De Battlefield: Hardline DLC 2 "Robbery" en game update 1.05 zijn nu te downloaden voor de liefhebbers.
Nul nieuwe beelden, dus geen wonder dat niemand dit heeft gepost verder. Wel ongelooflijk veel zin.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:01:
Volgens mij nog niet hier gepost (Uncharted 4: A Thief's End):
[video]
Ziet er super bruut uit en staat hier al in de preorder.
Merci, had het al gelezen idd. Wel nieuw hier, maar ken de forumregels 😇M a r c o schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:37:
onderwerp is hier al tig keer besproken, maar aangezien je nieuw bent zal ik het nog eens herhalen.
Als je deze externe harde schijf neemt:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
ben je goedkoper uit, dan wanneer je een losse schijf koopt.
De HDD die hierin zit past gegarandeerd in de PS4.
Tevens kun je dan de 500GB uit de PS4 terug in deze behuizing steken, en je hebt nog een mooie 500GB backup schijf.
Hij is een tijdje goedkoper geweest overigens, maar nu weer wat duurder.
Wehkamp klantenservice kan je niets vertellen over specificatie. Vind de service daar altijd top, maar hier zijn ze heel vaag over. Bol.com heeft op de site bij de bundels vermeld welke versie het is! Bij de losse moet de oude voorraad op zijn ( net als bij wehkamp)Jasikevicius3 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:41:
[...]
k Zou ook wel graag de 1200 willen hebben, maar hoe weet je (zeker) dat iedere bekende webshop deze inmiddels uitlevert?
Of vragen jullie hier specifiek naar aan bijv de klantenservice alvorens jullie bestellen?
MM kan het niet garanderen, adviseren om naar de winkel te gaan.
Ja, heb ze allemaal gebeld 😂
Lokale gameshops zeggen ook, loop gewoon binnen. Ze weten namelijk niet wat ze binnen krijgen, ze krijgen namelijk zowel de 1200 als de 1100's binnen.mke1982 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:39:
[...]
Wehkamp klantenservice kan je niets vertellen over specificatie. Vind de service daar altijd top, maar hier zijn ze heel vaag over. Bol.com heeft op de site bij de bundels vermeld welke versie het is! Bij de losse moet de oude voorraad op zijn ( net als bij wehkamp)
MM kan het niet garanderen, adviseren om naar de winkel te gaan.
Ja, heb ze allemaal gebeld 😂
Ben benieuwd, op de PC was deze game best wel pay-to-win geloof ik? Qua betaalde unlocks van tanks.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:51:
PlayStation Europe
Free-to-play combat behemoth World of Tanks is coming to PlayStation 4.
Krijg mijn versie morgen pas (€44 bijMM) dus vanavond lekker beginnen aan NHL 16Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:11:
Ik ben PES 2016 aan het preloaden nu.
Dat gaat een lang weekend voetbal worden.
Zucht.. IGN, serieus? perongeluk. Zeker zelfde volk wat blind denkt dat apple echt perongeluk de toestellen vergeet in een cafe etc..Naughty Dog heeft per ongeluk The Last of Us 2 bevestigd. De stream draaide om de Uncharted Nathan Drake Collection.
Tijdens de stream werd er door Lead Animator Eric Baldwin, Community Strategist Eric Monacelli en schrijver Josh Scherr gepraat over de motion capture van de game. Tot Scherr zich versprak.
"Al het animatiewerk voor de gezichten komt van Eric. Bij de eerste The Last of Us. Uh, zei ik nou de eerste The Last of Us?"
Ow well, nieuw deel in de serie, alsof dat niet te verwachten was.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Want elke keer dat iemand zich verspreekt is dit uiteraard een vermomde marketingzet. Je irriteren aan blinde aannames en vervolgens zelf een tegengestelde blinde aanname aangaan is wel een knap staaltje mentale gymnastiek.corset schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:30:
[...]
Zucht.. IGN, serieus? perongeluk. Zeker zelfde volk wat blind denkt dat apple echt perongeluk de toestellen vergeet in een cafe etc..
Ow well, nieuw deel in de serie, alsof dat niet te verwachten was.
Ach, Naughty Dog weet precies wat ze doen qua marketing. Zo slim zijn ze wel. En ook dit soort Streams worden in den treure geplanned en besproken. Ik denk echt niet dat dit perongeluk is gegaan.Elysi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:08:
[...]
Want elke keer dat iemand zich verspreekt is dit uiteraard een vermomde marketingzet. Je irriteren aan blinde aannames en vervolgens zelf een tegengestelde blinde aanname aangaan is wel een knap staaltje mentale gymnastiek.
Ook kwam de zin er nogal uit als geplanned, er zat geen echte verbazing in. Natuurlijk reageert iemand anders
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 16-09-2015 16:13 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hier word ik heel blij van!!!!!Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:51:
PlayStation Europe
Free-to-play combat behemoth World of Tanks is coming to PlayStation 4. Find out more:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
DaveD
Ik meen dat de review op de X1 erg matig werd ontvangen ivm de vele microtransacties die mensen die veel geld erin stoppen ook echt belonen.
PSN ID Binloading_nl
Zoals ik net al reageerde op de post van Dennis. Hoog pay-to-win gehalte. Het is een gratis game dus ze moeten ergens wat aan verdienen natuurlijk.steefje schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:31:
[...]
Ik meen dat de review op de X1 erg matig werd ontvangen ivm de vele microtransacties die mensen die veel geld erin stoppen ook echt belonen.
Betekent dat dat ze vanaf binnenkort naar wens gekleurde Playstations gaan verkopen?
Zou mooi zijn, want zwart is ook maar zo zwart
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben gisteren overigens begonnen aan Destiny TTK. Prima vermaak. Het verhaal is vrij kort, maar wel vermakelijk. Mocht je Destiny hiervoor niks vinden, dan weet ik niet of TTK daar snel verandering in zal brengen. Mocht je Destiny wel leuk vinden, dan is de eerste indruk in ieder geval positief (al vraag ik me wel af hoe ze spelers hier een jaar lang bezig mee gaan houden). Zaterdag komt de raid uit, dus dan weten we meer.
Wat mij uiteindelijk zo lang heeft doen blijven spelen, is de Gjallarhorn. Die heb ik denk ik pas twee maanden geleden gekregen (speel al sinds september 2014). Toen ik die eenmaal geleveld had, was ik er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee.Elysi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:10:
Ik ben gisteren overigens begonnen aan Destiny TTK. Prima vermaak. Het verhaal is vrij kort, maar wel vermakelijk. Mocht je Destiny hiervoor niks vinden, dan weet ik niet of TTK daar snel verandering in zal brengen. Mocht je Destiny wel leuk vinden, dan is de eerste indruk in ieder geval positief (al vraag ik me wel af hoe ze spelers hier een jaar lang bezig mee gaan houden). Zaterdag komt de raid uit, dus dan weten we meer.
Maar vooral het verzamelen van wapens en gear, was de reden dat ik 't zo lang ben blijven spelen. Al is raiden met een party ook erg leuk om te doen, meerdere keren.
Mochten mensen posts missen, dat kan kloppen. Het hoe en waarom mensen op het forum aanwezig zijn, en hoe vaak is offtopic, en dus niet gewenst. Dat kan indien nodig via DM gedaan worden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tis net gokken dat downloaden op PSN. Met de pauze/resume "truuk" de donwload van NHL16 naar 37 minuten gekregen. Ik tevreden ff wat anders gaan doen kom ik terug staat hij op 4 uur. Dus ik weer minstens 50x de donwload op pauze gezet (kreeg tussen de 77 en 99 + uur voor de laatste 8GB ffs) en eindelijk op 23 minuten gekregen. Nu een half uur later staat hij op 44 min
Dus nu is het gokken om hem zo te laten staan of weer naar een andere server op zoek. Zo kansloos dat ik er echt over na ga denken om ook dit soort games in het vervolg op Steam te kopen. Dan kan je het tenminste een kwartier later spelen.

Dus nu is het gokken om hem zo te laten staan of weer naar een andere server op zoek. Zo kansloos dat ik er echt over na ga denken om ook dit soort games in het vervolg op Steam te kopen. Dan kan je het tenminste een kwartier later spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 16-09-2015 19:06 ]
Verwijderd
Dat heb ik nu met PES 2016:
13GB al gedownload van de 20GB met nu nog 28 minuten op de klok.
Bij de concurrent X1 vanochtend Tomb Raider gratis gedownload:
20GB gedownload in een uurtje via WIFI AC.
Meh, ziet eruit alsof t alleen de HDD covers zijn.. Die zul je wel los kunnen kopen.. Het zijn in t filmpje nl alleen zwarte en witte PSsen met gekleurde coversdvdkiwi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:02:
Betekent dat dat ze vanaf binnenkort naar wens gekleurde Playstations gaan verkopen?
Verwijderd
Een heerlijke goal van Ajax in PES 2016:
Ziet er audiovisueel super uit en het is weer heerlijk met de gameplay.
Kun je beter een paar euro voor de PS4 versie neertellen. Die heeft een aanzienlijk betere framerate.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:21:
Dat heb ik nu met PES 2016:
Verwijderd
Tomb Raider voor de Xbox One is gratis voor Gold leden deze maand.
Ik had Tomb Raider al voor de PS4 en die heb ik uitgespeeld ook.
Tomb Raider heb ik nu voor de Xbox 360, Xbox One, PS4 en voor de PC.
Ik had Tomb Raider al voor de PS4 en die heb ik uitgespeeld ook.
Tomb Raider heb ik nu voor de Xbox 360, Xbox One, PS4 en voor de PC.
Wat heb je eraan om dezelfde game (waarschijnlijk digitaal ook nog, zeker?) op meerdere platformen te hebben? Als je nu CE's of GOTY edities verzamelt, dan snap ik het nog.
Spel mag wel eens een transfer-update hebben. Kishna nog bij Ajax en Di Maria nog bij United?Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 05:30:
[video]
Oja en Boer op goal bij Ajax?

Verwijderd
Humor te over inderdaad.
Hoe krijg je eigenlijk zo'n USB file voor PES 2016 die alle namen goed krijgt?
Dark Souls -> 360, PS3, PCbram1984 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:46:
Wat heb je eraan om dezelfde game (waarschijnlijk digitaal ook nog, zeker?) op meerdere platformen te hebben? Als je nu CE's of GOTY edities verzamelt, dan snap ik het nog.
Dark Souls 2 -> PS3, PS4
etc etc..
het probleem is? Moeten we ons nu echt gaan druk maken over het uitgeef patroon van anderen?
Run forest Run!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 05:30:
...
Ik vind het niveau van PES tegen AI wel erg dramatisch eerlijk gezegd? je kan zonder af te spelen gewoon naar de overkant van het veld rennen! Het is dat je steeds net te lang wacht met schieten...
Nee dit bevestigd nog maar een keer dat ik gewoon bij Fifa moet blijven
In FIFA kun je het niveau van de AI ook heel laag zetten als je daar behoefte aan hebt.
Dat ligt aan het ingestelde niveau. Bij FIFA op Amateur kan dit ook. Hier is geen verschil tussen PES en FIFA.Chrosser schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:37:
[...]
Run forest Run!!!!!
Ik vind het niveau van PES tegen AI wel erg dramatisch eerlijk gezegd? je kan zonder af te spelen gewoon naar de overkant van het veld rennen! Het is dat je steeds net te lang wacht met schieten...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij FIFA ren je ook zo naar de overkant op amateur niveau (of nog lager als dat kan?). Dit jaar is het jaar dat ik weer eens oversla. Too much other games to comejongf7 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:41:
In FIFA kun je het niveau van de AI ook heel laag zetten als je daar behoefte aan hebt.
Als je in FIFA op zijn makkelijkst speelt kun je dat natuurlijk ook....Chrosser schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:37:
[...]
Run forest Run!!!!!
@ Dennis:
http://www.gameinformer.c...volution-soccer-2016.aspx
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Bedankt voor de info.
Het is wel veel werk om alles te veranderen zo te lezen.
Ik had gehoopt op 1 file om alles in 1 keer te verbeteren.
Dat laatste gaat helaas niet omdat de PS4 geen import van savefiles ondersteunt, je zult dus handmatig alle teams moeten aanpassen. Maar goed, ik las dat mensen de Premier League in een kleine 2 uur hebben gedaan, dat heb ik er wel voor over.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
[...]
Bedankt voor de info.
Het is wel veel werk om alles te veranderen zo te lezen.
Ik had gehoopt op 1 file om alles in 1 keer te verbeteren.
Binnen:

Lijkt toch nog best wel een beetje:

Maar meer een geinig hebbedingetje. Had er toch eentje nodig.

Lijkt toch nog best wel een beetje:

Maar meer een geinig hebbedingetje. Had er toch eentje nodig.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Volgens mij maak je jezelf meer druk om bepaalde zaken.corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:34:
[...]
Dark Souls -> 360, PS3, PC
Dark Souls 2 -> PS3, PS4
etc etc..
het probleem is? Moeten we ons nu echt gaan druk maken over het uitgeef patroon van anderen?
Daarbij heb ik gewoon totaal niets gezegd over een uitgavepatroon.
Als ik nieuwsgierig ben naar waarom iemand dezelfde digitale game op meerdere platformen downloadt, ook al is het gratis, dan ben ik vrij om dat te vragen.
Indien je daar moeite mee hebt, maak een TR aan of PM een mod.
Je posts:bram1984 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:16:
[...]
Volgens mij maak je jezelf meer druk om bepaalde zaken.
Daarbij heb ik gewoon totaal niets gezegd over een uitgavepatroon.
Als ik nieuwsgierig ben naar waarom iemand dezelfde digitale game op meerdere platformen downloadt, ook al is het gratis, dan ben ik vrij om dat te vragen.
Indien je daar moeite mee hebt, maak een TR aan of PM een mod.
enWaarom in Hemelsnaam
Kwamen nogal aanvallend overWat heb je eraan om dezelfde game (waarschijnlijk digitaal ook nog, zeker?) op meerdere platformen te hebben? Als je nu CE's of GOTY edities verzamelt, dan snap ik het nog.
Ik heb zelf meerdere games meerdere keren. Meestal:
1.) vergeten dat ik ze had, dus dubbel gekocht (met 70+ PS2 titels en 40+ PS3 titels kan dat)
2.) omdat het de GOTY versie is (dus met extra DLC)
3.) omdat het een andere versie is (Collectors edition goedkoop) oid.
Dan loop je snel vol met dubbele games
Persona 5 uitgesteld naar zomer 2016.
Er is een engelse kingdom hearts 2.8 trailer.
Dark souls 3 beta komt naar de ps4. ( game lijkt verdomd veel op deep down)
En de last guardian is aanwezig op de tgs als digitale wand.
Verwijderd
Is er trouwens een plek om aan te melden voor pre-release beta's? Lijkt me wel interessant om aan mee te doen. Iemand ervaring mee?Nieuwevolger schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:51:
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 15:53 ]
Raad ik je aan om naar pu.nl te gaan, dan vind je het wel.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:52:
[...]
Is er trouwens een plek om aan te melden voor pre-release beta's? Lijkt me wel interessant om aan mee te doen. Iemand ervaring mee?
Je bedoelt dat deep down gewoon een schamteloze kopie is tot nu toe van de Souls games?Nieuwevolger schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:51:
Toen de eerste gamplay beelden van deep down kwamen zei iedereen dat het er uit zag als een next gen dark souls. Probleem is dat het dood stil is rond deep down, had ook gehoopt dat we wat te horen kregen tijdens de tgs, maar deep down kunnen we beter vergeten.corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:49:
[...]
Je bedoelt dat deep down gewoon een schamteloze kopie is tot nu toe van de Souls games?Neh, kan afwisseling altijd wel waarderen, zo vind ik Lords of the Fallen nog best leuk.
Verwijderd
PlayStation Europe
New Uncharted: The Nathan Drake Collection trailer debuts, Uncharted 4 beta dated:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Spotify nu met PayPal:
New Uncharted: The Nathan Drake Collection trailer debuts, Uncharted 4 beta dated:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Spotify nu met PayPal:

Uncharted 4 beta 4-13 december. Lekkerrrr.
Lekker lang, niet slechts een weekendje ofzo.
Dark Souls 3 beta klinkt goed.
Jammer van Persona 5, maar komt niet als een verrassing. Het was te lang stil voor een game die dit jaar nog uit hoorde te komen.Nieuwevolger schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:51:
Dark Souls 3 beta klinkt goed.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Geen Klaassen, Milik, Veltman en Cillesen erin zetten maar wel Van den Hoorn en Boilesen ??! Ik begin te twijfelen aan je voetbal knowhowVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 05:30:
[video]

[ Voor 7% gewijzigd door Theo27 op 17-09-2015 21:19 ]
Scrooge NL
www.darksouls3.comVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:52:
[...]
Is er trouwens een plek om aan te melden voor pre-release beta's? Lijkt me wel interessant om aan mee te doen. Iemand ervaring mee?
Inschrijving begint morgen!
26 januari release datum van the witness. Game is aangekonigd op de e3 2013, daarna een hele tijd stil om geweest. Wil nu ook wel wat meer duidelijkheid over deep down, shadow of the beast en ook wild ( gamescom 2014 aangekondigd, van de maker van beyond good and evil).
Ja en rime ook graag wat meer nieuws van. Is het ook behoorlijk stil rond.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Inderdaad! Ik wil nieuws over Rime. Daar blijft het angstvallig stil over!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Misschien is dit de standaard opstelling van PES voor Ajax. Zal niet de eerste footie zijn met een onrealistische basiselfTheo27 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:16:
[...]
Geen Klaassen, Milik, Veltman en Cillesen erin zetten maar wel Van den Hoorn en Boilesen ??! Ik begin te twijfelen aan je voetbal knowhow
Of hij is gewoon meer van de game dan van het spelletje voetbal zelf. Zelf kijk ik bijna nooit voetbal (meer). Hoogstens de samenvatting op zondagavond. Toch koop ik elk jaar weer trouw een voetbalgame. 80% van de namen zeggen me dan ook nietsmaussert schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:43:
[...]
Misschien is dit de standaard opstelling van PES voor Ajax. Zal niet de eerste footie zijn met een onrealistische basiself
En damn wat is PES goed dit jaar
Vond de demo van FIFA ook niet slecht om eerlijk te zijn, maar FIFA maakt veel minder onderscheid per speler en voelt veel stugger aan naar mijn mening. Misschien ook te lang in het FIFA kamp gehangen waar door ik het gevoel kreeg elke keer dezelfde game met elk jaar andere irritaties te spelen.
Off: Tja om nou te zeggen dat Veltman veel potten breekt. Ik denk dat v/d Hoorn met name beter is als hij eenmaal het vertrouwen heeft.Theo27 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:16:
[...]
Geen Klaassen, Milik, Veltman en Cillesen erin zetten maar wel Van den Hoorn en Boilesen ??! Ik begin te twijfelen aan je voetbal knowhow
Maar zitten die spelers wel in PES dan?
Dat Kishna er nog bij zit zegt ook genoeg, daar is niet echt aandacht aan besteed en loopt nogal achter.
Dat Kishna er nog bij zit zegt ook genoeg, daar is niet echt aandacht aan besteed en loopt nogal achter.
Verwijderd
Het is wachten op een update voor PES 2016.dutchgio schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:22:
Maar zitten die spelers wel in PES dan?
En daarom ga ik dus voor Fifa....
Kan wel leuk spelen, maar als clubs, stadions en spelers niet kloppen haalt dat de spelbeleving eruit.
Het is maar de vraag of PES wel met zo'n update komt. Waarom breng je een game in die staat uit?
Ben je aangewezen op de community en gedoe met custom file etc.
Kan wel leuk spelen, maar als clubs, stadions en spelers niet kloppen haalt dat de spelbeleving eruit.
Het is maar de vraag of PES wel met zo'n update komt. Waarom breng je een game in die staat uit?
Heerlijk met de gameplay? Hoe heb je dat getest dan? Ik heb je in dat hele filmpje serieus nog nooit 1x zien passen!Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 05:30:
[video]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik ben ook geen fan van PES hoor, maar bij de FIFA (demo!) zitten er ook nog super veel spelers bij de verkeerde club. Natuurlijk zal dit bij de launch worden aangepast, en voor PES komt ook echt wel zo'n update lijkt me.dutchgio schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:10:
PSN: Maichel
Mag ik hier een oproepje plaatsen? Heb ik zelf een hekel aan, net als aan handtekeningen verzamelen, maar dit keer is het ECHT voor een goed doel 
Iedereen via de website een klacht schrijven over de downloadsnelheden op de PS. Je krijgt wss net als ik een standaard berichtje terug waarin ze je tippen op de Standbymodus (
), maar als er over een onderwerp veel klachten komen kunnen ze dat intern verder oppakken, en misschien wel doorspelen naar Sony HQ. Wie weet 
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-form/
(of zijn er insiders die weten of er uberhaupt iets gebeurd met statistieken op klachten/vragen?)
Iedereen via de website een klacht schrijven over de downloadsnelheden op de PS. Je krijgt wss net als ik een standaard berichtje terug waarin ze je tippen op de Standbymodus (
(of zijn er insiders die weten of er uberhaupt iets gebeurd met statistieken op klachten/vragen?)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hij speelt alles op ultra-easy, dus vandaar.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:17:
[...]
Heerlijk met de gameplay? Hoe heb je dat getest dan? Ik heb je in dat hele filmpje serieus nog nooit 1x zien passen!Alleen maar sprinten en standaard vanaf een hoekje in de 16 erin proberen te raggen. Beetje hetzelfde wat bij PES 4 ook kon zeg maar.
Mja, had mij ook ingeschreven op de Logitech/Fanatec driver petitie, tot nu toe hebben daar 17.500 (!) mensen hun oproep gegeven maar, uiteraard, gebeurt daar gewoon helemaal niets mee.Jeroenimoes schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:56:
Dus op "doe mij eens hogere PSN snelheden" dingen ga ik niet reageren, ze doen er toch niks mee.
Nickname does not reflect reality
Het scheelt dat ik maar een 10mbit internetverbinding hebt dus die cap ik toch meestal wel
Natuurlijk komt PES met een transferupdate, waarschijnlijk volgende week al.dutchgio schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:10:
En de Premier League heb je in een uur helemaal aangepast naar echte namen, emblemen en kits.
Maar wat ik wel storend vind aan deze PES is dat de keepers in online games helemaal niets tegenhouden, dat klopt echt niet, hopelijk fixen ze dat wel snel want zo is online spelen geen fuck aan.
Nou....afgelopen week mijn HDD vervangen voor een 2TB HDD en ik moest dus alles opnieuw downloaden (geen zin in USB backup enzo). Moet zeggen, downloaden ging echt als een speer nu....Ben 2 weken op vakantie geweest en daarvoor was het nog drama, maar nu -lijkt- alles gewoon normaal te werken. Heb PS4 ook helemaal opnieuw geinstalleerd en alles staat gewoon op de default instellingen qua netwerk.Jeroenimoes schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:56:
Mag ik hier een oproepje plaatsen? Heb ik zelf een hekel aan, net als aan handtekeningen verzamelen, maar dit keer is het ECHT voor een goed doel
Iedereen via de website een klacht schrijven over de downloadsnelheden op de PS. Je krijgt wss net als ik een standaard berichtje terug waarin ze je tippen op de Standbymodus (), maar als er over een onderwerp veel klachten komen kunnen ze dat intern verder oppakken, en misschien wel doorspelen naar Sony HQ. Wie weet
PSN: Maichel
Wat is nu de beste deal voor een PS4?
Ik denk aan de Bol.com PS4 + 2 games (Last of us remastered + the order) voor 399.
Vandaag wil ik hem bestellen. Als iemand nog betere deals heeft?
. Graag wel een met games er al bij...
Ik denk aan de Bol.com PS4 + 2 games (Last of us remastered + the order) voor 399.
Vandaag wil ik hem bestellen. Als iemand nog betere deals heeft?
Prima deal, 2,5 geweldige spellen!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Heb gister avond de Playstation 4 Metal Gear Solid Limited Edition gekocht, echt een mooie uitvoering vind ik persoonlijk
alleen Metal Gear Solid is toch niet helemaal iets voor mij maar goed de PS4 is super
Verwijderd
Dat was mijn eerste goal in PES 2016.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:17:
Heerlijk met de gameplay? Hoe heb je dat getest dan? Ik heb je in dat hele filmpje serieus nog nooit 1x zien passen!Alleen maar sprinten en standaard vanaf een hoekje in de 16 erin proberen te raggen. Beetje hetzelfde wat bij PES 4 ook kon zeg maar.
Ik speel op amateur niveau nu en dat filmpje was op gemiddeld.
Ik heb gisteren bij MM de PS4 500GB gekocht met 2 spellen voor 399.Requiem19 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:12:
Wat is nu de beste deal voor een PS4?
Vandaag wil ik hem bestellen. Als iemand nog betere deals heeft?. Graag wel een met games er al bij...
Wel de CUH-1216 versie 🎉!
The order en driveclub, vanavond maar eens verder met The Order.. Mooi spel.
Die deal staat volgens mij niet op hune website??mke1982 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:42:
[...]
Ik heb gisteren bij MM de PS4 500GB gekocht met 2 spellen voor 399.
Wel de CUH-1216 versie 🎉!
The order en driveclub, vanavond maar eens verder met The Order.. Mooi spel.
Voor de liefhebbers: klikRequiem19 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:14:
Haha thanks! Of toch de 1 GB versie + FIFA 16 gratis....
Volgens mij best een goede deal!
Verwijderd
Geldt dat nu nog steeds dan? Dacht alleen tijdens de heropening t/m 13september.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:23:
Of je rijdt naar MM Tilburg een Playstation 4 kost daar nu €333,- euro.
Ja, tenzij je van de andere kant van het land moet komen en je het voordeel al weer aan brandstof kwijt bent...
Tja, €333 voor een PS4+controller of €369 voor een PS4+controller+Fifa16 is een redelijk gelijkwaardige deal. Als je liefhebber bent van Fifa is dat zelfs een betere deal.maussert schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:04:
Ja, tenzij je van de andere kant van het land moet komen en je het voordeel al weer aan brandstof kwijt bent...
Plus, die deal van Bol is een 1Tb versie. Van MM Tilburg een 500Gb (toch?).
[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 18-09-2015 14:10 ]
Voor FIFA liefhebbers is die deal van Bol.com echt heel goed. Een 1TB versie met FIFA 16 voor € 369,99.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit is wel een mooi prijsje! Heb gevraagd of ik deze kan kopen, maar elders (utrecht) kan ophalen. Maar helaas...Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:23:
Of je rijdt naar MM Tilburg een Playstation 4 kost daar nu €333,- euro.
Als je een nieuwe ps4 koopt krijg je toch psn voor een bepaalde tijd erbij? Kan het nergens vinden in de doos.
DaveD
Weet niet of 't nou bij de PS4 zat destijds. Maar ik heb laatst een spel gekocht waar een voucher bij zat met 1 maand gratis PSN.
Als je een nieuw PSN account maakt krijg je volgens mij 14 dagen dacht ikDaveD1109 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:03:
Als je een nieuwe ps4 koopt krijg je toch psn voor een bepaalde tijd erbij? Kan het nergens vinden in de doos.
Er zijn ook gratis proefabonnementen (14 dagen) te verkrijgen in de StoreSaURoN schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:25:
[...]
Als je een nieuw PSN account maakt krijg je volgens mij 14 dagen dacht ik
Ik ga binnenkort ook voor de PS4. Ik heb het prijsverloop niet echt in de gaten gehouden, maar ik had het plan om te wachten tot de kerstperiode om er één te kopen. Klopt het dat er rond de feestdagen meestal betere deals zijn voor consoles? Ik heb totaal geen haast, vandaar dat ik best nog even kan wachten, maar ik zie nu al deals voorbij komen waarvan ik me afvraag of die nog overtroffen gaan worden rond de kerst.
Ik denk niet dat de PS4 nog heel veel afgeprijsd gaat worden rond de feestdagen.
Zeker ook omdat ie van zichzelf al niet heel duur is.
Zeker ook omdat ie van zichzelf al niet heel duur is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tenzij je een nieuwe versie (serienummer, kleur, bundel oid) wil hebben zou ik er nu eentje kopen.
Bijv. de MM Tilburg-actie of Bol.com
Bijv. de MM Tilburg-actie of Bol.com
Wel hoor! ps4 met 2 games naar keuze ( uit een selectie van 9 games geloof ik)Requiem19 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:45:
[...]
Die deal staat volgens mij niet op hune website??
Verwijderd
PlayStation Europe
New Assassin’s Creed: Syndicate PS4 bundle revealed & exclusive content detailed:
http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
New Assassin’s Creed: Syndicate PS4 bundle revealed & exclusive content detailed:
http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785

Zie ik daar nou een 1 TB CUH-1216b versie?
Media Markt Zoetermeer heeft de 1TB CUH-1216bDawid127 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:28:
Zie ik daar nou een 1 TB CUH-1216b versie?
[ Voor 7% gewijzigd door Colors op 18-09-2015 18:01 ]
Aha vandaar!SaURoN schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:25:
[...]
Als je een nieuw PSN account maakt krijg je volgens mij 14 dagen dacht ik
DaveD
ik ben van plan in deze dagen een ps4 te kopen het liefst in combinatie met fifa16, bol.com deal is dus perfect. Alleen is die 1TB een oudere versie dan een 500gb bij de MM?
Kan iemand misschien het verschil uitleggen tussen beide?
Die vraag is al best vaak voorbij gekomen in dit topic. Best recent ook. Beste advies is een 500GB nieuwe versie halen, en later zelf een grotere schijf erin zetten.PF96 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:18:
ik ben van plan in deze dagen een ps4 te kopen het liefst in combinatie met fifa16, bol.com deal is dus perfect. Alleen is die 1TB een oudere versie dan een 500gb bij de MM?
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link