Had ik al gedaan vergeten bericht te verwijderen
even een kort vraagje
is er ook een Alliance tweakers guild?
zit al bij de horde guild maar wil een dwarf hunter gaan lvlen.
Geen Tweakers guild, maar je hebt genoeg Nederlandse Alliance guilds.Pjotter87 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:37:
even een kort vraagje
De grootste Nederlands WoW guild is toevallig Nederlands en Alliance, namelijk: "Dude where's my mount". Link naar hun website: http://wowdude.nl/. Hebben meerdere raid groepen en is wel een sociale gezellige guild.
Er zou wel een Alliance kant moeten bestaan van T.net. Daar is al wel meerdere malen over gesproken.
Deze week toch maar eens proberen om de drie LFR wings te doen vanwege de tomes die ik nog mis...
Ohhh, en zojuist de BMAH missie gestart op m'n shipyard; 96% succeskans, dus ik ben zeer benieuwd! Hoop ernstig dat ie slaagt... Heb alleen al vele fails gelezen bij hogere percentages... (but then again; de fails lees je natuurlijk en de successes niet...)
Ohhh, en zojuist de BMAH missie gestart op m'n shipyard; 96% succeskans, dus ik ben zeer benieuwd! Hoop ernstig dat ie slaagt... Heb alleen al vele fails gelezen bij hogere percentages... (but then again; de fails lees je natuurlijk en de successes niet...)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben weer begonnen met WoW lol.
Ben altijd Horde geweest en heb ff een nieuwe Alliance aangemaakt, Draenei Shaman.
En het bevalt me prima, pffff ik ben echt tig keren gestopt en weer begonnen....
Ben altijd Horde geweest en heb ff een nieuwe Alliance aangemaakt, Draenei Shaman.
En het bevalt me prima, pffff ik ben echt tig keren gestopt en weer begonnen....
Zo lang je er plezier aan beleeft tijdens het spelen, is er niks aan de hand toch?lindseysew schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:10:
Ik ben weer begonnen met WoW lol.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee dat is waar :-)RustStorm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:32:
[...]
Zo lang je er plezier aan beleeft tijdens het spelen, is er niks aan de hand toch?Welkom terug! En enjoy!
Bedankt
Speel momenteel op Azuremyst
Haha zeker weten.lindseysew schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:15:
[...]
Speel momenteel op Azuremystleuke combi met mijn Draenei
Ohhh, naast de BMAH missie nu ook de Coalfist Gronnling missie.... topper!
Je kan ook gewoon er naar toe zwemmen, (of waterwalking mount), paar dagen geleden een paar vrienden van ilvl 610 naar 640 of zo geboost door gewoon treasures en rares te killen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:39:
hoe kom ik bij tanaan jungle ? is het waard om me garrison te upgraden ervoor ?
beste weg via shadowmoon, en dan naar boven bij ong 38,80 prima te doen alleen geen dailies of zone extras zonder de shipyard.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Whaha, ik speel momenteel EnhancementRustStorm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:25:
[...]
Haha zeker weten.Wat voor een spec ga je spelen? Ik ben toevallig een alt aan het levelen: dwarf male shaman in Restoration spec voor de dungeons... Wel geinig, maar soms ben ik wel een prutser ^_^
Ohhh, naast de BMAH missie nu ook de Coalfist Gronnling missie.... topper!
Vind de spells en wapens gewoon echt stoer!
Gisteren een reboot gemaakt van mijn WotLK guild
een aantal vrienden wilde weer met zn allen WoW gaan spelen en dus zijn we maar een Guild Master gaan pesten.
Sinds gistermiddag +- 13:00 uur is "Immortal Dream" @ Twisting Nether (Horde) weer een feit!
(nu als een bezetene maar eens een paar characters daar levelen
)
Sinds gistermiddag +- 13:00 uur is "Immortal Dream" @ Twisting Nether (Horde) weer een feit!
(nu als een bezetene maar eens een paar characters daar levelen
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Enjoy! Altijd leuk dat soort momenten!Mortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:28:
Gisteren een reboot gemaakt van mijn WotLK guildeen aantal vrienden wilde weer met zn allen WoW gaan spelen en dus zijn we maar een Guild Master gaan pesten.
(nu als een bezetene maar eens een paar characters daar levelen)
@Lindsey; helemaal waar -- enhancement is echt top
Zeker, destijds was ik de GM.. met het zootje ongeregeld nog een Lich King kill gemaakt vlak voor de NERFRustStorm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:30:
[...]
Enjoy! Altijd leuk dat soort momenten!
En een meeting georganiseerd bij de boerderij van mijn ouders
nu weer druk mensen recruiten
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Misschien ga ik voor de leuk eens een horde aanmaken (dus zal dan als social willen joinen). Heb nu een rogue op Dreanor, maar meh... Ik houd het in de gaten.Mortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:35:
[...]
Zeker, destijds was ik de GM.. met het zootje ongeregeld nog een Lich King kill gemaakt vlak voor de NERF
En een meeting georganiseerd bij de boerderij van mijn oudersheerlijk weekendje kamperen met gasten uit heel Europa vandaan
(Deens alcohol is awesome!)
nu weer druk mensen recruiten(dus als er mensen een raiding guild zoeken die zowel social als serieus is, ja.. dat werkt
, geef me een PM! momenteel hebben we nog geen lvl requirement
)
Hoi Pjotter,Pjotter87 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:37:
even een kort vraagje
Er is ook een alliance guild van t.net op Defias Brotherhood met dezelfde naam.
Mocht je een invite willen dan kan je 1 van de volgende personen aanspreken:
- Tanodal
- Dendr
- Phacoid
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Ok thx
Zal ik me daar even melden.
Wel makkelijk kan ik mooi alles op de zelfde server houden.
Zal ik me daar even melden.
Wel makkelijk kan ik mooi alles op de zelfde server houden.
Ach ja, als de gemiddelde PuG al ilv680 vraagt voor BRF normal (ja..idd) en je minimaal HFC ilv700 moet hebben om normal te kunnen doen + ahead of the curve achievement, tsja...dan houdt het snel op.Zalaroth schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:36:
[...]
Wat? Spel is juist mega casual geworden? En onzinnige gear eisen..nou nou nou. Tja als je nét level 100 dingt moet je eerst nog even wat dungeons door farmen om aan het item level te voldoen. Maar dat is wel héél minimaal zeg..
En in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie een plek. Om nu AotC achievements te gaan linken uit MoP gaat mij te ver
Dan maar casual joe waar je altijd een klotestatcombi krijgt uit de baleful tokens zodat het empoweren geen zin heeft. Zo had ik > 20 tokens nodig om eens een Savage affix te krijgen voor mijn boots

Ik raid al jaren via openraid.eu. En daar vragen ze al die onzinnige eissen niet. Ik raid op dit moment niet meer. Maar als ik zou willen, dan kom ik gelijk met 685 in een groep voor HFC normaal.vhal schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:51:
[...]
Ach ja, als de gemiddelde PuG al ilv680 vraagt voor BRF normal (ja..idd) en je minimaal HFC ilv700 moet hebben om normal te kunnen doen + ahead of the curve achievement, tsja...dan houdt het snel op.
En in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie een plek. Om nu AotC achievements te gaan linken uit MoP gaat mij te ver
Dan maar casual joe waar je altijd een klotestatcombi krijgt uit de baleful tokens zodat het empoweren geen zin heeft. Zo had ik > 20 tokens nodig om eens een Savage affix te krijgen voor mijn boots
Dus het is nog even casual als het altijd is, je moet gewoon soms iets verder kijken dan je neus lang is
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Via OpenRaid werkt inderdaad het beste als je met een normaal ilvl een groep zoekt. LFG is inderdaad een bitch waar we ze ondertussen al willen dat je koning bent van je land alvorens je de groep in mag.
Tsja het blijft een kwestie van vraag en aanbod he, vooral voor dps is er veel aanbod en kunnen RL het dus maken om een absurd ilvl te vragen... Zelf als ik een groep maak kies ik ook liever een 700 ilvl dan een 685, ookal weet ik dat dat niet perse betekent dat diegene ook beter is en meer damage doet zonder dood te gaan, maar de kans is gewoon groter..Prx schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:
Via OpenRaid werkt inderdaad het beste als je met een normaal ilvl een groep zoekt. LFG is inderdaad een bitch waar we ze ondertussen al willen dat je koning bent van je land alvorens je de groep in mag.
Verwijderd
Jij hebt dan wel pech met groupfinder danvhal schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:51:
[...]
Ach ja, als de gemiddelde PuG al ilv680 vraagt voor BRF normal (ja..idd) en je minimaal HFC ilv700 moet hebben om normal te kunnen doen + ahead of the curve achievement, tsja...dan houdt het snel op.
@Eyran
Je hebt gelijk. Op specifieke tijden raiden is vaak het probleem voor de casuals die graag zelf raiden wanneer zij dit willen (en breaks op eigen momenten willen hebben).
Daarom vind ik LFG wel goed hiervoor. Veel mensen zie ik maar voor 1 baas joinen en weer leaven. Irritant voor de raidleader, maar wel het beste voor de raider zelf als je niet lang kunt raiden of gewoon niet veel tijd wilt stoppen in een run (ben hier vaak schuldig aan
Veel succes er meeRustStorm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:25:
Deze week toch maar eens proberen om de drie LFR wings te doen vanwege de tomes die ik nog mis...
De ironie van de huidige LFR is volgens mijn mening dat het belachelijk gemakkelijk is, en dus niet meer dan een vervelend klusje in een lange grind. Daarbovenop kreeg ik er ook géén upgrades of transmog gear van, dus vaak zat ik te denken 'wtf ben ik hier aan het doen

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hey jongens, ik vroeg me af of er nog een Tweakers guild aanwezig is op de Realm Azuremyst ? Alliance overigens?
Zou die graag willen joinen :-)
OpenRaid ken ik wel, voorheen liet ik deze eigenlijk wel links liggen daar ik voornamelijk oQueue gebruikte voor flex-raids in MoP. Op de 1 of andere manier werkte dit wel beter dan de huidige in-game raidfinder. Het probleem van OpenRaid is dat je jezelf ook weer vast moet leggen op tijdstip X, iets wat nu wat lastiger is met een gezin. De LFR-tool is dan wel handiger voor de ad-hoc raids maar ja, die itemlevels...GokuSsj schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Ik raid al jaren via openraid.eu. En daar vragen ze al die onzinnige eissen niet. Ik raid op dit moment niet meer. Maar als ik zou willen, dan kom ik gelijk met 685 in een groep voor HFC normaal.
Dus het is nog even casual als het altijd is, je moet gewoon soms iets verder kijken dan je neus lang is
LFR doe ik ook wel, al voelt het compleet nutteloos daar er gewoon 0,0 skill voor nodig is. Maar ja, die runes he. De legendary kan mij gestolen worden maar de epic-ringen zijn niet eens zo heel slecht voor iemand die hoofdzakelijk solo speelt.
Er is zelfs al een goede normal raid waar ze item level 675 vragen. En dit kan je met een paar weken tanaan al wel hebbenGokuSsj schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Ik raid al jaren via openraid.eu. En daar vragen ze al die onzinnige eissen niet. Ik raid op dit moment niet meer. Maar als ik zou willen, dan kom ik gelijk met 685 in een groep voor HFC normaal.
De enige (actieve) Tweakers guild zit op Defias brotherhood, en die is geshared met:lindseysew schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:29:
Hey jongens, ik vroeg me af of er nog een Tweakers guild aanwezig is op de Realm Azuremyst ? Alliance overigens?
Defias Brotherhood
Ravenholdt
Scarshield Legion
Sporeggar
The Venture Co
Helaas dus =) Of je moet willen rerollen (doe dan wel rerollen naar horde).
Aan het begin van HFC waren de gear eisen/requirements prima te doen hoor.
Nu is normal HFC sowieso weer ruk, de meeste goede raiders (alts daargelaten) zijn iig normal pugs al ontgroeid. Daardoor zijn het nu vooral scrubs/casuals die er nog heen willen en dan heb je liever hoger gegearde scrubs/casuals die kunnen nu als ze in fire staan wel levend gehouden worden
Dus ja als je als casual wilt raiden, doe dat dan gelijk als een nieuwe raid uitkomt, dan is alles voor iedereen nog progress en kom je veel makkelijker binnen.
Nu is normal HFC sowieso weer ruk, de meeste goede raiders (alts daargelaten) zijn iig normal pugs al ontgroeid. Daardoor zijn het nu vooral scrubs/casuals die er nog heen willen en dan heb je liever hoger gegearde scrubs/casuals die kunnen nu als ze in fire staan wel levend gehouden worden
Dus ja als je als casual wilt raiden, doe dat dan gelijk als een nieuwe raid uitkomt, dan is alles voor iedereen nog progress en kom je veel makkelijker binnen.
Ik snap die ilvl requirements deels wel. Er zijn een hoop mensen die nu een hoog ilvl hebben, maar niet de output hebben die je daarbij mag verwachten. Dus balefull gear met apexis naar 695 gecraft, maar totaal de verkeerde stats en daarbij wat gear van Kazzak is geloot en ze zijn opeens ilvl 700.
Jammer dat het een PvP server is... Ben echt absoluut geen fan van PvPMortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:35:
[...]
nu weer druk mensen recruiten(dus als er mensen een raiding guild zoeken die zowel social als serieus is, ja.. dat werkt
, geef me een PM! momenteel hebben we nog geen lvl requirement
)
Verwijderd
Is ook wel logisch wat je zegt.JBplap schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:36:
Aan het begin van HFC waren de gear eisen/requirements prima te doen hoor.
Nu is normal HFC sowieso weer ruk, de meeste goede raiders (alts daargelaten) zijn iig normal pugs al ontgroeid. Daardoor zijn het nu vooral scrubs/casuals die er nog heen willen en dan heb je liever hoger gegearde scrubs/casuals die kunnen nu als ze in fire staan wel levend gehouden worden![]()
Ik heb vaak facepalms als ik normal runs join en de verbijstering die ik dan heb dat men niet in de gaten heeft dat ze ergens op staan waar ze niet op moeten staan (gorefiend touch of dooms).
Ja dat klopt ook wel. Ik heb een guildie in een alt guild die ilvl 705 heeft, maar ook gewoon net 30k dps kan doen op zijn retri pala (hij heeft geen tier sets en Mythic dungeon trinkets die erg slecht itemized is). Mensen onderschatten de BRF en HFC tier sets want deze geven toch een boost van 10-15% in dmg bovenop de juiste stats en natuurlijk de trinkets. Veel mensen denken dat hogere ilvl beter is en dus gewoon klakkeloos die Mythic dungeon trinkets gebruiken (vooral als het warforged is).Freezerator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:45:
Ik snap die ilvl requirements deels wel. Er zijn een hoop mensen die nu een hoog ilvl hebben, maar niet de output hebben die je daarbij mag verwachten. Dus balefull gear met apexis naar 695 gecraft, maar totaal de verkeerde stats en daarbij wat gear van Kazzak is geloot en ze zijn opeens ilvl 700.
World pvp is aardig dead hoor en veel PVP servers zijn nu erg skewed in verhouding.RustStorm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:48:
[...]
Jammer dat het een PvP server is... Ben echt absoluut geen fan van PvPToch maar eens overwegen in kader van nieuwe dimensie in het spel.... o f z o ...
Zelf zit ik nu op Kazzak, ook pvp, maar volgens mij is hier maar 1% alliance...
Kom dus praktisch nooit een ally tegen, en die vallen je dan al helemaal niet aan, want dan hebben ze 100 horde op hun nek.
45 kills en 33 tomes al, dus mijn hunter is nu legendary ring rijker, nu nog de paladin, na de beerfest is unsub tot legion (even van uitgaande dat 6.2.1 tegen die tijd uit is gekomen)
Als casual is er al weinig te doen, enige waar nu nog beetje voor inlog is shipyard en legendary ring. en om pets te levelen, maar ik heb ze allemaal al op lvl 25
Als casual is er al weinig te doen, enige waar nu nog beetje voor inlog is shipyard en legendary ring. en om pets te levelen, maar ik heb ze allemaal al op lvl 25
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 12-08-2015 11:22 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Lucky bastard!Teunis schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:51:
45 kills en 33 tomes al, dus mijn hunter is nu legendary ring rijker, nu nog de paladin, na de beerfest is unsub tot legion (even van uitgaande dat 6.2.1 tegen die tijd uit is gekomen)
Als casual is er al weinig te doen, enige waar nu nog beetje voor inlog is shipyard en legendary ring. en om pets te levelen, maar ik ze allemaal al

Aww jammer maar helaas, ga niet meer terug naar Horde tenzij ik het echt niet meer leuk vindtBartske schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:35:
[...]
De enige (actieve) Tweakers guild zit op Defias brotherhood, en die is geshared met:
Defias Brotherhood
Ravenholdt
Scarshield Legion
Sporeggar
The Venture Co
Helaas dus =) Of je moet willen rerollen (doe dan wel rerollen naar horde).
Bedankt
Niets leukers dan een Alliance Enhancement Shaman. ;-)
Haha preciesPrx schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:28:
Gaat een wereldje voor mij open hoor!
Ik zit toevallig ook op Azuremyst en in een guild. Maar die is n beetje.. leeg.. was een groep vrienden waarvan een aantal niet superactief meer zijn en de rest een beetje off en on.lindseysew schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:29:
We hebben wel afspraken met een andere guild die wat internationaler is om mee te gaan raiden, dat dan weer wel.
Mocht je interesse hebben; je bent welkom wat mij betreft
Maar er is dus geen actieve Tweakers Alliance guild? Heb er ook wel oren naar voor een alliance altje, maakt mij niet uit waar. Lijkt toch dat er genoeg interesse voor is?
Ahhh dat lijkt me wel wat, ik zal je vanmiddag/vanavond mijn username even door pb-en.icemotion schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:32:
[...]
Ik zit toevallig ook op Azuremyst en in een guild. Maar die is n beetje.. leeg.. was een groep vrienden waarvan een aantal niet superactief meer zijn en de rest een beetje off en on.
We hebben wel afspraken met een andere guild die wat internationaler is om mee te gaan raiden, dat dan weer wel.
Mocht je interesse hebben; je bent welkom wat mij betreft
Zit momenteel op het werk
Kheb momenteel echt behoefte aan een Nederlandse guild, hopelijk spelen er nog wel wat mensen ?
[ Voor 7% gewijzigd door lindseysew op 12-08-2015 11:35 ]
Sinds kort ook een level 100 enhancement / resto Shaman en moet zeggen dat dit inderdaad erg leuk spelen isPrx schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:28:
Ahh.... eindelijk level 60 met m'n shaman... Wat is 50-60 toch een vervelende 10 levels. 
Nu lekker TBC dungeons runnen... tot 68... Dan gauw WoTLK in... Eens zien wat er vandaag bereikt kan worden. (moet ook aan m'n LFR denken voor m'n warrior tomes...
)

Nu lekker TBC dungeons runnen... tot 68... Dan gauw WoTLK in... Eens zien wat er vandaag bereikt kan worden. (moet ook aan m'n LFR denken voor m'n warrior tomes...
Verwijderd
Niet te vroeg juichenIntToStr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
Lucky bastard!Ik heb 43 heroic kills en 32 normal kills en heb 30 tomes nu. Er zitten wel een paar overlap kills in, dus zelfde boss op zowel heroic + normal, maar dat zijn er niet zo veel eigenlijk. Maar ja, vanavond moet ik m'n ring toch wel hebben eindelijk
Het vervelende van LVLen in wow op het moment is dat je als speler 3x zo veel health hebt als de mobs :-/ zo dan makkelijk zo, het gaat ook veel te sne
Ironman challenge doen dan?HStyles schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:31:
Het vervelende van LVLen in wow op het moment is dat je als speler 3x zo veel health hebt als de mobs :-/ zo dan makkelijk zo, het gaat ook veel te sne
Verwijderd
Lekker hoor als je met je net nieuwe level 58 DK voor het eerst in jaren weer tankt in instances en een complete vreemde aan het eind zegt "Finally a tank that knows what he's doing". Alhoewel het natuurlijk ook wat (misschien wel meer) zegt over de kwaliteit van andere tanks.
Verwijderd
Je wilt niet weten wat je allemaal tegen komtVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:04:
Lekker hoor als je met je net nieuwe level 58 DK voor het eerst in jaren weer tankt in instances en een complete vreemde aan het eind zegt "Finally a tank that knows what he's doing". Alhoewel het natuurlijk ook wat (misschien wel meer) zegt over de kwaliteit van andere tanks.
Je wil ook niet weten wat je allemaal tegenkomt als je als tank queued, ben nu een prot warrior aan het levelen dmv dungeons maar wat een ninjapullers kom je tegen.. Ik laat ze altijd gewoon lekker dood gaan, dan worden ze boos en proberen ze je te votekickenVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:23:
[...]
Je wilt niet weten wat je allemaal tegen komt
Verwijderd
Ja dat is wel een beetje het probleem met de community. Ik bedoel, als DPS houd ik ook wel van een beetje tempo maar als de tank heel even wacht tussen een pack vind ik dat alles behalve storend.
Maar je hebt van die mensen die alles "snel, snel" willen doen, alsof ze geen tijd hebben
Maar je hebt van die mensen die alles "snel, snel" willen doen, alsof ze geen tijd hebben
Met "tank that knows what he's doing" in low-level dungeons wordt doorgaans bedoeld een tank die zonder te stoppen en zonder dood te gaan de hele dungeon in een zo snel mogelijk tempo chain-pulled 
Vind dat ook altijd wel leuk om te doen als tank.
Tanken op max-level tijdens raids vind ik geen drol aan maar lekker dungeons in en als een malle er doorheen jagen en proberen nooit uit combat te raken is wel lachen
Tanken op max-level tijdens raids vind ik geen drol aan maar lekker dungeons in en als een malle er doorheen jagen en proberen nooit uit combat te raken is wel lachen
Verwijderd
Ik tank niet anders dan in vanilla en TBC. Als de laatste mob in een pack bijna dood is kijk in naar de mana van de healer. Is dat voldoende voor nog een pack dan pull ik die meteen. Heeft de healer weinig mana dan wacht ik tot hij zit te drinken en pull met gebruik van cooldowns.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:28:
Ja dat is wel een beetje het probleem met de community. Ik bedoel, als DPS houd ik ook wel van een beetje tempo maar als de tank heel even wacht tussen een pack vind ik dat alles behalve storend.
Dat houdt het tempo er in en de healer loopt niet gefrustreerd rond zonder mana. Pull size is zodanig dat de healer het normaal bij kan benen zonder continu flash heals te hoeven casten en bij iedere pack meteen /oom is.
Maarja, ik speel dan ook al 10 jaar een main healer, ik weet waar healers zich aan storen ;-)
Verwijderd
Kijk dat klinkt alsof je het beheerst doet. Maar je hebt van die tanks die alles pullen , nog nooit van active mitigation hebben gehoord. Vervolgens dood gaan en dan krijgt de healer de schuldVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
Ik tank niet anders dan in vanilla en TBC. Als de laatste mob in een pack bijna dood is kijk in naar de mana van de healer. Is dat voldoende voor nog een pack dan pull ik die meteen. Heeft de healer weinig mana dan wacht ik tot hij zit te drinken en pull met gebruik van cooldowns.
Dat houdt het tempo er in en de healer loopt niet gefrustreerd rond zonder mana. Pull size is zodanig dat de healer het normaal bij kan benen zonder continu flash heals te hoeven casten en bij iedere pack meteen /oom is.
Maarja, ik speel dan ook al 10 jaar een main healer, ik weet waar healers zich aan storen ;-)

Toch weer aan het kriebelen... Was wel al gestopt vlak na de laatste uitbreiding. Maar om te gaan levellen kost zoveel tijd. Heb of nooit echt endgame gespeelt en dat schijnt juist zo leuk te zijn. Twijfel tussen wow of om ff14 of teso...
Je kan altijd je lvl 90 boost gebruiken die je bij WoD krijgt, en dan lvl je binnen 5 uur naar 100. of je wacht to Legion komt en dan heb je een lvl 100 boost xDjaydenjarno schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:34:
Toch weer aan het kriebelen... Was wel al gestopt vlak na de laatste uitbreiding. Maar om te gaan levellen kost zoveel tijd. Heb of nooit echt endgame gespeelt en dat schijnt juist zo leuk te zijn. Twijfel tussen wow of om ff14 of teso...
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Heb Toen die level 90 boost gebruikt. Heb dus wel een level 91 ergens, maar das een paladin. En wil juist geen paladin spelen haha. Wil ranged spelen....
Inderdaad. Boost gebruiken of kopen en gaan. Heb het nu al schaamteloos paar keer kocht nadat het levelen in de oude gebieden me de strot uit kwam. Maar dat krijg je met weinig tijd.Jorca schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:42:
[...]
Je kan altijd je lvl 90 boost gebruiken die je bij WoD krijgt, en dan lvl je binnen 5 uur naar 100. of je wacht to Legion komt en dan heb je een lvl 100 boost xD
Rupsen, Rapsen.
In de 6.2.2 patchnotes staat een level 100 token trouwens 
Level 100 for gold
Level 100 for gold
Goedemorgen mensen! 
Ik moet zeggen dat de dag voor mij goed begonnen is. Gisteren de Coalfist Gronnling mogen looten en begonnen aan de BMAH missie (96% kans). Deze is zowaar vanochtend succesvol gebleken en kan nu dan ook vanuit m'n Garrison de BMAH bekijken... Topper! Helaas is bieden niet mogelijk, daarvoor moet je toch echt naar Nagrand...
Het plan van mezelf om m'n shaman naar 68 te brengen; vreselijk mislukt...
Ik moet zeggen dat de dag voor mij goed begonnen is. Gisteren de Coalfist Gronnling mogen looten en begonnen aan de BMAH missie (96% kans). Deze is zowaar vanochtend succesvol gebleken en kan nu dan ook vanuit m'n Garrison de BMAH bekijken... Topper! Helaas is bieden niet mogelijk, daarvoor moet je toch echt naar Nagrand...
Het plan van mezelf om m'n shaman naar 68 te brengen; vreselijk mislukt...
BMAH missie? Die ken ik nog niet.
Als je trouwens de Wings of Aviana toy hebt, kan je vanaf je garrison zo naar BMAH toe vliegen. Superhandig, doe het zelf ook altijd
(vanaf een horde garrison overigens). Als je een beetje goed stuurt kom je precies uit op de trap van het BMAH-gebouwtje.
Als je trouwens de Wings of Aviana toy hebt, kan je vanaf je garrison zo naar BMAH toe vliegen. Superhandig, doe het zelf ook altijd
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Black Market Journal missietemp00 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:37:
BMAH missie? Die ken ik nog niet.
Als je trouwens de Wings of Aviana toy hebt, kan je vanaf je garrison zo naar BMAH toe vliegen. Superhandig, doe het zelf ook altijd(vanaf een horde garrison overigens). Als je een beetje goed stuurt kom je precies uit op de trap van het BMAH-gebouwtje.
Ook handig!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Er is een Alliance Tweakers guild op Sporegarr, shared realms met:Zalaroth schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:32:
Maar er is dus geen actieve Tweakers Alliance guild? Heb er ook wel oren naar voor een alliance altje, maakt mij niet uit waar. Lijkt toch dat er genoeg interesse voor is?
Defias Brotherhood
Ravenholdt
Scarshield Legion
Sporeggar
The Venture Co
Deze alliance guild is nog vrij leeg, maar met een beetje hulp kan deze zeker wel actief worden. Het is alleen de vraag of mensen hier moeite in willen stoppen om deze van de grond te tillen
Members die erin zitten zijn:
Phacoid
Tanodal
Dendr
Deze mainen allemaal horde chars, maar hebben een alt in de Alliance guild.
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Waar zie jij dit staan?Kaap schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:17:
Level 100 for gold
String readings:
http://www.mmo-champion.com/content/CHARACTER_UPGRADE_100_FLOW_LABEL - LEVEL 100 CHARACTER BOOST
CHARACTER_UPGRADE_100_TOKEN_DESCRIPTION - Can be used on one character on your Battle.net account.
CHARACTER_UPGRADE_100_TOKEN_TITLE - Level 100 Character Boost
Dit is toch de eenmalige boost straks als Legion uit komt.Kaap schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:35:
String readings:
[...]
http://www.mmo-champion.com/content/
Zou kunnen, maar er wordt hier over een token gesproken. Dat klinkt meer als een in-game item.EJSchuiteman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:38:
[...]
Dit is toch de eenmalige boost straks als Legion uit komt.
Zullen we afwachten?
Iedereen dacht ook aan een kara revamp met PTR gegevens.
PTR is not final!
Iedereen dacht ook aan een kara revamp met PTR gegevens.
PTR is not final!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmm dat klinkt inderdaad als een level token 
Maar dan denk ik persoonlijk dat ze 100k gold gaan kosten
Ben momenteel nog maar lvl 23
gaat niet super snel, maar kheb er wel fun in :-)
Maar dan denk ik persoonlijk dat ze 100k gold gaan kosten
Ben momenteel nog maar lvl 23
Ik moet eerlijk zeggen dat ik enkel heirloom gevulde tanks/healers tegenkom tijdens het levelen in dungeons. Voordat de mages ook maar klaar zijn met casten is er al weer een pack dood, met de tank standaard op nr1 qua damage. Dipt nooit qua health, chained alles aan elkaar.. Het gaat standaard zo met elke group in LFR. Lijken wel boostruns, waar je achter de tank aanhobbelt.Bartske schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:27:
[...]
Je wil ook niet weten wat je allemaal tegenkomt als je als tank queued, ben nu een prot warrior aan het levelen dmv dungeons maar wat een ninjapullers kom je tegen.. Ik laat ze altijd gewoon lekker dood gaan, dan worden ze boos en proberen ze je te votekicken. Terwijl ik echt niet langzaam pull. Het zou wel sneller kunnen omdat ik nog aan het leren tanken ben maar probeer trash eigenlijk altijd wel in 1 keer door te pullen zodat er altijd wel iets te vechten is.
Wellicht mazzel met de groups maar heb nog geen uitzondering gehad sinds ik vorige week weer begonnen ben met levellen. Het klopt natuurlijk wel dat hier ook een limiet op zit, met overmoed qua aantallen houdt het een keer op
Maar al met al, lijkt het bijna vanzelf te gaan.. Dungeons zijn ook binnen no-time klaar.
Ik weet nog dat ik "vroeger" nog makkelijk langer dan 2 uur deed over Wailing caverns... Diremaul exc
Nu is het inderdaad chain pull.
Nu is het inderdaad chain pull.
Af en toe begint het bij mij ook weer een beetje te kriebelen om toch weer (zeer) casual te gaan spelen. In Vanilla + eerste 2 uitbreidingen zeer actief gespeeld, daarna nooit meer op dat niveau.
Alleen staat het mij een beetje tegen nu 30+ euro aan de huidige uitbreiding uit te geven, terwijl ik weet dat die over paar maanden waarschijnlijk voor de helft in de schappen ligt.
Alleen staat het mij een beetje tegen nu 30+ euro aan de huidige uitbreiding uit te geven, terwijl ik weet dat die over paar maanden waarschijnlijk voor de helft in de schappen ligt.
Verwijderd
Nu al meer dan twee weken geen legendary ring missie gehad, de tomes quest is inmiddels klaar, maar zo krijg ik nooit een ring.
Gezocht op blizzard forums, blue post: Missies krijg je random. Als twee weken geen missie krijgen de norm is dan is mijn enige reactie daarop: "Val dood, Blizzard!" Ik ben die crap inmiddels echt spuug zat. Eerst wordt je verplicht om die crap shityard te doen voor een pve item, hoezo optional content? En dan ook nog eens door RNG genaaid worden?
Gezocht op blizzard forums, blue post: Missies krijg je random. Als twee weken geen missie krijgen de norm is dan is mijn enige reactie daarop: "Val dood, Blizzard!" Ik ben die crap inmiddels echt spuug zat. Eerst wordt je verplicht om die crap shityard te doen voor een pve item, hoezo optional content? En dan ook nog eens door RNG genaaid worden?
Ik heb voor de leuk maar eens een BE hunter aangemaakt. Denk je dat er een social plekje beschikbaar is?Mortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:28:
(nu als een bezetene maar eens een paar characters daar levelen)
(kan ook wel iets anders aanmaken, hangt beetje af wat jullie nodig hebben -- let wel, ik zal niet gaan raiden ivm tijdgebrek, maar misschien voor dungeons ofzo...
Toch ook maar eens hier van me laten horenTwylight schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:39:
Ten tijde van WotLK en Cataclysm heb ik nog wel e.e.a. gespeeld. Waaronrder Alts! Met Heirlooms!
Niets is zo leuk als beginnende Warrior tank (meteen dungeons doen zodra je kan) de tank Talents pakken en met je full Heirloom set queuen! Healers hoeven amper wat te doen en als je het goed doet DPS je de rest er nog uit ook
In zo'n geval kan je ook altijd grotere groepen pullen en gewoon gaan met die banaan.
Wat dat betreft: zijn Heirlooms echt volledig uit de game gesloopt of zitten die er (deels) nog wel in?
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Mijn Bnet stond ook in mijn signatureRustStorm schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:50:
[...]
Denk je dat er een social plekje beschikbaar is?
Mortum#2331
Ik ben vanavond na 19:30 ongeveer online
Dit weekend ga ik een character (ik denk dat ik een pandaren monk ga maken vanwegen de veelzijdigheid) een brain-dead grindsessie geven en kijken of ik daarmee in 2 dagen lvl 50 kan worden
...ik twijfel nog of ik het geheel ga streamen

Neehoor! ze zitten er nog in volle glorie in! (systeem is juist fijner geworden imho)Vickiieee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:55:
[...]
Wat dat betreft: zijn Heirlooms echt volledig uit de game gesloopt of zitten die er (deels) nog wel in?
[ Voor 20% gewijzigd door Mortum op 13-08-2015 10:57 ]
Woops, niet gezien ^_^ ... Heb een request gestuurd.Mortum schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:55:
[...]
Mijn Bnet stond ook in mijn signature![]()
Mortum#2331
Ik ben vanavond na 19:30 ongeveer onlineik zal even zorgen dat je dan een invite krijgt
Dit weekend ga ik een character (ik denk dat ik een pandaren monk ga maken vanwegen de veelzijdigheid) een brain-dead grindsessie geven en kijken of ik daarmee in 2 dagen lvl 50 kan worden
...ik twijfel nog of ik het geheel ga streamen(is daar van hier uit interesse voor?)
Niks nodig qua classes i suppose?
Aan socials stellen we geen eisen
Wil je wel grotere kans op een plekje tijdens dungeons dan raad ik een Healer of een Tank aan
Momenteel zijn we echt nog in opstart fase, dinsdag ruim 15K gold uitgegeven om de bank van tabs te voorzien. En de ranks binnen de guild een beetje inrichten.. (eigenlijk wilde we dat eerst klaar hebben voor we serieus gaan recruiten
We zitten dan ook nog maar met 6 man in de guild. (momenteel met oud-guildies in gesprek, en het aantal kan snel groeien
Hmmmz, heb nog nooit een Holy Paladin gespeeld... /let me think...Mortum schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:01:
[...]
Wil je wel grotere kans op een plekje tijdens dungeons dan raad ik een Healer of een Tank aan
Zit al lange tijd als lurker op het forum, maar heb nu toch maar eens een account gemaakt.
Ga waarschijnlijk binnekort weer subben na een pauze van 4-5 maanden.
Zag dat de tweakers voornamelijk op Defias Brotherhood te vinden zijn.
Daar zit ik toevallig ook met een level 100, hunter, warrior en warlock en een level 90 lock en shaman
Allemaal alliance trouwens, al denk ik er ook aan om 1 van mijn locks naar Horde transferren.
Is de alliance kant van de tweakers guild ook een beetje actief?
Iemand die mij enig advies kan geven over de huidige situatie op het Defias?
Daar zit ik toevallig ook met een level 100, hunter, warrior en warlock en een level 90 lock en shaman
Allemaal alliance trouwens, al denk ik er ook aan om 1 van mijn locks naar Horde transferren.
B.Net Sebase#2714
Verwijderd
Eigenlijk stiekem ook wel benieuwd naar hoe die server is. Aan de ene kant is het jammer om echt helemaal opnieuw te beginnen, aan de andere kant zou dat ook wel eens leuk kunnen zijnSebase85 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:09:
Sebase85 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:09:
Zit al lange tijd als lurker op het forum, maar heb nu toch maar eens een account gemaakt.
De alliance kant is volgensmij niet bijster actief, er zitten wel wat chars in maar dat zijn allemaal alts van de horde kant volgensmij. Stel je wil ook raiden dan ben je beter af aan de horde kant, waar het ook een stuk drukker is.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Eigenlijk stiekem ook wel benieuwd naar hoe die server is. Aan de ene kant is het jammer om echt helemaal opnieuw te beginnen, aan de andere kant zou dat ook wel eens leuk kunnen zijn
Defias is een prima server, druk genoeg imho. Alliance schijnt wel wat in de meerderheid te zijn, maar ik kan gewoon rustig lvlen zonder constant geganked te worden.
Ik ben zelf ook na een lange break waar al mijn chars op een andere server zaten hier opnieuw begonnen voor WoD, en dat is me prima bevallen
Verwijderd
Een token om een Char naar level 100 te brengen?Kaap schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:17:
Level 100 for gold
Blizzard verneukt de game heel erg....
Gelukkig hebben ze wel als eis dat je voor random heroics de proving grounds moet doen, dus zal het aantal complete retards die hun class totaal niet kennen meevallen in de group finder (tenzij je normal dungeons gaat doen maar wie runt die nog?)Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:39:
[...]
Een token om een Char naar level 100 te brengen?
Blizzard verneukt de game heel erg....
Verwijderd
Proving Grounds is niet moeilijk. Als je nieuw bent met een class kan je het makkelijk halen.Bartske schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Gelukkig hebben ze wel als eis dat je voor random heroics de proving grounds moet doen, dus zal het aantal complete retards die hun class totaal niet kennen meevallen in de group finder (tenzij je normal dungeons gaat doen maar wie runt die nog?)
EDIT:
Er staan video's op Youtube voor vrijwel elke class, Moeilijk is het niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2015 11:59 ]
Nee het is ook niet moeilijk, maar je vangt wel de (kleine) kinderen en mensen die gewoon op wat knopjes rammen weg. Voor silver proving grounds dps heb je wel interrupts nodig als ik het me goed kan herinneren.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:51:
[...]
Proving Grounds is niet moeilijk. Als je nieuw bent met een class kan je het makkelijk halen.
EDIT:
Er staan video's op Youtube voor vrijwel elke class, Moeilijk is het niet.
Verwijderd
Ik heb gold Proving Grounds gehaald met mijn Hunter, maar dat was 5-6 maanden geleden.Bartske schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Nee het is ook niet moeilijk, maar je vangt wel de (kleine) kinderen en mensen die gewoon op wat knopjes rammen weg. Voor silver proving grounds dps heb je wel interrupts nodig als ik het me goed kan herinneren.
Ben WOW al 5 maand gequit omdat ik het niks meer aan vind..
Als de nieuwe Expansion uit is dan ga weer maandje spelen en niet iets is dan stop ik weer met wow spelen.
Klinkt goed, denk dat ik dan inderdaad ook naar de Horde kant kom, kan ik weer undead gaanBartske schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:37:
[...]
[...]
De alliance kant is volgensmij niet bijster actief, er zitten wel wat chars in maar dat zijn allemaal alts van de horde kant volgensmij. Stel je wil ook raiden dan ben je beter af aan de horde kant, waar het ook een stuk drukker is.
Defias is een prima server, druk genoeg imho. Alliance schijnt wel wat in de meerderheid te zijn, maar ik kan gewoon rustig lvlen zonder constant geganked te worden.
Ik ben zelf ook na een lange break waar al mijn chars op een andere server zaten hier opnieuw begonnen voor WoD, en dat is me prima bevallen. Gold verdien je toch zeer snel tijdens het levelen dus een probleem is dat niet en veel dingen zijn toch account wide gemaakt nu.
Denk wel dat het dan de 90 lock wordt, dan kan ik de Draenor quests ook eens van de Horde kant beleven.
Is de Tweakers guildchat ook volledig Nederlands, of zitten er ook internationele leden bij?
En kwa activiteit, hoeveel mensen zijn er gemiddeld online in de avonden?
B.Net Sebase#2714
Ik denk het niet.Kaap schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:45:
[...]
Zou kunnen, maar er wordt hier over een token gesproken. Dat klinkt meer als een in-game item.
Als je de hele notes bekijkt zie je het volgende:
Zoals je ziet zijn de namen en omschrijvingen voor level 90 en level 100 eigenlijk nagenoeg compleet hetzelfde.CHARACTER_UPGRADE_100_FLOW_LABEL - LEVEL 100 CHARACTER BOOST
CHARACTER_UPGRADE_100_TOKEN_DESCRIPTION - Can be used on one character on your Battle.net account.
CHARACTER_UPGRADE_100_TOKEN_TITLE - Level 100 Character Boost
CHARACTER_UPGRADE_90_FLOW_LABEL - LEVEL 90 CHARACTER BOOST
CHARACTER_UPGRADE_90_TOKEN_DESCRIPTION - Can be used on one character on your Battle.net account.
CHARACTER_UPGRADE_90_TOKEN_TITLE - Level 90 Character Boost
CHARACTER_UPGRADE_FREE_100_POPUP_DESCRIPTION - Thank you for joining us!|nHere is the boost that comes with your purchase of Legion.
CHARACTER_UPGRADE_FREE_100_POPUP_TITLE - Level 100 Character Boost
CHARACTER_UPGRADE_FREE_90_POPUP_DESCRIPTION - Thank you for joining us!|nHere is the boost that comes with your purchase of Warlords of Draenor.
CHARACTER_UPGRADE_FREE_90_POPUP_TITLE - Level 90 Character Boost
Token refereert hier gewoon aan een stukje in de UI.
https://us.battle.net/sup.../level-90-character-boost
Als je hier kijkt staat er een screenshot bij van een klein rondje met 90 erin. Zoiets heet in het engels regelmatig gewoon een token. (Muntje, labeltje etc) en de teksten die hier staan zullen onderdeel zijn van de tooltip.
En tot zover het toepassen van programmeer / taal logica toepassen op deze strings;
Blizzard heeft zelf aangegeven dat de character boosts in de shop duidelijk hoog geprijsd heeft (50 euro of zoiets) om te voorkomen dat iedereen alleen maar karakters loopt te boosten. Dus ik verwacht niet dat ze charboosts een zelfde systeem als het gametime WoW-token zullen geven. En al zeker niet zo onderwater.
Leuk dat je ook bij ons komt buurten, je bent van harte welkom. Guildchat is inderdaad in de guild volledig Nederlands. Zeker 's avonds is er altijd voldoende activiteit in de guild en kan je altijd gezellig lullen. Daarnaast elke woensdag en zondag wordt er een raid georganiseerd waar we meestal met 12-15 man gaan raiden.Sebase85 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
Klinkt goed, denk dat ik dan inderdaad ook naar de Horde kant kom, kan ik weer undead gaan![]()
Denk wel dat het dan de 90 lock wordt, dan kan ik de Draenor quests ook eens van de Horde kant beleven.
Is de Tweakers guildchat ook volledig Nederlands, of zitten er ook internationele leden bij?
En kwa activiteit, hoeveel mensen zijn er gemiddeld online in de avonden?
Als ik de logica van je post volg, en de strings lees zie ik vooral een gratis boost naar 100 die bij je aankoop van Legion in zit, zoals die van 90 voor WoD was. Of lees ik het dan verkeerd?icemotion schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
Ik denk het niet.
Als je de hele notes bekijkt zie je het volgende:
[...]
Zoals je ziet zijn de namen en omschrijvingen voor level 90 en level 100 eigenlijk nagenoeg compleet hetzelfde.
Token refereert hier gewoon aan een stukje in de UI.
https://us.battle.net/sup.../level-90-character-boost
Als je hier kijkt staat er een screenshot bij van een klein rondje met 90 erin. Zoiets heet in het engels regelmatig gewoon een token. (Muntje, labeltje etc) en de teksten die hier staan zullen onderdeel zijn van de tooltip.
En tot zover het toepassen van programmeer / taal logica toepassen op deze strings;
Blizzard heeft zelf aangegeven dat de character boosts in de shop duidelijk hoog geprijsd heeft (50 euro of zoiets) om te voorkomen dat iedereen alleen maar karakters loopt te boosten. Dus ik verwacht niet dat ze charboosts een zelfde systeem als het gametime WoW-token zullen geven. En al zeker niet zo onderwater.
Precies, al is het een beetje tweeledig.VictorLoxley schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:31:
[...]
Als ik de logica van je post volg, en de strings lees zie ik vooral een gratis boost naar 100 die bij je aankoop van Legion in zit, zoals die van 90 voor WoD was. Of lees ik het dan verkeerd?
Er is een popup in de UI voor de charboost die je krijgt van het aankopen van de expansion.
En er is een token in de UI voor een charboost (naar level 90 en een voor naar level 100).
De token bestaat natuurlijk ook gewoon los van het aanschaffen van Legion / WoD. Gezien je een charboost ook uit de store kan kopen.
Helemaal helder, thanks!icemotion schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Precies, al is het een beetje tweeledig.
Er is een popup in de UI voor de charboost die je krijgt van het aankopen van de expansion.
En er is een token in de UI voor een charboost (naar level 90 en een voor naar level 100).
De token bestaat natuurlijk ook gewoon los van het aanschaffen van Legion / WoD. Gezien je een charboost ook uit de store kan kopen.
Ter toevoeging. Defias Brotherhood (et al) is juist een uiterst gebalanceerde server. Zie ook hier: https://realmpop.com/eu-defias-brotherhood.html. Dat is ook de reden dat de guild 2 jaar geleden bij de start op Defias Brotherhood is begonnen. Was de meest gebalanceerde PVP server op dat moment.Bartske schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:37:
dus als N00B op de defias brotherhood gaan starten als horde? kan je bij de tweakers guild. kan ik dus ook gaan beginnen
Dat klinkt een beetje deprimerend ja.. Wil best mee helpen met de ontwikkeling ervan. Toch zijn daar wel wat meer vrijwilligers voor nodig. Als er maar 2 mensen hier zin in hebben dan hoeft het niet nee.Danny Canero schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:03:
[...]
Er is een Alliance Tweakers guild op Sporegarr, shared realms met:
Defias Brotherhood
Ravenholdt
Scarshield Legion
Sporeggar
The Venture Co
Deze alliance guild is nog vrij leeg, maar met een beetje hulp kan deze zeker wel actief worden. Het is alleen de vraag of mensen hier moeite in willen stoppen om deze van de grond te tillen
Members die erin zitten zijn:
Phacoid
Tanodal
Dendr
Deze mainen allemaal horde chars, maar hebben een alt in de Alliance guild.
Vickiieee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:55:
Sterker nog, als je alle mogelijke heirlooms hebt verzameld heb je tegenwoordigMortum schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:55:
[...]
Neehoor! ze zitten er nog in volle glorie in! (systeem is juist fijner geworden imho)
head, shoulders, cloak, chest, legs, twee rings, twee heirlooms, wapen en schild heirlooms
Lekker OP dus
Wat is dat met de ptr 6.2.2 patch? Voelt aan alsof we nog ff moeten wachten op flying in draenor..
zo hey.. gisteravond de eerste recruitment gehad, zijn gelijk 5 man sterker in de guild 
Als ik dat vol kan houden dan zijn we voor Legion helemaal voorzien van mensen zodat we gelijk kunnen Raiden
Als ik dat vol kan houden dan zijn we voor Legion helemaal voorzien van mensen zodat we gelijk kunnen Raiden
Denk dat wij elkaar mis zijn gelopen gisteravondMortum schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 07:47:
zo hey.. gisteravond de eerste recruitment gehad, zijn gelijk 5 man sterker in de guild
Ik had je wel nog whispers gestuurdRustStorm schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:31:
[...]
Denk dat wij elkaar mis zijn gelopen gisteravond
Dit topic is gesloten.