Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

is er al lang. staat rechts ergens ;p

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Ja het was een mooie ervaring die raid. Je hebt alleen wel goede coördinatie nodig en je hoeft niet te denken dat je als superman wel even de boel doet alleen.

En de deur openen met level 24. Ja geluk wij waren met 3 man level 29 op de laatste eindbaas en we hebben toch best vaak het loodje gelegd.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:45:
lekker jongens.

Ik heb de deur nog niet eens open gekregen met onze groep, maar toen waren we level 24.
Nu is het 26 en 27. Is dat te doen?

Moet je na de deur ook nog op bepaalde manieren dingen doen zoals de deur die je op een bepaalde manier open gaat? Any tips of tricks? :)
Voor de laatste baas laatste fase raad ik deze guide aan: http://www.playstationtro...ass-raid-walkthrough.html
De rest heeft flylighter voornamelijk gecoördineerd, heb zijn lead gevolgd en dat ging goed. Was een groep met de nodige lol, als t nodig was erg goede focus. Die focus maakt het verschil, zonder mics is dit niet te doen to be honest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je trouwens alleen een shader krijgt en geen bijpassende emblem voor de eindbaas! Wel gelijk Psn trophy omdat de party 100% uit clanleden bestond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Must read: http://www.reddit.com/r/D...rom_the_bungie_forums_on/
Zeker ff paar van kopen, blessing of the worlds lijkt me de eerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:31
Wie wilt nog even snel met mij de Queen Wrath missie doen op PSN?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Hauac4.jpg

Eindelijk de 30 bereikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Bron op 27-09-2014 01:15 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-10 15:38
Wat zijn handcannons kut zeg

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Nice! Zonde van de 68 overkill discipline tho :P

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:55:
[...]

Nice! Zonde van de 68 overkill discipline tho :P
238 = 88%

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

Nice bron. Jij bent wel klaar voor een potje iron banner. zeker als je die rifle bij xur nog ff oppikt ;)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:15

Dazzler2120

FP ProMod
Gisteravond maar eens bij xur langsgegaan... Die auto rifle *kwijl* en exotic helmet engram gekocht, uit de exotic engram kwam precies de helmet dat ik nodig heb als defender.... Was dus erg blij gemaakt! Ook nog de exotic bounty voor de invective afgemaakt en nog een bount bijna klaar voor bad juju...
Dan ga ik van 1 weekend naar 0 exotics, naar 4 exotics!

Enige nadeel aan zo een item bij xur is dat bijna iedereen hem haalt. Je bent niet echt uniek! Haha

[ Voor 12% gewijzigd door Dazzler2120 op 27-09-2014 07:56 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 08:21
http://www.bungie.net/7_1...ew/en/News/News?aid=12202

The 1.0.2 patch will go live next week, and includes several changes to the Cryptarch and Engram experience. These changes guarantee that Engrams will always decode into items at or above the quality of an engram.

Only Engrams that drop after 1.0.2 are subject to this change.

Cryptarch Changes 
Cayde-6 took the Cryptarch aside and showed him a sack of doorknobs. He decoded that mystery pretty quickly.
Legendary Engrams will always produce Legendary or better quality items, including Materials or Exotics
Rare Engrams will always produce Rare or better quality items
Rare engrams will have an increased chance to produce Legendary quality items

Activity Changes
Daily Heroics, Weekly Heroics, and Vanguard: Tiger Playlist activities will include Rare and Legendary Engrams in addition to their existing rewards

Item Changes
Ascendant materials have been promoted to Legendary to closer associate them with the gear they are used to upgrade
Legendary Engram items that exist in your inventory will be demoted to Rare quality when the patch goes live, so decode them while you can. But let’s be honest--even if you don’t, we all know they were blues already...

Gegarandeerde legendary items uit legendary engrams :)

[ Voor 83% gewijzigd door HertogJack op 27-09-2014 08:07 ]

psn: HertogJack

Verwijderd

Gezocht: vrienden Xbox One. Momenteel lvl 26 warlock.
Vooral voor de strikes en hc's zonder matchmaking maar ook all round gedoe :)

voeg maar toe GT:jupiler6x

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 10:01 . Reden: typfout ]

Verwijderd

Video van onze Atheon kill door de ogen van een DPS die de portals in gaat (moeilijkste rol).
https://m.facebook.com/st...ideo.php&_rdr&refid=9#_=_

Setup:
2 lvl 29 dps in portals
1 lvl 27 relic carrier
2 lvl 27 portal cappers (in de cirkels)
1 lvl 29 roam dps voor harpies

Tijdens de dps op boss fase focuste 1 lvl 27 de harpies, relic carrier verzorgde shielding, 4 man dps op boss. Titan deed steeds shield rond 0:03 om te zorgen dat de portalgangers veilig terug konden komen.

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Iemand in voor de daily / weekly heroic? Ben tot 1130 aanwezig :)

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:55
Ik begin mij te vervelen. Ben onderhand lvl 24 op een hunter, PSN: StyTheFlyGuy

Maar wat is er te doen? Ik ben maar een beetje vanguard rep aan het levellen met bounties en af en toe wat crucibles en strikes, maar ik mis een doel. Lijkt erg traag te gaan.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:15

Dazzler2120

FP ProMod
Styreta schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:57:
Ik begin mij te vervelen. Ben onderhand lvl 24 op een hunter, PSN: StyTheFlyGuy

Maar wat is er te doen? Ik ben maar een beetje vanguard rep aan het levellen met bounties en af en toe wat crucibles en strikes, maar ik mis een doel. Lijkt erg traag te gaan.
Voor mij werkte het doel "Raid" heel erg ;) Ik ben er nog niet volledig aan toe gekomen. Ben ondertussen level 28 en bezig mijn gear te upgraden.
Als je niet van grinden/ farmen of missies doen houdt, kan je natuurlijk crucible doen.
(het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat het spel je niet zo ligt.)

PS4 PSN: Dazzler2120

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Op welke wijze krijg je gear uit de Raid? Want begreep dat gear uit de raid tot 30 light gaan. Krijg je die als je de raid uitspeelt of tussentijds? Want het enige wat ik heb gekregen zijn shards... Zijn nu bij de final boss.

Want heb nu voldoende shards om te levelen naar 29, maar is zonde als ik nu al mijn shards uitgeef aan gear, terwijl ik dadelijk andere raid gear krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2014 11:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Ben lvl 8 nu! Als iemand het leuk vindt om te samen te spelen, PSN: Bief_Stuk

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

De Landgenoten PSN clan heeft nog ruimte genoeg: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:26:
Op welke wijze krijg je gear uit de Raid? Want begreep dat gear uit de raid tot 30 light gaan. Krijg je die als je de raid uitspeelt of tussentijds? Want het enige wat ik heb gekregen zijn shards... Zijn nu bij de final boss.

Want heb nu voldoende shards om te levelen naar 29, maar is zonde als ik nu al mijn shards uitgeef aan gear, terwijl ik dadelijk andere raid gear krijg.
In 1 clear heb ik 3 items gekregen, van chests, bossfases etc. De momenten dat jij shards kreeg kun je ook gear krijgen. In tegenstelling tot 'gewone' legendaries gaan die raid legendaries idd door tot 30 ipv 25 light.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Daar heb ik dan weinig aan... Enkel en alleen shards en energy gekregen, geen enkel ander item helaas. Zelfs uit die twee kistjes kwam niets anders uit dan shards en energy.

En gelet op hoe moeilijk het is om 6 man bij elkaar te krijgen is het uitspelen van een raid niet wekelijks gegarandeerd. Dus dan moet je veel geluk hebben wil je op die wijze je gear bij elkaar sprokkelen.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2014 12:01 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:56:
Daar heb ik dan weinig aan... Enkel en alleen shards gekregen, geen enkel ander item helaas. Zelfs uit die twee kistjes kwam niets anders uit dan shards en energy.

En gelet op hoe moeilijk het is om 6 man bij elkaar te krijgen is het uitspelen van een raid niet wekelijks gegarandeerd. Dus dan moet je veel geluk hebben wil je op die wijze je gear bij elkaar sprokkelen.
Zorg dat je (via tweakers?) 5 gemotiveerde lui vindt. Moet wel goedkomen! Wij hebben nu een groepje, volgens mij 3 dagen (excl donderdag) 2 uurtjes gespeeld en full clear. Hopelijk blijven we het allemaal leuk vinden zodat iedereen 30 kan worden!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:55:
Jammer dat je trouwens alleen een shader krijgt en geen bijpassende emblem voor de eindbaas! Wel gelijk Psn trophy omdat de party 100% uit clanleden bestond :D
even over shaders die je in het spel kan gebruiken
ik kan me herinneren in de Beta dat je op sommige armor per armor een shader kon kiezen
als je bij je armor op het driehoekje drukte en dan links van waar je defence rating staat daar stond bij sommige armor een soort van vierkant icontje waar je een shader kon selecteren
alleen in de beta had je geen shaders op level 8 dus heb het niet kunnen testen

maar nu bij de final game kunnen we alleen 1 shader gebruiken die voor all je armor het zelfde is :(

kwam er ook achter als je geen shader gebruikt dat je verkregen armor soms veel meer verschillende paints heeft dan wanneer je wel een shader gebruikt
mijn hunter heeft bv een broek aan met en mooie print er op maar die zie ik niet als ik een shader draag dan is die helemaal in 1 kleur
iemand anders het zelfde ?
hoop dat dat nog terug komt

PSN: FreakGIB

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:34
FreakGIB schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:11:
[...]

even over shaders die je in het spel kan gebruiken
ik kan me herinneren in de Beta dat je op sommige armor per armor een shader kon kiezen
als je bij je armor op het driehoekje drukte en dan links van waar je defence rating staat daar stond bij sommige armor een soort van vierkant icontje waar je een shader kon selecteren
alleen in de beta had je geen shaders op level 8 dus heb het niet kunnen testen

maar nu bij de final game kunnen we alleen 1 shader gebruiken die voor all je armor het zelfde is :(

kwam er ook achter als je geen shader gebruikt dat je verkregen armor soms veel meer verschillende paints heeft dan wanneer je wel een shader gebruikt
mijn hunter heeft bv een broek aan met en mooie print er op maar die zie ik niet als ik een shader draag dan is die helemaal in 1 kleur
iemand anders het zelfde ?
hoop dat dat nog terug komt
Blijven een beetje eigenaardige dingen die shaders ja, mijn Exotic helm pakt ie bijvoorbeeld niet mee qua kleur terwijl die dat met mijn vorige helm wel deed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:11:
Video van onze Atheon kill door de ogen van een DPS die de portals in gaat (moeilijkste rol).
https://m.facebook.com/st...ideo.php&_rdr&refid=9#_=_
Hier nog een 1080p vid van buitenaf:
YouTube: Destiny Vault of Glass Last Boss Last Phase
LTVDKTW schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:35:
[...]

Blijven een beetje eigenaardige dingen die shaders ja, mijn Exotic helm pakt ie bijvoorbeeld niet mee qua kleur terwijl die dat met mijn vorige helm wel deed.
Mijn exotic chest kleurt ook niet lekker mee.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1016759_735878819818416_4967425264647408427_n.jpg?oh=2c88d17995013925cbf2ad8b64c71bf8&oe=548443C7

Opzich staat het ook wel cool :)

[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2014 13:13 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:10:
[...]

Mijn exotic chest kleurt ook niet lekker mee.
[afbeelding]

Opzich staat het ook wel cool :)
Volgens mij zijn exotic chests altijd in hun eigen kleur, ook wel te begrijpen gezien de awesomeness ervan. ik heb er zelf gewoon een bijpassende shader bij gezocht :P
Iemand rond 3u de daily heroic doen? (we've woken the hive! :P ) op lvl 28? (meer ascendant stuff)

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Wel onhandig dat legendary items uit de raid beter zijn dan andere, terwijl je dat niet makkelijk ziet... Het maximale armor level en de stats zijn iets hoger (het kost ook 1 ascendant shard extra om ze te upgraden) maar geen ander kleurtje, of unieke text oid.

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Wie O wie kan mij helpen in destiny, ik ben lvl 24 warlock en zit daar al enkele dagen op vast. Heb ook een titan en hunter, die beide betere armor hebben(gevonden met me warlock) en lvl 25 zijn met potentie van 26 en 27/28 maar ik speel het liefst als warlock ><. Voeg me toe op psn als je me wilt helpen bij het raiden of met de Queens wrath missies. PSN is brainalyser.

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:08:
Iemand rond 3u de daily heroic doen? (we've woken the hive! :P ) op lvl 28? (meer ascendant stuff)
Ik ben over een minuut of 20, 30 klaar hier. Als je wilt doe ik mee! PSN: Trapgat, lvl 29 titan :)
Prima, ik stuur je zo een ingame invite, en ze zijn aan het verbouwen hier thuis dus headset heeft weinig nut vandaag voor mij :p maar missie spreekt toch voor zich :)

edit: heb je verzoek geaccepteerd maar zie je ingame nog niet (ook niet na reboot) anders join mij zo?

[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2014 15:14 ]

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:12:
Prima, ik stuur je zo een ingame invite, en ze zijn aan het verbouwen hier thuis dus headset heeft weinig nut vandaag voor mij :p maar missie spreekt toch voor zich :)

edit: heb je verzoek geaccepteerd maar zie je ingame nog niet (ook niet na reboot) anders join mij zo?
Inmiddels al gedaan, dacht dat je me wel zou joinen :') heb je game? Dan rag ik er wel ff doorheen
Was even weg net vandaar dat ik zei rond 3 uur haha :p ben ingame nu ja.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2014 15:24 ]

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:23:
Was even weg net vandaar dat ik zei rond 3 uur haha :p ben ingame nu ja.
Zie iedereen behalve jou, ook na ps4 restart...?
Raar hè, ik ben trouwens bij dat 'we've woken the hive'-stukje en ben echt volkomen kansloos als lvl 27 tegen zo'n horde van 28.

Verwijderd

Wordt er iets met reports gedaan? Heb nu al voor de 2e keer in een week tijd dezelfde afker in mn game:(
Ik kreeg net in beeld dat we bevriend zijn, kun je nu wel joinen?

Verwijderd

Zie ingame niks :s
Zit nu op 65 pogingen, ik ga maar even de tower in en dan een leveltje lager proberen, dit is gewoon TE :p

-edit- 1 legendary engram komt er (gvd) weer blauw uit :( maar goed als je hem bewaart toch na de patch is ie ook blauw

[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2014 16:10 ]

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:
Zit nu op 65 pogingen, ik ga maar even de tower in en dan een leveltje lager proberen, dit is gewoon TE :p
Tis echt easy zolang je maar 28 of hoger bent, dmg modifiers bij lager lvl verpesten t voor je
Lvl 24 maar proberen in plaats van 28, moet te doen zijn :)

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ja level 28 missie terwijl je 24 bent forget it zelfs een normale vijand kilt je met 2 kogels.
doe altijd een missie van je eigen level of lager werkt het beste
zelfde met strikes als je level 23 bent doe gewoon de 22 strike 2 keer gaat over het algemeen sneller dan de 24 strike dankzij de damage modifiers

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:

-edit- 1 legendary engram komt er (gvd) weer blauw uit :( maar goed als je hem bewaart toch na de patch is ie ook blauw
Nope. Alleen de drops na de patch zijn gegarandeerd niet lager.

Only Engrams that drop after 1.0.2 are subject to this change.
HADES2001 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:14:
ja level 28 missie terwijl je 24 bent forget it zelfs een normale vijand kilt je met 2 kogels.
doe altijd een missie van je eigen level of lager werkt het beste
zelfde met strikes als je level 23 bent doe gewoon de 22 strike 2 keer gaat over het algemeen sneller dan de 24 strike dankzij de damage modifiers
Ben level 27, niet 24. Ga de lvl 24 missie nu doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:20:
[...]

Nope. Alleen de drops na de patch zijn gegarandeerd niet lager.

[...]
Oh nee het word 'rare', nog lager zelfs:
Legendary Engram items that exist in your inventory will be demoted to Rare quality when the patch goes live, so decode them while you can. But let’s be honest--even if you don’t, we all know they were blues already...

[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 27-09-2014 16:41 ]

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 00:09
Ik heb drie mensen van level 26 of hoger nodig, om Raid missie te doen. Psn naam is zaidane. Ik ben een warlock level 27

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
HertogJack schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:07:

Gegarandeerde legendary items uit legendary engrams :)
dat klinkt goed, tot nu toe maar 2 uit 20 legendaries gekregen. de andere kwam notabene uit een blauwe engram...

ik miste alleen nog maar een legendary helm: gisteren genoeg strange coins bij elkaar verzameld om die exotic helm te halen, wat gebeurt er?uit de eerstvolgende legendary kreeg ik een legendary helm natuurlijk :F had ik liever doorgespaard voor een wapen....want ik ben nu wel lvl 26, maar heb geen goede wapens van boven de 250 damage. Hoe hebben jullie betere wapens gekregen? Drops of gekocht?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
Hee jongens, ik speelde met een vriend alle missies, maar ik had wat meer tijd dus speelde met een alt character wat pvp en patrol. Nu is die alt character alleen lvl 20 maar heeft niet overal toegang tot doordat hij nog niet alle missies heeft gedaan. Ik krijg ook niet meer iets zoals xp van missies. Is er een manier waarop ik de missies kan spelen dat mijn character er nog iets aan heeft? Krijg ook alleen maar lame loot en zit helemaal vast op lvl20 nu.

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:25
Hee Tweakers

Heb sinds vandaag destiny gehaald, ben nu pas level 2 als mensen samen willen spelen kan je me toevoegen.

Psn = bjornnl22

psn = bjornnl22

Verwijderd

ff boodschappen doen, geef patch dat je vanuit de appie gelijk return to orbit kunt doen :P @dark zag je net on, had invite gestuurd, net ff iemand door die lvl 28 geholpen :)

Verwijderd

Inmiddels Level 15 en Destiny is mijn eerste echte console game waarvoor ik een console heb gekocht nadat ik altijd een PC gamer ben geweest. (*boem* culture shock). Ik las dat er ook een Tweakers Clan was? Wat houd dat nu precies in een clan? Kan je dan chatten met elkaar ofzo? Mocht ik ook lid kunnen worden, PSN naam is Harsh-Criticus. ^^ Ik heb inmiddels een invite request verzonden!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 18:15 ]

Verwijderd

Terryb47 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:47:
[...]

dat klinkt goed, tot nu toe maar 2 uit 20 legendaries gekregen. de andere kwam notabene uit een blauwe engram...

ik miste alleen nog maar een legendary helm: gisteren genoeg strange coins bij elkaar verzameld om die exotic helm te halen, wat gebeurt er?uit de eerstvolgende legendary kreeg ik een legendary helm natuurlijk :F had ik liever doorgespaard voor een wapen....want ik ben nu wel lvl 26, maar heb geen goede wapens van boven de 250 damage. Hoe hebben jullie betere wapens gekregen? Drops of gekocht?
Beide. En van cryptarch en vanguard rewards. Mijn gedachte is dat geluk hebben leuk is maar dat je het beter zelf beïnvloedt door te spelen voor wat je wil. Wil je een legendary fusion rifle, spaar dan vanguard marks en zorg dat je vanguard rep hoog genoeg is. Wil je een exotic piece of wapen ga strange coins regelen via nightfall of herioc missies. Jezelf overlaten aan RNG is niet zo tof als je iets specifieke zoals een helm of wapen wil.

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Mensen nog interesse in Vog raid ? voeg me toe op ps4 Sc0rpi0n-4707 nog 2 mensen nodig..

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Vandaag 28 geworden met mijn Titan :) en mijn lockje is ook al 27. Kan niet wachten tot mijn groepje VOG gaat doen, maar dat is volgende week pas :( Nog niet iedereen is er helaas klaar voor. Nu maar beetje pvp'en denk.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
is die farm plek met die cave generfed? er spawnde bijna niets meer toch ik het vanmiddag even deed.

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

Flghter1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:13:
is die farm plek met die cave generfed? er spawnde bijna niets meer toch ik het vanmiddag even deed.
Die is inderdaad generfd. (spawn tijd is verhoogd)

• Flghter1982
hoort die Xur xur er niet te zijn nu?

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 13:40
Flghter1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:40:
hoort die Xur xur er niet te zijn nu?
Staat bij Dead Orbit, in de hanger. Helemaal achterin

• Flghter1982
Tostikoning schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:41:
[...]

Staat bij Dead Orbit, in de hanger. Helemaal achterin
ah. wist niet dat die steeds op een andere plek ging staan :)

• zekerpixels
  • Laatst online: 20:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Weet iemand tot hoe wanneer xur er staat?

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Iemand online die zin heeft om samen te spelen op de xbox one?

GT: Sunblade NL
Level 26 Sunsinger

Verwijderd

zekerpixels schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:30:
Weet iemand tot hoe wanneer xur er staat?
Tot zondag, dus t/m zaterdag. Morgenochtend issie weg.

• zekerpixels
  • Laatst online: 20:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:46:
[...]

Tot zondag, dus t/m zaterdag. Morgenochtend issie weg.
Oke dan moet ik nu nog een strange coin zien te krijgen

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 08:21
Net een legendary helm uit een blauwe engram... Wtf. Had er helaas niks aan.

Al mn legendary engrams tot nu toe blauwe rommel uit gekregen..

Schiet mij maar lek.

[ Voor 7% gewijzigd door HertogJack op 27-09-2014 22:21 ]

psn: HertogJack

• Bron
RawChild schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:55:
Nice bron. Jij bent wel klaar voor een potje iron banner. zeker als je die rifle bij xur nog ff oppikt ;)
Ik heb er naar gekeken maar mijn Shadow Price kreeg ik als reward, en het heeft de "Perfect Balance" upgrade.
Wat dus betekend dat hij een ~98% stability heeft. en mist misschien 1% impact vergeleken met de Xur rifle.
Plus, ik heb 2 exotic rocket launchers en fusion rifle. Dus gebruik ik liever een legendary wep met 1 van die momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die snel rep punten willen verdienen (25 stuks) kunnen vip patrols doen of de weekly heroic op lvl 28 doen voor 400 stuks.

Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/e9/88/29/e98829fc9ae63e6f5b922e1c90e814f7.jpg

Onderste icoontje = VIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
verdomme... net al mijn 23 orbs of light ingeruild voor een exotic helmet engram. kom er een hunter item uit terwijl ik een titan ben... :( wat een klotezooi. heb gelijk geen zin meer om verder te spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Flghter1982 schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:56:
verdomme... net al mijn 23 orbs of light ingeruild voor een exotic helmet engram. kom er een hunter item uit terwijl ik een titan ben... :( wat een klotezooi. heb gelijk geen zin meer om verder te spelen......
Er staat wel duidelijk bij dat het voor een random class is.
En ach, gewoon dismantelen voor de upgrade mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Zojuist Hardmode gecleared met een pug.
Aethon is een stuk boeiender dan ineens!

Iemand in de group kreeg de primary Fusion rifle, zal straks even een pic maken.
Kreeg zelf de timeshifter (de mount)

Okay, de mount is echt geweldig gewoon.
Dubbele boost en als je die te lang gebruikt vallen er delen van af en explodeert hij.
Ook mooiere trail er achter.

Enfin, plaatje van de Primary fusion rifle:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/spwN0AQ.jpg

Wapen kan je ingedrukt houden om te blijven schieten.

[ Voor 54% gewijzigd door Bron op 28-09-2014 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Bron schreef op zondag 28 september 2014 @ 04:05:
Waar kun je PUG's joinen? Of via destinylfg.net ?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
speedyjules07 schreef op zondag 28 september 2014 @ 04:54:
[...]

Waar kun je PUG's joinen? Of via destinylfg.net ?
Destinylfg.com meestal eigenlijk. .net kijk ik als .com niets heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zondag 28 september 2014 @ 04:05:
Aethon is een stuk boeiender dan ineens!

Iemand in de group kreeg de primary Fusion rifle, zal straks even een pic maken.
Kreeg zelf de timeshifter (de mount)

Okay, de mount is echt geweldig gewoon.
Dubbele boost en als je die te lang gebruikt vallen er delen van af en explodeert hij.
Ook mooiere trail er achter.

Enfin, plaatje van de Primary fusion rifle:
[afbeelding]

Wapen kan je ingedrukt houden om te blijven schieten.
Raar dat die drops niet 'beter' zijn dan normaal. Waarom niet 330 dmg ipv 300 ofzo? Mja, so be it :P
Jouw wapen kan er ook wat van in pvp zo te zien: http://youtu.be/lQeIlojbuz0
Sounds good haha!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ondertussen met 'lone wolf' level 25 bereikt, maar daar is de lol wel vanaf. Graag speel ik met jullie de strike's e.d op PS4 GT: Scare360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:25
Zo dan. Dat wapen is echt zwaar overpowered. Benieuwd wanneer daar een fix voor komt.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
Flghter1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:13:
Er is al een nieuwe plek
http://www.polygon.com/20...loot-cave-engrams-farming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Op de valreep bij Xur nog een exotic helmpje kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post het nog één keer aangezien iedereen van tweakers die ik spreek ingame het niet weet: de emblems bij de speaker voor 7 motes per stuk geven je passive bonussen. Ik gebruik de IV versie nu, daarmee vind je meer resources in kistjes. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:12:
[...]

Raar dat die drops niet 'beter' zijn dan normaal. Waarom niet 330 dmg ipv 300 ofzo? Mja, so be it :P
Jouw wapen kan er ook wat van in pvp zo te zien: http://youtu.be/lQeIlojbuz0
Sounds good haha!
Helaas dropte hij niet voor mij maar voor een teamgenoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Possimpible. Heb je ergens een overzicht voor di epassive bonussen? Of kun je die bij de Speaker gewoon zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:34:
Possimpible. Heb je ergens een overzicht voor di epassive bonussen? Of kun je die bij de Speaker gewoon zien?
Nope, had die op reddit, maar kan link niet meer terug vinden. Google ff op reddit destiny speaker emblems mote of light ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:51:
[...]

Nope, had die op reddit, maar kan link niet meer terug vinden. Google ff op reddit destiny speaker emblems mote of light ofzo
Was dat niet getest door anderen zonder echte uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:53:
[...]

Was dat niet getest door anderen zonder echte uitkomst?
Geen idee, enige wat ik gezien heb is dat je soms regulier 11 mats in een chest kunt vinden obv je grimoire score. Ik vind nu per chest 2-4 dingen, voorheen was dat 1-2 en de uitschieters blijven er altijd (inclusief coins etc).

Stomme exotic bounties.. Gisteren eentje gekregen: ik dacht: doe die op zondag wel ff van A-Z. Guess what? Stap 2...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B75r35v.jpg

Faaaaaaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe wil je in godsnaam 2 vijanden in 1x doden met de Fusion Rifle. Ik probeer het nu al 2 dagen in makkelijke levels, deze Vanguard Bounty, maar het wil niet echt opschieten.

Heb er pas 3 gehaald van de 20 waarvan er geloof ik 2 nog perongeluk lukten ook nog :p

Oh ja iemand straks de Daily doen op lvl 24? Rond half 2? Word namelijk geslacht door die stealth elder vandals in mijn eentje.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 28-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:23:
Hoe wil je in godsnaam 2 vijanden in 1x doden met de Fusion Rifle. Ik probeer het nu al 2 dagen in makkelijke levels, deze Vanguard Bounty, maar het wil niet echt opschieten.

Heb er pas 3 gehaald van de 20 waarvan er geloof ik 2 nog perongeluk lukten ook nog :p

Oh ja iemand straks de Daily doen op lvl 24?
Chargen...2 dregs achter elkaar afwachten..release...done :). Op earth of op venus is het goed te doen ;)

Succes :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Die 2 vijanden met 1 fusion rifle is niet zo heel lastig.

Ga volgens mij naar de 1e missie op de maan, waar je die dode guardian vind (met bijbehorende cutscene). Daarna gaat een deur open en komen er veel vijanden aan. Daar kun je die bounty behoorlijk farmen. Je moet alleen opletten dat je de knight niet killed. Mochten de vijanden op zijn, dan blaas je jezelf op of laat je je killen, en begin je weer net voordat de deur open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:56:
[...]

Geen idee, enige wat ik gezien heb is dat je soms regulier 11 mats in een chest kunt vinden obv je grimoire score. Ik vind nu per chest 2-4 dingen, voorheen was dat 1-2 en de uitschieters blijven er altijd (inclusief coins etc).

Stomme exotic bounties.. Gisteren eentje gekregen: ik dacht: doe die op zondag wel ff van A-Z. Guess what? Stap 2...
[afbeelding]

Faaaaaaal!
Ik ga ook maar eens proberen die speaker dingen als ik weer thuis ben vanavond.

Haha die bounty had ik precies 2 dagen voor xur...diy is wel slechte timing hoor :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helium farmen is echt ruk! Die drie anderen zijn veel sneller. Had er nog 48 nodig voor primary weapon, 2 uur kwijt geweest...! Mja nu fully upgraded en klaar voor VOG hardmode :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeps, maar van wat ik zag waren de spawns super traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-10 17:31
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:34:
Jeps, maar van wat ik zag waren de spawns super traag :P
Klopt, moet er nog iets van 80 van die dingen, maar een echte "run" kan je het niet noemen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff nog 600 rep punten voordat ik Vangaurd Rank 2 ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:47:
Pfff nog 600 rep punten voordat ik Vangaurd Rank 2 ben :(
http://www.reddit.com/r/D...n_farming_method_for_all/
Ben nu 30% into rank 3, gisteren begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:34
DarkElement schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:23:

Oh ja iemand straks de Daily doen op lvl 24? Rond half 2? Word namelijk geslacht door die stealth elder vandals in mijn eentje.
Ik doe die altijd op Mars, is ie echt in 10 minuutjes gedaan :P Gewoon naar dat stuk gaan waar de Vex en Cabal tegen elkaar vechten in het begin van de map. Lopen allebei heel traag, beetje om ze heen cirkelen en je hebt zo 2 mannetjes achter elkaar staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de tip, ga ik even testen want moet toch een bounty op Mars doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
[Ps4] Kann iemand mij helpen met een exotic bountie. Moet een level 26 strike voltooien.
Psn: DoubleDutchh

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
uchiha tijntje schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:32:
Die 2 vijanden met 1 fusion rifle is niet zo heel lastig.

Ga volgens mij naar de 1e missie op de maan, waar je die dode guardian vind (met bijbehorende cutscene). Daarna gaat een deur open en komen er veel vijanden aan. Daar kun je die bounty behoorlijk farmen. Je moet alleen opletten dat je de knight niet killed. Mochten de vijanden op zijn, dan blaas je jezelf op of laat je je killen, en begin je weer net voordat de deur open gaat.
Op moon is even Missie genaamd "the dark beyond" doe deze totdat je bij die guardian komt. Hier spawnen uit De temple of crota veel monsters die gemakkelijk met je fusion rifle 2 in 1 kills kan maken. Deze bountie duurt daar nog geen 10 min.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
holy shit! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Denk dat dit wapen snel zal worden geüpdatet...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 67 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2