[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.244 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:37:
Kunt moeilijk ontkennen dat Huntelaar zowel tegen Turkije als tegen Spanje weinig of geen duels wist te winnen waar Dost liet zien dat hij daar wel toe in staat was.

Waarmee ik niet stel dat 'dus' Dost de spits van het Nederlands elftal zou moeten zijn bij afwezigheid van van Persie.

Wat mij betreft mag een speler als Depay wel eens in de spits worden opgesteld.
Dus omdat Huntelaar, met heighsight, 2 wedstrijden "maar" 1 doelpunt maakt is Dost gelijk favoriet? Ik vind dat mensen wel heel erg snel overschakelen. Maar goed dat gebeurde voorheen natuurlijk ook al met van Persie, Sneijder en zo ongeveer de hele verdediging. 1 slechte of mindere wedstrijd roept gelijk veel verontwaardiging op.
Als je alleen al naar de statistieken kijkt (die zijn uiteraard niet heilig) maar dat heeft Huntelaar toch echt wel een heel mooi trackrecord vergeleken met Dost die nu eindelijk weer eens wat doelpuntjes maakt sinds hij in 2012 weg ging :)
En Depay heeft al zoveel laten zien? Al jaren is hij dé opvolger van Robben etc maar voorlopig doet hij het niet meer dan aardig. Veel meer ook niet. Je gaat geen EK/WK met hem winnen en is niet iemand die wedstrijd na wedstrijd het verschil maakt of kan maken.
StrongArmLance schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:47:
[...]

Ik vind hem in het Nederlands elftal de afgelopen wedstrijden een betere indruk maken dan Klaas Jan.
Dus omdat die jongen 1 wedstrijd 30min heeft gespeeld en een oefenwedstrijdje moeten we Klaas Jan maar gelijk afserveren :)

Nogmaals, verandering is prima en als iemand beter past ook goed maar het is nu wel heel erg makkelijk switchen nu het even wat minder gaat. En ook dat is niet erg als de alternatieven zoveel beter zijn maar ook dat is niet het geval. Zo heb je ook nog Wijnaldum en De Jong die ik niet heel boeiend vind op het middenveld. Jammer dat Clasie geen kans krijgt (en geblesseerd raakt). Narsingh en Promes slaat natuurlijk ook nergens op maar er is niets anders (Fer en De Guzman en Affelay...... jeeeh). PS, ik weet dat het andere posities betreft maar daar ging het niet om :)

[ Voor 37% gewijzigd door thewizard2006 op 02-04-2015 08:57 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax-aanvoerder overdenkt opties: 'Denk soms na over andere uitdaging'

Het is niet ondenkbaar dat Nicolai Boilesen Ajax in de zomer gaat verlaten. De aanvoerder van de Amsterdamse club beschikt over een contract tot medio 2016, wat inhoudt dat hij over ruim een jaar transfervrij zou kunnen vertrekken. Ekstra Bladet meldt echter dat er ook nu al voldoende interesse is in de international.

De Deense krant stelt dat er met name vanuit Spanje wordt gekeken naar de 23-jarige linksback. Celta de Vigo wordt concreet genoemd. Daarnaast zou ook nog een andere club uit de top zes interesse hebben. Zeker is in ieder geval dat Boilesen een besluit moet gaan nemen om over zijn toekomst, omdat Ajax uiterlijk één jaar voor het aflopen van een contract duidelijkheid wil hebben van spelers omtrent hun toekomst.

Boilesen laat doorschemeren niet onwelwillend tegenover een vertrek te staan. "Ik speel al vijf jaar bij Ajax. Soms denk ik er wel over na om een andere uitdaging aan te gaan. Een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie kan voor frisse blik zorgen", geeft hij aan. De vijftienvoudig international voegt daar wel aan toe dat hij het enorm naar zijn zin heeft in Amsterdam. "Dus ik zal de voors en tegens goed moeten bekijken."
Serieus? Buitenlandse interesse? :o

Mocht er echt een club zijn die zo gek is om voor deze teleurstelling geld neer te tellen, zeg ik; strik er omheen en persoonlijk afleveren 8)7

Die gast is geen schijn meer van de speler die hij was voor zijn blessurereeks. Buiten zijn 'man van glas' reputatie mist hij ook het karakter om een goede vaste waarde te worden binnen Ajax.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:32:
[...]

Mocht er echt een club zijn die zo gek is om voor deze teleurstelling geld neer te tellen, zeg ik; strik er omheen en persoonlijk afleveren 8)7

Die gast is geen schijn meer van de speler die hij was voor zijn blessurereeks. Buiten zijn 'man van glas' reputatie mist hij ook het karakter om een goede vaste waarde te worden binnen Ajax.
Jij zegt het, iedereen hier dacht het. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
het maakt niet uit voor hoeveel, als je deze zomer nog geld toe kunt krijgen ook meteen wegdoen.
kan die lekker in Spanje gaan banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:00
dutchgio schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:48:
het maakt niet uit voor hoeveel, als je deze zomer nog geld toe kunt krijgen ook meteen wegdoen.
kan die lekker in Spanje gaan banken.
Eerlijk gezegd denk ik ook dat Ajax daar zeker niet slechter van wordt! Lekker Riedewald fzo daar laten spelen! En maak Klaassen maar meteen aanvoerder!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Haha.. Ik vind ook eerlijk gezegd helemaal niets aan Boilesen. Na 70 minuten is hij altijd kapot, doordat hij de hele wedstrijd als een blind paard heen en weer sprint (ik geef toe, ik chargeer :+). Hij maakt ook vaker van die beslissende foutjes of inschattingen dat het gewoonweg irritant is om naar te kijken.

Toch zou het me niet verbazen dat hij het na een aanpassingsperiode wel eens goed zou kunnen gaan doen en is hij inderdaad na 5 jaar zelfde club toe aan een andere omgeving. Het is in elk geval geen groot risico mocht je hem voor een paar ton kunnen oppikken.

Ik denk dan een beetje aan een amrabat scenario ofzo.. Die had het ook 3 jaar net niet bij PSV, en heeft via Turkije toch een mooie carriere opgebouwd uiteindelijk

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 02-04-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint gelukkig de reguliere competitie weer. Benieuwd wat deze ronde zal brengen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zaterdag pas weer toch?
Wel meteen leuke wedstrijden, hopen dat Twente wint :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
dutchgio schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:29:
Zaterdag pas weer toch?
Wel meteen leuke wedstrijden, hopen dat Twente wint :9
JL begint op vrijdag.

Ik hoop ook dat Twente wint, zou het nog wat spannender maken.
Als PSV wint dan is de spanning echt volledig weg, maar Depay zal het denk ik nu na Oranje beter doen dan ervoor.
En de drama bij Twente zal ook wel geen motivatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ah, dat volg ik niet echt. :o

Nee en bij Twente speelt de bekerwedstrijd tegen PEC ook nog mee, willen ze nog iets van het seizoen maken dan is dat de beker winnen, competitie wordt verder niks meer.
Maar het zou mooi zijn als PSV verliest en Ajx wint, dan wordt de druk nog wat opgevoerd. Maar zal wel niet zo lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:32:
[...]

Bericht is een dag te laat geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
dutchgio schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:54:

Nee en bij Twente speelt de bekerwedstrijd tegen PEC ook nog mee, willen ze nog iets van het seizoen maken dan is dat de beker winnen, competitie wordt verder niks meer.
Maar het zou mooi zijn als PSV verliest en Ajx wint, dan wordt de druk nog wat opgevoerd. Maar zal wel niet zo lopen.
Moet Ajax wel winnen uit bij Utrecht. Ajax niet in vorm en voor Utrecht draait elk seizoen alleen maar om die 2 wedstrijden :o
Al zal Klaassen wel vleugels hebben nu, hopelijk helpt het voldoende....

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 03-04-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:32
Krukar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:22:
[...]

Moet Ajax wel winnen uit bij Utrecht.
Tja, ze hebben van de week Milik vastgelegd voor 4 jaar, dus nou moet ie het laten zien. Maar ik verwacht gewoon winst, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
chim0 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:55:
[...]

Tja, ze hebben van de week Milik vastgelegd voor 4 jaar, dus nou moet ie het laten zien. Maar ik verwacht gewoon winst, hoor.
Die is alleen geblesseerd dus topspits Sigi zal wel spelen...
Of de Schone variant, maar dat is ook niet erg succesvol gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 18:56
dutchgio schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:54:

Ik hoop eigenlijk niet dat Twente de beker wint. Die zijn volgend seizoen kansloos in europa. Dan liever een club die nog in de voorronde weet te komen zodat er wat punten gesprokkeld kunnen worden voor de co-efficiëntenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leon Zwiers schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:42:
[...]

Ik hoop eigenlijk niet dat Twente de beker wint. Die zijn volgend seizoen kansloos in europa. Dan liever een club die nog in de voorronde weet te komen zodat er wat punten gesprokkeld kunnen worden voor de co-efficiëntenlijst.
Ja, want de rest deed het dit seizoen zo veel beter...
Groningen in de 2de voorronde 0-0 en 2-1 onderuit tegen Aberdeen.
PEC 1-1 en 1-3 onderuit tegen Sparta Praag.
Twente twee keer gelijk tegen FK Qarabağ, eruit op uitdoelpunt.

Volgens mij tellen wedstrijden in de voorrondes niet eens mee voor de coëfficienten.
Buiten Ajax, PSV en Feyenoord maakt het m.i. geen zak uit wie er Europa ingaat, een tijd geleden wilde AZ het nog wel goed doen in de EL maar dat lijkt ook passe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Krukar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:25:
[...]

Ja, want de rest deed het dit seizoen zo veel beter...
Groningen in de 2de voorronde 0-0 en 2-1 onderuit tegen Aberdeen.
PEC 1-1 en 1-3 onderuit tegen Sparta Praag.
Twente twee keer gelijk tegen FK Qarabağ, eruit op uitdoelpunt.

Volgens mij tellen wedstrijden in de voorrondes niet eens mee voor de coëfficienten.
Buiten Ajax, PSV en Feyenoord maakt het m.i. geen zak uit wie er Europa ingaat, een tijd geleden wilde AZ het nog wel goed doen in de EL maar dat lijkt ook passe.
Ik denk dat Vitesse het aardig zou doen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44
Voorrondes doen zeket wel mee voor de coefficienten. Twente heeft een hoop punten gesprokkeld in dat seizoen dat ze in juni in europa mochten beginnen met een fair play ticket. Verder hoop ik als supporter dat Twente de beker wint, maar het zou voor de competitie ook wel aardig zijn als de malaise beperkt wordt. Met Europees voetbal komt er wat extra geld binnen en is er extra motivatie voor spelers om te blijven. Qua spelersgroep kan Twente op het middenveld best wat verkopen zonder echt zwakker te worden. Van het rijtje Mokotjo, Zyech, Guiterrez (mits fit), Tapia, Eghan en Ebicilio kun je er best twee missen. Alleen voorin wordt het drama zonder Castaignos en met een beetje pech ook zonder Corona.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
T-MOB schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:35:
Voorrondes doen zeket wel mee voor de coefficienten. Twente heeft een hoop punten gesprokkeld in dat seizoen dat ze in juni in europa mochten beginnen met een fair play ticket. Verder hoop ik als supporter dat Twente de beker wint, maar het zou voor de competitie ook wel aardig zijn als de malaise beperkt wordt. Met Europees voetbal komt er wat extra geld binnen en is er extra motivatie voor spelers om te blijven. Qua spelersgroep kan Twente op het middenveld best wat verkopen zonder echt zwakker te worden. Van het rijtje Mokotjo, Zyech, Guiterrez (mits fit), Tapia, Eghan en Ebicilio kun je er best twee missen. Alleen voorin wordt het drama zonder Castaignos en met een beetje pech ook zonder Corona.
Met castaignos is het anders de laatste tijd ook best drama ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:42:
[...]

Winnaar komt direct in de poule fase.
Zwolle zit ook krap bij kas. Excelsior wil je daar helemaal niet hebben en Groningen zal het ook niet veel beter doen.

Er word beweerd dat er investeerders klaar staan maar dat oa Munsterman eerst weg moest. Die horde is inmiddels genomen dus nog even afwachten. Zit er een kern van waarheid in dan kan de terugval nog te overzien zijn.
Twente staat wel het hoogst op de lijst in Europa van de huidige 4 halve finalisten dus in dat opzichte zullen die het gunstigst loten.

Deze situatie toont overigens weer snoeihard aan dat het hele punten systeem ziek is en per direct afgeschaft moet worden en vervangen moet worden door een eerlijke verdeling van de Europese plekken.

Vroeger, toen we nog 2.5 CL plek hadden en het geld wat minder regeerde deerde het niemand wie de beker won en was men juist voor de underdog excelsior want het was wel leuk dat zij dan een keer Europees mochten voetballen.
Nu raakt iedereen in paniek omdat het punten kost.

[ Voor 21% gewijzigd door Player1S op 03-04-2015 10:16 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:59
T-MOB schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:35:
Ik zou het echt onrechtvaardig vinden als het financiële wanbeleid en het bewust overtreden van de regels beloond zou worden met een prijs. Al zit PEC ook niet voor niets in cat 1 natuurlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 12:10
L1nt schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:08:
[...]
Winnaar komt direct in de poule fase.
PEC was vorig jaar winnaar, maar geen poulefase. Waarom nu dan wel?
Je hebt wel gelijk volgens wikipedia:
Deelnemende clubs aan de Europese toernooien

De deelnemers voor het seizoen 2015/16 worden als volgt bepaald:
pos. na 34 ronden resultaat
Kampioen Champions League, groepsfase
Nummer 2 Champions League, derde voorronde
Nummer 3 Europa League, play-offronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, derde voorronde
Bekerwinnaar Europa League, groepsfase

Deze verdeling wijzigt wanneer de bekerwinnaar zich voor de Champions League plaatst. In dat geval speelt de bekerwinnaar in de Champions League en plaatst de nummer drie zich voor de groepsfase van de Europa League. De nummer vier is dan direct geplaatst voor de play-offronde en de nummers 5 t/m 8 spelen dan in de play-off voor een plaats in de derde voorronde van de Europa League. Ook wijzigt de verdeling als de bekerwinnaar zich op basis van de eindstand voor de play-offronde van de Europa League. De nummers 5 t/m 8 spelen dan in de play-off voor een plaats in de derde voorronde.

[ Voor 69% gewijzigd door bregweb op 03-04-2015 11:55 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
bregweb schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:51:
[...]

PEC was vorig jaar winnaar, maar geen poulefase. Waarom nu dan wel?
Je hebt wel gelijk volgens wikipedia:
Deelnemende clubs aan de Europese toernooien

De deelnemers voor het seizoen 2015/16 worden als volgt bepaald:
pos. na 34 ronden resultaat
Kampioen Champions League, groepsfase
Nummer 2 Champions League, derde voorronde
Nummer 3 Europa League, play-offronde
Nummer 4 t/m 7 Play-off voor Europa League, derde voorronde
Bekerwinnaar Europa League, groepsfase

Deze verdeling wijzigt wanneer de bekerwinnaar zich voor de Champions League plaatst. In dat geval speelt de bekerwinnaar in de Champions League en plaatst de nummer drie zich voor de groepsfase van de Europa League. De nummer vier is dan direct geplaatst voor de play-offronde en de nummers 5 t/m 8 spelen dan in de play-off voor een plaats in de derde voorronde van de Europa League. Ook wijzigt de verdeling als de bekerwinnaar zich op basis van de eindstand voor de play-offronde van de Europa League. De nummers 5 t/m 8 spelen dan in de play-off voor een plaats in de derde voorronde.
Vraag ik me nu ook wel af inderdaad... Zou het pas vanaf aanstaand seizoen zo zijn ingegaan? Ik weet wel dat er vaak wat veranderingen mbt plaatsen/play offs komen. Vorig seizoen zal het wel anders zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Geen van de ploegen in de halve finale van de beker zal potten gaan breken in Europa. Hadden de andere ploegen die eventueel meer kans maken maar beter hun best moeten doen. Ik hoop op PEC, vorig seizoen smaakte naar meer.

@ hierboven, vorig seizoen waren de regels anders.

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 03-04-2015 14:21 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Wil iemand die commentator bij NEC-Sparta kopen. Kolere wat een gelul. Wat heb ik eraan om te weten dan het in Iran later nieuwjaar is dan hier en dat er daar nieuwjaarsvakantie is. En dat in die tijd Jahanbaks een wedstrijd heeft gespeeld met Iran tegen Afghanistan en dat het 6-0 is geworden. En dat beide landen goed in schieten zijn, maar Iran net iets meer.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat kan er maar 1 zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Wist hij nog wat restaurants in Teheran op te noemen?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:36

wontcachme

You catch me? No you wont

CR1691 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:09:
Wist hij nog wat restaurants in Teheran op te noemen?
Dat niet :P

En nu staan ze een feestfoto te maken met een selfiestick :X :X

EDIT: Nog meer selfiestick foto's :X :X

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 03-04-2015 22:13 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:32
Ajax mist Milik, Sinkgraven en wellicht ook Viergever tegen FC Utrecht. Fischer gaat vanavond opnieuw minuten maken met Jong Ajax in de ArenA.
Begint lekker.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ramzzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:28:
[...]

Ik denk dat Vitesse het aardig zou doen.
Laatst las ik ergens dat Vitesse zo ongeveer leegloopt in de zomer, doordat een heleboel basisspelers huurcontracten waren o.i.d. En daarbij VD Heijden, Labyad, Pröpper en Mori weggaan.

Volgend seizoen staat daar dus gewoon weer Chelsea-B op het veld en het is maar afwachten of daar weer goede spelers tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:09:
[...]

Laatst las ik ergens dat Vitesse zo ongeveer leegloopt in de zomer, doordat een heleboel basisspelers huurcontracten waren o.i.d. En daarbij VD Heijden, Labyad, Pröpper en Mori weggaan.

Volgend seizoen staat daar dus gewoon weer Chelsea-B op het veld en het is maar afwachten of daar weer goede spelers tussen zitten.
Voor Propper zullen ze denk ik dan wel weer een paar miljoen vangen.
Kunnen ze met dat geld tenminste iets kopen. Voor de rest zullen ze qua versterkingen inderdaad weer naar Chelsea moeten kijken.

En als je dan een beetje pech hebt komen die versterkingen van Chelsea pas een week of 2 voor het sluiten van de transfermarkt. Leuk mochten ze voorrondes EL moeten spelen.

Bazoer heeft trouwens een nieuw contract bij Ajax, tot de zomer van 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die zijn inderdaad afhankelijk van de aanvoer vanuit Londen.
Afwachten wat er teruggaat en wat je daarvoor terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:00

Herman

FP ProMod
Een schijnvertoning van Twente. Het is duidelijk dat ze vanaf minuut een al in hun hoofd bij de bekerwedstrijd zijn. Alle basisspelers met kriebel in de teen zijn gespaard. Nu heeft PSV geen kind aan Twente. Komt de wedstrijd en de competitie niet ten goede.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Echt moeilijk wordt het PSV inderdaad niet gemaakt. Ik geloof wel dat de spelers het proberen maar dit kan nu eenmaal voorkomen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Was van te voren toch al bekend dat Twente meer focus zou hebben op de beker?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 15:36

Niku

Alagaesii

Memphis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kan me voorstellen dat de 11 die Twente nu in de basis had wel eens de basis elf zou kunnen zijn voor volgend seizoen.
En als dat zo is dan weten ze direct waar ze volgend jaar zullen eindigen. Ergens in het rechterrijtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Deadsy schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:37:
Kan me voorstellen dat de 11 die Twente nu in de basis had wel eens de basis elf zou kunnen zijn voor volgend seizoen.
En als dat zo is dan weten ze direct waar ze volgend jaar zullen eindigen. Ergens in het rechterrijtje
Eens, dit Twente kon ook niet beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
St@m schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:38:
[...]

Eens, dit Twente kon ook niet beter
Ik denk dat veel mensen ook vergeten hoe matig Twente dit seizoen is, het is niet alsof ze in de top 5 staan.
De paar spelers die het verschil kunnen maken zaten er niet bij. En al waren ze erbij geweest dan is de kans nog steeds groot dat ze verloren hadden. Aangezien de spelers die het verschil kunnen maken het ook vaak laten afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Die 4de goal...volgens mij was de keeper ff pissen? Die bal van depay kwam bijna in de 5 meter, op het laatst gaat ie toch maar eens vooruit stappen :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hopen dat Twente ook van PEC gaat verliezen voor de beker. Zou wel terecht zijn.

En wat zie ik nu? Feyenoord reeds op 0-1 voorsprong in Alkmaar binnen 3 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Utrecht probeert het met 12 :P.

Na zo'n shot van het Utrecht publiek denk je toch wat voor halve zolen wonen er in Nederland.

[ Voor 62% gewijzigd door Kevinp op 05-04-2015 12:58 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:58:
Utrecht probeert het met 12 :P.

Na zo'n shot van het Utrecht publiek denk je toch wat voor halve zolen wonen er in Nederland.
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Welke van de twee?

Duplan liep na de wissel het veld in ( 12 man ).

En als je naar de fanatieke "supporters" kijkt van (bijna) alle clubs denk je toch wat een halve zolen zitten er toch op de tibune.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, op die manier!

Feyenoord vergeet trouwens hun kansen te verzilveren. Had al 0-3 kunnen staan. Kwam AZ zowaar zonet nog bijna gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:04:
Aha, op die manier!

Feyenoord vergeet trouwens hun kansen te verzilveren. Had al 0-3 kunnen staan. Kwam AZ zowaar zonet nog bijna gelijk.
Dat is precies de reden dat we geen kampioen worden dit seizoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:28

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:05:
[...]

Dat is precies de reden dat we geen kampioen worden dit seizoen :'(
Sjah, als alle ploegen hun kansen verzilveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:07:
[...]

Sjah, als alle ploegen hun kansen verzilveren ;)
Dan kochten die Engelse clubs de eredivisie helemaal leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:39
@vos
Feyenoord heeft er toch bovengemiddeld veel moeite mee dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:09:
@vos
Feyenoord heeft er toch bovengemiddeld veel moeite mee dit seizoen.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Kijk daarvoor niet vaak genoeg naar Feyenoord.

Zijn daar trouwens ook statistieken van? Niet dat ik je niet geloof maar gewoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:10:
[...]

Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Kijk daarvoor niet vaak genoeg naar Feyenoord.

Zijn daar trouwens ook statistieken van? Niet dat ik je niet geloof maar gewoon :).
Toch nog een doelpunt van Feyenoord in de eerste helft, Achahbar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, dit soort kansen moeten er ALTIJD in. Marge van 2 is niet genoeg voor een rustige tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:10:
[...]

http://www.tussendelinies...mt-creatieve-onmacht-ajax

Wel geschreven vanuit Ajax perspectief. Maar je ziet bijv. dat Feyenoord een stuk meer kansen creëert dan Ajax en ongeveer evenveel als PSV, terwijl het doelsaldo en de ranglijst anders doen vermoeden.

Achahbar heeft overigens geen probleem met het benutten van kansen. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
HOPPA 3-0!!

Heeft Utrecht nog mooie paasdagen gezorgd? :)

[ Voor 69% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 05-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch niet te geloven hoe Manu tot 3 keer aan toe een dot van een kans weet te verprutsen. Niet normaal meer. Het had al 0-5 kunnen staan.

Edit

Zowaar, Manu heeft het doel gevonden met dat ik bovenstaande typte! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ze lezen stiekem mee bij Feyenoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nu maakt Feyenoord het een keertje wel af in de 1e helft! Hoera! Nu hopen dat AZ geen goddelijke interventie krijgt in de 2e helft!

Edit: hoe zit het eigenlijk met Ajax? Spelen die nog leuk of is angstgegner Utrecht de betere ploeg?

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord gaat door met het verprutsen van kansen. De verdediging van AZ weet niet waar ze moeten verdedigen met al die positiewisselingen van de gehele voorhoede van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
Dit is toch rood man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha als dat geen rood voor die Utrecht speler 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zijn positie wisselingen dan zo moeilijk? Het maakt toch niet uit of Manu of Achabar op rechts loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:39:
Haha als dat geen rood voor die Utrecht speler 8)7 .
Mwah, Ajax nu ook voor door een eigen doelpunt?

Wat is dit voor een competitieronde aan het worden?

PSV geholpen door een B-elftal van Twente, Feyenoord en Ajax op 0-1 door een eigen doelpunt van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:44:
[...]

Mwah, Ajax nu ook voor door een eigen doelpunt?

Wat is dit voor een competitieronde aan het worden?

PSV geholpen door een B-elftal van Twente, Feyenoord en Ajax op 0-1 door een eigen doelpunt van de tegenstander.
Ja een eigen doelpunt. Speler kon niet echt een kant meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
In de Kuip wist AZ met enorm geluk een puntje te stelen, maar gelukkig is het vandaag ook in de tussenstand heel duidelijk wie de betere ploeg is en dus hoger staat op de ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekke Manu scoort zowaar zijn tweede. Mag ook wel met al die kansen die die gozer heeft gehad in deze wedstrijd tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:49:
Gekke Manu scoort zowaar zijn tweede. Mag ook wel met al die kansen die die gozer heeft gehad in deze wedstrijd tot nog toe.
Manu scoort al zijn kansen die hij in 1 keer neemt. Zodra hij gaat nadenken, gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:50:
[...]

Manu scoort al zijn kansen die hij in 1 keer neemt. Zodra hij gaat nadenken, gaat het mis.
Dit is typisch Manu

Afbeeldingslocatie: http://www.voetbalcentraal.nl/upload/images/crop/24541.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maar Ajax overtuigt dus wederom niet? Ongelooflijk dat ze nog 2e staan zeg... maarja punten stelen waar je ze eigenlijk niet verdiend is ook een kwaliteit natuurlijk. Ik zie dat Boilesen er ook weer in staat, dus het kan nog goedkomen voor Utrecht.

Dat eigen doelpunt van AZ was een mooie trouwens
https://vine.co/v/OlF3nJpPzlm

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:59:
Maar Ajax overtuigt dus wederom niet? Ongelooflijk dat ze nog 2e staan zeg... maarja punten stelen waar je ze eigenlijk niet verdiend is ook een kwaliteit natuurlijk. Ik zie dat Boilesen er ook weer in staat, dus het kan nog goedkomen voor Utrecht.
Punten stelen? Niet overtuigen en onverdiend winnen is heel wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
HamburgerHenk schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:01:
[...]

Punten stelen? Niet overtuigen en onverdiend winnen is heel wat anders
Komt op hetzelfde neer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:02:
[...]

Nou niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:02:
[...]

Compleet niet. Jij gaat alleen uit van 1 club. En volgens jou redenatie zou Ajax ook punten stelen tegen een 7e klasse amateur als ze niet echt hun best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een andere wedstrijd aan het kijken maar denk dat Ajax geen moeite heeft met Utrecht. Het is al van een heel poosje geleden dat Ajax het tegen Utrecht moeilijk had volgens mij. De laatste seizoenen echt niet meer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
HamburgerHenk schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:03:
[...]

Compleet niet. Jij gaat alleen uit van 1 club. En volgens jou redenatie zou Ajax ook punten stelen tegen een 7e klasse amateur als ze niet echt hun best doen.
Zo bedoel ik het absoluut niet in ieder geval. Wat ik bedoel is dat ze de potjes tegen andere (sub)toppers onverdiend winnen, en vaak ook tegen middenmoters net met de schrik vrijkomen met 1-0, 2-1 terwijl de tegenpartij vaak de betere was.

Dat Feyenoord geen 2e staat mag een klein wonder heten, hoewel ze dat ook aan zichzelf te danken hebben door het vele verprutsen van kansen en gewoon niet genoeg tot scoren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:06:
[...]

Zo bedoel ik het absoluut niet in ieder geval. Wat ik bedoel is dat ze de potjes tegen andere (sub)toppers onverdiend winnen, en vaak ook tegen middenmoters net met de schrik vrijkomen met 1-0, 2-1 terwijl de tegenpartij vaak de betere was.

Dat Feyenoord geen 2e staat mag een klein wonder heten, hoewel ze dat ook aan zichzelf te danken hebben door het vele verprutsen van kansen en gewoon niet genoeg tot scoren komen.
Zo zeg je het wel, maar goed, Feyenoord of andere clubs doen dat natuurlijk nooooooooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:07:
[...]

Zo zeg je het wel, maar goed, Feyenoord of andere clubs doen dat natuurlijk nooooooooit
En dat is relevant omdat?

Ajax is de laatste tijd ontzettend onmachtig en dat is iets wat ze zichzelf mogen aanrekenen.

[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 05-04-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:06:
[...]

Haha ja Ajax heeft denk ik wel 10/15 potjes tegen de verhouding in gewonnen.

:Z

Dat ze niet goed spelen is wel geheel waar.
Napo schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:08:
[...]

Ajax is de laatste tijd ontzettend onmachtig en dat is iets wat ze zichzelf mogen aanrekenen.
Dat ontkent toch ook niemand? Leon begint erg op de club te spelen en daar reageert Henk op :).

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 05-04-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:08:
[...]

Hij begint over Feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je moet niet naar Ajax willen redeneren. Het tweede deel van zijn post kan je goed los zien van het eerste deel. Beide clubs kampen met eenzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
MARKIET!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij spelen Manu, Achahbar en Toornstra een wedstrijdje in de wedstrijd 'Wie mist de meeste kansen tegen AZ.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oh nou opeens wel rood, doe dat dan 20 minuten geleden, dan had Ajax gewoon gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoppa! Come on Utrecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik noem nog dat Feyenoord het aan zichzelf te danken heeft dat ze de 2e plek niet bezetten omdat die 3 staan onder Ajax.....
Het is zeker niet zo dat Ajax 10-15 potjes tegen de verhouding in gewonnen hebben, maar zeker wel 5, wat meteen het verschil op de ranglijst kan maken. Beetje jammer dat je enkel kijkt naar het woord Feyenoord in die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkere laatste minuten zo, 1-1 en rood Leeuwin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
HamburgerHenk schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:13:
Oh nou opeens wel rood, doe dat dan 20 minuten geleden, dan had Ajax gewoon gewonnen
Komt nog wel goed joh, dat is al het hele seizoen het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 00:10
Vermeer |:( En dan krijgt Van Beek hem als eigen doelpunt om zijn oren :O

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Haha Vermeer! Is misschien maar goed ook, van al die pluimen in je kont ga je niet beter keepen. Welkom op aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermeer maakt een blunder waardoor AZ zowaar op 1-4 komt.

Die zal ongetwijfeld over de wereld gaan. Arme Vermeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wanneer zien we de beslissende kwaliteiten van El Ghazi? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vind het overigens ook gewoon een rode kaart. Dat scheidsrechters hem normaal niet geven is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toch knap, 0 schoten op doel en toch scoren. Overigens ook typisch Feyenoord om uit zo weinig kansen tegen toch vrij veel goals om de oren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:10

Quad

Doof

PSV kan dus 18 april in eigen huis kampioen worden tegen Heerenveen dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:18:
Toch knap, 0 schoten op doel en toch scoren. Overigens ook typisch Feyenoord om uit zo weinig kansen tegen toch vrij veel goals om de oren te krijgen.
Terwijl in de 1e seizoenshelft Feyenoord lang de minst gepasseerde defensie had. Typisch inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kak, het zou me toch wel heel erg slecht uitkomen als PSV de 18e in plaats van de 25e kampioen wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 20:04

Melkaz

Melkazar

Quad schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:21:
PSV kan dus 18 april in eigen huis kampioen worden tegen Heerenveen dus.
Volgende week toch al? Het gat is nu 10 punten met nog 5 wedstrijden te gaan.
Als ze volgende week winnen van Zwolle en Ajax verliest van Heracles dan is het gat 13 punten met 4 wedstrijden te gaan. Kans lijkt mij klein maar Ajax heeft al vaker punten verspeeld of krap met 1 doelpunt verschil gewonnen dus wie weet.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 19:10
ph4ge schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:17:
Haha Vermeer! Is misschien maar goed ook, van al die pluimen in je kont ga je niet beter keepen. Welkom op aarde.
Mag toch ook wel gezegd worden dat Van Beek de bal niet goed terug speelt: met effect richting de goal. Je moet die bal gewoon naar de zijkant spelen op het rechter been van Vermeer.
Neemt niet weg dat het een blunder is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Melkaz schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:27:
[...]

Als ze volgende week winnen van Zwolle en Ajax verliest van Heracles dan is het gat 13 punten met 4 wedstrijden te gaan. Kans lijkt mij klein maar Ajax heeft al vaker punten verspeeld of krap met 1 doelpunt verschil gewonnen dus wie weet.
Je hebt gelijk! Ik rekende iets verkeerd. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Melkaz schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:27:
[...]

True, maar PSV moet maximaal nog 2 keer winnen dit seizoen, en dat zou tegen Heerenveen 'gebeurd' kunnen zijn. Als Ajax punten verspeelt en PSV wint vrijdag al tegen Zwolle, is PSV inderdaad zonder tweede keer te spelen al kampioen volgend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben overigens vanuit gegaan dat wanneer Ajax en PSV alle resterende wedstrijden zullen winnen PSV in eigen huis tegen Heerenveen kampioen kan worden. En dat is inderdaad 18 april. Het gat is dan met 3 wedstrijden te spelen namelijk 10 punten.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015