[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.918 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maussert schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:59:
Sony GUI is dan misschien niet zo mooi, vind het wel overzichtelijk. Kan ik van het plaatje hierboven nou niet echt zeggen.
Dit is zo overzichtelijk als het maar kan zijn. Alles is netjes geordend. Het begrijpen ervan is natuurlijk subjectief en ligt aan de eindgebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Is dat de store ?? Kan er ook niet echt iets van maken als ik het zo zie. Wel scherp beeld d:)b

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Afbeeldingslocatie: http://www.rioraad.nl/afbeeldingen/controllers.jpg

Tot nu toe bevallen ze prima!

Het vervangen is op zich goed te doen. Mijn R2 en L2 knoppen deden het niet allemaal na in elkaar zetten, met na een tweede poging en iets beter opletten hoe het zat werkte alles weer.

Ook nooit meer het probleem dat iemand 'per ongeluk' zijn slecht behandelde controller laat liggen en er een van mij mee neemt na een FIFA toernooitje ofzo (helaas met mijn ds3 wel eens gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
Heb ook die uitnodiging gehad, maar twijfel om te upgraden naar die nieuwe 3.0 beta.
Remote play werkt dan vooralsnog niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:11:
Is dat de store ?? Kan er ook niet echt iets van maken als ik het zo zie. Wel scherp beeld d:)b
Homescreen van de Xbox One Windows 10 editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Nou ik neem veel liever de ui van ps4 dan die van de x1. Athans de huidige zeker. Maar dat plaatke maakt me.erg huiverig over de win 10 update. Ik haat echt zulke menus. Ziet er veelste druk en vaag uit.
Op ps4 kan ook zeker beter en sneller. Maar vind dat het wel gewoon goed werkt nu. En ja ik game meer dan naar ui kijk ;) als maar goed werkt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Hallo,

heb sinds december 2013 een PS4. Nu zit ik met het vervelende probleem dat wanneer ik in een party zit ik regelmatig eruit wordt gegooid, ik krijg dan de melding: je hebt de party verlaten...

Mijn internet is gewoon goed, zowel op pc (kabel) en laptop (wifi). Mijn PS4 is uiteraard bekabeld aangesloten. Het probleem heeft zich altijd al voorgedaan, maar vanaf ik mijn laptop heb komt deze regelmatiger voor... Wanneer ik aan het surfen ben op de laptop terwijl ik in een party zit word ik er regelmatig uitgegooid, wat zeer vervelend is.

Wat ik al heb geprobeerd:
-internetinstellingen opnieuw ingesteld,
-PS4 ip statisch gemaakt dmv DMZ en port forward gedaan...
-Modem gereset (heb een modem met ingebouwde router, volgende week komt technieker langs...)

Indien ideeën, ik hoor ze graag!

Groeten D

• v8power67
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 01:46:
Hallo,

heb sinds december 2013 een PS4. Nu zit ik met het vervelende probleem dat wanneer ik in een party zit ik regelmatig eruit wordt gegooid, ik krijg dan de melding: je hebt de party verlaten...

Mijn internet is gewoon goed, zowel op pc (kabel) en laptop (wifi). Mijn PS4 is uiteraard bekabeld aangesloten. Het probleem heeft zich altijd al voorgedaan, maar vanaf ik mijn laptop heb komt deze regelmatiger voor... Wanneer ik aan het surfen ben op de laptop terwijl ik in een party zit word ik er regelmatig uitgegooid, wat zeer vervelend is.

Wat ik al heb geprobeerd:
-internetinstellingen opnieuw ingesteld,
-PS4 ip statisch gemaakt dmv DMZ en port forward gedaan...
-Modem gereset (heb een modem met ingebouwde router, volgende week komt technieker langs...)

Indien ideeën, ik hoor ze graag!

Groeten D
Ik raad aan een eigen router van een degelijk merk erachtrr te hangen en de modem in bridge modus.
Had voorheen ook wat problemen ivm 2x ps4 in 1 huis. Maar sinds we de ziggo modem in bridge gezet hebben en er een netgear nighthawk r7000 achter hebben gezet is het stukken beter geworden.
Meeste modem/router combis zijn niet ideaal voor gamen.

