GokuSsj schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:13:
Afgelopen zondag eindelijk via openraid een goede groep gevonden die 10/10 BRF hc heeft gedaan, dus eindelijk mijn BH kill. Ook alle 10 bazen 1 shot.
Je gelooft het niet maar 10 bazen en geen 1 paladin/priest/warlock token. Snap er echt niks van, zaten wel paar paladin’s in de groep. Erg oneerlijk systeem eigenlijk!. Alles is al ilvl685 behalve 4 tier items. Wel op de 4 tier bazen bonus rolls gebruikt, ook dit mocht niet baten. Vind dat blizzard hier echt naar mag kijken. En dat ze op elke baas gewoon minstens 1 token doen van elke class.
Ook als het goed is nu 15 Highmaul hc kills. Moet alleen mijn Ko’ragh kill nog voor de 7/7 hc kills.
Komende tijd tot patch even wat minder spelen, heb mijn doelen nu gehaald. Zal alleen wel missies 2 keer per dag blijven doen voor het velen gold wat binnen komt. En kan daarvan de gametime blijven kopen. Ook komen er nog mythic missies met hopelijk leuke upgrades.
@goku gefeliciteerd met de kill. Meeste pugs eisen nu 2 BH kills omdat er veel mensen zijn die een BH kill kopen voor de curve.
@Omega Gefeliciteerd, ook al is het laat

2 avonden wipes maar? Dat is wel een snelle kill

30 wipes of minder? Meeste guilds krijgen hem rond de 100 wipes (via poll ergens gezien) neer. Mijn guild zat rond de 70.
Dagboek:
Gisteravond grote raid. Potentiële merge dus 2e guild waar we mee in gesprek zijn uitgenodigd voor de raid. Uiteindelijk eens lekker met 25 man BRF HC gedaan.
Hier en daar wipes voornamelijk omdat mensen de bazen onderschatten in een grotere raid (= dus meer hp voor mobs) en omdat we iets van 5 man undergeared/low dps waren.
Uiteindelijk 9/10 in 3 uurtjes gedaan met breaks. Aangezien we al curve hebben en op 3 personen na in de vaste core al BiS zijn heeft RL/GM besloten om BH niet meer te doen deze week ivm meeste guildies doordeweeks moeten werken.
Heb weer eens aantal dps records verbroken. Gruul 45,8k dps (eindelijk de 45k doorbroken), Kromog 49,7k dps

die 50k wil maar niet lukken als Arcane.
Ben wel tevreden met mijn persoonlijke progress op mijn main mage.
Ook eens een snelle 6/10 HC gedaan op mijn holy paladin. Nog een aantal kills en ik heb daar ook weer een Mythic cache volgende week. Had hier een lekkere kromog kill. Deed 55k hps maar helaas niet gelogged om te zien wat ik juist goed deed