[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.226 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
PWM schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:25:
Alles wat onder Koeman is opgebouwd, is nu onder Rutten en van Geel vakkundig om zeep geholpen. Opnieuw beginnen, met helaas van Geel nog op zijn plek.

Maar Europees voetbal missen is geen ramp in het opbouw jaar. Dat kan nog wel goed uitkomen later in het seizoen.

Waarbij ik niet wil zeggen dat de Play-offs geen gedrocht zijn :p
Mooie is ook dat Advocaat Van Geel de hele tijd aan het verdedigen was vorige week bij Studio Voetbal... 'Hij heeft geen geld!' 'Goede technisch directeur'

Hou op, die man heeft twee keer met mazzel een topper binnengehaald (Guidetti en Pelle), de rest was allemaal goed werk van de jeugdopleiding. Je zult er maar mee opgescheept zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Maar Europees voetbal missen is geen ramp in het opbouw jaar. Dat kan nog wel goed uitkomen later in het seizoen.
en dan kampioen worden, je rechtstreeks plaatsen voor de Champions League. Een prachtige poule loten en dan je eerste wedstrijd huis tegen Real Madrid zonder publiek moeten spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Catorce schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:39:
[...]

Mooie is ook dat Advocaat Van Geel de hele tijd aan het verdedigen was vorige week bij Studio Voetbal... 'Hij heeft geen geld!' 'Goede technisch directeur'

Hou op, die man heeft twee keer met mazzel een topper binnengehaald (Guidetti en Pelle), de rest was allemaal goed werk van de jeugdopleiding. Je zult er maar mee opgescheept zitten.
Precies, de afgelopen jaren is het zo goed gegaan omdat een paar rare transfers bizar goed uitgepakt hebben (met die transfers had hij ook nog zeer weinig te maken), er een zeer goede lichting kwam vanuit de jeugd en omdat Koeman goed kon omgaan met de jongens.

Van Geel heeft niets toegevoegd maar heeft lekker kunnen meeliften op het succes dat er was dankzij al die andere mensen.
Hij heeft veel matige spelers gehaald maar werd hierop niet afgerekend omdat het zo goed ging.

Nu zijn de spelers die uit de jeugd komen wat minder, er loopt geen topper rond die het team draagt en de trainer was zwak. En dan zie je opeens dat v. Geel niets toevoegd.

Ik weet nog toen hij bij Feyenoord begon en men zat te praten over zijn indrukwekkende netwerk.
Dat netwerk van hem bestaat niet, ik betwijfel dat de man uberhaubt langetermijn plannen heeft betreffende transfers.

En ik geloof dat hij voor de Eredivisie ook nog een top salaris vangt.

Vraag me af wat voor spelers hij deze zomer weer weet te halen.

ik zeg het alvast, Kuyt gaat het goed doen en v. Geel gaat zich dan op de borst kloppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 25-05-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:27
Alles wat onder Koeman is opgebouwd, is nu onder Rutten en van Geel vakkundig om zeep geholpen. Opnieuw beginnen, met helaas van Geel nog op zijn plek.
Hoe kun je Rutten nu de schuld geven? Hij kreeg een Feyenoord zonder Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Graziano Pellè goed aan het voetballen. Dat er bij Feyenoord geen spelers lopen die kunnen scoren is zijn schuld toch niet? En als het dan slechter gaat, wat elke club wel heeft in een seizoen (hoewel PSV), dan breekt het gebrek aan kwaliteit je op.
Tegen Ajax moet je 2x makkelijk kunnen winnen bijvoorbeeld. Wat kan Rutten er dan aan doen dat de kansen niet afgemaakt worden?

De schuldigen zijn alleen zij die de spelers aantrekken en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
De tweede helft stortte het als een kaaetenhuis in elkaar. Het trucje met Toornstra was uitgewerkt en Rutten bleek geen tactiek achter de hand te hebben. Het veel te lang vasthouden aan Immers, Kazim en het vaak veel te laat tactisch ingrijpen vond ik erg zwak.

En wat de aankopen betreft vraag ik me af hoe dat nu met Ziyech is gegaan. Waar wilde Rutten die in godsnaam opstellen? En wat was het idee achter El Ahmadi? Ik heb het idee dat Rutten daar ook schuld aan heeft. Rondom dat gedoe met Cherry was hij ook niet sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
Van Geel heeft het uitstekend gedaan in zijn eerste jaar. Hij heeft Fer en Wijnaldum voor het maximale verkocht en goede vervangers gehaald. Guidetti was een mazzeltje die erg goed uitpakte.
Daarna kon hij teren op de jeugdopleiding. Afgelopen transfer periode was gewoon niet goed. Wat heb je aan El Ahmadi als je al Clasie hebt. Fijn 2,controlerende middenvelders die niet kunnen scoren. Een spits halen die geen spits is.
Enfin. Komende transfer periode.
Kazim en Anachbar hebben een contractverlenging gekregen. Beide zijn niet geschikt om de eerste spits te zijn. Wordt Kuyt de eerste spits en zijn die 2 backups? Beetje dure backup die Kazim. Er zit gewoon geen beleid in de aankopen/verlengingen. Ik word gewoon niet vrolijk als ik de geruchten hoor dat Feyenoord al aan zijn top zit qua salaris budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
El Ahmadi is natuurlijk gehaald om te anticiperen op een vertrek van Clasie, maar die bedacht zich ineens.

