Ongeacht formaat kan je grofweg hetzelfde met de iPads. (ok, de Pro biedt iets meer zoals de Pencil, maar als je daar niet specifiek op zoek naar bent boeit dat ook niet echt lijkt me. Voor mij was het gebruik van de Pencil in combinatie met een groot scherm wat ik wilde, maar dat wil jij zo te lezen helemaal niet)mikekiwi schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:33:
Ik ben op zoek naar een andere tablet voor onderweg. Moet vanaf heel binnenkort met het ov naar mijn werk en wil voor wat vertier onderweg een wat groter scherm hebben dan mijn telefoon. Hij zal gebruikt worden voor boeken, tijdschriften, wellicht netflix (geen idee of ik me daartoe kan zetten met pottenkijkers in de buurt).
Nu vraag ik me af of een iPad mini hier geschikt voor is met zijn 8" scherm of dat ik toch de volledige grootte van een reguliere iPad (of Android variant) nodig zal hebben. Ik denk het eigenlijk wel (tijdschriften op kleiner formaat zal denk ik meer zoomen worden dan ik leuk vind om het te kunnen lezen), maar een iPad mini is wel een stuk handzamer om mee te nemen...
Iemand ervaring hiermee?
Eerlijk gezegd denk ik dat het redelijk van de kwaliteit van je ogen afhangt. Ik heb helaas de leeftijd (hoewel, helaas