Gespeeld! Leuk voor Grunn☺
Dubbel...
[ Voor 97% gewijzigd door bobsquad op 03-05-2015 19:34 ]
Hahaha hoppaaaaaPWM schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:32:
Pff, als ik zie hoe Zwolle met de kansen omgaat, kan de wedstrijd nog 2 dagen duren voordat ze scoren.
EDIT: Nouja, maakt ook niet meer uit
Kak nou baal ik dat ik in Londen ben gebleven dit weekend grrr
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Idd. Jammer dat die meneer met bezem op z'n hoofd twee keer scoort.Yemoke schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:33:
Wel verdomme ik had nog wel zin in een feestje, weer die verlepte kapsel gast
...
Als ze nu alvast terug gaan zijn ze wel thuis als het feest is afgelopen
Nee joh, precies op tijd voor het Bevrijdingsfestivaldutchgio schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:36:
[...]
Als ze nu alvast terug gaan zijn ze wel thuis als het feest is afgelopen
Ik weet dat ze in Groningen vrij nuchter zijn maar met een 2-0 voorstand vind ik het op de markt daar wel heel rustig
Tegen die tijd is Groningen wel weer veilig jaVos schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:37:
[...]
Nee joh, precies op tijd voor het Bevrijdingsfestival.
Moet je die Rusnak eens uit zijn dak zien gaan bij het doelpunt

Gunde het Zwolle meer, maar in deze wedstrijd verdient Groningen hem gewoon.
Gunde het Zwolle meer, maar in deze wedstrijd verdient Groningen hem gewoon.
Hahah ja op de een of andere manier voelde ik het al aankomen. 2x op rij, het was te mooi geweest
Wel jammer voor de pa van Jans, ik vond dat vorig jaar wel een mooi gezicht, zo trots als een pauw op zijn zoon haha.
Man man man stond die bezem gewoon weer fucking vrij
Ik zeg, veel plezier alle groningen gangers! Deze is voor jullie, maak er een mooi feestje van!
Wel jammer voor de pa van Jans, ik vond dat vorig jaar wel een mooi gezicht, zo trots als een pauw op zijn zoon haha.
Man man man stond die bezem gewoon weer fucking vrij
Ik zeg, veel plezier alle groningen gangers! Deze is voor jullie, maak er een mooi feestje van!
[ Voor 62% gewijzigd door Yemoke op 03-05-2015 19:52 ]
Heeft ook en goede bijdrage geleverd bij de bekerwinst
Verwijderd
Jammer dat de jongste Bacuna die dot van een kans niet wist te verzilveren. Zou wel heel gaaf voor hem zijn geweest.
Groningen in mijn ogen de terechte winnaar. PEC is niet meer het PEC van vorig seizoen.
Groningen in mijn ogen de terechte winnaar. PEC is niet meer het PEC van vorig seizoen.
Er was weinig bestand tegen Rusnak vanavond. Hahn heeft ons lang op de been gehouden, maar kon niet voorkomen dat Rusnak zo eenvoudig vrij aangespeeld kon worden en tot scoren kwam. Tweemaal op rij de beker terug mee naar Zwolle was helaas te mooi om waar te zijn. Als je dan niet zelf snel er een paar in legt doet FC Grunn dat wel. Dus proficiat aan de FCG-aanhang in dit topic, op naar de poulefase EL
Heeft Rusniak er nu ook voor gegezorgd dat EL niet meer mogelijk is voor Cambuur?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dus de Johan Cruyff Schaal, 2 augustus : PSV - FC Groningen
Gelukkig wel ja, wtf moet Cambuur in Europa?Bospa01 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:09:
Heeft Rusniak er nu ook voor gegezorgd dat EL niet meer mogelijk is voor Cambuur?
Volgend seizoen wordt zeer belangrijk voor Nederland en Europees voetbal, halen we niet genoeg punten zijn we 1 CL plek kwijt en hebben we mogelijk helemaal geen directe plaatsing meer (nummer 1 gaat dan de voorrondes in).
Zie dan liever de clubs van naam Europa ingaan om er wat te proberen dan een clubje dat net in de eredivisie zit en zich met moeite standhoud in het linkerrijtje, nofi.
[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 04-05-2015 09:36 ]
De clubs van naam hebben net zo goed, misschien nog wel meer, gefaald de laatste jaren. Ik neem aan dat je bedoelt op Ajax, PSV en Feyenoord en die hebben de afgelopen jaren allemaal niet maximaal gepresteerd, zeker in de EL. Veel te vaak is er verloren van clubs die veel lager in aanzien staan.Krukar schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:31:
Gelukkig wel ja, wtf moet Cambuur in Europa?
Volgend seizoen wordt zeer belangrijk voor Nederland en Europees voetbal, halen we niet genoeg punten zijn we 1 CL plek kwijt en hebben we mogelijk helemaal geen directe plaatsing meer (nummer 1 gaat dan de voorrondes in).
Zie dan liever de clubs van naam Europa ingaan om er wat te proberen dan een clubje dat net in de eredivisie zit en zich met moeite standhoud in het linkerrijtje, nofi.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar dat geldt net zo goed voor de kleinere clubs dus.
Voor de kleine clubs is "wij geen Europa in" heel leuk, maar voor de grote clubs moet dat dan wel doelen op de CL. Ondanks dat het niveau hoger ligt en overwinteren dus vrijwel onmogelijk blijkt, is het financieel veel aantrekkelijker. CL spelen levert miljoenen op, in de EL praat je eerder over tonnen, op de directe plaatsing via de bekerfinale na, al is dat voor de grote clubs ook maar een schijntje.
En zolang je als grote club niet meekomt in de CL en als kleine club in de EL mis je dus punten in Europa, en dat gaat dan de CL plek en zak je af naar voorrondes hij winst van de competitie.
En zolang je als grote club niet meekomt in de CL en als kleine club in de EL mis je dus punten in Europa, en dat gaat dan de CL plek en zak je af naar voorrondes hij winst van de competitie.
Wat probeer je nu te zeggen dan, dat je volgend jaar, in wellicht het belangrijkste Europese jaar voor Nederland in tijden, graag clubs als Cambuur Europa in ziet gaan?ph4ge schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:44:
[...]
De clubs van naam hebben net zo goed, misschien nog wel meer, gefaald de laatste jaren. Ik neem aan dat je bedoelt op Ajax, PSV en Feyenoord en die hebben de afgelopen jaren allemaal niet maximaal gepresteerd, zeker in de EL. Veel te vaak is er verloren van clubs die veel lager in aanzien staan.
Deze Groninger woont en voetbalt in Leeuwarden, dit ga ik zeker horen bij de clubKrukar schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:31:
[...]
Gelukkig wel ja, wtf moet Cambuur in Europa?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik gun het de club die zich plaatst. Als Cambuur zich fair and square plaatst dan zie ik ze graag in Europa.Krukar schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:00:
Wat probeer je nu te zeggen dan, dat je volgend jaar, in wellicht het belangrijkste Europese jaar voor Nederland in tijden, graag clubs als Cambuur Europa in ziet gaan?
Het probleem is niet dat er af en toe een kleine ploeg is die niet ver komt, al is bijv. zo'n vernedering als Groningen begin dit seizoen ook rampzalig. Het probleem is dat Feyenoord zich niet voor de poulefase plaatste tegen Gent, Ajax er af gaat tegen Dnjepro en PSV en Twente in het verleden openlijk aangaven dat EL niet belangrijk te vinden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe je het ook wendt of keert, volgend jaar moeten er punten worden gehaald in Europa. En ik acht die kans nog steeds aanzienlijk groter met Bijv. Heerenveen, Vitesse en AZ in de EL dan met bijv. Cambuur of Willem2.
oh?ph4ge schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:05:
PSV en Twente in het verleden openlijk aangaven dat EL niet belangrijk te vinden.
Eens, hoewel ik graag gezien had dat Groningen afgelopen seizoen het beter had gedaan tegen Aberdeen, zijn het de grote Nederlandse clubs die de punten continue laten liggen in Europa.ph4ge schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:05:
[...]
Ik gun het de club die zich plaatst. Als Cambuur zich fair and square plaatst dan zie ik ze graag in Europa.
Het probleem is niet dat er af en toe een kleine ploeg is die niet ver komt, al is bijv. zo'n vernedering als Groningen begin dit seizoen ook rampzalig. Het probleem is dat Feyenoord zich niet voor de poulefase plaatste tegen Gent, Ajax er af gaat tegen Dnjepro en PSV en Twente in het verleden openlijk aangaven dat EL niet belangrijk te vinden.
Hopelijk gaan we na de zomer niet weer allemaal door het afvoerputje Europa uit

Wat een heerlijke avond! Net de samenvatting nog even gekeken kippenvel!
FCG
Ik stond neutraal te wezen tussen de Groningensupporters, maar wat die voor sfeer maakten was erg gaaf. Ik kon het niet laten om mee te brullen bij de goals.
Geslaagde dag zo.
Geslaagde dag zo.
Ze laten allemaal de punten liggen, grote en kleine clubs. Alleen kijkt er bij de kleinere clubs niemand van op dat ze de punten laten liggen.Bospa01 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:08:
[...]
Eens, hoewel ik graag gezien had dat Groningen afgelopen seizoen het beter had gedaan tegen Aberdeen, zijn het de grote Nederlandse clubs die de punten continue laten liggen in Europa.
Hopelijk gaan we na de zomer niet weer allemaal door het afvoerputje Europa uit
Alhoewel eruit vliegen tegen een ploeg uit Luxemburg dan wel heel hard aankomt.
PS. Blijkbaar doet Ajax weer een poging om van der vaart binnen te halen.
Hopelijk niet als speler.
Ook wel heel erg bijzonder dat de gehele Kuip uitverkocht was.
Ironisch voor PEC Zwolle is dat de eerstvolgende competitieduel juist tegen FC Groningen weer is.
Ironisch voor PEC Zwolle is dat de eerstvolgende competitieduel juist tegen FC Groningen weer is.
Zo bijzonder is dat niet bij een bekerfinale...
Die komt dan echt wel vol hoor.
Die komt dan echt wel vol hoor.
En tussen twee ploegen die er (bijna) nooit staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 04-05-2015 21:20 ]
Ik kreeg net iets mee van ARD, dat ze eens programma uitgezonden hebben over Blatter of FIFA (iets in die richting). Een man stelt een kritische vraag aan Blatter, die vervolgens reageert op een manier alsof zijn neus bloed en daarna wordt deze man uitgescholden door een aantal mensen. Uiteraard pas nadat de persconferentie af is gelopen..
Als ik af en toe mee krijg dat die vent toch al niet spoort, dan mag hij dit ook gelijk op z'n cv zetten.
Als ik af en toe mee krijg dat die vent toch al niet spoort, dan mag hij dit ook gelijk op z'n cv zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 05-05-2015 01:04 ]
http://deredactie.be/cm/v...n%2Bmedia/media/1.2328328Mosin schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 01:04:
Ik kreeg net iets mee van ARD, dat ze eens programma uitgezonden hebben over Blatter of FIFA (iets in die richting). Een man stelt een kritische vraag aan Blatter, die vervolgens reageert op een manier alsof zijn neus bloed en daarna wordt deze man uitgescholden door een aantal mensen. Uiteraard pas nadat de persconferentie af is gelopen..
Jep, dat is hem. Dit slaat toch nergens op? Durft niemand zijn mond tegen zo'n figuur op te zetten. Opgepakt, gearresteerd, gegevens gewist enz. Als je erover nadenkt

Dat heeft men bij PSV 1 jaar gezegd en sindsdien zijn ze de gebeten hond bij supporters van andere clubs. Vergeet men mooi even dat PSV jaren lang de meeste punten voor Nederland binnen haalde en we mede dankzij PSV onze plek op de ranking behielden.

Ajax haalde meer punten? Als ik dit zie: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2015.htmlCatorce schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:55:
[...]
Dat heeft men bij PSV 1 jaar gezegd en sindsdien zijn ze de gebeten hond bij supporters van andere clubs. Vergeet men mooi even dat PSV jaren lang de meeste punten voor Nederland binnen haalde en we mede dankzij PSV onze plek op de ranking behielden.
PSV pakte in 10/11 en 11/12 veel punten.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-05-2015 13:01 ]
Afgelopen paar jaar waarin we al zijn af gegleden. De jaren er voor was het niet zo dat PSV de Europese toernooien bewust niet liggen, ook niet de EL/UEFA Cup. Dat is hatelijke onzin van bepaalde fans, volledig onterecht.Vos schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:59:
[...]
Ajax haalde meer punten? Als ik dit zie: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2015.html
Dat klopt, maar alles van voor 10/11 heb je nu niks meer aan mbt de ranking.Catorce schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:00:
[...]
Afgelopen paar jaar waarin we al zijn af gegleden. De jaren er voor was het niet zo dat PSV de Europese toernooien bewust niet liggen, ook niet de EL/UEFA Cup. Dat is hatelijke onzin van bepaalde fans, volledig onterecht.
Zie de punten in 10/11 en 11/12, dat telt lekker mee. De jaren erna is er echter zeker wel benedenmaats gepresteerd. Maar dat valt meerdere clubs aan te rekenen
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 05-05-2015 13:04 ]
http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2011.htmlVos schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Dat klopt, zie de punten in 10/11 en 11/12. De jaren erna is er echter zeker wel benedenmaats gepresteerd. Maar dat valt meerdere clubs aan te rekenen.
Vooral dit, aantal jaren geleden was dit de actuele 5 jaren stand. Nu zeg ik niet dat PSV er goed aan heeft gedaan door eens publiekelijk te uiten dat jaar de EL niet belangrijk te vinden, maar dat dit nog steeds aangehaald wordt door fans van andere clubs als een van de redenen dat we zijn weggezakt getuigt van weinig historisch perspectief.
Neemt niet weg dat ik echt hoop dat alle Nederlandse clubs het goed gaan doen in Europa de komende seizoenen, welke clubs dat ook zijn. Hup Holland!
EDIT: Laten we deze dan ook voor de lol eens bekijken. Lang geleden, maar toch. Jammer dat dit totaal niet meer realistisch is... http://kassiesa.home.xs4a...ta/method3/trank2008.html
[ Voor 10% gewijzigd door Catorce op 05-05-2015 13:06 ]
Dan ben je gewoon blind...Catorce schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:05:
[...]
http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2011.html
Vooral dit, aantal jaren geleden was dit de actuele 5 jaren stand. Nu zeg ik niet dat PSV er goed aan heeft gedaan door eens publiekelijk te uiten dat jaar de EL niet belangrijk te vinden, maar dat dit nog steeds aangehaald wordt door fans van andere clubs als een van de redenen dat we zijn weggezakt getuigt van weinig historisch perspectief.
Neemt niet weg dat ik echt hoop dat alle Nederlandse clubs het goed gaan doen in Europa de komende seizoenen, welke clubs dat ook zijn. Hup Holland!
Dat... anders beweren is pas hatelijke onzinVos schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:06:
Dan ben je gewoon blind...
Echter is deze discussie al meerdere keren gevoerd en leidt het enkel tot een welles-nietes discussie zonder enig bevredigende uitkomst voor zowel voor -als tegenstanders. Laten we het er op houden dat het dramatisch slecht was en beneden hun kunnen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
In de Europa League krijg je wel een stuk minder punten. Lekker makkelijk punten halen in de CL 
Ajax komt zelf ook bijna nooit verder in de Europa League.
Maar elke Nederlandse club is schuldig. Je kan het ook anders bekijken:
Het is misschien wel knap wat PSV (1ste/2de groepsfase EL) en Ajax (3de CL) presteren. De andere clubs in de Eredivisie verliezen al in de voorrondes van de EL

Het is misschien wel knap wat PSV (1ste/2de groepsfase EL) en Ajax (3de CL) presteren. De andere clubs in de Eredivisie verliezen al in de voorrondes van de EL

Dat klopt niet echt. Zo is de verdeling:Fleximex schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:38:
In de Europa League krijg je wel een stuk minder punten. Lekker makkelijk punten halen in de CL
UEFA Champions League points system
First qualifying round elimination – 0.5 points
Second qualifying round elimination – 1 point
Group stage participation – 4 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Round of 16 participation – 4 points
Since 2009/10 clubs have been awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.
NB Points are not awarded for elimination in the third qualifying round or play-offs, since those clubs move to the UEFA Europa League and are awarded points for participation in that competition.
UEFA Europa League points system
First qualifying round elimination – 0.25 points
Second qualifying round elimination – 0.5 points
Third qualifying round elimination – 1 point
Play-off elimination – 1.5 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Since 2009/10, clubs have been guaranteed a minimum of two points if they reach the group stage and are awarded an additional point if they get to the quarter-finals, semi-finals or final.
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/
Als je als organiserend land niks te verbergen zou hebben dan zou ook geen filmploeg arresteren en het materiaal vernietigen. Qatar is nou eenmaal een heel smerig land waar arbeidimmigranten continue gediscrimineerd worden. Er wordt ze bergen geld beloofd maar ze krijgen vaak maar een schijntje en ook nog eens veel te laat. Paspoort wordt ingenomen door de werkgever, volgens het Kafala systeem. Ze kunnen geen kant op.Mosin schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:29:
[...]
Jep, dat is hem. Dit slaat toch nergens op? Durft niemand zijn mond tegen zo'n figuur op te zetten. Opgepakt, gearresteerd, gegevens gewist enz. Als je erover nadenkt
Ik gun het Juventus wel. Terechte voorsprong inmiddels op Real Madrid!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoppa juventus op 1-0. Zat er aan te komen. Juventus starte heel sterk en real alles behalve.
Wordt leuk dit
Wordt leuk dit
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nog leuker voor Morata
(ex-voetballer madrid)
Geboren in Madrid zelfs!
edit: Real zit nog niet in de wedstrijd.
[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 05-05-2015 21:06 ]
Het wordt eerder 2-0 dan 1-1. Real Madrid is vrij matig bezig.
⏩ PVOutput☀️
Tsja. IMHO is iedereen die in 2022 het WK bekijkt (in stadion of TV) is gewoon medeverantwoordelijk voor de doden die er vallen. Inclusief de KNVB en de spelers.Vlassie1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Als je als organiserend land niks te verbergen zou hebben dan zou ook geen filmploeg arresteren en het materiaal vernietigen. Qatar is nou eenmaal een heel smerig land waar arbeidimmigranten continue gediscrimineerd worden. Er wordt ze bergen geld beloofd maar ze krijgen vaak maar een schijntje en ook nog eens veel te laat. Paspoort wordt ingenomen door de werkgever, volgens het Kafala systeem. Ze kunnen geen kant op.
[video]
Allemaal maar klagen, boe roepen, belachelijk vinden, etc. etc. maar straks reist het NL elftal gewoon af, en als het goed gaat kijken er 8 miljoen mensen. We doen het zelf.
En toch 1-1! Mooie combinaties en goal.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, helaas onverdiend. Hoop toch dat dat Juve doorgaat.Quad schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:14:
En toch 1-1! Mooie combinaties en goal.
XXXVI
Dat is wel heel simpel uitgelegd, verantwoordelijk van toekenning van het land ligt bij de organisatie, niet bij de kijkers. Wel ben ik enigszins verbaast dat niet alle media er vol induiken, al blijft het lastig met die corrupte zooi (stemmen worden gekocht in de minder bedeelde landen). Zou mooi zijn als paar grote landen zouden boycotten, Maarja wie steekt zijn nek als eerste uit?PWM schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:06:
[...]
Tsja. IMHO is iedereen die in 2022 het WK bekijkt (in stadion of TV) is gewoon medeverantwoordelijk voor de doden die er vallen. Inclusief de KNVB en de spelers.
Allemaal maar klagen, boe roepen, belachelijk vinden, etc. etc. maar straks reist het NL elftal gewoon af, en als het goed gaat kijken er 8 miljoen mensen. We doen het zelf.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoop vooral op een mooie match, doelpunten en spanning met Juve als winnaar. Helaas wel het uitdoelpunt voor Real.
⏩ PVOutput☀️
Maar het wordt natuurlijk wel tijd dat er een statement gemaakt wordt. Nu gaat iedereen altijd maar mee.martinusz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Dat is wel heel simpel uitgelegd, verantwoordelijk van toekenning van het land ligt bij de organisatie, niet bij de kijkers. Wel ben ik enigszins verbaast dat niet alle media er vol induiken, al blijft het lastig met die corrupte zooi (stemmen worden gekocht in de minder bedeelde landen). Zou mooi zijn als paar grote landen zouden boycotten, Maarja wie steekt zijn nek als eerste uit?
Leuk zo'n stemming, maar gewoon uit de Fifa stappen zou beter zijn. de Eufa kand at makkelijk. Zeker als je ook Zuid Amerika erbij betrekt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wij, en niemand anders, bepalen de koers van de FIFA. Niet Blatter, niet de mensen die mogen stemmen en niet de bonden.martinusz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Dat is wel heel simpel uitgelegd, verantwoordelijk van toekenning van het land ligt bij de organisatie, niet bij de kijkers.
De kijkers in Europa en in de rijke delen van Azie, bepalen wat er wel en niet kan gebeuren. Indien wij stoppen met kijken, houd het op. De toernooien bestaan door 2 zaken.
1. De verkoop van de rechten, waarbij 90% van het geld zit in de Westerse wereld
2. Sponsering door de tripple-A merken, die strijden om de belangen van... De westerse (en rijke Aziatische) kijkers.
Wij willen graag heel boos doen tegen Blatter en de corrupte Afrikaanse bonden. Maar het enige wat we hoeven doen, is massaal 1 toernooi niet te kijken. Is het meteen afgelopen.
EDIT:
Voor Sochi

Tijdens Sochi

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 05-05-2015 21:29 ]
De UEFA gaat er nooit uitstappen, de opvolger van Blatter staat al klaar en zijn naam is Platini. Dan mag van Praag de UEFA wel hebben of iemand anders. Ik denk dat dit de roadmap is.Kevinp schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:16:
[...]
Maar het wordt natuurlijk wel tijd dat er een statement gemaakt wordt. Nu gaat iedereen altijd maar mee.
Leuk zo'n stemming, maar gewoon uit de Fifa stappen zou beter zijn. de Eufa kand at makkelijk. Zeker als je ook Zuid Amerika erbij betrekt.
Juventus begon leuk maar Madrid gaat in de tweede helft orde op zaken stellen. En anders maken ze het in eigen huis wel af.
Platini is geen haar beter!Vlassie1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:42:
[...]
De UEFA gaat er nooit uitstappen, de opvolger van Blatter staat al klaar en zijn naam is Platini. Dan mag van Praag de UEFA wel hebben of iemand anders. Ik denk dat dit de roadmap is.
Juventus begon leuk maar Madrid gaat in de tweede helft orde op zaken stellen. En anders maken ze het in eigen huis wel af.
Waar de scheidsrechter zo veel liet doorgaan zo weinig mag er de tweede helft. (overigens stellen vele spelers zich behoorlijk aan )
[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 05-05-2015 21:56 ]
--
[ Voor 100% gewijzigd door Kevinp op 05-05-2015 21:56 ]
Lekker, een strafschop!
⏩ PVOutput☀️
Daarom word hij ook de opvolger van Blatter wanneer deze ermee stoptKevinp schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:45:
[...]
Platini is geen haar beter!
Waar de scheidsrechter zo veel liet doorgaan zo weinig mag er de tweede helft. (overigens stellen vele spelers zich behoorlijk aan )
Ik vraag me af waarom ze Evra bij United hebben afgeserveerd. Hij speelt toch echt een sterke pot vandaag. Vooral aanvallend heeft hij toch al een paar aardige passes verstuurd. Uiteraard gaat hij niet meer eeuwig mee. Maar als Ferdinand, Vidic en hij tegelijkertijd weggaan (dacht ik) dan heb je als opvolgend coach meestal toch een probleem.
Chiellini is weer lekker bezig met zuigen, schwalbes, zeuren e.d.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kan er op het moment niks van zeggen. Het is echt te smerig voor woorden. In zulke landen leef je gewoon met een strop om je nek. Vetzakkerij noem ik dat.Vlassie1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Als je als organiserend land niks te verbergen zou hebben dan zou ook geen filmploeg arresteren en het materiaal vernietigen. Qatar is nou eenmaal een heel smerig land waar arbeidimmigranten continue gediscrimineerd worden. Er wordt ze bergen geld beloofd maar ze krijgen vaak maar een schijntje en ook nog eens veel te laat. Paspoort wordt ingenomen door de werkgever, volgens het Kafala systeem. Ze kunnen geen kant op.
[video]
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar Juventus is terecht de winnaar. Hopelijk zijn ze dat de volgende keer ook en misschien krijgen we eens een degelijke finale ipv alweer Real tegen Barca. Nu nog zien of Bayern dit ook wilt.
Ik geef Juventus een redelijke kans volgende week. Gaat wel een wedstrijd worden waarbij Real vol op het gaspedaal gaat dus ze moeten efficiënt verdedigen en goed counteren. Een uitgoal maken betekent einde Real.
Hoop dat Bayern morgen wint. Weer eens niet een Spaanse club in de finale zou wel leuk zijn.
Terechte winnaar? Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar Real was het grootste gedeelte van de wedstrijd, ondanks dat ze slecht speelden, de betere ploeg met de beste kansen. Zeker die kopbal van James op de lat vlak voor rust en Ronaldo een paar keer dat ie er net naast zat. Als die zat was het klaar. In de slotfase van de twee helft parkeerde Juve de bus en was het alleen maar tegenhouden. Maar nogmaals met de nadruk dat Real slecht speelde, want ze kunnen veel beter. Ronaldo en Bale amper gezien en Ramos moest gelijk gewisseld worden. Dit is al de tweede wedstrijd sinds Sevilla vorige week dat ie op het middenveld staat. Onbegrijpelijk! Zo zie je maar hoe erg je Modric mist (kan eigenlijk niet bij Real, er moeten genoeg waardige vervangers zijn).Le Enfant! schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:48:
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar Juventus is terecht de winnaar.
Die zijn morgen volstrekt kansloos, me dunkt.Nu nog zien of Bayern dit ook wilt.
Inderdaad, El Clasico is leuk in de competitie en in de beker, maar CL finale pleit ik toch voor Real - Bayern, al denk ik dat Bayern morgen volstrekt kansloos is.Krukar schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:56:
Hoop dat Bayern morgen wint. Weer eens niet een Spaanse club in de finale zou wel leuk zijn.
En PSV zeker in pot 1 indien dat het geval wordt.Krukar schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:56:
Blijft lood om oud ijzer natuurlijk je ontloopt enkel de kampioenen in dat geval
Zeker tegen Italiaanse ploegen is balbezit geen garantie dat je de betere ploeg bent.chim0 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 01:24:
[...]
Terechte winnaar? Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar Real was het grootste gedeelte van de wedstrijd, ondanks dat ze slecht speelden, de betere ploeg met de beste kansen. Zeker die kopbal van James op de lat vlak voor rust en Ronaldo een paar keer dat ie er net naast zat. Als die zat was het klaar. In de slotfase van de twee helft parkeerde Juve de bus en was het alleen maar tegenhouden. Maar nogmaals met de nadruk dat Real slecht speelde, want ze kunnen veel beter. Ronaldo en Bale amper gezien en Ramos moest gelijk gewisseld worden. Dit is al de tweede wedstrijd sinds Sevilla vorige week dat ie op het middenveld staat. Onbegrijpelijk! Zo zie je maar hoe erg je Modric mist (kan eigenlijk niet bij Real, er moeten genoeg waardige vervangers zijn).
Op de laatste 20 minuten van de 1e helft na, heb ik Real niet de wedstrijd zien domineren. Passes kwamen te vaak niet aan, waardoor Juve kon onderscheppen. Voorzetten die over/langs iedereen heen vloog. Buiten de bal op de lat van James, en de hakbal van Chicharito heb ik Real geen kansen zien creëren.
Was een mooie open wedstrijd die 1-1, 2-1 of 1-2 had kunnen eindigen.
Eens, ik had overigens wel het gevoel dat Real na de gelijkmaker door ging drukken. Ik heb idd gewoon een leuke spannende wedstrijd gezien waar ik een saai schaakspel had verwacht.JPM85 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:21:
[...]
Zeker tegen Italiaanse ploegen is balbezit geen garantie dat je de betere ploeg bent.
Op de laatste 20 minuten van de 1e helft na, heb ik Real niet de wedstrijd zien domineren. Passes kwamen te vaak niet aan, waardoor Juve kon onderscheppen. Voorzetten die over/langs iedereen heen vloog. Buiten de bal op de lat van James, en de hakbal van Chicharito heb ik Real geen kansen zien creëren.
Was een mooie open wedstrijd die 1-1, 2-1 of 1-2 had kunnen eindigen.
Dit beloofd wel goeds voor volgende week, maar zie natuurlijk graag team Robben in de finale
Heerlijke wedstrijd gezien gister. Was voor Real, maar Juve speelde erg leuk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Inderdaad een leuke wedstrijd. Moet eerlijk zeggen dat ik Juventus niet zo heel goed volg. Maar ze spelen goed positiespel. Ook vond ik Tevez erg dreigend, jammer dat Morata na 60 min de pijp leeg had. Samen waren ze een goed koppel.
Ben benieuwd naar vanavond. Geen Robben, Ribery en Alaba aan de kant van Bayern, toch denk ik dat ze niet hoeven onder te doen. Over het algemeen vind ik de verdediging van Bayern beter dan die van Barca.
Ben benieuwd naar vanavond. Geen Robben, Ribery en Alaba aan de kant van Bayern, toch denk ik dat ze niet hoeven onder te doen. Over het algemeen vind ik de verdediging van Bayern beter dan die van Barca.
Natuurlijk meldt het AD dit, maar goed ben benieuwd. Weet nog niet of hij de ontbrekende schakel is, sowieso de ervaring heeft hij niet. Maar het is wel goed dat Klaassen dan niet meer op 6 hoeft te spelen.Ajax gaat Gudelj vandaag (woensdag 6 mei) presenteren, zo meldt Algemeen Dagblad. De middenvelder van AZ neemt zijn broertje Dragi en zijn vader Nebosja mee. Dragi krijgt de kans bij Jong Ajax, terwijl vader Gudelj scout van de Amsterdammers zal worden.
Zou een goede aankoop zijn voor PSV, een leuke speler die wel een stapje hogerop kan.Davy Pröpper en PSV hebben de gesprekken over een mogelijke transfer geopend, zo meldt Omroep Gelderland. De middenvelder van Vitesse staat open voor een stap hogerop en de Eindhovenaren zijn geïnteresseerd in de geboren Arnhemmer.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jammer voor Ajax is alleen dat Gudelj op de 6 positie helemaal niet goed uit de voeten komt.Gynnad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:31:
[...]
Natuurlijk meldt het AD dit, maar goed ben benieuwd. Weet nog niet of hij de ontbrekende schakel is, sowieso de ervaring heeft hij niet. Maar het is wel goed dat Klaassen dan niet meer op 6 hoeft te spelen.
Lijkt me onzin. PSV zal zich wellicht oriënteren of het mogelijk is hem aan te trekken, maar vergevorderd zullen ze niet zijn aangezien Wijnaldum nog niet verkocht is.[...]
Zou een goede aankoop zijn voor PSV, een leuke speler die wel een stapje hogerop kan.
Het zou de zoveelste speler zijn die men koopt en dan op een andere positie laat spelen dan waar hij uitblinkt onder het mom van 'hij past zich wel aan'. Waarom maken ze toch zoveel spelers stuk? Koop nu gewoon eens een speler die op die positie al goed rendeert.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tjah ik mag toch hopen, maar dat valt idd te betwijfelen, dat ze het goed gescout hebben en dat hij dan in het profiel past om bij Ajax op 6 te gaan spelen. Kan me haast niet voorstellen dat ze hem voor een andere positie halen met Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Serero op het middenveld.Gonadan schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:42:
Het zou de zoveelste speler zijn die men koopt en dan op een andere positie laat spelen dan waar hij uitblinkt onder het mom van 'hij past zich wel aan'. Waarom maken ze toch zoveel spelers stuk? Koop nu gewoon eens een speler die op die positie al goed rendeert.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoewel ik hoop op een Juve- Barca finale (hadden we die ooit al, nee he?) , denk ik dat de kans dat Real doorkomt erg groot is, ze zijn simpelweg rijker.Vlassie1980 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:59:
Ik geef Juventus een redelijke kans volgende week. Gaat wel een wedstrijd worden waarbij Real vol op het gaspedaal gaat dus ze moeten efficiënt verdedigen en goed counteren. Een uitgoal maken betekent einde Real.
Ik denk zelf dat Serero weg zal gaan.Gynnad schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:48:
[...]
Tjah ik mag toch hopen, maar dat valt idd te betwijfelen, dat ze het goed gescout hebben en dat hij dan in het profiel past om bij Ajax op 6 te gaan spelen. Kan me haast niet voorstellen dat ze hem voor een andere positie halen met Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Serero op het middenveld.
En met het aantal wedstrijden dat Ajax zal spelen zullen ze denk ik allemaal wel aan genoeg wedstrijden komen.
Als Klaassen het volgend jaar op de 10 goed doet dan zou ik me niet verbazen dat volgende zomer clubs zich voor hem gaan melden. Vooral wanneer Hiddenk hem nog wat wedstrijden laat spelen.
Serero heeft zelf ook al aangegeven toe te zijn aan wat anders, grote kans dat die gaat. Dan heb je met Gudelj een prima speler, en je bent de concurrentie voor. Dat PSV dan gaat voor pröpper lijkt niet heel gek, al kun je ook spelers bij Twente ophalen; die moeten noodgedwongen weg.
Tapia, Guttierez, Ziyech, Corona en Bjelland zijn goede spelers en wellicht ook voor PSV/Ajax interessant.
Tapia, Guttierez, Ziyech, Corona en Bjelland zijn goede spelers en wellicht ook voor PSV/Ajax interessant.
Corona zou ik wel bij PSV willen zien, maar las dat ze in Eindhoven zijn geschrokken van zijn salaris.dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:31:
Serero heeft zelf ook al aangegeven toe te zijn aan wat anders, grote kans dat die gaat. Dan heb je met Gudelj een prima speler, en je bent de concurrentie voor. Dat PSV dan gaat voor pröpper lijkt niet heel gek, al kun je ook spelers bij Twente ophalen; die moeten noodgedwongen weg.
Tja dat salaris is ook de reden dat hij weg moet.Niku schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Corona zou ik wel bij PSV willen zien, maar las dat ze in Eindhoven zijn geschrokken van zijn salaris.
Als het echt klopt dat hij 1mln vangt bij Twente is dat denk ik toch wel het bewijs dat ze daar echt met geld gesmeten hebben.
Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler waar de rek nog niet uit is maar 1mln?
Inderdaad, als het klopt is het het zoveelste bewijs van grootheidswaanzin bij Twente. Ontegenzeggelijk een groot talent, maar heeft nog niet veel bewezen.Deadsy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Tja dat salaris is ook de reden dat hij weg moet.
Als het echt klopt dat hij 1mln vangt bij Twente is dat denk ik toch wel het bewijs dat ze daar echt met geld gesmeten hebben.
Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler waar de rek nog niet uit is maar 1mln?
Vraag me eigenlijk af hoe het kan dat hij zoveel krijgt.Niku schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:52:
[...]
Inderdaad, als het klopt is het het zoveelste bewijs van grootheidswaanzin bij Twente. Ontegenzeggelijk een groot talent, maar heeft nog niet veel bewezen.
Zaten er toen veel grote clubs achter hem aan? Of verdiende hij zo veel bij zijn vorige club? Of deden ze toen bij Twente niet aan onderhandelen en was de zaakwaarnemer verbaasd toen hij hoog inzette en zijn eis direct geaccepteerd zag worden.
Verkeerde inschatting gok ik zo.
Van zowel de speler, als zoals bekend het geld dat ze zelf te besteden hebben.
Caistagnos en Bjelland verdienen ook flink wat.
Van zowel de speler, als zoals bekend het geld dat ze zelf te besteden hebben.
Caistagnos en Bjelland verdienen ook flink wat.
Gudelj definitief vastgelegd voor 5 jaar. Goede speler voor AZ geweest, ben benieuwd of hij het gaat waarmaken bij Ajax. Dit seizoen vond ik hem niet geweldig in de ''grote'' wedstrijden, maar volgens mij heeft Ajax het laten liggen tegen de kleintjes
Ben benieuwd wat (en of) Ajax nog gaat doen, hoorde op Gudelj na in ieder geval weinig geruchten de laatste tijd. Alleen iets bij Twente?
Ben benieuwd wat (en of) Ajax nog gaat doen, hoorde op Gudelj na in ieder geval weinig geruchten de laatste tijd. Alleen iets bij Twente?
Ik heb zo niet kunnen terugvinden wat het transferbedrag is geweest. Maar zo'n salaris is gewoon onderdeel van "de deal". Je kunt Gudelj voor 6 miljoen binnenhalen tegen een salaris van bijvoorbeeld 4 ton. Of je haalt voor 3 miljoen een Corona tegen een salaris van 1 miljoen. Over 4 jaar bezien ontlopen de kosten elkaar dan niet zoveel. Het is wat kort door de bocht om alleen naar salariskosten te kijken.Deadsy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Tja dat salaris is ook de reden dat hij weg moet.
Niet dat ik wil beweren dat er degelijk beleid is gevoerd. Castaignos schijnt komend jaar 1.2 miljoen te gaan verdienen als hij in Twente blijft, en daar is ook 7 miljoen voor neergeteld. Daar is wel een gokje verloren, want ik kan me niet voorstellend dat er in zijn huidige vorm clubs voor hem in de rij staan.
Regeren is vooruitschuiven
Het punt is alleen dat een salaris blijft gelden, ook bij verlengingen. Tenzij je een contract met verlaagd salaris gaat aanbieden maar dat zal hij nooit tekenen. Ergo, dan gaat hij dus weg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gudelj, leuk voor erbij, meer niet
En dan 6 miljoen neertellen.... Veel te duur
Mwa, dat heb ik meer met Sinkgraven. Gudelj zou wel eens een nuttige toevoeging kunnen blijken.Harribo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:03:
Gudelj, leuk voor erbij, meer niet
Mee eens, eindelijk een beetje een vent i.p.v. al die kleine mannetjes. Volgens mij lachen die Europese tegenstanders zich ook een breuk als ze een Serero het veld op zien lopen.
Totdat serero met 1 aanname gelijk 2/3 man wegzet. Om dan vervolgens tikkie terug te doen of een kansloze bal te geven dat is dan ook wel weer zo. Nee hoe zeer ik ook fan van serero ben, komt ie gewoon tekort. Hij heeft zn kans gehad en zal wel vertrekken.Amras schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:16:
Mee eens, eindelijk een beetje een vent i.p.v. al die kleine mannetjes. Volgens mij lachen die Europese tegenstanders zich ook een breuk als ze een Serero het veld op zien lopen.
Zowel sinkgraven als Gudelj zijn uistekende aankopen imo. Sinkgraven wel aan de dure kant maar is gewoon een heel talentvolle middenvelder. daarnaast vind ik 6 mil voor Gudelj helemaal niet zo veel.
natuurlijk is het 1 grote package deal. Transfer bedrag, salaris x contract jaren en handgeld.T-MOB schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:59:
[...]
Ik heb zo niet kunnen terugvinden wat het transferbedrag is geweest. Maar zo'n salaris is gewoon onderdeel van "de deal". Je kunt Gudelj voor 6 miljoen binnenhalen tegen een salaris van bijvoorbeeld 4 ton. Of je haalt voor 3 miljoen een Corona tegen een salaris van 1 miljoen. Over 4 jaar bezien ontlopen de kosten elkaar dan niet zoveel. Het is wat kort door de bocht om alleen naar salariskosten te kijken.
Niet dat ik wil beweren dat er degelijk beleid is gevoerd. Castaignos schijnt komend jaar 1.2 miljoen te gaan verdienen als hij in Twente blijft, en daar is ook 7 miljoen voor neergeteld. Daar is wel een gokje verloren, want ik kan me niet voorstellend dat er in zijn huidige vorm clubs voor hem in de rij staan.
Maar dit salaris kan Twente niet meer betalen en als je het goed bekijkt hebben ze het nooit kunnen betalen.
Ze hebben daar diverse spelers rondlopen met een salaris dat ze zich eigenlijk nooit hebben kunnen veroorloven en toch zijn ze gehaald.
Dus zoals gezegd, hoe heeft deze speler een contract kunnen krijgen met een salaris van 1mln per jaar?
Want zoals gezegd, aan dat salaris zit je als club vast ook in de mindere jaren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015