In plaats van tanken met mijn DK de battlegrounds ingedoken, de eerste pvp die ik doe sinds de verplichte pvp voor de legendary in MoP en voor het eerst sinds TBC dat ik het vrijwillig doe
Maar ligt het aan mij of is een DK op level 59 zwaar underpowered of rogue zwaar overpowered? Ik stond 1v1 tegen een rogue, allebei in heirlooms en hij was 20% van zijn health kwijt toen ik dood neer viel. En mijn dps was volledig beperkt door runes, hoger kon echt niet.
Hij hoefde me er niet eens voor te stunnen.
Mutsy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Zelf ben ik bij release vol goede moed begonnen aan WoD, om begin afgelopen februari weer af te haken. Dit vooral omdat ik krap in de tijd zat, niet actief deelnam aan de raids (nooit echt gedaan) en mijn vrienden ook niet meer online waren waardoor de charme ook wel van het PvP'en en dungeons doen af was.
Hoe dan ook, uit interesse volg ik de ontwikkelingen rondom WoW nog redelijk en ben erg benieuwd wat het (opnieuw) dalende aantal abonnees te weeg brengt. Op de Blizzard forums wordt niet erg positief gereageerd (
voorbeeld), maar hier zijn het vooral de mensen die willen zeiken die hun stem laten horen.
Wat is het gevoel van de actieve WoW-spelers hier over de toekomst van het al meer dan 10 jaar oude spelleke?
Een aantal vragen dat daarbij in mijn hoofd opkomt:
- Heeft het dalende subaantal (negatieve) invloed op de spelervaring?
- Is Blizzard genoodzaakt / hebben ze gepland om WoW binnen niet al te lange tijd Free2Play te maken?
- Wat is de reden voor jullie om nog te blijven spelen?
Het is eigenlijk sinds MoP al lastig geworden om goede spelers te vinden om mensen die stoppen te vervangen. Dat is eigenlijk het grootste nadeel wat ik ervaar van de krimpende player base.
Ik heb een aantal free2play games gespeeld en ik zit niet echt op de f2p crowd te wachten. En al helemaal niet op grappen zoals SWTOR doet waar je extra button bars moet kopen om al je abilities te kunnen gebruiken.
De reden dat ik nog speel is dubbel: Ondanks dat ik alleen nog heroic raids doe en geen mythic, heb ik een hoop lol aan raids. En ik speel al 7 jaar met een deel van deze mensen, het is gewoon een sociale bezigheid geworden.
Ik snap echter wel dat mensen afhaken, buiten raiden was/is er in WoD bar weinig interessants te doen. Je komt de garisson niet uit, professions zijn compleet optional, dus geen enkele haast en de mats die de garison opleveren voldoen dan al snel. Gold is free met missions (nog steeds heel veel).
World bosses zijn een joke, de loot is compleet crap, dus waarom je ze uberhaupt nog zou doen heb ik geen idee van. De reputations leveren nauwelijks nog interessante zaken op. Hier zijn ze van het ene extreem naar het andere gegaan.
Eigenlijk kan je WoD samenvatten als "Great levelling, great raids, not much else"
[
Voor 70% gewijzigd door
Verwijderd op 05-08-2015 17:18
]