[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.226 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
O-) ; er speelt niet eens een club in dit stadion (alleen het NT en misschien ook niet altijd). Was vast handiger voor concerten, etc ...
Sevilla verdient gewoon een CL plek maar ik misgun het Dnjepr op zich niet :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:02
2-2 keurig ;)
Leuke finale zou(onverwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:27
En weer gelijk: 2-2!
Leuke finale. Zo zie je ze niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Jaja, het is een leuke pot jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:22

Quad

Doof

Bam! Lekker! En een leuke goal wederom.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:39
rik86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:52:
Ik denk dat Dnjepr wint, die gaan nu vol op de verdediging de wedstrijd rustig uitspelen en er evt. nog 1tje in counteren/omschakelen
Oké, ik zat tot nu toe maar een tikkeltje fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:10
"Dat zijt dan toch de weke plek in de verdediging."

Best rustgevend dat Belgische commentaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:48
apis29 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:28:
Sevilla verdient gewoon een CL plek maar [...]
Alleen wel jammer dat er volgend jaar dan waarschijnlijk 5 Spaanse clubs in de CL zitten (mits Valencia door de play-off ronde komt).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

Railgunner schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:45:
[...]

Alleen wel jammer dat er volgend jaar dan waarschijnlijk 5 Spaanse clubs in de CL zitten (mits Valencia door de play-off ronde komt).
De max is nog steeds 4 naar mijn weten.

Nee toch 5:

Maximum of five
• No more than five clubs can enter the UEFA Champions League from one national association (this is an increase on the previous maximum of four).

Alle regels omtrent de EL winnaar en de gevolgen: http://www.uefa.com/uefae.../news/newsid=2215121.html

In theorie kan Nederland 4 CL plekken krijgen :p.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 27-05-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die Atkinson is geen zeikerd. Je kon daar toch een penalty geven, maar eerlijk gezegd ging die gast wel heel makkelijk en overdreven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
3-2 Sevilla, denk dat het nu gespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:22

Quad

Doof

Met nog 7 minuten te gaan, jep.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
WTF?!?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hopen dat het door een hersenschudding kwam en niet iets met het hart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Fleximex schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:34:
Hopen dat het door een hersenschudding kwam en niet iets met het hart :/
Die herhaling suggereert dat het een hoofdblessure is, maar hij grijpt wel degelijk naar zijn borst.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
Leuke wedstrijd, einde was een beetje jammer maar het zat er niet meer in voor Dnjepr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Respect voor Dnjepr dat ze zo ver zijn gekomen, ik verwachte een walkover van Sevilla.
Sevilla is trouwens wel echt een Europa League / Uefa cup fighter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Was weer eens een leuke finale om naar te kijken, geen 0-0 behouden saaie wedstrijd.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Leuke pot alleen die Bacca heb ik mij wat aan zitten ergeren. Wat een mediageile speler is dat zeg met zijn overdreven gedoe.
Mag ie goed voetballen, ik ben afgeknapt op hem.
Dnipro weer sterk, heel knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Harribo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:22:
Leuke pot alleen die Bacca heb ik mij wat aan zitten ergeren. Wat een mediageile speler is dat zeg met zijn overdreven gedoe.
Mag ie goed voetballen, ik ben afgeknapt op hem.
Vindt je bovenstaande reactie wel ironisch i.c.m. je profiel plaatje ;)

Overigens ben ik het wel eens met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vandaag in het nieuws, het 3 jaarlijkse terugkerende fenomeen : Feyenoord en Excelsior zijn uit elkaar.

Geef het 18 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:08:
Vandaag in het nieuws, het 3 jaarlijkse terugkerende fenomeen : Feyenoord en Excelsior zijn uit elkaar.

Geef het 18 maanden.
Als in: we beëindigen de samenwerking? Wanneer was die dan hervat?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Vlassie1980 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:41:
Respect voor Dnjepr dat ze zo ver zijn gekomen, ik verwachte een walkover van Sevilla.
Sevilla is trouwens wel echt een Europa League / Uefa cup fighter!
Een walkover had ik nooit verwacht. Zitten aardig wat leuke voetballers bij Dnjepr en er zit ook veel meer geld achter dan veel mensen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Op de linksbuiten na zijn het verder allemaal houthakkers, met een goede vechtlust zijn ze een heel eind gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:43:
Op de linksbuiten na zijn het verder allemaal houthakkers, met een goede vechtlust zijn ze een heel eind gekomen.
Het zijn houdhakkers maar een paar ervan kunnen ook nog met een bal omgaan.

Maar Dnjepr is een club die we de komende jaren vaker terug zullen zien, daar zit veel geld achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Tijdje topic niet gelezen, maar lees nu terug over mensen die denken dat Nederlandse clubs wel even mee zouden doen om plek 3/4 in de Bundesliga 8)7. Dan volg je dus echt geen Bundesliga....
Het hele linkerrijtje van de BL zou elke Nederlandse club als het ergens om zou gaan opdrogen met hun B-opstelling, en ja dat geldt ook voor Ajax en PSV.
Een Schalke, Dortmund of Mönchengladbach heeft meer kwaliteit op de bank dan Nederlandse teams in de basisopstelling....
Ajax, PSV of Feyenoord zouden in de huidige BL misschien meedoen om plek 10-12.

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 28-05-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 16:32
Krukar schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:19:
Tijdje topic niet gelezen, maar lees nu terug over mensen die denken dat Nederlandse clubs wel even mee zouden doen om plek 3/4 in de Bundesliga 8)7. Dan volg je dus echt geen Bundesliga....
Het hele linkerrijtje van de BL zou elke Nederlandse club als het ergens om zou gaan opdrogen met hun B-opstelling, en ja dat geldt ook voor Ajax en PSV.
Een Schalke, Dortmund of Mönchengladbach heeft meer kwaliteit op de bank dan Nederlandse teams in de basisopstelling....
Sterker nog Ajax en PSV en zijn niet beter dan HSV en VFL Stutgartt .... Leg de begrotingen maar eens naast elkaar.
Eredivisie clubs moet je vergelijken met Bundesliga 2 en België, Schotland etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Vastelaovend89 op 28-05-2015 14:29 ]

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Juist, dat is ook mijn idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Een Dortmund daar geef ik je gelijk in maar een Schalke en Gladbach niet.
Beide hebben leuke spelers maar ook middelmaat en dan ook in de basis.
Een Ajax en PSV zouden in Duitsland gewoon meedoen om de EL plekken en de 4e plek.

Want de clubs die nu meedoen om de 4e plek en EL tickets steken echt niet met kop en schouders boven Ajax en PSV uit.

Aan de Duitse kant van mijn familie zitten Gladbach, Schalke, Koln en Dortmund supporters dus ik zie de wedstrijden van deze ploegen vaak volledig. Het niveau is regelmatig bedroevend net zoals hier. Zoveel beter is het bij deze ploegen niet, lange bal naar voren en hopen op het beste.

@A1ex89
8)7 Grotere begroting dus beter? Dat is pas een logika.
Begroting zegt totaal niets, diverse Duitse clubs hebben een vrij hoge begroting maar presteren vrijwel niets en staan er ook om bekend dat ze bizar slecht omgaan met hun geld door matige spelers een idioot salaris te geven.
Spelers die we hier uitlachen vangen daar 2mln per jaar en laten daar hetzelfde niveau zien als hier.

Volgens jouw logika zou HSV jaarlijks mee moeten doen om Europees voetbal, want ze hebben een van de hoogste begrotingen van de competitie. Maar toch moeten ze de afgelopen jaren regelmatig vrezen om degradatie.

edit:
Voor de mensen die dan nog steeds denken dat de Nederlandse top onderin de Bundesliga zou zitten.
Kijk eens naar de eindklasseringen van de afgelopen paar jaar.
Je hebt daar een top van pakweg 5 of 6 clubs, elk jaar zit daar wel 1 of 2 bij die absurd slecht presteren.
De clubs buiten deze top zijn zeer wisselvallig, als alles goed gaat doen ze mee in de top om dan een paar jaar later te degraderen.
Europees voetbal is in normaal doen gewoon haalbaar voor een Ajax of PSV.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 28-05-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
Deadsy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:38:
[...]

@A1ex89
8)7 Grotere begroting dus beter? Dat is pas een logika.
Begroting zegt totaal niets, diverse Duitse clubs hebben een vrij hoge begroting maar presteren vrijwel niets en staan er ook om bekend dat ze bizar slecht omgaan met hun geld door matige spelers een idioot salaris te geven.
Spelers die we hier uitlachen vangen daar 2mln per jaar en laten daar hetzelfde niveau zien als hier.
Bekijk dit een begrotingslijstje eens en de clubs van de afgelopen jaren die in de champions league finale stonden. Hoe hoger hoe beter.

Opbrengsten (€ miljoen) in 2012/13

1 Real Madrid 518,9
2 Barcelona 482,6
3 Bayern Munich 431,2
4 Manchester United 423,8
5 Paris Saint-Germain 398,8
6 Manchester City 316,2
7 Chelsea 303,4
8 Arsenal 284,3
9 Juventus 272,4
10 Milan 263,5

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Afgelopen jaren hebben we toch vaak te horen gekregen hoe goed Ajax wel niet in de CL deed. Bijvoorbeeld de winst tegen Manchester City, Man United (EL) of Barca. Of hoe goed ze speelden. Maar wel degradatiekandidaat in de Bundesliga?
En dan nu, nu Ajax naar een redelijk dieptepunt zakt qua voetbal wordt PSV effe meegenomen.

PSV dat dit seizoen een eigen puntenrecord verbrak. Sorry maar, zoals Deadsy zegt, strijden voor de Europa League in de Bundesliga zou voor PSV zeker haalbaar moeten zijn.
A1ex89 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
[...]

Bekijk dit een begrotingslijstje eens en de clubs van de afgelopen jaren die in de champions league finale stonden. Hoe hoger hoe beter.

1 Real Madrid 518,9
2 Barcelona 482,6
3 Bayern Munich 431,2
6 Manchester City 316,2
7 Chelsea 303,4
8 Arsenal 284,3
9 Juventus 272,4
10 Milan 263,5
Daar kan je Manchester City en Milan toch al uithalen als niet presterende ploegen in Europa en Arsenal misschien zelfs ook.
Maar begroting zegt niet veel. Vaak is een begroting ook het gevolg van goed presteren. Zo is de begroting van Ajax van 65 richting de 85-100 miljoen gegaan door steeds kampioen te worden en dus als enige Nederlandse in de CL te moet spelen.
En de laatste jaren zijn er nog geregeld voorbeelden van clubs die het juist goed doen met een mindere begroting. Basel (begroting gelijk aan dat van PSV) en Dnipro (begroting gelijk aan dat van Ajax), bijvoorbeeld, doen het in Europa beter dan PSV en Ajax.

Of Sevilla dat 4x de tweede Europese prijs wint. Met een begroting dat nog geen 1,5x dan dat van Ajax is. Dat zou volgens jouw theorie dan toch ook niet kunnen.

Of wat dacht je van AZ de laatste 10 jaar in Europa (Uefa Cup/Europa League):
1x halve finale, 3x kwart finale.
Met in die periode een begroting van 25-40 miljoen.

Je kan het i.m.o. daarom niet als argument gebruiken om de kwaliteit van een team aan te geven.

[ Voor 64% gewijzigd door Fleximex op 28-05-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Fleximex schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
Afgelopen jaren hebben we toch vaak te horen gekregen hoe goed Ajax wel niet in de CL deed. Bijvoorbeeld de winst tegen Manchester City, Man United (EL) of Barca. Of hoe goed ze speelden. Maar wel degradatiekandidaat in de Bundesliga?
En dan nu, nu Ajax naar een redelijk dieptepunt zakt qua voetbal wordt PSV effe meegenomen.

PSV dat dit seizoen een eigen puntenrecord verbrak. Sorry maar, zoals Deadsy zegt, strijden voor de Europa League in de Bundesliga zou voor PSV zeker haalbaar moeten zijn.
Inderdaad, dat denigrerende rondom Nederlands voetbal snap ik niet zo. Leuk dat andere clubs grotere begrotingen hebben, maar meer geld betekend niet meer kwaliteit...

PSV zou in de vorm van afgelopen seizoen gewoon hoog eindigen in competities zoals Italie, Frankrijk en Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
[b][message=44315868,noline]
Mee eens. Maar in de regel hoe hoger de begrotingen hoe beter je resulataat.
uitzonderingen zijn er altijd.

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
FiXeR.nl schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Inderdaad, dat denigrerende rondom Nederlands voetbal snap ik niet zo. Leuk dat andere clubs grotere begrotingen hebben, maar meer geld betekend niet meer kwaliteit...

PSV zou in de vorm van afgelopen seizoen gewoon hoog eindigen in competities zoals Italie, Frankrijk en Duitsland.
Zoals PSV speelde in de 2de helft van het seizoen misschien wel in de subtop maar niet in de top. Zoals clubs als Ajax en Feyenoord (als steeg Feyenoord meerdere keren boven zichzelf uit in de EL) speelde mag je ze echt niet hoger inschatten dan mogelijk degradatie klanten.

Niet denigrerend aan hoor, ik moet alleen lachen dat sommige mensen NL clubs nog steeds zien als top clubs (kijk eens de wedstrijden terug van Ajax en Feyenoord van de 2de seizoenshelft). Ik ben bang dat alleen PSV de komende jaren wat gaat betekenen internationaal. Voor de overige clubs zal het behelpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:32
rikoos schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:53:
[...]

Zoals PSV speelde in de 2de helft van het seizoen misschien wel in de subtop maar niet in de top. Zoals clubs als Ajax en Feyenoord (als steeg Feyenoord meerdere keren boven zichzelf uit in de EL) speelde mag je ze echt niet hoger inschatten dan mogelijk degradatie klanten.

Niet denigrerend aan hoor, ik moet alleen lachen dat sommige mensen NL clubs nog steeds zien als top clubs (kijk eens de wedstrijden terug van Ajax en Feyenoord van de 2de seizoenshelft). Ik ben bang dat alleen PSV de komende jaren wat gaat betekenen internationaal. Voor de overige clubs zal het behelpen worden.
Qua voetbal zullen ze inderdaad meedraaien in de middenmoot - subtop. Maar we zetten dan ook begrotingen neer die gestaafd zijn op de Nederlandse competitie.

Indien een Ajax, Feyenoord of PSV mee gaan doen in de Duitse / Engelse / Italiaanse competitie, moet je ook mee gaan rekenen hoe de begroting evenredig stijgt. Fanbase van deze ploegen zijn groot door de steden, stadions behoren tot de top van Europa, en zouden deze ploegen dus ook de stappen kunnen maken.

Ajax zou zonder problemen door kunnen groeien naar een begroting van 200/250 miljoen, en doet dan gelijk mee in de europese top. Bij sportief succes stijgt de fanbase, en stijgen dus ook de inkomsten weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
JPM85 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Qua voetbal zullen ze inderdaad meedraaien in de middenmoot - subtop. Maar we zetten dan ook begrotingen neer die gestaafd zijn op de Nederlandse competitie.

Indien een Ajax, Feyenoord of PSV mee gaan doen in de Duitse / Engelse / Italiaanse competitie, moet je ook mee gaan rekenen hoe de begroting evenredig stijgt. Fanbase van deze ploegen zijn groot door de steden, stadions behoren tot de top van Europa, en zouden deze ploegen dus ook de stappen kunnen maken.

Ajax zou zonder problemen door kunnen groeien naar een begroting van 200/250 miljoen, en doet dan gelijk mee in de europese top. Bij sportief succes stijgt de fanbase, en stijgen dus ook de inkomsten weer mee.
En vergeet ook niet die belachelijke bedragen van de TV-rechten mee te rekenen. Ruim 300 miljoen moet in zo een scenario best mogelijk zijn. Jammer dat t niet gaat gebeuren voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Vuvuzela

My spire is forming

Roda - Nac *O*

Je ziet dat Roda elke mogelijkheid die ze hebben op doel rammen :P hopen dat die papzak in het doel deze wedstrijd van de grond komt als het echt moet.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:21:
[...]

En vergeet ook niet die belachelijke bedragen van de TV-rechten mee te rekenen. Ruim 300 miljoen moet in zo een scenario best mogelijk zijn. Jammer dat t niet gaat gebeuren voor ons.
Daarom mogen we ook zeer trots zijn hoe de meeste (kuch niet Twente kuch) clubs in Nederland met 'beperkt' budget toch een hele goede opleiding en strak beleid hebben, relatief goede spelers hebben en zoveel talenten voortbrengt. Niet voor niets heeft Nederland zo'n sterk elftal met maar 17 miljoen inwoners. Dat komt echt niet door die geld-smijtende clubs uit het buitenland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vuvuzela schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:10:
Roda - Nac *O*

Je ziet dat Roda elke mogelijkheid die ze hebben op doel rammen :P hopen dat die papzak in het doel deze wedstrijd van de grond komt als het echt moet.
NAC op 1-0 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
A1ex89 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
[...]

1 Real Madrid 518,9
2 Barcelona 482,6
3 Bayern Munich 431,2
6 Manchester City 316,2
7 Chelsea 303,4
8 Arsenal 284,3
9 Juventus 272,4
10 Milan 263,5
[sarcasme]
Ja want ik kan me die CL finale van City en PSG nog zo goed herinneren. 8)7
En United deed het afgelopen seizoen zeer goed in de CL.[/sarcasme]

Dat je veel geld hebt betekend niet dat je beter bent dan iemand met minder geld.
De kans is er dat je beter bent dan de club met beter geld mits je dat geld goed besteed maar dat is vaak niet het geval. Vaak gaat een absurd groot gedeelte van het geld naar een paar spelers of word een bepaalde linie overbezet qua kwaliteit.

Zeggen dat het een uitzondering is dat een rijke club slecht presteerd of dat een arme club tussen de rijken staat klopt niet aangezien die uitzondering te vaak voorkomt.

Er zijn vrij veel clubs in Duitsland met een begroting van tussen de 60 en 100mln maar de selecties van deze clubs vallen vies tegen als je het beschikbare budget bekijkt.
Dit komt omdat ze een aardig deel van de selectie te veel betalen en dit komt weer deels omdat er een paar clubs rondlopen in de Bundesliga die flink over de 100mln te besteden hebben.

Je kunt de begrotingen van de Bundesliga clubs gewoon vinden net als de salarissen van de spelers.
Wat sommige spelers daar verdienen daar schrik je best van. Die zouden bij een PSV geeneens in de basis staan maar vangen gewoon 1mln+ (dat heb je uiteraard ook in de andere top competities).

En als je ziet hoe hoog de uitgaven van sommige clubs zijn en waar ze dan staan in de ranking, dan zie je meteen dat er teveel uitzonderingen zijn op jouw regel. In Nederland hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarom worden Uth en Traore niet opgepikt door de Nederlandse top?!
Prima spitsen zo blijkt maar weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Uth en Larsson vind ik echt top. Maar Slagveer vind ik daar niet bijpassen (wat speelt hij slecht zeg). Jammer dat Uth vertrekt naar Duitsland.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:33
dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:18:
Waarom worden Uth en Traore niet opgepikt door de Nederlandse top?!
Prima spitsen zo blijkt maar weer. ;)
Traore is toch van Chelsea? Onbetaalbaar dus. Uth zal naar Duitsland gaan, daar smijten ze met geld met al die huge begrotingen.. ;) (overigens heeft PSV hem sowieso niet nodig, Ajax moet eerst Sigthorsson verkopen en Feyenoord heeft net Kuijt en Kazim vast gelegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joster schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:56:
[...]

Traore is toch van Chelsea? Onbetaalbaar dus. Uth zal naar Duitsland gaan, daar smijten ze met geld met al die huge begrotingen.. ;) (overigens heeft PSV hem sowieso niet nodig, Ajax moet eerst Sigthorsson verkopen en Feyenoord heeft net Kuijt en Kazim vast gelegd).
Alsof hij ooit bij Chelsea in de selectie zou komen. Dat wordt komend seizen weer verhuren of verkopen.
Locadia gaat weg bij PSV, die wil niet weer achter Luuk de Jong op de bank zitten, al dan niet verhuurt.
Dan hebben ze toch echt nog een spits nodig die dat wel wil. ;)

Bij Ajax is wel de verwachting dat Sigthorsson weg gaat, voor hoeveel maakt eigenlijk niet uit. Dan moet Zivkovic na een ongelukkig jaartje rijpen in Jong Ajax zich gaan bewijzen, al zou ook hij verhuurd kunnen worden; een terugkeer bij Groningen.
Dan hebben ze ook weer een spits nodig. ;)

Uth zal inderdaad wel naar Duitsland vertrekken, en voor hem een 'droomtransfer' maken. Maar toch gaf hij laatst aan het wel opmerkelijk te vinden dat er geen Nederlandse topclub geïnformeerd had. Zou daar dus wel open voor staan..

Edit: Zivkovic kan ook naar Willem 2 >:)
Wordt mogelijk betrokken in een verhuur in ruil voor de transfer van Dijks.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:33
Maar aanschaffen van Traore kost gewoon te veel. En voor wat betreft Uth, die gaat echt niet achter De Jong op de bank zitten of willen concureren met Milik. Die wil eerste spits zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Uth gaat denk ik wel weg, zou me verbazen als die volgend seizoen nog bij Heerenveen zit, iedereen ziet dat het een leuke spits is.
Hoop zelf dat Feyenoord hem op pikt maar de vraagprijs die ze voor hem willen zal voor Feyenoord denk ik te hoog zijn. Zal inderdaad wel terug naar Duitsland gaan.
Ajax wil een ervaren spits erbij, bij PSV zal hij 2e keus zijn en dat zal voor Uth niet goed zijn.

Larsson zie ik wel blijven. Zal wel bij veel clubs op het lijstje staan maar ik betwijfel dat hij bovenaan zal staan.

Traore zal wel weer verhuurd worden. Vitesse zal wel hopen dat hij terug komt naar hun maar die zullen ze denk ik een niveau hoger verhuren.
Was Chelsea niet bezig om een link op te zetten met een club in Frankrijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Uth ging naar Hoffenheim volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Engelse bond overweegt terugtrekking van wk 2018 als Blatter herkozen wordt.
Heel sterk!
Nu hopen dat er nu ook andere landen hetzelfde doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat moet je massaal doen, nu blijft het bij 1 land dat ermee dreigt maar eigenlijk moet je als Europa zijnde gewoon massaal zijn vertrek eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Voor diegene die live het congres wil volgen dat kan hier

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GnwrvlctMMs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:11
Harribo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:52:
Engelse bond overweegt terugtrekking van wk 2018 als Blatter herkozen wordt.
Heel sterk!
Nu hopen dat er nu ook andere landen hetzelfde doen!
Ik vind het ook heel sterk van Engeland, (maar ook heel slim, bespaart ze weer een afgang op een mondiaal eindtoernooi :X )

Hoop inderdaad dat velen zullen volgen. Dat de russen en qatarezen maar gewoon in de poep zakken met hun stadions. Hoe triest ik het ook vindt dat al die bouwvakkers voor niets zijn gestorven in die zandbak daarachter.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 09:25
loewie1984 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Ik vind het ook heel sterk van Engeland, (maar ook heel slim, bespaart ze weer een afgang op een mondiaal eindtoernooi :X )

Hoop inderdaad dat velen zullen volgen. Dat de russen en qatarezen maar gewoon in de poep zakken met hun stadions. Hoe triest ik het ook vindt dat al die bouwvakkers voor niets zijn gestorven in die zandbak daarachter.
De nabestaanden geven je groot gelijk denk ik. Die hopen alleen maar dat het de stront in zakt daar. Misschien hebben ze dan ook hun wraak gekregen.

Wat is er eigenlijk met Hoessen gebeurd? Ik vond hem altijd wel een hele goede voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Mosin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Wat is er eigenlijk met Hoessen gebeurd? Ik vond hem altijd wel een hele goede voetballer.
Zit je nou al aan het bier? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Mosin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Verkeerd gebruikt, moest beuken, sleuren en vechten voorin. Totaal niet geschikt voor. Denk dat als we vanaf het begin met Mahi, Chery en Rusnak voorin hadden kunnen spelen het hem een stuk beter af was gegaan. Nu sloop de onzekerheid er natuurlijk gaandeweg steeds meer in en was hij zijn plekje al kwijt. Al had hij ook een blessure.

Het "tiki-taka" dat Looi ogenschijnlijk voor ogen heeft voorin past in elk geval beter bij hem, dan bij De Leeuw.
Maar ja.. die scoort wel gewoon 17x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 09:25
chim0 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Zit je nou al aan het bier? :D
Hahaha 8) :+
Prosac2010 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Verkeerd gebruikt, moest beuken, sleuren en vechten voorin. Totaal niet geschikt voor. Denk dat als we vanaf het begin met Mahi, Chery en Rusnak voorin hadden kunnen spelen het hem een stuk beter af was gegaan. Nu sloop de onzekerheid er natuurlijk gaandeweg steeds meer in en was hij zijn plekje al kwijt. Al had hij ook een blessure.

Het "tiki-taka" dat Looi ogenschijnlijk voor ogen heeft voorin past in elk geval beter bij hem, dan bij De Leeuw.
Maar ja.. die scoort wel gewoon 17x.
Bij Ajax vond ik hem toch altijd erg goed spelen. Ook tegen Dortmund scoorde hij toen als enigste.
Jammer dat hij zo verkeerd gebruikt wordt bij Groningen. Ik hoop dat hij de weg omhoog nog eens zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
loewie1984 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Ach het afgelopen WK vond ik Engeland een van de leukste ploegen om te zien.

Mja aan het einde van de dag zijn overwegen en ook daadwerkelijk doen 2 verschillende dingen.
Ik ga er zelf vanuit dat Blatter gewoon gaat winnen maar ik heb zo mijn twijfels dat bv de UEFA zich dan echt gaat afscheiden.

Als zich de UEFA of de grote Europese landen echt afscheiden dan zullen denk ik ook direct flink wat grote sponsors vertrekken bij de FIFA en het WK.

Een WK met flink minder grote landen zal ook minder kijkers trekken en direct flink wat reclame waarde verliezen.

edit:
Ik las laatst een quote van Qatar. Dat ze mee werken en dat er niets verkeerds gedaan word bij de bouw van de stadions.
Nu bedacht ik me dat ze vanuit hun standpunt misschien niet liegen. Misschien is slavenarbeid legaal daar en doen ze vanuit hun standpunt niets verkeerd.
En misschien doen Rusland vanuit hun standpunt ook niets verkeerd. Aandelen handel met voorkennis zou daar legaal zijn. Dus misschien is omkopen dat ook.

Misschien moet je landen die er nogal rare regels op nahouden geeneens laten meedingen naar de organisatie van een WK.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
FIFA: 2e ronde nodig, geen 2/3e meerderheid voor Blatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De prins heeft zich teruggetrokken dus blatter mag weer 4 jaar blijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zullen hem ook wel een envelop hebben overhandigd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:37:
Zullen hem ook wel een envelop hebben overhandigd. :(
De zoveelste die dat zegt. Waarom denken jullie dat, wat was het nut in een tweede ronde.
Alsof er opeens 30 mensen anders gaan stemmen. Waarom doorgaan met de farce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

bobsquad schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:31:
De prins heeft zich teruggetrokken dus blatter mag weer 4 jaar blijven :(
Nu hopen op een of andere verklaring waardoor hij moet aftreden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Terugtrekken voor die 2e ronde nadat de eerste geen uitslag gaf is toch ook wel heel erg zwak?
Waarin zou je dat nou doen? Dan kun je beter bij voorbaat je verlies nemen en je niet verkiesbaar stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:45:
Terugtrekken voor die 2e ronde nadat de eerste geen uitslag gaf is toch ook wel heel erg zwak?
Waarin zou je dat nou doen? Dan kun je beter bij voorbaat je verlies nemen en je niet verkiesbaar stellen.
Neh, als het verschil na de 1e ronde klein was dan is er nog een punt in het doorgaan. Maar na de 1e ronde kwam Blatter slechts 7 stemmen tekort geloof ik. En bij de 2e ronde was de drempel een stuk lager.

Iemand moest zich verkiesbaar stellen om tegen Blatter in te gaan. Doe je dat niet dan ben je pas zwak bezig.
Dat is gedaan, maar na de 1e ronde was het verschil dusdanig dat het gewoon niet meer te winnen is.
Dan moet je gewoon de conclusie trekken dat teveel mensen achter Blatter staan en je gewoon terug trekken inplaats van dat je nog een uur of twee doorgaat met deze farce.

Hij zal ook niet zomaar in zijn eentje besloten hebben om zich terug te trekken maar zal dit besproken hebben me de mensen die in zijn groep zaten.
Misschien hebben ze samen besloten dat ze na deze eerste ronde genoeg weten en hebben op basis hiervan besloten wat voor acties ze gaan ondernemen.

Of er acties volgen van bv de FA en KNVB zullen we de komende dagen wel zien.
Kan goed zijn dat we moeten wachten tot maandag hiermee.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:45:
Verdiep je anders eerst even in de stemming voordat je wat roept.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Verdiep je anders eerst even in de stemming voordat je wat roept.
Misschien even normaal reageren, stand van zaken was niet meteen erbij gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:23:
[...]

Misschien even normaal reageren, stand van zaken was niet meteen erbij gepubliceerd.
Dan moet je niet roepen, je hebt het gelijk over een envelop gegeven en zwakte etc. Terwijl je dus blijkbaar niet eens weet hoe het in z'n werk gaat en wat de uitslag was.

Als je 130 tegen 70 in de eerste ronde staat, heeft het weinig nut, het is niet zo dat er ineens andere stemmers opgetrommeld worden. Blatter heeft de kleine/arme bonden allemaal in z'n zak, die malen niet om corruptie want die zijn zelf net zo corrupt. De uitslag is niet verrassend, nu afwachten of bonden actie ondernemen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nu op Eurosport 2: Ghana onder 20 tegen Oostenrijk onder 20, op het WK U20 in Nieuw-Zeeland. Lekkere wedstrijd tot nu toe d:)b , helaas Roland Garros in de weg de rest van de dag (al is het daar natuurlijk al een uur of 10 later en is dit misschien wel de laatste wedstrijd van de dag).
Oostenrijk de betere ploeg en tot minuut 89 op vooorsprong. Nu net een (terechte) penalty voor Ghana in minuut 89 ... en 1-1 terwijl de 90 minuten bereikt wordt. Feilloos laag in de hoek ...Vanavond nog Nederland dames tegen Zweden in Toronto als laatste oefenwedstrijd voor het WK. Kijken of ze erna nog steeds vol vertrouwen zijn ...

Inmiddels 2300u. voorbij en Nederland doet het eigenlijk wel goed tot nu toe [zonder Miedema], staat zelfs voor met 1-0. Doelstelling "bij eerste drie europese landen eindigen" zal alleen zwaar van de loting/schema afhangen. Duitsland, Frankrijk zijn duidelijk beter en Zweden normaal gesproken ook (bij Algarve cup zeer sterk bezig). En ondertussen wordt het 1-1 ... en nog steeds hondenweer ''''''''
Hoogendijk gelukkig geen beoogd basisspeler, niet voor niets gefaald bij Arsenal, maar dat staat los van deze wedstrijd verder O-)
2320u. vage 2-1 voor Zweden, leek zijnet op tv maar keepster laat em lopen en valt gewoon binnen in de hoek. Donder in de lucht en iedereen gaat schuilen ...

En om 0000u. zijn we al 8 minuten terug, met een zonnetje B-) . Spel alweer meer in evenwicht ...
Eurosport zondag: tennis, motorsport en wielrennen :F

[ Voor 126% gewijzigd door apis29 op 31-05-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:52

wontcachme

You catch me? No you wont

WTF bij Volendam - de Graafschap. Neemt Volendam een vrij trap die wordt weggestompt door de keeper van Gra. Zegt de commentator over die keeper:" Hij is een beest tussen de palen". 2 seconde later: "Net zoals zijn zus" 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:23

Hupske

AFCA

Haha mooi die Sierd!

Pff ik zit toch wel erg in de stress hoor. Graafschap is mijn 2e club. 7 jaar seizoenskaart gehad. Vind het maar niks om de wedstrijd te kijken :|

Ik hoop het zo.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mourinho heeft aangegeven dat Traore absoluut niet verkocht word, hij ziet in hem een grote toekomst bij Chelsea het probleem is alleen dat hij nog geen werkvergunning kan krijgen (zoveel interlands nodig in Engeland) dus hij zal wel weer vehuurd worden.

19 jaar europese topper in spe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
wontcachme schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:00:
WTF bij Volendam - de Graafschap. Neemt Volendam een vrij trap die wordt weggestompt door de keeper van Gra. Zegt de commentator over die keeper:" Hij is een beest tussen de palen". 2 seconde later: "Net zoals zijn zus" 8)7 8)7
Hij kreeg de tijd niet om dat nog iets verder uit te leggen vermoed ik, anders had hij nog wel iets meer vrij gegeven... ;)

Maar dat is overigens standaard bij Sierd, met zijn commentaar in Spanje heb je dat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Lekker! Graafschap naar de Eredivisie _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag wel veel veranderen daar in de selectie anders is het na een jaartje weer terug ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:07
Weer 1 uit Gelderland, hoeveel clubs heeft die grote provincie nou al in de ED... En Limburg niks. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:28:
Weer 1 uit Gelderland, hoeveel clubs heeft die grote provincie nou al in de ED... En Limburg niks. |:(
Klaarblijkelijk zijn de clubs in Limburg niet goed genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vitesse, Nec en de Graafschap. Dat worden weer leuke wedstrijden.

Er zal idd wel wat aan het team gedaan moeten worden, maar ze zitten in de laatste categorie, dus ze kunnen zomaar wat gaan uitgeven. Ws is er niet eens iets mogelijk.

De selectie heeft verder wel veel talent. Dus wellicht dat ze zich snel aan het niveau kunnen optrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001

Japser

Jeej!

Yes!! We Are Back!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:07
Napo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Klaarblijkelijk zijn de clubs in Limburg niet goed genoeg :+
Zullen we even tot 16.20 wachten voordat we beslissen wie (jij of ik) er stikt in jouw smiley..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
Roda 0-1 voor tegen NAC wat de stand op 1-1 brengt, gaat nog spannend worden in Breda

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Gynnad schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:34:
Roda 0-1 voor tegen NAC wat de stand op 1-1 brengt, gaat nog spannend worden in Breda
nou direct rood had ook wel gekund voor die overtreding, vol op de enkel.

Vind het maar een smerige ploeg dat nac, ook die overtreding in de pot tegen VVV.
bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Oef gaat het dan toch gebeuren dat NAC eruit gaat? Rood voor NAC namelijk :|
Dit maakt de kans groter voor Roda om 0-2 te maken.

Binnen de 30 seconden 2x op de paal voor beide ploegen. 8)7

En weer de bal op de paal.

Rood voor Roda. Swinkels 2x geel.

[ Voor 58% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Wat een wedstrijd 8)7 _/-\o_

nac moet t afmaken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Leuk potje. Ik vind trouwens dat Roda het wel wat meer verdient. Die voetballen gewoon beter. Als PSV supporter is er niet zo'n verschil qua voorkeur. Allebei zijn ze angstgegners tegen PSV in hun thuiswedstrijd ;)

Nu 1-1! Maar die bal leek toch echt totaal niet over de lijn. De bal moet er helemaal overheen zijn. Volgens mij was er nog zeker 10 cm speling. Maarja ik stond zelf niet op de achterlijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Fleximex op 31-05-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:26:
Leuk potje. Ik vind trouwens dat Roda het wel wat meer verdient. Die voetballen gewoon beter. Als PSV supporter is er niet zo'n verschil qua voorkeur. Allebei zijn ze angstgegners tegen PSV in hun thuiswedstrijd ;)

Nu 1-1! Maar die bal leek toch echt totaal niet over de lijn. De bal moet er helemaal overheen zijn. Volgens mij was er nog zeker 10 cm speling. Maarja ik stond zelf niet op de achterlijn.
En Blom wel als 5e scheids ofzo, die gaf de goal dus zal het goed gezien hebben. Eindelijk eens zo'n scheids daar die ook nuttig is. In de herhaling van achter de goal leek ie ook over de lijn te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:55

Sargan

Filmfreak...

Ook al ben ik Ajax supporter, als Limburger hoop ik dat Roda door gaat. Ook handig dat het stadion bij mij om de hoek staat :+

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Close call denk ik, dat doelpunt van NAC. Herhaling liet zien dat hij er waarschijnlijk wel in zat, maar volgens mij is het zonder doellijntechnologie niet echt goed te beoordelen.

Wel een spannende pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nou, we hebben in iedergeval weer een argument waarom UEFA alles wat FIFA is nu moet boycotten. Zonder Blatter en met een meer voetbalman hadden we allang doellijntechnologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Platini is ook tegen meen ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Maar dat is ook allang geen voetbalman meer, maar een bobo ;). Ik denk dat zo'n Prins Ali die ook veelal voetbalsupporter is dat toch zeker wel zou willen hebben.

Wat een schitterende goal van Roda! Knap ingeschoten! Nou moet NAC komen.

[ Voor 34% gewijzigd door Fleximex op 31-05-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Billen knijpen nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nouja, of het nou wel of geen goal was, Van Hyfte maakt zijn eigen doelpunt goed door nu aan de andere kant te scoren :) NAC moet nu scoren, anders is het voorbij.

En dan hebben we dus drie nieuwe ploegen in de Eredivisie volgend seizoen.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 31-05-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Nac hoeft maar 1 keer te scoren hoor. Die hadden 1e wedstrijd 0-1 gewonnen ;)

Maar mooi spannend deze wedstrijd.

edit: Je hebt het optijd aangepast.

[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

hupske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:53:
Nac hoeft maar 1 keer te scoren hoor. Die hadden 1e wedstrijd 0-1 gewonnen ;)

Maar mooi spannend deze wedstrijd.

edit: Je hebt het optijd aangepast.
O-)

Ik was even in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Fernandez gaat neer bij de cornervlag en blijft dan liggen.

Zit dat aanstellen er zo in gebakken dat je zelfs op zo een moment je team nog wilt benadelen om te blijven liggen? Al zal mijn neus de andere kant op staan en heb ik 1 oog al helemaal dicht zitten dan sta je op zo moment toch gelijk op?

[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik vind dat we het net als in Engeland moeten doen. Alle degradatieplaatsen zijn voor directe degradatie. Je moet met deze opzet zorgen dat je piekt aan het einde van het seizoen, terwijl je in een competitie toch eigenlijk gewoon de beste over de hele lijn moet zijn.
Het is dat deze wedstrijd zo spannend is, maar eigenlijk mag je van mij de play-offs voor promotie en degradatie afschaffen. Daar zit je dan als FC Eindhoven: 80 punten waarmee je bijna alle andere seizoenen kampioen mee bent, 11 punten meer dan nummer 2 Roda.
Je weet natuurlijk wel van tevoren in een seizoen dat je moet pieken aan het eind, maar ik vind het toch scheef. Net als in België de play-offs voor het kampioenschap. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Yessssssssss Roda terug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:04

St@m

@ Your Service

:D :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

*O* yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

kutzooi -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heerlijke wedstrijd, met name door de spanning natuurlijk.
Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015