Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:20
EJSchuiteman schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:
De 4-piece is heel goed. Zelf probeer ik waar nodig Prayer of Healing i.c.m. Archangel te gebruiken om de overige healers te helpen en je ziet direct wat voor impact dat heeft. Helaas heeft dit ook een impact op je mana gebruik :'(

Ik raid niet met vaste groepen, dus voor mij is het altijd afwachten hoe goed de overige healers zijn. Die afweging zal je zelf moeten maken. Als jij denkt dit nooit nodig te hebben, dan bied het geen meerwaarde; anders zeker wel.
Disc 4-set is waardeloos, je kan beter voor gear gaan met betere stats. Mana is geen issue voor disc of je moet je cd's verkeerd gebruiken.

[ Voor 57% gewijzigd door Ixtli op 28-05-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag, ik had een vraag of er nog mensen waren die zin hadden om samen met mij en me vriendin wow te spelen.

Wij zijn geen hardcore raiders
Ik ben wel een pvp player, vind het alleen zo saai omdat mijn vriendin niet altijd kan en ik het toch wel gezellig vind om met meerdere mensen oldschool dungeons en raids te doen zoals WOLK etc etc

Battlenet account is OIdSchoolPro#2517

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:24
EJSchuiteman schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:
[...]

De 4-piece is heel goed. Zelf probeer ik waar nodig Prayer of Healing i.c.m. Archangel te gebruiken om de overige healers te helpen en je ziet direct wat voor impact dat heeft. Helaas heeft dit ook een impact op je mana gebruik :'(
Zoals eerder gezegd klopt dit niet. 4pc is net slecht. Aangeraden is om de chest en leggings van je tier-set te nemen en de andere pieces kun je beter random drops voor gebruiken. De bespaarde mana van PoH haal je er niet uit tegenover de extra mastery die je kunt krijgen. Zoveel gebruik je PoH toch niet. Ik pop het zelf enkel mits ik empowered archangel heb anders laat ik het voor wat het is.

Zelf gebruik ik de chest en head van de set omdat de drops nu eenmaal zo uitkwamen dat ik hier het meeste baat bij had, zie ook mijn character sheet http://eu.battle.net/wow/.../sporeggar/Phacoid/simple. Mijn leggings hebben geen mastery, maar het ilvl in combinatie met crit was interessanter gezien de leggings die ik had nog 670 waren. Deze leggings zijn zelfs beter dan de 685 set leggings. Nu hoop ik op de mythic leggings van maidens uit een cache, die zijn BiS.

Kort gezegd: 2 piece gaan en de rest van de gear mastery gear nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Flying schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Zoals eerder gezegd klopt dit niet. 4pc is net slecht. Aangeraden is om de chest en leggings van je tier-set te nemen en de andere pieces kun je beter random drops voor gebruiken. De bespaarde mana van PoH haal je er niet uit tegenover de extra mastery die je kunt krijgen. Zoveel gebruik je PoH toch niet. Ik pop het zelf enkel mits ik empowered archangel heb anders laat ik het voor wat het is.

Zelf gebruik ik de chest en head van de set omdat de drops nu eenmaal zo uitkwamen dat ik hier het meeste baat bij had, zie ook mijn character sheet http://eu.battle.net/wow/.../sporeggar/Phacoid/simple. Mijn leggings hebben geen mastery, maar het ilvl in combinatie met crit was interessanter gezien de leggings die ik had nog 670 waren. Deze leggings zijn zelfs beter dan de 685 set leggings. Nu hoop ik op de mythic leggings van maidens uit een cache, die zijn BiS.

Kort gezegd: 2 piece gaan en de rest van de gear mastery gear nemen.
Gedeeltelijk mee eens.

Voor mijn speelstijl is de 4piece niet slecht. Disc is tegenwoordig veel meer dan alleen maar richten op de tanks. Ik zie mezelf regelmatig PoH gebruiken, om de raidhealers te helpen en dan is die mana cost zeer zeker meegenomen. PoH + EAA is massive healing output.

Zoals je aangeeft is gear met Mastery voor een disc priest het belangrijkst, maar kijk naar je speelstijl voordat je je helemaal blind staart op een stat. 4piece over gear met mastery (same item level) anytime voor mij 8)7

Maar als je PoH nu bijna niet gebruikt, dan niet voor de 4piece gaan maar Mastery kiezen O-)

Vanavond mijn Paladin omgezet naar holy. Wat een verschil met Priest en tegelijk wat een drama 8)7
In LFR kom ik niet boven de 13k hps uit en bij Butcher in HM normal haalde ik tot mijn verbazing 20k hps, maar op Bracken zat ik weer op 16k. Item level is trouwens 643.

Hebben de holydins nog tips? Ik volg de guide van icy-veins; http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities.

Beacon op tank plaatsen, Holy shock gebruiken om Holy Power te genereren en met 3 stacks van Holy Power plaats ik Eternal Flame op de tank en/of raidmembers die damage ontvangen.

Verder Holy Light en Flash of Light voor single target healing en Holy Radiance als er een kleine groep is met raid damage.
Light of Dawn gebruik ik wanneer 6+ members zwaar onder vuur liggen.

[ Voor 48% gewijzigd door EJSchuiteman op 29-05-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vind het altijd wel lastig inschatten hoe goed tier nu is. Heb zelf nu een tierset van 4 van ilvl670, waar bijvoorbeeld shoulders en legs bij zitten zonder mijn beste stat mastery. Daarnaast heb ik ilvl685 shoulders met wel mastery. Dus hogeren ilvl en wel BIS shoulders. Ook legs met mastery.

Gooi ik nu de 4 set eruit en ga ik naar 2, dan krijg ik wel 2 items op plekken met hogeren ilvl en wel mastery erop. Maar mis ik de 4 set. Wat weegt hoger ?

Hoi dagboek:
Komende zondag geaccepteerd via openraid voor een BRF hc groep die ook al 10/10 heeft. Dus misschien eindelijk kans op mijn BH HC kill. Denk dat het zeker mogelijk is omdat iedereen tussen de ilvl680 en ilvl700 heeft. En leader heeft ilvl700. Spannend dus!.

Volgende week krijg ik ook mijn eerste mythic missie met mijn eerste BRF mythic item. Ook spannend wat daar uit gaat komen.

