This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je bent inderdaad snel vergeten in de F1 wereld, maar dat gebeurt enkel als je de verwachtingen niet waar maakt.Phusebox schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:32:
Ik denk alleen dat mensen vergeten hoe snel je in de F1 wereld weer vergeten bent. Nu is het allemaal nog lof en superlatieven voor Max maar als hij het seizoen achter Sainz eindigt kan het hem net zo gaan als Kevin Magnussen die ook vroeg al werd bestempeld als een supertalent, of wat te denken van Bottas. Het blijven evengoed talenten, maar ja als je dan een paar mindere races hebt verliest men interesse. Of gewoon 'until the next best thing comes along'.
Ik hoop van harte dat hij volgend jaar in de TR (of RB (maat dat zie ik niet zo 1-2-3 gebeuren)) kan laten zien wat hij dit jaar allemaal geleerd heeft om zo een plekje bij een top team te scoren. Wellicht krabbelt Honda op en gaat Button met pensioen? Of Rosberg die kans ziet ergens anders omdat hij merkt dat hij het bij Mercedes nooit gaat worden.
Of Max de verwachtingen waar gaat maken is nu nog te vroeg om te zeggen, maar ik maak me voorlopig nergens zorgen om. Zolang de internationale pers lyrisch over hem is en dat ook is in races waarin geen punten worden gescoord dan zegt dat eigenlijk genoeg. De teameigenaren zien dat ook wel en daar gaat het uiteindelijk om.
Zonde wel van de straf die hij gisteren heeft gekregen, vond het eerder een race ongeluk. Ben sowieso van mening dat de FIA minder straffen uit moet delen. Coureurs racen op het scherpst van de snede, en dan gaat er ook wel eens iets mis. Onzin om dat te gaan bestraffen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik kan me heel goed voorstellen dat sponsoren hem een heel interessant object vinden! Ook niet onbelangrijkXyritZz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:07:
[...]
Je bent inderdaad snel vergeten in de F1 wereld, maar dat gebeurt enkel als je de verwachtingen niet waar maakt.
Of Max de verwachtingen waar gaat maken is nu nog te vroeg om te zeggen, maar ik maak me voorlopig nergens zorgen om. Zolang de internationale pers lyrisch over hem is en dat ook is in races waarin geen punten worden gescoord dan zegt dat eigenlijk genoeg. De teameigenaren zien dat ook wel en daar gaat het uiteindelijk om.
Zonde wel van de straf die hij gisteren heeft gekregen, vond het eerder een race ongeluk. Ben sowieso van mening dat de FIA minder straffen uit moet delen. Coureurs racen op het scherpst van de snede, en dan gaat er ook wel eens iets mis. Onzin om dat te gaan bestraffen.
Dat Sport1 met € 15,- per maand wat veel is, ben ik met je eens. Ook al is er nu een Racing zender bij, waar ik best wat leuke dingen volg.alwaysleft schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:28:
Ik kijk gewoon in de avond de samenvatting terug via de BBC. Beter dan Olav Mol die toch best redelijk wat mist.
Dan maar niet het live zien, en je hebt overdag nog wat aan je dag 👍🏻. Deskundig commentaar met David Coulthard en gratis. Vindt 7,50 euro per race ( als je sport 1 alleen voor f1 neemt) toch net iets teveel.
Maar om dan de samenvatting op de BBC te gebruiken als alternatief? No way
Dit is totaal begrijpelijk, omdat er niet zoveel gebeurt bij hem, maar Mol houdt het goed voor ons bij met de rondetijden enzo. Iets wat je anders niet mee krijgt als je de samenvatting op de BBC kijkt.
En tja, € 15,- per maand is een aardig bedrag....maar een hobby kost nou eenmaal geld.
Dat Olav wat mist? So be it...hij zit daar in z'n eentje te werken en doet toch best wel goed werk vind ik. Een foutje af en toe...tja, hij moet dan ook wel op iets meer letten dan alleen de tv uitzending
[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-05-2015 10:21 ]
En als je Sport1Go neemt (alleen via App/Web, maar kan je streamen) dan is het zelfs 10 euro per maand.StealthyPeanut schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:13:
[...]
En tja, € 15,- per maand is een aardig bedrag....maar een hobby kost nou eenmaal geld.
Ik kijk ook NASCAR/Indy/DTM/Formule 3/GP2/GP3 op Sport1 dus ik vind het het wel waard.
Sommige mensen willen/kunnen niet illegaal zenders kijken.himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
[...]
wanneer je eenmaal gewent bent aan het kwaliteit van sky, zijn alle overige zenders kwalitatief minder.
En ja, ik heb een keer Sky gekeken, en vind het niet zozeer "wauw, nu is alles minder".
Jammer is alleen dat Sport 1 go nog steeds geen chromecast ondersteuning heeft. Want wil je streamen vanaf je desktop naar de chromecast, gaat ook niet. Want silverlight zit niet meer in chromeRyur schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:19:
[...]
En als je Sport1Go neemt (alleen via App/Web, maar kan je streamen) dan is het zelfs 10 euro per maand.
Ik kijk ook NASCAR/Indy/DTM/Formule 3/GP2/GP3 op Sport1 dus ik vind het het wel waard.

Of je moet hele dekstop door streamen vanaf chromecast, vind ik ook wat minder qua kwaliteit.
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 26-05-2015 11:19 ]
begrijp ik nu; sport 1 = silverlight?alwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:17:
[...]
Jammer is alleen dat Sport 1 go nog steeds geen chromecast ondersteuning heeft. Want wil je streamen vanaf je desktop naar de chromecast, gaat ook niet. Want silverlight zit niet meer in chrome
Of je moet hele dekstop door streamen vanaf chromecast, vind ik ook wat minder qua kwaliteit.
Ik hoorde van een bron bij Sport1 dat ze bezig zijn met een HTML5 versie. Chromecast ondersteuning weet ik niks van, want ik ben zelf een Apple-TV gebruiker.alwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:17:
[...]
Jammer is alleen dat Sport 1 go nog steeds geen chromecast ondersteuning heeft. Want wil je streamen vanaf je desktop naar de chromecast, gaat ook niet. Want silverlight zit niet meer in chrome
Sport1 via de Website wel ja.
[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 26-05-2015 11:21 ]
Chromecast ondersteuning duurt gewoon te lang in mijn ogen. Fox Sports heeft dit al maanden.Ryur schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:20:
[...]
Ik hoorde van een bron bij Sport1 dat ze bezig zijn met een HTML5 versie. Chromecast ondersteuning weet ik niks van, want ik ben zelf een Apple-TV gebruiker.
[...]
Sport1 via de Website wel ja.
BBC vind ik eigenlijk nog wel wat beter, maar die zenden maar de helft uithimlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
[...]
wanneer je eenmaal gewent bent aan het kwaliteit van sky, zijn alle overige zenders kwalitatief minder.
[...]
„Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet later heb geremd dan de ronde ervoor. Dat blijkt ook uit de telemetrie”, aldus de Limburger,
Minder gelukkig is Verstappen met het oordeel van de wedstrijdleiding. Na verhoor van de rijders en
bestudering van de beelden concluderen de stewards dat de Limburger fout was en bestraffen hem met het terugzetten van vijf startplaatsen bij de volgende race. „Ik dacht dat ik al genoeg gestraft was: geen WK-punten en pijn in mijn lijf.” Een hard oordeel vellen over de uitspraak van de stewards doet Verstappen niet, al zou hij het argument kunnen aanvoeren dat de wedstrijdleiding niet de telemetrie heeft opgevraagd
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
heb ook zo iets, of het nu verstappen was of niet, ik vond het een race incident.
wanneer je alle inhaal acties zo gaat bestraffen; durft er straks niemand meer in te halen want ... je zou zomaar eens een straf krijgen.
Ik was vroeger van het perse live moeten zien van de race, maar het geeft letterlijk je vrije zondag op. Nu gewoon opnemen de bbc versie en dan in de avond rond 8 uur pas kijken. Ideaalfrankivo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:23:
[...]
BBC vind ik eigenlijk nog wel wat beter, maar die zenden maar de helft uit
Sowieso moeten ze eens ophouden met die straffen uitdelen bij crashes. Wat heeft dat nu voor nut, alsof iemand moedwillig zijn auto in de prak rijdt tijdens het racen......himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:25:
[...]
heb ook zo iets, of het nu verstappen was of niet, ik vond het een race incident.
wanneer je alle inhaal acties zo gaat bestraffen; durft er straks niemand meer in te halen want ... je zou zomaar eens een straf krijgen.
[removed]
Zou niet voor het eerst zijnredwing schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:36:
[...]
Sowieso moeten ze eens ophouden met die straffen uitdelen bij crashes. Wat heeft dat nu voor nut, alsof iemand moedwillig zijn auto in de prak rijdt tijdens het racen......

[ Voor 19% gewijzigd door naitsoezn op 26-05-2015 11:53 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik wist dat die ging komen
Maar dat zijn naar mijn idee toch echt de uitzonderingen en bij die gevallen kun je altijd nog kijken wat je er mee doet. Dat is wat anders dan tijdens een normale race waarbij er geen grote belangen zijn iemand sancties opleggen omdat er iets is gebeurt. Het is geen openbare weg waarbij je bij een ongeluk altijd moet bepalen wie er fout zit en wie niet. Als er geen opzet in het spel is moet het als een normaal race-incident worden gezien zonder sancties.
[removed]
Dat zeg je nu, maar Toto heeft Jos gebeld en gevraagd of Max even voor een SC kan zorgen zodat ze Hamilton nietsvermoedend nog een keer naar binnen konden halen, zodat Rosberg kon winnen.redwing schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:59:
[...]
Ik wist dat die ging komen
Maar dat zijn naar mijn idee toch echt de uitzonderingen en bij die gevallen kun je altijd nog kijken wat je er mee doet. Dat is wat anders dan tijdens een normale race waarbij er geen grote belangen zijn iemand sancties opleggen omdat er iets is gebeurt. Het is geen openbare weg waarbij je bij een ongeluk altijd moet bepalen wie er fout zit en wie niet. Als er geen opzet in het spel is moet het als een normaal race-incident worden gezien zonder sancties.
Alu Hoedjes Unite
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat kan natuurlijk altijd zo zijn, maar moet je daarom alle incidenten maar gaan bestraffen ? Dat je ze allemaal bekijkt lijkt me logisch, maar zoals in dit geval Max een straf geven zal niets helpen (want zoals je al zegt is het Rosberg die er profijt van heeft dus moet je niet Max straffenPhusebox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:04:
[...]
Dat zeg je nu, maar Toto heeft Jos gebeld en gevraagd of Max even voor een SC kan zorgen zodat ze Hamilton nietsvermoedend nog een keer naar binnen konden halen, zodat Rosberg kon winnen.
Alu Hoedjes Unite
[removed]
Carlos Sainz secured a point having started from the pitlane, which was a truly great effort. But his team-mate Max Verstappen, who was equally fast all weekend, found himself rear-ending Romain Grosjean's Lotus.
With fresher tyres, a slipstream and DRS assistance he got rather drawn in to the back of the Lotus, which then braked reasonably early for Turn One just as Verstappen was delivering a junior racing-style 'dummy' and switching sides. They were both unlucky but the teenager takes a five-place grid penalty away from Monaco along with some bruises, but at least no broken bones. Verstappen left an indelible mark on the paddock this weekend, as well as on the barriers.
+1, bijkomend voordeel is dat je de races in Noord en Zuid Amerika gewoon rechtstreeks kunt volgenalwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
[...]
Ik was vroeger van het perse live moeten zien van de race, maar het geeft letterlijk je vrije zondag op. Nu gewoon opnemen de bbc versie en dan in de avond rond 8 uur pas kijken. Ideaal
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ik hoef het niet per se live te zien, maar ik wil wel de hele wedstrijd zien. Zeker nu onze Max ook mee rond rijdt!alwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
[...]
Ik was vroeger van het perse live moeten zien van de race, maar het geeft letterlijk je vrije zondag op. Nu gewoon opnemen de bbc versie en dan in de avond rond 8 uur pas kijken. Ideaal
Wel vermijd ik altijd alle nieuwsberichten, facebook en andere zaken welke de uitslag kunnen verklappen
Ik begin die Vettel steeds meer te mogen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik versta er echt helemaal niks van...
Hier precies zo. Neem me vaak voor de race live te kijken, maar sociale 'verplichtingen' beletten dat regelmatigalwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
[...]
Heb bij die survey die een paar dagen geleden voorbij kwam echter wel 's middags als ideale tijd ingevuld. Ben bang dat als we in Europa en masse de zondagmiddag afserveren, er ook nog meer Europese races gaan sneuvelen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Precies. Geen idee waar dit over gaat...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ze hebben het erover dat er geen Gridgirls waren
Deze is wat beter te verstaan

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 26-05-2015 13:50 ]
Testing, one, two ...
Ben ik dan de enige met goede oren?
Vettel: Waarom waren er geen grid girls?
Interviewer: Geen idee, je vraagt het aan de verkeerde persoon.
Vettel: F#ck, you get there and park behind George or Dave, what’s the point?"
[ Voor 10% gewijzigd door SnowDude op 26-05-2015 13:53 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
vond het ook heeeeel bijzonder, sexistisch of niet, het doet afbreuk aan de glamour en charme van de (race)sport algeheelSnowDude schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:48:
[...]
Ben ik dan de enige met goede oren?
Vettel: Waarom waren er geen grid girls?
Interviewer: Geen idee, je vraagt het aan de verkeerde persoon.
Vettel: F#ck, you get there and park behind George or Dave, what’s the point?"
Leuk stuk, bedankt!alwaysleft schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:46:
Mensen, lees dit stukje leesvoer eens. Ik vond het heel mooi beschreven over Max Verstappen. http://www.theracedriverc.../5562cfe90cf235f81953859b
http://www.motorsport.com...-1-needs-more-verstappens
I intend to live forever. So far, so good.
Vraag me ik overigens wel af of hier net zo'n ophef over komt als toen Hamilton dat Chinese meisje onderspoot (met champagne)... Maar dat zal waarschijnlijk wel niet...himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:57:
[...]
vond het ook heeeeel bijzonder, sexistisch of niet, het doet afbreuk aan de glamour en charme van de (race)sport algeheel
Anyhow: Grid Girls zijn wel leuker om te zien dan "George" of "Dave"
blijft natuurlijk dat Max gewoon daar rekening mee had moeten houden. Misschien remde Grosjean wel eerder omdat zijn banden_er_aan waren.
Maar goed.. 5 plaatsen... das best veel.
Voor de coureurs is het misschien saai, maar ik moet zeggen dat ik ze niet heb gezien. De dames zie je eigenlijk ook bijna niet nu je tegenwoordig altijd zo'n grid-walk hebt met interviews.Ben.Hahlen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:11:
[...]
Vraag me ik overigens wel af of hier net zo'n ophef over komt als toen Hamilton dat Chinese meisje onderspoot (met champagne)... Maar dat zal waarschijnlijk wel niet...
Anyhow: Grid Girls zijn wel leuker om te zien dan "George" of "Dave"
Ik snap nog steeds niet dat de stewards niet gewoon de telemetrie grafieken laten zien. Gewoon gas en rempedaal, van de laatste 3 ronden en dan van mij part alleen die bocht van zowel Grosjean als Verstappen.Keida schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:14:
Is er dan niemand die even een (onboard) shot van Grosjean van de ronde ervoor naast de ronde van de crash zet? Daar moet je toch ook al wel kunnen zien of misschien horen of hij inderdaad eerder remde?
blijft natuurlijk dat Max gewoon daar rekening mee had moeten houden. Misschien remde Grosjean wel eerder omdat zijn banden_er_aan waren.
Dan kan iedereen zien of iemand eerder of later remt dan normaal.
Het nadeel is at je de straf voor je PU mee neemt naar de volgende race. Dat betekent dan als max in de kwali elke plaats na P5 als straf nog weer mee neemt naar de volgende race.Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:19:
Als ze bij TR slim zijn, schrijven ze Canada vast grotendeels af door Max ook een nieuwe power-unit te geven. Heeft ie in ieder geval niet over 1 of 2 races weer 10 plekken...
Sinds dit jaar niet meer:Jurgen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:20:
[...]
Het nadeel is at je de straf voor je PU mee neemt naar de volgende race. Dat betekent dan als max in de kwali elke plaats na P5 als straf nog weer mee neemt naar de volgende race.
Ik zeg, compleet nieuw blok (alles vervangen wat er in zit) en de straf pakken in Canada. Dan heb je dan in ieder geval de komende 4 races niks meer (mits het heel blijft). Anders heb je in de komende 4 races minimaal nog 1x gridstraf...If a grid place penalty is imposed, and the driver’s grid position at said event is such that the full penalty cannot be applied, the remainder of the penalty will be applied in the form of a time penalty during the race. Depending on the number of grid penalty places untaken this can range from a 5-second time penalty to a 10-second stop-go penalty.
Canada is toch al een circuit waar ze niks gaan bakken, gezien de topsnelheid die ze tekort komen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:22:
[...]
Sinds dit jaar niet meer:
[...]
Ik zeg, compleet nieuw blok (alles vervangen wat er in zit) en de straf pakken in Canada. Dan heb je dan in ieder geval de komende 4 races niks meer (mits het heel blijft). Anders heb je in de komende 4 races minimaal nog 1x gridstraf...
Juist daaromPhusebox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:23:
[...]
Canada is toch al een circuit waar ze niks gaan bakken, gezien de topsnelheid die ze tekort komen.
Ik verwacht in Canada sowieso geen wonderen met dat lange rechte stuk. Hoewel In china was Max ook lekker bezig aan het einde van het rechte stuk. Maar als hij dat in Canada probeert ligt hij in de "Wall of Champions"Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:19:
Als ze bij TR slim zijn, schrijven ze Canada vast grotendeels af door Max ook een nieuwe power-unit te geven. Heeft ie in ieder geval niet over 1 of 2 races weer 10 plekken...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als dat een garantie is dat je ooit WC wordt....SnowDude schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:23:
[...]
Ik verwacht in Canada sowieso geen wonderen met dat lange rechte stuk. Hoewel In china was Max ook lekker bezig aan het einde van het rechte stuk. Maar als hij dat in Canada probeert ligt hij in de "Wall of Champions"
Maar was Canada ook niet de plek waar nieuwe Renaults geleverd werden? Wel meteen een straf natuurlijk, maar beter dat dan niet kúnnen inhalen.
Gaat je quote over PU-penalty's of overige straffen? Ik had namelijk niet mee gekregen dat dat gewijzigd is dit jaar.Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:22:
[...]
Sinds dit jaar niet meer:
[...]
Ik zeg, compleet nieuw blok (alles vervangen wat er in zit) en de straf pakken in Canada. Dan heb je dan in ieder geval de komende 4 races niks meer (mits het heel blijft). Anders heb je in de komende 4 races minimaal nog 1x gridstraf...
De quote komt van de pagina over Power units van de Formula1.com site:Jurgen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:42:
[...]
Gaat je quote over PU-penalty's of overige straffen? Ik had namelijk niet mee gekregen dat dat gewijzigd is dit jaar.
5e bullet hier: http://www.formula1.com/c...s/Power_Unit_and_ERS.html
Aangezien hij de grid-straf m.b.t. de crash eerst krijgt, zal deze als eerste worden toegepast. 5 plaatsen kan hij waarschijnlijk altijd wel naar achteren, deze blijft dus nooit staan voor een volgend evenement. De Power-unit wordt dus per definitie niet meegenomen, maar afgehandeld met een tijdstraf.
Ah dank weer wat geleerd...Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:46:
[...]
De quote komt van de pagina over Power units van de Formula1.com site:
Aangezien hij deze grid-straf eerst krijgt, zal deze als eerste worden toegepast. 5 plaatsen kan hij waarschijnlijk altijd wel naar achteren, deze blijft dus nooit staan voor een volgend evenement. De Power-unit wordt dus per definitie niet meegenomen, maar afgehandeld met een tijdstraf.
Als ie 10e kwalificeert is het opgelost toch. Als 20e starten, en geen straf in de wedstrijd.Hoogie2004 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:46:
[...]
De quote komt van de pagina over Power units van de Formula1.com site:
Aangezien hij de grid-straf m.b.t. de crash eerst krijgt, zal deze als eerste worden toegepast. 5 plaatsen kan hij waarschijnlijk altijd wel naar achteren, deze blijft dus nooit staan voor een volgend evenement. De Power-unit wordt dus per definitie niet meegenomen, maar afgehandeld met een tijdstraf.
Of je daar vrolijk van wordt is vraag twee natuurlijk.
Hij krijgt dan:MikeyMan schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Als ie 10e kwalificeert is het opgelost toch. Als 20e starten, en geen straf in de wedstrijd.
Of je daar vrolijk van wordt is vraag twee natuurlijk.
- 5 plekken van de crash
- 10 plekken van de PU (en 5 plekken per extra onderdeel vervangen)
Dus een tijdstraf zal er dan altijd komen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik kijk zelf de race het liefst om 8 uur 's ochtends of 6 uur 's avonds, dan heb je daarna nog een dag. Japan en Brazilië zijn het beste qua tijd. 2 uur 's middags is echt een rottijd, omdat je een beetje zit te wachten totdat de race begint en erna is de dag al voorbij.alexbl69 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:33:
[...]
Hier precies zo. Neem me vaak voor de race live te kijken, maar sociale 'verplichtingen' beletten dat regelmatig. 'S avonds pas kijken is (bijna) net zo leuk.
Heb bij die survey die een paar dagen geleden voorbij kwam echter wel 's middags als ideale tijd ingevuld. Ben bang dat als we in Europa en masse de zondagmiddag afserveren, er ook nog meer Europese races gaan sneuvelen.
Je kan het ook omdraaien. Wij kijken met een man of 5-6 elke race live. De race is dan de dagbestedingErapaz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik kijk zelf de race het liefst om 8 uur 's ochtends of 6 uur 's avonds, dan heb je daarna nog een dag. Japan en Canada zijn het beste qua tijd. 2 uur 's middags is echt een rottijd, omdat je een beetje zit te wachten totdat de race begint en erna is de dag al voorbij.
Dat klinkt erg gezellig, helaas zitten er andere (sociale) verplichtingen in de weg.Jurgen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:26:
[...]
Je kan het ook omdraaien. Wij kijken met een man of 5-6 elke race live. De race is dan de dagbesteding
Niet zozeer het eerder remmen, maar je kunt wel horen in de video's die er al zijn dat Grosjean tamelijk vroeg van zijn gas afging, niet zozeer (extra) vroeg remde.Keida schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:14:
Is er dan niemand die even een (onboard) shot van Grosjean van de ronde ervoor naast de ronde van de crash zet? Daar moet je toch ook al wel kunnen zien of misschien horen of hij inderdaad eerder remde?
Testing, one, two ...
But as I said at the beginning, it's not the record books and statistics that maketh F1 heroes. They are created by how they go about their job behind the wheel.
In Verstappen, the sport has exactly the kind of driver it so needs.
Het interesseert mij iig geen bal wie op wie klapt. Dat zijn gewoon dingen de bij een race horen en waar je niet moeilijk over moet doen. Al was het andersom geweest had ik net zo goed gevonden dat er geen straf gegegeven moest worden.gambieter schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:25:
Ik ben trouwens benieuwd of de vurige Max-verdedigers net zo fel de achterligger hadden verdedigd als het Maldonado was geweest, of als Grosjean achterop Verstappen was geknald
[removed]
Verwijderd
Grosjean doet de laatste tijd niet zulke rare dingen meer als in het begin, maar Maldonado blijft natuurlijk stug volhouden. Het js dan ook niet gek dat je daar een discrepantie in meningen ziet.gambieter schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:25:
Ik ben trouwens benieuwd of de vurige Max-verdedigers net zo fel de achterligger hadden verdedigd als het Maldonado was geweest, of als Grosjean achterop Verstappen was geknald
Heb je links naar die video's toevallig?hardware-lover schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:29:
[...]
Niet zozeer het eerder remmen, maar je kunt wel horen in de video's die er al zijn dat Grosjean tamelijk vroeg van zijn gas afging, niet zozeer (extra) vroeg remde.
hoewel maldozer is de laatste 4(?) races uitgevallen, maar niet door zijn toedoen. toch?Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:39:
[...]
Grosjean doet de laatste tijd niet zulke rare dingen meer als in het begin, maar Maldonado blijft natuurlijk stug volhouden. Het js dan ook niet gek dat je daar een discrepantie in meningen ziet.
klopt:himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:51:
[...]
hoewel maldozer is de laatste 4(?) races uitgevallen, maar niet door zijn toedoen. toch?
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Verwijderd
Iedereen heeft weleens mazzel, en als je uitvalt kan je ook minder makkelijk mallotige dingen doenhimlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:51:
hoewel maldozer is de laatste 4(?) races uitgevallen, maar niet door zijn toedoen. toch?
Het team laat hem expres uitvallen, dat kost minder dan die auto vervangen elke keerVerwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:59:
[...]
Iedereen heeft weleens mazzel, en als je uitvalt kan je ook minder makkelijk mallotige dingen doen
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Testing, one, two ...
enige nuance is wel op zijn plek. Dat voorval was nr zoveel van dhr Grosjean.hardware-lover schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:03:
Ach, eigenlijk mag Max nog niet klagen. Grosjean heeft voor zijn soortgelijke actie in 2013 op datzelfde Monaco, waarbij hij tunnel uit achterop Ricciardo (in zijn STR) knalde, 10 plekken terug op de startgrid gekregen voor Canada. Het had dus erger kunnen zijn
Al met al is alles al gezegd. Bottemline heeft Max voor veel spectakel gezorgd. Baalde als een stekker dat hij achterop reedt. Geeft het zeer goede weekend van Max toch een domper.
Maar... op naar Canada en vlammen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Niks nuance, het geeft maar eens aan hoe gemakkelijk diverse rijders zelf blijkbaar zijn vergeten wat ze allemaal hebben veroorzaakt in het verleden, al dan niet waarbij andere rijders zijn betrokken. Alleen in dat weekend alleen al had ie 4 keer een ongeluk. Dat ie er zwaarder door gestraft wordt geeft maar eens aan hoe dat werd ingeschat. Het jaar daarvoor heeft ie zelfs een race-ban ontvangen voor zijn capriolen.backupdevice schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Enige nuance is wel op zijn plek. Dat voorval was nr zoveel van dhr Grosjean.
[knip]
Nuance is n.v.t., de verschillen met de capriolen van Grosjean toen en Verstappen t/m nu zijn daarvoor veel te groot, maar hopelijk komt het niet zover dat het wel van toepassing wordt
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 26-05-2015 18:50 ]
Testing, one, two ...
Uuuh dat bedoel ikhardware-lover schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:47:
[...]
Niks nuance, het geeft maar eens aan hoe gemakkelijk diverse rijders zelf blijkbaar zijn vergeten wat ze allemaal hebben veroorzaakt in het verleden, al dan niet waarbij andere rijders zijn betrokken. Alleen in dat weekend alleen al had ie 4 keer een ongeluk. Dat ie er zwaarder door gestraft wordt geeft maar eens aan hoe dat werd ingeschat. Het jaar daarvoor heeft ie zelfs een race-ban ontvangen voor zijn capriolen.
[ Voor 100% gewijzigd door hardware-lover op 27-05-2015 09:31 . Reden: verkeerde website voor plaatsing gekozen ]
Testing, one, two ...
Belangrijkste punt: Renault wil uiterlijk 2017 instappen met een eigen team, maar alleen al Ecclestone weg is
Als Bernie zou vertrekken, zou het dan werkelijk allemaal beter worden? En dan de vraag, voor wie? Bernie zegt dat ie er niets om zou geven als alle wagens Mercedes powered zouden zijn, en of dat er gewerkt zou gaan worden met een klanten-chassis. Toto gaf afgelopen weekend aan dat er al drie teams interesse hebben getoond in zo'n "oplossing", maar wie zou het beste chassis onder zijn kont krijgen? Mercedes zelf of hun klanten? Beiden gelijk? Daar geloof ik dus geen barst van. Dan zouden we ook twee klassen kunnen krijgen binnen de F1, fabrieksteams en privatiers?
Testing, one, two ...
Ik zag trouwens net de beelden van Max en Grosjean nog weer voorbij komen op Sky F1 en daar blijkt naar mijn mening duidelijk uit dat één Max geen inhaalpoging wilde doen en twee dat Grosjean duidelijk eerder van het gas gaat. Hier valt met deze snelheid bijna niet op te anticiperen. En om nou te zeggen dat Max er op dat moment zo dicht op zat? Niet echt, je ziet duidelijk dat hij Grosjean aan de rechterkant wil ontwijken.
Maar goed, het is een leermoment en voor ons zag het er behoorlijk spectaculair uit. Ik ben wel blij dat hij er zonder kleerscheuren is afgekomen. Het is te hopen dat hij in Canada wat mooie acties kan laten zien en daardoor naar voren kan komen.
"When you grow up your heart dies"
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Heb het nu ook zo een 20 keer terug gekeken en deel je mening. De straf is gewoon echt veel te zwaar. Max deed niks fouts. Och ja, next.sjaool schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:05:
Dat hebben ze een tijdje geleden ook al geprobeerd met de A1 Grand Prix en om nou te zeggen dat dat een groot succes was?
Ik zag trouwens net de beelden van Max en Grosjean nog weer voorbij komen op Sky F1 en daar blijkt naar mijn mening duidelijk uit dat één Max geen inhaalpoging wilde doen en twee dat Grosjean duidelijk eerder van het gas gaat. Hier valt met deze snelheid bijna niet op te anticiperen. En om nou te zeggen dat Max er op dat moment zo dicht op zat? Niet echt, je ziet duidelijk dat hij Grosjean aan de rechterkant wil ontwijken.
Maar goed, het is een leermoment en voor ons zag het er behoorlijk spectaculair uit. Ik ben wel blij dat hij er zonder kleerscheuren is afgekomen. Het is te hopen dat hij in Canada wat mooie acties kan laten zien en daardoor naar voren kan komen.
Was an eventful race last week. Showed good pace during the race with some overtaking in Monaco! After an unlucky pitstop I was charging through the field before I got brake tested and had a hard crash into turn1! Anyway those things happen and will make me stronger! Next time we will get those points we deserved... Even though we have a penalty. I know what to do for the upcoming races... 😉😎 #F1
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 00:27 ]
[ Voor 96% gewijzigd door JvS op 27-05-2015 07:25 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jammer vond ik bij vragen over het kijken + betalen voor F1, daar waren opties ongeveer, ik blijf kijken via betaal-tv, of ik stop met kijken
Er word geen ruimte gelaten om een voorkeur voor publieke kanalen uit te spreken. Terwijl juist daar imho een groot probleem zit voor de sponsoren. Het wereldwijd bereik neemt flink af door het verdwijnen achter de betaalmuur.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-05-2015 07:32 ]
Achter de betaalmuur is alleen hier een probleem. Alleen Nederlanders zijn te krenterig om te betalen voor zulke dingen. Wat we hier ook betalen voor de sportkanalen is een schijntje. Sky tikt al 40-45 euro per maand aan (afhankelijk van de dollarkoers).Hoogie2004 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 07:31:
Survey kort geleden al ingevuld toen hij net uit was. Inderdaad een shitload aan vragen.
Jammer vond ik bij vragen over het kijken + betalen voor F1, daar waren opties ongeveer, ik blijf kijken via betaal-tv, of ik stop met kijken(en dat consequent, aantal vragen)
Er word geen ruimte gelaten om een voorkeur voor publieke kanalen uit te spreken. Terwijl juist daar imho een groot probleem zit voor de sponsoren. Het wereldwijd bereik neemt flink af door het verdwijnen achter de betaalmuur.
...survey, petities, handtekening actie, stille tocht etc.Hoogie2004 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 07:31:
Survey kort geleden al ingevuld toen hij net uit was. Inderdaad een shitload aan vragen.
is daar iemand die zo iets serieus neemt? bedoel dat gaat 0 veranderen
Tsja, ik blijf het ridicuul vinden om dergelijke bedragen voor een of twee weekends per maand te moeten betalen. Helemaal als je dan ook indirect betaalt voor andere sporten die me totaal niet interesseren.Adlermann schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:37:
[...]
Achter de betaalmuur is alleen hier een probleem. Alleen Nederlanders zijn te krenterig om te betalen voor zulke dingen. Wat we hier ook betalen voor de sportkanalen is een schijntje. Sky tikt al 40-45 euro per maand aan (afhankelijk van de dollarkoers).
Maar ik hou wel van zijn vechters mentaliteit.
http://adamcooperf1.com/2...those-points-we-deserved/
Het is 15 euro...Als je dat vergelijkt met entertainment per uur (zo doe ik dat altijd) dan is het vaak goedkoper dan een game of naar de bios, film huren, film kopen, etc.MikeyMan schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Tsja, ik blijf het ridicuul vinden om dergelijke bedragen voor een of twee weekends per maand te moeten betalen. Helemaal als je dan ook indirect betaalt voor andere sporten die me totaal niet interesseren.
Zeker als er maanden voorbij gaan met maar een of geen race.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 27-05-2015 08:57 ]
Dat zou hetzelfde zijn als betalen voor Netflix als er alleen maar crap kwaliteit op staat en het jaren achter ligt op reguliere tv. Oh wacht...
Dit vraag ik me toch erg af, voorlopig zie ik de kijkersaantallen kelderen sinds alles achter decoders komt te zitten. En dat gebeurt niet alleen in Nederland. En je kunt wel zeggen dat dat ook komt door de aanpassingen in de race en het gebrek aan echte competitie alleen geloof ik niet dat dat het hele verhaal is.Adlermann schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:37:
[...]
Achter de betaalmuur is alleen hier een probleem. Alleen Nederlanders zijn te krenterig om te betalen voor zulke dingen. Wat we hier ook betalen voor de sportkanalen is een schijntje. Sky tikt al 40-45 euro per maand aan (afhankelijk van de dollarkoers).
[removed]
+1 Dit is gewoon opium for the masses.himlims_ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:38:
[...]
...survey, petities, handtekening actie, stille tocht etc.
is daar iemand die zo iets serieus neemt? bedoel dat gaat 0 veranderen
Volgens mij willen ze de gaten in de kalender gaan beperken. In de provisional kalender voor volgend jaar zaten al geen 3 weken periodes meer tussen de races (uitgezonderd de zomerstop).Phusebox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:59:
Ach ik wil best betalen voor een F1 kanaal, mits ze gewoon zorgen dat er elke 14 dagen een race is en niet zoals er nu met onregelmatige tussenperiodes een optocht aan overgereguleerde trage bolides voorbij komt.
Zonder dit soort dingen veranderd er zeker niets. Nu hebben we nog de hoop dat er wat kan veranderen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat bedoel ik, geef ze hoop dan houden ze zich wel rustig.Gé Brander schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:08:
[...]
Zonder dit soort dingen veranderd er zeker niets. Nu hebben we nog de hoop dat er wat kan veranderen.
wil je dat iets veranderd, ongeacht of ik heb over werk/prive of op de sportclub, dat gaat maar op 1 manier; lobbien!!!!(is dat werkwoord?) niet via survey, stapeltje handtekeningen etc.Gé Brander schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:08:
[...]
Zomerstop, why? Die winterstop van 5 maanden is niet genoeg voor de heren?Hoogie2004 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:08:
[...]
Volgens mij willen ze de gaten in de kalender gaan beperken. In de provisional kalender voor volgend jaar zaten al geen 3 weken periodes meer tussen de races (uitgezonderd de zomerstop).
Je moet niet vergeten dat die monteurs telkens weken van huis zijn. En ja, het is 'part of the job', maar ook die mensen hebben man/vrouw thuis, eventueel met kinderen. Dan mag 1x 3 of 4 weken, midden in het seizoen echt wel, zeker als de rest allemaal max 2 weken ertussen is.Phusebox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:11:
[...]
Zomerstop, why? Die winterstop van 5 maanden is niet genoeg voor de heren?
Ben ik het niet mee eens, je kiest er toch vrijwillig voor? En het gaat gepaard met een riant salaris en een unieke baan.Hoogie2004 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:14:
[...]
Je moet niet vergeten dat die monteurs telkens weken van huis zijn. En ja, het is 'part of the job', maar ook die mensen hebben man/vrouw thuis, eventueel met kinderen. Dan mag 1x 3 of 4 weken, midden in het seizoen echt wel, zeker als de rest allemaal max 2 weken ertussen is.
Zeker als we in Europa zijn keren de monteurs geregeld terug naar huis, want ze zitten niet al anderhalve week bij het volgende circuit te wachten.
Wat een slecht argument. Ik heb geen idee wat het salaris is, maar bij de kleine teams zal het niet veel zijn; ALS je al betaald krijgt.Phusebox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:18:
[...]
Ben ik het niet mee eens, je kiest er toch vrijwillig voor? En het gaat gepaard met een riant salaris en een unieke baan.
Daarnaast kan je dat van elke baan zeggen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Tsja, en bijna elke (poging tot) inhaalactie is bestraft of onderzocht. Dan kweek je ook wel een 'ras' van F1-coureurs die inhalen op de baan koste wat het kost wil voorkomen.redwing schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:05:
[...]
Dit vraag ik me toch erg af, voorlopig zie ik de kijkersaantallen kelderen sinds alles achter decoders komt te zitten. En dat gebeurt niet alleen in Nederland. En je kunt wel zeggen dat dat ook komt door de aanpassingen in de race en het gebrek aan echte competitie alleen geloof ik niet dat dat het hele verhaal is.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2