Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie glitch gevonden!
Geeft: dubbele bounties op een dag.
Hoe: ben online (iets) voor 11:00. Pak om 11:01 alle bounties die je wilt doen en doe ze. Zodra je uitlogt kun je dit niet meer abusen.
Doe de bounties. Na relog zijn alle bounties weer beschikbaar.

2 dagen op rij getest door mij, post svp als het bij jou werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Iemand zin in daily? We zoeken nog 1 iemand. Wij beide zijn lvl 25 en 26 add psn : mRFreeman-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
Zoek nog mensen om gezellig samen mee te spelen, zowel PVE als PVP.
PSN op de PS4: Mrsrd13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Wow ik zie net alle dlc rage op het internet, ben ik dan werkelijk de enigste die het niks uitmaakt. We krijgen er 2 raids bij. Als ze hetzelfde niveau halen als Vault of Glass dan betaal ik met liefde 17,50 per raid. Ik vind het het beste stukje co-op shooter wat ik de laatste 5 jaar gespeeld heb en ik heb alles wel zon beetje gespeeld op alle platformen.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:22
Wat duurt het lang zeg dat levelen, ik ben al 2 dagen bezig om naar level 26 te gaan.
Echt belachelijk dat je zoveel Ascendant Shards nodig hebt om je gear te levelen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
Bungie haat mij....
Raid gefinished...iedereen leuke gear...en ik?? Helemaal niets (behalve dan die shader).
Kut spel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Tja kreeg daarnet een legendary engram. Ik naar die cryp dude. Exotic titan armor, heb nu de helm of inmost light, die alpha lupi en die nieuwe chest arman nog iets, nu nog wat raid gear erbij en je tikt met gemak de 30 aan.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jackal131 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:59:
Bungie haat mij....
Raid gefinished...iedereen leuke gear...en ik?? Helemaal niets (behalve dan die shader).
Kut spel.
Je vond de raid niet leuk om te doen? Ik snap dat het tof is als je loot krijgt uit een raid, maar als je dan niets krijgt (wat ik me niet helemaal kan voorstellen, aangezien je 2 kistjes kunt vinden en bij de subbosses altijd wel wat krijgt (al zijn het maar shards) en het daarom een kut spel vind moet je volgens mij gewoon stoppen met spelen. Ik heb zelf tijdens de raid ook enkel en alleen shards gekregen (iets van 18 in totaal ofzo...). Dus snap je teleurstelling wel goed hoor, maar om het dan een kutspel te noemen :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2014 22:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Mogen de verhalen over de raid in een spoiler? Nog niet iedereen, waaronder ik, zijn al zover. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het is niet zo dat er in een raid een verhaal zit. Dus wat moet er in spoilers staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Nog 2 man in voor n raid over 15 min? Psn JaJa_jr voeg maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
De raid was heel erg tof om te doen. Heeft ons 5 en een half uur gekost.

@the_worst: er is verder nog niets verteld over de raid. Succes als je 'm nog gaat doen!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop eens met huilen over loot hier..! In wow vanilla 9 maanden 3 dagen per week geraid voor een best in slot set. Hier huilt men als ze 1 keer VOG zonder drops doen. Denk dat ik mss toch maar weer terug naar PC moet, console is zo te lezen easymode or go home (dacht ik al met al die 'unlock alles' dlc's in diverse titels op de ps4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.S. Al bekend of destiny op pc uitkomt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
Valcanus1337 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:48:
Wow ik zie net alle dlc rage op het internet, ben ik dan werkelijk de enigste die het niks uitmaakt. We krijgen er 2 raids bij. Als ze hetzelfde niveau halen als Vault of Glass dan betaal ik met liefde 17,50 per raid. Ik vind het het beste stukje co-op shooter wat ik de laatste 5 jaar gespeeld heb en ik heb alles wel zon beetje gespeeld op alle platformen.
En zo is het!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Jackal131 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:33:
@the_worst: er is verder nog niets verteld over de raid. Succes als je 'm nog gaat doen!!!
Dacht dat er op de vorige pagina iets stond over hoe bepaalde puzzels opgelost moesten worden. Heb snel verder gescrolled. Indien er niks stond, dan heb ik niks gezegd. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:34:
Stop eens met huilen over loot hier..! In wow vanilla 9 maanden 3 dagen per week geraid voor een best in slot set. Hier huilt men als ze 1 keer VOG zonder drops doen. Denk dat ik mss toch maar weer terug naar PC moet, console is zo te lezen easymode or go home (dacht ik al met al die 'unlock alles' dlc's in diverse titels op de ps4).
Ga aub terug naar die pc van jou. Je bent alleen maar hier om te laten zien hoe goed en stoer je bent. Laat ons lekker klagen en genieten van de consoles. Get a life en zorg dat je wat te vertellen hebben als je niet achter je Masterrace pc tje zit! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gelet op het feit dat hij een muis en toetsenbord gebruikt is de overstap weer vrij klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
The_Worst schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:49:
[...]

Dacht dat er op de vorige pagina iets stond over hoe bepaalde puzzels opgelost moesten worden. Heb snel verder gescrolled. Indien er niks stond, dan heb ik niks gezegd. :)
Oh, heb ik niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 133% gewijzigd door BM op 30-09-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
Iemand zin om in de ochtend queens missie te doen,ben er rond half 7 :) psn Bosnianboss

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou jongens laten we lief blijven voor elkaar <3

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik vind Destiny zelf ook een top-spel, erg veel te doen alleen mijn slaap gaat eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt er samen Destiny aangaan op de ps4? heb zelf een titan 24 en warlock 24. Heb natuurlijk ook een mic. Stuur me even een pm als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
*snip*

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 30-09-2014 12:59 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Gisteren ff de weekly op 28 gedaan met wat tweakers, toen dat eenmaal gelukt was gelijk de nightfall er maar achteraan gedaan. Toen we klaar waren kregen de andere 2 beide een exotic armor piece en ik kreeg een legendary scout rifle, dat was wel lekker :D ! Van de week nog maar een keer doen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 30-09-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Fijn puntje aan Destiny voor iemand die zo weinig kan spelen als ikke... Ik heb niet het gevoel (zoals bijvoorbeeld met WoW) dat ik niet meekom met de rest als ik niet 3-4 uur per dag investeer ^.^
Zit nu biiijjjjjna op level 24 met nog geen 24 uur in-game time, ben net begonnen met rep halen voor FWC en hoop binnenkort mijn eerste legendary / exotic te vinden of kopen O-)

Snap dat de die-hards allemaal schreeuwen om nieuwe content en dat de verveling toeslaat in PvE, maar ik persoonlijk kan niet wachten tot ik max level ben met wat leuke gear / upgrades om vervolgens wat meer te focussen op PvP (wil eerst de storymode nog uitspelen though, ben nog bij Venus hahaha).

Zie te weinig positieve reacties terugkomen de laatste tijd, maar ik ben echt zeer tevreden met Destiny en aangezien ik (in een opwelling) de PS4 heb gekocht incl. deze game ben ik alsnog heel tevreden met mijn aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
gisteren met 5 anderen clash PvP gedaan was erg leuk
allemaal nederlanders en mic ging erg goed ik zelf bak er weinig van maar als je samen speeld gaat het een stuk beter :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Patch notes van de aankomende patch 1.0.2:
The 1.0.2 patch will go live next week, and includes several changes to the Cryptarch and Engram experience. These changes guarantee that Engrams will always decode into items at or above the quality of an engram.

Only Engrams that drop after 1.0.2 are subject to this change.

Cryptarch Changes 
Cayde-6 took the Cryptarch aside and showed him a sack of doorknobs. He decoded that mystery pretty quickly.
Legendary Engrams will always produce Legendary or better quality items, including Materials or Exotics
Rare Engrams will always produce Rare or better quality items
Rare engrams will have an increased chance to produce Legendary quality items

Activity Changes
Daily Heroics, Weekly Heroics, and Vanguard: Tiger Playlist activities will include Rare and Legendary Engrams in addition to their existing rewards

Item Changes
Ascendant materials have been promoted to Legendary to closer associate them with the gear they are used to upgrade
Legendary Engram items that exist in your inventory will be demoted to Rare quality when the patch goes live, so decode them while you can. But let’s be honest--even if you don’t, we all know they were blues already...
http://www.bungie.net/7_1...ew/en/News/News?aid=12202

Kon ze zo snel niet vinden in t forum, dus gooi ze er even in. Vooral de laatste regel is wel de moeite waard als je nog een zooitje ledgendary engrams heb liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ben heel benieuwd naar de gevolgen van de patch.

Ik ben nog steeds heel blij met Destiny. Ook prima te spelen als je maar een uurtje hebt en het is best afwisselend. En dan heb ik nog geen seconde Crucible gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Zitten er nou nog special rewards vast aan de daily heroic story ?

Heb hem al paar keer gedaan, maar kan niks bijzonders ontdekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Ik speel op de PS4, wil graag de wat moeilijkere Strikes/Raids spelen.
Voeg me maar toe, Lexzorz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Daily is het eigenlijk alleen waard voor de rep als je die nodig hebt, maar vooral de 2 shars/energy die je krijgt.
En na de patch waarschijnlijk ook nog voor een legendary engram wat dus gegarandeerd een legendary of toch misschien een exotic item word :) . En als je pech hebt gewoon een rare engram :P

Activity Changes
Daily Heroics, Weekly Heroics, and Vanguard: Tiger Playlist activities will include Rare and Legendary Engrams in addition to their existing rewards

[ Voor 5% gewijzigd door kidicoke op 30-09-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:22
Hoe krijg je Excotis Bounty? Wat moet je er eigenlijk voor doen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:48:
[...]

90% die weekly doet checkt weakness niet, faalt hard en gaat erna op reddit janken. Hilarisch :p
Hoe check je de weakness eigenlijk? Ik weet dat ze links onderin staan, maar de icoontjes worden niet verder uitgelegd. Of staan ze bij de destination uitgelegd?
The_Worst schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:49:
[...]

Ben je al een beetje geleveld, Worst?

Ik ben nu lvl. 27 en klaar om de raid te proberen, so let's go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

kidicoke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:15:
Gisteren ff de weekly op 28 gedaan met wat tweakers, toen dat eenmaal gelukt was gelijk de nightfall er maar achteraan gedaan. Toen we klaar waren kregen de andere 2 beide een exotic armor piece en ik kreeg een legendary scout rifle, dat was wel lekker :D ! Van de week nog maar een keer doen 8)
Yes dat was ik! Ik kreeg deze (niet mijn screencap):Afbeeldingslocatie: http://destiny.wiki.fextralife.com/file/view/sunbreakers.jpg/517345768/sunbreakers.jpg

Als iemand vanavond de Daily, Weekly en Weekly Nightfall op LVL28 wil doen hoor ik het graag ;-). Minimaal level 27 zijn please!
SqueakyClean schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:49:
[...]

Hoe check je de weakness eigenlijk? Ik weet dat ze links onderin staan, maar de icoontjes worden niet verder uitgelegd. Of staan ze bij de destination uitgelegd?
Dat staat bij de icoontjes onderaan voordat je op 'launch' klikt.

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-v op 30-09-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:54:
[...]

Yes dat was ik! Ik kreeg deze (niet mijn screencap):[afbeelding]

Als iemand vanavond de Daily, Weekly en Weekly Nightfall op LVL28 wil doen hoor ik het graag ;-). Minimaal level 27 zijn please!

[...]

Dat staat bij de icoontjes onderaan voordat je op 'launch' klikt.
Op de Xbox One? Als dat het geval is doe ik mee! Level 27 Titan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
SqueakyClean schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:49:
[...]

[...]
Je kan de weakness bekijken door te kijken naar het icoontje voor je de missie start, of naar hun schild. Blauw is frost, paars is void, rood is fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
snip

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 30-09-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
jesse111 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:58:
[...]

Je kan de weakness bekijken door te kijken naar het icoontje voor je de missie start, of naar hun schild. Blauw is frost, paars is void, rood is fire.
Ahh, is dat de betekenis van die kleuren. Wat is groen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Jackal131 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:59:
Bungie haat mij....
Kut spel.
Tja, heb je weleens een tijdje in WoW met een gilde 25 man raiding meegemaakt? Je hebt in ieder geval nog een shader gekregen! De kans op loot is nogal groot in Destiny, je bent in drie weken waarschijnlijk bij de lvl 28-30 gekomen: ik vind dat je een beetje zeurt! :o

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

De kleur van het schild heeft enkel betrekking op het schild! Je moet een wapen nemen wat bonus damage geeft in de gehele strike (dus op alle units, met of zonder schild maakt niets uit). Deze staat alleen vermeld op het scherm waar je op 'launch' kunt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

tiguan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:00:
[...]

Je haalt wat kleuren door elkaar:

De wapens zelf hebben grijs/groen/blauw/paars/oranje; dat geeft aan hoe zeldzaam ze zijn (oranje being exotic) Bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/HxTf-jdRrAk/maxresdefault.jpg

Dit is een p[aars wapen (achtergrond van het icoontje is paars) wat het een Legendary weapon maakt. De damage die het doet is Arc (blauw) wat aangegeven word door die swirl met 358 attack ernaast.

Als je naar de stats kijkt van het wapen zie je een icoon staan op said wapen; blauw, paars en oranje. Als je een enemy tegen komt met een blauw schild, doe je bonus dmg met je blauwe wapen, bij paars met het paarse wapen enz.

Als er geen schild aanwezig (meer) is, doe het wapen gewoon zijn standaard damage. Wordt ook hier uitgelegd :) :

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 30-09-2014 10:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Je kunt zeggen wat je wilt van Bungie, maar ze hebben in ieder geval een gezonde post van zelfspot. Ik moest wel gniffelen bij het lezen van de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
tiguan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:00:
[...]

groen bestaat niet?

gewoon kijken naar de kleur van hun shield. laatst had ik tijdens een strike de "eindbaas" met 3 psions, 3 verschillende kleuren. echt super irritant: het duurde even voordat m'n medespelers dat door hadden volgens mij... 8)7 ik heb daarom altijd 3 soorten rocketlaunchers en een combinatie van sniper/shotguns mee.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:04:
[...]

De kleur van het schild heeft enkel betrekking op het schild! Je moet een wapen nemen wat bonus damage geeft in de gehele strike (dus op alle units, met of zonder schild maakt niets uit). Deze staat alleen vermeld op het scherm waar je op 'launch' kunt klikken.
En anders kan je altijd nog de iconen vergelijken die je ziet als je in nav mode zit (select knop).
Hier is een lijst met de iconen: Destiny wikia - Mission Modifier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
ActualFantasy schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:24:
Zitten er nou nog special rewards vast aan de daily heroic story ?

Heb hem al paar keer gedaan, maar kan niks bijzonders ontdekken ?
Ben je er al achter gekomen dat als je die missie selecteert je vanuit orbit voor de launch ook nog het level van de missie kunt instellen? Als je hem op het hoogste niveau doet (level 28, vanaf 26 al prima door 2 guardians te clearen) krijg je de meeste bonussen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

Blauw is dus geen frost, wat ik ook eerst dacht maar arc (electrisch). Vaag icoontje ervoor.

Eerst snapte ik ook niet hoe die damage types werkte. Ik was in de veronderstelling dat arc meer damage tegen schilden en vex zou doen en fire meer tegen organics.
Hadden ze ook wel even mogen uitleggen, maar dat doet het spel sowieso slecht.
Nog steeds zit ik mij af te vragen wat de lijst van icoontjes voor een missie betekend als ze niet bij het selecteren zichtbaar waren. Ze zijn vervolgens gedurende de missie ook niet meer te checken.

De verschillende icoontjes voor story missies zijn mij ook nog steeds niet duidelijk. Wat doet die lauweren krans in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Dat is de Heroic modifier, Dat hij op een hoge moeilijkheidgraad staat en je b.v. heroic bounties ervoor kan doen.

Op de PS4 kan je trouwens altijd over de icoontjes hoveren om te zien wat ze doen, en het ook terug vinden in je pauze menu.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
Ik dacht dus ook dat we het over de icoontjes en kleuren van de missies hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:14:
[...]

Ze zijn vervolgens gedurende de missie ook niet meer te checken.
Even je dinkle bot tevoorschijn toveren en het icoontje controleren: Destiny wikia - Mission Modifier
Op een gegeven moment weet je het wel uit je hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
TeGek schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:17:
Dat is de Heroic modifier, Dat hij op een hoge moeilijkheidgraad staat en je b.v. heroic bounties ervoor kan doen.

Op de PS4 kan je trouwens altijd over de icoontjes hoveren om te zien wat ze doen, en het ook terug vinden in je pauze menu.
Bedoel je het Ghost menu? Dan zie je de icoontjes van de modifiers wel staan, maar je kunt volgens mij niet met een cursor over de icoontjes heen gaan om te zien wat ze representeren.

Zo ver ik weet kun je alleen vanuit orbit aflezen wat de modifiers van de missie zijn, maar ik zou graag horen dat ik het verkeerd heb.

Edit: bedankt Ereaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
[...]

Bedoel je het Ghost menu? Dan zie je de icoontjes van de modifiers wel staan, maar je kunt volgens mij niet met een cursor over de icoontjes heen gaan om te zien wat ze representeren.

Zo ver ik weet kun je alleen vanuit orbit aflezen wat de modifiers van de missie zijn, maar ik zou graag horen dat ik het verkeerd heb.

Edit: bedankt Ereaser
wat ik begreep van de Queen wrath als je die selecteerd en voordat je missie start kijk je even naar de icontjes
2de icontje van links als dat bv arc is dan doen arc wapens extra damage op deze missie ook al kom je een tegenstander tegen met een vuur shield of void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ereaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:19:
[...]

Even je dinkle bot tevoorschijn toveren en het icoontje controleren: Destiny wikia - Mission Modifier
Hm, helaas niet compleet. Ik gebruik de bot normaal alleen in patrol, dus het was mij nooit opgevallen.
Als ik hem al gebruik in een missie is het om mijn sparrow te spawnen en ben ik nog aan het lopen/rondkijken en niet op de UI aan het letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
[...]

Bedoel je het Ghost menu? Dan zie je de icoontjes van de modifiers wel staan,maar je kunt volgens mij niet met een cursor over de icoontjes heen gaan om te zien wat ze representeren..
Klopt maar de icoontjes komen overeen met de icoontjes naast je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
FreakGIB schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:24:
[...]

wat ik begreep van de Queen wrath als je die selecteerd en voordat je missie start kijk je even naar de icontjes
2de icontje van links als dat bv arc is dan doen arc wapens extra damage op deze missie ook al kom je een tegenstander tegen met een vuur shield of void
Shield moet je alleen wel wegpoetsen met het juiste wapen, daarna gauw switchen naar het juiste wapen voor de weakness van de missie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

kidicoke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:28:
[...]

Shield moet je alleen wel wegpoetsen met het juiste wapen, daarna gauw switchen naar het juiste wapen voor de weakness van de missie ;)
Dat hoeft volgens mij niet eens. Als de missie een 'weakness' heeft kan je volgens mij ook gewoon dat gebruiken om het shield kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
kidicoke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:28:
[...]

En hoe doe je dat? Je hebt namelijk maar 2 opties, je special of heavy. Voor de rest is het coördineren met je team. Er lastig als je solo doet, omdat bij epic die bastards vaak sneller shield regenereren dan jij kunt reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 21:36

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Ik dacht: "Dinkle bot??", maar erna viel het kwartje :D

Ik heb het spel nu een paar dagen, ben nu level 16 (hunter), gisteren de strike missie op Earth gedaan, die was toch wel redelijk pittig moet ik zeggen. Kan ook zijn omdat we maar met z'n 2en waren (vriend van me was level 11 als ik me niet vergis), maar we hebben hem wel gehaald :)

Verder snap ik 2 dingen nog niet helemaal:
- Wanneer krijg je legendary en exotic items? Pas vanaf level 20? Of moet je gewoon geluk hebben met de engram drops?
- Ik las ergens dat je Vanguard marks krijgt voor onder andere public events, ik heb er al een aantal gehaald (Gold Tier) maar toch 0 vanguard marks? Of komt dit ook pas op een later level?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Vanguard level je pas vanaf level 20 (marks en reputation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Jackal131 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:35:
Vanguard level je pas vanaf level 20 (marks en reputation).
Nee hoor, die bounties levellen je vanguard level al vanaf het moment dat je ze op kunt pikken.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Dat komt allemaal vanaf level 20 ijskonijn. Als je level 20 bent is het zaak om z.s.m. 130 vanguard marks en level 2 met vanguard rep te worden, dan kun je legendary boots en gloves kopen. Vervolgens de queen missies doen voor een head en chest. Daarbuiten: welkom in de RNG machine! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:36:
Dat komt allemaal vanaf level 20 ijskonijn. Als je level 20 bent is het zaak om z.s.m. 130 vanguard marks en level 2 met vanguard rep te worden, dan kun je legendary boots en gloves kopen. Vervolgens de queen missies doen voor een head en chest. Daarbuiten: welkom in de RNG machine! :P

Het is me duidelijk, ik moet dus zorgen dat ik level 20 word. Vanguard Rep die krijg ik wel al trouwens, door bounties en patrol missies, maar het ging me om de marks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

ijskonijn schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:38:
[...]

Het is me duidelijk, ik moet dus zorgen dat ik level 20 word. Vanguard Rep die krijg ik wel al trouwens, door bounties en patrol missies, maar het ging me om de marks.
Je zou ook nog public events af kunnen struinen:
http://destinypublicevents.com/

Daar krijg je ook nog marks voor :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Jay-v schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:30:
[...]

Dat hoeft volgens mij niet eens. Als de missie een 'weakness' heeft kan je volgens mij ook gewoon dat gebruiken om het shield kapot te maken.
Nou toen wij gisteren de Nightfall deden had ik wel snel door dat het minder goed werkt dan dat je even snel het juiste gebruikt voor puur het shield, maar dat was mijn ervaring toen ik met een solar rocket launcher op een void shield liep te knallen 8)7

@ Arrahant, ik ben je clan gejoined zoals beloofd :P . Vanavond tussen 6/half7 heb ik weer tijd voor de daily en weekly tot 8 uur, daarna ben ik weer weg :)

[ Voor 13% gewijzigd door kidicoke op 30-09-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik heb gisteren nieuwe ''cave'' of eerder trucje ontdekt voor snelle spawns :D
Klein uurtje 5 blauwe en veel groen, helaas nog geen paarse :)

Enige nadeel is dat rondlopende wilde guardians nog wel eens ff spawn pauzeren

[ Voor 22% gewijzigd door FlyLight3r op 30-09-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Lipst3r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:49:
Dat haal ik ook wel als ik wat story missies doe. Ik zie er het nut en vooral het plezier niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:25:
[...]

Hm, helaas niet compleet. Ik gebruik de bot normaal alleen in patrol, dus het was mij nooit opgevallen.
Als ik hem al gebruik in een missie is het om mijn sparrow te spawnen en ben ik nog aan het lopen/rondkijken en niet op de UI aan het letten.
Anger issues heb ik eigenlijk geen idee hoe die er uit ziet :p
Arc en void kan je nog van de wapens afleiden.
Juggler is een kogel met een schuine streep erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:50:
[...]

Dat haal ik ook wel als ik wat story missies doe. Ik zie er het nut en vooral het plezier niet van in.
Ik vind het ook verschrikkelijk saai :p. Maar ik had iets over gehoord en ff kijken of die werkte.
Normaal heb ik geen eens tijd om dat zo te doen. Heb alleen savonds om ff te spelen, dan ga ik liever aan de bounty's/partrol missies/story's. Maarja soms heb ik het ook wel gehad met de herhaling qua PvE.

Vanavond iig weer raid doen kijken of we hem in 1 keer kunnen gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
To easy schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:50:
[...]

Ga aub terug naar die pc van jou. Je bent alleen maar hier om te laten zien hoe goed en stoer je bent. Laat ons lekker klagen en genieten van de consoles. Get a life en zorg dat je wat te vertellen hebben als je niet achter je Masterrace pc tje zit! :>
Ondanks dat ik het absoluut niet eens ben hoe possimpible reageert, vindt ik jouw reactie ook compleet overtrokken.
Je begrijpt het punt niet dat possimpible aanhaalt.
Er heerst een wezenlijk verschil in console en PC gamers en dat haalt hij aan. En dit om een punt te maken dat games vele malen leuker gevonden kunnen worden als je het wat meer toewijding geeft.

Gamers die toch echt alleen Call of Duty games op de console gedaan hebben verwachten veel sneller resultaat en dit gaat in de ogen van de (oudere) PC gamers generatie ten kostte van de beleving die een game als Destiny kan hebben.

Dit is het concept MMO. En dit is vrijwel de eerste console game die MMO na streeft.
Destiny is imo echt een top game en raakt alle punten op de juiste manier om dit te behouden. (Ja ook het gezeik over de DLC leak).
Ik frustreer me enorm over dergelijke reacties dat het allemaal niet snel genoeg kan gaan. En dat "we met zijn alle belazerd worden".

Dit bevestigd het verschil tussen een PC gamer en een Console gamer, which is a shame.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Feutis991 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:56:
[...]

Ondanks dat ik het absoluut niet eens ben hoe possimpible reageert, vindt ik jouw reactie ook compleet overtrokken.
Er heerst een wezenlijk verschil in console en PC gamers en dat haalt hij aan. En dit om een punt te maken dat games vele malen leuker gevonden kunnen worden als je het wat meer toewijding geeft.

Gamers die toch echt alleen Call of Duty games op de console gedaan hebben verwachten veel sneller resultaat en dit gaat in de ogen van de (oudere) PC gamers generatie ten kostte van de beleving die een game als Destiny kan hebben.

Dit is het concept MMO. En dit is vrijwel de eerste console game die MMO na streeft.
Destiny is imo echt een top game en raakt alle punten op de juiste manier om dit te behouden. (Ja ook het gezeik over de DLC leak).
Ik frustreer me enorm over dergelijke reacties dat het allemaal niet snel genoeg kan gaan. En dat "we met zijn alle belazerd worden".

Dit bevestigd het verschil tussen een PC gamer en een Console gamer, which is a shame.
Can i get an AMEN! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Possimple heeft zijn pc nooit aan de kant gezet en mag niet reageren op verschillen tussen PC en Console.

Hij speelt een console spel, met een muis en een toetsenbord.....Geen recht van spreken dus.

(ik wacht nog steeds op zijn antwoord op zijn eigen uitdaging...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heeft volgens mij niet alleen te maken met het verschil tussen een pc gamer en een console gamer. Ik denk dat ik toch ook wel tot de zgn 'oude' pc generatie behoor (ik denk dat 95% van de mensen in dit topic jonger is dan ik). Echter, ik heb eigenlijk voornamelijk shooters gespeeld en me nooit bezig gehouden met RPG's en MMO's. Het hele concept van looten en grinden is mij dus ontgaan. Ben dat hele RNG gedoe dus ook niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Feutis991 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:56:
[...]

Je hebt gelijk. Maar ik bedoelde meer posts van hem waar het niet alleen over het verschil van games gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
Dat hele grinden is wel naar ja, wil naar vanguard rank 3 maar nog 2k rep te gaan :'(

Maar ach het hoort ook bij dit soort games, gewoon de bounties doen en uiteindelijk kom je er wel.

Heb een miljard patrol missions gedaan voor rank 2, daar ben ik nu wel even klaar mee :P

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Lipst3r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:49:

Enige nadeel is dat rondlopende wilde guardians nog wel eens ff spawn pauzeren
Ik begin langzaam maar zeker te geloven dat het efficienter is om gewoonweg activiteiten te ondernemen. Een handvol rare engrams krijg je ook als je een uurtje wat pve content doet. Onthou dat je vanaf level 3 reputation bij alle facties ieder level engrams krijgt. Via de lootcave level je eigenlijk alleen maar je cryptarch. Ook bouw je op deze manier amper skills op die aardig goed van pas komen in bijvoorbeeld de Nightfalls en pvp. Via Nightfalls heb je een grote kans op legendary of exotic items. Ook complete je minder bounties dan je eigenlijk zou kunnen doen, waardoor je minder snel exotic bounties verkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:06:
[...]

Ik begin langzaam maar zeker te geloven dat het efficienter is om gewoonweg activiteiten te ondernemen. Een handvol rare engrams krijg je ook als je een uurtje wat pve content doet. Onthou dat je vanaf level 3 reputation bij alle facties ieder level engrams krijgt. Via de lootcave level je eigenlijk alleen maar je cryptarch. Ook bouw je op deze manier amper skills op die aardig goed van pas komen in bijvoorbeeld de Nightfalls en pvp. Via Nightfalls heb je een grote kans op legendary of exotic items. Ook complete je minder bounties dan je eigenlijk zou kunnen doen, waardoor je minder snel exotic bounties verkrijgt.
Ik ben bijna 29 hoor ik snap het idd ;). Maar dit is een goed antwoord voor de nieuwkomers. Mooie beknopte uitleg :)

Maarja, grinden is iets wat ik veel heb gedaan op MMO's dus ik kan gerust als ik tijd over heb dat ff doen. Muziekje of filmpje ernaast en knallen maar, hoef ik ook niet iets te volgen e.d. :)

Maar na de patch worden iig strikes weer interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ActualFantasy schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:00:
Possimple heeft zijn pc nooit aan de kant gezet en mag niet reageren op verschillen tussen PC en Console.

Hij speelt een console spel, met een muis en een toetsenbord.....Geen recht van spreken dus.

(ik wacht nog steeds op zijn antwoord op zijn eigen uitdaging...)
Heeft men nou niks beters te doen dan beetje te ''cat''-fighten op internet... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
Buizerd__NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:48:
Hoe krijg je Excotis Bounty? Wat moet je er eigenlijk voor doen?
Je kunt totaal random een exotic bounty krijgen wanneer je een andere bounty inleverd.
Er wordt gezegd dat meerdere tegelijk inleveren een grotere kans geeft op een exotic bounty, ik geloof hier niet zo in.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Arrahant schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:06:
[...]

Helemaal mee eens! Heb ook gebruik gemaakt van de exploit hoor, maar heb zelf geconstateerd dat ik gewoon moet genieten van de game, want ik vindt deze zo balanced dat wat je ook doet, de game je uiteindelijk beloont en je vanzelf (met enorm veel plezier) levelt (zowel in gear).

Je hoeft in deze game (nog) niet opzoek te gaan naar de perfecte strategie. Door gewoon ervaring op te doen door zelfstandig te ontdekken maakt het leuk én je gaat nog eens even hard als alle andere spelers.

Bungie heeft (zover ik het mee krijg in alle interviews en artikelen) écht het doel elke speler (experienced of noob) het gevoel te geven dat zij die Legend zijn. En dat er geen die-hards met veel tijd voor dedication dit gevoel voor de rest verpesten. En dat lukt hun imo (tot op heden) ontzettend goed!

Maar kan wel begrijpen dat "de die-hards" hier misschien af en toe ergens tegen aan lopen. Laten we hopen dat dit ook uitgebalanseerd wordt.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59

Martinspire

Awesomeness

Grinden (en dus herhalen van content) is simpelweg een manier om mensen bezig te laten houden, zonder daadwerkelijk nieuws te bieden. Dat kan in veel games prima omdat gear minder van belang is. Bij COD gaat het vooral om de statistiek dat je een level omhoog bent, maar dat is bijzaak om het gamen zelf.

Destiny is echter een game met veel PvE en dan verwacht je gewoon dat je wel bezig blijft. Een MMO heeft altijd veel meer content dan Destiny. Sure, je doet veelal hetzelfde in andere omgeving of ander punt in het verhaal, maar MMO's wekken nog de suggestie dat er tijd in is gestoken.

Bij Destiny heb ik de laatste missie binnen 4 dagen bereikt. Dat noem ik geen MMO. Zeker ook omdat het wel de facetten heeft van een MMO, namelijk: saaie omgeving. Domme NPC's. Afgebakende spawns.
Verder doet het verhaal er totaal niet toe (ook niet een beetje progressie ook niet) en krijg je totaal geen band met de personages.

Wat dat betreft heb ik me meer vermaakt met SWTOR. Sure, net zo herhalend, maar daar had je tenminste nog voor velen weken aan content vanaf launch.

Sure, de shooter mechanics zijn niet verkeerd, maar er zit gewoon totaal geen progressie in de game. Dat grinden na level 20 is ook gewoon bullshit. Er is gewoon niet meer content. Kunnen ze wel doen dat het vanaf lvl 20 pas begint, maar in feite stopt de game verder. Er komt geen nieuwe content. Hoewel je zelf qua armor en wapens vele punten omhoog gaat, worden je tegenstanders ook sterker en overweldigender. Je moet wel doorgaan met grinden, anders kun je die herhaalde missies niet eens meer doen. Level maakt veel uit voor wat je verder kunt doen en dat is gewoon jammer.
Zeker ook omdat de loot gewoon tegenvalt. Je moet hier heel snel doorgaan met dezelfde missies spelen, anders kun je het gewoon niet meer halen. Een MMO heeft doorgaans genoeg content om je geen zorgen te hoeven maken dat je de komende verhaalmissie niet kunt doen omdat je niet goede gear hebt.

Nee, qua MMO slaat het de plank mis en qua shooter ook. Dan kunnen de console-gamers wel wat anders gewend zijn: het is gewoon valide argumentatie. De game bied weinig meer dan herhalen tot je het zat bent. Al vanaf het eerste uur ben je dezelfde handelingen aan het doen als aan het eind (met hier en daar een ander knopje). De situaties waarin je beland zijn ook telkens hetzelfde. Of er staat een enemy waar je langs moet. Of er staat een objective die gehackt moet worden en pas klaar is nadat enemies verslagen zijn. Oja en er staan enemies tussen die punten in. Nou nou wat briljant. Het is geen explosieve rollercoaster met unieke missies. En het is geen MMO want daarvoor is niet genoeg content. Sterker, hoe meer ik speel, hoe liever ik SWTOR of STO wil gaan doen 8)7 (en niet omdat die gameplay beter is, maar omdat daar in ieder geval nog een doel in zit).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
[...]
Even je dinkle bot tevoorschijn toveren
[...]
Hahaha Dinklebot! Hilarisch. "So many Skanks in the Sexy Prime strike".

Ter zijde om me er toch ook even tegenaan te bemoeien: natuurlijk is het een oneerlijk voordeel om tegen mensen met een controller te spelen als je zelf met je muis kan mikken. Volgens mij zijn "het kan me geen reet schelen" of "waarom doet niet iedereen het" de enige standpunten die je enigzins kan volhouden, maar "het is niet oneerlijk"? Daarmee houd je alleen jezelf voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Duss de nieuwe Nightfall is Ceberus Vae III (Mars strike met die 3 shield-cabal leaders, dan de tank en dan de boss met de minigun binnen) met Arc weakness.... Dit is een van de weinige strikes die, voor zover ik kan vinden, niet of nauwelijks solo te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Toch vind ik wel dat over algemeen veel wordt gezeken.
Natuurlijk noem ik het zeiken omdat ik het niet eens ben of dat ik beetje moe begin te worden van het continu aanhalen van dezelfde punten wat eindigd in eindeloze discussies.

Als er zo veel aan een game is wat je niet bevalt, waarom starten die mensen het dan toch op? Spelen het nog steeds. Er zijn voldoende andere games inc. of al aanwezig om je mee te vermaken?

uiteraard is er dan teleurstelling maar alles over ''XP/loot/engrams/moeilijkheidsgraad/pvp-balance'' weten (we) ik in elk geval wel nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cerebriform schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:17:
[...]

Hahaha Dinklebot! Hilarisch. "So many Skanks in the Sexy Prime strike".
Lol _/-\o_
Noem mijn ghost al dinklebot sinds de beta, vooral hilarisch in de 'little light' cutscene toen ik met een vriend speelde.
"I'm a ghost actually"
"No, you're a dinklebot! Don't deny it!"

* character noemt hem little light *
"Don't do that"
"Okay, dinklebot it is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flink veel gezeik idd, vele hebben geen idee wat voor game ze spelen heb ik het idee. Als dit niet je "genre" is dan speel je toch wat anders? Als ik naar me mmo verleden kijk, dan is dit een prima overzichtelijke game die niet te diep gaat. Ik denk dat vele nog moeten wennen aan de game, en het niet kunnen plaatsen en daarom geïrriteerd raken omdat hun verwachtingen niet worden vervuld.
En het verhaal over content: er zal nooit genoeg content zijn voor iedereen, kwaliteit van content is veel belangrijker en grinden...tja.. mario was ook grinden op zijn manier. :p
Hou even vol en laat de game op je inwerken en wie weet vind je m toch awesome uiteindelijk. En zo niet, dan niet. :)
Oja, en dit soort games moeten rijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ceased2Be schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:41:
[...]

Je zou ook nog public events af kunnen struinen:
http://destinypublicevents.com/

Daar krijg je ook nog marks voor :)
Daar heb ik er al een paar van gedaan (paar kaar zo'n fallen walker en 2 keer die warsat verdedigen), alemaal Gold Tier gehaald, maar toch nog steeds geen marks, dat vond ik ook vreemd. Moet wel erbij zeggen dat ik nog geen level 20 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijskonijn schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:28:
[...]

Daar heb ik er al een paar van gedaan (paar kaar zo'n fallen walker en 2 keer die warsat verdedigen), alemaal Gold Tier gehaald, maar toch nog steeds geen marks, dat vond ik ook vreemd. Moet wel erbij zeggen dat ik nog geen level 20 ben.
Op level 18 unlock je de strike playlist en dan kan je marks halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ik denk dat ik met een muis en toetsenbord gelijk heel wat beter zal zijn in de game hehe. Alleen al hoe langzaam het draaien van de camera gaat op een controller; als je van achteren wordt aangevallen kun je beter ff wegrennen en verderop pas omdraaien, anders ben je al dood voordat je bent omgedraaid. In vergelijking met BF4 op m'n pc heb ik de draaisnelheid van een bejaarde in Destiny op de PS4.

Mijn punt is: ik geloof ook niet dat er sprake is van fair play als spelers met muis en toetsenbord deelnemen aan multiplayer op de consoles. Er is immers geen sprake van een level playing field; niet iedereen speelt binnen dezelfde set regels, wat op lange termijn in het nadeel van iedereen is.

Met multiplayer racegames weet je bijvoorbeeld van te voren dat je hoogstwaarschijnlijk keihard ingemaakt zult worden als je met een controller in plaats van een fatsoenlijk stuurtje speelt. En als je dat nog niet weet zul je daar gauw genoeg achterkomen als je aan de community vraagt waarom het maar niet lukt om competitieve tijden neer te zetten.
Wat hier gebeurt is hetzelfde als een racegame uitbrengen die op papier alleen controller support heeft, waarna iemand met een speciaal kastje er alsnog voor zorgt dat hij toch met een stuurtje kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik neem die hele sterke kritiek op spellen meestal met een flinke korrel zout. De mensen die het spel (in mijn ogen) helemaal afkraken vinden het blijkbaar nog steeds het beste spel dat er op dit moment te spelen is, want anders speelden ze dat betere spel wel. Naar mijn mening is Destiny niet perfect, dat is duidelijk, maar wel het beste wat je op dit moment kunt spelen (in het shooter genre).

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Ik vermaak me nog prima met de game maar ik begrijp de boosheid/teleurstelling in de community heel goed.

Bungie heeft sinds het begin een hoop beloofd waarvan maar een klein deel waar is gemaakt. Voor een MMO is er veel te weinig content en dan zou het de duurste game ooit gemaakt zijn, volgens mij zit het grootste deel van dat geld nog gewoon in kas voor de verdere ontwikkeling.

De huidige content is gewoon zo mager dat als ik de mogelijkheid had gehad mijn Digital Guardian te downgraden naar een standaard editie ik dat nu meteen zou doen. Ik zie in deze game namelijk het volgende falende MMO project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wanneer gaat de patch live? Kreeg net geen legend uit een legend enagram namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
De huidige content is toch helemaal niet mager? Die patrols op alle planeten zijn echt behoorlijk groot en er zijn al redelijk wat dungeons en crucible opties. Alleen de raid is wat aan de korte kant vind ik.

Het is juist erg tof dat je de volledige wereld in kan als lvl 20 en relevante dingen kunt doen. Als je dit vergelijkt met het deel van de wereld dat voor een lvl 90 WoW speler relevant is dan is Destiny misschien nog wel groter. Misschien een kromme vergelijking, maar ik krijg het gevoel dat de mensen die veel klagen nog niet de tijd genomen hebben om in de patrols te grinden en exploren. Als je daar geen zin in hebt dan speel je de verkeerde game imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
MonkeySandwich schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:37:
Ik vermaak me nog prima met de game maar ik begrijp de boosheid/teleurstelling in de community heel goed.

Bungie heeft sinds het begin een hoop beloofd waarvan maar een klein deel waar is gemaakt. Voor een MMO is er veel te weinig content en dan zou het de duurste game ooit gemaakt zijn, volgens mij zit het grootste deel van dat geld nog gewoon in kas voor de verdere ontwikkeling.

De huidige content is gewoon zo mager dat als ik de mogelijkheid had gehad mijn Digital Guardian te downgraden naar een standaard editie ik dat nu meteen zou doen. Ik zie in deze game namelijk het volgende falende MMO project.
duurste game ooit dat hebben ze nooit beweerd dat budget van 500 mil is voor de 10 jaar
ze waren al ik geloof 6 jaar bezig met Destiny dus we hebben nog 4 jaar te gaan

kwa MMO ze hebben verteld dat dit geen echte MMO is.
je heb ook geen maandelijkse abbo en ook nog geen ingame micro transacties
dus je heb nu een spel gekocht waar je waarschijnlijk al best wel heel wat uurtjes in heb zitten misschien wel meer dan andere games in de zelfde prijs klasse

nu komt er binnen kort de DLC's die hoef je niet te kopen en waarschijnlijk komt er ook nog wel content naast een DLC uit zoals patches die het en en ander veranderen en toevoegen.
geef het gewoon wat tijd het is een nieuwe IP ze moeten er nog een beetje ingroeien
ik hoop wel dat ze niet te veel gestuurd worden door Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Met welk shooter kan ik dit spel vergelijken? BF4? CoD of toch meer Borderlands 2? Zit te denken om hem deze week te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:57:
Met welk shooter kan ik dit spel vergelijken? BF4? CoD of toch meer Borderlands 2? Zit te denken om hem deze week te halen.
Borderlands 2/Halo imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:57:
Borderlands/Mass Effect/Halo

Alles behalve COD/BF4 :)

Hoewel CoD met advanced warfare ook beetje plank mis gaat slaan ben ik bang. Call of Duty: Crisis Warfare had het moeten heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Qua multiplayer ( PvP) is het inderdaad erg te vergelijken met Halo.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Blijkbaar is er nu ook een bungiemedewerker anoniem uit de school geklapt over al het geklaag in de community.

http://www.bungie.net/en/Forum/Post/70895980/0/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Terryb47 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:09:
[...]

groen bestaat niet?

gewoon kijken naar de kleur van hun shield. laatst had ik tijdens een strike de "eindbaas" met 3 psions, 3 verschillende kleuren. echt super irritant: het duurde even voordat m'n medespelers dat door hadden volgens mij... 8)7 ik heb daarom altijd 3 soorten rocketlaunchers en een combinatie van sniper/shotguns mee.
Een nadere tip: als je de juiste elemental damage doet, zijn de damage cijfers in de kleur van het element. En een stuk hoger (normaal 100, elemental damage 400).

Die psion flayers zijn idd irritant als je speelt met randoms die niet weten hoe of wat. Als mensen wel weten wat ze doen, ben je in 15 minuten klaar... :+
Pagina: 1 ... 70 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2