Nouja. Beide ploegen zinnen me niet, maar er was er maar 1 die echt wilde voetballen.
*ChicaritoQuad schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:30:
En afgelopen! 1-0 voor Real Madrid door Cristiano Ronaldo.
Tijd voor wat recenters: YouTube: Fabian Orellana Red Card throw grass Sergio Busquets 2015
En mooie actie van James & C. Ronaldo, en afmaken van Chicarito.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik meende Cristiano Ronaldo, maar goed. Ze lijken allemaal op elkaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze schelen meer dan een kop in lengteQuad schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:32:
Ik meende Cristiano Ronaldo, maar goed. Ze lijken allemaal op elkaar.
Ik wil wel geloven dat de kramp bij Hernandez echt is, die speelt bijna niet
Edit: op Sky denken ze dat Hernandez een hamstring proobleem heeft. Hij zit ook te janken op de bank.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 22-04-2015 22:38 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Man man man wat is die commentator op de hand van Real Madrid..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gebeurt zo vaak helaas. Komt het bord met minstens(!) x minuten, fluiten ze nog voor die tijd afPWM schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:37:
5 minuten blessuretijd die begon in minuut 92 met daarna nog een wisselDoe dan niets.

Slaat inderdaad ook nergens op, beide geen mooie clubs dus sowieso al jammer dat er één van door moest gaan..Laten we hopen dat Juventus in elk geval de finale haalt, want die andere 3 staan iets te vaak de laatste tijd bij de laatste 4.PWM schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:37:
5 minuten blessuretijd die begon in minuut 92 met daarna nog een wisselDoe dan niets.
Is het niet janken van geluk nadat je de winnende maakt?gambieter schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:34:
[...]
Ze schelen meer dan een kop in lengte
Ik wil wel geloven dat de kramp bij Hernandez echt is, die speelt bijna niet
Edit: op Sky denken ze dat Hernandez een hamstring proobleem heeft. Hij zit ook te janken op de bank.
Zou inderdaad wel jammer zijn, bewijs je je in 1 keer spelen door blessures bij anderen, raak je vervolgens zelf ook geblesseerd.
Nondeju, Jupiler league niveau is wel gedaald zeg.. Ik dacht dat het leuk zou worden.
Ooohw wacht.. CL time. Ik heb geen een voetballer gezien die net goed speelde
(Geen idee trouwens hoe die reactie hierboven komt)
Ooohw wacht.. CL time. Ik heb geen een voetballer gezien die net goed speelde

(Geen idee trouwens hoe die reactie hierboven komt)
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 22-04-2015 22:45 ]
Mis je Kroos zo erg dat je niet op hem hebt gelet?BamBoomBots schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:43:
Nondeju, Jupiler league niveau is wel gedaald zeg.. Ik dacht dat het leuk zou worden.
Ooohw wacht.. CL time. Ik heb geen een voetballer gezien die net goed speeldeOok Chicarito niet met die gemiste kansen.
Ik mis helemaal niemandandries.t.net schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:45:
[...]
Mis je Kroos zo erg dat je er niet op hebt gelet?

Of Mandzukicandries.t.net schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:45:
[...]
Mis je Kroos zo erg dat je niet op hem hebt gelet?
Atletico bljift een boeventeam, als je het mij vraagt.
Real had een paar primadonna's die prachtig konden vallen, maar als je zag wat voor tackles/idiote acties die lui van Atletico maakten, kan je Real ook geen ongelijk geven.
Ik vond trouwens wel dat Ronaldo, James en Chicarito enorm op elkaar leken van een afstandje.
Zelfs het juichen heeft Chicarito van Ronaldo overgenomen.
Ik ben toch wel blij met de teams in de halve finale. 3 mooi voetballende teams die zeker kans maken op de titel. Juventus ken ik niet zo goed.
Real had een paar primadonna's die prachtig konden vallen, maar als je zag wat voor tackles/idiote acties die lui van Atletico maakten, kan je Real ook geen ongelijk geven.
Ik vond trouwens wel dat Ronaldo, James en Chicarito enorm op elkaar leken van een afstandje.
Zelfs het juichen heeft Chicarito van Ronaldo overgenomen.
Ik ben toch wel blij met de teams in de halve finale. 3 mooi voetballende teams die zeker kans maken op de titel. Juventus ken ik niet zo goed.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wait what, MU is geen bij elkaar gekocht team? Welke speler is er niet gekocht dan?dutchgio schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:41:
[...]
Say what?
Zlaten gaat niks doen met zo'n speler die hoogstwaarschijnlijk alleen maar plaatsneemt op de bank, daar vindt hij zichzelf te goed voor.
Naar PSG gaan is het domste wat je kan doen.
Hereniging met Van Gaal zou een goede zijn, die kan hem wel wat bijleren. Veel mooiere competitie ook en er staat een team, geen bijelkaar gekocht elftal.
De Gea, gekocht van Atletico.
Shaw, gekocht van Southampton.
Jones, gekocht van Blackburn.
Rojo, gekocht van Sporting.
Smalling, gekocht van Fulham.
Carrick, gekocht van Tottenham.
Blind, gekocht van Ajax.
Young, gekocht van Aston Villa.
Herrera, gekocht van Bilbao.
Valencia, gekocht van Wigan.
Fellaini, gekocht van Everton.
Di Maria, gekocht van Real Madrid.
Mata, gekocht van Chelsea.
Van persie, gekocht van Arsenal.
Falcao, gekocht van AS Monaco.
Rooney, gekocht van Everton.
Enige spelers die uit eigen jeugd komen en wel eens spelen zijn Januzaj, Wilson en da Silva.
Dat is niet bij elkaar gekocht maar zeer zorgvuldig bij elkaar geselecteerdKrukar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 01:28:
Wait what, MU is geen bij elkaar gekocht team? Welke speler is er niet gekocht dan?
[ Voor 60% gewijzigd door Han op 23-04-2015 05:03 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zie daar inderdaad ook nog wel een verschil in met PSG ja.Han schreef op donderdag 23 april 2015 @ 05:01:
[...]
Dat is niet bij elkaar gekocht maar zeer zorgvuldig bij elkaar geselecteerd
Deze is wel goed, man!

Wel jammer van Philips. Je bent het gewoon gewend.
We horen het volgend jaar wel wat er op komt te staan.
Gerbrands zei dat er iets van Philips wel op een mouw zou komen.
En waarom Umbro als shirtsponsor?

Omdat Nike het beleid aan past en je gewoon een shirtje uit de catalogus mag kiezen als PSV zijnde. Umbro wil weer een grotere speler worden en daarvoor krijgt PSV dus meer exclusiviteit en inspraak binnen het ontwerp.Royalty schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:24:
Deze is wel goed, man!
[afbeelding]
[afbeelding]
oh, okay, mea culpa
Je draait het om. Het zingen van dàt liedje is een voorbeeld van het ontbreken van zelfreflectie wat een gevolg is van het leven naast de realiteit. Dat leven naast de realiteit van voetballer is een algemene constatering door mij. Maar we maken nu wel erg veel woorden vuil aan een klein voorval. Ik vind zulk gedrag beschamend, te veel voetballers zelfreflectie ontberen en dat ze naast de realiteit leven. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Dat wil echter niet zeggen dat ik een slechte verliezer of een VI kijker ben. Een ouwe lul wellicht, maar denk dat het meer met mijn aversie tegen (de randverschijnselen van) het hedendaagse voetbal te maken heeft.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:58:
[...]
Je ontwijkt de vraag volledig. Je zegt dat ze naast de realiteit leven en geen zelfreflectie hebben, maar dat zei je eerder ook al.
Op welke wijze zou dat moeten blijken uit het zingen van een liedje op een feest? Dat was de vraag.
Zat deze discussie nog even terug te lezen, maar nog even over Gijp: Als ik vroeger zo achterlijk deed dan... Herdgang... Psychiatrische ziekenhuis... (Fotografeert vijf minuten eerder zijn blote reet op nationale TV).Fleximex schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:23:
[...]
Jij kijkt echt teveel VI. Die zaten daar ook hun af te kraken. "Ja het zal wel een verschil zijn in generatie". Nou René in jou tijd werd er ook gek gedaan.
Elke PSV fan vond het leuk en grappig. Dat Rekik-ik is een liedje wat af en toe gezongen word in het Philips stadion. Zo raar is het niet. Hij is o.a. dronken zingt het grappig. Dat heet plezier maken en hebben. Wat een gezeur.

Vond het wel een interessante wedstrijd gister (Real-Atletico) maar wat erger ik mij dood aan die trainer van Atletico zeg
Als voetballer vond ik Simeone een redelijk goede voetballer maar een bijzonder irritant persoon maar als trainer is hij gewoon nog een stukje erger. Ik heb een beetje op die man gelet tijdens de wedstrijd en als men had gezegd dat hij een orkest aan het dirigeren was dan had ik het ook geloofd.
Die man moet na een wedstrijd echt compleet kapot zijn en ik vermoed dat hij rond 56 jaar aan een hartaanval zal sterven.
Hij schijnt toch iets goed te doen bij Atletico maar als ik hem zie rondrennen, theatraal klappen bij een verkeerde beslissing en ook theatraal klappen bij een (voor atletico) goede beslissing.
Zo'n trainer in nederland zouden wij niet snel tegenkomen, vraag me echt af of 1 van de spelers van Atletico begrijpt wat hij nu wil vertellen met al die idiote lichaamsbewegingen

Als voetballer vond ik Simeone een redelijk goede voetballer maar een bijzonder irritant persoon maar als trainer is hij gewoon nog een stukje erger. Ik heb een beetje op die man gelet tijdens de wedstrijd en als men had gezegd dat hij een orkest aan het dirigeren was dan had ik het ook geloofd.
Die man moet na een wedstrijd echt compleet kapot zijn en ik vermoed dat hij rond 56 jaar aan een hartaanval zal sterven.
Hij schijnt toch iets goed te doen bij Atletico maar als ik hem zie rondrennen, theatraal klappen bij een verkeerde beslissing en ook theatraal klappen bij een (voor atletico) goede beslissing.
Zo'n trainer in nederland zouden wij niet snel tegenkomen, vraag me echt af of 1 van de spelers van Atletico begrijpt wat hij nu wil vertellen met al die idiote lichaamsbewegingen
Ach, Mourinho is precies hetzelfde en die wordt overal ter wereld aanbeden omdat het 'zo'n goede coach' is. Beiden komt het voornamelijk neer op man management, zeker Mourinho vind ik geen tactisch genie. Speelt al jaren precise hetzelfde en gaat al jaren precies hetzelfde om met bepaalde situaties in wedstrijden.
Nu ik even op mijn gemak kan reageren. Gister vond ik het gewoon slecht, je kunt zeggen dat Atletico veel deed stampen, maar Real kwam niet goed door die hoge druk heen. Ronaldo vond ik ook best afwezig, opzich wel jammer, want hij is niet de speler die ik ken.
Ik was me wel kapot aan het ergeren op Griezzman en Mandzukic.. Tjonge jonge. Volgens mij hebben ze nog net een balletje af kunnen geven, maar voor de rest heb ik ze niet iets bijzonders zien doen.
En tja.. Chicarito. Real verdient wel een betere spits. 4x Voor goal en eentje maken. Het is inderdaad genoeg, maar die missers kunnen je CL seizoen vernietigen.
Real vond ik overigens wel beter spelen hoor, maar spectaculair was het in ieder geval niet.
Ik was me wel kapot aan het ergeren op Griezzman en Mandzukic.. Tjonge jonge. Volgens mij hebben ze nog net een balletje af kunnen geven, maar voor de rest heb ik ze niet iets bijzonders zien doen.
En tja.. Chicarito. Real verdient wel een betere spits. 4x Voor goal en eentje maken. Het is inderdaad genoeg, maar die missers kunnen je CL seizoen vernietigen.
Real vond ik overigens wel beter spelen hoor, maar spectaculair was het in ieder geval niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 23-04-2015 16:00 ]
Het was een trieste vertoning van beide ploegen.
Ik mistte bij Athletico de drive om duels te winnen, hooguit een paar minuten per helft zag je het doorjagen vanuit het middenveld. Daarnaast hebben ze geen schot op doel gehad, danwel een kans gecreerd. (Beste kans was een kopbal van Koke).
Real een paar kansen gehad, maar het niveau van gisteren zal niet genoeg zijn om in de halve finales te winnen.
Dan het drama qua overtredingen en duikelpartijen. Wordt hoog tijd dat de Europese bonden samen gaan zitten, en spelers gaan schorsen voor duikelpartijen, fake blessures en tijdrekken aan gaan pakken. Ieder seizoen weer wordt er, zeker als de belangen groter zijn, alles uit de kast gehaald om de wedstrijd te beïnvloeden.
De rode kaart van Arda Turan beïnvloed de wedstrijd, en hij gaat niet slim om met de situatie, maar het overdreven vallen van Ramos, om je kapot te schamen. (laat onverlet dat ik dit bij geen enkele speler graag zie, ook niet bij mijn club (Barca)).
Ik mistte bij Athletico de drive om duels te winnen, hooguit een paar minuten per helft zag je het doorjagen vanuit het middenveld. Daarnaast hebben ze geen schot op doel gehad, danwel een kans gecreerd. (Beste kans was een kopbal van Koke).
Real een paar kansen gehad, maar het niveau van gisteren zal niet genoeg zijn om in de halve finales te winnen.
Dan het drama qua overtredingen en duikelpartijen. Wordt hoog tijd dat de Europese bonden samen gaan zitten, en spelers gaan schorsen voor duikelpartijen, fake blessures en tijdrekken aan gaan pakken. Ieder seizoen weer wordt er, zeker als de belangen groter zijn, alles uit de kast gehaald om de wedstrijd te beïnvloeden.
De rode kaart van Arda Turan beïnvloed de wedstrijd, en hij gaat niet slim om met de situatie, maar het overdreven vallen van Ramos, om je kapot te schamen. (laat onverlet dat ik dit bij geen enkele speler graag zie, ook niet bij mijn club (Barca)).
Ajax mag als aanvoerder van de Nederlandse competitie het grootste deel van de televisiegelden bijschrijven. Maar liefst 9.5 miljoen
. Dat is minder dan wat Depay in zijn eentje bij United kan verdienen....
Man man wat een droevig bedrag vergeleken met andere competities. De KNVB zou misschien ook eens een rol moeten gaan spelen om de competitie interessanter te maken zodat we meer geld genereren.
Het kan toch niet zo zijn dat een club die in de top 5 van meeste CL wins zo afzakt in Europa?
(geldt overigens niet specifiek voor Ajax. PSV krijgt ook maar 8.5mln).
Het frustreert me dat iedereen het ziet gebeuren maar het lijkt wel alsof niemand iets doet/probeert. Wordt wat mij betreft wel tijd voor de beneliga.
Man man wat een droevig bedrag vergeleken met andere competities. De KNVB zou misschien ook eens een rol moeten gaan spelen om de competitie interessanter te maken zodat we meer geld genereren.
Het kan toch niet zo zijn dat een club die in de top 5 van meeste CL wins zo afzakt in Europa?
(geldt overigens niet specifiek voor Ajax. PSV krijgt ook maar 8.5mln).
Het frustreert me dat iedereen het ziet gebeuren maar het lijkt wel alsof niemand iets doet/probeert. Wordt wat mij betreft wel tijd voor de beneliga.
[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 23-04-2015 19:04 ]
Misschien zouden we wat meer geld moeten investeren in spelers. En die met winst weer gaan verkopen. Maar daar is dus geen geld voor qua salarissen gezien? Bij Porto krijgen ze dat wel voor elkaar. Of hebben ze daar echt meer geld dan hier?
...
Die deal in Engeland bijvoorbeeld kunnen we hier als klein landje echt niet tegenop, zo erg trekt dat niet.
Het zou wellicht iets hoger kunnen als er tijd in wordt gestoken, maar dan praat je ook over enkele miljoenen, daar red je het niet mee.
Het zou wellicht iets hoger kunnen als er tijd in wordt gestoken, maar dan praat je ook over enkele miljoenen, daar red je het niet mee.
Inderdaad, Nederland zou een groter voorbeeld moeten nemen aan Portugal, want daar krijgen ze het wel voor elkaar. En hoe zit het bijv. met Griekenland daar lijken ze ook wel geld te hebben in het voetbal (zie bijv. Affelay die daar gaat voetballen).Luxicon schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:05:
Misschien zouden we wat meer geld moeten investeren in spelers. En die met winst weer gaan verkopen. Maar daar is dus geen geld voor qua salarissen gezien? Bij Porto krijgen ze dat wel voor elkaar. Of hebben ze daar echt meer geld dan hier?
Bij Porto wordt een groot deel van de salarissen en transfersommen door externe investeerders a la Doyen betaald.Luxicon schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:05:
Klopt. Echter, zie eens welke spelers er bij Doyen op de website staan: handjevol van Twente. Het is dus niet zaligmakend tenzij je het erg goed aan pakt.toolkist schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:49:
[...]
Bij Porto wordt een groot deel van de salarissen en transfersommen door externe investeerders a la Doyen betaald.
In Porto doen ze het daar heel erg goed hoor; talentvolle spelers kopen, die een paar seizoenen gebruiken, en dan met winst verkopen.Catorce schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:45:
[...]
Klopt. Echter, zie eens welke spelers er bij Doyen op de website staan: handjevol van Twente. Het is dus niet zaligmakend tenzij je het erg goed aan pakt.
Op Voetbalzone is wel eens zo'n lijstje voorbij gekomen, die bedragen zijn echt niet mis hoor.
Vergelijking met Twente is niet reëel.
Zelfs als je de 4 aantallen toeschouwers bij elkaar optelt is de Europa League vanavond niet indrukwekkend. Wat een treurigheid, wat een treurige clubs spelen er.
Tegenwoordig is een vol stadion en super-affiche in de CL zo normaal als een aflevering van Sesamstraat. In die verwendheid vind je de rest , zeker als het EL is, snel troep.
Zo zonde van Ajax, dat Djnepro staat nu gewoon in de halve finale, de weg naar de halve lag dit seizoen echt open voor Ajax. Maar zelfs met een gunstige loting vliegen Nederlandse ploegen er uit. Heeft ook niks met de financiële mogelijkheden te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Winst voor de investeringsmaatschappij zul je bedoelendutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:33:
[...]
In Porto doen ze het daar heel erg goed hoor; talentvolle spelers kopen, die een paar seizoenen gebruiken, en dan met winst verkopen.
Op Voetbalzone is wel eens zo'n lijstje voorbij gekomen, die bedragen zijn echt niet mis hoor.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voor Portugese club is het vooral een pluspunt dat Brazilianen op basis van voorouders er makkelijk een EU paspoort kunnen scoren. Dat maakt Portugal voor Braziliaanse talenten al aantrekkelijker, los van het geld. Daarnaast veel Third Party Ownership (TPO) waaronder Doyen, zodat er hogere salarissen betaald kunnen worden (tegen gunstigere belastingtarieven). TPO gaat echter per 1 mei aan banden gelegd worden voor nieuwe gevallen. Dat lijkt me zeker niet in het nadeel van Nederlandse clubsdutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:33:
[...]
In Porto doen ze het daar heel erg goed hoor; talentvolle spelers kopen, die een paar seizoenen gebruiken, en dan met winst verkopen.
Klopt meer je hebt die spelers dan wel, goede talenten. En daar maak je naast dat je het goed doet ook echt wel winst op hoor. Het is niet zo dat het hele elftal door Doyen gekocht is.martinusz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:15:
[...]
Winst voor de investeringsmaatschappij zul je bedoelenporto zal ook wel wat krijgen, maar die spelers spelen in eerste instantie al daar door die maatschappijen, bij verkoop strijken die ook als eerste weer geld op.
Klopt, het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Nog ff wachten en het nieuwe europees seizoen staat alweer voor de deur.ph4ge schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:08:
Zo zonde van Ajax, dat Djnepro staat nu gewoon in de halve finale, de weg naar de halve lag dit seizoen echt open voor Ajax. Maar zelfs met een gunstige loting vliegen Nederlandse ploegen er uit. Heeft ook niks met de financiële mogelijkheden te maken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch val ik steeds terug op het stukkie: doorzettingsvermogen. Die gasten van Ajax kunnen echt wel voetballen, alleen ik mis iets en dat is voornamelijk doorslag gevend.
Op papier ga je toch ook bijna spontaan lachen als je Atletico - Real ziet. Soms moet je maar eens niet mooi willen voetballen, maar het gaat om die ronde verder te komen en dat moet toch ook wel lukken?
Kishna voelt/voelde zich dan te goed als ik die verhalen moet geloven, maar ondanks zijn trucjes is het een pot nat. Mentaal kan er vast nog iets uitgehaald worden.
Ik las ooit in het boek van Zlatan het volgende: ''Capello stampte het goalen maken erin. Mooi voetbal maakte niet uit, als je die 3 punten maar pakt.''
Zoiets las ik en het inspireert mij nu nog wel eens. Ik vind dat helemaal geen rare gedachte gang. Wil je mooi voetballen en scoren, dan moet je volgens mij al richting niveau Messi, Ronaldinho, Ronaldo, Zlatan enzovoorts gaan. Ajax moet ook reëel blijven en niet iets willen doen, dat (vaak) niet gaat.
Op papier ga je toch ook bijna spontaan lachen als je Atletico - Real ziet. Soms moet je maar eens niet mooi willen voetballen, maar het gaat om die ronde verder te komen en dat moet toch ook wel lukken?
Kishna voelt/voelde zich dan te goed als ik die verhalen moet geloven, maar ondanks zijn trucjes is het een pot nat. Mentaal kan er vast nog iets uitgehaald worden.
Ik las ooit in het boek van Zlatan het volgende: ''Capello stampte het goalen maken erin. Mooi voetbal maakte niet uit, als je die 3 punten maar pakt.''
Zoiets las ik en het inspireert mij nu nog wel eens. Ik vind dat helemaal geen rare gedachte gang. Wil je mooi voetballen en scoren, dan moet je volgens mij al richting niveau Messi, Ronaldinho, Ronaldo, Zlatan enzovoorts gaan. Ajax moet ook reëel blijven en niet iets willen doen, dat (vaak) niet gaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 23-04-2015 23:44 ]
Nee, de andere helft is gehuurddutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:31:
[...]
Klopt meer je hebt die spelers dan wel, goede talenten. En daar maak je naast dat je het goed doet ook echt wel winst op hoor. Het is niet zo dat het hele elftal door Doyen gekocht is.

Had Co Adriaanse het er niet over trouwens, vlgns mij was max. 50% van de rechten van Porto maar in de meeste gevallen zou het minder zijn ...
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 24-04-2015 00:00 ]
Ik vind Ronaldo nou niet het toonbeeld van mooi voetballen, om eerlijk te zijn. Juist niet.Mosin schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:42:
Toch val ik steeds terug op het stukkie: doorzettingsvermogen. Die gasten van Ajax kunnen echt wel voetballen, alleen ik mis iets en dat is voornamelijk doorslag gevend.
De laatste tijd valt dat nog wel eens erg tegen inderdaad. Ik bedoel meer toen hij nog echt aanwezig was.Catorce schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:56:
[...]
Ik vind Ronaldo nou niet het toonbeeld van mooi voetballen, om eerlijk te zijn. Juist niet.
Ronaldinho kijk ik nog vaak zat op Youtube. Die man heeft een passie gehalte zeg
Ik denk dat het vooral een persoonlijke voorkeur is. Ik vind tiki-taka ook niet mooi voetbal. Hele volksstammen komen echter klaar van pasjes breed en driehoekjes. Personal thing...Catorce schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:56:
[...]
Ik vind Ronaldo nou niet het toonbeeld van mooi voetballen, om eerlijk te zijn. Juist niet.
Mee eens, de Ronaldo buiten het veld / zijn imago lijkt voor hem belangrijker te zijn dan het voetballen. Hij wil té vaak zijn stempel op het verkeerde moment drukken. De actie waaruit de goal voor Real kwam was goed, maar verder heb ik hem weinig goeds zien doen.Catorce schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:56:
[...]
Waarom Ronaldo de gouden schoen steeds pakt en Messie niet, is mij een raadsel: Ik vind (mijn persoonlijke mening) het voetbal van Messie vele malen beter dan dat van Ronaldo. Messie is slimmer/ geslepener en is veel bij het spel betrokken.
Ik ben het met je eens hoor, maar het dikgedrukte heeft er wel voor gezorgd dat ze nu in de halve finale staanjbdeiman schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:42:
[...]
Mee eens, de Ronaldo buiten het veld / zijn imago lijkt voor hem belangrijker te zijn dan het voetballen. Hij wil té vaak zijn stempel op het verkeerde moment drukken. De actie waaruit de goal voor Real kwam was goed, maar verder heb ik hem weinig goeds zien doen.
Waarom Ronaldo de gouden schoen steeds pakt en Messie niet, is mij een raadsel: Ik vind (mijn persoonlijke mening) het voetbal van Messie vele malen beter dan dat van Ronaldo. Messie is slimmer/ geslepener en is veel bij het spel betrokken.
Als ik in 1 op de 2 wedstrijden, en dan vooral belangrijke wedstrijden/momenten, scoor en verder niets/weinig goed doe zou ik ook bij Real Madrid spelen en een zeer gewaardeerde speler zijn.
Het dilemma is natuurlijk wat belangrijk is: beslissend zijn of veel technische hoogstandjes. We zien allemaal het liefst het 2e, maar uiteindelijk is vooral het 1e type speler erg prettig om te hebben
Misschien komt dat omdat de gouden schoen over het aantal goals gaat.jbdeiman schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:42:
[...]
Mee eens, de Ronaldo buiten het veld / zijn imago lijkt voor hem belangrijker te zijn dan het voetballen. Hij wil té vaak zijn stempel op het verkeerde moment drukken. De actie waaruit de goal voor Real kwam was goed, maar verder heb ik hem weinig goeds zien doen.
PSN: Alvanosa
Ik zou Fiorentina en Napoli geen treurige clubs noemen. Napoli schakelt met gemak de nummer 2 van Duitsland uit.PWM schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:40:
Wat een treurigheid, wat een treurige clubs spelen er.
Hehe, oeps.. Ik bedoelde natuurlijk de gouden bal ivm Europees voetballer van het jaar.Alvanosa schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:06:
[...]
Misschien komt dat omdat de gouden schoen over het aantal goals gaat.
Het steeds grotere verschil zit ook in de weerstand. Je hebt competities waar je 1 of 2 grootmachten hebt. die kopen gewoon de allerbeste spelers van europa, en meestal op een leeftijd dat ze het sterkst zijn. Die kunnen uit zichzelf in vergelijking met de rest al geweldig voetballen en komen zo automatisch in de champions league. (spanje, duitsland) Ondanks dat hebben ze wel fatsoenlijke clubs waar ze tegen voetballen. Clubs uit het rechter rijtje in duitsland spelen vaak voor 40.000 supporters en hebben vaak best behoorlijke budgetten.
Als je dat vergelijkt met Nederland is de gemiddeld leeftijd 22 of 23. De beste spelers van die leeftijdscategorie spelen in de top 3 en worden weggekocht. Daarnaast is er gewoon niet voldoende kapitaalkracht in het voetbal in Nederland. Met alle respect voor kleine clubs. maar de budgetten zijn vaak gewoon te laag om een fatsoenlijke selectie op de been te kunnen krijgen/houden.
Nederland is blijkbaar te klein. Je zou dit inderdaad (misschien) kunnen oplossen als je een beneliga opstart. Maar niet alleen in de hoogste divisie, je zou dat dan ook moeten combineren op het tweede en derde niveau onder de eredivisie. Weerstand wordt groter. Waarschijnlijk meer tv rechten en gelden en betere spelers door de grotere mogelijkheden van de clubs.
En kom nu niet met de opmerking dat de kleine clubs het de grote vaak lastig maken. Dat is ook zo, maar dat zegt meer iets over het algemene niveau van de competitie of het gebrek er aan. Verder hebben clubs als porto dat gat de afgelopen tijden gedicht met investeringsmaatschappijen. Opzich best vindingrijk, mijn inziens beter dan alles maar accepteren, zoals hier in nederland geroepen wordt.
Ik heb verder het idee dat er nog wat veel van die conservatievelingen in het voetbal betrokken zijn. De heren van Hanegem en Cruijf bijvoorbeeld vinden Nederland nog altijd prachtig en Cruijf denkt serieus dat hij met een groep talenten die jaren bij elkaar blijven een rol van betekenis in de champions league kan spelen (hallo wordt wakker). Dat zijn volgens mij de mensen die veranderingen tegenhouden en nog teren op de nostalgie uit de tijd dat ze zelf voetballer waren.
Als je dat vergelijkt met Nederland is de gemiddeld leeftijd 22 of 23. De beste spelers van die leeftijdscategorie spelen in de top 3 en worden weggekocht. Daarnaast is er gewoon niet voldoende kapitaalkracht in het voetbal in Nederland. Met alle respect voor kleine clubs. maar de budgetten zijn vaak gewoon te laag om een fatsoenlijke selectie op de been te kunnen krijgen/houden.
Nederland is blijkbaar te klein. Je zou dit inderdaad (misschien) kunnen oplossen als je een beneliga opstart. Maar niet alleen in de hoogste divisie, je zou dat dan ook moeten combineren op het tweede en derde niveau onder de eredivisie. Weerstand wordt groter. Waarschijnlijk meer tv rechten en gelden en betere spelers door de grotere mogelijkheden van de clubs.
En kom nu niet met de opmerking dat de kleine clubs het de grote vaak lastig maken. Dat is ook zo, maar dat zegt meer iets over het algemene niveau van de competitie of het gebrek er aan. Verder hebben clubs als porto dat gat de afgelopen tijden gedicht met investeringsmaatschappijen. Opzich best vindingrijk, mijn inziens beter dan alles maar accepteren, zoals hier in nederland geroepen wordt.
Ik heb verder het idee dat er nog wat veel van die conservatievelingen in het voetbal betrokken zijn. De heren van Hanegem en Cruijf bijvoorbeeld vinden Nederland nog altijd prachtig en Cruijf denkt serieus dat hij met een groep talenten die jaren bij elkaar blijven een rol van betekenis in de champions league kan spelen (hallo wordt wakker). Dat zijn volgens mij de mensen die veranderingen tegenhouden en nog teren op de nostalgie uit de tijd dat ze zelf voetballer waren.
[ Voor 25% gewijzigd door Chrosser op 24-04-2015 11:02 ]
VI meldt dat Depay inmiddels ook bij United geweest is. Denk dat die transfer binnen een paar weken wel rond is.
Ik denk dat MU ook de verstandigste keuze is om zijn carrier verder uit te bouwen. Paris klinkt natuurlijk veel leuker dan Manchester maar lijkt me qua voetbalvisie niet verstandig.Niku schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:03:
VI meldt dat Depay inmiddels ook bij United geweest is. Denk dat die transfer binnen een paar weken wel rond is.
Hoewel de combo van Depay / Zlatan heel leuk lijkt, zeker als Zlatan even moet corrigeren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
@chrosser
Dat verklaart niet alles. Porto als Benfica zitten in een competitie waarin de "kleintjes" waarschijnlijk nog kleiner zijn dan wij en weten op een creatieve manier betere elftallen in het veld te brengen, of in elk geval beter functionerende elftallen. En als zelfs een land als België ons inhaalt heeft dat dus in elk geval niet met geld te maken.
Ik denk dat de topclubs hier gewoon iets echt fout doen. PSV haalt dit jaar voor het eerst weer eens veel punten als kampioen maar het aantal waarmee Ajax de titel de laatste jaren heeft veroverd is belachelijk laag.
En iedereen deed altijd zo vreselijk positief over de nivellering. Oh wat was het leuk dat clubs als Vitesse, Twente en AZ aanhaakten. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat juist bijdraagt aan de aftakeling. Ten eerste omdat we in Nederland niet genoeg spelers en middelen hebben om vijf of zes gelijkwaardige topclubs overeind te houden. Ten tweede maakt het dat het voor de traditionele topclubs moeilijker wordt om de beste spelers van die clubs aan te trekken. Gevolg is dat het niveau van AZ, Twente en Vitesse wellicht wat stijgt maar dat het niveau van de kampioen daalt.
Waarom is Bayern onder andere zo goed? Omdat ze gewoon alles wat goed is uit de Bundesliga opkopen. Minder leuk voor de Bundesliga maar ze hebben wel een elftal dat wereldtop is. Persoonlijk heb ik dus liever een klassieke top drie waarvan de kampioen in Europa nog wat voorstelt dan een brede top waarmee we geen potten kunnen breken.
Dat verklaart niet alles. Porto als Benfica zitten in een competitie waarin de "kleintjes" waarschijnlijk nog kleiner zijn dan wij en weten op een creatieve manier betere elftallen in het veld te brengen, of in elk geval beter functionerende elftallen. En als zelfs een land als België ons inhaalt heeft dat dus in elk geval niet met geld te maken.
Ik denk dat de topclubs hier gewoon iets echt fout doen. PSV haalt dit jaar voor het eerst weer eens veel punten als kampioen maar het aantal waarmee Ajax de titel de laatste jaren heeft veroverd is belachelijk laag.
En iedereen deed altijd zo vreselijk positief over de nivellering. Oh wat was het leuk dat clubs als Vitesse, Twente en AZ aanhaakten. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat juist bijdraagt aan de aftakeling. Ten eerste omdat we in Nederland niet genoeg spelers en middelen hebben om vijf of zes gelijkwaardige topclubs overeind te houden. Ten tweede maakt het dat het voor de traditionele topclubs moeilijker wordt om de beste spelers van die clubs aan te trekken. Gevolg is dat het niveau van AZ, Twente en Vitesse wellicht wat stijgt maar dat het niveau van de kampioen daalt.
Waarom is Bayern onder andere zo goed? Omdat ze gewoon alles wat goed is uit de Bundesliga opkopen. Minder leuk voor de Bundesliga maar ze hebben wel een elftal dat wereldtop is. Persoonlijk heb ik dus liever een klassieke top drie waarvan de kampioen in Europa nog wat voorstelt dan een brede top waarmee we geen potten kunnen breken.
Hmmm... jammer van de CL loting;
Bayern Munchen - Barcelona
Real Madrid - Juventus
Ik had Bayern Munchen - Barcelona graag als finale willen zien, maar goed, helaas, dat wordt dus een ronde eerder. Real - Juventus zal minder vermakelijk worden vrees ik.
Real Madrid - Juventus
Ik had Bayern Munchen - Barcelona graag als finale willen zien, maar goed, helaas, dat wordt dus een ronde eerder. Real - Juventus zal minder vermakelijk worden vrees ik.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar bekijk het van de poitieve kant, nu heb je 2x bayern tegen barce ipv 1xHan schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:35:
Real Madrid - Juventus
Helaas... op vakantie die twee dataNapo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:41:
Maar bekijk het van de poitieve kant, nu heb je 2x bayern tegen barce ipv 1x
Een kijken of ze op het resort op Gran Canaria voetbal uitzenden, het behoort immers ook tot Spanje
Ik zie dat als negatief: de kans op een Barca-Real finale...
Tenzij Juventus Real het lastig kan maken (en bijvoorbeeld uit een doelpuntje of 2 kan maken. Dan zien we 2 behoorlijke wedstrijden..Han schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:35:
Real - Juventus zal minder vermakelijk worden vrees ik.
Ik zie de finale eerder als: Bayern - Real. Het niveau waar Bayern op speelde dinsdag ll was fenomenaal.gambieter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:03:
Ik zie dat als negatief: de kans op een Barca-Real finale...
Idd dat heeft ook mijn voorkeur..... Geen Barcelona meer met dat irritante voetbal. Zal wel mensen over me heen krijgen dat Real dat ook is maar die zie ik liever dan Barca.ScSi schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:05:
[...]
Ik zie de finale eerder als: Bayern - Real. Het niveau waar Bayern op speelde dinsdag ll was fenomenaal.
Laten we s.v.p. kappen met die onzin. In elke ploeg uit Spanje en Italië zitten zuigers en aanstellers. Dat noemen ze daar gewoon "professioneel". Suarez is daar een bekend voorbeeld van maar ik vind Messi over het algemeen weer vrij collegiaal. Zo heb je dat bij Real ook.
Ik zie graag een Bayern-Juve finale. Een tijdje lang geen Spaanse vreemdelingenlegioenen lijkt me wel mooi.
Bekend en slecht voorbeeld. Een zuiger gaat in principe zelf niet over de schreef, Suarez welD-e-n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:14:
Laten we s.v.p. kappen met die onzin. In elke ploeg uit Spanje en Italië zitten zuigers en aanstellers. Dat noemen ze daar gewoon "professioneel". Suarez is daar een bekend voorbeeld van maar ik vind Messi over het algemeen weer vrij collegiaal. Zo heb je dat bij Real ook.
Yep, of een Italiaans. Maar die zien we minder vaak dan die Spaanse versies; noem het maar overexposure.
Vorig jaar lukte het niet dus Robben en co mogen hem wel weer winnen van mij dit jaar.
Ach iedereen heeft zijn voorkeur over welke ploeg en speelwijze hij het liefst ziet.
Ik zie het liefst Barca - Juve als finale, sec omdat ik een Barca fan ben.
Wel leuk om Bayern tegen te komen in de halve finale. Ga ervan uit dat Barca een beter niveau haalt dan in 2013, zeker met de vorm van de laatste weken.
Bayern daarintegen heeft de afgelopen wedstrijd gepiekt, maar zeker ook een flinke klap gehad tegen Porto uit, kan daarom niet zeggen dat Bayern even over Barca heen zal walsen.
Real - Juve hopen op beter voetbal dan afgelopen kwartfinales van de 2 teams.
Vorig jaar waren het leuke wedstrijden in de groepsfase.
Wel leuk om Bayern tegen te komen in de halve finale. Ga ervan uit dat Barca een beter niveau haalt dan in 2013, zeker met de vorm van de laatste weken.
Bayern daarintegen heeft de afgelopen wedstrijd gepiekt, maar zeker ook een flinke klap gehad tegen Porto uit, kan daarom niet zeggen dat Bayern even over Barca heen zal walsen.
[ Voor 4% gewijzigd door JPM85 op 24-04-2015 13:34 ]
Ik baal ook van deze loting... Ik had ook liever Bayern-Barcelona gezien als finale.Han schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:35:
Real Madrid - Juventus

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik had graag tegen Bayern gestaan in de finale. Een finale tegen Real Madrid zie ik Barcelona niet snel winnen... Real heeft een lekkere loting, gebeurt ze wel vakerJPM85 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:31:
Ach iedereen heeft zijn voorkeur over welke ploeg en speelwijze hij het liefst ziet.
Tuurlijk, als we de finale halen had ik hem ook liever tegen Bayern gehad (van de 3 clubs, toch de beste keus met Robben & Pep).Catorce schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:40:
[...]
Ik had graag tegen Bayern gestaan in de finale. Een finale tegen Real Madrid zie ik Barcelona niet snel winnen... Real heeft een lekkere loting, gebeurt ze wel vakerAls ik mijn geld ergens op in zou moeten zetten wordt het Bayern - Real Madrid in de finale. Alle hoop op Guardiola zodat Real Madrid niet de eerste ploeg wordt 'm twee keer op rij te winnen
Ik zie de kansen toch positief voor Barca, zeker omdat Bayern niet het voetbal speelt van 2013. Ze lijken zwakker achterin, zeker door de blessures. Javi Martinez was toen echt ongekend in de wedstrijden, die zal er nu niet bij zijn. Daarnaast is Messi terug in vorm, die toen de kwartfinale ervoor tegen PSG geblesseerd was geraakt.
Enige waar ik me zorgen over maak is het niveau van Barca in de wedstrijden dit jaar tegen Real, Sevilla (2e helft) & Valencia. Als Bayern deze wedstrijden goed analyseert, en Pep kennende zal dat zeker gebeuren, zijn er zeker zwakke punten te vinden bij Barca.
Ik gok een 2-0 thuis, en 3-1 uit.
ps. Leuke krachtmeting trouwens voor Ter Stegen. Keepen tegen Bayern, waar zijn voorbeeld staat.
[ Voor 4% gewijzigd door JPM85 op 24-04-2015 13:52 ]
Ik mag niet klagen over de loting als Real Madrid supporter, al had ik hem het liefst tegen Barca gehad.
Die spelen al 6 keer in een seizoen tegen elkaar, een keer wat anders is ook niet mis.
Ja dat klopt, maar ik wil onder geen beding de finale van Barcelona verliezen.dutchgio schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:04:
Die spelen al 6 keer in een seizoen tegen elkaar, een keer wat anders is ook niet mis.
Zat trouwens de laatste halve finales van Bayern terug te zoeken.
Ze treffen het niet echt qua loting
2011/2012: Real Madrid
2012/2013: Barcelona
2013/2014: Real Madrid
2014/2015: Barcelona
Ze treffen het niet echt qua loting
2011/2012: Real Madrid
2012/2013: Barcelona
2013/2014: Real Madrid
2014/2015: Barcelona
Barcelona is toch gewoon favoriet in de halve?? Bayern is MASH in het echie, Badstuber er ook alweer uit voor 3-4 maanden geloof ik en die begon net lekker te draaien en duidelijk het brein achterin. Alaba is lang niet op tijd terug, eigenlijk is alleen Boateng nog over als CD. Martinez is wel alweer aan het trainen sindskort ...
Porto was ook gewoon oerslecht/dom bezig in de eerste helft
Persoonlijk ben ik blij dat we Bayern op dit moment treffen, alleen staat er nog genoeg kwaliteit op het veld.apis29 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:35:
Barcelona is toch gewoon favoriet in de halve?? Bayern is MASH in het echie, Badstuber er ook alweer uit voor 3-4 maanden geloof ik en die begon net lekker te draaien en duidelijk het brein achterin. Alaba is lang niet op tijd terug, eigenlijk is alleen Boateng nog over als CD. Martinez is wel alweer aan het trainen sindskort ...
Ik heb in de wedstrijden tegen PSG/City niet het idee gehad dat Barca echt op de proef is gesteld, maar dit kan ook uitgelegd worden dat het de kracht is van Barca.
Ik zie het in ieder geval als voordeel dat we in het Camp Nou beginnen, zeker omdat er een aantal spelers van Bayern er dan net een wedstrijdje op hebben zitten, en waarschijnlijk nog ritme missen (Robben, Martinez, Ribery?, Alaba?, Benatia). In het Camp Nou is er meestal meer ruimte om te voetballen, en kans op overwinning toch groter. Dan ga je toch wel met een beter gevoel naar München.
Desondanks, Bayern staat niets voor niets in de halve finale.
Bayern weet ook goed achterstand om te zetten in toch doorgaanJPM85 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:45:
[...]
Persoonlijk ben ik blij dat we Bayern op dit moment treffen, alleen staat er nog genoeg kwaliteit op het veld.
Ik heb in de wedstrijden tegen PSG/City niet het idee gehad dat Barca echt op de proef is gesteld, maar dit kan ook uitgelegd worden dat het de kracht is van Barca.
Ik zie het in ieder geval als voordeel dat we in het Camp Nou beginnen, zeker omdat er een aantal spelers van Bayern er dan net een wedstrijdje op hebben zitten, en waarschijnlijk nog ritme missen (Robben, Martinez, Ribery?, Alaba?, Benatia). In het Camp Nou is er meestal meer ruimte om te voetballen, en kans op overwinning toch groter. Dan ga je toch wel met een beter gevoel naar München.
Desondanks, Bayern staat niets voor niets in de halve finale.
Barcelona is nou niet echt op de proef gesteld de voorgaande duels. Een verzwakt PSG zonder Zlatan is een wereld van verschil en Manchester City speelde als een kip zonder kop die eerste wedstrijd.
Bayern is zeker wel in staat om Barcelona pijn te doen als ze achterin op blijven letten, want voorin blijven ze levensgevaarlijk, maar die verdediging met nog steeds Mascherano als centrale verdediger
Alves die tegen Götze of Ribery mag gaan ballen en Alba die achter Robben aan mag rennen. Ik ben benieuwd, belooft een leuke wedstrijd te worden 
Die andere wedstrijd is ook een prachtig affiche, maar ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Een team wat vooral speelt om de nul te houden (Juve) tegen een team wat op de counter speelt.
Bayern is zeker wel in staat om Barcelona pijn te doen als ze achterin op blijven letten, want voorin blijven ze levensgevaarlijk, maar die verdediging met nog steeds Mascherano als centrale verdediger

Die andere wedstrijd is ook een prachtig affiche, maar ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Een team wat vooral speelt om de nul te houden (Juve) tegen een team wat op de counter speelt.
Verwijderd
Messi is samen met Busquets de grootste gluiperd van allemaal, als die z'n zin niet krijgt laat die zich ook wel kennen.D-e-n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:14:
http://video.sport1.nl/partner/player/vi/21362
De tering, dadelijk ga ik Ronaldo nog sympathiek vinden
Nette actie. Een aantal jaren terug deed hij ook zoiets. Tijdens de wedstrijd schoot hij een oude man tegen zijn gezicht. Hij voelt zich gelukkig niet te goed daarvoor.Niku schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:58:
http://video.sport1.nl/partner/player/vi/21362
C.Ronaldo is ook gewoon een hele nette betrokken kerel.Mosin schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:29:
[...]
Nette actie. Een aantal jaren terug deed hij ook zoiets. Tijdens de wedstrijd schoot hij een oude man tegen zijn gezicht. Hij voelt zich gelukkig niet te goed daarvoor.
Vaak genoeg dat hij iets voor zieke kinderen doet, leuke acties voor de minder bedeelden, en ook dit.
Voor de bühne ja... En dan vervolgens in de wedstrijd weer gewoon de prima voetballerina uithangen.JPM85 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:44:
[...]
C.Ronaldo is ook gewoon een hele nette betrokken kerel.
Vaak genoeg dat hij iets voor zieke kinderen doet, leuke acties voor de minder bedeelden, en ook dit.
Mij maak je weinig wijs over het gedrag van over een hele stoeterij aan paarden getilde 'stervoetballers'.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ADO kan zijn grote broer een stukje verderop, vanavond wel een hele goede dienst bewijzen
Het is een longshot, maar zou wel heel lekker zijn.
Tjonge jonge dat stadion van NAC is ook een verhaal
Totaal geen geld en al ernstige scheuren geconstateerd in 2013
Ik hoop dat dat maar goed afloopt, ik zou als club niet graag op mijn geweten willen hebben dat tig mensen door de tribune zakken
Totaal geen geld en al ernstige scheuren geconstateerd in 2013
Ik hoop dat dat maar goed afloopt, ik zou als club niet graag op mijn geweten willen hebben dat tig mensen door de tribune zakken
Alarm gaat af bij ADO en er word in 4 talen geroepen dat iedereen het stadion moet verlaten. Goed hard ook.
Iedereen blijft zitten
Zou toch eens echt wat zijn.
EDIT: Jaja, 1-0 in minuut 86
Iedereen blijft zitten
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 24-04-2015 21:47 ]
Mja, knappe overwinning. En safe, wat ze dacht ik al waren, maar blijkbaar was er twijfel, Ado zelf zei niks over veilig zijn op hun site afgelopen tijd.
Gunstig voor ons!PWM schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:53:
Alarm gaat af bij ADO en er word in 4 talen geroepen dat iedereen het stadion moet verlaten. Goed hard ook.
Iedereen blijft zittenZou toch eens echt wat zijn.
Bizar, heb de wedstrijd niet gezien maar Vitesse was toch een van de best spelende ploegen van de laatste tijd.. Terechte nederlaag?Sjah schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:32:
Mja, knappe overwinning. En safe, wat ze dacht ik al waren, maar blijkbaar was er twijfel, Ado zelf zei niks over veilig zijn op hun site afgelopen tijd.
Het zou toch zonde zijn als ie naar Rusland gaat, al kun je daar natuurlijk wel ontzettend veel verdienenDe zaakwaarnemer van Jordy Clasie, Wessel Weezenberg, is in Rusland om met Zenit Sint-Petersburg te praten over zijn cliënt. Dat meldde De Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen vrijdagavond in het praatprogramma Voetbal International. Clasie staat in de nadrukkelijke belangstelling van Zenit.
Sportief directeur Henk van Stee bevestigde donderdag in het Algemeen Dagblad dat de 23-jarige Clasie in beeld is bij de huidige koploper van de Premjer Liga: "De interesse is niet zo concreet dat wij ons hebben gemeld voor de speler, maar ik sluit niet dat zoiets nog gaat gebeuren. Dat hangt van allerlei ontwikkelingen af", aldus Van Stee
[ Voor 49% gewijzigd door Gynnad op 25-04-2015 07:40 ]
0-0 was wellicht iets terechter geweest (of eigenlijk 1-1 aangezien 2 geldige goals afgekeurd werden), maar onder de streep was ADO wel de iets betere.Gynnad schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 07:32:
[...]
Bizar, heb de wedstrijd niet gezien maar Vitesse was toch een van de best spelende ploegen van de laatste tijd.. Terechte nederlaag?
Vitesse leek nergens op.
Wie is ons?
In other news, El Ghazi krijgt een beetje praatjes helaas.
http://nu.nl/voetbal/4037...en-donderspeech-boer.html
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Want? Het artikel verder gelezen dan eerste alinea?Quad schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:00:
[...]
Wie is ons?
Ja want ze hebben minder gescoord dan de tegenstanderGynnad schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 07:32:
[...]
Bizar, heb de wedstrijd niet gezien maar Vitesse was toch een van de best spelende ploegen van de laatste tijd.. Terechte nederlaag?
Die eerste goal leek me ook wel geldig, maar de tweede? De commentator bij de samenvatting was er heilig van overtuigd dat het geen buitenspel was, de Vitesse-speler raakte immer de bal niet. Maar is de regel voor buitenspel niet dat je actief deelneemt aan het spel? De verdediger kopt de bal terug onder dreiging van een speler die buitenspel blijkt te staan. Hij heeft het spel beinvloed, ergo: hinderlijk buitenspel.PWM schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:24:
[...]
0-0 was wellicht iets terechter geweest (of eigenlijk 1-1 aangezien 2 geldige goals afgekeurd werden), maar onder de streep was ADO wel de iets betere.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Daar hebben ze hard aan gewerkt, Jorge Mendes en co. Alsnog goed dat hij het doet, maar het is best bijzonder om te zien hoe de mediamachine achter Real Madrid en Cristiano Ronaldo zijn imago heeft opgepoetst.Ramzzz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:59:
[...]
Voor de bühne ja... En dan vervolgens in de wedstrijd weer gewoon de prima voetballerina uithangen.
Mij maak je weinig wijs over het gedrag van over een hele stoeterij aan paarden getilde 'stervoetballers'.
Nu wordt zelfs Messi een gluiperd genoemd
Quad schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:00:
[...]
Wie is ons?
Ja, dat is dus het probleem"Ik voelde me alleen niet echt aangesproken. Ik ben elke dag met mezelf bezig
EDIT:
Viel me trouwens op dat de verslaggever na de wedstrijd de scheidsrechter aansprak met "Ed".
Meneer Janssen lijkt me een juiste aanpak.
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 25-04-2015 10:15 ]
Ik heb de beelden eens teruggezien. En die goal van Kramer is terecht afgekeurd. Als je goed kijkt staat Kramer toch net aan buitenspel.
Djuricic staat buitenspel als de pass gegeven wordt bij de afgekeurde goal van Vitesse en de man die de eigen goal maakt kopt die bal voor het hoofd van Djuricic weg (anders had hij vrij voor de keeper gestaan. Neemt Djuricic dan niet gewoon deel aan het spel en is het afkeuren van die goal wegens buitenspel niet gewoon terecht?
Ik ben het wel eens met 'Ed'
:
http://foxsports.nl/video...strafbaar-buitenspel.html
Djuricic staat buitenspel als de pass gegeven wordt bij de afgekeurde goal van Vitesse en de man die de eigen goal maakt kopt die bal voor het hoofd van Djuricic weg (anders had hij vrij voor de keeper gestaan. Neemt Djuricic dan niet gewoon deel aan het spel en is het afkeuren van die goal wegens buitenspel niet gewoon terecht?
Ik ben het wel eens met 'Ed'
http://foxsports.nl/video...strafbaar-buitenspel.html
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015