Het begint in ieder geval goed maar niet heus.....PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:18:
Feyenoord heeft het al 3 potten volledig in eigen hand. Zelfs als ze nu verliezen, hebben ze het nog in eigen hand. Als ze dat weggeven, mogen ze imho niet eens playoffs spelen.
True, het is ongelooflijk dat ze nog leven eigenlijk.. 3 wedstrijden 1 puntPWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:18:
Feyenoord heeft het al 3 potten volledig in eigen hand. Zelfs als ze nu verliezen, hebben ze het nog in eigen hand. Als ze dat weggeven, mogen ze imho niet eens playoffs spelen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is wel een aantrekkelijke wedstrijd, twee ploegen die willen voetballen. Kansen over en weer. Ik ga er eens goed voor zitten
En 0-2. Wat belabberd verdedigd door Feyenoord

Vleugje buitenspel, dat wel.. weet niet zeker of Diks de bal raakt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als ze vandaag niet met 20-0 verliezen is het gewoon winnen volgende week.PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:18:
Verder was de 2-0 natuurlijk gewoon buitenspel. En had deze niet mogen vallen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Volgens mij was het geen buitenspel. Die speler van Vitesse kreeg de bal niet, die kreeg hij pas toen de speler van Feyenoord de bal doorkopte. Hinderlijk buitenspel was het verder ook niet.
Lijkt me gewoon terecht dat er niet gefloten is?
Je hebt gelijk, hij kreeg de bal niet. Het is pas buitenspel als de speler die buitenspel staat daadwerkelijk de bal krijgt. Hinderlijk was het zeker niet, Clasie? moet gewoon die bal goed wegkoppen.RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:36:
Volgens mij was het geen buitenspel. Die speler van Vitesse kreeg de bal niet, die kreeg hij pas toen de speler van Feyenoord de bal doorkopte. Hinderlijk buitenspel was het verder ook niet.
En daar is de 1-2, goede actie, mooie aanname
Ik zie het zo, als de speler van Feyenoord van de bal was gebleven was het buitenspel geweest. Dan is het in mijn ogen doordat de speler zich genoodzaakt voelde de bal terug te koppen voldoende hinderlijk geweest.RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:36:
AbsoluutQuad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:42:
Zo wordt het nog een leuke wedstrijd.
Edit: En het verschil is weer 2.

Nou, inderdaad. Spectaculaire pot
Feyenoord moet er nu weer vol op. Hopen dat ze nog wat terug kunnen doen, dan blijft het een beetje spannend.
Vorige week werd een zelfde bal nog gewoon wel buitenspel gegeven, en gaf de scheidsrechter aan dat dat terecht was. Maar goed, ook onder druk hoef je niet zo te koppen.
Ze moeten Kuipers verbieden ooit nog een pot van Feyenoord te fluiten. Wat een fouten heeft die man gemaakt, vandaag weer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou.. dat valt toch wel mee? Als neutrale toeschouwer vind ik het reuze meevallen..ph4ge schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:49:
Ze moeten Kuipers verbieden ooit nog een pot van Feyenoord te fluiten. Wat een fouten heeft die man gemaakt, vandaag weer.
Nouja.. lichte voorkeur voor Vitesse alleen maar omdat het volgende week dan nog spannend is.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 20:52 ]
Tuurlijk, Feyenoord staat achter en het komt door de scheids die niks goed doet.
Die 0-2 was buitenspel en de 1-3 geen overtreding. Vitesse was wel beter natuurlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 11-05-2015 20:53 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
0-2 was geen buitenspel. Beetje vergelijkbaar met Lam gister bij Groningen - PEC, als de bal niet aangeraakt werd was het buitenspel, nu niet.
0-2 was geen buitenspel imoph4ge schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:52:
Die 0-2 was buitenspel en de 1-3 geen overtreding.
1-3 weet ik niet of het een overtreding was, maar goed, ik heb Feyenoord ook een vrije trap zien krijgen na een "overtreding" van Diks (wat dus geen overtreding was).
Feyenoord moet gewoon fatsoenlijk verdedigen.
Zie de herhaling nu nog eens.. maar dat is echt no-way buitenspel, die bal gaat kats de andere kant op, Van Beek staat niet eens onder druk, kopt hem als een F-pupil weer terug
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 20:55 ]
Dat is de regel natuurlijk niet. Dat de bal onderweg geraakt wordt doet niks af aan buitenspel op het moment van spelen.P.K. schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:54:
0-2 was geen buitenspel. Beetje vergelijkbaar met Lam gister bij Groningen - PEC, als de bal niet aangeraakt werd was het buitenspel, nu niet.
Dat is de regel wél. De bal komt van de verdediger af en dan is het geen buitenspel. Als Karsdorp(?) die bal gewoon laat gaan is het buitenspel. Doordat ie kopt ontstaat er een nieuwe situatie en is het dat niet.ph4ge schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:55:
[...]
Dat is de regel natuurlijk niet. Dat de bal onderweg geraakt wordt doet niks af aan buitenspel op het moment van spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door P.K. op 11-05-2015 20:57 ]
Het is pas buitenspel als de speler de bal krijgt. Nieuwe regels sinds een paar jaar. Overigens gaat de bal dus never nooit naar die speler. Maar goed, ook de heren in de studio vinden het geen buitenspel, volgens de regels is het geen buitenspel. Ik vind het gezegend.ph4ge schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:55:
[...]
Dat is de regel natuurlijk niet. Dat de bal onderweg geraakt wordt doet niks af aan buitenspel op het moment van spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 20:58 ]
De bal ging wel naar de speler, anders kan hij niet scoren. Je heft buitenspel niet op door de bal te raken. Was vorige week ook zo'n situatie.St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:56:
Het is pas buitenspel als de speler de bal krijgt. Nieuwe regels sinds een paar jaar. Overigens gaat de bal dus never nooit naar die speler.
Alleen als de bal bewust gespeeld wordt is het een nieuwe situatie., maar daar is duidelijk geen sprake van.
Dat moet dan sinds vorige week zijn. Toen keurde Janssen nog een doelpunt af van Vitesse.St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:56:
[...]
Het is pas buitenspel als de speler de bal krijgt. Nieuwe regels sinds een paar jaar. Overigens gaat de bal dus never nooit naar die speler. Maar goed, ook de heren in de studio vinden het geen buitenspel, volgens de regels is het geen buitenspel. Ik vind het gezegend.
Again, los daarvan, belachelijke kopbal natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 11-05-2015 21:01 ]
Ja, alle Feyenoorders zullen het anders zien.. /care. (behalve Mario Been)
Kijk nou maar naar je eigen verdedigers en keeper in plaats van naar de scheids, want die doet echt niets verkeerd.
Kijk nou maar naar je eigen verdedigers en keeper in plaats van naar de scheids, want die doet echt niets verkeerd.
Ja, bijna identieke situatie. Ik zit in het stadion dus zie niet wat de vrienden van EL er van vinden, maar buitenspel wordt niet opgeheven als een bal door een verdediger geraakt wordt. Tenzij er sprake is van bewust spelen, maar dat is wel vergezocht als je zo kopt.PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:59:
Dat moet dan sinds vorige week zijn. Toen keurde Janssen nog een doelpunt af van Vitesse.
Dat het zwak verdedigd is is een ander verhaal. Maar dat doet niets af aan 2 beslissende fouten van de scheidsrechter. Feyenoord roept het wel over zich af, maar dat excuus was in de vorige wedstrijden van Kuipers niet het geval.
De 2-0 kan je over discussiëren, de vrije trap van de 3-1 is natuurlijk belachelijk . Meer op de bal krijg je ze niet.St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:01:
want die doet echt niets verkeerd.
Nouja, nu hopen zat Zwolle als met hun hoofd bij de play-offs zit.
Misschien moet je thuis dan even de herhalingen bekijken zoals wij hier doen. Want van beslissende fouten is geen sprake, al snap ik heus wel dat men dat in het stadion anders ziet. Maar veel plezier nog in het stadion.ph4ge schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:03:
[...]
Ja, bijna identieke situatie. Ik zit in het stadion dus zie niet wat de vrienden van EL er van vinden, maar buitenspel wordt niet opgeheven als een bal door een verdediger geraakt wordt. Tenzij er sprake is van bewust spelen, maar dat is wel vergezocht als je zo kopt.
Dat het zwak verdedigd is is een ander verhaal. Maar dat doet niets af aan 2 beslissende fouten van de scheidsrechter. Feyenoord roept het wel over zich af, maar dat excuus was in de vorige wedstrijden van Kuipers niet het geval.
Die vrije trap had niet gegeven mogen worden, maar goed is dat een beslissende foutPWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:05:
[...]
De 2-0 kan je over discussiëren, de vrije trap van de 3-1 is natuurlijk belachelijk . Meer op de bal krijg je ze niet.
Nouja, nu hopen zat Zwolle als met hun hoofd bij de play-offs zit.
PEC in eigen huis, laatste thuiswedstrijd.. een topwedstrijd voor PEC.. Feyenoord dat moet komen.. mwah..
[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 21:11 ]
Rutten doet al maanden niks goed meer dus daar vestig ik mijn hoop in elk geval niet meer op.
Deze pagina maar even gebookmarked. Mocht ik ooit nog horen dat Ajacieden te veel klagen over de scheidsrechter dan kan ik aan de hand van de posts hierboven het een en ander relativeren 
Maar goed, de spelers van Feyenoord laten het imho lopen hier, krijg niet echt het idee dat ze kosten wat kost plek drie veilig willen stellen vanavond. Dat het aan Rutten of de scheidsrechter ligt is onzin...
Maar goed, de spelers van Feyenoord laten het imho lopen hier, krijg niet echt het idee dat ze kosten wat kost plek drie veilig willen stellen vanavond. Dat het aan Rutten of de scheidsrechter ligt is onzin...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Rutten maakt deze opstelling die al maanden niet werkt. Hij heeft één keer op tijd tactisch gewisseld en toen had het gelijk resultaat. Maar meestal doet hij dus niks.
Mocht Feyenoord tot de playoffs worden veroordeeld dan wordt hij wat mij betreft gelijk ontslagen. Wellicht kan een schok nog wat doen.
Mocht Feyenoord tot de playoffs worden veroordeeld dan wordt hij wat mij betreft gelijk ontslagen. Wellicht kan een schok nog wat doen.
[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 11-05-2015 21:19 ]
Oh man, die Immers en die Nelom. Laat ze maar verliezen ook. Op deze manier verdien je ook geen europees voetbal.
Ja, laat Boetius van rechts komen dan.D-e-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:18:
Rutten maakt deze opstelling die al maanden niet werkt. Hij heeft één keer op tijd tactisch gewisseld en toen had het gelijk resultaat. Maar meestal doet hij dus niks.
Niet handig, aangezien dat betekent dat zijn vervangers een valse start moeten maken. In tegenstelling tot nornaal, zitten die al op hun plek.D-e-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:18:
Mocht Feyenoord play-offs moeten spelen dan zou ik spelers als Kazim, Immers, Toornstra en El Ahmadi op de tribune planten en daar jeugdspelers voor in de plaats zetten. Kan me niet voorstellen dat het nadelig zal zijn voor het niveau. Met dat soort spelers ga je nooit meedoen voor het kampioenschap...D-e-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:18:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Boetius vanaf rechts of flikker die El Ahmadi eruit en ga met twee aanvallende middenvelders spelen of anders met twee man in het centrum voorin. Maar doe in godsnaam iets!
Maar nee, hij wisselt de ene niet-linksbuiten voor de ander.
Maar nee, hij wisselt de ene niet-linksbuiten voor de ander.
Dat zijn nuttige spelers om erbij te hebben. Maar sommige zitten op hun top. Immers bv, is net niet goed genoeg om echt om de titel mee te doen als dragende speler.Han schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:25:
[...]
Mocht Feyenoord play-offs moeten spelen dan zou ik spelers als Kazim, Immers, Toornstra en El Ahmadi op de tribune planten en daar jeugdspelers voor in de plaats zetten. Kan me niet voorstellen dat het nadelig zal zijn voor het niveau. Met dat soort spelers ga je nooit meedoen voor het kampioenschap...
Kazim, Immers, Nelom en Toornstra op rechts zijn veel te slecht voor Feyenoord. JPB op rechts, Toornstra op het middenveld zou al handiger zijn. basisplek voor Achabar. En dan heb je nog een kans tegen PEC.Han schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:25:
[...]
Mocht Feyenoord play-offs moeten spelen dan zou ik spelers als Kazim, Immers, Toornstra en El Ahmadi op de tribune planten en daar jeugdspelers voor in de plaats zetten. Kan me niet voorstellen dat het nadelig zal zijn voor het niveau. Met dat soort spelers ga je nooit meedoen voor het kampioenschap...
Toornstra is een prima speler, maar niet als rechtsbuiten.
Respect voor het Legioen trouwens. 12e man beste in de kuip vandaag. Eens te meer blijkt: Feyenoord fan ben je niet voor de lol
Toornstra en Immers zijn leuk voor bijvoorbeeld FC Utrecht. Het is overigens geen schande dat ze bij Feyenoord in de basis staan, er waren geen middelen voor iets beter, maar dat doet niks af dat dergelijke spelers kunnen voldoen aan de ambitie van de afgelopen twee seizoenen.D-e-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:28:
Toornstra is een prima speler, maar niet als rechtsbuiten.
Pff de sfeer erin krijgen was wel moeilijk na een herdenking en zo'n valse start. Na de 0-2 slaat het cynisme toe.Leon Zwiers schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:29:
Respect voor het Legioen trouwens. 12e man beste in de kuip vandaag. Eens te meer blijkt: Feyenoord fan ben je niet voor de lol
Als Toornstra dienend speelt kan hij mee bij elke topclub in Nederland. Hij is technisch in orde en fysiek staat hij zijn mannetje.
Zeker, Toornstra wordt door Rutten compleet verkeerd gebruikt. Daar kan hij niets aan doen. Wel grappig ook, Achabar in 10 minuutjes gevaarlijker dan kazim in de hele 2e seizoenshelft.D-e-n schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:33:
Als Toornstra dienend speelt kan hij mee bij elke topclub in Nederland. Hij is technisch in orde en fysiek staat hij zijn mannetje.
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 11-05-2015 21:34 ]
Valt me ook op. In Amsterdam of Eindhoven was het allang stil geweest maar die gasten blijven erachter staan.Leon Zwiers schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:29:
Michielgb schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:34:
[...]
Valt me ook op. In Amsterdam of Eindhoven was het allang stil geweest maar die gasten blijven erachter staan.
En dat was een pingel en imho zit Kuipers nu wel echt fout.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 21:37 ]
Nee was niet klem vast. De scheidsrechter fluit prima.
In Eindhoven niet hoor. Waar baseer je dat op?Michielgb schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:34:
[...]
Valt me ook op. In Amsterdam of Eindhoven was het allang stil geweest maar die gasten blijven erachter staan.
Joh, de Feyenoorders zijn gefrustreerd, proberen nu ff lekker te trollen. Laat ze.Fleximex schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:37:
[...]
In Eindhoven niet hoor. Waar baseer je dat op?
Haha ik ben allesbehalve Feijenoorder, maar als men in Eindhoven vorig jaar dit soort spel liet zien dan was het zeker stil. Dit jaar waren ze vrij constant en natuurlijk stonden ze het hele seizoen bovenaan. Dat maakt juichen wat makkelijker.
Amsterdam hoef ik hopelijk niet te verdedigen.
Met de garantie dat Rutten opbokt zal ie zich vast wel kunnen troosten.PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:42:
Hopelijk kijkt Dirk niet in Turkije, straks bedenkt hij zich nog.
Nope, afgekeurd.St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:44:
Nou, het kan nog!
Had al 3-3 moeten staan. Fluit verder wel lekker.
/Nope , ook in herhaling niets aan het handje
/Nope , ook in herhaling niets aan het handje
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 11-05-2015 21:45 ]
Ik zit er bovenop maar ik zag er niets in. Scheidsrechter fluit prima.
Eigenlijk 3-2, die 2e goal van Vitesse was twijfelachtig.PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:44:
Had al 3-3 moeten staan. Fluit verder wel lekker.
Niet zoveel aan de hand leek me.. Feyenoorders hebben nu wel recht van klagen imo, na de niet gegeven penalty en deze goal
Waarom werd die goal nou afgekeurd? Zelfs in de herhaling kon ik geen duw oid zien.
Kuipers mag Feyenoord niet laten winnen vandaag geloof ik.RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:45:
Waarom werd die goal nou afgekeurd? Zelfs in de herhaling kon ik geen duw oid zien.
Oh man Toornstra....
Ik gun het AZ wel, dat heeft ook al eerder bewezen Europa wel in te kunnen.
Ik ga toch even happen. Als er een seizoen was dat spelers en fans dichter bij elkaar kwamen in Eindhoven was het vorig seizoenMichielgb schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:41:
Haha ik ben allesbehalve Feijenoorder, maar als men in Eindhoven vorig jaar dit soort spel liet zien dan was het zeker stil. Dit jaar waren ze vrij constant en natuurlijk stonden ze het hele seizoen bovenaan. Dat maakt juichen wat makkelijker.
je bent allesbehalve Feyenoorder?
Kuipers fluit altijd goed tegen Feyenoord.RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:45:
Goed, ik had eigenlijk een inhoudelijke reactie verwacht, maar ik merk dat de frustratie hoog zit 
1-4 nu, zeer geflatteerd. 3-3 zou een mooie uitslag zijn geweest.
1-4 nu, zeer geflatteerd. 3-3 zou een mooie uitslag zijn geweest.
Vitesse had er ook zo 4 meer kunnen maken. Wordt nog leuke laatste speelronde
.
Bizar... niets aan de hand, gewoon een goal.St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:45:
Niet zoveel aan de hand leek me.. Feyenoorders hebben nu wel recht van klagen imo, na de niet gegeven penalty en deze goal
En 20 sec later krijgt Achahbar een zwiep, 'niets aan de hand'...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik bedoel maar.
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, gekleurde brillen en zo.
Die laatste was wel zuur voor Feijenoord ;-) zeg, zeker omdat dat [<knip> doe 'es normaal?] 'm maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 11-05-2015 21:53 ]
Conclusie:
Feyenoord heeft het voor zichzelf verpest, maar had op zijn minst een gelijkspel verdiend.
Team Kuipers... bedankt!
Feyenoord heeft het voor zichzelf verpest, maar had op zijn minst een gelijkspel verdiend.
Team Kuipers... bedankt!
Nee, Feyenoord had een doelpunt en een penalty verdiend.Leon Zwiers schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:51:
Conclusie:
Team Kuipers... bedankt!
Kongolo had daar rood mogen krijgen. Het enige wat hij probeert is de speler raken.
Kuipers fluit bijzonder zwak.
Grappig dat de commentator zegt dat het niet geflatteerd is

Grappig dat de commentator zegt dat het niet geflatteerd is
Ben de wedstrijd niet aan het kijken, maar volgens mij heeft Kuipers 4-1 gewonnen van Feyenoord?
1-4 dus verloren. Mooie situatie ook voor PEC om volgende week te winnen, want mochten ze volgende week van Feyenoord winnen dan weten ze dat ze daar in de play-offs dus ook kans tegen maken. Verliezen ze dan weten ze iig dat ze Feyenoord niet tegen zullen komen in de play-offs.PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:18:
Daarbij komt mocht Feyenoord de play-offs in gaan, dan zullen ze het ontzettend zwaar krijgen, want dan hebben ze puntverlies geleden tegen PEC die ze tegen kunnen komen en ze kunnen Vitesse tegen komen waarvan ze vandaag hebben verloren. Mentaal zal het dus niet makkelijk gaan worden...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ik zie nu het doelsaldo van Feyenoord en Vitesse, dat laat wel zien hoe belangrijk dat viertal doelpunten zijn geweest: +3 in het voordeel van Vitesse nu. Bij een gelijk puntenaantal gaat Vitesse Europa in. Los van wat AZ doet heeft Feyenoord dus niet genoeg aan een gelijkspel (er vanuit gaande dat Vitesse de laatste pot wint).
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 11-05-2015 21:56 ]
Dat hebben ze sowieso niet, want als AZ wint zondag moet Feyenoord winnen om 3e te worden. AZ en Feyenoord staan nu in punten gelijk!RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:56:
ik zie nu het doelsaldo van Feyenoord en Vitesse, dat laat wel zien hoe belangrijk dat viertal doelpunten zijn geweest: +3 in het voordeel van Vitesse nu. Bij een gelijk puntenaantal gaat Vitesse Europa in. Los van wat AZ doet heeft Feyenoord dus niet genoeg aan een gelijkspel (er vanuit gaande dat Vitesse de laatste pot wint).
Mocht het doelsaldo en doelpunten vppr etc. ook op gelijke hoogte komen heeft Feyenoord voordeel met de clubnaam, zo ook FC groningen VS Willem 2 die nu exact gelijk staan. Dan telt de letter van de clubnaam op alfabetische volgorde
Is er al bekend wat Kazim heeft gedaan op de trap richting de catacomben?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt, maar wat ik voornamelijk bedoel te zeggen is dat het dus echt tussen drie ploegen gaat, en niet alleen AZ en Feyenoord. Als ze met slechts één doelpunt verschil verloren zouden hebben, dan had Feyenoord met een gelijkspel Vitesse nog achter zich kunnen houden. Dat kan nu niet meer.Gynnad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:58:
[...]
Dat hebben ze sowieso niet, want als AZ wint zondag moet Feyenoord winnen om 3e te worden. AZ en Feyenoord staan nu in punten gelijk!
Op de Fox website staat een filmpje van Kazim. Die rent naar de catacomben. Mathijsen probeert hem tegen te houden, geen idee waarom. Spelers zien trekken en duwen, en rennen als lemmingen naar beneden
Lijkt niets aan het handje.
Denk dat Kazim Kuipers wil feliciteren met zijn uitmuntende prestatie!PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:09:
Op de Fox website staat een filmpje van Kazim. Die rent naar de catacomben. Mathijsen probeert hem tegen te houden, geen idee waarom. Spelers zien trekken en duwen, en rennen als lemmingen naar benedenLijkt niets aan het handje.
Prima wedstrijd van Vitesse. Stiekem kan ik er best genieten, zit veel voetbal in die ploeg. Volgens mij namen ze in de tweede helft wat gas terug. Al met al een dik verdiende overwinning.
Dit Feyenoord zal het volgende week nog zwaar krijgen tegen PEC.
Dit Feyenoord zal het volgende week nog zwaar krijgen tegen PEC.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Wil hij niet gewoon vlug naar binnen, lijkt me eigenlijk helemaal niet zo dreigend tot hij wordt tegen gehouden..PWM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:09:
Op de Fox website staat een filmpje van Kazim. Die rent naar de catacomben. Mathijsen probeert hem tegen te houden, geen idee waarom. Spelers zien trekken en duwen, en rennen als lemmingen naar benedenLijkt niets aan het handje.
http://foxsports.nl/video...rmt-de-catacomben-in.html
Hij schaamt zich van de wanvertoning, trekt z'n shirt uit en rent de catacomben in om weg te komen.
Met wie krijgt hij dan een opstootje? Met Mathijsen?
Misschien hebben ze ivm kostenbesparing een kleine boiler aangeschaft bij Feyenoord en wilde Kazim al het warme water vlug opmaken.dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:38:
Hij schaamt zich van de wanvertoning, trekt z'n shirt uit en rent de catacomben in om weg te komen.![]()
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja je zou spontaan even snel de naam van je club veranderen.dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:00:
Mocht het doelsaldo en doelpunten vppr etc. ook op gelijke hoogte komen heeft Feyenoord voordeel met de clubnaam, zo ook FC groningen VS Willem 2 die nu exact gelijk staan. Dan telt de letter van de clubnaam op alfabetische volgorde
Die regel mogen ze direct aanpassen. Vind ik dan.
Simpel. Willem II neemt AA-drink als sponsor die betaald voor een plek in de clubnaam: AA Willem II
Kunnen ze wellicht in Enschede nog wat van leren.OPSLAGHOND schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:40:
[...]
Misschien hebben ze ivm kostenbesparing een kleine boiler aangeschaft bij Feyenoord en wilde Kazim al het warme water vlug opmaken.
Voor het eerst dat ik voor het fluitsignaal de Kuip uit ben gelopen. Na de 1-4 was het echt de druppel. Staan 11 man zonder bezieling op het veld allemaal schouders naar beneden en een trainer die er niet meer om geeft en niet de dug-out uitkomt.
En dan zitten er ook nog gasten tussen die denken dat ze meer verdienen en dus hun contract niet willen verlengen.
Er mogen best wat koppen gaan rollen waaronder die van Van Geel, want hoe belangrijk hij is geweest met het weer gezond maken van de club gaat het nu toch steeds vaker mis met zijn beleid.
Dat Clasie niet meer wilt blijven kan ik steeds beter begrijpen, als je in je eentje een half seizoen het hele team op sleeptouw moet nemen zonder resultaat zou ik er ook genoeg van krijgen.
Al met al een belachelijk slechte wedstrijd van Feyenoord het leek of Vitesse continu met niet 1 maar 3 man meer op het veld stond.
Ik ben bang voor de play-offs want als we daar moeten spelen halen we Europees vietbal niet.
En dan zitten er ook nog gasten tussen die denken dat ze meer verdienen en dus hun contract niet willen verlengen.
Er mogen best wat koppen gaan rollen waaronder die van Van Geel, want hoe belangrijk hij is geweest met het weer gezond maken van de club gaat het nu toch steeds vaker mis met zijn beleid.
Dat Clasie niet meer wilt blijven kan ik steeds beter begrijpen, als je in je eentje een half seizoen het hele team op sleeptouw moet nemen zonder resultaat zou ik er ook genoeg van krijgen.
Al met al een belachelijk slechte wedstrijd van Feyenoord het leek of Vitesse continu met niet 1 maar 3 man meer op het veld stond.
Ik ben bang voor de play-offs want als we daar moeten spelen halen we Europees vietbal niet.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ja precies, moeten ze dan wel snel mee zijn.Fleximex schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:43:
Simpel. Willem II neemt AA-drink als sponsor die betaald voor een plek in de clubnaam: AA Willem II
Of volgende week vol op de aanval en vaker scoren als Groningen.
Nu draait die plek nergens om, maar als het plek 1/2, 2/3, 3/4 etc. Zou zijn is het wel helemaal lullig. Wordt dus wel tijd om die regeling aan te passen en te kijken naar bijvoorbeeld de onderlinge duels.
Haha. Dat interview met Labyad nu op Fox. Houdt zich stoer. Best grappig eigenlijk. We weten in ieder geval dat Labyad niet bang voor Kazim Kazim is.
Beetje vreemd interview. Stond een beetje de player uit te hangen.Fleximex schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:47:
Haha. Dat interview met Labyad nu op Fox. Houdt zich stoer. Best grappig eigenlijk. We weten in ieder geval dat Labyad niet bang voor Kazim Kazim is.
Als Kazim inderdaad geslagen heeft, mogen ze hem overigens rustig 10 wedstrijden schorsen.
EDIT: Overigens is Kazim 1,85. Inschatting lijkt niet zijn sterke vak
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 11-05-2015 22:53 ]
Mooi dat er niemand van Feyenoord naar de scheidsrechter wijst, net als na de vorige keren. Maar misschien moeten ze wel eens protesteren want het wordt alleen maar erger. Natuurlijk, Vitesse was bij vlagen erg goed, maar als je alles op een rij zet dan heeft de scheidsrechter toch de grootste invloed. Leuk om terug te lezen. Bij de eerste fouten is het moeilijk te zien en beide kanten op, daarna een discussie over een mogelijke nieuwe interpretatie van de regels, bij de volgende fouten hoor je even niks en bij nog meer fouten moet zelfs het grootste leedvermaak plaatsmaken voor kritiek op de scheidsrechter. Er is op zo'n manier ook gewoon geen eer te behalen.
Blijft dat Rutten gewoon faalt. De geest is uit het team. Het is als zo vaak: een team wat goed speelt maar punten laat liggen gaat vanzelf slechter spelen, terwijl je andersom ook ziet. Daarnaast zie je dat een vertrekkende coach de spelers niet kan raken.
En nu zit je in dezelfde situatie als Oranje. Je kan de falende trainer er niet uit sturen omdat zijn assistent hem opvolgt en dus gewoon medeverantwoordelijk is en je hem niet in een onmogelijke situatie wil laten beginnen aan zijn termijn.
5 wedstrijden had Feyenoord om 1 keer te winnen. Hopelijk lukt dat nog en kunnen we dit seizoen snel vergeten.
Blijft dat Rutten gewoon faalt. De geest is uit het team. Het is als zo vaak: een team wat goed speelt maar punten laat liggen gaat vanzelf slechter spelen, terwijl je andersom ook ziet. Daarnaast zie je dat een vertrekkende coach de spelers niet kan raken.
En nu zit je in dezelfde situatie als Oranje. Je kan de falende trainer er niet uit sturen omdat zijn assistent hem opvolgt en dus gewoon medeverantwoordelijk is en je hem niet in een onmogelijke situatie wil laten beginnen aan zijn termijn.
5 wedstrijden had Feyenoord om 1 keer te winnen. Hopelijk lukt dat nog en kunnen we dit seizoen snel vergeten.
Ook weer terug uit de kuip. Had er veel van verwacht, maar het was echt vreselijk. totaal geen concentratie. Ook niet de wil om te winnen. Alleen Karsdorp heb ik zien knokken voor de punten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015