Gisteren ook weer 6 scavs aangenomen. Met de resources die ik binnen krijg verander ik de traits van folllowers die nog geen scav of treasure zijn. Dus dit begint ook te lopen op mijn alts. Ook zijn bijna alle missies 100%

Conclusie: ik ben klaar voor 6.2 :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
GokuSsj schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:28:

Hoi dagboek:
Komende zondag geaccepteerd via openraid voor een BRF hc groep die ook al 10/10 heeft. Dus misschien eindelijk kans op mijn BH HC kill. Denk dat het zeker mogelijk is omdat iedereen tussen de ilvl680 en ilvl700 heeft. En leader heeft ilvl700. Spannend dus!.
Ziet er goed uit, jammer dat je pas vanaf item level 680 kan signen, anders had ik het ook geprobeerd haha.

Denk dat ik vanavond via de ingame finder een heroic groep probeer te vinden. Er stond een openraid event voor heroic op het programma vanavond waar ik me voor opgegeven had, alleen zeggen ze gister doodleuk dat ze alleen Maidens en Blackhand (= progress voor hun) nog moeten. Dan zoek ik liever een fresh run.

Mocht ik geen goede groep vinden dan ga ik denk ik verder stunten met mijn Holydin. Het voelt nog onwennig aan en ik hoop dat het gewoon een kwestie van doorzetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:28:
Vind het altijd wel lastig inschatten hoe goed tier nu is. Heb zelf nu een tierset van 4 van ilvl670, waar bijvoorbeeld shoulders en legs bij zitten zonder mijn beste stat mastery. Daarnaast heb ik ilvl685 shoulders met wel mastery. Dus hogeren ilvl en wel BIS shoulders. Ook legs met mastery.

Gooi ik nu de 4 set eruit en ga ik naar 2, dan krijg ik wel 2 items op plekken met hogeren ilvl en wel mastery erop. Maar mis ik de 4 set. Wat weegt hoger ?
Als ik goed terug gelezen had speel jij nu op je hunter toch?

Voor BM hunter (maar eigenlijk alle specs) is 4 set een must.
Tenzij je van normal naar mythic gaat in ilvl is er totaal geen meer waarde aan een non-set item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:43:
[...]

Als ik goed terug gelezen had speel jij nu op je hunter toch?

Voor BM hunter (maar eigenlijk alle specs) is 4 set een must.
Tenzij je van normal naar mythic gaat in ilvl is er totaal geen meer waarde aan een non-set item.
Nope, mijn main is retribution paladin :) ;) (zie onderschrift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek:
Gisteravond 2e deel van de mount raids gedaan, FL/Ony/TK.

Na ongeveer de 50e try over 4 chars heb ik eindelijk Al'ar gekregen :D
En om het nog leuker te maken heb ik ook de Alysrazor mount van FL gekregen.

2 raid mounts in 1 reset. Kan nu meteen een 6/7 save doen volgende week zodat ik niet meer de voorgaande bazen hoef te clearen en hoef dus ook nooit meer TK te doen voor de mount. 20 min per char om er naar te reizen >.>

Al met al heeeeeeel erg blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:14:
Dagboek:
Gisteravond 2e deel van de mount raids gedaan, FL/Ony/TK.

Na ongeveer de 50e try over 4 chars heb ik eindelijk Al'ar gekregen :D
En om het nog leuker te maken heb ik ook de Alysrazor mount van FL gekregen.

2 raid mounts in 1 reset. Kan nu meteen een 6/7 save doen volgende week zodat ik niet meer de voorgaande bazen hoef te clearen en hoef dus ook nooit meer TK te doen voor de mount. 20 min per char om er naar te reizen >.>

Al met al heeeeeeel erg blij.
Gefeliciteerd met je mounts. Altijd fijn als ze droppen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Heb in de raid van gisteren eindelijk weer wat gear kunnen swappen, dus nu 685.9 Enhancement. Leuker is dat ik met wat gear wisselen voor mijn Resto offspec daar nu ook 682 ben, maar dan zelfs met een 4P bonus die echt mega imba is voor een Resto Shaman.
2 Piece Bonus:
You have a chance when you cast Chain Heal to cast a second Chain Heal at one of the targets healed.
4 Piece Bonus:
When you gain Tidal Waves, you have a 8% chance to reduce the mana cost of Chain Heal by 75% for 10 sec.
Hij krijgt wel een nerf van 75% naar 50% in 6.2, maar alsnog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:22:

Hij krijgt wel een nerf van 75% naar 50% in 6.2, maar alsnog. :)
En je kan eindelijk je inn naar level 3 doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
EJSchuiteman schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:37:
[...]
Voor mijn speelstijl is de 4piece niet slecht. Disc is tegenwoordig veel meer dan alleen maar richten op de tanks. Ik zie mezelf regelmatig PoH gebruiken, om de raidhealers te helpen en dan is die mana cost zeer zeker meegenomen. PoH + EAA is massive healing output.
Zoals je aangeeft is gear met Mastery voor een disc priest het belangrijkst, maar kijk naar je speelstijl voordat je je helemaal blind staart op een stat. 4piece over gear met mastery (same item level) anytime voor mij 8)7
Maar als je PoH nu bijna niet gebruikt, dan niet voor de 4piece gaan maar Mastery kiezen O-)
Healing-setup is holy paladin, 2 rest shamans en 1 disc-priest.
Dus voor mij heeft AoE-spam geen enkele zin, voordat mijn AoE land is 90% al gehealed.

Zit nog wel even in dubio what ik moet doen met mijn T4-spell. Ik heb nu PI gekozen.
Spirit-shell kan zijn use hebben op fights waar je je heavy AoE-attacks kan timen maar gebruik ik eigenlijk niet. De andere lijkt zeer leuk (15% extra healing als target <35% health), maar als ik eerlijk ben hoop ik niet dat het zover komt dat mijn targets onder 35% moet komen om er profijt van te hebben :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

sabriel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:07:
[...]

De andere lijkt zeer leuk (15% extra healing als target <35% health), maar als ik eerlijk ben hoop ik niet dat het zover komt dat mijn targets onder 35% moet komen om er profijt van te hebben :p
Zou die dan ook niet nemen. Niet als je al 2 resto shamans heb.

http://www.wowhead.com/spell=77226/mastery-deep-healing
Mastery: Deep Healing
Requires Shaman (Restoration)
Requires level 80
Increases the potency of your healing spells by up to 24%, based on the current health level of your target (lower health targets are healed for more).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Die twist of fate; extra healing etc als er dingen onder de 35% zijn is idd niet zo goed meer. Tijdens Pandaria had ik die altijd wel als disc; maar destijds haalde ik voornamelijk met Atonement; zeker in fights met veel adds schoot je gewoon vooral daarop waardoor die 15% extra eigenlijk voor 3/4 van het gevecht aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
sabriel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:07:
[...]

