Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
Kapoen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:49:
Pink haired gnome rogue is mijn main ;)
Ik heb een pink haired gnome mage, met staartjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:49:
Pink haired gnome rogue is mijn main ;)
dan weet je dat de cellar een nut heeft :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Ik heb dit char niet in elke xpac evenveel gespeeld vrees ik :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iedereen aan de pink haired gnomes! ;) Ik heb er ook een, een rogue, die ik voornamelijk geleveld heb als manier om lockboxes te openen xD

Mijn vriendin haar main is ook een pink haired gnome mage, met staartjes, alleen zie je die nooit door haar enorme punthoed transmog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Blinkyblink heeft ook een roze baard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:47
Faralon oid zal nog gebruikt worden om iets te bewerkstelligen. Zelf gok ik op een soort Sunfire Plateau, waarbij het eiland dus functie geeft aan dailies en een raid+eventuele dungeon. Blizzard zal dit gebruiken als een tussenpatch over ongeveer 5-6 maanden gok ik zelf.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nQe1hma.png?1?9202

[ Voor 14% gewijzigd door untflanked op 29-07-2015 15:36 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al dat gepraat over gnomes.. Dwarf Rogues, master race :D /sarcasm

Gnomes blijven cool! helaas ben ik wat gebonden aan transmog, en zijn veel sets niet echt mooi op gnoompjes.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:38:
Wedden dat Karazhan nog als 'timewalking' raid, of opgepoetst en 'gemoderniseerd', voorbij gaat komen om het gat tussen nu en 7.0 te overbruggen?
Lijkt mij erg onwaarschijnlijk, dan moeten ze weer terug naar 10 mans raids. Karazhan is niet gemaakt voor grotere groepen, veel te crowded. Als dat de enige nieuwe content is dan is dat dodelijk voor veel guilds.

Misschien iets als ruby sanctum met één of twee moeilijke bosses om een maandje of 2 te overbruggen, maar nog een jaar 6.2 moet ik niet aan denken. Dan komt mijn EVE character toch nog van de graveyard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
corset schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:02:

Gnomes blijven cool! helaas ben ik wat gebonden aan transmog, en zijn veel sets niet echt mooi op gnoompjes.
Ik gebruik op mijn gnome rogue die salvage yard set + de comfortable leather hat op z'n semi kale knikker.
Dat gaat goed samen naar mijn smaak ;)

Deze hoed dus:
Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/40747.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
corset schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:02:

Ik heb altijd female gnome mage met roze staartjes gespeeld en nooit iets gegeven om transmog maar nu ik vaak speel met mijn nelf druid en draenei hunter begin ik toch op de kleertjes te letten. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2022
https://www.facebook.com/Warcraft/posts/10153414568699034 nieuwe expansion pack word in 2 weken aangekondigd:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oin us Thursday, August 6 at 9 a.m. PDT for a special World of Warcraft event streamed live from gamescom 2015 in Cologne, Germany—where we’ll be unveiling the next chapter of the World of Warcraft saga. . . .

Tune in again Sunday, August 9 at 8:00 a.m. PDT for a World of Warcraft developer chat before the show ends, and find out more about what’s in store.

Stay tuned to our dedicated gamescom page for further details on the live stream. Those who are able to join us in person at gamescom can visit us at the Blizzard booth in hall 7.1. We hope to see you there!
De Hype train kan dan toch los na gamescom ;)

Goede zet van Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
Geen idee of dit hier geplaatst mag worden, indien niet verwijder ik het wel. Maar voor de nieuwsgierige hier is footage van warcraft movie(wel slechtse kwaliteit die je kunt inbeelden)

https://vscc-kenh14-hosti...ut=controls&autoSpin=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Ja, dat sowieso. Maar de aankondiging komt op Blizzcon. Aankondigingen van dit kaliber maken Blizzcon namelijk. Dat gaan ze echt niet weggooien door een aankondiging op Gamescom te doen.
U zei ;)

http://www.mmo-champion.c...0%93-Live-Stream-August-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Goed nieuws dit. De geruchten klopten dus toch.
Dennism schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:05:
De Hype train kan dan toch los na gamescom ;)
Tweakers Express 2015
Deze hypetrain gaat zelfs náár Gamescom! :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kapoen schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:46:
[...]

Patch 6.3: Kadghar has a teaparty with Medivh, bring your own biscuit!

Had Karazhan geen ongebruikte kelder-achtig-iets? En Draenor heeft ook nog Farahlon las ik ergens.
Ik weet niet of het commercieel interessant is voor Blizzard om vooruit te lopen op Blizzcon, maar anderzijds zou een aanwijzing voor de komende 6 maanden/jaar ook wel kunnen. Om de ongerustheid weg te nemen.
Hah, mijn woorden waren gewoon profetisch. Eens ff zien of ik ook de lotto kan voorspellen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rone schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:41:
Goed nieuws dit. De geruchten klopten dus toch.

[...]

Tweakers Express 2015
Deze hypetrain gaat zelfs náár Gamescom! :p
Helaas is de Blizzard Persconferentie alleen toegankelijk voor pers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Speel zelf momenteel niet, maar lees wel mee en dit bericht is verrassend! Nu al de aankondiging van een nieuwe expansion terwijl de laatste pas 9 maanden uit is? Dat is wel heel rap? :o

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Er is ook niet veel meer te doen atm voor de top-end guilds dus verwcht deze expansion ook volgend jaar vroeg al

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Freaky Maus schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:13:
[...]

Speel zelf momenteel niet, maar lees wel mee en dit bericht is verrassend! Nu al de aankondiging van een nieuwe expansion terwijl de laatste pas 9 maanden uit is? Dat is wel heel rap? :o
Als ik mij niet vergis wilt Blizzard al sinds Cataclysm graag jaarlijks xpacs uitbrengen, maar is er nog nooit in geslaagd. Bij de huidige xpac gaven ze aan dat ze het ontwikkelteam hadden uitgebreid, maar dat deze mensen nog moesten opgeleid worden. Misschien plukken ze daar nu de vruchten van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal iemand die ashes of al"lar toevallig heeft? ben er nu mee bezig met het farmen maar iemand een idee hoevaak het dropt het heeft een drop van 1.39% tips zijn altijd welkom :) gr Pepsiiee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:22:
Hee allemaal iemand die ashes of al"lar toevallig heeft? ben er nu mee bezig met het farmen maar iemand een idee hoevaak het dropt het heeft een drop van 1.39% tips zijn altijd welkom :) gr Pepsiiee
Ben al 2 jaar iedere week die raid aan het doen en nog niets.
Mijn vrouw had hem de 2e keer dat ze een poging deed. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idanue schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:24:
[...]

Ben al 2 jaar iedere week die raid aan het doen en nog niets.
Mijn vrouw had hem de 2e keer dat ze een poging deed. }:|
Oeff dat is zuur.. Al 2 jaar? Jezus das al lang genoeg voor een mount
Dan neem ik aan dat het dus puur geluk hebben is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Tweakers link over de uitbreiding :)
nieuws: Blizzard kondigt 6 augustus nieuwe uitbreiding World of Warcraft aan

Hier ben ik er helaas ook behoorlijk uit. Eigenlijk al sinds de patch en nieuwe raid. Misschien dat het over een paar weken weer gaat kriebelen en dat het plezier dan weer wat terug gaat komen.

Ik ben zelf ook van mening dat ze meer connected realms moeten doen. Mijn server is nog steeds erg stil. Als ik de verhalen hoor van servers als frostmane dan baal ik er toch echt soms van dat ik 6 chars op een rustige server heb zitten. En ga geen honderd euro uitgeven om al mijn chars over te zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door MarcHealthy op 30-07-2015 09:06 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoop ik dat het een betere uitbreiding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week mijn Paladin tot 100 gebracht en met een Expansie aankondiging ga ik niet teveel meer focussen op gear maar ik ga zo veel mogelijk classes naar 100 brengen ;)

Volgende project voor level 100 wordt een hunter (nu lvl 49), een shadow priest of warlock (beide lvl 90)
Denk dat ik met een lvl 100 lock of hunter wel goed zit maar wat is de status van shadow priests ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
Iusedto schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:06:
Deze week mijn Paladin tot 100 gebracht en met een Expansie aankondiging ga ik niet teveel meer focussen op gear maar ik ga zo veel mogelijk classes naar 100 brengen ;)

Volgende project voor level 100 wordt een hunter (nu lvl 49), een shadow priest of warlock (beide lvl 90)
Denk dat ik met een lvl 100 lock of hunter wel goed zit maar wat is de status van shadow priests ?
Na de aankondiging kan het zo nog 9-12 maanden duren voordat hij er daadwerkelijk is, dus je hebt iig nog genoeg tijd om je classes naar 100 te brengen en aan gear te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:19:
[...]
Na de aankondiging kan het zo nog 9-12 maanden duren voordat hij er daadwerkelijk is, dus je hebt iig nog genoeg tijd om je classes naar 100 te brengen en aan gear te werken :P
Minus de beta tijd

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:28:
[...]
Oeff dat is zuur.. Al 2 jaar? Jezus das al lang genoeg voor een mount
Dan neem ik aan dat het dus puur geluk hebben is ..
Tja lage dropkans is lage dropkans en het komt inderdaad neer op geluk;

Ik heb hem wel, op mijn 2e kill van die boss ooit. Een vriend van me heeft er 5 jaar over gedaan.

Daarentegen heeft hij Invincible al wel.. en ik na anderhalf jaar met minimaal 3 chars per lockout nog steeds niet.

Gewoon stug volhouden en je krijgt m vanzelf een keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Ik vond de laatste uitbreiding niet super leuk :(
Was ik eenmaal 100.... bleef ik haken in mijn Garrison :/
Misschien geef ik WoW nog een kans bij de nieuwe toekomstige expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lindseysew schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:49:
Ik vond de laatste uitbreiding niet super leuk :(
Voor niet Raiders was de laatste uitbreiding zeker niet leuk daar ben ik het 100% mee eens.
WoD heeft buiten het Raiden om gewoon te weinig content. Zelfs MoP had meer en dat zegt heel wat :)

Heb nu een char in de WotLK gebieden questen en dat is en blijft toch mijn absoluut nummer 1 expansie.
TBC was ook goed maar WotLK was grandioos goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Voor de casuals was WoD niets meer dan een facebook app (Garrison)
Ik hoop dat de volgende expansion het beter doet maar ik heb er een hard hoofd in.
Om nog maar niet te spreken over de blamage van Draenor flying en wat voor gedraai daar aan vooraf is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mega lap text crosspost :P :

De zones en questlines, bonus objectives, treasures, vignettes en cinematics zijn in WoD wel erg tof. Raids zijn wat mij betreft ook de beste raids ooit qua mechanics en ontwerp etc.

Garrisons zijn op zich ook wel "leuk" alleen het is een beetje té. Het was beter geweest als het garrison voor je gehele faction was waar je bijvoorbeeld gezamelijk progress maakte in het uitbreiden er van. Eventueel met een eigen persoonlijke zone die phased was maar waar alle profession buildings e.d. gewoon gedeeld waren met andere spelers zodat je niet de gehele expansion in je eentje voor je mission table staat maar ook nog het gevoel krijgt dat je een MMO speelt met heel veel andere mensen.

Missions zijn eigenlijk het grootste probleem van het garrison. De rewards zijn té goed en te veel voor wat klikken in een menu. Ze hadden in plaats daarvan beter random daily rewards kunnen doen die bijvoorbeeld kans hadden beter te worden als je betere followers had maar dan zonder input van players. Dus meer een soort dagelijkse verassing zonder dat je er zelf invloed op had door maar missies te spammen en super geoptimaliseerde followers maken zodat je alle goede missions nooit meer kon falen.

De nieuwe systemen in WoD zijn ook erg goed, group finder is fantastisch en een enorme verbetering vergeleken met addons als oQueue. "Flex" raids voor normal en heroic zijn super tof en fixed 20-man is erg goed geweest voor het perfect tunen van Mythic raids die ook echt de beste en uitdagenste "hard modes" ooit zijn.

Toy box en de heirloom collection zijn ook beide een goede toevoeging alleen heeft het niet echt het probleem van heel veel items in je bags opgelost. Er zijn nu gewoon heel vele nieuwe toys wat ik persoonlijk wel leuk vind om te verzamelen maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds een volledige 28-slot bag vol met on-use items wat niet als toy is geclassificeerd en nog een hoop in de bank.

De nieuwe player-models zijn ook stuk voor stuk erg goed gelukt en daar is erg veel werk in gaan zitten. Een compleet nieuwe player race maken is al erg veel werk voor alle animaties die het moet hebben en gear die er goed op moet passen. En dan moest het ook nog eens allemaal nog steeds aanvoelen zoals de oude races al 10 jaar waren wat nog eens extra moeilijk is. En dat voor 10 verschillende rassen.

Het is jammer dat qua content deze expansion behalve raids gewoon weinig te bieden heeft. Ze hebben erg veel werk gestoken in Ashran waar ik voordat WoD uit was erg enthousiast over was maar wat is uitgelopen op een fiasco.

In andere expansions vond ik het nog wel leuk om af-en-toe wat alts te levelen maar ik kijk nu zo erg op om een alt te spelen en weer helemaal overnieuw te moeten beginnen met het garrison dat ik het dan maar gewoon niet doe. Als het dan een persoonlijk garrison moet zijn maak het dan in ieder geval account-wide.

De "Garrison Campaign" is ook een leuk idee wat alleen in de volgende expansion wel iets beter uitgewerkt mag worden. Een doorlopende max-level (non daily) questline die elke week een nieuw stuk verhaal verteld is erg leuk en laat spelers ook terugkomen.

Hopelijk hebben te echt met man en macht gewerkt aan de volgende expansion en heeft die veel meer te bieden.

Ik vind het ook zo jammer dat dungeons tegenwoordig niks meer bieden. Raiden is wel leuk maar kost ook veel tijd. 5-mans die gewoon tof en uitdagend zijn (zoals Zul'Gurub en Zul'Aman in Cataclysm) zijn gewoon leuke content. En dan gewoon elke patch een paar nieuwe dungeons met leuke rewards. Ik vond de drie dungeons in 4.3 ook leuk om te doen.

En in plaats van Mythic dungeons net als Challenge Mode niet via LFG bechikbaar te maken mag van mij ook anders. Voor Heroic heb je Proving Grounds silver nodig, doe dan voor Mythic gold. Dat Proving Grounds helpt echt, pas tijdens Timewalking kwam ik ineens alle verschikkelijke spelers tegen die ik de gehele expansion had ontweken omdat die gewoon de Proving Grounds niet konden halen en heroics niet in kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Voor niet Raiders was de laatste uitbreiding zeker niet leuk daar ben ik het 100% mee eens.
WoD heeft buiten het Raiden om gewoon te weinig content. Zelfs MoP had meer en dat zegt heel wat :)

Heb nu een char in de WotLK gebieden questen en dat is en blijft toch mijn absoluut nummer 1 expansie.
TBC was ook goed maar WotLK was grandioos goed.
Hmm, ik weet het zo net nog niet, ik denk dat ze qua content niet eens zo heel erg veel verschillen.

Leveling content: Winnaar imho WoD, tot op heden denk ik de beste leveling experience ooit

Garrison v.s. Farm: Winnaar WoD, of je er van houd of niet, de Garrisons in WoD bieden toch wel een sloot aan content, zeker als je je tijdens 6.0 en 6.1 je garrison steeds aan het fine tunen was qua buildings en followers (eerst scavengers, toen over naar treasure hunters en 3 follower superteam voor alle cache missions), je alle achi's per verschillend gebouw wil en zaken als de garrison campaign.

Dungeons: Winnaar imho WoD: ik vind subjectief gezien de dungeons wat leuker, maar ook zaken als Mythic Dungeons en het toevoegen van Timewalking geeft de niet raider een stuk meer te doen op dit vlak.

Pet Battles: Voor mij geen Winnaar, beide expansions hebben vrij veel pet battle gerelateerde content. Mop misschien een kleine plus vanwege de introductie van het pet battle systeem.

Treasure hunting: Winnaar WoD, na de eerste stapjes in MoP, is dit in WoD een stuk meer uitgebreid.

Daillies: Winnaar MoP, love them or hate them, daillies zorgen er in MoP wel voor dat je eigenlijk altijd wel wat te doen had op een char.

Quality of life: Winnaar WoD, Looking for Group tool, Toybox, Heirloom collection zijn toch echt zaken die het leven van een speler een stuk makkelijker gemaakt hebben.

Extra zones na release: Imho winnaar MoP, hoewel Tanaan denk ik qua content net zo groot is als
Timeless Isle en Isle of Thunder samen was door de gespreide release in MoP het gevoel van nieuwe content toch net wat langer aanwezig.

Raids: Zonder twijfel WoD, Flex raids zijn echt een toevoeging, Mythic is qua tuning nu ook echt Mythic. En de raids zelfs zijn ook allemaal van een goede kwaliteit.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 30-07-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Welke garrison gebouwen hebben jullie allemaal op je chars? Zijn er specifieke "main" gebouwen die jullie hebben op iedere char sowieso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik momenteel veel zie is

Large: Mage tower + Barracks / Dwarven Bunker
Medium: Inn + zeer vrije keuze
Small: 2x je proffession building + Salvage yard of Storehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:20:
Mega lap text crosspost :P :
*knip dan maar* :)
Maar ja ik het wel eens met je 'review' van WoD. (en gezien je geschiedenis op GoT is dat zeldzaam :) )

Ik zie het ook in mijn guild. Mensen loggen alleen om te raiden. En daarna gaan ze LoL of CS:GO spelen met een groepje. Blijkbaar zijn dit soort spellen steeds populairder aan het worden. Even kort een spelletje spelen en dan weer uitloggen.

Het echte avontuur is allang weg in WoW. En zie zo gauw niet een ander spel dit gevoel terug brengen bij mij en andere spelers. Hooguit een goed uitgewerkte sandbox MMO.

Wat ik ook wel een beetje jammer vind in WoD en dat zijn de crafting veranderingen. Dat je geen raiddrop plans en zo meer hebt. En dat je maar 3 crafted kan dragen.

Fijn dat de raids goed blijven, maar geef ons ook wat te doen in de wereld.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat zeg je wel vaak, dat je het deze keer met me eens bent maar normaal niet :P

Vraag me af wat ik dan gezegd heb waar je het zo oneens mee was dat je dat telkens moet herhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:35:
[...]

Maar ja ik het wel eens met je 'review' van WoD. (en gezien je geschiedenis op GoT is dat zeldzaam :) )

Ik zie het ook in mijn guild. Mensen loggen alleen om te raiden. En daarna gaan ze LoL of CS:GO spelen met een groepje. Blijkbaar zijn dit soort spellen steeds populairder aan het worden. Even kort een spelletje spelen en dan weer uitloggen.

Het echte avontuur is allang weg in WoW. En zie zo gauw niet een ander spel dit gevoel terug brengen bij mij en andere spelers. Hooguit een goed uitgewerkte sandbox MMO.

Wat ik ook wel een beetje jammer vind in WoD en dat zijn de crafting veranderingen. Dat je geen raiddrop plans en zo meer hebt. En dat je maar 3 crafted kan dragen.

Fijn dat de raids goed blijven, maar geef ons ook wat te doen in de wereld.
Denk dat dit ook grotendeels aan de spelers ligt, bij iedere soort content die toegevoegd wordt is er wel wat te klagen zie ik altijd

spelers klagen dat er te weinig te doen is in de wereld:

Krijgen ze dailies in Mop: OMG, dalies suck, to boring and to much and you need to do them als my char sucks
Geen tot weinig dailies in WoD bij release: OMG no dailies, there is nothing to do, where are the dailies
Dailies in patch 6.2: OMG Dailies suck, to boring and i need to them for flying
Krijgen ze nieuwe reputations: OMG rep grinds suck, take to much time for no reward
Pet Battles komen: OMG Pokemon sucks
Treasure hunting in Mop: OMG this is to grindy, respawn time is to long
Treasure hunting in WoD: Omg this is to easy, no respawn time, i'll be done in a day
Farm in Mop: Oh this is fun, but to little content for the farm, needs more content
Garrison in WoD: OMG i hate garrison, to much to do, it was so much better when i only had to spend 5 minutes a day on my farm in Mop

Spelers klagen dat dungeons te makkelijk zijn:

Krijgen ze challenge modes: OMG This is to hard, so much wipes, have to make a good group, ah nvm lets buy boost.

Spelers klagen over crafting:

OMG Crafting sucks, the items are expensive and easily replaced, not worth the effort of OMG Need to raid to be able to craft.

In WoD betere items:

OMG Crafting sucks, i can't make 10 near BiS items for my char cuz i can have only 3 items. Upgrades are to expensive

En ga zo maar door, het is denk ik voor blizzard enorm lastig om aan iedereen zijn wensen te voldoen, gezien die wensen zo anders zijn per speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40

mrsar

waar een sar is,is een wodka

haha geweldig,dat is inderdaad precies hoe ik het ook altijd om me heen zie Dennis :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12:58
Het ding waar het blizzard aan schort in WoW op dit moment is het doorslaan van het ene naar het andere uiterste.
Pandaria had teveel dailies, WoD nauwelijks tot geen. Daar is geen gulden middenweg in te vinden. Nu heb ik 6.2 niet gespeeld en ben ik ook niet van plan om te spelen dus kan ik niet oordelen over de dailies aldaar, maar dat voelt denk ik voor velen een als mosterd na de maaltijd.
Garrison is wat dat betreft ook een doorgeslagen farm. Ik had in MoP al niets met de Farm en met de Garrison was ik eigenlijk ook al snel klaar, maar omdat je daar alles kunt unlocken/verkrijgen wordt je geacht daar 24/7 zowat te zijn, en is de wereld er omheen redelijk dood.

Over reps, tja. Ik vind mobs grinden geen drol aan, en laat dat nu precies zijn wat je in begin WoD moest doen om een beetje rep met factions te kunnen krijgen. Waarom geen daily of handins (Nu moet ik toegeven dat de enige WoD exalted rep die ik heb die Goblins zijn, want die had tenminste handins) in plaats van een breindodende mobgrind voor 15 rep per mob.

Het is echt het ene uiterste bij het andere uiterste en nooit een middenweg zo lijkt wel.
Nu zal ik niet zeggen dat Vanilla zo geweldig is, want van hot naar her lopen voor 1 quest zonder een echte flow te hebben van gebied naar gebied was ook niet veel soeps, dat deed een TBC of een WotLK toch echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja het is ook erg moeilijk om het ieder naar zijn/haar zin te maken. Alleen volgens mij persoonlijk zijn ze iets ver doorgeschoten in het streamlinen van WoW met al die queu's, garrisons enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
junglebeast schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:38:
Ja het is ook erg moeilijk om het ieder naar zijn/haar zin te maken. Alleen volgens mij persoonlijk zijn ze iets ver doorgeschoten in het streamlinen van WoW met al die queu's, garrisons enzo..
Dat streamlinen heeft wow wel veel goeds gebracht, ik merk sowieso dat mensen nu veel liever een uurtje even spelen af en toe dan gelijk een hele avond. Nu kan je gewoon even snel een dungeon doen of even een paar bazen puggen in lfr of een normal. In wotlk moest je nog echt een groep vormen en de trade onderspammen met 'LFM 2dps 1 tank daily heroic', al kwam toen volgensmij wel het queuesysteem in een patch. Vooral ook omdat de playerbase ook wel ouder aan het worden is en die mensen gewoon simpelweg vaak minder tijd hebben om eerst een uur een groep te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
Ik zit nu weer enorm hard te twijfelen om wow terug te spelen, hoelang duurt het voor 90-100? ik zit momenteel met 2 chars op level90 en wil die graag 100 brengen en even raiden.

Wat me ook tegenhoud is al dat gedoe van die garrison. ga ik daar niet suuuper lang met beig zijn om dat op zelfde niveau te krijgen als de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cgers schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:53:
Ik zit nu weer enorm hard te twijfelen om wow terug te spelen, hoelang duurt het voor 90-100? ik zit momenteel met 2 chars op level90 en wil die graag 100 brengen en even raiden.

Wat me ook tegenhoud is al dat gedoe van die garrison. ga ik daar niet suuuper lang met beig zijn om dat op zelfde niveau te krijgen als de rest?
Levelen is redelijk snel, reken op een uurtje gemiddeld per level denk ik als je een beetje vlot bent, wat langer als je ook aan "sight seeing" gaat doen. Garrison gaat ook vrij snel, de noodzakelijke stappen doe je tijdens het het levelen (het verkrijgen van lvl 1, lvl 2 en je lvl 3 garrison) en op lvl 100 (je shipyard) om naar de 6.2 zone te komen. De overige opbouw van je garrison gaat wel wat tijd in zitten maar ik weet ook niet in hoeverre het nog noodzakelijk is om dit snel gelijk te krijgen met andere spelers daar het eigenlijk alleen perks zijn die jezelf verder helpen op het gebied van crafting, resource verzameling e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:48:
[...]

Dat streamlinen heeft wow wel veel goeds gebracht, ik merk sowieso dat mensen nu veel liever een uurtje even spelen af en toe dan gelijk een hele avond. Nu kan je gewoon even snel een dungeon doen of even een paar bazen puggen in lfr of een normal. In wotlk moest je nog echt een groep vormen en de trade onderspammen met 'LFM 2dps 1 tank daily heroic', al kwam toen volgensmij wel het queuesysteem in een patch. Vooral ook omdat de playerbase ook wel ouder aan het worden is en die mensen gewoon simpelweg vaak minder tijd hebben om eerst een uur een groep te zoeken.
Ja voor die groep is het perfect. Alleen mensen die de wereld in trekken, of andere dingen willen doen is er niet veel. Op zich is het objective systeem wel een begin om de wereld iets dynamischers te maken. Zeg maar dat een dorpje wordt aangevallen en je dit moet verdedigen. Als dat mislukt dan heb je even in de gebied geen quests meer. En na een tijdje vertrekken de aanvallen weer. Denk een beetje aan Halaa/MoP scenerios/Garrison invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:05:
Dan hoop ik dat het een betere uitbreiding is
WoW kan aan mij liggen maar is het tempo opgeschroefd ?.

Ik speel nu 4/7 maanden al niet meer, maar waarom zo snel al een nieuwe ? ( niet dat ik het erg vind kan ik weer instromen ;) )
Dennism schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Denk dat dit ook grotendeels aan de spelers ligt, bij iedere soort content die toegevoegd wordt is er wel wat te klagen zie ik altijd

spelers klagen dat er te weinig te doen is in de wereld:

Krijgen ze dailies in Mop: OMG, dalies suck, to boring and to much and you need to do them als my char sucks
Geen tot weinig dailies in WoD bij release: OMG no dailies, there is nothing to do, where are the dailies
Dailies in patch 6.2: OMG Dailies suck, to boring and i need to them for flying
Krijgen ze nieuwe reputations: OMG rep grinds suck, take to much time for no reward
Pet Battles komen: OMG Pokemon sucks
Treasure hunting in Mop: OMG this is to grindy, respawn time is to long
Treasure hunting in WoD: Omg this is to easy, no respawn time, i'll be done in a day
Farm in Mop: Oh this is fun, but to little content for the farm, needs more content
Garrison in WoD: OMG i hate garrison, to much to do, it was so much better when i only had to spend 5 minutes a day on my farm in Mop

Spelers klagen dat dungeons te makkelijk zijn:

Krijgen ze challenge modes: OMG This is to hard, so much wipes, have to make a good group, ah nvm lets buy boost.

Spelers klagen over crafting:

OMG Crafting sucks, the items are expensive and easily replaced, not worth the effort of OMG Need to raid to be able to craft.

In WoD betere items:

OMG Crafting sucks, i can't make 10 near BiS items for my char cuz i can have only 3 items. Upgrades are to expensive

En ga zo maar door, het is denk ik voor blizzard enorm lastig om aan iedereen zijn wensen te voldoen, gezien die wensen zo anders zijn per speler.
Komt de man met de roze bril weer ! ( ik dus )

Gewoon zoals TBC, Daily's en 1 soort dungeon en raid en geen diverse aanpassingen heroic / mythic / lfr w/e.
En ja done to death i know }:O

En doe maar weer attunments :+ ( runs :> :P :9 )

[ Voor 74% gewijzigd door Mektheb op 30-07-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
junglebeast schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Ja voor die groep is het perfect. Alleen mensen die de wereld in trekken, of andere dingen willen doen is er niet veel. Op zich is het objective systeem wel een begin om de wereld iets dynamischers te maken. Zeg maar dat een dorpje wordt aangevallen en je dit moet verdedigen. Als dat mislukt dan heb je even in de gebied geen quests meer. En na een tijdje vertrekken de aanvallen weer. Denk een beetje aan Halaa/MoP scenerios/Garrison invasions.
Maar dat zou betekenen dat er veel meer phasing komt, en je het mmo gevoel gaat verliezen (vind ik dan). Maar dat is eigenlijk al ingezet met de garrison idd. Een guild garrison zou dan eigenlijk nog leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Bartske schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Maar dat zou betekenen dat er veel meer phasing komt, en je het mmo gevoel gaat verliezen (vind ik dan). Maar dat is eigenlijk al ingezet met de garrison idd. Een guild garrison zou dan eigenlijk nog leuker zijn.
Een guild garrison zat ik ook al op te hopen, lijkt me erg leuk. :)
Missions enz mogen ze van mij wel weg laten maar bijvoorbeeld een barn waar je met guildies rare mobs voor kunt farmen zoals je nu ook wel eens met een groep doet lijkt me wel wat.
En natuurlijk genoeg te doen buiten je garrison. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Idanue op 30-07-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mektheb schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:19:
[...]

op wat voor manier bedoel je opgeschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:39:
[...]

Tja lage dropkans is lage dropkans en het komt inderdaad neer op geluk;

Ik heb hem wel, op mijn 2e kill van die boss ooit. Een vriend van me heeft er 5 jaar over gedaan.

Daarentegen heeft hij Invincible al wel.. en ik na anderhalf jaar met minimaal 3 chars per lockout nog steeds niet.

Gewoon stug volhouden en je krijgt m vanzelf een keer..
Haha mazzel dan! Ja blijf vol houden tot dat ik hem heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:51:
[quote]Mektheb schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:19:
[...]

op wat voor manier bedoel je opgeschroefd?
Uitbreidingen die aangekondigd worden en gelanceerd.

Het is nu lijkt het wel 1jaar en 6 maanden ofzo.

Terwijl ik het idee had sommige langer meegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mektheb schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:02:
[...]

Uitbreidingen die aangekondigd worden en gelanceerd.

Het is nu lijkt het wel 1jaar en 6 maanden ofzo.

Terwijl ik het idee had sommige langer meegingen.
Ze hebben aangegeven dat ze sneller expansions willen uitbrengen dan ze eerst deden, en hiervoor zaten ze ong op 2 jaar per expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ben wel weer benieuwd wat de volgende expansion gaat brengen!
Mis WoW nog wellis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Prijs is laag, 46k goud voor een maand gametime. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Idanue schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Zit al een paar maanden zonder WoW :P
Maar wie weet ga ik weer WoWen, vermaak me momenteel prima met SWTOR, H1Z1 en Rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik speel soms ook wel eens iets anders maar blijf op de een of andere manier toch steeds weer terug komen naar WoW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik kan ook maar niet stoppen met WoW, vind altijd wel weer een long term goal om te halen, momenteel rep aan het grinden op Timeless Isle, Noodle Cart questreeks en aan vissen uit de pools om de 10.000 Fish caught from pools Guild Achievement te halen zodat ik het recipe die de guild ervan krijgt te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik haak ook nog even in op de lappen tekst van vandaag:
In grote lijnen ben ik het volledig met jullie eens, maar ik denk wel dat jullie één punt over het hoofd zien en dat is de verhaallijn.
Ik heb geen warcraft boeken gelezen dus ik haal al de warcraft lore uit de game. Elke expansion lees ik standaard elke quest als ik voor het eerst level. Ondanks dat de quest experience goed was, vond ik de story maar slecht vooral aan de Horde kant. De beste verhaallijn zat nog wel in SMV voor de Alliance. Verder was een groot deel: ''You see these birds? They are obnoxious with their feathers, destroy them''.

Raids: De gehele expansion en ervoor werd je attent gemaakt op de grote Iron Horde met hun Warlords die ons kwam vernietigen. De enigste raid die ik echt vond passen was Blackrock Foundry. Dit was voor mij ook de raid van de expansion. Highmaul als eerste raid, bijna geen Ogre's gezien en opeens moeten die maar dood. Mijn eerste gedachte in Hellfire Citadel was: 'Waarom ben ik hier deze mobs aan het slopen?'

Legendary questline: was OK. Al vond ik de MoP questline een stuk toffer. Het verhaal greep mij niet echt in WoD waardoor ik het meer verzamelen om het verzamelen vond.

Reputaties: Vroeger was de game veel meer dat je moest grinden voor je reputatie. Hierbij denk ik aan de items voor Scryers en Aldor. Nu moesten we weer grinden, maar voor wat? In mijn ogen waren de factions grotendeels nietszeggend. Er zat geen verhaal achter waarom we exalted zouden willen worden. Het enigste was een mount in een ander kleurtje.

Ik vind het verhaal dus maar slap van deze expansion. Terwijl bij vorige expansions de lore er zo ingebakken zat dat het leuk bleef om dingen te ondernemen zodat je weer iets nieuws van de lore ontrafelt. En dat is in mijn ogen wat WoW zo sterk heeft gemaakt: de gigantische lore.

Het kan zijn dat ik dingen gemist heb waardoor statements in deze post niet kloppen. Desalnietteplus is het gedaan met mijn subscription over 2 weken en zal WoW waarschijnlijk in het stof verdwijnen. Tenzij ze mij weg gaan blazen volgende week.

-Tijdens het tikken schiet mij nog iets te binnen wat ik erg irritant vind: er is zoveel gated momenteel dat het voelt alsof ze zoveel mogelijk alles wilde rekken.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Mektheb schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:19:
[...]
Komt de man met de roze bril weer ! ( ik dus )

Gewoon zoals TBC, Daily's en 1 soort dungeon en raid en geen diverse aanpassingen heroic / mythic / lfr w/e.
En ja done to death i know }:O

En doe maar weer attunments :+ ( runs :> :P :9 )
Sluit me hier volledig bij aan, speel zelf al niet meer sinds eind november. Had m'n main naar 100 en toen allemaal maar kloten in je garrison, suf gedoe. Er was/is zo weinig meer te doen als je na 3 dagen max. lvl bent en geen raids doet. Vind het wel grappig, alles moest toegankelijker worden zonder attunements want het gros van de spelers zag het einde nooit. Nu ligt het open en ziet het gros van de spelers het einde ook niet omdat ze snel afhaken.
Alles is nu zo snel in WoW, hup naar max. lvl in 3 dagen en dat is nog niet eens rushen. Dungeons duren maar 15-20 minuten, grinden is omgezet in dailies en je garrison, etc.. De oude stijl beviel mij stukken beter ook al was dat ook niet perfect, maar wel perfecter. Verder verwoord WiXX het in het nieuwsbericht ook wel goed, en nee die nieuwe features zijn heus wel goed maar iets te veel door gevoerd.

Mij zou je eeuwig mogen 'opsluiten' in TBC (wel voor ZA) met attunements inderdaad. Plus
spoiler:
Heb zelfs gekeken naar private servers in dit tijdperk maar durf de stap niet te maken gezien het illegaal is plus dat je op zo'n server overgeleverd bent aan iemand anders dan Blizzard met bugs/aanpassingen/etc.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:22:
Verschilt heel erg per persoon. Zoals sommigen al aangeven is het bij de één de eerste/tweede keer al raak terwijl het bij de ander jaren duurt (blijft RNG he ;) ).

Ik heb hem zelf gelukkig in februari mogen looten nadat ik 'm iets minder dan een jaar had gefarmed met characters 7-10 p/week :). Echt, die Kael'thas speech en dat cc-fest begon me wel een beetje de strot uit de hangen op een gegeven moment dus ik was blij dat hij dropte :*)

Wowhead geeft een drop rate aan van 2% maar ik heb geen idee hoe accuraat dat is:
http://www.wowhead.com/item=32458/ashes-of-alar

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:
[...]

Verschilt heel erg per persoon. Zoals sommigen al aangeven is het bij de één de eerste/tweede keer al raak terwijl het bij de ander jaren duurt (blijft RNG he ;) ).

Geduld zat hoor ooit komt hij wel ..

Ik heb hem zelf gelukkig in februari mogen looten nadat ik 'm iets minder dan een jaar had gefarmed met characters 7-10 p/week :). Echt, die Kael'thas speech en dat cc-fest begon me wel een beetje de strot uit de hangen op een gegeven moment dus ik was blij dat hij dropte :*)

Haha ben er nu sinds kort pas mee bezig maar inderdaad de speech en de cc-fest komen nu al de strot uit maar goed dat is er maar even door heen bijten

Wowhead geeft een drop rate aan van 2% maar ik heb geen idee hoe accuraat dat is:
http://www.wowhead.com/item=32458/ashes-of-alar
Ik kijk er geregeld op ja dacht dat het 1,5% was maar goed blijven proberen hij is het waard :D trouwens nog anderen plaatsen voor te mount farmen ?

Gr pepsiiee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
Idanue schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Als je max level bent is het dan niet vrij easy om gratis te spelen? er zijn mensen die in wod enkele 100k hebben gefarmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet hoe mensen dat doen ,
Heb er veel moeite mee om wat gold bij elkaar tekrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 06:36:
Als je 1500-2000 gold per dag kan regelen, kan je elke maand een token kopen én nog wat over hebben om opzij te zetten. Indien je wat slim je garrison regelt, voldoende craft en minstens enkele alts tot 100 krijgt tenminste...

Met een barn krijg je makkelijk 3-4 bloods per dag en die gaan voor 150-200 g t stuk. Met treasurehunters als followers en de treasure missions van de Inn kan je per char ook nog eens elke dag 300-400 en meer goud verdienen, voor de nerf was het zelfs richting 1000 g per char per dag. Dan af en toe wat craften, zelfs items zonder upgrades/bloods te gebruiken verkopen nog wel minstens aan 1000 goud per item...

Reken uit je winst :)

(Doe daar nog wat dailies bij etc en goud is totaal geen probleem niet meer, ben voor de WoW tokens teruggekomen met een timecard die ik al jaren had liggen, 2 maand abbo dus. Ik had 85k goud, heb daar 35 van gespendeerd aan heirloom upgrades etc, daarna op die 2 maand tijd men 3 enigste lvl 85'ers naar 100 geleveld, garrisons in orde gebracht, 3 maand aan tokens gekocht en heb nu nog 160k terug op de bank)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
cgers schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Als je max level bent is het dan niet vrij easy om gratis te spelen? er zijn mensen die in wod enkele 100k hebben gefarmed
Yup. :Y
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 06:36:
Kopen en verkopen op het AH werkt voor mij het beste, ben niet zo gek op het uren farmen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m14cSIh.jpg

Maar mijn vrouw heeft bijvoorbeeld bijna helemaal geen goud want die koopt alleen maar pets. :P
Heb haar laatst 100k gegeven en die was binnen 5 minuten op. :X

Een vriend van mij doet al vanaf het begin van de 6.2 patch felblight farmen op een char met herbalism en mining, kun je ook lekker aan verdienen.

[ Voor 9% gewijzigd door Idanue op 31-07-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Idanue schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:08:
[...]

Yup. :Y

[...]

Kopen en verkopen op het AH werkt voor mij het beste, ben niet zo gek op het uren farmen.
[afbeelding]

Maar mijn vrouw heeft bijvoorbeeld bijna helemaal geen goud want die koopt alleen maar pets. :P
Heb haar laatst 100k gegeven en die was binnen 5 minuten op. :X

Een vriend van mij doet al vanaf het begin van de 6.2 patch felblight farmen op een char met herbalism en mining, kun je ook lekker aan verdienen.
Als je 100k krijgt weet je er de waarde ook niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Twylight schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:22:
[...]

Als je 100k krijgt weet je er de waarde ook niet van :P
Ach, ze vind het leuk om nieuwe pets te kopen en levelen en als ik genoeg heb voor mijn gametime vind ik het best. :)
Doe ook meer met het AH spelen omdat ik dat leuk vind om te doen en dat ik geen 12 euro per maand meer hoef te betalen is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap