Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik zie ze met regelmaat recruiten op het trade channel. Zelf zit ik in een NL social (en zeer casual raiding) guild op Aszune welke gekoppeld is aan Shadowsong. Je bent vast en zeker van harte welkom bij ons maar als je echt wilt gaan raiden (heroics en hoger) dan moet je niet bij ons zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
encya schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:11:
Ik zit er juist weer aan te denken om te beginnen. Vorige keer gestopt omdat de guild en server(Stormreaver) waar ik in zat zo goed als leeg was en ik eigenlijk te weinig tijd had om te raiden. Ben ook zeer benieuwd naar de 6.2 patch met timewarp en mythic dungeons.

Nu wil ik dat weer gaan oppakken met mijn vertrouwde priest(healer). Is er nog een actieve tweakers guild of zijn er drukke servers waar nog een hoop op gebeurd?
Er is een actieve Tweakers guild (horde) op Defias Brotherhood (RPPVP). 's avonds zijn er altijd wel een flink aantal online en in het weekend ook. We zijn ook goed bezig met raiden (7/7 en 9/10 HC), dit hebben we gehaald op woensdag en zondag van 19;30 - 23:00 (max). De planning momenteel is om 20 raiders te krijgen om mythic in te stappen voor 6.2 komt.
De server zelf haalt het qua populatie niet met de grote servers als Draenor of Twisting Nether. De grote steden staan niet erg vol, maar ik denk dat dat grotendeels komt doordat iedereen zijn garrison aan het raiden is. Als het goed is heeft Defias Brotherhood gemerged met 5 andere RP servers. Er is af en toe wat RP, maar het overgrote deel doet gewoon hetzelfde als op een normal server.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je mij een DM sturen of ingame Tanodal, Dendr, Phacoid of Innomine whisperen.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/14381278384
http://www.got-wow.nl/

[ Voor 7% gewijzigd door Cambrium91 op 08-05-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Wij recruiten momenteel ook voor mythic/6.2 - http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/14381030668?page=1#2

5/6 nederlanders zitten erin, de rest verspreid over europa. Leuke vaste groep meeste spelen al 5+ jaar samen.

Dragonblight/Ghostlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ishama schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:30:
is er nog toevallig een casual raiding guild op Shadowsong Alliance die een resto shammy kunnen gebruiken. Na een ruzie in onze guild is onze guild uit elkaar gevallen. Weet zo even niet wat mijn ilvl is op dit moment. Maar dat kan ik dit weekend of later vanavond wel even vermelden.
Voeg me maar even toe op battle.net. We hebben al godse veel shamans, maar wie weet staan ze voor een resto shaman wel open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ishama
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
Prx schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Voeg me maar even toe op battle.net. We hebben al godse veel shamans, maar wie weet staan ze voor een resto shaman wel open. :)
zal je vanavond wel even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Approved voor een openraid event voor morgenavond, op naar BRF normal!

Highmaul heb ik maar opgegeven, geen animo. Snap ook niet dat ze het zo gemaakt hebben dat een LFR raid hetzelfde level loot dropt als een normal raid. Niemand heeft natuurlijk zin om twee uur een raid te doen met kans op wipes terwijl je met een uur in LFR klaar bent zonder wipes en gezeur van mensen die leaven. En via LFR kan je ook nog eens van te voren kiezen welke bosses je wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
EJSchuiteman schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:52:

Highmaul heb ik maar opgegeven, geen animo. Snap ook niet dat ze het zo gemaakt hebben dat een LFR raid hetzelfde level loot dropt als een normal raid. Niemand heeft natuurlijk zin om twee uur een raid te doen met kans op wipes terwijl je met een uur in LFR klaar bent zonder wipes en gezeur van mensen die leaven. En via LFR kan je ook nog eens van te voren kiezen welke bosses je wilt doen.
Denk toch ook voor de mission items. Als je 15 highmaul kills hebt krijg je toch via missies ilvl670 items. Dat was voor mij in elk geval de reden om destijds highmaul normaal te doen. Zelfde als zo snel mogelijk blackrock normaal om BRF hc missies te krijgen 

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:52:

De HM caches zijn het het waard imo.

En je kan in LFR wipen hoor :P Zo heb ik afgelopen week 3x op Imperator LFR gewiped in de ochtend.
Het is haast ondenkbaar, maar zelfs voor LFR is een minimale niveau nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Pff ik lees het nu inderdaad: http://www.wowhead.com/gu...hmaul-raid-missions-guide. Op naar Highmaul deze week >:) !

[ Voor 3% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-05-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Even mijn little story hier, misschien dat jullie antwoord kunnen geven op sommige vragen :). Na ongeveer een maand geleden gestopt te zijn met raiden/WoW begint het nú alweer te kriebelen. Verschillende uitstapjes gehad. Onder andere naar Guild Wars 2. Allemaal heel leuk, maar nothing like WoW.

Ik heb semi hardcore geraid, 3 avonden per week. Heb een mage met ilvl 691 en wil toch eigenlijk wel weer raiden, het liefst 2 avonden per week - 3 wanneer het uitkomt -. Onze progress toen we stopte was 9/10 HC BRF. Ik vind het geen probleem om te rerollen, of helemaal opnieuw te beginnen met een class. Ik prefereer wel de Horde kant (na meer dan 4 jaar Alliance). Zonder te braggen/arrogant te worden, ik topte vaak de DPS meters en DPSen zit in m'n bloed.

Zelf heb ik al wat gekeken en zag ik de guild "The Flying Dutchmen" op Ragnaros. Een NL guild die aardig onderweg is in BRF volgens mij. Kan alleen niet heel makkelijk vinden of dit klopt. Weet iemand of deze guild nog een beetje levendig is, of hebben jullie mooie andere suggesties? Ik kijk uit naar jullie antwoorden!

Raptar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
De Tweakers guild is ook nog steeds op zoek naar raiders. We zitten momenteel op 7/7 HC en 9/10 HC en kunnen hopelijk weldra de kaap van 20 actieve raiders doorbreken om mythic in te duiken. We zijn volledig Nederlandstalig, horde en terug te vinden op Defias Brotherhood. Mages zijn steeds welkom, maar als je liever een andere class speelt dan kan dat ook prima. We raiden op woensdag- en zondagavond.

Als het nu al kriebelt dan mag je gerust mee op raid vanavond. Stuur bij interesse evt. je battletag door via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Zo, ik heb WoD aangeschaft en ga ook maar weer eens spelen! :)

Heb nog een 90 char en ben eigenlijk wel opzoek naar een pve guild waar ik wat terrecht kan voor hulp en vragen e.d...
Iemand nog tips om er weer in te komen?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen weekend warlock naar 100 gebracht, heb nu 6 level 100s met allemaal alle garrison upgrades en veel treasure hunters en scavangers. Planning is om rond de 200k per maand te gaan verdienen. Heb het altijd leuk gevonden om gold te verdienen :) en 2 keer per dag inloggen, zo makkelijk is het nog nooit geweest :)

Heb verder ook 4 upgrades gemaakt van 12k per stuk. Hopelijk willen ze een beetje verkopen.

Verder begint mijn warlock ook aan de harrison jones questen. Heb hem momenteel 3 keer. Planning is over maandje nog 3 keer .

Vanavond of morgen nog BRF hc proberen te puggen via de ingame finder. Openraid wil nog niet echt lukken, maakt ook niet uit.

Planning is om vanaf volgende week aan mijn level 81 rogue te beginnen. Ga hem afwisselen met mijn level 40 shammy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Afgelopen zaterdag mijn eerste brf run en eerste run via openraid. Wat een verademing is dat toch, spelers die signen komen allemaal op tijd opdagen :)

De raid stond geclassificeerd als beginner en dat houdt in dat de tactics uitgebreid aan bod komen. En dat bleek ook wel, het merendeel van de 2,5 uur durende raid werden de tactics besproken. We zijn gestart met Hanzie en Franzie en deze was de tweede poging een prooi voor ons. Beastlord, Oregorger en Gruul allen enkel shot. Helaas konden we maar 1 try doen op Flamebender en mislukte dit, dus blijf ik nu op 4/10 staan.

Wel 4 items mogen looten, dus dat is wel weer lekker. Ook mijn belt een upgrade naar 670 gegeven en nu een ilevel van 654.

Iedereen heeft een uitnodiging voor hetzelfde event komende zaterdag. Dan staan als het goed is andere bazen op het programma. Eens zien of ik dan ook mee ga.

Morgenavond Highmaul op het programma, of met de guild of via de ingame finder. Ook nog ergens tijd vinden om mijn 640 ring te upgraden naar 680.

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 11-05-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Leuk dat je nu BRF ingedoken bent en 4/10 hebt op de eerste avond, dat wel netjes. :)

Die 680 ring moet je snel even regelen, want voor de 690 moet je Highmaul in (welk niveau je wilt, pak LFR) voor de drops van dingen en daarna voor 715 moet je BRF in (welk niveau je wilt) voor de drops van dingen. Je bent behoorlijk aan het sparen en het itemlevel van de legendary ring is toch wel lekker meegenomen. Tevens moet je in 6.2 weer verder met deze questchain, dus is het goed om bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik zit met die Apexis dailies, ik moet er nog twee. Afschuwelijk zijn die en doe ze dan ook zelden. Hoop telkens op die rare follower missie met 1000 apexis als reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Je kunt bij de trader die buiten bij jouw Garrison Resources box staat ook een extra bonus mission kopen. Als je nu de daily apexis daar nog eens als bonus koopt (kost 200 Garrison Resources), dan krijg je van die ene run dus niet 800 maar 1600 (2x800) apexis crystals. Op die manier gaat het al een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:08:
Ik zit met die Apexis dailies, ik moet er nog twee. Afschuwelijk zijn die en doe ze dan ook zelden. Hoop telkens op die rare follower missie met 1000 apexis als reward.
Doe je wel de apexis daily die in je garrison staat? 800 Apexis elke dag en je hebt binnen een week de 4900 apexis. Elke quest duurt ongeveer 30 min als je low geared bent (615 ilvl) dus aan te raden om in groep te gaan. Aangezien jij al 650+ bent moet het wel binnen 15-20 min te doen zijn.
En gefelicteerd met de 4/10 run :P
jorank schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:12:
Zo, ik heb WoD aangeschaft en ga ook maar weer eens spelen! :)

Heb nog een 90 char en ben eigenlijk wel opzoek naar een pve guild waar ik wat terrecht kan voor hulp en vragen e.d...
Iemand nog tips om er weer in te komen?
Guilds joinen moet geen probleem zijn aangezien er gewoon spelers tekort komen voor het aantal guilds die er zijn.
Misschien ligt het aan mij, maar de meeste "social leveling" guilds zijn aardig stil wat betreft guild chat. Ik heb op 3 alts in 3 verschillende guilds met meer dan 30-50 actieve spelers in elk guild, chats die leger zijn dan mijn main guild waarvan maar 6-8 actieve mensen zijn doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Prx schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:57:
Je kunt bij de trader die buiten bij jouw Garrison Resources box staat ook een extra bonus mission kopen. Als je nu de daily apexis daar nog eens als bonus koopt (kost 200 Garrison Resources), dan krijg je van die ene run dus niet 800 maar 1600 (2x800) apexis crystals. Op die manier gaat het al een stuk sneller.
Tx voor de tip. Nooit naar gekeken eigenlijk en dit zou betekenen dat ik vanavond genoeg Apexis kan hebben om verder te gaan met de questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond weer 9/10 in BRF gedaan, wat holy items gewonnen waaronder een leuke shield. Ga waarschijnlijk healing offspec proberen. Ook omdat bijna al mijn items Strenght or Intelect zijn. Heb nog geen idee hoe moelijk holy paladin is als je nog nooit gehealt hebt. Mensen met ervaring ? ;)

Heb van normaal niks meer nodig aan gear, maar doe hem eigenlijk alleen voor de legandary quest. Gisteren de 3x4 items afgerond.

En nu moet ik nog 200 Elemental Rune. Echt belachelijk veel met 900 stuks totaal. Staat er op wowhead: he minimum is 3 weeks, and the maximum if you clear Blackrock Foundry every week with bad luck is 10 weeks. Nou ik heb echt pech want krijg elke keer 9 stuks per baas. Dus dan praat je over 10 weken. 81 stuks per run. Dus hopelijk klaar over 2 weken met normaal..

Donderdag of vrijdag via de finder een run zoeken voor BRF hc. Al is het maar alleen voor de 21kills voor de missies, nog 11 bazen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-12-2024
Speel zelf Holy Paladin als main. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt. De baseline van Holy Paladin is in essentie vrij gemakkelijk. Een paar solid heal spells, met daarbij enorm krachtige utility spells die gamechangers in je raid kunnen zijn: dubbele Hand of Protection, dubbele Hand of Sacrifice, Devo aura, dubbele beacons op tanks, enzovoorts.

Als je die "gewoon" gebruikt ben je al een goede toevoeging in je raid. Als je daarnaast de wat meer "in depth" tricks gaat gebruiken en jezelf eigen maakt dan is Holy Paladin echt een powerhouse qua healing. Sta zelf doorgaans bovenaan met een gemiddelde van 55-60k healing done.

Denk aan dingen als: holy prism op de boss als de melee laag zit voor 6x een ~120k heal op de melee, goed gebruikmaken van je 4set & Divine Purpose procs, de gevechten zodanig kennen dat je je holy power gebruik daarop kunt instellen, beacon swaps in bepaalde fights, enzovoorts.

Dat is overigens wel los van de discussie of je al eens eerder healer bent geweest. Zo niet, dan is dat sowieso even wennen :-).

Zou zeggen probeer het gewoon eens, je zult zien dat het redelijk makkelijk te starten is, maar om alles eruit te halen heeft wat meer tijd en ervaring nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
r3st0r schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:43:
Zou zeggen probeer het gewoon eens, je zult zien dat het redelijk makkelijk te starten is, maar om alles eruit te halen heeft wat meer tijd en ervaring nodig.
Thanks voor je uitleg!. Kan je anders misschien je wowarmory via een PM sturen of via een bericht hier, kan ik je talents en glyphs even overnemen :).

Denk inderdaad dat iedere offspec even wennen is. Heb ooit gehealt als restro druid en dat ging vrij goed (vergat alleen mezelf soms te healen), maar dat schijnt meer met dots te zijn. En dit is meer instant. Ga het gewoon lekker uit proberen. Heb als retri paladin al ilvl680 dus dat heb ik ook ongeveer als holy. Dus ga gewoon lekker beginnen met LFR en dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Vol goede moed wilde ik starten aan de Apexis daily quest gisteravond. Inloggen, missies doen, apexis daily missie pakken, extra bonus missie gekocht, naar de barracks voor mijn personal tank; niemand te bekennen.... heb ik alle drie de bodyguards op een missie gestuurd.

Dan maar kijken naar een Highmaul groep. Vrij snel via de finder een groep gevonden en in een lekker tempo 3/7 en na twee wipes op Tectus roepen er een aantal dat ze met de guild op pad moeten.....

Even een break en verder gegaan met The Walking Dead kijken en later op de avond een nieuwe groep gevonden die al 2/7 gedaan had waarmee we vrij snel tot 6/7 kwamen en iedereen het voor Imp weer voor gezien houdt. Dat moet wel een scary fight zijn.

Volgende week donderdag approved voor een Highmaul normal run en dan maar hopen op een 7/7. Voor nu 12 bosses neer en nog 3 te gaan voor de highmaul missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:24:
Vol goede moed wilde ik starten aan de Apexis daily quest gisteravond. Inloggen, missies doen, apexis daily missie pakken, extra bonus missie gekocht, naar de barracks voor mijn personal tank; niemand te bekennen.... heb ik alle drie de bodyguards op een missie gestuurd.
Watje, durft niet op pad zonder bodyguard :P. Die heb ik echt nog nooit meegenomen ;) (oke, 1 keer dan op een slecht gegearde alt )

[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 12-05-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Eens kijken wat deze week voor me gaat brengen. Afgelopen weekend op een alt-run (met puggers) meegeweest van een mythic guild. Daarmee mijn 9/10HC behaald, dus dat zit wel weer lekker. Ook 1 nieuw item mogen looten (nieuwe head), waarmee ik officieel weer op 0 tier pieces zit, haha. Deze week gaan waarschijnlijk beide raid avonden van de guild niet door i.v.m. afwezigheid tank(s) en healer (regelmatig dat onze healers duo healen, dus weinig speelruimte). Met 681 Enhancement en 678 Resto voel ik me wel lekker in het jasje zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er vanavond nog ergens PuG heroic raids?

Had nog even geprobeerd via openraid - maar daar wil mijn character niet geupdate worden ;(

Zou wel graag met mijn hunter (694 ilvl) mee willen.
Kan nog wel wat HC WF items gebruiken - en moet nog wat runes voor mijn 3e tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:30:
Zijn er vanavond nog ergens PuG heroic raids?

Had nog even geprobeerd via openraid - maar daar wil mijn character niet geupdate worden ;(

Zou wel graag met mijn hunter (694 ilvl) mee willen.
Kan nog wel wat HC WF items gebruiken - en moet nog wat runes voor mijn 3e tablet.
Lekkere ilvl! ;). Stel me hier ook beschikbaar :) 7/10 hc ervaring met ilvl680 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal even iets uitgebreidere post maken nu ik op de pc zit ipv telefoon.

Naam: Lengie
Class: Hunter
Ilvl: 694
FACTION: Horde

Ervaring: 7/10 Mythic

Hoop eigenlijk dat openraid het zo nog doet, en anders maar via ingame finder.
Mocht dat niet willen - race ik wle door LFR voor de Agi Runes en Legendarie Runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
GokuSsj schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Thanks voor je uitleg!. Kan je anders misschien je wowarmory via een PM sturen of via een bericht hier, kan ik je talents en glyphs even overnemen :).

Denk inderdaad dat iedere offspec even wennen is. Heb ooit gehealt als restro druid en dat ging vrij goed (vergat alleen mezelf soms te healen), maar dat schijnt meer met dots te zijn. En dit is meer instant. Ga het gewoon lekker uit proberen. Heb als retri paladin al ilvl680 dus dat heb ik ook ongeveer als holy. Dus ga gewoon lekker beginnen met LFR en dungeons.
Hoi! Sure, geen probleem. Komt er aan. Feel free om me in game op te zoeken ook mocht je nog vragen hebben, tips willen, enzovoorts. Altijd leuk!

Zit op Defias Brotherhood. Best toevallig, kwam laatst ineens de Gathering of Tweakers groep daar tegen en ik wist niet eens dat er een club zat, zodoende ook dit forum maar eens opgezocht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik ben er eigenlijk weer een beetje klaar mee.... Blackhand op Heroic neer en ik ben er voor me gevoel weer klaar mee. Maar even wachten op patch 6.2 :) aangezien het enige wat ik doe in WoW is pugge en de rest vind ik zacht gezegd niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwanJ schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:
Ik ben er eigenlijk weer een beetje klaar mee.... Blackhand op Heroic neer en ik ben er voor me gevoel weer klaar mee. Maar even wachten op patch 6.2 :) aangezien het enige wat ik doe in WoW is pugge en de rest vind ik zacht gezegd niks meer aan.
Ik denk dat veel mensen dit hebben :P
Mensen in mijn guild hebben precies hetzelfde gevoel en willen niet echt Mythic raiden.

Ik vermaak me echt prima door mounts/pets/patterns te verzamelen en te questen in oude content wanneer ik er zin in heb.
Naja ik heb tbc/wotlk/cata/mop overgeslagen dus ja ik kan voorlopig wel genieten van het spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vanwege buitenhuis werk even 2 weken niet meer online geweest, hele raid team van de guild opgeheven |:(
Dussss.. Tja, maar es op zoek naar iets anders, ben nu ook wel een beetje klaar met raiding op mijn realm.

Hier nog iemand in een guild dat een 694 Troll hunter kan gebruiken voor Mythic progression ?
Voor mij geen probleem om te realmen, maar ik doe pertinent geen faction change.

(kan evt. per PM zodat het topic schoon blijft ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Madshark op 12-05-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
Madshark schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:16:
Vanwege buitenhuis werk even 2 weken niet meer online geweest, hele raid team van de guild opgeheven |:(
Dussss.. Tja, maar es op zoek naar iets anders, ben nu ook wel een beetje klaar met raiding op mijn realm.

Hier nog iemand in een guild dat een 694 Troll hunter kan gebruiken voor Mythic progression ?
Voor mij geen probleem om te realmen, maar ik doe pertinent geen faction change.

(kan evt. per PM zodat het topic schoon blijft ;) )
Mogen dit soort recruitment dingetjes in deze thread? Zo ja... bij deze, zo nee, excuses dan is dit de laatste keer :):

Mijn guild (10/10 HC BRF) is op zoek naar mensen voor ons mythic roster voor de volgende patch. We zitten nu rond de 15-17 man 'steady' op raid avonden, en willen dat uitbreiden naar een roster van 25 man. Zijn dus op zoek.

Belangrijke nuance is wel: op dit moment raiden we nog niet mythic, dus als je echt meteen voor mythic wil gaan dan is het wellicht geen goede match. Langere termijn mogelijk wel :).

Geld overigens voor iedereen die mogelijk interesse heeft. Hoe meer hoe beter! Zitten op Defias Brotherhood.

Als je interesse hebt kunnen we de details in PM bespreken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Of de GoT-guild op Defias die 9/10 HC zit en ook mythic in wil op termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Twisting Nether down of hebben meer servers hier last van?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Disconnected from server en Character not found meldingen op Aszune.

Het WoW forum staat vol met meldingen.

[ Voor 23% gewijzigd door EJSchuiteman op 12-05-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 20:53
Zojuist mijn subscribtion weer aangezet en WoW gedownload maar de servers lijken ook hier down (stormreaver)

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/14628693223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het toegestaan is maar graag aandacht voor het volgende.

Dude where s my mount> Frostmane> Zoekt nog nieuwe Nederlandse of Belgische raiders om onze raidgroep Kryptonite te versterken, 10/10HC! add jurgen#2946 voor meer info.

Groet

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met wow en heb dus nog weinig ervaring. Na wat zoeken naar addons voor de hunter kwam ik een addon tegen genaamd Bitten's Spellflash, dit leek me erg handig omdat deze addon aangeeft welke spell je het beste kunt gebruiken, ik wil graag met wat pvp beginnen en vroeg me af of mensen hiermee bekend zijn en weten of dit werkelijk werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
Voor PVP zou ik niet op een addon gaan vertrouwen (dat zou ik uberhaupt niet doen), want het is te random met te veel variabelen wat dat betreft. Als je echt serieus wil PVPen dan zou ik gewoon beginnen en je class leren. Dan wordt je vanzelf beter dan een addon :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 07:42:
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met wow en heb dus nog weinig ervaring. Na wat zoeken naar addons voor de hunter kwam ik een addon tegen genaamd Bitten's Spellflash, dit leek me erg handig omdat deze addon aangeeft welke spell je het beste kunt gebruiken, ik wil graag met wat pvp beginnen en vroeg me af of mensen hiermee bekend zijn en weten of dit werkelijk werkt?
Azortharion's Hunter Guide

Beste Hunter guide op het moment, staan ook wat addon tips in.
Al is dit puur op PVE gericht tho.

Zelf gebruik ik Kaitui als ui.
Met wat aangepaste dingen (extra weakaura's bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond mijn holy talents ingesteld. Blijkt dat tier ook van retri naar holy veranderd. Dus heb ook de 4set bonus met holy. Moet alleen nog een wapen, back en de 2 trinkets en 1 ring. Zodra ik het wapen heb ga ik de eerste dungeon healen. Kan feitelijk alles craften en uit garrison missies halen, dus hoop binnen een weekje volledig holy gear te hebben.

Ga komende maandag vragen of ik 9/10 mag healen in mijn wekelijkse BRF run.

Gisteren ook mijn 2e token gekocht, eerste keer voor 47k. gisteravond voor 41k gehaald. Zag dat laagste prijs 37k is de laatste tijd en hoogste 43k. Dus zit er tussen in. Verdien op dit moment ruim 42k met garrison missies per week. Dus kan feitelijk per week een token kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Vraag over blackhand Heroic

Als guild staan we op 8/10 HC, een aantal mensen op 9/10HC en zijn begonnen op BH HC.
Eerste phase geen noemenswaardige problemen.

Oppakken van siegetanks ook geen probleem. Het probleem onstaat bij ons na de tweede/5de "mark for dead". We killen de siege-tank na de tweede/5de "mark for death", hiermee voorkomen we dat de siege-tanks vuur gaan spugen. Echter. de derde mark for death moet dan gesoaked worden. Nu doen we dat door de tanks, echter gaat het nu redelijk vaak fout waardoor we mensen verliezen door de dot.

Ik had een voorstel gedaan om de tanks niet te killen na de tweede "mark for death", echter werd mij medegedeeld dat vuur erger was dan de dot ?
Beste try na 10 pogingen was 40%, zonder gebruik van bloodlust.

Hoe doen andere guilds dit ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vuur van de siegetanks moet je ten alle tijd vermijden dus zeker na 2 marks moet de tank dood. De andere moet je idd laten soaken door een tank die dat makkelijk zou moeten kunnen. Wij deden het zo dat je de mensen met mark naar het midden van de kamer laat lopen terwijl de tank toch rondje maakt in de kamer gaat hij dan op de pijlen staan wanneer hij mark of death doet. Zou best goed te doen moeten zijn en is makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Later op de avond nog even in kunnen loggen. Highmaul heroic geprobeerd met een semi guild run, maar dat was niet heel succesvol. Veel pogingen op Butcher nodig gehad, waardoor de groep telkens weer spelers verloor. Uiteindelijk ging die neer en bij een eerste foute poging op Bracken zijn we er maar mee gestopt.

Wel een mooie 670 head mogen looten van Kargath en mijn belt een upgrade kunnen geven naar 685, dus er is progressie ;)

Weet iemand nog een goede site waar je healing stats kan bekijken? Mijn disc priest zit met een ilevel van 654 rond de 29-32k healing output tijdens een boss fight (15-man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:23
EJSchuiteman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:38:
Weet iemand nog een goede site waar je healing stats kan bekijken? Mijn disc priest zit met een ilevel van 654 rond de 29-32k healing output tijdens een boss fight (15-man).
Volgens mij hebben die stats niet zo veel zin, soms doe ik 20k healing in een gevecht en een andere keer 35k.
Ligt er helemaal aan hoe goed de andere healers zijn en hoeveel damage de spelers nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Idanue schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:07:
[...]

Volgens mij hebben die stats niet zo veel zin, soms doe ik 20k healing in een gevecht en een andere keer 35k.
Ligt er helemaal aan hoe goed de andere healers zijn en hoeveel damage de spelers nemen.
Klopt helemaal. Ik snap ook dat dit situatie afhankelijk is, maar het geeft misschien wel een beeld wat je mag verwachten van je char in een ideale situatie (tja dat die er dan nooit komt is een ander verhaal).
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:17:
[...]
Zelf gebruik ik Kaitui als ui.
Met wat aangepaste dingen (extra weakaura's bijv.)
Zo dat ziet er nog eens strak uit.

[ Voor 22% gewijzigd door EJSchuiteman op 13-05-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
sabriel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:00:

<knip>

Ik had een voorstel gedaan om de tanks niet te killen na de tweede "mark for death", echter werd mij medegedeeld dat vuur erger was dan de dot ?

Wij zelf zijn ook progressie aan het doen op Blackhand HC met beste try op 36% of iets minder na 40 pulls. Het probleem is de DoT en de Siege Engines.

Wat wij doen is de Siege Engine down nukken na 20% nadat hij bij de eerste mark zijn armor is verloren. Daarna killen we hem nadat de 2de mark is gebruikt op de Siege Engine. De Tanks dienen in dit geval Blackhand in het midden te tanken door een rondje te maken (Slam met balcony in de gaten houden) en daarna wordt de 3de mark door 1 van de tanks gesoaked. De Physical Damage DoT (ja physical) is makkelijk te healen met een HoT + Cooldown voor de tank. Ik zou een DK aanraden aangezien die het beste de damage van de DoT kan mitigate ivm self healing, maar een paladin kan dit ook door gebruik te maken van Empowered Seals + Seal of Insight.

We hebben geprobeerd de DoT te soaken in combinatie met Blackhand en de DoT icm het balkon en ik vond persoonlijk DoT icm Balcony het beste werken aangezien je niet constant de white damage van Blackhand op je donder krijgt, scheelt ook voor je healer en de overal healing.

Maar wij hebben vanavond een wipe avondje staan met Blackhand aangezien 2 members van het raid team de deuren kunnen openen naar Blackhand dmv de sigil :9

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als guild staan we op 8/10 HC, een aantal mensen op 9/10HC en zijn begonnen op BH HC.

Oppakken van siegetanks ook geen probleem. Het probleem onstaat bij ons na de tweede/5de "mark for dead". We killen de siege-tank na de tweede/5de "mark for death", hiermee voorkomen we dat de siege-tanks vuur gaan spugen. Echter. de derde mark for death moet dan gesoaked worden. Nu doen we dat door de tanks, echter gaat het nu redelijk vaak fout waardoor we mensen verliezen door de dot.

De 3e set van marks kun je het beste door de tanks laten soaken. De marked spelers moeten normaal rond het centrum staan in p2 dus is het makkelijker voor de tanks om te soaken. Voor progress deed mijn guild altijd hero bij 4e siegemaker om alleen maar p3 te oefenen. 4e siegemaker hoef je niet te dpsen want de baas moet dan al bijna op 30% zitten. Natuurlijk moet je wel blijven kiten / marks op de siegemaker houden voor avoidable damage.
GokuSsj schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:42:
Gisteravond mijn holy talents ingesteld. Blijkt dat tier ook van retri naar holy veranderd. Dus heb ook de 4set bonus met holy. Moet alleen nog een wapen, back en de 2 trinkets en 1 ring. Zodra ik het wapen heb ga ik de eerste dungeon healen. Kan feitelijk alles craften en uit garrison missies halen, dus hoop binnen een weekje volledig holy gear te hebben.

Ga komende maandag vragen of ik 9/10 mag healen in mijn wekelijkse BRF run.

Gisteren ook mijn 2e token gekocht, eerste keer voor 47k. gisteravond voor 41k gehaald. Zag dat laagste prijs 37k is de laatste tijd en hoogste 43k. Dus zit er tussen in. Verdien op dit moment ruim 42k met garrison missies per week. Dus kan feitelijk per week een token kopen.
Voor de trinket raad ik de everburning candle. 335 int voor een 665 ilvl is ziek en helpt je throughput healing.
EJSchuiteman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:38:
Later op de avond nog even in kunnen loggen. Highmaul heroic geprobeerd met een semi guild run, maar dat was niet heel succesvol. Veel pogingen op Butcher nodig gehad, waardoor de groep telkens weer spelers verloor. Uiteindelijk ging die neer en bij een eerste foute poging op Bracken zijn we er maar mee gestopt.

Wel een mooie 670 head mogen looten van Kargath en mijn belt een upgrade kunnen geven naar 685, dus er is progressie ;)

Niet perse een healing site, maar warcraflogs.com kun je gehele gevechten bekijken met alle statistieken. Als je de client gebruikt kun je ook je wipes loggen en bekijken waar het mis gaat in je progress raid.
Zo heeft de site een replay functie (alleen je browser nodig) die precies het gehele gevecht afspeelt.
Zo kun je zien waar elke speler staat, waar de boss staat, wat de speler cast of een speler een debuff/buff heeft eigenlijk alles in een gevecht.
Zo kun je mensen erop attenderen wat ze goed/fout doen want de logs heeft het natuurlijk vastgelegd.
Je kunt ook de publiekelijke logs bekijken van kills, zo kun je precies zien hoe ze een kill hebben gedaan in elke modus (lfr/nm/hc/mythic) en in item level ranges.

Ook leuk voor de dps whores onder ons om te zien hoe goed je tov andere mensen in je class / algemeen doet op een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Niet perse een healing site, maar warcraflogs.com kun je gehele gevechten bekijken met alle statistieken. Als je de client gebruikt kun je ook je wipes loggen en bekijken waar het mis gaat in je progress raid.
Zo heeft de site een replay functie (alleen je browser nodig) die precies het gehele gevecht afspeelt.
Zo kun je zien waar elke speler staat, waar de boss staat, wat de speler cast of een speler een debuff/buff heeft eigenlijk alles in een gevecht.
Zo kun je mensen erop attenderen wat ze goed/fout doen want de logs heeft het natuurlijk vastgelegd.
Je kunt ook de publiekelijke logs bekijken van kills, zo kun je precies zien hoe ze een kill hebben gedaan in elke modus (lfr/nm/hc/mythic) en in item level ranges.

Ook leuk voor de dps whores onder ons om te zien hoe goed je tov andere mensen in je class / algemeen doet op een baas.
Tx :) Ik sta er zelfs tussen; gevecht van afgelopen zaterdag 4/10.

Haha goed te zien wanneer mijn kat op mijn laptop springt tijdens Flamebender Ka'graz _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door EJSchuiteman op 13-05-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Haha goed te zien wanneer mijn kat op mijn laptop springt tijdens Flamebender Ka'graz _/-\o_
Link van log :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Nee Tymmoty de Priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

EJSchuiteman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:17:
[...]

Klopt helemaal. Ik snap ook dat dit situatie afhankelijk is, maar het geeft misschien wel een beeld wat je mag verwachten van je char in een ideale situatie (tja dat die er dan nooit komt is een ander verhaal).

[...]

Zo dat ziet er nog eens strak uit.
Was afgelopen weekend overigens wel hard onder de indruk. Mijn vriendin was aan het raiden en daar was een Shaman healer 85K HPS eruit aan het pushen op kromog. Itemlevel van 701, dat dan weer wel... maar 85K HPS constant. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet het niet slecht, veel beter dan mijn eerste BRF run.
Kon me goed herinneren dat ik bij mijn eerste BRF (HC) run alleen maar bleef dood gaan en helft van de bazen werd gebenched.

Was dit een Openraid event? Denk dat ik vanavond even voor morgen of zaterdag ga inschrijven. Lijkt toch een stuk makkelijker dan met pugs (vooral BH pugs :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:50:
[...]

Je doet het niet slecht, veel beter dan mijn eerste BRF run.
Kon me goed herinneren dat ik bij mijn eerste BRF (HC) run alleen maar bleef dood gaan en helft van de bazen werd gebenched.

Was dit een Openraid event? Denk dat ik vanavond even voor morgen of zaterdag ga inschrijven. Lijkt toch een stuk makkelijker dan met pugs (vooral BH pugs :().
Ja dit was een openraid event. Een verademing vergeleken met pugs. Spelers zijn op tijd online en blijven gedurende de gehele raid.

Komende vrijdag approved via openraid voor een BRF (normal) guild run welke nog enkele spots vrij heeft, dus hopen op een mooie avond.

Verder deze week hopelijk laatste keer LFR. Nog mijn hands en beide trinkets vervangen en dan ben ik klaar met LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r

Na 10 tries 40% is niet heel slecht hoor. Is een lastig gevecht. Onze strategie voor ph2 is als volgt:

Balconies: Deathknights & Boomkins! Dat is het best daar boven. Alles dotten, en niet perse wachten tot het dood is maar gewoon daarna naar beneden.

Dan het kiten. De truc is om zo snel mogelijk dat armor van die siege tank af te halen. Hoe wij dat doen is dat we na het vallen van ph1 naar ph2 de baas even in het midden houden zodat daar wat mines liggen. De kiter trekt meteen de eerste siegeweapon over die mines heen (die lekker dichtbij zijn), en op die manier knalt de armor van die siegeweapon er bij de eerste mine af, waardoor de 1e impale meteen al lekker veel damage doet op de weapon zelf. Vervolgens DPS-en we de siegeweapon naar 30%, en gebruiken de laatste twee impales om de siegeweapon te slopen. De 3e set aan impales wordt dan door de offtank op dat moment gesoaked. We doen dat eigenlijk vrij simpel: op de 3e set impales stacken de twee met de MFD op elkaar, zodat de tank alleen maar op het pijltje hoeft te gaan staan. Na de 3e siegetank negeren we de balconies en phasen we gewoon met alle DPS de boss (uiteraard slopen we wel de 4e siegeweapon netjes want die mortar is mega hard).

Kortom:

- Baas in midden aan het begin voor easy armor weg halen
- 1e impale op siegeweapon
- DPS nuked de siegeweapon naar 30%
- 2e impale op siegeweapon --> en dan moet ie kapot zijn want idd, mortar > dot damage
- 3e impale op off-tank (roteren zodat je nooit meer dan 2 dots op 1 tank hebt)
- repeat

Dat is op zichzelf redelijk easy. Redenen voor wipes zijn:
- Balconies niet goed onder controle, en dan wipe je rond de 3e of 4e siegeweapon door aoe damage.
- Mensen die niet goed spreaden en van alle NPC's op de balconies damage krijgen daardoor.
- Dots op mensen die ze niet zouden moeten hebben.

Als mensen de dots hebben gaat er dus iets fout. Of ze staan tussen blackhand & de siegeweapon als anderen de MFD hebben en worden dus geraakt. Of de tanks soaken iets niet goed. In principe zou niemand de dot moeten kunnen krijgen behalve de tanks als alles goed gaat.

Hopelijk heb je hier iets aan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Voor de mensen die in P2 van Blackhand moeite hebben om de impales te soaken. Gewoon IN de boss staan en dan maakt het niet uit waar de pijltjes naartoe wijzen. Scheelt weer dat de DPS dan niet naar elkaar toe hoeft te bewegen. Als je IN de boss staat dan pak je beide impales.

Voor de rest heeft r3st0r de basics wel goed op orde :)

Een andere manier is om de mythic tactic te gebruiken voor P2, maar weet niet of dat voor Heroic ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
In de baas staan werkt inderdaad ook. Enige probleem is dat het qua positioning dan perfect moet zijn en één van onze tanks is niet de aller beste tank als het daarop aankomt... Om wipes te voorkomen doen wij het op deze manier :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoeveel mensen hier hebben vanavond guildies gehad die (tijdens een raid) opeens weg waren en niet meer terugkwamen? :P Schijnt dat Blizzard Honorbuddy eindelijk heeft weten te tackelen. Hoor van mensen om me heen dat soms een halve BG helemaal leeg viel vanwege massive banwaves. Hopelijk kom ik nu ook geen kick bots meer tegen in arena :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Jep het honorbuddy forum heeft ondertussen al 16+ pagina's aan "6months suspension" posts in het ban section/report onderdeel :o
en aan sommigen te lezen hadden ze (de botters) al effe geen gebruik gemaakt van de software of niet meer online geweest en dus moet blizzard er blijkbaar al een tijdje van op de hoogte geweest zijn om nu actie ondernomen en massaal de ban- of '6maand suspension'-hammer te laten neervallen.

Eigenlijk benieuwd of /2 een pak minder spam van goldsellers enzo zou hebben, maar langs de andere kant: de badboy-addon filtert ze al ruime tijd, en ik heb niet echt zin om die uit te schakelen :)
(filtert ook guild spam, en een paar keywords)

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 14-05-2015 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zijn een hoop lui gebant waaronder veel bekende streamers.

geruchten gaan ook lui van Method.

Aantal mensen gebant volgens geruchten is 300k accounts.

[ Voor 23% gewijzigd door B-BRAIN op 14-05-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat een banwave zeg :P
Zag een screenshot op reddit waarop een GM zei dat je richting de 100k+ moet denken.

Ikzelf ben niet gebanned en voor zover ik zie niemand in mijn guild / vaste raiders. Ik heb de GM en MT nog niet online gezien omdat zij 2 dagen ervoor op vakantie gingen voor 2 weken dus over 2 weken weet ik ook wat hun status zijn :P

Door de banwave is de prijs van een wow token stabieler geworden en staat nu op 40k.
Begrijp ik het goed dat er dan veel botters waren die de wow tokens opkochten?
Sinds 2 dagen zijn de tokens in elke region redelijk stabiel.
Jammer dat de token 40k kost in de EU region. Blijf toch maar subscription betalen dan.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:33:
Zo wat een banwave zeg :P
Zag een screenshot op reddit waarop een GM zei dat je richting de 100k+ moet denken.

Ikzelf ben niet gebanned en voor zover ik zie niemand in mijn guild / vaste raiders. Ik heb de GM en MT nog niet online gezien omdat zij 2 dagen ervoor op vakantie gingen voor 2 weken dus over 2 weken weet ik ook wat hun status zijn :P

Door de banwave is de prijs van een wow token stabieler geworden en staat nu op 40k.
Begrijp ik het goed dat er dan veel botters waren die de wow tokens opkochten?
Sinds 2 dagen zijn de tokens in elke region redelijk stabiel.
Jammer dat de token 40k kost in de EU region. Blijf toch maar subscription betalen dan.
Je bent zelf niet gebanned, zoals in "ik bot ook maar mij hebben ze niet"?
Hoeveel mensen in de Tweakers Guild zijn ineens niet meer online trouwens? Is dat al iemand opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
De actievelingen in de GoT guild lijken er nog steeds te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vandaag even ingelogd onder de free 10-day trial na JAREN... vlak na WotLK gestopt. Even m'n Atiesh (derde in EU!) en Naxx40 Tier 3 set geshowed :*) Nog wat exotische mounts zoals de Amani Warbear en Black War Bear laten zien aan de geïnteresseerde. Nu een beetje rond aan het vliegen om te exploren, maar door m'n nostalgia bril heb ik er niets meer mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
yinx84 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:05:
Vandaag even ingelogd onder de free 10-day trial na JAREN... vlak na WotLK gestopt. Even m'n Atiesh (derde in EU!) en Naxx40 Tier 3 set geshowed :*) Nog wat exotische mounts zoals de Amani Warbear en Black War Bear laten zien aan de geïnteresseerde. Nu een beetje rond aan het vliegen om te exploren, maar door m'n nostalgia bril heb ik er niets meer mee :(
Armory ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Je bent zelf niet gebanned, zoals in "ik bot ook maar mij hebben ze niet"?
Hoeveel mensen in de Tweakers Guild zijn ineens niet meer online trouwens? Is dat al iemand opgevallen?
Oh nee ik snap al hoe je het leest :P
Ik bot niet, maar ik las dat sommige mensen die de TSM (TradeSkillMaster) addon gebruiken zijn gebanned voor een bepaald onderdeel en die addon gebruik ik wel. Dus ik was wel een beetje bang :P Kan ook mss zijn dat ze naast TSM een bot gebruiken ook al zeggen ze van niet.
Enige wat ik met TSM doe is om mijn AH auctions sneller te laten posten dmv van QoL functies die het heeft (geen enkele automatisme), AH snipes en items flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:35:
[...]

Oh nee ik snap al hoe je het leest :P
Ik bot niet, maar ik las dat sommige mensen die de TSM (TradeSkillMaster) addon gebruiken zijn gebanned voor een bepaald onderdeel en die addon gebruik ik wel. Dus ik was wel een beetje bang :P Kan ook mss zijn dat ze naast TSM een bot gebruiken ook al zeggen ze van niet.
Enige wat ik met TSM doe is om mijn AH auctions sneller te laten posten dmv van QoL functies die het heeft (geen enkele automatisme), AH snipes en items flippen.
Dit zijn mensen met bots i.c.m. honorbuddy. TSM is slechts een addon en geen bannable offense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Dit zijn mensen met bots i.c.m. honorbuddy. TSM is slechts een addon en geen bannable offense
Juist dat heb ik nu begrepen. Alleen sommige functies komen wel heel erg dicht tegen automatisme (instant AH posts) dat ik daardoor wel de kriebels kreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:40:
[...]

Juist dat heb ik nu begrepen. Alleen sommige functies komen wel heel erg dicht tegen automatisme (instant AH posts) dat ik daardoor wel de kriebels kreeg :P
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het gaat Blizzard echt om de mensen die niet ZELF de knop indrukken, maar een programma gebruiken om dat voor ze te doen. TSM kan heel veel, en snel ook, maar jij moet dan wel 1x (of meer) op de muis klikken. Zodra je iets gebruikt dat het voor je doet, mag het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:10
Is die TSM beter dan auctioneer? Gebruik al jaren auctioneer maar krijg zo het idee dat tegenwoordig TSM meer in is :). Heb het zelf maar heel kort eens geprobeerd maar vond het vrij ingewikkeld (of misschien gewoon niet genoeg tijd in gestoken om eens deftig uit te zoeken).

Na een pauze van een goeie 6 maand toch ook weer zin om terug te beginnen. Om één of andere reden blijft het me toch trekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerblast schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:21:
Is die TSM beter dan auctioneer? Gebruik al jaren auctioneer maar krijg zo het idee dat tegenwoordig TSM meer in is :). Heb het zelf maar heel kort eens geprobeerd maar vond het vrij ingewikkeld (of misschien gewoon niet genoeg tijd in gestoken om eens deftig uit te zoeken).

Na een pauze van een goeie 6 maand toch ook weer zin om terug te beginnen. Om één of andere reden blijft het me toch trekken :).
Ik weet niet hoe Auctioneer werkt, maar ik hoor wel dat sommige guildies dat nog gebruiken.

Mijn ervaring met TSM is dat het lekker fijn werken is wanneer je in grote aantalen items op de AH plaatst.
Je kunt groepen maken, statistieken bijhouden, custom prices aanmaken en bekijken wat een item waard is. Ook het bulk kopen is echt king. Zo kocht ik eens 120 (ja 120 stacks van 200) stacks Fur binnen een minuut :P
Maar vooral het fijnste is dat ze het plaatsen/cancellen van auctions zo verdomd handig hebben gemaakt.
Zo plaats ik een auction (nadat je de prijzen initieel hebt opgezet) binnen een seconde en plaats ik meestal 300-500 auctions binnen enkele minuten.
Ook erg handig is het meerdere items zoeken tegelijkertijd. Dit doe ik bijvoorbeeld met WoD materials.
Zo kan ik in 1 oogopslag zien wat de waarden zijn tov elkaar.

Enige echte nadeel van gebruik van TSM is dat het opzet moeilijk / leercurve erg hoog is. Ik moest een video bekijken en nog had ik er moeite mee om het te laten werken :P Je moet voor de addon echt veel tijd insteken initieel, maar erna hoef je er niet druk om meer te maken.

Hoop dat deze informatie je heeft geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
EJSchuiteman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Wat hebben katten toch altijd met WoW... hoevaak ik wel niet lees dat een ninja pull, of een andere faal verwijt wordt naar de kat 8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Mijn kat zit soms ook wel een half uur naast me mee te kijken op mijn scherm. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:35:
[...]

Ik weet niet hoe Auctioneer werkt, maar ik hoor wel dat sommige guildies dat nog gebruiken.

Mijn ervaring met TSM is dat het lekker fijn werken is wanneer je in grote aantalen items op de AH plaatst.
Je kunt groepen maken, statistieken bijhouden, custom prices aanmaken en bekijken wat een item waard is. Ook het bulk kopen is echt king. Zo kocht ik eens 120 (ja 120 stacks van 200) stacks Fur binnen een minuut :P
Maar vooral het fijnste is dat ze het plaatsen/cancellen van auctions zo verdomd handig hebben gemaakt.
Zo plaats ik een auction (nadat je de prijzen initieel hebt opgezet) binnen een seconde en plaats ik meestal 300-500 auctions binnen enkele minuten.
Ook erg handig is het meerdere items zoeken tegelijkertijd. Dit doe ik bijvoorbeeld met WoD materials.
Zo kan ik in 1 oogopslag zien wat de waarden zijn tov elkaar.

Enige echte nadeel van gebruik van TSM is dat het opzet moeilijk / leercurve erg hoog is. Ik moest een video bekijken en nog had ik er moeite mee om het te laten werken :P Je moet voor de addon echt veel tijd insteken initieel, maar erna hoef je er niet druk om meer te maken.

Hoop dat deze informatie je heeft geholpen :)
Hmm, misschien het dan toch maar eens een echte poging geven. Vind de AH bespelen leuk maar je steekt er zoveel tijd in. Heb jaren auctioneer gebruikt en die is wel handig, maar tsm doet zo te zien toch wel nog heel wat meer. Ok, deze avond dan maar eens wat youtube filmpjes bekijken :p. Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Powerblast op 15-05-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knappa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Heeft iemand anders problemen met constante dc's ? Ik kan geen vijf minuten spelen zonder disconnect. Verder geen nieuwe add-ons geïnstalleerd of wijzigingen in het netwerk gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Knappa schreef op zondag 17 mei 2015 @ 07:04:
Heeft iemand anders problemen met constante dc's ? Ik kan geen vijf minuten spelen zonder disconnect. Verder geen nieuwe add-ons geïnstalleerd of wijzigingen in het netwerk gedaan...
Geen last van. Wat bij mij wel een dc oplevert is als ik het scherm niet gefocused hou. Ik speel met twee schermen. één daarvan staat m'n wow en één wat anders. Als ik ook maar tien seconden durf wegklikken uit wow, dan heb ik een dc aan m'n broek. Toch toevallig niet gelijkaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knappa schreef op zondag 17 mei 2015 @ 07:04:
al tijden geen last meer gehad van dc's. je dns al een keer geflushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knappa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Powerblast schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Geen last van. Wat bij mij wel een dc oplevert is als ik het scherm niet gefocused hou. Ik speel met twee schermen. één daarvan staat m'n wow en één wat anders. Als ik ook maar tien seconden durf wegklikken uit wow, dan heb ik een dc aan m'n broek. Toch toevallig niet gelijkaardig?
Deze ken ik ook inderdaad. Maar zelfs enkel als ik alt-tab naar een browser, bv.
Ik speel op een MacBook Pro Retina, op m'n vorige Windows PC had ik geen last van dc's als ik dat deed.
Probleem lijkt nu opgelost, na eerst cache-folder weg te gooien, dan volledig nieuwe install en ten slotje reset van Telenet-modem.
Bedankt voor de reacties toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Hoi dagboek ;)

Afgelopen donderdag eens gekeken in group finder of ik een goede groep kon vinden voor BRF hc, dit omdat openraid niet echt opschiet omdat ze niet steeds nieuwe mensen accepteren die ze dan weer moeten gearen. En na een tijdje wowarmory’s van leaders te hebben gekeken zag ik er 1 die 10/10 hc had gedaan, dit zijn meestal wel goed. En werd geaccepteerd, na 3 uur later 9/10 HC gedaan. Super run!. Alleen paar wipes op Furnace. Groep zat ook vol met spelers met mythic gear, dus dat is dan ook wel geluk hebben.

Helaas geen enkele loot gewonnen haha, zelfs niet met 8 bonus rolls. Maar ben super blij dat ik van 7/10 naar 9/10 ben gegaan.

Nog 4 bazen te gaan en ik krijg mythic missies, en aangezien ik daar alleen nog maar BIS items heb gekregen, hoop ik weer op het beste.

Vrijdag was ik dagje vrij, en toen heb ik Highmaul HC een kans gegeven, dit ging nog niet echt lekker. Uiteindelijk 3/7 gedaan. Toen vond ik het mooi geweest

Verder ook bezig geweest met abilites en traits op de garrisons. Mijn pala heeft op dit moment 11 treasure hunters en 8 scavangers, en alle missies op 100% op dit moment. Koste wel 7000 resources. Hij heeft de inn ook niet meer nodig eigenlijk alleen voor de level 3 missies eigenlijk.

Nu andere alts focussen met missies. Eerst genoeg resources binnen harken en dan kijken naar de abilites en traits.

Conclusie, ik ben klaar voor de patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Wij kregen gisteren ook even hulp van een lock en rogue met mythic gear die zich verveelden.
Op Operator Thogar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cXKnXqx.jpg

92k DPS. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
De WoW week begonnen met de laatste keer LFR voor mijn Priest. Althans dat dacht ik. Alleen nog hands en trinkets kunnen nog een upgrade vanuit LFR krijgen, maar geen enkele loot mogen ontvangen.

Afgelopen vrijdag met een semi guildrun meegegaan naar BRF (normal en via openraid) en was een leuke run. Veel geouwehoer en het duurde even tot de snelheid erin zat, maar heb veel gelachen. Alleen tijdens het kort uitleggen van de tactics was het stil, voor/tijdens en na het gevecht gaat het over van alles en nog wat. Uiteindelijk 4/10 en visite kaartje wel afgegeven. Kan de volgende keren als ze gaan ook wel mee.

Dezelfde vier bazen als vorige week gedaan dus wat dat betreft was het geen progress, maar deze bazen stellen dan ook niet veel voor. Gruul, Hanzie en Franzie, Oregorger, Beastlord.

Geen geluk met loot deze week. Wel wat gear kunnen ruilen met betere stats, maar geen upgrade in level mogen looten. Gisteravond met een pug nog Flamebender en Kromog kunnen doen en mijn hoogste roll met 6 bazen BRF deze week was 26.... De Tier items zijn me sowieso niet gegund, een roll van 1 en een van 2. Nog wel een warforged Shoulder gekregen van een mage die al 685 shoulders had (waarom die hem dan kreeg van de RL?) dus dat was wel aardig.

Dit weekend mijn eerste highmaul missie gedaan en ook hier helaas geen upgrade mogen ontvangen. Een 670 cloak waar ik niet veel mee kan.

Highmaul normal weer 6/7 met pugs en kan niet wachten tot ik dit ook niet meer hoef te doen. Zelfs wanneer je alles 1 shot blijven mensen maar vertrekken. Vreselijk irritant.

Komende donderdag via Openraid een Casual fun run in highmaul op de planning staan. Wie weet is dat mijn laatste keer Highmaul normal, dat zou fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Powerblast schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:11:
[...]

Hmm, misschien het dan toch maar eens een echte poging geven. Vind de AH bespelen leuk maar je steekt er zoveel tijd in. Heb jaren auctioneer gebruikt en die is wel handig, maar tsm doet zo te zien toch wel nog heel wat meer. Ok, deze avond dan maar eens wat youtube filmpjes bekijken :p. Thanks!
Het mooie aan TSM is dat zodra je alles hebt ingesteld de tijd die je op AH nodig hebt redelijk miniem is. Alleen dat instellen gaat wel aardig wat tijd in zitten, zeker als je er voor het eerst mee gaat werken. Maar je haalt er wel veel profijt uit zodat alles staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Laatst online: 09-09 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:40:
[...]

Voor add-ons die je gewoon in je Interface map sleept kan je nooit gebanned worden. LUA functies die door bots worden gebruikt zijn protected en kunnen niet door een gewone add-on aangeroepen worden.

Bots zoals Honorbuddy maken gebruik van een LUA-unlocker, en kunnen op die manier meer dingen met jouw client doen. Zijn nog wel meer functies die aangeroepen worden hoor.

2 vrienden van mij zijn gebanned op hun main accounts en ik op mijn 2 farm accounts :+ :+ :+ Main account had al een keer een perma ban. Dus die gebruik ik daar maar niet voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Het wordt de laatste tijd wel rustig met Mythic guilds op Tura/Doomhammer. Ik ben dan ook gestopt om nieuw leven in The Nephilim te blazen. En blijkbaar is ook Nova gestop met Mythic raids.

Ben nu Magnae Mammae(MM) gejoined, waar ook wat oude guildies inzitten. Hopelijk kan ik daar wat HC raids doen op mijn DK. Maar het gaat vooral om het sociale aspect in een guild wat ik dus de afgelopen maanden miste. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenety schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:43:
[...]

Voor add-ons die je gewoon in je Interface map sleept kan je nooit gebanned worden. LUA functies die door bots worden gebruikt zijn protected en kunnen niet door een gewone add-on aangeroepen worden.

Bots zoals Honorbuddy maken gebruik van een LUA-unlocker, en kunnen op die manier meer dingen met jouw client doen. Zijn nog wel meer functies die aangeroepen worden hoor.

2 vrienden van mij zijn gebanned op hun main accounts en ik op mijn 2 farm accounts :+ :+ :+ Main account had al een keer een perma ban. Dus die gebruik ik daar maar niet voor :P
Ok, dan hoef ik me voortaan geen zorgen te maken :P

Waar ik ook achter ben gekomen is dat er mensen zijn die rotation bots gebruiken.
Ik snap wel dat mensen graag lekker hun ego willen verheerlijken met perfecte dps/healing etc (waaronder ik >:) ), maar rotation bots? Wat is dan het punt van raiden vraag ik me af als je zelf niks doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:48:
[...]

Ok, dan hoef ik me voortaan geen zorgen te maken :P

Waar ik ook achter ben gekomen is dat er mensen zijn die rotation bots gebruiken.
Ik snap wel dat mensen graag lekker hun ego willen verheerlijken met perfecte dps/healing etc (waaronder ik >:) ), maar rotation bots? Wat is dan het punt van raiden vraag ik me af als je zelf niks doet 8)7
Er zijn veel mensen die moeite hebben met alle spells te onthouden en klikken bijvoorbeeld ook nog eens. Dan is het erg lastig om snel alles te doen. En vooral als dat betekend dat je hierdoor uit je raid group word gezet dan is het een makkelijke keuze lijkt me.

Zou zelf echt nooit kunnen spelen als ik mijn spells zou moeten klikken..

Iemand uit mijn guild mist ook een paar vingers en gebruikte hiervoor ook een programma die hem hielp met spells. Jammer genoeg ook gebanned. Het blijft natuurlijk wel verboden maarja.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenety op 18-05-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Daar zijn keybinds toch voor uitgevonden? Als je ze voor jou op een logische/handige locatie bind dan zou het geen probleem moeten zijn. en het is ook een kwestie van oefenen, anders is de hele lol van een game er een beetje af.

Als je vingers mist dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Kapteynn schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:00:
Daar zijn keybinds toch voor uitgevonden? Als je ze voor jou op een logische/handige locatie bind dan zou het geen probleem moeten zijn. en het is ook een kwestie van oefenen, anders is de hele lol van een game er een beetje af.

Als je vingers mist dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk
Heb hem ook wel aangeraden om een Razer Naga (of natuurlijk willekeurige andere muis met veel knopjes) te kopen, maar hij vind het te duur voor alleen maar een muis :P Nja dan een ban :+

Vind de Naga voor mij sowieso een uitkomst, toen ik de eerste Naga eind Wotlk kocht had ik zoveel spells + macro's dat het bijna wel nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenety schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Heb hem ook wel aangeraden om een Razer Naga (of natuurlijk willekeurige andere muis met veel knopjes) te kopen, maar hij vind het te duur voor alleen maar een muis :P Nja dan een ban :+

Vind de Naga voor mij sowieso een uitkomst, toen ik de eerste Naga eind Wotlk kocht had ik zoveel spells + macro's dat het bijna wel nodig was.
Gebruik zelf maar 2 action bars (10 spells op elke action bars) en dat is toch wel het maximum voor mij die ik nodig heb voor elke char.

En de keuze tussen een dure muis of ban :P Vraag me af of hij achteraf spijt heeft van zijn keuze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:22:
[...]

Gebruik zelf maar 2 action bars (10 spells op elke action bars) en dat is toch wel het maximum voor mij die ik nodig heb voor elke char.

En de keuze tussen een dure muis of ban :P Vraag me af of hij achteraf spijt heeft van zijn keuze :D
Lijkt me ook inderdaad een makkelijke keuze haha :P

Heb zelf op mijn muis /target party1 party2 etc. En ook voor /target arena1 arena2 arena3. Zo hoef ik ook de nameplates niet te klikken tijdens het healen in 3v3. Op mijn healing monk heb ik bijna alle bars vol. Komt ook omdat ik sommige spells meerdere malen erbij heb staan voor overzicht qua cooldowns.

Mijn DK is dan weer bijna het tegenovergestelde, zo weinig bruikbare spells dat ik krap 2 bars vol heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zenety schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:25:
[...]
Op mijn healing monk heb ik bijna alle bars vol. Komt ook omdat ik sommige spells meerdere malen erbij heb staan voor overzicht qua cooldowns.
Daar gebruik ik de addon Coolline voor. Scheelt je ruimte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Zenety schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:25:
[...]
Op mijn healing monk heb ik bijna alle bars vol. Komt ook omdat ik sommige spells meerdere malen erbij heb staan voor overzicht qua cooldowns.
Ik heb op mijn healing druid maar een paar knoppen staan, alleen maar om de cooldowns en flasks te zien.

Mijn UI op dit moment: (Klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1wGZEW0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idanue schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:45:
[...]

Ik heb op mijn healing druid maar een paar knoppen staan, alleen maar om de cooldowns en flasks te zien.

Mijn UI op dit moment: (Klikbaar)

[afbeelding]
Een erg nette UI, ik denk dat ik het wel zal overnemen voor mijn paladin.
Maar zal toch wel 2 bars nodig hebben ipv 1 die jij hebt :P

Dagboek:
LFR laat ook weer eens van zijn goede kant zien.

Een 668 frost mage op BH die 22k dps als top dps tijdens een wipe op BH LFR haalt komt zeiken naar mij dat ik maar 13k dps doe en dat ik moest stoppen met wow. Ik vertelde hem dat hij shit dps doet voor een 668 mage en hij loopt tegen mij te vloeken dat ik hem maar snel op de ignore lijst heb gezet.
Daarna meteen in Iron maidens en raad eens wie ik daar tegenkom :)
Ongeveer 5 minuten in het gevecht zie ik dat hij moeite heeft met het gevecht en op 14k dps staat en ik op 22k.
Hem uit de ignore lijst gehaald en gewhispered dat hij beter moest stoppen met wow en ik ging voor hem dansen met mijn dwarf waarbij hij meteen weer loopt te vloeken, alleen deze keer liet ik hem gaan. Kon het gewoon niet laten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Ligt het aan mij, of is het Wow topic een stuk minder actief de laatste tijd?

Ben zelf al een tijd gestopt en 6.2 bevat nog geen content die me echt terughaalt. Het enige is dat ik de bosses wel allemaal een keertje zou willen neerhalen 😊

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Een erg nette UI, ik denk dat ik het wel zal overnemen voor mijn paladin.
Maar zal toch wel 2 bars nodig hebben ipv 1 die jij hebt :P
Ben er zelf ook wel tevreden mee. :Y
De gebruikte addons:

ElvUI
VuhDo
Skada
DBM

Het kost even tijd om alles netjes in te stellen maar dat hoeft gelukkig maar 1 keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Welke meerwaarde bied VuhDo t.o.v. de ElvUI raidframes?
Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.