Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad. Al denk ik dat ze dit allang ingecalculeerd hebben. Met dit wanbeleid heeft NAC het nog lang volgehouden...hupske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:06:
Wel sportief dat het publiek klapt! Hoor geen gefluit of iets.
I served in a company of heroes.
Hopen dat Heerenveen het haalt. Dan kunnen ze er vervolgens uitvliegen tegen een of andere onbeduidende oost-Europese club
benieuwd hoe ze dit financieel trekken, ze zijn toch al redelijk bankroet.toolkist schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:10:
[...]
Inderdaad. Al denk ik dat ze dit allang ingecalculeerd hebben. Met dit wanbeleid heeft NAC het nog lang volgehouden...
Dit zou zo maar eens de druppel kunnen zijn.
Maar niet voordat er groot feest is gevierd is op een plein/bij het stadhuis met een bus waar de spelers op zitten en ze als helden worden onthaald.RoD schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:11:
Ondertussen staat Heerenveen 1-2 voor, weer twee keer Uth. Dat is ook een lekker begin zeg.
Hopen dat Heerenveen het haalt. Dan kunnen ze er vervolgens uitvliegen tegen een of andere onbeduidende oost-Europese club
Ja Groningen, volgende keer als je Europees voetbal haalt, doe er dan iets meer mee dan een feestje geven en eruit vliegen tegen Aberdeen

Laatste keer dat ik checkte had Groningen EL poulefase gehaald 😏JanW schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:15:
[...]
Ja Groningen, volgende keer als je Europees voetbal haalt, doe er dan iets meer mee dan een feestje geven en eruit vliegen tegen Aberdeen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Anyway, ik heb 3 goals gemist.
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 31-05-2015 17:20 ]
...
Ja, nu wel inderdaad, door die bekerwinst, vorig seizoen echter...St@m schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:18:
[...]
Laatste keer dat ik checkte had Groningen EL poulefase gehaald 😏
Nee, jij hebt liever een clubbie wat er in de voorronde al uitvliegt tegen een of ander nietszeggend clubje uit het oostblok, zeer goed voor Nederland in het Europese klassement...Luxicon schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:19:
Hopelijk gaat Heerenveen de EL halen. Ik heb ook niks met Vitesse trouwens. Club die gelift is zoals City en Chelsea dat zijn. Het station is ook veel te groot voor die club. Te veel lege plaatsen iedere wedstrijd.
Anyway, ik heb 3 goals gemist.

Nee, maar ik denk dat Heerenveen niet echt veel ten onder doet aan Vitesse. Al missen ze na dit seizoen Uth.mad-dog schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:23:
[...]
Nee, jij hebt liever een clubbie wat er in de voorronde al uitvliegt tegen een of ander nietszeggend clubje uit het oostblok, zeer goed voor Nederland in het Europese klassement...
[ Voor 59% gewijzigd door Luxicon op 31-05-2015 17:25 ]
...
Zoals Petrolul Ploiesti oidmad-dog schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:23:
[...]
Nee, jij hebt liever een clubbie wat er in de voorronde al uitvliegt tegen een of ander nietszeggend clubje uit het oostblok, zeer goed voor Nederland in het Europese klassement...
Mm je kan er wel op rekenen dat er dan wat meer spelers naar Vitesse willen, aangezien ze EL kunnen spelen. Ze kunnen dus makkelijker betere spelers hurenLuxicon schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:25:
Nee, maar ik denk dat Heerenveen niet echt veel ten onder doet aan Vitesse. Al missen ze na dit seizoen Uth.
[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 17:27 ]
Uiteindelijk zal Vitesse niet veel verder komen. Gemiddeld genomen heeft Vitesse een betere ploeg maar internationaal stellen we gewoon niet veel meer voor.mad-dog schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:23:
[...]
Vitesse heeft het nadeel dat de selectie vaak pas vlak voor het sluiten van de markt rond is. Omdat het altijd maar weer afwachten is wat Chelsea stuurt.RoD schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Uiteindelijk zal Vitesse niet veel verder komen. Gemiddeld genomen heeft Vitesse een betere ploeg maar internationaal stellen we gewoon niet veel meer voor.
Dus die zullen zo vroeg in het seizoen dezelfde potentie hebben als Heerenveen.
http://www.omroepbrabant....g+rondom+NAC-stadion.aspxhupske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:06:
Wel sportief dat het publiek klapt! Hoor geen gefluit of iets.
Las al eerder op twitter dat cameraman van Omroep Brabant belaagd is door supporters.
Dat is dan idd wel weer erg jammer. Mensen die hun emoties niet in de hand hebben.schwarzenegger schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:34:
[...]
http://www.omroepbrabant....g+rondom+NAC-stadion.aspx
Las al eerder op twitter dat cameraman van Omroep Brabant belaagd is door supporters.
Vitesse - Heerenveen is wel een erg leuke wedstrijd om te zien. Uitstekende voetbal dag zo
Penalty Vitesse!
Die zit er erg netjes in
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 17:59 ]
...
Klopt, gaat erg makkelijk liggen. Maar Then deed er alles aan om het een overtreding te laten lijken.Luxicon schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:59:
Hij werd wel vastgehouden, maar dat is makkelijk gegeven zo.
Echt, wtf.
Het is wel weer spannend zo. Bij elk doelpunt van Heerenveen moet Vitesse twee keer scoren. Het is nog niet klaar.
Ja, nee, dat is inderdaad juist geconcludeerd.
Die St. Juste heeft trouwens echt ongelofelijke uitschuifbenen. Hoe vaak hij wel niet een schot heeft geblokkeerd met een tackle (niet alleen vandaag, maar ook in andere wedstrijden).
...
Klopt. Heerenveen zal het moeten hebben van de counter. Ik geef Vitesse de meeste kans, maar een counter kan dodelijk zijn.Luxicon schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:12:
Vitesse speelt wel enorm veel beter.

Jajajaj 3-2 Pröpper!
Nog een 4e erbij en je hebt meer zekerheid.
[ Voor 35% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 18:21 ]
Heeft alleen de hersenen van een goudvis door zijn shirt uit te trekken.

Staat voorop idd!Fleximex schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:27:
En had eigenlijk al niet meer op het veld moeten staan.
[ Voor 103% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 18:28 ]
Vitas!
Feyenoord mag blij zijn dat ze er door Heerenveen zijn uitgeknikkerd. 2 wedstrijden tegen Vitesse zou echt een complete afgang betekenen
[ Voor 60% gewijzigd door mad-dog op 31-05-2015 18:31 ]
Wanneer zijn de voorrondes waarin Vitesse instroomt?dutchgio schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:37:
Tja een Vitesse dat Europa in moet met waarschijnlijk geen Pröpper en sowieso geen Traore, dat moet ook nog maar blijken of het wat wordt.
Als die vrij vroeg zijn dan zie ik Vitesse er wel uit vliegen.
De versterkingen die ze echt nodig hebben zullen wel weer laat binnen komen.
Dus misschien is die er nog wel bij.
Hij zou slechts 2mln kosten, als dat klopt is het wel een koopje.
Dat is inderdaad veel te weinig. Zeker gezien Finnbogason voor het viervoudige wegging en Uth wel wat meer kwaliteiten heeft...Deadsy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:31:
Uth zou rond zijn met Hoffenheim.
Hij zou slechts 2mln kosten, als dat klopt is het wel een koopje.
Hopelijk vangt Heerenveen wat meer, want dit is niks

Contract voor nog maar een jaar. Maar dan vind ik het nog te weinig, die 2mln zou Feyenoord toch ook moeten kunnen betalen.RoD schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:40:
[...]
Dat is inderdaad veel te weinig. Zeker gezien Finnbogason voor het viervoudige wegging en Uth wel wat meer kwaliteiten heeft...
Hopelijk vang Heerenveen wat meer, want dit is niks
Onzin. Feyenoord was qua veldspel beter dan Heerenveen dus nu zeker niet kansloos. Vitesse was de favoriet geweest vanwege de vorm maar die pot in De Kuip was ook maar één wedstrijdmad-dog schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:30:
Feyenoord mag blij zijn dat ze er door Heerenveen zijn uitgeknikkerd. 2 wedstrijden tegen Vitesse zou echt een complete afgang betekenen
[ Voor 70% gewijzigd door D-e-n op 31-05-2015 20:12 ]
Een speler moet zelf ook nog willen he. En hij wil meen ik buiten NL spelen.Deadsy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:53:
[...]
Contract voor nog maar een jaar. Maar dan vind ik het nog te weinig, die 2mln zou Feyenoord toch ook moeten kunnen betalen.
Geen NAC-Ajax meer, geen NAC-Willem II. etc...etc...
Geen NAC meer zondagavond 19.00 uur...
Wat een ellende. Had na 22 jaar eredivisie niet gedacht dat ze er nog uit zouden vliegen.

Ja hij wil zelf terug naar Duitsland.Vos schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:13:
[...]
Een speler moet zelf ook nog willen he. En hij wil meen ik buiten NL spelen.
Maar als ik zelf mocht kiezen tussen Feyenoord en Hoffenheim dan zou ik zelf naar Feyenoord gaan.
Bij Hoffe zal er wel meer betaald worden maar is de kans op banken wel wat groter. Bij Feyenoord zal hij direct 1e keus worden.
Andere landen zijn overigens vaak niet beter.
Ook als je Duitser bent?Deadsy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:21:
[...]
Ja hij wil zelf terug naar Duitsland.
Maar als ik zelf mocht kiezen tussen Feyenoord en Hoffenheim dan zou ik zelf naar Feyenoord gaan.
Wat betreft die overtreding van Labyad:
Nou ben ik benieuwd op welk moment Nijhuis dat zei.. Vlak na de overtreding, of ergens na de wedstrijd?Gevraagd naar zijn tackle op Uth reageerde Labyad afgemeten bij FOX Sports. 'Ik ben geen lieverdje op het veld en dat wíl ik ook niet zijn. Ik probeerde de bal natuurlijk te raken, maar hij daalde wat te snel. De scheidsrechter (Bas Nijhuis, red.) zei dat hij me rood had kunnen geven.'
Vooral vanwege zijn leeftijd zou ik Feyenoord boven Hoffenheim verkiezen.
Hij heeft nog een hele carriere voor zich en dan zou ik kiezen voor een club waar ik aan spelen toe kom en ik acht de kans bij Hoffe groot dat hij op de bank terecht komt (tenzij hij in de voorbereiding direct kan vlammen).
Jij volgt Hoffenheim begrijp ik?Deadsy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:53:
[...]
Vooral vanwege zijn leeftijd zou ik Feyenoord boven Hoffenheim verkiezen.
Hij heeft nog een hele carriere voor zich en dan zou ik kiezen voor een club waar ik aan spelen toe kom en ik acht de kans bij Hoffe groot dat hij op de bank terecht komt (tenzij hij in de voorbereiding direct kan vlammen).
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 31-05-2015 20:56 ]
Ehh.. Misschien met de winterstop dandutchgio schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:50:
Maaskant zat toen nog helemaal niet bij NAC en was ook nog niet in beeld daar, (?) dus dat is dan heb je wel een heel sterk inzicht daarin.

Ach je hoeft de club toch niet echt te volgen om te begrijpen hoe het waarschijnlijk zal lopen. Of wel?Vos schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:55:
[...]
Jij volgt Hoffenheim begrijp ik?Lijkt me allemaal lastig te boordelen, hij zal er sowieso veel meer verdienen.
Uth komt daar niet binnen als de grote meneer, als de top aankoop, de onbetwiste nummer 1.
Hij heeft het voordeel dat de huidige spitsen van Hoffe ze er niet echt vaak in schieten dus ze zullen hem in de voorbereiding een eerlijke kans geven en hij zal op gelijke voet beginnen.
Als hij in de voorbereiding gaat vlammen dan zal hij wel de 1e keus worden, doet hij dat niet dan zit hij gewoon op de bank.
Bij Feyenoord heb je het voordeel dat je de competitie al kent en je komt beter binnen dan bij Hoffe,
Bij Feyenoord zou hij de voorbereiding denk ik wel beginnen als eerste keus en zelfs bij een mindere periode zouden ze hem denk ik wel laten staan.
En 2 miljoen is wel erg weinig hoor. Hij scoort wel gewoon 15 keer in de Eredivise.
Los van dat heeft hij wel aangegeven naar Duitsland te willen, maar ook wel verbaasd aan de andere kant dat er geen topclub in Nederland heeft geïnformeerd.
Elk bod op Kazim zou ik accepteren, maar daar komt toch niemand voor.
De huidige club zal waarschijnlijk dat geld dat ze erin hebben zitten terug willen zien. En hij zal nu waarschijnlijk meer verdienen dan dat ze bij Feyenoord kunnen betalen.toolkist schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:30:
Waarom gaat Feyenoord niet voor Finbogason? Die zit blijkbaar alweer een tijd op de bank in Spanje.
[ Voor 86% gewijzigd door Luxicon op 01-06-2015 00:10 ]
...
Sterkte ermee..! Hetzelfde gebeurde ons afgelopen jaar na 41 seizoenen eredivisie. Hopelijk kunnen jullie snel terugkeren. Net als Roda hoort ook NAC gewoon op het hoogste niveau.readytoflow schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:21:
![]()
![]()
![]()
Geen NAC-Ajax meer, geen NAC-Willem II. etc...etc...
Geen NAC meer zondagavond 19.00 uur...
Wat een ellende. Had na 22 jaar eredivisie niet gedacht dat ze er nog uit zouden vliegen.
Gelukkig is het maar bij 1 seizoen Jup gebleven, dat is echt niet om aan te zien.
De extreme haat van NAC fans richting Feyenoord.
En nu lekker spelen in de Juup
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Roda terug, tja... Wéér zo'n fopgrasveld erbij in de eredivisie
Ik hoop juist elk jaar dat er zo veel mogelijk fopgras uit de eredivisie verdwijnt...
Graafschap en NEC terug vind ik dan wel weer leuk. NEC vanwege de mooie strijd altijd tussen hen en Vitesse, Graafschap weet ik niet zo goed waarom. Leuk, nuchter clubje met goede aanhang. Ik zie dat tien keer liever dan clubs als Excelsior ofzo. Van die troosteloze halflege stadions, troosteloos voetbal, yuk.
Ajax trouwens definitief een beschermde status in de voorrondes van de CL (bron):
Wordt nog steeds een lastig verhaal helaas, zeker met de huidige selectie. Twee of drie goede, gerichte, ervaren aankopen zouden het voor mijn gevoel wel een stuk haalbaarder kunnen maken, maar dan nog ben je afhankelijk van de loting. Ik zie Ajax in de huidige vorm niet winnen van Lazio, CSKA of Monaco, om er maar een paar te noemen.Ajax heeft zowel bij de derde voorronde van de Champions League als bij winst in de vierde en laatste voorronde de beschermde status bij de loting. Door de zege van Lazio uit bij Napoli is Ajax qua UEFA coëfficiënt bij de loting definitief zeker van plaatsing bij de beschermde ploegen. Indien het hoger genoteerde Napoli derde was geworden in Italië zou Ajax in de vierde voorronde niet beschermd zijn en clubs als Manchester United, Valencia, Bayer Leverkusen, Shakhtar Donetsk of Napoli kunnen treffen.
Ajax Netwerk
Mogelijke tegenstanders bij loting derde voorronde:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahce
Panathinaikos
Rapid Wien
Ajax Netwerk
Mogelijke tegenstanders indien Ajax de vierde en laatste voorronde haalt:
Lazio Roma
Sporting Lissabon
CSKA Moskou *
Club Brugge *
Monaco *
Ajax Netwerk
* Ploegen moeten zich nog wel zien te plaatsen via de derde voorronde. Anders zijn de tegenstanders club met een lagere UEFA coefficient.
2
[ Voor 47% gewijzigd door Jorizzz op 01-06-2015 09:22 ]
Ik denk toch niet dat een scheids en grensrechter met droge ogen kunnen beweren dat ze het wel hebben waargenomen maar verkeerd beoordeeld hebben?
Joh, behalve Clasie, kan de helft nog geen eens mee bij de zaterdagamateurs. Die Manu man.. alsjeblieft... Maar ik heb sowieso het idee dat jeugd in Nederland op de één of andere manier niet doorkomt en veel langer jeugd blijft of zo. Het worden geen mannen, zoals in het buitenland. Heel raar. Die Pogba, hoe oud is die? 22? Als je hem zie met z'n 1 meter 90, is dat echt een kerel. Als je dan naar Boëtius of Maher kijkt, zijn dat gewoon nog jochies. Behalve Clasie, die heeft dan weliswaar een babyface, maar is wel een kerel binnen en buiten het veld, vind ik. Ook hoe die praat. Clasie moet ook gewoon weg bij Feyenoord, als ie beter wil worden. Tja, en dat ie niet gehaald wordt door clubs, omdat ze hem niet goed genoeg vinden.. Vind je het gek als je dat om je heen hebt lopen? Naar wie moet ie de bal spelen? In dit elftal kan ie nooit z'n kwaliteiten laten zien natuurlijk.dutchgio schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:37:
Ze hebben geen geld Bij Feyenoord, moet er eerst wat verkocht worden voor er weer wat bij kan.
Elk bod op Kazim zou ik accepteren, maar daar komt toch niemand voor.
En dat Kazim in het eerste van Feyenoord speelt, zegt voor mij alles over de scouts bij Feyenoord. Ik weet niet waar die gasten naar zitten te kijken, maar niet naar voetbal in ieder geval. Van de week zag ik ook weer iets bij VI geloof ik, zei ie ergens over Ruud Gullit "Het is een geweldige speler met een geweldige staat van dienst, maar hij praat onzin" Dan denk ik van joh, je mag Ruud Gullit's veters nog geen eens strikken man.. Labyad een beetje een klap geven, ventje is twee koppen kleiner. Zielig mannetje..
Maar bij andere clubs heb ik dat net zo met bepaalde spelers, dat ze niet meekunnen. Soms zit ik te kijken en denk ik hoe is het mogelijk dat die bij een profclub speelt. Die kan er helemaal niks van.
Het feit dat jij "blij" bent dat NAC eruit ligt, klinkt eerder als je eigen haat richting NAC.Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:06:
Ik ben blij dat NAC er eindelijk uit is, ondanks schulden alleen maar spelers halen..
Maar bij Feyenoord geen wanbeleid zeker? Paar jaar geleden 50 miljoen schuld en moesten weer gereden worden anders waren ze failliet. Ook allemaal door te dure, oude, afgedankte spelers te halen met te hoge salarissen.
En voordat iedereen begint, dat ik zit te bashen op Feyenoord, dat is helemaal niet waar, want ik vind Feyenoord een geweldige club met een geweldig stadion en een geweldige aanhang, die zeker in de Eredivisie moet blijven, maar het elftal is gewoon flut, maar dat is bij Ajax net zo. Daar kan de helft ook geen eens mee. Europees gezien is er gewoon veel meer nodig dan wat er nu in Nederland rondloopt, zeker qua fysiek, kracht en snelheid.
En de schuld is weggewerkt, dus nu geen wanbeleid.chim0 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:40:
[...]
.
[...]
Het feit dat jij "blij" bent dat NAC eruit ligt, klinkt eerder als je eigen haat richting NAC.
Maar bij Feyenoord geen wanbeleid zeker? Paar jaar geleden 50 miljoen schuld en moesten weer gereden worden anders waren ze failliet. Ook allemaal door te dure, oude, afgedankte spelers te halen met te hoge salarissen.
En voordat iedereen begint, dat ik zit te bashen op Feyenoord, dat is helemaal niet waar, want ik vind Feyenoord een geweldige club met een geweldig stadion en een geweldige aanhang, die zeker in de Eredivisie moet blijven, maar het elftal is gewoon flut, maar dat is bij Ajax net zo. Daar kan de helft ook geen eens mee. Europees gezien is er gewoon veel meer nodig dan wat er nu in Nederland rondloopt, zeker qua fysiek, kracht en snelheid.
Iedere keer Helemaal niets in Rotterdam zingen, wat hebben ze zelf dan?
Ja de jupiler league nu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik was in het stadion... vanuit mijn hoek leek het alsof Uth zich aanstelde.... (heb de beelden nog niet gezien, maar lees al her en der dat het absoluut een aanslag was).... De scheidsrechter dacht ook dat het aanstelleritus was, want die gebaarde naar Uth dat hij op moest staan... daaruit trek ik de conclusie dat de scheids het dus heeft waargenomen en verkeerd heeft beordeeld...PWM schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:06:
Mogen er we vanuit gaan dat de overtreding van Labayd niet gezien is door de scheidsrechter en hij nog gewoon lekker 10 wedstrijden op de bank mag plaatsnemen (mits hij niet door zijn zetbaas naar een volgend spelershuis word gebracht?).
Ik denk toch niet dat een scheids en grensrechter met droge ogen kunnen beweren dat ze het wel hebben waargenomen maar verkeerd beoordeeld hebben?
ik neem aan dat je voor Feyenoord bent, gezien je reactie. Hoe kun je als Feyenoorder nu met droge ogen een andere club betichten van extreme haat richting een club?Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:06:
Ik ben blij dat NAC er eindelijk uit is, ondanks schulden alleen maar spelers halen..
Ik vind Kazim ook drie keer niks maar je kunt ook overdrijven. Het is niet zo zwart-wit. Een Boetius kan in een andere samenstelling plots weer opbloeien, El Ahmadi en Toornstra zijn hele bruikbare spelers en Feyenoord heeft gewoon een super talentvol centrum. Vergeet niet dat Feyenoord deze competitie gewoon boven Vitesse en negen punten boven Heerenveen eindigde.
Alleen de combinatie van kwaliteiten was het afgelopen seizoen compleet verkeerd. Voeg daar het gemis van een echte spits bij en je krijgt een elftal wat kan controleren maar niet kan doorbijten.
Ik vind ook dat Clasie moet vertrekken, maar ook in het belang van Feyenoord. Het vertrek van Clasie kan ruimte scheppen om de balans te herstellen. Een type Ziyech voor een duo Toornstra-El Ahmadi (of wat mij betreft nog steeds Vilhena) en je middenveld kan plots een stuk doortastendere zijn.
Qua spits is het inderdaad triest. Kazim moet eigenlijk weg. Als hij blijft als reserve kan het wel eens een lastig mannetje worden. Maar alsjeblieft geen Castaignos.. ik trek van Geel uit het Maasgebouw als hij in hem investeerd. Belachelijk om daar transfergeld aan uit te geven, maar moeilijk doen over tekengeld Guidetti. Neej dan Achahbar de kans geven. Hij heeft bijgetekend en moet minimaal 10x in de basis starten komend seizoen.
Boetius en Vilhena lekker verkopen of op de tribune laten zitten. Leuke zaakwaarnemers bij de Stellar Group. Ze mogen blij dat ze het shirt van Feyenoord mogen dragen.
Spannende tijden. Maar het vertrouwen in van Geel zakt met de dag..
Als je pretendeert als redder terug te komen moet je de klus afmaken en niet bij een tegenslag vertrekken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Degradatie is gewoon falen. Opstappen lijkt mij dan ook logisch.
Toen ie kwam zou ie wel eventjes wereldsterren mee nemen. Ik denk niet dat ie opstapt omdat ie gefaalt heeft maar meer omdat "kroonprins" Maaskant zichzelf te goed voelt voor de Jupiler League.TheJason schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:27:
Een tegenslag is een wedstrijd of meerdere wedstrijden verliezen.
Degradatie is gewoon falen. Opstappen lijkt mij dan ook logisch.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom horen Roda en NAC gewoon op het hoogste niveau?wienesroa schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:40:
[...]
Sterkte ermee..! Hetzelfde gebeurde ons afgelopen jaar na 41 seizoenen eredivisie. Hopelijk kunnen jullie snel terugkeren. Net als Roda hoort ook NAC gewoon op het hoogste niveau.
Gelukkig is het maar bij 1 seizoen Jup gebleven, dat is echt niet om aan te zien.
Wat maakt hun beter dan de andere clubs?
Roda verdiende het om te degraderen en NAC ook, het spel was niet om aan te zien en ze hebben met hun slechte beleid zichzelf in de problemen gebracht.
Dan heb ik liever clubs die mooi voetbal spelen.
In het Haarlemstadion:
- 1930u FC Wageningen - SVV
- 2045u HFC Haarlem - SC Veendam
Toegang is gratis. Er komen uit Wageningen serieus twee volle bussen die kant op. Ik ga ook, wellicht een leuk uitje als je in de buurt bent?
Groeten,
Jorg
Misschien dat ik ga kijken, woon aan de andere kant van het water tegen over het stadiondon_jorg schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:26:
Vergeten jullie niet dat over twee dagen de Tweede Divisie op het programma staat?
In het Haarlemstadion:
Toegang is gratis. Er komen uit Wageningen serieus twee volle bussen die kant op. Ik ga ook, wellicht een leuk uitje als je in de buurt bent?
Groeten,
Jorg
[ Voor 3% gewijzigd door Rev! op 01-06-2015 17:54 ]
Ja hoe? Weer gered door vrienden van Feyenoord. Maar Feyenoord heeft er een handje van om oude, afgedankte spelers terug te halen voor veel te hoge salarissen, want dat vindt het publiek prachtig, maar het is niet echt lange termijnvisie.Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:45:
[...]
En de schuld is weggewerkt, dus nu geen wanbeleid.
Dat weet ik verder niet, die haat van NAC richting Feyenoord, maar als ik jou was zou ik me daar helemaal niet mee bezig houden en gewoon lekker de wedstrijdjes kijken.Iedere keer Helemaal niets in Rotterdam zingen, wat hebben ze zelf dan?
Ja de jupiler league nu
Dat zou gezellig zijn! Je herkent mij aan de Wageningen-sjaalRev! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:54:
[...]
Misschien dat ik ga kijken, woon aan de andere kant van het water tegen over het stadion
Waarschijnlijk allemaal zaken waarin jij je niet kan vinden.Deadsy schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:23:
[...]
Waarom horen Roda en NAC gewoon op het hoogste niveau?
Wat maakt hun beter dan de andere clubs?
Roda verdiende het om te degraderen en NAC ook, het spel was niet om aan te zien en ze hebben met hun slechte beleid zichzelf in de problemen gebracht.
Dan heb ik liever clubs die mooi voetbal spelen.
Historie
Aanhang
Eredivisievoetbal in Limburg
Stadion
Prestaties
Natuurlijk is het leuk voor een clubje als Excelsior en Dordrecht dat ze een seizoen eredivisie Mogen spelen voor gemiddeld 3500 toeschouwers.
Maar geef mij maar NEC, NAC en natuurlijk Roda.
Hopelijk hebben ze geleerd van een jaartje Jup en krijgen ze het nu financieel en organisatorisch wel op de rit. Aan de aanhang zal het niet liggen: gemiddeld 10700 bezoekers in de Jup league! en record van ruim 16k tegen NEC en afgelopen donderdag tegen NAC zelfs 17.5k!
Op basis van die logica hoort Ajax elk jaar minimaal in te stromen vanaf de kwartfinale van de Champions League.wienesroa schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Waarschijnlijk allemaal zaken waarin jij je niet kan vinden.
Historie
Aanhang
Stadion
Prestaties

Minimaal finale natuurlijk!ilhanko schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:44:
[...]
Op basis van die logica hoort Ajax elk jaar minimaal in te stromen vanaf de kwartfinale van de Champions League.
Sterker nog, ze moeten de CL gewoon toekennen aan Ajax, elk jaar.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Probleem met supporters he...ilhanko schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:44:
[...]
Op basis van die logica hoort Ajax elk jaar minimaal in te stromen vanaf de kwartfinale van de Champions League.
Thnx. Dat had ik helemaal gemist!
[ Voor 18% gewijzigd door Chrosser op 02-06-2015 14:57 ]
Nope:Chrosser schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:36:
Is Nigel de jong eigenlijk geselecteerd voor het NL-elftal? Of is die geblesseerd?
http://nos.nl/artikel/203...vallen-af-bij-oranje.html
Persoonlijk kan ik mij hier iets bij voorstellen, alhoewel je hem nu geheel niet kunt inzetten.
don't mistake lack of talent for genius.
Nope, dat zijn inderdaad punten die mij niet echt interesseren.wienesroa schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Waarschijnlijk allemaal zaken waarin jij je niet kan vinden.
Historie
Aanhang
Stadion
Prestaties
De door jouw genoemde punten zijn punten waar supporters van de betreffende club mee aankomen.
Waarom zouden de door jouw genoemde punten mij interesseren wanneer de club zelf ze ook niet belangrijk vind?
De leiding van de clubs zelf doet al jaren lang hun best om de club kapot te krijgen.
En daarnaast kun je het ook overdrijven. Aanhang: Dus hun aanhang is beter of meer waard dan de aanhang van een JL club?
En wat voor prestaties? Ze degradeerden omdat de prestaties zo slecht waren. Of moeten ze extra crediet krijgen vanwege prestaties in het verleden?
Ik heb liever clubs in de Eredivisie die willen voetballen en er een gezond beleid op na houden. Dan clubs die jaren lang door de gemeente overeind gehouden worden en door andere externe partijen.
volgende week is het in Wageningen toch? Denk dat ik dan ga kijken, als Haarlemmer die tegenwoordig in het oosten van het land woont.don_jorg schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:26:
Vergeten jullie niet dat over twee dagen de Tweede Divisie op het programma staat?
In het Haarlemstadion:
Groeten,
Jorg
Yep, volgende week op De Berg! Ik baal er zooooooooooo ongelooflijk van dat ik dan op een beurs in Frankfurt staP.O. Box schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:19:
[...]
volgende week is het in Wageningen toch? Denk dat ik dan ga kijken, als Haarlemmer die tegenwoordig in het oosten van het land woont.
Eerste wedstrijd op De Berg: 19:30u.
Wie spelen er in die teams dan? Oud spelers? jammer dat Holland Sport er niet bij zit.... Ben de allerlaatste wedstrijd geweest ooit in Scheveningen. (jaja ik ben zo oud hahahaha)don_jorg schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:26:
In het Haarlemstadion:
Groeten,
Jorg
Van Haarlem ken ik de meeste namen wel... wellicht dat dat voor jouw favoriete team ook zo isrikoos schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:26:
[...]
Wie spelen er in die teams dan? Oud spelers? jammer dat Holland Sport er niet bij zit.... Ben de allerlaatste wedstrijd geweest ooit in Scheveningen. (jaja ik ben zo oud hahahaha)
edit: dit is leesbaarder:
De selecties
HFC Haarlem
Joop Böckling, Julian Emanuelson, Barry van Galen, Kenneth Goudmijn, Wout Holverda, Dennis Iliohan, Chris Kenselaar, Marcel Liesdek, Marcel Looijer, Ramon Luijten, Edward MacDonald, Aad Mathot, Fouzi Mesaoudi, Marcel Peeper, Rini van Roon, Khalid Sinouh, André Stafleu, Stanley Strobbe en Brian Tevreden.
SVV
Rafael Andrade, John van de Belt, Jan Brockling, Henk Dirven, Robert van Gestel, Marcel van Hattem, Marcel van Hees, Harry van Kapel, Mischa Keemink, Hans Leermakers, Richard Lodder, Hans Loovens, Ivo Loovens, Oscar Moens, Leen Muis, Marcel Oosterdijk, Ed Ridderhof, Dennis Valentijn, Lesley van Waas, Stephan van Waas, Toon Wolters en Herman Zoetemulder.
SC Veendam
Björn Adams, René Alberts, Paolo Assorgia, Harry van Beusekom, Arjan Blaauw, Johan Bolhuis, Harm Brouwer, Erwin Buurmeijer, Angelo Cijntje, Herman Dieterman, Martin Drent, Haaije Feenstra, Grads Fühler, Alexander Grijpma, Henk de Haan, Michiel Hemmen, Ewald Koster, Karel Liklikwatil, Patrick Lip, Niek Loohuis, Marcel Louwes, Armand MacAndrew, Tony McNulty, Ben Meedendorp, Bert Meertens, Danny Menting, Rudolf Metz, Roel van der Meulen, Rikus Oswald, Martin Oudman, Arjan Postma, Edwin Prins, Alex de Raad, Marcel Roode, Herman Rozema, Bert Stokkingreef, Guus de Vries en Arjan Wiegers.
FC Wageningen
Marcel van Brakel, Arnold Brehler, Paul Bremer, Ton van Drumpt, René van Gameren, André Hagen, Jan van Halst, Peter Hofman, Johan Homan, Lodewijk de Kruijf, Jeroen Kwaaitaal, Peter Lammers, Willem van ’t Land, Armand Mannen, Sjaak Menting, Tom Menting, Frank Reijenga, Theo Rossen, Gilbert Schrijner, Carel van der Velden, Huub Verspui, Peter Wisgerhof en Nico van Zanten.
[ Voor 62% gewijzigd door P.O. Box op 02-06-2015 15:35 ]
Je kunt het ook anders zien.Chrosser schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:19:
Laten we ook eerlijk zijn. Go Ahead en Dordrecht zijn ook te klein om continue te blijven acteren in de eredivisie. Een club als NAC en ook Roda hebben meer bestaansrecht gezien de faciliteiten die zij hebben. Al is het alleen voor de aantrekkingskracht en uitstraling van de Eredivisie. Niks mis verder met alle gepromoveerde en gedegradeerde clubs of de supporters ervan. Elk jaar zijn er wat verassingen en dat houdt het leuk. Maar NAC NEC en Roda zijn mijn inziens toch wel clubs met stadions en faciliteiten die bij de eredivisie thuishoren. Door hun wanbeleid hebben kleinere clubs de mogelijkheid gekregen. Prima
Ze hebben zeer dure faciliteiten waardoor ze in de Eredvisie moeten zitten zodat ze deze faciliteiten vol kunnen krijgen en ook de lasten kunnen dragen.
Bv Roda heeft een groot stadion, maar dat zat in de laatste jaren dat ze in de Eredvisie zaten vaak verre van vol. En dat was in een tijd dat ze flink wat kaarten weg gaven via de gemeente of met flinke korting verkochten.
Datzelfde Roda had in die tijd juist vanwege de hoge huur moeite om rond te komen en moest regelmatig met de gemeente om de tafel zitten vanwege de huurachterstand.
Dus mensen vinden dat ze in de Eredivisie horen vanwege het grote stadion.
Dat ze het niet konden betalen en ook niet vol kregen is dan bijzaak, net zoals het slechte spel? Dus als Dordrecht een stadion neerzet met 20.000 plaatsen zijn ze ook Eredivisie waardig? Dat er dan slechts 5000 man in zitten en om de paar maanden aan de rand van een faillisement zitten is ook bijzaak.
Zou Van Praag meedoen in de nieuwe verkiezingen?
En het bankgeheim van de zwitsers bestaat niet meer.
Waarschijnlijk is de hele soap een gevalletje bijvangst NSA.
gewaarwordingshorizon
wtf.Koppensneller schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:52:
BREAKING: Blatter treedt af als voorzitter van de FIFA.
Zou Van Praag meedoen in de nieuwe verkiezingen?
Dat hij dit doet omdat hij onvoldoende steun voelt geloof ik niet.
Al jaren praat men erover dat hij corrupt is enzo en het deed hem nooit iets.
Ik ga er vanuit dat hij weet of dat hij bang is dat iemand bewijs heeft tegen hem.
edit:
Bij Hoeness was het toen ook zo. Hij kwam erachter dat journalisten aan een verhaal het werken waren over zijn zwartgeld. Toen hij daarachter kwam heeft hij zich direct gemeld bij justitie.
[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 02-06-2015 19:11 ]
Toch jammer dat een ervaren rot niet terug komt, benieuwd wie ze nu willen gaan halen. Horen toch erg weinig de laatste tijd over de namen. Terwijl Ajax de selectie voor de zomer eigenlijk compleet wil hebben.Marc #Overmars bevestigt dat #Ajax definitief geen interesse meer heeft in @rafvdvaart ,,We zijn verder gegaan.''
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ben blij dat ze niet te lang bezig blijven met hem en gewoon verder kijken.Gynnad schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:16:
[...]
Toch jammer dat een ervaren rot niet terug komt, benieuwd wie ze nu willen gaan halen. Horen toch erg weinig de laatste tijd over de namen. Terwijl Ajax de selectie voor de zomer eigenlijk compleet wil hebben.
Ontzettend jammer ja, zeker voor de concurentie. v/d Vaart zie ik iig niet als een versterking.Gynnad schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:16:
[...]
Toch jammer dat een ervaren rot niet terug komt, benieuwd wie ze nu willen gaan halen. Horen toch erg weinig de laatste tijd over de namen. Terwijl Ajax de selectie voor de zomer eigenlijk compleet wil hebben.
PSN: Finally_Chris
Nu is hij herkozen en treedt een paar dagen later af. Heeft die Blatter toch goed bekeken. En die landen kunnen nu natuurlijk geen bezwaar maken, want dat lopen ze zelf tegen de lamp.
Daarom treedt hij nu pas af.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 02-06-2015 20:26 ]
Maar ze opereren wel zonder financiële steun van gemeente of externe financiers. Dat lukt NAC en Roda niet.Chrosser schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:19:
Laten we ook eerlijk zijn. Go Ahead en Dordrecht zijn ook te klein om continue te blijven acteren in de eredivisie.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015