• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:22
Ik wil toch even iets kwijt over een webwinkel waar ik onlangs voor het eerst heb besteld.

Mijn order bij all4games voor Metro Redux is geannuleerd omdat ze nogal weinig exemplaren (50 van de 750) binnen hadden gekregen en nu mag ik zelfs bij een andere webshop bestellen en vergoeden zij 5 euro terug voor mij. Zeer netjes en mijn grote complimenten voor All4games.

Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Iemand zei een aantal pagina's geleden. Destruction Derby voor PS4. Inderdaad hoe vet zou dat zijn. Multiplayer in 'The Bowl' en dan met caravans er achter. Hahaha. Hilarisch. Of Carmegeddon MP. Ik zou het kopen... :+

[ Voor 12% gewijzigd door power_user op 29-08-2014 03:35 ]

PSN: Oldzkoel

DarkElement schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:10:
Ik wil toch even iets kwijt over een webwinkel waar ik onlangs voor het eerst heb besteld.

Mijn order bij all4games voor Metro Redux is geannuleerd omdat ze nogal weinig exemplaren (50 van de 750) binnen hadden gekregen en nu mag ik zelfs bij een andere webshop bestellen en vergoeden zij 5 euro terug voor mij. Zeer netjes en mijn grote complimenten voor All4games.

Zoals je het schrijft, krijg je dus maar € 5,- terug. Is overigens niet de eerste keer dat deze webshop dit kunstje flikt. Eerst aangeven voldoende binnen te krijgen en dan mailtjes rondsturen dat er te weinig exemplaren zijn in de hoop dat je je pre-order laat staan. Bij GTA ook al.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
power_user schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 03:18:
Iemand zei een aantal pagina's geleden. Destruction Derby voor PS4. Inderdaad hoe vet zou dat zijn. Multiplayer in 'The Bowl' en dan met caravans er achter. Hahaha. Hilarisch. Of Carmegeddon MP. Ik zou het kopen... :+

[video]
Een Carmageddon game met goede multiplayer en diverse modi: _/-\o_ _/-\o_ :9~

Ik weet dat ze bezig zijn met een reboot, maar volgens mij schiet dat nog steeds niet echt op... Zo zonde :p Aan Carmageddon 1 heb ik goeie herinneringen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 04:08:
[...]

Zoals je het schrijft, krijg je dus maar € 5,- terug. Is overigens niet de eerste keer dat deze webshop dit kunstje flikt. Eerst aangeven voldoende binnen te krijgen en dan mailtjes rondsturen dat er te weinig exemplaren zijn in de hoop dat je je pre-order laat staan. Bij GTA ook al.
Ik had hetzelfde bij all4games. Wat je nu zegt ben ik niet zo happy mee want ik heb Destiny daar ook als preorder staan.. Zal me benieuwen..

Btw, Metro Redux is bij heel veel webshops niet op voorraad... Best slecht!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Brutal1ty schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:09:
[...]

Ik weet dat ze bezig zijn met een reboot, maar volgens mij schiet dat nog steeds niet echt op... Zo zonde :p Aan Carmageddon 1 heb ik goeie herinneringen.
Word up :Y

Carmageddon op de PS4, inclusief splatterbonus zou echt geweldig zijn })

PSN: Bellerophon-

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:42
power_user schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 03:18:

[video]
Zou voor mij ook een instant buy zijn voor de PS4! _/-\o_

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:14:
[...]

Word up :Y

Carmageddon op de PS4, inclusief splatterbonus zou echt geweldig zijn })
+1

Carmageddon valt onder ultiem jeugdsentiment! Carmageddon Reincarnation is de reboot, maar zal geen grote game worden. Lijkt meer op een indie ofzo.. Ze zitten nu in de pre alpha fase dus gaat nog wel ff duren..

Wot a punt!!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:13:
[...]

Ik had hetzelfde bij all4games. Wat je nu zegt ben ik niet zo happy mee want ik heb Destiny daar ook als preorder staan.. Zal me benieuwen..

Btw, Metro Redux is bij heel veel webshops niet op voorraad... Best slecht!
Die van mij wordt vandaag gewoon geleverd, gekocht bij Yourgamezone.

nothing stops this train

Verwijderd

Level 8 gehaald :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kYn8lr55QbII0FtoEFQs5XNR/full.jpg?nohitcount=1

Ik heb gisteren heel veel Tweakers uit de PSN lijst toegevoegd.
Accepteren die handel , sommige kon ik niet toevoegen.

Dus bij deze , voeg me toe :

dennis585

----------------------------------------------------------------------------------

Gisteren al een paar potjes pool met een mede-Tweaker gespeeld.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:31
Done! Ik kom snel wat potjes Pool doen!

[ Voor 51% gewijzigd door Timmet op 29-08-2014 08:33 ]

Verwijderd

Timmet schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:32:
[...]
Done! Ik kom snel wat potjes Pool doen!
Ik ga alvast oefenen.

>:)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
DarkElement schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:10:

Vind ik helaas niet.. All4games staat er een beetje om bekend om achtelijk veel pre orders aan te nemen, en dan achteraf "herpaderpa I no has enough" niveau reactie.
Een winkel weet over het algemeen (behalve enkele gevallen waarin het op het laatste moment veranderd) wat ze kunnen aanemen als pre orders. 750 is gewoon veels te veel voor een kleine tent als All4games.. dat weten ze.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Scrisissszzz
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

Die van mij wordt vandaag gewoon geleverd, gekocht bij Yourgamezone.
Als ik bij yourgamezone zoek op Metro Redux krijg ik de pc versie en de X1 versie te zien. De PS4 versie staat er niet eens meer op... 8)7

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Goedemorgen gamers,

Omdat er geen apart topic is voor MGS V: Ground Zeroes vraag ik het hier maar even.

Heb me al rot gezocht op het net maar kan nergens iets vinden over hetgeen waar ik tegenaan loop in MGS V: GZ. Misschien ondervind hier iemand hetzelfde probleem?

In MGS V: GZ kan het Pause menu opgeroepen worden middels de linkerhelft van het touchpad. Met de rechterhelft van het touchpad wordt je iDroid geactiveerd (op de PS3 is dat select (Pause menu) en start (iDroid)).
Echter, wanneer ik in-game op de linkerhelft (de game zegt officieel linksonderin maar de linkerhelft werkt helemaal) van het touchpad druk wordt de iDroid opgeroepen. In mijn geval kan er dus blijkbaar geen onderscheid gemaakt tussen de linkerhelft en de rechterhelft van het touchpad aangezien, ongeacht op welke helft ik druk, te allen tijde de iDroid geactiveerd wordt.
Soms gaat het wel goed maar meestal niet. Wanneer ik een missie begin gaat het goed maar ben ik een tijdje bezig in de missie dan werkt het niet meer (goed). Dan moet ik +/- 50 keer op de linkerhelft drukken alvorens het Pause menu geactiveerd wordt (de andere 49 keer dat ik op de linkerhelft druk wordt de iDroid geactiveerd).

Helaas kan ik niet testen of het aan de game of aan m'n controller ligt aangezien ik vooralsnog over één controller beschik.
Ik kwam nog op het idee om de controller even helemaal te ontkoppelen (dus verwijderen bij bluetooth devices) om 'm vervolgens opnieuw te koppelen maar dat lijkt niet mogelijk te zijn binnen het PS4 menu.

PSN: breminem

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:25:

Dus bij deze , voeg me toe :

dennis585

----------------------------------------------------------------------------------

Gisteren al een paar potjes pool met een mede-Tweaker gespeeld.
Ik zag het en geaccepteerd... Ben alleen niet zo van het poolen ;)

• Kol Nedra
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:48:
[...]

Als ik bij yourgamezone zoek op Metro Redux krijg ik de pc versie en de X1 versie te zien. De PS4 versie staat er niet eens meer op... 8)7
Ps4 versie uitverkocht. Dit was vorige week ook het geval met Diablo 3.

Nu kun je redux vast niet meer kopen voor €26

nothing stops this train

• corset
Nu kun je redux vast niet meer kopen voor €26
Behalve bij de media markt, bart smit, en intertoys (tenminste, in zoetermeer) bedoel je? Dat 1 zaak hem niet meer hefeft, wil niet zeggen dat hij nergens meer is xD
Winkels waar ik kom verzuipen in de Diablo 3 voor PS4.. die wordt ook vaak gemeld als niet te krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:51:
Ik zag het en geaccepteerd... Ben alleen niet zo van het poolen ;)
Ik speel ook andere spellen.

Pure Pool is trouwens een flinke aanrader.
Potjes tegen anderen van 5 tot 10 minuten.
Het poolen is snel te leren en solo zelfs leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 09:08 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Brutal1ty schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:09:
[...]

Hij is early acces momenteel op steam.

PSN: Alvanosa

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

breminem schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:51:
Goedemorgen gamers,

Omdat er geen apart topic is voor MGS V: Ground Zeroes vraag ik het hier maar even.

Heb me al rot gezocht op het net maar kan nergens iets vinden over hetgeen waar ik tegenaan loop in MGS V: GZ. Misschien ondervind hier iemand hetzelfde probleem?

In MGS V: GZ kan het Pause menu opgeroepen worden middels de linkerhelft van het touchpad. Met de rechterhelft van het touchpad wordt je iDroid geactiveerd (op de PS3 is dat select (Pause menu) en start (iDroid)).
Echter, wanneer ik in-game op de linkerhelft (de game zegt officieel linksonderin maar de linkerhelft werkt helemaal) van het touchpad druk wordt de iDroid opgeroepen. In mijn geval kan er dus blijkbaar geen onderscheid gemaakt tussen de linkerhelft en de rechterhelft van het touchpad aangezien, ongeacht op welke helft ik druk, te allen tijde de iDroid geactiveerd wordt.
Soms gaat het wel goed maar meestal niet. Wanneer ik een missie begin gaat het goed maar ben ik een tijdje bezig in de missie dan werkt het niet meer (goed). Dan moet ik +/- 50 keer op de linkerhelft drukken alvorens het Pause menu geactiveerd wordt (de andere 49 keer dat ik op de linkerhelft druk wordt de iDroid geactiveerd).

Helaas kan ik niet testen of het aan de game of aan m'n controller ligt aangezien ik vooralsnog over één controller beschik.
Ik kwam nog op het idee om de controller even helemaal te ontkoppelen (dus verwijderen bij bluetooth devices) om 'm vervolgens opnieuw te koppelen maar dat lijkt niet mogelijk te zijn binnen het PS4 menu.
Dit ligt aan de game, niet aan de controller. Heb het zelf ook met 3 verschillende controllers.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Scrisissszzz
Iemand Destiny pre order in de US Store gedaan? Dan game je straks toch op dezelfde servers als de EU spelers?

• corset
ik ga er van uit dat je het hier wilde vragen? aangezien dit het PS4 topic is? en geen destiny :)

• Scrisissszzz
lanerios schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:59:
ik ga er van uit dat je het hier wilde vragen? aangezien dit het PS4 topic is? en geen destiny :)
Dit is ook geen diablo of ander game topic maar daar komen ook genoeg vragen/opmerkingen over voorbij ;)

• corset
En is ook allemaal even off topic, en zijn al meerdere topic warnings over geweest ;)

• Scrisissszzz
lanerios schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:02:
En is ook allemaal even off topic, en zijn al meerdere topic warnings over geweest ;)
Dit gaat over een aanschaf van een game, niet inhoudelijk over een game. Kan mijn inziens in beide topics worden gevraagd. Als jij dat niet zo vindt, so be it..

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:58:
Iemand Destiny pre order in de US Store gedaan? Dan game je straks toch op dezelfde servers als de EU spelers?
Als je je US account als primary hebt ingesteld kun je met je EU account gewoon Destiny op de EU servers spelen.

PSN: Alvanosa

• Scrisissszzz
Alvanosa schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Als je je US account als primary hebt ingesteld kun je met je EU account gewoon Destiny op de EU servers spelen.
Dat dacht ik al, top!

• breminem
Voxalizer schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:54:
[...]

Dit ligt aan de game, niet aan de controller. Heb het zelf ook met 3 verschillende controllers.
Bedankt voor je reactie Voxalizer!

OK, het ligt dus duidelijk aan de game. Vreemd dan dat ik niets kan vinden op het net hierover.
Zeer irritant, hopen dat dit ooit nog met een update opgelost wordt.

Nogmaals bedankt Voxalizer.

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:25:

Had het gezien en geaccepteerd ;)

Zal vanmiddag even het zelfde doen als ik wat tijd heb. Heb nog niet zo veel mensen in m'n vriendenlijst met een ps4 de meeste hebben alleen nog een ps3

Verwijderd

Roodenburgertje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:24:
Had het gezien en geaccepteerd ;)

Zal vanmiddag even het zelfde doen als ik wat tijd heb. Heb nog niet zo veel mensen in m'n vriendenlijst met een ps4 de meeste hebben alleen nog een ps3
Ik had het met mijn mobiel gedaan.

• MisterMichel
  • Laatst online: 03-11 16:06
Ik hoop in de toekomst nog eens een of andere city builder of world domination-achtige game te zien zoals (bug-free) Sim City, Civilization, Settlers.
Lekker relaxed op de bank en een beschavinkje opbouwen.

PSN ID: MrMichel_75

MisterMichel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:43:
Ik hoop in de toekomst nog eens een of andere city builder of world domination-achtige game te zien zoals (bug-free) Sim City, Civilization, Settlers.
Lekker relaxed op de bank en een beschavinkje opbouwen.
Dit dus! Tropico 5 komt als het goed is dit jaar nog maar het is angstvallig stil rondom deze game.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Roodenburgertje
Toch blijf ik strategy games en city builders echte pc games vinden
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:42:
[...]
Ik had het met mijn mobiel gedaan.
Ohja slim idee met die playstation app zeker zal ik straks ook wel even doen als ik tussendoor wat tijd heb.

Zijn er trouwens nog meer mensen die ook de playstion camera hebben gekocht? Als ik eerlijk moet zijn vind ik hem niet zo heel erg goed en bied ook nog niet zo heel veel meerwaarde atm.
Het enige wat wel grappig is is dat die je herkent en op je eigen profiel aanmeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Roodenburgertje op 29-08-2014 11:00 ]

Verwijderd

Ik heb de playstation camera ook en vind op zicht the Gameroom wel leuk en nu kan ik ook Just Dance installeren en deze met de Move controllers spelen, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Eerst wachten op JD2015.

Verder is het aanmelden wel leuk en kun je er verder nog niet zo heel veel mee. Wellicht in de toekomst inderdaad. Verder vind ik het overigens een prima camera hoor.

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Heb die camera ook omdat hij bij pakket zat dat ik heb gekocht....vraag me inderdaad alleen af wat de meerwaarde momenteel is, volgens mij heb je er op dit moment in ieder geval vrij weining aan. Wel heb je hem straks nodig om games te kunnen spelen die met Morpheus werken, tot die tijd kun je hem net zo goed opbergen.

Voor eventuele nieuwe kopers van een PS4: bij de Mediamarkt in Duitsland is momenteel een leuke actie; PS4 + extra controller + PS Camera + The Last of Us: Remastered voor 449,- als je in de buurt van de grens woont lijkt mij dit momenteel de beste deal die je kunt scoren...

Verwijderd

Ik heb de camera er bijgekocht.
Ik chat ermee en geef voice commands.

Ik heb wel gezorgd dat de afstand tussen mijn surround speakers en de camera groot is.
Dan heb je niet zoveel last van echo en rondzingen.

• R1kske
  • Laatst online: 24-09 15:36
AtlAntA schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Dit dus! Tropico 5 komt als het goed is dit jaar nog maar het is angstvallig stil rondom deze game.
Vond zowel Tropica 4 als de nieuwe Sim City teveel op de oppervlakte blijven qua management, het mocht van mij wel wat meer zowel Sim City 3000 zijn. Een Civ of Settlers zou inderdaad erg vet zijn alleen of ik die op de ps4 zou spelen weet ik niet.

Voeg me toe op PSN trouwens ;) vooral mensen die ook Plants vs Zombies hebben :D

Steam: rh1991

Ik heb afgelopen weekend settlers 2 10th anniversary weer eens opgestart en die game kan je met alleen een muis prima spelen. Dus met een controller moet dat ook lukken.

Had er binnen no time alweer heel wat uurtjes in zitten!
;)

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
En vandaag lag Metro Redux wel in de schappen bij MM Alexandrium! :)
Nu ligt ie hier op m'n bureau en ik kan er alleen maar naar kijken ;(

• Roodenburgertje
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:19:
Ik heb de camera er bijgekocht.
Ik chat ermee en geef voice commands.

Ik heb wel gezorgd dat de afstand tussen mijn surround speakers en de camera groot is.
Dan heb je niet zoveel last van echo en rondzingen.
Hoe werkt dat dan :? ben er nog niet achter gekomen hoe ik die mic van de camera moet gebruiken namelijk :+

Verder vind ik dat die camera niet echt super scherp is vind hem nogal pixelated.

Verwijderd

Roodenburgertje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Hoe werkt dat dan :? ben er nog niet achter gekomen hoe ik die mic van de camera moet gebruiken namelijk :+

Verder vind ik dat die camera niet echt super scherp is vind hem nogal pixelated.
Als het goed is werkt die mic van de camera meteen al voor voice commands en chatten.

In multiplayer spellen zie je dan een mic icoontje.

En anders even bij de instellingen kijken.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:34
Van de week Counterspy gekocht. 10,39 in de PS Store als je PS+ hebt. Zie alleen nu dat hij voor 12,99 erin staat.

Leuke game, vermaak me er eigenlijk goed mee.

Incredibles achtige audio met humoristische teksten. Er wordt niet in gesproken.

Levels worden random gegenereerd, waardoor je nooit 1 en hetzelfde level hebt. Alhoewel bepaalde delen wel herkenbaar zijn en de opbouw gelijk is uiteraard.

Aanrader voor die prijs :)

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:31
Frank J. schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:20:
Van de week Counterspy gekocht. 10,39 in de PS Store als je PS+ hebt. Zie alleen nu dat hij voor 12,99 erin staat.

[video]

Incredibles achtige audio met humoristische teksten. Er wordt niet in gesproken.

Levels worden random gegenereerd, waardoor je nooit 1 en hetzelfde level hebt. Alhoewel bepaalde delen wel herkenbaar zijn en de opbouw gelijk is uiteraard.

Op jouw aanraden gekocht :) Ben erg benieuwd!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 09:51
Weet iemand toevallig of de ps4, 360 eurie is at MM Alexandrium?

Update: 384 euro

[ Voor 13% gewijzigd door jzoin2 op 29-08-2014 19:44 ]

• breminem
Voor degene die van plan is CoD: Advanced Warfare aan te schaffen:

a.s. maandag CoD: Advanced Warfare (pre-order) in de aanbieding bij Wehkamp

Verwijderd

Te laat , het is nu een camera.

Ik heb em toch digitaal besteld.

• Steeliebob
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-09-2021
Te laat , het is nu een camera.

Ik heb em toch digitaal besteld.
Ik denk dat je teveel betaald hebt, er staat namelijk aanstaande maandag. Dus niet te laat maar te vroeg. ;)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-11 16:43

spaceboy

Op grote hoogte

Frank J. schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:20:

[video]

Ziet er erg leuk uit! Zet ik ook op m'n lijstje. Omdat ik nu toch nog druk ben met D3 wacht ik nog wel ff. Hooguit wordt 'ie goedkoper. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Roodenburgertje
spaceboy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Ziet er erg leuk uit! Zet ik ook op m'n lijstje. Omdat ik nu toch nog druk ben met D3 wacht ik nog wel ff. Hooguit wordt 'ie goedkoper. :)
Als ik een tip mag geven zal ik hem juist nu halen omdat je hem met PS+ met korting kan kopen nu dus hij wordt met een aantal dagen alleen maar weer duurder.

Oh w8 hij is juist nu al weer duurder ik heb niks gezegd 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Roodenburgertje op 29-08-2014 15:20 ]

Verwijderd

Steeliebob schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:08:
Ik denk dat je teveel betaald hebt, er staat namelijk aanstaande maandag. Dus niet te laat maar te vroeg. ;)
Sorry daar had ik overheen gekeken.

Inderdaad maandag pas.

• DonnyR
  • Laatst online: 16-10 11:14
Iemand anders ook problemen met het inloggen bij PSN?
Mijn wachtwoord klopt opeens niet meer, erg vreemd aangezien ik alleen op de ps4 hiermee inlog.
DonnyR schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:29:
Mijn wachtwoord klopt opeens niet meer, erg vreemd aangezien ik alleen op de ps4 hiermee inlog.
Ik moest wel opnieuw inloggen, maar het wachtwoord dat ik invoerde klopte gelukkig wel ;)

Toch maar TLOU Remastered gekocht, had niks leuks om te gamen, tot Fifa15 en de rest uitkomt duurt nog lang en kon het niet laten :+

Verwijderd

Mijn PS4 stond tot dusver in een kast die alleen aan de voorkant open was. Gister toch maar besloten om hem op het kastje te zetten, met een vertical stand. Verwachtte dat het een ding was dat je er alleen op klikte, maar valt nog wel mee eigenlijk. Best nog wel mooi ding, met ventilatiegaten zelf. :Y

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Ik moest wel opnieuw inloggen, maar het wachtwoord dat ik invoerde klopte gelukkig wel ;)

Toch maar TLOU Remastered gekocht, had niks leuks om te gamen, tot Fifa15 en de rest uitkomt duurt nog lang en kon het niet laten :+
moest ook opnieuw inloggen

Verwijderd

Ik moest ook opnieuw inloggen en mijn wachtwoord invoeren.

Komt door de onderhoudsbeurt die PSN had.
Dat zegt nog niks ;)
Het feit dat er nog geen releasedatum noch enig materiaal of verdere info is op die trailer na maakt het toch niet helemaal zuiver...

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:22
Zucht, er staat toch Fall >>> 2014 <<<<

Gear | Last.fm | twitch.tv

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Gelukkig, heb er van de week een PS4 voor gehaald (Ook om The last of us Remastered te kunnen spelen overigens).. :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

DarkElement schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

Zucht, er staat toch Fall >>> 2014 <<<<
Zucht, dat weet ik.

:+

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:11
Kan het kloppen dat ik m'n naam niet op de lijst met psn id' 's kan zetten? Althans op de ipad. Klik de link en zie alles maar m'n naam enzo erbij zetten werkt niet?

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:55:
Kan het kloppen dat ik m'n naam niet op de lijst met psn id' 's kan zetten? Althans op de ipad. Klik de link en zie alles maar m'n naam enzo erbij zetten werkt niet?
Ik heb mijn laptop ervoor gebruikt.

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DonnyR schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:29:
Netwerk lag(of ligt) er weer uit. De eerste weken had ik nooit problemen, de laatste week is het om de haverklap raak.
Het vervelende vind ik dat de PS4 er zo bar slecht mee om gaat, kan niet eens een blu-ray afspelen zonder de ethernet kabel eruit te trekken en opnieuw op te starten.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:09

The_Worst

Unox

In de instellingen kan je het gebruik van internet uitschakelen dan zou het goed moeten gaan. Werd hier ook knettergek van tijdens het spelen van Watch Dogs, constant foutmeldingen dat ik de DNS-servers moest nakijken.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• D3ft0n3
  • Laatst online: 03-11 19:24
Ik heb ook maar een PS4 gekocht. Het duurde even voordat ik deze generatie een keuze had gemaakt, maar ik ben er blij mee :D De PS3 had ik overgeslagen dus de remasters zijn een geschenk uit de hemel voor mij :D Wat is TLOU supervet, 1 van mijn meest intense spelervaringen van de laatste jaren.

Maar kan iemand een korte samenvatting geven over het gebruik van een US account? Is het mogelijk met een US account games te kopen en vervolgens naar je EU account te switchen om de game daar te spelen? Is dat nodig om multiplayer te spelen in de EU regio?

Ignorance Is Bliss

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
ja
ja
nee

PSN: libbes1979

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:11
zo, op de pc is het wel gelukt om toe te voegen aan de lijst. de lijst met psn id's werkt helaas niet via een ipad. maar sta erbij. "gupfish" is aanwezig!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:40:
En, wat vindt iedereen hier van Metro?
Ik vondt em op de Xbox 360 wel leuk , op de PS4 is ie natuurlijk nog vetter.

Als ie in de Store een keer in de aanbieding is voor de PS4 koop ik em misschien.

19,99 voor de complete edition lijkt me een mooie prijs.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Ik vondt em op de Xbox 360 wel leuk , op de PS4 is ie natuurlijk nog vetter.

Als ie in de Store een keer in de aanbieding is voor de PS4 koop ik em misschien.

19,99 voor de complete edition lijkt me een mooie prijs.
Ik heb hem gisteren voor 26 euro gehaald bij de MM , ik had deel 1 al eens een stukje gespeeld op de x360 maar dit ziet er natuurlijk een stuk beter uit voor het geld echt een no brainer.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:40:
En, wat vindt iedereen hier van Metro?
Ik kom daarop terug als hij eindelijk geleverd wordt na het voorraad faal verhaal van gister.... ;w

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Zoals iemand al eerder riep, eerst zien, dan geloven..

Normaal gesproken heb je al 3 a 4 maanden van tevoren een releasedatum, nu blijven ze maar schreeuwen :X.

• Roodenburgertje
The_Worst schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:43:
In de instellingen kan je het gebruik van internet uitschakelen dan zou het goed moeten gaan. Werd hier ook knettergek van tijdens het spelen van Watch Dogs, constant foutmeldingen dat ik de DNS-servers moest nakijken.
even "afkloppen" ik heb nog nooit problemen ondervonden met het PSN ook niet ten tijden van de PS3 (ja daar alleen toen de ps3 net uit was en ik UPNP nog niet aan had gezet op m'n router)
en ook nu loopt het nog als een trein meld gewoon aan zonder problemen en kan altijd games joinen etc :*)
Saints Row 4 komt ook naar de ps4. Voor maar 29 dollar dus dat is iets van 20 euro. Alhoewel de game je wel moet liggen lijkt me dat best veel game voor weinig geld.

http://www.dualshockers.c...ming-to-xbox-one-and-ps4/

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:17:
Saints Row 4 komt ook naar de ps4. Voor maar 29 dollar dus dat is iets van 20 euro. Alhoewel de game je wel moet liggen lijkt me dat best veel game voor weinig geld.

Leuke spellen inderdaad , een soort over the top GTA.
Ik hoop oprecht dat je dit bewust zo schrijft.
AtlAntA schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:17:

Die heeft op de PS3 wel eens in de IGC gezeten, volgens mij. Ik was er na 10 minuten op uitgekeken. :)

• D3ft0n3
Thanks :D Je kunt dus met je US account op de Europese servers gamen? Wat zijn dan eigenlijk de nadelen van een US account?

Bedankt voor je hulp ;)

Ignorance Is Bliss

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
D3ft0n3 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:40:
[...]

Thanks :D Je kunt dus met je US account op de Europese servers gamen? Wat zijn dan eigenlijk de nadelen van een US account?

Bedankt voor je hulp ;)
Zou er een kans zijn dat ze de us content gaan blokkeren voor eu?

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Moet ik voor die secret missions van MGS Ground Zeros alles op hard uitspelen?

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-10 14:20
t3dd3k schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:16:
Moet ik voor die secret missions van MGS Ground Zeros alles op hard uitspelen?
Je moet alleen de eerste missie 1 keer uitspelen dan unlocked de rest. Ik heb het spel nog steeds liggen want ik moet nog steeds alles S rank halen, wat overigens een verdomd moeilijk werkje is. :+

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik had hier laatst een topic over aangemaakt, waar jullie kunnen discussiëren over het aankopen van games in het buitenland: [PS4] PlayStation 4 games kopen uit het buitenland

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

Ik heb een Xbox One besteld , bedoeld als extra console.
De PS4 blijft mijn dagelijkse console.

Ik heb mijn PS3 in de verkoop staan , dus had ik een plekje vrij voor de Xbox One.
Ik kan bijna niet wachten op vrijdag , want dan kan ik em is even flink checken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
En dat meld je in het PS4-topic met wat voor reden? :P

The devil is in the details.

• D3ft0n3
Sorry dat ik vragen stel aan mensen die ervaring hebben met het topic en die in dezelfde regio wonen als ik. Erg vervelend op een forum ik snap het.

Nomgaals dank, ook voor de links. Mooi ook dat je blijkbaar een JPN account aan kan maken en op die manier japan only titels kan downloaden via de store. Dat zijn toch details die je je niet realiseert als je een PS4 haalt. Positieve verrassing :)

Ignorance Is Bliss

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:55
D3ft0n3 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:43:
Sorry dat ik vragen stel aan mensen die ervaring hebben met het topic en die in dezelfde regio wonen als ik. Erg vervelend op een forum ik snap het.

Nomgaals dank, ook voor de links. Mooi ook dat je blijkbaar een JPN account aan kan maken en op die manier japan only titels kan downloaden via de store. Dat zijn toch details die je je niet realiseert als je een PS4 haalt. Positieve verrassing :)
Het is niet erg om af en toe om een mening/iets specifieks te vragen, maar het is een discussieforum en geen vraag/antwoord forum. De reden dat je zo'n reactie krijgt is omdat het echt al heel vaak voorbij is gekomen.

• D3ft0n3
Bartske schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Het is niet erg om af en toe om een mening/iets specifieks te vragen, maar het is een discussieforum en geen vraag/antwoord forum. De reden dat je zo'n reactie krijgt is omdat het echt al heel vaak voorbij is gekomen.
Met de snelheid waarin gepost wordt is het gewoon lastig om een duidelijk antwoord te vinden, vandaar ook mijn eerdere vraag om een korte samenvatting van de stand van zaken, waarop je vervolgens alleen een 'ja' krijgt. Vervolgens worden er 3 (!) posts gewijd aan het feit dat het een overbodige post was. Mensen moeten niet zo snel geirriteerd raken wanneer iemand op een normale wijze een vraag stelt. Het is gewoon kinderachtig gedrag, wat erg jammer is voor de sfeer in een dergelijk topic. Helemaal voor nieuwkomers die denken bij een leuke groep aan te haken.

Ignorance Is Bliss

• t3dd3k
D3ft0n3 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Met de snelheid waarin gepost wordt is het gewoon lastig om een duidelijk antwoord te vinden, vandaar ook mijn eerdere vraag om een korte samenvatting van de stand van zaken, waarop je vervolgens alleen een 'ja' krijgt. Vervolgens worden er 3 (!) posts gewijd aan het feit dat het een overbodige post was. Mensen moeten niet zo snel geirriteerd raken wanneer iemand op een normale wijze een vraag stelt. Het is gewoon kinderachtig gedrag, wat erg jammer is voor de sfeer in een dergelijk topic. Helemaal voor nieuwkomers die denken bij een leuke groep aan te haken.
Eens.

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:36:
Call of duty is op beide platforms hetzelfde hoor :+
Nee , op de PS4 is ie 1080p en op de X1 900p.

_/-\o_

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:39

Sandyman538

SandstorM [148839]

Oneens, want voor zulke zaken heb je ook een vrij simpele zoekfunctie. Je kunt in dit topic zoeken.

Voorbeeldje: http://gathering.tweakers..._keywords%5D=us%20account

Zoals je ziet is een ieder behulpzaam, maar een beetje eigen initiatief wordt nog meer gewaardeerd.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

D3ft0n3 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Inb4 modbreak.
Het is irritant om elke 3 paginas dezelfde vraag voorbij te zien komen terwijl je met een simpele zoekopdracht in dit topic zeer uitgebreide walkthroughs stappen plan etcetera kunt vinden.

• t3dd3k
Lees nou wat d3ft0n3 zegt. Hij krijgt met moeite 1 kort antwoord. Daarna komt er een sjitload aan klaagzang waar men wel de moeite voor wil nemen.

Het is geneuzel om niets want er wordt hier dagelijks offtopic gepost.

Verwijderd

Bij deze mijn aanmelding in dit topic. Ik volg het hier al een tijdje en heb 2 weken geleden een bundel met TLOU aangeschaft! Ben er erg blij mee.

Destiny moet de volgende game worden. Ik kijk er erg naar uit!

Waar ik echter mee zit is dat ik shooters eigenlijk altijd op de pc heb gespeeld. Nu ik met de controller probeer te aimen voel ik me gehandicapt. Met Blacklight Retribution probeer ik alvast wat te trainen voor Destiny straks. Hoewel ik hoop dat die game wat minder fast-paced is.

Overigens zoek ik nog wat mensen om toe te voegen aan mijn friendlist. Ik weet dat er ergens een lijstje zwerft. Als iemand die even zou kunnen linken (of toevoegen aan de topicstart?) dan voeg ik mezelf ook even toe.

Gevonden in topicwarning ;) :+

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:39

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:18:
Overigens zoek ik nog wat mensen om toe te voegen aan mijn friendlist. Ik weet dat er ergens een lijstje zwerft. Als iemand die even zou kunnen linken (of toevoegen aan de topicstart?) dan voeg ik mezelf ook even toe.
Staat een link onder het laatste bericht (boven quick reply).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link