Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:18:
Bij deze mijn aanmelding in dit topic. Ik volg het hier al een tijdje en heb 2 weken geleden een bundel met TLOU aangeschaft! Ben er erg blij mee.

Destiny moet de volgende game worden. Ik kijk er erg naar uit!

Waar ik echter mee zit is dat ik shooters eigenlijk altijd op de pc heb gespeeld. Nu ik met de controller probeer te aimen voel ik me gehandicapt. Met Blacklight Retribution probeer ik alvast wat te trainen voor Destiny straks. Hoewel ik hoop dat die game wat minder fast-paced is.

Overigens zoek ik nog wat mensen om toe te voegen aan mijn friendlist. Ik weet dat er ergens een lijstje zwerft. Als iemand die even zou kunnen linken (of toevoegen aan de topicstart?) dan voeg ik mezelf ook even toe.

Gevonden in topicwarning ;) :+
Dat schieten met controller valt vies tegen.
Het voelt voor mij nog steeds als handicap. Gaat ook nog wel een jaartje overheen schat ik zo in.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb gister dit ding ook eindelijk eens in ontvangst mogen nemen, inclusief Killzone Shadowfall.

Ik wist niet wat ik zag, m'n mond hing open. Ziet er fenomenaal uit.

Nu heb ik een vraag betreft de playstation store. Ik heb PSN plus al geactiveerd. Maar wat zijn er verdomd weinig spellen om uit te testen. Ik zie alleen maar 7 of 8 demos staan voor de ps4. Is dit normaal? Of zie ik wat over het hoofd?

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Klopt inderdaad dat er maar een aantal demo's in de EU store staan. Je kunt een US account aanmaken dan heb je soms iets andere demo's dan in de EU store.

Scrooge NL

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:05

Copycat

Stamgast @ HGGCT

PcManiaxx schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:06:
Heb gister dit ding ook eindelijk eens in ontvangst mogen nemen, inclusief Killzone Shadowfall.

Ik wist niet wat ik zag, m'n mond hing open. Ziet er fenomenaal uit.

Nu heb ik een vraag betreft de playstation store. Ik heb PSN plus al geactiveerd. Maar wat zijn er verdomd weinig spellen om uit te testen. Ik zie alleen maar 7 of 8 demos staan voor de ps4. Is dit normaal? Of zie ik wat over het hoofd?
Vergeet de free to play sectie niet.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Je hebt van die nopjes die je erop kan zetten zodat je iets beter grip hebt. Zelf heb ik deze niet, maar een vriend van me is overgestapt naar de PS4 van de computer af en die kan niet zonder die nopjes. Zijn maar iets van 7 euro.
AtlAntA schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Het voelt voor mij nog steeds als handicap. Gaat ook nog wel een jaartje overheen schat ik zo in.
0xrubennft schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:41:
Je hebt van die nopjes die je erop kan zetten zodat je iets beter grip hebt. Zelf heb ik deze niet, maar een vriend van me is overgestapt naar de PS4 van de computer af en die kan niet zonder die nopjes. Zijn maar iets van 7 euro.

[...]
Ja die heb ik er al ivm de scheurende pookjes. Maar dat vervangt keyboard mouse combi niet. ;)

[...]

Bij mij zelfs een paar jaar, hoewel ik op dit moment vrijwel alleen maar SP shooters speel. Die gaan op zich prima met een controller. Zit er zo nu en dan nog steeds finaal naast en ook draaien gaat niet zo snel, maar ach. Ik kom langzaam op het punt dat ik het voor single player zelfs relaxter vind om een controller vast te houden dan een muis en een dongle.

Net trouwens klaar met het Library level in Metro 2033. Dat was wel ff pittig. :F
t3dd3k schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:13:
Lees nou wat d3ft0n3 zegt. Hij krijgt met moeite 1 kort antwoord. Daarna komt er een sjitload aan klaagzang waar men wel de moeite voor wil nemen.

Het is geneuzel om niets want er wordt hier dagelijks offtopic gepost.
Afgezien van het feit dat zijn vragen redelijk gesloten zijn en ja/nee dus een prima antwoord is, kun je ook gewoon blij zijn dat er iemand überhaupt antwoord geeft op dit soort relatief eenvoudige vragen, die al tig keer eerder gesteld zijn. Met een Google search hoef je minder moeite te doen (je complete post typen) en heb je binnen 0,30 seconden een antwoord. :)
Waar ik echter mee zit is dat ik shooters eigenlijk altijd op de pc heb gespeeld. Nu ik met de controller probeer te aimen voel ik me gehandicapt. Met Blacklight Retribution probeer ik alvast wat te trainen voor Destiny straks. Hoewel ik hoop dat die game wat minder fast-paced is.
Je kan even kijken naar bijvoorbeeld de Venom X. Is een muis emulator voor de consoles.

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 30-08-2014 16:15 ]

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
[...]

2 weekjes aan de slag met blacklight Retribution. Settings tweaken en dan komt vanzelf het moment dat je niet meer nadenk en alles vanzelf gaat.

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:04
AtlAntA schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:54:
[...]

Ja die heb ik er al ivm de scheurende pookjes. Maar dat vervangt keyboard mouse combi niet. ;)
Bevallen die wel? Niet hinderlijk vergeleken met de normale pookjes? Ik ben ook als de dood voor scheuren :P

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik krijg juist last van die ruwe knoppen, maar anderen vinden het weer ontzettend fijn. Heb zelf geen last van scheurtjes, mochten die ooit komen, dan knal ik er pas van die dingen op en haal ik voor mezelf een nieuwe
imeR schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Bevallen die wel? Niet hinderlijk vergeleken met de normale pookjes? Ik ben ook als de dood voor scheuren :P

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben daar begin dit jaar van afgestapt en het voelde eigenlijk al best snel natuurlijk, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen singleplayer games als Bioshock en Killzone heb gespeeld. Voor een goed online potje moet je het wel een stuk beter aanvoelen denk ik.
imeR schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Speelt juist fijner dan de normale pookjes. Veel meer grip.
bram1984 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:11:
[...]

Speelt juist fijner dan de normale pookjes. Veel meer grip.
Inderdaad en ik heb korte duimpjes dus dan zijn in dit geval bolle sticks beter.

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-10 12:11
Zijn er mensen die belang hebben bij de dlc "hunt the grey wolf" voor sniper elite 3? Ik heb nog 5 codes, stuur maar een bericht. Uiteraard gratis :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:20
Vanmiddag Killzone binnen gehad :)
Ik ben van plan deze platinum te halen en dus veel online te spelen :P
Mochten er nog mensen zijn die dit ook spelen, voeg me maar toe: zuperkiwi :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 10:02
Zelf heb ik nog niet veel PS4 gespeeld. Gekocht met de release, maar nog niet veel zin gehad om spellen te spelen. (Ja weet het, slecht :-))

Heb eens even Killzone gespeeld. Zag er allemaal wel goed uit. Zou het wel eens multiplayer willen proberen met jou (en eventuele andere Tweakerts). Maar mijn PS3 headset werkt volgens mij niet op de PS4. Misschien ondertussen wel met al die updates, ga ik nog proberen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:20
Je hebt toch een oortje bij de PS4 gekregen?
Ik gebruik voor BF4 niet anders, vind 'm prima :)
Om eerlijk te zijn beter dan de bluetooth PS3 headset.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• BlackthunderAwf
Deze had ik destijds voor mijn PS3 gekocht:
http://media.insidegamer.nl/dump/1327409093.jpg

Misschien heb ik die oortjes ook nog wel ergens liggen, maar dat moet ik eerst even zoeken ;).

• hatsa
  • Laatst online: 11:03
Ik vind dat oortje echt waardeloos. Maar ik vind alle oortjes waardeloos, want ze doen pijn aan m'n oren. Voor BF4 gebruik ik naar volle tevredenheid de Sony Gold headset.

• spaceboy
  • Laatst online: 03-11 16:43

spaceboy

Op grote hoogte

Help! Wil Diablo 3 coop gaan spelen op 1 ps4. We hebben allebei ons Sony Entertainment Network account met onze eigen characters. Kunnen we die gebruiken of moeten we opnieuw beginnen??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
[...]

