Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:06

The_Worst

Unox

SqueakyClean schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:49:
[...]

[...]

Ben je al een beetje geleveld, Worst?

Ik ben nu lvl. 27 en klaar om de raid te proberen, so let's go! :)
Nee helaas, zit nog steeds halverwege 24. Heb de laatste week weinig tijd gehad. Later vanmiddag en morgen als het goed is wat meer tijd. Hopelijk kan ik dan eindelijk is wat progressie maken.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:02:
Qua multiplayer ( PvP) is het inderdaad erg te vergelijken met Halo.
Vind ik tot nu toe juist niet.
Je hebt gesloten maps (weinig open lijnen), hierdoor kan je geen map controle uitvoeren zoals in Halo het geval is.
Ook de combat is een stuk sneller en minder tactisch. Meer op het niveau van Call of Duty, de eerste die schiet wint.

Ik heb Titanfall niet gespeeld, maar mij lijkt dat het ongeveer hetzelfde speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
MonkeySandwich schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:05:
Blijkbaar is er nu ook een bungiemedewerker anoniem uit de school geklapt over al het geklaag in de community.

http://www.bungie.net/en/Forum/Post/70895980/0/0
Makes sense. Ik kon die revive sequence al niet echt plaatsen bij andere dan exo's . Als je daar een paar jaar ligt te rotten, dan valt er niet veel meer te reviven.

Erg jammer dat het zo gelopen is want het klonk allemaal veel belovend. Hopelijk word het nog een beetje gerestored en ziet men wat spelers willen van Destiny voor deel 2.

Overigens ben ik het niet eens met hoe lastig het zal zijn om stuff aan te passen aan de "nieuwe" story. Die is er bijna niet. Afgezien van de Grimmoire cards die ik niet lees dan.

Gewoon retconnen en de oude er in drukken.

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 30-09-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Blijkbaar is er nu ook een bungiemedewerker anoniem uit de school geklapt over al het geklaag in de community.

Dit maakt me toch buitengewoon droevig. Als ik de hints lees van wat dit spel had kunnen worden, sterker nog wat het zou gaan worden volgens de originele visie, dan had dit een echt episch spel kunnen worden. Een veel meer Mass Effect-achtige ervaring, waar karakters en groeperingen zouden zijn voorzien van context en motivaties. Meer keuze, meer verhaal, meer content. Wat we nu hebben is een "mixed bag" wat mij betreft met een aantal hele sterke aspecten en een aantal die tegenvallen. En de commerciële mensen bij Activision hebben dit dus op hun geweten. Ze hebben zich te veel bemoeid met het proces, waardoor de hoofdschrijver is vertrokken (waarschijnlijk uit frustratie), en ze hebben de game min of meer opengereten en de helft eruit laten vallen. Eeuwig zonde.

Hopen dat Mass Effect 4 en wellicht Destiny 2 mijn honger naar goede sci-fi met diepgang kunnen stillen. Ik vermoed dat de DLC voor Destiny de komende jaren het spel wel zal uitbreiden, maar niet wezenlijk verbeteren. Natuurlijk is het alsnog geen slechte game, vooral voor loot-hoarders en mensen die de herhaaldelijke aard van MMO-achtige gameplay waarderen, maar het had zo veel meer kunnen zijn. /cry

[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 30-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:57:
Met welk shooter kan ik dit spel vergelijken? BF4? CoD of toch meer Borderlands 2? Zit te denken om hem deze week te halen.
De shooter actie voelt erg veel zoals Halo, maar is denk ik net wat sneller a la CoD. Qua structuur lijkt de game echter veel meer op Diablo en Path of Exile, ware het niet dat je in de open gebieden ook andere spelers tegen het lijf loopt.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Toch ziet het er nog hoopvol uit, veel van de verwijderde content bestaat nog en dat is toch een stuk beter dan dat het nog gemaakt moet worden. Daarnaast is de orginele visie heel duidelijk bij een deel van de ontwikkelaars en hebben ze (nog wel) de financiele middelen om hele vette DLC uit te brengen of zelfs de game via DLC terug naar de orginele staat te brengen.

Het lijkt me dat de grootste taken al klaar zijn, het maken van de werelden/characters/3d animaties/online infrastructuur etc. Toevoegen van extra of revamped missies, dialoog en cutscenes zal in ieder geval minder tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt zonde dat het zo is gelopen. Je kan echt merken dat het verhaal aan elkaar geknoopt is.
Na dit te weten kijk je toch anders tegen dingen aan. Bijvoorbeeld factions die niet worden uitgelegd/geïntroduceerd (2 factions zijn zelfs helemaal niet aanwezig, DLC waarschijnlijk...).

Die opening cutscene van de tower is denk ik echt een gemis. Je komt daar nu terecht en iedereen doet net of het heel normaal is dat iemand die uit de dood is opgestaan daar komt. Van de vendors en dergelijke snap ik het wel, maar bijvoorbeeld die class vendors in die kamer had ik op zijn minst wel een introductie verwacht.

Gisteren ook weer de missie op Mars gespeeld dat je naar de top van die toren moet (ff de naam kwijt). In de voor laatste kamer zit een deur met een blauwe gloed erover. Zodra je het laatste objective kan activeren met dinkle bot is die deur open en kan je naar een doodlopende gang, maar links onderin staat wel dat je nu in "The Cortex" bent.

Des ondanks vind ik de gameplay van Destiny geweldig en dat is waar ik het nu nog steeds speel. Als de story nu goed was geweest had dat gewoon een dikke bonus geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Feihcretsam schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:35:
Toch ziet het er nog hoopvol uit, veel van de verwijderde content bestaat nog en dat is toch een stuk beter dan dat het nog gemaakt moet worden. Daarnaast is de orginele visie heel duidelijk bij een deel van de ontwikkelaars en hebben ze (nog wel) de financiele middelen om hele vette DLC uit te brengen of zelfs de game via DLC terug naar de orginele staat te brengen.

Het lijkt me dat de grootste taken al klaar zijn, het maken van de werelden/characters/3d animaties/online infrastructuur etc. Toevoegen van extra of revamped missies, dialoog en cutscenes zal in ieder geval minder tijd kosten.
Lijkt er meer op dat ze het verhaal op zo'n manier hebben omgebouwd waardoor het moeilijk bruikbaar is.

Enorm zonde dat de potentie van deze titel er dankzij Activision niet echt uit komt. De matige reviews lijken dan ook volledig aan hun te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er word nergens gezegd dat het de schuld van Activision is. Kan net zo goed bij Bungie zelf geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Er word wel gezegd:

Larima: Were the 'higher ups' on the publishing side or the development side?
404Architect: I can't say that with any authority, but there was pressure from Activision to meet our deadline.

Dit is niet alleszeggend, maar als je kijkt naar het niveau van de story van alle Halo games dan is het moeilijk voor te stellen dat Bungie ineens vergeten is hoe je hele vette games maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Feihcretsam schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:43:
Er word wel gezegd:

Larima: Were the 'higher ups' on the publishing side or the development side?
404Architect: I can't say that with any authority, but there was pressure from Activision to meet our deadline.

Dit is niet alleszeggend, maar als je kijkt naar het niveau van de story van alle Halo games dan is het moeilijk voor te stellen dat Bungie ineens vergeten is hoe je hele vette games maakt.
Lijkt mij ook. Ik kan me als lead writer ook heel goed voorstellen dat je er mee kapt als 80% van je werk uit het spel geschrapt wordt. De spelwereld heeft gewoon te weinig diepgang, iets wat bv Mass Effect enorm goed heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Na het Reddit stuk helemaal te hebben doorgelezen, ben ik toch wel een beetje teleurgesteld. Mocht dit daadwerkelijk een (ex)medwerker zijn van Bungie/Activision/andere betrokken partij is het toch wel een triest verhaal. Het maakt duidelijk waarom er zoveel vragen zijn in het spel en dat er gewoon weinig wordt uigelegd.. En Bungie gooit het op 'de community moet het zelf uitvinden..'. Heh..

Ook de 'gewone' medewerker van Bungie die aan dit project heeft meegewerkt is een gedupeerde in dit geval. Hoe zij het wilde neerzetten en dachten neer te zetten, is dus niks van gekomen.

Ik hoop dat dit enigzins nog recht getrokken wordt, zover dat mogelijk is naar alle veranderingen. Met een beetje geluk krijgen we nog een deel van het verhaal te zien. Dit uiteraard in de vorm van niet betaalde dlc. ( naïeve Fruitschaal)

Het spel had zoveel diepgang kunnen hebben. Zeker als ik dit hele verhaal lees, denk ik gewoon 'Bleh'..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightfall deze week was flink lastig, 3 keer over gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
NikkiNailz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:47:
[...]

Lijkt mij ook. Ik kan me als lead writer ook heel goed voorstellen dat je er mee kapt als 80% van je werk uit het spel geschrapt wordt. De spelwereld heeft gewoon te weinig diepgang, iets wat bv Mass Effect enorm goed heeft gedaan.
en dat is precies het gevoel wat ik heb met het spel, als ik bijvoorbeeld op de Maan rondloop denk ik bij mezelf: wat een fantastische wereld maar het is oh zo zonde dat er zo weinig te doen valt. Het is op alle werelden vooral van het ene punt naar het andere toe racen, taak uitvoeren en wegwezen.

Ik verwacht bij een shooter van Bungie echt geen Mass Effect, maar een beetje meer mag zeker wel.
Terugkomend op het DLC verhaal, een game als Destiny in deze vorm had dan ook nooit voor de volle prijs verkocht mogen worden. Een tientje voor DLC was leuk geweest, maar voor 20 euro ga ik ze niet halen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:54:
Na het Reddit stuk helemaal te hebben doorgelezen, ben ik toch wel een beetje teleurgesteld. Mocht dit daadwerkelijk een (ex)medwerker zijn van Bungie/Activision/andere betrokken partij is het toch wel een triest verhaal. Het maakt duidelijk waarom er zoveel vragen zijn in het spel en dat er gewoon weinig wordt uigelegd.. En Bungie gooit het op 'de community moet het zelf uitvinden..'. Heh..

Ook de 'gewone' medewerker van Bungie die aan dit project heeft meegewerkt is een gedupeerde in dit geval. Hoe zij het wilde neerzetten en dachten neer te zetten, is dus niks van gekomen.

Ik hoop dat dit enigzins nog recht getrokken wordt, zover dat mogelijk is naar alle veranderingen. Met een beetje geluk krijgen we nog een deel van het verhaal te zien. Dit uiteraard in de vorm van niet betaalde dlc. ( naïeve Fruitschaal)

Het spel had zoveel diepgang kunnen hebben. Zeker als ik dit hele verhaal lees, denk ik gewoon 'Bleh'..
ik weet zeker dat dit nog wel een staartje krijgt op internet en hoop ook dat het zo goed als recht getrokken word.
ik hoop dat ze een met een goede verklaring komen en dan de tijd nemen om het te herstellen en ondertussen ons bezig houden met zo nu en dan content dat hoop ik echt.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:06

The_Worst

Unox

Het heeft wel een paar elementen waarvan ik denk: troll. Er staan een aantal dingen in die de community wil horen: er zijn elementen geschrapt maar staan wel op disk. Dit wordt later als DLC uitgebracht. (nummer 1 klacht van gamers tegenwoordig)

Wel weten wat er op de disc terecht is gekomen maar niet weten wat de toekomst brengt voor het spel?

ZZeer verdacht verhaal en te nemen met een flinke korrel zout.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Het is vrij logisch dat Activision er 'druk' op zet. Dat doet iedere opdrachtgever. Daarnaast: Het blijft een beursgenoteerd bedrijf dat maar 1 doel heeft: Waarde creëren voor aandeelhouders. Dat is bij ieder beursgenoteerd bedrijf zo.

Het is jammer voor ons gamers, maar laten we wel wezen, het is geen slecht spel. Ik heb er al 30 uren inzitten en heb pas 1 legendary item. Call of Duty vind ik dan minder dan Destiny. Je hebt daar alleen het shooter aspect dat gelijkwaardig is aan Destiny, terwijl Destiny daarnaast met veel meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:03:
[...]

ik weet zeker dat dit nog wel een staartje krijgt op internet en hoop ook dat het zo goed als recht getrokken word.
ik hoop dat ze een met een goede verklaring komen en dan de tijd nemen om het te herstellen en ondertussen ons bezig houden met zo nu en dan content dat hoop ik echt.
Ik denk zelf wel binnenkort een officiële reactie te verwachten van bungie / Activision. Dit kunnen ze richting de buitenwereld niet negeren.

Ik vind het wel diep triest dat de lead story developer afgelopen jaar, na 2 jaar erin te hebben gezeten, opgestapt is omdat het merendeel van zijn werk geschrapt zou worden. Hierna is dus in een jaar tijd alle content zwaar onder de schop is genomen.

Dit alles neemt nog niet weg dat ik het een te gekke game vind.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59

Martinspire

Awesomeness

Het versterkt wel het gevoel wat ik had uit de beta. Er is totaal geen info over de karakters zelf. Totaal geen uitleg of ook maar poging om iets ervan te maken. Je krijgt geen band met de mensheid en er is gewoon weinig content. Zeker voor een titel waar zoveel miljoenen in zijn gepompt.

Als ik het zo hoor was het origineel dus meer verhaal en meer content. Wat ik helemaal prima had gevonden. Maar nu wordt het gewoon lastig, want alles wat ze toevoegen zal afwijken van de huidige content.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb de Playstation Gold headset, met die companion app. Hiervoor heb ik de audio set van Destiny gedownload. Weet iemand wat hiervan de voordelen moeten zijn?
Ik merk indirect nog geen verschil ingame...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:35:
Ik heb de Playstation Gold headset, met die companion app. Hiervoor heb ik de audio set van Destiny gedownload. Weet iemand wat hiervan de voordelen moeten zijn?
Ik merk indirect nog geen verschil ingame...
ik heb het zelfde gedaan maar heb ook nog geen andere games gespeeld sinds Destiny dus kan ook niet vergelijken
maar vind het spel wel heel goed klinken via de headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:42:
[...]

ik heb het zelfde gedaan maar heb ook nog geen andere games gespeeld sinds Destiny dus kan ook niet vergelijken
maar vind het spel wel heel goed klinken via de headset :)
Ja dat zeker! maar dat vond ik ook al voordat ik de custom audioset had geïnstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Ik heb die headset ook en hoor duidelijk verschil tussen stand 1 (standaard) en stand 2 (Destiny audio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
NikkiNailz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:45:
Ik heb die headset ook en hoor duidelijk verschil tussen stand 1 (standaard) en stand 2 (Destiny audio).
Welk verschil hoor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Hoe kan je eigenlijk instellen dat het ingame geluid ook door je headset gaat? :O
Bij mij gaat het nog door de TV namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:11
jesse111 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:48:
Hoe kan je eigenlijk instellen dat het ingame geluid ook door je headset gaat? :O
In het hoofdmenu bij instellingen en dan geluiden ofzoiets.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Voetstappen, water, echo als je binnen loopt klinkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
NikkiNailz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:51:
[...]

Voetstappen, water, echo als je binnen loopt klinkt veel beter.
Ah, deze dingen hoorde ik ook al zonder de custom audio set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Is er al een exploit voor de weekly nightfall? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
tellavist schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:02:
Is er al een exploit voor de weekly nightfall? :+
welke strike is de weekly nightfall deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
HertogJack schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:02:
[...]

welke strike is de weekly nightfall deze week?
ja.

oeps verkeerd gelezen; die op mars met die 3 commanders cabal, die tank en de Cabal boss op het einde

[ Voor 22% gewijzigd door Dazzler2120 op 30-09-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Volgens mij gewoon de 2e strike op venus. die me die archon priest.
Ze gaan gewoon het rijtje af: aarde-maan-venus(nexus) venus(archon priest)-mars-mars

[ Voor 39% gewijzigd door tellavist op 30-09-2014 14:05 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeJ (Community manager bij Bungie) 13h 14m ago
"You are being trolled, Internet. Don't let it happen.

Bungie employees are easy to spot in the wild."

Kom dan met een officieel statement over de geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ereaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:09:

Hij kan dit natuurlijk ook zeggen om de schade te beperken... Weet jij veel wat voor contracten ze hebben getekend.
Maar ik denk dat het idd fake is, het meeste wat er staat wisten we al en sommige dingen die er staan sloegen nergens op, die zijn al weg geedit. Ik denk dat iemand dit gewoon heeft geschreven om nog meer rage te veroorzaken.

En ja, Bungie mag idd wel eens komen met een statement...

[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 30-09-2014 14:15 . Reden: Iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal

Het kan inderdaad een troll zijn. Van de andere kant, er hebben honderden (?) mensen aan gewerkt. Maar of het nu wel of niet een medewerker is van Bungie/Activision/welke betrokkene dan ook. Het spel en het verhaal is een grote gatenkaas. Dit hele 'epistel' van de troll/medewerker heeft wel aannemelijke verklaringen voor de gaten..

Ik ben het met je eens, het kan een troll zijn. Maar hij raakt dan wel de juiste snaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:01:
[...]

Ah, deze dingen hoorde ik ook al zonder de custom audio set
Die hoor je normaal ook wel, maar het klonk naar mijn mening beter met de Destiny preset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

IGN heeft om officiële reactie gevraagd bij Activision / Bungie. Eens kijken of en wanneer dat komt.

http://www.ign.com/articl...nal-storyline-for-destiny

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
[...]

Hij kan dit natuurlijk ook zeggen om de schade te beperken... Weet jij veel wat voor contracten ze hebben getekend.
Maar ik denk dat het idd fake is, het meeste wat er staat wisten we al en sommige dingen die er staan sloegen nergens op, die zijn al weg geedit. Ik denk dat iemand dit gewoon heeft geschreven om nog meer rage te veroorzaken.
Tja, het verhaal zou best eens op zijn kop kunnen zijn gegaan en dat die lead writer daardoor weg is gegaan. Maar inderdaad dat dingen zoals DLC op disc benadruken en dat trading en voice chat erin zaten ruiken erg naar een troll.

Als je alle geruchten bij elkaar neer zou zetten in een verhaal, dan zou je waarschijnlijk op een zelfde verhaal uitkomen.
Ceased2Be schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:16:
[...]

IGN heeft om officiële reactie gevraagd bij Activision / Bungie. Eens kijken of en wanneer dat komt.

http://www.ign.com/articl...nal-storyline-for-destiny
Hopelijk komt er een fatsoenlijke reactie en niet zo'n standaard marketing reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Het is en blijft bizar dat je verschillende speelbare rassen hebt, maar er totaal niet wordt uitgelegd waarom ze er in zitten. The Queen en the Awoken worden alleen maar belichaamd in de game door een icoontje op de kaart en de handvol cutscenes waarin je als speler bij de queen komt. En aan de hand van die cutscenes kom je ook maar bar weinig te weten over de rol van the Queen en the Awoken in het Destiny universum. Hooguit dat haar broer maar een naar mannetje is en dat ze Fallen als huisdieren houden.

Over de achtergrond van de Exo's wordt zelfs helemaal niets verteld; ze zijn er gewoon!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:33:
Het is en blijft bizar dat je verschillende speelbare rassen hebt, maar er totaal niet wordt uitgelegd waarom ze er in zitten. The Queen en the Awoken worden alleen maar belichaamd in de game door een icoontje op de kaart en de handvol cutscenes waarin je als speler bij de queen komt. En aan de hand van die cutscenes kom je ook maar bar weinig te weten over de rol van the Queen en the Awoken in het Destiny universum. Hooguit dat haar broer maar een naar mannetje is en dat ze Fallen als huisdieren houden.

Over de achtergrond van de Exo's wordt zelfs helemaal niets verteld; ze zijn er gewoon!
Mijn char is awoken en in de story doet ze heel verbaast over de awoken... euh.. HALLO?? 8)7
Vind ik ook jammer. Zou zoveel vetter zijn als ze allen een aparte start-storyline hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 30-09-2014 14:36 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Lipst3r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:35:
[...]

Mijn char is awoken en in de story doet ze heel verbaast over de awoken... euh.. HALLO?? 8)7
Net of je een spiegel tegen bent gekomen sinds je wederopstanding :P

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
En het maakt ook geen flikker uit welk ras je speelt, behalve in de tower.
Je loopt continue met een helm op waardoor je het enige verschilt niet ziet. En character spreekt 3 regels ofzo in het spel.
Als Exo Male begonnen en het duurde even voor ik door had dat hij iets zei omdat het vrij veel lijkt op Dinklebot.
Ceased2Be schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:35:
[...]

Net of je een spiegel tegen bent gekomen sinds je wederopstanding :P
Kan zo een scene zijn uit See no evil, hear no evil.
You mean I'm not white?

[ Voor 30% gewijzigd door LOTG op 30-09-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:36:
En het maakt ook geen flikker uit welk ras je speelt, behalve in de tower.
Je loopt continue met een helm op waardoor je het enige verschilt niet ziet. En character spreekt 3 regels ofzo in het spel.
Als Exo Male begonnen en het duurde even voor ik door had dat hij iets zei omdat het vrij veel lijkt op Dinklebot.
Ja maar dat heb je zowat in elk spel :P Kijk maar naar skyrim, daar kan je ook uren stoppen in het maken van je karakter, die je daarna niet meer ziet. In destiny hebben ze dat wel okay opgelost naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Opzich een punt, maar je kunt daar ook third person spelen waar het meer mee opvalt.
Nu ben ik niet zo een rollplayer, wat ook zal uitmaken. Maar ze lijker er nog wel een punt van te maken, want je ras staat prominent op het character select scherm.
Het had dus ooit invloed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:39:
Opzich een punt, maar je kunt daar ook third person spelen waar het meer mee opvalt.
Nu ben ik niet zo een rollplayer, wat ook zal uitmaken. Maar ze lijker er nog wel een punt van te maken, want je ras staat prominent op het character select scherm.
Het had dus ooit invloed denk ik.
Ze hadden wel iets mogen doen met de verschillende rassen inderdaad... Een aantal voor en nadelen per ras had wel leuk geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een post gelezen op het bungie forum over de awoken. (dus niks officieels maar het klonk allemaal geloofwaardig)
De awoken die de traveller steunen gezien worden als verraders door de queen.
De fallen die de queen heeft hebben zich bij haar aangesloten om een of andere reden. Daardoor zijn er nu ook de queens bounties om andere 'houses' van de fallen aan te vallen.

The black garden een missie heb ik gisteren een paar keer gezien als Queens Wrath missie, dus dat ontkracht het een beetje :P

Gewoon erg jammer dat er zoveel open is gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
jesse111 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:48:
op je PS4 bij instelling sound outgoing sound daar kan je kiezen chat only of all
als je all kiest dan hoor je in je headset ook de game geluiden en niet meer via de TV
op je headset de Sony Gold kan je aan de voorkant buttons de balance tussen veel game geluid of meer chat regelen
en aan de achterkant het volume Surround aan uit en mute aan uit en mode 1 of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:12:
[...]

op je PS4 bij instelling sound outgoing sound daar kan je kiezen chat only of all
als je all kiest dan hoor je in je headset ook de game geluiden en niet meer via de TV
op je headset de Sony Gold kan je aan de voorkant buttons de balance tussen veel game geluid of meer chat regelen
en aan de achterkant het volume Surround aan uit en mute aan uit en mode 1 of 2
En om snel in het menu te komen waarmee je al het geluid of alleen de voice chat door de headset kan laten gaan houd je de playstation knop op de controller een paar seconden ingedrukt.

Wij vinden het zelf het prettigst om voice comms via een PSN party te laten gaan. Hierbij zetten we de audio op 'prioritize party'. Anders is de audio van de game ten opzichte van de voice comms nogal hard en kun je elkaar amper verstaan. Op deze manier is de balans wat beter en kun je alle audio door je headset laten gaan, terwijl je party members niet mee hoeven te genieten van het geknal en echo's die uit je tv komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Arrahant op 30-09-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ceased2Be schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:41:
[...]

Je zou ook nog public events af kunnen struinen:
http://destinypublicevents.com/

Daar krijg je ook nog marks voor :)
Thanks voor de link!! _/-\o_

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al de legendary sparrow? Ding is echt OP in pvp haha! Leuk dat hij zo snel is en sideways kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie die afkorting OP geregeld voorbij komen maar ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
OverPowered, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:31:
Ik zie die afkorting OP geregeld voorbij komen maar ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekent?
Overpowered.

Voorbeeld:

Toetsenbord en muis zijn OP in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Opening Post/Original Post of Over Powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
StevenzeN schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:32:
[...]

Overpowered.

Voorbeeld:

Subtiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n Legendary Sparrow is een reward neem ik aan? Of kan je je shipwright op de een of andere manier ook levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Overpowered.

Voorbeeld:

Hahahaha _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DE
Blauwe kopen bij shipyard
Op zaterdag voor 23 coins upgraden bij xur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan dat je shipWRIGHT bedoeld? :p die verkoopt bij mij alleen 'groene' ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:44
DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:42:
Neem aan dat je shipWRIGHT bedoeld? :p die verkoopt bij mij alleen 'groene' ships.
not true!
gisteren kon je een blauwe ship kopen 8800 glimmer

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Heb gister een blauw schip geloot uit een chest (de schematics dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:31:
ik heb ook zo'n zelfde vraag waar stond RNG ook al weer voor zal wel iets met Grinding te maken hebben maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:11
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
[...]

ik heb ook zo'n zelfde vraag waar stond RNG ook al weer voor zal wel iets met Grinding te maken hebben maar weet het niet zeker.
Random Number Generator

Geruikt voor zo'n beetje alles wat door toeval bepaald wordt in een spel.

Met Google ook wel te achterhalen overigens: Wikipedia: Random number generation

[ Voor 29% gewijzigd door Morrar op 30-09-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
[...]

Random Number Generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:42:
Sparrow, niet ship. 55-30 heet die kerel, vanguard rank 3 required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde sparrows, de shipwright verkoopt ook Sparrows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:56:
Ik bedoelde sparrows, de shipwright verkoopt ook Sparrows :)
Voor rare sparrows moet je bij de vanguard quartermaster (als je voor de shipwright staat rechts een platform naar beneden) zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 30-09-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je destiny ook digitaal kan kopen voor de xbox one op een andere wijze dan credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:59:
Weet iemand of je destiny ook digitaal kan kopen voor de xbox one op een andere wijze dan credit card?
http://www.livecodes.nl/Xbox-Gif-Card-15-euro.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
[...]

Overpowered.

Voorbeeld:

Echt het kan ook nergens anders meer over gaan he.. kindjes :O

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Iemand enig idee wanneer de update komt?
Had hem zelf namelijk vandaag verwacht met de weekly reset.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Lipst3r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:11:
[...]

Daar moet je toch de humor toch wel even van in kunnen zien, kom op zeg. Ik vond het wel een grappige troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:11:
[...]

Laat ze lekker :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Het was natuurlijk ( een leuk :+ ) grapje. Maar goed, voordat de zinloze discussie weer losbarst: sommige mensen vind het fijner met muis/tb te spelen, andere met een controller ( like me).. No hard feelings and get over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:59:
Of regio op US zetten en dan een dollar gift card aanschaffen via offgamers.com. Stukken goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:20:
Het was natuurlijk ( een leuk :+ ) grapje. Maar goed, voordat de zinloze discussie weer losbarst: sommige mensen vind het fijner met muis/tb te spelen, andere met een controller ( like me).. No hard feelings and get over it.
Het punt was meer dat je met muis en toetsenbord een oneerlijk voordeel hebt, maargoed, klaar nu met dit dingetje boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik had gisteren trouwens een Bounty via de postmaster. Helaas was het geen exotic.. I'll keep trying......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Een exotic bounty krijg je direct van bountybot op een random moment dat je een of meerdere bounty's inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:24:
Ik had gisteren trouwens een Bounty via de postmaster. Helaas was het geen exotic.. I'll keep trying......
Pff, begin er maar niet over.
Gister twee "Legendary Engrams" gevonden.

Ga ik naar de cryptarch krijg ik 1 groen item en 1 blauwe pauper helm.

Thanks! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Gister eerste boss in de raid verslagen, 1 legendary sniper, hawkmoon (exotic handcannon) en een legendary cape. Vanavond of morgen nog even de bounty voor Invective afmaken (exotic shottie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Johnnyzz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:25:
[...]

Pff, begin er maar niet over.
Gister twee "Legendary Engrams" gevonden.

Ga ik naar de cryptarch krijg ik 1 groen item en 1 blauwe pauper helm.

Thanks! ;w
Dit zal worden aangepakt in de patch van deze week.
Engrams zullen na de patch (dus alle engrams die je eerder hebt ontvangen zullen nog op de oude manier werken), minstens loot geven zoals de engram aangeeft.

Dus een legendary engram geeft minimaal legendary loot.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat de engrams dan ook gelijk wat zeldzamer worden. Als je actief speelt loot je rond de 5 paarse items per dag excl weekly rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
MonkeySandwich schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:25:
Een exotic bounty krijg je direct van bountybot op een random moment dat je een of meerdere bounty's inlevert.
Tjah, daar verschillen de meningen over.. Zo heb ik er gisteren bv 3(pve) en even later 2(pvp) tegenlijk ingeleverd. Bounty-bot zei niet heel veel bijzonders. Gister merkte iemand op dat het bij hem vaker vanuit postmaster-bounties kwam.. Ook dit is dus niet geval.. Weer kom ik op (on)geluk uit :+

Ik had dit weekend een paarse engram gevonden ( Heavy) en ik kreeg zowaar een legendary rocketlauncher van de cryptarch! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:32:
Hoop dat de engrams dan ook gelijk wat zeldzamer worden. Als je actief speelt loot je rond de 5 paarse items per dag excl weekly rewards
Dude, dat haal ik niet met mijn (max) 3 uurtjes per dag.. Ik ben in totaal 2 legendary engrams tegen gekomen in het wild ( als in mijn hele Destiny-carriere ).. Je mag ze per post naar mij verzenden als je ze niet wilt hebben :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 30-09-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:37:
[...]

Dude, dat haal ik niet met mijn (max) 3 uurtjes per dag.. Ik ben in totaal 2 legendary engrams tegen gekomen in het wild ( als in mijn hele Destiny-carriere ).. Je mag ze per post naar mij verzenden als je ze niet wilt hebben :+
Hij heeft dan wel heeeel veel mazzel, ik speel redelijk vaak wel +- 5 uur per dag en dan haal ik er misschien maximaal 2/3...
Ik weet niet wat hij onder "actief" verstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zin om mij te helpen bij de queen missie Garden's Spire (op mars) (lvl 24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Klopt, ik hoop dat die patch snel released wordt.
Ben ik overigens 1 van de enige die veel moeite heeft om van level 25 naar level 26 te gaan?

Tips?

Ik doe veel bounties, strikes, daily, weekly, maar het schiet niet op voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:23:
[...]

[...]

Of regio op US zetten en dan een dollar gift card aanschaffen via offgamers.com. Stukken goedkoper ;)
Bedankt ;) Ga toch morgen denk ik de disc halen, lijkt me verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
1 legandary en 1 exotic met 2/3 upgrades is voldoende volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Johnnyzz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:43:
Ben ik overigens 1 van de enige die veel moeite heeft om van level 25 naar level 26 te gaan?

Tips?

Ik doe veel bounties, strikes, daily, weekly, maar het schiet niet op voor mijn gevoel.
Ik ben nu ook level 25 en een tijdje bezig om level 26 te geraken.
Maar ben bijna rank 2 met mijn faction zodat ik twee nieuwe pieces kan kopen.
Dit zal mij een boost geven denk ik

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:32:
Nou dat red ik toch echt niet en ik speelde zo'n 3-4 uur per dag :p (Nu een Titan aan het levellen, dus uiteraard minder drops).

Zal er ook mee te maken hebben dat jouw cryptarch rank 20 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Johnnyzz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:43:

Tips?

Inderdaad je exotic/legendary armor upgraden.. Hoe makkelijk klinkt dat

* Fruitschaal hangt op 25..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:
[...]

Nou dat red ik toch echt niet en ik speelde zo'n 3-4 uur per dag :p (Nu een Titan aan het levellen, dus uiteraard minder drops).

Zal er ook mee te maken hebben dat jouw cryptarch rank 20 is ;)
Oh ja, en die emblems doen uiteraard niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:
[...]

Inderdaad je exotic/legendary armor upgraden.. Hoe makkelijk klinkt dat

* Fruitschaal hangt op 25..
Ik ben net 26, heb lang op 24 gestaan. Nu 1 legendary en 1 exotic armor piece, letterlijk 3 upgrades (de eerste paar vragen geen shards bij de mijne) en ben 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik hang al een tijdje op 28 en drie kwart.
heb nog 18 ascendent shards nodig voor full upgraded gear.
Veel raiden/daily's/public's doen dus.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke tip: probeer veel alts te hebben, doe met elke alt 1x public event per dag :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2014 17:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alt? je bedoeld een 2e character ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:12:
Alt? je bedoeld een 2e character ofzo?
nou 2e......eerder 4 stuks en 1 main ;)
off iig 3 verschillende classes :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2014 17:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:11:
dikke tip: probeer veel alts te hebben, doe met elke alt 1x public event per dag :)
Ja enige probleem:
Als je geluk hebt een ascendent shard..
Kans van 1 op 3. (je kan ook energy of motes krijgen)
Kans op ascendent materials bij VoG is veel groter/leuker
Trust me, heb 3 alts lopen van level 8. heb meer succes in vault of glass.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Nog een makkelijke manier.
Doe de daily story en zet hem op lvl 28. Best makkelijk en je krijgt 2 shards OF energy.
Maar je kan de elke dag een keer doen

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Pagina: 1 ... 71 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2