De Kuip is gewoon uitverkocht voor een doordeweeks play-off duel
IS voor de return op zondagRedHat schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:11:
De Kuip is gewoon uitverkocht voor een doordeweeks play-off duel![]()
Dat worden weer heel veel teleurgestelde mensen tenzij Gio de ploeg weet te motiverenRedHat schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:11:
De Kuip is gewoon uitverkocht voor een doordeweeks play-off duel![]()

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet goed ingelezen, dacht dat beide duels door de weeks waren

Maar zelfs dan vind ik het nog bijzonder. Ik had weinig supporters verwacht die nog zin zouden hebben in de play-offs. Plus de kans is er dat Feyenoord na vanavond al kansloos is.
Seizoenskaarthouders kunnen gratis naar binnen, en clubcard kaarten waren ook al vanaf 10,- beschikbaar.
Dus dan trekt het wel.
Dus dan trekt het wel.
ZIjn die seizoenkaarthouders al meegeteld?dutchgio schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:39:
Seizoenskaarthouders kunnen gratis naar binnen, en clubcard kaarten waren ook al vanaf 10,- beschikbaar.
Dus dan trekt het wel.
Dan heb je nog kans op een halflege Kuip zondag.
Lijkt mij wel, ze kunnen moeilijk die kaarten verkopen.BigWillem89 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:46:
[...]
ZIjn die seizoenkaarthouders al meegeteld?
Dan heb je nog kans op een halflege Kuip zondag.
Playoffs vallen meestal buiten seizoenkaart, weet niet hoe dat (nu) bij Feyenoord is.
edit: of je leest de berichten erboven ook…

[ Voor 25% gewijzigd door lateef op 21-05-2015 13:07 ]
Dat is helemaal niet waar, is wel een paar keer gebeurd dat clubs wat extra wilden verdienen maar dat liep dan uit op een fiasco en kwade supporters.lateef schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:06:
Playoffs vallen meestal buiten seizoenkaart, weet niet hoe dat (nu) bij Feyenoord is.
Bij Feyenoord horen de playoffs er gewoon bij dit jaar:
https://seizoenkaart.feye...ediadepot/131b1e6dacc.pdf
hoelaat spelen ze eigenlijk? en wordt het uitgezonden?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ok, I stand corrected. Mijn ervaring is ook meer met nacompetitie/promotie-degradatie play-offs en daar is het normaal gesproken zo dat nacompetitie niet bij je seizoenskaart zit.Dersan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:14:
[...]
Dat is helemaal niet waar, is wel een paar keer gebeurd dat clubs wat extra wilden verdienen maar dat liep dan uit op een fiasco en kwade supporters.
EL-league playoffs zijn sowieso niet zo geliefd bij supporters naar mijn idee, begrijp dat niet zo, vind het zelf wel een leuk toetje.
Verwijderd
Zie Vitesse als de grootste kanshebber ook al is Pec Zwolle een lastig te bespelen ploeg omdat die voornamelijk vanuit de omschakeling spelen.
Heerenveen - Feyenoord kan alle kanten op maar denk toch dat Heerenveen dit over twee wedstrijden winnen gaat.
Finale Vitesse - Heerenveen waar Vitesse over twee wedstrijden door gaat.
Heerenveen - Feyenoord kan alle kanten op maar denk toch dat Heerenveen dit over twee wedstrijden winnen gaat.
Finale Vitesse - Heerenveen waar Vitesse over twee wedstrijden door gaat.
Wordt de finale ook thuis én uit gespeeld dan?
Doorgaans gebeurd dit in halve finales van toernooien wel maar in de finale niet, zij het dat die vaak ook al in het stadion van de club dat het jaar ervoor heeft gewonnen of op neutraal terrein wordt gespeeld.
Doorgaans gebeurd dit in halve finales van toernooien wel maar in de finale niet, zij het dat die vaak ook al in het stadion van de club dat het jaar ervoor heeft gewonnen of op neutraal terrein wordt gespeeld.
Verkeerd topic
[ Voor 82% gewijzigd door MegaTronics op 21-05-2015 14:26 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Omdat ze er niet van uit gingen het te moeten spelenDersan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:14:
[...]
Dat is helemaal niet waar, is wel een paar keer gebeurd dat clubs wat extra wilden verdienen maar dat liep dan uit op een fiasco en kwade supporters.
Bij Feyenoord horen de playoffs er gewoon bij dit jaar:
https://seizoenkaart.feye...ediadepot/131b1e6dacc.pdf
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is het zo bijzonder dan? Ze deden het eerder bij Ronald de Boer en volgens mij zijn er nog wel meer spelers die bij de jeugd weg gingen vanwege niet goed genoeg en ergens anders dan toch goed slagen en terug gaan naar dezelfde of een andere club?Gynnad schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:13:
Ook Ajax meldt zich voor Dijks, bizar beleid. 2 jaar geleden mocht ie weg en nu willen ze hem ineens terug. Eerlijk gezegd ook niet de linksback die Ajax zou moeten halen in mijn ogen. Als je zoveel geld hebt probeer dan een topper te halen en geen middelmaat.
Hij kost overigens 1.25 miljoen waarvan de helft naar Ajax gaat. Dus voor Ajax zon 612.500
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee het is opzich niet heel bijzonder, maar ze hadden net zo goed dit seizoen hem al kunnen verhuren dan. Dan had hij meer speelminuten op een hoger niveau gemaakt dan nu bij Jong Ajax.MeNTaL_TO schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:46:
[...]
Is het zo bijzonder dan? Ze deden het eerder bij Ronald de Boer en volgens mij zijn er nog wel meer spelers die bij de jeugd weg gingen vanwege niet goed genoeg en ergens anders dan toch goed slagen en terug gaan naar dezelfde of een andere club?
Heerenveen - Feyenoord lijkt het eerder 1-0 te gaan worden dan 0-1. Maar opzich gaat het toch nog wel redelijk gelijk op.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vind dat Feyenoord ook genoeg kansen krijgt hoor. Alleen bij Feyenoord komt bijna geen een paas aan man, zelfs niet over 4 meter. Echt merkwaardig.
Makkelie en wedstrijden van Feyenoord -> Gegarandeerd een hoop gele kaarten (aan beide kanten)
Makkelie en wedstrijden van Feyenoord -> Gegarandeerd een hoop gele kaarten (aan beide kanten)
Jammer dat ook hier gekozen is om uitdoelpunten dubbel te tellen. Ben ik sowieso tegen, in alle toernooien.
Heerenveen staat nu lekker met 11 man op de eigen helft en countert zich er uit. Gewoon geen doelpunt tegen krijgen is het devies.
Verder Feyenoord gewoon erg zwak. Zelfs mooie aanvallen, gaan uiteindelijk mis zonder schot op doel.
EDIT
Er is echt maar 1 ploeg die aanvalt, 99% balbezit erbij. Extra treurig dat er letterlijk geen kans uitkomt.
Heerenveen staat nu lekker met 11 man op de eigen helft en countert zich er uit. Gewoon geen doelpunt tegen krijgen is het devies.
Verder Feyenoord gewoon erg zwak. Zelfs mooie aanvallen, gaan uiteindelijk mis zonder schot op doel.
EDIT
Er is echt maar 1 ploeg die aanvalt, 99% balbezit erbij. Extra treurig dat er letterlijk geen kans uitkomt.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 21-05-2015 20:00 ]
Dat is toch altijd bij Feyenoord dit seizoen? Meeste balbezit, meeste kansen voor en minste tegen. Alleen gaat het toch vaak fout.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Normaal zou ik zeggen: en Kuyt gaat daar echt geen verandering in brengen. Maar mijn god, dit seizoen ben ik daar wel lelijk op teruggekomen zeg. Ik denk dat Kuyt wel degelijk (niet het) verschil gaat maken voorin.
Wat gaat er in het hoofd van Lodeweges om? Feyenoord heeft de afgelopen weken al genoeg over zich heen gehad; laten wij het rustig aan doen? 
Maar toch een doelpunt
Maar toch een doelpunt
[ Voor 9% gewijzigd door Herman op 21-05-2015 20:12 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Of we wachten rustig af en maken wel een doelpuntje als de gelegenheid zich voordoet.Herman schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:11:
Wat gaat er in het hoofd van Lodeweges om? Feyenoord heeft de afgelopen weken al genoeg over zich heen gehad; laten wij het rustig aan doen?
Maar toch een doelpunt
Was leuke statistiek net: Feyenoord 27 balcontacten in de 16 bij Heerenveen, Heerenveen 2 bij Feyenoord. Nummer 3 was genoeg.
En nog buitenspel ook
En nog buitenspel ook
Oh Feyenoord
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Het is dit seizoen echt niet te filmen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad lijkt randje buitenspel, al zit van Beek wel in de lucht dus is het moeilijk te zien vanuit deze camera positie.Vos schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:15:
Leek mij buitenspel.
Maar goed 'uit' 1-0 verliezen is helemaal niet zo'n slecht resultaat als je met Europese regels speelt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat is het Heerenveen publiek ook dom en haatdragend geworden. Vorige pot ook al. Het vriendelijke karakter is er wel af daar.
PWM heeft ook gelijk over de regel van de uitdoelpunten. Dat beloont afwachten.
Feyenoord is nu feitelijk kansloos
Feyenoord is nu feitelijk kansloos
De play-offs worden wel redelijk bepaald door buitenspeler situaties die verkeerd beoordeeld worden. Bij promotie/degradatie zelfs 2× beslissend. Hopelijk deze keer niet.
Nou, hopen dat de volgende wedstrijd wel een wakkere grensrechter heeft. Hup Zwolle
Ook hier half leeg stadion. Echt, stop eens met die domme play-offs
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 21-05-2015 20:45 ]
Oh the irony...
Van de Werff scoort voor PEC, het was nog wel de vraag of hij zou spelen aangezien hij komend seizoen naar Vitesse vertrekt.
Van de Werff scoort voor PEC, het was nog wel de vraag of hij zou spelen aangezien hij komend seizoen naar Vitesse vertrekt.
Van Geel moet weg,
Kazim na zo achterlijk jaar nog aantrekken...
Wat een drama gister,
Kazim slecht
Toornstra slecht
Jean-Paul was goed
Je mag ook wisselen hoor Gio..
Zondag Achabar in de spits!
Kazim na zo achterlijk jaar nog aantrekken...
Wat een drama gister,
Kazim slecht
Toornstra slecht
Jean-Paul was goed
Je mag ook wisselen hoor Gio..
Zondag Achabar in de spits!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat waren die wedstrijden saai gisteren... 
Onbegrijpelijk dat we anno 2015 niet nog 7 camerastandpunten te zien kregen waarmee je wel kon zien dat het buitenspel was van Thern.
Want hoe kon het dat niet zijn?
On another note... http://www.nu.nl/sport-column/4053757/beste-ronald.html

Onbegrijpelijk dat we anno 2015 niet nog 7 camerastandpunten te zien kregen waarmee je wel kon zien dat het buitenspel was van Thern.
Want hoe kon het dat niet zijn?
On another note... http://www.nu.nl/sport-column/4053757/beste-ronald.html
[ Voor 68% gewijzigd door Ramzzz op 22-05-2015 09:35 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Slecht voorbeeld doet slecht volgen.PWM schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:17:
Wat is het Heerenveen publiek ook dom en haatdragend geworden. Vorige pot ook al. Het vriendelijke karakter is er wel af daar.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Van Geel doet er verstandig aan het contract van Kazim nog eens goed door te laten nemen door van Benthem om te kijken of er ook iets in staat inzake a) een proefperiode dan wel b) maatregelen bij werkweigering.