Technisch gezien zal het altijd een ''handicap'' blijven, maar alléén als je tegen mensen met KB&M zou spelen :P Werd net weer even bevestigd: ik speel nu een maandje Black Ops 2 (I know...) op de Ps3. Gemiddeld een K/D ratio'tje of 2-2.5 en speel meestal run 'n gun. Vandaag de PC versie geinstalleerd en tot m'n verbazing liep alles met 60fps locked op 1080p maar nu kwam de schock: JEZUS wat was men daar snel zeg :'( Inmiddels kom ik ook weer mee maar ik kan me nu zó goed voorstellen dat als iemand die normaal op z'n xboxje of playstation speelt even op de PC van z'n maat gaat zitten meteen zegt ''niks voor mij... al die hackers... laat maar!'' :D

Maar je went er aan hoor! Net als de aim-assist. Aangezien iedereen er evenveel van heeft is het ook heel eerlijk. Soms wil het een beetje buggen, das jammer, maar ach heh? >:) En ja Destiny is wat ''trager'' dan blacklight ;)

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 17:06
Zo heb mijn PSN ID ook in de lijst gezet. Sinds gisteren na terugkomst van vakantie mijn PS4 aangesloten en vandaag Killzone uitgespeeld (de jetlag een beetje weg geknald :D). Best wel wennen/moeilijk als je shooters voornamelijk op de PC speelt. Nog een flink aantal keer de afgrond in gelazerd :P.

Morgen hopelijk met TLOU beginnen.

• Brutal1ty
Diversity schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:46:
Zo heb mijn PSN ID ook in de lijst gezet. Sinds gisteren na terugkomst van vakantie mijn PS4 aangesloten en vandaag Killzone uitgespeeld (de jetlag een beetje weg geknald :D). Best wel wennen/moeilijk als je shooters voornamelijk op de PC speelt. Nog een flink aantal keer de afgrond in gelazerd :P.

Morgen hopelijk met TLOU beginnen.
Wen je vanzelf aan ;) Ik combineer ze graag. PC & console shooters _/-\o_ Zelfs dezelfde game (BF, CoD) voelt écht anders aan en zelfs het tempo is anders (vaag wat lager).

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
spaceboy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:33:
Help! Wil Diablo 3 coop gaan spelen op 1 ps4. We hebben allebei ons Sony Entertainment Network account met onze eigen characters. Kunnen we die gebruiken of moeten we opnieuw beginnen??
Je moet inloggen op je eigen PSN account voor beide controllers en dan zorgen dat je de save file van jezelf download van PS+ of als je die op USB stick hebt gezet die op system storage kopieeren (zorg dat je in het PS menu van de 2e speler bent anders overschrijf je de save van de eigenaar van de PS4).

Niet vergeten terug te uploaden/kopieeren als je klaar bent ;)

• spaceboy
  • Laatst online: 03-11 16:43

spaceboy

Op grote hoogte

BlackMage schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:49:
[...]

Je moet inloggen op je eigen PSN account voor beide controllers en dan zorgen dat je de save file van jezelf download van PS+ of als je die op USB stick hebt gezet die op system storage kopieeren (zorg dat je in het PS menu van de 2e speler bent anders overschrijf je de save van de eigenaar van de PS4).

Niet vergeten terug te uploaden/kopieeren als je klaar bent ;)
Thanks, gelukt!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:32:
Deze had ik destijds voor mijn PS3 gekocht:
http://media.insidegamer.nl/dump/1327409093.jpg

Misschien heb ik die oortjes ook nog wel ergens liggen, maar dat moet ik eerst even zoeken ;).
Deze headset werkt inmiddels gewoon, gebruik m zelf ook. Bij release in november niet, maar werd geloof ik na een vrij vroege update weer ondersteund.

Gewoon lekker opzetten dus, geen gekloot met oordopjes nodig! :)

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-10 18:40
Dag mensen,

Weet iemand waar ik toevallig nog een witte PS4 bundel kan reserveren>?

PSN ID: TheJackal83

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Sinds ik inFamous First Light aan het spelen ben krijg ik om de +/- 5 min een error scherm:
A DNS server cannot be used.
The DNS server did not respond within the time limit
(NW-31247-7)
En dan kun je alleen suggested actions:
-Reboot PS4
- Check router blablabla

Of OK kiezen en dan gaat je spel weer verder...

Ik heb een poos zitten googlen en kwam dit wel tegen:
http://community.us.plays...not-be-used/td-p/43572938

Alleen wat daar beschreven wordt krijg ik niet voor elkaar...
Ik heb zo'n KPN experia box en ik zie in geen enkel menu hoe ik de DNS settings aan kan passen.
Bovendien, ik heb Watch Dogs en inF. Second Son al uitgespeeld zonder problemen en ook bij TLOU heb ik geen enkel probleem...Of heeft t misschien te maken sinds PSN er vd week uitlag?

Ik heb met Inf First Light ALLEEN maar gedoe gehad tot nu toe...
Eerst werd pre-order gecancelled door Sony, toen kwam ie eindelijk beschikbaar, lukte het voor geen meter met downloaden, echt 10-15 keer opnieuw aan moeten zetten.
Nu kan ik m eindelijk spelen heb ik dit gedoe de hele tijd. :(

Iemand hier nog ideen hoe dit te fiksen?
ElayZ schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:52:
Sinds ik inFamous First Light aan het spelen ben krijg ik om de +/- 5 min een error scherm:

[...]

En dan kun je alleen suggested actions:
-Reboot PS4
- Check router blablabla

Of OK kiezen en dan gaat je spel weer verder...

Ik heb een poos zitten googlen en kwam dit wel tegen:
http://community.us.plays...not-be-used/td-p/43572938

Alleen wat daar beschreven wordt krijg ik niet voor elkaar...
Ik heb zo'n KPN experia box en ik zie in geen enkel menu hoe ik de DNS settings aan kan passen.
Bovendien, ik heb Watch Dogs en inF. Second Son al uitgespeeld zonder problemen en ook bij TLOU heb ik geen enkel probleem...Of heeft t misschien te maken sinds PSN er vd week uitlag?

Ik heb met Inf First Light ALLEEN maar gedoe gehad tot nu toe...
Eerst werd pre-order gecancelled door Sony, toen kwam ie eindelijk beschikbaar, lukte het voor geen meter met downloaden, echt 10-15 keer opnieuw aan moeten zetten.
Nu kan ik m eindelijk spelen heb ik dit gedoe de hele tijd. :(

Iemand hier nog ideen hoe dit te fiksen?
DNS settings moet je via je PS4 aanpassen ;) Zo zal je PS4 met andere DNS verbinden en je overige apparaten niet, gezien je enkel daar problemen hebt. Via de netwerkinstellingen moet je handmatig de DNS invoeren. Via de link die jij hebt gepost staat het er ook gewoon ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Zou kunnen dat PSN problemen gaf. Wel raar, want First Light was toch gewoon offline? Of hebben ze er iets van leaderboards ingegooid?

Anyways, met andere online-games geen probleem?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ah ok..
when configuring your internet connection go to settings>network>set up internet connections> wi-fi/LAN Cable > custom > Normal settings untill you get to DNS Settings then press manual and set the primary to 8.8.8.8 and secondary to 8.8.4.4 (Google's Public DNS server) and finish the configuration. this worked no problem for me and let me sign in like normal.
Dit had ik gelezen idnerdaad ja maar ik dacht dat die kerel op je router bedoelde... Haha 8)7

Ga ik proberen..

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
YouTube: Driveclub - Mercedes-Benz CLA Time Trial Gameplay PS4 [HD]

Ziet er toch prima/schitterend uit !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Theo27 op 31-08-2014 14:20 ]

Scrooge NL

Verwijderd

Ziet er zeker goed uit , straks op de TV bij mij ziet het er nog beter uit IVM YouTube kwaliteit.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ziet er prima uit idd.
Duidelijk gespeeld met een stuurtje, trouwens. Wat me ook opvalt is dat het gedrag van de auto echt past bij de voorwiel aandrijving. Hij heeft vaak onderstuur.
Ben benieuwd! Ook of Fanatec support wordt trouwens...

• BlackthunderAwf
Svenderson schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

Deze headset werkt inmiddels gewoon, gebruik m zelf ook. Bij release in november niet, maar werd geloof ik na een vrij vroege update weer ondersteund.

Gewoon lekker opzetten dus, geen gekloot met oordopjes nodig! :)
Hartstikke mooi! Ga ik dat binnenkort eens proberen.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:22
Brutal1ty schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:37:
[...]

Technisch gezien zal het altijd een ''handicap'' blijven, maar alléén als je tegen mensen met KB&M zou spelen :P Werd net weer even bevestigd: ik speel nu een maandje Black Ops 2 (I know...) op de Ps3. Gemiddeld een K/D ratio'tje of 2-2.5 en speel meestal run 'n gun. Vandaag de PC versie geinstalleerd en tot m'n verbazing liep alles met 60fps locked op 1080p maar nu kwam de schock: JEZUS wat was men daar snel zeg :'( Inmiddels kom ik ook weer mee maar ik kan me nu zó goed voorstellen dat als iemand die normaal op z'n xboxje of playstation speelt even op de PC van z'n maat gaat zitten meteen zegt ''niks voor mij... al die hackers... laat maar!'' :D

Maar je went er aan hoor! Net als de aim-assist. Aangezien iedereen er evenveel van heeft is het ook heel eerlijk. Soms wil het een beetje buggen, das jammer, maar ach heh? >:) En ja Destiny is wat ''trager'' dan blacklight ;)
Wat is KB&M als ik vragen mag? :F :?

Gear | Last.fm | twitch.tv

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
DarkElement schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

Wat is KB&M als ik vragen mag? :F :?
KeyBoard en Mouse...?

• Rokz
  • Laatst online: 11:02
opzoek naar een goeie game headset voor ps4. wou eigelijk max 60 euro uitgeven omdat die niet heel veel gebruikt gaat worden! maar wel lekker dat ik er niemand lastig mee val met mijn geluid..

Ik kwam toen dit product tegen:
http://www.bol.com/nl/p/r...TWE0020129200000029940458

wat ik vooral prettig vind is het usb gedeelde, en dat ik 'm dus mede voor mijn macbook kan gaan gebruiken!

Iemand betere tips?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:56
Rokz schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:34:
opzoek naar een goeie game headset voor ps4. wou eigelijk max 60 euro uitgeven omdat die niet heel veel gebruikt gaat worden! maar wel lekker dat ik er niemand lastig mee val met mijn geluid..

Ik kwam toen dit product tegen:
http://www.bol.com/nl/p/r...TWE0020129200000029940458

wat ik vooral prettig vind is het usb gedeelde, en dat ik 'm dus mede voor mijn macbook kan gaan gebruiken!

Iemand betere tips?
Lijkt me een prima ding met dolby 7.1

Gebruik zelf http://www.bol.com/nl/p/l...dset-pc/9200000014008443/

Kan me niet herinneren dat die zo duur was, of bol is gewoon zo duur :)

psn: HertogJack

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:22
Oh juist, bedankt. Wat stom dat ik dat zelf niet kon bedenken. :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Zojuist Metro 2033 uitgespeeld. Erg vette game. De belichting is op het einde echt briljant. Zat soms met open mond te kijken.

Verwijderd

Watch the Sony Computer Entertainment Japan press conference 2014 live from Tokyo tomorrow:

http://blog.eu.playstatio...conference-2014-tomorrow/

Hopelijk veel goed nieuws.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Ik sta op het punt de disc van Metro 2033 redux in 2en te breken. Wat een onduidelijk rot spel. Zonde van mijn geld geweest. Zwaar buggy. Kan niks meer doen omdat er geen gasmasker is in chapter d6. Nog voordat ik iets kan doen stik ik al. Chapter opnieuw beginnen werkt niet omdat ik dan met dezelfde gear start.

Bah miskoop van een game. Mochten mensen nog twijfelen: Bespaar jezelf ellende en laat deze troep in de winkel waar het thuis hoort.

• Brutal1ty
Kaasje123 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:01:
Ik sta op het punt de disc van Metro 2033 redux in 2en te breken. Wat een onduidelijk rot spel. Zonde van mijn geld geweest. Zwaar buggy. Kan niks meer doen omdat er geen gasmasker is in chapter d6. Nog voordat ik iets kan doen stik ik al. Chapter opnieuw beginnen werkt niet omdat ik dan met dezelfde gear start.

Bah miskoop van een game. Mochten mensen nog twijfelen: Bespaar jezelf ellende en laat deze troep in de winkel waar het thuis hoort.
Eerste negatieve bericht wat ik hoor, van de tientallen die ik er gelezen heb... :/

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:57
Je laat je toch niet zo makkelijk uit het veld slaan Kaasje123. Toen ik 'm wat jaren terug op de pc speelde, had ik ook een dergelijk probleem. Maar als je goed zoekt, vind je wel een gasmasker. Misschien kijk je verkeerd.

Het lijkt me niet dat je binnen een paar seconden stikt.

Shikata ga nai.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Gewoon effe walkthrough op zoeken. Zijn wel meer games waar dergelijke dingen eens voorkomen. Of vind je de rest van de game ook niks?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Lol. Aardig kortzichtig. Ik heb erg genoten van 2033 en ben vandaag met Last Light begonnen. Nergens last van. Briljante games.

D6 barst van de filters trouwens. Dat is bijna het einde overigens, dus je bent al aardig lang bezig. :)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 31-08-2014 22:01 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:08:
Je laat je toch niet zo makkelijk uit het veld slaan Kaasje123. Toen ik 'm wat jaren terug op de pc speelde, had ik ook een dergelijk probleem. Maar als je goed zoekt, vind je wel een gasmasker. Misschien kijk je verkeerd.

Het lijkt me niet dat je binnen een paar seconden stikt.
Niet snel maar na 30 minuten van alles geprobeerd te hebben gaat het behoorlijk irriteren.

Nagoed. Ik begin morgen wel opnieuw ergens in chapter 5 ofzo. Ik zie wel hoe ver ik dan weer kom. Spel ziet er mooi uit maar kan behoorlijk frustreren om sommige momenten.

• t3dd3k

Zoiets had ik met TLOU ook. Geen kogels en medipacs meer en 8% health na een save point. Heel fijn.

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
De PS4 + Destiny hardbundel is vanaf vandaag voor 399,- verkrijgbaar op bol.com
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990324/

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 06:42
Twitter van bol.com:

"#PS4 + Destiny bundel t/m 23sept voor maar 399,- of te wel GRATIS Destiny :) bol.co/ddeq84 "

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

Bloodborne in februari 2015.

PSVita nieuwe firmware met theme's aanpassen en downloaden.

Everybody’s Golf voor de PS4.

Ik hoop nog op wat nieuws over de nieuwe PS4 firmware.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
BLOODBORNE! FUCK YEA!

PSvita theme's aanpassen meh.. heb nu al andere achtergronden per scherm (1 voor games, 1 voor Neptunia, 1 voor rest), is meer dan genoeg.

Everybody's Golf is een geinig arcade spelletje, hopelijk iets van 20 euro ofzo..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:09:
BLOODBORNE! FUCK YEA!

PSvita theme's aanpassen meh.. heb nu al andere achtergronden per scherm (1 voor games, 1 voor Neptunia, 1 voor rest), is meer dan genoeg.

Everybody's Golf is een geinig arcade spelletje, hopelijk iets van 20 euro ofzo..
http://www.ustream.tv/channel/sceja-press-conference-english

Er komt nog meer nieuws , persconferentie is nog aan de gang.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:05:
Bloodborne in februari 2015.

PSVita nieuwe firmware met theme's aanpassen en downloaden.

Everybody’s Golf voor de PS4.

Ik hoop nog op wat nieuws over de nieuwe PS4 firmware.
Die Bloodborne datum is toch alleen voor Japan bevestigd?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:24:
Die Bloodborne datum is toch alleen voor Japan bevestigd?
' Houd er rekening mee dat de releasedatum in Europa kan afwijken van de Japanse, maar begin februari is redelijk aannemelijk voor ons. '

ONTOPIC

Resident Evil: Revelations 2 voor de PS4

God Eater 2: Rage Burst voor de Vita en PS4

Dead or Alive 5: Last Round voor de PS4

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:09:
BLOODBORNE! FUCK YEA!

Oh wat gaat dat spel een gave beleving worden :Y

PSN: Bellerophon-

• On_E
  • Laatst online: 16:50

On_E

Housemusic

Laat Everybody’s Golf maar komen, zijn altijd leuke multiplayer games.

Twijfel nog of ik The Golf Club ga halen deze week.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Peggle 2 komt naar de PS4

Dragon Quest: Heroes komt naar de PS4

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Laten we Persona 5 niet vergeten :D

[ Voor 46% gewijzigd door Alvanosa op 01-09-2014 10:22 ]

PSN: Alvanosa

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Themes voor de PS4! top en 25 september de firmware update. nice!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Theregiment schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:05:
De PS4 + Destiny hardbundel is vanaf vandaag voor 399,- verkrijgbaar op bol.com
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990324/
Thanks, heb m besteld. Jammer dat het niet de witte uitvoering is voor die prijs.

..::System Specs::..

• Alvanosa
Trouwens de gehele Pers Conferentie is hier te zien:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5D-Wr_3-E5U]

Verwijderd

Origins schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:21:
25 september de firmware update. nice!
Bron met link?

• Alvanosa
In de Pers Conferentie word er vermeld bij de themes dat het rond die datum actief zal worden.

• C4D
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Tomb Raider: Definitive Edition.
74% completed, crash...save game weg. ARRGGG

psn: lupusergo

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 12:28

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

C4D schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:42:
Tomb Raider: Definitive Edition.
74% completed, crash...save game weg. ARRGGG
bewaar je je saves niet via PSN dan? (online)

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

• Alvanosa
Interactief theme hier te zien:

http://www.gfycat.com/MealyBoldGraywolf

Ik plaats maar geen gif voor de mobiele browsers.

• C4D
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Dj.Restyle schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:44:
[...]

bewaar je je saves niet via PSN dan? (online)
Door PSN maintenance heeft dat een tijd niet plaatsgevonden.
Auto upload stond ook aan, maar werkt blijkbaar niet goed.

[ Voor 11% gewijzigd door C4D op 01-09-2014 10:52 ]

psn: lupusergo

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 12:28

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

C4D schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:49:
[...]

Door PSN maintenance heeft dat een tijd niet plaatsgevonden.
kan ik niet meer op zeggen dan |:( "*^$@#%£"

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

• Origins
  • Niet online

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Alvanosa schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:49:
Interactief theme hier te zien:

http://www.gfycat.com/MealyBoldGraywolf

Ik plaats maar geen gif voor de mobiele browsers.
Hahaha nice :D 8)

• loekf2
  • Laatst online: 02-11 15:17
Origins schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:21:
Themes voor de PS4! top en 25 september de firmware update. nice!
Ahh.. thx.. die had ik nog niet gelezen op de andere sites. Nou waar is mediaplayer (MP4 playback vanaf DNLA en USB) functie, Sony ? Gaat dat ooit nog komen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

loekf2 schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:25:
[...]

Ahh.. thx.. die had ik nog niet gelezen op de andere sites. Nou waar is mediaplayer (MP4 playback vanaf DNLA en USB) functie, Sony ? Gaat dat ooit nog komen ?
We hebben inderdaad meer info nodig.

• Alvanosa
loekf2 schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:25:
[...]

Ja dat gaat ooit komen.

• corset
En hier gaan we weer, 3 pagina's klaagzang over het missen van mediaplay mogelijkheden.

Mochten jullie je het herinneren, op de PS3 was de mediaplay ook totaal crap. Willen jullie dat zo graag terug hebben? Of wordt er dan weer over geklaagd dat het niet goed genoeg is? Dacht ik al ja.

Kom op zeg, koop gewoon een Chromecast, Apple TV, whatever floats your boat en geniet van je content.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

GTA V voor de PS4 nog steeds gepland voor dit najaar.

Resident Evil-remake is als vanouds in eerste trailer :

YouTube: Resident Evil - Trailer 1

Resident Evil begin 2015.

Ik heb er zin in.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:10

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:57:
GTA V voor de PS4 nog steeds gepland voor dit najaar.

Resident Evil-remake is als vanouds in eerste trailer :

YouTube: Resident Evil - Trailer 1

Resident Evil begin 2015.

Ik heb er zin in.
Raar dat we nog geen datum hebben voor GTA V, ze geven wel steeds aan dat het dit najaar gaat worden, maar goed najaar begint ook pas volgende maand (Oktober,November,December)

Mijn PS4 gaat heel wat uurtjes draaien dit najaar met Fifa 15

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Ik speel ook elke dag op mijn PS4.

GTA V ga ik zeker halen , net zoals Resident Evil.

• Beakzz
  • Laatst online: 16:43
Heb er toch stiekem wel een beetje zin in gekregen. Mijn voorkeur ligt nog wel bij Project Cars, maar als arcade racer kan dit toch wel erg lekker worden en gratis te proberen op plus dus why not :) Gisteren na lang twijfelen de Thrustmaster T300rs Ferrari editie besteld dus kom maar op met die racespellen ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.teamvvv.com/assets/news/normal/Thrustmaster_T300_RS_Ferrari_GTE.jpg

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dat kan ook op een normale manier...

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 01-09-2014 12:28 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:48
weg

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 01-09-2014 12:28 ]

Heeft iemand hier die project morpheus demo met dat Japanse school meisje gezien?

• t3dd3k
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:10:
[...]

Ik speel ook elke dag op mijn PS4.
Geloof ik niks van...

• corset
AtlAntA schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:54:
Heeft iemand hier die project morpheus demo met dat Japanse school meisje gezien?
Waarom klinkt dit alsof het gigantisch NSFW gaat worden? Oo

• Alvanosa
AtlAntA schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:54:
Dit bedoel je?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oIvUrWWIDGU]

• loekf2
  • Laatst online: 02-11 15:17
Ik durf niet eens op play te drukken !!!!

Japanse "nerds" (loop maar eens in Akihabara rond) + VR + schoolmeisjes = NSFW

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Ja die ja. Kan het zelf niet bekijken omdat mijn mobiele data limiet is bereikt.

Eerste indrukken? Naast het obvious creepy ofcourse..

Niet direct NSFW te zien in de video, maar die kant gaan ze wel een beetje op...

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 17:06
loekf2 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:07:
[...]

Ik durf niet eens op play te drukken !!!!

Japanse "nerds" (loop maar eens in Akihabara rond) + VR + schoolmeisjes = NSFW
Vorige week nog door Akihabara rondgelopen, vond het niet vervelend hoor :P.
Diversity schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:12:
[...]

Vorige week nog door Akihabara rondgelopen, vond het niet vervelend hoor :P.
* AtlAntA zoekt ff op Google..

Euhmm veel media markten daar..?

• Qualixo
  • Laatst online: 03-11 16:53
Morgen is het zover, van jaren xbox nu naar PS4 :)
Heb zin in destiny!
nog tips voor coole games? Heb morgen The last of us.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
battlefield 4

PSN: libbes1979

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
Als je van shooters houdt is Wolfenstein een must-buy. Ook Infamous: First Light kan ik sterk aanraden.

Verwijderd

Diablo vind ik echt vet, weet nie of je er van houd

Verwijderd

Nu heb ik gisteren in een opwelling een PS4 gekocht voor 360 euro, prima deal lijkt me.

Vandaag even orienteren op een leuke game, nu had ik TLOU op het oog.
Alleen ben ik niet zo'n liefhebber van stealthgames, dus lijkt deze af te vallen..

En van sommige games komt volgende maand de opvolger al uit, iemand nog een suggestie?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:48
battlefield 4
need for speed
metal gear solid
infamous SS

• Alvanosa
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:04:
Nu heb ik gisteren in een opwelling een PS4 gekocht voor 360 euro, prima deal lijkt me.

Alleen ben ik niet zo'n liefhebber van stealthgames, dus lijkt deze af te vallen..

En van sommige games komt volgende maand de opvolger al uit, iemand nog een suggestie?
Ikzelf ben ook niet zo een liefhebber van stealth games maar TLOU vind ik zeker wel de moeite waard, daarnaast is Diablo 3 ook een aanrader, binnenkort komt Destiny, Little Big Planet 3, GTA V en Assassins Creed: Unity wat in mijn ogen allemaal must plays zijn.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:04:

Tlou is zo stealth als je zelf wil. Ik kies er ook meestal voor om te knallen en te hakken omdat het er vrij bruut uit ziet. Voor mij een stuk leuker dan sneaky met een flesje gooien en eromheen lopen. Vette game, must buy wat mij betreft. Verder is er nog niet heel veel op de ps4. Games als Wolfenstein vind ik nu nog te prijzig voor wat het is. Ik haal in het najaar wel weer een leuke shooter ofzo.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-10 10:05
Wolfenstein is echt een goede game.
Ik had er geen hoge verwachtingen van maar hij is zeer vermakelijk.
De Trophies zijn gewoon haalbaar en ook leuk om te halen.

PSN: Space-o-saurus

Pagina: 1 ... 10 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link