Constructed: Silver || Limited: Silver
lol ik zat ook al in die hoek te denken haha
PSN: FreakGIB
Je kunt zij kopen, maar je moet inderdaad even wat ranks hebben.jimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:19:
1 woord: JALOERS!!
ik ga me denk ik ook maar eens wat steviger wagen aan die queen bounties.
vind die van de queen-crucible variant wel lastig trouwens, ben niet zo'n fan van deze spelmodi
ook zag ik een bountie die je moet voltooien met bepaalde queen shaders en items equipped, dit lijkt me ook niet te doen voordat je er een hoop andere bounties op hebt zitten?
Verwijderd
[ Voor 121% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2014 17:33 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2014 17:31 ]
En wat is nu echt het doel van zoiets?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:30:
Haha, sorry, was afkortingBayonetta klinkt nu al tof, been wapens? XD
Voor de valsspelers (net als ik...) goed nieuws, Tuact is met een nieuwe update van de Venom X gekomen welke goddelijk werkt in destiny:
[afbeelding]
Sensitivity op 6 = heerlijk (voorheen 4...) en de boost functie is superhandig als je op je mount zit!
Met de controller kun je toch geweldig gamen, waarom anders een console kopen?
Ach ja ik speel zelf toch weinig pvp dus ik merk hier niks van, maar snap niet waarom sommige gamers een voordeel willen hebben.

Verwijderd
Meh, ik zie het net als snelgas+quickshift op mijn motor. Of is dat ook valsspelen?kidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:33:
Haha idd, ik vind het ook ontzettend gay en hoef die bullshit hier eerlijk gezegd ook niet te zien
sensitivity op 6 maar? ik vind 8 af en toe al langzaam x'DVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:30:
Haha, sorry, was afkortingBayonetta klinkt nu al tof, been wapens? XD
Voor de valsspelers (net als ik...) goed nieuws, Tuact is met een nieuwe update van de Venom X gekomen welke goddelijk werkt in destiny:
[afbeelding]
Sensitivity op 6 = heerlijk (voorheen 4...) en de boost functie is superhandig als je op je mount zit!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wat je nu doet is appels met peren vergelijken imoVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:40:
[...]
Meh, ik zie het net als snelgas+quickshift op mijn motor. Of is dat ook valsspelen?
[ Voor 18% gewijzigd door kidicoke op 25-09-2014 16:07 ]
Verwijderd
PSN: Zorewin
PSN: bob078nl
lvl 28 warlock
Verwijderd
Ben Titan level 16 inmiddels.
NL 29 jaar, zie de invites wel verschijnen, PSN staat in mijn footer
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:34:
Hier ook een destiny speler, nu 3 dagen ofzo.
Ben Titan level 16 inmiddels.
NL 29 jaar, zie de invites wel verschijnen, PSN staat in mijn footer
Hehe, wij hebben een paar dagen terug nog samen gespeeld. Jij harkt de legendaries wel binnen dan.DrBob078 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:30:
Zoek zelf ook nog een clan om raids mee te kunnen doen.
PSN: bob078nl
lvl 28 warlock
PSN & XBL: Denkoyugo
Soms paar keer laden, heb hem nu al 3x gedaan.
Nu wat headshots maken en dan voor de 4x maar gaan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
8 maar? Ik vind 10 te traag.jimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:55:
[...]
sensitivity op 6 maar? ik vind 8 af en toe al langzaam x'D
Gisteren ieta geinigs. We starten een missie met 3 man en zagen een andere vriend die wat aan het farmen was doodgaan door een laaglevel mobje. Volgens mij een bewijs dat zoeken naar spelers mt een zo goed mogelijke connectie met jou daadwerkelijk werkt
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 17:28 ]
Verwijderd
Wat headshots? Lol, 200 was best veel.. Mja, venus patrol, linksaf, in dat gebiedje in t midden op de rots staan gaat nog t snelsteR-utger schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:07:
De Queens wrath is prima in je 1tje te doen als je die op aarde doet.
Soms paar keer laden, heb hem nu al 3x gedaan.
Nu wat headshots maken en dan voor de 4x maar gaan
Idd heb het nu gecompleted, maar ook weer 2 public events meegepaktVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:32:
[...]
Wat headshots? Lol, 200 was best veel.. Mja, venus patrol, linksaf, in dat gebiedje in t midden op de rots staan gaat nog t snelste
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik mag niet klagen over drops. Sommige psn vrienden van me willen me er ook niet bij hebben. :P:P:PDenko schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:58:
[...]
Hehe, wij hebben een paar dagen terug nog samen gespeeld. Jij harkt de legendaries wel binnen dan.
Voor het joinen van de GoT clan, is daar nog meer voor nodig dan via Bungie.net aanvragen? Net gedaan namelijk.
Nu nog level 7 titan, zal van het weekend wel wat hoger gaan worden.
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
level 30 zo dichtbij, zal je zien dat het me weken duurt voordat ik de laatste drop krijg
Psn erikj
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12188
No more lootcave
[ Voor 28% gewijzigd door leech1984 op 25-09-2014 20:36 ]
PSN: Leech1984
Je kan mij vrij toevoegen op PSN: f1rebladex
Serieus? Krijg je geen egards meer daarvoor? Dat maakt die Queen bountys zinloos voor mij...Origins schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:53:
Ook geen shards meer na dismantle van de legendary troep van de queen, tja dan wordt het spelletje voor mij eigenlijk minder interessant.
Verwijderd
Goede zaak, alle fixes klinken goed!leech1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:23:
Kreeg zojuist een update ingame en een message dat de game world gereset gaat worden.
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12188
No more lootcave
Verwijderd

Scout Rifles
Scout Rifles are for players who like to keep their enemies at medium range and hate to miss. They are intended to be an awkward weapon to use at close range but to be dominant-- as long as you land your shots-- at medium and longer ranges.
Scouts just aren't hitting hard enough today when compared to other precision weapons. We'll be addressing this soon.
Scout rifles worden dus nog OPer
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
erg zuur ja, niet aan te komen die shards anders..kidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:10:
[...]
Serieus? Krijg je geen egards meer daarvoor? Dat maakt die Queen bountys zinloos voor mij...
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Waar haal je dit vandaan? Want in die dev log staat daar niks over in.Origins schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:53:
Ook geen shards meer na dismantle van de legendary troep van de queen, tja dan wordt het spelletje voor mij eigenlijk minder interessant.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
In de patch notes wel: http://www.bungie.net/7_U...es/en/News/News?aid=12190Michaelg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:50:
[...]
Waar haal je dit vandaan? Want in die dev log staat daar niks over in.
Material rewards for dismantling Queen's Wrath gear will no longer provide ascendant materials, but missions will continue to drop Legendary items
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 25-09-2014 23:53 ]
Al getest trouwens, je krijgt niets dus bespaar je de moeite.Michaelg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:50:
[...]
Waar haal je dit vandaan? Want in die dev log staat daar niks over in.
Tenzij je een legendary helm/chest nodig hebt natuurlijk want dan is het 't alsnog waard om de mission voor te doen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Met welk wapen kan ik dit het beste doen? Ik ben niet zo van de snipers.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:32:
[...]
Wat headshots? Lol, 200 was best veel.. Mja, venus patrol, linksaf, in dat gebiedje in t midden op de rots staan gaat nog t snelste
Yep, hetzelfde op PS4speedyjules07 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:02:
Nog meer mensen die er nu continu uitgeknikkerd worden (ps3)?
Verwijderd
Scout rifleDarkElement schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:03:
[...]
Met welk wapen kan ik dit het beste doen? Ik ben niet zo van de snipers.
11:00 als het goed is.RRCreations schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:48:
Hoe laat komt XUR? Er staat nergens een exacte tijd.
http://www.forbes.com/sit...-down-destinys-loot-cave/
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 26-09-2014 01:59 ]
Armor enzo heb ik allemaal zelf aangeschaft via Xür, de Vanguard en FutureWarCult.
Ook hier 8 Queens Wrath missies die ik vanavond lekker dacht te spelen om vervolgens die gear te dismantelen zodat ik eindelijk m'n shit kan upgraden maar dat feest gaat dus mooi niet door.
Ontvang ik als reward gewoon 4 items (2 paste niet eens op het scherm en zijn ernaast te zien) waarvan 1 exotic...
Exotic is trouwens Plan C (fusion rifle)

Als er iemand wil teamen/levelen.
Psn lupusergo
Warlock 23
psn: lupusergo
Helaas hebben ze nu wel de queen bounties gekilled. Ik denk dat er in de eerste 2 dagen meer bounties zijn gecleared dan de komende 2 weken... Ze hadden best wel wat andere rewards kunnen bedenken die het qua loot alsnog de moeite waard maken.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2014 08:35 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kan niet inderdaad.C4D schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:25:
Kan je trouwens rep krijgen voor vanguard als je een future war bond draagt? Van wat ik heb begrepen niet.
Vind ik iig beter dan 1x in de week een upgrade te kunnen doenuchiha tijntje schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:32:
Het is ook logisch dat de queen bounties gepatched zouden worden. Dat het al 2 dagen heeft geduurd is al best bijzonder. Het was natuurlijk gewoon veel te makkelijk om die shards te krijgen. In iets van anderhalf uur had ik 9 van die shards door te dismantlen. Als je dat dagelijks zou kunnen doen is je legendary en exotic gear in een week volledig gemaxt.
-Cave was natuurlijk makkelijk farmen...maar niet echt hoe Bungie het voor ogen had en dat snap ik ook wel.
-Dismantlen van queens legandary's is natuurlijk ook een logisch iets. Ze wilden mensen een boost geven, maar niet zo ver dat mensen 100x de missies gaan doen om ze vervolgens te dismantlen voor shards. Wel moeten ze met alternatieve komen vind ik. Er zouden meer mogelijkheden moeten komen om aan shards te komen.
-Wapens downgrades (shotgun/auto rifle) is ook meer dan terecht. Shotgun moet alleen dodelijk zijn binnen enkele meters en dat gaan ze nu dus aanpakken. De auto rifle is mijn favo wapen, maar inderdaad vaak te krachtig.
-Cryptarch: zou fijn zijn als legandarys nou ook echt altijd legandarys zijn. Ze droppen al niet heel vaak, en als ze dan droppen heb je ook nog grote kans dat het rares worden. Goede zet dat ze daar naar gaan kijken.
-Voice com:Eindelijk gaan ze wat doen aan de brakke voice ondersteuning. Ik hoop ook dat ze snel met de mogelijkheid komen om ingame audio in verschillende niveaus te dempen (dus volume game audio en voice audio apart te regelen).
Wat ik mis: eenvoudig invites sturen naar je clan/vrienden lijst. Ik wil gewoon net als in bijvoorbeeld GTA online, 1 uitnodiging kunnen sturen naar mijn clan, en vervolgens de eerste 5 of 2 die reageren doen mee. En vervolgens vervalt de invite weer. Nu is het echt een drama om een team bij elkaar te krijgen. Hoop dat ze daar snel wat aan gaan doen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Netjes man! Vergeet trouwens niet om al je exotics te bewaren. Enkele items zijn nu 'slecht', maar worden binnenkort geboost, omdat ze wel exotic zijn, maar niet 'speciaal' zijn. Goed nieuws dus!Physx schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:11:
Exotic is trouwens Plan C (fusion rifle)
[afbeelding]
@Queens nerf: was te verwachten, heb er zelf in 2 dagen +- 60 shards en 45 energy van gekregen, slaat natuurlijk nergens op. De bounties leken ook nog eens bugged. Als je ze allemaal had gecomplete kon je gelijk weer nieuwe krijgen..!
ik zou wat meer Clan opties willen zien in het Roster menu.Michaelg schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:36:
Wat ik mis: eenvoudig invites sturen naar je clan/vrienden lijst. Ik wil gewoon net als in bijvoorbeeld GTA online, 1 uitnodiging kunnen sturen naar mijn clan, en vervolgens de eerste 5 of 2 die reageren doen mee. En vervolgens vervalt de invite weer. Nu is het echt een drama om een team bij elkaar te krijgen. Hoop dat ze daar snel wat aan gaan doen.
bv.. sub folders of een optie als je zin heb in een Raid dat je je zelf kan aanbieden voor Raid zodat anderen daar op kunnen zoeken nu moet je of iedereen die je kent een invite sturen of op iemand klicken en kijken wat die aan het doen is.
vorige week was ie er om 11u ofzo geloof ik?uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:53:
Hoe laat is die Xur in the tower? Vorige week was die er vrij vroeg.
iemand een idee hoe je van 8 strange coins naar 23 coins kan komen voor het einde van het weekend ?
waarom heb je 23 coins nodig??FreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:06:
huh Mmmm damm net te weining strange coins Mmmm what to do what to do
iemand een idee hoe je van 8 strange coins naar 23 coins kan komen voor het einde van het weekend ?
23 was toch een exotic weapon en 13 armor of heb ik me vergist
ik heb vorige week een exotic brest plate gekocht voor mijn Hunter
dus even afwachten wat er deze week in de aanbieding is
ja ik weet dat je maar 1 exotic armor of 1 exotic weapon kan equipen maar je kan er wel meerdere meedragen zodat je kan wisselen toch ????
idd ze zouden daar veel meer opties in kunnen doenWeda schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:12:
De opmerkingen die ik zie qua invite-opties lijken me wel heel handig, jezelf in een soort wachtrij zetten voor bepaalde heroics, stikes, raids etc. zodat de clanmembers je makkelijk(er) kunnen toevoegen (of zodat de matchmaking eerst je clan doorzoekt en hierna pas 'randoms' gaat toevoegen) lijkt me wel een fijne toevoeging.
vroeger speelde ik City of heroes en daarin was het al beter geregeld.
Verwijderd
genietenVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:27:
[...]
8 maar? Ik vind 10 te traag.
Gisteren ieta geinigs. We starten een missie met 3 man en zagen een andere vriend die wat aan het farmen was doodgaan door een laaglevel mobje. Volgens mij een bewijs dat zoeken naar spelers mt een zo goed mogelijke connectie met jou daadwerkelijk werkt
daar ben ik zelf vooralsnog te traag voor

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
owja, was vergeten dat de weapons duurder warenFreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:11:
[...]
23 was toch een exotic weapon en 13 armor of heb ik me vergist
ik heb vorige week een exotic brest plate gekocht voor mijn Hunter
dus even afwachten wat er deze week in de aanbieding is
ja ik weet dat je maar 1 exotic armor of 1 exotic weapon kan equipen maar je kan er wel meerdere meedragen zodat je kan wisselen toch ????

afgezien van de weekly op hard doen (9 coins), kan je strikes doen met de hoop (

Verwijderd
Gisteren om deze tijd had je ze kunnen kopen van de gunsmith... Dankzij dat heb ik nu mijn Pocket InfinityGMacD schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:20:
[...]
owja, was vergeten dat de weapons duurder waren![]()
afgezien van de weekly op hard doen (9 coins), kan je strikes doen met de hoop () dat je engrams krijgt die coins geven..of coins sparen voor volgende week..weer weekly doen. Denk dat ik dat ga doen als er niks tussen zit. heb al de gauntlets voor de warlock, exotic auto rifle heb ik ook..nu nog 6 rare fusion rifles vinden om te dismantlen voor de exotic fusion... echt, sinds ik die bounty heb, kom ik ze helemaal niet meer tegen.
ik hoop dat de Story the Old Array missie nog het zelfde is gebleven daar deed ik in het begin farmenVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:24:
Op basis van reddit concludeer ik dat alle chest farm locations ook generfed zijn? Hoe komen we nu aan shards/ materials om te upgraden man? Ze lijken alles dood te hebben geslagen... Zucht.
aan het einde krijg je die 3 wave's en daar dropte geregeld loot ga vanavond wel weer proberen.
+ het is ook een goal om te proberen iedereen dood te krijgen voordat ze het gebouw bereiken
headshot headshots Super grenade repeat
Ik ga de Queen bounties vanaf nu skippen als ik toch geen shards meer krijg, want EXP voor mijn faction krijg ik er ook niet mee terwijl ik de cape draag. Dat vind ik overigens wel zeer jammer want bijna alle queen bounties geven 100 exp reward, maar helaas gaat dit dus niet naar je faction.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
aarghWalance schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:25:
[...]
Gisteren om deze tijd had je ze kunnen kopen van de gunsmith... Dankzij dat heb ik nu mijn Pocket Infinity

Public events farmen levert de nodige upgrade mats op, evenals de gebruikelijke marks. Als je daarbij ook patrol missies doet en zoekt naar kistjes en Spinmetals levert af en toe in de Cosmodrome rondhangen best wat op! En natuurlijk iedere dag de daily op de hoogste moeilijkheidsgraad doen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:24:
Op basis van reddit concludeer ik dat alle chest farm locations ook generfed zijn? Hoe komen we nu aan shards/ materials om te upgraden man? Ze lijken alles dood te hebben geslagen... Zucht.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verschilt dit niet per persoon? Ik kon alleen Rare auto-rifles kopen gisterenavond.
PSN: Neidropje
Meh
32 hier, maar lvl 27dano_nl schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:03:
Meer mensen die rond de level 18 zijn en rond de 30? Ik voel me soms oud:P
en als meer spelers Public events gaan doen, heb je dus ook kans dat je met meerderen zo'n event aan het doen bent en je dus makelijker Gold haald.Arrahant schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:02:
[...]
Public events farmen levert de nodige upgrade mats op, evenals de gebruikelijke marks. Als je daarbij ook patrol missies doet en zoekt naar kistjes en Spinmetals levert af en toe in de Cosmodrome rondhangen best wat op! En natuurlijk iedere dag de daily op de hoogste moeilijkheidsgraad doen.
30 en lvl 27 hier! Jammer hoor! Ik ben altijd op zoek naar nieuwe PSN vriendjesdano_nl schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:03:
Meer mensen die rond de level 18 zijn en rond de 30? Ik voel me soms oud:P
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
47 hier maar ook level 27 misschien te oud ?
Leven en laten leven!
Meh
noem het ervarenFreakGIB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:07:
[...]
47 hier maar ook level 27 misschien te oud ?
Volgens mij wel, het hangt zoieso van je level af. Maar ik kon gisteren de Shingen-E (ook een auto rifle) kopen.Dutch Sephiroth schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:03:
[...]
Verschilt dit niet per persoon? Ik kon alleen Rare auto-rifles kopen gisterenavond.
Ik ben gewoon niet zo'n hardcore gamer. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik, als ik online speel, gematched wordt met lui die minimaal level 20-27 zijn. Ik weet niet of de wapens die zij hebben bij 6 vs 6 ook voordeel bieden of dat alles gewoon gelijk is, maar indien de wapens niet beter zijn, dan zuig ik gewoon echt maximaal, want ik eindig steevast in de onderste regionen, als ik niet gewoon laatste ben, hoewel ik gisteren wonder boven wonder een keer boven aan stond.
Ik heb vanavond wel tijd om wat te gamen, maar zoals gezegd, ik ben dus pas level 15 (Titan), en ben niet echt goed dus ik kan me voorstellen dat ik eerder een blok aan het been ben dan wat anders. Hoe dan ook, mochten mensen willen spelen: TheSentinel81
Och ja, je moet toch wat he.
Verwijderd
Ik had op dag 1 dat ik lvl 20 werd 2 leuke upgrades en toen een week 0 legs of exotics, dat geeft toch niet?
De wortel moet niet te geraffineerd gaan slingeren. De mensen die haast hebben kunnen beter een race game in huis halen imo.
En over PvP: damn wat kan ik slecht zijn zeg.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 10:24 ]
Voor de rest ben ik ook niet zo goed, maar het komt toch soms wel op skill aan en vooral hoe goed je class skills weet in te zetten.
Das niet echt wat ik bedoel. Ik heb bv een ShingenC. Die schiet lekker en heeft een 34-bullet-clip, maar die schiet ik bijna helemaal leeg op lui voor ze om gaan, terwijl ik t gevoel heb dat ik zelf maar 2 of 3x geraakt hoef te worden voor ik dood ga.LOTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:23:
Het maakt weldegelijk uit of je legendaries hebt, die hebben namelijk meer en vaak betere upgrade opties. Dat helpt wel echt.
Voor de rest ben ik ook niet zo goed, maar het komt toch soms wel op skill aan en vooral hoe goed je class skills weet in te zetten.
Overigens speel ik op PS4, en ben 33 jaar
Och ja, je moet toch wat he.
psn: HertogJack
geen zorgen maken over lvl van andere spelers bij crucible, zoek een wapen wat je fijn vind, denk aan cover houden en radar in de gaten houden..abilities van armor etc geeft ze wel een (klein) voordeel imo, maar maakt ze niet OP.Just_A_User schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:21:
Nou, gisteren weer wat potjes gespeeld maar ik ben echt dramatisch slecht. Gewoon ingame gaat het wel lekker, als ik de story mode speel, en ik speel niet elke dag want geen tijd, ben dan ook pas level 15 ofzo. Heb geen Legendaries of niks, dat hele light verhaal weet ik niet eens wat het is, dus ik heb dat ook niet.
Ik ben gewoon niet zo'n hardcore gamer. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik, als ik online speel, gematched wordt met lui die minimaal level 20-27 zijn. Ik weet niet of de wapens die zij hebben bij 6 vs 6 ook voordeel bieden of dat alles gewoon gelijk is, maar indien de wapens niet beter zijn, dan zuig ik gewoon echt maximaal, want ik eindig steevast in de onderste regionen, als ik niet gewoon laatste ben, hoewel ik gisteren wonder boven wonder een keer boven aan stond.
Ik heb vanavond wel tijd om wat te gamen, maar zoals gezegd, ik ben dus pas level 15 (Titan), en ben niet echt goed dus ik kan me voorstellen dat ik eerder een blok aan het been ben dan wat anders. Hoe dan ook, mochten mensen willen spelen: TheSentinel81
Legendaries en light pas 'druk' om maken als je lvl 20 bent, daarvoor kan je toch geen legendaries equippen.
and if all else fails in PVP, grab a fusion rifle

Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2