Okay thanks, had er ff niet bij stilgestaan dat de oude Ipad 2 nog geen retina scherm had. De Ipad2017 gaat 'm dan worden denk ik.Redondo1982 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:25:
[...]
Ja, je gaat van een non-retina naar een retina die doorontwikkeld is. Dat wordt smullen voor je.
Bedankt! De upgrade van Ipad 2 wordt voor mij denk ik dan de Ipad2017.Vistajevski schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:44:
[...]
De 2017 heb ik nog niet gezien (helaas). Mijn ervaring komt van een Ipad 1, Air 1, Air 2, Pro 9.7 en mini 1. En spiegelen doen ze allemaal. De pro heeft met afstand het beste scherm, maar dat komt niet omdat het gelamineerd is maar door de truetone en het grotere kleurenbereik. Verschil tussen de Air 1 en de Air 2 zit 'm voor mijn gevoel vooral in de helderheid, niet in het gelamineerde scherm. En ik begreep dat de Ipad 2017 op dat punt weer goed scoort. De stap van de Ipad 2 naar de Ipad 2017 zou voor mij qua scherm een no-brainer zijn vanwege de hogere resolutie. Qua snelheid overigens ook. Daarom heb ik mijn mini 1 (zelfde ingewanden als de ipad 2) ook ingeruild voor iets snellers.
Dat die iets dikker en wat grammen zwaarder is weegt voor mij niet op tegen het upgraden naar het nieuwste model ipv de oudere Air 2.
Wij doen meestal wat langer met onze devices dus ik kies liever niet voor al een ouder model of dat moet echt heel veel goedkoper zijn ofmij iets onmisbaars bieden datik anders moet missen.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison