Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:39:
[...]
Mooie is ook dat Advocaat Van Geel de hele tijd aan het verdedigen was vorige week bij Studio Voetbal... 'Hij heeft geen geld!' 'Goede technisch directeur'
Hou op, die man heeft twee keer met mazzel een topper binnengehaald (Guidetti en Pelle), de rest was allemaal goed werk van de jeugdopleiding. Je zult er maar mee opgescheept zitten.
Precies, de afgelopen jaren is het zo goed gegaan omdat een paar rare transfers bizar goed uitgepakt hebben (met die transfers had hij ook nog zeer weinig te maken), er een zeer goede lichting kwam vanuit de jeugd en omdat Koeman goed kon omgaan met de jongens.
Van Geel heeft niets toegevoegd maar heeft lekker kunnen meeliften op het succes dat er was dankzij al die andere mensen.
Hij heeft veel matige spelers gehaald maar werd hierop niet afgerekend omdat het zo goed ging.
Nu zijn de spelers die uit de jeugd komen wat minder, er loopt geen topper rond die het team draagt en de trainer was zwak. En dan zie je opeens dat v. Geel niets toevoegd.
Ik weet nog toen hij bij Feyenoord begon en men zat te praten over zijn indrukwekkende netwerk.
Dat netwerk van hem bestaat niet, ik betwijfel dat de man uberhaubt langetermijn plannen heeft betreffende transfers.
En ik geloof dat hij voor de Eredivisie ook nog een top salaris vangt.
Vraag me af wat voor spelers hij deze zomer weer weet te halen.
ik zeg het alvast, Kuyt gaat het goed doen en v. Geel gaat zich dan op de borst kloppen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Deadsy op 25-05-2015 00:51
]