Sevilla verdient gewoon een CL plek maar ik misgun het Dnjepr op zich niet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oké, ik zat tot nu toe maar een tikkeltje foutrik86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:52:
Ik denk dat Dnjepr wint, die gaan nu vol op de verdediging de wedstrijd rustig uitspelen en er evt. nog 1tje in counteren/omschakelen
Alleen wel jammer dat er volgend jaar dan waarschijnlijk 5 Spaanse clubs in de CL zitten (mits Valencia door de play-off ronde komt).apis29 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:28:
Sevilla verdient gewoon een CL plek maar [...]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
De max is nog steeds 4 naar mijn weten.Railgunner schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:45:
[...]
Alleen wel jammer dat er volgend jaar dan waarschijnlijk 5 Spaanse clubs in de CL zitten (mits Valencia door de play-off ronde komt).
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 27-05-2015 22:01 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Die herhaling suggereert dat het een hoofdblessure is, maar hij grijpt wel degelijk naar zijn borst.Fleximex schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:34:
Hopen dat het door een hersenschudding kwam en niet iets met het hart
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Vindt je bovenstaande reactie wel ironisch i.c.m. je profiel plaatjeHarribo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:22:
Leuke pot alleen die Bacca heb ik mij wat aan zitten ergeren. Wat een mediageile speler is dat zeg met zijn overdreven gedoe.
Mag ie goed voetballen, ik ben afgeknapt op hem.
Als in: we beëindigen de samenwerking? Wanneer was die dan hervat?PWM schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:08:
Vandaag in het nieuws, het 3 jaarlijkse terugkerende fenomeen : Feyenoord en Excelsior zijn uit elkaar.
Geef het 18 maanden.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een walkover had ik nooit verwacht. Zitten aardig wat leuke voetballers bij Dnjepr en er zit ook veel meer geld achter dan veel mensen denken.Vlassie1980 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:41:
Respect voor Dnjepr dat ze zo ver zijn gekomen, ik verwachte een walkover van Sevilla.
Sevilla is trouwens wel echt een Europa League / Uefa cup fighter!
Het zijn houdhakkers maar een paar ervan kunnen ook nog met een bal omgaan.dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:43:
Op de linksbuiten na zijn het verder allemaal houthakkers, met een goede vechtlust zijn ze een heel eind gekomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 28-05-2015 14:21 ]
Sterker nog Ajax en PSV en zijn niet beter dan HSV en VFL Stutgartt .... Leg de begrotingen maar eens naast elkaar.Krukar schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:19:
Tijdje topic niet gelezen, maar lees nu terug over mensen die denken dat Nederlandse clubs wel even mee zouden doen om plek 3/4 in de Bundesliga. Dan volg je dus echt geen Bundesliga....
Het hele linkerrijtje van de BL zou elke Nederlandse club als het ergens om zou gaan opdrogen met hun B-opstelling, en ja dat geldt ook voor Ajax en PSV.
Een Schalke, Dortmund of Mönchengladbach heeft meer kwaliteit op de bank dan Nederlandse teams in de basisopstelling....
Ajax, PSV of Feyenoord zouden in de huidige BL misschien meedoen om plek 10-12.
[ Voor 4% gewijzigd door Vastelaovend89 op 28-05-2015 14:29 ]
Eng en streng
Juist, dat is ook mijn idee!Krukar schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:19:
Tijdje topic niet gelezen, maar lees nu terug over mensen die denken dat Nederlandse clubs wel even mee zouden doen om plek 3/4 in de Bundesliga. Dan volg je dus echt geen Bundesliga....
Het hele linkerrijtje van de BL zou elke Nederlandse club als het ergens om zou gaan opdrogen met hun B-opstelling, en ja dat geldt ook voor Ajax en PSV.
Een Schalke, Dortmund of Mönchengladbach heeft meer kwaliteit op de bank dan Nederlandse teams in de basisopstelling....
Een Dortmund daar geef ik je gelijk in maar een Schalke en Gladbach niet.Krukar schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:19:
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 28-05-2015 14:53 ]
Bekijk dit een begrotingslijstje eens en de clubs van de afgelopen jaren die in de champions league finale stonden. Hoe hoger hoe beter.Deadsy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:38:
[...]
@A1ex89
Grotere begroting dus beter? Dat is pas een logika.
Begroting zegt totaal niets, diverse Duitse clubs hebben een vrij hoge begroting maar presteren vrijwel niets en staan er ook om bekend dat ze bizar slecht omgaan met hun geld door matige spelers een idioot salaris te geven.
Spelers die we hier uitlachen vangen daar 2mln per jaar en laten daar hetzelfde niveau zien als hier.
Eng en streng
Daar kan je Manchester City en Milan toch al uithalen als niet presterende ploegen in Europa en Arsenal misschien zelfs ook.A1ex89 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Bekijk dit een begrotingslijstje eens en de clubs van de afgelopen jaren die in de champions league finale stonden. Hoe hoger hoe beter.
Opbrengsten (€ miljoen) in 2012/13
1 Real Madrid 518,9
2 Barcelona 482,6
3 Bayern Munich 431,2
4 Manchester United 423,8
5 Paris Saint-Germain 398,8
6 Manchester City 316,2
7 Chelsea 303,4
8 Arsenal 284,3
9 Juventus 272,4
10 Milan 263,5
[ Voor 64% gewijzigd door Fleximex op 28-05-2015 15:37 ]
Inderdaad, dat denigrerende rondom Nederlands voetbal snap ik niet zo. Leuk dat andere clubs grotere begrotingen hebben, maar meer geld betekend niet meer kwaliteit...Fleximex schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
Afgelopen jaren hebben we toch vaak te horen gekregen hoe goed Ajax wel niet in de CL deed. Bijvoorbeeld de winst tegen Manchester City, Man United (EL) of Barca. Of hoe goed ze speelden. Maar wel degradatiekandidaat in de Bundesliga?
En dan nu, nu Ajax naar een redelijk dieptepunt zakt qua voetbal wordt PSV effe meegenomen.
PSV dat dit seizoen een eigen puntenrecord verbrak. Sorry maar, zoals Deadsy zegt, strijden voor de Europa League in de Bundesliga zou voor PSV zeker haalbaar moeten zijn.
Mee eens. Maar in de regel hoe hoger de begrotingen hoe beter je resulataat.[b][message=44315868,noline]
Eng en streng
Zoals PSV speelde in de 2de helft van het seizoen misschien wel in de subtop maar niet in de top. Zoals clubs als Ajax en Feyenoord (als steeg Feyenoord meerdere keren boven zichzelf uit in de EL) speelde mag je ze echt niet hoger inschatten dan mogelijk degradatie klanten.FiXeR.nl schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:27:
[...]
Inderdaad, dat denigrerende rondom Nederlands voetbal snap ik niet zo. Leuk dat andere clubs grotere begrotingen hebben, maar meer geld betekend niet meer kwaliteit...
PSV zou in de vorm van afgelopen seizoen gewoon hoog eindigen in competities zoals Italie, Frankrijk en Duitsland.
Qua voetbal zullen ze inderdaad meedraaien in de middenmoot - subtop. Maar we zetten dan ook begrotingen neer die gestaafd zijn op de Nederlandse competitie.rikoos schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:53:
[...]
Zoals PSV speelde in de 2de helft van het seizoen misschien wel in de subtop maar niet in de top. Zoals clubs als Ajax en Feyenoord (als steeg Feyenoord meerdere keren boven zichzelf uit in de EL) speelde mag je ze echt niet hoger inschatten dan mogelijk degradatie klanten.
Niet denigrerend aan hoor, ik moet alleen lachen dat sommige mensen NL clubs nog steeds zien als top clubs (kijk eens de wedstrijden terug van Ajax en Feyenoord van de 2de seizoenshelft). Ik ben bang dat alleen PSV de komende jaren wat gaat betekenen internationaal. Voor de overige clubs zal het behelpen worden.
En vergeet ook niet die belachelijke bedragen van de TV-rechten mee te rekenen. Ruim 300 miljoen moet in zo een scenario best mogelijk zijn. Jammer dat t niet gaat gebeuren voor ons.JPM85 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:04:
[...]
Qua voetbal zullen ze inderdaad meedraaien in de middenmoot - subtop. Maar we zetten dan ook begrotingen neer die gestaafd zijn op de Nederlandse competitie.
Indien een Ajax, Feyenoord of PSV mee gaan doen in de Duitse / Engelse / Italiaanse competitie, moet je ook mee gaan rekenen hoe de begroting evenredig stijgt. Fanbase van deze ploegen zijn groot door de steden, stadions behoren tot de top van Europa, en zouden deze ploegen dus ook de stappen kunnen maken.
Ajax zou zonder problemen door kunnen groeien naar een begroting van 200/250 miljoen, en doet dan gelijk mee in de europese top. Bij sportief succes stijgt de fanbase, en stijgen dus ook de inkomsten weer mee.
I served in a company of heroes.
Daarom mogen we ook zeer trots zijn hoe de meeste (kuch niet Twente kuch) clubs in Nederland met 'beperkt' budget toch een hele goede opleiding en strak beleid hebben, relatief goede spelers hebben en zoveel talenten voortbrengt. Niet voor niets heeft Nederland zo'n sterk elftal met maar 17 miljoen inwoners. Dat komt echt niet door die geld-smijtende clubs uit het buitenland!Leon Zwiers schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:21:
[...]
En vergeet ook niet die belachelijke bedragen van de TV-rechten mee te rekenen. Ruim 300 miljoen moet in zo een scenario best mogelijk zijn. Jammer dat t niet gaat gebeuren voor ons.
NAC op 1-0Vuvuzela schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:10:
Roda - Nac![]()
Je ziet dat Roda elke mogelijkheid die ze hebben op doel rammenhopen dat die papzak in het doel deze wedstrijd van de grond komt als het echt moet.
[sarcasme]A1ex89 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Bekijk dit een begrotingslijstje eens en de clubs van de afgelopen jaren die in de champions league finale stonden. Hoe hoger hoe beter.
Opbrengsten (€ miljoen) in 2012/13
1 Real Madrid 518,9
2 Barcelona 482,6
3 Bayern Munich 431,2
4 Manchester United 423,8
5 Paris Saint-Germain 398,8
6 Manchester City 316,2
7 Chelsea 303,4
8 Arsenal 284,3
9 Juventus 272,4
10 Milan 263,5
...
Traore is toch van Chelsea? Onbetaalbaar dus. Uth zal naar Duitsland gaan, daar smijten ze met geld met al die huge begrotingen..dutchgio schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:18:
Waarom worden Uth en Traore niet opgepikt door de Nederlandse top?!
Prima spitsen zo blijkt maar weer.
Alsof hij ooit bij Chelsea in de selectie zou komen. Dat wordt komend seizen weer verhuren of verkopen.Joster schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:56:
[...]
Traore is toch van Chelsea? Onbetaalbaar dus. Uth zal naar Duitsland gaan, daar smijten ze met geld met al die huge begrotingen..(overigens heeft PSV hem sowieso niet nodig, Ajax moet eerst Sigthorsson verkopen en Feyenoord heeft net Kuijt en Kazim vast gelegd).
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2015 23:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 00:31 ]
Ik vind het ook heel sterk van Engeland, (maar ook heel slim, bespaart ze weer een afgang op een mondiaal eindtoernooiHarribo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:52:
Engelse bond overweegt terugtrekking van wk 2018 als Blatter herkozen wordt.
Heel sterk!
Nu hopen dat er nu ook andere landen hetzelfde doen!
De nabestaanden geven je groot gelijk denk ik. Die hopen alleen maar dat het de stront in zakt daar. Misschien hebben ze dan ook hun wraak gekregen.loewie1984 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
[...]
Ik vind het ook heel sterk van Engeland, (maar ook heel slim, bespaart ze weer een afgang op een mondiaal eindtoernooi)
Hoop inderdaad dat velen zullen volgen. Dat de russen en qatarezen maar gewoon in de poep zakken met hun stadions. Hoe triest ik het ook vindt dat al die bouwvakkers voor niets zijn gestorven in die zandbak daarachter.
Zit je nou al aan het bier?Mosin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]
Wat is er eigenlijk met Hoessen gebeurd? Ik vond hem altijd wel een hele goede voetballer.
Verkeerd gebruikt, moest beuken, sleuren en vechten voorin. Totaal niet geschikt voor. Denk dat als we vanaf het begin met Mahi, Chery en Rusnak voorin hadden kunnen spelen het hem een stuk beter af was gegaan. Nu sloop de onzekerheid er natuurlijk gaandeweg steeds meer in en was hij zijn plekje al kwijt. Al had hij ook een blessure.Mosin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]
Wat is er eigenlijk met Hoessen gebeurd? Ik vond hem altijd wel een hele goede voetballer.
Hahaha
Bij Ajax vond ik hem toch altijd erg goed spelen. Ook tegen Dortmund scoorde hij toen als enigste.Prosac2010 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Verkeerd gebruikt, moest beuken, sleuren en vechten voorin. Totaal niet geschikt voor. Denk dat als we vanaf het begin met Mahi, Chery en Rusnak voorin hadden kunnen spelen het hem een stuk beter af was gegaan. Nu sloop de onzekerheid er natuurlijk gaandeweg steeds meer in en was hij zijn plekje al kwijt. Al had hij ook een blessure.
Het "tiki-taka" dat Looi ogenschijnlijk voor ogen heeft voorin past in elk geval beter bij hem, dan bij De Leeuw.
Maar ja.. die scoort wel gewoon 17x.
Ach het afgelopen WK vond ik Engeland een van de leukste ploegen om te zien.loewie1984 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
[...]
Ik vind het ook heel sterk van Engeland, (maar ook heel slim, bespaart ze weer een afgang op een mondiaal eindtoernooi)
Hoop inderdaad dat velen zullen volgen. Dat de russen en qatarezen maar gewoon in de poep zakken met hun stadions. Hoe triest ik het ook vindt dat al die bouwvakkers voor niets zijn gestorven in die zandbak daarachter.
[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 16:11 ]
De zoveelste die dat zegt. Waarom denken jullie dat, wat was het nut in een tweede ronde.
Nu hopen op een of andere verklaring waardoor hij moet aftredenbobsquad schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:31:
De prins heeft zich teruggetrokken dus blatter mag weer 4 jaar blijven
Neh, als het verschil na de 1e ronde klein was dan is er nog een punt in het doorgaan. Maar na de 1e ronde kwam Blatter slechts 7 stemmen tekort geloof ik. En bij de 2e ronde was de drempel een stuk lager.dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:45:
Terugtrekken voor die 2e ronde nadat de eerste geen uitslag gaf is toch ook wel heel erg zwak?
Waarin zou je dat nou doen? Dan kun je beter bij voorbaat je verlies nemen en je niet verkiesbaar stellen.
[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 19:49 ]
Verdiep je anders eerst even in de stemming voordat je wat roept.dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:45:
Terugtrekken voor die 2e ronde nadat de eerste geen uitslag gaf is toch ook wel heel erg zwak?
Waarin zou je dat nou doen? Dan kun je beter bij voorbaat je verlies nemen en je niet verkiesbaar stellen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Misschien even normaal reageren, stand van zaken was niet meteen erbij gepubliceerd.martinusz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:07:
[...]
Verdiep je anders eerst even in de stemming voordat je wat roept.
Dan moet je niet roepen, je hebt het gelijk over een envelop gegeven en zwakte etc. Terwijl je dus blijkbaar niet eens weet hoe het in z'n werk gaat en wat de uitslag was.dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:23:
[...]
Misschien even normaal reageren, stand van zaken was niet meteen erbij gepubliceerd.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 126% gewijzigd door apis29 op 31-05-2015 00:21 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Hij kreeg de tijd niet om dat nog iets verder uit te leggen vermoed ik, anders had hij nog wel iets meer vrij gegeven...wontcachme schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:00:
WTF bij Volendam - de Graafschap. Neemt Volendam een vrij trap die wordt weggestompt door de keeper van Gra. Zegt de commentator over die keeper:" Hij is een beest tussen de palen". 2 seconde later: "Net zoals zijn zus"![]()
Klaarblijkelijk zijn de clubs in Limburg niet goed genoegSjah schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:28:
Weer 1 uit Gelderland, hoeveel clubs heeft die grote provincie nou al in de ED... En Limburg niks.
Zullen we even tot 16.20 wachten voordat we beslissen wie (jij of ik) er stikt in jouw smiley..?Napo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:31:
[...]
Klaarblijkelijk zijn de clubs in Limburg niet goed genoeg
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nou direct rood had ook wel gekund voor die overtreding, vol op de enkel.Gynnad schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:34:
Roda 0-1 voor tegen NAC wat de stand op 1-1 brengt, gaat nog spannend worden in Breda
[ Voor 58% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 16:19 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Fleximex op 31-05-2015 16:36 ]
En Blom wel als 5e scheids ofzo, die gaf de goal dus zal het goed gezien hebben. Eindelijk eens zo'n scheids daar die ook nuttig is. In de herhaling van achter de goal leek ie ook over de lijn te zijn.Fleximex schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:26:
Leuk potje. Ik vind trouwens dat Roda het wel wat meer verdient. Die voetballen gewoon beter. Als PSV supporter is er niet zo'n verschil qua voorkeur. Allebei zijn ze angstgegners tegen PSV in hun thuiswedstrijd
Nu 1-1! Maar die bal leek toch echt totaal niet over de lijn. De bal moet er helemaal overheen zijn. Volgens mij was er nog zeker 10 cm speling. Maarja ik stond zelf niet op de achterlijn.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
[ Voor 34% gewijzigd door Fleximex op 31-05-2015 17:03 ]
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 31-05-2015 16:52 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 16:53 ]
hupske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:53:
Nac hoeft maar 1 keer te scoren hoor. Die hadden 1e wedstrijd 0-1 gewonnen![]()
Maar mooi spannend deze wedstrijd.
edit: Je hebt het optijd aangepast.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 31-05-2015 17:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq