Nog iemand tips voor de ipad 10,5 2017? Coolblue krijgt ze voorlopig niet binnen.
iBOOD heeft ze soms nog wel in de aanbieding.HavermansP schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:33:
Nog iemand tips voor de ipad 10,5 2017? Coolblue krijgt ze voorlopig niet binnen.
Houd het elke dag in de gaten maar hij komt niet voorbij, ibood
Wel een beetje duur, maar Amazon heeft ze nog in zilver (andere kleuren ook, maar verzend niet naar NL)HavermansP schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:33:
[ Voor 17% gewijzigd door MysticX op 18-08-2019 01:46 ]
hi!
Uiteindelijk een nieuwe Ipad gekregen onder garantieMars18 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:27:
Morgen laat ik van de ipad air 1 het glas vervangen,
En mijn dochter keek vanmiddag Netflix op een Ipad 2018 en opeens was het beeld zoals onderstaand. Via Itunes kan ik hem niet resetten omdat ik nergens in beeld krijg vertrouw deze computer ( ik heb alleen maar dit beeld)
Wat is handig, laten brengen bij Amac?
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mensen die een iPad 2018 hebben besteld bij Eglobal? Twijfel om eens te beginnen met een tablet (ja ik heb er nog nooit 1 gehad) en aan twijfelen om het gewoon op de goedkoopste manier te doen.
Ik weet dat er wisselende ervaringen zijn met deze webshop maar denk dat als ik met PayPal betaal dat ik wel aardig veilig zit.
Ik weet dat er wisselende ervaringen zijn met deze webshop maar denk dat als ik met PayPal betaal dat ik wel aardig veilig zit.
@HavermansP Ik heb hem gekocht bij
https://www.centralpoint.nl
Daar was de roze versie met 4g erg goedkoop In de aanbieding. Nu maar hopen dat ze leveren..
Daar was de roze versie met 4g erg goedkoop In de aanbieding. Nu maar hopen dat ze leveren..
Mooie aanbieding inderdaad. Het gekke is dat de modellen zonder 4G duurder zijn momenteel in de Pricewatch.blauwester schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:51:
@HavermansP Ik heb hem gekocht bij
mmm ik kan via Marktplaats een Ipad pro 2017 overnemen voor €400. Echter zonder bon. Ik twijfel nu enigszins aan de legitimiteit van deze ipad...ook gezien dat deze user pas 9 maanden op marktplaats zit en een slechte beoordeling heeft. Anderzijds is de prijs nu ook weer niet zo laag dat het niet te vertrouwen is.
PSN ID Binloading_nl
Als je twijfelt: niet doen.steefje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:54:
mmm ik kan via Marktplaats een Ipad pro 2017 overnemen voor €400. Echter zonder bon. Ik twijfel nu enigszins aan de legitimiteit van deze ipad...ook gezien dat deze user pas 9 maanden op marktplaats zit en een slechte beoordeling heeft. Anderzijds is de prijs nu ook weer niet zo laag dat het niet te vertrouwen is.
Jij een punt. Zoek nog wel even verder.
PSN ID Binloading_nl
Hier ook een kleine zoektocht naar de 10.5 pro.
Heeft 1 van jullie ervaring met: QXsystems? Schappelijk prijsje: 399.95 (+evt. Verzendkosten: € 6,95)
linkje:
https://www.qxsystems.nl/...10-5-2017-wifi-64gb-grijs
Idd een mooie prijs. Ik vind wel wat reviews en op zich ook goede, maar ik bestel niet bij bedrijven die niet zijn aangesloten bij organisaties als Thuiswinkel.orgSabo_0 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:22:
[...]
Hier ook een kleine zoektocht naar de 10.5 pro.
Heeft 1 van jullie ervaring met: QXsystems? Schappelijk prijsje: 399.95 (+evt. Verzendkosten: € 6,95)
linkje:
https://www.qxsystems.nl/...10-5-2017-wifi-64gb-grijs
PSN ID Binloading_nl
Heren en Damen,
Iemand die hier ervaring heeft met het laten repareren van een iPad Pro 2017? Mijn iPad Pro 2017 valt op random momenten uit, ik heb de iPad al helemaal gereset (via de iPad zelf en iTunes), maar hij blijft uitvallen. Het gebeurt voornamelijk bij plotselinge beweging van de iPad dus ik vermoed dat er iets los zit op het moederbord. (of iemand een ander idee?)
Hoe is de ervaring met de garantie van Apple? Is het verstandiger de iPad ter reparatie op te sturen of is het verstandiger om in de store langs te gaan? Heeft iemand ook enig idee hoe lang je de iPad gemiddeld kwijt bent (ben nogal gehecht aan dat ding
).
De iPad is ongeveer 13 maanden geleden gekocht, volgens mij heb ik de doos helaas al weggedaan.
Iemand die hier ervaring heeft met het laten repareren van een iPad Pro 2017? Mijn iPad Pro 2017 valt op random momenten uit, ik heb de iPad al helemaal gereset (via de iPad zelf en iTunes), maar hij blijft uitvallen. Het gebeurt voornamelijk bij plotselinge beweging van de iPad dus ik vermoed dat er iets los zit op het moederbord. (of iemand een ander idee?)
Hoe is de ervaring met de garantie van Apple? Is het verstandiger de iPad ter reparatie op te sturen of is het verstandiger om in de store langs te gaan? Heeft iemand ook enig idee hoe lang je de iPad gemiddeld kwijt bent (ben nogal gehecht aan dat ding

De iPad is ongeveer 13 maanden geleden gekocht, volgens mij heb ik de doos helaas al weggedaan.
Als je de iPad bij Apple hebt gekocht, dan kan je hem gewoon opsturen of langs brengen bij een Apple Store. Opsturen is gemakkelijker dan langsbrengen bij een Apple Store, omdat je anders dan een afspraak moet maken, maar ze zitten bijna altijd vol.Downloads schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:33:
Heren en Damen,
Hoe is de ervaring met de garantie van Apple? Is het verstandiger de iPad ter reparatie op te sturen of is het verstandiger om in de store langs te gaan? Heeft iemand ook enig idee hoe lang je de iPad gemiddeld kwijt bent (ben nogal gehecht aan dat ding).
Bij opsturen ben je de iPad ongeveer een week kwijt, maar kan ook korter zijn (maandag halen ze op en woensdag/donderdag heb je een vervangende iPad terug). Bij de Apple Store krijg je gelijk een nieuwe mits er een vervangende iPad op voorraad is, anders duurt dat ook een aantal dagen.
Heb je de iPad elders aangeschaft, dan contact opnemen met punt van aankoop! Daar duurt reparatie wel het langst (twee weken?)
[ Voor 12% gewijzigd door MysticX op 11-09-2019 17:38 ]
hi!
Dank voor het vlotte antwoord, een week moet ik toch wel mee kunnen leven lijkt me. Ik zal direct even de iPad via Apple aanmelden (hier is die ook aangeschaft). Ik kan alleen mijn specifieke probleem niet aangegeven (nu 'Problemen met batterij' aangeklikt). Is dit nog ergens aan te geven in de loop van het proces?MysticX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:36:
[...]
Als je de iPad bij Apple hebt gekocht, dan kan je hem gewoon opsturen of langs brengen bij een Apple Store. Opsturen is gemakkelijker dan langsbrengen bij een Apple Store, omdat je anders dan een afspraak moet maken, maar ze zitten bijna altijd vol.
Bij opsturen ben je de iPad ongeveer een week kwijt, maar kan ook korter zijn (maandag halen ze op en woensdag/donderdag heb je een vervangende iPad terug). Bij de Apple Store krijg je gelijk een nieuwe mits er een vervangende iPad op voorraad is, anders duurt dat ook een aantal dagen.
Heb je de iPad elders aangeschaft, dan contact opnemen met punt van aankoop! Daar duurt reparatie wel het langst (twee weken?)
Ik zie dat ik een doos thuisgestuurd krijg voor de reparatie, dat vind ik dan toch wel weer netjes van Apple.
Ik raad je aan om dan even te chatten met Apple, die optie hebben ze ook en dan kan de medewerker de juiste reparatie opzetten.Downloads schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:46:
[...]
Dank voor het vlotte antwoord, een week moet ik toch wel mee kunnen leven lijkt me. Ik zal direct even de iPad via Apple aanmelden (hier is die ook aangeschaft). Ik kan alleen mijn specifieke probleem niet aangegeven (nu 'Problemen met batterij' aangeklikt). Is dit nog ergens aan te geven in de loop van het proces?
Ik zie dat ik een doos thuisgestuurd krijg voor de reparatie, dat vind ik dan toch wel weer netjes van Apple.
hi!
Met één van de dames of heren van Apple chatten @Downloads
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dank allen, ik zal nog even contact opnemen om het reparatieverzoek aan te passen
Ik heb goede ervaringen met gewoon binnenlopen bij de Apple Store in Den Haag, gewoon aansluiten en meestal binnen 15 tot 30 minuten geholpen. Als het een legitiem probleem is krijg je gewoon een vervangend apparaat (nieuw of refurbished), dat is een van de voordelen van Apple.MysticX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:36:
[...]
Als je de iPad bij Apple hebt gekocht, dan kan je hem gewoon opsturen of langs brengen bij een Apple Store. Opsturen is gemakkelijker dan langsbrengen bij een Apple Store, omdat je anders dan een afspraak moet maken, maar ze zitten bijna altijd vol.
Nu de nieuwe 'instap' iPad 2019 is aangekondigd voor 30 september, is dan ook de verwachting dat de oude 'instap' iPad 2018 goedkoper wordt wanneer de nieuwe daadwerkelijk verkrijgbaar is?
Wat is voor jou goedkoper? Hier krijg je hem al voor dit bedrag. Verwacht echt niet dat de prijs van de 2018 iPad hier in NL zo laag zal worden.LeGato23 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:10:
Nu de nieuwe 'instap' iPad 2019 is aangekondigd voor 30 september, is dan ook de verwachting dat de oude 'instap' iPad 2018 goedkoper wordt wanneer de nieuwe daadwerkelijk verkrijgbaar is?
Mocht je hem willen bestellen bij eglobal, gebruik dan wel creditcard/paypal.
hi!
Da's inderdaad een stuk lagere prijs dan hier in NL. Dank voor de tip!MysticX schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:22:
[...]
Wat is voor jou goedkoper? Hier krijg je hem al voor dit bedrag. Verwacht echt niet dat de prijs van de 2018 iPad hier in NL zo laag zal worden.
Mocht je hem willen bestellen bij eglobal, gebruik dan wel creditcard/paypal.
Ik weet nog niet of ik daar ga bestellen, gezien de negatieve shopreviews.
Hopelijk zakt de prijs van oude voorraad in Nederland bij de fysieke winkels ook nog wat. Ondanks dat de prijs niet zo laag zal worden dan bij eglobal, ga ik liever voor iets meer zekerheid.
Ik heb een sterk vermoeden dat veel van die negatieve reviews fake zijn. Heb zelf een aantal keren daar besteld en elke keer goed geholpen. Ook mails werden gewoon snel beantwoord en toen een sony camera niet op voorraad bleek te zijn hadden ze direct mijn geld teruggestort.LeGato23 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 02:10:
[...]
Da's inderdaad een stuk lagere prijs dan hier in NL. Dank voor de tip!
Ik weet nog niet of ik daar ga bestellen, gezien de negatieve shopreviews.
Hopelijk zakt de prijs van oude voorraad in Nederland bij de fysieke winkels ook nog wat. Ondanks dat de prijs niet zo laag zal worden dan bij eglobal, ga ik liever voor iets meer zekerheid.
Blijft natuurlijk een shop in hongkong, maar viel me op dat veel negatieve reviewers net geregistreerd staan of maar 1 review hebben geplaatst.
Dat is natuurlijk een beetje wishfull thinking. Die negatieve reviews zijn wel degelijk echt, en wanneer je pakketje kwijt raakt dan sta je bij deze club wel degelijk in de kou. Dat is dus ook gebeurd met een tweaker die laatst een topic had aangemaakt op het shopping ervaringen onderdeel op de website. Ik heb zelf ook redelijk wat ervaring met deze club, en gelukkig altijd goed gegaan. Maar eerder behaalde resultaten... het blijft een risico bestellen bij deze club, en dat moet je van te voren gewoon weten.D2FValinor schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:49:
[...]
Ik heb een sterk vermoeden dat veel van die negatieve reviews fake zijn. Heb zelf een aantal keren daar besteld en elke keer goed geholpen. Ook mails werden gewoon snel beantwoord en toen een sony camera niet op voorraad bleek te zijn hadden ze direct mijn geld teruggestort.
Blijft natuurlijk een shop in hongkong, maar viel me op dat veel negatieve reviewers net geregistreerd staan of maar 1 review hebben geplaatst.
Vandaag vernomen dat in elk geval bij Amac de prijs is gezakt van Eur 359,- naar Eur 349,-LeGato23 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:10:
Veel verder zal de iPad 2018 prijs vermoedelijk niet zakken, aldus de verkoper.
Daarom daar altijd met CC betalen en kiezen voor de duurdere verzendmethode waar ze gewoon aansprakelijkheid hanteren voor zoekgeraakte pakketjes.WouterL schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:24:
[...]
Dat is natuurlijk een beetje wishfull thinking. Die negatieve reviews zijn wel degelijk echt, en wanneer je pakketje kwijt raakt dan sta je bij deze club wel degelijk in de kou.
Dat is dus ook gebeurd met een tweaker die laatst een topic had aangemaakt op het shopping ervaringen onderdeel op de website.
Ik heb zelf ook redelijk wat ervaring met deze club, en gelukkig altijd goed gegaan.
Zelf ook al 20x besteld en alles is netjes aangekomen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Gisteren de instap Ipad 2019 32GB voor 294,- bij Amazone.de gekocht.LeGato23 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 22:47:
[...]
Vandaag vernomen dat in elk geval bij Amac de prijs is gezakt van Eur 359,- naar Eur 349,-
Veel verder zal de iPad 2018 prijs vermoedelijk niet zakken, aldus de verkoper.
Ik denk dat je deze niet goedkoper gaat krijgen de komende tijd.
Nu opzoek na een goede cover.
Jewel, maar niet zonder grijze import en bijkomend gebrek aan twee jaar garantie. Goede deal dus!ErwinJ schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:02:
[...]
Gisteren de instap Ipad 2019 32GB voor 294,- bij Amazone.de gekocht.
Deze heb ik ook gekocht. Echter twijfel ik nog wel, als er nog een goedkopere Apple iPad Air 2019 voorbij komt koop ik die.ErwinJ schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:02:
[...]
Gisteren de instap Ipad 2019 32GB voor 294,- bij Amazone.de gekocht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die was er op Amazone ook, 429,- Ipad air 2019 64GB... Voor mij zag ik er niet de meerwaarde in.Jumpman schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:17:
[...]
Deze heb ik ook gekocht. Echter twijfel ik nog wel, als er nog een goedkopere Apple iPad Air 2019 voorbij komt koop ik die.
Weet ik, maar helaas niet de Space Grey. De verschillen vind ik wel wat waard.ErwinJ schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:16:
[...]
Die was er op Amazone ook, 429,- Ipad air 2019 64GB... Voor mij zag ik er niet de meerwaarde in.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op Tweakers hebben we speciaal V&A voor dit soort vragen, zie: https://tweakers.net/aanbod.
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 22-11-2019 10:18 ]
Ben ook aan 't twijfelen tussen de iPad 10.2 en de iPad Air 3.Jumpman schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:17:
[...]
Deze heb ik ook gekocht. Echter twijfel ik nog wel, als er nog een goedkopere Apple iPad Air 2019 voorbij komt koop ik die.
Voor de iPad kijk ik dan naar de 128Gb-versie om dat ik >100Gb wat krap vind, maar bij de iPad Air kijk ik dan meteen op naar de 256Gb, omdat dat van 64Gb naar 256Gb springt... en dat is ineens een enorme pricegap.
Enige waar ik wat bang voor ben om voor de iPad 2019 te gaan, is dat die chip al 2 gens achter loopt en dat ik snel met een achterhaalde tablet ga zitten. De A10 zat ook in de iPhone 7, terwijl ik zelf al een jaar met een iPhone XS rondloop.
Al weet ik natuurlijk niet hoe iOS zich van iPadOS onderscheidt op dat vlak.
Anyway, meest ideale zou nog iPad Pro 11 zijn (idd, omwille van FaceID, USB-C en al wat de iPad Air sowieso biedt tov de gewone iPad) - maar dan zit je meteen een pàk boven dat bedrag waarmee je begint als je naar de iPad 128Gb kijkt
[ Voor 9% gewijzigd door shyheim op 22-11-2019 16:23 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
@shyheim Waarom 128 of 256GB? Ik doe het al jaren met 64GB zowel op mijn iPhone en iPad.
Veel dingen kunnen in de cloud en backup op een usbstick.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
De ene gebruiker is de andere nietHereIsTom schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:42:
@shyheim Waarom 128 of 256GB? Ik doe het al jaren met 64GB zowel op mijn iPhone en iPad.
Mijn XS heeft 100Gb vrij van de 256Gb, en mijn foto's staan idd in iCloud.
Muziek en andere media maken daar een substantieel deel van uit, en die heb ik graag lokaal.
[ Voor 9% gewijzigd door shyheim op 23-11-2019 17:30 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Wil met Black Friday nog een nieuwe Ipad 2019 kopen, staat nu op 354
Verwacht hem niet veel lager te gaan vinden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is 2 weken geleden nog 290,- geweest bij Amazon.de (32gb versie)Mars18 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:58:
Wil met Black Friday nog een nieuwe Ipad 2019 kopen, staat nu op 354
Ik ben ook aan het kijken voor mijn eerste iPad... Twijfel tussen 2018 en 2019 versie, daar zit niet veel verschil in behalve de schermgrootte? Iemand nog tips? Niet veel bijzonders waarvoor ik hem wil gebruiken.
Liefst koop ik via Bol.com omdat ik daar wat cadeaubonnen van heb liggen... Zou mooi zijn als die onder de €300 komt!
Liefst koop ik via Bol.com omdat ik daar wat cadeaubonnen van heb liggen... Zou mooi zijn als die onder de €300 komt!
Het ligt eraan hoe groot het prijsverschil is. Als Het om enkele tientjes gaat dan zou ik toch voor het 2019 model gaan. De touch-ID is er wel op achteruit gegaan t.o.v. het 2018 model. Eerste generatie vs. tweede generatie.Locolau schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:56:
Ik ben ook aan het kijken voor mijn eerste iPad... Twijfel tussen 2018 en 2019 versie, daar zit niet veel verschil in behalve de schermgrootte? Iemand nog tips? Niet veel bijzonders waarvoor ik hem wil gebruiken.
@Locolau En met het 2019 model heb je ook weer een jaar langer updates, dus kun je er ook langer mee doen!