Goedemorgen zeg, die Kazim doet echt geen stap te veel meer sinds van Geel hem een contract heeft voorgelegd. Gaat bijna denken aan matchfixing door Kazim. Heeft ie soms onlangs contact gehad met een dubieus wedkantoor in Turkije?
Goedemorgen zeg, die Kazim doet echt geen stap te veel meer sinds van Geel hem een contract heeft voorgelegd. Gaat bijna denken aan matchfixing door Kazim. Heeft ie soms onlangs contact gehad met een dubieus wedkantoor in Turkije?
Amen, daar is helemaal niets aan toe te voegen. Spijker op zijn kop etc..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gaat echt niet gebeuren: http://www.sportknowhowxl...--directeur-van-hypercubePWM schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:39:
Nou, hopen dat de volgende wedstrijd wel een wakkere grensrechter heeft. Hup Zwolle
Hoe vaak heeft de hoogste geklasseerde club de play-offs gewonnen? Volgens mij zelden. De ploeg die op het nippertje 8ste is geworden heeft er wel zin in, degene die op de laatste dag de 3de plek mist niet.Joster schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:31:
[...]
Gaat echt niet gebeuren: http://www.sportknowhowxl...--directeur-van-hypercube
Gaat me niet om Feyenoord maar om het hele idee dat clubs die soms ver achterlopen met 1 sprintje Europa in kunnen.
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens hoor, ik vind dat ook belachelijk, vanaf het begin af aan geroepen ook. Echter zal de KNVB kijken naar de argumenten uit dat artikel (niet letterlijk natuurlijk) waarvan ik een link gaf: Toeschouwersaantallen stijgen en blijvend uitzicht op een prijs maakt de subtop sterker. Op basis daarvan zie ik het niet afgeschaft worden omdat de KNVB kennelijk weinig heeft met sentimenten e.d..PWM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:57:
[...]
Hoe vaak heeft de hoogste geklasseerde club de play-offs gewonnen? Volgens mij zelden. De ploeg die op het nippertje 8ste is geworden heeft er wel zin in, degene die op de laatste dag de 3de plek mist niet.
Gaat me niet om Feyenoord maar om het hele idee dat clubs die soms ver achterlopen met 1 sprintje Europa in kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 22-05-2015 14:15 ]
En je hebt de laatste paar wedstrijden meer clubs die nog ergens om spelen.Joster schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:15:
[...]
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens hoor, ik vind dat ook belachelijk, vanaf het begin af aan geroepen ook. Echter zal de KNVB kijken naar de argumenten uit dat artikel (niet letterlijk natuurlijk) waarvan ik een link gaf: Toeschouwersaantallen stijgen en blijvend uitzicht op een prijs maakt de subtop sterker. Op basis daarvan zie ik het niet afgeschaft worden omdat de KNVB kennelijk weinig heeft met sentimenten e.d..
Net de samenvatting van Heerenveen-Feyenoord gekeken, wat zal dat een saaie wedstrijd geweest zijn zeg
Vanavond eindelijk weer nacompetitie voor mijn lokale club, FC Emmen (vs Roda). Zeker een verdiende plek gezien dit seizoen.
Nog maar 600 kaarten te koop ongeveer, hopen op een volle bak met ± 8600 man. Zin in
Nog maar 600 kaarten te koop ongeveer, hopen op een volle bak met ± 8600 man. Zin in

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-05-2015 14:35 ]
IIG een vol uitvak van mijn ClubbieVos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:33:
Vanavond eindelijk weer nacompetitie voor mijn lokale club, FC Emmen (vs Roda). Zeker een verdiende plek gezien dit seizoen.
Ik kan me nog de eerste keer herinneren.PWM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:57:
[...]
Hoe vaak heeft de hoogste geklasseerde club de play-offs gewonnen? Volgens mij zelden. De ploeg die op het nippertje 8ste is geworden heeft er wel zin in, degene die op de laatste dag de 3de plek mist niet.
Ajax speelde een dramatisch jaar en werd 4e ( Wikipedia: Eredivisie 2005/06 ) achter Feyenoord AZ en PSV.
Maar uiteindelijk wel de CL gehaald. (of in ieder geval de voorronde).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Mazzelaar, jij kunt dan in Europese wedstrijden in je woonplaats gaan zien. O.k. niet van Emmen maar dat maakt niet uit. Sfeer zal er niet minder om zijn.Vos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:33:
Haha ja GAE komt hier spelen. Zal wel bij 1 wedstrijd blijvenVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:09:
[...]
Mazzelaar, jij kunt dan in Europese wedstrijden in je woonplaats gaan zien. O.k. niet van Emmen maar dat maakt niet uit. Sfeer zal er niet minder om zijn.
Dat ook ja, was tijdens de competitie ook zo. Toen nog een onterechte overwinning voor Roda, maar die is uit weer goed gezet
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 22-05-2015 15:25 ]
Ik weet niet wat de scheidsrechter net dacht, bij die karatekick van NAC, maar dat was toch diep rood...
Vitesse had er gisteren 2 moeten hebben. Nog 1 te gaan dus om het vanavond weer te evenaren.Capacitor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:13:
Ik weet niet wat de scheidsrechter net dacht, bij die karatekick van NAC, maar dat was toch diep rood...
Hoeft nog niet eens, het zijn ook allemaal B clubs die in de eerste ronde instromen.Vos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:21:
[...]
Haha ja GAE komt hier spelen. Zal wel bij 1 wedstrijd blijven.
[...]
Laat GAE eerst maar eens in de Eredivisie blijven, maandag in eigen huis een 1-0 achterstand tegen De Graafschap terugzetten.
Ligt iets meer prioriteit lijkt me.
Pff wat een matige pot was dit zeg. Emmen kon vandaag niks en Roda hoefde en wilde niet na die 0-1.Vos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:33:
Ook hier (weer) een zeer matige scheidsrechter.
Inderdaad jammer, want dat zou de return stukken leuker maken.PWM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:38:
VVV hoort gewoon te winnen hier. Helaas.
Nu maar hopen dat VVV net zo'n pot op de mat kan leggen daar als vandaag. Met zo'n spel zou ik ze wel in de eredivisie willen zien.
Verwijderd
Was een belachelijke overtreding. En dan de reactie van de speler die dat deed na afloop van de wedstrijd. Gozer hoort niet op een voetbalveld te staan maar in een sportschool.Capacitor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:13:
Hopelijk gaat NAC hier nog actie op ondernemen, maar ben bang dat ze dat niet durven gezien het belang van de komende wedstrijd. Zo'n figuur hoort niet op t veld, bah bah
Toen ik hem de eerste keer zag dacht ik ook dat er niks aan de hand was. Gewoon de ene die bleef staan en de andere die daar onhandig tegen aan sprong.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 07:18:
[...]
Was een belachelijke overtreding. En dan de reactie van de speler die dat deed na afloop van de wedstrijd. Gozer hoort niet op een voetbalveld te staan maar in een sportschool.
Ik kan me dus de reactie van de scheidsrechter goed voorstellen.
In de herhaling was goed te zien dat het donker root was.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Gozer spoort echt niet. Maaskant doet er goed aan hem de return niet op te stellen: http://m.telegraaf.nl/art...:-hij-is-m-n-collega-niet
Zonde trouwens dat die lob van Melvin Platje tegen de lat ging. Vond ik echt iets voor Platje. Hij heeft dat eerder gedaan toen hij met Volendam tegen Ajax speelde indertijd:
Zonde trouwens dat die lob van Melvin Platje tegen de lat ging. Vond ik echt iets voor Platje. Hij heeft dat eerder gedaan toen hij met Volendam tegen Ajax speelde indertijd:
Is dat geen extra reden voor de KNVB om hem toch te straffen? Het goedpraten van een doodschop lijkt me toch ook niet de bedoeling.De Kamps toonde zich niet schuldbewust na afloop voor de camera van FOX Sports. "Voetbal is een contactsport'', stelde hij. "Dat zegt mijn vader ook. Anders moet je op dammen gaan.''
Als Maaskant hem opstelt de volgende pot, zegt het ook wel wat over hem.
Maaskant is wel vaker schijnheilig, net als de andere coaches en clubs. Dit soort opmerkingen zijn voor de buhne.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heerenveen 
Geen goede wedstrijd, Feyenoord is beter. Maar zeer knappe goal van Uth en daarna een verdedigende fout.

Geen goede wedstrijd, Feyenoord is beter. Maar zeer knappe goal van Uth en daarna een verdedigende fout.
Feyenoord
had ze Europees voetbal zo gegund.

XXXVI
Ik schakel toevallig in bij de tweede goal van Heerenveen. Man man man wat was dat een partij slecht verdedigen zeg. Wie was dat?
Doelpunt afgekeurd, Wilkshire valt weer eens uit. En ook die klote uitdoelpunten regel. Het zit dit seizoen ook niet mee
Van Bronkhorst laat Wilkshire koud invallen, zonder warming-up. Niet echt slim allemaal daar. Geen een speler van Feyenoord liep warm in de rust of tijdens de tweede helft. Wilkshire moest direct aan de bak met als gevolg dat het in de kuit schoot.D-e-n schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:47:
Doelpunt afgekeurd, Wilkshire valt weer eens uit. En ook die klote uitdoelpunten regel. Het zit dit seizoen ook niet mee
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En ook nog op het moment dat de wedstrijd bijna is afgelopen. Niet handig, als de stand wijst op een verlenging, om dan je laatste wissel in te moeten zetten.Han schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:49:
[...]
Van Bronkhorst laat Wilkshire koud invallen, zonder warming-up. Niet echt slim allemaal daar. Geen een speler van Feyenoord liep warm in de rust of tijdens de tweede helft. Wilkshire moest direct aan de bak met als gevolg dat het in de kuit schoot.
Heb het zelf niet gezien. Daarom zei ik ook "niet handig" in plaats van "wat een domme zet"D-e-n schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:52:
Kon Karsdorp niet door wellicht?
Hoe dan ook, 2-2. Feyenoord zou nog wat kunnen doen, maar volgens mij is het op. Alles staat stil. Is natuurlijk ook moeilijk als er al zo lang gespeeld is en je met 10 man staat, en het dan ook nog een "fitte" speler is die je moet missen.
Die was op, had kramp en was compleet leeg. Maar als je het mij vraagt had van Bronkhorst hem gewoon moeten laten staan die laatste paar minuten. Het oogde niet zo urgent dat je daarom een speler koud het veld in moet laten gaan. Beetje amateuristisch allemaal....D-e-n schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:52:
Kon Karsdorp niet door wellicht?
Overigens moet de traditionele top3 een gaan kijken naar die Slagveer van Heerenveen. Die staat prima te spelen en liet vandaag ook nog even zijn snelheid zien. Prima speler is dat zeg...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is dat een grap? Slagveer is een aanvaller.Han schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:55:
[...]
Overigens moet de traditionele top3 een gaan kijken naar die Slagveer van Heerenveen. Die staat prima te verdedigen en liet vandaag ook nog even zijn snelheid zien. Prima verdediger is dat zeg...
Pijnlijk zeg, Heerenveen tikt het rustig uit en Feyenoord laat het gewoon gebeuren. Zal niet uit weelde zijn, volgens mij hebben ze alles gegeven. Beetje ongelukkig zo.
[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 24-05-2015 17:59 ]
Uitdoelpunten boeien weinig bij 2-2D-e-n schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:47:
Had het al aangepastRoD schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:56:
Is dat een grap? Slagveer is een aanvaller.
Maar vandaag heeft hij met zijn snelheid en meeverdedigen Heerveeen meerdere keren gered. Dat wilde in posten maar schreef het verkeerd
DuidelijkHan schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:59:
[...]
Had het al aangepast
Maar vandaag heeft hij met zijn snelheid en meeverdedigen Heerveeen meerdere keren gered. Dat wilde in posten maar schreef het verkeerd
Hij is inderdaad razendsnel. Helaas weinig creatief. Ik denk dat hij te weinig brengt voor de top. Ik vond Bacasicoglu (spelling?) beter, maar die kan het bij Feyenoord ook niet doen...
Als je kijkt naar de spelers van Feyenoord en hun fitheid dan is het eigenlijk armoe troef. Zelfs de wisselspelers hielden het niet vol tot het eind. Hoe kan nou zoiets? Spelers kunnen toch gewoon fit zijn? Ook al spelen ze niet elke week of hele wedstrijden. Zoiets mag niet gebeuren bij een topploeg.
Tja, Rutten heeft kennelijk niets met tweede helften.
Verwijderd
Omdat Rutten naar eigen zeggen "niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid" en Gio opzadelt met een dramatische situatie, staat Feyenoord er nu heel slecht voor.
Als Fred een kerel was, dan was ie gebleven en had ie de gifbeker zelf helemaal leeggedronken ipv deze door te geven aan Van Bronckhorst.
Treurig. Het begon met de epische, historische blunder van Van Geel om duidelijkheid te eisen op een moment dat Rutten duidelijk nog twijfelde. Dat heeft Vitesse ook al eens enorm opgebroken, want als je weet dat de trainer vertrekt, heeft dat toch invloed op je als speler.
Als Fred een kerel was, dan was ie gebleven en had ie de gifbeker zelf helemaal leeggedronken ipv deze door te geven aan Van Bronckhorst.
Treurig. Het begon met de epische, historische blunder van Van Geel om duidelijkheid te eisen op een moment dat Rutten duidelijk nog twijfelde. Dat heeft Vitesse ook al eens enorm opgebroken, want als je weet dat de trainer vertrekt, heeft dat toch invloed op je als speler.
Heeft Feyenoord hem niet ontslagen?Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:44:
Omdat Rutten naar eigen zeggen "niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid" en Gio opzadelt met een dramatische situatie, staat Feyenoord er nu heel slecht voor.
Dan is het geloof ik niet echt mogelijk om nog te blijven.
En de blunder was vind ik het halen van v Geel.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 24-05-2015 18:56 ]
Rutten had aangeven het niet meer te zien zitten en geen oplossing te wetenDeadsy schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:55:
[...]
Heeft Feyenoord hem niet ontslagen?
Dan is het geloof ik niet echt mogelijk om nog te blijven.
En de blunder was vind ik het halen van v Geel.
Als de vorige pot een zelfde doortastende grensrechter had gestaan, was Feyenoord nu mooi doorgeweest. Nog een goede reden om niet meteen play-offs te werken.
Aan de andere kant : Vitesse gewoon sterker, was het de volgende pot misgegaan.
Vitesse heeft ook slechte wedstrijden gespeeld. De wedstrijd is nooit van te voren gespeeld.
Feyenoord of niet, ik vind de playoffs sowieso onzin.PWM schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:39:
[...]
Rutten had aangeven het niet meer te zien zitten en geen oplossing te wetenDan kan je hem moeilijk niet laten gaan
![]()
Als de vorige pot een zelfde doortastende grensrechter had gestaan, was Feyenoord nu mooi doorgeweest. Nog een goede reden om niet meteen play-offs te werken.
Aan de andere kant : Vitesse gewoon sterker, was het de volgende pot misgegaan.
We spelen een competitie en na 34 wedstrijden staat iedereen waar ze horen te staan en dan moet het afgelopen zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Absoluut mee eens, vorm speelt nu veel te veel mee.Bospa01 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:46:
[...]
Feyenoord of niet, ik vind de playoffs sowieso onzin.
We spelen een competitie en na 34 wedstrijden staat iedereen waar ze horen te staan en dan moet het afgelopen zijn.
Toeval niet te vergeten.Vos schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:48:
[...]
Absoluut mee eens, vorm speelt nu veel te veel mee.
Ongelooflijk dat de beslissende goal werd afgekeurd. Het is bij elke corner free fighten en dan met het vergrootglas een mooie en dik verdiende beslissende goal afkeuren. Waar waren die scherpte ogen bij de uit de uitwedstrijd?
Het seizoen van Feyenoord passend samengevat in 2 wedstrijden. Gio heeft het wel aan de praat gekregen gelukkig.
Aan de praat gekregen? Hoe kan je dat zeggen na 2 wedstrijden? En zo goed was de uitwedstrijd niet, thuis niet helemaal gezien.
Vandaag was gewoon prima, dat is hem met een week geluk. 1-0 uitslag was geen juiste afspiegeling van het spelbeeld. Geluk ontbrak er alleen aanVos schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:19:
Aan de praat gekregen? Hoe kan je dat zeggen na 2 wedstrijden? En zo goed was de uitwedstrijd niet, thuis niet helemaal gezien.
Dat Heerenveen dramatisch was in balbezit en Feyenoord onder andere daardoor bijna 70% balbezit had betekent niet dat Feyenoord goed was. Feyenoord had geen geluk, maar er ontbrak wel meer dan dat alleen.ph4ge schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:39:
[...]
Vandaag was gewoon prima, dat is hem met een week geluk. 1-0 uitslag was geen juiste afspiegeling van het spelbeeld. Geluk ontbrak er alleen aan
Naja meningen verschillen gelukkigph4ge schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:39:
[...]
Vandaag was gewoon prima, dat is hem met een week geluk. 1-0 uitslag was geen juiste afspiegeling van het spelbeeld. Geluk ontbrak er alleen aan
Toch wel. Kazim passeren en met 2 buitenspelers spelen bleek gewoon een hele verbetering. Alleen geluk had hij ook niet.Vos schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:50:
Naja meningen verschillen gelukkig. De invloed van een trainer zie je niet na 1/2 wedstrijden. En zeker niet aan het eind van het seizoen.
Sport 1 kan over twee week ook weer de deur uitPWM schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:04:
Fox Sport weer op kunnen zeggen voor het einde van de maandDat is nog iets positiefs
Alles wat onder Koeman is opgebouwd, is nu onder Rutten en van Geel vakkundig om zeep geholpen. Opnieuw beginnen, met helaas van Geel nog op zijn plek.
Maar Europees voetbal missen is geen ramp in het opbouw jaar. Dat kan nog wel goed uitkomen later in het seizoen.
Waarbij ik niet wil zeggen dat de Play-offs geen gedrocht zijn
Maar Europees voetbal missen is geen ramp in het opbouw jaar. Dat kan nog wel goed uitkomen later in het seizoen.
Waarbij ik niet wil zeggen dat de Play-offs geen gedrocht zijn
Een te dure Kazim op de loonlijst, weinig scorend vermogen en jeugdspelers die straks voor weinig de deur uitlopen. Er is wat mazzel nodig in de transferperiode on dit te fixen. Verkoop van Clasie lijkt me eigenlijk een must.
Ik zie Clasie ook niet blijven zonder Europees voetbal, dat is voor zijn ontwikkeling essentieel. En Kuyt vervangt hem als sterkhouder (hoop ik).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Clasie moet je vervangen door een scorende speler. Met El Ahmadi en Toornstra is er ook al genoeg verdedigende arbeid in die linie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015