en fearen en als ze dan voor je staan als melee neervallenJBplap schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:04:
[...]
Het is een melee dps...
Wel grappig trouwens dat mensen casters zo boeiend vinden, snap daar zelf echt de lol niet van...
(Veraf op een afstandje staan wachten tot je castbar vol is, zodat je een nieuwe kan starten)
Wil wel graag een ranged dps leveling, maar lock/mage/boomkin vind ik maar weinig aan.
Nu begonnen aan een hunter, misschien is dat beter voor mij
Of 2vs2 arena doen in die tijd als SL SL lock en dan 1vs2 en dan nog met gemak winnen op 2k ratings ( dat was toen aardig hoog )
Of als Mage gewoon lekker kiten en irritant doen xD
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 07-08-2015 09:19 ]
Verwijderd
Zit er aan te denken om nog een alt te maken maar heb nog een free lvl90 of zf lvl"n tot 100 om de class te leren spelen? Wat het word weet ik niet
Ik vind die free character boost wel weer n beetje meh eigenlijk. Ik snap dat ze nieuwere of terugkerende spelers meteen mee willen trekken met alle anderen, maar als je al een stuk of wat characters hebt.. wat moet je er dan mee
Gewoon levelen en leren spelen vind ik een betere opzet en gezien levelen sowieso al als een malle gaat..
Maar ja we krijgen m erbij dus ik ga wel ff nadenken over wat ik erbij zou willen.. Nieuwe class is sowieso interessant.. en heb ook nog geen DK of Shaman.
Maar ja wat voor race dan vervolgens..

Gewoon levelen en leren spelen vind ik een betere opzet en gezien levelen sowieso al als een malle gaat..

Maar ja we krijgen m erbij dus ik ga wel ff nadenken over wat ik erbij zou willen.. Nieuwe class is sowieso interessant.. en heb ook nog geen DK of Shaman.
Maar ja wat voor race dan vervolgens..
Staat er dat je een free level 100 krijgt met de expansion dan? Lijkt me dat dit gewoon een upgrade is voor wat er nu in de store staat.icemotion schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:36:
Ik vind die free character boost wel weer n beetje meh eigenlijk. Ik snap dat ze nieuwere of terugkerende spelers meteen mee willen trekken met alle anderen, maar als je al een stuk of wat characters hebt.. wat moet je er dan mee![]()
Ik wil echt nooit meer levelen, ik heb een aantal characters zo rond de 60 tot 80, maar dat zie ik echt niet zitten. Ik heb die zones al zo vaak gedaan en zo vaak dezelfde questlines gezien. Ben blij dat zulke boosts bestaan hoor.
Mja ik ben niet van het levelen voor mij is dus 1 nieuwe char op high level best ok zijn.
Al ben ik van mening dat als je het goed wil doen in WoW je maar tijd heb voor 1 char
.
Ondanks dat alles shared is tegenwoordig.
Al ben ik van mening dat als je het goed wil doen in WoW je maar tijd heb voor 1 char
Ondanks dat alles shared is tegenwoordig.
Verwijderd
Kan op me worgen rogue de innkeeper hearstone niet vinden ? Van alles al gedaan wat moet ik nu want het is vrij vervelend zonder dat ding
Terug kopen bij een inkeeper ?, of een restore item
Innkeeper hoort je inderdaad een nieuwe te geven. Dit kan niet als je bijvoorbeeld je Hearthstone per ongeluk in je bank hebt bijvoorbeeld. (Dat is me totaal nog nooit overkomen)Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:41:
Kan op me worgen rogue de innkeeper hearstone niet vinden ? Van alles al gedaan wat moet ik nu want het is vrij vervelend zonder dat ding
[ Voor 6% gewijzigd door Zenety op 07-08-2015 09:44 ]
Screenshot?
Knoppen die ik daar zie:
(W) Shop <- daarachter had ik hem dus verwacht maar zit hij niet.
Addons
Menu
Back
Delete character
Create character
Enter world
JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:30:
[...]
Screenshot?
Knoppen die ik daar zie:
Addons
Menu
Back
Delete character
Create character
Enter world

Zou dit moeten zijn.
En als je gewoon een subscription hebt kan je hem in de AH kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Zenety op 07-08-2015 10:33 ]
Tja, ik vind het levelen onderhand gewoon akelig snel gaan, maar ik heb ondertussen al n stuk of 8 karakters.. dus ik heb zoiets van.. hmmm wat moet ik hier nu weer mee doen..Zenety schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:39:
[...]
Staat er dat je een free level 100 krijgt met de expansion dan? Lijkt me dat dit gewoon een upgrade is voor wat er nu in de store staat.
Ik wil echt nooit meer levelen, ik heb een aantal characters zo rond de 60 tot 80, maar dat zie ik echt niet zitten. Ik heb die zones al zo vaak gedaan en zo vaak dezelfde questlines gezien. Ben blij dat zulke boosts bestaan hoor.
