Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HavermansP
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-09 10:47
Nog iemand tips voor de ipad 10,5 2017? Coolblue krijgt ze voorlopig niet binnen.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
HavermansP schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:33:
Nog iemand tips voor de ipad 10,5 2017? Coolblue krijgt ze voorlopig niet binnen.
iBOOD heeft ze soms nog wel in de aanbieding.

• HavermansP
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-09 10:47
Houd het elke dag in de gaten maar hij komt niet voorbij, ibood

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
HavermansP schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:33:
Wel een beetje duur, maar Amazon heeft ze nog in zilver (andere kleuren ook, maar verzend niet naar NL)

MysticX wijzigde deze reactie 18-08-2019 01:46 (17%)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:35
Mars18 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:27:
Morgen laat ik van de ipad air 1 het glas vervangen,

En mijn dochter keek vanmiddag Netflix op een Ipad 2018 en opeens was het beeld zoals onderstaand. Via Itunes kan ik hem niet resetten omdat ik nergens in beeld krijg vertrouw deze computer ( ik heb alleen maar dit beeld)

Wat is handig, laten brengen bij Amac?

[Afbeelding]
Uiteindelijk een nieuwe Ipad gekregen onder garantie :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:46
Mensen die een iPad 2018 hebben besteld bij Eglobal? Twijfel om eens te beginnen met een tablet (ja ik heb er nog nooit 1 gehad) en aan twijfelen om het gewoon op de goedkoopste manier te doen.

Ik weet dat er wisselende ervaringen zijn met deze webshop maar denk dat als ik met PayPal betaal dat ik wel aardig veilig zit.

• blauwester
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:48
@HavermansP Ik heb hem gekocht bij
https://www.centralpoint.nl

Daar was de roze versie met 4g erg goedkoop In de aanbieding. Nu maar hopen dat ze leveren..

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
blauwester schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:51:
@HavermansP Ik heb hem gekocht bij
https://www.centralpoint.nl

Daar was de roze versie met 4g erg goedkoop In de aanbieding. Nu maar hopen dat ze leveren..
Mooie aanbieding inderdaad. Het gekke is dat de modellen zonder 4G duurder zijn momenteel in de Pricewatch.

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-09 14:35
mmm ik kan via Marktplaats een Ipad pro 2017 overnemen voor €400. Echter zonder bon. Ik twijfel nu enigszins aan de legitimiteit van deze ipad...ook gezien dat deze user pas 9 maanden op marktplaats zit en een slechte beoordeling heeft. Anderzijds is de prijs nu ook weer niet zo laag dat het niet te vertrouwen is.

PSN ID Binloading_nl

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
steefje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:54:
mmm ik kan via Marktplaats een Ipad pro 2017 overnemen voor €400. Echter zonder bon. Ik twijfel nu enigszins aan de legitimiteit van deze ipad...ook gezien dat deze user pas 9 maanden op marktplaats zit en een slechte beoordeling heeft. Anderzijds is de prijs nu ook weer niet zo laag dat het niet te vertrouwen is.
Als je twijfelt: niet doen.

• steefje
Rub147 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:54:
[...]

Als je twijfelt: niet doen.
Jij een punt. Zoek nog wel even verder.

PSN ID Binloading_nl

• Sabo_0
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:33
steefje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:10:
[...]

Jij een punt. Zoek nog wel even verder.
Hier ook een kleine zoektocht naar de 10.5 pro.

Heeft 1 van jullie ervaring met: QXsystems? Schappelijk prijsje: 399.95 (+evt. Verzendkosten: € 6,95)

linkje:
https://www.qxsystems.nl/...10-5-2017-wifi-64gb-grijs

• steefje
Sabo_0 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:22:
[...]

Hier ook een kleine zoektocht naar de 10.5 pro.

Heeft 1 van jullie ervaring met: QXsystems? Schappelijk prijsje: 399.95 (+evt. Verzendkosten: € 6,95)

linkje:
https://www.qxsystems.nl/...10-5-2017-wifi-64gb-grijs
Idd een mooie prijs. Ik vind wel wat reviews en op zich ook goede, maar ik bestel niet bij bedrijven die niet zijn aangesloten bij organisaties als Thuiswinkel.org

PSN ID Binloading_nl

• Downloads
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Heren en Damen,

Iemand die hier ervaring heeft met het laten repareren van een iPad Pro 2017? Mijn iPad Pro 2017 valt op random momenten uit, ik heb de iPad al helemaal gereset (via de iPad zelf en iTunes), maar hij blijft uitvallen. Het gebeurt voornamelijk bij plotselinge beweging van de iPad dus ik vermoed dat er iets los zit op het moederbord. (of iemand een ander idee?)