Er staat gewoon een selectie die zelfs met de enorme hoeveelheid pech dit seizoen makkelijk derde had moeten kunnen worden. Rutten is door vast te houden aan een formatie die niet meer werkte terwijl er zat andere mogelijkheden waren daar voor verantwoordelijk.

De opstelling van gisteren moet je gewoon altijd spelen tegen mindere tegenstanders. Al is Boetius nog steeds gewoon slecht, daar kan Rutten niks aan doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je naar het aantal punten kijkt dat Feyenoord dit seizoen behaald heeft kun je denk ik ook wel concluderen dat Feyenoord dit seizoen minder gepresteerd heeft (59 tegenover 67,69,70). Dat kan met de transfers te maken hebben van dit seizoen. Er zit obv het aantal punten geen stijgende lijn in de prestaties. Ik weet niet wat de doelstelling is van Feyenoord (altijd Europees spelen?) maar in mijn ogen moeten ze streven naar het behalen van het kampioenschap, eens in de zoveel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Aghanim schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:53:
Als je naar het aantal punten kijkt dat Feyenoord dit seizoen behaald heeft kun je denk ik ook wel concluderen dat Feyenoord dit seizoen minder gepresteerd heeft (59 tegenover 67,69,70). Dat kan met de transfers te maken hebben van dit seizoen. Er zit obv het aantal punten geen stijgende lijn in de prestaties. Ik weet niet wat de doelstelling is van Feyenoord (altijd Europees spelen?) maar in mijn ogen moeten ze streven naar het behalen van het kampioenschap, eens in de zoveel jaar.
Dat is simpelweg niet reële met het enorme financiële gat met Ajax en PSV. Dat kan alleen als alles een keer goed valt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vandaar ook de toevoeging eens in de 'zoveel' jaar. Als het bij Ajax en PSV tegenzit moet je dat jaar je kans kunnen pakken. Overigens zat Feyenoord daar de afgelopen jaren niet ver vandaan, volgens mij was het 2 jaar terug maar 4 punten verschil. Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de verschillen in transferwaarde en salariskosten tussen Feyenoord en Ajax dit seizoen en de voorgaande seizoenen. Mijn beeld is niet dat er bij Ajax significant duurdere spelers op het veld staan (aan het voetbal is het in elk geval niet af te zien :+ ). Ik begrijp dat de selectie wellicht minder breed is, maar het argument financiën is misschien ook wel een beetje een gemakkelijke uitweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Uiteindelijk is er maar 1 fout gemaakt die echt de problemen veroorzaakte, en dat was dat er niemand is die ballen er in schopt.

Wel een vleugelspeler voor 4 miljoen halen en een Turkse "aanvaller", maar als het niet loopt zeggen dat er geen geld was.

Er zijn meer ongelukkige beslissingen geweest, maar het aantal wedstrijden waar Feyenoord punten verloor met een groot overwicht aan kansen is niet op de vingers van 2 handen te tellen.

Als er iemand stond die een kwart van die kansen wel had kunnen maken, stond de club er heel anders voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Russel88 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:36:
Van Geel heeft het uitstekend gedaan in zijn eerste jaar. Hij heeft Fer en Wijnaldum voor het maximale verkocht en goede vervangers gehaald. Guidetti was een mazzeltje die erg goed uitpakte.
Daarna kon hij teren op de jeugdopleiding. Afgelopen transfer periode was gewoon niet goed. Wat heb je aan El Ahmadi als je al Clasie hebt. Fijn 2,controlerende middenvelders die niet kunnen scoren. Een spits halen die geen spits is.
Enfin. Komende transfer periode.
Kazim en Anachbar hebben een contractverlenging gekregen. Beide zijn niet geschikt om de eerste spits te zijn. Wordt Kuyt de eerste spits en zijn die 2 backups? Beetje dure backup die Kazim. Er zit gewoon geen beleid in de aankopen/verlengingen. Ik word gewoon niet vrolijk als ik de geruchten hoor dat Feyenoord al aan zijn top zit qua salaris budget.
Klopt van Geel heeft het prima gedaan als het gaat om de club weer gezond te krijgen en de schulden weg te werken, niet meer dan respect en hulde hiervoor.

Kijk je echter naar de aankopen die daadwerkelijk door van Geel zijn gehaald toen er weer mogelijkheden waren kom je op een heel select groepje uit en dat zijn dan ook iet eens de goede jongens.
Zo zijn Guidetti en Pelle beide niet door van Geel aangebracht, maar respectievelijk via via. Pelle komt via Koeman en Guidetti ook weer via familie van Koeman dacht ik.
Van Geel heeft Kazim gekocht (heb ik nog steeds vraagtekens bij en zeg gewoon doorverkopen dan haal je er het meeste uit) Janmaat gehaald (goede zet) verder Sing, Verhoek, Immers(50/50 goed slecht), Boulahrouz, Mathijsen (ook eerste jaar prima nu niet meer). En zo zijn er nog wel wat meer te noemen die toch echt niet presteren waarvoor ze destijds zijn gehaald en ook alweer weg zijn.

Feyenoord zou nu bijzonder veel hebben aan een keer goede scouting (dat kunnen ze echt al tijden niet) en een TD die een goede aankoop kan doen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat had overigens niet per se een spits hoeven te zijn. De 25 goals van Pelle hadden ook deels door een middenvelder kunnen worden opgevangen.

Daarom stoor ik me ook aan de Guidetti hype. Als men een jonge spits kan vinden die zich achter Kuijt kan ontwikkelen tot eerste spits is dat prima. Maar eerste vereiste is nu goals vanaf het middenveld. Want ik zie Kuijt gewoon als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij is er ook helemaal geen Guidetti hype. Althans, ik heb zelf nog geen Feyenoorder gehoord (hier of in het stadion) die het een goed idee vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Op forums ben ik ze wel tegengekomen. En ook van Geel begint er steeds weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik had eerst iets van ja haal hem maar terug als het transfervrij is. Daarnaast had hij ook in een interview vermeld dat geld niet het belangrijkste is maar spelen. Vervolgens een slordige 3 miljoen vragen als tekengeld, dan hoeft het meteen al niet meer hoor. Het kan ook eigenlijk alleen maar tegenvallen.

Ik begrijp niet waarom van Geel niet achter Necid aanzit, die is dacht ik ook transfervrij en PEC kan hem niet betalen wat ik het laatste begreep. Kan je een jongen spits binnenhalen die echt wel potentie heeft.
Verder heb je voor de toekomst nog de dit jaar aangekochte jeugd spits Mans Herrman die naar ik begreep heel goed bezig is ondanks zijn jeugdige leeftijd. Is denk ik wel iemand die er over een paar jaar kan staan in het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Hoe bestaat het dat mensen Rutten na de derde wanprestatie in zijn carrière hem blijven beschermen? Bij Twente heeft hij goed werk geleverd, bij PSV al minder en bij Feyenoord, Vitesse en Schalke heeft hij het compleet verprutst.

Hij had 5 wedstrijden voor 1 overwinning maar doordat hij vast bleef houden aan dezelfde prutsers die week in en week uit er niets van bakten kon hij dat zelfs niet voor elkaar krijgen.

Van Bronckhorst heeft het in die twee wedstrijden veel logischer gedaan. Allereerst spelers op de juiste plaats gezet en Kazim durven passeren voor Achahbar. Ook zoiets wat Rutten compleet verkeerd heeft aangepakt.

Natuurlijk had Van Geel de selectie eerder rond moeten hebben maar die laatste 5 partijen kun je niet op zijn conto schrijven. Met dit materiaal werd er halverwege het seizoen gewoon heel goed gevoetbald.

[ Voor 14% gewijzigd door CR1691 op 25-05-2015 12:29 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:50

St@m

@ Your Service

Rubman schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:10:
Ik begrijp niet waarom van Geel niet achter Necid aanzit, die is dacht ik ook transfervrij en PEC kan hem niet betalen wat ik het laatste begreep. Kan je een jongen spits binnenhalen die echt wel potentie heeft.
Kijk je wel eens PEC? Necid is leuk voor PEC, maar echt niet meer dan niveau Kazim of Achabar hoor.
Als je als Feyenoord echt weer een keer wil meedoen dan doe je dat niet met dat soort spelers.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

St@m schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Kijk je wel eens PEC? Necid is leuk voor PEC, maar echt niet meer dan niveau Kazim of Achabar hoor.
Als je als Feyenoord echt weer een keer wil meedoen dan doe je dat niet met dat soort spelers.
Klopt, alleen wie haal je wel he. Ik heb soms het idee dat de vijver heel klein is ofzo :p. Het aantal goede leuke spitsen is schaars de laatste jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:38:
Dat had overigens niet per se een spits hoeven te zijn. De 25 goals van Pelle hadden ook deels door een middenvelder kunnen worden opgevangen.

Daarom stoor ik me ook aan de Guidetti hype. Als men een jonge spits kan vinden die zich achter Kuijt kan ontwikkelen tot eerste spits is dat prima. Maar eerste vereiste is nu goals vanaf het middenveld. Want ik zie Kuijt gewoon als spits.
Toornstra en Immers waren gewoon scorende middenvelders natuurlijk. Fred misbruikte ze alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Klopt, alleen wie haal je wel he. Ik heb soms het idee dat de vijver heel klein is ofzo :p. Het aantal goede leuke spitsen is schaars de laatste jaren?
Tja.. dat weet ik ook niet :P Misschien Locadia van PSV gebruiken in een ruil met Boetius? En anders maar eens een keer iets fatsoenlijks scouten. Feyenoord vist ook alleen maar in de bekende vijver. Net als PSV overigens (over het algemeen), alleen PSV kan de wat dikkere vissen eruit hengelen.
ph4ge schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Toornstra en Immers waren gewoon scorende middenvelders natuurlijk. Fred misbruikte ze alleen.
Immers.. de man die alleen maar kansen mist en nooit scoort? Dat ligt echt niet aan Rutten, dat was altijd al zo. Speelt verder toch ook gewoon op dezelfde positie als vorig jaar?

Verder heeft Toornstra er dit seizoen 9 gemaakt, dat is niet gek veel meer of minder dan jaren ervoor.

Ah, het tuig uit Koekdorp is ook weer lekker bezig... :D Succes tegen Telstar volgend jaar jungs!
(Wedstrijd ligt even stil vanwege vuurwerk)
En Sierd gaat weer helemaal los :D

[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 25-05-2015 12:59 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38
Feyenoord heeft gewoon de balen erin dat ze hebben onderschat hoe belangrijk Pelle was voor spelers als Boëtius en Immers. Door Pelle kreeg Immers veel meer mogelijkheden (of, door de manier van spelen die samenhing met Pelle: alle ballen naar voren en over de vleugels). Boëtius kreeg ook meer ruimte omdat men wat meer op Pelle ging, daarnaast had Boëtius vorig jaar een veel betere vorm. Als de spelers van vorig jaar dit jaar weer hadden gescoord (Immers, Boëtius) dan had je veel meer doelpunten.

Pelle schoot er vorig jaar 29 in, Immers 19 en Boëtius schoot er ook 19 in (bron: http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2013-2014/). Dat was de top 3 van Feyenoord, goed voor 67 doelpunten.

Kazim schoot er dit jaar 16 in, Toornsta 13 en Immers + Manu allebei 11. Dan zit je nog maar op 51 doelpunten, voor de top 4 van Feyenoord.

Bovenstaande is natuurlijk scorebord journalistiek, maar het toont wel aan waar het probleem zit. Scorend vermogen, als het middenveld dit meer op had gevangen (en ik snap niet hoe men dat verwachtte met Clasie en El Ahmadi in een controlerende rol) was het probleem al minder groot. Pak daarnaast de vormdip van Boëtius (die op basis van vorig jaar wel een véél beter seizoen had moeten draaien, maar kennelijk veel beter rendeerde in de Koemijn stijl). Ik ben dan ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren met Giovanni van Bronckhorst, m.i. een betere tactiek die past bij de spelers, meer gericht op techniek in plaats van fysiek.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik begon aan je statistieken te twijfelen toen je zei dat Kazim er 16 gemaakt heeft.. controleer de boel nog maar een keer :D
Kazim heeft er 11 gemaakt in de eredivisie. (En volgens mij 1 in de beker/playoffs en 1 in Europa)

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 25-05-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik lees wel veel 'als als als', dat telt natuurlijk niet. Als de ballen er wel in gingen had je meer punten gehad, dat klopt. Maar de vele kansen gingen er niet in. Dat kan je dus zien als een gebrek aan kwaliteit, niet pech (over een heel seizoen gezien).

Bij Ajax is het wat doelpuntenmakers toch net zo gesteld? Gewoon gebrek aan kwaliteit van spelers zelf of van de spelers die de aanvoer moeten regelen.

Milik 11
El Ghazi 9
Schone 8
Sigthorsson 7
Klaassen 6

Kazim 11
Toornstra 7
Immers 7
Manu 7
Te Vrede 7

[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 25-05-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

St@m schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:11:
Ik begon aan je statistieken te twijfelen toen je zei dat Kazim er 16 gemaakt heeft.. controleer de boel nog maar een keer :D
Kazim heeft er 11 gemaakt in de eredivisie.
Maakt de statistieken alleen nog maar pijnlijker ip 51 nog maar 45 doelpunten voor de 4.

Wat betreft Necid denk ik echt dat hij meer kan, er was niet voor niks eerst wel interesse in hem.
Daarnaast welke spits zou je anders moeten gaan halen? Had graag die Zapata zien komen, maar dat zit er helemaal niet meer in.

Wie ik absoluut niet wil zien is een Kramer of een Dost want dan ga je verder met types als Te Vrede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:22
St@m schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:11:
Kazim heeft er 11 gemaakt in de eredivisie. (En volgens mij 1 in de beker/playoffs en 1 in Europa)
De statistieken gaan over doelpunten en assists. Kazim heeft dus 11x gescoord en 5x een assist gegeven. Vond het al leuk dat de Jong blijkbaar 30x gescoord had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ondertussen ligt GA Eagles zo goed als uit de eredivisie. De Graafschap scoort, terwijl de Eagles veel sterker zijn.

Wel een slechte wedstrijd overigens.

Edit: en nu relschoppers op het veld. Oei, wat maken de Eagles hier een slechte indruk.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 25-05-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

GAE gaat dus vanuit de JL Europa in? 8)7

Weer lekker voor de Nederlandse coëfficiënt.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 25-05-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Heerlijk! GAE degradeert, supporters op het veld, wedstrijd gestaakt.. Toch wat spannends op deze maandagmiddag.

Jammer dat supporters niet meetellen in het Fair-Play klassement..

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 25-05-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Neem aan dat Go Ahead er nu sowieso uit ligt, ook als ze na de hervatting ineens 3x zouden scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:11:
Neem aan dat Go Ahead er nu sowieso uit ligt, ook als ze na de hervatting ineens 3x zouden scoren?
Beetje rare aanname niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoezo? Dit kan zomaar een game changer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vos schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:05:

Inderdaad. Want nu gaan er ook nog spelers vertrekken.

Heeft de KNVB hier ooit over nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Inderdaad. Want nu gaan er ook nog spelers vertrekken.

Heeft de KNVB hier ooit over nagedacht?
Wat had de KNVB van te voren moeten doen?
toolkist schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:13:
Hoezo? Dit kan zomaar een game changer zijn.
Zou kunnen, maar zo staat dat niet in de regels.

[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 25-05-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Vos schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:05:

ik ga er vanuit dat GAE de "uitnodiging" voor Europa alsnog weigert...
Dus Excelsior Europa in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

P.O. Box schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:28:
[...]

ik ga er vanuit dat GAE de "uitnodiging" voor Europa alsnog weigert...
Dus Excelsior Europa in ?
Ik ga daar niet vanuit hoor, ze hebben al geaccepteerd, ze hebben gekeken of ze het kunnen betalen, alles is al rond. Denk heus wel dat ze rekening gehouden hebben met een eventuele degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
St@m schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:16:
[...]
Wat had de KNVB van te voren moeten doen?
Hadden ze niet bewust ingezet op die extra plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Hadden ze niet bewust ingezet op die extra plek?
Ik begrijp je niet helemaal..
The UEFA Fair Play Competition, which was introduced in the 1993/94 season gives three countries the chance to enter an additional club in the 1st qualifying round of the Europa League. UEFA maintains a ranking list based on all national and club matches played between May 1 and Apr 30 (in the past this period was June 1 to May 31) in all UEFA competitions except the UEFA Regions Cup.
From 2009 on the three places in the UEFA Europa League will automatically go to the three best-placed associations in the ranking, provided they achieve 8 points or more. Before 2009 only the association that topped the ranking automaticly qualified for a UEFA Cup place. All associations which achieved an average of 8 points or more went into a draw to determine the other two places.

The three Europa League places go to the club which won the domestic fair play competition. For this purpose each association maintains a ranking list based on matches in the national league and cup. If the winner already qualified for one of the UEFA competitions the next club on the domestic fair play ranking gets the Europa League place. Before 1999 the 3 Fair Play Cup places were not awarded to specific teams as not each country had it's own Fair Play competition.
Dit is gewoon een toegewezen plek vanuit de UEFA :) En volgens de regels heeft GAE er recht op (nouja, eigenlijk Twente en dan NEC en dan PSV en dan Ajax en GAE staat ergens 8e op de lijst, maar goed).

Edit:
Nooit meer Ijsselderby :(
:D

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 25-05-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
Nu komt dus of De Graafschap, FC Eindhoven of FC Volendam de Eredivisie in

FC Eindhoven heeft sinds 1977 niet meer in de Eredivisie gespeeld (toen als EVV)
De Graafschap voor het laatst in 2012
Volendam in 2009 voor het laatst

Ik moet zeggen dat ik de JL te weinig kijk om echt een voorkeur te hebben. Al is het wel knap dat Eindhoven boven Roda JC is geëindigd.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De Graafschap, FC Eindhoven of FC Volendam? Er zijn nog meer kandidaten.

Emmen kan ook nog steeds *O* . 1-1 op het moment tegen Roda, heerlijke gelijkmaker!

Bah, 2 fouten Siekman die beide goals inleiden. Wat matig zeg. 2-1 Roda.

[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 25-05-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vos schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:10:
De Graafschap, FC Eindhoven of FC Volendam? Er zijn nog meer kandidaten.

Emmen kan ook nog steeds *O* . 1-1 op het moment tegen Roda, heerlijke gelijkmaker!

Bah, 2 fouten Siekman die beide goals inleiden. Wat matig zeg. 2-1 Roda.
Dat klopt, maar die zitten aan de kant van NAC en VVV ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:42
Wat wil je liever, een Limburgse of een Drentse club, nou ik wil beide, maar ik wil ook NAC niet kwijt...

Die andere leg, met Graafschap en V'dam/Eindhoven, die mogen zouten van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gynnad schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:20:
[...]

Dat klopt, maar die zitten aan de kant van NAC en VVV ;-)
Ah op die manier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Roda - Emmen is een echte vechtwedstrijd geworden. Leuke pot. Niet goed, maar wel aardig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Mooi wedstrijdje gezien in Deventer. Over een spitsenprobleem gesproken zeg.
Plet kan zich meten met Kazim.

Dat de gemoederen dan wat hoog oplopen bij een tegendoelpunt en dus degradatie leggen we maar even buiten beschouwing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RoD schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:15:
Roda - Emmen is een echte vechtwedstrijd geworden. Leuke pot. Niet goed, maar wel aardig om te zien.
Klopt, wel vermakelijk. Helaas eruit, thuis heeft Emmen het echt laten liggen.

Wel een lekker seizoen gedraaid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:27
FC Eindhoven heeft de finale van de play-offs niet gehaald. Toch jammer.
Ik zag het vandaag trouwens weer. Er waren 5 minuten extra gegeven. Volendam neemt per inworp 30 seconden en er viel nog een goal, maar wat doet Higler? Die fluit precies op minuut 95 af.
Zijn daar geen duidelijke regels voor? Sommige scheidsrechters trekken dan gewoon nog een minuut bij. Wat ook de regel is volgens mij.
Zo wordt er soms ook afgefloten voor bijvoorbeeld de rust als een team nog een hoekschop mag nemen. Dat zijn toch best belangrijke en beslissende beslissingen. Maar daar lijken geen duidelijk regels over te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als er iets duidelijk is in het voetbal, is het wel dat tijdrekken loont.

Wat is de reden om niet met zuivere speeltijd te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
PWM schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:01:

omdat je dan tv technisch niet exact kan voorspellen hoe lang de wedstrijd duurt... tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
PWM schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:01:

Op zich is 2x45 minuten al lang zat dan maakt die paar minuten blessuretijd niet zoveel uit. Met zuivere speeltijd zoals bij andere sporten, zou je denk ik eerder 2x30 of 2x35 minuten krijgen, kimt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit even een samenvatting te kijken van de Eagles. Blij dat ze er uit zijn hoor.

Maar OOK HIER gaat de scheids gewoon de fout in en hadden de Eagles gewoon een pingel moeten hebben bij een 0-0 stand. Dat was wel een andere pot geweest dan.

Zo genaaid als Almere hoeven ze zich niet te voelen, maar het helpt niet.
martinusz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:33:
[...]

Op zich is 2x45 minuten al lang zat dan maakt die paar minuten blessuretijd niet zoveel uit. Met zuivere speeltijd zoals bij andere sporten, zou je denk ik eerder 2x30 of 2x35 minuten krijgen, kimt uiteindelijk op hetzelfde neer.
De zuivere speeltijd tijdens een wedstrijd nu, schommelt tussen de 55 en 68 minuten. Dat is nogal een verschil. In EL en CL wedstrijden pakt de winnende ploeg soms gewoon 5-6 minuten van de laatste 10. Dat is gewoon abnormaal dat dat kan.

Ik zag laatst bij een EL pot dat er letterlijk 4 man achter elkaar naar de grond gingen met kramp. Stond de ene op, ging de ander liggen. Het kan ook echt gewoon.

[ Voor 56% gewijzigd door PWM op 25-05-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:37:
Zit even een samenvatting te kijken van de Eagles. Blij dat ze er uit zijn hoor.

Maar OOK HIER gaat de scheids gewoon de fout in en hadden de Eagles gewoon een pingel moeten hebben bij een 0-0 stand. Dat was wel een andere pot geweest dan.

Zo genaaid als Almere hoeven ze zich niet te voelen, maar het helpt niet.
Elk seizoen zien we weer het belangrijkste probleem van de play offs, onze scheidsrechters zijn helemaal niet betrouwbaar genoeg om wedstrijden waar de belangen zo hoog zijn te fluiten. In de competitie over 34 wedstrijden zullen de fouten vaak nog wel even vaak in het voordeel als in het nadeel van een bepaalde ploeg gemaakt worden (althans, dat is het cliche), maar in de play offs ben je gewoon de lul. Vrijwel elke play off wedstrijd ook dit jaar wordt weer beinvloed door de scheidsrechter, en dat was vorige jaren niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax schijnt deze week te gaan kijken naar een plan B en plan C voor VDV. Mochten ze er niet in slagen om iemand anders vast te leggen deze week dan stappen ze waarschijnlijk volgende week maandag weer terug naar VDV.

Ben toch wel benieuwd wie plan B en C dan zijn, hoor daar nog vrij weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:39:
Ajax schijnt deze week te gaan kijken naar een plan B en plan C voor VDV. Mochten ze er niet in slagen om iemand anders vast te leggen deze week dan stappen ze waarschijnlijk volgende week maandag weer terug naar VDV.

Toch wel vreemd dat de tijd ineens zo dringt dat ze niet op van der Vaart kunnen wachten. Dat HSV playoffs moest spelen zat er toch al langer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Exocet schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Toch wel vreemd dat de tijd ineens zo dringt dat ze niet op van der Vaart kunnen wachten. Dat HSV playoffs moest spelen zat er toch al langer in.
Naah ik denk dat VDV stiekem toch wat verder wil gaan kijken. Anders had hij toch mondeling toe kunnen zeggen en pas na de play-offs dat bekend kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gynnad schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:39:

Ze hebben Klaassen toch? Als De Boer zo graag met een tien wil spelen moet hij gewoon Klaassen neerzetten daar. Die maakt er ook meer dan tien op die plek. Ajax heeft vd Vaart gewoon niet nodig.

Of is plan B dan een spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

D-e-n schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Ze hebben Klaassen toch? Als De Boer zo graag met een tien wil spelen moet hij gewoon Klaassen neerzetten daar. Die maakt er ook meer dan tien op die plek. Ajax heeft vd Vaart gewoon niet nodig.

Misschien houden ze rekening met een vertrek van Klaassen?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is zoeken naar ervaring, niet zozeer iemand voor op de 10 positie. VdV zou eventueel met het oogmerk als spits gehaald kunnen worden.
Maar hij lijkt zelf op een vriendelijke manier te bedanken.

Er is ook al een aanbod van Griekenland en Turkije geweest. Grote kans dat hij Sneijder achterna gaat en lekker gaat cashen in Turkije.
De stand ligt daar ligt vooraf al vast dus hoef je niet heel hard je best te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:44:
Het is zoeken naar ervaring, niet zozeer iemand voor op de 10 positie.
Met "ervaring" op de verkeerde positie doe je je ploeg meer kwaad dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Klaassen gaat volgend seizoen ook weer op de tien spelen, dat heeft de Boer al aangegeven.
De reden waarom Klaassen de laatste maanden wat verder naar achteren speelde was omdat hij (ik geloof) iets aan de maagwand had en toch wilde spelen. Men vond de 10 een te zware belasting voor hem.

Ik denk dat men vd Vaart voor 2 posities wilden hebben. Als spits voor bepaalde tegenstanders en tegen andere tegenstanders op het middenveld.

Maar ik ben blij dat hij niet komt. Je haalt een oude ervaren speler erbij zodat deze de jonge spelers kan aansturen, als een soort verlengstuk van de trainer. Zodat hij de ploeg over de moeilijke momenten heen kan helpen.
Maar het lukt hem niet dit te doen bij HSV, dus waarom zou hij het plots wel kunnen bij Ajax?
Ik zie in hem niet iemand die de ploeg beter maakt of die de ploeg nodig heeft.
Een Kuyt voegt iets toe, die zal 90 min alles geven wat hij heeft, die is nog gretig. Maar een vd Vaart is niet gretig en loopt er te vaak bij alsof hij geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Deadsy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:18:
[...]
Maar het lukt hem niet dit te doen bij HSV, dus waarom zou hij het plots wel kunnen bij Ajax?
Ik zie in hem niet iemand die de ploeg beter maakt of die de ploeg nodig heeft.
Een Kuyt voegt iets toe, die zal 90 min alles geven wat hij heeft, die is nog gretig. Maar een vd Vaart is niet gretig en loopt er te vaak bij alsof hij geen zin heeft.
Persoonlijk zou ik als Ajax alleen maar juichen als zo'n speler komt. Zoals je zegt is Kuyt veel fitter maar Van der Vaart zou nog steeds een enorme aanwinst zijn in A'dam. Dat hij misschien niet meer in de bundesliga mee kan zegt niets. Ik schat die competitie een stuk hoger en fysieker in dat in NL dus bij Ajax zou hij nog steeds echt wat toevoegen. Zeker tegenover een scheidsrechter maakt het meer indruk als hij er staat ipv welke speler van Ajax op dit moment dan ook.....

Maar goed ik zou niet raar kijken als hij naar PSV gaat aangezien hij als kind een enorme PSV fan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Als VDV zou komen dan komt hij voor een plek in de voorhoede, niet voor op het middenveld. Maar ze gaan nu dus naar alternatieven kijken, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:57:
[...]

Persoonlijk zou ik als Ajax alleen maar juichen als zo'n speler komt. Zoals je zegt is Kuyt veel fitter maar Van der Vaart zou nog steeds een enorme aanwinst zijn in A'dam. Dat hij misschien niet meer in de bundesliga mee kan zegt niets. Ik schat die competitie een stuk hoger en fysieker in dat in NL dus bij Ajax zou hij nog steeds echt wat toevoegen. Zeker tegenover een scheidsrechter maakt het meer indruk als hij er staat ipv welke speler van Ajax op dit moment dan ook.....

Maar goed ik zou niet raar kijken als hij naar PSV gaat aangezien hij als kind een enorme PSV fan was.
Dat een vd Vaart het verschil niet kan maken tegen een Bayern of Wolfsburg kan ik begrijpen maar hij heeft tegen geen enkele ploeg echt iets laten zien.
En niet alle 18 clubs in de Bundesliga zijn beter dan de top 3 van Nederland.

En de andere punten die ik aanhaalde hebben niets te maken met zijn conditie of fysiek.
En dat zijnt och wel kwaliteiten waar Ajax behoefte aan heeft.

edit
En als je iemand haalt die een dikke teken premie wil en ook het hoogste salaris zal krijgen. Dan wil je toch dat deze ook het verschil kan maken in de toppers en niet alleen tegen de zwakke ploegen. Of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 26-05-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Deadsy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:29:
[...]

Dat een vd Vaart het verschil niet kan maken tegen een Bayern of Wolfsburg kan ik begrijpen maar hij heeft tegen geen enkele ploeg echt iets laten zien.
En niet alle 18 clubs in de Bundesliga zijn beter dan de top 3 van Nederland.

En de andere punten die ik aanhaalde hebben niets te maken met zijn conditie of fysiek.
En dat zijnt och wel kwaliteiten waar Ajax behoefte aan heeft.

edit
En als je iemand haalt die een dikke teken premie wil en ook het hoogste salaris zal krijgen. Dan wil je toch dat deze ook het verschil kan maken in de toppers en niet alleen tegen de zwakke ploegen. Of niet.
Welke top 3?
9/10 clubs zijn beter dan die in onze competitie (maar het is ook een veel groter land)

Beetje verschil Jupiler en Eredivisie.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:14:
[...]

Welke top 3?
9/10 clubs zijn beter dan die in onze competitie (maar het is ook een veel groter land)

Beetje verschil Jupiler en Eredivisie.
Vind ik van niet. Zoals je het nu zegt zouden Ajax, PSV en Feyenoord in Duitsland dus mee doen om degradatie?

Zo sterk zijn bv de onderste tien clubs in Duitsland echt niet. Ze hebben meer geld te besteden maar besteden dit grotendeels slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Deadsy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Vind ik van niet. Zoals je het nu zegt zouden Ajax, PSV en Feyenoord in Duitsland dus mee doen om degradatie?

Zo sterk zijn bv de onderste tien clubs in Duitsland echt niet. Ze hebben meer geld te besteden maar besteden dit grotendeels slecht.
Nee middenmoot, dan houdt het wel op.

Zie eronder, vergelijking eredivise / jupiler.
Bovenste plekken jupiler winnen ook wel van de onderstaande plekken ere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Nee middenmoot, dan houdt het wel op.

Zie eronder, vergelijking eredivise / jupiler.
Bovenste plekken jupiler winnen ook wel van de onderstaande plekken ere.
Ik denk dat PSV toch wel voor plek 4 in de Bundesliga zou kunnen gaan, na Bayern, VFL, en Dortmund.

We gaan het zien deze zomer, PSV oefent tegen onder andere Borussia MG. Daarnaast tegen AS Monaco, OM Marseille, en FC Basel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Om even actueel te blijven over het huidige FIFA schandaal :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Z4fVdyS_e38]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FiXeR.nl schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Ik denk dat PSV toch wel voor plek 4 in de Bundesliga zou kunnen gaan, na Bayern, VFL, en Dortmund.

We gaan het zien deze zomer, PSV oefent tegen onder andere Borussia MG. Daarnaast tegen AS Monaco, OM Marseille, en FC Basel. ;)
Ik denk niet dat het waarschijnlijk is dat ze voor plek 4 meedoen, in mijn ogen is het kwaliteit verschil echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Ik denk niet dat het waarschijnlijk is dat ze voor plek 4 meedoen, in mijn ogen is het kwaliteit verschil echt te groot.
Zo veel kwaliteit heeft bv een gladbach echt niet.
De Duitse top is sterk maar dat eronder moet het echt van zijn vechtlust hebben want kwaliteit is er weinig, ook zijn die ploegen vaak totaal niet in balans.

Ik zie regelmatig hele wedstrijden van de bundesliga en het is daar soms net zo lachwekkend als hier. Vooral de kelder is bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat even een afknapper afgelopen zondag. Maakt Achahbar nog wel 1-0 maar zag je aankomen wat er in de tweede helft gebeurde.

Mag hopen dat werkweigeraar Kazim wordt verkocht. Doe daar Te Vrede bij en je hebt denk ik voldoende om Kramer op te halen bij ADO. Houd je waarschijnlijk nog salaris over ook.

Benieuwd wat van Geel allemaal op zijn bordje gaat krijgen deze transferperiode. Verwacht best wel veel mutaties in de selectie van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Bundesliga moet je knokken. Dat zit niet in NLse voetballers, dat zijn slapjanussen, die willen geen pijn lijden. Als je niet knokt en een degradatieploeg uit de Bundesliga gaat wel tot het gaatje, kan PSV of Ajax zo van de Duitse nummer laatst verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Necid is ook gratis op te halen. Geef die vertrouwen en in goede vorm is hij ook een sterke aanwinst.

Maar bij Feyenoord moet dan wel Kazim weg inderdaad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:45:
In de Bundesliga moet je knokken. Dat zit niet in NLse voetballers, dat zijn slapjanussen, die willen geen pijn lijden. Als je niet knokt en een degradatieploeg uit de Bundesliga gaat wel tot het gaatje, kan PSV of Ajax zo van de Duitse nummer laatst verliezen.
Dan heb je PSV afgelopen seizoen niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

psvunited schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:08:
[...]

Dan heb je PSV afgelopen seizoen niet gezien.
Ik vond alle Nederlandse ploegen in de EL bedroevend...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wou net zeggen, heb geen enkele ploeg daar echt zien 'knokken'.

Alleen AZ heeft nog wel laten zien in het verleden dat te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ben een beetje aan het zappen en zie ineens dat vanavond de finale van de Europa League is, wat een topper is dat

Dinipro - Sevilla

Als ik me niet vergis gaat de winnaar rechtstreeks naar de Champions League (of is dat pas vanaf volgend seizoen?)

edit: Vanaf volgend seizoen dus..

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 27-05-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

komend seizoen al! ;)
Ik hoop dat Sevilla wint, leuke club.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 27-05-2015 20:49 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:39
Ik denk dat Dnjepr wint, die gaan nu vol op de verdediging de wedstrijd rustig uitspelen en er evt. nog 1tje in counteren/omschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wauw, mooie goal hoor! Dnipro op een 1-0 voorsprong!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
1-0 Dnipro!

Gaat een leuke pot worden, Sevilla moet nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:37
Prima aanval zeg. Zou wel tekenend zijn, op de Fifa-corruptie dag pakt een Oekraïens team de Europa League. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dnipro lijkt toch een stuggere tegenstander te zijn dan we dachten toen Ajax tegen ze moest spelen. Deze manier van spelen brengt je blijkbaar behoorlijk ver als je het goed uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ach, ik gun het Dnipro wel. Altijd leuk een verrassing. Ze hebben het niet makkelijk daar met die oorlogsdreiging, zit vlak bij het onrustige gebied. Daarom werd er ook in Kiev gespeeld en niet in Dnipropetrovsk.

Gelijkmaker hangt wel in de lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Ramzzz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Ik vond alle Nederlandse ploegen in de EL bedroevend...
Had alleen jouw bericht gelezen en niet wat daar voor was besproken. In de EL is idd niet gestreden namens PSV. Voor PSV moest alles wijken voor de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die trainer van Sevilla heeft weer eens zijn pilletjes vergeten in te nemen, wat een neuroot die vent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou het toeval zijn dat Dnipro ook in het blauw speelt? :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Dit wordt denk ik weinig wedstrijd... Knap van Dnepjr dat ze er meteen eentje inprikken, maar Sevilla is duidelijk veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En daar is de gelijkmaker al!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
En weer 1-1. Leuke pot eigenlijk (neutrale kijker, geen voetbalkenner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nu moet Dnipro weer en kunnen ze niet met 2 rijen dik achterin blijven hangen. Direct na de 1-0 zag je al dat de voorhoede op het middenveld ging spelen en er van voetbal weinig terecht kwam.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
1-2!

[ Voor 50% gewijzigd door mat.hi.as op 27-05-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Michielgb schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:14:
Dit wordt denk ik weinig wedstrijd... Knap van Dnepjr dat ze er meteen eentje inprikken, maar Sevilla is duidelijk veel beter.
Moet je wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wut!
Gaat lekker zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sevilla is ook gewoon de top favoriet natuurlijk, Dnipro moet oppassen dat ze nu niet onder de voet worden gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dnipro moet en Sevilla profiteert direct van de ruimte. 1-2!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zouden de tribunes nog verder van het veld geplaatst kunnen worden, of is het maximum wel bereikt met dit stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
PWM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:21:
Zouden de tribunes nog verder van het veld geplaatst kunnen worden, of is het maximum wel bereikt met dit stadion?
Polen hè... Beruchte supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:02:
Dnipro lijkt toch een stuggere tegenstander te zijn dan we dachten toen Ajax tegen ze moest spelen. Deze manier van spelen brengt je blijkbaar behoorlijk ver als je het goed uitvoert.
Ajax heeft het gewoon verprutst, Dnipro was op werkelijk waar ALLE fronten de mindere tegenstander. Daarna hebben ze de scheidsrechter/grensrechter nodig gehad om hier te kunnen staan.

Als Dnipro 1 ding laat zien, is het dat een Nederlandse club in goede doen, gewoon een EL moet kunnen winnen.
Pagina: 1 ... 60 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015