Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
3 October komt minecraft uit voor ps4, dus dan vermaak ik mij prima met dat spel :)
op pc al meer dan 300 uren gespeeld!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Audione0 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:35:
[...]

Ja indd erg jammer dit! Volgens bungie zou dit nog zon revolutionair spel zijn/worden, had men gezegd in dat marketing geblaat filmpje een paar jaar geleden.

Ik ben iig diep teleurgesteld, en had er hele andere ideeën bij toen ik dit spel aanschafte. Ik koop zon spel als dit niet om alleen maar om te farmen voor betere spulletjes, daar is het te duur voor. Nu weet ik eigenlijk weer waarom ik meestal eerst de reviews bekeek, alvorens ik een spel kocht, echt jammer.
jup, de endgame van dit spel is ronduit teleurstellend :'( :X
ben nu lvl 26 warlock en het enige wat ik gedaan heb sinds lvl 20 is de resterende story missies spelen (die totaal niet boeiend zijn omdat het verhaal zo karig is). en gear farmen via bounties en strikes die er van beiden zo'n 6 zijn. lekker repetitief allemaal |:( |:(

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik ben het grotendeels wel eens met de kritieken van veel mensen, maar toch denk ik dat een groot deel van die mensen vantevoren niet goed heeft nagedacht over het genre van de game. Het is overduidelijk een rpg, en een rpg is hoe dan ook altijd farmen. In pokemon kun je ook met je starter als enige doorgaan en in 2 dagen tijd de elite 4 verslaan.... tja dan heb je de game ook ''uit''.

In Destiny is het (voor mijzelf als actief RPG speler) tof dat ik mn grimoire kan uitbouwen, specifieke items kan farmen met increase reload speed/carry extra ammo voor de wapens die ik gebruik, mijn items kan upgraden en gewoon in alle patrols wat kan aankutten. Het is heel erg goed gedaan dat je op iedere planeet level 20+ loot krijgt als je dat level bent, en als je 1-2 uur op bijvoorbeeld de maan kistjes gaat farmen en ondertussen zowel patrol missies als random events doet dan is het toch behoorlijk belonend.

De korte en onduidelijke storyline is niet goed te praten, maar dat is voor mij niet de rode draad van Destiny en kan dmv expansions nog verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
ik moet nog de weekly nightfall strike doen van afgelopen week
en als het kan de weekly heroic strike op very hard op normaal al gedaan
ik ben zelf level 27 iemand zin om mij vanavond te helpen zo vanaf 20:00 a 20:30 misschien eerder ?

PSN FreakGIB

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:28:
...
Al met al heeft de lootcave toch een hoop kapot gemaakt, zonder die cave waren de meeste mensen nu niet full legendary en heeft et meer zin om patrols en strikes te doen.
...
Hmm dit is niet helemaal waar. Ik heb niet gebruik gemaakt van de lootcave en ik ben nu ook vol legendary/exotic (moet alleen nog een paar wapens fixen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 18:56
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:42:
Ik ben het grotendeels wel eens met de kritieken van veel mensen, maar toch denk ik dat een groot deel van die mensen vantevoren niet goed heeft nagedacht over het genre van de game. Het is overduidelijk een rpg, en een rpg is hoe dan ook altijd farmen. In pokemon kun je ook met je starter als enige doorgaan en in 2 dagen tijd de elite 4 verslaan.... tja dan heb je de game ook ''uit''.

In Destiny is het (voor mijzelf als actief RPG speler) tof dat ik mn grimoire kan uitbouwen, specifieke items kan farmen met increase reload speed/carry extra ammo voor de wapens die ik gebruik, mijn items kan upgraden en gewoon in alle patrols wat kan aankutten. Het is heel erg goed gedaan dat je op iedere planeet level 20+ loot krijgt als je dat level bent, en als je 1-2 uur op bijvoorbeeld de maan kistjes gaat farmen en ondertussen zowel patrol missies als random events doet dan is het toch behoorlijk belonend.

De korte en onduidelijke storyline is niet goed te praten, maar dat is voor mij niet de rode draad van Destiny en kan dmv expansions nog verbeterd worden.
Als dit een RPG moet voorstellen dan is het ongeveer de slechtste rpg sinds een lange tijd, aangezien een rpg meestal bouwt op een goed verhaal naast goede gameplay. Destiny heeft geen goed verhaal.

Sure, grimoire is best grappig... ALS het ingame had gezeten! ja, de gameplay is goed, het spel speelt heerlijk. Maar het is zo ontzettend jammer dat er nu voor enorm veel mensen geen reet meer te beleven is. ik heb alle content gezien. Binnen 3 weken. Ik kan me er niet meer toe zetten het spel op te starten, omdat ik gewoon niet meer wil farmen voor die laatste 2 lvls, omdat het atm helemaal geen nut heeft.

Bij RPG's denk ik aan fall-out, mass-effect en ja je kan Pokémon als voorbeeld nemen, maar in 2 dagen elite 4 verslaan is alsnog langere story content dan Destiny en dan moet je nog al die honderden beestes verzamelen en trainen om battles te doen. In mijn ogen veel meer content dan er in Destiny zit atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net alle bounties gedaan in 2 uurtjes, spawnen ze opnieuw. Is dat altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:51:
Hmm, net alle bounties gedaan in 2 uurtjes, spawnen ze opnieuw. Is dat altijd zo?
Had ik gister ook, precies dezelfde bounties waren er weer toen ik ze net ingeleverd had >< wel handig voor de XP hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:43:
[...]

Hmm dit is niet helemaal waar. Ik heb niet gebruik gemaakt van de lootcave en ik ben nu ook vol legendary/exotic (moet alleen nog een paar wapens fixen).
jij niet, maar ik denk 80% van de anderen wel. Dezelfde gasten die klagen dat Queens Wrath nutteloos is omdat ze reeds al betere gear hebben en dan klagen dat ze geen shards krijgen. Als de lootcave niet had bestaan, dan was de timing van de Queens Wrath prima geweest. Kan toch niet zo zijn dat je na een week (of twee) al helemaal klaar bent met de game?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Terryb47 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:52:
[...]

jij niet, maar ik denk 80% van de anderen wel. Dezelfde gasten die klagen dat Queens Wrath nutteloos is omdat ze reeds al betere gear hebben en dan klagen dat ze geen shards krijgen. Als de lootcave niet had bestaan, dan was de timing van de Queens Wrath prima geweest. Kan toch niet zo zijn dat je na een week (of twee) al helemaal klaar bent met de game?
Niet bij de lootcave gestaan, en ook ik vind die queen missies nutteloos. Ik heb wel geluk gehad met loot I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

Onzin, het verkijgen van legendaries is ook kinderlijk eenvoudig via bijvoorbeeld Vangard marks (Public events geven 20+ marks per uur op Earth). Voor 195 marks koop je 3 legendaries. Vervolgens koop je 1 exotic voor 13 strange coins (Xur) en ben je volledig gegeared voor raids enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ik vind die queens missies niet nutteloos, maar er had wel wat meer variatie met de loot mogen zijn. Nu krijg je steeds dezelfde zooi, dan had ik liever gezien dat je misschien wat minder zeldzame components kreeg dan shards. Nu krijg je gewoon het zelfde als een rare item ervoor.

Leuk een stapel chests en helmets, maar wat moet ik er mee? Sniper maar 1x gekregen en voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 15:08
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:57:
Ik vind die queens missies niet nutteloos, maar er had wel wat meer variatie met de loot mogen zijn. Nu krijg je steeds dezelfde zooi, dan had ik liever gezien dat je misschien wat minder zeldzame components kreeg dan shards. Nu krijg je gewoon het zelfde als een rare item ervoor.

Leuk een stapel chests en helmets, maar wat moet ik er mee? Sniper maar 1x gekregen en voor de rest niets.
Haha same here. Ik krijg ook alleen maar een helm of een chest. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

op lvl 29, wordt het al gauw saai, zin in de bounties heb ik niet, alleen nog voor de XP voor de surus regime.
Daarna tjah, 1x in de week rondje nightfall en Vault of Glass voor de raid gear.

En dagelijks de daily HC doen voor de shards. buiten dat totaal niets te doen, ik vind die weekly timer een beetje zonde eigenlijk...

En van mij mag er ook gewoon overal matchmaking bij zitten, iemand toevoegen op psn duurt eeuwen, zelfde geld voor berichtjes sturen, duurt een maat en mij af en toe wel 2 uur om een 6 man strike op te zetten, te bizar voor woorden.... Zo moeilijk is die VoG nu ook weer niet, deze week 2x gecleared met vreemden, geen enkel probleem.. (hard is iets moeilijker natuurlijk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:00
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:42:

Ik ben juist absoluut geen RPG speler, duurt mij altijd te lang + vaak oninteressante werelden (Fantasy achtig). Alleen Fallout heeft mij kunnen bekoren (3 & NV) puur omdat het een verhaal heeft en meer een ontdekkingsreis is dan een grindfest. En een storyline hoort niet verbetert te moeten worden, die hoort gewoon solid te zijn en DLC is er dan puur te uitbreiding ervan.

Maar ik heb het al eerder gezegd, ik heb me er voor de release niet echt in verdiept en had gehoopt op een toffe sci-fi fps/rpg met een uitgebreid verhaal. Wat het eigenlijk is is een soort CoD in een andere setting met wat character building erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Blijkbaar kan het wel, ik ben er nu ook bijna klaar mee hoor.. Ik ben bijna klaar met de raid en daarna ga ik denk ik destiny verkopen, nu kan het nog voor een redelijk bedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik krijg het idee als of ze het spel willen balancen voor mensen met veel en weinig tijd. Het resultaat is dat het eigenlijk in een gat er tussen in valt.

Mensen met veel tijd grinden alles bij elkaar en de mensen met weinig tijd kijgen eigenlijk nog bijna niets.

Ik denk dat ik zit nu op 25, en ik zou graag de raid proberen. Maar zonder legendary primary denk ik niet dat ik het ga redden. Ook heb ik nog nog 2 stuks rare gear.
Nog niet genoeg marks voor een wapen, en had ook niet genoeg coins voor de rifle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:02:
Ik krijg het idee als of ze het spel willen balancen voor mensen met veel en weinig tijd. Het resultaat is dat het eigenlijk in een gat er tussen in valt.

Mensen met veel tijd grinden alles bij elkaar en de mensen met weinig tijd kijgen eigenlijk nog bijna niets.

Ik denk dat ik zit nu op 25, en ik zou graag de raid proberen. Maar zonder legendary primary denk ik niet dat ik het ga redden. Ook heb ik nog nog 2 stuks rare gear.
Nog niet genoeg marks voor een wapen, en had ook niet genoeg coins voor de rifle...
Deed mijn eerste normal clears met een blauw wapen, geen probleem als je 26+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Dat je al klaar bent, ligt natuurlijk aan het spel. De hoeveelheid content is wel erg laag en de doelen vind ik maar ontastbaar.
Ik ben nu lvl. 27 en grind alleen maar voor m'n light level.
Gelukkig ben ik nu in range om de raid te gaan doen en die schijnt echt wel heel tof te zijn. Alleen vind ik t weer lastig dat je een compleet team met mic moet hebben om het te doen. De raid met randoms schijnt vrij lastig te zijn.

Mocht iemand ook aan de raid willen beginnen en in mijn range zitten, add me op PSN. Nick is gelijk aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
SqueakyClean schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:04:
[...]

Gelukkig ben ik nu in range om de raid te gaan doen en die schijnt echt wel heel tof te zijn. Alleen vind ik t weer lastig dat je een compleet team met mic moet hebben om het te doen. De raid met randoms schijnt vrij lastig te zijn.
Je hoeft geen mic te hebben, het is handig maar ik heb menig clears gedaan zonder mic.
Gewoon destinylfg.com gebruiken om een group te vinden. Ik doe niet anders dan puggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:01:
[...]

Blijkbaar kan het wel, ik ben er nu ook bijna klaar mee hoor.. Ik ben bijna klaar met de raid en daarna ga ik denk ik destiny verkopen, nu kan het nog voor een redelijk bedrag ;)
Niks mis mee, lekker doen.

Iedereen die niet van destiny houdt, ga diablo 3 eens spelen en hem dan na de eindbaas 'verkopen'. Heb je het hele spel gespeeld man!

/sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:06:
[...]

Je hoeft geen mic te hebben, het is handig maar ik heb menig clears gedaan zonder mic.
Gewoon destinylfg.com gebruiken om een group te vinden. Ik doe niet anders dan puggen.
Menig = 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:07:
[...]

Niks mis mee, lekker doen.

Iedereen die niet van destiny houdt, ga diablo 3 eens spelen en hem dan na de eindbaas 'verkopen'. Heb je het hele spel gespeeld man!

/sarcasm
Sorry hoor, maar probeer je hiermee te zeggen dat ik het hele spel nog niet uitgespeeld heb? Als ik nog iets gemist heb, zeg het dan maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:13:
[...]

Sorry hoor, maar probeer je hiermee te zeggen dat ik het hele spel nog niet uitgespeeld heb? Als ik nog iets gemist heb, zeg het dan maar :9
VoG op Hard modes ? of nightfall al gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Wat je vindt van Destiny, hangt van een paar dingen af:

1. Als je volledig in de hype getrapt was, valt het spel op bijna alle vlakken enorm tegen: Veel minder verhaal, minder vernieuwing en minder afwisseling dan waar op werd gezinspeeld door Bungie / Activision. Maar door de wol geverfde gamers wisten natuurlijk al beter dan helemaal mee te gaan in de gloriezang van de ontwikkelaar. Wie het spel op zichzelf beoordeelt zal Destiny over het algemeen meer waarderen dan wie de hype meer meerekent.

2. Het spel blijkt een grindfest te zijn. Hou je van games als Diablo en Borderlands (oftewel van spelen met loot als zowat het enige doel), dan is dat niet zo'n probleem. Fans van grinden vinden het super om een karakter te voorzien van steeds iets betere uitrusting, over enkele honderden uren. De één ziet dat als volwaardige gameplay, de ander niet. Speel je games voor het ontdekken en beleven van een wereld / verhaal (zoals in Mass Effect of Fallout), dan schiet Destiny ernstig tekort. Ik verwijt het Bungie en Activision wel dat ze niet duidelijker zijn geweest over de aard en de omvang van dit spel.

Ik ben zelf ook van plan het spel weer te verkopen als ik alle story missions heb gedaan, een handvol strikes en wellicht een poging tot raiden (ben niet zo'n PvPer). Er staan trouwens al honderden exemplaren op Marktplaats, met vaak als reden "het spel viel me tegen" of "niet mijn soort game". Blijkbaar zijn velen door de hype overgehaald er ergens ingedoken zonder precies te weten wat het was. Dat is wel sprekend voor de reacties die ik o.a. hier ook lees.

De DLC gaan vast wel iets meer van het verhaal uit de doeken doen, maar het zal voornamelijk wederom neerkomen op random loot en hopen op iets betere stats. Voor mij is dat als een hamsterwieltje; ik zoek naar meer beleving. Het is zonde, want de productiewaarden en de basisgameplay van Destiny zijn absoluut van de bovenste plank. Sommige omgevingen brengen herinneringen aan de beste sci-fi-films en -games naar boven, versterkt door de prachtige belichting en muziek. Misschien zijn het ook juist die enorm hoge productiewaarden waardoor er te weinig tijd en budget overbleef voor meer content / verhaal. Eeuwig zonde.

Een toekomstig vervolg (Destiny 2) zou een hoop kunnen doen om mij over de streep te halen en deze franchise interessant te maken voor wie niet veel heeft met grinden. Voor nu blijft het voor mij een heel aardige game voor 20-60 uurtjes, maar niet meer dan dat. Het spel is daarmee alsnog z'n geld waard, maar behaalt lang niet z'n volledig potentieel. 7/10

[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 29-09-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
GSlayer schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:19:
[...]

VoG op Hard modes ? of nightfall al gedaan ?
Als dat het is wat ik nog gemist heb.... Naja...
Nightfall heb ik al gedaan, moet alleen dan nog de VoG op hard doen... Maarja, dat is ook geen nieuw iets, gewoon iets wat ik al gedaan heb, maar dan moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Ja dan zit je net zoals bij mij, te wachten op DLC of iig iets anders om te doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
is de DLC gratis trouwens? zo ja dan speel ik het spel nog redelijk veel, zo nee dan stop ik met de game.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Waarschijnlijk niet.

P.S. Nog steeds wil ik graag vandaag voor de reset de weekly heroic doen. Als je deze vandaag nog wil doen, voeg me dan toe (xbox one): EnjoyableTrash (level 26 warlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:29:
is de DLC gratis trouwens? zo ja dan speel ik het spel nog redelijk veel, zo nee dan stop ik met de game.
De DLC is 35 euro voor de eerste 2 packs als het goed is, die daarna komen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:29:
Nope, gaat geld kosten. Season pass voor de 1e 2 DLC packs is geloof ik 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zonder loot doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Ik deed het zodat ik meer ervaren raak met VoG, dit omdat deze ervaring mij misschien kan helpen met VoG op Hard mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
- Raid is leuk
- Mensen testen
- Raid op alt
- Meerdere functies doen
- Mensen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:37:
[...]

- Raid is leuk
- Mensen testen
- Raid op alt
- Meerdere functies doen
- Mensen helpen
Nu ben ik benieuwd naar je playtime :P
Zal door dit soort dingen wel komen dat mensen bored raken, heb 1 char en nu alles gedaan (excl vog hm), maar ga zeker nog ff vanuit een hunter/ warlock hetzelfde doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja ik wil ook minstens nog een keer een warlock spelen ipv hunter. Ben bij mijn hunter nu de 2e subclass aan het halen. Komt er trouwens nog een 3e? Tenminste ik zie volgens mij 3 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:43:
Ja ik wil ook minstens nog een keer een warlock spelen ipv hunter. Ben bij mijn hunter nu de 2e subclass aan het halen. Komt er trouwens nog een 3e? Tenminste ik zie volgens mij 3 slots.
Zal ook wel met de DLC komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grind fest is geen probleem imo, ik vindt het lekker op zn tijd. Uiteindelijk kun je alles grinden noemen in een game, het gaat er om of dat het jasje aantrekkelijk is. Er zijn nog zo veel dingen niet bekend van de game, wat meer openheid vanuit Bungie zou niet verkeerd zijn. Leuk dat ze vertellen welke wapens gebuffed/generfed worden met een patch maar dingen die echt boeiend zijn hoor je niet. Zo vraag ik me af hoe ze verder gaan met gear; is alle gear bagger nadat de eerste expansion uitkomt dit jaar waardoor je dus na 2/3 maanden alweer opnieuw begint?
De balans van hoe lang het duurt dat je gegeared bent en hoe lang je er tenslotte mee loopt is van groot belang imo. Na het vele gemekker van mensen dat het gearen te langzaam gaat kan er wel voor gaan zorgen dat we een game krijgen die te geraffineerd gaat worden met nieuwe lading gear die mekaar snel opvolgt ("nu nog hogere light level") Ik zit iig niet te wachten op een nieuwe vendor met een nieuwe rep faction iedere maand bijvoorbeeld.
Hoop echt dat de game niet te geraffineerd/kunstmatig word.
Ik geniet wel nog steeds van de game btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Leon Zwiers schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:34:
[...]

Nope, gaat geld kosten. Season pass voor de 1e 2 DLC packs is geloof ik 30 euro
Belachelijk eigenlijk, heb je al €60,- betaald voor een halve game en dan kun na alle DLC waarschijnlijk nog een zelfde bedrag gaan betalen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Onder welke steen kom jij vandaan. Dit is al een paar jaar zo.

We hebben massaal gebukt, dus er is geen reden om het niet te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door LOTG op 29-09-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:48:

Helaas wel, kijk maar naar Fifa voor de PSvita. 40-60 euro is heel normaal voor een roster update.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:43:
komt vast wel met DLC waarbij je +20 euro moet dokken 8)7
Ik ben iig de verkeerde persoon betreft DLC, ik heb in mijn hele game-periode vanaf 1992 pas 1x DLC gekocht en dat was met Dungeon Defenders (en dan ook nog tijdens steamsale :X )

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:48:
Onder welke steen kom jij vandaan. Dit is al een paar jaar zo.

Ik weiger gewoon om DLC te kopen, klantonvriendelijk verdienmodel wat vaak verkeerd wordt gebruikt. Zeker in het geval van Destiny waar de reclame ervoor al bij de release in het doosje zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTVDKTW schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:59:
[...]

Ik weiger gewoon om DLC te kopen, klantonvriendelijk verdienmodel wat vaak verkeerd wordt gebruikt. Zeker in het geval van Destiny waar de reclame ervoor al bij de release in het doosje zit..
Meh, games zijn amper duurder geworden. Inflatie gezien de laatste 5 jaar? Ik begrijp het wel en vind het wel prima. €200 voor iets wat ik 400 speel vind ik een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

kijk jij snapt het, 100% met je eens :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Ik ben het compleet met je eens, het zou gewoon compleet geboycot moeten worden, maar dit zal helaas niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ik ben het met possimpible eens.. Je hebt ook spellen waar je 15 uur over doet om het uit te spelen en €60,- neerlegt. Ik denk dat de gemiddelde speler hier al meer als 15 uur kwijt is.. Voor mij mag het dan weer meer kosten als ik ook weer langer kan spelen. Ik snap het verdienmodel wel..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here.
DLC kan bij mij zelfs averechts werken. Op het moment heb ik het helemaal naar me zin in Destiny maar het is nog steeds de vraag welke kant de makers nou op willen met de game. DLC kan er voor zorgen dat ik juist stop met het spel op het moment dat de DLC me niet overtuigd. (nieuwe gear/strikes/raid en wat story missions..yay...) Indien Destiny niet overtuigend blijft op het moment dat de DLC uitkomt, is het over en uit voor mij. Als je het lef hebt om met betaalde DLC te komen na 2/3 maanden, dan mogen ze verdomd hun best doen om me te overtuigen! Het grote nadeel van dit model is de versplintering tussen de spelers, kunnen ze beter zeggen dat de game gewoon een soort van abo krijg waarbij je iig weet dat iedereen die speelt excact dezelfde game speelt. Maar ik begrijp ook dat een abo vreemd is voor een game die in de praktijk amper mmo te noemen is.
Wat wil Bungie nou? :p

@possimible :
Niets mis met DLC possimible, de uitvoering is het geen waar we het hier over hebben. :) Alles prima vinden en gewoon in mee gaan is niet zo moeilijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kopen zeker ook bios kaartjes om vervolgens 2 uur honger en dorst te hebben?
Zie soms mensen die shit mee van huis nemen, das nog erger :P
DLC hoort er gewoon bij, deal with it :)
Risico op alles van te voren maken en een flop hebben + vele miljoenen verliezen is te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:10:
Jullie kopen zeker ook bios kaartjes om vervolgens 2 uur honger en dorst te hebben?
Risico op alles van te voren maken en een flop hebben + vele miljoenen verliezen is te groot.
"DLC hoort er gewoon bij".... Nou sorry hoor, maar ik kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden gewoon updates werden uitgebracht waarbij heel veel content GRATIS werd toegevoegd. Tegenwoordig betaal je 20 euro voor 4 extra maps...
BTW bij de bios neem ik altijd shit van thuis mee ;) Ik ben toch niet gekke gerrit die potjandikkie 8 euro gaat betalen voor een bakje popcorn en wat drinken?!
Zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja het is natuurlijk ook zo dat de kosten voor ontwikkeling veel hoger liggen dan 10 jaar geleden. Dit terwijl de prijs eigenlijk niet zo heel veel is gestegen van het spel zelf. De DLC is daar dan weer een gevolg van.

Ten tijde van de N64 koste een spel ook tussen de 130-160 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ja idd ik neem ook altijd eigen eten mee en drinken als ik naar bioscoop ga, ik ben niet helemaal gek om overpriced dingen te kopen 8)7 beetje popcorn en cola, huppa 8 euro :X

DLC is standaard geworden omdat er velen zijn die het wel aanschaffen, vooral bij amerikanen is DLC de gewoonste zaak van de wereld

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:13:
Ja het is natuurlijk ook zo dat de kosten voor ontwikkeling veel hoger liggen dan 10 jaar geleden. Dit terwijl de prijs eigenlijk niet zo heel veel is gestegen van het spel zelf. De DLC is daar dan weer een gevolg van.

Ten tijde van de N64 koste een spel ook tussen de 130-160 gulden.
130 gulden is +-60 euro, dus dat klopt wel. Bungie kreeg trouwens 500 miljoen, maar dat was dan wel voor alle destiny delen.
Die 500 miljoen hadden ze er al snel uit met het eerste deel, dus de rest wat ze verdienen is pure winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Liever DLC dan een spel uitspelen en 4 jaar moeten wachten op een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:16:
Ik heb liever een volwaardig spel + vervolg, dan een kleine toevoeging (DLC), tegen een enorm bedrag, op een incompleet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC zijn mensen het dus over oneens. Prima ieder zijn ding! Zal wel komen door andere achtergrond, ik gok dat met name (oud)wow spelers dlc prima vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:19:
[...]

Ik heb liever een volwaardig spel + vervolg, dan een kleine toevoeging (DLC), tegen een enorm bedrag, op een incompleet spel.
Hoezo incompleet?
Dit spel houdt me al 10x langer bezig dan welk spel ook op de PS4 tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:21:
[...]

Hoezo incompleet?
PS4 hier al een jaar aan t stofhappen. Heb elk spel erop, meeste nieteens gespeeld. Destiny = ps4 aan ipv pc :P

Dus dikke +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:21:
[...]

Hoezo incompleet?
Ik weet niet of jij en ik het hier over hetzelfde spel hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:23:
[...]

Ik weet niet of jij en ik het hier over hetzelfde spel hebben 8)7
Ieder speelt dit soort spellen op hun eigen manier weg ;)
Dat de een na 20 uur level 26 is en herhaling niet kan handelen.

De harde kern vanuit mmo's vind dit zo ver een lachertje qua gear. Van mij had alles nog wel 4x zo langzaam gemogen. (zonder gein)

Ik vind dat je veel te snel legendary's kon krijgen/kopen. Dan is dat dus ook niet zo heel erg ''legendary'' ?
En je exotics koop je doodleuk elke week. Daarom dat iedereen nu OP autorifle heeft. Nou.. moeilijjjjkk

Nee ik heb ook veel verbeteringen te melden maar over algemeen is dit best simpel spel hoor om te levellen en gear te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door FlyLight3r op 29-09-2014 14:32 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik heb nu al bijna 60 uur gespeeld, VoG nog niet binnen geweest en de nightfall ook nog niet gehaald.
Ik vermaak me op het moment met mijn exotic bounties halen (had er gister 3 tegelijk actief :p).
Hiervoor moest ik PvP spelen en dat bevalt me wel en dat zal ik waarschijnlijk ook meer gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
Iemand die me kan heplen met Thorn exotic bounty. Het is de bedoeling dat we de summoning pits op level 26 epic doen, hierin spawnt bij de eindbaas een wizard genaamd Xyor the unwed, deze moet ik verslaan om het exotic wapen vrij te spelen.
Deze missie valt niet te onder schatten heb hem onderhand al een uur of 6-7 geprobeerd zonder succes.

Hier een filmpje : YouTube: Destiny, Thorn Bounty: Two Man Xyor the Unwed Enmity Gameplay

Mijn PSN: DoubleDutchh

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Kromme vergelijking, logische vergelijking zou zijn: Je koopt een kaartje voor de bios, gaat de film kijken en halverwege komt wordt de film stilgezet met de mededeling dat je eerst nog €5,- moet betalen om de rest van de film te kunnen kijken.
Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:16:
Als het originele spel daar niet voor lijdt vind ik het ook geen probleem, kijk even naar Fallout 3 bijvoorbeeld. Een enorme speelwereld en een compleet verhaal, het spel blijkt een succes en na verloop van tijd verzinnen ze er nieuwe chapters bij om de spelervaring te verlengen. Daar gaat het dus in eerste instantie om het spel, daarna nog wat extra's voor de fans om het verhaal nog wat uitgebreider te maken. Destiny is in de basis gewoon een proloog die vervolgens opgebouwd wordt met DLC, dus een onvolledig spel waarbij je meer moet gaan betalen om de hele ervaring eruit te krijgen.
Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:08:
Ik ben het met possimpible eens.. Je hebt ook spellen waar je 15 uur over doet om het uit te spelen en €60,- neerlegt. Ik denk dat de gemiddelde speler hier al meer als 15 uur kwijt is.. Voor mij mag het dan weer meer kosten als ik ook weer langer kan spelen. Ik snap het verdienmodel wel..
Ik betaal liever €60,- voor een compleet verhaal die me in 15 uur helemaal meesleept in het verhaal, sterker nog, de meeste games die ik heb zijn op die manier (Uncharted, God Of War, inFamous, LA Noire etc.). Liever 15 uur een compleet en goed verhaal dan 4/6 uur slappe en slechte story en 100+ uur repetitief grinden. Of om Fallout er nog maar eens bij te halen, hier ben je ook makkelijk 100+ uur mee bezig, het verschil is alleen dat je daar altijd bezig bent met nieuwe plekken te ontdekken en verhaalkeuzes maakt. Eigenlijk is dit gewoon een verkapte Call Of Duty, waardeloos verhaal om je een beetje te trainen en gearen voor de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouwehandje schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:35:
Iemand die me kan heplen met Thorn exotic bounty. Het is de bedoeling dat we de summoning pits op level 26 epic doen, hierin spawnt bij de eindbaas een wizard genaamd Xyor the unwed, deze moet ik verslaan om het exotic wapen vrij te spelen.
Deze missie valt niet te onder schatten heb hem onderhand al een uur of 6-7 geprobeerd zonder succes.

Hier een filmpje : YouTube: Destiny, Thorn Bounty: Two Man Xyor the Unwed Enmity Gameplay

Mijn PSN: DoubleDutchh
Welk lvl ben je? Als er 2 28+ zijn doe ik wel mee (29 titan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
De nightfall van deze week heb ik gister met het grootste gemak solo gehaald (level 28 sunsinger Warlock). Ik moet toegeven dat 95% van alle kills gemaakt zijn met Ice Breaker (dit wapen is echt insane) en de andere 5% met mn solar granaten, maar zolang je solar wapens hebt en een trucje bij de laatste boss uitvoerd is het goed te doen.

3 opties om de laatste boss makkelijk te doen (dit is dus de Nexus strike)

- Bovenop blijven staan en af en toe de minotaur killen die achter je spawnt
- Naar beneden springen en als je land recht achter je kijken, daar is een enorme rots waar je achter kunt staan. Vijanden en boss kunnen er niet komen en zolang je voorzichtig bent kun je om het hoekje de boss raken (hij raakt jou dan ook).
- Ipv naar beneden springen recht vooruit vliegen naar de circels in het midden, hier kun je op staan en daar raakt de boss je ook niet.

Vergeet niet dat je alle minotaurs beneden moet killen voordat de boss spawnt, ik raad een solar sniper aan voor dit alles. Ikzelf heb optie 2 gebruikt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:41:
De nightfall van deze week heb ik gister met het grootste gemak solo gehaald (level 28 sunsinger Warlock). Ik moet toegeven dat 95% van alle kills gemaakt zijn met Ice Breaker (dit wapen is echt insane) en de andere 5% met mn solar granaten, maar zolang je solar wapens hebt en een trucje bij de laatste boss uitvoerd is het goed te doen.

3 opties om de laatste boss makkelijk te doen (dit is dus de Nexus strike)

- Bovenop blijven staan en af en toe de minotaur killen die achter je spawnt
- Naar beneden springen en als je land recht achter je kijken, daar is een enorme rots waar je achter kunt staan. Vijanden en boss kunnen er niet komen en zolang je voorzichtig bent kun je om het hoekje de boss raken (hij raakt jou dan ook).
- Ipv naar beneden springen recht vooruit vliegen naar de circels in het midden, hier kun je op staan en daar raakt de boss je ook niet.

Vergeet niet dat je alle minotaurs beneden moet killen voordat de boss spawnt, ik raad een solar sniper aan voor dit alles. Ikzelf heb optie 2 gebruikt btw.
Ik zei tegen mijn team: pak je solar rocket launchers en/of fusion rifles.
Boss was dood in 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:37:
[...]

Welk lvl ben je? Als er 2 28+ zijn doe ik wel mee (29 titan)
Ik ben zelf een level 25 sunsinger. Als jij meedoet kunnen we nog een 26+ titan of hunter gebruiken.
Ik ben rond half 5 online op destiny.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:43:
[...]

Ik zei tegen mijn team: pak je solar rocket launchers en/of fusion rifles.
Boss was dood in 10 seconden.
90% die weekly doet checkt weakness niet, faalt hard en gaat erna op reddit janken. Hilarisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tjah, de ene vindt DLC wel extra geld waard, de andere niet. Ieder zijn ding...

Een vraagje mbt exotic bounties.. Ik heb er nooit een gehad, maar ik ben wel redelijk veel met bounties bezig... Voornamelijk PvP bounties.. Ik zie hier mensen die er 2/3 tegenlijk ( ?) hebben.. Hoe triggeren jullie dit? Of is dit weer puur geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Puur geluk, ik kreeg een exotic bounty na slechts 10 gewone bounties nadat ik een eerdere exotic had afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

Convoy

g44p

Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:50:

Een vraagje mbt exotic bounties.. Ik heb er nooit een gehad, maar ik ben wel redelijk veel met bounties bezig... Voornamelijk PvP bounties.. Ik zie hier mensen die er 2/3 tegenlijk ( ?) hebben.. Hoe triggeren jullie dit? Of is dit weer puur geluk?
Puur geluk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mij gaat het er persoonlijk meer om dat er bepaalde dingen uit de game gehaald zijn, die nu weer terug verkocht zullen worden aan de gamer in de vorm van DLC.

DLC = prima.
Day 1 DLC = niet prima
eerst content uit de game halen die later weer verkocht wordt als DLC = al helemaal niet prima.

En ik ga eigenlijk nooit naar de bioscoop, voornamelijk vanwege de hoge prijzen. Alleen de bijzondere films lokken mij af en toe nog weleens naar de bioscoop.

Als ik al ga dan neem ik ook versnaperingen van huis mee. Niet omdat ik het niet kan betalen, maar vnl. omdat ik principieel ben voor een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding.

Bedrijven/diensten die mij een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding geven zal ik zeker belonen en bedrijven waarbij ik het gevoel heb dat ik geflest word (bv Apple met de nieuwe iphone) krijgen mij niet als klant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Tjah, de ene vind het wel extra geld waard, de andere niet. Ieder zijn ding...

ik heb er 2x gehad, beide cancelt, kost enorm veel tijd en het kost 1 bounty slot :/
heb al een exotic shotgun, dus meer exotic weapons hoef ik niet perse :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:52:
[...]

ik heb er 2x gehad, beide cancelt, kost enorm veel tijd en het kost 1 bounty slot :/
heb al een exotic shotgun, dus meer exotic weapons hoef ik niet perse :)
Die bounties zijn ook 1 van de redenen waarom ik uiteindelijk ben afgehaakt van Destiny. Iedereen waar ik mee speelde vond te pas en te onpas exotic weapons e.d. en ik zat uren en uren te spelen om nog niet eens een legendary te krijgen.

Toen kreeg ik uiteindelijk een exotic bounty en had ik uitgerekend dat het een uurtje of 15 ging duren om de dingen uit de bounty te voltooien. Voor mij is dat teveel een grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
xelfer schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:56:
[...]

Die bounties zijn ook 1 van de redenen waarom ik uiteindelijk ben afgehaakt van Destiny. Iedereen waar ik mee speelde vond te pas en te onpas exotic weapons e.d. en ik zat uren en uren te spelen om nog niet eens een legendary te krijgen.

Toen kreeg ik uiteindelijk een exotic bounty en had ik uitgerekend dat het een uurtje of 15 ging duren om de dingen uit de bounty te voltooien. Voor mij is dat teveel een grind.
Tjah, de aanhouder wint. Ik was dan ook heel erg blij toen ik afgelopen vrijdag mijn eerste(!) legendary helmet kreeg. Ik heb daarnaast een exotic chest armor kunnen kopen via Xur, waar ik eigenlijk al wat minder blij mee was omdat deze gekocht was.. Maar ik wil toch levelen.. :+

Mij lijkt het juist mooi om een extra doel te hebben en met moeite een exotic te verdienen. Noem het grinden.. Ik noem het een extra uitdaging.

@Exotic bounty antwoorden. Okay! Dan ga ik rustig door met andere bounties behalen en hopen dat ik een exotic bounty krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Heb net 50 vip kill missies gehaald.
In de app staat er dit over
'Additional resources are now granted for completing City tasks in any destination.'

Bij me 50e kreeg ik een blauwe engram.
Daarna nog 2 kill missies gedaan en 1 vip kill en kreeg er niks voor, ook geen extra punten.
Dus denk dat je af en toe een extra engram erbij krijgt.... Hoopte op meer

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:37:
[...]

Public events grinden op aarde! Er zijn zat spawntimers op het internet te vinden! Daarbj ook patrol missies en bounties meepakken omdat het kan.
Vooral die 'Finish 6 patrols on <planeet>" missies tikken wel lekker aan, als je er 6 gedaan hebt heb je er 6 * 10 = 6 (+ 50 rep voor de bounty) = 110 :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:02:
[...]
Mij lijkt het juist mooi om een extra doel te hebben en met moeite een exotic te verdienen. Noem het grinden.. Ik noem het een extra uitdaging.
To each his own I guess. Persoonlijk merk ik dat ik toch vooral een game speel omdat ik de game leuk vind om te doen. Dingen verdienen of ergens voor grinden vind ik geen toegevoegde waarde hebben.

De gear is voor mij ook een middel om mee te kunnen komen met de competitive gameplay die er in PvP aan zit te komen, maar aangezien het teveel grind werk is wat ik als saai ervaar, heb ik besloten om andere games in multiplayer te gaan spelen (binnenkort Call of Duty Advanced Warfare).

Ik speel multiplayer games ook vooral omdat ik de gameplay en het sociale aspect leuk vind. Hierbij heb ik geen bijzonder doel voor ogen o.i.d.
Single player games speel ik vooral voor de gameplay en het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Is er trouwens nog iets nuttigs met glimmer te doen? Ik heb het idee dat het echt de meest waardeloze currency is. Ik zat gisteren aan de cap, en afgezien van upgrades geef ik het ook nergens aan uit want je moet of marks hebben of rare coins/motes of light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
LOTG schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:10:
Is er trouwens nog iets nuttigs met glimmer te doen? Ik heb het idee dat het echt de meest waardeloze currency is. Ik zat gisteren aan de cap, en afgezien van upgrades geef ik het ook nergens aan uit want je moet of marks hebben of rare coins/motes of light.
Ammo packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die droppen ook meer dan genoeg in strikes enzo :p maar altijd handig om extra heavy mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Koop ik nooit, misschien om dat ik nog geen raid gedaan heb maar ik kom meestal wel met de drops uit.

Ik verzuip ook in die consumables omdat ik ze niet gebruik.

[ Voor 23% gewijzigd door LOTG op 29-09-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Inderdaad, ik heb op dit moment 20 heavy ammo, 15 special ammo en 10 normal ammo packs.
Altijd handig om te hebben tijdens raids/nightfall missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals eerder gezegd puur geluk, maar ik heb persoonlijk het idee dat die bounty leads die je via de postmaster krijgt er iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ereaser schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:29:
[...]

Zoals eerder gezegd puur geluk, maar ik heb persoonlijk het idee dat die bounty leads die je via de postmaster krijgt er iets mee te maken hebben.
En wat stimuleert die van de postmaster dan? Die kreeg ik alleen op het begin.. Maar na 3/4 bounties hield dat ook op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh en @possimpible: De weekly kan je vaker dan 1x doen met rewards mits je elke keer de heroic verhoogt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 29-09-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:13
Heb even gegoogled, maar geen antwoord kunnen vinden. Kan ik ergens mijn totale speelduur zien? Zowel op de website als in de app kan ik dit nergens vinden. Kijk ik ergens overheen?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de app kan je dit vinden onder stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Michaelg schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:34:
Heb even gegoogled, maar geen antwoord kunnen vinden. Kan ik ergens mijn totale speelduur zien? Zowel op de website als in de app kan ik dit nergens vinden. Kijk ik ergens overheen?
Als je via de site van Bungie kijkt bij je Guardian stats, zie je links onder een cirkel staan met totale tijd, aantal games etc..
http://www.bungie.net/en/...60900/2305843009215762005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:34:
Oh en @possimpible: De weekly kan je vaker dan 1x doen met rewards mits je elke keer de heroic verhoogt ;)
In 1x op 28 geeft alles cumulatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:38:
[...]

Als je via de site van Bungie kijkt bij je Guardian stats, zie je links onder een cirkel staan met totale tijd, aantal games etc..
http://www.bungie.net/en/...60900/2305843009215762005
Oh Doh. Ik ben echt scheel dus... Haha anyway. Thnx

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:31:
[...]

En wat stimuleert die van de postmaster dan? Die kreeg ik alleen op het begin.. Maar na 3/4 bounties hield dat ook op..
Naja het is maar een theorie van mij, maar ik ben er zelf niet 100% van overtuigd :P

Ik heb er in het begin vrij veel gehad en gedaan, zo rond de 6-7. Afgelopen weekend had ik op een gegeven moment 3 exotic bounties. De eerste keer dat ik een bounty kreeg kon ik alleen tussen deze zelfde bounties kiezen. Nu ik ze alle 3 heb, kreeg ik gisteren zowaar weer een bounty lead.

Een vriend van mij die er weinig had gedaan (hij wist niet hoeveel) had ik het verteld. Hij had 1 exotic bounty gehad en verder niks. Hij kreeg zo'n bounty lead gisteren en vandaag heeft hij een exotic bounty.

Daar bovenop, waarvoor zouden die bounty leads anders zijn?

Maar zoals ik al zei is de theorie niet 100% :P Sommige zeggen ook dat 5 bounties te gelijk inleveren het doet, maar hoe kan ik er dan in hemelsnaam 3 actief hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:44
Ik wil graag de weekly/daily spelen maar alleen is ook maar alleen (en lastig). Dus als je wilt kan je me uitnodigen/toevoegen,

Xbox One: Pdvb (L28 Warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
vanadium schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:06:
Ik wil graag de weekly/daily spelen maar alleen is ook maar alleen (en lastig). Dus als je wilt kan je me uitnodigen/toevoegen,

Xbox One: Pdvb (L28 Warlock)
Ik heb je toegevoegd (EnjoyableTrash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Mensen zin om vanavond rond de klok van 8en de raid te gaan doen? Heb hem zelf nog nooit gedaan... Dus alle hulp is welkom. Ps4. Psn is sasha1103 level 26 Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Laatst online: 10-10 23:12
Goedenmiddag / avond heren en dames op GoT :),

Ik zoek voor vanavond mensen om het laatste gedeelte van de raid met mij te halen, zodat we het toch nog voor de reset gehaald hebben. Ik ben momenteel bij echt het allerlaatste gedeelte van Atheon (enkel door de portals, de buff halen en hem 'killen' :))

Ik ben een level 27 (indien nodig 28) Hunter op de PS4.

Mocht iemand zin hebben om het allerlaatste deel van de raid te doen (zo krijg je ook de trophy / shader) add me op PS4: ThMadd (Nee geen typefout ThMadd, was m'n wachtwoord / account op PS3 kwijt :()

Ik zal zo starten rond een uurtje of 7 a half 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
TheMadd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:55:

Ik zoek voor vanavond mensen om het laatste gedeelte van de raid met mij te halen, zodat we het toch nog voor de reset gehaald hebben. Ik ben momenteel bij echt het allerlaatste gedeelte van Atheon (enkel door de portals, de buff halen en hem 'killen' :))

Mocht iemand zin hebben om het allerlaatste deel van de raid te doen (zo krijg je ook de trophy / shader) add me op PS4: ThMadd (Nee geen typefout ThMadd, was m'n wachtwoord / account op PS3 kwijt :()

Als je om 11 uur start join ik je :) Ben een lvl 28 Titan (Defender)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheMadd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:55:

Ik wil wel helpen als je me voor die tijd een pb'tje kan doen met wat ik precies moet doen dan weet ik ook wat mij te wachten staat. Want gisteren hielp ik ook mensen (welicht jou en anderen) ook al en ik snapte er, behalve dat ik op een pilaar moest staan, daarna in een moest schildje springen en dan naar een muur rennen met 3 man om dan geteleporteerd en gemarked door de void te worden en dus te sterven, vrij weinig van. 8)7

Mijn vragen zijn dan ook:

- Waarom worden we geteleport en kunnen we niet gewoon massaal met reserve heavy ammoboxen op die Aethon schieten tot ie doodgaat
- Wat is dat 'marked by the void' precies
- Waarom moet je op die pilaren blijven staan?

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 29-09-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

- Waarom worden we geteleport en kunnen we niet gewoon massaal met reserve heavy ammoboxen op die Aethon schieten tot ie doodgaat

Omdat je de buff moet halen in de andere wereld zeg maar, zodat je schade met 5x geloof ik omhoog gaat.
de verste 3 spelers van Atheon worden geteleport, dit is niet random.

- Wat is dat 'marked by the void' precies

Zodra de Oracles spawnen krijg je deze DEbuff, zodra je deze krijgt, ga je er niet aan dood, echter gaat je beeld geleidelijk op zwart, waarna je op een gegeven moment niets meer zit, de relic holder kan deze DEbuff weghalen met zijn schild.

- Waarom moet je op die pilaren blijven staan?
De harpies die komen ontploffen wanneer ze dichtbij je staan, wat je dood betekent, ook als je ze neerschiet ontploffen ze. Vandaar dat het zo belangrijk is om de harpies weg te maaien voordat de relic groep uit de portals komt, anders lopen ze recht in de harpies, wie op hun beurt dus ontploffen = dood.

Hoeft niet, kan wel, de relic holder kan buiten de portal zijn schild gebruiken om Atheon te lokken + alle fireteam leden beschermen tegen Atheon, terwijl deze Atheon wel af kunnen schieten.
Handig is dan om dit in het midden te doen, op het platform tussen de 2 pilaren, (wel uitkijken, misspringen = dood)

Pagina: 1 ... 69 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2