Dus omdat Huntelaar, met heighsight, 2 wedstrijden "maar" 1 doelpunt maakt is Dost gelijk favoriet? Ik vind dat mensen wel heel erg snel overschakelen. Maar goed dat gebeurde voorheen natuurlijk ook al met van Persie, Sneijder en zo ongeveer de hele verdediging. 1 slechte of mindere wedstrijd roept gelijk veel verontwaardiging op.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:37:
Kunt moeilijk ontkennen dat Huntelaar zowel tegen Turkije als tegen Spanje weinig of geen duels wist te winnen waar Dost liet zien dat hij daar wel toe in staat was.
Waarmee ik niet stel dat 'dus' Dost de spits van het Nederlands elftal zou moeten zijn bij afwezigheid van van Persie.
Wat mij betreft mag een speler als Depay wel eens in de spits worden opgesteld.
Als je alleen al naar de statistieken kijkt (die zijn uiteraard niet heilig) maar dat heeft Huntelaar toch echt wel een heel mooi trackrecord vergeleken met Dost die nu eindelijk weer eens wat doelpuntjes maakt sinds hij in 2012 weg ging
En Depay heeft al zoveel laten zien? Al jaren is hij dé opvolger van Robben etc maar voorlopig doet hij het niet meer dan aardig. Veel meer ook niet. Je gaat geen EK/WK met hem winnen en is niet iemand die wedstrijd na wedstrijd het verschil maakt of kan maken.
Dus omdat die jongen 1 wedstrijd 30min heeft gespeeld en een oefenwedstrijdje moeten we Klaas Jan maar gelijk afserverenStrongArmLance schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:47:
[...]
Ik vind hem in het Nederlands elftal de afgelopen wedstrijden een betere indruk maken dan Klaas Jan.
Nogmaals, verandering is prima en als iemand beter past ook goed maar het is nu wel heel erg makkelijk switchen nu het even wat minder gaat. En ook dat is niet erg als de alternatieven zoveel beter zijn maar ook dat is niet het geval. Zo heb je ook nog Wijnaldum en De Jong die ik niet heel boeiend vind op het middenveld. Jammer dat Clasie geen kans krijgt (en geblesseerd raakt). Narsingh en Promes slaat natuurlijk ook nergens op maar er is niets anders (Fer en De Guzman en Affelay...... jeeeh). PS, ik weet dat het andere posities betreft maar daar ging het niet om
[ Voor 37% gewijzigd door thewizard2006 op 02-04-2015 08:57 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation