[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.231 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja, dus. Dat dacht ik al. Compleet verkeerd geïnterpreteerd door de NOS-verslaggever.

En dat andere interview dan:
Pröpper: Gelijkspel had verdiend geweest
Ik heb een bloedhekel aan het hele idee van "(on)verdiend gewonnen/verloren". Tenzij er sprake was van een overtreding bij het winnende doelpunt of als het winnende doelpunt onterecht is afgekeurd, is winst/verlies altijd terecht. Het doel van het spelletje is vaker scoren, niet veldoverwicht of kansen creëren. Dus ik al licht geïrriteerd dat interview aanzetten, blijkt dat Pröpper dat helemaal niet zegt 8)7 De interviewer vraagt het en Pröpper zegt dat hij dacht dat ze wel een gelijkspel weg hadden kunnen slepen. Not quite the same.

De journalistiek gaat weer lekker :N

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Mede door deze eigen goal van FC Oss hebben wij gisteren de periode niet gewonnen.
Iets in mij zegt dat dit niet per ongeluk was..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cbHKpZV2sdI]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit gaat inderdaad echt nergens over. Los van het feit dat het eventueel mogelijk zou kunnen zijn dat hij het niet expres doet dan vraag ik me wel af hoe het kan dat zo iemand niet even nadenkt en de bal enigszins normaal terugspeelt. Dit is gewoon een geplaatst schot op goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
wsLy schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:46:
Mede door deze eigen goal van FC Oss hebben wij gisteren de periode niet gewonnen.

[video]
Als er een Tweaker hier ergens is die goed kan verdedigen, dan zou ik gauw solliciteren daar. In dit geval (met alle respect) stamp je maar gewoon de speler mee omver. Hij schiet hem ook (lijkt net zo) bewust en perfect in het netje.

Dit doe je niet als je gefocust bent en weet wat je taak is.

Heeft iemand dat filmpje gezien van Kyle Walker? Zijn hond doet iets bij zijn vriendin. Als je het echt wilt zien, dan vertel ik wel dat het ongelofelijk smerig is.

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 25-04-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

[video]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:52
Mosin schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:11:
[...]
Heeft iemand dat filmpje gezien van Kyle Walker? Zijn hond doet iets bij zijn vriendin. Als je het echt wilt zien, dan vertel ik wel dat het ongelofelijk smerig is.
:r
What. The. Fuck.

Nou 'lateef'. Als je er bent. Dit is pas naast de realiteit leven.
Eigenlijk is het nog vreemder dat zo'n filmpje op het wereldwijde web terecht komt. Maar dat is normaal tegenwoordig. Elk intern geheugen van telefoons tegenwoordig staat gevuld met naaktfoto's en filmpjes (en nog vreemdere dingen zoals meneer Walker dus laat zien (nogmaals :r)) van de bezitters van de telefoon.

What a time to be alive :P

Edit: Waarschijnlijk zijn dit Kyle Walker en zijn vriendin helemaal niet. Storm in een glas water.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 25-04-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

[video]
Want anders had FC Eindhoven niet gewonnen?
Het mislopen van een periode komt niet enkel door de laatste wedstrijd of een actie van één speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:10

[video]
Lijkt me inderdaad vrij bewust, Denk dat als hij hem zo nog 100x raakt dat hij er 99x zo in vliegt.. :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
'Waarschijnlijk' niet Kyle Walker = helemaal niet KW of z'n wag ....

Oja, :P

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/25g47f8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Heracles binnen een half uur op een 0:2 voorsprong in Breda en met ook GAE op achterstand zouden ze na deze speelronde zo goed als veilig zijn. Toch eel verrassend als je het begin van het seizoen zag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:54
Hopelijk verliest Excelsior gewoon van Psv, anders is er al helemaal weinig om voor te spelen die laatste 2 dagen (die fijn allemaal op zondag dezelfde tijd zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Sjah schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:34:
Hopelijk verliest Excelsior gewoon van Psv, anders is er al helemaal weinig om voor te spelen die laatste 2 dagen (die fijn allemaal op zondag dezelfde tijd zijn).
2-1 voor excelsior nu.

Overigens de penalty was op het randje, maar denk ik wel terecht. Immer blokkeerde hij gewoon de bal. Maar de gele kaart snap ik niet echt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PSV doet toch wat het verplicht is. 2-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

En daarom is PSV dus kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Fleximex schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:56:
[...]
Nou 'lateef'. Als je er bent. Dit is pas naast de realiteit leven.
I'm there :| |:( 8)7 (bij gebrek aan een gepastere smiley)

nee, het rekikik verhaal is hier, mede door mijn toedoen, iets te veel opgeblazen en dit staat natuurlijk, als dit echt Walker zijn vriendin zou zijn, buiten iedere proportie (ik vraag me sowieso af of dit wel legaal is, tot voor kort was Nederland één van de laatste West-Europese landen waar bestialiteiten legaal waren) 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:52
Laten we toch hopen dat hij het niet is, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:36

St@m

@ Your Service

Ik moest even googelen wie Kyle Walker is.. Blijkt gewoon dat jullie allemaal in het verkeerde topic zitten.. Wel een geil gilmpje :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Het is trouwens niet zijn vriendin, maar een zekere Abbey Farmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo al richting het stadion. Wie heeft toch verzonnen in de provincie Groningen een stad te bouwen :?

Anyway, hopelijk een beslissende wedstrijd (winnen is klaar), maar door ADO is de druk er al een beetje af.

EDIT: mmm, winnen niet helemaal klaar, als AZ zijn wedstrijden wint

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 26-04-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:46:
Zo al richting het stadion. Wie heeft toch verzonnen in de provincie Groningen een stad te bouwen :?

Anyway, hopelijk een beslissende wedstrijd (winnen is klaar), maar door ADO is de druk er al een beetje af.

EDIT: mmm, winnen niet helemaal klaar, als AZ zijn wedstrijden wint
Nou wat is Nederland toch een groot land he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Men had Rotterdam ook wat dichter bij Groningen kunnen bouwen. Groningen is ca. 250 jaar eerder ontstaan. Beetje eigen schuld dus van de Rotterdammers.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
argro schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:59:
Men had Rotterdam ook wat dichter bij Groningen kunnen bouwen. Groningen is ca. 250 jaar eerder ontstaan. Beetje eigen schuld dus van de Rotterdammers.
_/-\o_

Groningen > Rotterdam all day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ben ik de enige die de handsbal bij PSV van gisteren weer eens totaal geen handsbal vond? Hij draaide zijn armen juist weg van de kant waaruit geschoten werd, dit is totaal geen 'hand naar de bal' maar juist 'bal naar de hand'.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:58
bwerg schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:58:
Ben ik de enige die de handsbal bij PSV van gisteren weer eens totaal geen handsbal vond? Hij draaide zijn armen juist weg van de kant waaruit geschoten werd, dit is totaal geen 'hand naar de bal' maar juist 'bal naar de hand'.
Ik vond het wel hands, de arm blokkeerde de baan van de bal. Ik vond het daarentegen geen gele kaart, maar de penalty vond ik wel terecht.

Hij draaide weg van de bal, maar als zijn arm er niet 'was geweest' was de bal richting het doel gegaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Hompu op 26-04-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:27
TheBleeder schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:34:
[...]

Ik vond het wel hands, de arm blokkeerde de baan van de bal. Ik vond het daarentegen geen gele kaart, maar de penalty vond ik wel terecht.

Hij draaide weg van de bal, maar als zijn arm er niet 'was geweest' was de bal richting het doel gegaan.
Dan is het dus geen hands als je er zo naar kijkt, de bal ging dus naar de hand en niet de hand naar de bal. Isimat kan niet zijn arm eraf zagen. Ook is het volgens mij geen penalty. Ik dacht namelijk dat Isimat hands maakte net buiten de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ach, dit soort beslissingen vallen ook vaak genoeg in het voordeel van de andere partij. You win some...

Vanmiddag PEC-Ajax. Ben benieuwd, kan alle kanten op.

[ Voor 21% gewijzigd door Aghanim op 26-04-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Je zou maar een seizoenkaart hebben van Dordt en dan naar Dordt - Cambuur moeten kijken. Serieus, ik heb het een half uur geprobeerd, écht geprobeerd, maar op een gegeven moment begon ik allerlei rare verschijnselen te krijgen, dus heb ik het noodgedwongen af moeten zetten. Ga even een uurtje liggen, hopelijk knap ik straks een beetje op bij die andere wedstrijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bij Ajax? Good luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kom kom, PEC speelt leuk voetbal dit seizoen :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

TheBleeder schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:34:
[...]

De regels zijn er redelijk expliciet over dat dat niet uitmaakt, vandaar dat ik het zo irritant vindt dat scheidsrechters ook al met die redenering meegaan. :p Voetbal is me net wat té pragmatisch, als de scheids of voetbalbond gewoon zin heeft in een eigen draai aan de regels dan doen ze dat... Honderd keer liever de scheidsen van hockey of rugby (oke, behalve dan het 'aangeschoten voet'-gedeelte van hockey :+).

Hands = hand naar de bal, en anders niet. Als de bal naar de hand gaat faalt de schutter gewoon, als je tegen iemands hoofd of rug schiet heb je ook gewoon pech.

[ Voor 51% gewijzigd door bwerg op 26-04-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Al aangekomen, voordeel van eigen vervoer :p Mooi stadion, petje af (wel eens geweest met finale Oranje onder 19).

Zit in thuisvak, maar hoor meer Rotterdams dan Gronings :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 08-10 16:42
Niet onverwachte, wel opvallende opstelling van Ajax.

Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Viergever; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Fischer, Andersen.

Lijkt er dan op dat zowel Boilesen en Kishna als van Rhijn gepasseerd/verkocht gaan worden volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je wilt verkopen, stel je ze toch juist op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:57:
Als je wilt verkopen, stel je ze toch juist op?
Nee, De Boer heeft meermaals aangegeven dat de laatste wedstrijden de opstelling voor volgend seizoen is (minus eventuele aankopen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Daarom ook "hopelijk". Ach, gelukkig hebben we nog een paar leuke wedstrijden uit het buitenland, dus komt wel goed. :+

Vanochtend trouwens even MOTD zitten kijken en we hebben het vaak over Engeland, maar ik weet niet of je Burnley - Leicester en Palace - Hull hebt gezien, maar daar word je dus echt niet vrolijk van. Wat was dat slecht! Vooral Burnley - Leicester. Dat was net zoiets als Dordt - Cambuur. :X
Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:54:
Niet onverwachte, wel opvallende opstelling van Ajax.

Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Viergever; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Fischer, Andersen.

Lijkt er dan op dat zowel Boilesen en Kishna als van Rhijn gepasseerd/verkocht gaan worden volgend seizoen :)
Zijn niet echt de volgende Van der Vaartjes, Sneijdertjes en De Jongs als je dat zo ziet, maar ja we blijven hopen. :'(

[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 26-04-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
chim0 schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:05:
[...]

Daarom ook "hopelijk". Ach, gelukkig hebben we nog een paar leuke wedstrijden uit het buitenland, dus komt wel goed. :+

Vanochtend trouwens even MOTD zitten kijken en we hebben het over Engeland, maar ik weet niet of je Burnley - Leicester en Palace - Hull hebt gezien, maar daar word je dus echt niet vrolijk van. Wat was dat slecht! Vooral Burnley - Leicester. Dat was net zoiets als Dordt - Cambuur. :X
Da's in elke competitie zo. In de Serie A, PL, BL of PD zijn de nummers 10-18/20 gewoon net zo slecht als de 10-18 in de Eredivisie. Een Paderborn, Burnley, Cordoba of Parma zou hier ook gewoon degraderen.
Het verschil zit alleen in de topteams, die zijn in de grote competities veel sterker dan de topteams in de Eredivisie.
Zijn niet echt de volgende Van der Vaartjes, Sneijdertjes en De Jongs als je dat zo ziet, maar ja we blijven hopen.
Och ben allang blij dat de backs is zijn veranderd, Van Rhijn en Boilesen kon echt niet meer.
Tete is geen slechte speler en als Fischer z'n oude niveau haalt is dat ook weer prima, Klaassen is natuurlijk ook een speler met veel potentieel.
Volgend seizoen Fischer links en Milik in de spits. Dan een routinier halen in de verdediging. Goede linksback erbij en we doen gewoon weer mee voor het kampioenschap. Vervanger voor Serero is al binnen in de vorm van Gudelj.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 26-04-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
PEC doet het altijd goed tegen Ajax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:09:
[...]

Da's in elke competitie zo. In de Serie A, PL, BL of PD zijn de nummers 10-18/20 gewoon net zo slecht als de 10-18 in de Eredivisie. Een Paderborn, Burnley, Cordoba of Parma zou hier ook gewoon degraderen.
Het verschil zit alleen in de topteams, die zijn in de grote competities veel sterker dan de topteams in de Eredivisie.
Weet ik, maar dit was wel heel erg.
[...]

Och ben allang blij dat de backs is zijn veranderd, Van Rhijn en Boilesen kon echt niet meer.
Tete is geen slechte speler en als Fischer z'n oude niveau haalt is dat ook weer prima, Klaassen is natuurlijk ook een speler met veel potentieel.
Volgend seizoen Fischer links en Milik in de spits. Dan een routinier halen in de verdediging. Goede linksback erbij en we doen gewoon weer mee voor het kampioenschap. Vervanger voor Serero is al binnen in de vorm van Gudelj.
Het klinkt in ieder geval prachtig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:17:
[...]

PEC doet het altijd goed tegen Ajax ;)
Ben benieuwd, denk dat met deze opstelling met een gretige Fischer en Klaassen weer op rechts wel eens een heel ander Ajax dan de afgelopen weken te zien zal zijn.
Hoop het in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Allemachtig wat een zaadpot, Dordrecht tegen Cambuur :X Echt niet om aan te gluren. Hopelijk is de rest van de middag beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
RoD schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:20:
Allemachtig wat een zaadpot, Dordrecht tegen Cambuur :X Echt niet om aan te gluren. Hopelijk is de rest van de middag beter.
Haha erg he... en dat is dan prof voetbal chim0 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2" :D

Maar jij hebt hem serieus afgekeken? Petje af, hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
chim0 schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:22:
[...]

Haha erg he... en dat is dan prof voetbal chim0 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2" :D

Maar jij hebt hem serieus afgekeken? Petje af, hoor! _/-\o_
Ik heb af en toe even mijn aandacht elders gehad, maar zo goed als volledig gekeken ja. Ach, gisteren zat ik bij Heerenveen in het stadion en dat was ook huilen. Wel nog iets beter dan vandaag, overigens. Dusja, ik ben aardig bezig met zelfkastijding :+

Gelukkig kan er om 14:30 geschakeld worden tussen wedstrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 08:25
Nou voorlopig doet die alternatieve opstelling Ajax geen goed. Wat een draak van een wedstrijd. En dan zit ik amper 10 minuten te kijken....

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Tegen de verhouding maar toch 0-1 voor Feyenoord. Vlak daarvoor liet Nelom weer zien dat hij totaal ongeschikt is als linksback van een topclub. Hopelijk krijgt Woudenberg volgend seizoen een kans van Gio en anders moet er een ander gehaald worden.

Higler is ook lekker volgens het boekje aan het fluiten. Lekker alles afkappen en geel geven. Wat een drama is die vent zeg :')

[ Voor 20% gewijzigd door CR1691 op 26-04-2015 15:13 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Maverick schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:58:
Nou voorlopig doet die alternatieve opstelling Ajax geen goed. Wat een draak van een wedstrijd. En dan zit ik amper 10 minuten te kijken....
Ondanks dat er veel fouten worden gemaakt zit er wel meer gretigheid in het spel van Ajax. Iets wat lange tijd mistte. Vind op dit moment Serero en Andersen erg zwak spelen, vooral Andersen heeft toch een flink aantal kansen verprutst.
Snap niet dat bij afwezigheid van Milik niet gewoon Zivkovic in de spits staat met Fischer op links.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 26-04-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aardig open wedstrijd PEC-Ajax. Becker zat er nog het dichtste bij, hoop zo dat een oud-Ajacied namens Zwolle het verschil gaat maken :+ Verder kan Lukoki sprinten en uit op welke positie op het veld, maar voorzetten geven ho maar. Speelde wel mooi drie Ajacieden uit in de 16 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Joosie200 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:21:
Aardig open wedstrijd PEC-Ajax. Becker zat er nog het dichtste bij, hoop zo dat een oud-Ajacied namens Zwolle het verschil gaat maken :+ Verder kan Lukoki sprinten en uit op welke positie op het veld, maar voorzetten geven ho maar. Speelde wel mooi drie Ajacieden uit in de 16 :D
Becker is geen oud-Ajacied maar van Ajax gehuurd. Verder is alleen Lukoki ex-Ajax volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:24:
[...]

Becker is geen oud-Ajacied maar van Ajax gehuurd. Verder is alleen Lukoki ex-Ajax volgens mij :?
Hoe dan ook, genoeg bij PEC in het team die Ajax-roots hebben, des te leuker om die nu te zien scoren >:)

De terechte 1-0, met dank aan een voorzetje van Ryan Thomas op Drost die hem er van de zijkant netjes intrapt _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 26-04-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:26:
[...]

Hoe dan ook, genoeg bij PEC in het team die Ajax-roots hebben, des te leuker om die nu te zien scoren >:)
Drost heeft geen Ajax verleden volgens mij, maar hij zit er goed in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:37:
[...]

Drost heeft geen Ajax verleden volgens mij, maar hij zit er goed in! ;)
Eens, zie edit :+ Maar hey, die goal is er niet minder om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:24:
[...]

Warner Hahn heeft ook 4 seizoenen bij Ajax gezeten, was zelfs een tijdje 3e keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Gadverdamme wat een stelletje kleuters bij Groningen zeg. Gaan als een stelletje gewillige juffrouwen naar de grond om kaarten aan te naaien. Laat PEC de beker maar winnen volgende week.

Boula krijgt rood voor 'slaan' maar Hateboer niks voor 'natrappen'. Inconsequente zak hooi die Higler.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
*knip* doe eens normaal Van der Hoorn kopt overduidelijk de bal over de achterlijn.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 16:24 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:21:
Van der Hoorn kopt overduidelijk de bal over de achterlijn.
Was geen corner nee, maar de scheids ziet niet wat wij zien... Waij hadden ook de herhaling in slowmotion nodig?

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:21:
Van der Hoorn kopt overduidelijk de bal over de achterlijn.
Wel typerend hoe Ajax op zo'n manier toch nog langszij komt :X Compleet in Ajax-style toch nog een puntje meepakken :F Anders gezegd, waar is die videoref als je hem nodig hebt ;w

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 26-04-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat maakt niks uit. Als het andersom zo is hoor je net zo goed iedereen klagen. Er zijn ook nog assistenten die dat moeten zien. Komop zeg, het was niet moeilijk te zien. Lucky Ajax helaas.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leek wel ballet voor kleine meisjes op het einde. Wat een kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:23:
Dat maakt niks uit. Als het andersom zo is hoor je net zo goed iedereen klagen. Er zijn ook nog assistenten die dat moeten zien. Komop zeg, het was niet moeilijk te zien. Lucky Ajax helaas.
Ik zeg toch ook niks over het klagen :? Alleen over je reactie richting de scheids.

Verder lucky Ajax ja, al het HELE seizoen :D *zucht*

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 26-04-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:23:
Andersom was het net zo goed onverdiend en zeer geflatteerde manier dat PEC zou winnen. Legio aan kansen, maar afmaken ho maar. Dan houd je Ajax wel erin en zij hebben nu eenmaal een handje ervan out of the blue langszij te komen laat in de tweede helft helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Vos schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:24:
[...]

Ik zeg toch ook niks over het klagen :? Alleen over je reactie richting de scheids.
Klopt, maar hij hoort zo'n beslissing niet te maken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:25:
[...]

Klopt, maar hij hoort zo'n beslissing niet te maken.
Echt niet? Dacht dat in de spelregels stond dat dat wel hoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:26:
[...]

Echt niet? Dacht dat in de spelregels stond dat dat wel hoort :+
Staat wel in het spelregelboek van de KNJB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Joosie200 schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:25:
[...]

Andersom was het net zo goed onverdiend en zeer geflatteerde manier dat PEC zou winnen. Legio aan kansen, maar afmaken ho maar. Dan houd je Ajax wel erin en zij hebben nu eenmaal een handje ervan out of the blue langszij te komen laat in de tweede helft helaas.
Voor de resultaten of PEC europe in gaat maakt het gelukkig niet zoveel uit, want ze gaan sowieso playoffs spelen of de groepsfase van de Europa League in. Het is wel zuur om gelijk te spelen na de enorme kansen op de 2-0 (en de 1-0 ook toen het 0-0 was).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:28:
[...]

Voor de resultaten of PEC europe in gaat maakt het gelukkig niet zoveel uit, want ze gaan sowieso playoffs spelen of de groepsfase van de Europa League in. Het is wel zuur om gelijk te spelen na de enorme kansen op de 2-0 (en de 1-0 ook toen het 0-0 was).
Klopt, maar die 1-0 behouden had gescheeld, had je Groningen op de ranglijst iig op afstand gehouden. Je moet niet wedden op 1 paard, dat je wel even die beker prolongeert. Dus eerst maar veilig stellen dat je no matter what playoffs veilig stelt, met de beker zeker zijn van groepsfase is puur de kers op de taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit nu in lounge ff beelden te kijken. Kaarten aannaaien 2.0 van groen wit. Wel dom er in mee te gaan.

Punt hebben we helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Joosie200 schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:29:
[...]

Klopt, maar die 1-0 behouden had gescheeld, had je Groningen op de ranglijst iig op afstand gehouden. Je moet niet wedden op 1 paard, dat je wel even die beker prolongeert. Dus eerst maar veilig stellen dat je no matter what playoffs veilig stelt, met de beker zeker zijn van groepsfase is puur de kers op de taart.
Als Groningen de beker zou winnen, dan wordt de volgende plek op de ranglijst een rechthebbende van de playoffs. Dat is PEC sowieso (stel dat Groningen PEC nog voorbij gaat), omdat Cambuur dat gat op doelsaldo nooit kan dichten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Leuke wedstrijd Groningen - Feyenoord, alleen Feyenoord had rustig mogen winnen. Ze stonden zo vaak op de 16 en niemand die schiet. Willen ze de bal in de goal lopen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:31:
[...]

Als Groningen de beker zou winnen, dan wordt de volgende plek op de ranglijst een rechthebbende van de playoffs. Dat is PEC sowieso (stel dat Groningen PEC nog voorbij gaat), omdat Cambuur dat gat op doelsaldo nooit kan dichten.
Dat is ook weer zo. Nu ja, blijft gewoon zonde om zo 2 punten te verliezen. Op naar de kuip, weekje later Euroborg en dit seizoen iig netjes afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mosin schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:32:
Leuke wedstrijd Groningen - Feyenoord, alleen Feyenoord had rustig mogen winnen. Ze stonden zo vaak op de 16 en niemand die schiet. Willen ze de bal in de goal lopen ofzo :?
Ze hadden inderdaad goal vrees. Meerdere kansen weggegooid. Hopen dat Twente wint, anders komt AZ dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Joosie200 schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:34:
[...]

Dat is ook weer zo. Nu ja, blijft gewoon zonde om zo 2 punten te verliezen. Op naar de kuip, weekje later Euroborg en dit seizoen iig netjes afsluiten :)
Inderdaad heel zonde. Hopen dat PEC ook weer goed speelt en de beker wint :-)
Van te voren had ik een punt prima gevonden tegen Ajax, maar gezien de wedstrijd een teleurstelling.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:20
PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:31:
Zit nu in lounge ff beelden te kijken. Kaarten aannaaien 2.0 van groen wit. Wel dom er in mee te gaan.

Tja, die hebben Spaans voetbal gekeken I guess. Past wel weer lekker in het seizoen van Feyenoord om dit soort potjes niet gewoon te winnen. Wat die Rutten in hemelsnaam dacht toen hij die opstelling maakte mag ook een raadsel heten. Ik hoop dat Gio het roer omgooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mosin schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:32:
Welkom bij het Feyenoord van seizoen 14/15 ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja Twente is weer hopeloos aan het verliezen van AZ. Die 3e plek komt nog in gevaar ook voor Feyenoord. Tegen Vitesse MOET er dus gewonnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leon Zwiers schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:08:
Tja Twente is weer hopeloos aan het verliezen van AZ. Die 3e plek komt nog in gevaar ook voor Feyenoord. Tegen Vitesse MOET er dus gewonnen worden.
Als feyenoord van vitesse verliest zit het er dik in dat feyenoord dan 4de staat met maar 2 punten voorsprong op vitesse :X
Week daarna uit tegen pec en feyenoord kan zomaar nog als 5de eindigen.

[ Voor 21% gewijzigd door Krukar op 26-04-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Krukar schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:09:
[...]

Als feyenoord van vitesse verliest zit het er dik in dat feyenoord dan 4de staat met maar 2 punten voorsprong op vitesse :X
Week daarna uit tegen pec en feyenoord kan zomaar nog als 5de eindigen.
Nu je het zegt ja 8)7 . Laat het maar snel voorbij zijn, dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:13:
Nu je het zegt ja 8)7 . Laat het maar snel voorbij zijn, dit seizoen.
Dan heeft Feyenoord het aan zich zelf te danken.... Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe de situatie rondom Rutte verlopen is. Je streeft er als club toch naar om de rust te bewaren tot het eind van het seizoen? Als zes wedstrijden voor het eind van het seizoen al bekend wordt dat de trainer vertrekt, dan kan dat onmogelijk goed zijn voor de hierarchy en balans in het elftal. Zoiets beslis je aan het eind van het seizoen, helemaal als je van mening bent dat je de opvolger al in huis hebt. Ik kan er prima mee leven wanneer Feyenoord nog afzakt naar plek 4 of 5.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:54:
[...]

Dan heeft Feyenoord het aan zich zelf te danken.... Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe de situatie rondom Rutte verlopen is. Je streeft er als club toch naar om de rust te bewaren tot het eind van het seizoen? Als zes wedstrijden voor het eind van het seizoen al bekend wordt dat de trainer vertrekt, dan kan dat onmogelijk goed zijn voor de hierarchy en balans in het elftal. Zoiets beslis je aan het eind van het seizoen, helemaal als je van mening bent dat je de opvolger al in huis hebt. Ik kan er prima mee leven wanneer Feyenoord nog afzakt naar plek 4 of 5.
Het is het risico als je Rutten in huis haalt dat dit gebeurd. Het seizoen mag als verloren worden beschouwd. Maar goed, het kan een heule partij erger ( Twente )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mwah, zo erg 'verloren' is het seizoen voor Feyenoord toch niet? Het is al ruim de helft van de competitie duidelijk dat plek 1 en 2 er (zeer waarschijnlijk) niet in zitten en ze staan op de hoogst haalbare plek momenteel. Gezien het feit dat Feyenoord al even geen kampioen is geworden is het ook niet zo dat dit jaar geen kampioen worden ineens een drama is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Winnen thuis van Go Ahead, en je kon je vakantie plannen. Nu met het mes op de keel over 2 weken. Ze doen het zelf.

Rutten is een domme keuze geweest, maar het is wat makkelijk om die nu de schuld te geven.Er geven veel spelers gewoon niet thuis.

Kijkend naar het voetbal, hadden Feyenoord en Ajax op 4 en 5 mogen staan inmiddels.

EDIT:

Gudelj krijgt 2x geel ipv 2x rood.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 26-04-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:03:
Kijkend naar het voetbal, hadden Feyenoord en Ajax op 4 en 5 mogen staan inmiddels.
Wie hadden er dan op plek 2 moeten staan? ;)

Natuurlijk had het qua budget verhouding en reputatie beter gemoeten, maar het is Het nou niet zo dat de huidige 4, 5 of 6 meer aanspraak maakt op meer. Wellicht voor plek 3, maar dan houdt het echt op. Een Vitesse, PEC of AZ op plek twee?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op basis van voetbal zou ik Vitesse zeker op plek 2 gunnen (op basis van de club, helemaal niet :p )

Ze spelen, behalve vrijdag, erg goed. Ook in het begin van het seizoen speelden ze beter voetbal dan iedereen, maar zat alles tegen (kijk Ajax-Vitesse nog eens).

Ja, Vitesse staat veel te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
de ME heeft blijkbaar moeten ingrijpen bij Twente?

http://www.telegraaf.nl/t..._stadion_FC_Twente__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die ME staat er sowieso. Ziet niet direct iets vreemds. Wellicht even preventief een cordon gemaakt?

EDIT:
In Enschede is de ME in actie gekomen tegen ongeveer duizend fans van FC Twente die zich dreigend hadden opgesteld bij de hoofdingang van het stadion. De politie voerde met honden en paarden een paar charges uit om de supporters tot bedaren te brengen.
Mwah. Blijkbaar een groep die niet weg wilde. Hoort niet, maar lijkt me verder ook niet echt nieuws.

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 26-04-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In bijvoorbeeld Amsterdam zou zoiets 'normaal' zijn bij de risico wedstrijden en zie je er in de media niets van terug. Nu wordt het weer uitvergroot en in verband gebracht met de situatie daar.

ME is inderdaad vrijwel altijd aanwezig danwel staat paraat om in te grijpen, zo bijzonder is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens verklapte Ron Jans bij Lang de Lijn dat, na een onderhoud met Wimlex en Maxima gisteren, hij voor Ajax is, en zij voor Feyenoord. Op zich natuurlijk niets geks, aangezien zij toch de leuke van de 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:14:
Overigens verklapte Ron Jans bij Lang de Lijn dat, na een onderhoud met Wimlex en Maxima gisteren, hij voor Ajax is, en zij voor Feyenoord. Op zich natuurlijk niets geks, aangezien zij toch de leuke van de 2 is.
Dat is nieuws voor mij... ik ben vroeger meerdere keren op de slaapkamer van Willem-Alexander geweest en daar hing toen ('92-'95) Feyenoord vlaggetjes en posters. Wellicht jeugdige ontwetenheid en nu volwassen verstand, maar zeer opmerkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 22:44

Kaarten die Feyenoord zichzelf aangenaaid heeft natuurlijk, Groningen wilde het best netjes spelen, maar als Manu en Achabar steeds de stervende zwaan menen te moeten spelen, dan kan ik er wel wat meer mee leven dat 'mijn' spelers ook dergelijk gedrag willen vertonen.
Grappig dat ze dan bij Feyenoord direct zo vreselijk over de rooie gaan. :+ 8)

En wat is die Richards een geweldenaar zeg, echt zo'n bloedhond, hele tijd van die geniepige vervelende dingetjes en maar uitlokken. Zo'n speler die door elke tegenstander gehaat wordt, maar die je bij je eigen ploeg dan weer geweldig vindt. :D Zo'n type Danny Buijs.

Verder wel aardig potje voor mijn gevoel, jammer dat de kans van Bacuna er niet in ging, maar ik denk dat wij dan teveel hadden gekregen. 1-1 prima afspiegeling, met iets meer neiging naar Feyenoord voor de winst.

[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 26-04-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:25:
Op basis van voetbal zou ik Vitesse zeker op plek 2 gunnen (op basis van de club, helemaal niet :p )

Ze spelen, behalve vrijdag, erg goed. Ook in het begin van het seizoen speelden ze beter voetbal dan iedereen, maar zat alles tegen (kijk Ajax-Vitesse nog eens).

Ja, Vitesse staat veel te laag.
Mee eens, maar ik gun het Vitesse gewoon niet.
Zonder dat ik nu iemand tegen zijn/haar schenen wil schoppen. Maar bij Ajax noemen ze het publiek kritisch, maar het zit wel meestal vol. Iets wat bij Vitesse zelfs niet is toen ze nog bijna bovenaan stonden ( paar jaar geleden ).

Het is gewoon geen voetbalstad en dat zal het ook niet worden.

AZ gun ik het dan wel weer hopelijk halen ze het dit jaar ook. Die spelen namelijk altijd om te winnen in tegestelling tot bv Twente en PSV in de EL vorig jaar. Jammer dat de KNVB daar erg lastig in kan ingrijpen. Want PSV verdiend de CL niet dit jaar, al is het maar vanwege de opzettelijke wanvertoning in Europa de laatste jaren.

(wat overigens niet wil zegen dat ze niet terecht kampioen zijn geworden dat is weer iets anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:34:
[...]

Ze hadden inderdaad goal vrees. Meerdere kansen weggegooid. Hopen dat Twente wint, anders komt AZ dichtbij.
Pff ja, dat zullen ze geweten hebben.
Afvalzak schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:01:
[...]

Welkom bij het Feyenoord van seizoen 14/15 ;)
Er zijn veel meer teams die dat doen, alleen was het deze keer wel extreem. Gladbach - Wolfsburg naar mijn mening hetzelfde. Daar schoten ze alleen nog iets vaker van afstand.
Herrmann begint trouwens lekker te voetballen, ook nu tegen top clubs! Geweldige voetballer vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:14:
Iets met vrouwen en geen verstand van voetbal. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:03:
Iets met vrouwen en geen verstand van voetbal. >:) :P
Meer iets dat het koningskoppel geen partij mag kiezen, en WimLex de eerste keuze aan Maxima liet. En toen zat hij opgescheept met Ajax :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Kevinp schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:08:
[...]

Mee eens, maar ik gun het Vitesse gewoon niet.
Zonder dat ik nu iemand tegen zijn/haar schenen wil schoppen. Maar bij Ajax noemen ze het publiek kritisch, maar het zit wel meestal vol. Iets wat bij Vitesse zelfs niet is toen ze nog bijna bovenaan stonden ( paar jaar geleden ).
Ik zal het nog een keer zeggen: Vitesse heeft een relatief groot stadion, vergeleken met het aantal inwoners in de stad/regio. Bij de bouw is er ook rekening gehouden met het geven van concerten, i.t.t. de meeste andere stadions (alleen de kuip en de arena verder?). Dat er veel lege stoelen zijn zegt dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Boularouz zou toch beter moeten weten in de nadagen van z'n carrière.
Zou zomaar z'n laatste wedstrijd geweest kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
dutchgio schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:08:
In bijvoorbeeld Amsterdam zou zoiets 'normaal' zijn bij de risico wedstrijden en zie je er in de media niets van terug.
Normaal? Ik heb meerdere jaren een seizoenskaart gehad maar ingrijpen van de ME heb ik eigenlijk sporadisch meegemaakt. En geloof me, voor de meeste "normale" supporters is dat echt niet normaal ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:32:
[...]

Boularouz zou toch beter moeten weten in de nadagen van z'n carrière.
Zou zomaar z'n laatste wedstrijd geweest kunnen zijn.
Vanzelfsprekend. Hij had er helemaal niet moeten staan, en linksom of rechtsom, je moet van een speler afblijven. 100% eigen schuld.

Overigens is hij, samen met Mathijssen, een nutteloze speler. Wat dat betreft blij dat het seizoen bijna klaar is, dan verlopen de contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Op basis van het absurd hoge percentage balverlies – maar liefst 31 van zijn 72 balcontacten leverden balbezit voor de tegenstander op – rees de vraag waarom Liverpool, Paris Saint-Germain of Manchester United eigenlijk zoveel geld voor hem neer zouden tellen.

Maar uiteindelijk was Depay met een fraaie vrije trap én de assist op de winnende 2-3 wel weer in hoge mate verantwoordelijk voor de moeizame zege van de kampioen.
http://www.telegraaf.nl/t..._moet_veel_minder___.html
8.50 rating op whoscored O-) http://www.whoscored.com/...5-Excelsior-PSV-Eindhoven
Pass accuracy 64.9% op 37 passes, dat zijn er al 13 van de 31. Nu die andere 18 nog :+ : 6 maal dispossed en 6 maal bad control, dat zijn er weer 12. Nog 6 te gaan ... 7 schoten, 3 op doel waarvan 1 erin misschien d:)b ?

Mocht ie naar Liverpool gaan, zou het iig leuk zijn als Yarmolenko op de andere flank stond (ruilen met Markovic). In ieder geval staat Memphis duidelijk boven Konoplyanka qua (persoonlijke) voorkeur, al zijn er wel heel andere prioriteiten te bedenken dan Memphis halen :F ...

Qua opvolger bij PSV werd bij Studio Voetbal als mogelijkheid Boëtius genoemd, naast Affelay en Tighadouini, maar die van Heerenveen heb ik nog niet gehoord: Sam Larsson

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 27-04-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze hebben daar ook nog gewoon Sterling, al gaat die waarschijnlijk weg.
Ga er overigens niet vanuit dat Depau naar Liverpool gaat. Wordt 'gewoon' Man United gok ik.

PSV heeft vervolgens keuzes zat voor een opvolger inderdaad, Larsson was al wel genoemd maar op een half seizoen na verder nog niet veel bewezen.
Boëtius, Corona, Tighadouini, Kishna, Affelay, en Larsson. Genoeg opties, en geld zat dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hier overigens nog beelden van ME bij Twente:
http://www.dumpert.nl/med...n_fc_twente_tegen_az.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
UEFA deelt Feyenoord zware straffen uit:

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=243688

Ook voor racisme!

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015