[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.226 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik betwijfel of de bezoekersaantallen bij Roda zo dramatisch waren in de eredivisie. Akkoord, het stadion is te groot voor de Jupiler league. De aantrekkingskracht van de Jup is te laag om het stadion rendabel te krijgen. Het klopt ook dat het een must was om dit of uiterlijk volgend seizoen weer te promoveren.

Volgens mij heeft Roda geen steun gehad afgelopen jaar omdat de gemeente Kerkrade ook geen/weinig geld heeft. Ze wilden zelfs niet mee werken aan uitstel van huurbetaling (verkapt natuurlijk steun vanuit de gemeente maar geen rechtstreekse geldelijke bijdrage)

Ik ben zelf wel eens een paar wedstrijdjes gaan meepikken maar ik moet zeggen dat ik het stadion nooit echt leger dan 75% heb gezien (Eredivisie).

Ik bedoel ook niet perse aan te willen geven dat een ''groot'' stadion het harde criterium is voor de eredivisie, maar Roda heeft wel de potentie om fatsoenlijk mee te gaan doen in de eredivisie, Capaciteit hebben ze, en omdat in heel Limburg geen andere club in de eredivisie speelt biedt dat ook potentieel een goed uitgangspunt qua sponsorinkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 16:32
[b][message=44347913,noline]
Ik ben zelf wel eens een paar wedstrijdjes gaan meepikken maar ik moet zeggen dat ik het stadion nooit echt leger dan 75% heb gezien (Eredivisie).
Als het er echt om gaat zit het stadion bijna vol.
Thuis tegen NAC zaten er maar liefst 17.500 toeschouwers, max 20.000

Ik als supporter ben harstikke blij dat ze gepromoveerd zijn *O*
Sowieso is het leuk dat uit alle hoeken van het land een club op het hoogste niveau voetbalt. Het was toch triestig dat in Limburg, waar voetbalt leeft helemaal geen club in de eredivisie speelde.

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Chrosser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:41:
Ik betwijfel of de bezoekersaantallen bij Roda zo dramatisch waren in de eredivisie. Akkoord, het stadion is te groot voor de Jupiler league. De aantrekkingskracht van de Jup is te laag om het stadion rendabel te krijgen. Het klopt ook dat het een must was om dit of uiterlijk volgend seizoen weer te promoveren.

Volgens mij heeft Roda geen steun gehad afgelopen jaar omdat de gemeente Kerkrade ook geen/weinig geld heeft. Ze wilden zelfs niet mee werken aan uitstel van huurbetaling (verkapt natuurlijk steun vanuit de gemeente maar geen rechtstreekse geldelijke bijdrage)

Ik bedoel ook niet perse aan te willen geven dat een ''groot'' stadion het harde criterium is voor de eredivisie, maar Roda heeft wel de potentie om fatsoenlijk mee te gaan doen in de eredivisie, Capaciteit hebben ze, en omdat in heel Limburg geen andere club in de eredivisie speelt biedt dat ook potentieel een goed uitgangspunt qua sponsorinkomsten.
Roda heeft wel steun gehad afgelopen jaar. Ze hebben afgelopen jaar (paar maanden geleden zelfs) voor de zoveelste keer huur uitstel gekregen.

In hun laatste jaar in de Eredivisie hadden ze gemiddeld net geen 14.000.
Dat klinkt geeneens zo slecht bij net geen 20.000 stoeltjes. Maar er werden zeer veel kaartjes met flinke korting verkocht en ook elke wedstrijd werden er veel kaartjes weg gegeven via de gemeente.

Bij mij op het werk komt 1 of 2 keer per jaar iemand van de gemeente langs met gratis kaarten voor vrijwilligers. In dat laatste Eredivisie jaar bracht hij flink meer kaarten dan normaal. Heb er aardig wat werk aan gehad om ze ook kwijt te komen.

Van het werk uit gaan ze ook een paar keer per jaar met bewoners naar Roda en dan krijgen ze ook flink korting. Kost ze dan een paar euro per persoon.

Die acties komen grotendeels vanuit de gemeente maar ik weet via iemand die bij Roda werkt dat er gretig gebruik van word gemaakt en zonder die acties was het gemiddelde flink lager geweest.

Een bewoner die naar elke wedstrijd gaat zegt ook dat het regelmatig gewoon half vol zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ok, dat wist ik niet (had volgens mij in het Limburgs dagblad een interview gelezen met Wim Collard waarin hij aangaf alleen uitstel van betaling hadden verleend, en geen extra financiële prikkel, desondanks 6,6, mil negatief eigen vermogen). al denk ik dat overal, op de topclubs na, acties gedaan worden met goedkopere kaarten. (anders is het iets Limburgs ben ook goedkoop in Sittard en Venlo geweest) Succes supporters zijn er bij elke club dus fluctuatie is er overal wel.

Nu je het zegt moet ik toegeven dat het laatste jaar eredivisie als heel negatief is ervaren bij de supporters (wat ik er dan van mee heb gekregen) Niet hoofdzakelijk vanwege de tegenvallende sportieve prestaties maar voornamelijk vanwege de bestuurlijke wanorde. Een vriend van me heeft zijn hele leven al een seizoenskaart gehad maar heeft het laatste jaar eredivisie (toen degradatie nog lang niet vaststond) zijn kaart al opgezegd vanwege de bestuurlijke janboel. Daarna met het ontslag van Brood is dat eigenlijk alleen maar erger geworden vanuit de supporters.

[ Voor 11% gewijzigd door Chrosser op 03-06-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:36
Even tussendoor ik lees net dat er weer een over het paard getilde speler uit de eredivisie het veld gaat verlaten. Wel vier keer landskampioen maar dat is een collectieve verdienste! Doei doei Boilesen!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Er moet alleen nog een buitenlandse club met interesse komen :+
Maar de onderhandelingen over een nieuw contract zijn gestaakt, en dus is een transfer aannemelijk, anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit.
Alhoewel, veel zullen ze toch niet krijgen voor Boilesen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chrosser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:35:
Ok, dat wist ik niet (had volgens mij in het Limburgs dagblad een interview gelezen met Wim Collard waarin hij aangaf alleen uitstel van betaling hadden verleend, en geen extra financiële prikkel, desondanks 6,6, mil negatief eigen vermogen). al denk ik dat overal, op de topclubs na, acties gedaan worden met goedkopere kaarten. (anders is het iets Limburgs ben ook goedkoop in Sittard en Venlo geweest) Succes supporters zijn er bij elke club dus fluctuatie is er overal wel.

Nu je het zegt moet ik toegeven dat het laatste jaar eredivisie als heel negatief is ervaren bij de supporters (wat ik er dan van mee heb gekregen) Niet hoofdzakelijk vanwege de tegenvallende sportieve prestaties maar voornamelijk vanwege de bestuurlijke wanorde. Een vriend van me heeft zijn hele leven al een seizoenskaart gehad maar heeft het laatste jaar eredivisie (toen degradatie nog lang niet vaststond) zijn kaart al opgezegd vanwege de bestuurlijke janboel. Daarna met het ontslag van Brood is dat eigenlijk alleen maar erger geworden vanuit de supporters.
Ja zoiets word bij elke club gedaan, maar toen Roda flinke steun van de gemeente begon te krijgen werd het veel vaker gedaan. Mij was toen verteld dat het een van de eisen was van de gemeente.
En het helpt natuurlijk ook om het stadion wat voller te krijgen.

Om er ook wat positiefs bij te zeggen: Tijd geleden kwam de jeugd selectie van Roda langs en is met de bewoners gaan wandelen. En je zult niet geloven hoe leuk ze het vonden.

Dat doen ze ook al jaren en is gewoon onderdeel van de maatschappelijke projecten die zo ongeveer alle clubs doen. Maar de mensen vinden dat echt absurd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:33

Fiber

Beaches are for storming.

Leon Zwiers schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:38:
[...]

Nee mogelijk die nietsnut van een van Gangelen, ondersteund door die v Peperstraten die inmiddels overal wel wordt uitgekotst. Als eerstgenoemde zijn eigen glazen niet heeft ingegooid door dat al te verklappen natuurlijk.
Nu dus definitief...: http://www.nu.nl/media/40...jaar-definitief-sbs6.html
Champions League komende drie jaar definitief op SBS6
Foto: ANP
Gepubliceerd: 04 juni 2015 10:59
Laatste update: 04 juni 2015 10:59

De Champions League is de komende drie seizoenen definitief te zien op SBS6. Dat heeft SBS donderdag bekendgemaakt.
Eerder gingen er geruchten dat Veronica de Champions League zou krijgen, maar SBS geeft de voorkeur aan SBS6.

''De grootste voetbalcompetitie komt op onze grootste zender'', laat directeur Televisie van SBS Broadcasting Peter Lubbers weten.

Met Jan Joost van Gangelen en Toine van Peperstraten is de presentatie ook rond. Het duo gaat het presenteren van de Champions League op SBS6 combineren met hun huidige werkzaamheden voor Fox Sports.

SBS meldt verder dat het commentaar tijdens de Champions League-wedstrijden zal worden gedaan door Leo Oldenburger en Ronald van der Geer. Oldenburger werkt al voor SBS6, waar hij onder meer de duels van het Nederlands elftal becommentarieert, terwijl Van der Geer overkomt van de NOS.

Ronald de Boer

Ronald de Boer is vastgelegd om de wedstrijden te analyseren. SBS verwacht daar in een later stadium nog meer analisten aan toe te voegen.

SBS heeft samen met NU.nl tot en met het seizoen 2017-2018 de rechten van de Champions League verworven. Iedere speelavond is op SBS6 en NU.nl dezelfde livewedstrijd te zien, gevolgd door de samenvattingen van alle andere wedstrijden.

Door: NU.nl

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
2 commentators.. Ik denk dat ze in een hokje zitten net als Sport 1, en dus niet live in het stadion zoals de NOS?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Of om-en-om ;) (di,wo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:26
Leo Oldenburger. Ik vind dat een geweldige commentator. Een van de enige in Nederland die een beetje van dat Engels enthousiasme heeft. Hij mag bij Fox ook regelmatig wedstrijden uit de Premiere League van commentaar voorzien.
En als Ronald van Geer wat van zijn radio enthousiasme meeneemt in zijn commentaar zit het ook goed: YouTube: Nederland - Mexico 2-1; Radioverslag Jack van Gelder en Ronald van der Geer

Daarom zijn commentators als Leo Driessen en Arno Vermeulen slecht. Totaal geen passie.
Of wat dacht je van Jan 'de goal' Roelfs: YouTube: Irritante voetbal commentator in Eredivisie
Of Leo Driessen:
YouTube: Samenvatting Oefeninterland Nederland - Noord-Ierland (met commentaar)
:')

Ik ben iemand die de inhoud minder belangrijk vindt dan de presentatie. Frank Snoeks en Sierd de Vos slaan vaak wat door, maar die hebben ten minste ook enthousiasme. En als Sierd dan praat over dat restaurant in een stad waar ik waarschijnlijk nooit zal komen, dan is dat nog beter dan een saaie commentator die zonder passie wel over de wedstrijd praat.

[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 04-06-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het liefst natuurlijk El Sierd, maar die zit al bij RTL voor de Europa League, Sport1 voor Liga BBVA en Fox voor de Jupiler League. :'(

Snoeks heeft z'n hoogtepunt met z'n telefoon tijdens de WK wedstrijd wel gehad, en is net als nog een paar vab de NOS commentatoren(Grueter?!) wel heel erg fan van Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Grueter komt klaar als ie Messi ziet _O-. Grueter vind ik overigens wel een redelijke commentator. Inhoud laat je maar aan de analisten over. Commentatoren moeten van mij optimistisch leuteren en de beleving overbrengen op de kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:32:
Even tussendoor ik lees net dat er weer een over het paard getilde speler uit de eredivisie het veld gaat verlaten. Wel vier keer landskampioen maar dat is een collectieve verdienste! Doei doei Boilesen!
En dan lees je dit:
Nicolai Boilesen heeft volgens De Telegraaf een forse aanbieding van Ajax afgewezen. De linksback kon bij Ajax een salaris gaan verdienen aan de top van het salarisplafond, één miljoen euro bruto. De linksback is inmiddels op de transferlijst geplaats omdat hij nog een eenjarig contract heeft.
Ik vraag me af wie er bij Ajax dit nou weer bedacht heeft. Verreweg je slechtste speler afgelopen seizoen willen belonen met een miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
toolkist schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:02:
[...]

En dan lees je dit:

[...]

Ik vraag me af wie er bij Ajax dit nou weer bedacht heeft. Verreweg je slechtste speler afgelopen seizoen willen belonen met een miljoen?
Is gewoon een regel bij Ajax, na zoveelste contract krijg je de max, maar gelukkig wil die pannenkoek er niet op ingaan :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ben er blij mee dat Boilesen vertrekt. Ik heb hem in zijn goede tijd niet zien voetballen, maar ik heb hem enkel aan zien klooien bij Ajax. Hetzelfde geldt voor Sigþórsson. Heerenveen doet het wat dat betreft beter met Finnbogason en Uth. Al is het afwachten of deze spelers bij Ajax presteren. Larsson valt me vaak ook erg positief op, al vond ik hem tegen Vitesse wel slecht. Maar goed, het blijven steeds spelers uit Scandinavië. Ik zie liever Brazilianen als dat mogelijk was.

PS. Uth is natuurlijk een Duitser, geen Scandinaviër.

Ben benieuwd naar de prestaties van het Nederlands elftal. Clasie en Promes staan in de basis. :)
Huntelaar, Depay en van Persie ook. Erg aanvallend?
Robben dus niet. Of is hij soms nog steeds geblesseerd?

[ Voor 20% gewijzigd door Luxicon op 05-06-2015 20:36 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die shirtjes van de VS hebben veel weg van die oude Lotto shirtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
"Die oude Lotto shirtjes" ... ?

Als ik Wijnaldum net technisch superieur bezig zie, doet het me meteen denken aan Oekraine vs USA op de WK Onder 20 van vanochtend O-) . Uitslag 3-0 voor Oekraine (nog penalty van USA gestopt bij 1-0) en daarmee over de USA heen wippend als eerste geeindigd in de poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Beste kansen voor USA tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:51:
"Die oude Lotto shirtjes" ... :?

Als ik Wijnaldum net technisch superieur bezig zie, doet het me meteen denken aan Oekraine vs USA op de WK Onder 20 van vanochtend O-) . Uitslag 3-0 voor Oekraine (nog penalty van USA gestopt bij 1-0) en daarmee over de USA heen wippend als eerste geeindigd in de poule.
In de jaren 90 hadden veel landen (inclusief Nederland) shirtjes van Lotto.
In het laatste jaar (geloof ik) waarin Nederland met Lotto shirtjes speelde was er een EK waar het design van alle Lotto shirtjes hetzelfde was.

Het shirt van de VS lijkt daar best veel op (maar dan iets mooier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Het middenveld van Oranje is wel erg dun bezet met twee man. Ik had er dan eerder voor gekozen een middenvelder op de plek van Promes te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:56:
[...]

In de jaren 90 hadden veel landen (inclusief Nederland) shirtjes van Lotto.
In het laatste jaar (geloof ik) waarin Nederland met Lotto shirtjes speelde was er een EK waar het design van alle Lotto shirtjes hetzelfde was.

Het shirt van de VS lijkt daar best veel op (maar dan iets mooier).
Deze dus, kon me wel vaag iets in die richting herinneren maar absoluut geen strepen. Lijkt er idd wel op (zag net ook die van Zwitserland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zwakke ploeg, die Amerikanen. Als ze het een beetje beter hadden uitgespeeld hadden ze wel een paar doelpuntjes kunnen maken. Veel zwakke passes aan Nederlandse kant. Depay is een van de weinig positieve uitzonderingen.

Edit: en 1-1, weer zwak verdedigd.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 05-06-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:03:
[...]

Deze dus, kon me wel vaag iets in die richting herinneren maar absoluut geen strepen. Lijkt er idd wel op (zag net ook die van Zwitserland)
Inderdaad, dat is hem.
Die van de VS is mooier maar toch hoop ik niet dat dit komende EK alle Nike landen met hetzelfde design gaan rondlopen.

Dat hebben we geloof ik een paar jaar geleden al gehad. Dat vrij veel NIke landen hetzelfde design hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De verdediging vind ik niet goed presteren, want daar gaan van alles verkeerd. Aanvallend gaat het prima lijkt me, maar Promes bakt er nog niet veel van. USA staat met veel mensen achterin, dusja..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Heeft dat ook niet te maken met de middenveld bezetting ? Bij elke tegenaanval ben je er vier kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:27:
Heeft dat ook niet te maken met de middenveld bezetting ? Bij elke tegenaanval ben je er vier kwijt.
Nou, bij een schot op de paal liet Bruma de tegenstander helemaal vrij. Janmaat werd ook in ieder geval 2 x vrij simpel uitgespeeld. 1 x door een goede combinatie van de USA en een andere keer speelde Jóhannsson Janmaat makkelijk voorbij. Bij de overige mogelijkheden weet ik niet of de verdediging het goed deed, maar ze komen daar zwak over.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het heeft natuurlijk ook te maken met het aantal man dat je tegenover je hebt. Als je weet dat je verdedigers moeite hebben moet je niet zo risicovol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
wow die zure kop bij van persie nadat hij huntelaar gefeliciteerd had...die is bang dat KJH dichterbij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze kunnen ook allebei niet opbouwen, alleen Clasie inspelen die dat dan moet doen. Die lange ballen van Martins Indi zijn echt hopeloos. En als je dan verdedigend ook nog niet echt een goede indruk achter laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HamburgerHenk schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:39:
wow die zure kop bij van persie nadat hij huntelaar gefeliciteerd had...die is bang dat KJH dichterbij komt :P
Het is net Ronaldo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vraag is wat er gebeurt als Robben terug komt. Met Robben, v Persie, Huntelaar en Depay spelen kan niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:38:
Het heeft natuurlijk ook te maken met het aantal man dat je tegenover je hebt. Als je weet dat je verdedigers moeite hebben moet je niet zo risicovol spelen.
Dat zal wel, maar in de gevallen die ik noem hadden de verdedigende prestaties niet te maken met het extra aantal mensen dat de USA mee voorin had. Dat met Janmaat was een 1 op 1 duel en Bruma liet z'n man lopen. Dat zijn standaard situaties voor een verdediger.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verdedigers maken fouten. Die van ons in elk geval. Die van de VS ook overigens.

Door een bepaalde opstelling kun je de kans daarop verkleinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:50:
Verdedigers maken fouten. Die van ons in elk geval. Die van de VS ook overigens.

Door een bepaalde opstelling kun je de kans daarop verkleinen
Weetje, het gaat er mij om dat de verdediging niet naar behoren presteert. Jij ziet dat blijkbaar anders. De USA doet het misschien ook niet top, maar van Nederland mag je meer verwachten dat de USA lijkt me.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 23:06
Nederland verdedigt echt wel uitermate zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Wat is Bruma toch zwak vandaag, hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

kwiebus schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:58:
Nederland verdedigt echt wel uitermate zwak.
Dat kun je wel zeggen ja. Het is echt heel, heel slecht. Hier moet echt verbetering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je overschat wat er mogelijk is. Ik denk dat er weinig verdedigers niet in de fout gaan met slechts twee middenvelders voor zich. Het spel flippert gewoon teveel op en neer. En je weet nu toch wel dat Bruma en Indi minder zijn dan Vlaar en De Vrij en dat zowel Janmaat als vd Wiel liever aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Blind mag een goede speler zijn, hij wordt er meerdere keren eruit gelopen, erg traag is ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Bij die eerste goal kun je nog zeggen dat het ook wel precies paste, die Amerikaan schoot in één keer en Janmaat kon er net niet bij. Maar bij die tweede goal liep de hele verdediging gewoon niet mee met meerdere aanvallers. :|

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Wel een schande 3 tegendoelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:55
Met deze verdediging ga je dat EK nooit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Martens Indi werd weer simpel aan de kant gezet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Wat een triestheid nog verliezen ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

4-3 8)7 Wat een verschrikking zeg. Echt dramatisch slecht. Nederland had er nog wel een paar kunnen maken, maar het is echt belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

au

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik blijf erbij: met zo'n opstelling vraag je er ook om. We spelen nu zelfs zonder verdedigende middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Het wordt wel een lachertje zo
In en in triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een afgang zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUCKzooi we gaan toch niet verliezen van die Yanks?

