[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.232 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:33:
Alsof vitesse afhankelijk is van Chelsea? speelt er namelijk maar een en dat is Traore de rest zijn allemaal of uit eigen opleiding of spelen of zijn nederlanders hoop gebla bla dus
Ow ik dacht ook McEachran en Wallace? Zijn er alsnog niet heel veel, maar je moet er anders wel vervangers voorhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallace speelt niet speelt een jongen uit eigen opleiding DIKS de tweede is Macarchen ofzoiets die heeft 6 wedstrijden gespeelt als davy of marco geschorst was dus erg overtrokken dat we afhankelijk zijn van chelsea maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:36:
Wallace speelt niet speelt een jongen uit eigen opleiding DIKS de tweede is Macarchen ofzoiets die heeft 6 wedstrijden gespeelt als davy of marco geschorst was dus erg overtrokken dat we afhankelijk zijn van chelsea maar goed.
Dat werd ook niet gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens word de samenwerking ook steeds minder en word er veel doorgeschoven naar het eerste !!! Maar goed de haturs hier moeten eerst maar eens naar de feiten kijken voor ze oordelen.

Vitesse speelt gewoon het beste voetbal van nederland en heeft het beste middenveld rarararara geen 1 van chelsea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:23:
Neuh, Feyenoord zal nog wel aardig aan de bak moeten, maar ik denk dat het onderlinge duel met Vitesse wel gewonnen wordt. Dan ben je wel veilig. Het is weer jammer te zien dat het gebrek aan scorende spelers voor de zoveelste keer dit seizoen punten kosten.
Ik hoop maar dat v Geel eens goed zijn best doet qua aankoop van spits aanstaand seizoen.
Is Kuyt niet de nieuwe spits? Want je kunt hem wel op rechts zetten maar dan heb je met Manu en Kuyt weer een trechter, net als nu.

En het gebrek aan scorend vermogen zit ook op het middenveld. El Ahmadi en Clasie scoren praktisch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:36:
Maar ze hebben wel gespeeld of niet?
Als ze deze 2 niet van Chelsea hadden gehaald dan hadden ze zelf spelers moeten halen (om wat breedte in de selectie te hebben). Daar hebben ze het geld niet voor dus dan waren ze aangekomen met spelers die flink minder zijn dan die 2.

En Wallace en McEachran hebben toch aardig wat wedstrijden meegepikt.

Als in plaats van deze 2 er niemand was geweest of spelers die flink minder waren dan had ze dat punten gekost of hadden ze andere spelers moeten overbelasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:37:
Tevens word de samenwerking ook steeds minder en word er veel doorgeschoven naar het eerste !!! Maar goed de hatuers hier moeten eerst maar eens naar de feiten kijken voor ze oordelen.

Vitesse speelt gewoon het beste voetbal van nederland en heeft het beste middenveld rarararara geen 1 van chelsea
Het beste voetbal, daar koop je weinig mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor vitesse is een plek 4/5 natuurlijk prima als je kijkt naar schuldenlast en begroting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16

Niku

Alagaesii

Is de wedstrijd van Ajax wat? Of meer van het tergende wat we de laatste weken (maanden) zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Niku schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:42:
Is de wedstrijd van Ajax wat? Of meer van het tergende wat we de laatste weken (maanden) zien?
Bijkans nog slechter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43
Niku schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:42:
Het laatste helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is ook zeer simpel om tegen Ajax te spelen. Je verdedigt gewoon met 10 man op je eigen helft en 6 man in je eigen 16m gebied en je neemt punten mee. Met spelers als Suarez, Ibra, Sneijder of Eriksen werd via een individuele actie altijd wel gescoord, waarna de tegenstander vanzelf moest aanvallen en er ruimte komt om het Ajax spelletje te spelen. Maar als Klaassen je beste speler is dan hoef je niet te hopen op een individuele actie en blijft het zo kansloos als het nu is. En zo lang Marc de portemonnee niet trekt voor een aanvaller die het verschil maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 22:05
Ach het maakt ook allemaal niet uit. Ajax loopt weer een puntje uit op de nummer drie, alles is verspeeld. Jammer dat dit jaar PSV in goede doen is, anders hadden we vrolijk weer een schaal in ontvangst kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aan de reacties in het stadion te horen de laatste maanden is er geen 'vrolijk' meer bij. Ook als Ajax kampioen was geworden denk ik dat de stemming vrij gematigd zou zijn. Aad de Mos zei deze week dat hij nog nooit zo'n slecht Ajax heeft gezien als dit seizoen. Ik denk dat hij nog best gelijk kan hebben ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Het kansen missen gaat lekker door in Amsterdam. Wat een niveau :N