Maar ja je krijgt een boost bij aanschaf van Legion; staat in de feature lijst:
New continent: The Broken Isles
New class: Demon Hunter
Artifacts: customizable weapons that grow in power as you do
Class-specific Order Halls and followers
All New Dungeons and Raids
New World Bosses
Level cap raised to 110
Revamped PvP progression system
Improved transmogrification system
Improved social features
Character Boost—immediately raise one character to level 100
. . . and more
Pff, vind ik best wel jammer, zou niet eens weten wat ik dan zou willen boosten, lijkt me niet dat je een Demon Hunter kan boosten.icemotion schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:33:
[...]
Tja, ik vind het levelen onderhand gewoon akelig snel gaan, maar ik heb ondertussen al n stuk of 8 karakters.. dus ik heb zoiets van.. hmmm wat moet ik hier nu weer mee doen..
Maar ja je krijgt een boost bij aanschaf van Legion; staat in de feature lijst
Ik denk dat de demon hunter al op 100 begint dus dat een boost dan zinloos is. Ik had ergens gelezen dat ze hadden gezegd dat het 'zinloos' voor een demon hunter zou zijn om oude content te gaan doen.Zenety schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Pff, vind ik best wel jammer, zou niet eens weten wat ik dan zou willen boosten, lijkt me niet dat je een Demon Hunter kan boosten.
Idd, wat ik begrepen heb is dat DH op 100 start, zodat je gelijk mee kunt helpen.Bartske schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:35:
[...]
Ik denk dat de demon hunter al op 100 begint dus dat een boost dan zinloos is. Ik had ergens gelezen dat ze hadden gezegd dat het 'zinloos' voor een demon hunter zou zijn om oude content te gaan doen.
Waarschijnlijk moet je wel zo'n intro startzone door (zoals bij DK)
Zou DH mail dragen? Nog een leather drager erbij is meh....
[ Voor 6% gewijzigd door JBplap op 07-08-2015 10:40 ]
JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:30:
Screenshot?
Knoppen die ik daar zie:
Addons
Menu
Back
Delete character
Create character
Enter world
Dit dus. Dat jij hem niet ziet komt waarschijnlijk omdat je nu een active sub hebt. Iets wat al actief is kun je niet reactiveren, hè.Zenety schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:32:
[afbeelding]
Zou dit moeten zijn.
En als je gewoon een subscription hebt kan je hem in de AH kopen.
JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:40:
[...]
Idd, wat ik begrepen heb is dat DH op 100 start, zodat je gelijk mee kunt helpen.
Waarschijnlijk moet je wel zo'n intro startzone door (zoals bij DK)
Ah ja, misschien begin je inderdaad dan op 95 ofzoiets en level je dan in je starting zone een stuk. We gaan het wss zien in de beta danBartske schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:35:
[...]
Ik denk dat de demon hunter al op 100 begint dus dat een boost dan zinloos is. Ik had ergens gelezen dat ze hadden gezegd dat het 'zinloos' voor een demon hunter zou zijn om oude content te gaan doen.
http://eu.battle.net/wow/en/game/class/demon-hunterJBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:40:
[...]
• Available Armor
Cloth, Leather
Verwijderd
Zo dat gaat een influx aan DH worden straks, met heel veel noobs. Dat gaat dus leuk worden in raids 
Hoewel DH erg leuk lijkt, zal ik toch bij mijn mage blijven.
Denk wel dat door de nieuwe PvP systeem en talents + artifacts (als ze daadwerkelijk geïmplementeerd worden) veel mensen weer zullen subben en langer blijven tov WoD.
Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze die prestige ranks hebben geïmplementeerd. Niet meer dat je ranks alleen maar kan krijgen via rated battlegrounds en dus verplicht met groepen moet spelen. Gewoon een mix van ouderwets en current pvp systeem.
Ook leuk voor de raiders onder ons, dat je dus wss aan een jaar lang HFC tegenaan kijkt
Heb wel zin in de beta (als ik tenminste toegang krijg
). Lekker voorbereiden en veel gold verkrijgen gaat dus het doel worden tot Legion uitkomt.
Hoewel DH erg leuk lijkt, zal ik toch bij mijn mage blijven.
Denk wel dat door de nieuwe PvP systeem en talents + artifacts (als ze daadwerkelijk geïmplementeerd worden) veel mensen weer zullen subben en langer blijven tov WoD.
Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze die prestige ranks hebben geïmplementeerd. Niet meer dat je ranks alleen maar kan krijgen via rated battlegrounds en dus verplicht met groepen moet spelen. Gewoon een mix van ouderwets en current pvp systeem.
Ook leuk voor de raiders onder ons, dat je dus wss aan een jaar lang HFC tegenaan kijkt
Heb wel zin in de beta (als ik tenminste toegang krijg
Rone schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:46:
[...]
http://eu.battle.net/wow/en/game/class/demon-hunter
• Available Armor
Cloth, Leather
Hoe gaat dat werken dan
Lijkt me een agi class, volgens mij is er nu geen agi gear voor cloth (al kunnen ze dat ook laten schakelen zoals je nu al ziet tussen bv strength<->int | agi<->int | strength<->agi (tank items).
Maar alle andere classes tot nu toe hebben een specialization als je alle gear van 1 materiaal hebt.
Cloth dps, leather tank lijkt me ook een drama met gearen
Lijkt me dus de nieuwe hunter class, all weapon = hunter weapon.
All cloth/leather gear = Demon hunter gear

Ik denk gewoon hetzelfde als met alle andere classes. Paladins kunnen ook gewoon in Cloth, leather en mail rondlopen. Druids in leather en cloth, Mages alleen in cloth.JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Hoe gaat dat werken dan![]()
Lijkt me een agi class, volgens mij is er nu geen agi gear voor cloth (al kunnen ze dat ook laten schakelen zoals je nu al ziet tussen bv strength<->int | agi<->int | strength<->agi (tank items).
Maar alle andere classes tot nu toe hebben een specialization als je alle gear van 1 materiaal hebt.
Cloth dps, leather tank lijkt me ook een drama met gearen
Lijkt me dus de nieuwe hunter class, all weapon = hunter weapon.
All cloth/leather gear = Demon hunter gear
Kortom, het is een leather class, maar kan ook cloth dragen bij gebrek aan.
Of net zoals bij Shammies & Hunters. Tot lvl 40 alleen leather, en daarna mail.icemotion schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
In het geval van DH dus tot lvl 40 cloth & daarna Leather.
Elke class die Leather kan dragen kan ook Cloth dragen, daarom staat dat daar. Alle armor types onder die van jezelf kun je equippen. Zo staat er bij Warrior bijvoorbeeld "Cloth, Leather, Mail, Plate".
Anyway, vanaf level 50 krijgt elke class de armor specialization voor een 5% main stat bonus als je in elke slot je 'normale' armor draagt. Aangezien een Demon Hunter hoger dan level 50 begint zullen ze in de praktijk ook nooit Cloth dragen.
Anyway, vanaf level 50 krijgt elke class de armor specialization voor een 5% main stat bonus als je in elke slot je 'normale' armor draagt. Aangezien een Demon Hunter hoger dan level 50 begint zullen ze in de praktijk ook nooit Cloth dragen.
Nog een leather class! Dat maakt 4 >_>!icemotion schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
Ik denk gewoon hetzelfde als met alle andere classes. Paladins kunnen ook gewoon in Cloth, leather en mail rondlopen. Druids in leather en cloth, Mages alleen in cloth.
Plate = 3
Mail = 2
Leather = 4
Cloth = 3
Ik zou me daar niet zo zorgen over maken, Blizz kennende zullen ze dit netjes en feilloos oplossen. Kan niet wachten tot zondag om meer te weten te komen!
Toch gek dat Blizzard gekozen heeft voor nog een leather klasse ipv mail.
Logischerwijs zou je verwachten dat er een derde mail klasse bij komt.
Nouja qua lore klopt het wel dat een demon hunter leather gebruikt.Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:35:
[...]
Echter lootwise (Raids) is dat niet handig.
[ Voor 6% gewijzigd door Squishie op 07-08-2015 12:54 ]
Hoewel ik balans in loot altijd een belangrijke factor vind, is de afweging voor een waardevolle nieuwe class van meer afhankelijk dan enkel loot type armor. Hoop ik dan tochKapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:35:
[...]
Anders moeten ze wellicht wat aan de knoppen draaien van type armor drops, bijv in verhouding iets meer leather om de vertegenwoordiging van leather classes te balanceren.
Ik denk dat dit wel goed komt. DPS DH zal een slot innemen waar anders een rogue/monk zou zitten. Een Tank DH heeft een tank spot waar er nu al 2 leather zijn en dus een derde bijkomt. Tenzij je nu met 1 plate tank en 1 leather tank loopt en je ipv de plate tank een DH mee neemt zal daar ook niets veranderen. Wel grappig dat er nu 3 plate en 3 leather tanks zijn, maar geen cloth en geen mail tanks. Shaman tank incomming?Squishie schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:53:
[...]
Nouja qua lore klopt het wel dat een demon hunter leather gebruikt.
Echter lootwise (Raids) is dat niet handig.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Vraagje,
Als je een demon hunter kiest is die dan gelijk al lvl 100?
Als je een demon hunter kiest is die dan gelijk al lvl 100?
Dit topic is gesloten.