Zo die Rafinha legt even ongegeneerd z'n rafinhaatje goed 
En toch 5-1
En toch 5-1
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 21-04-2015 22:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 21-04-2015 22:16 ]
www.steamloco.info
Frank de Boer doet dat ook wel eens (hoewel dit seizoen begrijpelijk minder) bij goede wedstrijden of comfortabele voorsprongen alsnog boos langs de lijn lopen omdat het spel niet goed genoeg is / op niveau blijft. Wat mij betreft een goede houding.Vlassie1980 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:04:
Dat combinatiespel van Bayern is soms echt![]()
Haha, Pep is uit zijn broek gescheurd
Als speler zijnde zou je ook willen zeggen "Pep, denk eens aan je bovendruk man"
Wat staat die vent te flippen zeg. Je staat 5-0 voor pannenkoek.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2015 22:32 ]
Bayern liet vanavond, vooral in de eerste helft, voetbal zien wat al jaren niet meer is vertoond in de Champions League. Dus ook mogelijk zonder Robben en RiberyMosin schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:51:
Het is dat ik een discussie met Catorce had, die zal zich vast voor zijn hoofd slaan als ie mijn reacties terug leest![]()
Ik kon toevallig niet kijken door een eigen wedstrijd en toen ik 3-0 zag ik de eerste helft wist ik niet wat ik moest denken. Lahm had al gezegd, dat hij overtuigd was dat ze het zouden halen, maar als je dan ook met zo'n uitslag wint. Tja, dan kan ik ook niet zeggen dat het niks was. Puike werk, ik had dit zelf niet verwacht eerlijk gezegd. Nu dacht ik dat alles wel zijn tol ging eisen, maar ik zal het team nog steeds te laag inschatten, daar heb ik wel een handje van weg...
Daarom, het is gewoon knap wat ze doen zonder hun 2. Alaba is ook niet aanwezig. Hij is ook een hele belangrijke speler.Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:10:
[...]
Bayern liet vanavond, vooral in de eerste helft, voetbal zien wat al jaren niet meer is vertoond in de Champions League. Dus ook mogelijk zonder Robben en Ribery
Deze editie van de CL schreeuwt gewoon om een finale Bayern-Barca, want dat wordt gewoon gegarandeerd spektakel.
Hoop op halve finales Bayern - Real en Barcelona - Juventus en dan zie ik het wel gebeuren want Juventus speelt niet als een finalist en Bayern eet Real wel op over twee wedstrijden.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 21-04-2015 23:27 ]
Spel van Real is dit seizoen vaker wel dan niet dramatisch voor het spelersmateriaal wat ze hebben. Daarbij speelt Modric dit seizoen niet meer, wat toch wel een aderlating is. Zomaar kans dat ze morgen al eruit worden gepegeld door Atletico.Mosin schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:25:
[...]
Daarom, het is gewoon knap wat ze doen zonder hun 2. Alaba is ook niet aanwezig. Hij is ook een hele belangrijke speler.
Ik zag dat Robben ook lekker mee genoot op de tribune![]()
Kijk ik ga niet zeggen dat er van Real gewonnen kan worden, maar als je Ronaldo en Bale in de hand kunt houden als Bayern zijnde, dan verhoog je je kans met een leuk percentage.
Vorig jaar ging dat fout en ik zag dat aankomen. Klinkt makkelijk gezegd, maar ik wist gewoon dat Ronaldo en Bale iets gingen doen. Ronaldo vs Boateng is vragen om problemen. Ronaldo rent hem met 2 vingers in zijn neus voorbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 21-04-2015 23:41 ]
Weird, wordt de naam dan ook veranderd, ESV o.i.d.?Niku schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:52:
http://www.vi.nl/web/show...psv.htm%3Fchannel%3Dphone
Philips stopt volgend jaar als hoofdsponsor van PSV!! Dat is pas nieuws zeg.
Excuus, komt door VI premium.Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:57:
[...]
Goed linkje trouwens, die van jouw lijdt naar een login pagina:
Waarom zou hierdoor de naam uberhaupt moeten wijzigen? Een naam die ze al meer dan 100 jaar hebben ga je niet wijzigen enkel door het verliezen van de shirt-sponsor. PSV en Philips zijn met elkaar verbonden, ook al zouden ze helemaal geen sponsor meer zijn. Dat is, naar mijn mening, niet iets dat je zomaar even weg moet gooien.Krukar schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:57:
[...]
Weird, wordt de naam dan ook veranderd, ESV o.i.d.?
Goed linkje trouwens, die van jouw lijdt naar een login pagina:
http://www.vi.nl/nieuws/p...-als-shirtsponsor-psv.htm
Njah, als Philips er helemaal uitstapt zou het m.i. Raar zijn om de Philips SV te blijven heten. Als Philips aanblijft maar alleen als shirtsponsor aftreed, kan het natuurlijk wel gewoon psv blijven.Napo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 06:42:
[...]
Waarom zou hierdoor de naam uberhaupt moeten wijzigen? Een naam die ze al meer dan 100 jaar hebben ga je niet wijzigen enkel door het verliezen van de shirt-sponsor. PSV en Philips zijn met elkaar verbonden, ook al zouden ze helemaal geen sponsor meer zijn. Dat is, naar mijn mening, niet iets dat je zomaar even weg moet gooien.
Waarom zou dat raar zijn? De hele geschiedenis van PSV tot aan de oprichting aan toe is verweven met Philips. Ik zou het raarder vinden als je uit commerciële belangen de naam zou veranderen.Krukar schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:22:
[...]
Njah, als Philips er helemaal uitstapt zou het m.i. Raar zijn om de Philips SV te blijven heten. Als Philips aanblijft maar alleen als shirtsponsor aftreed, kan het natuurlijk wel gewoon psv blijven.
Nomen nescio
True, maar ik vind eigenlijk dat Philips hier wel een paar miljoen extra voor over moet kunnen hebben, en dat PSV wel met een paar miljoen minder genoegen moet nemen. Ik kan me eerlijk gezegd nog steeds niet voorstellen dat dit waar is.Bra-Jo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:00:
Ik heb er wel een dubbel gevoel over. Als PSV-supporter en Philips-medewerker weet ik dat het financieel voor beide partijen voordelig is: minder kosten voor Philips, en voor PSV toch nog een mooi bedrag met daarbovenop wat de nieuwe shirtsponsor gaat betalen. Maar sentimenteel gezien gaat het wel een hele tijd heul erg wennen worden denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Polbeer91 op 22-04-2015 09:24 ]
Philips is steeds minder verbonden met 1) Eindhoven, en 2) consumentenelectronica. Er zit veel meer focus op de medische wereld, en daarvoor is reclame nu eenmaal veel minder nodig. Plus het gaat de laatste jaren niet heel erg slecht met Philips, maar zeker ook niet heel erg goed. Dus het past wel in het plaatje van de kostenbesparing. En daarnaast is PSV nu na jaren weer kampioen, dus hoge inkomsten vanuit de CL, plus de waarschijnlijke verkoop van Depay en Wijnaldum wat vele miljoenen op gaat leveren. Dus puur rationeel gezien snap ik de keuze van beide partijen helemaal.De stap opzij wordt in het Eindhovens Dagblad bevestigd door Philips Benelux-bestuursvoorzitter Hans de Jong. De Jong wil niet over bedragen spreken, maar duidelijk is dat Philips enkele miljoenen minder aan PSV voldoet in de komende jaren. Het geeft PSV de ruimte om te zoeken naar een nieuwe shirtsponsor.
Nomen nescio
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
FTFYNiku schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:07:
ASML zou wel een pracht opvolger zijn. Enorm bedrijf, uit Veldhoven en geen concurrent van Philips.
Maar ASML verkoopt natuurlijk ook niet aan consumenten dus is denk niet een heel voor de hand liggende keuze (hoewel het idd wel nice zou zijn)Niku schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:07:
ASML zou wel een pracht opvolger zijn. Enorm bedrijf, uit Eindhoven en geen concurrent van Philips.
[ Voor 43% gewijzigd door Bra-Jo op 22-04-2015 10:59 ]
Nomen nescio
[ Voor 14% gewijzigd door rik86 op 22-04-2015 11:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wel toch? Hij komt ook naar Utrecht, als veldtrainer.don_jorg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:40:
Over Jean-Paul de Jong nog geen nieuws.
Verwijderd
Januzaj en Alex komen echt niet naar PSV.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:10:
Poeh, wat een weekend. PSV maakte het op schitterende wijze af. Met mooie goals en overtuigend spel.
Kampioen worden met 12 punten voorsprong op Ajax, 21 punten op Feyenoord. Met een heel jong team dat vooral bestaat uit NLers.
The future´s bright, the´s future´s rood-wit geblokt.
Depay zal voor een astronomisch bedrag gaan vertrekken. Zou me niets verbazen als de transfersom boven de 30 miljoen ligt. De verwachting is dat Gini ook zal vertrekken, voor een bedrag rond de 12-15 miljoen denk ik, afhankelijk van of ie naar Engeland gaat. Engelse clubs hebben vanaf 2016-2017 gigantische TV inkomsten (de degradatieclubs krijgen 130 miljoen per seizoen, de kampioen 210 miljoen heb ik gelezen) en de pond staat zeer gunstig.
Het record staat op naam van Van the Man, 30.4 miljoen. Zou mooi zijn als Depay daar overheen gaat.
Als ie naar United gaat, wordt er gesproken over deal waarbij een speler van United op huurbasis naar PSV gaat. Doe mij Januzaj maar
Komend seizoen worden CL inkomsten verhoogd. Ook is de kans aanwezig dat PSV in pot 1 zal belanden; dat betekent een betere kans op overwintering. Dat hangt er van af wie de CL wint. Is dat een club die dit seizoen kampioen wordt of is, dan zou PSV kunnen doorschuiven naar pot 1 heb ik begrepen.
Het ziet er allemaal prima uit bij PSV. Er komen enorme inkomsten aan met CL voetbal en de aanstaande transfers van iig Depay en mogelijk Gini. Als je de rest bij elkaar houdt, kun je de selectie prima versterken om ook volgend jaar de schaal binnen te halen.
Het vastleggen van Isimat-Mirin wordt nog een pittige kluif. Die jongen is te goed voor de Eredivisie. Verder Willemske verlengen. Man City schijnt Rekik te willen verhuren aan een andere club, daar zou dus ook een vervanger voor moeten komen.
Ik zie graag de volgende spelers:
- Linksbuiten: Januzaj (ruildeal met Depay, zij Depay voor 30 miljoen, wij Januzaj voor 1 of 2 jaar huren)
- Centrale verdediger: Alex (zit vaak op de bank bij AC Milan en schijnt er ontevreden te zijn; uiteraard zeer moeilijk haalbaar) of anders Diego Reyes (Porto; kostte 7 miljoen en zal niet goedkoop zijn)
- Buitenspeler: Jesus Corona (Twente: een 3e buitenspeler van niveau die op beide flanken uit de voeten kan is geen overbodige luxe)
- Aanvallende middenvelder: Davy Propper voor Gini. Uitstekende voetballer, meer een passende speler die stukken feller speelt, waardoor PSV meer zal domineren.
Dat zou resulteren in de volgende opstelling:
----------------- Zoet --------------------
Arias --- Alex --- Isimat --- Willems
---------------Guardado -----------------
------ Propper ---------- Maher -------
Corona ----- De Jong ----- Januzaj
Schaalwaardig
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Verwijderd
Overdrijven inzake de Vilhena is ook een kunst. Gozer speelde de eerste reeks wedstrijden in dit seizoen bepaald niet onverdienstelijk. Wat heet, werd stelselmatig door menigeen die punten geeft in tig media als één van de beste gekarakteriseerd.ph4ge schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:36:
Bij Feyenoord worden de spelers weer eens gek gemaakt door de zaakwaarnemers. Vilhena raakt al meer dan een jaar geen pepernoot maar vindt het tijd om een stap hoger te gaan en wil uberhaupt niet meer met Feyenoord praten en Boetius wil zn contract hooguit met een jaar verlengen en accepteert niet dat hij hetzelfde gaat verdienen als toptalenten zoals Van Beek die wel presteren.
Er wordt naar Rutten verwezen, maar volgens mij zit het management die jongens gek te maken waardoor ze niet met voetbal bezig zijn. Zeker Boetius heeft altijd gezegd dat hij bij Feyenoord wil blijven en de schuld van zn prestaties bij zichzelf legt, en nu gaat het ineens op een paar ton per jaar mis. Beiden hebben een stuk of 4 Engelse zaakwaarnemers van de Stellar Group, dan weet je wel genoeg. Over 3 jaar zijn de jongens miljonair maar spelen ze op zn best in de kelder van de Premier League.
Hopelijk vangt Feyenoord nog een leuk bedrag, maar het zal niet in de buurt komen van de bedragen die men deze toptalenten toedichtte. Ik lig er niet van wakker, als het niet uit de spelers komt dan zit het er meestal ook gewoon niet in.
Verwijderd
Rutten maakt spelers kapot, door stug vast te houden aan eigen aankopen en favorietjes.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:28:
[...]
Overdrijven inzake de Vilhena is ook een kunst. Gozer speelde de eerste reeks wedstrijden in dit seizoen bepaald niet onverdienstelijk. Wat heet, werd stelselmatig door menigeen die punten geeft in tig media als één van de beste gekarakteriseerd.
Toch berichtte een Man United watcher van Sky Sports er over dat er wordt gesproken over een huurconstructie. Daarbij werd de naam van Januzaj genoemd. Krijgt weinig speeltijd bij United en hij had in 17 wedstrijden dit seizoen geen goals of assists. Is toe aan een verhuur.kevin33 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:22:
[...]
Januzaj en Alex komen echt niet naar PSV.
Propper is wel een goede, Corona euhm leuke speler die het lang niet altijd laat zien.
Zal er denk ik voornamelijk van afhangen wat 'ie bereid is aan salaris in te leverenVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:37:
En wat Alex betreft, gaf die recentelijk een interview waarin ie aangaf dat ie hoopt nog eens naar NL terug te keren als voetballer. Ook had ie het nu moeilijk bij Milan omdat hij veel op de bank zat. Dat ging aardig richting open sollicitatie bij PSV.
Het is lang niet zo onrealistisch als je denkt. Bij PSV komen spelers graag terug.
Nee, hij speelde toen al niet best en is alleen maar slechter gaan spelen. Voor de duidelijkheid, Feyenoord liet enorm veel punten liggen in het begin van het seizoen, toen Vilhena speelde.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:28:
Overdrijven inzake de Vilhena is ook een kunst. Gozer speelde de eerste reeks wedstrijden in dit seizoen bepaald niet onverdienstelijk. Wat heet, werd stelselmatig door menigeen die punten geeft in tig media als één van de beste gekarakteriseerd.
Rutten kan er niets aan doen dat spelers als Boetius en Vilhena niet presteren. Zeker Boetius heeft enorm veel vertrouwen gehad. Terwijl Rutten zijn eigen aankoop Bilal juist geen kans krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:37:
Rutten maakt spelers kapot, door stug vast te houden aan eigen aankopen en favorietjes.
Dat deed ie in zijn laatste jaar bij PSV ook. Zonder Rutten had Labyad veel langer bij PSV gespeeld, waar hij excelleerde. Rutten wilde per se Lens als rechtsbuiten zien, toen hij daar ZEER zwak speelde en Labyad wekelijks uitblonk. Rutten wilde per se Marcelo in het centrum zien ipv de veel betere Maza Rodriguez.
Je moet hem niet bij een club zetten waar de verwachtingen te hoog zijn, daar gaat ie rare dingen van doen. Goede trainer voor een subtopper.
Onzin, Van Geel (en de media) wilde gewoon heel snel duidelijkheid. Er was behoorlijk wat verontwaardiging in februari dat Rutten nog geen beslissing had genomen (terwijl De Boer ondertussen ook openlijk twijfelde maar dat stoorde niemand).Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:37:
Bovendien heeft ie Feyenoord zwaar benadeeld door al heel vroeg aan te geven dat ie zou stoppen. Dat kost ze punten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kak je hebt helemaal gelijk.
Ja dat zou ideaal zijn, loting blijft dan nog zwaar, maar (kans op) minder dan voorheen.Overigens heeft PSV wel een goed jaar uitgekozen om kampioen te worden als ik zo de CL-ontwikkelingen zie. Enerzijds meer inkomsten voor plaatsing vanaf dit jaar en anderzijds een redelijke kans om, op basis van veranderde opzet, in pot 1 te komen bij de loting.
Hij is 'in beeld', maar er is nog niets definitiefs. Dus JP zal vast wel komen, alleen zijn ze er nog niet uit.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:59:
[...]
Wel toch? Hij komt ook naar Utrecht, als veldtrainer.
Toch is vertrouwen een basisbehoefte voor spelers, en een trainer/coach die dat niet weet te managen, en daardoor spelers in een neerwaartse spiraal - en een exit - weet te krijgen, niet goed bezig.ph4ge schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:23:
[...]
Nee, hij speelde toen al niet best en is alleen maar slechter gaan spelen. Voor de duidelijkheid, Feyenoord liet enorm veel punten liggen in het begin van het seizoen, toen Vilhena speelde.
[...]
Rutten kan er niets aan doen dat spelers als Boetius en Vilhena niet presteren. Zeker Boetius heeft enorm veel vertrouwen gehad. Terwijl Rutten zijn eigen aankoop Bilal juist geen kans krijgt.
Wat hij met Labyad deed weet ik niet, maar ik heb nou niet de indruk dat die daarna een grote speler is geworden. Hij werd volgens mij ook door zn management gek gemaakt.
[...]
Onzin, Van Geel (en de media) wilde gewoon heel snel duidelijkheid. Er was behoorlijk wat verontwaardiging in februari dat Rutten nog geen beslissing had genomen (terwijl De Boer ondertussen ook openlijk twijfelde maar dat stoorde niemand).
[ Voor 51% gewijzigd door Ramzzz op 22-04-2015 13:28 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Volgens Van Seumeren komen zowel Ten Hag als de Jong naar Utrechtdon_jorg schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:27:
Hij is 'in beeld', maar er is nog niets definitiefs. Dus JP zal vast wel komen, alleen zijn ze er nog niet uit.
Naast de komst van trainer/coach Erik ten Hag, treedt ook Jean-Paul de Jong in dienst van FC Utrecht. Laatstgenoemde wordt veldtrainer in de Domstad.
Grootaandeelhouder Frans van Seumeren is blij met de komst van het tweetal, zo laat hij optekenen in Voetbal International. "We zijn uitgekomen op een model met een technisch manager die ook als hoofdtrainer fungeert, met een veldtrainer naast zich. Iemand die de hele voetbaltak gaat runnen, scouting, jeugdopleiding, noem maar op."
"Daar hebben we behoefte aan en Robby Alflen gaf zelf al eerlijk aan dat hij die job niet zo zag zitten. Zijn focus moet op het veld liggen, dus besloten we uit elkaar te gaan", aldus Van Seumeren. Utrecht hanteert daarmee een zogenaamd Engels model.
Van Seumeren is duidelijk over de keuze voor Ten Hag en De Jong. "Dat waren al vrij snel onze ideale kandidaten. Ten Hag heeft bij PSV en nu weer Bayern München in de absolute top gewerkt en ervaring opgedaan. Een ambitieuze jongen, die weet wat er wordt gevraagd om als club te groeien."
"Met Jean-Paul hebben we een clubicoon, iemand die het trainersvak beheerst, de Utrechtse taal spreekt en goed ligt bij de fans. Ze hebben in het verleden al goed samengewerkt bij Go Ahead Eagles. We hebben er vertrouwen in, voor de lange termijn. Natuurlijk, uiteindelijk zal de praktijk het uitwijzen, daar ben ik inmiddels ook wel achter, alleen voor mijn gevoel kan de hele club met deze twee jongens een boost krijgen."
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Rutten liet Boulahrouz 18 wedstrijden spelen en zijn aankopen Toornstra, El Ahmadi en Kazim speelden bijna alles. Wilkshire speelde de meeste wedstrijden.ph4ge schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:23:
[...]
Rutten kan er niets aan doen dat spelers als Boetius en Vilhena niet presteren. Zeker Boetius heeft enorm veel vertrouwen gehad. Terwijl Rutten zijn eigen aankoop Bilal juist geen kans krijgt.
Wat hij met Labyad deed weet ik niet, maar ik heb nou niet de indruk dat die daarna een grote speler is geworden. Hij werd volgens mij ook door zn management gek gemaakt.
Wat de media wil, daar hoef je je volstrekt maar dan ook VOLSTREKT niets van aan te trekken als club zijnde. De media hebben baat bij onrust, daar leest men graag over.[...]
Onzin, Van Geel (en de media) wilde gewoon heel snel duidelijkheid. Er was behoorlijk wat verontwaardiging in februari dat Rutten nog geen beslissing had genomen (terwijl De Boer ondertussen ook openlijk twijfelde maar dat stoorde niemand).
Als Frans het zegt, is het zeker waar! Dat had ik nog niet voorbij zien komen, goed nieuws. Lijkt mij een prima combinatie, die twee.Han schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:30:
[...]
Volgens Van Seumeren komen zowel Ten Hag als de Jong naar Utrecht
[...]
Say what?OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:30:
Ik hoop dat Depay naar PSG gaat, ik volg de Franse competitie toch niet m.u.v. de goals van Zlatan![]()
Zou ook erg goed zijn voor deze jongen, kan Zlatan hem meteen wat manieren bijbrengen want die zal zijn spatjes niet kunnen waarderen.
Enige wat ik wel mis bij PSV is dat er weinig uit de eigen opleiding komt. Als ze nu ook nog de financieen die vrijkomen dmv de Champions League zo weten te gebruiken, dat ze de eigen opleiding naar een hoger plan tillen, dan hebben ze het helemaal goed voor elkaar, zowel financiëel als jeugdig potentieel waar ze op kunnen bouwen.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:10:
Poeh, wat een weekend. PSV maakte het op schitterende wijze af. Met mooie goals en overtuigend spel.
Kampioen worden met 12 punten voorsprong op Ajax, 21 punten op Feyenoord. Met een heel jong team dat vooral bestaat uit NLers.
Verwijderd
Jep, daar valt nog veel winst te boeken. Al stonden in het basisteam van dit seizoen met Depay, Brenet en Zoet 3 spelers uit eigen jeugd en speelde Hendrix de helft van de tijd. Locadia viel geregeld in. Willems begon in Jong PSV en zou bij Ajax ook eigen jeugd genoemd wordenjbdeiman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:42:
[...]
Enige wat ik wel mis bij PSV is dat er weinig uit de eigen opleiding komt. Als ze nu ook nog de financieen die vrijkomen dmv de Champions League zo weten te gebruiken, dat ze de eigen opleiding naar een hoger plan tillen, dan hebben ze het helemaal goed voor elkaar, zowel financiëel als jeugdig potentieel waar ze op kunnen bouwen.
Dat gezegd hebbende: Dik en Dik verdiend kampioen, met zo weinig verliespunten en gewoon gemiddeld genomen veel beter gespeeld dat de (huidige) nummers 2 en 3, waarvan met name de nummer 2 na de winterstop de naam "Lucky" wel mag dragen.
Voor Bayer was het stoppen min of meer dezelfde reden als voor Philips.Bra-Jo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:00:
* Bra-Jo wijst naar Bayer Leverkusen:
[afbeelding]
De clubnaam hoeft dus echt niet onlosmakelijk verbonden te zijn met de (shirt-)sponsor.
Ik heb er wel een dubbel gevoel over. Als PSV-supporter en Philips-medewerker weet ik dat het financieel voor beide partijen voordelig is: minder kosten voor Philips, en voor PSV toch nog een mooi bedrag met daarbovenop wat de nieuwe shirtsponsor gaat betalen. Maar sentimenteel gezien gaat het wel een hele tijd heul erg wennen worden denk ik.
* Bra-Jo aait zijn Philips PSV-shirt
Marquet, Boljevic, Bertrams zijn ook talentvol. En wat er bij onder de 19 en 17 loopt is ook niet onaardig, zoals Loof, Paal, Scamacca, Verreth, Rigo.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:50:
[...]
Jep, daar valt nog veel winst te boeken. Al stonden in het basisteam van dit seizoen met Depay, Brenet en Zoet 3 spelers uit eigen jeugd en speelde Hendrix de helft van de tijd. Locadia viel geregeld in. Willems begon in Jong PSV en zou bij Ajax ook eigen jeugd genoemd worden
Mara als je ziet wat er nu in Jong PSV rondloopt, dan zit daar weinig tussen wat in aanmerking kan komen voor het 1e. Misschien is Suently Alberto nog wel het grootste talent. Cmiljanic heeft het talent maar moet nog flinke stappen maken. Rayhi, De Wijs en Hermansson kunnen wellicht backup gaan worden.
De generatie daar onder herbergt met Bergwijn en Paal wel twee echte toptalenten.
Ook de topsportbegeleiding kan een stuk beter. Gerbrands heeft daar een hoop plannen voor, het een en ander wordt al geïmplementeerd.
XXXVI
Verwijderd
Want als je jezelf zo terugziet, dan... ?ephymerous schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:17:
Zag zojuist de beelden van Rekikikikiek tijdens de huldiging, je zou jezelf maar zo terug zien
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 22-04-2015 14:24 ]
Verwijderd
Dan… zou ieder normaal denkend mens zich de ogen uit de kop schamen, dat zal bij gasten als Rekik echter niet het geval zijn, die leven volledig naast de realiteit.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:18:
[...]
Want als je jezelf zo terugziet, dan... ?
Daar is toch niets mis mee?
Verwijderd
Nou, eerlijk gezegd vind ik het veel beschamender om de slechte verliezer uit te hangen op een anoniem internetforum.lateef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:33:
[...]
Dan… zou ieder normaal denkend mens zich de ogen uit de kop schamen, dat zal bij gasten als Rekik echter niet het geval zijn, die leven volledig naast de realiteit.
Plus dat je als je zo afgetraind bent en nooit drinkt al na 2 biertjes net zo zat bent als iemand anders na een krat... Ik vind er ook niks ergs aan hoor. Laat die jongens lekker hun feestje vieren.Niku schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:37:
[...]
Daar is toch niets mis mee?
Daarnaast heb ik wel met plaatsvervangende schaamte naar Bruma en Rekik gekeken, maar bedacht me ook: die jongens drinken nooit alcohol en stonden daar waarschijnlijk zo zat als twee apen. Ik kan me er niet aan storen.
(En Isimat was helemaal geweldig)
Nee, merp!
Je ziet gewoon dat de resultaten iets tegen vallen de laatste weken en dat er kritiek komt. Maar de een roept dat Rutten geen vertrouwen geeft aan spelers, de ander roept dat hij juist eerder moest ingrijpen. In het geval van Boetius en in iets mindere mate Vilhena kan je gewoon niet zeggen dat ze geen kansen hebben gehad. Maar als je zo slecht speelt en ondertussen de concurrentie het wel beter doet (Toornstra, Manu, Achahbar) dan ga je op de bank belanden.Ramzzz schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:28:
[...]
Toch is vertrouwen een basisbehoefte voor spelers, en een trainer/coach die dat niet weet te managen, en daardoor spelers in een neerwaartse spiraal - en een exit - weet te krijgen, niet goed bezig.
Los van het gedrag van die bewuste speler dan wel weer, die zich het hoofd op hol laat maken door zijn kritiekloze vazallen en spelersmakelaars.
Ik zou bijna zeggen, neem bepaalde spelers niet, wanneer je weet met welke makelaars ze in zee zijn gegaan.
Sommigen zijn echt brandhout...
Ik heb een hoop op Rutten aan te merken, vooral dat hij te verdedigend speelt en niet om aankopen had moeten zeuren, maar deze kritiek is gewoon niet terecht.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:36:
Rutten liet Boulahrouz 18 wedstrijden spelen en zijn aankopen Toornstra, El Ahmadi en Kazim speelden bijna alles. Wilkshire speelde de meeste wedstrijden.
Boetius is een linksbuiten, Bilal een rechtsbuiten. Op de plek van Bilal staat een andere Rutten aankoop (Toornstra), dus dat is geen argument.
Van Geel heeft veel kritiek gekregen dat zijn slagvaardigheid vorig seizoen te laat was, nu is hij er eerder bij en is het ook niet goed. Ik geloof niet dat de media bespeeld is omdat Van Geel zei dat hij de beslissing van Rutten al weken wist voordat het in de media verscheen. Stilhouden heeft ook niet altijd zin. Van Geel sprak zn vertrouwen uit aan Rutten (wat denk ik goed was om de rust te bewaren op dat moment) en Rutten beantwoordde dat niet gelijk met een verlenging, dus dan is 1+1=2 al snel gemaakt in de media.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:36:
Wat de media wil, daar hoef je je volstrekt maar dan ook VOLSTREKT niets van aan te trekken als club zijnde. De media hebben baat bij onrust, daar leest men graag over.
Van Geel heeft het dan goed verkloot, hij probeerde waarschijnlijk via de media druk uit te oefenen op Rutten en dat is gebackfired. Dat soort dingen moet je stil houden tot eind seizoen, net als Advocaat dat deed bij PSV. Vele erger dan onzekerheid is de kennis dat een trainer na het lopende seizoen toch weer weg is. Dus dan moet je opnieuw beginnen bij een ander.
Dat mag, maar dan hoef ik me gelukkig niet aangesproken te voelen. Of die gasten nou bij Ajax, Feyenoord of PSV of whatever welke club spelen, maakt mij geen fluit uit. Ze zijn de realiteit volledig uit het oog verloren, reden ook waarom dat dit van de voetballerij mij nog maar heel weinig kan boeien…Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:38:
[...]
Nou, eerlijk gezegd vind ik het veel beschamender om de slechte verliezer uit te hangen op een anoniem internetforum.
Verwijderd
Raad ik je aan toch nog maar eens die wedstrijden terug te kijken. Het is precies wat ik zeg. De Vilhena was bij voortduring één van de beste spelers in die wedstrijden. Daar doet het resultaat in die wedstrijden niets aan af.ph4ge schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:23:
[...]
Nee, hij speelde toen al niet best en is alleen maar slechter gaan spelen. Voor de duidelijkheid, Feyenoord liet enorm veel punten liggen in het begin van het seizoen, toen Vilhena speelde.
Verwijderd
Het boeit je zo weinig dat je het nodig vindt om je gal te spuwen over onbelangrijke details als het zingen van een liedje tijdens het kampioensfeest? In een topic dat je niet interesseert?lateef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:04:
[...]
Dat mag, maar dan hoef ik me gelukkig niet aangesproken te voelen. Of die gasten nou bij Ajax, Feyenoord of PSV of whatever welke club spelen, maakt mij geen fluit uit. Ze zijn de realiteit volledig uit het oog verloren, reden ook waarom dat dit van de voetballerij mij nog maar heel weinig kan boeien…
Jij kijkt echt teveel VI. Die zaten daar ook hun af te kraken. "Ja het zal wel een verschil zijn in generatie". Nou René in jou tijd werd er ook gek gedaan.lateef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:04:
[...]
Dat mag, maar dan hoef ik me gelukkig niet aangesproken te voelen. Of die gasten nou bij Ajax, Feyenoord of PSV of whatever welke club spelen, maakt mij geen fluit uit. Ze zijn de realiteit volledig uit het oog verloren, reden ook waarom dat dit van de voetballerij mij nog maar heel weinig kan boeien…
Helemaal mee eens.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:23:
[...]
Jij kijkt echt teveel VI. Die zaten daar ook hun af te kraken. "Ja het zal wel een verschil zijn in generatie". Nou René in jou tijd werd er ook gek gedaan.
Elke PSV fan vond het leuk en grappig. Dat Rekik-ik is een liedje wat af en toe gezongen word in het Philips stadion. Zo raar is het niet. Hij is o.a. dronken zingt het grappig. Dat heet plezier maken en hebben. Wat een gezeur.
Je geeft trouwens ook helemaal niet aan waarom ze de realiteit volledig verloren zijn.
Ik hou wijselijk mijn mondMosin schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:51:
Het is dat ik een discussie met Catorce had, die zal zich vast voor zijn hoofd slaan als ie mijn reacties terug leest![]()
Ik kon toevallig niet kijken door een eigen wedstrijd en toen ik 3-0 zag ik de eerste helft wist ik niet wat ik moest denken. Lahm had al gezegd, dat hij overtuigd was dat ze het zouden halen, maar als je dan ook met zo'n uitslag wint. Tja, dan kan ik ook niet zeggen dat het niks was. Puike werk, ik had dit zelf niet verwacht eerlijk gezegd. Nu dacht ik dat alles wel zijn tol ging eisen, maar ik zal het team nog steeds te laag inschatten, daar heb ik wel een handje van weg...
Mijn excuses voor mij beschamende reactie, ik ontken dan ook dat er maar één club verdiend kampioen is doordat ze dit seizoen veruit het beste voetbal van Nederland spelenVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:38:
[...]
Nou, eerlijk gezegd vind ik het veel beschamender om de slechte verliezer uit te hangen op een anoniem internetforum.
Ja, ik vind het opmerkelijk. En ik merk het op in een topic over voetbal. Ik zou me er voor schamen. Net als ik me zou schamen voor de toespraak van van Gaal in Munchen jaren terug. Nergens maak ik de link met Vertonghen, Immers of van Gobbel. Wat is de reden dat je zo heftig reageert?Catorce schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:04:
Daar ga je al: hoogst opmerkelijke vertoning.
Dat vind jij dus, en volgens mij velen niet. Wat een gezeik om niks zeg, als het nou Immers bij Den Haag in het supportershome was... Die zong vrolijk achterlijke liederen mee met de fanatieke aanhang. Dit is echt COMPLEET anders.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2015 16:10 ]
XXXVI
Verwijderd
Een hoogst opmerkelijke vertoning? Een speler die aangeschoten een onschuldig liedje zingt?ephymerous schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:02:
[...]
Mijn excuses voor mij beschamende reactie, ik ontken dan ook dat er maar één club verdiend kampioen is doordat ze dit seizoen veruit het beste voetbal van Nederland spelen![]()
Dus als ik jou redenatie goed volg mag je niet reageren op een hoogst opmerkelijke vertoning van een van de spelers op een kampioensfeest van een club waar je geen fan van bent? Is dat alleen voorbehouden aan fans? Of mag je uberhaupt niet zo kritisch zijn op voetballers? Als het forum niet anoniem zou zijn dan mag het wel? Ergens snap ik de logica niet, wil je me die eens uitleggen?
Interessant. Eerst wordt mij gezegd dat ik een slechte verliezer ben, terwijl het me weinig interesseert wie er kampioen wordt. PSV was naar mijn idee dit jaar de terechte winnaar met zo af en toe zelfs een wedstrijd die het aangluren waard was ook. Dat kan over Ajax dit seizoen naar mijn mening zeker niet gezegd worden.
Of Vertonghen... met zijn <insert insecten>.Catorce schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:04:
Daar ga je al: hoogst opmerkelijke vertoning.
Dat vind jij dus, en volgens mij velen niet. Wat een gezeik om niks zeg, als het nou Immers bij Den Haag in het supportershome was... Die zong vrolijk achterlijke liederen mee met de fanatieke aanhang. Dit is echt COMPLEET anders.
Nogmaals, die link maak ik nergens. Ik stel ook nergens dat het beledigend is. Ik vind er wat van en ik zou me kapot schamen. Dat kan ook voor dingen waarbij je anderen niet beledigd of in gevaar brengt. Iedereen moet dat voor zich weten, ik merk het op in een topic over voetbal Dat mag toch? Dat jij die mening niet deelt is prima, maar de reactie van jou en catorce komen op mij behoorlijk vervelend over.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:10:
[...]
Een hoogst opmerkelijke vertoning? Een speler die aangeschoten een onschuldig liedje zingt?
Weet je dit nog:
YouTube: Vertonghen: Het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN
Na de bekerwinst in 2010. Jan Vertonghen begint te zingen over "kut kakkerlakken". Dat is wel beschamend, want beledigend naar anderen.
Verder is NL een vrij land en mag je je dus als slechte verliezer gedragen. Door bijvoorbeeld kritiek te leveren op de wijze waarop de winnende ploeg zijn succes viert, wanneer dat niet beledigend of onfatsoenlijk is. Maar dan laat je je wel kennen natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 22-04-2015 16:14 ]
XXXVI
Verwijderd
Jij zou je kapot schamen als je werd gefilmd terwijl je met zeer goede reden een feestje viert, aangeschoten bent en een onschuldig liedje zingt nadat je een microfoon in je handen krijgt. Dat kan.ephymerous schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:13:
[...]
Nogmaals, die link maak ik nergens. Ik stel ook nergens dat het beledigend is. Ik vind er wat van en ik zou me kapot schamen. Dat kan ook voor dingen waarbij je anderen niet beledigd of in gevaar brengt. Iedereen moet dat voor zich weten, ik merk het op in een topic over voetbal Dat mag toch? Dat jij die mening niet deelt is prima, maar de reactie van jou en catorce komen op mij behoorlijk vervelend over.
Aandoenlijk hoe men in de eigen wereld en redenatie kan blijven hangen en mijn toelichting volkomen wordt genegeerd. Lees nou eens rustig terug wat ik heb geschreven. Ik laat het hierbij, als je een probleem met mij persoonlijk hebt nodig ik je uit dat via DM te bespreken.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:22:
[...]
Jij zou je kapot schamen als je werd gefilmd terwijl je met zeer goede reden een feestje viert, aangeschoten bent en een onschuldig liedje zingt nadat je een microfoon in je handen krijgt. Dat kan.
Alleen ben je wel een ontzettend slechte verliezer als je daarmee komt net nadat je concurrent je heeft afgetroefd. Dat is zoeken naar dingetjes om over te zeiken.
Maar nogmaals, iedereen mag in NL een slechte verliezer zijn.
XXXVI
Dat klopt ,maar gezien de prestaties nu zou juist het inbrengen / groot laten worden van eigen jeugd weer meer aandacht kunnen krijgen: De laatste jaren is er nu niet bepaald veel doorgebroken.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:10:
[...]
Marquet, Boljevic, Bertrams zijn ook talentvol. En wat er bij onder de 19 en 17 loopt is ook niet onaardig, zoals Loof, Paal, Scamacca, Verreth, Rigo.
Al die andere dingen (slechte verliezer, geen mening mogen hebben) zeg ik niet. Mijn vraag nog steeds:lateef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:11:
[...]
Interessant. Eerst wordt mij gezegd dat ik een slechte verliezer ben, terwijl het me weinig interesseert wie er kampioen wordt. PSV was naar mijn idee dit jaar de terechte winnaar met zo af en toe zelfs een wedstrijd die het aangluren waard was ook. Dat kan over Ajax dit seizoen naar mijn mening zeker niet gezegd worden.
Vervolgens kijk ik teveel VI, terwijl ik daar nooit naar kijk.
Maar je mag blijkbaar geen mening hebben over spelers van een kampioen? En al helemaal niet als die mening toevallig ook gedeeld wordt door een stel gasten op een tv-programma?
Ik vind dat soort gedrag beschamend. Zoals ik zoveel gedrag van overbetaalde voetballers beschamend vind.
Hahaha, zoals je kon lezen had ik dat wel verwacht
Ik zei ook niet dat jij dat zei. Het was alleen opvallend dat ik eerst een slechte verliezer zou zijn - wat inderdaad iemand anders zei - en vervolgens dat ik een VI kijker zou zijn. Van beide is geen sprake, zeker niet in deze context wat het eerste betreft. Daar wilde ik tegen ageren.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:46:
[...]
Al die andere dingen (slechte verliezer, geen mening mogen hebben) zeg ik niet.
Het is niet het zingen van een liedje waarom er volledig naast de realiteit geleefd wordt. Het ontbreken van zelfreflectie is een gevolg van het naast de realiteit leven en dat ontbreken van zelfreflectie is waarom naar mijn mening voetballers bepaald gedrag niet als beschamend zullen zien.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:46:
[...]
Mijn vraag nog steeds: Waarom is een liedje zingen, dat ook in het stadion wordt gezongen, volledig naast de realiteit leven?
Ik kijk naar vieringen van kampioenschappen, maar wel meer afkeurend. Het gedrag van voetballers vind ik steeds beschamender worden. En met name het gedrag wat ze denken te kunnen permitteren, omdat ze voetballers zijn. Iets wat naar mijn mening iets heel anders is dan voetballers die zich iets permitteren, ondanks dat ze voetballer zijn. Dat soort voetballers zijn er helaas nog maar weinig.Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:46:
[...]
Heb je ooit andere kampioenschap vieringen gezien? Dit gebeurt toch elke keer? Daar verbind je toch geen schaamte aan? Je gaat me toch niet vertellen dat je, elk jaar bij de huldiging van een kampioen, afkeurend naar de tv aan het kijken bent
Ik wel, maar jij niet zo goed meer, volgens mijD-e-n schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:12:
Herinnert iedereen zich de patatgeneratie nog? Ik kan me nog herinneren dat De Mos van Basten en van t Schip uit de selectie zette. Daar kwam het toch aardig goed mee...
Verwijderd
Je ontwijkt de vraag volledig. Je zegt dat ze naast de realiteit leven en geen zelfreflectie hebben, maar dat zei je eerder ook al.lateef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:37:
[...]
Het is niet het zingen van een liedje waarom er volledig naast de realiteit geleefd wordt. Het ontbreken van zelfreflectie is een gevolg van het naast de realiteit leven en dat ontbreken van zelfreflectie is waarom naar mijn mening voetballers bepaald gedrag niet als beschamend zullen zien.
[...]
Ik kijk naar vieringen van kampioenschappen, maar wel meer afkeurend. Het gedrag van voetballers vind ik steeds beschamender worden. En met name het gedrag wat ze denken te kunnen permitteren, omdat ze voetballers zijn. Iets wat naar mijn mening iets heel anders is dan voetballers die zich iets permitteren, ondanks dat ze voetballer zijn. Dat soort voetballers zijn er helaas nog maar weinig.
[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 22-04-2015 21:14 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier net zo, vervelend gezwam over oa de vechtmachine Atletico. Blah blah.Quad schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:03:
Commentator bij NPO3 begin ik vervelend te vinden, dus schakelen we maar over op Sport1 Voetbal.
Wedstrijd Real - Atletico moet nog wel een beejte los komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je Busquets in je team hebt, dan hoef je geen experts vanuit Madrid te halenPWM schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:22:
Domme actie van de speler. Maar de Real spelers rollen wel op een manier waar de Barcelona spelers nog een puntje aan kunnen zuigen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kan je daar (ook) alleen stadion geluid kiezen? Bij Sky in Duitsland kan het wel, een verademingQuad schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:03:
Commentator bij NPO3 begin ik vervelend te vinden, dus schakelen we maar over op Sport1 Voetbal.
Wedstrijd Real - Atletico moet nog wel een beejte los komen.
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 22-04-2015 22:33 ]
gambieter schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:23:
[...]
Als je Busquets in je team hebt, dan hoef je geen experts vanuit Madrid te halen
[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-04-2015 22:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq