[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.230 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28
Iemand enig idee of er ergens een pagina / service is die een spoilervrije link kan sturen van de Champions League wedstrijd van de NOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Prima aankoop... een speler die afgelopen seizoen werd gemist binnen de selectie. En gezien zijn leeftijd kan ik met die prijs prima leven, daar ga je geen veries op draaien.

Komende weken nog een vervanger voor Sigthórsson halen (vd Vaart?) en voor de vertrekkende Moisander (Heitinga?).

Hopelijk komt er ook nog een fatsoenlijke linksback, bijvoorbeeld in de persoon van Büttner

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Arwintju schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:31:
[...]

Totdat serero met 1 aanname gelijk 2/3 man wegzet. Om dan vervolgens tikkie terug te doen of een kansloze bal te geven dat is dan ook wel weer zo. Nee hoe zeer ik ook fan van serero ben, komt ie gewoon tekort. Hij heeft zn kans gehad en zal wel vertrekken.

Zowel sinkgraven als Gudelj zijn uistekende aankopen imo. Sinkgraven wel aan de dure kant maar is gewoon een heel talentvolle middenvelder. daarnaast vind ik 6 mil voor Gudelj helemaal niet zo veel.
6mln is voor een speler die er direct staat gewoon een normale prijs in de huidige transfermarkt.

@Han
Laat vd Vaart en Heitinga aub zo ver mogelijk van Ajax weg blijven.
Vd Vaart valt wekelijks door de mand bij HSV en Heitinga komt geeneens aan bod bij zijn club.

Buttner is geloof ik bankzitter.
En wil je echt een speler die in pakweg 3 jaar tijd minder dan 30 duels gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

TheJVH schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:35:
Iemand enig idee of er ergens een pagina / service is die een spoilervrije link kan sturen van de Champions League wedstrijd van de NOS?
Npo3.nl

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Han schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:35:
Prima aankoop... een speler die afgelopen seizoen werd gemist binnen de selectie. En gezien zijn leeftijd kan ik met die prijs prima leven, daar ga je geen veries op draaien.

Komende weken nog een vervanger voor Sigthórsson halen (vd Vaart?) en voor de vertrekkende Moisander (Heitinga?).

Hopelijk komt er ook nog een fatsoenlijke linksback, bijvoorbeeld in de persoon van Büttner
Van der Vaart moet je niet aan willen beginnen. Technisch gaat het allemaal prima, maar fysiek is het niet veel meer, vergane glorie. Tel daar zijn financiële eisen bij op en je komt op een behoorlijk ongewenst plaatje uit, in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Met betrekking tot van der Vaart en Heitinga; die kunnen nog prima mee in de eredivisie. Daarnaast brengen ze een hoop ervaring mee en die is hard nodig. De afgelopen jaren was de balans tussen talent en ervaring compleet zoek bij Ajax. Met die twee er bij kan de jeugd veel beter renderen. Spelers als van der Vaart en Heitinga hoeven niet elke training meer mee te pakken, zoals de talenten dat wel moeten. Met een aangepast schema kunnen ze nog prima twee a drie seizoenen mee in de eredivisie en kunnen ze daarna prima aansluiten bij de technische staf. Ik zie daar absoluut heil in.

En voor wat betreft Buttner; ja, zeker een aanwinst, helemaal vergeleken wat er nu op links staat. Dat Buttner vaak op de bank zit zegt me weinig, hij is jong en fit genoeg. De reden dat hij vaak op de bank zit heeft overigens niks met zijn kunnen te maken maar meer met invloed van buitenaf. Bij dat soort ploegen bepaald niet alleen voetballende kwaliteiten of je in de basis staat.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 09:48
Niku schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:09:
[...]

Van der Vaart moet je niet aan willen beginnen. Technisch gaat het allemaal prima, maar fysiek is het niet veel meer, vergane glorie. Tel daar zijn financiële eisen bij op en je komt op een behoorlijk ongewenst plaatje uit, in mijn ogen.
Blijkt uit degratieduels bij HSV? Ik zie 'm erg graag komen, technisch beter dan wie dan ook in de huidige selectie. Eentje die niet onder de indruk is van een volle Kuip, uit het niets een wedstrijd beslissen, persoonlijk denk ik dat van der Vaart heel veel kan toevoegen aan dit Ajax.

Gudelj, sjah... als hij doorontwikkeld een goede aankoop. In ieder geval gif (voor wat het waard is) en wellicht kan hij een paar andere spelers meekrijgen het krachthonk in.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo, ik zit al klaar voor de wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Het is wel een beetje Bayern B, komen er wel achter of je dat in het veld ook terug ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Het is wel een bijzonder mooi affiche. Hoop dat Bayern het bij kan houden maar dat denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik verwacht dat Barcelona over dit gehavende Bayern heen gaat walsen, gezien over twee wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
3 man achterin bij Bayern, en af en toe helpt Neuer en beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bayern speelt een beetje onzeker. Als ze niet oppassen walst Barcelona er overheen. Dat momentje met Suarez in het strafschopgebied was al dubieus. Suarez laat zich vallen, maar voor hetzelfde geld legt de scheids de bal op de stip. Niet handig wat die verdediger deed.

Edit: inderdaad, het lijkt soms alsof Neuer de vierde verdediger is. Volgens mij vraag je zo om problemen :X

Edit2: en daar lag het helemaal open en had het 1-0 moeten zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 06-05-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Enorme kans voor Suarez toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:02
Kan de NOS die Snoeks niet eens vervangen? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En daar komt Bayern weer met alle geluk van de wereld goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Barcelona walst er nu al over heen, wat een kansen zeg. 1 op 1 op de keeper af etc.
Het is dat Neuer zo goed keept dat het nog 0-0 staat, maar de toon is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Niku schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:00:
En daar komt Bayern weer met alle geluk van de wereld goed weg.
Nou precies. Guardiola moet het omgooien want anders heeft Barcelona aan een wedstrijd genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Messi heeft wel z'n goede schoenen aangetrokken vandaag zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wat is die Rafinha aan het doen. Die bakt er tot nu toe werkelijk niks van. Alles gaat over de kant waar hij staat. Benatia en Boateng moeten hem de hele tijd corrigeren waardoor er veel te veel ruimte ontstaat.

Barca veel gevaarlijker.

Nu ik het zeg, Bayern toch maar met 4 achterin gaan spelen. Rafinha gelukkig naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Het is meer de vraag wanneer de 1e goal valt van Barca dan of er een goal valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan uit het niets kan Lewandowksi zo binnenlopen. :o
Maar met masker is hij iets minder goed zo blijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

mad-dog schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:03:
Het is meer de vraag wanneer de 1e goal valt van Barca dan of er een goal valt
En op dat moment krijgt Bayern een levensgrote kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:22
mad-dog schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:00:
Daarom heb ik sport1, vreemd genoeg is het niet el siert vanavond :+

Bijzonder leuke wedstrijd tot nu toe _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Eens. Kan me enorm storen aan die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Han schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:10:
Met betrekking tot van der Vaart en Heitinga; die kunnen nog prima mee in de eredivisie. Daarnaast brengen ze een hoop ervaring mee en die is hard nodig. De afgelopen jaren was de balans tussen talent en ervaring compleet zoek bij Ajax. Met die twee er bij kan de jeugd veel beter renderen. Spelers als van der Vaart en Heitinga hoeven niet elke training meer mee te pakken, zoals de talenten dat wel moeten. Met een aangepast schema kunnen ze nog prima twee a drie seizoenen mee in de eredivisie en kunnen ze daarna prima aansluiten bij de technische staf. Ik zie daar absoluut heil in.

En voor wat betreft Buttner; ja, zeker een aanwinst, helemaal vergeleken wat er nu op links staat. Dat Buttner vaak op de bank zit zegt me weinig, hij is jong en fit genoeg. De reden dat hij vaak op de bank zit heeft overigens niks met zijn kunnen te maken maar meer met invloed van buitenaf. Bij dat soort ploegen bepaald niet alleen voetballende kwaliteiten of je in de basis staat.
Van der Vaart: Conditioneel zeer zwak. Is vaak een stap te laat en het ziet er allemaal uit alsof hij niet echt meer wil maar zich zelf zit te forceren.
Bij Ajax zou men verwachten dat hij het verschil maakt, op de moeilijke momenten het team over een drempel heen helpt. Nou, dat lukt hem bij HSV niet eens dus waarom bij Ajax wel? Het niveau in de kelder van de Bundesliga ligt echt niet hoger dan het niveau in de Eredivisie.

Bij hem zie je vrijwel niets terug van de voetballer van 4 of 8 jaar geleden. Je zou denken dat hij met zijn ervaring zijn conditionele en lichamelijke beperkingen zou weten te compenseren maar nee.
Deze speler is geen schim van wat hij ooit eens geweest is.

Heitinga: Hij was nooit de snelste maar is nu nog trager. Net als bij vd Vaart zou je denken dat Heitinga dit weet te compenseren met zijn ervaring maar nop. Naast zijn traagheid en grote draaicirkel zijn er geen slimmigheden en weet hij ook niets te anticiperen. Iedere speler met een beetje snelheid of intelligentie zal hem te slim af zijn.
Hij zit niet voor niets op de bank/tribune bij een club die net als HSV ook mee doet om degradatie.

Buttner: Ja er is altijd de kans dat hij niet speelt vanwege een of ander politiek spelletje.
Maar hem halen zou gewoon betekenen dat je een groot risico neemt, want misschien is het een grote stap vooruit maar misschien speelt hij gewoon niet omdat hij te slecht is?
Daarnaast zal hij ook een lekker salaris vangen en ik betwijfel dat de clubs allemaal voor hem in de rij staan. Dus zien ze het allemaal zo goed of zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goron schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:02:
Messi heeft wel z'n goede schoenen aangetrokken vandaag zeg
Inderdaad. Hij pingelt een aantal keer lekker door de verdediging heen. Steeds van die acties waarvan je denkt, hoe doet ie dat toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Deadsy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Van der Vaart: Conditioneel zeer zwak. Is vaak een stap te laat en het ziet er allemaal uit alsof hij niet echt meer wil maar zich zelf zit te forceren.
Bij Ajax zou men verwachten dat hij het verschil maakt, op de moeilijke momenten het team over een drempel heen helpt. Nou, dat lukt hem bij HSV niet eens dus waarom bij Ajax wel? Het niveau in de kelder van de Bundesliga ligt echt niet hoger dan het niveau in de Eredivisie.

Bij hem zie je vrijwel niets terug van de voetballer van 4 of 8 jaar geleden. Je zou denken dat hij met zijn ervaring zijn conditionele en lichamelijke beperkingen zou weten te compenseren maar nee.
Deze speler is geen schim van wat hij ooit eens geweest is.

Heitinga: Hij was nooit de snelste maar is nu nog trager. Net als bij vd Vaart zou je denken dat Heitinga dit weet te compenseren met zijn ervaring maar nop. Naast zijn traagheid en grote draaicirkel zijn er geen slimmigheden en weet hij ook niets te anticiperen. Iedere speler met een beetje snelheid of intelligentie zal hem te slim af zijn.
Hij zit niet voor niets op de bank/tribune bij een club die net als HSV ook mee doet om degradatie.

Buttner: Ja er is altijd de kans dat hij niet speelt vanwege een of ander politiek spelletje.
Maar hem halen zou gewoon betekenen dat je een groot risico neemt, want misschien is het een grote stap vooruit maar misschien speelt hij gewoon niet omdat hij te slecht is?
Daarnaast zal hij ook een lekker salaris vangen en ik betwijfel dat de clubs allemaal voor hem in de rij staan. Dus zien ze het allemaal zo goed of zo slecht?
Opzouten met die onzin, nu staat alles even in het teken van de CL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dit is echt smullen qua voetbal. Messie oogt echt super scherp en fit en vooral grettig.
Maar die van lewandowski had er wel ingemogen zeg open kans...
Al met al genieten geblazen. 2 ploegen die willen voetballen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bospa01 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:04:
[...]

Daarom heb ik sport1, vreemd genoeg is het niet el siert vanavond :+

Bijzonder leuke wedstrijd tot nu toe _/-\o_
Sierd zal gisteren wel Real hebben gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misschien moet je m even opbellen en vertellen wat je ervan vindt *WK tafarelen* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Die rood-wit-blauw shirts van Bayern in de halve finale CL, krijgt Nederland daar UEFA coëfficiënten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

andries.t.net schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:14:
Die rood-wit-blauw shirts van Bayern in de halve finale CL, krijgt Nederland daar UEFA coëfficiënten voor?
Staat er toch nog een beetje Robben op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze wedstrijd kan wel een doelpunt gebruiken. Het slaat een beetje dood zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Snoeks is ook niet snel tevreden met Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat rechterbeen van Neuer is goud waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Goron schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:25:
Snoeks is ook niet snel tevreden met Messi
Volgens mij loopt Snoeks steeds met een harde rond als ie het over Messi heeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:09:
[...]

Sierd zal gisteren wel Real hebben gedaan >:)
Blijkt ziek te zijn, Sport1 hoopt dat hij volgende week weer terug is.

Hopelijk niets ernstigs, want die man staat ver boven de rest qua wedstrijdbeleving.
Ik hoef niet te weten wie de bal heeft, en nog de verkeerde naam door de speakers, dat zie ik wel. Ik wil weten wat ik niet zie. :9

Lekker potje voetbal tot nu toe. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:35:
`

Onbegrijpelijke deal gezien de secundaire voorwaarden ervan. Is Overmars dan zo wanhopig geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Donkerrood toch :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:48:
Onbegrijpelijke deal gezien de secundaire voorwaarden ervan. Is Overmars dan zo wanhopig geworden?
Secondair inderdaad rare zaken... hopelijk ten koste van de eisen van Gudelj zelf. Maar goed, ik denk dat Overmars redelijk met de rug tegen de muur staat, het schijnt dat de Boer een lijstje heeft met wensen heeft neergelegd in ruil voor nog een jaar Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JPM85 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
[...]

Blijkt ziek te zijn, Sport1 hoopt dat hij volgende week weer terug is.

Hopelijk niets ernstigs, want die man staat ver boven de rest qua wedstrijdbeleving.
Ik hoef niet te weten wie de bal heeft, en nog de verkeerde naam door de speakers, dat zie ik wel. Ik wil weten wat ik niet zie. :9

Lekker potje voetbal tot nu toe. :Y)
Ooh dat is minder. Ook niet iedereen kan het waarderen, maar ik wel, de bijzaken die Sierd in zn commentaar verwerkt.
De cafes en restaurants waar je het breedte kunt eten in de buurt van het stadion en verhalen over Torres enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:51:
[...]

Secondair inderdaad rare zaken... hopelijk ten koste van de eisen van Gudelj zelf. Maar goed, ik denk dat Overmars redelijk met de rug tegen de muur staat, het schijnt dat de Boer een lijstje heeft met wensen heeft neergelegd in ruil voor nog een jaar Ajax.
Daar had ie gewoon nooit mee akkoord moeten gaan, ook niet als De Boer 't eist. Gewoon een enorm teken van zwakte. Wat nou als vd Vaart straks aan komt zetten dat ie alleen wil komen als Sabia assistent trainer bij Jong Ajax wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Bayern heeft er niet echt zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:58:
Wat nou als vd Vaart straks aan komt zetten dat ie alleen wil komen als Sabia assistent trainer bij Jong Ajax wordt..
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/16/article-0-1FAD35BD00000578-911_308x427.jpg
Daar gaan ze bij Jong Ajax direct mee akkoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
Nou, prima te pruimen dat commentaar op de Duitser HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zou toch wel heerlijk zijn als Bayern er zometeen nog even eentje inprikt. Het liefst in de slotfase natuurlijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Han schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:11:
[...]
[afbeelding]
Daar gaan ze bij Jong Ajax direct mee akkoord :P
Ik zie al 2 pluspunten waarom ze het zouden moeten doen, ook als VdV niet tekent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
MESSI!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Messi is de naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat zal Snoeks leuk vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer jammer. Maar was hij wel onhoudbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat is dan toch gewoon rood voor Neymar (had ie al moeten hebben overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:57

Moofnor

King of my castle

speel je de 2e helft echt prima, geef je door gepruts zo'n goal weg...

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Die kleine diet het weer!! Prachtige goal!! En terecht want wat een baas is het toch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
1-0 door wie anders dan Messi.

Ik zag ook even kort Iniesta in het publiek. Hij had wel wat hamburgers op 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fijn, die 1-0. Nu een dampende slotfase aub :)

Edit: prachtig, wat een goal _O_

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 06-05-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
PWM schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:20:
Zeker. Waarom er niet werd gefloten was mij een raadsel, maar ik kan het natuurlijk slecht gezien hebben. Wachten op de .gif op reddit oid na de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tja dit was wel geniaal hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
Dit was wel weer een briljante goal van Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Goede genade. Zo ga ik hem die tattoeages nog bijna vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wooowowowo wat een goal zeg absurd!!!! Die kleine!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Wat een baas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:20:
Yep, scheidsrechter is veel te vriendelijk voor Barcelona, zeker voor Neymar. Die had direct rood moeten hebben toen hij een grote bek opzette bij de gele kaart.

Verder goed schot van Messi maar leek niet onhoudbaar. De tweede daarentegen is erg fraai. Laat Bayern er nu maar eentje scoren om de return spannend te maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zo! Een beste goal, op z'n Messies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

three minutes of fame, Messi!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Messi Messi Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 09:48
Briljant maar wel erg onverdiend. Hopelijk scoort Bayern de aansluitingstreffer. Ben wel een beetje klaar met die Spanjaarden.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ronaldo zal wel huilie huilie aan het doen zijn nu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
_/-\o_ Wat een speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ephymerous schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:24:
Briljant maar wel erg onverdiend. Hopelijk scoort Bayern de aansluitingstreffer. Ben wel een beetje klaar met die Spanjaarden.
Jij schakelt net in zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
mad-dog schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:24:
Ronaldo zal wel huilie huilie aan het doen zijn nu :')
Hij kan altijd nog bij jong ajax gaan trainen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:23:
[...]

Yep, scheidsrechter is veel te vriendelijk voor Barcelona, zeker voor Neymar. Die had direct rood moeten hebben toen hij een grote bek opzette bij de gele kaart.
Nou, dat valt ook wel wat mee. Dan moet je namelijk bij bijna elke gele kaart direct een rode geven ;) Uiteraard hebben die mannetjes nogal wat maniertjes, maar dit hoort er helaas een beetje bij.
Verder goed schot van Messi maar leek niet onhoudbaar. De tweede daarentegen is erg fraai. Laat Bayern er nu maar eentje scoren om de return spannend te maken.
Was een strakke bal in de hoek met een vervelende stuit, dat zijn echt hele vervelende ballen voor een keeper. Ik vond die tweede misschien nog wel houdbaarder.. als je als keeper je goal verkleint dan kan die bal er moeilijk in, zeker bij zo'n grote keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barca - Juve dus als er niks geks zal gebeuren in de returns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

iPodKiller schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:26:
Real hoeft maar 1 keer te scoren toch... Zo gek vind ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Over en uit. Iemand een idee over welke spelers weer fit zullen zijn voor Bayern bij de return?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het liefst Juventus dan ja. Zo'n Spaanse finale hoeft wat mij betreft niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor

Moofnor

King of my castle

Ik ben bang dat juve een 1-0 voorsprong niet vol gaat houden bij Real. Hopen kan nog wel.
Daarbij hoop ik van harte een 6-1 in Munchen :9

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
majoh schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:27:
[...]

Real hoeft maar 1 keer te scoren toch... Zo gek vind ik dat niet.
Real moet zaterdag weer vol aan de bak terwijl Juve de gehele basiself rust zou kunnen geven. Ook keert Pogba terug: Juve is favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
tJa Messi, en toch was Diego beter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mooie finale dit. Een van deze ploegen verdient het om straks de cup te winnen.
Zal waarschijnlijk Barca zijn. Nog een keer een achterstand weg poetsen door met 5-1 te gaan winnen zit er deze keer niet in denk...

Wat een weergaloze irritante speler he die Messi. Je kan als verdediger ook nooit eens even denk 'ach...vandaag heeft ie z'n dag niet'. Al gaat 'ie 88 minuten op de middenstip zitten, kan 't ie nog gevaarlijk zijn! Het is ook een ander soort speler, maar ik vind hem toch echt de beste die ik ooit heb zien voetballen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Sjah schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:30:
tJa Messi, en toch was Diego beter. :+
Qua journalisten neerknallen en de psychopaat uithangen wel ja. Qua voetbal no way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
andries.t.net schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:28:
[...]

Real moet zaterdag weer vol aan de bak terwijl Juve de gehele basiself rust zou kunnen geven. Ook keert Pogba terug: Juve is favoriet.
Ik voorzie toch een classico als finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor

Moofnor

King of my castle

Als we zo bezig gaan: Ik blijf fan van Ronaldinho, wat een held _/-\o_

Hoe lang blijven we volhouden dat Barca een goed team is in plaats van een paar 100 miljoen die de bal rondtikken en wachten tot Messi de wedstrijd voor ze wint? :>

Edit: Auw Auw Auw, wat geeft Bayern het nu weg zeg. Niet maar aan spelen toegekomen na de 1-0

[ Voor 16% gewijzigd door Moofnor op 06-05-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ai... 3-0, dat is toch wel jammer, want nu hoeven we naar die tweede wedstrijd niet meer te kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Schluss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Over en uit! Barca!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer voor Bayern zeg. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou de return is nu helaas een formaliteit. Gemis van Robben en Ribery is veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Barca al tijden niet meer zo fanatiek en grettig zien voetballen. Helpt wel mee dat ze nu weer eens tegen een echte tegenstander voetballen.
Wat een wedstrijd zeg en 100% verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jammer maar laat ook zien dat ze ook verslaanbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Oranje hoeft zich in elk geval niet te schamen dat ook zij Robben missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
D-e-n schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:41:
Oranje hoeft zich in elk geval niet te schamen dat ook zij Robben missen.
Bayern heeft er wel meer, die ze ook nu missen. Oranje mist alleen Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 14:11
Bij de rust al geschreven, maar wat een wedstrijd.
Uitslag natuurlijk waar ik direct voor getekend had, en volledig verdiend als je kijkt naar de kansen uit het spel.

Bayern was sterk in pressie, waardoor Barcelona andere oplossingen moest vinden, andersom idem. Had het idee dat Barca hier beter uit kwam, bij Bayern bleef het meestal op de eigen helft, en was de bal kwijt bij het inspelen van het middenveld. Zoals gisteren ook het geval, balbezit wint je geen wedstrijden, en bij Bayern werd het duidelijk dat ze niet hun spel konden maken.

Messi. Hier hoef ik niets over te schrijven.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27
Gefeliciteerd Barca fans!

Een gelijk spel was beter voor de wedstrijd verhouding geweest. Beide teams waren te erg voor woorden. Helaas voor mij trok Barca aan het langste eind.

De wedstrijd in München gaat pas echt een pot worden, tenminste dat hoop ik!

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 06-05-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:55:
Gefeliciteerd Barca fans!

Een gelijk spel was beter voor de wedstrijd verhouding geweest. Beide teams waren te erg voor woorden. Helaas voor mij trok Barca aan het langste eind.

De wedstrijd in München gaat pas echt een pot worden, tenminste dat hoop ik!
Te erg voor woorden? Zo slecht was het nu ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
1 goaltje van Barca en het is beslist volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27
Niku schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Te erg voor woorden? Zo slecht was het nu ook weer niet :+
Ik vond het niet zo heel erg geweldig. Lewandowski was maar eenzaam rond aan het lopen en juist dan zie je hoe belangrijk Robben en Ribery op dat moment zijn. Die durven en hebben snelheid.
Barcelona vond ik ook tegenvallen, maar zij trokken nu aan het langste eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Wel jammer van de geflatteerde uitslag. De return is nu een formaliteit normaliter. Gelukkig is de andere wedstrijd nog wel spannend.

Al gaan we nog duimen op een wonder!

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 07-05-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wat een tegenvaller, Juve-Real was veel leuker om te zien.
Gisteravond waren beide ploegen zo slordig. NIet fijn om te zien.

Tuurlijk goals van Messi waren mooi.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015