Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Just_A_User schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:25:
[...]

Das niet echt wat ik bedoel. Ik heb bv een ShingenC. Die schiet lekker en heeft een 34-bullet-clip, maar die schiet ik bijna helemaal leeg op lui voor ze om gaan, terwijl ik t gevoel heb dat ik zelf maar 2 of 3x geraakt hoef te worden voor ik dood ga.

Overigens speel ik op PS4, en ben 33 jaar :)
34 bullet clip, heel snelle fire rate, maar weinig impact?
Deze dingen tellen namelijk wel degelijk mee in PVP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
GamezMaster schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:27:
[...]

what he said, AR sprayen veel bullets, maar doen weinig damage ( impact )
scout rifle daar integen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Impact is wat mij betreft redelijk belangrijk in PVP. Menselijke tegenstanders zijn beweegelijker dan de monsters in PVE, dus als je een lage Impact hebt en een hoge rate of fire dan missen waarschijnlijk een aantal kogels, de kogels die wel raken doen per kogel dan minder schade dan een wapen met een hogere impact. Lage impact en hoge RoF is wat mij betreft beter voor close-medium, waarbij medium al lastiger wordt.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik heb Dano_NL en Just_A_User even toegevoegd op PSN (FritsBlaasbaard) Ben juist ook op zoek naar mensen die niet al allemaal lvl 27 zijn :) Speel zelf ook niet mega veel, dus ook pas lvl 20. Maar wil best wat "lagere" missies meedoen :) Vind t vooral leuk om samen te spelen met ander, zo vermaak ik me er nog wel even mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 11:53
GamezMaster schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:27:
[...]

Volgens mij valt de impact wel mee maar ik zie regelmatig lui met hand cannons of snipers lopen. Dat vind ik persoonlijk kut spelen dus ik gebruik die niet. Ik denk dat t aan komt op veel oefenen maar aan de andere kant is t ook frustrerend natuurlijk.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Just_A_User schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:31:
[...]

Volgens mij valt de impact wel mee maar ik zie regelmatig lui met hand cannons of snipers lopen. Dat vind ik persoonlijk kut spelen dus ik gebruik die niet. Ik denk dat t aan komt op veel oefenen maar aan de andere kant is t ook frustrerend natuurlijk.
Dat heeft momenteel met de queen bounties te maken hehe. Kan ook altijd gelijk zien als er weer een fusion rifle spree bounty is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wel dat sommige exotics zichzelf buitenspel zetten. Zie onderstaand:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/elPUdub.jpg
Awesome bonusses, maar qua unlockables heeft hij geen 3 soorten scopes, ik zoom altijd 12x in, wat voor pvp gewoon te ver is! In pvp gebruik ik liever een groene sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ik weet niet meer zo goed wat ik met het spel aan moet. Ben inmiddels level 25 en crucible rank 2 en heb in alle slots een legendary equipped en een exotic wapen, maar door het gebrek aan matchmaking in de daily heroic story of weekly heroic strike vind ik het lastig om verder te gaan met PvE. Ik heb een aardig rijtje tweakers in m'n friendslist staan, maarja die moeten maar net beschikbaar zijn en zin hebben in een heroic.

Het begint allemaal een beetje te vervelen, en ik zou het zonde vinden als de game komende week weer in de kast verdwijnt.
Wie heeft Destiny inmiddels nog meer al aan de kant geschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

CrackSlet schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:31:
Ik heb Dano_NL en Just_A_User even toegevoegd op PSN (FritsBlaasbaard) Ben juist ook op zoek naar mensen die niet al allemaal lvl 27 zijn :) Speel zelf ook niet mega veel, dus ook pas lvl 20. Maar wil best wat "lagere" missies meedoen :) Vind t vooral leuk om samen te spelen met ander, zo vermaak ik me er nog wel even mee :)
Ik ben momenteel level 25 en hoop dit weekend 26 te worden (26 strange coins en 90 vanguard marks), dus ik hoop mijn laatste 2 blues te vervangen door een exotic en legendary. Maar ik wil met alle plezier samen spelen ongeacht je level. Dus voel je vrij me toe te voegen.

PSN: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
GMacD schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:30:
[...]

what he said, AR sprayen veel bullets, maar doen weinig damage ( impact )
scout rifle daar integen.. _/-\o_
Scout rifles krijgen een boost, autorifles en shotguns een range nerf. Ik ben wel blij met deze patch notes:

http://www.reddit.com/r/D...es_queens_gear_no_longer/

Ook gaat de droprate bij strikes omhoog, wordt voice communication opt-in in crucible en wordt de cryptarch minder random.

Ze luisteren goed naar de community. Nu nog 'even' een pakkende storyline toevoegen en de game is af _/-\o_

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Tof, ik doe wel mee. Heb ne uitnodiging nog niet maar die komt wel binnen. Ik ben die headset die bij de ps4 zat kwijt en een normale headset van ee telefoon lijkt niet te werken.

Echter kan dit liggen aan een setting. Als ik in game die setting aanpas maakt t niet uit wat ik doe, ik hoor niets maar ik heb de eerste keer dat ik een uitnodiging ontving die uitnodiging geaccepteerd maar ik heb ergens in datzelfde scherm iets aangepast qua audiosettings. Let op, dit was dus ergens in de interface van de ps4 zelf, dus NIET in-game, maar ik kan dat nergens terug vinden?

Ik ben vnv online dus als mensen willen spelen, sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Hmz, ben level 23,5 en lees nu pas dat je voor rep bij bepaalde groepen kan gaan? ... /shame
Ik als Sun Singer denk dan dat de Future War Cult de beste optie zou zijn voor mijn playstyle (Int + Dis voor super / nadespam), right? Is het verkrijgen van rep bij FWC gewoon een kwestie van een 'bond' kopen, deze gebruiken en missies / daylies / raids doen?
Google helpt wel iets maar er komen zoveel verschillende antwoorden voorbij, ik vraag het liever aan de pro's van Tweakers ofc! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ik ren zelf met de strangers rifle (pulse rifle) rond. Titans zijn daar erg lastig mee af te krijgen(shield), maar als je een beetje handig bent is het wel te doen. Eerst een granaat in iemand zijn gezicht gooien helpt wel.

Snipers vind ik zelf ook lastig op de meeste maps, en ik heb ook het idee dat ik veel sneller dood ga dan sommige anderen.

@Weda
Dat had je toch al direct kunnen zien? Vanaf dat je in de tower kunt staat er bij iedere merchant aangegeven dat je rep nodig hebt om stuff te kopen en hoe je dan kan krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door LOTG op 26-09-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Just_A_User schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:35:
[...]

Tof, ik doe wel mee. Heb ne uitnodiging nog niet maar die komt wel binnen. Ik ben die headset die bij de ps4 zat kwijt en een normale headset van ee telefoon lijkt niet te werken.

Echter kan dit liggen aan een setting. Als ik in game die setting aanpas maakt t niet uit wat ik doe, ik hoor niets maar ik heb de eerste keer dat ik een uitnodiging ontving die uitnodiging geaccepteerd maar ik heb ergens in datzelfde scherm iets aangepast qua audiosettings. Let op, dit was dus ergens in de interface van de ps4 zelf, dus NIET in-game, maar ik kan dat nergens terug vinden?

Ik ben vnv online dus als mensen willen spelen, sure :)
Ik denk dat je dan in een Party bent gegaan en hier de mic-instellingen op "Party only" ofzo gezet hebt. Deze moet je dan even naar "Game only" zetten. Dit had ik iig laast en dat duurde ook even voor ik dat door had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1 nodig voor daily heroic story op max lvl om 11 uur, stuur me bericht op psn: trapgat of add ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
CyberTijn schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:32:
Ik weet niet meer zo goed wat ik met het spel aan moet. Ben inmiddels level 25 en crucible rank 2 en heb in alle slots een legendary equipped en een exotic wapen, maar door het gebrek aan matchmaking in de daily heroic story of weekly heroic strike vind ik het lastig om verder te gaan met PvE. Ik heb een aardig rijtje tweakers in m'n friendslist staan, maarja die moeten maar net beschikbaar zijn en zin hebben in een heroic.

Het begint allemaal een beetje te vervelen, en ik zou het zonde vinden als de game komende week weer in de kast verdwijnt.
Wie heeft Destiny inmiddels nog meer al aan de kant geschoven?
Ik merk dat ik het zelfde heb. Het is lastig om door te gaan met PvE omdat er bij de meeste soorten geen matchmaking zit. Dus als mensen me toe willen voegen om samen te spelen. Ben een lvl 25 hunter en 25 titan. PSN ID is Dyoma (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
CrackSlet schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat je dan in een Party bent gegaan en hier de mic-instellingen op "Party only" ofzo gezet hebt. Deze moet je dan even naar "Game only" zetten. Dit had ik iig laast en dat duurde ook even voor ik dat door had :)
Maar ik weet niet meer waar die optie zit. Ik kan er dus niet bij als ik niet wordt uitgenodigd voor een party? Das niet echt handig dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Volgens mij kan je ook een party in je eentje maken (forever alone! :+ ) en in dat scherm zit dan een knopje voor het geluid. En volgens mij is die instelling geldig voor alle parties

[ Voor 30% gewijzigd door CrackSlet op 26-09-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dyoma schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:40:
[...]

Ik merk dat ik het zelfde heb. Het is lastig om door te gaan met PvE omdat er bij de meeste soorten geen matchmaking zit. Dus als mensen me toe willen voegen om samen te spelen. Ben een lvl 25 hunter en 25 titan. PSN ID is Dyoma (PS4)
Volgens mij komt dit omdat ze Xbox Live/PSPlus niet overal willen verplichten. Alles wat matchmaking heeft vereist dit. Het zou dan wel leuk zijn geweest om een optie te hebben om het aan te zetten als je dat wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
jullie kunnen mij ook uitnodigen met anderen spelen vind ik wel gezellig en het leverd ook nog leuke loot op geregeld en het maakt me niet uit of ze lager of hoger zijn.
PSN ID FreakGIB

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weda schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:35:
Hmz, ben level 23,5 en lees nu pas dat je voor rep bij bepaalde groepen kan gaan? ... /shame
Ik als Sun Singer denk dan dat de Future War Cult de beste optie zou zijn voor mijn playstyle (Int + Dis voor super / nadespam), right? Is het verkrijgen van rep bij FWC gewoon een kwestie van een 'bond' kopen, deze gebruiken en missies / daylies / raids doen?
Google helpt wel iets maar er komen zoveel verschillende antwoorden voorbij, ik vraag het liever aan de pro's van Tweakers ofc! ;)
Ik zou gewoon bij de Vanguard blijven wat betreft armor, aangezien die meer Int en Dis geven. Of even de queens guard robes halen, die geven nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
wat ik trouwens doe als ik legendary items vind
ik doe dan niet altijd alles upgraden wat mogelijk is kost je veel materialen en geregeld maakt je kans op een legendary met betere specs en dan zit je met je duur upgegrade legendary.
kijk goed naar welke upgrades je echt nodig vind.
ze zouden eigenlijk als je een upgraded armor/weapon disband je wat van je materialen terug moeten geven niet alles maar wel iets nu krijg je alleen sappire wire en weaon parts terug

[ Voor 24% gewijzigd door FreakGIB op 26-09-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
Ereaser schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:46:
[...]

Ik zou gewoon bij de Vanguard blijven wat betreft armor, aangezien die meer Int en Dis geven. Of even de queens guard robes halen, die geven nog meer :)
Zit even op de Bungie website te stalken, voor die queens guard bond moet ik rank 2 behalen voor ik ze überhaupt kan aanschaffen, doe ik dit door die queen-missions te completen?
Als ik die FWC-bond equip én queen-missions complete, zou ik dan rep voor beide ontvangen of alleen voor FWC?

Wss hele onnodige vragen maar zie letterlijk een half uurtje geleden pas dat je rep voor fractions kan verzamelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Weda schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:51:
[...]

Zit even op de Bungie website te stalken, voor die queens guard bond moet ik rank 2 behalen voor ik ze überhaupt kan aanschaffen, doe ik dit door die queen-missions te completen?
Als ik die FWC-bond equip én queen-missions complete, zou ik dan rep voor beide ontvangen of alleen voor FWC?

Wss hele onnodige vragen maar zie letterlijk een half uurtje geleden pas dat je rep voor fractions kan verzamelen :X
Je kan met de bounties voor the Queen alleen reputatie halen voor die faction. Bij de rest werkt het met die bond die je aan kan doen, dan krijg je voor pve/pvp bounties voor een bepaalde faction. Heb je er geen één aan dan krijg je gewoon voor de vanguard/pvp faction. :) Ook iets leuks, als je rank 3 wordt dan krijg je een kado in de post O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Falco91Bones op 26-09-2014 10:54 ]

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Falco91Bones schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:54:
[...]

Je kan met de bounties voor the Queen alleen reputatie halen voor die faction. Bij de rest werkt het met die bond die je aan kan doen, dan krijg je voor pve/pvp bounties voor een bepaalde faction. Heb je er geen één aan dan krijg je gewoon voor de vanguard/pvp faction. :) Ook iets leuks, als je rank 3 wordt dan krijg je een kado in de post O-)
oke dus als ik bv.. de cape draag van de future war cult
en PVP ga doen krijg ik dan Rep voor de Vanguard en de crusible en de Future war cult ?
en als ik PVE doe terwijl ik die cape draag dan maakt het niet uit en krijg ik alleen rep voor de Vanguard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop met mijn lvl 24 Hunter ook een beetje tegen een muur op.
Ik start het spel op en denk al snel "oke en nu?" Ik speel het ook hoogstens 2 uur per dag wat voor mijn doen al veel is :/
Ik weet nog niet eens precies wat je met al die materialen kan doen, maar ik weet wel dat ik die relics van Mars zwaar te kort kom al.
Vanguard Marks heb ik ook amper terwijl ik toch veel bountys probeer te doen.
Maar samen knallen is wel leuk dus Dano_NL, Just_A_User en FritsBlaasbaard, ik voeg jullie ook toe oke ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja die relics zijn erg irritant, je ziet ze veel minder duidelijk dan bijvoorbeeld op de maan of venus. Spinmetal is zelfs makkelijker te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 26-09-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:56:
[...]

en PVP ga doen krijg ik dan Rep voor de Vanguard en de crusible en de Future war cult ?
en als ik PVE doe terwijl ik die cape draag dan maakt het niet uit en krijg ik alleen rep voor de Vanguard ?
met de cape, worden je vanguard punten en crucible punten omgezet naar je fraction punten..dus niet EN..EN ..EN..maar je bouwt alleen rep en punten op voor je fraction volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weda schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:51:
[...]

De queens guard bond doet in principe niks (hetzelfde dus als alle andere bonds die niet van fwc, dead orbit of new monarchy zijn). Maar als je die bounties doet krijg je een missie item, de "Queens orders". Hiermee kan je de Queens wrath missies doen. Die vind je bovenaan in het rijtje aan de linker kant als je naar alle planeten kijkt.
Als je die missie doet heb je kans dat je de Queens guard robes of hood krijgt (plus kans op een tweede item wat een sniper of jumpship is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
Falco91Bones schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:54:
[...]

Duidelijk, thx voor de uitleg! _/-\o_

^ ook voor hierboven uiteraard!

[ Voor 3% gewijzigd door Weda op 26-09-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:56:
[...]

Cape aan = alleen rep fwc
Cape uit = vang rep en cruc rep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Wat is precies het nu van FWC rep? :S

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jimz93 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
Wat is precies het nu van FWC rep? :S
Je faction level bij FWC levelen zodat je daar spullen (emblems, wapens en armor) kunt kopen met Crucible marks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:00:
[...]

Cape aan = alleen rep fwc
Cape uit = vang rep en cruc rep..
oke maar krijg je ook rep voor de fwc als je bounty's strikes en weet ik wat doet of is het alleen als je PvP speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@FreakGIB
Alles wat rep op levert behalve queen missies.

@jimz93
Nut bedoel je denk ik? Dan krijg je reputatie voor de Future War Cult, en dan kun je daar wapens en armor kopen (staat in de hangar).

[ Voor 24% gewijzigd door LOTG op 26-09-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:40:
[...]

Dit is wel een punt ja, wat je bij vele loot games ziet; vroeg of laat moet je gewoon pre made in een game mode duiken want anders houd het op. Ben benieuwd hoe dat in deze game verder ontwikkeld, zou niet de eerste game zijn die daarom in de digitale kast verdwijnt. Kan me voorstellen dat als ik eenmaal lvl 26 ben en ik "moet raiden" om via pve verdere progressie te doen dat ik er ook klaar mee ben. Vandaar dat gearen voor mij ook langzamer mag ipv een volledig legendary set in een maand ofzo? (2 weken hardcore?) Maar goed, dan krijg je weer gezeur van mensen om dat ze niet iedere dag gear kunnen upgraden he... en dat gear meer moet droppen etc etc.
Zie nu gebeuren wat je bij meer games ziet: gezeur over lage gear progressie (onzin imo), en over een paar maanden gezeur dat legendary/exotic gear niets voor stelt.

Laten we hopen dat Bungie niet teveel aan trekt van al het gezeur over queen missies nerf blabla, en dat we over een tijdje enkel liefhebbers over hebben en niet de spelers die eigenlijk een ander soort game zoeken. :) (lui die principe van gear progressie niet willen accepteren)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Nou bedankt Bungie, nu heb ik dus helemaal geen trek in die Queen missions. Je krijgt toch niks als je al fully geared bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Iemand Xur gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
hij is in de hangar bij de bar.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
wat verkoopt ie? picture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
precies details graag wat verkoopt die voor welke character en wat kost het

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jnk1986 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
Nou bedankt Bungie, nu heb ik dus helemaal geen trek in die Queen missions. Je krijgt toch niks als je al fully geared bent.
Je kunt een sniper krijgen die best wel goed is :) Ook een uniek jumpship.
Ik weet eigenlijk niet of je ook rep voor de Queen krijgt als je de Queens wrath missies doet (dus niet de bounties). Want met die rep kan je uiteindelijk 2 armor shaders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Ereaser schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:09:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of je ook rep voor de Queen krijgt als je de Queens wrath missies doet (dus niet de bounties). Want met die rep kan je uiteindelijk 2 armor shaders kopen.
Rep krijg je ook voor de Queen, maar de moeite tegenover de items vallen mij vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Titan: http://www.destinydb.com/...t-of-alpha-lupi#1.MfGL3e8

Chest of Alpha Lupi

Hunter: http://www.destinydb.com/...cklehead-radar#1.MMhvlFC8

Knucklehead Radar

Warlock http://www.destinydb.com/...apotheosis-veil#1.MbVoXp8

Apotheosis Veil

Weapon: http://www.destinydb.com/...5-suros-regime#1.MzfEsWd8

Suros Regime

And an exotic Helmet for Motes of light.

Enjoy!!!!!!!!!!!
Credits niet naar mij..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die autorifle van hem is best nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even die autorifle kopen zo :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat word Suros Regime :D
Die helmet voor Warlock vind ik nou niet echt super bijzonder.. Misschien dat hij ingame er leuker uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:00
Helm voor hunter: alle primary weapons geven je radar terwijl je aimed....NICE! :D

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Ereaser schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:09:
[...]

Het enige wat ik wilde is even paar van die upgrade material verzamelen, breek ik zon legendary blijnkt dat ze het al hebben gepatched... onzin.

Enige wat nu nog te doen is eigenlijk Weekly, raid en dat nightfall gebeuren want pvp kan mij niks interesseren op een console.

Ach ja over twee weken is Driveclub er, dan is het tijd om Destiny om te ruilen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
En nog met beelden:

http://imgur.com/a/omQT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Ereaser schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:04:
[...]

Je faction level bij FWC levelen zodat je daar spullen (emblems, wapens en armor) kunt kopen met Crucible marks.
danku! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jnk1986 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:14:
[...]

Het enige wat ik wilde is even paar van die upgrade material verzamelen, breek ik zon legendary blijnkt dat ze het al hebben gepatched... onzin.
Yep, echt jammer ;(
Als ze het hadden generfed naar 1 ascended item had het ook goed geweest. Geen mensen meer die het keihard kunnen farmen, maar het blijft toch zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom zou ik een ander spaceship willen kopen? Heeft toch geen enkel nut?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
Postius schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:16:
Waarom zou ik een ander spaceship willen kopen? Heeft toch geen enkel nut?
Epeen? Ik vraag me ook af wat je ermee kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Suros heb ik al gelukkig, had liever een scout rifle gezien though!
Warlock helmet dus als ik thuis ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuuuuuuuuut ik kom 4 strange coins tekort :( ik neem een exotic engram.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 26-09-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
kijk, dat is nou nog eens handig! :)
dank u! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:50
Had ik maar meer coins :( heb er 4 ofzo lol..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KUT ZOOI! Haal ik uit dat engram een WARLOCK HELMET, weg 23 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:40:
[...]

Meh, ik zie het net als snelgas+quickshift op mijn motor. Of is dat ook valsspelen? :)
Daar heeft het geen invloed op de andere spelers...

Laffe manier van spelen dit, want dit geeft je heel veel voordeel in een online spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Weda schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:18:
[...]

Epeen? Ik vraag me ook af wat je ermee kan... :?
Daarnaast ben ik gehecht aan mn eerste schipje! Wat we allemaal al hebben meegemaakt samen! :+ O+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
DarkElement schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:23:
Een warlock levelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motes of Light bedoel je denk ik ;)
En welke helmet is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eh motes of light ja, het is een 'Light beyond nemesis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
krijg je altijd een exotic uit die engram ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
DarkElement schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:
pics or it didnt's happen! :P

ben benieuwd naar t uiterlijk & specs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Denk dat ik die hunter helmet maar ga halen als ik vanavond de weekly heb gecomplete, die radar is toch wel erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok pic komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:
Die ziet er in ieder geval beter uit dan die stomme vissekom die de warlocks nu krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
wow dat was snel O+

Ziet er wel erg gaaf uit, specs vind ik zelf een beetje matig, ligt is leuk maar strength vind ik zelf vrij matig als warlock zijnde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
grote kans dat dit weekend de exotic engrams alleen helmen geeft als reward lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
jimz93 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:30:
[...]

wow dat was snel O+

Ziet er wel erg gaaf uit, specs vind ik zelf een beetje matig, ligt is leuk maar strength vind ik zelf vrij matig als warlock zijnde :/
strength gaat nog wel omhoog als je hem upgrade lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik achteraf beter gewoon een helm kunnen kopen maar goed. Ik had verwacht dat ik gewoon wat voor een titan zou krijgen.
FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:31:
[...]

strength gaat nog wel omhoog als je hem upgrade lijkt mij?
Vooral defense upgrades, één om je team mates sneller te reviven en melee snelheid verhogen.

[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 26-09-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Je motes of light kun je verder toch weinig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Jammer dat de hunter helmet nou net strenght heeft.... Zucht, net de slechtste van de 3 die je kan treffen. Denk dat ik toch misschien maar een weekje langer door spaar. Komt wel weer wat mooiers voorbij :) , alleen de radar perk was ik positief over maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
kidicoke schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
Jammer dat de hunter helmet nou net strenght heeft.... Zucht, net de slechtste van de 3 die je kan treffen. Denk dat ik toch misschien maar een weekje langer door spaar. Komt wel weer wat mooiers voorbij :) , alleen de radar perk was ik positief over maar goed
idd en sommige wapens hebben dat ook all als extra die radar view while zoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ik zit te kijken op de app maar waarom kan ik de inventory van Xur niet bekijken? Iemand een lijst van dingen die te koop zijn?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Enige interessante is die Autorifle (80 impact?) goedemiddag :D en 80 Stability.. dat ding zul je veel gaan zien in pvp gok ik :). + leuke upgrades. Ik stik in coins en motes dus ik schaf iig die autorifle aan, rest heb ik niet veel mee atm :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
TeGek schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:38:
Ik zit te kijken op de app maar waarom kan ik de inventory van Xur niet bekijken? Iemand een lijst van dingen die te koop zijn?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42951236

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de reacties te zien kan ik die helm beter in mijn vault gooien en een warlock trainen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Lipst3r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:39:
Enige interessante is die Autorifle (80 impact?) goedemiddag :D en 80 Stability.. dat ding zul je veel gaan zien in pvp gok ik :). + leuke upgrades. Ik stik in coins en motes dus ik schaf iig die autorifle aan, rest heb ik niet veel mee atm :)
http://imgur.com/a/omQT0

De stats in die database kloppen niet ;)
zie image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
helaas heb ik maar 9 strange coins :'(

iemand een idee hoe deze het gemakkelijkst te verkrijgen zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
jimz93 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:44:

weekly doen als je deze nog niet gedaan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack

Wil ik ook graag weten :P

Ben level 24 dus kom niet aan met de weekly heroic strike want dat gaat me niet lukken lijkt me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zitten vaak ook in Legendary/blauwe engrams, althans dat geluk had ik vaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Gister een beetje behoorlijk teleur gesteld. Had ik na een Queens missie een legendarische armor gekregen EN een legendary sniper rifle met een mooie roze gloed naar ik meen een attack van 300/3?? .

Na de missie m'n ps4 uitgezet en ik de avond weer aan gezet... Wat denk je armor is er nog maar wapen weg😢😢😢😢.

Nee heb hem niet dismanteld

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met wat voor wapen kan ik die achterlijke vliegende paarse zeesterren op Mars (Queens Wrath) het makkelijkst dood krijgen, heb al met een paarse pulsegun geprobeerd maar ze blijven resisten, en hoe weet ik welke kleur ik het beste kan pakken kan je dat nog ergens aan zien

[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 26-09-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
vind dat kleur gebeuren met die schilden maar onzin moet je zoveel wapens bij dragen en dan helemaal je menu in op te switchen terwijl er ondertussen op je wordt geschoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:44
Nadat de huidige loot cave is gesloten, is er helaas alweer een nieuwe loot cave gevonden.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
vegetto1983 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:53:
vind dat kleur gebeuren met die schilden maar onzin moet je zoveel wapens bij dragen en dan helemaal je menu in op te switchen terwijl er ondertussen op je wordt geschoten..
Beetje teamwork en gewoon afspreken wie welk element gun equipt :P . Dan knal je er in notime doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Buizerd__NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:53:
Nadat de huidige loot cave is gesloten, is er helaas alweer een nieuwe loot cave gevonden.
waar!?!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
XUR HEEFT DE SUROS REGIME AUTORIFLE!!!!!!!

Hij staat in de hangar. Langs dead orbut poppetje lopen. Trap naar beneden. Helemaal aan het einde

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 14:18
HertogJack schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:45:
[...]

Wil ik ook graag weten :P

Ben level 24 dus kom niet aan met de weekly heroic strike want dat gaat me niet lukken lijkt me :(
Ik bak er in mijn eentje ook niets van, ik wil ze samen wel proberen ?
ben een level 26 Titan op PS4, psn Biacas.

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Biacas schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:04:
[...]

Ik bak er in mijn eentje ook niets van, ik wil ze samen wel proberen ?
ben een level 26 Titan op PS4, psn Biacas.
zal je wel adden maar ben nu nog aan het werk..

Denk dat ik sowieso nog te laag level ben er voor hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even op Youtube zoeken naar new loot cave, staat ie wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DarkElement schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:08:
[...]

Even op Youtube zoeken naar new loot cave, staat ie wel bij.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Gisteren net als Warlock de legendary helmet van de queen gekregen. Ik moet echter nog legendary gloves en boots. Zit te twijfelen of ik mijn coins bewaar voor volgende week, ik heb namelijk al een exotic auto rifle (Monte Carlo) of zal ik toch de exotic helmet kopen en proberen met marks de gloves en boots te halen. Ik heb op dit moment 94 marks en kan er voor de reset nog 52 bij halen, dit zou genoeg moeten zijn voor gloves en boots.

Pagina: 1 ... 65 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2