Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Flying schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:10:
[...]

We hebben twee actieve tanks die beiden ook een dps offspec hebben en we zijn op zoek naar een back-up tank. Als je zin hebt kun je eventueel vanavond met de raid mee gaan om eens te kijken of het je wat ligt. Stuur rond 19u een whisper ingame naar Innomine, Tanodal, Phacoid of Dendr voor een invite.

Een guildinvite kun je sowieso krijgen, alle leden van de guild kunnen je die geven als je hen even whispert.
Jullie doen nog geen mythic toch?
Want ik zit (nog) niet op jullie realm, dus zal dan nog via cross realm moeten, ik zal je mn battletag wel PMen.

Wat staat er vanavond op het programma?

Overigens is het tijden geleden dat ik in mn dps offspec ben geweest :P
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan, maar niet als DPS.
Daarmee zal ik gecarried worden en dat hoeft van mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
JBplap schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:18:
[...]

Jullie doen nog geen mythic toch?
Want ik zit (nog) niet op jullie realm, dus zal dan nog via cross realm moeten, ik zal je mn battletag wel PMen.

Wat staat er vanavond op het programma?

Overigens is het tijden geleden dat ik in mn dps offspec ben geweest :P
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan, maar niet als DPS.
Daarmee zal ik gecarried worden en dat hoeft van mij niet :P
Hoi JB,

Je kan gewoon tanken als je wilt, ik heb nog wel een altje die gegeared kan worden of onze andere tank gaat DPS.

Programma voor vanavond is 8/10 HC in BRF.

We doen inderdaad nog geen Mythic, maar het kan zo maar zijn dat we binnenkort hieraan gaan beginnen, mochten we HC hebben gecleared.

Je kan mijn Btag toevoegen als je wilt (zie signature) en dan kan ik sowieso een invite naar je sturen voor vanavond. We zullen raiden vanaf 19:30 tot 23:00.

Mvg,
Tanodal

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo waren we nog een 11/17 Mythic guild 1 week geleden, en zo ben je de helft van je raiders kwijt. :(
En waarschijnlijk hebben we ook niet meer genoeg voor Heroics (van 3 naar 0 tanks). Al kun je die makkelijkere puggen.
Misschien weer tijd voor een merger of dergelijks om in 6.2 weer aan de Mythics te beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 29-04-2015 16:10 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Hoe raak je ineens de helft van je raiders kwijt??
Wel jammer want er zijn al zo weinig raid guilds bij ons :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow sounds like ontevredenheid usual guild drama split up mode xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

kowapanga schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:32:
Hoe raak je ineens de helft van je raiders kwijt??
Wel jammer want er zijn al zo weinig raid guilds bij ons :/
Tja. We hadden net 20 raiders nadat een paar niet meer konden raiden vanwege IRL. En dan heb je geen ideale setup voor Mythic meer. Dus geen goeie progress, en mensen gaan elders kijken of het gras daar groener is. Er is een groep (5 of 6) naar Entity gegaan, één naar Questional Ethics. En bij jullie zitten nu onze oude tank en healer. En 3 of zo zijn ook gestopt. Dan houdt je maar pakweg 10 of 11 raiders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Danny Canero schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:02:
[...]

Hoi JB,

Je kan gewoon tanken als je wilt, ik heb nog wel een altje die gegeared kan worden of onze andere tank gaat DPS.

Programma voor vanavond is 8/10 HC in BRF.

We doen inderdaad nog geen Mythic, maar het kan zo maar zijn dat we binnenkort hieraan gaan beginnen, mochten we HC hebben gecleared.

Je kan mijn Btag toevoegen als je wilt (zie signature) en dan kan ik sowieso een invite naar je sturen voor vanavond. We zullen raiden vanaf 19:30 tot 23:00.

Mvg,
Tanodal
Was tof :)

Idd 8/10 gecleared!

Wel mooi dat guild runs zoveel soepeler gaan dan random pug groups :D

[ Voor 7% gewijzigd door JBplap op 29-04-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Gisteravond weer de mines en de herbs doorgelopen van 4 chars, dit omdat komende patch er weer mats nodig zijn voor BS en LW, alle mats blijven hetzelfde, alleen savage blood veranderd. Dus ga elke dag weer mats maken zodat zodra ik de nieuwe savage blood heb gelijk upgrades kan maken of verkopen.

Ook op mijn monk de harrison jones quest gedaan in nagrand, merk dat met zijn ilvl580 toch wat moeilijk had, en zelfs een keer dood ging. Moet zijn ilvl toch iets omhoog schroeven om het allemaal iets makkelijker te laten verlopen.

Ben erg benieuwd naar harrison en hoe snel nieuwe followers naar 100 gaan naar epic. Schijnt razend snel te gaan, waardoor ik straks veel tijd kan besparen door alleen gold missies te doen en item missies. Planning is om om over maandje 4 harrison's te hebben :)

Morgenavond weer BRF hc op het programma, hoop van 3/10 naar 6/10 te gaan.

Gisteravond ook mijn eerste token gekocht, 37k. Kan ik weer even vooruit, en binnen 2 weken is deze 37k alweer terug verdiend :)

Planning komend weekend is mijn rogue 81 naar 90 en mijn warlock (95) naar 98. Dus ga weer lekker questen.

Belachelijk, word mining en herbing straks toch weer belangrijk, nieuwe savage bloods komen via herbs en mines...
http://ptr.wowhead.com/item=127759

"Obtained from mining, herb gathering, skinning, or fishing in Tanaan Jungle."

RIP Barn.

[ Voor 14% gewijzigd door MarcHealthy op 30-04-2015 09:18 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
What!?! Werkt het niet zo als met Savage Blood. Alleen moet je nu beasts in Tanaan Jungle trappen en in de barn inleveren... anders kan de barn weg.

Heb ik net gisteren afscheid genomen van Herbalism op mijn Priest en vervangen voor Tailoring lol. En ik zit eraan te denken om voor mijn Paladin om mining om te ruilen voor Jewelcrafting. Maar dan wacht ik nog even af wat hier mee gebeurd.

Gisteravond LFR HM gedaan en weer wat upgrades mogen ontvangen. Ilevel met 10 omhoog en zit nu op 629 equipped. Daarna een groep gejoined voor Rukhmar, maar hier geen loot mogen ontvangen.

Hopelijk vanavond 6/6 Harrison. Weet iemand welke quest vandaag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:51:
Heb ik net gisteren afscheid genomen van Herbalism op mijn Priest en vervangen voor Tailoring lol. En ik zit eraan te denken om voor mijn Paladin om mining om te ruilen voor Jewelcrafting. Maar dan wacht ik nog even af wat hier mee gebeurd.
Hopelijk vanavond 6/6 Harrison. Weet iemand welke quest vandaag is?
haha, Ik lees juist dat herb heel belangrijk word, dan heb je een gegarandeerde Felblight. Met mining maak je kans erop. Maar we moeten het nog allemaal gaan zien als het live gaat.

Ik moet wel 2 barns houden voor de LW en tailoring mats die daarop binnenkomen. Rest ga ik andere gebouwen neerzetten.

Maar kans is groot dat ik weer proffs ga wisselen, heb nu 3 LW's, 1 daarvan kan beter miner of herb worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:42:
Ben erg benieuwd naar harrison en hoe snel nieuwe followers naar 100 gaan naar epic. Schijnt razend snel te gaan, waardoor ik straks veel tijd kan besparen door alleen gold missies te doen en item missies. Planning is om om over maandje 4 harrison's te hebben :)
Ik heb onlangs mijn eerste follower gelevelled met Harrison Jones er bij, na 1 missie ging ie al van 90 naar 98 :p Helaas sindsdien geen synergie meer gehad met andere missies, maar ik denk dat HJ inderdaad een goede booster is.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Een follower heeft 27,900 experience nodig om van level 90 naar 100 te levelen. Dus dat kan vrij snel gaan met level 100 missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik een mooie, tijdje geleden een stappie terug gedaan en wat meer casual guild gejoined. Van 6/10 naar 9/10 in twee weken tijd best netjes.

Gister dan eindelijk ook gewoon consequent phase drie gekomen op BH. Best try 90k hp over. Je had ts moeten horen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:34:
heb ik een mooie, tijdje geleden een stappie terug gedaan en wat meer casual guild gejoined. Van 6/10 naar 9/10 in twee weken tijd best netjes.

Gister dan eindelijk ook gewoon consequent phase drie gekomen op BH. Best try 90k hp over. Je had ts moeten horen hahaha
Oei ik denk dat veel mensen dat gevoel wel hebben gehad :P
Zo had ik een keer een wipe op Kromog HC op 2k hp.

Als je consequent in p3 terecht komt zonder doden is de kill wel erg dichtbij aangezien p3 toch wel het makkelijkst van alle 3 fasen zijn.
Succes in ieder geval met de kill :p

En van dat Felblight dat niet meer in de barn te verkrijgen is vond ik wel erg jammer.
Ik snap de gedachte van Blizzard wel en het is PTR dus alles kan veranderen, maar denk dat er wel veel mensen zijn teleurgesteld dat ze ter anticipatie veel barn rush orders hebben lopen stacken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:40:
En van dat Felblight dat niet meer in de barn te verkrijgen is vond ik wel erg jammer.
Ik snap de gedachte van Blizzard wel en het is PTR dus alles kan veranderen, maar denk dat er wel veel mensen zijn teleurgesteld dat ze ter anticipatie veel barn rush orders hebben lopen stacken :P
Ik was ook al rush orders aan het sparen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Idanue schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:44:
[...]

Ik was ook al rush orders aan het sparen. :(
Zelfde hier, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:40:
[...]

Oei ik denk dat veel mensen dat gevoel wel hebben gehad :P
Zo had ik een keer een wipe op Kromog HC op 2k hp.

Als je consequent in p3 terecht komt zonder doden is de kill wel erg dichtbij aangezien p3 toch wel het makkelijkst van alle 3 fasen zijn.
Succes in ieder geval met de kill :p

Ik heb hem zelf in mn vorige guild al vaker gedowned dus no worries maar voor de rest zou het allemaal de first kill zijn geweest dus was wel zuur ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraagje, als ik elites aan het killen ben via lfg zie ik heel veel gewoon gemount blijven en aanvallen terwijl ik steeds pas na een paar seconden kan mounten. Volgens mij was hier een garrison building voor nodig.

Kan iemand mij vertellen wat voor gebouw dit was ?. Want echt veel mensen kunnen het. En scheelt veel tijd met elites killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:20:
Vraagje, als ik elites aan het killen ben via lfg zie ik heel veel gewoon gemount blijven en aanvallen terwijl ik steeds pas na een paar seconden kan mounten. Volgens mij was hier een garrison building voor nodig.

Kan iemand mij vertellen wat voor gebouw dit was ?. Want echt veel mensen kunnen het. En scheelt veel tijd met elites killen.
Ik gok dat dat de Stables zijn, maar dat weet ik niet zeker..

http://www.wowhead.com/building=65/stables

Daar staat onder andere:

Abilities

Enables the capture and training of special mounts on Draenor. Also allows you remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Stables Level 1: Enables the capture and training of special mounts on Draenor. Also allows you remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones.

Maar ik weet niet of dit werkt in combat.

Zelf heb ik in Nagrand de outpost Corral: Summon a Telaari Talbuk or Frostwolf War Wolf. This can be ridden while in combat, so it is essentially a zone-wide speed boost.

[ Voor 21% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-04-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:20:

EJSchuiteman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:25:
Zelf heb ik Nagrand de outpost dat je in combat gemount kan blijven op de daaraan toegewezen talbulk.
Dat is wat je bedoeld denk ik, erg handig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zelf heb ik in Nagrand de outpost Corral: Summon a Telaari Talbuk or Frostwolf War Wolf. This can be ridden while in combat, so it is essentially a zone-wide speed boost.
Super!, dat wou ik weten, heb daar alleen de verkeerde outpost gekozen, even inlezen of ik dat makkelijk ongedaan kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
't is eigenlijk gek dat Blizzard nog steeds niet de minder aantrekkelijke zone perks heeft aangepakt.
In Nagrand wil je in feite alleen maar die mount, in Arakk alleen maar de smuggler,... en wie wil er 10000g neerleggen om achteraf nog te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Kapoen schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:52:
[...]

't is eigenlijk gek dat Blizzard nog steeds niet de minder aantrekkelijke zone perks heeft aangepakt.
In Nagrand wil je in feite alleen maar die mount, in Arakk alleen maar de smuggler,... en wie wil er 10000g neerleggen om achteraf nog te veranderen?
500g. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
GokuSsj schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:50:
[...]

Super!, dat wou ik weten, heb daar alleen de verkeerde outpost gekozen, even inlezen of ik dat makkelijk ongedaan kan maken :)
Je hebt geluk:

You can later switch an outpost in a zone at level 100--just talk to the person who originally gave you the outpost choice in each zone. On December 11th, costs were hotfixed to be more reasonable.

The cost to change your Garrison Outpost building in Gorgrond, Talador, and Spires of Arak is 5,000G
The cost to change your Garrison Outpost building in Nagrand is 500G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Corrected I stand :) Beter 500g dan 10000g uiteraard, maar ik dacht dat het initieel wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik heb geluk inderdaad:

The cost to change your Garrison Outpost building in Gorgrond, Talador, and Spires of Arak is 5,000

The cost to change your Garrison Outpost building in Nagrand is 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal!

Leuk om ieders verhalen te lezen op dit forum. Voor mij reden om ook te registreren :-).

Kleine intro:
Speel WoW sinds het allereerste begin. (The Maelstrom server). Eerste jaar redelijk hardcore (server first Molten Core / Blackwing Lair), daarna zeer casual. Speel hoofdzakelijk een paladin. Eind vorig jaar is het gilde kapot gegaan, waardoor ik nu happy guildless ben.

De huidige server ben ik zat, waardoor ik besloten heb om opnieuw een karaktertje te levelen op een nieuwe server (Outland). Keuze is gevallen op een Balance druid. Het is voor mij geen doel om super snel level 100 te worden. Ik ga alle quests af in een zone en gebruik geen heirlrooms.

Zijn er nog meer mensen die spelen op The Maelstrom of Outland (beiden Alliance?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:31:
Goedemiddag allemaal!

Leuk om ieders verhalen te lezen op dit forum. Voor mij reden om ook te registreren :-).

Kleine intro:
Speel WoW sinds het allereerste begin. (The Maelstrom server). Eerste jaar redelijk hardcore (server first Molten Core / Blackwing Lair), daarna zeer casual. Speel hoofdzakelijk een paladin. Eind vorig jaar is het gilde kapot gegaan, waardoor ik nu happy guildless ben.

De huidige server ben ik zat, waardoor ik besloten heb om opnieuw een karaktertje te levelen op een nieuwe server (Outland). Keuze is gevallen op een Balance druid. Het is voor mij geen doel om super snel level 100 te worden. Ik ga alle quests af in een zone en gebruik geen heirlrooms.

Zijn er nog meer mensen die spelen op The Maelstrom of Outland (beiden Alliance?)
Ik zat op Outland maar vorig jaar met een nieuwe start begonnen op Earthen Ring.
Het is een RP server maar daar ik niets van te merken, wat wel te merken is dat er veel meer volwassen mensen op zitten en minder vervelende k#tkinderen. :P

Guildless heb ik ook een week gedaan maar vond ik toch echt saai, nu in een casual guild die ook raiden en dat bevalt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal!

Kleine intro:

Welkom :)

Ik zit niet op The Maelstrom of Outland anders had ik je wel een invite gestuurd. Kunnen altijd wel een boomie gebruiken op Alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 8/10 heroic gedaan en nog tijd over voor wat tries op Blast Furnace. Op zich moet dat wel lukken binnenkort lijkt mij. Met twee pulls kwamen we al ongeschonden P1 door, terwijl een deel geen idee had wat te doen. (LFR leer je niet echt iets van)

Voor het eerst in tijden een nieuwe recruit vanuit een pug raid. nog een stuk of negen dps+healers te gaan. Ik wil het aantal actieve raiders naar 25 hebben. Niet om Mythic te gaan doen, gewoon om in de zomer ook nog te kunnen heroic raiden ;-)

Trieste conclusie van 8/10 HC gisteren was wel dat 80% van de loot gedisenchant is :( En dat terwijl er genoeg mensen op alle bosses items kunnen gebruiken, maar we krijgen al weken op iedere boss steeds dezelfde drops :( 5x BoE leather bracers in de guildbank shiet ook niet op als iedere leather user ze ook al draagt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Goedemiddag allemaal!

Kleine intro:

Welkom, ik zit met al mijn chars op Aszune (Alliance). Wij kunnen nog wel wat actieve spelers gebruiken in onze casual guild 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:00:
[...]

Welkom, ik zit met al mijn chars op Aszune (Alliance). Wij kunnen nog wel wat actieve spelers gebruiken in onze casual guild 8)7
Hier ook. :)
Iedere week toch wel een paar puggers nodig voor de wekelijkse raid.

Dat is dan weer een nadeel met raiden in een casual guild maar ik zou nooit weer terug willen naar een 100% raidguild.
Casual en gewoon gezellig heeft ook wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer even farm mythic doen - zonder beide maintanks.

Benieuwd hoe dit gaat!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Was de GoT WoW guild nu alliance of horde?
Dacht te laat aan OP. In orde... |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Hurtebise op 30-04-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Avondje heroics en uiteindelijk BRF LFR achter de rug.

Om BRF te kunnen doen moest ik nog drie 600 items vervangen. 8! heroics verder heb ik twee items kunnen vervangen; resultaat ilevel 633. Alleen nog een 600 neck.

Voordeel van onze guild is dat iedereen wil helpen waar nodig en voila een 640 neck in mijn mailbox. Hoera ilevel 636!

Direct LFR in en nog een mooie 655 chest mogen ontvangen. Guild heeft HM normal maar weer eens gecleared in recordtijd. Met pugs, dus ik mag de volgende keer mee nu mijn gear het toelaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke alt ga ik gearen, ik main fury warr. Monk tank of ele shammy. Twee totaal verschillende classes ik weet et maar kan gewoon nie beslissen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:35:
Welke alt ga ik gearen, ik main fury warr. Monk tank of ele shammy. Twee totaal verschillende classes ik weet et maar kan gewoon nie beslissen xD
Ele shammy, je kan namelijk ook tanken met met je Fury Warrior (Prot speccen).

Ele shammy is heel veelzijdig of heel monotoon. Je kan puur DPS gaan, of gebruik maken van je utility tijdens raids. Denk hierbij aan:
- Fear breaken
- Buff dispelen
- Interrupten
- Off Tank voor even (Earth elemental)
- Bloodlust niet te vergeten
- Totems!!!

Brewmaster Monk, speel ik momenteel is niks meer dan 4 button bashing met de occasional Guard en cooldown.

Barrel Smash > Expel Harm > Chi Explosion > Tiger Palm totdat Barrelk Smash weer van de CD is > Guard en weer opnieuw opbouwen.

Rotatie Ele shammy (voor zover ik weet).
Fire Totem > Flame Shock (ophouden voor Lava Burst proccs) > Elemental Blast > Lava Burst (en op procc) > Lightning Bolt / Chain Lightning + Earthquake

Take your pick :)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Ele shammy, je kan namelijk ook tanken met met je Fury Warrior (Prot speccen).

Ele shammy is heel veelzijdig of heel monotoon. Je kan puur DPS gaan, of gebruik maken van je utility tijdens raids. Denk hierbij aan:
- Fear breaken
- Buff dispelen
- Interrupten
- Off Tank voor even (Earth elemental)
- Bloodlust niet te vergeten
- Totems!!!

Brewmaster Monk, speel ik momenteel is niks meer dan 4 button bashing met de occasional Guard en cooldown.

Barrel Smash > Expel Harm > Chi Explosion > Tiger Palm totdat Barrelk Smash weer van de CD is > Guard en weer opnieuw opbouwen.

Rotatie Ele shammy (voor zover ik weet).
Fire Totem > Flame Shock (ophouden voor Lava Burst proccs) > Elemental Blast > Lava Burst (en op procc) > Lightning Bolt / Chain Lightning + Earthquake

Take your pick :)
Zat zelf ook wel aan ele shammy te denken, punt is ik heb bijna elke expac als warr tank gespeeld. En punt is dak monk tank echt hilarisch vind xD vooral die delete button blijft gewoon echt best skill in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gefoof dat het aanbod toch minder is dan de vraag:
There are currently no WoW Tokens for sale. Please check back later!

Blij dat ik paar dagen 1 gekocht heb voor 37k. Zag dit wel een beetje gebeuren, je maakt mij niet wijs dat mensen tokens blijven kopen voor real life money.

Prijs was wel al gezakt naar 30.700, begint er op te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
GokuSsj schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:38:
Gefoof dat het aanbod toch minder is dan de vraag:
There are currently no WoW Tokens for sale. Please check back later!

Blij dat ik paar dagen 1 gekocht heb voor 37k. Zag dit wel een beetje gebeuren, je maakt mij niet wijs dat mensen tokens blijven kopen voor real life money.

Prijs was wel al gezakt naar 30.700, begint er op te lijken :)
Vanmorgen 3 stuks gekocht voor 30,944g. Echt lager zal het niet worden verwacht ik. Als de prijs maar een beetje richting 30k gaat koopt iedereen alles op, waardoor de prijs direct weer skyrocket gaat.
Mensen zullen echt nog wel die token kopen, maar doordat er zoveel informatie beschikbaar is kan je er wel vanuit gaan dat weinig mensen hun token van 20 euro verkopen voor 30k terwijl je er makkelijk 40-45k voor kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik wel 20 euro blijf uitgeven aan 2 maanden time cards. 30-45k per maand is niet erg veel, maar 20 euro is met mijn salaris niet al te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:03:
Ik denk dat ik wel 20 euro blijf uitgeven aan 2 maanden time cards. 30-45k per maand is niet erg veel, maar 20 euro is met mijn salaris niet al te veel.
Yup, time is money friend. En ik ben meer tijd in WoW kwijt om 30k te verdienen dan de tijd die het kost om € 20,- te verdienen. Maar nog belangrijker, ik heb beperkte speeltijd. En alle tijd die ik niet aan gold verdienen hoef te spenderen kan ik leuke dingen in-game doen.

Ik heb dus net weer even 12 maanden speeltijd gekocht voor euros, dat is zelfs maar € 10 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockwell92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-01 05:38
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:03:
Waar vind je 2 maanden game time voor 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen vrijdag 7/10 BRF hc gedaan via openraid. Was een leuke run, helaas geen geluk met loot. Hopelijk mag ik komende vrijdag weer mee.

Vanavond staat 9/10 normaal op het programma. Enige dat ik nog kan gebruiken zijn de tier hands zodat ik de Crafted shoulders kan maken.

Afgelopen weekend mijn druid van 96-100 geleveld. Nu alleen mijn warlock nog en ik heb 6 level 100s. Met alle 6 een boel treasure hunters en scavangers.

Vanavond gaan 3 chars naar harrison jones questen 5/6. Moet ik er op alle 3 nog 1 en dat is gorgrond, die lijkt maar niet te komen..

Zodra warlock klaar is ga ik rogue level 81 levelen naar 100. Ik verdien nu zoveel gold met missies dat ik lekker doorga met levelen. Ik ken iemand met 10 chars en die verdiend 300k per maand door 2 keer per dag in te loggen. Al zit ik straks op 150k per maand, dan kan ik alsnog 3 maanden gametime kopen elke maand.

Ook al op voorbereiding van de patch een herber en een miner genomen. Deze kunnen nu makkelijker aan de nieuwe savage blood komen :)

[ Voor 7% gewijzigd door MarcHealthy op 04-05-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockwell92 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:00:
[...]

Waar vind je 2 maanden game time voor 20 euro?
Ik koop mijn gametime altijd bij g2a.com
Ligt maar net aan de aanbieding van verkopers, maar meestal ligt het rond de 19.5 excl. fees.
Totaal ben je er 20.5 euro ongeveer aan kwijt (1 euro paypal/ideal kosten).
Keys werken en denk dat je nog wel 1 euro goedkoper kan als je de g2a shield garantie niet neemt (zou ik niet doen voor het geval dat) maar dat is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Welke addon gebruiken jullie om procs in de gaten te houden?

Zelf gebruik ik de Elvui interface waar ik zeer tevreden over ben, alleen het zien van de actieve procs is een min puntje. Boven mijn portrait bar komt een heel lijstje met actieve procs, maar om snel te zien welke procs actief zijn; nee dat lukt niet als je druk bent.

Ik ben op zoek naar een addon welke door mij gekozen procs goed in beeld laat zien. Wanneer ze optreden en hoe lang ze (nog) duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

WeakAuras. Dan kan je zelf instellen waar je alerts komen, hoe ze eruit zien of er nog een geluidje bij moet, etc. etc. etc. Kortom, compleet aan eigen wens aan te passen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Na een jaar of 4/5 voor het eerst weer terug gegaan naar alliance :P

Wat is dat weer wennen zeg. helemaal die gebieden van Pandaria omdat ik daar nooit als Alliance was geweest. Ik vind het spel weer erg tof nu ik als alliance speel. Garisson is trouwens echt vele malen vetter dan horde garrison.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
EJSchuiteman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:48:

Zelf gebruik ik de Elvui interface waar ik zeer tevreden over ben, alleen het zien van de actieve procs is een min puntje. Boven mijn portrait bar komt een heel lijstje met actieve procs, maar om snel te zien welke procs actief zijn; nee dat lukt niet als je druk bent.

Ik ben op zoek naar een addon welke door mij gekozen procs goed in beeld laat zien. Wanneer ze optreden en hoe lang ze (nog) duren.
Ik gebruik tellmewhen hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:11
EJSchuiteman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:48:

needtoknow gebruikte ik eerst, maar vond ik uiteindelijk niet zo heel prettig werken.
Ik gebruik nu zoals Bartske tellmewhen, makkelijk in te stellen en kan voor zover ik heb gezien bijna alle buffs, debuffs en procs tracken. Overal in je scherm te plaatsten, als lijst of losse icoontjes (met timers erin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek:
Gisteravond 9/10 HC gedaan en eindelijk op 2 items na BiS in HC. Mis alleen BH trinket en staff.
In 1 avond lekker Tier chest/head/gloves en darmac belt :D
Alhoewel we BH al hebben gedowned vorige week blijft het toch een lastige baas. 3 tries erop en 1e try op 6% en daarna wipes in p2.

Valt me alleen wel vaak op dat als ik als Fire mage aan het spelen ben dat mijn openers wel erg teveel RNG based is. Ik moet telkens hopen dat mijn crit trinket actief is en anders heb ik zaad dps :P
Maar 61k dps op Iron Maidens met een goede opener vind ik niet slecht :P

Kan denk ik nu volledig op mijn paladin / dk voorlopig richten qua gear.
Ik denk dat ik maar eens openraid ga uitproberen met mijn holy paladin. Weet niet precies of 672 4pc goed genoeg is. Heb een Darmac kill en Hans&Frans tries en haalde wel telkens rond de 40-45k hps zonder ook maar onder de 70% mana te gaan wat blijkbaar niet vreemd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Jeroennie en momenteel speel ik alleen op Dragonblight-Ghostlands.
Me main is een Arcane/Fire Mage ilvl 686 met 9/10 HC BRF en 1/10 M BRF. Ik wil gerust helpen met de tweakers guild raids. Mensen die me willen adden op B.net moeten maar een berichtje hier sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen maandag weer 9/10 normaal gedaan via openraid in BRF. Waren in 2.5 uur klaar en alles 1 shot. Was wel weer een keer lekker. Had geen gear meer nodig. Meer voor de laatste stones en een quest.

Gisterochtend de laatste quest voor harrison jones gehaald op 3 chars, dat was wel erg lekker!. Op 1 werd hij zelfs instant epic. Dus gisteren 3 treasure followers erbij. Vandaag ga ik 6 scavangers erbij halen zodat ik followers wat beter kan gearen.

Had met BRF HC een BOE item gewonnen, deze gewoon nog 25k voor gekregen, erg blij mee. Is toch wel erg lekker.

Komende vrijdag als ik niet geaccepteerd word in BRF HC dan staat warlock op het programma. Deze nog naar level 100 vanaf 96. En dan ben ik weer even klaar met levelen. Ga dan weer wat meer met achievements doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond dan eindelijk mijn eerste raid; HM normal en 6/7. Elke boss 1 shot dus dat ging vrij rap. Enige nadeel was dat we maar 6 guildies hadden en de rest pugs. Zo jammer dat je na iedere boss weer op zoek kunt. Laatste boss had de main tank geen zin meer in en toen zijn we allemaal maar gestopt. Toch 2 uurtjes fun gehad.

Eerste wing als holy en gelukkig toen andere disc Priest vertrok mocht ik naar disc switchen. Dat blijft toch het lekkerst spelen.

Met loot niks te klagen. Vijf! nieuwe items en ilevel gestegen van 636 naar 645. Deze week LFR weer eens legen (moet nog drie rare items vervangen) en hopelijk weer een run met de guild.

[ Voor 9% gewijzigd door EJSchuiteman op 06-05-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond raid extenden en Blackhand eens plat slaan, Afgelopen maandag hadden we voor het eerst serieuse pogingen op Blast Furnace (eerder alleen 3 pulls kunnen doen) en die ging zowaar neer.

Aangezien we wat mensen willen recruiten is wel handig als we 7/7 10/10 heroic hebben dus eerste maar even dit en daarna met één alt een verse raid starten voor de eerdere bosses. Geweldig systeem die per boss lock-out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Nog steeds hebben we vaak maar net genoeg mensen om mythic te doen, maar met de hulp van maar liefst 3 members van team 2 hadden we zondag Oregorger mythic neer :)

De score staat nu op 3/10 en vanavond maar eens kijken bij hansje en fransje... Ben benieuwd of deze een beetje soepel gaat, zou toch niet zo heel lastig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Jeroennie777 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 01:20:
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Jeroennie en momenteel speel ik alleen op Dragonblight-Ghostlands.
Me main is een Arcane/Fire Mage ilvl 686 met 9/10 HC BRF en 1/10 M BRF. Ik wil gerust helpen met de tweakers guild raids. Mensen die me willen adden op B.net moeten maar een berichtje hier sturen.
Hey ik zit ook op dragonblight-EU

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Sheezaa/advanced
http://eu.battle.net/wow/...gonblight/Syanaa/advanced
http://eu.battle.net/wow/...blight/Cowabanga/advanced

Realm is een beetje dood tough.. leuke groep houd me daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik zit op openraid te kijken naar events voor Highmaul de komende periode en er is er maar 1; een achievement run. Hebben tweakers zin om een keer op zondagavond Highmaul te doen? Eerst maar eens normal clearen en wie weet in de toekomst een heroic run.

Om zelf een event te hosten op openraid gaat me te ver nog. Nog onvoldoende ervaring met deze raids.

Start: zondag 10 mei 20:30u
Difficulty: Normal/Heroic
Faction: Alliance
Item level: 640+

Stuur me maar een bericht als je interesse hebt. Graag aangeven met welke class/spec je komt en of je ons op sleeptouw kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Wil je Highmaul doen omdat je Highmaul gezien wilt hebben? Anders kun je beter zoeken op Blackrock Foundry raids op Openraid. Van BRF LFR dropt gewoon 655 gear en als je die hebt, plus maybe een craftable en de geupgrade versie van de ring. Dan heb je genoeg om BRF Normal te doen.

Schrijf je daarna in voor de raids van Dacheng (https://openraid.eu/events/view/267316) en dat komt het helemaal goed. Ik heb maanden met die groep geraid, maar zit nu in een guild die op dezelfde avond raid. Fantastische groep met een leuke sfeer.

Op die manier krijg je wel de ervaring die je nodig hebt om verder te gaan kijken naar Heroics.

En voeg me eens toe via mijn battle tag. Ik zit op Shadowsong en die is gekoppeld aan Aszune, dus kunnen we eventueel een keer gezellig wat samen doen. ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Prx op 06-05-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Prx schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:38:
Wil je Highmaul doen omdat je Highmaul gezien wilt hebben?
Dit. Ik weet dat je met BRF direct betere gear krijgt, zelfs LFR BRF dropt betere gear :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
FFS 120/125 Abrogator Stone, nog een week wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Idanue schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:57:
FFS 120/125 Abrogator Stone, nog een week wachten. :(
Die kan je toch ook uit workorders krijgen ?. Ik krijg gemakkelijk 5 stones per paar dagen uit workorders. Al zijn dat de stones van de vervolg quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
GokuSsj schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:38:
[...]

Die kan je toch ook uit workorders krijgen ?. Ik krijg gemakkelijk 5 stones per paar dagen uit workorders. Al zijn dat de stones van de vervolg quest.
Die van BRF krijg je iets meer van volgens mij, als ik er 2 per week krijg mag ik al blij zijn.
Erg frustrerend om LFR Highmaul iedere week te moeten doen als je even snel een alt wil gearen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Idanue schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Die van BRF krijg je iets meer van volgens mij, als ik er 2 per week krijg mag ik al blij zijn.
Erg frustrerend om LFR Highmaul iedere week te moeten doen als je even snel een alt wil gearen. }:|
Ligt eraan welk ilvl je in gedachte hebt. Mijn alts Hunter en Dk zijn al rond de ilvl640 en hebben nog nooit lfr gedaan. Krijg al ivl670 en ilvl655 en ilvl640 items uit missies.

Maar even snel kan inderdaad alleen maar via lfr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
GokuSsj schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:51:
[...]

Ligt eraan welk ilvl je in gedachte hebt. Mijn alts Hunter en Dk zijn al rond de ilvl640 en hebben nog nooit lfr gedaan. Krijg al ivl670 en ilvl655 en ilvl640 items uit missies.

Maar even snel kan inderdaad alleen maar via lfr ;)
Ik zit nu op 664 volgens mij, het gearen is het probleem niet zo maar iedere week LFR Highmaul moeten doen terwijl er toch geen gear dropt ben ik ondertussen wel een beetje zat. :P
Was wel prettig geweest als die stones ook gewoon in BRF zouden droppen.

Maar nog 1x volgende week en dan hoef ik daar niet weer heen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
EJSchuiteman schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:32:
Ik zit op openraid te kijken naar events voor Highmaul de komende periode en er is er maar 1; een achievement run. Hebben tweakers zin om een keer op zondagavond Highmaul te doen? Eerst maar eens normal clearen en wie weet in de toekomst een heroic run.

Om zelf een event te hosten op openraid gaat me te ver nog. Nog onvoldoende ervaring met deze raids.

Start: zondag 10 mei 20:30u
Difficulty: Normal/Heroic
Faction: Alliance
Item level: 640+

Stuur me maar een bericht als je interesse hebt. Graag aangeven met welke class/spec je komt en of je ons op sleeptouw kan nemen.
Spijtig dat het op zondag is (progress raid avond), anders was ik graag mee gekomen met mijn tank en had ik de tactics e.d. wel kunnen uitlegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:59:
Nog steeds hebben we vaak maar net genoeg mensen om mythic te doen, maar met de hulp van maar liefst 3 members van team 2 hadden we zondag Oregorger mythic neer :)

De score staat nu op 3/10 en vanavond maar eens kijken bij hansje en fransje... Ben benieuwd of deze een beetje soepel gaat, zou toch niet zo heel lastig moeten zijn.
Bij ons is raiden nu echt afgelopen. We hebben nog 4-5 raiders over. Nu bezinnen of het wijs is om flink te gaan recruiten voor een nieuw HC team en dan te kijken hoever we komen in 6.2. Tja of de guild te laten inslapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Hallo mensen, Ik zit al jaren op tweakers (uitgelogd dan wel) en wil dit topic toch ook is in de gaten gaan houden.

Op het moment zit ik niet in een raiding guild (ivm tijd) maar via pugs.... HEEL veel pugs heb ik nu 7/7 normal 7/7 hc, 9/10 normal 10/10 HC

Is er iemand opzoek naar een Affliction Warlock (jaja affliction)ilvl 682 die dinsdag avond, donderdag avond (na 21:00 binnenkort de geheleavond tijd) en eventueel zaterdagmiddag tijd heeft om te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
...

[ Voor 99% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Als ik niet zondag zelf moest raiden zou ik mee gaan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo de subs zijn flink gezakt eerste helft van 2015. Nu op 7.1 miljoen.

Mijn status in de guild daartegen is wel gestegen. Ben officer geworden om te zorgen dat we groeien en hopelijk met 6.2 een volwaardig raidteam hebben. Zal pittig worden zo tegen de zomer aan en ook met veel mensen die stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Dinsdag was niet mijn dag, slechte DPS dus na 3 tries op maiden HC mezelf als officer maar op de bench gezet en uitgelogd. Blijkbaar daarna guilddrama gemist, want ook een hunter werdt gebenched en daar was ze het totaal niet mee eens. Was een 50-jarige Amerikaanse, en die schold uit frustratie haar kinderen de huid vol. Wou daarna alleen op teamspeak komen als we haar exuses aan zouden bieden. Onze medicore warlock leaved daarna de guild en de hunter een paar minuten later. Vraag me af waarom een 20-jarige zich zo in laat pakken door een 50-jarige vrouw die gewoon zijn moeder had kunnen zijn.
Onze recruiter had daarna wel 3 nieuwe recruits gevonden, incl een druide healer en een andere resto shaman.

Woensdag onze eerste run als nieuwe groep, 7/10HC down in 2 uur. Mijn DPS op gruul single-target eindelijk boven de 30k DPS en tevens een paar boss-fights als off-spec healer. Ging naar mijn zin iets te vaak dood maar sfeer was zeer goed te noemen en eigenlijk maar 1 stuks loot gedist.

Helaas is onze tweede raiddag op zondag (moederdag), anders had ik eindelijk eens wat tries gehad op heroic blast-furnace.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
junglebeast schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:08:

Mijn status in de guild daartegen is wel gestegen. Ben officer geworden om te zorgen dat we groeien en hopelijk met 6.2 een volwaardig raidteam hebben. Zal pittig worden zo tegen de zomer aan en ook met veel mensen die stoppen.
Succes met recruiten, wij hebben al weken geen nieuwe recruits meer gevonden die de moeite waard zijn... Deaths per Second is ook al dood geloof ik.

Gisteren was noodgedwongen (main tank ziek, te weinig dps) maar mythic Tectus met offspec tank en wat socials. In ieder geval een extra boss neer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
sabriel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:48:
* dagboek *
Dinsdag was niet mijn dag, slechte DPS dus na 3 tries op maiden HC mezelf als officer maar op de bench gezet en uitgelogd. Blijkbaar daarna guilddrama gemist, want ook een hunter werdt gebenched en daar was ze het totaal niet mee eens. Was een 50-jarige Amerikaanse, en die schold uit frustratie haar kinderen de huid vol. Wou daarna alleen op teamspeak komen als we haar exuses aan zouden bieden. Onze medicore warlock leaved daarna de guild en de hunter een paar minuten later. Vraag me af waarom een 20-jarige zich zo in laat pakken door een 50-jarige vrouw die gewoon zijn moeder had kunnen zijn.
Onze recruiter had daarna wel 3 nieuwe recruits gevonden, incl een druide healer en een andere resto shaman.

Woensdag onze eerste run als nieuwe groep, 7/10HC down in 2 uur. Mijn DPS op gruul single-target eindelijk boven de 30k DPS en tevens een paar boss-fights als off-spec healer. Ging naar mijn zin iets te vaak dood maar sfeer was zeer goed te noemen en eigenlijk maar 1 stuks loot gedist.

Helaas is onze tweede raiddag op zondag (moederdag), anders had ik eindelijk eens wat tries gehad op heroic blast-furnace.
* einde dagboek *
Haha geweldig die guild-drama's altijd... maar erg frustrerend! kan het me nog goed herinneren in de tijd van TBC en LK 8)7 . Gisteren een Nederlandse guild gejoind op Twisting Nether. Ben benieuwd of ik een keer mee mag raiden. Mis het guild gedeelte toch wel en het hele sociale aspect ervan. Tot nu tijdens WoD was het voornamelijk in mijn geval : Online komen, pug zoeken, pugge, offline, iedere dag weer. Niks mis mee met een muziekje erbij.. Maar ben er nou wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
junglebeast schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:08:
Grootste drop ooit in de tijd dat wow bestaat... tsja, ik was er al bang voor. Ik zie mijzelf ook soms 10 min inloggen om wat follower missions aan te zetten. Er is geen behoefte om de garrison uit te gaan en het is gewoonweg saai. Geen behoefte om naar een city te gaan, want daar is bijna niemand. Eerst vond ik de garisson een toffe toevoeging, maar uit sociaal oogpunt is het een flinke misser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
bitshady schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Grootste drop ooit in de tijd dat wow bestaat... tsja, ik was er al bang voor. Ik zie mijzelf ook soms 10 min inloggen om wat follower missions aan te zetten. Er is geen behoefte om de garrison uit te gaan en het is gewoonweg saai. Geen behoefte om naar een city te gaan, want daar is bijna niemand. Eerst vond ik de garisson een toffe toevoeging, maar uit sociaal oogpunt is het een flinke misser.
Hier ben ik het wel mee eens, vroeger zag ik nog vaak ingame vrienden in steden. Maar kom nu de garrison niet meer uit eigenlijk. Gelukkig vind ik het levelen nog leuk, maar anders zou ik het ook niet leuk meer vinden. Ook raid ik nog casual om toch beetje tussen de mensen te zijn.

De andere kant is wel weer dat ik niet zonder garrison zou kunnen, maak zo ongelovelijk veel gold met missies dat ik eigenlijk niet zonder zou kunnen :). En dat met 2 keer per dag inloggen :).

Gelukkig speel ik nu gratis dankzij de tokens dus dat vind ik dan wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
GokuSsj schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens, vroeger zag ik nog vaak ingame vrienden in steden. Maar kom nu de garrison niet meer uit eigenlijk. Gelukkig vind ik het levelen nog leuk, maar anders zou ik het ook niet leuk meer vinden. Ook raid ik nog casual om toch beetje tussen de mensen te zijn.

De andere kant is wel weer dat ik niet zonder garrison zou kunnen, maak zo ongelovelijk veel gold met missies dat ik eigenlijk niet zonder zou kunnen :). En dat met 2 keer per dag inloggen :).

Sluit me hier ook bij aan :P . Ondertussen 5 lvl 100's (all horde), dus dat gaat wel lekker met gold. Maar end game is voor mij al heel snel boring. Deed graag BG's, maar daar heb ik het gevoel dat ik tegen 90% bots speel ;( . Nu maar weer een nieuwe toon levelen, toch maar een keer de alliance kant helemaal doorlopen. Overigens zijn 2 vrienden van mij ook om deze reden gestopt op dit moment. En dat zijn ook spelers die ondertussen 8 jaar of langer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
marijnvtg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:15:
[...]
Deed graag BG's, maar daar heb ik het gevoel dat ik tegen 90% bots speel ;( .
Heb jij ook zulke enorm lange queue's voor BG's op het moment? Gisteravond totaal 4 bg's kunnen doen omdat de queuetimer minimaal 20 minuten was...

En als we dan een queue kregen was het IoC, waar inderdaad ook 90% van de horde een bot is. Lopen allemaal exact dezelfde route, wel grappig om te zien, maar gewoon jammer.

Heb nu 4 full conquest geared characters en ben nu al wel weer klaar met Warlords S1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Volgens mij hebben ze de wowarmory ook ge-update met de +5ilvl. valt me nu pas op eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
marijnvtg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:15:
[...]

Deed graag BG's, maar daar heb ik het gevoel dat ik tegen 90% bots speel
Ik doe bijna alleen maar PVP en battlegrounds ( meeste random) en heb totaal niet het gevoel dat ik tegen bots speel :?

Ik speel meestal Retri paladin in battlegrounds omdat ik holy hierin niet zo goed vind, Vind het dan wel weer makkelijker om arena as holy te spelen

Ik zou graag wel meer world pvp zien. Mischien moeten ze de beloning hoger maken voor het verslaan van pvpers, en meer pvp quest maken ( ashran telt niet mee vind ik omdat dit gewoon eigelijk een battleground is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
GokuSsj schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Log 1x per dag in met 3 chars voor gold (3 chars = +/- 30k per maand dus ez life) Daarnaast doe ik alleen vrijdag en zondag raiden (als ik tijd en zin heb) gaat toch nergens meer over tegenwoordig. En het is weer zomer dus er moet ook weer getrained worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zenety schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:19:
[...]
Heb jij ook zulke enorm lange queue's voor BG's op het moment? Gisteravond totaal 4 bg's kunnen doen omdat de queuetimer minimaal 20 minuten was...
Meestal rond de 10 minuten, het is in ieder geval niet meer (bijna) instant zoals een half jaar/jaar geleden.
Ik doe bijna alleen maar PVP en battlegrounds ( meeste random) en heb totaal niet het gevoel dat ik tegen bots speel :?
Nou tegen bots valt opzich wel mee. Eerder met bots. En t eindeloze gemekker in de countdown GET GLAIVES!! GET GLAIVES!! GO TO DOCKS FFS bla bla. Maar goed, dat is al langer zo.

[ Voor 30% gewijzigd door Rhain op 07-05-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
marijnvtg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Meestal rond de 10 minuten, het is in ieder geval niet meer (bijna) instant zoals een half jaar/jaar geleden.

[...]

Nou tegen bots valt opzich wel mee. Eerder met bots. En t eindeloze gemekker in de countdown GET GLAIVES!! GET GLAIVES!! GO TO DOCKS FFS bla bla. Maar goed, dat is al langer zo.
Ik was inderdaad ook instant queue's gewoon gewend.

Ik zet nog eerder mn bg chat gewoon uit, kan je rustig spelen zonder al dat gemekker te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zenety schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:34:
[...]

Ik was inderdaad ook instant queue's gewoon gewend.

Ik zet nog eerder mn bg chat gewoon uit, kan je rustig spelen zonder al dat gemekker te lezen :P
Vooral doen, geef je zelf een handicap :o .Ik maak vaak aan het begin duidelijk dat mensen INC moeten roepen in de chat. Natuurlijk doet niet iedereen dat maar maar als mensen dat wel doen is de kans op winnen een stuk groter. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
HStyles schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Vooral doen, geef je zelf een handicap :o .Ik maak vaak aan het begin duidelijk dat mensen INC moeten roepen in de chat. Natuurlijk doet niet iedereen dat maar maar als mensen dat wel doen is de kans op winnen een stuk groter. :>
Random bg's vind ik totaal niet interessant om te winnen, de chat draagt nooit iets bij en inc word nooit doorgegeven. Laat staan dat er mensen blijven staan om te defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zenety schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:07:
[...]
Random bg's vind ik totaal niet interessant om te winnen, de chat draagt nooit iets bij en inc word nooit doorgegeven. Laat staan dat er mensen blijven staan om te defenden.
In hoeverre heb je het dan nog over 'mensen' of bots. Heb totaal 0 kennis van bots, maar kan me voorstellen dat je je bot niet programmeert om ergens een post te defenden maar juist lekker op killen stuur oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
marijnvtg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:10:
[...]

In hoeverre heb je het dan nog over 'mensen' of bots. Heb totaal 0 kennis van bots, maar kan me voorstellen dat je je bot niet programmeert om ergens een post te defenden maar juist lekker op killen stuur oid
Honorbuddy (van zover ik weet) zal standaard inderdaad naar het gevecht lopen. Hij zoekt naar hotspots waar veel mensen in combat zijn. Is dat er niet, dan loopt hij naar objectives. Ik ken geen bot die inderdaad verdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Succes met recruiten, wij hebben al weken geen nieuwe recruits meer gevonden die de moeite waard zijn... Deaths per Second is ook al dood geloof ik.

Gisteren was noodgedwongen (main tank ziek, te weinig dps) maar mythic Tectus met offspec tank en wat socials. In ieder geval een extra boss neer :p
Ja we gaan ook kijken of er een guild is die met ons wil mergen. Ik ga het tenminste nog proberen om voor 6.2 een team bij elkaar te krijgen voor goeie Heroic progressie. Als dat niet lukt dan is iedereen die gebleven is vrij om te gaan raiden waar ze maar willen. Dan is The Nephilim zeg maar een sociale hangplek geworden voor eventuele alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Voor 3 BRF hc evenementen opgegeven vanavond met mijn ilvl680 en 7/10 ervaring, maar het is helaas niet goed genoeg weer. Niet geaccepteerd. Misschien moet ik het raiden wat meer los laten. Retri pala doen ook niet super goede dps, haal er met moeite 32-34k uit. En heb geen zin om een raiding guild te joinen voor 3 vaste avonden.

Ik snap openraid ook wel, elke keer zitten er andere mensen in hun raid waar mensen weer gear nodig hebben. Daardoor missen ze steeds weer kans op bepaalde gear.

Of moet ik moet is kijken hoe het is om als pala healer door het leven te gaan :P

Ga nog even kijken wat ik met komende patch ga doen, of mijn dk naar boven skillen of mijn hunter misschien. Beide staan in top5 dps op dit moment.

Vanavond staat warlock van 96 naar 98 op het programma, morgen naar level 100.

Vraagje, weet iemand of op het moment dat je crafted gear upgrade. Bijvoorbeeld van ilvl640 naar ilvl655. Blijft het required level dan 91 ?. Zo ja, dan zou het betekenen dat ik mijn level 96 warlock al 3 ilvl670 items kan laten dragen, zou de quests nog makkelijker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh zoveel zeggen die statistics nou ook weer niet. Plus je gear is ruimschoots genoeg voor brf hc. Denk dat je eerder te maken hebt met het feit dat er in een raid al niet zo gigantisch veel melee nodig zijn. En als plate dps is het dan nog moeilijker. Ik zou als RL ook liever niet veel meer dan 4 plate in mn raid hebben. Vaak heb je er bij de tanks al 1 of 2, pally healer derbij is 3 dan heb je misschien 1 of 2 spots open voor een plate dps.
Denk eerder dat dat het is dan dat ze je gear niet goed genoeg vinden. En mensen willen easy clear dus ook al zegt het geen reet kijken ze idd naar achievs. Die je overigens onmogelijk kan halen als je geen invites krijgt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:02:
Meh zoveel zeggen die statistics nou ook weer niet. Plus je gear is ruimschoots genoeg voor brf hc. Denk dat je eerder te maken hebt met het feit dat er in een raid al niet zo gigantisch veel melee nodig zijn. En als plate dps is het dan nog moeilijker. Ik zou als RL ook liever niet veel meer dan 4 plate in mn raid hebben. Vaak heb je er bij de tanks al 1 of 2, pally healer derbij is 3 dan heb je misschien 1 of 2 spots open voor een plate dps.
Denk eerder dat dat het is dan dat ze je gear niet goed genoeg vinden. En mensen willen easy clear dus ook al zegt het geen reet kijken ze idd naar achievs. Die je overigens onmogelijk kan halen als je geen invites krijgt xD
Ja inderdaad!, misschien komende patch weer eens kijken naar hunter. Die komen erg goed uit de test :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
We zoeken nog twee dps die ons team willen versterken zodat wij 100% zeker mythic kunnen raiden. Gezien al die bovenstaande reacties zullen er vast wel wat mensen interesse hebben! Ongeveer de helft van de guild bestaat uit Nederlandse members!

Groetjes!

Recruitment link:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/13987541595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
GokuSsj schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:51:
Voor 3 BRF hc evenementen opgegeven vanavond met mijn ilvl680 en 7/10 ervaring, maar het is helaas niet goed genoeg weer. Niet geaccepteerd. Misschien moet ik het raiden wat meer los laten. Retri pala doen ook niet super goede dps, haal er met moeite 32-34k uit. En heb geen zin om een raiding guild te joinen voor 3 vaste avonden.
Trade channel dan maar in de gaten houden vanavond ;) Wie weet heb je geluk.
En ik vergeet uiteraard LFR.
Vraagje, weet iemand of op het moment dat je crafted gear upgrade. Bijvoorbeeld van ilvl640 naar ilvl655. Blijft het required level dan 91 ?. Zo ja, dan zou het betekenen dat ik mijn level 96 warlock al 3 ilvl670 items kan laten dragen, zou de quests nog makkelijker maken
Een upgraded item blijft gewoon required level 91, dus in theorie zou dit werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:17:
[...]

Ja inderdaad!, misschien komende patch weer eens kijken naar hunter. Die komen erg goed uit de test :).
Hunters zijn nu al goed hoor :P
En ik zou eens gewoon kleine stapjes nemen. Gewoon een premade group zoeken in LFG en dan 1-3 bazen doen en dan een nieuwe groep zoeken als het tegenzit of groep niet genoeg is voor de volgende bazen. Mijn raid tijden zijn naast zondag/maandag avond erg flexibel dus ik vind het erg fijn om te raiden wanneer ik dat wil op een avond.

Dagboek:
DK lopen gearen afgelopen paar dagen. Item level van 655 nu. Heb een 665 strength trinket gekocht voor 5k (gaan voor 25k in realm) dus ben erg blij met de aankoop totdat ik een goede vervanger heb :P
Ook blij dat ik met mijn planning voor mijn dk goed loopt. Binnen 12 dagen (15 uur) heb ik alle resources voor de essentiële garrison gebouwen. Kan daardoor dat nu ook weer eens met rust laten.

Hoop ook dat ik morgen avond mijn shaman 5 levels omhoog kan brengen naar 90. Dan kan ik die enkele weken zo laten om maar eens aan een warlock / priest te beginnen. Zo begint mijn doel om 6 level 100s voor 6.2 aardig op stoom te komen en dan uiteindelijk 10 level 10s voor het einde van de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Nadat we woensdag niet de benodigde 10 personen online hadden om de raid in te gaan is het gisteren wel gelukt. Uiteindelijk zijn we met 11 man de BRF heroics weer ingedoken. We zijn als guild nu 7/10H en daar mag toch wel snel wat meer progress in komen vind ik persoonlijk. In ieder geval weer wat leuke drops gehad voor mezelf en vooral voor offspec. Itemlevel nu opgekrikt naar 680 voor Enhancement en 678 voor Resto. Die laatste had enorm veel baat bij mijn seal roll voor de int mace van H&F. Heerlijk om nu ook op dat level te zitten als resto.

We hebben helaas alleen maar H&F, Flame, Kromog en Beastlord down gekregen. We zijn daarna verder gegaan op Operator, maar die kregen we niet down (wel tekens <10% volgens mij). Gewoon één domme fout van iemand en dan is het gedaan. Hopelijk volgende week weer echte progress. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:56
Ik ga stoppen met WoW en wil mijn erfenis met één van jullie delen. In mijn erfenis heb ik wat rotzooi van de vorige expansion(s) zitten (enchanting en mining shit). Daarnaast wat andere crafting materials en wat huidige expansion herbs/ore.
Ook zit er een mooie Fortune Card (5k) bij en wat geld om uit te geven (43k).

Voorwaarden:
- Spelend op Defias Brotherhood Horde.
- Stuur me een leuke DM of ingame bericht waarom nou JIJ mijn erfenis verdient.
Ingame: Defias Brotherhood, Tweakers guild, character: Zarosh

Ik wil dit vandaag nog verdelen ivm het aflopen van mijn gametijd.

Dat was 'm! Succes nog! :w

[ Voor 4% gewijzigd door Xerox op 08-05-2015 14:47 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Xerox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:43:
Ik ga stoppen met WoW en wil mijn erfenis met één van jullie delen. In mijn erfenis heb ik wat rotzooi van de vorige expansion(s) zitten (enchanting en mining shit). ...
Jammer te horen dat je stopt. Vergeet niet uit loggen aan de shire of the fallen warrior in the barrens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encya
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ik zit er juist weer aan te denken om te beginnen. Vorige keer gestopt omdat de guild en server(Stormreaver) waar ik in zat zo goed als leeg was en ik eigenlijk te weinig tijd had om te raiden. Ben ook zeer benieuwd naar de 6.2 patch met timewarp en mythic dungeons.

Nu wil ik dat weer gaan oppakken met mijn vertrouwde priest(healer). Is er nog een actieve tweakers guild of zijn er drukke servers waar nog een hoop op gebeurd?

Character: Encya;

[ Voor 10% gewijzigd door encya op 08-05-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ishama
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
is er nog toevallig een casual raiding guild op Shadowsong Alliance die een resto shammy kunnen gebruiken. Na een ruzie in onze guild is onze guild uit elkaar gevallen. Weet zo even niet wat mijn ilvl is op dit moment. Maar dat kan ik dit weekend of later vanavond wel even vermelden.
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.