Je zag dat de aanval van Bayern gemankeerd was. Er was totaal geen dynamiek voorin. Zodra de bal verovert werd door Bayern en het middenveld ingespeeld, konden de middenvelders de bal nergens anders kwijt dan naar de opgekomen backs (ter hoogte eigen helft) of lewandowski die op een eiland stond. Ik snap dan ook niet dat hij niet met thiago en Gotze heeft gespeeld. Gotze op links thiago op het middenveld en lahm rechtsback op de positie van Rafinha.
Op een gegeven moment stond werkpaard Schweinsteiger links voor in de aanval voorzetten te geven. Das lekker wachten voor spelers als Neymar, Messi en Suarez.
Nee, met alle respect en ook durf van/voor Barcelona die het op zijn bayerns hebben aangepakt, kon ik weinig met de opstelling die Bayern hanteerde, geen creativiteit, terwijl misschien de beste creatieve speler op de bank zit.
Op een gegeven moment stond werkpaard Schweinsteiger links voor in de aanval voorzetten te geven. Das lekker wachten voor spelers als Neymar, Messi en Suarez.
Nee, met alle respect en ook durf van/voor Barcelona die het op zijn bayerns hebben aangepakt, kon ik weinig met de opstelling die Bayern hanteerde, geen creativiteit, terwijl misschien de beste creatieve speler op de bank zit.