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 01:58:
[...]

Ik raad aan een eigen router van een degelijk merk erachtrr te hangen en de modem in bridge modus.
Had voorheen ook wat problemen ivm 2x ps4 in 1 huis. Maar sinds we de ziggo modem in bridge gezet hebben en er een netgear nighthawk r7000 achter hebben gezet is het stukken beter geworden.
Meeste modem/router combis zijn niet ideaal voor gamen.
Dank voor uw reactie! Het enige probleem is dat deze modem/router niet in bridge mods geplaatst kan worden...

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:45:
Heb ook die uitnodiging gehad, maar twijfel om te upgraden naar die nieuwe 3.0 beta.
Gewoon updaten, je kunt ten alle tijden zelf terug gaan naar software 2.57.

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:22

Aapzak

Your genuine OS hopper

jongf7 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:14:
[afbeelding]

Tot nu toe bevallen ze prima!

Het vervangen is op zich goed te doen. Mijn R2 en L2 knoppen deden het niet allemaal na in elkaar zetten, met na een tweede poging en iets beter opletten hoe het zat werkte alles weer.

Ook nooit meer het probleem dat iemand 'per ongeluk' zijn slecht behandelde controller laat liggen en er een van mij mee neemt na een FIFA toernooitje ofzo (helaas met mijn ds3 wel eens gebeurd).
Ik heb gisteren ook 2 controllers onder handen genomen. Beetje zelfde ervaring, L/R 2 wilde niet lekker los maar verder was het eigenlijk simpel.
Ik moet zeggen, xbone thumbsticks spelen lekker! Ze liggen iets hoger dan de originele, dat maakt geloof ik niet zoveel uit. Het nieuwe rubber, het opstaande randje en kommetje voor je duim zijn prima. Het randje is ook lekker ruw. Ik vind het wel een verbetering.

PSN ID: Aapzak

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
dutchgio schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:45:
Zag ook de uitnodiging in mn mailbox, ga vanmiddag de update even starten, heb me niet voor niets opgegeven >:)

PSNID : HoefMeistert

• v8power67
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 02:07:
[...]

Dank voor uw reactie! Het enige probleem is dat deze modem/router niet in bridge mods geplaatst kan worden...
Had ik eerst ook. Toen geeist dat ik een andere modum kreeg die dit wel kon. Welke isp heb je ? Vij upc destijds deden ze niet moeilijk.

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:46:
[...]

Had ik eerst ook. Toen geeist dat ik een andere modum kreeg die dit wel kon. Welke isp heb je ? Vij upc destijds deden ze niet moeilijk.
Als internetprovider zit ik bij Telenet (België), hier leveren ze enkel modems met ingebouwde routers, Modems zonder ingebouwde router worden enkel aan business klanten gegeven (bedrijven) enzo.

Volgende donderdag komt een technieker langs, misschien weet die mij al wat meer te vertellen.

Dank voor reactie!

Groeten

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 07:35
Zelf heb ik ook Telenet. Als je inlogt op mijn telenet kan je een heleboel instellingen van het modem/router aanpassen. Zo kan je het draadloze signaal en/of de wifi uitschakelen. Zou dit dan niet de router uitschakelen? Waar heb je de poorten en DMZ aangepast?

Afbeeldingslocatie: http://i1189.photobucket.com/albums/z422/Florian_Nijpels/telenet%20instellingen_zpsp0i7qe0k.jpg

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Verwijderd

"Super Meat Boy in oktober naar PS4 en Vita, gratis voor PS Plus"

Bron: http://www.insidegamer.nl...-vita-gratis-voor-ps-plus

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:42
Hi guys, de harde schijf van de ps4 past fysiek ook in de ps3 toch? Heb op mijn 4 geen last van ruimte gebrek, maar op de ps3 wel (150gb) met de 'dennis' externe hd mijn ps4 naar 2tb en versnellen, en dan de 500gb naar de ps3 klinkt goed. 150gb ext schijffie iets minder maar daar klagen we niet over :p oh en als het toch over de 3 gaat, zouden jullie stardust voor ps3 kopen (nu in aanbieding) of toch voor de ps4 variant gaan? Ik kan prima wachten tot een aanbieding van die game...genoeg te spelen

10 second ninja DONE

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:29:
"Super Meat Boy in oktober naar PS4 en Vita, gratis voor PS Plus"

Bron: http://www.insidegamer.nl...-vita-gratis-voor-ps-plus
Dat is wel een leuk spel, heb het helaas al op steam. Maar zeker een aanrader (lekker frustrerend op de latere lvls)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:58

The_Worst

Unox

Meld je aan voor de Need for Speed Beta: http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up

Alleen een EA account voor vereist.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 10:56
Hoe zijn de ervaringen met versie 3.0, hier ook de uitnodiging gehad en zal morgen maar eens upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millert schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:17:
Zelf heb ik ook Telenet. Als je inlogt op mijn telenet kan je een heleboel instellingen van het modem/router aanpassen. Zo kan je het draadloze signaal en/of de wifi uitschakelen. Zou dit dan niet de router uitschakelen? Waar heb je de poorten en DMZ aangepast?

[afbeelding]
Geen idee of dit ook de router uitschakelt. Poorten forwarden en DMZ ingeven kan via mijn internet>modem>geavanceerde instellingen, en dan heet 2e tabblad...

Bij mij heeft dit niet geholpen alleszins..

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:24:
Hoe zijn de ervaringen met versie 3.0, hier ook de uitnodiging gehad en zal morgen maar eens upgraden :)
3.0 ziet er goed uit met vele verbeteringen.

--------------------------------------------------------

Ik heb een " Tweakers PlayStation Community " gemaakt.

Mensen zijn meer dan welkom om te joinen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43
Zou niet iedereen de nieuwe Beta System Software kunnen downloaden?

We’ve updated the PS4™ System Software Beta to make your Beta Trial experience even better.

How to get the latest version

Updating the System Software Beta is easy:

1. On your PS4™ home screen select [Settings]
2. Choose [System Software Update]
3. Select [System Software (Beta 3)]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je nog steeds uitgenodigd zijn door Sony met een PSN Code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 07:43
PS4 FIFA 16 € 41,98 inclusief verzendkosten bij www.wehkamp.nl met couponcode: zinin.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 09:42
Vraag 1: zelf google geraadpleegd, geen probleem idd
Vraag 2: no love voor stardust? Is natuurlijk een spel dat nog wel is in ps+ zou kunnen komen. Gezien mijn backlog en dat de ps3 controller toch iets minder fijn is ga ik toch maar die 4 euro :> uitsparen...
Sagat schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:47:
Hi guys, de harde schijf van de ps4 past fysiek ook in de ps3 toch? Heb op mijn 4 geen last van ruimte gebrek, maar op de ps3 wel (150gb) met de 'dennis' externe hd mijn ps4 naar 2tb en versnellen, en dan de 500gb naar de ps3 klinkt goed. 150gb ext schijffie iets minder maar daar klagen we niet over :p oh en als het toch over de 3 gaat, zouden jullie stardust voor ps3 kopen (nu in aanbieding) of toch voor de ps4 variant gaan? Ik kan prima wachten tot een aanbieding van die game...genoeg te spelen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen jullie vuil uit de naden van de PS4 controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:07:
Nog niet hoeven doen bij de mijne.

Gamen met schone handen is mijn advies.

Vaker je handen wassen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:09:
[...]

Nog niet hoeven doen bij de mijne.

Gamen met schone handen is mijn advies.

Vaker je handen wassen dus.
Wat een onzin. Dit heeft niks met handen wassen te maken. Ik durf te wedden dat ik mijn handen meer was dan dat jij dat doet. Overigens is de vraag duidelijk. Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:17:
[...]
Wat een onzin. Dit heeft niks met handen wassen te maken. Ik durf te wedden dat ik mijn handen meer was dan dat jij dat doet. Overigens is de vraag duidelijk. Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niets.
Ik ken dat probleem. Ik heb gauw last van zweethanden dus vaker wassen helpt niet. Ik weet dat er nog ooit een Xbox 360 controller was gemaakt met fannetjes erin om je handen cool te blaxen tijdens het gamen. :+

Wat ik meestal zelf doe is met een naald heel secuur er alles uit halen. Is een priegelwerkje maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:17:
[...]
De controller is relatief eenvoudig open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:55
Ik heb dat voorzichtig gedaan met een heel klein schroevendraaiertje en een brilledoekje.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
The_Worst schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:59:
Meld je aan voor de Need for Speed Beta: http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up

Alleen een EA account voor vereist.
Dank voor de tip, gelijk even aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/K8bZg0uoIv000ro6ifV0nKoC/full.jpg?nohitcount=1

Een Tweakers PlayStation Community:

Alle Tweakers zijn van harte welkom om te joinen.
Dan maken we er met zijn allen een gezellige boel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 19:28
Zal vanavond ff joinen Dennis

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom.

Op de PS4 kun je joinen voor de mensen die niet zo bekend zijn met een PS community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Wat houdt zo'n community in? Is dat een soort van groep waarbinnen je berichten kunt sturen enzo?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SToRM666 schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:04:
Wat houdt zo'n community in? Is dat een soort van groep waarbinnen je berichten kunt sturen enzo?
Je hebt daar een message board waar je berichten op kan zetten (vergelijkbaar met deze thread bijvoorbeeld). Daar kan je aangeven dat je 3 mensen zoekt voor een game bijvoorbeeld (je kan ook gewoon random dingen posten of foto's etc). Maar je kan ook een party starten en open zetten voor mensen van die community en direct mensen uit de community inviten/joinen.

Dus stel er is een Tweakers Community voor Destiny en iedereen zit daar in. Dan kan ik Destiny spelen en de party open gooien voor die community en in de massageboard een berichtje sturen dat ik een raid ga starten en 5 man zoek. Iedereen kan mij dan gewoon mijn party joinen en je kan aan de slag. Of ik zoek juist een groep, even kijken of er mensen binnen de community bezig zijn met een game of een party hebben aangemaakt en joinen. Ook erg handig als je een wat groter vriendengroep hebt. Dus niet per se gelijk noodzakelijk dat je er met 100 man in gaat zitten. Met 10 man erin is het ook erg handig (handiger zelfs in bepaalde situaties)

Vind het een hele mooie toevoeging, echter valt of staat het met de gebruiker. Als niemand er gebruik van maakt, is het compleet nutteloos. Iets waar Sony zelf vrij weinig aan kan doen verder dus. Toffe feature, nu aan de gebruikers om het daadwerkelijk te gebruiken en er een echte community van te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 13-09-2015 14:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:04:
Je kunt chatten, party's maken, samen spelen etc. met de leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Klinkt goed! Ik zal vanavond eens kijken :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Is er al een PS4 tweakers community? zou wel makkelijk zijn met games joinen enzo.
Laat maar, al gejoined :)

[ Voor 22% gewijzigd door Punkbuster op 13-09-2015 15:14 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Als ik de 3.0 update heb meld ik me ook ff aan ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:58
Weet iemand of je je ook via de app of website kunt aanmedlen hiervoor? Kan het iig niet vinden. Ben namelijk tot november weg van mn ps4, en anders vergeet ik het zeker om te joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:17:
Weet iemand of je je ook via de app of website kunt aanmedlen hiervoor? Kan het iig niet vinden. Ben namelijk tot november weg van mn ps4, en anders vergeet ik het zeker om te joinen :P
Volgens mij kan je alleen joinen op de PS4.
Maar we houden zeker een plekje voor je vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 06-10 22:46
Met een tandenstoker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:02:
[...]

Dit is ook een hele leuke:

http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/9200000046077827/

379,00 voor Sony PlayStation 4 Console 1TB + 1 Wireless Dualshock 4 Controller.
Klopt, maar ik dacht dat iedereeb die al had :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Signeersessie Jesse van Dijk -Lead Concept Artist van Bungie- bij Game Mania Amstelveen op 15/9 van 15:00 tot 16:00!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COyq1kaVEAA4yQU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Haha, moet niet gekker worden. Zijn er echt mensen die daar behoefte aan hebben?

bedankt voor de info iig

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, dat is wel heel triest ja. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn vast Die Hard Destiny fans voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:04
PSN traagheid nog steeds niet verholpen?-.-

[ Voor 5% gewijzigd door co2301 op 13-09-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
co2301 schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:00:
PSN traagheid nog steeds niet verholpen?-.-
Wat denk je zelf ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:01
Ik kan meer niet dan wel inloggen. En als ik ben ingelogd zie ik geen party's. :/ En daar betaal je dan voor...

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Dat was dus de reden waarom er enorme lag was in GTA: Online. Wordt het niet eens tijd voor een class action case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Mijn pre-load PES wil niet laden.. klote error. PSN sucks hard haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:04
Tijd niet online geweest. Wou net even de fifa demo proberen, downloaden gaat 12 uur duren.. Op een 200mbit lijn lol. Ik lees op andere sites veel geklaag, maar geen reactie van Sony, hebben ze die wel ergens gegeven? Kunnen ze toch niet maken..

Als dit aanhoudt, dan stop ik m'n plus abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tjah volgens mij verschilt het heel erg per persoon en tijdstip, ik heb vorige week de Witcher 3 update van 7.5 GB in iets meer dan een uur binnen gehengeld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Ik moest een paar uur wachten op een update van ~600MB, met een 120Mbit lijn die ik haal in mijn hele thuisnetwerk. Het pauzeren en starten van de download heb ik geprobeerd maar veranderde weinig.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:31
Ik moet zeggen dat mijn downloadsnelheden ook erg wisselen. Soms duurt het een eeuwigheid, maar meestal gaat het gewoon prima met 1 a 2 mb per seconde. Nog steeds geen topsnelheden maar prima mee te leven imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:45:
Mijn pre-load PES wil niet laden.. klote error. PSN sucks hard haha
Mijn preload PES 2016 start ook nog niet, dinsdag of woensdag gaat de preload pas beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 07:03:
[...]

Mijn preload PES 2016 start ook nog niet, dinsdag of woensdag gaat de preload pas beginnen.
Heb hem gepreorderd in Amerika en die activeert al op 15/9. (9 uur Nederlandse tijd)
Maar de Pre-load begint vandaag, zag onder transacties 14/09 staan. :9

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op maandag 14 september 2015 @ 07:56:
Heb hem gepreorderd in Amerika en die activeert al op 15/9. (9 uur Nederlandse tijd)
Maar de Pre-load begint vandaag, zag onder transacties 14/09 staan. :9
OK, ik heb em in de NL PSStore in de preorder staan en ik kan donderdag pas spelen.

Ik heb wel zin in een aantal potjes "gruwelijk" voetbal.

Dit jaar voor PES gekozen, want vorig jaar was PES in mijn opinie al beter dan FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ga me ook voor de Community aanmelden zodra de 3.0 officieel uit is! Leuk idee :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Deze week The Witcher 3 in te weekaanbieding, basically de kans om de download versie te kopen voor ongeveer de prijs van de retail. Nu lees ik veel goede verhalen over deze game, maar ook wat klachten over slechte besturing en frame rate. Is dit spel het waard ? Over het algemene hou ik nl. wel van open-world games.

Iemand hier dit het spel heeft en hier een mening over heeft ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
witcher 3 speel ik op dit moment, heel mooi spel maar teveel dialogen, ik heb het enzo genoeg van dat ik de hele storyline skip omdat het teveel geblabla is.....erg jammer want ze hebben er veel tijd in gestoken.

gewoon een prima game.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Aaargh! schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:19:
Deze week The Witcher 3 in te weekaanbieding, basically de kans om de download versie te kopen voor ongeveer de prijs van de retail. Nu lees ik veel goede verhalen over deze game, maar ook wat klachten over slechte besturing en frame rate. Is dit spel het waard ? Over het algemene hou ik nl. wel van open-world games.

Framerate is goed, alles onder de 60 fps is geklaag tegenwoordig. Zelfs themes worden aangekondigd met "please buy me! we have 60 fps themes!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik hoop vanavond de platinum van Bloodborne binnen te slepen, en dan ga ik ook The Witcher weer oppakken.

Vond het toen erg tof, maar BB was te verslavend ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
60 fps is niet een vereiste maar een 60fps is wel veel fijner spelen dan een 30fps spel.

is Bloodborne 60fps trouwens?

ik zit erover te denken om wither 3 te ruilen tegen bloodborne

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 14-09-2015 10:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kol Nedra schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:32:
60 fps is niet een vereiste maar een 60fps is wel veel fijner spelen dan een 30fps spel.

is Bloodborne 60fps trouwens?

ik zit erover te denken om wither 3 te ruilen tegen bloodborne
Nope 30 fps, maar voor de rest geniaal spel. Zit nu vast in Old Yarnham <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Nee 30fps. Hier en daar dropt hij wel een beetje, maar niet in belangrijke fights iig.

30fps is ook genoeg voor BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
corset schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:34:
[...]

Nope 30 fps, maar voor de rest geniaal spel. Zit nu vast in Old Yarnham <3
Vast in de zin van..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die hunter bij de gunner afgeslacht, dan kom je een kamer in met die hooded gasten. 1 schreeuwt er, en opeens 3 van die red eye feral creatures op me afspringen. Splat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
corset schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:37:
[...]

Die hunter bij de gunner afgeslacht, dan kom je een kamer in met die hooded gasten. 1 schreeuwt er, en opeens 3 van die red eye feral creatures op me afspringen. Splat :(
Wat ik daar de eerste keer deed was wapen op long range, en terug de gang in, dan kun je ze met een charged attack meppen voor ze bij je zijn. dan dodgen naar achter en hetzelfde. De gang is redelijk smal dus ze kunnen alleen van voren komen.

In BB helpt het heel vaak om ff een stukje terug te gaan zodat de meerdere vijanden achter elkaar komen ipv met zn allen om je heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:24
Ben ook uitgenodigd voor de beta van firmware 3.0. Vanavond maar even installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
succes testers, mij niet gezien :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

" NBA Live 16 krijgt morgen een demo "

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...6-krijgt-morgen-een-demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation F.C. UEFA Champions League app launches today on PS4. Find out what’s included:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CO2wQRCUcAAYe7i.jpg

PlayStation Europe ‏

The Japanese Tearaway Unfolded launch trailer is... rather unusual. Watch it here:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CO2p2zoU8AEFNnF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:00
Er is ook een edit-knop he ;)
Staat zelfs in het groot aangegeven nog.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:21:
Er is ook een edit-knop he ;)
Staat zelfs in het groot aangegeven nog.
Klopt en de volgende keer gebruik ik die editknop.

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
NeuroticaPills schreef op maandag 14 september 2015 @ 06:51:
Ik moet zeggen dat mijn downloadsnelheden ook erg wisselen. Soms duurt het een eeuwigheid, maar meestal gaat het gewoon prima met 1 a 2 mb per seconde. Nog steeds geen topsnelheden maar prima mee te leven imho.
1 a 2 MB per seconde is helemaal niet prima in een tijd waar mensen al lijntjes hebben van 50+ Mbit (of 200 zoals ik zelf). Maar ik zou al verrukt zijn met 2MB/s, mar dat haal ik ook nooit. PSN zuigt hard qua downloaden! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 00:16
Poulske schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:40:
Ben ook uitgenodigd voor de beta van firmware 3.0. Vanavond maar even installeren. :)
Ik heb hem al 3 weken draaien, heb de afgelopen 3 dagen erg veel connectieproblemen gehad waardoor ik genoodzaakt was weer terug te gaan naar offciele firmware. Toevoegingen zijn wel leuk en ook de interface is overzichtelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Four-player brawler Overruled! hits PS4 this week. Find out more:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CO3atlkUcAQKyg8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 13:56

Scrummie

Think different

Ik heb de klachten en framedrops nooit gehad eigenlijk. Ik vind het mijn beste game ooit denk ik. Ook qua speeltijd. Denk dat ik alleen WoW langer heb gespeeld in het verleden (paar jaar).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:54

JSchut

.....

Ik heb heel soms last gehad van wat framedrops maar dat was dan in cutscenes. Tijdens het spelen zelf heb ik daar eigenlijk geen last van gehad.

Hier en daar wel wat bugs waardoor ik sommige collect side missies niet kon afronden. Wellicht dat dit nu is opgelost want Heb het al even niet meer gespeeld. 2 maanden alleen maar in Diablo 3 gezeten. Vanaf deze week ga ik de witcher weer oppakken :) Ik vond het in iedergeval een heerlijke game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje waarom kost een xbox live month van 12 maanden 25 euro bij g2a en Psn 12 maanden ongeveer 45 euro voor de nederlandse accounts niet beschikbaar maar was er gewoon benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:56:
Vraagje waarom kost een xbox live month van 12 maanden 25 euro bij g2a en Psn 12 maanden ongeveer 45 euro voor de nederlandse accounts niet beschikbaar maar was er gewoon benieuwd naar?
xbox live kan internationaal worden aangeschaft (brazilië/ rusland etc vaak enorm goedkoop). PSN is alleen NL als je een NL account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De laatste keer dat ik het nakeek was dit het PS4 topic. ;)
Je kunt ook een US psn nemen, is ook goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:57:
[...]

xbox live kan internationaal worden aangeschaft (brazilië/ rusland etc vaak enorm goedkoop). PSN is alleen NL als je een NL account hebt.
En er gaan ook nieuwe games weg voor 30 euro. Vindt het een beetje oneerlijk tegenover de playstation 4 gamers.
dutchgio schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:58:
De laatste keer dat ik het nakeek was dit het PS4 topic. ;)
Je kunt ook een US psn nemen, is ook goedkoper.
Vandaar dat ik erachter schreef *vraagje* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

SCE Japan 2015 press briefing starts tomorrow at 8am BST. New game reveals! Watch it here:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Tijden van de persconferentie:

-September 15 9:00-10:30 (Benelux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Spannend..... GT7??? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Vrijwel zeker nieuwe beelden van The Last Guardian. Hoop ook op eindelijk een release date voor Persona 5.

Oja, en de Bloodborne DLC.

[ Voor 12% gewijzigd door Conscience NL op 14-09-2015 17:56 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
:9~

Hoewel ik daar nog niets van heb gehoord, wel dingen over een GT6 HD Remastered whatever. Hoe dan ook, ik wil GT op de PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor nog een stuk minder op Marktplaats. Kun je 'm weer doorverkopen als het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:14:
[...]

Voor nog een stuk minder op Marktplaats. Kun je 'm weer doorverkopen als het niks is.
Maar ik wil 'm juist digitaal, fysieke kopie is een matig alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Wat zijn leuke co-op games op de ps4, zo voor ff tussendoor. Zit te denken aan Magicka 2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:00
Little Big Planet 3?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

zou er ooit een nieuwe NBA Jam komen voor de PS4? :)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:31:
[...]

Maar ik wil 'm juist digitaal, fysieke kopie is een matig alternatief.
Want? Als je de game leuke vindt, blijft de schijf er toch wel in zitten. En nog doorverkoopbaar ook. Ik heb zelf ook de meeste games digitaal (ongeduldig en veel deals), maar een schijf heeft zoveel meer voordelen.

Persoonlijk vind ik de "deal" zelf pas matig. De game staat voor minder dan 25 euro op MP. En op PSN dus voor 50 euro. Die prijs betaalde je op de releasedatum bij sommige webshops. Haast lef dat ze dit een deal noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Find out how EA Sports plans to make FIFA 16 Ultimate Team more fair, fun and secure:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CO4QQ2TVEAEJKzg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

bram1984 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:10:
[...]

Want? Als je de game leuke vindt, blijft de schijf er toch wel in zitten. En nog doorverkoopbaar ook. Ik heb zelf ook de meeste games digitaal (ongeduldig en veel deals), maar een schijf heeft zoveel meer voordelen.
Ik vind een schijf super onhandig en ouderwets. Doorverkopen heb ik nog nooit gedaan. Ik vind het fijn door de library te kunnen bladeren en dan een spelletje te starten zonder op te staan. Soms ga ik zitten en kom ik na 5 minuten tot de conclusie dat ik toch wat anders wil spelen. Soms speel ik even tussendoor wat anders, ff paar rondjes driveclub en dan terug naar de vorige game, etc.

Pagina: 1 ... 138 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link