Hoe is de ervaring met de garantie van Apple? Is het verstandiger de iPad ter reparatie op te sturen of is het verstandiger om in de store langs te gaan? Heeft iemand ook enig idee hoe lang je de iPad gemiddeld kwijt bent (ben nogal gehecht aan dat ding O-) ).

De iPad is ongeveer 13 maanden geleden gekocht, volgens mij heb ik de doos helaas al weggedaan.

• MysticX
  • Niet online
Downloads schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:33:
Heren en Damen,

Iemand die hier ervaring heeft met het laten repareren van een iPad Pro 2017? Mijn iPad Pro 2017 valt op random momenten uit, ik heb de iPad al helemaal gereset (via de iPad zelf en iTunes), maar hij blijft uitvallen. Het gebeurt voornamelijk bij plotselinge beweging van de iPad dus ik vermoed dat er iets los zit op het moederbord. (of iemand een ander idee?)

Hoe is de ervaring met de garantie van Apple? Is het verstandiger de iPad ter reparatie op te sturen of is het verstandiger om in de store langs te gaan? Heeft iemand ook enig idee hoe lang je de iPad gemiddeld kwijt bent (ben nogal gehecht aan dat ding O-) ).

De iPad is ongeveer 13 maanden geleden gekocht, volgens mij heb ik de doos helaas al weggedaan.
Als je de iPad bij Apple hebt gekocht, dan kan je hem gewoon opsturen of langs brengen bij een Apple Store. Opsturen is gemakkelijker dan langsbrengen bij een Apple Store, omdat je anders dan een afspraak moet maken, maar ze zitten bijna altijd vol.

Bij opsturen ben je de iPad ongeveer een week kwijt, maar kan ook korter zijn (maandag halen ze op en woensdag/donderdag heb je een vervangende iPad terug). Bij de Apple Store krijg je gelijk een nieuwe mits er een vervangende iPad op voorraad is, anders duurt dat ook een aantal dagen.

Heb je de iPad elders aangeschaft, dan contact opnemen met punt van aankoop! Daar duurt reparatie wel het langst (twee weken?)

MysticX wijzigde deze reactie 11-09-2019 17:38 (12%)

• Downloads
  • Nu online
MysticX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:36:
[...]

Als je de iPad bij Apple hebt gekocht, dan kan je hem gewoon opsturen of langs brengen bij een Apple Store. Opsturen is gemakkelijker dan langsbrengen bij een Apple Store, omdat je anders dan een afspraak moet maken, maar ze zitten bijna altijd vol.

Bij opsturen ben je de iPad ongeveer een week kwijt, maar kan ook korter zijn (maandag halen ze op en woensdag/donderdag heb je een vervangende iPad terug). Bij de Apple Store krijg je gelijk een nieuwe mits er een vervangende iPad op voorraad is, anders duurt dat ook een aantal dagen.

Heb je de iPad elders aangeschaft, dan contact opnemen met punt van aankoop! Daar duurt reparatie wel het langst (twee weken?)
Dank voor het vlotte antwoord, een week moet ik toch wel mee kunnen leven lijkt me. Ik zal direct even de iPad via Apple aanmelden (hier is die ook aangeschaft). Ik kan alleen mijn specifieke probleem niet aangegeven (nu 'Problemen met batterij' aangeklikt). Is dit nog ergens aan te geven in de loop van het proces?

Ik zie dat ik een doos thuisgestuurd krijg voor de reparatie, dat vind ik dan toch wel weer netjes van Apple.

• MysticX
  • Niet online
Downloads schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:46:
[...]

Dank voor het vlotte antwoord, een week moet ik toch wel mee kunnen leven lijkt me. Ik zal direct even de iPad via Apple aanmelden (hier is die ook aangeschaft). Ik kan alleen mijn specifieke probleem niet aangegeven (nu 'Problemen met batterij' aangeklikt). Is dit nog ergens aan te geven in de loop van het proces?

Ik zie dat ik een doos thuisgestuurd krijg voor de reparatie, dat vind ik dan toch wel weer netjes van Apple.
Ik raad je aan om dan even te chatten met Apple, die optie hebben ze ook en dan kan de medewerker de juiste reparatie opzetten.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Met één van de dames of heren van Apple chatten @Downloads

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Downloads
  • Nu online
Dank allen, ik zal nog even contact opnemen om het reparatieverzoek aan te passen

• richard-5
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:16
MysticX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:36:
[...]

Ik heb goede ervaringen met gewoon binnenlopen bij de Apple Store in Den Haag, gewoon aansluiten en meestal binnen 15 tot 30 minuten geholpen. Als het een legitiem probleem is krijg je gewoon een vervangend apparaat (nieuw of refurbished), dat is een van de voordelen van Apple.

• LeGato23
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Nu de nieuwe 'instap' iPad 2019 is aangekondigd voor 30 september, is dan ook de verwachting dat de oude 'instap' iPad 2018 goedkoper wordt wanneer de nieuwe daadwerkelijk verkrijgbaar is?

• MysticX
  • Niet online
LeGato23 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:10:
Nu de nieuwe 'instap' iPad 2019 is aangekondigd voor 30 september, is dan ook de verwachting dat de oude 'instap' iPad 2018 goedkoper wordt wanneer de nieuwe daadwerkelijk verkrijgbaar is?
Wat is voor jou goedkoper? Hier krijg je hem al voor dit bedrag. Verwacht echt niet dat de prijs van de 2018 iPad hier in NL zo laag zal worden.

Mocht je hem willen bestellen bij eglobal, gebruik dan wel creditcard/paypal.

• LeGato23
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
MysticX schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 17:22:
[...]

Wat is voor jou goedkoper? Hier krijg je hem al voor dit bedrag. Verwacht echt niet dat de prijs van de 2018 iPad hier in NL zo laag zal worden.

Mocht je hem willen bestellen bij eglobal, gebruik dan wel creditcard/paypal.
Da's inderdaad een stuk lagere prijs dan hier in NL. Dank voor de tip!
Ik weet nog niet of ik daar ga bestellen, gezien de negatieve shopreviews.
Hopelijk zakt de prijs van oude voorraad in Nederland bij de fysieke winkels ook nog wat. Ondanks dat de prijs niet zo laag zal worden dan bij eglobal, ga ik liever voor iets meer zekerheid.

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-09 22:20
LeGato23 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 02:10:
[...]

Da's inderdaad een stuk lagere prijs dan hier in NL. Dank voor de tip!
Ik weet nog niet of ik daar ga bestellen, gezien de negatieve shopreviews.
Hopelijk zakt de prijs van oude voorraad in Nederland bij de fysieke winkels ook nog wat. Ondanks dat de prijs niet zo laag zal worden dan bij eglobal, ga ik liever voor iets meer zekerheid.
Ik heb een sterk vermoeden dat veel van die negatieve reviews fake zijn. Heb zelf een aantal keren daar besteld en elke keer goed geholpen. Ook mails werden gewoon snel beantwoord en toen een sony camera niet op voorraad bleek te zijn hadden ze direct mijn geld teruggestort.
Blijft natuurlijk een shop in hongkong, maar viel me op dat veel negatieve reviewers net geregistreerd staan of maar 1 review hebben geplaatst.
D2FValinor schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:49:
[...]

Ik heb een sterk vermoeden dat veel van die negatieve reviews fake zijn. Heb zelf een aantal keren daar besteld en elke keer goed geholpen. Ook mails werden gewoon snel beantwoord en toen een sony camera niet op voorraad bleek te zijn hadden ze direct mijn geld teruggestort.
Blijft natuurlijk een shop in hongkong, maar viel me op dat veel negatieve reviewers net geregistreerd staan of maar 1 review hebben geplaatst.
Dat is natuurlijk een beetje wishfull thinking. Die negatieve reviews zijn wel degelijk echt, en wanneer je pakketje kwijt raakt dan sta je bij deze club wel degelijk in de kou. Dat is dus ook gebeurd met een tweaker die laatst een topic had aangemaakt op het shopping ervaringen onderdeel op de website. Ik heb zelf ook redelijk wat ervaring met deze club, en gelukkig altijd goed gegaan. Maar eerder behaalde resultaten... het blijft een risico bestellen bij deze club, en dat moet je van te voren gewoon weten.
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Raspberry Pi 3

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True