Ik kijk de kat nog even uit de boom. Demon Souls wilde ik echt heel erg graag tof vinden, maar ik kwam er niet in. Daar ben ik ook een beetje bang voor met Bloodborne. Ik hoop dat Bloodborne iets toegankelijker gaat zijn dan de Souls serie. (nb toegankelijker =/= makkelijker)Xtr3me4me schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:45:
Niemand hier die Blood Borne gaat aanschaffen? Lijkt me zelf wel een vet spel, is toch hack & slash game a la god of war?
Het schijnt net zo moeilijk te zijn, alleen iets meer gericht op aanvallen ipv verdedigen.voxxel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:29:
[...]
Ik kijk de kat nog even uit de boom. Demon Souls wilde ik echt heel erg graag tof vinden, maar ik kwam er niet in. Daar ben ik ook een beetje bang voor met Bloodborne. Ik hoop dat Bloodborne iets toegankelijker gaat zijn dan de Souls serie. (nb toegankelijker =/= makkelijker)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vond 'm leuk.bram1984 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:10:
Vinden jullie de SP van BF4 eigenlijk een beetje de moeite waard?
3 keer op het gemakje rondgespeeld zonder bugs of glitches.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel toegankelijk, de moeilijkheidsgraad vind ik prima. Demon Souls vond ik alleen heel vaag en onduidelijk en daardoor kwam ik er totaal niet in. Je moest echt alles zelf ontdekkenOn_E schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:42:
[...]
Het schijnt net zo moeilijk te zijn, alleen iets meer gericht op aanvallen ipv verdedigen.
(lees: van wiki's halen).
Ik heb m een keer kunnen uitspelen en wilde het nog een keer doen maar inmiddels zijn bij mij ook de savegames al 4 x kwijt ofzo. Elke keer opnieuwlanerios schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:14:
Vergeet niet dat het spel je zo aardig vindt dat hij geregeld de gehele savegame kwijt is!
Ik moet er nu voor de 6e keer aan beginnen, ik geef het op.
PSN id: PENo1
Ik heb mij er prima mee vermaakt voor 27 euro. En het online gedeelte is natuurlijk ook leuk. Heb de SP nu twee keer gespeeld volgens mij.bram1984 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:10:
Vinden jullie de SP van BF4 eigenlijk een beetje de moeite waard?
Voor de motorracer game fans onder ons is er een demo van de game RIDE uit.
Ben nu aan het downloaden ben benieuwd.
Heb wel weer eens zin in een straat motor race game
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwacht er niet veel van,zeer slechte demo.v8power67 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:07:
Voor de motorracer game fans onder ons is er een demo van de game RIDE uit.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Net even gespeeld en is niet super Nee.
Opzich het rijden is niet eens zo slecht maar graphics zijn best slecht.
Maar met alle assists uit is nog wel grappig.
Jammer dat het eruit ziet als een ps3 game...
En het tunen gedeelte is wel leuk. En als alle 100 motoren allemaal opties hebben voor tuning is het misschien wel leuke game. Alleen de banen selectie is ook heel laag. Geen nurburgring
Opzich het rijden is niet eens zo slecht maar graphics zijn best slecht.
Maar met alle assists uit is nog wel grappig.
Jammer dat het eruit ziet als een ps3 game...
En het tunen gedeelte is wel leuk. En als alle 100 motoren allemaal opties hebben voor tuning is het misschien wel leuke game. Alleen de banen selectie is ook heel laag. Geen nurburgring
[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2015 19:01 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Over een maandje krijgen we schijnbaar de eerste gameplay te zien van SW Battlefront:
http://starwars.ea.com/ne...426781379642&sf36685675=1
Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik hoop toch zeker wel op meer dan een Battlefield met een StarWars sausje ( a la Hardline) gezien het A-team van Dice erop zit maar op een of andere manier vrees ik een anti-climax
Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik hoop toch zeker wel op meer dan een Battlefield met een StarWars sausje ( a la Hardline) gezien het A-team van Dice erop zit maar op een of andere manier vrees ik een anti-climax
1. BF:H is geen echte Battlefield;kazuka schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:13:
Over een maandje krijgen we schijnbaar de eerste gameplay te zien van SW Battlefront:
2. Dice zit erop;
3. De Star Wars games kunnen wel weer een echt goede titel gebruiken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
#Zwembroek kicks P.E.No.1 in the nuts!#P.E.No.1 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:06:
[...]
Das ook weer zo..On: Nog eventjes en dan komt MKX uit. Onwijs veel zin in! En een dikke tegenvaller dat Uncharted dit jaar niet meer haalt trouwens..daar heb ik denk ik nog meer zin in. De enige game die mij verder aanspreekt die dit jaar wel uitkomt is Metal Gear V.
Nog meer zin dan in MKX??? JUNGE! Nahhhhh.....dat kan echt niet!
Trouwens Boon twitterde deze foto: https://pbs.twimg.com/media/CAZqBeSU8AAiGF9.jpg:large
[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 19-03-2015 20:05 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Playstation heeft een nieuwe support pagina. http://status.playstation.com/en-us/
Het is me trouwens opgevallen dat er al een hele tijd geen onderhoud is aangekondigd. Zouden ze het nu kunnen doen zonder down time?
Het is me trouwens opgevallen dat er al een hele tijd geen onderhoud is aangekondigd. Zouden ze het nu kunnen doen zonder down time?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Routine PSN maintenance Monday 3/23, 9am-11:30am Pacific. Log in prior to retain online play/app access. http://bit.ly/1I1CpnhAtlAntA schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:36:
Playstation heeft een nieuwe support pagina. http://status.playstation.com/en-us/
Las ik op twitter eerder.
Lol dan zie ik dingen die er niet zijn.Sipio schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Routine PSN maintenance Monday 3/23, 9am-11:30am Pacific. Log in prior to retain online play/app access. http://bit.ly/1I1Cpnh
Las ik op twitter eerder.
Verwijderd
Net 3,5u gespeeld met 4 mede tweakers: enorm leuk! In 2 games hadden we wat lag rond 8u, 2e game toen ff geleaved. Speelt prima weg, wat een leuke game modes! Hotwire en die 'rush' variant zijn awesome! Blood money blijft het leukste. Spawn beacon op hun basis en goan!Bartske schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:39:
[...]
Jij bent de BF4 release al vergeten?
spoiler:
zwembroek schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:35:
[...]
#Zwembroek kicks P.E.No.1 in the nuts!#
Nog meer zin dan in MKX??? JUNGE! Nahhhhh.....dat kan echt niet!
Trouwens Boon twitterde deze foto: https://pbs.twimg.com/media/CAZqBeSU8AAiGF9.jpg:large
PSN id: PENo1
iemand al begonnen aan Final fantasy hd0?
is deze het waard om te kopen of laat? Nog weinig gameplay kunnen vinden er van
is deze het waard om te kopen of laat? Nog weinig gameplay kunnen vinden er van
Ik wilde hem echt een kans geven, nooit echt een ff game gespeeld en dit leek me een leuke start.
Maar de prijs klopt imo niet aangezien het echt opgepoetste graphics zijn van een psp game.
Ik wacht wel even voorlopig
Maar de prijs klopt imo niet aangezien het echt opgepoetste graphics zijn van een psp game.
Ik wacht wel even voorlopig
Ik zou 'm eigenlijk alleen willen hebben omdat er een demo van FF15 bij zit. Maar ik vind €60,- toch echt niet schappelijk voor deze FF.
Ik heb de nieuwste FF's nieuw gekocht bij MM voor €40,- voor de PS3.
Ik heb de nieuwste FF's nieuw gekocht bij MM voor €40,- voor de PS3.
[ Voor 21% gewijzigd door tiguan op 20-03-2015 10:59 ]
Grrrr over een maand paskazuka schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:13:
Maar nee ik heb hele hoge verwachtingen.. Ja er zullen bugs in zitten ja..
Als je ziet met hoeveel liefde het spel gemaakt wordt, door fan/nurds van DICE, dan verwacht ik dat het helemaal goed komt!
Niemand in his right mind durft zo'n project (want=StarWars) te verkloten
Dit wordt het mooiste, beste en meest uitgebreide spel van DICE ooit.. en natuurlijk THE game to play!
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 20-03-2015 11:01 ]
Verwijderd
Als je fan was van goeie shooters op de PS4 moet je deze zeker hebben :
Het is heerlijk probleemloos spelen met Battlefield : Hardline.
De gangster / politie oorlog in volle glorie is puur genieten.
Het hele spel gevoel in vergelijking met Battlefield 4 is verbeterd.
Ik heb voorlopig weer een goeie oorlog shooter te pakken.
1 smiley :
1 smiley :
Nee dank je, ik blijf bij BF4.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:32:
[video]
1 smiley :
trollen, niet nodig
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 22-03-2015 13:22 ]
En het azijn vloeit weer rijkelijk >_>
Cross post;
Yikes
Dus ontslagen bij Driveclub.. lijkt me slecht voor de mogelijke PS+ release.
Cross post;
Yikes
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb je het artikel wel gelezen?lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:46:
En het azijn vloeit weer rijkelijk >_>
Cross post;
Yikes
Ze melden dat de Plus versie niet in gevaar komt.
Is er dan later bij geplaatstOn_E schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:50:
[...]
Heb je het artikel wel gelezen?
Ze melden dat de Plus versie niet in gevaar komt.
Maar laat ik dat even met een kilo zout nemen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nou ja, als de video wordt aangekondigd met de zin: "Als je fan was van goeie shooters op de PS4 moet je deze zeker hebben" verwacht ik wel te zien waarom je deze zeker moet hebben...
Ik wordt er niet warm van.
Nee, niet van het filmpje maar zeker ook niet van Hardline.
Ik blijf wel bij Battlefield 4
veeeels te logischBrad Pitt schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:00:
[...]
Dan kijk je niet, klik er zeker niet op en reageer je niet. Niet zo moeilijk toch?
En dan nog, in Battlefield heeft campen nog best nut hoor, je speelt meestal met 32 vs 32 (of 64 vs 64). Wat maakt het uit als er 4 of 5 op tactische plekken gaan liggen.
Dit is inderdaad niet echt een filmpje om mensen over te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:32:
[video]
1 smiley :
Al moet ik zeggen dat ik het spel waarschijnlijk wel een poging ga geven wanneer ik de AW Zombies beu ben
Ik denk van wel, in elke DC update staat nog altijd dat ze bezig zijn om die Plus versie uiteindelijk te releasen.lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:52:
[...]
Is er dan later bij geplaatst
Maar laat ik dat even met een kilo zout nemenPS+ editie gaat denk ik niet komen.
Mediamarkt in Doetinchem heeft een openingsaanbieding , PS4 voor 333 euro en games 3 halen , 2 betalen
Wat gebeurde daar tussen 0:03 en 0:06 nou opeens met die achtergrond? Is dat gewoon een render fout of een of andere bug?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:32:
[video]
1 smiley :
Verwijderd
Dat is de zandstorm in de map Dustbowl , een erg leuke en mooie toevoeging.kaanmijo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:43:
[...]
Wat gebeurde daar tussen 0:03 en 0:06 nou opeens met die achtergrond? Is dat gewoon een render fout of een of andere bug?
Mooie toevoeging? Als ze het wat beter uitwerking misschien. Wat ik daar zie is dat het een beetje blurry is en opeens direct kristal helder. De 'zandstorm' mag wel wat meer gefaseerd weg gaan ipv een filter die opeens uit staatVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:01:
[...]
Dat is de zandstorm in de map Dustbowl , een erg leuke en mooie toevoeging.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Na 10 minuten demo had ik al heel sterk de twijfels of dit een goed spel zou worden.
Straks Ride demo uitproberen, als dat niets wordt is het echt wachten op Project cars
Straks Ride demo uitproberen, als dat niets wordt is het echt wachten op Project cars
Dit. Ziet eruit als gewoon een bug.ASNNetworks schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:32:
[...]
Mooie toevoeging? Als ze het wat beter uitwerking misschien. Wat ik daar zie is dat het een beetje blurry is en opeens direct kristal helder. De 'zandstorm' mag wel wat meer gefaseerd weg gaan ipv een filter die opeens uit staat
Ik denk ook niet dat het grafisch te vergelijken is met BF4, maar meer met een GTA.xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:33:
BF Hardline ziet en voelt wel erg matig moet ik zeggen.
Het heeft een beetje een speels uiterlijk in vergelijking met BF4.
En Project Cars.... graag!..... als die maar niet weer uitgesteld wordt
Ik vond de demo qua beweging enzo echt veel slechter aanvoelen dan GTA iig.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Ik denk ook niet dat het grafisch te vergelijken is met BF4, maar meer met een GTA.
En Project Cars.... graag!..... als die maar niet weer uitgesteld wordt
Maar voor een niet ervaren bf speler was het ook bijzonder onoverzichtelijk wat de bedoeling was.
De gameplay ziet er ook zo clunky uit van BF Hardline. Een beetje alsof iemand probeert te mikken met een race stuurtje ipv een controller of muis....
Terwijl bewegen in GTA al aanvoelt alsof je 150 kg weegt (ik weet het, dat hoort bij GTA).IlPirata schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:07:
[...]
Ik vond de demo qua beweging enzo echt veel slechter aanvoelen dan GTA iig.
Maar voor een niet ervaren bf speler was het ook bijzonder onoverzichtelijk wat de bedoeling was.
Dat is niet best dan.
Helemaal mee eens. BF4 hebbik al vanaf release, binnenkort maar ergens (PSN) goedkoop de complete versie kopen met alle uitbreidingen.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:02:
Nou ja, als de video wordt aangekondigd met de zin: "Als je fan was van goeie shooters op de PS4 moet je deze zeker hebben" verwacht ik wel te zien waarom je deze zeker moet hebben...
vanaf vanavond speel ik ook BF4 
net van mijn vrouw gehoord dat pakketje binnen is, BF4 voor 15 euro incl via marktplaats
alle patches zo downloaden en vanavond los gaan
voor mensen die BF4 spelen, voeg mij toe: psn: Mooyini
net van mijn vrouw gehoord dat pakketje binnen is, BF4 voor 15 euro incl via marktplaats
alle patches zo downloaden en vanavond los gaan
voor mensen die BF4 spelen, voeg mij toe: psn: Mooyini
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 20-03-2015 18:00 ]
nothing stops this train
Gisteren door dit topic naar de wehkamp site gegaan en per ongeluk dit spel bestelddvdkiwi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Ik denk ook niet dat het grafisch te vergelijken is met BF4, maar meer met een GTA.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
God of War III Remastered is coming to PS4 this July in gorgeous 1080p! Check out the trailer :
Bron : http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Lol, worden jullie niet al die remasters zat? GoW 3 zag er al prachtig uit, zoveel verschil zie ik niet in de trailer.
Nice. Ik heb deze nooit gespeeld, dus laat maar komen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:35:
God of War III Remastered is coming to PS4 this July in gorgeous 1080p! Check out the trailer :
[video]
Idd, voor dit soort games heb ik een PS4.
Ik heb trouwens Borderlands 2 GOTY uit Steam gehaald net voor 8,99. M'n vette PC aan mijn plasma gehangen, Dolby Digital Live over de Yamaha V1800 receiver en knallen maar op een Xbox360 controller. Who needs the Handsome collection
Ik heb trouwens Borderlands 2 GOTY uit Steam gehaald net voor 8,99. M'n vette PC aan mijn plasma gehangen, Dolby Digital Live over de Yamaha V1800 receiver en knallen maar op een Xbox360 controller. Who needs the Handsome collection
[ Voor 7% gewijzigd door JoeZuCK op 20-03-2015 20:15 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ah weer een remaster,allemaal leuk voor mensen die hem niet gespeeld hebben maar ik schier er niks mee op,maak nou een nieuwe deel,of desnoods plaats deze in psnnow.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hell yeah!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:35:
[video]
Dat wordt nóg een keer platinum halen
Most. Epic. Game. Ever.
Goed plan. Miljoenen mensen hebben dit nog niet gespeeld. Het remasteren heeft daarnaast geld gekost. Laten we 'm gratis weggeven.Amaze86 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:13:
Ah weer een remaster,allemaal leuk voor mensen die hem niet gespeeld hebben maar ik schier er niks mee op,maak nou een nieuwe deel,of desnoods plaats deze in psnnow.
PSN Now is niet gratis, het is Sony's game-variant van Netflix (een extra abonnement naast PS+). Al wel in US, nog niet in EU (maar binnenkort wel). Daarmee kan je oa PS3 games op de PS4 spelen.bram1984 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:30:
[...]
Goed plan. Miljoenen mensen hebben dit nog niet gespeeld. Het remasteren heeft daarnaast geld gekost. Laten we 'm gratis weggeven.
Als ze het in PSN Now zetten, had het niet geremasterd hoeven worden (en hadden ze er zonder extra kosten vast nog wel een paar euro aan verdiend).
Ja, ben die remasters best wel zat aan het raken. Ik zou ook liever hebben gezien dat ze met nieuwe content komen. Al dan niet in de vorm van nieuwe IP of volledig nieuwe delen in een serie.Silversin schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:40:
Lol, worden jullie niet al die remasters zat? GoW 3 zag er al prachtig uit, zoveel verschil zie ik niet in de trailer.
Sony doet er niet veel aan om van de naam " RemakeStation" af te komen..... Het gaat ze met het platform zo voor de wind, waarom dan toch steeds op deze goedkope manier inkomsten willen genereeren. Erg jammer!
Ik spreek toch uit naam van de meeste gamers dat we vooral nieuwe games willen?
Veel gamers vinden die remasters anders ook erg tof, ik zelf ook. Ik denk ook niet dat remastered games het uitkomen van nieuwe games in de weg staan. Dus why not have both?Act-One schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:46:
[...]
Ja, ben die remasters best wel zat aan het raken. Ik zou ook liever hebben gezien dat ze met nieuwe content komen. Al dan niet in de vorm van nieuwe IP of volledig nieuwe delen in een serie.
Sony doet er niet veel aan om van de naam " RemakeStation" af te komen..... Het gaat ze met het platform zo voor de wind, waarom dan toch steeds op deze goedkope manier inkomsten willen genereeren. Erg jammer!
Ik spreek toch uit naam van de meeste gamers dat we vooral nieuwe games willen?
Mijn excuses: ik las PS Plus. PS Now had inderdaad prima geweest, maar goed: feit is gewoon dat er een enorm deel van de mensen de PS3 exclusives nog niet gespeeld hebben. Ik verwacht ook gewoon een Uncharted collection rond de feestdagen. Gewoon door een externe studio laten porten terwijl ND aan U4 werkt en je hebt een prima alternatief voor TR. Een Uncharted collection zou ik zo blind weer kopen.ralph075 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:45:
[...]
PSN Now is niet gratis, het is Sony's game-variant van Netflix (een extra abonnement naast PS+). Al wel in US, nog niet in EU (maar binnenkort wel). Daarmee kan je oa PS3 games op de PS4 spelen.
Als ze het in PSN Now zetten, had het niet geremasterd te hoeven worden (en hadden ze er zonder extra kosten vast nog wel een paar euro aan verdiend).
Dit :-P RDR voor mij pleaseralph075 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:57:
Zelf geen PS3 gehad, dus ik stoor me sowieso niet aan de remasters... ;-)
Nee dank je. RDR voelde op veel vlakken erg beperkt aan. Laat ze maar een echte next-gen versie maken met een grotere map en wat geloofwaardigere stadjes.
We zijn nu anderhalf jaar in de lifecycles van deze generatie. Er moet wel ongeveer een einde komen aan al die remakes, zeker de remakes die slechts 1 game van een serie bevatten, zoals bijvoorbeeld een GoW3. Dit zal ongetwijfeld voor de hoofdprijs worden verkocht. Als je als bedrijf dit al doet, doe het dan goed en breng een editie uit die alle consolegames uit de serie bevat.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Toch vermaak ik me met de demo van ride. Qua graphics is het bagger, maar qua physics wel vet. Alleen wel pittig qua om beetje goed te doen.
Hey, weer een HD remake.. yay! Wanneer gaat de PS4 nou echt zijn kracht laten zien?
Verwijderd
The Order 1886? Is tot heden de mooist uitziende game op de PS4.lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:58:
Hey, weer een HD remake.. yay! Wanneer gaat de PS4 nou echt zijn kracht laten zien?
Met de exclusives toch?lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:58:
Killzone, infamous, the order en bloodborne zien er beter uit dan welke counterpart op de concurrerende consoles ook.
Denk dat Sony dit vooral doet omdat er grote vraag naar is omdat een grote groep ps2 gamers die daarna een 360 kochten en geen ps3 nu zijn teruggekeerd naar de ps4. Dit klopt ook wel aardig als je de combined sales van de ps3 en x360 vergelijkt met die van de ps2.
Ongetwijfeld? Want The Last of Us werd ook voor de hoofdprijs verkocht?uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:28:
We zijn nu anderhalf jaar in de lifecycles van deze generatie. Er moet wel ongeveer een einde komen aan al die remakes, zeker de remakes die slechts 1 game van een serie bevatten, zoals bijvoorbeeld een GoW3. Dit zal ongetwijfeld voor de hoofdprijs worden verkocht. Als je als bedrijf dit al doet, doe het dan goed en breng een editie uit die alle consolegames uit de serie bevat.
Voor degenen die al op hun achterpoten staan:
God of War 3 Remastered zal worden verkocht voor $39. Daarnaast draait hij in 1080p en hebben ze 60fps als doel.
En een Remaster komt nooit in plaats van een nieuwe game. Snap niet waarom mensen daar over blijven zeiken. Remasters worden door een kleine team geport. Echt, de 'nieuwe games' waarop sommigen zitten te wachten zouden er alsnog niet zijn als de Remasters er niet waren. Sterker nog, door een Remaster te verkopen verdienen ze geld, wat ze kunnen investeren in een game.
Sommigen denken dat ontwikkelaars aan één project per keer werken ofzo...
De nieuwe games komen echt wel, een Remaster tussendoor brengt daar geen verandering in.
God of War 3 Remastered zal worden verkocht voor $39. Daarnaast draait hij in 1080p en hebben ze 60fps als doel.
En een Remaster komt nooit in plaats van een nieuwe game. Snap niet waarom mensen daar over blijven zeiken. Remasters worden door een kleine team geport. Echt, de 'nieuwe games' waarop sommigen zitten te wachten zouden er alsnog niet zijn als de Remasters er niet waren. Sterker nog, door een Remaster te verkopen verdienen ze geld, wat ze kunnen investeren in een game.
De nieuwe games komen echt wel, een Remaster tussendoor brengt daar geen verandering in.
[ Voor 64% gewijzigd door ASNNetworks op 20-03-2015 22:27 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daarom zei ik ook 'voor mij' ik zou al genoegen nemen met de eerste aangezien ik niks weet van die stadjes, maar een echte next gen zeg ik natuurlijk ook geen nee tegen.bram1984 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:13:
[...]
Nee dank je. RDR voelde op veel vlakken erg beperkt aan. Laat ze maar een echte next-gen versie maken met een grotere map en wat geloofwaardigere stadjes.
Juist, er zijn heel veel "nieuwe" playstation bezitters deze generatie en het aanbieden van remake pareltjes lijkt gezien de verkoopcijfers van tlou of gta5 zeker niet aan dovemansoren gericht. Echte toppers blijven gewoon goed ook twee jaar na de eerste release. En daarnaast komt er echt enorm veel nieuw spul uit.ralph075 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:57:
Zelf geen PS3 gehad, dus ik stoor me sowieso niet aan de remasters... ;-)
Trouwens in de trailer van deze gow3 remake tel je aan het einde 4 gow symbolen wat duid op een mogelijke ontwikkeling van een 4e deel in de serie?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Qua schaal en actie blijven de GoW games gewoon fantastisch.
Ik heb GoW3 al gespeeld, maar zou de remake best durven kopen als die iets in prijs gezakt is. Deel 3 is sowieso enorm goed en een echte aanrader voor de nieuwe PlayStation bezitters.
Ik heb GoW3 al gespeeld, maar zou de remake best durven kopen als die iets in prijs gezakt is. Deel 3 is sowieso enorm goed en een echte aanrader voor de nieuwe PlayStation bezitters.
[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 20-03-2015 23:02 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Er bestaat al een vierde deel, namelijk Ascension.swopdark schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:46:
[...]
Juist, er zijn heel veel "nieuwe" playstation bezitters deze generatie en het aanbieden van remake pareltjes lijkt gezien de verkoopcijfers van tlou of gta5 zeker niet aan dovemansoren gericht. Echte toppers blijven gewoon goed ook twee jaar na de eerste release. En daarnaast komt er echt enorm veel nieuw spul uit.
Trouwens in de trailer van deze gow3 remake tel je aan het einde 4 gow symbolen wat duid op een mogelijke ontwikkeling van een 4e deel in de serie?
Over remasters gesproken; Gravity Rush komt ook op de PS4.
[ Voor 24% gewijzigd door JoeZuCK op 20-03-2015 23:49 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
GoW3 ziet er zelfs in de trailer niet echt current gen uit, dit is echt uitmelkerij aan t worden. Ik wil weg geblazen worden, niet het stof moeten blazen van gedateerde games met dito looks...
PSN: Oldzkoel
Op de GOW timeline is dat eerder deel 0.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:59:
[...]
Er bestaat al een vierde deel, namelijk Ascension.
Ook niet vergeten, remasters komen altijd met een goede reden naast cashen; gamers weer binden aan je franchise en gereedmaken voor een echt nieuw deel.
Kijk maar naar Halo MCC; eind dit jaar komt Halo 5. TLOU 2 is nog niet aangekondigd, maar goh, gezien de verkoopaantallen zouden ze wel stom zijn om geen deeltje twee te maken.
Deadnation Apocalypse Edition $0,90 in de US store Flash Sale. Ben te lui om te checken of de EU store ook een Flash Sale heeft.
Denk dat de meesten hier die al uit de IGC hebben. Leuke co-op game.
Helaas heeft EU geen Flash Sale (hebben ze dat überhaupt ooit in EU store?).InF.Inc schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:12:
Deadnation Apocalypse Edition $0,90 in de US store Flash Sale. Ben te lui om te checken of de EU store ook een Flash Sale heeft.
Zitten ook paar leuke Vita games bij voor <1$. En dat werkt op de Vita helaas niet met een EU account op US games, zoals bij de PS4.
Dit dus, dank je. Ik zeg dit ook altijd, maar hier wordt altijd overheen gestapt want het is leuker en populairder om te bashen op remakes.ASNNetworks schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:20:
Voor degenen die al op hun achterpoten staan:
Verwijderd
Project CARS eindelijk te preorderen :
https://store.playstation...00940_00-PCARSPREORDER001
Nog 47 dagen en dan kunnen we RACEN.
Nog 47 dagen en dan kunnen we RACEN.
Leuke game, maar door al zijn uitstel wacht ik lekker rustig af. Ben het geloof in deze titel helemaal kwijt.
Hoofdprijs? Op de dag van release was hij € 39,99 in Nederland.bram1984 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:16:
[...]
Ongetwijfeld? Want The Last of Us werd ook voor de hoofdprijs verkocht?
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 21-03-2015 08:31 ]
Battlefield Hardline is binnen voor €31,94. Bedankt wehkamp (dagdeal + code 'maart' + 10 euro bon die ik zelf had)!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Precies. Lees ook ff wat ik quote, want ik denk dat je me verkeerd begrijpt.Jumpman schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:30:
[...]
Hoofdprijs? Op de dag van release was hij € 39,99 in Nederland.
Dit zijn gewoon beelden van alle 3 de GoW games door elkaar, zo te zien op de ps3.power_user schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:47:
GoW3 ziet er zelfs in de trailer niet echt current gen uit, dit is echt uitmelkerij aan t worden. Ik wil weg geblazen worden, niet het stof moeten blazen van gedateerde games met dito looks...
Ik ga er niet vanuit dat de GoWIII beelden die je tussendoor ziet al de remastered beelden zijn.
Maar ik vond deel 3 er op de ps3 er sowieso al fantastisch uitzien. De mooiste game die ik op de ps3 gspeeld heb, met een hele vloeiende overgang van filmpjes (in 1080) naar gameplay (in 720p).
Ik weet dat jij alles digitaal wilt, maar 69,99 euro???Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 07:35:
Project CARS eindelijk te preorderen :
Ik heb de game voor 52 euro gepreordered bij yourgamezone en krijg dezelfde extra content erbij...
Bijna elke (web)winkel is goedkoper dan de ps store
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2015 09:11 ]
Verwijderd
Beste dvdkiwi : Ik leef maar 1 keer.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:10:
Ik weet dat jij alles digitaal wilt, maar 69,99 euro???![]()
Ik heb de game voor 52 euro gepreordered bij yourgamezone en krijg dezelfde extra content erbij...
Bijna elke (web)winkel is goedkoper dan de ps store
----------------------------------------------
Eindelijk ben ik redelijk goed in een Battlefield.
Ik geniet van de gameplay van Battlefield : Hardline.
Het is helemaal mijn game geworden.
Dat schreeuwt natuurlijk om filmpjes hèVerwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:08:
[...]
Eindelijk ben ik redelijk goed in een Battlefield.
Ik geniet van de gameplay van Battlefield : Hardline.
Het is helemaal mijn game geworden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
O dat is apart, ik namelijk twee keer
Maar dan nog snap ik het niet...... het is hetzelfde product, dan kies je toch altijd voor de goedkoopste optie, zeker als het verschil bijna 30% bedraagt?
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2015 10:26 ]
Jamaartoch!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die discussie is al vaker gevoerd. Ik kijk zelf ook altijd voor de goedkoopste optie, vaak is dat een fysieke disc via marktplaats of een aanbieding bij bijv bart smit. Onder het mom 'ik ben te lui om een schijfje eruit te halen' vinden sommige mensen het niet erg om 30 euro per spel meer te betalen. Zelf weten natuurlijk, maar echt slim is het niet. De voordelen van een fysieke schijf zijn veel groter dan een digitale versie.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:21:
[...]
O dat is apart, ik namelijk twee keer![]()
Maar dan nog snap ik het niet...... het is hetzelfde product, dan kies je toch altijd voor de goedkoopste optie?
Thanks voor de uitleg 
Ik ga dit nooit snappen denk ik...
Same here. Is toch mooi als je een spel omgerekend voor 10 of 15 euro hebt kunnen spelen?dvdkiwi schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:28:
Thanks voor de uitleg
Daar gaat het mij niet eens om, ik verkoop sowieso nooit spellen 
Ik snap alleen niet dat iemand 70 euro betaalt terwijl hetzelfde product voor 50 euro te krijgen is.
Daar zijn sites als budgetgaming en de pricewatch juist handig voor.
Ik snap alleen niet dat iemand 70 euro betaalt terwijl hetzelfde product voor 50 euro te krijgen is.
Daar zijn sites als budgetgaming en de pricewatch juist handig voor.
discussie over prijzen voeren we ergens anders:
www.lidl.nl
www.lidl.nl
[ Voor 21% gewijzigd door tellavist op 21-03-2015 10:40 ]
Een handtekening?!
Dat dus. En verder is er gewoon een aanbiedingen topic hier ergens op got.tellavist schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:40:
discussie over prijzen voeren we ergens anders:
www.lidl.nl
Dan nog. US store ftw.ChrisLNFF schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:26:
[...]
Die discussie is al vaker gevoerd. Ik kijk zelf ook altijd voor de goedkoopste optie, vaak is dat een fysieke disc via marktplaats of een aanbieding bij bijv bart smit. Onder het mom 'ik ben te lui om een schijfje eruit te halen' vinden sommige mensen het niet erg om 30 euro per spel meer te betalen. Zelf weten natuurlijk, maar echt slim is het niet. De voordelen van een fysieke schijf zijn veel groter dan een digitale versie.
Wel verstandig om de koersen een beetje in de gaten te houden. De euro is best veel gezakt de laatste tijd. Nu is 1 euro 1.082 dollar waard dus je haalt maar een klein beetje winst. 69.99 dollar is 64 euro.
Ik haal ook alles sinds dag 1 via de US Store, met account sharing scheelt het nog meer. Sommige games share ik niet (degene wil die dan niet) maar haal het dan alsnog lekker vanuit de US Store. Lekker pre-loaden vooraf en op release startklaar. Bloodborne dinsdag direct starten, in NL komt die pas vrijdag.
Alleen erg *vervelend* dat de euro zo dramatisch omlaag is gegaan. Waar voorheen $60 omgerekend €42-43 was, is het nu alweer ~€55/€56
Scheelt al dat games in de US Store $59.99 zijn ipv $69.99, waar ze in EU €69.99 zijn. Behalve de Sony first party titels, die zijn wel €59.99AtlAntA schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:46:
[...]
Wel verstandig om de koersen een beetje in de gaten te houden. De euro is best veel gezakt de laatste tijd. Nu is 1 euro 1.082 dollar waard dus je haalt maar een klein beetje winst. 69.99 dollar is 64 euro.
[ Voor 38% gewijzigd door ASNNetworks op 21-03-2015 11:50 ]
Ik vind Hardline fijn spelen, Chopper is heerlijk
Moet alleen wel iemand volledig volpompen voordat 'ie dood is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hrRhZiCZFkk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hrRhZiCZFkk]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link