Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 14:18
HertogJack schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:05:
[...]

zal je wel adden maar ben nu nog aan het werk..

Denk dat ik sowieso nog te laag level ben er voor hoor :'(
ligt een beetje aan welke missie je krijgt, ik heb er al 1 gered in mijn eentje, wel vaak opnieuw moeten proberen. het beste kan je deze met 3 man doen.

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zo willen pvpen? Ik ga rest vd middag crucible onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow die suros regime is wel sterk ook in pvp. Je hebt geen echte aim meer nodig, beetje zoals standaard wapen in halo alleen dan sterker. Echt iets voor possimpible, kan die zun controller pakken in plaats van vals te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Zo een loot cave vind ik toch een vorm van cheaten. Geeft toch minder voldoening als je het op deze manier moet krijgen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Nee, daar staan mensen graag een dag.

Dan kunnen ze achteraf komen klagen over het spel hoe saai het wel niet is en hoe erg ze moeten grinden.
En dat ze niets meer te doen hebben, want ze hebben al alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voice chat vraag

Heb een logitech g430 (usb splitter thingy direct in ps4) maar de voice chat in destiny is bagger. Ligt het aan de headset of ligt het aan destiny / ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:23:
Voice chat vraag

Heb een logitech g430 (usb splitter thingy direct in ps4) maar de voice chat in destiny is bagger. Ligt het aan de headset of ligt het aan destiny / ps4?
Geen idee of het aan je koptelefoon ligt, maar probeer eens een PS-Party aan te maken. ( voordat je Destiny start, of tijdens, dat maakt niet zo veel uit).. Die kan wat stabieler zijn en kun je testen waar het aan ligt..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:23:
Voice chat vraag

ik had eenzelfde probleem met mijn recent aangeschafte steelseries elite (wit)
(was maar €75 via Marktplaats :D)
Helaas kreeg ik teruggekoppeld dat ik erg zacht te verstaan was... :(
met t PSN oortje deed deze het verder wel prima... :/
dit vind ik echter een ruk geval van een cent of 70 en blijft ook niet prettig zitten.
nu bleek dat mijn bose headset (koptelefoon met mic bose QWC25) het wel goed deed eergisteren en gisteren dan weer ineens HELEMAAL niet?

Best apart allemaal, heb steeds gewoon de headset in de 3,5mm plug onderin de controler gedaan... :-(

heb overigen zowel ps party als via destiny zelf een poging gewaagd

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 26-09-2014 12:31 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
LOTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:22:
Nee, daar staan mensen graag een dag.

Dan kunnen ze achteraf komen klagen over het spel hoe saai het wel niet is en hoe erg ze moeten grinden.
En dat ze niets meer te doen hebben, want ze hebben al alles.
Spot on.
Je ziet veel mensen die alles bij elkaar 'cheaten' (ik vind het geen cheaten, maar je cheat jezelf) en snel klagen over saaie gameplay, als ik morgen álle items zou hebben + een vault vol materials snap ik dat de game niet zo uitdagend meer is (al zou ik persoonlijk alsnog PvP spelen maar dat boeit niet iedereen ofc.).
Het is toch leuker om met een groepje missies te voltooien door goed te communiceren en na te denken over strategieën? De gear die je dan verzameld heeft waarde, je hebt hier iets voor moeten doen i.p.v. op een zwart gat schieten.
Ik heb zelf ook een uurtje of 2 bij de 'loot-cave' gestaan hoor, maar het gaat heel gauw vervelen en het gevoel van iets doen voor je gear valt totaal weg, daar speel ik Destiny niet voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:19:
Sow die suros regime is wel sterk ook in pvp. Je hebt geen echte aim meer nodig, beetje zoals standaard wapen in halo alleen dan sterker. Echt iets voor possimpible, kan die zun controller pakken in plaats van vals te spelen.
Die zun? Ga je kapot schamen man...
P.S. Scout rifles only hier, rest is te makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Scout rifle is inderdaad echt lekker, toch zou ik graag een automatic rifle als secondary hebben ipv shotty/sniper/fusion.. Gelukkig post Bungie gister: "Scouts just aren't hitting hard enough today when compared to other precision weapons. We'll be addressing this soon."

[ Voor 4% gewijzigd door Feihcretsam op 26-09-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feihcretsam schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:41:
Scout rifle is inderdaad echt lekker, toch zou ik graag een automatic rifle als secondary hebben ipv shotty/sniper/fusion.. Gelukkig post Bungie gister: "Scouts just aren't hitting hard enough today when compared to other precision weapons. We'll be addressing this soon."
Idd, scout is nagenoeg hetzelfde of mss zelfs beter dan sniper in pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:45:
[...]

Idd, scout is nagenoeg hetzelfde of mss zelfs beter dan sniper in pvp :)
Tsja, als je met een muis + toetsenbord speelt is scout inderdaad zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Mwoah het komt in de buurt, maar je hebt toch 4-5 (straks dan 3-4 denk ik) headshots nodig van ver af. Sniper headshots zullen altijd beter zijn, vooral omdat de auto aim iets te goed werkt met de sniper.

Verder zweer ik bij de scout rifle omdat ie gewoon aanvoelt als de BR/DMR van Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je een rare sparrow kunt krijgen? Xur verkoopt een speed upgrade voor 23 coins, maar ik heb zelf een groene sparrow, werkt alleen op een blauwe.

edit: aah vanguard rank 3... Ff grinden dus :) upgrade gekocht.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:20:
Iemand een idee hoe je een rare sparrow kunt krijgen? Xur verkoopt een speed upgrade voor 23 coins, maar ik heb zelf een groene sparrow, werkt alleen op een blauwe.

edit: aah vanguard rank 3... Ff grinden dus :) upgrade gekocht.
vanguard gunsmith verkoopt ze in de hangar geloof ik... 175 marks uit mn hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exotic engrams droppen altijd exotics? Koop er net 2 met motes, hunter helm en warlock helm. Tijd om die 2 classes te lvlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:28:
Exotic engrams droppen altijd exotics? Koop er net 2 met motes, hunter helm en warlock helm. Tijd om die 2 classes te lvlen :P
oke maar lijkt er dus echt op dat dit weekend die engrams alleen helmen opleveren.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben meer benieuwd hoe je de exotic sparrow kan krijgen :p
FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:30:
[...]

oke maar lijkt er dus echt op dat dit weekend die engrams alleen helmen opleveren.
Logisch, want het is een helmet engram ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Ereaser op 26-09-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meer benieuwd hoe je de exotic sparrow kan krijgen :p
Daarvoor moet je eerst een rare sparrow hebben. Vervolgens kan je bij xur een upgrade kopen voor 23 coins. En hij dropt ook, bijvoorbeeld bij Queens wrath heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:30:
[...]

Het is een helm engram, dusja niet zo gek :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:27:
[...]

Geen idee of het aan je koptelefoon ligt, maar probeer eens een PS-Party aan te maken. ( voordat je Destiny start, of tijdens, dat maakt niet zo veel uit).. Die kan wat stabieler zijn en kun je testen waar het aan ligt..
zal dat straks proberen.

BTW:
ps4 / psn: lokitroy 24 titan
zoek nog mensen om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Hmmmmm, die auto rifle is echt ontzettend goed!! Vraag me echter af of het waard is om dat ding te kopen als je al een Monte Carlo hebt. De titan chest is ook erg sterk, en een stuk goedkoper.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrahant schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:06:
Hmmmmm, die auto rifle is echt ontzettend goed!! Vraag me echter af of het waard is om dat ding te kopen als je al een Monte Carlo hebt. De titan chest is ook erg sterk, en een stuk goedkoper.
Titan kun je to be honest beter die double nade chest of de helm van vorige week gebruiken :) Then again: als je nog geen exo hebt is t een must buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Weet er iemand of er enige logica zit achter het toewijzen van items aan het einde van Crucible potjes? Ik heb nu meerdere keren gezien dat de nr 1 niets krijgt en de laatste wel (en omgekeerd). Hetzelfde lijkt te gelden voor winnende <-> verliezende partij :?

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 26-09-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Crash schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:39:
Weet er iemand of er enige logica zit achter het toewijzen van items aan het einde van Crucible potjes? Ik heb nu meerdere keren gezien dat de nr 1 niets krijgt en de laatste wel (en omgekeerd). Hetzelfde lijkt te gelden voor winnende <-> verliezende partij :?
Completely random! ;w

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Crash schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:39:
no logic.. allemaal random |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
slaat idd nergens op ik zou zeggen geef degene een nice reward die ook daadwerkelijk iets gepresteerd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
btw geef toe ik had paar goede potjes gedaan kreeg ik niks, daarna een minder potje krijg ik een paarse engram.. onzin was wel blij maar wel onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
vegetto1983 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:41:
slaat idd nergens op ik zou zeggen geef degene een nice reward die ook daadwerkelijk iets gepresteerd heeft
Maar dan krijgen de newbie's/mensen die slecht zijn in crucible nooit iets en krijg je dat gezeur weer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
vegetto1983 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:41:
Nu ik sinds gisteren weet hoe sommigen hier PvP spelen, lijkt het mij het eerlijkst de laagste spelers alle items te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik had al zo'n vermoeden, maar vond het nogal wrang om te zien dat je wanneer je meerdere medals scoort tijdens een potje je alsnog kunt eindigen met lege handen ;(

Als er nog tweakers zijn die samen willen spelen met een level 23-24 hunter: mijn PSN is Crash4all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
hoe spelen die dan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:42:
[...]

Nu ik sinds gisteren weet hoe sommigen hier PvP spelen, lijkt het mij het eerlijkst de laagste spelers alle items te geven.
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Met muis en toetsenbord / aangepaste controllers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:43:
[...]

wat veranderd dat aan de game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:43:
[...]

Koop het zelf dan ook, ik kan je nu al zeggen dat 90% wel gewoon speelt met controllers.. dus of je zuigt ... of je hebt altijd mensen tegen je met muizen, ik snap het probleem niet helemaal O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Die randomness is een goede incentive voor iedereen om te gaan spelen. Helaas ook een goede incentive voor sommige mensen om lekker AFK een paar potjes mee te pakken.

Ze zouden misschien een bounty kunnen doen voor als je 10x bovenaan eindigt dat je dan een drop krijgt ofzo. Iets wat lastig is, maar toch je goede spel beloont.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
GMacD schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:44:
[...]

wat veranderd dat aan de game dan?
Speel jij eens met een controller quake op je pc, tegen iemand met muis en toetsenbord....

Je maakt geen kans... Nul komma nul kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:44:
[...]

Koop het zelf dan ook, ik kan je nu al zeggen dat 90% wel gewoon speelt met controllers.. dus of je zuigt ... of je hebt altijd mensen tegen je met muizen, ik snap het probleem niet helemaal O+
Ik hou er niet van om vals te spelen sorry.

Alleen omdat je veilig in je huis achter je tv zit wil niet zeggen dat je je anders moet gaan gedragen en vals gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kan me niet druk maken om het gebruik van muis en keyboards..voor mij voelt dat hetzelfde als druk maken om spelers die stick gebruken ipv pads bij fighting games

[ Voor 20% gewijzigd door GMacD op 26-09-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
GMacD schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:48:
Kan me niet druk maken om het gebruik van muis en keyboards..voor mij voelt dat hetzelfde als druk maken om spelers die stick gebruken ipv pads bij fighting games
Tja, maar je wil wel graag dat de beste de rewards krijgen, terwijl het dus heel goed kan dat de beste aan het cheaten is.

Dus random rewards uitdelen is wel goed wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Als mensen serieus gaan vragen waarom mensen met een muis en toetsenbord een voordeel zouden hebben op iemand met een controller snappen ze iets echt compleet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindeloze discussie :') Het maakt amper iets uit, heeft puur met gewenning te maken. Speel nooit shooters op ps, alleen fifa etc, dus waarom niet? Als je het vals spelen vindt mag jij een willekeurige shooter op pc kiezen, maak ik je daar wel ff in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:49:
[...]

Tja, maar je wil wel graag dat de beste de rewards krijgen, terwijl het dus heel goed kan dat de beste aan het cheaten is.

Dus random rewards uitdelen is wel goed wat mij betreft.
Mwah, daarvoor speel ik geen crucible, meer om bepaalde bounties te halen of voor fun met vrienden, als ik bepaald gear wil ga ik of punten sparen/strange coins.. of ik speel wat striks en accepteer de randomness van het uitdelen van loot..

it's just a game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:50:
Eindeloze discussie :') Het maakt amper iets uit, heeft puur met gewenning te maken. Speel nooit shooters op ps, alleen fifa etc, dus waarom niet? Als je het vals spelen vindt mag jij een willekeurige shooter op pc kiezen, maak ik je daar wel ff in.
Jij met je controller, ik met keyboard en muis ?

En nee, je originele controller, niet die andere...

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 26-09-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:50:
En FIfa speel je dan ook zeker met muis en toetsenbord? Je kunt beter op de pc spelen dan, want volgens mij heb je het concept van de console een beetje gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTVDKTW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:53:
[...]

En FIfa speel je dan ook zeker met muis en toetsenbord? Je kunt beter op de pc spelen dan, want volgens mij heb je het concept van de console een beetje gemist.
Paar pagina's terug al gepost: heb een pc waar ik alle shooters op speel, ps en x1 heb ik voor de exclusives. Het concept consoles was voor paupers zonder geld, sorry dat ik er ook 1 heb staan naast de rest van mn apparaatskes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:54:
[...]

Paar pagina's terug al gepost: heb een pc waar ik alle shooters op speel, ps en x1 heb ik voor de exclusives. Het concept consoles was voor paupers zonder geld, sorry dat ik er ook 1 heb staan naast de rest van mn apparaatskes.
Qauke Live vanavond ? Gratis te spelen, met je controller op je pc aangesloten....

Ik met muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:51:
[...]

Jij met je controller, ik met keyboard en muis ?

En nee, je originele controller, niet die andere...
He ik speel controller ;) Dus op mij hoef niet te richten vals spelen op de bank ;)

Maar als de mogelijkheid er is om het aan te sluiten, dan Destiny en al die games het toelaten, waar zit dan het ''vals'' spelen. Het is gewoon een andere manier van.

Ik ben een PC gamer. Speel altijd mijn shooters met een microsoft muisje, hebben die gasten met razers muizen en TB's dan voordeel en is dat dan ook cheaten?

Ik begrijp het punt dat controller en muis ontzettend verschillend zijn. Maar de ergernis snap ik niet zo want dan moet je het wel heel veel zien en merken dat mensen om je heen in Crucible het gebruiken en ik merk er vrij weinig van moet ik bekennen.

Trap speelt met muis en toetsenbord en ik kill alsnog meer mobs in de raid dusja :+ O+ (grapje trap)
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

Qauke Live vanavond ? Gratis te spelen, met je controller op je pc aangesloten....

Dit zijn zulke sneu acties.. zelfde als in volle game schreeuwen om 1v1 ..alsof dat je skills bewijst, hoe oud ben je?

[ Voor 32% gewijzigd door FlyLight3r op 26-09-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha fly geeft nie ;)
Mja mensen moeten niet zo zeiken man, wat een hoop heisa om niks... QQ elsewhere. Kijk eens wie de grootste heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

He ik speel controller ;) Dus op mij hoef niet te richten met dit.

Maar als de mogelijkheid er is om het aan te sluiten, dan Destiny en al die games het toelaten, waar zit dan het ''vals'' spelen. Het is gewoon een andere manier van.

Ik ben een PC gamer. Speel altijd mijn shooters met een microsoft muisje, hebben die gasten met razers muizen en TB's dan voordeel en is dat dan ook cheaten?

Ik begrijp het punt dat controller en muis ontzettend verschillend zijn. Maar de ergernis snap ik niet zo want dan moet je het wel heel veel zien en merken dat mensen om je heen in Crucible het gebruiken en ik merk er vrij weinig van moet ik bekennen.

Trap speelt met muis en toetsenbord en ik kill alsnog meer mobs in de raid dusja :+ O+ (grapje trap)
Je moet er extra hardware voor aanschaffen, die een controller emuleert...En gelijk wat extra opties toevoegd....

Het is dus niet zo dat er een mogelijkheid tot aansluiten is vanuit de originele hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Nja back to normal weer dames ^^ One love!

Is er al meer duidelijk wanneer iron banner komt eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

Dit zijn zulke sneu acties.. zelfde als in volle game schreeuwen om 1v1 ..alsof dat je skills bewijst, hoe oud ben je?
Lees mijn quote nog eens door.

Meneer begint zelf met zijn Epeen te zwaaien he en daagt mij uit...

Ik beantwoord het alleen.

Dus, hoe oud is hij zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:58:
Haha fly geeft nie ;)
Mja mensen moeten niet zo zeiken man, wat een hoop heisa om niks... QQ elsewhere. Kijk eens wie de grootste heeft!
Beetje kort door de bocht, snap niet dat jij totaal geen begrip hebt voor de console gamers. Ik ben zelf ook een PC gamer en dan alleen maar shooters, maar ik kan echt wel begrijpen waarom mensen zich dood ergeren aan figuren die de boel bedriegen met deze externe hardware. Maar goed ik ga mij niet verder in deze discussie begeven, ik game al 13 jaar ofzo op de PC maar ik had er zelf maar heel kort voor nodig om aan de combi controllers en FPS te wennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:54:
[...]

Je hebt dus echt het idee achter de console gemist d:)b Nooit compatibiliteit gezeik met hardware en lekker comfortabel op de bank kunnen zitten ipv ongemakkelijk op een bureaustoel. En ja, als je de nieuwste high-end hardware hebt ziet het er geweldig uit, maar een jaar later kun je je hardware weer gaan upgraden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb jarenlang alleen op PC gegamed, maar mistte toch dat echte game gevoel van de controller in je handen en lekker op de bank liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
locatie van xur alweer bekend?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:30

Convoy

g44p

Ja:

"Now, for those looking for the hooded vendor, he can be located next to the Dead Orbit vendor at the back of the bar under the Future War Cult seller."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:00:
[...]

Lees mijn quote nog eens door.

Meneer begint zelf met zijn Epeen te zwaaien he en daagt mij uit...

Ik beantwoord het alleen.

Dus, hoe oud is hij zelf ?
Ik zei alleen dat ik het onzin vond en dat ik het probleem niet snapte ^^ Daaruit volgde jou kinderachtige uitdaging tot het spelen om te zien wie er dan wel niet beter zou zijn.
Leven bestaat meer dan laten zien we de beste is in een spelletje.

Meneer is zelf 24 voor als je het nog zou willen weten :9

En ik ben niet bang voor digitale uitdagingen, maar aangezien we hier gewoon proberen een game te bespreken; ''i rest my case'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Convoy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:13:
[...]

Ja:

"Now, for those looking for the hooded vendor, he can be located next to the Dead Orbit vendor at the back of the bar under the Future War Cult seller."
Ik heb die future warcult dude ook nooit gevonden nog :P toch maar eens keer die map openen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:30

Convoy

g44p

Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:21:
[...]

Ik heb die future warcult dude ook nooit gevonden nog :P toch maar eens keer die map openen dan ;)
Even goed zoeken dan, hij staat er toch echt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:21:
[...]

Map is waardeloos in dit spel (of eerder het gebrek er aan).
Hij staat in de hangar, beetje een bleke vampier is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTVDKTW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:04:
[...]

Je hebt dus echt het idee achter de console gemist d:)b Nooit compatibiliteit gezeik met hardware en lekker comfortabel op de bank kunnen zitten ipv ongemakkelijk op een bureaustoel. En ja, als je de nieuwste high-end hardware hebt ziet het er geweldig uit, maar een jaar later kun je je hardware weer gaan upgraden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb jarenlang alleen op PC gegamed, maar mistte toch dat echte game gevoel van de controller in je handen en lekker op de bank liggen.
Valt mee, koop elke 2 jaar nieuwe, gtx 980 is goedkoper dan 780ti, blijf nog ff een jaartje met deze doorspelen :) Door destiny pc nauwelijks aangehad, mja project cars en gta 5 gaan daar wss wel verandering in aanbrengen!
Vanaf de bank spelen kan ik niet, tv is simpelweg te groot, speel liever achter een pc scherm, veel scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat in de bar, aan een bloody mary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Ik zet altijd gewoon mijn 24inch pc scherm voor mij op de tafel, in de bank, elleboogjes op de knieën en knallen maar :P . TV scherm is idd zwaar kut imo, zie daar de helft ook niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
ActualFantasy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

kan ik mee doen maar dan gebruik ik wel mijn oude logitech Trackball voor rechtshandigen
ik speel links handig dus kan maar 1 knop gebruiken :(
maar houd je een beetje in hehe ben al 47 moet altijd even inkomen :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet meer vinden, waren exotics nou account wide of niet? (dacht ooit gelezen te hebben van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:44:
Kan het niet meer vinden, waren exotics nou account wide of niet? (dacht ooit gelezen te hebben van niet)
Wat bedoel je met account wide?

Je kan in ieder geval een exotic voor een andere class krijgen, deze zou je dan via de vault kunnen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venus patrol, linksaf, die cirkel farmen voor headshots = gg! 94 spiritbloom nadat ik m klaar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep dat bedoel ik Ereaser. Heb op me hunter prachtig AR exotic maar kzie maar 1 stukje gear bij decruc/vang vendors dat AR boost. Moet nog maar eens kijken bij die andere rep vendors.
En op een alt Titan lijkt me die AR ook lekker. ^^

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Armor is volgens mij nooit cross class. Dus als je die stuff als hunter koopt kan je die niet op een titan zetten.
Voor de rest is alles account bound. Destiny kent geen soulbound of dergelijke volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles tot legendary = class drops.
Exotic = ook drops bij jou voor andere classes.
In je vault en voor alt gebruiken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mooi! :)
Tijd voor titan project, en lekker gearen met war er al in de vault zit. :) Zou toch wel eens wat willen kloten met een Scout Rifle op mijn hunter, zal wel even wennen zijn maar iets effectiever zijn op range als hunter lijkt me niet verkeerd. AR is toch behoorlijk onnauwkeurig in PvP is mijn ervaring (i know, meer kogels) als je niet te dicht bij wil komen, maar kan ook aan mijn aim skills liggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:50:
Alles tot legendary = class drops.
Exotic = ook drops bij jou voor andere classes.
In je vault en voor alt gebruiken dus :)
Legendary en rare kunnen ook voor een andere class zijn ;)
Heb 2 rare Titan helmen terwijl ik een Warlock ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Ereaser schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:01:
[...]

Legendary en rare kunnen ook voor een andere class zijn ;)
Heb 2 rare Titan helmen terwijl ik een Warlock ben 8)7
Same here, ook blue items gehad van andere class :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukeshell NL
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik ben op zoek naar Xbox One speler die vandaag de Weekly Heroic Challenge willen doen. Voeg me maar toe als je interesse hebt. GT: Nukeshell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nukeshell NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:14:
Ik ben op zoek naar Xbox One speler die vandaag de Weekly Heroic Challenge willen doen. Voeg me maar toe als je interesse hebt. GT: Nukeshell NL
Ik doe mee! Ben level 27 titan, behoefte aan voor je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukeshell NL
  • Laatst online: 24-11-2022
Is goed, ik ben zelf level 25 Hunter. Voeg me maar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nu maar even wat salvage spelen voor de achievement... maar wat is dat toch voor een bizarre gamemode. Het gaat amper om de controlpoints, maar eigenlijk alleen voor de kills. Daarnaast is 3-3 ook vrij debiel, zeker met het gegeven dat je bijna nooit eindigt met het volledige team, dus speel je met z'n 2en...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa 29, nu nog een raid drop helm en ik ben 30 met alles maxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Daarom hebben ze die shards generft ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En terecht. Had er vanmorgen nul en net 8. Als je veel speelt krijg je ze vaak zat uit engrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, worldwide is er een 6:3:1 ratio hunter:warlock:titan. Had ik niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:30:
Wow, worldwide is er een 6:3:1 ratio hunter:warlock:titan. Had ik niet verwacht!
En ik had juist Hunter gekozen omdat ik dacht dat het de minst populaire klasse zou gaan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Lol ik ben titan

Die exotic auto rifle bij xur schijnt een geweldig ding. Absolute aanrader en volgens vele een van de beste wapens. Helaas wel erg veel strange coins.

Wat is de snelste manier om aan die strange coins te komen?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Wat zijn precies die wapens upgrades en voertuig upgrades van 1 cointreau bij xur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Eindelijk de 23 coins bij elkaar weten te sprokkelen en heb dus gelijk de Suros Regime gekocht, Moet hem alleen nog uitproberen, maar ben er verschrikkelijk blij mee. Heb ook de exotic bounty voor de Bad Juju, moet nu nog iets van 23 strikes doen en daarna 10,000 crucible punten halen, hunter/titan telt voor 25, warlock voor 75. Met mijn pvp skills zal dat wel weken gaan duren, lol.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
RawChild schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:26:
Lol ik ben titan

Die exotic auto rifle bij xur schijnt een geweldig ding. Absolute aanrader en volgens vele een van de beste wapens. Helaas wel erg veel strange coins.

Wat is de snelste manier om aan die strange coins te komen?
Weekly hc op lvl 28 geeft je 9 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ShadowSaiyan schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:09:
Eindelijk de 23 coins bij elkaar weten te sprokkelen en heb dus gelijk de Suros Regime gekocht, Moet hem alleen nog uitproberen, maar ben er verschrikkelijk blij mee. Heb ook de exotic bounty voor de Bad Juju, moet nu nog iets van 23 strikes doen en daarna 10,000 crucible punten halen, hunter/titan telt voor 25, warlock voor 75. Met mijn pvp skills zal dat wel weken gaan duren, lol.
Laat even weten of ie de moeite waard is, ik "spaar" er nu ook voor.

@ Bron bedankt zal vanavond die proberen te halen. Dan kan ik daarna bij Xur langs :)

herinner me dat ik deze week al met 2 vrienden de weekly op 28 wilde halen. We hadden hem bijna down maar toen gingen we alle 3 dood. so close. Dus laatste stukje overnieuw, maar we hadden toen geen heavy en special weapon amor meer. Toen lukte het voor geen meter meer, beste kan je in sommige gevallen maar beter zorgen dat je hem meteen down krijgt, aangezien je dan meestal al je heavy en zo nog hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door RawChild op 26-09-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:07
Weet iemand wat je voor de bounty ''No Parley'' moet doen? Defeat 10 fallen marjors

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:33
Level 12 Hunter ATM mensen die me willen helpen met de story/levelen

Voeg maar toe ps4 KraantjeD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:10
Voor de mensen die vanmiddag hebben gereageerd en me hebben toegevoegd @ PSN...ik ben binnen nu en 45 min aan 't gamen, dus heeft iemand zin in een spelletje? :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
RawChild schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:54:
[...]

Laat even weten of ie de moeite waard is, ik "spaar" er nu ook voor.
Dat wapen is echt bloedjegeil. schiet echt heerlijk. zeker de moeite waard :9~

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Hmm. heb pas 9 coins. Krijg er nooit genoeg om die assault rifle te kopen voor het eind van dit weekend. :(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:30:
Weet iemand wat je voor de bounty ''No Parley'' moet doen? Defeat 10 fallen marjors
Fallen (=ras) majors (=geeltjes) kapot schieten :) makkelijkste: missie op hard doen, spawnen extra veel geeltjes. Fallen ras is dregs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:07
Thanks!

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Raid done met de clan!! Wooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldfirst Tweaker team VOG clear (met één Italiaan):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UPtbOVs.jpg
PS mijn loot <3
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mrE7S6h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

lekker jongens.

Ik heb de deur nog niet eens open gekregen met onze groep, maar toen waren we level 24.
Nu is het 26 en 27. Is dat te doen?

Moet je na de deur ook nog op bepaalde manieren dingen doen zoals de deur die je op een bepaalde manier open gaat? Any tips of tricks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Wanneer komt Xur...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 66 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2