Die Swerts, wat een idioot. Ik ben wel blij dat hij rood krijgt. Eng mannetje die toen ook Willems rood aannaaide en achteraf net deed alsof ie echt geraakt was (aan weer een ander lichaamsdeel). Dag :w

Ajax - NAC 0 - 0 trouwens. Passend bij deze wedstrijd :r

[ Voor 66% gewijzigd door Fleximex op 19-04-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:22
Die rode kaart van Zwolle, man man man wat een arbitrage.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
martinusz schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:31:

Die rode kaart van Zwolle, man man man wat een arbitrage.
Was inderdaad niks met twee benen vooruit vol op de enkels zonder enige intentie de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
chim0 schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:39:
[...]

Was inderdaad niks met twee benen vooruit vol op de enkels zonder enige intentie de bal te spelen.
Ik denk dat je een andere bedoelt. Die van swerts van NAC was wel terecht, ja. Maar van PEC Zwolle was echt onzin. En was zeker niet met 2 benen vooruit op de enkels.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 19-04-2015 20:41 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
aicaramba schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:41:
[...]

Ik denk dat je een andere bedoelt. Die van swerts van NAC was wel terecht, ja. Maar van PEC Zwolle was echt onzin. En was zeker niet met 2 benen vooruit op de enkels.
Oh ja, was inderdaad NAC. Excuses! PEC heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Klopt wel hoor dat dat nergens op slaat, die van Heracles loopt aan de rechterkant op de helft van PEC met de bal, Sainsbury komt aangerend en stapt ervoor met de bal weg, hij raakt die speler waarschijnlijk wel, maar wel zo licht dat je hooguit geel en een vrije trap geeft. Zeker geen rood.
Van een directe scoringskans was ook niet direct sprake, was ook totaal niet dicht bij de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Oh men, na vandaag hoop ik dat ze Isimat een levenslang contract geven bij PSV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25
Zozo het AD heeft weer eens kleur bekend. PSV is kampioen geworden(Gefeliciteerd aan alle PSV fans hier) en raad eens wat er op de voorpagina van de sport stond. Inderdaad Feyenoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren niets mee gekregen van het voetbal. Andere verplichtingen. Niets gemist blijkbaar, met het verlies van Feyenoord in nota bene de Kuip tegen nota bene Go Ahead Eagles nog wel, het gelijke spel van Ajax en het landskampioenschap van PSV.

Toch wel als een nachtkaars uit aan het gaan, dit seizoen. Kan me niet zo snel herinneren dat er eerder zulke grote verschillen waren in puntenaantal tussen de eerste 3. Spannend is het allesbehalve nog. Hopen dat het volgens seizoen langer spannend blijft. Die keer dat AZ de titel verspeelde op de laatste speeldag bij Excelsior, Ajax in 10 minuten speeltijd dat ene doelpunt er maar niet in kreeg tegen Willem II en PSV er vol voor ging en met 5-1 van Vitesse won in eigen huis, dat was nog eens een ontknoping.

Maar vrees een beetje dat de eredivisie volgens seizoen nog minder zal zijn van niveau. Vanwege die grote zak met geld die de clubs uit de Premier League aankomende transferperiode te besteden hebben. Op die manier zullen de Nederlandse clubs in de Europese toernooien er weer niet aan te pas komen. Teams zullen nog niet op elkaar ingespeeld zijn.

Nah, het wordt er niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:05
HamburgerHenk schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:22:
Zozo het AD heeft weer eens kleur bekend. PSV is kampioen geworden(Gefeliciteerd aan alle PSV fans hier) en raad eens wat er op de voorpagina van de sport stond. Inderdaad Feyenoord...
PSV stond al groot op de reguliere voorpagina (en er stond ook een groot stuk over PSV in de reguliere krant)...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:30:
[...]

PSV stond al groot op de reguliere voorpagina (en er stond ook een groot stuk over PSV in de reguliere krant)...
Dan heb ik niets gezegd O-) Vond het wel frappant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
HamburgerHenk schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:37:
Dan heb ik niets gezegd O-) Vond het wel frappant
Het AD heeft groot sportnieuws meestal op de reguliere voorpagina en dan kleiner sportnieuws op de voorpagina van Sportwereld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:42:
[...]

Het AD heeft groot sportnieuws meestal op de reguliere voorpagina en dan kleiner sportnieuws op de voorpagina van Sportwereld.
Ahh, ik heb 's ochtends alleen tijd voor de Sportwereld. Nouja verklaard het wel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PEC moet oppassen dat ze in de laatste drie wedstrijden niet nog verder gaan wegzakken. Tegen Feyenoord, Ajax en Groningen (x2) kan je potentieel de 7e en 8e plek cadeau doen aan Groningen en Cambuur. Worst case: Groningen pakt de beker, niet alleen Cambuur maar ook Willem II komen nog stiekem langszij. Sta je straks 10e zonder wat in handen. Weg play-offs en geen prolongatie van de beker.

Met het spel tegen Heracles en sowieso sinds de winterstop is het slappe hap. Lijkt wel standaard en een traditie aan het worden want vorig jaar was PEC ook aan het zwijnen in aanloop naar de bekerfinale, vandaag een jaar geleden. Ze moeten alles op alles zetten op 3 mei, de rest doet er niet meer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:44
Het lijkt aardig in te kakken die competitie. De enige clubs die schijnbaar hun best nog doen zijn Vitesse en de clubs die (nog) niet veilig zijn. De rest gooit er een beetje met de pet naar. Feyenoord voorop.
De vloek van Rutten slaat weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08-10 22:44
Zwolle en Groningen hebben beide idd nog veel te verliezen. Groningen heeft de laatste twee weken met winst op directe concurrenten Cambuur en Willem II goede zaken gedaan voor plek 8. Met nog Feyenoord thuis, Zwolle thuis en NAC uit voor de boeg is het niet makkelijk, maar je kunt eventueel Europees voetbal nog halen mocht de beker verloren gaan.

Bizar ook wel dat we een week na de bekerfinale thuis tegen Zwolle moeten, dat wordt hoe dan ook een hele rare wedstrijd. Ik hoop voor ons op een positieve manier.
De vraag is vooral hoe Groningen of Zwolle zich zal opstellen ná winst van de beker. Kan me niet voorstellen dat je na die winst nog “echt” je best te doen. Ik zie nu al bij Groningen pre-finale dat ze bij bepaalde duels zich toch wat meer inhouden (behalve Botteghin en Lindgren, die bikkelen maar door) om maar geen directe rode kaart te krijgen. Die tegengoal van Willem II is ook omdat bijvoorbeeld Kappelhof niet te dicht op zijn man durft te komen en afstand houdt.

Voor Groningen is het wel lekker dat we nu 2 wedstrijden op rij winnen, hopelijk speel je tegen Feyenoord ook niet slecht, dan ga je toch in een soort flow richting die finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:12:
PEC moet oppassen dat ze in de laatste drie wedstrijden niet nog verder gaan wegzakken. Tegen Feyenoord, Ajax en Groningen (x2) kan je potentieel de 7e en 8e plek cadeau doen aan Groningen en Cambuur. Worst case: Groningen pakt de beker, niet alleen Cambuur maar ook Willem II komen nog stiekem langszij. Sta je straks 10e zonder wat in handen. Weg play-offs en geen prolongatie van de beker.

Met het spel tegen Heracles en sowieso sinds de winterstop is het slappe hap. Lijkt wel standaard en een traditie aan het worden want vorig jaar was PEC ook aan het zwijnen in aanloop naar de bekerfinale, vandaag een jaar geleden. Ze moeten alles op alles zetten op 3 mei, de rest doet er niet meer toe.
Zijn er denk ik te veel op gebrand om de beker te winnen, dan zitten ze europees ook goed. In de competitie valt er dan niks te halen los van een zo hoog mogelijke eindnotering, maar dan neem je wel een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Prosac2010 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:33:
Zwolle en Groningen hebben beide idd nog veel te verliezen. Groningen heeft de laatste twee weken met winst op directe concurrenten Cambuur en Willem II goede zaken gedaan voor plek 8. Met nog Feyenoord thuis, Zwolle thuis en NAC uit voor de boeg is het niet makkelijk, maar je kunt eventueel Europees voetbal nog halen mocht de beker verloren gaan.

Bizar ook wel dat we een week na de bekerfinale thuis tegen Zwolle moeten, dat wordt hoe dan ook een hele rare wedstrijd. Ik hoop voor ons op een positieve manier.
De vraag is vooral hoe Groningen of Zwolle zich zal opstellen ná winst van de beker. Kan me niet voorstellen dat je na die winst nog “echt” je best te doen. Ik zie nu al bij Groningen pre-finale dat ze bij bepaalde duels zich toch wat meer inhouden (behalve Botteghin en Lindgren, die bikkelen maar door) om maar geen directe rode kaart te krijgen. Die tegengoal van Willem II is ook omdat bijvoorbeeld Kappelhof niet te dicht op zijn man durft te komen en afstand houdt.

Voor Groningen is het wel lekker dat we nu 2 wedstrijden op rij winnen, hopelijk speel je tegen Feyenoord ook niet slecht, dan ga je toch in een soort flow richting die finale.
Ik ben Feyenoorder, maar aangezien ik naar de bekerfinale ga met Groningensupporters gun ik Groningen tegen Feyenoord een goede generale ( laten we het op een gelijkspelletje houden 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Feyenoord kan zich tegen Groningen-uit en PEC Zwolle-uit geen misstap permitteren. In speelronde 33 krijgen ze Vitesse op bezoek en met de huidige vorm zie ik Feyenoord niet winnen van Vitesse. Feyenoord zou zo maar eens plek 3 kunnen verspelen en als vierde eindigen, achter Vitesse. Als dat gebeurt en Feyenoord moet de play-offs in, dan vrees ik het ergste voor ze.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:52:
Feyenoord kan zich tegen Groningen-uit en PEC Zwolle-uit geen misstap permitteren. In speelronde 33 krijgen ze Vitesse op bezoek en met de huidige vorm zie ik Feyenoord niet winnen van Vitesse. Feyenoord zou zo maar eens plek 3 kunnen verspelen en als vierde eindigen, achter Vitesse. Als dat gebeurt en Feyenoord moet de play-offs in, dan vrees ik het ergste voor ze.
Ik hou er al een tijdje rekening mee dat dit seizoen in een grote domper gaat eindigen. Je zag de boel na de winterstop als een kaartenhuis in elkaar storten, met gisteren als dieptepunt. Bepaalde sleutelspelers zijn niet in vorm, en dat geklungel van Rutten helpt er niet echt bij.

Een coach waarvan je weet dat hij weggaat heeft niet echt een positieve invloed op spelers. Zeker als hij in zijn opstellingen ontzettend loopt te klooien.

Bepaalde spelers hebben ongelimiteerd krediet ( Kazim, Nelom, El Ahmadi ) terwijl er zeker in het geval van Kazim en Nelom betere alternatieven op bank en tribune (!!) zitten. Die tonen aan als ze een keer de kans krijgen dat ze meerwaarde hebben. Maar Rutten blijft maar vastklampen aan spelers die Feyenoord onwaardig zijn. Ik bedoel, het loopt niet.... laten we snel Te Vrede inbrengen 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:36:
[...]

Ik ben Feyenoorder, maar aangezien ik naar de bekerfinale ga met Groningensupporters gun ik Groningen tegen Feyenoord een goede generale ( laten we het op een gelijkspelletje houden 8) )
Ik zit a.s. zondag in de Euroborg, ik gun Groningen zondag helemaal niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:09:
[...]

Ik hou er al een tijdje rekening mee dat dit seizoen in een grote domper gaat eindigen. Je zag de boel na de winterstop als een kaartenhuis in elkaar storten, met gisteren als dieptepunt. Bepaalde sleutelspelers zijn niet in vorm, en dat geklungel van Rutten helpt er niet echt bij.

Een coach waarvan je weet dat hij weggaat heeft niet echt een positieve invloed op spelers. Zeker als hij in zijn opstellingen ontzettend loopt te klooien.

Bepaalde spelers hebben ongelimiteerd krediet ( Kazim, Nelom, El Ahmadi ) terwijl er zeker in het geval van Kazim en Nelom betere alternatieven op bank en tribune (!!) zitten. Die tonen aan als ze een keer de kans krijgen dat ze meerwaarde hebben. Maar Rutten blijft maar vastklampen aan spelers die Feyenoord onwaardig zijn. Ik bedoel, het loopt niet.... laten we snel Te Vrede inbrengen 8)7 |:(
Wie zou jij opstellen ipv Kazim? Dat is bovendien wel een van de weinige spelers die op het moment er vol voor gaat en nog wat gevaar creëert (al houdt het niet over natuurlijk). Verder zie ik in laten we zeggen de spelers die nu net buiten de boot vallen, zoals Vilhena en Boetius, geen enkele aanleiding om die nog meer vertrouwen te geven.

In ander nieuws, Wouters wordt officieel de assistent van Van Bronckhorst. Een naam die niet in mij was opgekomen, maar denk ik wel heel geschikt voor die rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kazim is geen spits.
Gaat er misschien wel volop voor, maar een echte kwalitatief goede spits is het niet.
Dan toch liever een optie als Guidetti of Kuyt volgend seizoen, heel veel slechter als nu kan het niet.
Snap ook niet dat ze bij Feyenoord twijfelen om hem definitief aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Leon Zwiers schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:09:
Over welke alternatieven heb je het dan? Zeker die op de tribune zitten ben ik wel benieuwd naar...

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kazim doet het gewoon naar behoren. Je vindt vrijwel nergens betere spelers voor dit salaris en geen transferbedrag, of je moet echt geluk hebben zoals met Pelle en Guidetti. Hij is ongelukkig met zn afronding, maar wel een goed aanspeelpunt die ook nog eens zelf kansen creëert. Bovendien is op zn mentaliteit niks aan te merken, ligt hij goed in de groep en wil hij dolgraag blijven tegen een normaal salaris. Ik zou niet weten wie je nu ipv Kazim in de spits zou moeten zetten en ik zie hem volgend seizoen graag als 2e spits naast/achter Kuyt en Achahbar. Ik heb meer vertrouwen in hem als in Guidetti, ik denk ook dat Kazim altijd op zn minst altijd nuttig is om in te brengen als plan B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:29

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:12:

Mwah, dat zal wel loslopen hoor.. Willem II en Cambuur gaan echt niet beiden nog 3x winnen (mocht PEC 3x verliezen), kan ook niet, want ze moeten tegen elkaar. Mocht Groningen PEC passeren is er nog niets aan de hand, want bij eventueel verlies van de bekerfinale staan ze dan 8e wat voldoende is voor een plek in de Play-offs. Theoretisch kunnen ze nog 9e worden als Willem II of Cambuur alle drie de wedstrijden gaan winnen, maar Cambuur moet nog tegen Ajax en Dordrecht en Willem II tegen Heerenveen (dat theoretisch ook nog punten nodig heeft voor een plek in de Play-offs) en Ado.

En traditie lijkt me ook wat overdreven.. (aangezien dit pas het 2e jaar is op het hoogste niveau) ja, er worden wat minder punten gepakt. Is ook niet gek met zo'n smalle selectie, waar ook nog eens wat spelers gespaard worden voor de beker. Jans krijgt PEC echt wel wedstrijdklaar voor de bekerfinale.
Maar goed, wel "pas" 13 punten na de winterstop, hadden er wel iets meer mogen zijn, maar is zeker geen schande.

Laten we als PEC supporter gewoon blij zijn met de uitstekende prestaties.. Ook al worden ze 9e en verliezen ze de beker, mijn seizoen als PEC supporter is echt wel geslaagd, dat zal het de aankomende jaren ook gewoon blijven als ze zich weten te handhaven. Daar komt bij dat ik als SCC houder pas 2 thuiswedstrijden (dit seizoen) verloren heb zien gaan. Dat is toch geweldig?

Ben met PEC dit seizoen Europa in geweest, nu weer naar de bekerfinale, geweldig spannende halve finale meegemaakt in De Grolsch Veste.. Verwend ben ik al genoeg voor de aankomende jaren.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 20-04-2015 13:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Laatst online: 08-10 23:01

Bas90

Addicted2bass

Wat een heerlijk dagje gisteren. Heracles voetbalde weer eens met passie, ouderwets! Nog genoeg onafgemaakte kansen maar daar kijken we deze keer doorheen. Naast het uitvak op vakkie F een heerlijke wedstrijd gehad. Levend verbrand op de tribune maar was 't waard.

Forza Heracles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:52:
Zie Feyenoord nu juist tegen Vitesse wel winnen. Daar heeft Feyenoord de laatste seizoenen niet zo veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
thewizard2006 schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:37:
[...]

Over welke alternatieven heb je het dan? Zeker die op de tribune zitten ben ik wel benieuwd naar...
Nelom vervangen voor Woudenberg, die doet het de wedstrijden die hij mee mag doen veel beter.
Kazim als stormram achter de hand houden en Achabar in de spits voor nu ( Kuyt volgend seizoen )

En meer aanvallende kwaliteit in je middenveld stoppen. Toornstra niet rechts maar centraal op het middenveld. We hebben nu 2 verdedigende controleurs/spelverdelers staan ( Clasie/el Ahmadi ) die bijna nooit scoren. Die doelpunten vanuit het middenveld breken je op, zeker als je een spits hebt die ze niet maakt.

Men blijft bijvoorbeeld ook Immers maar opstellen. Prima hardwerkende jongen, maar van zijn techniek/kwaliteiten moet ie het niet hebben, puur op vechtlust. Maar die man alleen al werkt per seizoen 20 100% kansen om zeep, dat is imho niet goed te praten, ook al heeft ie een geweldige instelling.

Het huidige Feyenoord is in potentie zeer goed, en dat kwam er in de laatste 3 maanden van vorig jaar zeker uit, er wordt bijna altijd op de helft van de tegenstander gebald, alleen dat die bal niet in het net beland breekt ze op. In de verdediging komt het met de tijd ( en zonder Nelom ) wel goed. Op het middenveld zoals genoemd meer scorend vermogen nodig, evenals in de spits.

Het probleem van Rutten op het moment is ook wel dat niemand echt vertrouwen krijgt. Woudenberg en Karsdorp spelen goede wedstrijden.. laat ze dan ook eens staan. Dat gebeurd niet, en die jonge spelers voelen dat gebrek aan vertrouwen. Van mij mag ook Başaçıkoğlu eens een eerlijke kans krijgen, slechter dan Te Vrede kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Leon Zwiers schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:47:
[...]
Van mij mag ook Başaçıkoğlu eens een eerlijke kans krijgen, slechter dan Te Vrede kan niet.
Die twee zijn toch totaal niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

De Boer was pissig vandaag. Sja, paar weken te laat slechts. :+
Frank de Boer heeft maandag in een betoog op de training de spelers van Ajax aangesproken op de instelling.

"Ik mis de wil om te winnen. Jongens, daar begint het allemaal mee", klaagt de trainer een dag na de teleurstellende 0-0 tegen NAC Breda op Ajax TV.

"Jullie komen allemaal een minuut van tevoren het veld op sjokken. Godverdomme, het is schitterend weer. Kom hier 20 minuten eerder en ga wat doen."

"Wat hebben jullie een zwaar leven", zegt De Boer cynisch. "Jullie mogen blij wezen dat jullie hier staan. Binnen zestien jaar is het over, als jullie geluk hebben tenminste. Het moet vanuit het hart komen, dat heb ik vorige week ook al gezegd."
bron+speech

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 22:33
Hij heeft natuurlijk wel een punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bayern gaat er vol in in de eerste fase, de Portugezen zijn fel qua overtredingen. Belooft een mooie wedstrijd te worden.

Edit: en al 1-0 voor! Met dit spel moet een tweede goal ook wel lukken! ;)

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Ongelooflijk wat een gallery play van Bayern. Lijkt kwa spel op het Barcelona van 5 jaar geleden. Die Porto spelers staan erbij te kijken van 'wtf gebeurt hier?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
En 2-0 :D echt wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:56
Porto... Alles ist vorbei :w :w :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was snel :+
Offensief van 25 minuten en een verlies partij van 3-1 weggewerkt...

[ Voor 70% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Neuer speelt ook weer als centrale middenvelder af en toe, zover die uit z'n goal staat :D
En 3-0....

10, 10, 10

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 21-04-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48

Quad

Doof

Wauw Bayern, wat speelt het toch fantastisch!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De tering Bayern :D Heerlijke assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 22:33
Ze zenden in ieder geval de juiste wedstrijd uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Prachtige goal zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hapseflaps! Zo voetbal je voor je laatste kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die coach van Porto gaaf ff flink uit zijn plaat...

Edit: Und das ist drei!

Danke --> Bitte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
"Ja bayern is niks zonder Robben en Ribery" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
rik86 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:14:
Ze zenden in ieder geval de juiste wedstrijd uit ;)
Nu wel ja, dat is ook voor het eerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

m0nk

16-09-2003 15.15

Die 3e goal. Spat de kwaliteit echt vanaf.. Wat speelt Bayern goed zeg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:12
Nu een goaltje voor Porto om de uitgoals weg te poetsen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Barca ook met 1-0 voor tegen PSG. Wedstrijdjes zijn dus al gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zo'n Spaanse 'pep'talk werkt wel.
Had De Boer in de winterstop moeten doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:16:
Nu een goaltje voor Porto om de uitgoals weg te poetsen :Y
Hoop voor Porto dat ze nu veerkracht tonen en nu een paar goals maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:16:
Barca ook met 1-0 voor tegen PSG. Wedstrijdjes zijn dus al gespeeld 8)
2-0 hoor is helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoop zo hard dat Bayern - Barca de finale wordt en niet de halve finale.

En 4-0!

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 21-04-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

WAAAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tjees.. Wat een match... Pijnlijk voor Porto zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
10! 10! 10! :+
Wel sneu dit zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Niet echt een beste keeper :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:22:
10! 10! 10! :+
Wel sneu dit zo....
Idd, er is voorlopig geen reden om gas terug te geven.
Misschien word het morgenavond wel spannend, blijf met deze scores waarschijnlijk niet hangen voor de tweede helft :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Keeper kon daar helemaal niks aan doen, bal werd van richting veranderd toen hij al sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:24:
[...]

Keeper kon daar helemaal niks aan doen, bal werd van richting veranderd toen hij al sprong.
Ik kon me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de keeper 'm in tweede instantie ook nog wel had mogen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Stream van Barca oppakken al is dat ook al gespeeld, dit doet PSG Bayern niet na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:24:
[...]

Hij ging daarna toch ook nog ongeveer door zn benen heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit worden er nog 10 voor de rust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Niku schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:25:
[...]

Ik kon me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de keeper 'm in tweede instantie ook nog wel had mogen pakken.
Hier op de Duitse tv zag je een shot vanuit de keeper waarin je kon zien dat ie kansloos was op het moment dat die verdediger de bal van richting veranderde (hij hing toen al in de lucht).

En dat is 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh wat erg zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pijnlijke vertoning wordt het zo, 5-0..
En Porto kwam om een 3-1 voorsprong te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OOOhhh Bayern toch, smullen :).

En Porto had nog niet verloren? Auw auw auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dat had wel rood mogen zijn voor Badstuber, scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Goeie genade Badstuber, dat zag er lomp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23

Zeddicius

Conscience do cost

Roder komen ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een aanslag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:28:
Dat had wel rood mogen zijn voor Badstuber, scheids.
Die zie ik nu pas op sport1 .... 8)7

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 20:51

Herman

FP ProMod
Tsjonge, die Badstuber had even error in zijn hoofd :/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Zuur voor Porto: 2 wedstrijden op rij is Bayern met rood weggekomen. Al is de kans dat Porto dan wel door was gegaan natuurlijk nihil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Scheidsrechte schorsen voor het leven. Of hij ziet geen overtreding of hij ziet rood. Geel in deze situatie is onmogelijk. Schandalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Porto wordt zo overlopen omdat Lahm elke keer inschuift als extra aanvaller en Porto eigenlijk dom 1 op 1 blijft verdedigen. Daardoor ligt er elke keer heel veel ruimte voor minstens één aanvaller van Bayern en vooral Lewandowski maakt daar vaak gretig gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:32:
Scheidsrechte schorsen voor het leven. Of hij ziet geen overtreding of hij ziet rood. Geel in deze situatie is onmogelijk. Schandalig
In Engeland of hij de men van de kaarten, daar durft hij ze wel uit te delen.
Ook die "rood in 48 seconden" van Gerrard werd door hem gegeven, maar dat had hier ook gemoeten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:12
Studio: ja wat zou de coach van FC Porto in de kleedkamer tegen zijn ploeg gezegd hebben?

Ik dacht van: jongens, zorg dat je niet geblesseerd raakt, ik zie jullie over 3 kwartier weer. Zal zorgen dat er een kratje koud klaarstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Iets van: dit snel vergeten, volgende week wacht Benfica en die moeten we winnen, dat is belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Zet een tientje op winst Porto vandaag en dan sta je bij winst meteen in de Quote 500. Ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

andries.t.net schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:55:
Zet een tientje op winst Porto vandaag en dan sta je bij winst meteen in de Quote 500. Ongeveer.
Goh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wordt er ook meteen een onderzoek matchfixing naar je gestart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het aangeboden bier zal in ieder geval veel beter te pruimen zijn :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat combinatiespel van Bayern is soms echt _/-\o_ :9~

Haha, Pep is uit zijn broek gescheurd :D

Als speler zijnde zou je ook willen zeggen "Pep, denk eens aan je bovendruk man"
Wat staat die vent te flippen zeg. Je staat 5-0 voor pannenkoek.

[ Voor 71% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-04-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

http://www.vi.nl/nieuws/d...germain.htm?channel=phone

Dat lijkt me toch niet de beste keuze voor Memphis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dom als hij dat heen zou geen, MU of Liverpool zijn betere opties.
Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015