Healing-setup is holy paladin, 2 rest shamans en 1 disc-priest.
Dus voor mij heeft AoE-spam geen enkele zin, voordat mijn AoE land is 90% al gehealed.

Zit nog wel even in dubio what ik moet doen met mijn T4-spell. Ik heb nu PI gekozen.
Spirit-shell kan zijn use hebben op fights waar je je heavy AoE-attacks kan timen maar gebruik ik eigenlijk niet. De andere lijkt zeer leuk (15% extra healing als target <35% health), maar als ik eerlijk ben hoop ik niet dat het zover komt dat mijn targets onder 35% moet komen om er profijt van te hebben :p
Dan moet je inderdaad niet voor de 4piece gaan.

Hoe sterk zijn de shields die geplaatst worden door Spirit shell? 100% van de healing spell gebruikt?

Ik gebruik Clarity of Will om een Shield op te bouwen, menigmaal plaats je hier shields mee van boven de 200k en dan nog Power Word: Shield erbij en je zit de eerste 270k goed. Wat is dan de winst van Spirit-shell...

Ik ben ook nog geen Priest tegengekomen die Spirit-shell als Talent gekozen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:50
Ik zit er toch sterk aan te denken om weer te beginnen met WoW (heb de nieuwe exp nog niet). Lijkt met leuk om mijn boost te gebruiken om zo de tweakers guild te kunnen joinen. Ik neem aan dat iedereen daar welkom is? :9 . Hoop dat ik nog een beetje met jullie mee kan raiden in ieder geval :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen zondag eindelijk via openraid een goede groep gevonden die 10/10 BRF hc heeft gedaan, dus eindelijk mijn BH kill. Ook alle 10 bazen 1 shot.

Je gelooft het niet maar 10 bazen en geen 1 paladin/priest/warlock token. Snap er echt niks van, zaten wel paar paladin’s in de groep. Erg oneerlijk systeem eigenlijk!. Alles is al ilvl685 behalve 4 tier items. Wel op de 4 tier bazen bonus rolls gebruikt, ook dit mocht niet baten. Vind dat blizzard hier echt naar mag kijken. En dat ze op elke baas gewoon minstens 1 token doen van elke class.

Ook als het goed is nu 15 Highmaul hc kills. Moet alleen mijn Ko’ragh kill nog voor de 7/7 hc kills.

Komende tijd tot patch even wat minder spelen, heb mijn doelen nu gehaald. Zal alleen wel missies 2 keer per dag blijven doen voor het velen gold wat binnen komt. En kan daarvan de gametime blijven kopen. Ook komen er nog mythic missies met hopelijk leuke upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
Gister voor het eerst BH HC met een pug. Nog een oneshot ook. 690+ groepen met curve is wat dat betreft wel een verademing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gefeliciteerd met je kill Marc. Nog net voor de nieuwe patch ;)

Afgelopen vrijdag dacht ik de ultieme brf hc groep gevonden te hebben. Leider had al 10/10 hc en zat op 7/10 mythic progress. Gruul > Oregorger > Hanzie en Franzie waren geen enkel probleem en bij Flamebender was de chemie weg. Wipe na wipe na wipe tot de groep uiteindelijk na heel wat pogingen uit elkaar viel. Beste poging 13%...

Direct erna een andere groep kunnen joinen die bij Flamebender waren, maar hier ging het nog slechter en waren ze allemaal niet even vriendelijk tegen elkaar dus dan is voor mij de schik er ook wel af en ben ik er snel uit gegaan.

Zaterdagavond hellfire gecleared met mijn DK en nu Terrokar Forest onveilig aan het maken. Wel lekker weer even die rust in lower content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Beavbusi schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:19:
Gister voor het eerst BH HC met een pug. Nog een oneshot ook. 690+ groepen met curve is wat dat betreft wel een verademing. :)
gz!, hier ook ;) weliswaar via openraid :). Maar nu een stuk makkelijker groepen vinden met 10/10 :). Had ook al goede pugs via group finder met 9/10 dus dat kan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:33:
Gefeliciteerd met je kill Marc. Nog net voor de nieuwe patch ;)
Thanks!. Pak jij dan nog even de Imp hc kill ;), is ook nog een leuke achievement voor de patch :). En hij moet kunnen. (geduld is een schone zaak)

Jammer dat je niet meer hc kills hebt kunnen krijgen, hopelijk komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
Ik had hem al hoor, maar dan met de guild. Deze doen echter geen BRF HC meer en ik had nog geen geluk gehad met goede pugs. Desondanks curve lukt het nog niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 21:02
Afgelopen weekend mijn warrior naar 100 gebracht. Gelukkig had ik genoeg spullen om rond item level 612 uit te komen en na een paar uurtjes Ashran de laatste dingen voor 615 binnen te krijgen.
(ik doe dus alles om reguliere dungeons te voorkomen).

Dus LFR in maar helaas op alle 3 instances maar bij 1 boss daadwerkelijk loot. De rest allemaal gold en runes.

Vanavond even kijken of de Gladiator build een leuke dps spec is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen Woensdag onze eerste Blackhand Heroic kill gehad, kijken of we dat a.s. woensdag kunnen herhalen. Uiteindelijk ging hij heel simpel neer, maar ja wat wil je na 2 hele avonden wipes :X

Leuke discussie hiervoor over tier bonussen. Op mijn Mistweaver monk had ik de keuze 4pc bonus of twee 685 items vervangen door een mythic en mythic warforged non set item. Ik heb beide gewoon geprobeerd en het was vrij duidelijk ilevel>>4pc.

Nu had ik dat idee al toen ik voor het eerst de 4pc bonus op mmo-c zag voorbij komen. Maar wel een verschil met Warlock, waar 4pc>>>>all. Muv AoE als demonology, ga je als lock pas fatsoenlijk meedoen met setbonussen. Gelukkig voor warlocks is er op veel bosses wel aoe mogelijkheden tegenwoordig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Dagboek:

Laatste 2 weken weinig gespeeld sinds BH HC neer is, maar wel nog iedere dag mijn garrison missies bijgehouden. Heb eindelijk 3 ilvl 660 followers en mijn eerste Mythic BRF mission gisteren gestart 77% kans op slagen. Dus ik hoop!! als ik thuis kom van mijn werk dat ik een ilvl 700 item binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:36:
Ik zit er toch sterk aan te denken om weer te beginnen met WoW (heb de nieuwe exp nog niet). Lijkt met leuk om mijn boost te gebruiken om zo de tweakers guild te kunnen joinen. Ik neem aan dat iedereen daar welkom is? :9 . Hoop dat ik nog een beetje met jullie mee kan raiden in ieder geval :)
Hoi Br3wmaster,

Je bent van harte welkom in de Tweakers guild. We zijn nu wel wat minder actief met raiden (1 dag i.p.v. 2 dagen) omdat we Blackhand nu neer hebben. Hierbij hebben alle raid members hun complete HC gear en zelfs voor de helft Mythic gear.

De planning is om tot de nieuwe raid komt 1 dag te raiden in Mythic en daarna gaan we weer naar 2 dagen (Woensdag en Zondag) voor HFC.

Mocht je nog wat meer informatie willen aangaande de guild kan je mij een PM sturen of een whisper sturen naar de volgende personen:
- Dendr
- Innomine
- Phacoid

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Wij zijn ondertussen aangekomen op 5/10 mythic BRF. Flamebender was zoals verwacht een pushover. Nu waarschijnlijk op naar Thogar, spelen met treintjes :)

Ben benieuwd hoe lang we nog hebben voor 6.2 komt. Een hoop mensen verwachten eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:13:
Afgelopen zondag eindelijk via openraid een goede groep gevonden die 10/10 BRF hc heeft gedaan, dus eindelijk mijn BH kill. Ook alle 10 bazen 1 shot.

Je gelooft het niet maar 10 bazen en geen 1 paladin/priest/warlock token. Snap er echt niks van, zaten wel paar paladin’s in de groep. Erg oneerlijk systeem eigenlijk!. Alles is al ilvl685 behalve 4 tier items. Wel op de 4 tier bazen bonus rolls gebruikt, ook dit mocht niet baten. Vind dat blizzard hier echt naar mag kijken. En dat ze op elke baas gewoon minstens 1 token doen van elke class.

Ook als het goed is nu 15 Highmaul hc kills. Moet alleen mijn Ko’ragh kill nog voor de 7/7 hc kills.

Komende tijd tot patch even wat minder spelen, heb mijn doelen nu gehaald. Zal alleen wel missies 2 keer per dag blijven doen voor het velen gold wat binnen komt. En kan daarvan de gametime blijven kopen. Ook komen er nog mythic missies met hopelijk leuke upgrades.
@goku gefeliciteerd met de kill. Meeste pugs eisen nu 2 BH kills omdat er veel mensen zijn die een BH kill kopen voor de curve.

@Omega Gefeliciteerd, ook al is het laat :D 2 avonden wipes maar? Dat is wel een snelle kill :P 30 wipes of minder? Meeste guilds krijgen hem rond de 100 wipes (via poll ergens gezien) neer. Mijn guild zat rond de 70.

Dagboek:
Gisteravond grote raid. Potentiële merge dus 2e guild waar we mee in gesprek zijn uitgenodigd voor de raid. Uiteindelijk eens lekker met 25 man BRF HC gedaan.
Hier en daar wipes voornamelijk omdat mensen de bazen onderschatten in een grotere raid (= dus meer hp voor mobs) en omdat we iets van 5 man undergeared/low dps waren.

Uiteindelijk 9/10 in 3 uurtjes gedaan met breaks. Aangezien we al curve hebben en op 3 personen na in de vaste core al BiS zijn heeft RL/GM besloten om BH niet meer te doen deze week ivm meeste guildies doordeweeks moeten werken.

Heb weer eens aantal dps records verbroken. Gruul 45,8k dps (eindelijk de 45k doorbroken), Kromog 49,7k dps ;( die 50k wil maar niet lukken als Arcane.
Ben wel tevreden met mijn persoonlijke progress op mijn main mage.

Ook eens een snelle 6/10 HC gedaan op mijn holy paladin. Nog een aantal kills en ik heb daar ook weer een Mythic cache volgende week. Had hier een lekkere kromog kill. Deed 55k hps maar helaas niet gelogged om te zien wat ik juist goed deed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:17:
Wij zijn ondertussen aangekomen op 5/10 mythic BRF. Flamebender was zoals verwacht een pushover. Nu waarschijnlijk op naar Thogar, spelen met treintjes :)

Ben benieuwd hoe lang we nog hebben voor 6.2 komt. Een hoop mensen verwachten eind juni.
Zou persoonlijk voorstellen om eerst Kromog te doen en dan Thogar.

Kromog is toch wel iets makkelijker, voornamelijk een dps race op Pillars en that's it.

Thogar komt veel movement bij kijken, waar onze guild nogal moeite mee had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:26:
[...]

@goku gefeliciteerd met de kill. Meeste pugs eisen nu 2 BH kills omdat er veel mensen zijn die een BH kill kopen voor de curve.
Thanks!. Gelukkig zijn er tegenwoordig ook genoeg groepen die geen eens om een BH kill vragen :). 9/10 is vaak al voldoende. Scheelt dat ik ook niks nodig heb van BH, dus hij bied mij geen meerwaarde als we 9/10 doen ipv 10/10. Maar het is zeker leuk om hem een keer gedaan te hebben. En vooral als 1 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Danny Canero schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:02:
[...]

Hoi Br3wmaster,

Je bent van harte welkom in de Tweakers guild. We zijn nu wel wat minder actief met raiden (1 dag i.p.v. 2 dagen) omdat we Blackhand nu neer hebben. Hierbij hebben alle raid members hun complete HC gear en zelfs voor de helft Mythic gear.

De planning is om tot de nieuwe raid komt 1 dag te raiden in Mythic en daarna gaan we weer naar 2 dagen (Woensdag en Zondag) voor HFC.

Mocht je nog wat meer informatie willen aangaande de guild kan je mij een PM sturen of een whisper sturen naar de volgende personen:
- Dendr
- Innomine
- Phacoid
Bedankt voor de info :) . Wat raiden betreft heb ik wss maar 1 dag in de week tijd en dat zal dan de zondag zijn. Maar nu loop ik wel erg op de zaken vooruit. Eerst mijn boost maar is naar level 100 krijgen :9. Twijfel nog beetje of ik 'weer' een healer pak of dit keer toch een tank/dps. Twijfels twijfels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Heb gister ook mn BH curve gehaald :D Kon er vorige week helaas niet bij zijn met de Tweakers guild, maar nu via een Twitch group (RL was de RL van Method) alles platgelegd :). Toch nog 3 tries oid op BH nodig gehad maar was zeker leuk.

Het nadeel was alleen dat het een groep van 30 man was, met alles op low kon mn laptop het net aan, maar op Maidens en BH kwam ik niet boven de 20 fps uit op de fight, was ook wel aan m'n hps te zien helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:54:
[...]

Bedankt voor de info :) . Wat raiden betreft heb ik wss maar 1 dag in de week tijd en dat zal dan de zondag zijn. Maar nu loop ik wel erg op de zaken vooruit. Eerst mijn boost maar is naar level 100 krijgen :9. Twijfel nog beetje of ik 'weer' een healer pak of dit keer toch een tank/dps. Twijfels twijfels :9
We hebben momenteel genoeg healers. Mogelijk dat we nog een tank nodig hebben, maar dat zal waarschijnlijk met patch 6.2 veranderen i.v.m. wat switches betreft de verschillende rollen en de classes die mensen spelen.

Ik zelf blijf in ieder geval tank en mogelijk wordt een officer ook nog tank. De veiligste keuze wordt dan DPS (melee) of tank.

Gezien je naam zou een monk bij uitstek perfect zijn :9

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Danny Canero schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:30:
[...]

We hebben momenteel genoeg healers. Mogelijk dat we nog een tank nodig hebben, maar dat zal waarschijnlijk met patch 6.2 veranderen i.v.m. wat switches betreft de verschillende rollen en de classes die mensen spelen.

Ik zelf blijf in ieder geval tank en mogelijk wordt een officer ook nog tank. De veiligste keuze wordt dan DPS (melee) of tank.

Gezien je naam zou een monk bij uitstek perfect zijn :9
Ja deze naam is heel erg stiekem gebaseerd op een Heroe uit WC3 TFT 8)7 . Maar denk dat ik voor Shaman ga. Melee dps en offspec healing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Ja deze naam is heel erg stiekem gebaseerd op een Heroe uit WC3 TFT 8)7 . Maar denk dat ik voor Shaman ga. Melee dps en offspec healing :)
Panda shaman en je kunt je naam nogsteeds gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Panda shaman en je kunt je naam nogsteeds gebruiken ;)
Hehe dat is helemaal waar natuurlijk :9 . Twijfelde nog tussen Panda en Orc maar denk dat ik er nu wel uit ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zijn er toevallig nog spelers hier met guilds op Draenor (H) / Silvermoon (A) die een (ervaren) social speler accepteren? In mijn huidige guild gaat een merge plaatsvinden en ik ben toe aan een move naar een druk pve realm met een guild die spelers heeft die ook regelmatig casual pvp'en (denk aan random bg's en low level arena farm voor CP's). Verder doe ik alleen nog maar lfr's (voor de legendary questline en lfr gear) en vermaak ik me met transmogs. Ik ben vooral op zoek naar een nieuwe impuls. Lijkt me leuk om op TS een avondje te kunnen zitten terwijl er random bg's worden gedaan :).

Mijn 2 meest gespeelde chars atm:

Damma, Rogue, Main
Dammar, Warrior, Alt

Meer info kan ik je altijd geven als dat nodig is.

[ Voor 16% gewijzigd door bitpixl op 01-06-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mijn eerste Blackhand kill (normal) is een feit!

One shotted alle overige bazen en bij Blackhand kwamen we de eerste poging tot 3%. Tweede poging was het kat in het bakkie.

Van twee tier naar vijf! tier items en twee transmog items die ik nodig had in BRF normal ook nog gewonnen. Zo zit het allemaal mee op een avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Zitten hier ook mensen van Dude Where's My Mount?

Zo ja, stuur even een pm plx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister toch maar een Orc Shaman gemaakt en tot level 91 gekomen. Helaas nog te weinig item level om de nieuwe dungeons te doen maar dat moet vandaag wel goed komen.

Nu alleen nog even een invite in de GoT guild :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:51:

One shotted alle overige bazen en bij Blackhand kwamen we de eerste poging tot 3%. Tweede poging was het kat in het bakkie.

Van twee tier naar vijf! tier items en twee transmog items die ik nodig had in BRF normal ook nog gewonnen. Zo zit het allemaal mee op een avond.
Gz met de kill! Zoveel geluk met tier heb ik nog nooit iemand gezien! haha. Slechts 2 runs en heb hebt 5 tier items gewonnen....

Denk dat ik volgende week ook maar weer eens mee ga :P

Ps, op naar de hc kills ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MarcHealthy op 02-06-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
EJSchuiteman schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:51:

Lol, netjes dan heb je wel veel geluk gehad zeg :)

Gisteren mijn Mythic Cage gekregen via de garrison en heb de
http://www.wowdb.com/item...l-repository?bonusIDs=567 met socket _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Gisteren weer wezen raiden met de guild, Hanz n Franz weer op normal; dit keer zonder problemen en andere tank die bij Crippling suplex in 1x omviel. Werd dan ook een oneshot. Daarna Flamebender waarbij we ook vaak wel moeite hadden, met name qua wolves neerkrijgen.

Eerste pogingen bleken we toch te weinig healing te hebben met 2 healers op 13 man.. dus geswitched van tank naar healer, en een dps paladin naar tank spec.. we kwamen vrij ver, maar net niet. Op dat moment kwam een van onze vaste healers online, ik weer terug naar tank en toen hebben we de kill gehaald. Progress! Misschien komen we nog wel ergens voor de nieuwe patch.. en zo niet.. dan gaan we gewoon vrolijk pogingen doen in de nieuwe raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01-06-2015
Totally against the odds.

Na een avond vol faals en 3 ninjapulls (van de 18 pulls)
Hebben we Imperator op 7/7 mythic neergekregen.

Hopelijk krijgen we Maidens en Blast Furnance ook nog dood voor dat 6.2 live gaat.

Blackhand zal wel iets te veel van het goede zijn, maar die andere twee zijn toch echt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
TwanJ schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Lol, netjes dan heb je wel veel geluk gehad zeg :)

Gisteren mijn Mythic Cage gekregen via de garrison en heb de
http://www.wowdb.com/item...l-repository?bonusIDs=567 met socket _/-\o_
Ja, ook nog een trinket en cloak gewonnen, maar die uiteindelijk maar weggegeven aan Mage en Lock. Ik had de Lock namelijk aan mijn zijde met een transmog item. Aangezien hij mee zou rollen voor mij :p

Gz met je mooie trink d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:31:
[...]

Ja, ook nog een trinket en cloak gewonnen, maar die uiteindelijk maar weggegeven aan Mage en Lock. Ik had de Lock namelijk aan mijn zijde met een transmog item. Aangezien hij mee zou rollen voor mij :p

Gz met je mooie trink d:)b
Jeetje mag ik jouw roll skills en geluk hebben :D

Dagboek:
Gisteren ff snel een 25 man BH HC pug gedaan met voornamelijk 690 ilvl mensen om het te 1shotten.
Snap niet hoe sommige mensen het flikken, maar sommig mensen lullen zich door een invite heen.
Een 660 boomkin die niets te maken had met de RL of tanks (wss vriend van een dps/healer) kreeg een invite en een mage 670 die fire specced was zonder PC. Beiden zonder flasks en beide gebruikten de 100 stat flasks.
Als ik RL was had ik ze allebei al eruit geschopt met hun leugens van top dps en experienced.
Veroorzaakten allebei slag bomb triggers in p1 en p2, maar de healers waren ilvl 700 dus raid ging moeilijk dood.

Druid deed 15k en de mage met 12k dps beiden bottom dps.
Druid wint uiteindelijk de BH caster staff en BH trinket :( Net de enige items die ik nog nodig heb in BRF HC (ik rollde als 2e hoogste op beide items). Frustrerend.
Volgende week maar weer eens proberen.

Vanavond zit ik te denken om mijn boomkin te levelen (44 atm) naar 60, met mijn ele shaman 655 alt HM HC doen of met mijn holy paladin de resterende 4 bazen in BRF HC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hoe zit dat precies met je Garrison? Welke gebouwen zijn het waard om neer te zetten bijv? . Heb nu alleen nog Baracks omdat ik deze neer moest zetten maar wil het wel graag in 1 keer goed doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:36
Hangt af van wat je van plan ben, ik heb altijd de volgende gebouwen gemaakt :

Bunker level level 3 = gratis seal per week + follower upgrades bij het gebruiken van resources.
Salvage yard level 3 = krijgt bij elke missie een kans op een kistje waar meestal groen en blauwe in zitten, met kans op epics (665 level) + follower upgrades (+3/+6+9 attack en +3+6+9 armour) + veel geld me de verkoop van de troep die er uit komt.
Barracks level 3 = 25 followers in plaats van 20
Inn level 3 = Daily dungeon quest met handige rewards zoals bijvoorbeeld (http://www.wowhead.com/item=119093/avianas-feather) + elke week kan je een follower krijgen met de gewenste traits of skills. (Treasure hunter (x 2 gold) + Scavanger x 2 resources FTW)

Ook zal ik aanraden de addon Masterplan + garrison mission manager te downloaden,, erg handig om snel en effectief je garrison bij te houden en de juiste followers te sturen naar bepaalde missies.

Voor de rest heb ik vaak gekozen om de resterende plaatsen te gebruiken voor me proffesions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Br3wmaster schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:29:
Hoe zit dat precies met je Garrison? Welke gebouwen zijn het waard om neer te zetten bijv? . Heb nu alleen nog Baracks omdat ik deze neer moest zetten maar wil het wel graag in 1 keer goed doen :9
Hangt er idd vanaf wat je wilt. Ik zou zeggen lees dit even door; http://www.wowhead.com/ne...dings-for-popular-content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik snap alleen die barracks lvl 3 niet, ik heb met 20 followers echt meer dan genoeg om altijd alles op max te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Super bedankt voor de info! Zal vanavond gelijk is even kijken naar me proffesions want ik zag dat ik die ook ong niet heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:36
Bartske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:54:
Ik snap alleen die barracks lvl 3 niet, ik heb met 20 followers echt meer dan genoeg om altijd alles op max te hebben
Ik heb ook met 20 followers genoeg, maar met 10 followers met treasure hunter = veel geld!.. heb denk ik al meer dan 200 k verdient. Ook net een missie gedaan waar ik normaal gesproken maar 250 g zou krijgen.. maar doordat ik zoveel followers heb met treasure hunter krijg ik in plaats van 250 g, er 1000 g voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Met mijn Paladin had ik dit pas met 25 followers. Je moet dan de juiste traits en abilities hebben. En als je geen zin hebt om abilities/traits te rerollen kan het gewoon zijn dat je meer nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Daar zit inderdaad wat in. Mijn main heeft nu 15 treasure hunters en 8 scavangers. Maar het is beetje overdreven veel eigenlijk. Kan wel alle missies op 100% doen. Maar dat kan waarschijnlijk met een paar minder ook. Dus moet even kijken of de barrack er ooit uit gaat voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
GokuSsj schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Daar zit inderdaad wat in. Mijn main heeft nu 15 treasure hunters en 8 scavangers. Maar het is beetje overdreven veel eigenlijk. Kan wel alle missies op 100% doen. Maar dat kan waarschijnlijk met een paar minder ook. Dus moet even kijken of de barrack er ooit uit gaat voor een andere.
De vraag is wel wat je dan neerzet hoor. Heb nu een stables omdat ik die mounts wilde halen. Maar nooit vervangen toen ik ze had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Bartske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:12:
[...]

De vraag is wel wat je dan neerzet hoor. Heb nu een stables omdat ik die mounts wilde halen. Maar nooit vervangen toen ik ze had..
Zou dan persoonlijk ook de stables gaan inderdaad. Zitten ook een paar leuke achivements bij. Ik wacht eerst de patch even af of er nog iets gaat veranderen met garrison Shipyard missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb over het algemeen genoeg aan 20 followers genoeg.

Op mijn main heb ik het volgende:

Large;
Stables & Dwarven bunker (voor de seal). Stables gewoon voor de leuk, heb alle mounts ermee getrained en het staat gewoon leuk om je mounts in je garrison te laten rondlopen.