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ja het zou inderdaad mooi zijn als er een goede Black Friday actie komt met de iPad 2018 en dat deze onder de €300 komt. Het 2019 model is op dit moment onder de €350 in de pricewatch, dus het prijsverschil tussen de twee modellen is al niet heel groot meer.Locolau schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:56:
Iets om rekening mee te houden: Als je van plan bent om Microsoft Office te gaan gebruiken: Dit kan gratis op tablets tot 10" (de iPad 2018 is 9.7"), en je hebt een Office 365 abonnement nodig op tablets groter dan 10" (de iPad 2019 is 10.2"). Dat zou dus een reden kunnen zijn om voor het 2018 model te gaan.
Wat betreft de comments die hierboven staan: De iPad 2019 heeft de 2e generatie touch ID, en de iPad 2018 heeft de eerste generatie touch ID, volgens Wikipedia. Edit: Volgens Apple heeft de iPad 2019 een 1e generatie touch ID.
Ik verwacht dat ze allebei evenlang updates zullen krijgen, omdat ze allebei dezelfde chip (A10) hebben. De iPad 2019 heeft wel 1 GB werkgeheugen meer, dus dat maakt hem wel iets toekomstbestendiger.
Nog een alternatieve suggestie: Heb je ook gekeken naar de iPad mini 2019? De iPad mini komt qua prijs in de buurt van de gewone iPads (momenteel onder de €400) en heeft dezelfde features als de iPad air (gelamineerd scherm, A12 processor, 64 GB opslag).
[ Voor 3% gewijzigd door Enit op 27-11-2019 16:55 ]
Hier beweren ze anders het tegenovergestelde.Enit schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:35:
Wat betreft de comments die hierboven staan: De iPad 2019 heeft de 2e generatie touch ID, en de iPad 2018 heeft de eerste generatie touch ID,
Een klein maar veelzeggend detail: de nieuwe iPad 2019 heeft een slechtere vingerafdrukscanner dan zijn voorganger. Het gaat om Touch ID van de eerste generatie uit 2013. De iPad 2018 had de snellere tweede generatie. Nu zal de gemiddelde iPad-gebruiker die wat surft en mailt hier niet direct wakker van liggen, maar het is toch een beetje schraal.
[ Voor 32% gewijzigd door syltheboy op 27-11-2019 15:22 ]
Bedankt voor het toevoegen van je bron, ik had dat nog niet eerder zo gelezen. Moet ook zeggen dat ik me eerder niet zo heel precies in verdiept heb.syltheboy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:14:
[...]
Hier beweren ze anders het tegenovergestelde.
Een klein maar veelzeggend detail: de nieuwe iPad 2019 heeft een slechtere vingerafdrukscanner dan zijn voorganger. Het gaat om Touch ID van de eerste generatie uit 2013. De iPad 2018 had de snellere tweede generatie. Nu zal de gemiddelde iPad-gebruiker die wat surft en mailt hier niet direct wakker van liggen, maar het is toch een beetje schraal.
Overigens lijkt het me dat de iPad 2019 en de iPad 2018 allebei dezelfde 1e generatie Touch ID hebben. Mijn link naar Wikipedia klopt dus ook niet. Op de website van Apple staat bij beide modellen "Fingerprint identity sensor built into the Home button". Bij iPads die een 2e generatie Touch ID button hebben staat er specifiek "Second-generation fingerprint identity sensor built into the Home button". (https://www.apple.com/ipad/compare/) Het gekke is dat wanneer je de pagina in het Nederlands bekijkt, er inderdaad bij de iPad 2018 staat dat deze een 2e generatie Touch ID heeft. Dus ja... echt duidelijk is het niet.
Voor Office zijn er genoeg goede gratis alternatieven op de iPad, zoals bijv. WPS Office.Enit schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:35:
[..]
Iets om rekening mee te houden: Als je van plan bent om Microsoft Office te gaan gebruiken: Dit kan gratis op tablets tot 10" (de iPad 2018 is 9.7"), en je hebt een Office 365 abonnement nodig op tablets groter dan 10" (de iPad 2019 is 10.2"). Dat zou dus een reden kunnen zijn om voor het 2018 model te gaan.
Ik verwacht dat ze allebei evenlang updates zullen krijgen, omdat ze allebei dezelfde chip (A10) hebben. De iPad 2019 heeft wel 1 GB werkgeheugen meer, dus dat maakt hem wel iets toekomstbestendiger.
“Je verwacht”, maar zeker is dat de iPad 2018 minder lang updates krijgt als de iPad 2019, ze kijken niet alleen naar de chip, maar naar het modelnummer en die is van de 2018 een jaar ouder.
Voor die paar tientjes meer zou ik niet een oud model kopen, die kun je dan beter tweedehands scoren als je het geld er niet voor over hebt!
Thanks voor de tips! Inmiddels staat de iPad 2019 voor €339 te koop bij Belsimpel.
Office erop maakt mij niet uit, gebruik het bijna toch niet...
Zou leuk zijn als ik hem een beetje kan gebruiken voor Wordpress sites beheren die ik soms maak, maar ik gok dat dat echt too much is en ik dan naar een Surface Go zou moeten kijken, maar da's toch wat prijziger zie ik en je moet ook zo'n hoes erbij nemen anders heb je niets. Kan gewoon m'n oude laptop meenemen ervoor of notities maken op een iPad? Moet genoeg zijn denk ik.
Ik wil er meer gewoon beetje spelletjes op doen, Netflix & films kijken. Nu die oude laptop opstarten om ff snel op de bank te kijken begint vervelend te worden. Boeken lezen doe ik steeds vaker, dus beter meteen dit ipv een e-reader. Misschien is de Mini wel beter formaat om te lezen voor mij, lijkt me ook een aardig model maar met kleiner wel minder scherm voor film.
Office erop maakt mij niet uit, gebruik het bijna toch niet...
Zou leuk zijn als ik hem een beetje kan gebruiken voor Wordpress sites beheren die ik soms maak, maar ik gok dat dat echt too much is en ik dan naar een Surface Go zou moeten kijken, maar da's toch wat prijziger zie ik en je moet ook zo'n hoes erbij nemen anders heb je niets. Kan gewoon m'n oude laptop meenemen ervoor of notities maken op een iPad? Moet genoeg zijn denk ik.
Ik wil er meer gewoon beetje spelletjes op doen, Netflix & films kijken. Nu die oude laptop opstarten om ff snel op de bank te kijken begint vervelend te worden. Boeken lezen doe ik steeds vaker, dus beter meteen dit ipv een e-reader. Misschien is de Mini wel beter formaat om te lezen voor mij, lijkt me ook een aardig model maar met kleiner wel minder scherm voor film.
[ Voor 75% gewijzigd door Locolau op 28-11-2019 12:10 . Reden: updates ]
@Locolau Wordpress beheer kan toch gewoon op de iPad 2019, er is zelfs een App voor;
https://apps.apple.com/nl/app/wordpress/id335703880
En voor Netflix ook en heel veel spelletjes voor de iPad. Ook voor notities is een App en boeken lees ik ook op de iPad.
De iPad Mini vind ik een te klein scherm om lekker mee te werken.
https://apps.apple.com/nl/app/wordpress/id335703880
En voor Netflix ook en heel veel spelletjes voor de iPad. Ook voor notities is een App en boeken lees ik ook op de iPad.
De iPad Mini vind ik een te klein scherm om lekker mee te werken.
Niet onder de 300, maar vandaag wel in de Black Friday deal bij Bol.com voor 349Locolau schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:56:
Doorgaans hebben de updates wel degelijk een cut off point wat betreft chip en niet model. Dus het is helemaal niet zeker dat dat de 2019 langer updates krijgt.HereIsTom schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:15:
[...]
Voor Office zijn er genoeg goede gratis alternatieven op de iPad, zoals bijv. WPS Office.
“Je verwacht”, maar zeker is dat de iPad 2018 minder lang updates krijgt als de iPad 2019, ze kijken niet alleen naar de chip, maar naar het modelnummer en die is van de 2018 een jaar ouder.
Voor die paar tientjes meer zou ik niet een oud model kopen, die kun je dan beter tweedehands scoren als je het geld er niet voor over hebt!
Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, maar je conclusie is niet juist.
Hier zit ik ook een beetje meeEnit schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:35:
[...]
Nog een alternatieve suggestie: Heb je ook gekeken naar de iPad mini 2019? De iPad mini komt qua prijs in de buurt van de gewone iPads (momenteel onder de €400) en heeft dezelfde features als de iPad air (gelamineerd scherm, A12 processor, 64 GB opslag).
Nu de 2019 modellen beiden dezelfde specs hebben (Air en Mini) twijfel ik. De normale 2019 iPad sla ik sowieso over want dat schiet niet echt op tov mijn huidige Air 2.
[ Voor 6% gewijzigd door JB op 11-12-2019 20:10 ]
Mijn boefje is liev!
Grappig, ik ben zelf ook ooit begonnen met een iPad 3. Daarna een iPad Mini 2, en onlangs de iPad Mini 2019 gekocht. Ik heb ook wel getwijfeld tussen de nieuwe iPad Air en de iPad Mini. Uiteindelijk toch voor de Mini gekozen vanwege het handzame formaat en omdat de Mini 2 mij altijd erg goed beviel. En inderdaad, de Mini werd niet zo heel vaak geúpdate, dus het is nu een vrij gunstig moment om er eentje te kopen.JB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:08:
[...]
Hier zit ik ook een beetje meeDit is de eerste iPad Mini sinds langere tijd die upgraden weer interessant maakt in die reeks maar het formaat doet me nog beetje twijfelen. Ik kom van een iPad 3 (meteen verkocht voor een 4 ivm lightning toentertijd), een iPad Air en nu nog steeds de Air 2. Dus qua grootte altijd de "gewone iPad gehad maar ik gebruik de laatste tijd heel graag de iPad Mini van mijn zoontje omdat die licht is en lekker in de hand ligt. Ook Netflix etc is dikke prima op dat scherm en voor mijn gevoel niet echt kleiner dan op de "gewone" iPad (veel bezel, zwart op scherm door 4:3)
Nu de 2019 modellen beiden dezelfde specs hebben (Air en Mini) twijfel ik. De normale 2019 iPad sla ik sowieso over want dat schiet niet echt op tov mijn huidige Air 2.
@JB Ik snap de twijfel, de specs zijn hetzelfde maar als je al een iPad Air gewend bent, dan denk ik dat het formaat van de mini je wel tegen zal vallen.
Ik heb zelf een iPad Air 2 en een vriend van mij had een mini, maar ik vond het formaat erg tegen vallen en hij blijkbaar ook, want nadat hij een paar keer mijn Air had gebruikt had hij laatst ineens de de iPad Air 2019
Ik heb zelf een iPad Air 2 en een vriend van mij had een mini, maar ik vond het formaat erg tegen vallen en hij blijkbaar ook, want nadat hij een paar keer mijn Air had gebruikt had hij laatst ineens de de iPad Air 2019
Mja heb toch de 2019 Mini besteld. Ik gebruik de laatste tijd heel graag de Mini van mijn zoontje. Precies zoals @Enit ook omschrijft.HereIsTom schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:40:
@JB Ik snap de twijfel, de specs zijn hetzelfde maar als je al een iPad Air gewend bent, dan denk ik dat het formaat van de mini je wel tegen zal vallen.
Mijn boefje is liev!
Ik heb een vraagje. Ik heb een iPad Pro 11" 64gb. Nu wilde ik gisteren de iPad opschonen en viel mij op dat de bestanden app ruim 5gb groot is. Terwijl er in de mappen geen bestanden aanwezig zijn. Kan iemand mij uitleggen waar dit in zit? Als ik bijvoorbeeld de bestanden app bekijk op mijn iPhone is deze in lege toestand maar 7 mb..
.
[ Voor 99% gewijzigd door JB op 13-12-2019 11:30 ]
Mijn boefje is liev!
Iemand ervaring met snelladen op een ipad?
Standaard zijn ze 30 watt maar ik zie ook 60 en 90watt laders is dat die meerprijs het waard?van 4.5 uur naar naar 2 of zelfs 1 uur lijkt me wel fijn
Standaard zijn ze 30 watt maar ik zie ook 60 en 90watt laders is dat die meerprijs het waard?van 4.5 uur naar naar 2 of zelfs 1 uur lijkt me wel fijn
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Mijn iPad Pro uit 2016 met 32Gb was stuk gevallen en ik kan nu via mijn inboedel nog 193€ dagwaarde terug krijgen. Volgende vraag is natuurlijk wat nu? Ik zit niet in een positie om een air/pro model te kopen, en de gewone iPad 2019 is dus een optie al is 32Gb wel echt weinig (luxe probleem)
Nou zat ik op refurbished te kijken en kan ik voor €325 een iPad Pro 2016 - 128Gb variant kopen. Ik heb een goede hoes hiervoor thuis liggen die erbij kan. Zelf ben ik eigenlijk niet een fan van refurbished spullen, maar ik krijg er ook een jaar lang garantie bij.
Nou gebruik ik mijn iPad voor browsen - Netflix - wat spelletjes eigenlijk voor heeeel veel dingen, en ook al is die uit 2016 heb ik nooit problemen gehad dat die “langzaam” is. Als een product goed werkt wil ik dat houden, wat in dit geval niet mogelijk was. Toch twijfel ik nu wat de beste keuze is. De iPad 2019 heeft een iets snellere processor, meer ram, langere ondersteuning. Wat vinden jullie? Ik loop een beetje vast haha
Nou zat ik op refurbished te kijken en kan ik voor €325 een iPad Pro 2016 - 128Gb variant kopen. Ik heb een goede hoes hiervoor thuis liggen die erbij kan. Zelf ben ik eigenlijk niet een fan van refurbished spullen, maar ik krijg er ook een jaar lang garantie bij.
Nou gebruik ik mijn iPad voor browsen - Netflix - wat spelletjes eigenlijk voor heeeel veel dingen, en ook al is die uit 2016 heb ik nooit problemen gehad dat die “langzaam” is. Als een product goed werkt wil ik dat houden, wat in dit geval niet mogelijk was. Toch twijfel ik nu wat de beste keuze is. De iPad 2019 heeft een iets snellere processor, meer ram, langere ondersteuning. Wat vinden jullie? Ik loop een beetje vast haha
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Hallo allemaal! Ik heb mijn oude iPad 2 (of 3? Ik denk zelf 2, maar hij is in 2013 gekocht voor de nieuwe uitkwam) gevonden in de kast. Delen van het scherm doen het niet meer. Wat kan ik hier het best mee doen?
Dilemma... wat zouden jullie doen. Vorig jaar 2 iPad 2018 gehaald voor de kids (games/arcade/educatie) nu is de 2019 versie tijdelijk €349 wat me dus 50 euro per iPad zou schelen. What to do?! De 2018 (beiden in seal) omruilen voor de 2019 versie?
Wat maakt 1gb Ram meer uit en het iets grotere scherm qua futureproof?
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
50 euro meer of minder?cypress3d schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:24:
Dilemma... wat zouden jullie doen. Vorig jaar 2 iPad 2018 gehaald voor de kids (games/arcade/educatie) nu is de 2019 versie tijdelijk €349 wat me dus 50 euro per iPad zou schelen. What to do?! De 2018 (beiden in seal) omruilen voor de 2019 versie?
Als ze nog helemaal verpakt zijn zou ik ze omruilen als dat kan, 1GB RAM maakt wel uit voor spelletjes e.d.
En iets groter scherm zou ik ook wel fijn vinden.
Tevens heb je met de 2019 ook weer een jaar langer updates.
Ik heb zelf de 2019 versie en ben erg blij met het grotere scherm!cypress3d schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:24:
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Ik ga voor de 2019 versie! Groter scherm en 1gb meer ram is toch wel fijn. Betaal nog geen €75 bij..HereIsTom schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:18:
[...]
50 euro meer of minder?
Als ze nog helemaal verpakt zijn zou ik ze omruilen als dat kan, 1GB RAM maakt wel uit voor spelletjes e.d.
En iets groter scherm zou ik ook wel fijn vinden.
Tevens heb je met de 2019 ook weer een jaar langer updates.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Mooi, dat zou ik ook doen voor € 75,-cypress3d schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:03:
[...]
Ik ga voor de 2019 versie! Groter scherm en 1gb meer ram is toch wel fijn. Betaal nog geen €75 bij..
Ben benieuwd naar je ervaringen met de 2019 versie?
Ik ben zelf aan het kijken naar de iPad Pro 12.9
[ Voor 8% gewijzigd door HereIsTom op 03-01-2020 17:02 ]
Ik zou graag jullie mening even willen weten mbt het volgende. Ik heb nu een iPad Pro (9.7-inch) 128GB, aanschaf eind 2016.
Bevalt nog prima, kom echt niks te kort met dit ding en is voornamelijk een luxe Netflix machine voor in bed. Echter heb ik nu ook een nieuwe iPad Air 64GB gekregen.
Ik weet dat:
- Pro 4 speakers heeft aan beide zijden, de Air alleen onder.
- Air groter scherm heeft
- Pro meer opslag (maar heb iCloud, dus niet echt belangrijk)
Welke zouden jullie houden en waarom?
Klopt het dat de Pro iPadOS heeft en de Air iOS?
Kan ik met de Air ook het scherm van mijn MacBook uitbreiden?
Bevalt nog prima, kom echt niks te kort met dit ding en is voornamelijk een luxe Netflix machine voor in bed. Echter heb ik nu ook een nieuwe iPad Air 64GB gekregen.
Ik weet dat:
- Pro 4 speakers heeft aan beide zijden, de Air alleen onder.
- Air groter scherm heeft
- Pro meer opslag (maar heb iCloud, dus niet echt belangrijk)
Welke zouden jullie houden en waarom?
Klopt het dat de Pro iPadOS heeft en de Air iOS?
Kan ik met de Air ook het scherm van mijn MacBook uitbreiden?
@_Erik_ Ik zou de iPad Air houden, deze wordt namelijk 3 jaar langer ondersteund. Daarnaast vind ik een groter scherm wel fijner. Zowel de iPad Pro als de Air hebben iPadOS, Air iOS bestaat niet. Sidecar werkt inderdaad ook op een iPad Air 2019, dat is een iPadOS 13 feature.
[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 06-01-2020 21:47 ]
Ik zou sws de pro houden voor de stereo speakers.
Hier hebben ze het anders wel over iPadOS. Kijk je wel naar het 2019 model?_Erik_ schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:09:
Waarom word er dan op de Apple site bij de air gesproken over iOS en bij de pro over iPadOS?
Hmm ik keek hiersyltheboy schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 00:09:
[...]
Hier hebben ze het anders wel over iPadOS. Kijk je wel naar het 2019 model?
https://www.apple.com/nl/ipad-air/
Lijkt mij 2019 model?
Dat gaat over iOS 12, en dat is nu iPadOS 13 geworden voor alle iPads die dit ondersteunen. De 10,5" iPad Air is inderdaad model 2019._Erik_ schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 00:51:
[...]
Hmm ik keek hier
https://www.apple.com/nl/ipad-air/
Lijkt mij 2019 model?
[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 07-01-2020 01:23 ]
Anoniem: 619438
Hoeveel geheugen neemt iOS13 in op een iPhone of iPad ?
Ben aan het overwegen om een iPad2019 aan te schaffen, vandaar .....
Dat on wel wat vriendelijker
. Laat zien waar en hoe je het antwoord vind. Dump niet alleen een linkje, maar quote ook het relevante gedeelte..
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2020 07:04 ]
Anoniem: 619438
Graag een topic report maken en niet reageren
.
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2020 07:05 ]
‘Systeem’ neemt op zowel mijn iPad als iPhone 5,5GB in beslag.Anoniem: 619438 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:48:
Hoeveel geheugen neemt iOS13 in op een iPhone of iPad ?
(‘Anders’ neemt 3,85GB in beslag op m’n iPhone en 2,53GB op m’n iPad.)
Hier zelfde dilemma maar wij zijn voor de 2019 gegaan. We hadden een oude Ipad2 maar die is stuk gegaan en met 4 kids gaf dat harrie... Vandaar dat wij ze alle 4 nu een 2019 model hebben gegeven. Huilend afgerekend maar de komende paar jaar is het weer stil op de achterbank.cypress3d schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:24:
Die schermtijd inregelen voor de kids accounts is ook echt een zegen!
Een vraag:
Ik heb een winkel en wil daar een iPad beschikbaar stellen en een website tonen waarop men mijn artikelen kan zien.
Maar die website is het enige wat toegestaan is. Ik ben zo ver dat ik Begeleide toegang heb ingeschakeld zodat de iPad alleen Safari aan heeft staan.
Maar dan is alsnog de tabbladbalk beschikbaar en kunnen ze alsnog een URL toevoegen. In sommige winkels zie ik dat ook dat weg is.
Is dit dan een applicatie van die winkel of kan ik nog verder gaan met blokkeren in Safari?
Ik heb een winkel en wil daar een iPad beschikbaar stellen en een website tonen waarop men mijn artikelen kan zien.
Maar die website is het enige wat toegestaan is. Ik ben zo ver dat ik Begeleide toegang heb ingeschakeld zodat de iPad alleen Safari aan heeft staan.
Maar dan is alsnog de tabbladbalk beschikbaar en kunnen ze alsnog een URL toevoegen. In sommige winkels zie ik dat ook dat weg is.
Is dit dan een applicatie van die winkel of kan ik nog verder gaan met blokkeren in Safari?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Anoniem: 532727
Wellicht begeleide toegang icm screen time?THE_BASE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:23:
Een vraag:
Ik weet dat je in begeleide toegang wel bepaalde delen van het scherm kan laten disabelen. Houdt in dat je het url gedeelte bijv. selecteert zodat dat niet gebruikt kan worden.
Je kan bij begeleide toegang bij webmateriaal ook instellen welke websites geopend mogen worden. Dit kan ook een zelf te maken lijst zijn waarin je dus alleen je eigen website opneemt.THE_BASE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:23:
Een vraag:
Schermtijd > Beperkingen > Beperkingen voor Materiaal > Webmateriaal > Allen toegestane websites
Een vraag:
Is het moglijk om het volume te "locken" zodat kinderen het geluid niet steeds op max kunnen zetten?
"Wijzig met knoppen" staat uit maar kinderen kunnen nog steeds het geluid van youtube of apps heel hard zetten met de knoppen. Heel irritant.
Is het moglijk om het volume te "locken" zodat kinderen het geluid niet steeds op max kunnen zetten?
"Wijzig met knoppen" staat uit maar kinderen kunnen nog steeds het geluid van youtube of apps heel hard zetten met de knoppen. Heel irritant.
De iPad in de kast leggenJedi Geub schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:39:
Een vraag:
Ik vroeg mij af, hoe lang zou de iPad Pro (2016) eigenlijk nog ondersteund worden?syltheboy schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:45:
@_Erik_ Ik zou de iPad Air houden, deze wordt namelijk 3 jaar langer ondersteund. Daarnaast vind ik een groter scherm wel fijner. Zowel de iPad Pro als de Air hebben iPadOS, Air iOS bestaat niet. Sidecar werkt inderdaad ook op een iPad Air 2019, dat is een iPadOS 13 feature.
De eerste Air wordt al niet meer ondersteund en die komt uit 2013. Dus ik denk dat de Pro 2016 na 3 jaar niet meer wordt ondersteund, dus iPadOS 15 zal de laatste zijn._Erik_ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:59:
[...]
Ik vroeg mij af, hoe lang zou de iPad Pro (2016) eigenlijk nog ondersteund worden?
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 10-01-2020 20:45 ]
De iPad Air uit 2013 heeft iOS 12.4 nog gehad en de iPad Air 2 (2014) krijgt nog steeds updates iPadOS 13.3, dus das tot nu toe voor alle modellen zo’n 5 jaar lang updates._Erik_ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:59:
[...]
Ik vroeg mij af, hoe lang zou de iPad Pro (2016) eigenlijk nog ondersteund worden?
Dan zou de iPad Pro uit 2016 nog tenminste t/m 2021 updates krijgen.
Op mijn 2018 iPad heb ik de afgelopen week wat langere youtube documentaires bekeken. Vaak, zo om de 5 tot 10 minuten, stopt youtube er in Safari mee en de video springt weer terug naar het begin. Ik vermoed dat het komt omdat Sergey en Larry een advertentie proberen te spammen, dat niet lukt vanwege de adblocker en dat youtube daarom crasht.
Heeft nog iemand dit en er is wat aan te doen?
Hetzelfde zie ik trouwens de laatste tijd steeds vaker op mijn desktop, een zwart scherm bij het starten van een youtube video met een melding in de trant van: 'de video kan niet afspelen omdat er een fout is opgetreden'. Ik vermoed dat dat ook komt doordat een video ad niet kan laden. Na een pagina refresh lukt het dan wel.
Heeft nog iemand dit en er is wat aan te doen?
Hetzelfde zie ik trouwens de laatste tijd steeds vaker op mijn desktop, een zwart scherm bij het starten van een youtube video met een melding in de trant van: 'de video kan niet afspelen omdat er een fout is opgetreden'. Ik vermoed dat dat ook komt doordat een video ad niet kan laden. Na een pagina refresh lukt het dan wel.
Ik installeer geen Google software op mijn iPad of telefoon. Volgens mij krijg je dan nog veel meer last van advertenties en tracking.
Gewoon de YouTube app gebruiken, als jij het probeert met ad blockers e.d. en het werkt niet, doe het dan gewoon op de nette manier i.p.v. Larry en Sergey geneuzel
De Youtube app installeren is geen optie. Ik heb het niet geprobeerd op de iPad, maar op Apple TV krijg je dan gewoon advertenties te zien ondanks dat er een pi-hole draait en waarschijnlijk lukt het ze dan ook om je te tracken.
Het zou me niks verbazen dat deze crashes in Safari niet helemaal zonder opzet zijn om je te motiveren de Youtube app te installeren. En dat ze daar ook nog mee weg komen omdat de meeste gebruikers lui zijn en de gemakkelijkste manier kiezen.
Het zou me niks verbazen dat deze crashes in Safari niet helemaal zonder opzet zijn om je te motiveren de Youtube app te installeren. En dat ze daar ook nog mee weg komen omdat de meeste gebruikers lui zijn en de gemakkelijkste manier kiezen.
Tuurlijk krijg je advertenties te zien, dat is hun verdienmodel. En als je een bedrijf zijn verdienmodel afpakt, kunnen er natuurlijk gewoon complicaties optreden. Wat je zou kunnen proberen, wat ik ook gebruik, is Youtube Premium. Als je dan toch zo graag geen advertenties wil zien, betaal dan gewoon netjes €5,99 per maandgold_dust schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:44:
De Youtube app installeren is geen optie. Ik heb het niet geprobeerd op de iPad, maar op Apple TV krijg je dan gewoon advertenties te zien ondanks dat er een pi-hole draait en waarschijnlijk lukt het ze dan ook om je te tracken.
Voor Apple diensten betaal ik netjes maar voor die Google dingen toch echt niet, daar is het me allemaal te buggy voor. Zou helemaal mooi zijn om te gaan betalen voor Youtube om er vervolgens achter te komen dat Youtube op de iPad nog steeds crashed ...
Eigenlijk gebruik ik alleen Youtube van alle Google diensten omdat ik het al gebruikte voordat Google het overgenomen heeft.
Zijn er nog meer Safari gebruikers die last hebben van een crashende Youtube op een iPad? Het is bij mij iets van de laatste maand, en niet bijvoorbeeld sinds de update naar iOS 13.
Eigenlijk gebruik ik alleen Youtube van alle Google diensten omdat ik het al gebruikte voordat Google het overgenomen heeft.
Zijn er nog meer Safari gebruikers die last hebben van een crashende Youtube op een iPad? Het is bij mij iets van de laatste maand, en niet bijvoorbeeld sinds de update naar iOS 13.
Dan probeer je het toch een maandje gratis? Mocht het niet werken, zoals alle buggy Google diensten (sarcasme) dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je opzoek gaan naar een andere oplossinggold_dust schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:42:
Voor Apple diensten betaal ik netjes maar voor die Google dingen toch echt niet, daar is het me allemaal te buggy voor. Zou helemaal mooi zijn om te gaan betalen voor Youtube om er vervolgens achter te komen dat Youtube op de iPad nog steeds crashed ...
Ik gebruik heel veel Youtube via Safari op de iPad (vanwege een automatisering om Youtube-films direct in de filmrol te downloaden). En hij crashed nooit en ook nooit gedaan.gold_dust schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:42:
Iemand enige idee waarom mijn IPad zo traag oplaadt? Wat is hier de reden van en wat is de oplossing?
Stof, kabel of stekker.heppe01 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:39:
Iemand enige idee waarom mijn IPad zo traag oplaadt? Wat is hier de reden van en wat is de oplossing?
Stof in de oplaadpoort proberen weg te halen met een tandenstoker o.i.d..
Andere kabel of stekker proberen, mocht dat niet helpen is er wat meer aan de hand en zou je m na laten moeten kijken
Ik heb een iPad Air 2 uit 2014 overgenomen van een mede tweaker. Snelheid valt me echt niks tegen voor een tablet van 5 jaar oud. Kan hier nog prima mee vooruit 😁
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.
Ik heb problemen met de agenda communicatie tussen mijn Android mobiel en iPad. Van de Android komt niets op de iPad in agenda. Van iPad wel op Android En meteen. Ik heb geen flauw idee Hoe ik dat kan oplossen in de instellingen van beide kan ik niets geks vinden.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Wij hebben nu iets meer dan een jaar onze eerste iPad (6 gen - 2018) en die bevalt prima. De laatste tijd ben ik hem ook wat meer gaan gebruiken en het valt mij op dat bij bepaalde use-cases de batterij sneller leegloopt dan dat er geladen wordt.
Zo loopt de batterij leeg bij Runescape (nostalgie
) terwijl de iPad aan de lader ligt. Hierbij gebruik ik de 10w lader die in de doos zat. Ook met mijn 15w Samsung lader gebeurt dit (gok dat 10w laden de max is).
Hier verbaas ik mij eerlijk gezegd over. Is dit normaal gedrag?
De iPad is volledig up-to-date en bluetooth/locatie voorzieningen staan uit.
Zo loopt de batterij leeg bij Runescape (nostalgie
games vreten stroom. Snelllader 30 watt lost probleem opCaayn schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:05:
Wij hebben nu iets meer dan een jaar onze eerste iPad (6 gen - 2018) en die bevalt prima. De laatste tijd ben ik hem ook wat meer gaan gebruiken en het valt mij op dat bij bepaalde use-cases de batterij sneller leegloopt dan dat er geladen wordt.
Zo loopt de batterij leeg bij Runescape (nostalgie) terwijl de iPad aan de lader ligt. Hierbij gebruik ik de 10w lader die in de doos zat. Ook met mijn 15w Samsung lader gebeurt dit (gok dat 10w laden de max is).
Dillema; m'n iPad Air 2 is gevallen, scherm kapot. Het apparaat voldoet qua specs prima voor wat ik er mee doe. Nu zie ik dat het scherm vervangen rond de 190 euro kost. Een vervangende kost 529 euro met 4G (heb ik nu ook, wel handig maar geen vereiste). Wat is wijsheid, nieuwe iPad kopen of scherm vervangen?
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden & Beschikbaarheid
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & Abonnementen - deel 1
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden & Beschikbaarheid
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & Abonnementen - deel 1
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.