Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:01
Wat is dat voor wapen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fusion Rifle.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
OP :)

Edit: dubbelpost

[ Voor 68% gewijzigd door Unomomentodado op 28-09-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouwehandje schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:42:
[...]

Op moon is even Missie genaamd "the dark beyond" doe deze totdat je bij die guardian komt. Hier spawnen uit De temple of crota veel monsters die gemakkelijk met je fusion rifle 2 in 1 kills kan maken. Deze bountie duurt daar nog geen 10 min.
Heb die knights altijd al dood voor ik er erg in heb en dan is de missie dus voorbij :p
edit: gelukt, thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 21:02
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:01:
[...]

Heb die knights altijd al dood voor ik er erg in heb en dan is de missie dus voorbij :p
Moeilijkheidsgraad op lvl 9 zetten dan sterven die knights niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ASNNetworks schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:59:
holy shit! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[video]

Denk dat dit wapen snel zal worden geüpdatet...
En dan werd ik een tijdje geleden afgezeken doordat ik zei dat PvP ongebalanceerd was... :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:01:
[...]

edit: gelukt, thanks :D
Graag gedaan. He kan het level verhogen zodat die knight niet snel dood gaan.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the fuck kreeg net na een kill in the crucible een exotic shotgun. Wist niet dat dit kon!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dat kan inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ik krijg echt gewoon alleen vests en helmets van die queens missies. WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dat is toch volgens mij altijd geweest? Nu je ze ook niet meer kunt dismantlen zijn ze vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:45:
Ik krijg echt gewoon alleen vests en helmets van die queens missies. WTF
Er zijn ook maar 4 mogelijke rewards. Uit mijn hoofd lelijke helm, prima chest, best een goede sniper en een knappe cape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ah, dat verklaard. Ik dacht dat er zeker 10 dingen waren.
Dan hoef ik dus alleen nog een sniper, gezien die capes mij niet zo veel boeien.

Shrine of Oryx is trouwens immens populair bij de queen.

[ Voor 17% gewijzigd door LOTG op 28-09-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Sephiroth
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 15:27
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:53:
[...]

Er zijn ook maar 4 mogelijke rewards. Uit mijn hoofd lelijke helm, prima chest, best een goede sniper en een knappe cape.
Voor zover ik weet geen cape maar een Spaceship blueprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Eindelijk de sniper ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube2009
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06-2021
Ik kreeg die blueprint gewoon in een normale missie

psn: TheFatMexican

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk Vanguard Rank 2 gehaald + 3 strange coins via de weekly heroic! Kon ik eindelijk mijn Legendary gauntets kopen om mijn armor compleet te maken met legendaries :D , nu maar zien te levelen tot 29/30, Queens missions blijven doen en zien wat er daarna komt :)

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 28-09-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:54:
Eindelijk Vanguard Rank 2 gehaald + 3 strange coins via de weekly heroic! Kon ik eindelijk mijn Legendary gauntets kopen om mijn armor compleet te maken met legendaries :D , nu maar zien te levelen tot 29/30, Queens missions blijven doen en zien wat er daarna komt :)
Goed bezig, hoop morgen rank 2 te worden :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekly Heroic op zijn hoogst krijg je geloof ik 400/450 rep. Je kan ook VIP-patrolmissies doen daar krijg je 25 voor. En verder, tja, bounties :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:09:
Weekly Heroic op zijn hoogst krijg je geloof ik 400/450 rep. Je kan ook VIP-patrolmissies doen daar krijg je 25 voor. En verder, tja, bounties :p
Weet jij of je bij een 2e keer ook die rep krijgt voor de weekly? Heb dat nog niet getest :P

Ontopic: future content geleaked, waaronder een lvl 28 raid.

http://www.reddit.com/r/D...lect_screen_bugs_out_and/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:45
Wanneer is Xur weer aanwezig in Tower?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
Buizerd__NL schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:35:
Wanneer is Xur weer aanwezig in Tower?
Volgende vrijdag/zaterdag weer.

Iemand nu online me the helpen met exotic bounty(summoning pits strike op lvl 26).

PSN: DoubleDutch

Edit : PSN vriendenlijst ligt eruit.

[ Voor 6% gewijzigd door Ouwehandje op 29-09-2014 01:51 . Reden: status update ]

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:44:
[...]

Weet jij of je bij een 2e keer ook die rep krijgt voor de weekly? Heb dat nog niet getest :P

Ontopic: future content geleaked, waaronder een lvl 28 raid.

http://www.reddit.com/r/D...lect_screen_bugs_out_and/
Geloof van niet.

En via een glitch kan je al in die nieuwe locatie komen op earth voor die missie vlakbij de lootcave. Jovian complex is dat geloof ik. Heb nog ergens een filmpje waar ik erin ga zal vanmiddag uploaden als het wil lukken.

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 29-09-2014 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren 16(!) bounties ingeleverd. 1 van zaterdag en alle 15 van zondag. Geen exotic bounty.... Maja had to try. Maar 20 scout rifles headshots in pvp, never. again.

Vandaag focussen op vanguard marks. Ik kan er nog 44 halen deze week, is kijken hoever ik kom, gezien ik er 130 nodig heb voor gloves/boots, heb er nu 114, dus moet goed komen, denk ik :) Misschien is kijken of het lukt "max" vanguard marks in de week te halen, das weer een achievementtophy van het lijstje af :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
lekker bezig! welke lvl zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:54:
Tot hoe hoog gaat het light level van die Legendary's
ik dacht dat alleen Raid Legendary's tot level 30 light gingen en de rest tot 25 ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
het lijkt me meer een Glimmer cave dan een loot cave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

Convoy

g44p

FreakGIB schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:17:
[...]

ik dacht dat alleen Raid Legendary's tot level 30 light gingen en de rest tot 25 ?
Lijkt me niet, ik heb een legendary hem die atm light lvl27 is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hey gasten,

Waarschijnlijk verkeerde topic, maar goed.

Ik heb een PS4 aangeschaft voor Destiny, en het pvp gedeelte bevalt me zéér goed, het questen en dergelijke vind ik geen flikker aan, repetitive as fuck hoewel het er grafisch prima uit ziet.

Ik heb voorheen veel MW3/LoL geupload naar mijn YouTube channel en wil dit weer gaan doen met Destiny, echter werkt die ingebouwde recordfunctie voor geen meter.

Nu was mijn vraag, heeft er iemand van jullie ervaring met HD Recorders, en wat zou je mij kunnen aanraden?

In het geval dat iemand geinteresseerd is om me Youtube channel te checken > YouTube: StevenzeN Brinks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
FreakGIB schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:22:
[...]

vind je? ik vind dat er veel greens droppen, iig veel meer dan de ''nieuwe lootcave'' op earth of de andere lootcave op venus.

Zelf nog niet getest, deze venus strike mission, misschien mensen die vanavond willen uittesten ~20.30?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
ye-roon schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:03:
Vandaag focussen op vanguard marks. Ik kan er nog 44 halen deze week, is kijken hoever ik kom,
Public events grinden op aarde! Er zijn zat spawntimers op het internet te vinden! Daarbj ook patrol missies en bounties meepakken omdat het kan.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 19:10
Nou, de story heb ik uitgespeeld, en dat was een...laten we zeggen...anti climax. Overigens, het hele verhaal is, nou ja, niet bestaand eigenlijk. Das wel een beetje jammer, maar was vooraf natuurlijk ook al bekend.

Overigens heb ik nog 0 legendary items. Ik heb ook weinig zin om die te gaan verzamelen. Wat ik me wel afvraag, en misschien dat iemand hier dat kan beantwoorden: ik speel het liefste met een auto rifle. Hand cannons en sniper rifles houd ik me ver van, en die weapons die maar 1 kogel per x afschieten zijn dan nog wel aardig, scout rifles volgens mij.

Ik speel graag PvP (al ben ik daar niet goed in) en ik vraag me af of er ook auto rifles zijn die een hoge impact hebben? Ik heb nu een wapen dat snel schiet en waarbij de impact redelijk is, maar ook weer niet superhoog. Zijn er legendary auto rifles die hoge impact hebben?

Zo niet, zijn er dan Scout Rifles waarbij je kunt upgraden van 1 kogel per keer naar meerdere achter elkaar? Nu ik de game heb uitgespeeld heb ik er eigenlijk weinig zin in om allemaal die shit te gaan verzamelen. Ben momenteel level 21, en ik vraag me af hoe lang ik het nog blijf spelen, al is PvP wel érg vermakelijk moet ik zeggen :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:34:
Hey gasten,

Waarschijnlijk verkeerde topic, maar goed.

Ik heb een PS4 aangeschaft voor Destiny, en het pvp gedeelte bevalt me zéér goed, het questen en dergelijke vind ik geen flikker aan, repetitive as fuck hoewel het er grafisch prima uit ziet.

Ik heb voorheen veel MW3/LoL geupload naar mijn YouTube channel en wil dit weer gaan doen met Destiny, echter werkt die ingebouwde recordfunctie voor geen meter.

Nu was mijn vraag, heeft er iemand van jullie ervaring met HD Recorders, en wat zou je mij kunnen aanraden?

In het geval dat iemand geinteresseerd is om me Youtube channel te checken > YouTube: StevenzeN Brinks
Niet nodig man. Stream via twitch in 1080p, kort hem op twitch in en link naar youtube. Is 2 minuten werk, voorbeeld van afgelopen week: http://youtu.be/tS2ce-V0b0U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:37:
Nou, de story heb ik uitgespeeld, en dat was een...laten we zeggen...anti climax. Overigens, het hele verhaal is, nou ja, niet bestaand eigenlijk. Das wel een beetje jammer, maar was vooraf natuurlijk ook al bekend.

Overigens heb ik nog 0 legendary items. Ik heb ook weinig zin om die te gaan verzamelen. Wat ik me wel afvraag, en misschien dat iemand hier dat kan beantwoorden: ik speel het liefste met een auto rifle. Hand cannons en sniper rifles houd ik me ver van, en die weapons die maar 1 kogel per x afschieten zijn dan nog wel aardig, scout rifles volgens mij.

Ik speel graag PvP (al ben ik daar niet goed in) en ik vraag me af of er ook auto rifles zijn die een hoge impact hebben? Ik heb nu een wapen dat snel schiet en waarbij de impact redelijk is, maar ook weer niet superhoog. Zijn er legendary auto rifles die hoge impact hebben?

Zo niet, zijn er dan Scout Rifles waarbij je kunt upgraden van 1 kogel per keer naar meerdere achter elkaar? Nu ik de game heb uitgespeeld heb ik er eigenlijk weinig zin in om allemaal die shit te gaan verzamelen. Ben momenteel level 21, en ik vraag me af hoe lang ik het nog blijf spelen, al is PvP wel érg vermakelijk moet ik zeggen :)
Scout is te upgraden naar autofire (ingedrukt houden), gaatie niet sneller van schieten.
Autorifles hebben altijd lage impact, bodyshots, geen headshots, veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:40:
[...]

Scout is te upgraden naar autofire (ingedrukt houden), gaatie niet sneller van schieten.
Autorifles hebben altijd lage impact, bodyshots, geen headshots, veel makkelijker :)
Ik heb anders verdacht vaak headshots. Of nou ja, dat komt er dan te staan, het is niet zo dat ik er speciaal moeite voor doe of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dus als je een Scout riflt vind die je kan upgraden naar automatic schieten, is het dus in principe hetzelfde als een auto rifle?? maar dan nauwkeuriger schieten+betere zoom?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:44:
Dus als je een Scout riflt vind die je kan upgraden naar automatic schieten, is het dus in principe hetzelfde als een auto rifle?? maar dan nauwkeuriger schieten+betere zoom?
je zal nooit een fire rate krijgen als een autorifle met een scoutgun hoor. dan zou de scout weer OP worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:44:
Volgens mij niet. Een auto rifle schiet snel, maar een scout rifle zal denk ik traag blijven? Tenminste, neem ik aan? Want als t wel zo is ga ik ook voor de scout rifle inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:38:
[...]

Niet nodig man. Stream via twitch in 1080p, kort hem op twitch in en link naar youtube. Is 2 minuten werk, voorbeeld van afgelopen week: http://youtu.be/tS2ce-V0b0U
Hey thanks man, maar is het ook mogelijk om de file te downloaden? Ik wil het eventueel nog bewerken in Vegas voor bijvoorbeeld montages en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Convoy schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:25:
[...]

Lijkt me niet, ik heb een legendary hem die atm light lvl27 is........
kan die nog verder dan light 27 ?
ik wist het niet precies dacht level 25 voor normale Legendary's
maar is dus 27 of toch 30 ?
ik heb zelf nog niet de materialen om het te upgraden naar 30 alleen mijn Exotic is 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Just_A_User schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:37:

Legendary auto rifles met veel impact weet ik niet allemaal uit m'n hoofd. De Suros Regime heeft best veel impact, maar schiet langzamer wanneer je inzoomt en is daarom minder bruikbaar voor pvp. Dit wapen was dit weekend in the Tower te koop bij Xur.
Ik heb zelf een Monte Carlo; met wat upgrades kan die een groter magazijn en meer impact per kogel krijgen. Zodoende gaat het pvp'en altijd best lekker met dat ding. Google zal vast wel een overzicht kunnen oproepen van alle auto rifles!
Als ik jouw wens mbt. scout rifles zo hoor zou je ook eens pulse rifles kunnen gaan testen! Shotguns, auto rilfes en fusion rifles zijn wel het meest gebruikt in multiplayer.

Ik snap niet precies wat je bedoeld met 'shit verzamelen'. In Destiny speel je en krijg je vanzelf items. Het is een grote RNG machine. Wat je dus vooral moet doen is gewoon spelen, en dan komt de gear ook vanzelf. Zelfs al sta je dik onderaan in PVP kun je legendary en exotic items ontvangen.
Maar als je toch voor meer efficientie wilt gaan... Een legendary armor set is makkelijk te verkrijgen: voor vanguard marks en rep haal je boots en gloves bij je vanguard gozer, waarna je vrijwel gegarandeerd een helm en chest krijgt door de queen missies te completen. Als je met maximale efficientie vanguard marks en rep wilt vergaren kun je het beste een tijdje public events (spawntimers op je smartphone Googlen en erbij houden) en patrol missies grinden op aarde, maar je kunt natuurlijk ook gewoon een tijdje de vanguard playlist afwerken. Als je de queen story missies gaat doen dien je wel eerst een paar queen bounties te hebben voltooid voor queen marks; aan het einde van iedere queen story wordt zo'n mark omgezet in een legendary item (helm, chest, sniper, of schip, dacht ik). Bewaar daarnaast je strange coins en motes of light voor gegarandeerde exotic items via Xur, de vendor die ieder weekend in the Tower verschijnt.

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 29-09-2014 10:02 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:52:
[...]

Hey thanks man, maar is het ook mogelijk om de file te downloaden? Ik wil het eventueel nog bewerken in Vegas voor bijvoorbeeld montages en dergelijke.
Twitch files kun je als flv downloaden, google ff op twitch download broadcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:57:
[...]

Twitch files kun je als flv downloaden, google ff op twitch download broadcast.
Doe ik als ik vrij ben, thanks voor je tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:17:
[...]

Heb nog geen raid voltooid en ben level 27 bijna 28. volgens mij heb je wel raid items nodig wil je van 29 naar 30 levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Arrahant schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:56:
[...]
Legendary auto rifles met veel impact weet ik niet allemaal uit m'n hoofd. De Suros Regime heeft best veel impact, maar schiet langzamer wanneer je inzoomt en is daarom minder bruikbaar voor pvp.
Je vergeet er bij te melden dat de damage hoger is als je inzoomt!
Sinds ik in pvp gebruik maak van de Suros Regime kan ik eidenlijk een beetje meekomen met de rest. Voor mij is dit wapen prima te gebruiken in pvp!!
DarkElement schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:10:
Heb nog geen raid voltooid en ben level 27 bijna 28. volgens mij heb je wel raid items nodig wil je van 29 naar 30 levelen.
Klopt. Met alleen legendary en een exotic kun je niet verder komen dan level 28,5 dacht ik. Om level 30 te halen, dien je de raid gespeeld te hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door Jackal131 op 29-09-2014 10:13 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:11:
[...]

Je vergeet er bij te melden dat de damage hoger is als je inzoomt!
Sinds ik in pvp gebruik maak van de Suros Regime kan ik eidenlijk een beetje meekomen met de rest. Voor mij is dit wapen prima te gebruiken in pvp!!
Zou serieus een scout rifle overwegen :P
2 headshots en iemand is dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
in pvp is de damage gelijk bij iedereen, dus je kan beter een wapen hebben met hoge fire rate en een wapen met goede abilities (lijkt mij)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:10:
[...]

Inderdaad.
rep items en de meeste legendaries hebben volgens mij max 25 light, die queens dingen 27 en raid drops 30. 120 light nodig met 4 slots = 1 exotic + 3 raid drops of 4 raid drops = lvl 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
in de nieuwe patch kreeg de auto rifle een kleine nerf en de scout rifle een kleine boost. (dacht ik) Nu speelt 80% auto rifle in crucible, ben benieuwd of dat gaat veranderen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2014 10:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:17:
in de nieuwe patch kreeg de auto rifle een kleine nerf en de scout rifle een kleine boost. (dacht ik) Nu speelt 80% auto rifle in crucible, ben benieuwd of dat gaat veranderen :)
speel puur met autorifle omdat het mijn exotic weapon is..zodra ik de fusion rifle bounte heb voltooid ga ik over op mn legendary scout !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik speel regelmatig met exotic primairy shotgun met defender titan, echt de perfecte combo :D (echt veel geluk gehad met de drop, die viel tijdens een Strike run op comodrome)
maar ligt aan de map, met grote open velden speel ik met een legendary auto rifle.

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2014 10:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd scout hier. Als iemand met AR me killed is het omdat ik 1 schot miste of hij me eerder zag :) begrijp die boost die komt niet, maar prima, straks 1 shot kills ipv 2 shot kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik erger me echt kapot aan die overpowered special powers, zou het fijn vinden dat er een gamemode komt waar die zooi gewoon uitgeschakeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:21
FreakGIB schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:22:
[...]

Onder de video on youtube wordt al gesproken over dat de cave alweer weg is vanwege en update.
De queen missies zijn trouwens aan te raden voor mensen die legendary gear zoeken. Ik was level 24 en had nog niks van legendary gevonden en door deze missies heb ik inmiddels 2x armor die mijn blauwe armor compleet overklast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vooral die exotic helm van Hunter is OP, primary weapon aim+radar visible is gewoon OP

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:05:
vooral die exotic helm van Hunter is OP, primary weapon aim+radar visible is gewoon OP
Nou OP is wel een groot woord hoor voor zo'n klein voordeel :p Trouwens sommige wapens hebben dat van zichzelf ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 10:04
Gisteren dropte er een blue Scout rifle, blijkt 1 van die upgrades "explosive" ammo te zijn.....Man man man, het lijkt wel of ik constant met een grenade launcher aan het schieten ben.
Zag hier ook al een filmpje voorbij komen van een fusion rifle met dezelfde upgrades, neem aan dat ze dit snel gaan verhelpen. Wel lekker for the time being.....

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Je kunt level 29 worden met 1 exotic en de rest legendaries. Ik heb mijn exotic op light 30 en de rest op 27.

WIl je naar level 30, dan moet je raid gear hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Boldarak schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:07:
Gisteren dropte er een blue Scout rifle, blijkt 1 van die upgrades "explosive" ammo te zijn.....Man man man, het lijkt wel of ik constant met een grenade launcher aan het schieten ben.
Zag hier ook al een filmpje voorbij komen van een fusion rifle met dezelfde upgrades, neem aan dat ze dit snel gaan verhelpen. Wel lekker for the time being.....
vooral met curcible maakt het geen klap uit of je een green/blue/purple of exotic wapen speelt, het gaat om de stats :)
maar explosive ammo klinkt idd lekker, hier ga ik op letten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:10:
[...]

vooral met curcible maakt het geen klap uit of je een green/blue/purple of exotic wapen speelt, het gaat om de stats :)
maar explosive ammo klinkt idd lekker, hier ga ik op letten :)
Post dit svp niet, iedereen weet dat het onzin is. Mijn exotic scout doet 175 headshot dmg, een green doet nog geen 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:13:
[...]

Post dit svp niet, iedereen weet dat het onzin is. Mijn exotic scout doet 175 headshot dmg, een green doet nog geen 100.
ik dacht dat alle damage gebalanceerd was in de cruisible zodat iedereen ongeveer evenveel damage doet per type wapen
ik zat zelf te denken wat zou er gebeuren als ik de laagste wapens en armor die ik maar heb equip voordat ik naar de cruisible ga
en dan eenmaal in de game wissel naar het beste wat ik heb word het dan weer aangepast of ben in dan ineens OP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Het enige dat ik Bungie heb horen zeggen over Crucible is dat health en regeneration equalized zijn. Damage voor mijn gevoel echt niet. Icebreaker sniper schiet iemands shield + de helft van zn HP eraf, mn legendary sniper alleen maar het schild en nauwelijks de HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Volgens mij is de dmg output in eerste instantie genormaliseerd, maar vervolgens gaan de perks op het wapen er wel nog op. Bijvoorbeeld de verschillende ammonutietypen, en dingen als 'increased dmg when fired while zoomed in'. In dat opzicht kunnen legendary en exotic wapens alsnog veel sterker zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Arrahant op 29-09-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kill 10 fallen ultra's: earth the restoration doen. Riksis killen en 1 mob laten leven -> return to orbit, opnieuw, spawn je weer voor die kamer. Gl hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:21:
Kill 10 fallen ultra's: earth the restoration doen. Riksis killen en 1 mob laten leven -> return to orbit, opnieuw, spawn je weer voor die kamer. Gl hf :)
Er spawnen ook altijd drie hive ultra's in de tunnel onder the Steppes in the Cosmodrome. Zeg maar 25 meter van de plek waar je als speler arriveert in dit gebied!

[ Voor 9% gewijzigd door Arrahant op 29-09-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrahant schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:23:
[...]

Er spawnen ook altijd drie hive ultra's in de tunnel onder the Steppes in the Cosmodrome.
Nice, is dat ver reizen? Wss nog sneller dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Als je spawnt op the Cosmodrome begin je in the Steppes. Ongeveer 25 meter verderop staat een klein huisje met een trap naar beneden. De ultra's staan daar beneden in het donker. Je kunt er ook komen vanaf het andere huisje verderop, dichtbij het gecrashte schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:17:
Het enige dat ik Bungie heb horen zeggen over Crucible is dat health en regeneration equalized zijn. Damage voor mijn gevoel echt niet. Icebreaker sniper schiet iemands shield + de helft van zn HP eraf, mn legendary sniper alleen maar het schild en nauwelijks de HP.
hoe zit dat dan met een lvl 1 guardian in crucible? ze kunnen je gewoon net zo makkelijk killen als bv een lvl 30 guardian..... (bij wijze van he) een lvl 1 sniper headshot killed je ook gewoon in 1x.

hives en fallen zijn 2 verschillende rassen he? dus die bounty's werken niet op hives maar alleen op fallen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2014 11:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je bent altijd in het nadeel tegen high level spelers, je mist namelijk nogal wat abilities en je wapens hebben geen upgrades.

Dat je health en damage gelijk zijn is maar een deel van het totaal plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ik heb trouwens 1 kleine vraag: ik had dus destiny gekocht in zo'n playstation bundel. Heb ik nu die DLC er bij zitten, of moet ik die los er bij kopen?
Ik snap er helemaal niks meer van aangezien de 1 zegt dat t er wel bij zit en de ander weer niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 20:57
Voor mensen die willen weten wat er in de nieuwe DLC zit. Zoek en je zult het vinden. Het staat op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:39:
Ik heb trouwens 1 kleine vraag: ik had dus destiny gekocht in zo'n playstation bundel. Heb ik nu die DLC er bij zitten, of moet ik die los er bij kopen?
Ik snap er helemaal niks meer van aangezien de 1 zegt dat t er wel bij zit en de ander weer niet :S
Is zonder, incl dlc was duurdere versie, kan me niet voorstellen dat de season pass erbij zat. Is maar 30 euro anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:23:
[...]

Er spawnen ook altijd drie hive ultra's in de tunnel onder the Steppes in the Cosmodrome. Zeg maar 25 meter van de plek waar je als speler arriveert in dit gebied!
Het gaat om fallen ultra's, die zijn net wat lastiger te vinden dan Hive ultra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:43:
[...]

Is zonder, incl dlc was duurdere versie, kan me niet voorstellen dat de season pass erbij zat. Is maar 30 euro anyway
Het is wel een beetje apart dat je een game na een paar weken al snakt naar DLC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:43:
[...]

Er staat wel bij mn playstation home screen dat ik de digital guardian edition heb, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silooy schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:40:
Voor mensen die willen weten wat er in de nieuwe DLC zit. Zoek en je zult het vinden. Het staat op het internet.
Hoeft niet perse nieuwe DLC te zijn. Volgens mij heeft Bungie ooit gezegd dat de DLC extra planeten zal bevatten, daardoor zou het goed zijn dat al die gelekte content gewoon gratis wordt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 20:57
xelfer schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:44:
[...]

Het is wel een beetje apart dat je een game na een paar weken al snakt naar DLC....
We stoppen er gewoon te veel uren in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te voorkomen dat iemand dezelfde fout maakt als ik gemaakt heb:
Een vanguard 'titan mark' kopen (ofwel hunter cloak, warlock armband) zorgt er niet voor dat crucible rep vanguard rep wordt... Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:39:
Welke versie van Destiny heb je? Op de Xbox One kan ik al zien welke DLC ik gekocht heb (Digital Guardian edition) dus ik denk dat je het op de PS4 ook wel ergens kun zien.
Als ik een gok moet doen zou ik zeggen nee, want je krijgt meestal de gewone versies bij bundels. Misschien een Day One versie die tegenwoordig populair is, wat in het geval van Destiny de Vanguard Armory zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Silooy schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:45:
[...]

We stoppen er gewoon te veel uren in ;)
Haha, ja ik vind al dat ik behoorlijk speel savonds maar ik verveel me nog niet heel erg. Toch al wel bijna 29 :). Er zijn mensen die hele dagen spelen, dan snap ik wel dat het snel klaar is. Ik kan me niet voorstellen dit spel meer dan 8 uur per dag te spelen, dan ben ik zo klaar denk ik :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:20:
Ik post het nog één keer aangezien iedereen van tweakers die ik spreek ingame het niet weet: de emblems bij de speaker voor 7 motes per stuk geven je passive bonussen. Ik gebruik de IV versie nu, daarmee vind je meer resources in kistjes. Just saying.
Is dit echt merkbaar? Het is natuurlijk een dure gok.. Op Reddit zijn de berichten ook twijfelachtig en bevestigen vrij weinig.. Iemand hier nog ervaring mee?

( http://www.reddit.com/r/D...rom_the_bungie_forums_on/ )

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hoe farmen jullie shards? ik farm op 2 easy ways:

1. 3x public event doen (op 3 verschillende guardians)
2. daily heroic doen en moeilijkheidgraad hoger zetten (je krijgt dan 1 of 2 shards)

naar mijn weten zijn dit de 2 makkelijkste opties.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54
Bij mij zat er een kaartje in met een code erop, die moest ik inlossen in de PlayStation Store. Daarmee kreeg ik early access tot Vanguard armor ofzoiets. Maar ik was toen al level 10 , dus die wapens waren niet zo interessant meer voor me, toen ik de code ging inlossen. Verder zou ik niet weten wat er voor DLC bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Interessante post op Reddit (met bewijzen) over hoe en waarom Destiny zo'n slecht verhaal heeft:
How Destiny's content completely changed:
http://www.reddit.com/r/D...pletely_changed_over_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:53:
[...]

Is dit echt merkbaar? Het is natuurlijk een dure gok.. Op Reddit zijn de berichten ook twijfelachtig en bevestigen vrij weinig.. Iemand hier nog ervaring mee?

( http://www.reddit.com/r/D...rom_the_bungie_forums_on/ )
Ik denk dat het aan je grimoire score ligt, op welk front weet ik niet. Bij mij en een maat iig confirmed, constant 2-4 drops ipv 1-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:53:
Hoe farmen jullie shards? ik farm op 2 easy ways:

1. 3x public event doen (op 3 verschillende guardians)
2. daily heroic doen en moeilijkheidgraad hoger zetten (je krijgt dan 1 of 2 shards)

naar mijn weten zijn dit de 2 makkelijkste opties.
Ik heb veel te vaak het 'geluk' dat ik niet de shards krijg, maar de energy :( . Daar heb ik nu dus ook meer dan genoeg van.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Unomomentodado schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
Interessante post op Reddit (met bewijzen) over hoe en waarom Destiny zo'n slecht verhaal heeft:
How Destiny's content completely changed:
http://www.reddit.com/r/D...pletely_changed_over_the/
Heb het ook gelezen deze morgen, en het is inderdaad de moeite waard om het even te lezen.
Let op: als je nog niet depressief was door destiny, je zal het na het lezen van dit verhaaltje wel worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:57:
[...]

Heb het ook gelezen deze morgen, en het is inderdaad de moeite waard om het even te lezen.
Let op: als je nog niet depressief was door destiny, je zal het na het lezen van dit verhaaltje wel worden :P
Nou inderdaad, allemaal wel jammer hoor. Het zal wel verklaren waarom het verhaal zo slecht aanvoelt/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand daily hc doen? Ben nu bezig op 28, feel free to join, ik rush naar einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 23:52

Audione0

Strijdt der titanen

Bij mij ligt destiny al een week in de kast.
Soms wil ik het spel wel ui de la trekken in de hoop dat ik toch nog blij verrast word door wat dan ook, maar tevergeefs.

Hoe vindt men hier destiny nadat ze level 20 bereikt hebben?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 10-10 10:14
Audione0 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:22:
Soms wil ik het spel wel ui de la trekken in de hoop dat ik toch nog blij verrast word door wat dan ook, maar tevergeefs.

Grindfest.
Nadat je het verhaal en alle missies klaar hebt (wat ook nog eens repetitief en slecht is) blijft er niet veel meer over dan farmen naar betere gear, zodat je hogere raids/strikes kan doen, voor nog betere gear...

Begrijp me niet verkeerd, echt wel een vermakelijk spel, en de PvP is ook erg leuk, maar er zit totaal geen doel meer in het spel, en dat is wel jammer en daardoor heb ik het ook al een week niet meer gespeeld. Zonder doel heeft het voor mij weinig nu om het spel weer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
prima spel, crucible erg leuk :)
nog geen raid gespeeld, maar binnenkort maar is kijken hoe dat is.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nou, ik ben dus gisteren level 21 geworden, maar ik heb de story ook uitgespeeld. Dat wil zeggen, ik ben in de Black Garden geweest en die 3 statues verslagen en dat was 't dan. Maar er is geen episch einde aan 't spel. Het lijkt een beetje business as usual.

Nee, het is een dikke anti climax. Ik heb die link gelezen over wat er met Destiny is gebeurd, en ik snap nu waarom het allemaal losse flodders lijken te zijn waarmee het spel aan elkaar hangt. Dat is omdat dat ook zo is.

We kunnen dan alleen maar hopen dat er dmv DLC enige sense wordt gemaakt van het verhaal nog, of dat er nog meer games uit gaan komen. Ik had ergens gelezen dat de deal in totaal 4 games omvat? Dus misschien dat de andere 3 games (als ze er gaan komen) het e.e.a compleet maken.

Het is een toffe shooter hoor, maar het voelt niet alsof de game 'af' is.

Ik vind zelf, nu ik level 20 voorbij ben en de story heb uitgespeeld, het nog steeds leuk om PvP te doen, dus dat houdt me wel zoet tot het 18 november is en GTA V uitkomt. Ik denk dat ik de overige 3 Destiny games (mochten ze er komen) toch wel ga kopen t.z.t. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Beetje jammer dat de drop chances van blues en epics aan de lage kant zijn. Als je de weekly strike/nightfall/raid completed hebt dan is er buiten mobs/kistjes farmen in patrol en bounties completen niet zo gek veel te doen. Ook die Queen missies zijn nutteloos als je al legendary+ bent. Toch vermaak ik me goed met de crucible, die level 24 strike playlist farmen is het voor mijn gevoel nu niet waard.

Maar Bungie gaf al aan dat de rewards van strike omhoog gaan dus ik denk wel dat de endgame ergens komende week veel boeiender word.

Al met al heeft de lootcave toch een hoop kapot gemaakt, zonder die cave waren de meeste mensen nu niet full legendary en heeft et meer zin om patrols en strikes te doen.

Oh en de raid bijna vergeten, toch zeker een aanrader. Heel epische omgeving, nog epischere fights en goede rewards. Met een pug (allemaal nederlanders) tot de laatste baas gekomen in 3-4 uur tijd, erg pittige fight. Moet niet denken hoe et op Heroic is... dan kun je totaal niet reviven schijnt.

[ Voor 17% gewijzigd door Feihcretsam op 29-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 18:56
Audione0 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:22:

Ook bij mij ligt het spel in de kast, grootste gametegenvaller die ik ooit heb meegemaakt..... en ik game sinds 1988. Het jammere is dat ook in deze schim van wat Destiny had moeten zijn de potentie er nog steeds vanaf druipt. Ik kijk over een paar maanden wel weer of Bungie er nog wat van heeft weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 15:43
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:17:
Iemand daily hc doen? Ben nu bezig op 28, feel free to join, ik rush naar einde.
Nog steeds bezig? Zo ja, dan wil ik wel even meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:28:
Beetje jammer dat de drop chances van blues en epics aan de lage kant zijn. Als je de weekly strike/nightfall/raid completed hebt dan is er buiten mobs/kistjes farmen in patrol en bounties completen niet zo gek veel te doen. Ook die Queen missies zijn nutteloos als je al legendary+ bent. Toch vermaak ik me goed met de crucible, die level 24 strike playlist farmen is het voor mijn gevoel nu niet waard.

Maar Bungie gaf al aan dat de rewards van strike omhoog gaan dus ik denk wel dat de endgame ergens komende week veel boeiender word.

Al met al heeft de lootcave toch een hoop kapot gemaakt, zonder die cave waren de meeste mensen nu niet full legendary en heeft et meer zin om patrols en strikes te doen.
Ligt niet alleen aan de loot cave, iedere keer een legendary krijgen als je de queens wrath missie doet helpt ook niet echt. Dan hoef je alleen maar gauntlets en boots te kopen, wat maar 130 vanguard points is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Story is onboeiend, mij gaat het om de shootouts/ puzzels. Die zijn redelijk acceptabel, pvp maakt veel goed :)
Sorry al klaar met daily, is een 2 vingers in de neus missie op de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 23:52

Audione0

Strijdt der titanen

Just_A_User schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:27:
Nou, ik ben dus gisteren level 21 geworden, maar ik heb de story ook uitgespeeld. Dat wil zeggen, ik ben in de Black Garden geweest en die 3 statues verslagen en dat was 't dan. Maar er is geen episch einde aan 't spel. Het lijkt een beetje business as usual.

Nee, het is een dikke anti climax. Ik heb die link gelezen over wat er met Destiny is gebeurd, en ik snap nu waarom het allemaal losse flodders lijken te zijn waarmee het spel aan elkaar hangt. Dat is omdat dat ook zo is.

We kunnen dan alleen maar hopen dat er dmv DLC enige sense wordt gemaakt van het verhaal nog, of dat er nog meer games uit gaan komen. Ik had ergens gelezen dat de deal in totaal 4 games omvat? Dus misschien dat de andere 3 games (als ze er gaan komen) het e.e.a compleet maken.

Het is een toffe shooter hoor, maar het voelt niet alsof de game 'af' is.

Ik vind zelf, nu ik level 20 voorbij ben en de story heb uitgespeeld, het nog steeds leuk om PvP te doen, dus dat houdt me wel zoet tot het 18 november is en GTA V uitkomt. Ik denk dat ik de overige 3 Destiny games (mochten ze er komen) toch wel ga kopen t.z.t. :)
Ja indd erg jammer dit! Volgens bungie zou dit nog zon revolutionair spel zijn/worden, had men gezegd in dat marketing geblaat filmpje een paar jaar geleden.

Ik ben iig diep teleurgesteld, en had er hele andere ideeën bij toen ik dit spel aanschafte. Ik koop zon spel als dit niet om alleen maar te farmen voor betere spulletjes, daar is het te duur voor. Nu weet ik eigenlijk weer waarom ik meestal eerst de reviews bekeek, alvorens ik een spel kocht, echt jammer.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Pagina: 1 ... 68 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2