Medium;
Barn & Trading post. Barn om savage blood en leathers mee te farmen. Trading post voor de extra factie en teveel aan garrison resources om te zetten in profession mats of direct naar gold. Op al mn alts heb ik overigens een level 3 inn voor de treasure hunter missies. Op dit moment zijn mijn alts gewoon profession / money making machines waar ik niet tot nauwelijks nog hun garrisons mee uitkom.

Small;
Salvage yard, Leatherworking building en Enchanting building. Salvage yard levert gewoon een hoop geld op, helemaal als er een 665 item uitkomt (als je het niet gebruikt kan je ze altijd nog voor een paar k gold verkopen). De blauwe '610' items hebben een lage vendorwaarde; deze disenchant ik met het gebouw om weer door te sturen naar mn enchanter voor max value. En leatherworking voor extra burnished leathers.

Aanpassingen die ik wil gaan doen; Dwarven bunker evt vervangen voor Mage tower; als extra bron voor Apexis crystals. Dit vanwege de mount die voor heel veel crystals gekocht kan worden met 6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Onthoud wel dat in 6.2 meer interesante followers erbij komen die je zeker nodig kan hebbeb. Ik zorg ervoor dat ik er ruimte voor heb:

First, WOW Pallas with Apex Predator
The Specialization of WOW Pallas is Apex Predator. This Specialization can enhance success chance when you are fighting many creature types like Beast, Orcs, ogres, and Jay man, Devil, original progenitor and the saboteur. You can buy WOW Pallas with 100 black teeth after Saberstalkers prestige achieves Honored in the game.

Second, WOW Solar Priest Vayx with Apexis Attenuation
Apexis Attenuation is the Specialization of WOW Solar Priest Vayx. It can improve the Apexis Crystals gained from a mission by 100%. You can buy WOW Solar Priest Vayx with 1000 Apexis Crystals after Order of the Awakened prestige achieve Honored in World of Warcraft 6.2.

Third, WOW Dowser Goodwell with Oil Monkey
Oil Monkey is the Specialization of WOW Dowser Goodwell. It can make your Oil gained from quests more than doubled. You can buy WOW Dowser Goodwell with 600 wow gold after Hand of the Prophet prestige achieves Honored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
GokuSsj schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:22:
Onthoud wel dat in 6.2 meer interesante followers erbij komen die je zeker nodig kan hebbeb. Ik zorg ervoor dat ik er ruimte voor heb:

First, WOW Pallas with Apex Predator
The Specialization of WOW Pallas is Apex Predator. This Specialization can enhance success chance when you are fighting many creature types like Beast, Orcs, ogres, and Jay man, Devil, original progenitor and the saboteur. You can buy WOW Pallas with 100 black teeth after Saberstalkers prestige achieves Honored in the game.

Second, WOW Solar Priest Vayx with Apexis Attenuation
Apexis Attenuation is the Specialization of WOW Solar Priest Vayx. It can improve the Apexis Crystals gained from a mission by 100%. You can buy WOW Solar Priest Vayx with 1000 Apexis Crystals after Order of the Awakened prestige achieve Honored in World of Warcraft 6.2.

Third, WOW Dowser Goodwell with Oil Monkey
Oil Monkey is the Specialization of WOW Dowser Goodwell. It can make your Oil gained from quests more than doubled. You can buy WOW Dowser Goodwell with 600 wow gold after Hand of the Prophet prestige achieves Honored.
Ahh we mogen weer gaan rep grinden dus? (heb de patch notes niet echt gevolgd) Vond dat eigenlijk toch altijd wel lekker, even hersenloos wat dailies doen werkt best ontspannend op mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
icemotion schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:16:
Medium;
Barn & Trading post. Barn om savage blood en leathers mee te farmen. Trading post voor de extra factie en teveel aan garrison resources om te zetten in profession mats of direct naar gold. Op al mn alts heb ik overigens een level 3 inn voor de treasure hunter missies. Op dit moment zijn mijn alts gewoon profession / money making machines waar ik niet tot nauwelijks nog hun garrisons mee uitkom.
Ik zou persoonlijk ook kijken naar de inn level 3. Vanaf level 2 kan je elke week een treasure hunters nemen (gold increase) of Scavanger (resources increase)

Level 3 geeft treasure missies. 75gold of 100gold kan met treasure 300gold of 400gold worden. Ik verdien nu gemiddeld met 6 chars zo'n 8k per dag. Dit is gebaseerd op 2 keer per dag inloggen (smorgen en savonds).

Al mijn 6 chars hebben de inn op level 3 en hebben gemiddeld 8 treasure hunters en 8 scavangers. Ik verdien hierdoor gemiddeld 220k per maand. Teveel geld om te laten liggen vind ik persoonlijk ;). Ook krijg ik zoveel resources binnen zodat ik alle traits en abilites kan veranderen zodat ik alle missies op 100% heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
icemotion schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:16:

Aanpassingen die ik wil gaan doen; Dwarven bunker evt vervangen voor Mage tower; als extra bron voor Apexis crystals. Dit vanwege de mount die voor heel veel crystals gekocht kan worden met 6.2
En niet alleen mounts voor 25k crystals heb je een ilvl695 item.
Ilvl 650 WoW Apexis gear with 5000 Apexis Crystal can be upgraded to ilvl 695 with 20,000 Crystal by weapons and trinkets with 10,000 Crystal.

Hier onderhand 40k crystals en houd ze lekker tot de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
GokuSsj schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:42:
[...]

En niet alleen mounts voor 25k crystals heb je een ilvl695 item.
Ilvl 650 WoW Apexis gear with 5000 Apexis Crystal can be upgraded to ilvl 695 with 20,000 Crystal by weapons and trinkets with 10,000 Crystal.

Hier onderhand 40k crystals en houd ze lekker tot de patch.
En mocht je werkelijk niet weten wat gedaan met apexis crystals zit er in 6.2 ook een mount voor 150k crystals 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Grompie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:11:
[...]

En mocht je werkelijk niet weten wat gedaan met apexis crystals zit er in 6.2 ook een mount voor 150k crystals 8)7
Haha, had ik inderdaad gezien ja. Moet eerlijk toegeven dat ik totaal niks met mounts heb, maar na het zien van het filmpje twijfel ik toch wel:
YouTube: Patch 6.2 - Corrupted Dreadwing

Het word of deze mount of 6 ilvl695 items :). Heb in elk geval al 1/3 van de benodigdheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Br3wmaster schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:19:
Gister toch maar een Orc Shaman gemaakt en tot level 91 gekomen. Helaas nog te weinig item level om de nieuwe dungeons te doen maar dat moet vandaag wel goed komen.

Nu alleen nog even een invite in de GoT guild :9
Je kan iedereen in de guild vragen om een invite in de guild. Zoek naar guildmembers via het commando: /who Gathering of Tweakers

Whisper 1 iemand van de lijst om een invite en je zit in de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Danny Canero schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:32:
[...]

Je kan iedereen in de guild vragen om een invite in de guild. Zoek naar guildmembers via het commando: /who Gathering of Tweakers

Whisper 1 iemand van de lijst om een invite en je zit in de guild :)
Ah kijk ik wist niet dat iedereen kon inviten :) . Gaan we dat vanavond nog even regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Haha, had ik inderdaad gezien ja. Moet eerlijk toegeven dat ik totaal niks met mounts heb, maar na het zien van het filmpje twijfel ik toch wel:
YouTube: Patch 6.2 - Corrupted Dreadwing

Het word of deze mount of 6 ilvl695 items :). Heb in elk geval al 1/3 van de benodigdheden :)
Tijd dat ze weer is behoorlijke designers krijgen, het is echt de ene remake met een andere colour Rainbow kleur erop en klaar.

Ik mis de echte mounts :P 1 van zijn soort en niet een ander kleurtje dan X of Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanilla mounts?

Alle epic mounts zonder battle armor bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Misschien heb ik het verkeerd gezien of begrepen, maar kun je nu tegenwoordig ook cross realm een guild joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 19:48
Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:26:
[...]

Tijd dat ze weer is behoorlijke designers krijgen, het is echt de ene remake met een andere colour Rainbow kleur erop en klaar.

Ik mis de echte mounts :P 1 van zijn soort en niet een ander kleurtje dan X of Y
Nouja, dat is altijd zo geweest. Volgens mij zijn er in WoD evenveel nieuwe mount 'model's bijgekomen als in de andere expansions. Alleen praten we niet over de verschrikkelijke boar mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt inmiddels ook 10000 mounts, loopt gewoon uit de klauwen. :p
Kan me nog herinneren dat als je een keer andere mounts dan normaal zag in de steden stond je ook echt te checken.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
Nou... Ik dacht net probeer nog even BH HC Pug voor het eten.. duurde een tijdje, 2/5/13 gingen we als pug op blackhand vind ik dat nou niet echt ideaal maar goed. Voor we gingen starten werd er nog snel gezegd wie wat doet healing cooldowns, balcony enzovoort zonder verder overleg. mijn voorgevoelens waren al slecht.. we begonnen en BAM 1 shot lollllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
marijnvtg schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:53:
Misschien heb ik het verkeerd gezien of begrepen, maar kun je nu tegenwoordig ook cross realm een guild joinen?
Een aantal realms zijn samengevoegd. Het is dan wel mogelijk om een guild op de samengevoegde servers te joinen.

Anders is dit niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwanJ schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:46:
Nou... Ik dacht net probeer nog even BH HC Pug voor het eten.. duurde een tijdje, 2/5/13 gingen we als pug op blackhand vind ik dat nou niet echt ideaal maar goed. Voor we gingen starten werd er nog snel gezegd wie wat doet healing cooldowns, balcony enzovoort zonder verder overleg. mijn voorgevoelens waren al slecht.. we begonnen en BAM 1 shot lollllll
Zo dat had ik net ook :P
Ik was al saved dus ik moest rekenen op een bonus roll.
Via bonus roll de BH staff gekregen :D Nu alleen nog de BH Trinket en dan heb ik niets meer van BRF HC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister toegetreden tot de Tweakers guild! Super bedankt nog daar voor. Zal binnenkort ook de TS wel joinen want dat maakt eea toch een stukje gezelliger. Nog level 92 aan kunnen tikken en de 1e dungeon gedaan. Eigenlijk altijd tank of healer gespeeld dus het dps'en was ven wennen en kwam ook nog niet helemaal lekker uit de verf. Nu op naar ilvl 520 zodat ik de volgende dungeon kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
GokuSsj schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Ik zou persoonlijk ook kijken naar de inn level 3. Vanaf level 2 kan je elke week een treasure hunters nemen (gold increase) of Scavanger (resources increase)

Level 3 geeft treasure missies. 75gold of 100gold kan met treasure 300gold of 400gold worden. Ik verdien nu gemiddeld met 6 chars zo'n 8k per dag. Dit is gebaseerd op 2 keer per dag inloggen (smorgen en savonds).

Al mijn 6 chars hebben de inn op level 3 en hebben gemiddeld 8 treasure hunters en 8 scavangers. Ik verdien hierdoor gemiddeld 220k per maand. Teveel geld om te laten liggen vind ik persoonlijk ;). Ook krijg ik zoveel resources binnen zodat ik alle traits en abilites kan veranderen zodat ik alle missies op 100% heb.
Tja, ik heb genoeg scavengers en treasure hunters op mijn main.. dus die verdient ook redelijk. Heb de inn daar op een gegeven moment dus vervangen voor de trading post; en zoals ik zeg; mijn alts (7 stuks) hebben allemaal wel een inn met een sloot aan treasure hunters. Hoef echt niet te klagen over mijn goud inkomsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
icemotion schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:14:
[...]

Tja, ik heb genoeg scavengers en treasure hunters op mijn main.. dus die verdient ook redelijk. Heb de inn daar op een gegeven moment dus vervangen voor de trading post; en zoals ik zeg; mijn alts (7 stuks) hebben allemaal wel een inn met een sloot aan treasure hunters. Hoef echt niet te klagen over mijn goud inkomsten ;)
Ik wil ook de trade post, onderhand zoveel resources op mijn main en heb het ook niet meer nodig omdat alle missies op 100% staan. Durf alleen niet de inn eruit te halen, dus hier gaat de barn eruit.
Wat is jouw gebouw naast de trade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Op dit moment dus nog de barn; ben een leatherworker en even een hoop beesten vangen gaat sneller dan ze allemaal skinnen. Plus ik krijg er Savage bloods voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Het valt me op dat de Random BG Q veel korter is.
Aan de ene kant zou je zeggen dat dit natuurlijk super is.
Helaas wordt ik met alleen retards in een group gezet.

2 a 3 mensen van mijn team zijn wel goed en de rest compleet achterlijk..
Elke match opnieuw

Valt iemand anders dit op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap