Dyoma schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:40:
[...]
Ik merk dat ik het zelfde heb. Het is lastig om door te gaan met PvE omdat er bij de meeste soorten geen matchmaking zit. Dus als mensen me toe willen voegen om samen te spelen. Ben een lvl 25 hunter en 25 titan. PSN ID is Dyoma (PS4)
Dit is wel een punt ja, wat je bij vele loot games ziet; vroeg of laat moet je gewoon pre made in een game mode duiken want anders houd het op. Ben benieuwd hoe dat in deze game verder ontwikkeld, zou niet de eerste game zijn die daarom in de digitale kast verdwijnt. Kan me voorstellen dat als ik eenmaal lvl 26 ben en ik "moet raiden" om via pve verdere progressie te doen dat ik er ook klaar mee ben. Vandaar dat gearen voor mij ook langzamer mag ipv een volledig legendary set in een maand ofzo? (2 weken hardcore?) Maar goed, dan krijg je weer gezeur van mensen om dat ze niet iedere dag gear kunnen upgraden he... en dat gear meer moet droppen etc etc.
Zie nu gebeuren wat je bij meer games ziet: gezeur over lage gear progressie (onzin imo), en over een paar maanden gezeur dat legendary/exotic gear niets voor stelt.
Laten we hopen dat Bungie niet teveel aan trekt van al het gezeur over queen missies nerf blabla, en dat we over een tijdje enkel liefhebbers over hebben en niet de spelers die eigenlijk een ander soort game zoeken.

(lui die principe van gear progressie niet willen accepteren)
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 26-09-2014 11:07
]