Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,

Het is jaren geleden dat ik WoW gespeeld heb. (tijdens WotlK gestopt). Maar ik heb toch wel heel erg zin om eens opnieuw te beginnen. Zelfs mijn account/password kan ik me niet echt meer herinneren.(niet dat die waardevol was.. afijn) Ik wil dus gewoon een nieuw account aanmaken.

Ik weet niet of ik iemand blij kan maken met een soort RAF of iets dergelijks.. net gezien dat daar wat leuke bonussen bij zitten.

Verder ben ik wel opzoek naar een leuke server bij iemand die ik af en toe kan stalken voor wat vragen/tips over bepaalde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk nu toch wel dat er in WoD steeds minder dingen te doen zijn op level 100.
Aangezien ik dus TBC-MOP niet heb gespeeld kan ik nog veel old content doen (achievements, mounts, rep, questing of raids).
Hoop dat er in de nieuwe expansion toch wat meer te doen is qua current content. Tanaan vind ik wel leuk. Je kunt mounts farmen, gear farmen voor alts of lekker World PVP en horde irriteren :D
Vond het andere keer wel leuk toen Horde ineens in Lion's watch opdook en iedere Alliance speler geen raad wist :D

Dagboek:
Gisteravond super avond gehad met guild raid :D
Lekker lullen en ook nog eens snel door de farm gegaan. 10/13HC in 3.5 uur en 2 items mogen looten. 685 shoulders en cloak geupgraded naar 711/715, 4 ilvl omhoog gegaan met 2 items en sta nu op 707 ilvl.
Weet niet hoe het met andere guilds staan, maar mijn guild wiped meer op Fel Lord (slechte RNG van pillars) dan Xhul'horac/Socrethar en die bazen vind ik toch moeilijker.

Vanavond progress baas met Tyrant. 7 man met legendary dps ring, dus verwacht wel dat dit gaat helpen met de progress :P
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:56:
Hoihoi,

Het is jaren geleden dat ik WoW gespeeld heb. (tijdens WotlK gestopt). Maar ik heb toch wel heel erg zin om eens opnieuw te beginnen. Zelfs mijn account/password kan ik me niet echt meer herinneren.(niet dat die waardevol was.. afijn) Ik wil dus gewoon een nieuw account aanmaken.

Ik weet niet of ik iemand blij kan maken met een soort RAF of iets dergelijks.. net gezien dat daar wat leuke bonussen bij zitten.

Verder ben ik wel opzoek naar een leuke server bij iemand die ik af en toe kan stalken voor wat vragen/tips over bepaalde zaken.
Hoewel ik het wel leuk zou vinden en je zelfs gold ervoor zou willen geven voor een token raad ik aan om de Tweakers guild te joinen als je Horde gaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeft de Tweakers guild nog wel een beetje? Volgens mij wil ik net in een periode beginnen dat WoW een inkak momentje heeft :).

Alliance of Horde maakt mij niet veel uit. Vroeger altijd Horde geweest, dus alliance mag ook.

Ik zie trouwens ook dat Heirlooms gewoon te koop zijn. Kan ik als nieuw account zijnde, als ik Gold koop via een token gewoon die heirloom items kopen? (ik hou niet zo van traag levelen).
Of moet ik nog steeds reputatie met iets of iemand hebben om bepaalde heirlooms te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:04:
Leeft de Tweakers guild nog wel een beetje? Volgens mij wil ik net in een periode beginnen dat WoW een inkak momentje heeft :).

Alliance of Horde maakt mij niet veel uit. Vroeger altijd Horde geweest, dus alliance mag ook.

Ik zie trouwens ook dat Heirlooms gewoon te koop zijn. Kan ik als nieuw account zijnde, als ik Gold koop via een token gewoon die heirloom items kopen? (ik hou niet zo van traag levelen).
Of moet ik nog steeds reputatie met iets of iemand hebben om bepaalde heirlooms te kunnen kopen?
Zeker leeft de Tweakers guild nog! Het is nu iets rustiger met de vakantieperiode maar we raiden nog steeds 2x per week en er zijn ook altijd wel wat mensen online. Voor meer info heb ik even schaamteloos de tekst van danny gekopieerd:
Hoi Linksaf,

De guild op Defias Brotherhood is zeker actief, al laten we het in deze topic niet merken ;)

We hebben gemiddeld op een dag rond de 6 a 7 mensen online waarmee je samen kunt spellen en we willen zeker ook wel helpen met het levelen.

We hebben wel de focus op PvE content waarbij we voornamelijk raiden. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik alles al heb gedaan en puur alleen nog echt online ben voor de raids, of alts in het weekend.

We zitten wel bij de Horde... Mocht dit een probleem zijn dan hebben we ook nog een alliance guild maar die is nagenoeg niet actief omdat iedereen bij de horde guild zit.

Mocht je interessen hebben en/of nog wat meer informatie kun je een whisper sturen naar:
- Tanodal
- Phacoid
- Innomine

Wil je een invite in de guild, kan je iedereen in de guild een whisper sturen. Zoek je een guild member typ het volgende in je chat:
/who Gathering of Tweakers

Veel plezier en misschien tot snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:56:
Hoihoi,

Ik wil je wel helpen met een raf hoor pm me maar als je wilt /zin hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:04:
Je hebt deels wel, deels geen reputation nodig om Heirlooms te kunnen kopen. Voor Alliance staat de vendor in Ironforge, voor Horde in Undercity. Deze hebben geen reputation requirement.

Voor andere heirlooms heb je een Guild vendor nodig, hierbij moet je friendly of honored zijn met je guild voor je ze aan kan schaffen. (Helm en cloak friendly, legs, honored)

Vervolgens werken deze van levels 1 tot 60. Wil je verder levelen moet je upgrades kopen (upgrade voor 60-90 en als je het echt wil van 90-100).

Experience buffs komen van Chest, shoulder, legs, helm en cloak.

De basis kost 500 gold per stuk (2500 voor alle xp boosts tot level 60)
De eerste upgrade 1000 gold per stuk. (7500 voor alle xp boosts tot level 90)
De tweede upgrade 2000 gold per stuk. (17500 voor alle xp boosts tot en met level 100)

Dus op zich zou je met een token meer dan genoeg moeten hebben om lig je heirlooms die experience bonus geven aan te schaffen. Je kan iig beginnen met de chest en shoulders. En zodra je een guild hebt gaat de reputation daarvoor snel genoeg zodat je de helm, cloak en iets later, legs aan kan schaffen.

[ Voor 15% gewijzigd door icemotion op 03-08-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dankje icemotion!
Beetje lui en (legaal)cheaten, maar ik denk dat ik dan wel gelijk een token koop om een setje heirlooms gelijk te kunnen kopen en gebruiken. :)

Ik wil namelijk dungeon-levelen als healer. Dan is dit wellicht het geld wel waard.

In ieder geval bedankt, tot vanavond ga ik nog even dagdromen over alliance of horde.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:07:
Zo, dankje icemotion!
Beetje lui en (legaal)cheaten, maar ik denk dat ik dan wel gelijk een token koop om een setje heirlooms gelijk te kunnen kopen en gebruiken. :)

Ik wil namelijk dungeon-levelen als healer. Dan is dit wellicht het geld wel waard.

In ieder geval bedankt, tot vanavond ga ik nog even dagdromen over alliance of horde.. :+
Krijg je niet sowieso al een gratis level 90 als je WoD koopt? Dan heb je ook niet veel meer aan die goedkope heirlooms.

[ Voor 5% gewijzigd door Zenety op 03-08-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wel. Maar ik heb nog niks mee gekregen van alle 'nieuwe' veranderingen van o.a. oude dungeons. Daarnaast heb ik al zó lang niet gespeeld dat ik wel er wel weer doorheen wil. Weer wat makkelijker bij leren en weten waar het ook vóór lvl 90 om ging.

Maar quests heb ik altijd al een ramp gevonden. En om nou 1000x blackrock mountain te moeten doen om zo maar even een voorbeeld te geven als non-heirloomer...

Dus levelen vind ik niet erg en wil ik juist, maar het moet wel een béétje vlot gaan. Die level 90 boost bewaar ik wel voor een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
Zelfs zonder heirlooms gaat levellen door de oude Xpacs snel - als je wil genieten van die oude content in mijn ogen zelfs te snel. Ik zou het gewoon eens proberen hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:01:
[...]

Je hebt deels wel, deels geen reputation nodig om Heirlooms te kunnen kopen. Voor Alliance staat de vendor in Ironforge, voor Horde in Undercity. Deze hebben geen reputation requirement.

Voor andere heirlooms heb je een Guild vendor nodig, hierbij moet je friendly of honored zijn met je guild voor je ze aan kan schaffen. (Helm en cloak friendly, legs, honored)

Vervolgens werken deze van levels 1 tot 60. Wil je verder levelen moet je upgrades kopen (upgrade voor 60-90 en als je het echt wil van 90-100).

Experience buffs komen van Chest, shoulder, legs, helm en cloak.

De basis kost 500 gold per stuk (2500 voor alle xp boosts tot level 60)
De eerste upgrade 1000 gold per stuk. (7500 voor alle xp boosts tot level 90)
De tweede upgrade 2000 gold per stuk. (17500 voor alle xp boosts tot en met level 100)

Dus op zich zou je met een token meer dan genoeg moeten hebben om lig je heirlooms die experience bonus geven aan te schaffen. Je kan iig beginnen met de chest en shoulders. En zodra je een guild hebt gaat de reputation daarvoor snel genoeg zodat je de helm, cloak en iets later, legs aan kan schaffen.
Ik moet maar eens een knoop doorhakken. Ik wil een Deathknight (nu 58), shaman(nu 90) en hunter (nu 78) levellen naar 100, dan heb ik alle classes op 100.

Echter iedere keer als ik met mijn DK probeer te spellen in Hellfire Peninsula stikt het er van de gankers, van beide factions. Leuk dat mijn faction er ook is, maar die ene klap die het kost om mij te doden terwijl de 100's met elkaar vechten stopt niemand. Dat is al weken zo iedere keer als ik inlog.

De keuze is dus terug gaan naar silithus en daar doorlevelen naar 60 en dan een boost. Of alle tank heirlooms kopen en in dungeons gaan levellen. Nu weet ik van lang geleden op mijn gedelete DK dat die pas essentiele tank abilities, zoals taunt, kreeg op level 75. Is het nu wel te doen om als DK vanaf level 60 te tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Is het nu wel te doen om als DK vanaf level 60 te tanken?
Volgens wowhead krijg je Dark Command op level 58. En vooral als DK is tanken heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer een nieuwe baas op mythic neer gekregen. Hellfire High Council deze keer:

Pittig gevecht om te healen. Ik wou dat Innervate er nog steeds was :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenety schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:56:
[...]

Volgens wowhead krijg je Dark Command op level 58. En vooral als DK is tanken heel makkelijk.
Dan moet ik die nog even op mijn bars zetten |:(

En Jerry, gefeliciteerd met de Mythic kills. Ik krijg af en toe wel een beetje heimwee naar de tijd dat mijn guild nog een server top 3 guild was (met een verdwaalde server first). Helaas staat de praktijk niet meer toe dat ik dat doe. Nu 2x 3 uur door normal en heroic ploeteren met de rest van de harcores gone casual in de guild :) Maar het is in ieder geval gezellig met mensen die ik al 7+ jaar ken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mijn guild is nu 9/13 en server #3 waar de nummer 1 en 2 beide 5 dagen per week raiden en mijn guild maar 3. De nummer 2 is even ver

Kan zelf helaas niet altijd meer de raid-avonden aanwezig zijn dus moest ik helaas stoppen met raiden dus ben voorlopig even casual en dan zien we volgende expansion wel weer of ik weer ga raiden. Heb niet zo'n zin in pugs dus voor nu is het even afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben vanaf WotLK volop mee gedaan in de top van de server. Tot en met de eerste tier van Cataclysm ging dat goed.

Toen stopten een aantal vaste spelers met WoW en hadden anderen minder tijd (kinderen, afgestudeerd, etc...). We zijn toen over die expansion terug gegaan van 25HC en top van de server naar 10HC net op tijd voor de volgende tier kwam. in MoP hebben we het 10 mans team 6 keer opnieuw op moeten bouwen en geen enkele boss op heroic gedaan. In WoD hebben we eindelijk een redelijk stabiel team, maar geen 20 man voor mythic en een aantal mensen die goed genoeg zijn voor heroic, maar niet goed genoeg voor mythic.

We merken wel dat het lastig is om goede mensen te recruiten tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:56:
We merken wel dat het lastig is om goede mensen te recruiten tegenwoordig.
goede is hier het keyword, aan applications is geen gebrek, het probleem is vooral om de goede er uit te vissen. Door de server ranking en het beperkte aantal dagen en uren dat mijn guild raid zijn er enorm veel nieuwe aanmeldingen.

Daarnaast is het enige issue met recruitment eigenlijk dat het nooit eens stopt (ben ik zelf ook schuldig aan :P) er vallen constant mensen af die of gewoon geen zin meer hebben of de tijd er niet meer voor hebben waardoor er altijd trials in de guild zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Zenety schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:56:
[...]

Blood boil en death strike spammen en je komt er wel :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Dan moet ik die nog even op mijn bars zetten |:(

En Jerry, gefeliciteerd met de Mythic kills. Ik krijg af en toe wel een beetje heimwee naar de tijd dat mijn guild nog een server top 3 guild was (met een verdwaalde server first). Helaas staat de praktijk niet meer toe dat ik dat doe. Nu 2x 3 uur door normal en heroic ploeteren met de rest van de harcores gone casual in de guild :) Maar het is in ieder geval gezellig met mensen die ik al 7+ jaar ken ;-)
Bedankt, en ik weet hoe het voelt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
@Gojira
De Tweakers guild is inderdaad een gezellige guild, het ligt er alleen aan wat je ambities zijn voor end-game. Op Tarren Mill zit ook een Dutch/BE guild, deze raid 3 avonden per week en doen zondag altijd een alt/social run. Hun ambities zijn toch wel om Mythic te doen en hun benadering is vrij serieus - uiteraard ook gezellig - dit is momenteel de meest "succesvolle" Nederlandse guild.

Als je een Alliance guild zoekt raad ik "Dude Where's My Mount" aan op Frostmane. Hier heb ik jaren in gezeten en ook in geraid. Grootste NL guild momenteel, raiden nog met 2 teams. Erg gezellig en ze bieden ook alles (behulpzaam ingame, diverse raidteams met verschillende ambities, TS server et cetera).

Zoals je zelf al zei ben je wel een beetje tijdens een dip moment terug gekomen. Dit moet voor jou persoonlijk denk ik alleen de pret niet drukken. Héél veel te ontdekken, zeker als je al sinds WOTLK niet gespeeld hebt. Naast dat wordt donderdag de nieuwe expansion aangekondigd door Blizz, alle schijnwerpers zijn hier momenteel op gericht. WoD was over het algemeen genomen feitelijk een mindere expansion. Ze zullen alles uit de kast halen en aan de vroegtijdige aankondiging te zien voelen ze zelf ook wel aan dat dit MOET. Waarschijnlijk zal dit wel weer resulteren in veel subs, laten we het in ieder geval hopen. However, goed en leuk dat je terug bent! Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik ben afgelopen periode zo weinig online geweest dat ik achterloop tov de raidgroep qua gear (en kennis van de gevechten).

Nu zag ik gister pas dat er een quest is die een heroic raiditem geeft als je 4 mythic dungeons complete.
Weten jullie tot wanneer deze buff/missie er is?

Ik heb er gister één afgerond met een tank die slechts 1 mob kon vasthouden, dat was vooral bij de laatste baas van Everbloom was dat lastig... toen één van de andere melee spelers ook maar tankspec nam werd de healer niet direct ge1shot door de adds.... :)

Anyway, nu moet ik dus nog 3 dungeons om dat item te bemachtigen... Tot wanneer kan dat?

De guild/ mijn raidgroep (Dude) heeft gister trouwens met relatief gemak 12/13 hc gehaald... Ging makkelijker dan verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:23
Die mission was afgelopen weekend. Zal wel weer even duren totdat die er is, maar volgens mij als je die hebt opgepikt kan je hem gewoon inleveren als je hem complete. En Blink, ga gewoon mee op de altrun op zaterdag. Dat is al HFC normal die redelijk vlotjes wordt doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Welk character speel jij Freezerator?

'Helaas' is zaterdagavond gamen vrijwel nooit een optie. Te druk met andere zaken.
Afgelopen woensdag hebben we met team Revo gewoon de eerste 6 hc gedaan en daarna de rest normal gecleared. Volgens mij is dat deze week ook weer de bedoeling. Ik had alleen een beetje pech met rolls ondanks mijn 7 bonusrolls, maar komt helemaal goed! Thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, 3 normal kills binnen. Voor een casual "we zien wel wat er gebeurd" best goed:

1.) Hellfire Assault
2.) Iron Reaver
3.) Kromok, Kormok?

en nog even 1 wipe gehad op Council, maar aangezien niemand zich daarop had voorbereid (we gingen voor Hellfire assault+Reaver, denkende paar keer te wipen).

Die Kromok is op normal een awesome gevecht! die runes, waves en alles. Uiteindelijk na 3 wipes een kill (runes doorkrijgen), en ik en de tank als enige de achievement (avoid all waves). Was toch even een "fuck yea" momentje.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:02:
[...]

goede is hier het keyword, aan applications is geen gebrek, het probleem is vooral om de goede er uit te vissen. Door de server ranking en het beperkte aantal dagen en uren dat mijn guild raid zijn er enorm veel nieuwe aanmeldingen.

Daarnaast is het enige issue met recruitment eigenlijk dat het nooit eens stopt (ben ik zelf ook schuldig aan :P) er vallen constant mensen af die of gewoon geen zin meer hebben of de tijd er niet meer voor hebben waardoor er altijd trials in de guild zitten.
Ik denk dat er gewoon veel mensen zijn die zichzelf overschatten. Ik denk dat dit door de implementatie van LFR komt waarbij de bazen gewoon te makkelijk zijn en mensen voor de gek houden qua dps.
Ik ben wel iemand die mensen kansen geeft om zich te bewijzen, omdat nooit geschoten altijd mis is.
Maar het niveau dat sommige mensen hebben in raids nadat ze zeggen dat ze hun class weten |:(

Ik heb vorige week een resto druid meegemaakt die alleen maar regrowth aan het casten was (1 gevecht niet eens 1 rejuvenation!) of een mage die 0 AP en PC deed.
Die hebben het natuurlijk niet volgehouden in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ikzelf heb nu ook de handschoen in de ring gegooid.
Als shadowpriest zonder aansluitende gear werd ik vaak voor heroic progress aan de kant gezet (terecht en had ik geen problemen mee). Laatste keer was het zelfs op farm-bosses (de sterkste group whiped daarna weer op Gorefiend), dus toen maar uitgelogd met het besluit deze expension niet meer in actie te komen.

Deze expension in 4 vershillende guilds gezeten, In één guild 4 keer opnieuw op moeten bouwen vanaf scratch en de staat waarin shadowpriests zich bevinden was het meer frustratie dan plezier.
Hopelijk komt het plezier weer terug met de nieuwe expension en wordt shadow iets meer competatief dan wat het nu is.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als me enginering geen 300 is kan k dan evengoed de mounts gebruiken die er zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:01:
Als me enginering geen 300 is kan k dan evengoed de mounts gebruiken die er zijn??
Ligt aan de mount; De flying machine heeft 300 engineering nodig, de turbo charged flying machine heeft 375 engineering nodig om te gebruiken.

De overige engineering mounts zijn vrij te gebruiken. Dus de mechanohog/chopper, sky golem, world spinner en kyparium rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren ook Kilrogg Mythic afgemaakt. Deze was iets simpeler, maar het duurde toch even voordat dps het targeten van adds in de gaten had :X. Dit zal de laatste video zijn voor een paar weken waarschijnlijk, want hierna is Gorefiend Mythic aan de beurt... Pittig, erg pittig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Laatst online: 07-02-2022
Kwartaalcijfers van Q2 zijn zojuist bekend gemaakt, World of Warcraft is gezakt naar 5.6 miljoen abonnees (ten opzichte van 7.1 miljoen in maart en 10 miljoen in december).

http://finance.yahoo.com/...r-expected-200500630.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Net hellfire assault down gekregen op mythic! Gaaf gevecht zeg!

1e keer mythic voor die guild en voor mij,
al een paar keer close bij een kill maar aan het eind van de avond ging hij neer.

Wat een lekker gevoel, dit is toch wel een stapje boven Heroic en echt leuk!

Vanaf morgen moven naar die guild, mijn huidige guild zou ook mythic gaan doen maar stonden voor deze week op 9hc, deze week wel xhul neer. Maar ik had zelf in pugs al 12HC neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
sabriel schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:53:
Ikzelf heb nu ook de handschoen in de ring gegooid.
Als shadowpriest zonder aansluitende gear werd ik vaak voor heroic progress aan de kant gezet (terecht en had ik geen problemen mee). Laatste keer was het zelfs op farm-bosses (de sterkste group whiped daarna weer op Gorefiend), dus toen maar uitgelogd met het besluit deze expension niet meer in actie te komen.

Deze expension in 4 vershillende guilds gezeten, In één guild 4 keer opnieuw op moeten bouwen vanaf scratch en de staat waarin shadowpriests zich bevinden was het meer frustratie dan plezier.
Hopelijk komt het plezier weer terug met de nieuwe expension en wordt shadow iets meer competatief dan wat het nu is.
Ik begrijp je. Heb mijn shadow priest ook aan de kant gezet.
Ik ben nu verder gegaan op mijn enha shaman :-) Die blijken in goede staat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:29:
Net hellfire assault down gekregen op mythic! Gaaf gevecht zeg!

1e keer mythic voor die guild en voor mij,
al een paar keer close bij een kill maar aan het eind van de avond ging hij neer.

Wat een lekker gevoel, dit is toch wel een stapje boven Heroic en echt leuk!

Vanaf morgen moven naar die guild, mijn huidige guild zou ook mythic gaan doen maar stonden voor deze week op 9hc, deze week wel xhul neer. Maar ik had zelf in pugs al 12HC neer.
Gefeliciteerd. Mijn guild is ook van plan binnen 2-3 weken eraan te beginnen. Weten alleen nog niet of Archi HC moeilijker is.

Kun je vertellen waar je (nieuwe) guild problemen mee had op assault? Kan ik er ook op letten wanneer ik dat ga doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Gefeliciteerd. Mijn guild is ook van plan binnen 2-3 weken eraan te beginnen. Weten alleen nog niet of Archi HC moeilijker is.

Kun je vertellen waar je (nieuwe) guild problemen mee had op assault? Kan ik er ook op letten wanneer ik dat ga doen >:)
Zelf geen ervaring mee, maar ik lees op MMO champion dat Archi HC (veel) moeilijker is dan de eerste 3 op mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 16:25
medennis schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:25:
Kwartaalcijfers van Q2 zijn zojuist bekend gemaakt, World of Warcraft is gezakt naar 5.6 miljoen abonnees (ten opzichte van 7.1 miljoen in maart en 10 miljoen in december).

http://finance.yahoo.com/...r-expected-200500630.html
Zelf ben ik bij release vol goede moed begonnen aan WoD, om begin afgelopen februari weer af te haken. Dit vooral omdat ik krap in de tijd zat, niet actief deelnam aan de raids (nooit echt gedaan) en mijn vrienden ook niet meer online waren waardoor de charme ook wel van het PvP'en en dungeons doen af was.

Hoe dan ook, uit interesse volg ik de ontwikkelingen rondom WoW nog redelijk en ben erg benieuwd wat het (opnieuw) dalende aantal abonnees te weeg brengt. Op de Blizzard forums wordt niet erg positief gereageerd (voorbeeld), maar hier zijn het vooral de mensen die willen zeiken die hun stem laten horen.

Wat is het gevoel van de actieve WoW-spelers hier over de toekomst van het al meer dan 10 jaar oude spelleke?

Een aantal vragen dat daarbij in mijn hoofd opkomt:
- Heeft het dalende subaantal (negatieve) invloed op de spelervaring?
- Is Blizzard genoodzaakt / hebben ze gepland om WoW binnen niet al te lange tijd Free2Play te maken?
- Wat is de reden voor jullie om nog te blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 23:24
Bij Free2Play haak ik af. Liever 5 miljoen minder mensen dan Free2Play en Pay2Win praktijken. World of Warcraft is naar mijn beleving een 'Elite' spel van kwaliteit. (nee daarmee bedoel ik niet de expansions). Het is geëvolueerd en geperfectioneerd zover dat mogelijk is. Wellicht iets té, maar ach.

De vraag waarom ik dit blijf doorspelen is vrij simpel. Er is niets anders voor mij. Ik sta zeker open voor andere MMORPG's en heb de meeste ook wel gedaan of getest. Niks komt maar een béétje in de buurt van WoW. Je blijft het vergelijken, en dat doe je om een rede. Een vrij goede reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Have fun 8)

Eigenlijk vrijwel de zelfde issues die we met oude guild op de eerste HC kill hadden:

- AoE vs single target dps > we hadden nog wel momenten waarop we 2 warlocks tegelijk lieten metamorphen terwijl er andere hoge prio targets waren -> Wipe.
- Damage op links was vaak te laag, uiteindelijk was de groep 10.5 <-> 9.5 verdeeld. waarbij we 10/10 begonnen maar na de eerste 2 voertuigen een dps naar links kwam om te helpen. Dit kan ook aan de compositie/dps hebben gelegen, daarvoor ken ik die spelers niet goed genoeg.
- Tank deaths, vanaf 3 stacks begint slam AUW te doen, eigen/externe CDs dus goed gebruiken.
- Chaos/niet out of shit moven in de phase waar je weer naar het midden gaat met die 2 extra mini bosses (groene swirls)

Daarna is het rinse&repeat maar hadden we het gevoel dat de druk wel opgevoerd werd, toen begon dus eigenlijk de DPS race. Was een close kill, ik als tank op links lag plat ten tijden van de kill O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Zalaroth schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:25:
Bij Free2Play haak ik af. Liever 5 miljoen minder mensen dan Free2Play en Pay2Win praktijken. World of Warcraft is naar mijn beleving een 'Elite' spel van kwaliteit. (nee daarmee bedoel ik niet de expansions). Het is geëvolueerd en geperfectioneerd zover dat mogelijk is. Wellicht iets té, maar ach.

De vraag waarom ik dit blijf doorspelen is vrij simpel. Er is niets anders voor mij. Ik sta zeker open voor andere MMORPG's en heb de meeste ook wel gedaan of getest. Niks komt maar een béétje in de buurt van WoW. Je blijft het vergelijken, en dat doe je om een rede. Een vrij goede reden.
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem..
Elke keer wanneer ik er een paar maanden vanaf bent krijg ik alweer kriebels...
Ik word er eigenlijk een beetje gek van.
Geen enkele MMORPG komt idd in de buurt van WoW en daar baal ik van..
Was er maar een WoW vervangen hier... maar helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Same here.....heb nu al meerdere free mmo`s geprobeerd. Tevens Elder Scrolls nu op de Ps4. EO is leuk maar toch zit ik dan weer te spelen van....Zucht in Wow was het allemaal zoveel beter geregeld allemaal. Dus heb ik gisteren na 08-01-2015 mijn account weer geactiveerd. En wat een verademing dan weer. Oftewel ik speel weer t/m 3 maanden na release van de nieuwe Expansion en dan ben ik weer klaar mee en ga dan weer Diablo 3 weer is proberen. Dan klaar met Diablo 3 en dan speel ik weer een lange tijd shooters, voetbalspellen etc tot het weer gaat knagen om wow te spelen. Zo ziet elk gamejaar er voor mij uit :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 23:24
Nouja je kan het ook eens niet als een probleem zien en het accepteren. Inmiddels ben ik niet meer "op zoek naar een alternatief". Ik speel WoW tot er ooit een WoW-killer komt. En als die er komt merk en hoor je dat gegarandeerd vanzelf wel. Ik trap niet meer in de hypes en verkooppraatjes van o.a. Rift/ESO/etc.

En verder zijn die pauzes normaal. Af en toe wat variatie, verveling, tijdgebrek - niks mis mee? Heb ik ook met non-MMORPG's gehad.
Als je het nou hélemaal gehad hebt met WoW is het een ander verhaal. Maar dan gaat het ook niet meer knagen en kriebelen lijkt mij..

Maar ben ook weer begonnen na een maand of 5 inactief te zijn geweest. Lekker op het gemakje spelen en we zien wel waar het avontuur (weer) eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mutsy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Wat is het gevoel van de actieve WoW-spelers hier over de toekomst van het al meer dan 10 jaar oude spelleke?

- Is Blizzard genoodzaakt / hebben ze gepland om WoW binnen niet al te lange tijd Free2Play te maken?
Wat je zegt, WoW is reeds 10 jaar oud (bijna 11). Het verval in subs is mogelijk daarmee verbonden.
Daarnaast heeft Blizzard zelf ook concurrentie gemaakt met Diablo 3, Hearthstone, Starcraft en binnenkort die shooter. Vrije tijd is zoals geld, je kan het maar één keer spenderen en er is veel concurrentie bijgekomen sinds de launch van WoW (ook uit eigen huis).

Om op je vragen te antwoorden:
- Zolang m'n guild(s) gezellig zijn zal het mij worst wezen hoeveel actieve subs er zijn. Dit komt ook door de invoering van LFG en cross-realms voor een stuk denk ik.
- Tja, hoe moet zo'n free-to-play er dan uit zien? Je gaat altijd een zekere balans in de klasses moeten houden, of anders zijn battlegrounds bv. in no time alleen nog toegankelijk voor mensen die boosted klasses hebben gekocht. Of men moet de gameplay van WoW fundamenteel gaan veranderen. Betalen voor xpacs doen we nu ook al, dus of er veel gaat veranderen met een ander business model... misschien, maar ik zie niet meteen hoe.
- De reden waarom ik nog speel is omdat het sinds pakweg WotLK mogelijk is om 'af en toe' te spelen en nog mee te kunnen met je guild na een lange pauze. In Vanilla was dat lastiger indien je mee wou raiden, dan moest je immers hopen dat je guild zo vriendelijk was om je te willen gearen in oudere raids. Ook zijn er veel meer dingen te doen die je op eigen tempo aan kan pakken. Brawlers guild, pet battles, transmog,...

Dit gezegd zijnde ben ik wel lichtjes teleurgesteld in een aantal aspecten van de huidige xpac, waardoor ik vind dat deze zijn hogere prijs niet waard is. Misschien dat ik deze zaken later nog wel eens aanhaal, maar nu is m'n post al lang genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik denk dat ze nooit free to play gaan doen, maar als ze het zouden doen zouden ze neem ik aan geen dingen gaan doen die de gameplay beinvloeden, maar meer dingen zoals het kopen van gold nu. Dus xp boosts, mounts etc. Dit doen ze eigenlijk nu al maar dat zouden ze uitbreiden dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Eigenlijk is wow nu al free-to-play door je gametime te kopen met ingame gold.
Die kosten nu iets van een 46k voor 1 maand. Als je beetje doorspeelt haal je dat wel en kan je iedere maand met gold je account verlengen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In plaats van tanken met mijn DK de battlegrounds ingedoken, de eerste pvp die ik doe sinds de verplichte pvp voor de legendary in MoP en voor het eerst sinds TBC dat ik het vrijwillig doe :)

Maar ligt het aan mij of is een DK op level 59 zwaar underpowered of rogue zwaar overpowered? Ik stond 1v1 tegen een rogue, allebei in heirlooms en hij was 20% van zijn health kwijt toen ik dood neer viel. En mijn dps was volledig beperkt door runes, hoger kon echt niet.

Hij hoefde me er niet eens voor te stunnen.
Mutsy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Zelf ben ik bij release vol goede moed begonnen aan WoD, om begin afgelopen februari weer af te haken. Dit vooral omdat ik krap in de tijd zat, niet actief deelnam aan de raids (nooit echt gedaan) en mijn vrienden ook niet meer online waren waardoor de charme ook wel van het PvP'en en dungeons doen af was.

Hoe dan ook, uit interesse volg ik de ontwikkelingen rondom WoW nog redelijk en ben erg benieuwd wat het (opnieuw) dalende aantal abonnees te weeg brengt. Op de Blizzard forums wordt niet erg positief gereageerd (voorbeeld), maar hier zijn het vooral de mensen die willen zeiken die hun stem laten horen.

Het is eigenlijk sinds MoP al lastig geworden om goede spelers te vinden om mensen die stoppen te vervangen. Dat is eigenlijk het grootste nadeel wat ik ervaar van de krimpende player base.

Ik heb een aantal free2play games gespeeld en ik zit niet echt op de f2p crowd te wachten. En al helemaal niet op grappen zoals SWTOR doet waar je extra button bars moet kopen om al je abilities te kunnen gebruiken.

De reden dat ik nog speel is dubbel: Ondanks dat ik alleen nog heroic raids doe en geen mythic, heb ik een hoop lol aan raids. En ik speel al 7 jaar met een deel van deze mensen, het is gewoon een sociale bezigheid geworden.

Ik snap echter wel dat mensen afhaken, buiten raiden was/is er in WoD bar weinig interessants te doen. Je komt de garisson niet uit, professions zijn compleet optional, dus geen enkele haast en de mats die de garison opleveren voldoen dan al snel. Gold is free met missions (nog steeds heel veel).

World bosses zijn een joke, de loot is compleet crap, dus waarom je ze uberhaupt nog zou doen heb ik geen idee van. De reputations leveren nauwelijks nog interessante zaken op. Hier zijn ze van het ene extreem naar het andere gegaan.

Eigenlijk kan je WoD samenvatten als "Great levelling, great raids, not much else"

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen gaan zien wat er na morgen gaat gebeuren... Ik ben zeer benieuwd...

Door gebrek aan iets beters voor mij, zal ik dit blijven spelen... Dus ook de volgende xpack zal in huis komen ben ik "bang"... Och... Dit is altijd nog goedkoper dan ieder weekend in de kroeg staan zal ik maar zeggen. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak me niet zo druk om de subs van het spel, het kan dan misschien wel gezakt zijn naar 5 miljoen, maar dit is nog steeds een gigantisch nummer en ik denk dat er weinig andere mmo's kunnen zeggen dat ze 5 miljoen actieve subs hebben. speel zelf het meeste pvp en vermaak me er nog iedere dag mee, de rated battlegrounds en arena is en blijft gewoon leuk.

ondertussen ben ik wel een mistweaver monk aan het levelen voor pve, maar pvp blijft bij mij toch op nummer 1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Kleine teaser voor de naam van de expansion. Het blijft nog gokken.

https://twitter.com/TheCrafticus/status/629162029400502272

Rise of the Azshara? Klinkt wel krom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:02
Het is blijkbaar "7 letters" of the "9 letters" :p

Begin zelf eindelijk een beetje in de gear te komen nu. Gisteren 10/13 hc, zodat we zondag hopelijk tyrant en mannoroth kunnen doen. Heb nu m'n 4 set, prophecy of fear normal en mage trinket normal, dus kan eindelijk weer de competitie aan met de mensen die meer geluk hadden :)

Alleen nog steeds 4 tomes... Rng is rng... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
IntToStr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:42:
Ah ik kan ook niet tellen. Revenge of the Zandalari? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vOK4ZPR.jpg

Edit: En deze hebben jullie vast ook al wel gezien: https://i.imgur.com/tHvyTck.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Zenety op 06-08-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Er zit nog een woord bij. https://twitter.com/Muffinus/status/629163384177451008

Council of the Tirisfal Glades? - Alleen klopt het niet dat het 9 letters zijn.

Hahaha

Pirates of the Caribbean

En een samenvatting.
i'm gonna go with: revenge of the highborne

honorable mentions to other peoples suggestions

council of the guardians
revenge of the zandalari
plunder of the southseas
revenge of the Nathrezim
Journey into the Maelstrom - i like it, but we already did that and came out in deepholm, although if the world change dramatically, it's totes possible
Madness of the Highborne - nice
Journey to the Southseas
Prophet of the Zandalari

[ Voor 138% gewijzigd door junglebeast op 06-08-2015 11:55 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
IntToStr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:42:
En nu zegt een andere WoW developer opeens dat hij nog een woord mist.

https://twitter.com/Muffinus/status/629163384177451008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenety schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

En nu zegt een andere WoW developer opeens dat hij nog een woord mist.

https://twitter.com/Muffinus/status/629163384177451008
Of je wacht gewoon 1 dag ;-) een paar uur 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

6 uurtje maar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Word vandaag bekend gemaakt hoor ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hier is de nieuwe expansion. Dat ik de ondertitel Mechagnome krijg is vast geen toeval. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/45oyoYy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekkere rant van Az :)
Hij heeft wel gelijk (imo)

Ik vind WoD ook eigenlijk net niks, maar omdat ik een doel heb (lock en hunter naar 100 ) blijf ik lekker doorspelen.
Voor mij persoonlijk hoop ik dat de nieuwe expansie hetzelfde gevoel zal geven als WotLK. Heb me nog nooit zo vermaakt als toen.
Maar vanavond weten we meer :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Na twee orc xpacs zouden ze weer uitpakken met trolls? Zandalari, south seas,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Return of the Titan Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Tis gewoon leuk om te gokken, en inderdaad nog maar een paar uurtjes, zeeeeeeeer nieuwschierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word de livestream door blizz ook zelf uitgezonden ? Of waar kan ik het straks volgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:51:
Word de livestream door blizz ook zelf uitgezonden ? Of waar kan ik het straks volgen??
Als het goed is hierzo: YouTube: World of Warcraft Expansion Unveiling at Gamescom – Live Stream August 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:51:
Ik heb van de week een mailtje gekregen met daarin de link naar de stream (van blizzard)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meest rare geruchten doen de ronde .
Heb ze al gezien over de terugkeer van Arthas en/of Illidan
Trolls
Naga's
Burning Legion.
Rise of the Gnomes
Titans

Persoonlijk zou ik Illidan wel leuk vinden, plus met WoD in het achterhoofd kan het nog qua Lore ook ( Illidan krijgt krachten uit de Skull of Gul'dan)

Maar ook iets met Dwarfs zou wel leuk zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Iusedto op 06-08-2015 13:11 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
't mag wel iets bijzonders zijn dit keer - een ook op afzienbare tijd want WoD 6.2(.1) gaat niet een jaar lang mensen binnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:02
Er was een "theorie" van iemand die vorige keer ook alles goed had met warlords geloof ik, oftwel, iemand met een goede bron.

Dacht dat het ging over vervolg burning legion (lijkt me sowieso heel logisch gezien einde wod) en iets met naga's en onderwater. Maar om 18 uur ongeveer horen we meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Has anyone ever read all the Encoded Messages that drop from Blingtron? You might just learn something...
Volgens mij was de nieuwe expansie al vrij ver gevorderd toen WoD uitkwam toch ?
Hoop dat we echt geen 12 maanden hoeven wachten maar ik verwacht een grote verassing vanavond

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 06-08-2015 13:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Iusedto schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:06:
De meest rare geruchten doen de ronde .
Heb ze al gezien over de terugkeer van Arthas en/of Illidan
Trolls
Naga's
Burning Legion.
Rise of the Gnomes
Titans

Persoonlijk zou ik Illidan wel leuk vinden, plus met WoD in het achterhoofd kan het nog qua Lore ook ( Illidan krijgt krachten uit de Skull of Gul'dan)

Maar ook iets met Dwarfs zou wel leuk zijn
Illidan zou ik ook echt super tof vinden. Het liefste zelfs Arthas mja die is wel echt dood. Tot nu toe lijkt mij het meest waarschijnlijke Naga met als eind boss N'zoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De verrassing zal zijn dat Azeroth en Sanctuary samengevoegd zullen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decoded Message 001-003:
Unidentified threats have attacked Peacekeeper 011 units in deepest caves of the Magnetic Chasm. Initiate protocol 54
Is 1 vd messages bij Blingtron.
Gaan we dan toch onder water ?

......en krijgen we robots ?
121,172 robo-units have been assembled and now march to face unknown threat in the Magnetic Chasm below the Molten Eternium Sea. Increase generosity circuits in all Blingtron units to minimize organic awareness."

"Allied destruction total has increased to 64%. Request supplies."

"Massive shipment of Alarm-o-Bots received, disassembled, and reconstructed as frag grenades."

"The virus infecting our units has been identified: a clockwork assembly system hack. Because it appears to be beneficial in many ways, the robot will accept it readily, until it begins to corrupt their AI by overloading generosity circuits. There is no known way to nullify the effect without destroying the host. Do not hesitate.
Your Leader (0x0001)"

"A single de-weaponized companion unit was fitted with a Stealthman 54z, enabling it to appear harmless and bypass the enemy's significant security systems. It has identified the enemy's leader with a 73.4% accuracy. The enemy leader is monstrous in size and calls itself iR-T0. No further information was obtained."

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap