[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.233 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Aan de andere kant: Ze hebben het over bier, maar ik zie alleen maar Bavaria. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:25:
[...]

Waar heb je het in godsnaam over?

[afbeelding]

Uit het artikel: Joey van den Berg grapte zondag over tien kratten bier. “Aangezien het kratjes met twaalf flesjes zijn, hebben we niet tien, maar twintig kratjes meegenomen.”
Misschien moet je niet enkel het eindbeeld als punt nemen en niet alle tussenliggende berichten vergeten. Niet alles richting op het nieuws van OB bijvoorbeeld.
Dat is mijn punt.
Dat je daarna matig uit de hoek komt doet daar geen debet aan.
MegaTronics schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:27:
Aan de andere kant: Ze hebben het over bier, maar ik zie alleen maar Bavaria. :+
true true

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 17-04-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16

Niku

Alagaesii

Dan ben ik bang dat ik je punt niet snap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:33:
[...]

Dan ben ik bang dat ik je punt niet snap ;)
Dat het niet 20 wat in de titel van het artikel staat maar het maar 10 kratjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Napo maakte de grap dat, omdat er maar twaalf flesjes in die kratten zitten, het niet hele kratten zijn. En hij er dus geen 20 ziet, maar 10.
Niku snapt de grap niet. Napo boos, Niku boos.

Het lijkt wel een kinderstrip: Napo & Niku _O-

Nu weer over voetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dus
Napo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:27:
[...]

Misschien moet je niet enkel het eindbeeld als punt nemen en niet alle tussenliggende berichten vergeten. Niet alles richting op het nieuws van OB bijvoorbeeld.
Dat is mijn punt.
Dat je daarna matig uit de hoek komt doet daar geen debet aan.
Betekende
Napo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:37:
[...]

Dat het niet 20 wat in de titel van het artikel staat maar het maar 10 kratjes zijn
? :+

Maargoed, het hele idee gaat over 10 kratjes, vandaar de twintig halve en de (kromme) titel van OB.

Voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vet? Ik vond het nogal een domme uitspraak van Van den Berg, maar deze actie vind ik nog veel dommer. Misschien is het hen ontgaan wat voor een item matchfixing is de laatste tijd. Of het nou om geld gaat of om bier, ik vind het not done.

Ik hoop dat PSV dit weekend wint door een eigen goal van Van den Berg... kijken of ze dan nog zo lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

P.O. Box schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:58:
[...]

Vet? Ik vond het nogal een domme uitspraak van Van den Berg, maar deze actie vind ik nog veel dommer. Misschien is het hen ontgaan wat voor een item matchfixing is de laatste tijd. Of het nou om geld gaat of om bier, ik vind het not done.

Ik hoop dat PSV dit weekend wint door een eigen goal van Van den Berg... kijken of ze dan nog zo lachen ;)
Het is toch gewoon een ludieke actie? Niets met matchfixing te maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:59:
[...]

Het is toch gewoon een ludieke actie? Niets met matchfixing te maken lijkt me.
Speler doet uitspraak, supporters merken het op, bierproducent ondersteunt. Er is er maar één die er van profiteert en dat is Bavaria ;)

Pakt van de Berg een rode kaart, laat hij iemand te makelijk lopen oid dan krijg hij alle schijn tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:52
Napo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:11:
[...]

Speler doet uitspraak, supporters merken het op, bierproducent ondersteunt. Er is er maar één die er van profiteert en dat is Bavaria ;)

Pakt van de Berg een rode kaart, laat hij iemand te makelijk lopen oid dan krijg hij alle schijn tegen.
Het schijnt dat het slootwater is gefinancieerd door de Gemeente Eindhoven. :o
Hij heeft zelf aangegeven dat hij het wel een leuke actie vond en er wel om kon lachen. En hij zat nog te wachten op een bod van Ajax. :+

Gehoord in de wandelgangen: het shirt van die supporter is van de laatste keer dat PSV kampioen was. :o

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 17-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:15:
[...]

Gehoord in de wandelgangen: het shirt van die supporter is van de laatste keer dat PSV kampioen was. :o
Wauw, dat is een oud shirt dan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:15:
[...]

Och, als je een béétje onderzoek had gedaan, wist je dat het niet zo is. Maar laten we er even allemaal enorm hard om lachen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Catorce schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:53:
[...]

Och, als je een béétje onderzoek had gedaan, wist je dat het niet zo is. Maar laten we er even allemaal enorm hard om lachen :>
Daar ging het natuurlijk ook niet om, dat dat niet zo was wist ik ook wel maar goed. Wel leuk dat je er nog even op terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:59:
[...]

Daar ging het natuurlijk ook niet om, dat dat niet zo was wist ik ook wel maar goed. Wel leuk dat je er nog even op terug komt.
Ik moest ook moeite doen om niet te happen, maar gelukkig lukte het me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:04
De Nederlandse afgevaardigden in het Europese voetbal hebben de Eredivisie de afgelopen jaren geen goede dienst bewezen. Op de coëfficiëntenranglijst is de teloorgang van de Eredivisie ook te zien: België is Nederland officieel voorbij.

Op de ranglijst voor volgend seizoen verdwijnen de punten uit het seizoen 2010/11. Nederland pakte toen nog ruim elf punten, waar België het met vier moest doen. Die voorsprong valt weg, waardoor de Belgen de Eredivisie passeren. Alleen in het seizoen 11/12 presteerden de Nederlandse clubs nog beter, daarna deden de Belgen het drie jaar op rij beter.

Nederland zakt daardoor naar de tiende plaats, terwijl België naar de negende stek stijgt. Door nieuwe regels heeft Nederland volgend seizoen sowieso al één club minder in Europa. De tiende plek heeft overigens geen ernstige gevolgen, wel zal één club een Europa League-voorronde eerder moeten instromen.

Mochten de Nederlandse clubs niet beter gaan presteren, dan dreigt wel een catastrofe. Voor de ranglijst van 2017 valt het uitstekende seizoen 2011/12 weg, daardoor staat de Eredivisie voorlopig op de vijftiende plek. Dat betekent dat de kampioen niet langer rechtstreeks de Champions League in gaat, maar in de derde voorronde moet beginnen. Bovendien plaatst de bekerwinnaar zich dan niet meer rechtstreeks voor de groepsfase van de Europa League.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wordt dus tijd om eens potten te gaan breken europees, anders kun je wel fluiten naar het spelen van europese wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Heb je een heel seizoen geknokt en gestreden om kampioen te worden en dan krijg je Dommelsch als beloning... Ik zou direct ontslag nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:57
dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:45:
Wordt dus tijd om eens potten te gaan breken europees, anders kun je wel fluiten naar het spelen van europese wedstrijden.
En als België ons passeert heeft dat dus niks met geld te maken maar doen we in Nederland dus iets gigantisch fout. Ik blijf zelfs van mening dat het niveau van Benfica in principe bereikbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik denk dat het al fout gaat in de voorronden. Veels te vaak dat een club dan al wordt uitgeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
JST94 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:41:
Ik denk dat het al fout gaat in de voorronden. Veels te vaak dat een club dan al wordt uitgeschakeld..
De clubs vliegen er inderdaad te vaak uit tegen 'kleinere' clubs, waarbij dan al vaak in de voorronde.

Grongingen uitgeschakeld door Aberdeen in de 2e voorronde EL
FC Twente uitgeschakeld door FK Qarabag in de 4e voorronde EL
PEC Zwolle uitgeschakeld door Sparta Praag in de 4e voorronde EL
PSV uitgeschakeld in de 2e ronde EL door Zenit
Feyenoord uitgeschakeld in de 2e ronde EL door AS Roma
Ajax uitgeschakeld in de 3e ronde EL door Dnipro Dnipropetrovsk

FC Groningen, FC Twente en Ajax hadden natuurlijk verder moeten komen gezien de tegenstanders waardoor ze werden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou ja, Zenit , AS Roma en in iets mindere mate Sparta Praag zijn grote clubs hoor, de rest valt wel in de categorie 'nooit van gehoord of lastig uit te spreken'. Dat soort clubs zijn dan de underdog en zou je simpelweg opzij moeten zetten, maar dat lijkt dus goed lastig.

Een club als Red Bull Salzbourg staat ook nog vers in het geheugen met die wedstrijden tegen Ajax. Met moeite overwinteren door als 3e te eindigen in een zware CL poule met onder andere Barcelona dacht ik, en dan overwinteren en spelen tegen ene Red Bull Salzburg.
Ze speelden kwetsbaar en haast 4-2-4 maar door de strijdersmentaliteit en druk kwam Ajax niet aan voetballen toe, en werden ze compleet weggespeeld.
Dat soort ploegen lukt het wel, maar hebben ook een andere manier van geld uitgeven. Qua begroting wellicht niet heel veel verschillend, maar wel qua instelling wat daarmee gebeurd.
Ajax is volop in het aantrekken van jeugd, die in het eerste te verwerken en na een paar jaar met winst te verkopen. Bij RBS kopen ze routine en kwaliteit door goede scouting, om daarmee Europa in te gaan en geld op te strijken. Voor allebei is wel wat te zeggen natuurlijk, maar feit blijft dat je met jeugd op Europees niveau niet ver komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:25:
Nou ja, Zenit , AS Roma en in iets mindere mate Sparta Praag zijn grote clubs hoor, de rest valt wel in de categorie 'nooit van gehoord of lastig uit te spreken'. Dat soort clubs zijn dan de underdog en zou je simpelweg opzij moeten zetten, maar dat lijkt dus goed lastig.

Een club als Red Bull Salzbourg staat ook nog vers in het geheugen met die wedstrijden tegen Ajax. Met moeite overwinteren door als 3e te eindigen in een zware CL poule met onder andere Barcelona dacht ik, en dan overwinteren en spelen tegen ene Red Bull Salzburg.
Ze speelden kwetsbaar en haast 4-2-4 maar door de strijdersmentaliteit en druk kwam Ajax niet aan voetballen toe, en werden ze compleet weggespeeld.
Dat soort ploegen lukt het wel, maar hebben ook een andere manier van geld uitgeven. Qua begroting wellicht niet heel veel verschillend, maar wel qua instelling wat daarmee gebeurd.
Ajax is volop in het aantrekken van jeugd, die in het eerste te verwerken en na een paar jaar met winst te verkopen. Bij RBS kopen ze routine en kwaliteit door goede scouting, om daarmee Europa in te gaan en geld op te strijken. Voor allebei is wel wat te zeggen natuurlijk, maar feit blijft dat je met jeugd op Europees niveau niet ver komt.
Tsja, nog steeds liever met eigen jeugd falen in Europa dan fan zijn van zo'n nietszeggende schijtclub als RB Salzburg, die een heel seizoen in een 10% gevuld stadion speelt en alleen bestaat om met miljoeneninjecties het merk te promoten.
Bij RB Leipzig gebeurt het zelfde, stadiumcapaciteit van 44000 en de gemiddelde opkomst is onder de 10.000.

Wij moeten accepteren in Nederland dat we gewoon Europees niks meer voorstellen. De CL en in mindere mate de EL zijn jarenlang verziekt doordat clubs links en rechts miljardenschulden mogen hebben en honderden miljoenen krijgen geïnjecteerd.
De enige manieren om als Nederland weer op de Europese voetbalkaart te komen zijn:
A) Een gouden jeugdselectie zoals Ajax 1995.
B) UEFA/Fifa die eens echt goede Financiële regels gaan maken en ze ook echt, direct, toepassen.
C) BeneLiga plan doorvoeren zodat het voor sponsoren e.d. een interessantere competitie wordt.

A is mogelijk maar gebeurt maar eens in de zoveel tijd.
B gaat gewoon niet gebeuren zolang Blatter en Platini daar zitten.
C is mogelijk maar er zitten ook veel nadelen aan.

Wij hebben, gelukkig, in Nederland de luxe van miljoeneninjecties niet. Dan maar falen in Europa, blijft beter dan dat je club eigenaar is van een oliesjeik of een nietszeggend merk....

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 17-04-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Naja, op ADO Den Haag na dan met die miljoeneninjecties :+
Maar dat gaat niet leiden tot een Europees succes, die komen in de Mickey Mouse Eredivisie al niet in het linkerrijtje. ;)

BeneLiga? Belgie, Nederland en Duitsland? Nee laat maar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
Krukar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:42:
[...]

Tsja, nog steeds liever met eigen jeugd falen in Europa dan fan zijn van zo'n nietszeggende schijtclub als RB Salzburg, die een heel seizoen in een 10% gevuld stadion speelt en alleen bestaat om met miljoeneninjecties het merk te promoten.
Bij RB Leipzig gebeurt het zelfde, stadiumcapaciteit van 44000 en de gemiddelde opkomst is onder de 10.000.
Geld maakt wel gelukkig daar bij RB in Leipzig. Ze staan nu al 5e in de 2e Bundesliga en het stadion zit nu al bijna elke wedstrijd vol. 4 jaar geleden kwam er geen hond kijken. Die club gaat binnenkort ook promoveren naar de Bundesliga.

Maar het blijft wel triest dat je clubnaam is gebaseerd op een drankje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:57:
Naja, op ADO Den Haag na dan met die miljoeneninjecties :+
Maar dat gaat niet leiden tot een Europees succes, die komen in de Mickey Mouse Eredivisie al niet in het linkerrijtje. ;)

BeneLiga? Belgie, Nederland en Duitsland? Nee laat maar. >:)
Nee, het ooit geopperde idee van de BeneLiga was de 9 beste clubs van België en de 9 beste van Nederland in 1 competitie. De 9 daaronder van beiden dan in de BeneLiga2.

Bereik je een paar dingen mee; afzetmarkt wordt bijna verdubbeld dus meer kijkcijfers, e.g. Meer geld en interessanter voor sponsors. Daarbij gaat de competitie dan kwalitatief enorm omhoog doordat je veel meer topwedstrijden per seizoen hebt.
Je hebt dan ook de Cl plekken en El plekken van zowel België als Nederland, veel meer dus en je stuurt automatisch veel sterkere teams de EL in, waardoor je weer meer Europese punten pakt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vlassie1980 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:01:
[...]

Geld maakt wel gelukkig daar bij RB in Leipzig. Ze staan nu al 5e in de 2e Bundesliga en het stadion zit nu al bijna elke wedstrijd vol. 4 jaar geleden kwam er geen hond kijken. Die club gaat binnenkort ook promoveren naar de Bundesliga.

Maar het blijft wel triest dat je clubnaam is gebaseerd op een drankje :')
Klopt niet helemaal wat je zegt.
Rb Leipzig is geen overgenomen club, maar een in 2009 nieuw opgerichte. Die RB staat voor 'RasenBallsport' omdat een bedrijfsnaam in een clubnaam niet mag in Duitsland (uitgezonderd sportverenigingen van een bedrijf).

Bij de eerste wedstrijd kwamen 11k mensen kijken en dat is bijna een record want het stadion is nog steeds wekelijks maar voor 25% gevuld. Voetbal is een beetje doodgebloed daar in Leipzig tijdens de malaise van Lokomotive.

Dat ze zo snel naar de BL2 zijn gegaan komt alleen maar doordat ze een licentie van een falliete club hebben overgenomen en zo wat klassen hebben geskipt.
Overigens staan ze 6de en ik zie ze niet binnenkort promoveren. De Bl2 is andere koek dan de Oostenrijkse competitie en volgend seizoen hebben ze wellicht HSV als concurrent erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Krukar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:42:
[...]

Wij moeten accepteren in Nederland dat we gewoon Europees niks meer voorstellen. De CL en in mindere mate de EL zijn jarenlang verziekt doordat clubs links en rechts miljardenschulden mogen hebben en honderden miljoenen krijgen geïnjecteerd.
De enige manieren om als Nederland weer op de Europese voetbalkaart te komen zijn:
A) Een gouden jeugdselectie zoals Ajax 1995.
B) UEFA/Fifa die eens echt goede Financiële regels gaan maken en ze ook echt, direct, toepassen.
C) BeneLiga plan doorvoeren zodat het voor sponsoren e.d. een interessantere competitie wordt.

A is mogelijk maar gebeurt maar eens in de zoveel tijd.
B gaat gewoon niet gebeuren zolang Blatter en Platini daar zitten.
C is mogelijk maar er zitten ook veel nadelen aan.

Wij hebben, gelukkig, in Nederland de luxe van miljoeneninjecties niet. Dan maar falen in Europa, blijft beter dan dat je club eigenaar is van een oliesjeik of een nietszeggend merk....
Calimero?
FPP is gewoon onzin, en zal waarschijnlijk ook wel weer verdwijnen.
Ik hoor vaak van alles over talenten / jeugdopleiding bij Ajax maar sportief levert het bijzonder weinig op. Daarnaast gaan de echte talenten vaak naar het buitenland ipv dat ze bij een Nederlandse club blijven "rijpen".

Talenten blijven laatste jaren ook alleen meer een belofte. Ik zie het in ieder geval momenteel niet. Een Isco zullen de komende jaren waarschijnlijk niet zien. Helaas zal dit ook een negatief effect op Oranje hebben :(

Beneliga word ook al jaren over gesproken en lijkt mij in ieder geval een leuk idee :)

Laten we hopen dat JvC tenminste de jeugd van Ajax weer terug aan de top brengt, dat is tenminste iets :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
En we zijn nog steeds in de race om de 4e periode! Ondanks een slecht seizoen zijn we nu toch goed aan het draaien.

Hopelijk pakken we die periodetitel nog ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 13:15
Krukar schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:16:
[...]

Klopt niet helemaal wat je zegt.
Rb Leipzig is geen overgenomen club, maar een in 2009 nieuw opgerichte. Die RB staat voor 'RasenBallsport' omdat een bedrijfsnaam in een clubnaam niet mag in Duitsland (uitgezonderd sportverenigingen van een bedrijf).
RB is geen nieuw opgerichte club, het is gewoon een overgenomen club waarvan de naam veranderd is.

Want ze hebben toen niet alleen de start rechten overgenomen van Markenstad (ofzo) maar ook de hoogste paar teams, jeugd teams en de staf.

Dus dan is het voor mij gewoon een overname van een club wanneer je naast de naam ook de spelers en personeel overneemt. Markenstad was ook niet failliet ofzo.

Sinds hun in de 2e divisie zitten zie je wel hoe hypocriet sommige mensen zijn.
Toen ze promoveerden naar de 2e divisie begonnen sommige clubs actief te lobbyen bij de DFB dat RB Leipzig geen licentie mocht krijgen. Aangezien ze eigendom zijn van een bedrijf en dit bedrijf er veel geld in pompt.
En welke clubs waren vooral actief bezig met lobbyen? Bayer Leverkusen en Wolfsburg.

En nu in de 2e divisie is er aardig wat haat van de aanhang van andere clubs richting RB Leipzig.
De aanhang van 1 club is zeer actief en roept andere supporters op de wedstrijden van RB leipzig te boycotten. En van welke club zijn deze mensen supporter? Van Ingolstad. De club waar Audi flink wat geld in zit te pompen.

Toen een journalist ze vroeg waarom ze dit deden (aangezien Ingolstad het speelgoed is van Audi) zeiden ze dat dit anders was aangezien Audi een lokaal bedrijf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Jubileum voor Feyenoord vandaag: http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/ Gefeliciteerd!

Overigens om op de discussie terug te komen van het Europees voetbal, inderdaad we hebben nu even een aantal magere jaren achter de rug. Echter zo'n 10 jaar geleden haalde Ajax nog de kwartfinale en PSV de halve finale in de champions league, en beide ploegen hadden eigenlijk door moeten gaan. Waar PSV misschien op dat moment de beste ploeg van Europa had.. Als Ajax en PSV hun ploeg bij elkaar kunnen houden, dan weet je nooit, misschien komt het binnen enkele jaren wel weer zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Aangezien dit even een heel ander onderwerp is, even een aparte post:
Serdar Gözübüyük wordt genoemd in een grote Duitse strafzaak rond matchfixing. Dat schrijft De Volkskrant zaterdag. De krant heeft naar eigen zeggen de beschikking over documenten uit het strafdossier.

De Nederlandse scheidsrechter is volgens Paul R., de hoofdrolspeler in een grote matchfixingzaak, betrokken bij het manipuleren van wedstrijden. Wat de rol van de arbiter is geweest, is vooralsnog echter onduidelijk.

Wel is duidelijk dat er in 2009 grote geldbedragen zijn ingezet bij de wedstrijden Veendam – Helmond Sport (0-0) en Fortuna Sittard – Cambuur (1-2). Bij beide wedstrijden was Gözübüyük de scheidsrechter.

Illegale gokpraktijken
De Duitse verhoorders denken dat Paul R. meer weet en vermoeden dat hij persoonlijk contact heeft gehad met Gözübüyük. Zo zouden ze elkaar hhebben gezien in het clubhuis van Young Boys, dat in 2011 zelfs werd gesloten vanwege illegale gokpraktijken.

Paul R. laat weten dat Daniël van 't H., een van zijn handlangers, wel contact heeft gehad met Gözübüyük. "Er waren twee of drie wedstrijden die ik van Danny kreeg, waarvan ik wist dat die gemanipuleerd waren. De persoon die bij Danny dat hoge bedrag inzette, had contact met die scheidsrechter", aldus Paul H.

Reactie KNVB
De bevindingen van De Volkskrant leiden in Zeist nog niet tot consequenties. "Voor de KNVB staat de integriteit van scheidsrechter Serdar Gözübüyük niet ter discussie", aldus de bond.

Hoewel Gözübüyük laat weten geschokt te zijn dat zijn naam in verband wordt gebracht door iemand die hij naar eigen zeggen niet kent, weet Paul R. wel beter. "Ich bin sicher, das dieser Schiedsrichter krumm ist."
Voor het eerst volgens mij dat er echt een scheidsrechter met naam wordt genoemd. Natuurlijk komt het in Nederland ook voor als het in andere landen voorkomt. Maar had het eigenlijk van Gözübüyük niet verwacht, vind het best een prima scheidsrechter. Al heeft hij zijn krediet enigszins toen wel verloren met zijn respect bandje tegen FC Groningen. Ik ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Incorrect helaas, dat is volgende week pas.
Ze zijn in hun laatste kampioensjaar kampioen geworden tegen NAC met een 2-2 gelijkspel .Dit was op 25 april 1999.

;)

[ Voor 40% gewijzigd door Napo op 18-04-2015 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Napo schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 07:46:
[...]

Incorrect helaas, dat is volgende week pas.
Ze zijn in hun laatste kampioensjaar kampioen geworden tegen NAC met een 2-2 gelijkspel .Dit was op 25 april 1999.

;)
Dat was mijn eerste reactie ook, echter zijn ze dan een jaar kampioen. Dus je moet het jaar hebben dat ze kampioen af zijn, wat het jaar 2000 is. Echter was dat volgens mij op 21 april, maar volgens de mensen van de site moet er nog een aantal dagen af voor schrikkeljaar. (lijkt mij niet, maar goed) Laten we het erop houden dat het nu binnen een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Gynnad schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 07:40:

[...]

Voor het eerst volgens mij dat er echt een scheidsrechter met naam wordt genoemd. Natuurlijk komt het in Nederland ook voor als het in andere landen voorkomt. Maar had het eigenlijk van Gözübüyük niet verwacht, vind het best een prima scheidsrechter. Al heeft hij zijn krediet enigszins toen wel verloren met zijn respect bandje tegen FC Groningen. Ik ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen..
was hij niet ook die scheidsrechter die toen werd beschuldigd van het gokken samen met spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 07:40:

[...]

Ik kan het eerlijk gezegd niet geloven. Op zijn twaalfde liep hij altijd bij mijn voetbalclub rond, fluiten, toernooitjes organiseren, etc. Een supersociale jongen toen die gek was van het spelletje. Mijn oude club is gefuseerd en het terrein en clubhuis zijn toen overgenomen door het nieuw opgerichte Young Boys. Dat hij daar dus wel eens gezien is zegt mij niets, het is bekend terrein voor hem. Dat Young Boys een louche club bleek zegt wat mij betreft niets over Gözübüyük. Ik heb hem sinds ik verhuisd ben niet meer gezien maar kan me niet voorstellen dat dat sociale jochie van toen zich nu in zou laten met vernoemde praktijken.

@de-twee-reacties-hieronder: true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
P.O. Box schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:50:
[...]

Ik kan het eerlijk gezegd niet geloven. Op zijn twaalfde liep hij altijd bij mijn voetbalclub rond, fluiten, toernooitjes organiseren, etc. Een supersociale jongen toen die gek was van het spelletje. Mijn oude club is gefuseerd en het terrein en clubhuis zijn toen overgenomen door het nieuw opgerichte Young Boys. Dat hij daar dus wel eens gezien is zegt mij niets, het is bekend terrein voor hem. Dat Young Boys een louche club bleek zegt wat mij betreft niets over Gözübüyük. Ik heb hem sinds ik verhuisd ben niet meer gezien maar kan me niet voorstellen dat dat sociale jochie van toen zich nu in zou laten met vernoemde praktijken.
Dat is natuurlijk lastig oordelen, dit soort lieden maakt vaak ook gebruik van een vorm van afpersing en als de keuze is tussen een penalty onterecht geven of problemen voor je zelf/familie dan kan de meest sociale jongen overstag gaan.

Volgens mij waren er in het verleden ook de nodige geruchten dat hij zou pokeren met voetballers. In Duitsland is het in de lagere divisies voorgekomen dat criminelen spelers een pokerschuld aansmeerde met vals spel op een illegaal toernooi en dat dan de keuze matchfixing of betalen aan de plaatselijke mafiabaas was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
P.O. Box schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:50:
[...]

Kinderen zijn doorgaans onschuldig ;) Dit zegt natuurlijk helemaal niets.

Dit even los van de schuldvraag an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:19
Nav de knipjes van de mod deze post ook maar weggehaald. Blijkbaar mag dit niet, dus bij deze.

Modbreak:Dat het niet mag had je echt wel kunnen weten. Lees Het algemeen beleid #verbodencopyright.

[ Voor 119% gewijzigd door gambieter op 18-04-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heerenveen heeft nog een leuke inhaker op de Bavaria deal en de reactie van Vd Berg van gisteren: :D

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/440t0519x/image.jpg

En dan de reactie op FB daaronder: hoeveel kratjes zou Gozobuyuk krijgen? :+

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 18-04-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:14:
Heerenveen heeft nog een leuke inhaker op de Bavaria deal en de reactie van Vd Berg van gisteren: :D

[afbeelding]

En dan de reactie op FB daaronder: hoeveel kratjes zou Gozobuyuk krijgen? :+
Hoofdpijnbocht vervangen door grachtenslootwater? :p . Als ze nou een Palm of DeKonick vrachtwagen hadden laten komen, of een trappistje... ;) [/snobmode]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Gaat best lekker, die gele kaart is trouwens meer dan terecht

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Polbeer91 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:59:
Gaat best lekker, die gele kaart is trouwens meer dan terecht
PSV is virtueel kampioen nu zo ver zijn we wel al. en na 5 minutelijk kijken zie ik PSV eerder scoren dan Heerenveen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Gynnad schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 07:32:
Jubileum voor Feyenoord vandaag: http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/ Gefeliciteerd!

Overigens om op de discussie terug te komen van het Europees voetbal, inderdaad we hebben nu even een aantal magere jaren achter de rug. Echter zo'n 10 jaar geleden haalde Ajax nog de kwartfinale en PSV de halve finale in de champions league, en beide ploegen hadden eigenlijk door moeten gaan. Waar PSV misschien op dat moment de beste ploeg van Europa had.. Als Ajax en PSV hun ploeg bij elkaar kunnen houden, dan weet je nooit, misschien komt het binnen enkele jaren wel weer zover
Als PSV de ploeg bij elkaar weet te houden dan geef ik ze wel kans in Europa, maar waar haal je het in hemelsnaam vandaan dat Ajax er iets te zoeken heeft? Die ploeg speelt wedstrijd in wedstrijd uit echt dramatisch en er zit op het moment geen enkele potentie in. Met wat mazzel worden de puntjes bij elkaar gesprokkeld, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Michielgb schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:05:
[...]

Als PSV de ploeg bij elkaar weet te houden dan geef ik ze wel kans in Europa, maar waar haal je het in hemelsnaam vandaan dat Ajax er iets te zoeken heeft? Die ploeg speelt wedstrijd in wedstrijd uit echt dramatisch en er zit op het moment geen enkele potentie in. Met wat mazzel worden de puntjes bij elkaar gesprokkeld, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Toch deden ze het in de CL gewoon ruim voldoende. Ze hadden wat pech wederom. Ook geen gunstige loting.

Hopelijk blijven beide teams bij elkaar en komen er zelfs nog wat versterkingen.

edit te makkelijk gegeven vrije trap gaat er schitterend in.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 18-04-2015 20:08 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Shit wat een goal ook weer, nou dat feestje daar kan wel beginnen gok ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Hangen! Binnen!

Over Europa, ik dank dat PSV centraal achterin nog wel wat kan gebruiken, vrees dat huidige defensie in CL redelijk omver wordt gelopen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kevinp schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:07:
[...]

Toch deden ze het in de CL gewoon ruim voldoende. Ze hadden wat pech wederom. Ook geen gunstige loting.
Nederlandse ploegen worden al 20 jaar "met pech" uitgeschakeld in Europa :+ Elke keer "verdienden ze te winnen", maar gebeurde het niet.

PSV tegen AC Milan was wel een mooi voorbeeld, waar in 180 minuten AC Milan 2x over de middenlijn kwam, terwijl PSV vol gas ging. AC natuurlijk door, "maar PSV was beter". Nee dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Polbeer91 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:09:
Hangen! Binnen!

Over Europa, ik dank dat PSV centraal achterin nog wel wat kan gebruiken, vrees dat huidige defensie in CL redelijk omver wordt gelopen
Ik snap wat je bedoelt. 2-1 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Wow stream loopt vast, en nu is het 2-1 LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Die goal kwam nogal uit het niets.. PSV overduidelijk de betere ploeg in de eerste 25 min.
Nu dat nog volhouden en niet gaan twijfelen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:29

St@m

@ Your Service

Man man, hoeveel heeft die Driessen gezopen van te voren.. Heeft de helft niet goed en lult alleen maar onzin.. Zonde.. Zit ik me weer te ergeren aan die mafkees terwijl het een leuke pot is om te kijken.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Pfoe wat makkelijk ingekopt zeg. Wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
PSV lijkt wat te verslappen. Niet dat het heel slecht gaat, maar de controle is wat weg.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

Congrats @ PSV! Terechte kampioen van dit seizoen. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:51

m0nk

16-09-2003 15.15

Gratz aan de PSV supporters hier.. Zal wel los gaan vanavond in Eindhoven! hf!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

m0nk schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:47:
Thanx! :)

*O* *O* *O*

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
m0nk schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:47:
Thanks gaat idd helemaal goed komen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gefeliciteerd! Dik en dik verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

HUUUUJJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 06:00
_/-\o_ :*) O-) d:)b :)F :Y

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 05-10 11:23
KAM-PI-OE-NEN!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.foxsports.nl/images/2015/04/18/640x360/259490.jpg

Jammer van die gemiste kansen. Anders was score nog hoger dit seizoen.

[ Voor 32% gewijzigd door Royalty op 18-04-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PSV supporters Gefeliciteerd, dik verdiend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Mocht wel weer een keer na een heel aantal magere jaren. Hopelijk hebben de Nederlandse clubs komend seizoen een beetje mazzel met de eerste loting voor de voorrondes en groepsfase van de CL/EL. We kunnen de punten goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Zou toch mooi zijn als Ajax als Nederlandse club weer eens door die vervelende voorronde komt, waar je altijd wel een team van het kaliber Arsenal treft.

Het was leuk in het stadion. Het valt dan ook altijd op hoe bedrukt het geluid van de tribunes klinkt bij de samenvatting van de NOS.
Jammer trouwens dat een deel van de supporters het veld toch betraden. Maar het bleef uiteindelijk wel binnen de perken (geen massale bestorming) en de rest van de supporters floot hen ook uit.

Kampioenuh *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:29

St@m

@ Your Service

Nou, vanmiddag maar eens kijken of er nog iets te doen is in Eindhoven :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
St@m schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:50:
Nou, vanmiddag maar eens kijken of er nog iets te doen is in Eindhoven :)
Dat komt vast wel goed, al bleek het Stadhuisplein regelmatig vrij 'klein' in de jaren dat PSV kampioen werd. Gelukkig liggen er voldoende kroegen om de hoek. Ik hoop voor je dat het mooi weer wordt. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
Gefeliciteerd PSVers.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Gefeliciteerd, terecht kampioen!

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Gefeliciteerd PSVers, geniet er van.

Wel een jaar te laat kampioen geworden maar beter laat dan nooit! ;)

Hopelijk kiest Depay een mooie nieuwe club. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tweaking Art schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:38:

Hopelijk kiest Depay een mooie nieuwe club. :)
Hopelijk blijft ie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-10 13:44
Zou verstandig van m zijn, maar denk niet dat ie blijft. Ik verwacht dat hij naar MU gaat, aangezien van Gaal daar zit, en die jongen goed kent.

En in de restanten van de eredivisie gaat Feyenoord lekker door met wat het het hele seizoen al doet. Kansen missen......

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 19-04-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:09:
[...]

Zou verstandig van m zijn, maar denk niet dat ie blijft. Ik verwacht dat hij naar MU gaat, aangezien van Gaal daar zit, en die jongen goed kent.
Ik begrijp niet dat iedereen het zo verstandig zou vinden als ie blijft, wat kan ie nou nog leren bij PSV? Eredivisie is geen uitdaging meer, CL waarschijnlijk 6 wedstrijden. Kun je beter een zwaardere competitie kiezen waar je 30+ wedstroijden aan de bak moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Feyenoord is weer aan het ploeteren zoals tekenend is voor dit seizoen. 70% balbezit en heel wat kansjes maar geen goals, en naar mate de wedstrijd vordert wordt het steeds zwakker en gaat de tegenstander steeds meer geloof krijgen en die krijgen nu zelfs kansen. Ze hebben ongelooflijk moeite met tegenstanders die vanuit een hechte verdediging spelen.

EDIT: Ongelooflijk, je ziet het gebeuren. Ook weer prachtig afgemaakt, ik geloof dat Vermeer deze wedstrijd een redding heeft hoeven maken en toch weer een goal.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 19-04-2015 14:02 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord gaat geen derde worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is ook typisch voor een elftal waarvan bekend is dat de coach vertrekt. De spirit en het geloof zijn er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als dat zo is dan moeten ze die Rutten er gewoon uitgooien natuurlijk.

ps.
Doe sowieso maar. Ik ben wel een beetje klaar met die man.

[ Voor 32% gewijzigd door D-e-n op 19-04-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De wedstrijd tegen Vitesse word helaas toch belangrijker dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Als Feyenoord tegen Vitesse speelt zoals vandaag tegen GAE, kan dat nog wel eens een slachtpartij gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
De wissels zijn ook dramatisch. Voor de wissels scoorde Feyenoord ook niet maar was er weinig aan de hand. Aantal goede kansen en niets weggegeven. Nu is elke lijn er uit en Vilhena en Boetius bewijzen weer eens waarom ze niets in de basis te zoeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bij Ajax ook weer een experiment van De Boer, Riedewald als Linksback, schijnbaar toch ontevreden over Viergever op die positie.

Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Sightórsson, Andersen.

NAC Breda: Ten Rouwelaar, Ligeon, Drost, Marcellis, Van der Weg, Sarpong, De Kamps, De Zeeuw, Naah, Tighadouini, Seuntjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 19-04-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Poppetjes voor poppetjes wisselen heeft zelden zin, zeker als de poppetjes die er in komen zelden spelen. Dat zegt niet zoveel over Boetius of Vilhena. Het treurige is dat Rutten kennelijk niet van strijdplan kan of wil wisselen. Ik begin me wat dat betreft ook te ergeren aan de onaantastbaarheid van El Ahmadi. Wissel eens aanvallend en haal hem er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
10 corners en weer geen 1 die gevaarlijk werd, dat snap ik ook niet als je prof bent en de hele week traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Krukar schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:16:
Bij Ajax ook weer een experiment van De Boer, Riedewald als Linksback, schijnbaar toch ontevreden over Viergever op die positie.

Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Sightórsson, Andersen.
Niet echt een experiment aangezien Riedewald daar bij zijn debuut tegen Roda JC ook al heeft gespeeld en eerder dit jaar volgens mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Pompi schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:19:
[...]

Niet echt een experiment aangezien Riedewald daar bij zijn debuut tegen Roda JC ook al heeft gespeeld en eerder dit jaar volgens mij ook.
Blijft toch een experiment voor iemand die vrijwel het hele seizoen als CDM heeft gespeeld...
Bij zijn debuut tegen Roda speelde hij niet als linksback trouwens, hij kwam er toen in voor Poulsen en speelde als CDM.

[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 19-04-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:18:
Poppetjes voor poppetjes wisselen heeft zelden zin, zeker als de poppetjes die er in komen zelden spelen. Dat zegt niet zoveel over Boetius of Vilhena. Het treurige is dat Rutten kennelijk niet van strijdplan kan of wil wisselen. Ik begin me wat dat betreft ook te ergeren aan de onaantastbaarheid van El Ahmadi. Wissel eens aanvallend en haal hem er uit.
Of wissel gewoon niet als je meer dan 10 schoten hebt waarvan een aantal behoorlijke kansen en 3 tegen. Afgezien van de goal die niet viel was er niets aan de hand, maar na die wissels zag je gelijk dat het spelbeeld veranderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Nou ze mogen Feyenoord wel bedanken bij Go Ahead Eagles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niets aan de hand? Ik lees her en der toch wat anders. Het is het hele seizoen al hetzelfde liedje: overwicht zonder gevaar. Alleen tegen sterkere tegenstanders kunnen we op basis van strijd het overwicht uitbuiten, mede omdat zo'n ploeg ook wil komen.

Het gaat het hele seizoen al zo en Rutten zit erbij en kijkt er na. De enige keer dat hij succesvol ingreep was tegen Dordrecht. Opzouten met die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tot ziens Dordrecht, terug naar de competitie waar het thuishoort :)
Jammer voor de fans, maar deze club is gewoon geen Eredivisie niveau.

[ Voor 34% gewijzigd door Krukar op 19-04-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Wat een kansloze vertoning weer zeg. Echt ongehoord hoe sommige spelers weer door de ondergrens zakten. Ik snap ook niet dat je thuis niet direct met twee echte vleugelspelers begint. Direct druk zetten op de tegenpartij.

Ik geloof niet dat Feyenoord de derde plek nog uit handen gaat geven maar ze maken het zichzelf wel weer heel erg moeilijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Als Ajax wint kan FdB zn halve selectie op vakantie sturen. In juli moeten ze er weer staan voor de voorronde CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:25:
Niets aan de hand? Ik lees her en der toch wat anders. Het is het hele seizoen al hetzelfde liedje: overwicht zonder gevaar. Alleen tegen sterkere tegenstanders kunnen we op basis van strijd het overwicht uitbuiten, mede omdat zo'n ploeg ook wil komen.

Het gaat het hele seizoen al zo en Rutten zit erbij en kijkt er na. De enige keer dat hij succesvol ingreep was tegen Dordrecht. Opzouten met die man.
Niets aan de hand is misschien wat sterk uitgedrukt, maar dat het er een stuk slechter op werd was duidelijk en te verwachten. Uiteindelijk was het de hele eerste helft wel wachten op een goal van Feyenoord en daarna niet meer.

Zoals jij ook zegt, poppetjes veranderen doet niet zoveel. Probeer dan inderdaad eens bijv. 4-4-2 met Achahbar en Kazim centraal, of met echte vleugelspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Spel is overrated. Ajax was 2 weken geleden nog slechter uit bij Heracles, maar wint met 0-2. Daarom worden zij tweede.

Ondanks het drama spel, hebben ze gewoon nog 4-5 kansen gehad, meer dan genoeg om rustig te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:30:
Spel is overrated. Ajax was 2 weken geleden nog slechter uit bij Heracles, maar wint met 0-2. Daarom worden zij tweede.

Ondanks het drama spel, hebben ze gewoon nog 4-5 kansen gehad, meer dan genoeg om rustig te winnen.
Tja, het probleem is scorend vermogen, maar je kan moeilijk zeggen dat je nou echt scorend vermogen brengt met Vilhena en Boetius.

Meestal is het zo dat goed spel vanzelf punten oplevert en slecht spel vanzelf problemen. Ajax weet zich daar dit seizoen aan te onttrekken, maar dat is echt een uitzondering. Bij Feyenoord vandaag zie je ook dat eerst het spel slechter werd en daarna de problemen echt ontstonden.

Ik ben er dan ook geen voorstander van om rigoureus in te grijpen als het enige wat er aan schort is dat je je nog niet beloond hebt met goals. Normaal ga je met zoveel kansen en dit spelbeeld gewoon met 2-0 rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dit spelbeeld zien we al het hele seizoen. Dit is dus geen kwestie van "niet beloond worden" maar gewoon een kwestie van een elftal dat niet goed in elkaar steekt. We creëren niet voldoende goede kansen en we hebben niet voldoende spelers die daar mee om kunnen gaan.

Ik blijf erbij: het aantrekken van El Ahmadi is gewoon een faliekante misrekening gebleken. Hij brengt balans ja maar voegt weinig aanvallend toe naast Clasie. En zijn gebrek aan scorend vermogen breekt je dan uiteindelijk ook op.

[ Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 19-04-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:01:
Feyenoord gaat geen derde worden.
Denk (en hoop) van wel. Heb echt helemaal niets met vreemdelingen legioen van Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

En je weet met Vitesse nooit wat er volgend jaar staat. En als Chelsea de stekker eruit trekt wat dan?

PSV fans gefeliciteerd trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-10 13:44
Neuh, Feyenoord zal nog wel aardig aan de bak moeten, maar ik denk dat het onderlinge duel met Vitesse wel gewonnen wordt. Dan ben je wel veilig. Het is weer jammer te zien dat het gebrek aan scorende spelers voor de zoveelste keer dit seizoen punten kosten.
Ik hoop maar dat v Geel eens goed zijn best doet qua aankoop van spits aanstaand seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mad-dog schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:29:
Als Ajax wint kan FdB zn halve selectie op vakantie sturen. In juli moeten ze er weer staan voor de voorronde CL
Ik geloof dat hij aangegeven heeft dat in de laatste wedstrijden vooral spelers de kans krijgen die er volgend seizoen moeten staan.

@Leon Zwiers
Betwijfel het. Ik heb het gevoel dat v Geel vooral de bekende weg zal bewandelen en dus de hele zomer bezig zal zijn met onhaalbare spelers of spelers die voor de hand liggen. Zoals Guidetti

Waardoor we met zijn allen gevoel krijgen dat er geen scouting is.

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsy op 19-04-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof vitesse afhankelijk is van Chelsea? speelt er namelijk maar een en dat is Traore de rest zijn allemaal of uit eigen opleiding of spelen of zijn nederlanders hoop gebla bla dus

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:33:
Alsof vitesse afhankelijk is van Chelsea? speelt er namelijk maar een en dat is Traore
Geloof dat er 3 spelers van Chelsea rondlopen bij Vitesse.
Een ervan is belangrijk voor ze die andere 2 minder. Maar die andere 2 vullen wel de selectie aan, als je ze niet van Chelsea krijgt had je ze zelf moeten halen waar ze het geld weer niet voor hebben.
Pagina: 1 ... 42 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015