Lijkt er wel op.

WAT een kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ben ik nu de enige die de tactische seniliteit van Hiddink ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik ben benieuwd welke aanknopingspunten Hiddink ziet na dit verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Het is niet zo heel erg, veel kansen gecreeerd, verdediging matig, maar dat is niet gek met Bruma, Indi en geen VM...

het is maar een oefenpotje

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 05-06-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zoals het nu gaat, gaat het helaas sinds Hiddink kwam. Tijdens de kwalificatie werden ook goals te makkelijk weggegeven. Als je bedenkt dat Cillessen erg prima staat te keepen, moet er echt wat gaan veranderen om er een goed EK van te maken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:02

Niku

Alagaesii

Mijn god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland alles ist vorbei.

Gloeiende gloeiende!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Om te lachen dit, wat een gatenkaas, vooral bmi zat lekker te slapen. De jong tenminste nog wel gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Chris Smoove schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:22:
Om te lachen dit, wat een gatenkaas, vooral bmi zat lekker te slapen. De jong tenminste nog wel gescoord.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Luxicon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:21:
Zoals het nu gaat, gaat het helaas sinds Hiddink kwam. Tijdens de kwalificatie werden ook goals te makkelijk weggegeven. Als je bedenkt dat Cillessen erg prima staat te keepen, moet er echt wat gaan veranderen om er een goed EK van te maken.
Zullen we eerst het EK gaan proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Eigen goal, wat volgens geen eigen goal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja is je aanval zo goed en kloppen de opvolgers al op de deur, in de verdediging is het wel een drama als toevallig 2 verdedigers tegelijk niet kunnen spelen.

Dan bedoel ik Vlaar en De Vrij, alles daarachter is blijkbaar kwalitatief uitermate teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
krissie100 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Zullen we eerst het EK gaan proberen te halen.
Klopt, maar zelfs als Nederland niet de best geplaatste is op plek 3, ga je volgens mij nog een andere playoff in?

[ Voor 51% gewijzigd door Luxicon op 05-06-2015 22:26 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Van persies mediatraining is niet genoeg om dit naar iets positiefs om te buigen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Luxicon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Klopt, maar zelfs als Nederland niet de best geplaatste is op plek 3, ga je volgens mij nog een andere playoff in?
Nee toch? Naar goed, die verdediging is toch niet echt lekker ;)
Gooi Wesley Hoedt er maar een wedstrijdje in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Aanvallend zit het wel snor, maar die verdediging :')
Die Bruma is echt een aanfluiting, Ron Vlaar en Stefan de Vrij mogen snel terug.

Straks winnen ze de cruciale thuiswedstrijden tegen Tsjechië en IJsland ook geeneens. Dan kan je het shaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Cillessen, Memphis, Huntelaar, Promes: goed.
Wijnaldum, Janmaat, Narsingh, RvP, Clasie: matig.
Blind, BMI, Bruma, VdW, Propper: waardeloos.
Sneijder, LdJ, redelijk onzichtbaar in de korte tijd.

Mijn twee centjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 05-06-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wesley Hoedt komt nog wel als ie net zo als De Vrij verder groeit in Italië en niet op een zijspoor beland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:33

Fiber

Beaches are for storming.

Dit was een soort 4-2-4 opstelling en dat werkt dus niet. Dan krijg je voorin wel veel kansen maar je geeft ook te veel weg...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niku schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:26:

Mijn twee centjes.
Cilessen, Memphis, Huntelaar, Promes, Propper goed.

Rest redelijk doorsnee, maar Narsingh Bruma en BMI zakken toch wel door de ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
krissie100 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:25:
[...]

Nee toch? Naar goed, die verdediging is toch niet echt lekker ;)
Gooi Wesley Hoedt er maar een wedstrijdje in :)
Ja zucht. Dit is trouwens het vervolg voor de landen die op plek 3 eindigen. Nederland staat in de stand om de derde plaats, laatste.
Na de eerste ronde wordt een ranglijst opgemaakt van alle landen die als derde eindigen in hun groep. Hiervoor tellen alleen de onderlinge resultaten van de top-5 per groep mee. De beste nummer drie is rechtstreeks geplaatst voor het eindtoernooi. De andere nummers drie in de ranglijst strijden in de Play-offs tegen elkaar voor de laatste beschikbare plaatsen voor het EK. Bron

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Cilessen, Memphis, Huntelaar, Promes, Propper goed.

Rest redelijk doorsnee, maar Narsingh Bruma en BMI zakken toch wel door de ondergrond.
Propper goed? Vond 'm echt zwaar tegenvallen. Narsingh was niet echt slecht te noemen, eerder onzichtbaar misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat een waardeloze analyse op tv. Die sukkels hebben niet eens de gaten dat de VS terug kwam toen wij zonder verdedigende middenvelder speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niku schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:31:
[...]

Propper goed? Vond 'm echt zwaar tegenvallen. Narsingh was niet echt slecht te noemen, eerder onzichtbaar misschien.
Speelde tenminste nog wel gemotiveerd, kwam veel in de bal, creërde ruimte terwijl de rest stil stond. Daar zie ik nog wel toekomst in.
Narsingh volledig afschrijven, ook niet meer oproepen ook. Robben en daarachter Promes op de rechterflank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:32:
Wat een waardeloze analyse op tv. Die sukkels hebben niet eens de gaten dat de VS terug kwam toen wij zonder verdedigende middenvelder speelden.
Analyse was kort maar krachtig toch?, bij 3-1 voor moet het simpelweg klaar zijn.
Zie hier alleen maar een overdosis reclame.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Been klaagt dat er niemand consolideert. Dat doet Hiddink dus zelf want die brengt Sneijder voor Clasie. Hiddink is gewoon schuldig aan het verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Niku schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:26:

Mijn twee centjes.
Mee eens, al vond ik Promes zeer matig spelen. v.d. Wiel vond ik matig spelen, want verdedigend ging het niet erg goed. Aanvallend wel met z'n assist.

Blind vond ik ook prima spelen. Net als bij United eigenlijk. Hij lijkt misschien niet heel goed, maar hij geeft prima passes en kan zelfs gevaarlijk worden als hij meeloopt. Dat is deze wedstrijd ook meermalen gebleken. Ook al zie je vaak breed passen, het is beter dan veel anderen doen. Let maar op dat je bij Blind vaak balbezit houdt en er vaak genoeg indirect kansen ontstaan.
Hij mag van mij nog wel wat brutaler worden en iets meer lef tonen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Mee eens, al vond ik Promes zeer matig spelen. v.d. Wiel vond ik matig spelen, want verdedigend ging het niet erg goed. Aanvallend wel met z'n assist.

Blind vond ik ook prima spelen. Net als bij United eigenlijk. Hij lijkt misschien niet heel goed, maar hij geeft prima passes en kan zelfs gevaarlijk worden als hij meeloopt. Dat is deze wedstrijd ook meermalen gebleken. Ook al zie je vaak breed passen, het is beter dan veel anderen doen. Let maar op dat je bij Blind vaak balbezit houdt en er vaak genoeg indirect kansen ontstaan.
Hij mag van mij nog wel wat brutaler worden en iets meer lef tonen.
Ik vond Blind vandaag echt zwak, zeker verdedigend. Tegen Letland zie ik hem het liefst weer op 6, met Willems als LB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Is hij op zes beter dan Clasie? Ik zou in de toekomst wellicht denken aan een koppel Blind-Willems. Dan kan Blind als linkshalf Willems dekken als die gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Hiddink spreekt erg negatief over het elftal mbt voetbalintelligentie. maar hier hij toch gewoon zelf invloed op?

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 05-06-2015 22:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:44:
Is hij op zes beter dan Clasie? Ik zou in de toekomst wellicht denken aan een koppel Blind-Willems. Dan kan Blind als linkshalf Willems dekken als die gaat
Dat lijkt me ook een prima combi. Ik hoop eigenlijk dat Willems deze zomer naar een subtopper in een topcompetitie vertrekt, zodat hij in de basis komt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bossie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:46:
Hiddink spreekt erg negatief over het elftal mbt voetbalintelligentie. maar hier hij toch gewoon zelf invloed op?
Heb het idee dat Hiddink zijn invloed niet bepaald toereikend is bij deze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hoe moeilijk kan het zijn? Als je als coach wilt consolideren breng je spelers die dat kunne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
D-e-n schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:20:
Hoe moeilijk kan het zijn? Als je als coach wilt consolideren breng je spelers die dat kunne
Ik heb deze wedstrijd niet gezien vanwege 7 uur tijdverschil, maar wat ik zo her en der lees klinkt het wel als typisch Hiddink. Hij gooit gewoon 11 goede spelers in het veld en dan moet het goed komen, in tegenstelling tot van Gaal die met tactische ideeën bepaalde sterktes en zwaktes wist uit te buiten. Zo aanvallend spelen is vragen om problemen. De ruimtes moeten enorm zijn geweest en dat vinden onze verdedigers juist vervelend. Een Indi kan prima een man uitschakelen in een verder strakke organisatie maar je moet het niet te moeilijk voor hem maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
[video]https://www.youtube.com/watch?v=J4gyQIoZtB8"]YouTube: Martins Indi(recte) assist | NOS WK Voetbal[/video]

:*) .. Hij gaf wel duidelijk aan dat hij met van Gaal doorhad wat hij moest doen, en dat de groep dat goed oppikte. Bij Hiddink heb ik haast het idee dat hij geen idee heeft wat hij wil.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 09:25
Ik vind 't gewoon heerlijk, want je laat je gewoon weer door wat Duisters erin tuinen. Trainer en 6 spelers zijn daar geboren :+

Buiten dat vind ik deze wedstrijden juist heel moeilijk om iets over te zeggen. Je zou denken dat er lekker gespeeld wordt, maar ik krijg het idee dat alles door elkaar staat (van hoge naar lage score).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Om toch nog optimistisch te blijven, ik zie nog steeds lichtpuntjes. De aanval was goed, veel kansen gecreëerd maar verdedigend was het allemaal te zwak. Met Vlaar en de Vrij heb ik er meer vertrouwen in.

Vind het allemaal wel makkelijk om de pik op Hiddink te hebben. Van Gaal heeft ook Oranje door de ondergrens laten zakken in de kwalificatie voor het WK van 2002. Toen werd hij ook fel bekritiseerd en 12 jaar later is hij het mannetje :')
Niks negatiefs over van Gaal verder....

Onder Hiddink speelden we in '98 een heel goed WK, dus hij heeft bij mij nog wel heel wat krediet en we gaan ons heus wel kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In 2002 werd van Gaal ook terecht aangepakt. Hij wilde een groep ervaren internationals in een keurslijf stoppen en dat werkte niet. Ik kan me ook herinneren dat hij in het begin van die reeks met allemaal B-internationals als Talan en Bouma kwam aanzetten terwijl v Hooydonk er gewoon naast stond.

Ik zei het al van te voren: 424 is belachelijk, zeker met een middenveld dat fysiek ook al niet uitblinkt. En de enige speler die verdedigend kan denken (Clasie) haal je er dan ook nog eens af. Dan vraag je gewoon om problemen, zeker als geen Jaap Stam of pakweg John Terry achterin hebt. Het verlies gister is 100% op het conto van Hiddink te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb de wedstrijd "gekeken" op de radio...
Jack van Gelder was echt snoeihard in zijn commentaar. Het kwam er op neer dat hij vond dat de huidige technische staf niet uit deze ploeg weet te halen wat er in zit en op moet zouten. Inclusief Blind. Ik vond dat hij wel een beetje overdreef na een oefenwedstrijd waarin je 3-1 voor staat en vanaf dat je 6 wissels hebt toegepast omslaat, maar in de basis heb ik wel hetzelfde gevoel. Ik begreep dat Clasie bijvoorbeeld best aardig speelde, maar dat hij bij gebrek aan steun compleet werd overlopen.
Al met al stoort mij het meest dat spelers als Bruma, maar vooral Narsingh uberhaupt bij de selectie zitten. Dat gaat toch nergens over? Wat heeft Narsingh precies gepresteerd sinds zijn blessure? Volgens mij is hij consequent de slechtste man van het veld... zelfs in het kampioenselftal van PSV. Op zich ook een prestatie ;)

Op een of andere manier heb ik er overigens wel vertrouwen in dat die Letten een pak slaag gaan krijgen.

Arno (kotssmiley) zei tijdens de radiouitzending dat als Berghuis zou debuteren, hij de 9de international zou zijn waarvan de vader ook international is geweest... Jack van Gelder reageerde daarop dat je het antwoord via twitter naar Arno kon sturen ;)... hoeveel van deze 8 kun jij er uit je hoofd noemen?

spoiler: Ik kom tot (uit mijn hoofd)...
Jan en Youri Mulder
Johan en Jordi Cruyff
Danny en Daley Blind
Jerry en Nigel de Jong
Martin en Ronald Koeman
Martin en Erwin Koeman (weet niet of Arno De broertjes Koeman als 2 hits telde)

[ Voor 22% gewijzigd door P.O. Box op 06-06-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiddink doet er goed aan de handdoek in de ring te gooien want hij maakt het steeds bonter met zijn overcompenserende opstellingen. Van Persie op 10 en een Wijnaldum die nog nooit echt goed heeft mee verdedigd is vragen om problemen op het middenveld. Voeg daar een oprukkende Janmaat aan toe met een Bruma die het daardoor ontstane gat laat voor wat het is, en je krijgt wat je kreeg, een middenveld en een verdediging die aan gort werd gespeeld. Heeft niet zozeer met de spelers te maken maar veel meer met de opstelling. Hiddink, gooit alsjeblieft de handdoek in de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:38:
Hiddink doet er goed aan de handdoek in de ring te gooien want hij maakt het steeds bonter met zijn overcompenserende opstellingen. Van Persie op 10 en een Wijnaldum die nog nooit echt goed heeft mee verdedigd is vragen om problemen op het middenveld. Voeg daar een oprukkende Janmaat aan toe met een Bruma die het daardoor ontstane gat laat voor wat het is, en je krijgt wat je kreeg, een middenveld en een verdediging die aan gort werd gespeeld. Heeft niet zozeer met de spelers te maken maar veel meer met de opstelling. Hiddink, gooit alsjeblieft de handdoek in de ring.
Zoals hierboven ook al aangeven, en zoals het interview met BMI ook duidelijk maakt is dat er tijdens van Gaal simpelweg een duidelijk taakverdeling was. Wat je gisteren zag was weer eens een elftal dat bijzonder slecht was heengezet (opstelling), maar ook constant te simpel uit elkaar werd gespeeld.

Als je de verdediging weet te versterken zodat je hierop inderdaad kan vertrouwen, dan hebben we voorin genoeg kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen. Achterin blijft het echter los zand waarbij de keeper gelukkig wel een positieve uitblinker is.

Helaas ben ik bang dat Robben het enige is waardoor Oranje zich onderscheid van de grote middenmoot.
Zonder Robben, blijft er momenteel bijzonder weinig over en we hebben geen coach die het team op tactisch / strategisch niveau kan versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Nee, zonder Robben heb je nog altijd een team wat veel meer kwaliteit heeft dan de IJslanden van deze wereld. Er komt een EK aan, daar hoor je gewoon tot de top 10 en voor een hogere klassering is altijd geluk en de vorm van de dag het belangrijkst. Het is echt een zwaktebod van een Hiddink om telkens het materiaal de schuld te geven. Dat is een excuus als je verliest van Spanje of Duitsland, maar niet voor de huidige resultaten.

Hopelijk doet de KNVB niet hetzelfde als Feyenoord met Rutten, namelijk wachten met ingrijpen tot er feitelijk verloren is ipv ingrijpen omdat iedereen al een lange periode ziet dat het niet werkt en de coach het niet kan keren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
ph4ge schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:09:
Nee, zonder Robben heb je nog altijd een team wat veel meer kwaliteit heeft dan de IJslanden van deze wereld. Er komt een EK aan, daar hoor je gewoon tot de top 10 en voor een hogere klassering is altijd geluk en de vorm van de dag het belangrijkst. Het is echt een zwaktebod van een Hiddink om telkens het materiaal de schuld te geven. Dat is een excuus als je verliest van Spanje of Duitsland, maar niet voor de huidige resultaten.

Hopelijk doet de KNVB niet hetzelfde als Feyenoord met Rutten, namelijk wachten met ingrijpen tot er feitelijk verloren is ipv ingrijpen omdat iedereen al een lange periode ziet dat het niet werkt en de coach het niet kan keren.
Qua kwaliteit misschien, maar qua "team" momenteel niet waardoor je momenteel van elke Europese subtopper kan verliezen (en hebben verloren).

Dat kun je Hiddink inderdaad aanrekenen. Mocht de KNVB Hiddink eruit gooien, wat is dan het alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:22
Ik ben er mee eens dat Hiddink het niet goed doet (ze hadden hem gewoon niet aan moeten stellen), maar als ze Hiddink ontslaan dan krijg je Blind. Een trainer die nog nooit iets gepresteerd heeft (Beker, JC schaal en een 4e plaats met Ajax).

Oefenwedstrijden zeggen ook niks. Er werd namelijk wel gewonnen met 2-0 van Spanje (ook zonder Robben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
kimiferrari schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:25:
Ik ben er mee eens dat Hiddink het niet goed doet (ze hadden hem gewoon niet aan moeten stellen), maar als ze Hiddink ontslaan dan krijg je Blind. Een trainer die nog nooit iets gepresteerd heeft (Beker, JC schaal en een 4e plaats met Ajax).

Oefenwedstrijden zeggen ook niks. Er werd namelijk wel gewonnen met 2-0 van Spanje (ook zonder Robben)
Eens, Spanje is toen echter wel zo aardig geweest om een C team op te stellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bossie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Qua kwaliteit misschien, maar qua "team" momenteel niet waardoor je momenteel van elke Europese subtopper kan verliezen (en hebben verloren).

Dat kun je Hiddink inderdaad aanrekenen. Mocht de KNVB Hiddink eruit gooien, wat is dan het alternatief?
Dan schuift assistent Blind door, dat is al vastgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Zoals hierboven ook al aangeven, en zoals het interview met BMI ook duidelijk maakt is dat er tijdens van Gaal simpelweg een duidelijk taakverdeling was. Wat je gisteren zag was weer eens een elftal dat bijzonder slecht was heengezet (opstelling), maar ook constant te simpel uit elkaar werd gespeeld.

Als je de verdediging weet te versterken zodat je hierop inderdaad kan vertrouwen, dan hebben we voorin genoeg kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen. Achterin blijft het echter los zand waarbij de keeper gelukkig wel een positieve uitblinker is.

Helaas ben ik bang dat Robben het enige is waardoor Oranje zich onderscheid van de grote middenmoot.
Zonder Robben, blijft er momenteel bijzonder weinig over en we hebben geen coach die het team op tactisch / strategisch niveau kan versterken.
Gaat nog niet eens zozeer om de verdediging als wel om het middenveld.

Gisteren werd er gespeeld op een manier die deed denken aan dat EK waarop Nederland al zijn drie poulewedstrijden verloor. Nu met Clasie in de rol die Sneijder toen had. Het elftal viel ook nu weer in twee blokken uiteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
De spanning giert al door m'n lijf, kan niet wachten tot de wedstrijd begint! Loop al de hele dag in mn 2010-2011 Xavi thuisshirt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dutchgio schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Dan schuift assistent Blind door, dat is al vastgelegd.
Ongeacht zijn inbreng en de resultaten, waar hij medeverantwoordelijk voor is?

Wow, doe mij zulke arbeidsvoorwaarden...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015