• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:25
Heb er gister 45 min gestaan voor het eerst toen ik level 20 aantikte.. 5 blauwe engrams gekregen ofzo.

psn: HertogJack

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 11:53
Ik speel nog steeds af en toe, en ik ben nu op Venus, maar kan daar niet verder dan die Patrol missie. Nu ben ik daar al een paar x aan begonnen maar schijnbaar onthoudt ie niet wat ik al gedaan heb.

Kan ik ergens zien hoe veel ik nog moet op die Patrol voordat ik nieuwe levels vrij speel op Venus? Ik heb nl al een paar x dezelfde opdrachten gedaan daar en het wordt nu langzamerhand een beetje vervelend.

Och ja, je moet toch wat he.

Verwijderd

De mensen die al geraid hebben in Destiny; word het niet te gek met die resistance shields? Heb geen zin om gedwongen te worden om allerlei verschillende wapens mee te zeulen en te moeten gebruiken om bepaalde mobs te slopen. Niet mijn idee om iets pittiger te maken in een game. :) Juist met een loot game wil ik gewoon lopen met de gear die ik bij mekaar geknokt hebt en die ik persoonlijk lekker vind spelen.
Heerlijk al die verschillende wapens, maar laat me wel zelf bepalen met welke 3 (prim sec en heavy) ik graag speel ipv of de elemental damage wel overeen komt met de shield die de tegenstander op zn donder heeft zitten. :)
O en btw: meer quest ruimte!!! Zit nu al op een rot stuk met mn exotic Q lijn waardoor ik dus maar 4 questen er bij kan pakken per keer. Die 2de exotic quest lijn die te voorschijn kwam vandaag maar gewist door gebrek aan ruimte...anders had ik nog maar 3 slots over voor non exotic quests. :s

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 16:10 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Just_A_User schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:05:
Ik speel nog steeds af en toe, en ik ben nu op Venus, maar kan daar niet verder dan die Patrol missie. Nu ben ik daar al een paar x aan begonnen maar schijnbaar onthoudt ie niet wat ik al gedaan heb.

Kan ik ergens zien hoe veel ik nog moet op die Patrol voordat ik nieuwe levels vrij speel op Venus? Ik heb nl al een paar x dezelfde opdrachten gedaan daar en het wordt nu langzamerhand een beetje vervelend.
Voor de story bedoel je? Niet, Patrol is namelijk geen missie maar free roam. Je kunt die random missies dan wel doen, maar die voegen niets toe aan de Story progressie.

Ik weet het even niet zeker maar moest je niet eerst naar de Reef ofzo voor je verder kon?

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
mocht er iemand nog een PS4 speler zoeken om mee te doen aan missies/raids/whatever voel je vrij om me toe te voegen :)

PSN: Jirozi

heb er al een aantal toegevoegd vandaag via de PSN app uit dit topic ^^

[ Voor 21% gewijzigd door jimz93 op 24-09-2014 16:15 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Verwijderd

Argh, ik krijg de hele tijd disconnects en error codes. Gelukkig wel bijna alleen op patrol missies. Alsnog stront irritant om 6 keer opnieuwe te moeten starten om mats bij elkaar te zoeken, of een disconnect tijden public event. Ik weet niet meer wat ik hier tegen kan doen. :(

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:10
emilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
treasure cave 20 blauwe engrams per 90 minuten level per anderhalf uur
Leuk wat op een cave knallen.... je kan ook genieten en spelen en maar zien wat er op je pad komt?:P Ik doe rustig aan en vind tof als ik nu en dan een leuke drop krijg. Zie het nut niet van rushen en zo snel mogelijk alles te krijgen. Op mijn manier dan ook langer plezier van de game omdat ik nog doelen heb :)

Treasure cave wel gezien, voor de grap dansje gedaan 5 minuten, hoeveel haat berichten ik toen kreeg. Kon er wel om lachen :D

• LOTG
Error code opzoeken? Ik had er laatst een waar ik Destiny voor moest afsluiten en weer starten, werd toen steeds naar het startscherm gekicked.

Verwijderd

Ja heb ik gedaan. En k heb de solution ook opgevolgd. Lijkt minder maar niet echt weg.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37

justifire

Shut up and squat !!

Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[afbeelding]

Mijn beauty! Hopelijk klopt formaat. Probeerde met telefoon up te loaden. ^^
Ook mijn beauty :)
Sniper rifle en shotgun in 1, een echte multi-tool ! :P
Heerlijke gun, snelle draw en reload, radar zichtbaar tijdens zoomen en magazijn van 27 kogels :9
Upgraden gaat wel tergend langzaam, tegen de tijd dat je kan upgraden heb je ook de shards daarvoor wel verzameld.
Ik ben er alleen nog niet achter waarom het vizier af en toe oplicht, dit zou voor lootkisten in de buurt zijn maar als ik dan de richting volg kom ik nergens op uit ? (muur, plek op/in de grond of rand van de map.....)

Gisteren 3 helmen en 1 chest armor gekregen van de Reef Queen, goed voor 8 Ascendent Shards :)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 24-09-2014 16:21 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoe kom je eigenlijk aan die Exotic bounty quest?

Ben strikes aan het doen, voeg me maar toe als je wil: PSN Stranglem

Leven en laten leven!

Verwijderd

@Prot: ik zorg dat ik van snipe/ rocket launcher 3 stuks heb. In VoG is paarse dmg het belangrijkste. Zonder dat red je het simpelweg niet...

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37

justifire

Shut up and squat !!

Stranglem schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:21:
Hoe kom je eigenlijk aan die Exotic bounty quest?

Ben strikes aan het doen, voeg me maar toe als je wil: PSN Stranglem
Ik kreeg er 1 toen ik 5 bountys tegelijk inleverde.
Schijnt een random gift te zijn, maar als je meerdere bountys tegelijk inlevert, heb je meer tijd om die gift te krijgen (denk zelf dat er een timer in het systeem zit die het moment bepaald dat er een Legendary of Exotic word gegeven, zeg elke 200-ste seconde of zo)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:16:
Argh, ik krijg de hele tijd disconnects en error codes. Gelukkig wel bijna alleen op patrol missies. Alsnog stront irritant om 6 keer opnieuwe te moeten starten om mats bij elkaar te zoeken, of een disconnect tijden public event. Ik weet niet meer wat ik hier tegen kan doen. :(
Et tu, Yorick? Ik heb precies hetzelfde probleem, die disconnects tijdens patrol missions zijn werkelijk
een killjoy.
LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:17:
Error code opzoeken? Ik had er laatst een waar ik Destiny voor moest afsluiten en weer starten, werd toen steeds naar het startscherm gekicked.
De uitleg die Bungie geeft bij bepaalde errorcodes is zeer summier en absoluut niet behulpzaam. In alle eerlijkheid is het een beetje schandalig dat dit nog niet is verholpen.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 16:48

CSB

:D

Feindflug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:25:
[...]

Et tu, Yorick? Ik heb precies hetzelfde probleem, die disconnects tijdens patrol missions zijn werkelijk
een killjoy.

[...]

De uitleg die Bungie geeft bij bepaalde errorcodes is zeer summier en absoluut niet behulpzaam. In alle eerlijkheid is het een beetje schandalig dat dit nog niet is verholpen.
Wat mij opgevallen is, is dat ik in fireteams bijna geen problemen heb. Sterker nog: ik kom bijvoorbeeld NOOIT in één keer in de tower als ik alleen ben. Altijd de beaver foutmelding. In een fireteam, geen probleem.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Gisteravond bezig geweest met die Queen's Wrath bounties, maar merkte wel dat ik langzaamaan wel klaar ben met Destiny.
Ik vind de strikes niet boeiend genoeg om die de hele tijd te doen, zeker niet met wildvreemden die geen headset gebruiken.

De extra content die komt is telkens voor hoge levels (ben nu level 21 en al dagen geen extra light gear gekregen), dus daar kan ik ook niks uit halen. De mensen in m'n friendslist zijn inmiddels allemaal een paar levels hoger en krijgen de ene legendary/exotic na de andere (als ik de berichten mag geloven), dus dat is ook frustrerend, aangezien de achterstand daardoor alleen maar nog harder gaat.

Ik denk dat ik het nog volhoud tot 30 september, en dan ik ga me lekker vermaken met Shadow of Mordor.

[ Voor 23% gewijzigd door Chevalric op 24-09-2014 16:45 ]

Xbox Live: Chevalric

CSB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:28:
[...]

Wat mij opgevallen is, is dat ik in fireteams bijna geen problemen heb. Sterker nog: ik kom bijvoorbeeld NOOIT in één keer in de tower als ik alleen ben. Altijd de beaver foutmelding. In een fireteam, geen probleem.
Is beaver niet een probleem met je NAT type? Had ik namelijk af en toe tijdens de beta op mijn xbox zonder port forwarding.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Chevalric schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:42:
Gisteravond bezig geweest met die Queen's Wrath bounties, maar merkte wel dat ik langzaamaan wel klaar ben met Destiny.
Ik vind de strikes niet boeiend genoeg om die de hele tijd te doen, zeker niet met wildvreemden die geen headset gebruiken.

De extra content die komt is telkens voor hoge levels (ben nu level 21 en al dagen geen extra light gear gekregen), dus daar kan ik ook niks uit halen. De mensen in m'n friendslist zijn inmiddels allemaal een paar levels hoger en krijgen de ene legendary/exotic na de andere (als ik de berichten mag geloven), dus dat is ook frustrerend, aangezien de achterstand daardoor alleen maar nog harder gaat.

Ik denk dat ik het nog volhoud tot 30 september, en dan ik ga me lekker vermaken met Shadow of Mordor.
Ik heb hetzelfde. Ik zit nu al 5 speeldagen vast op lvl 24 (met nog 10% te gaan, maar geen enkele progressie gezien) en raak steeds verder achter.

Dat je afhankelijkheid van levelen zo afhangt van grinden en random drops staat me echt tegen. Of ik moet meerdere uren in ranken bij de verschillende facties doen, of ik moet public events grinden... Maar gewoon PVP, wat ik het liefst doe en wat tot dit level goed werkte, gaat veel te langzaam en is compleet gebaseerd op geluk.

Ik hoop dat de Iron Banner mijn probleem gaat oplossen volgende week.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

JE hoeft niet voor random drops te gaan.
Je kan ook gewoon die marks en reputation halen dan kan je gear kopen met light waardoor je stijgt.

Queen bounties halen zijn ook niet moelijk, dan doe je die missie die iedere gehaalde bountie waard is en dan krijgt je gegarandeerd legendary. Aantal bounties zijn iig makkelijk. sommige nemen veel tijd in beslag.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Verwijderd

Met de Queens wrath is het denk ik erg makkelijk full legendairy te raken. Ook heb je dan erg snel de benodigde shards door te dismantlen.

Ik krijg zelf vaak geeneens een error code naar gewoon disconnect, die disconnects krijg ik ook alleen bij destiny dus ligt denk ik toch daaraan. Als ik dat geluidje van xbox live hoor begin ik al te huilen :p, helemaal blij als het dan iemand is did online komt :p.
rnenator schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:54:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik zit nu al 5 speeldagen vast op lvl 24 (met nog 10% te gaan, maar geen enkele progressie gezien) en raak steeds verder achter.

Dat je afhankelijkheid van levelen zo afhangt van grinden en random drops staat me echt tegen. Of ik moet meerdere uren in ranken bij de verschillende facties doen, of ik moet public events grinden... Maar gewoon PVP, wat ik het liefst doe en wat tot dit level goed werkte, gaat veel te langzaam en is compleet gebaseerd op geluk.

Als lvl 24 kan je toch wel de queens wrath missie doen met wat mensen?
Kan je een legendary helmet + armor krijgen (en kans op legendary wapens) daarmee kan je dan weer verder :)

• rnenator
RawChild schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:57:
Je kan ook gewoon die marks en reputation halen dan kan je gear kopen met light waardoor je stijgt.
Ik heb dus ongeveer al mijn tijd in the crucible doorgebracht (lvl 5 -> 24), maar nog niet genoeg reputation ergens om gear te kopen. Dat vind ik wel te langzaam.

Ik zal die Queen quest gaan doen als ik weer bezig ben. Die 20 handgun headshots bounty inmiddels ingeleverd.

• Just_A_User
LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:14:
[...]

Voor de story bedoel je? Niet, Patrol is namelijk geen missie maar free roam. Je kunt die random missies dan wel doen, maar die voegen niets toe aan de Story progressie.

Ik weet het even niet zeker maar moest je niet eerst naar de Reef ofzo voor je verder kon?
Sorry, maar ik heb geen idee wat de Reef is of waar het is? Iemand die hier helderheid over kan verschaffen? :)

• LOTG
Die verschijnt boven in beeld op de map, moeilijk te missen. Het is wat lastig te zeggen wat je moet doen, je mist ergens een trigger. Meestal staat er op de kaart een uitroepteken welke planeet je heen moet.
De reef is net als de Tower voor veel dingen gewoon een trigger om verder te kunnen.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:18

mokumouse

LOLstoel User

Vaut of Glass is in 37min. gelceared door een groep:

http://kotaku.com/destiny...ust-37-minutes-1638561815

Blaat...

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als je weet wat je moet doen en ieder zijn positie inneemt is het ook niet zo lastig. Het lastige is om iedereen te laten weten wat die moet doen en welke positie hij moet innemen.....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:41:
Als je weet wat je moet doen en ieder zijn positie inneemt is het ook niet zo lastig. Het lastige is om iedereen te laten weten wat die moet doen en welke positie hij moet innemen.....
Tot 2e boss deden wij gisteren in 45 min zonder wipes geloof ik.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Het vorige record was 1 uur 50 minuten?
Ik deed het vanochtend met een random amerikaanse pug en we waren binnen 50 minuten klaar.
Was geen speedrun of iets.

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Gezocht 2 man voor de raid ?

Psn erikj

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Ja ik heel graag, lvl 28 Hunter
Psn is HyperFocusNL

• Mesut
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08-2022

Mesut

king of the jungle

Sunblade NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
Mensen die zometeen ff samen willen spelen?
Ben level 24 Sunsinger.

Greetz

Xbox One: Sunblade NL
Heb je geadd! mSudoo - lvl 24 Warlock

Edit: FreqAmsterdam ook!

[ Voor 4% gewijzigd door Mesut op 24-09-2014 19:35 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:52
Story vandaag uitgespeeld, maar daar was geen zak aan. Elke keer hetzelfde, iets met Ghost scannen en dan komen de eindbazen. Er zat ook niet echt een verhaal in, je gaat 2x langs bij de Queen maar dat was het. MP is wel leuk als je team maten een beetje objective spelen. Maar ook dat is vaak lastig voor mensen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• HertogJack
[...]

Zelfde probleem hier, ben lvl 21 en iedereen waarmee ik vaak in party zit is 26+.

Zonder hulp zal ik ze nooit meer kunnen evenaren qua level.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
Wie wil vandaag de The Queen's Wrath doen op PS4?

Ik ben level 24 Hunter, Voeg mij maar toe op PSN BUIZERD____NL (4x_)

Is trouwens weekly strike bugged ofzo? want hij zoek namelijk geen andere mensen om in fireteam te joinen maar ik mag hem solo gaan doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Buizerd__NL op 24-09-2014 21:21 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Grinden is eigenlijk helemaal niet nodig. En als je het toch doet, moet je door blauwe engrams zo stijgen tot lvl 25. Geleveld blauwe gear brengt je daar.

Daarna heb je paars nodig en de makkelijkste manier is Vanguard en Crucible ranks. Voor 65 marks heb je een chest armor, gloves of boots. Marks krijg je van raids (2 à 3) en pvp (ditto). Nu met de Queen's Wrath is het helemaal simpel om paarse gear te krijgen. Ik moet er nog aan beginnen, maar verwacht dat ik eind deze week alles paars heb (heb 1 exotic chest). Daarmee moet ik zeker lvl 27 zijn, wellicht 28. Ofwel genoeg voor VoG.

Grinden doe ik niet meer, want het loont niet na lvl 20...

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Buizerd__NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:05:
Wie wil vandaag de The Queen's Wrath doen op PS4?

Ik ben level 24 Hunter, Voeg mij maar toe op PSN BUIZERD____NL (4x_)

Is trouwens weekly strike bugged ofzo? want hij zoek namelijk geen andere mensen om in fireteam te joinen maar ik mag hem solo gaan doen.
Weekly strike, daily heroic en nu die Queen dingen hebben geen matchmaking.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]

Zelfde probleem hier, ben lvl 21 en iedereen waarmee ik vaak in party zit is 26+.

Vraag 2 mensen om je door de 26 of 28 weekly te halen. Dan heb je 6 of 9 strange coins waarmee je dit weekend bij Xur kan betalen. Je zal er meer dan dat nodig hebben dus hopelijk heb je er wat in inventory. Hoe hoger je level hoe makkelijker je nieuwe drops krijgt. Verder zijn de Queen missies (lvl 24 met extra moeilijkheidsgraden) ideaal om legemdary gear te krijgen. Overtuig je partygenoten ervan dat met je spelen leuker is dan zonder em dat 1 uur van hun tijd heel veel uren van jou tijd scheelt.

Vas Taijn heeft mij het zetje van 24 naar 25 gegeven. Nu Lan ik hetzelfde voor anderen doen en vooral moeiteloos verder spelen op bijvoorbeeld daily stories en strikees,

Het begint bij vrienden die elkaar wat gunnen,

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 02:12:
[...]

Vas Taijn heeft mij het zetje van 24 naar 25 gegeven. Nu Lan ik hetzelfde voor anderen doen en vooral moeiteloos verder spelen op bijvoorbeeld daily stories en strikees,

Het begint bij vrienden die elkaar wat gunnen,
Graag gedaan :P vanavond maar weer eens spelen. Met die queens bounties kan ik eindelijk naar level 28 doordat je die legendary armor krijgt en kunt dismantelen voor shards. Heb nog 1 upgrade nodig voor 28...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Dutch Sephiroth
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 15:27
HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]

Ik had hetzelfde als lvl 22 en vrienden met hogere levels. Makkelijkste vond ik om een tijdje public events te doen om zo Vanguard Marks te verdienen. Via google kan je wel een kaart vinden met de tijdstippen van elke locatie. Met die Marks kan je legendary armor kopen. Zo kostte het mij niet veel tijd tot ik 2 armor stukken kocht en ineens lvl 24 was. Dit vond ik sneller dan lage level strikes doen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat lvl verschil maakt niet veel uit, als ze echt vrienden/gamebuddys zijn knallen ze je wel door wat hogere strikes heen voor marks.

Rep als je nog geen lvl 2 Vanguard bent is prima solo te farmen dmv patrols en bounty's op de juiste planeet te combineren..

2 Queens missie rewards en ik ging van 22 naar 24, enige waar ik nu tegenaanloop is dus inderdaad vanguard rep en upgrade mats voor legendary armor :D van het weekend maar Mars farmen voor die mats.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• HertogJack
Dutch Sephiroth schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:41:
[...]

Ik had hetzelfde als lvl 22 en vrienden met hogere levels. Makkelijkste vond ik om een tijdje public events te doen om zo Vanguard Marks te verdienen. Via google kan je wel een kaart vinden met de tijdstippen van elke locatie. Met die Marks kan je legendary armor kopen. Zo kostte het mij niet veel tijd tot ik 2 armor stukken kocht en ineens lvl 24 was. Dit vond ik sneller dan lage level strikes doen.
Hoeveel marks krijg je als je goud haalt bij zon public event?

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
4 stuks, meestal kan ik 5 events in een uur pakken dus 20marks per uur :)

• HertogJack
kidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:06:
emg! dat moet ik gaan doen :P

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Mensen; mij kan je evt ook toevoegen om af en toe raids /strikes mee te spelen. Lvl 26 Warlock, PsychoXavier is de naam... (34 jr.. mic/headset available)

• LOTG
kidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:06:
Weet je zeker dat het er 4 zijn, volgens mij kreeg ik er maar 2? Of is dat bij de postmaster?

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
LOTG schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:59:
[...]

Weet je zeker dat het er 4 zijn, volgens mij kreeg ik er maar 2? Of is dat bij de postmaster?
Dat is idd bij de postmaster, dat is een dagelijkse reward die je 1x per dag krijgt voor je eerste event.

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

voor het halen van een event op goud krijg je 4 marks, je krijkt soms iets anders, maar meestal de marks. Voor je eerste event krijg je een rewards van de postmaster, ik krijg hier meestal mote of lights.

psn-id: Jacman

• Just_A_User
Nou, ik heb door waarom ik niet verder kwam van de week. Ik had nog geen enkele keer tegen andere lui gespeeld op de Crucible (heet dat ding geloof ik?), en had The Reef daardoor volgens mij ook niet beschikbaar.

Inmiddels heb ik The Reef wel beschikbaar maar ik ben er nog niet geweest. Ik ben pas level 13 want ik heb helemaal niet zoveel tijd om te spelen helaas, dus ik heb gisteren wat potjes capture the flag en die andere gedaan waarbij je elkaar simpelweg moet afknallen en ik ben waar-de-loos.

Ik ga echt heel vaak dood en eindigde gisteren continue als laatste of een na laatste. Maar toch vind ik het wel tof al is het frustrerend als je bijna niemand af kunt knallen. Dat zal m in de ervaring en oefening zitten, want met mn level 13 zit ik te knallen tegen mensen die level 25 hebben, ja, die hebben iets meer gespeeld dan ik.

Maar, dat mag de pret niet drukken, vanavond weer een paar potjes. Ik laat gewoon zoeken naar random spelers omdat ik te weinig 'vrienden' heb @PSN. Overigens, mijn PSN dinges is TheSentinel81 :)

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
gisteren eindelijk mogen proeven van de Raid, ik werd uitgenodigd in een al lopende raid eerste gedeelte. naardat je binnen bent.
maar het probleem was we waren maar met 4 man en ze hadden geen mic.
later kwamen er 2 uit mijn vriendelijst bij dus toen konden wij wel met elkaar praten.
maar optimaal was het niet, voor mij was het nieuw en voor de 2 vrienden niet maar zij ergerden zich aan de miscommunicatie naar de genen zonder mic, die deden dingen helemaal verkeerd waardoor we constant gewiped werden dus uiteindelijk zijn we niet veel verder gekomen.
kreeg wel een Legendary Gauntlets vanuit de Raid :) die dingen hebben extra stats naast de normale stats dat wist ik niet :)

binnenkort weer doen dus als iemand nog iemand zoekt zo savonds vanaf 20:00 tot 20:30 tot ongeveer 23:30 houd ik me aanbevolen je kan altijd een bericht sturen ook al ben ik iets anders aan het doen

PSN: FreakGIB

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Lastig verhaal om te lezen door het ontbreken van de punten en de kommas...maar als ik het goed begrepen heb, dan krijg je al gear zonder de Vault af te maken?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
FreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:42:
gisteren eindelijk mogen proeven van de Raid ik werd uitgenodigd in een al lopende raid eerste gedeelte naardat je binnen bent
maar het probleem was we waren maar met 4 man en ze hadden geen mic
later kwamen er 2 uit mijn vriendelijst bij dus toen konden wij wel met elkaar praten
maar optimaal was het niet voor mij was het nieuw en voor de 2 vrienden niet maar zij ergerden zich aan de miscommunicatie naar de genen zonder mic die deden dingen helemaal verkeerd waardoor we constant gewiped werden dus uiteindelijk zijn we niet veel verder gekomen
kreeg wel een Legendary Gauntlets vanuit de Raid :) die dingen hebben extra stats naast de normale stats dat wist ik niet :)

binnenkort weer doen dus als iemand nog iemand zoekt zo savonds vanaf 20:00 tot 20:30 tot ongeveer 23:30 houd ik me aanbevolen je kan altijd een bericht sturen ook al ben ik iets anders aan het doen
Mijn groep/clan gaat zich bezighouden met raidparty's. We hebben minimaal 1 static groep nu. Met wat meer members willen we 2e groep maken. En als we weten hoe we het moeten doen nemen we mensen wel op sleeptouw :)

Extrodinary Playtime representing! http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/379648

Hopelijk vanavond weer uurtje of 2/3 verder met raid. We zijn bij laatste stuk nu, even goed bestuderen en gewoon blijven proberen dan maar :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Jackal131 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:25:
Lastig verhaal om te lezen door het ontbreken van de punten en de kommas...maar als ik het goed begrepen heb, dan krijg je al gear zonder de Vault af te maken?
Jup, door finishen van 1st boss en looten van 2 chests op bepaalde locaties :). (chests is wel met veel geluk maar je krijg iig dan wel upgrade materials)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:14
Vanavond ben ik waarschijnlijk na 9 a 10u online. Wie wil er een potje ( of 2 ) Queen's Wrath doen?

Heb hem solo geprobeerd maar bij de boss ga ik heletijd dood :P

PSN PS4 michelNL

Verwijderd

Corporal, er zijn enkele Queens missies die je makkelijk solo kan doen. En aangezien je oneindig de missie opnieuw kan beginnen zonder de daadwerkelijke missie "kwijt" te raken kan je gewoon een paar keer proberen om bijvoorbeeld de 2e missie op Earth te krijgen, die is een eitje met de juiste equipment ;-).
Just FYI.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
corporalnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:38:
Vanavond ben ik waarschijnlijk na 9 a 10u online. Wie wil er een potje ( of 2 ) Queen's Wrath doen?

Heb hem solo geprobeerd maar bij de boss ga ik heletijd dood :P

PSN PS4 michelNL
Wij kunnen vanavond proberen?, waarschijnlijk komt er nog iemand.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Buizerd__NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:54:
[...]

Wij kunnen vanavond proberen?, waarschijnlijk komt er nog iemand.
Ik wil wel meedoen. Ik ben een level 25 warlock.

PSN: Jacman

psn-id: Jacman

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Zijn er mensen morgen overdag online? Ik wil ook nog ff de Queen doen.
Ik ben level 24 Titan. PSN is MoodChange.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• corporalnl
  • Laatst online: 09:14
@ Buizerd_NL & Jacman, Ja das goed. Heb wrsch geen voice gezien dat headsetje van PS wat erbij zat erg slecht werkt ( of ik doe wat verkeerd )

Verwijderd

Iemand voor daily/ queen challenges? Lvl 28 hier, wil ff snel al mn marks halen voor shards. Psn: trapgat.

• FreakGIB
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:17:
Iemand voor daily/ queen challenges? Lvl 28 hier, wil ff snel al mn marks halen voor shards. Psn: trapgat.
is dat die Nexus Strike zoja die wil ik wel proberen op level 28.
heb hem al gedaan op level 22 en kreeg 3 chards op level 28 krijg ik dan als het goed is 6 chards.
laat maar dat was de weekly bedenk ik me nu ineens

[ Voor 6% gewijzigd door FreakGIB op 25-09-2014 11:24 ]

Verwijderd

FreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:20:
[...]

is dat die Nexus Strike zoja die wil ik wel proberen op level 28.
heb hem al gedaan op level 22 en kreeg 3 chards op level 28 krijg ik dan als het goed is 6 chards.
Nope, dat is de weekly challenge, dinsdag al gedaan :)

• FreakGIB
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:24:
[...]

Nope, dat is de weekly challenge, dinsdag al gedaan :)
ja dat bedacht ik me ook ineens :)

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Gezien de Tweakers-clan op PS4 vol zit heb ik mezelf ook aangemeld voor "Extraordinary Playtime", ik weet niet of ik als semi-casual speler ook in aanmerking kom, maar het lijkt me leuk om met Nederlanders te spelen die wél gebruik maken van een mic / spelers die weten waar ze mee bezig zijn ;)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
mensen die nog iemand zoeken Vegetto lvl 25 hunter ps4 zoek wat mensen die ook echt samen werken met mic
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:52:
Corporal, er zijn enkele Queens missies die je makkelijk solo kan doen. En aangezien je oneindig de missie opnieuw kan beginnen zonder de daadwerkelijke missie "kwijt" te raken kan je gewoon een paar keer proberen om bijvoorbeeld de 2e missie op Earth te krijgen, die is een eitje met de juiste equipment ;-).
Just FYI.
Maar volgens mij kan je alleen die specifieke gear krijgen aan het einde van de missie wanneer je ook daadwerkelijk de Queens Orders in je inventory hebt, dus veel nut heeft het niet dat je hem oneindig kan doen ;)

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ik ga straks weer spelen. Level 24 Sunsinger.

Voeg me toe: EnjoyableTrash (Xbox One).

Ik moet wel zeggen dat mijn gear nog behoorlijk zuigt, maar het gaat wel aardig op zich.

P.S. is er een tweakers clan voor Xbox One? :)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik weet niet of iemand dit al door heeft gehad, maar ik vond het een mooi details toen ik gister aan het spelen was. Ik liep met een revolver, aimde down the sight, bewoog mijn R2 langzaam, maar schoot nog niet. Je ziet de hamer echt naar achter komen. Ik liet R2 los, en de trigger ging weer naar neutral. Later ook getest in hipfire, daar gebeurd dat ook. Ik hou echt van dit soort oogjes van details :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ye-roon, net als dat jij het schermpje op de guns van je maten inclusief ammo left kunt zien :P vind dat soort dingen wel mooi idd!!

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:39:
[...]

Maar volgens mij kan je alleen die specifieke gear krijgen aan het einde van de missie wanneer je ook daadwerkelijk de Queens Orders in je inventory hebt, dus veel nut heeft het niet dat je hem oneindig kan doen ;)
Excuses, volgens mij was ik dan niet geheel duidelijk, je kan oneindig een missie starten tot je de missie hebt gekregen die je wilt doen/makkelijk is (de missies zijn namelijk random). De Order verdwijnt pas uit je inventory als je de missie daadwerkelijk gedaan hebt en de reward hebt gekregen.

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
ye-roon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:40:
Ik weet niet of iemand dit al door heeft gehad, maar ik vond het een mooi details toen ik gister aan het spelen was. Ik liep met een revolver, aimde down the sight, bewoog mijn R2 langzaam, maar schoot nog niet. Je ziet de hamer echt naar achter komen. Ik liet R2 los, en de trigger ging weer naar neutral. Later ook getest in hipfire, daar gebeurd dat ook. Ik hou echt van dit soort oogjes van details :)
Nice detail! Ik liep een keer met FreakGIB (?) over Venus.. Toen we naar boven keken, kreeg je de druppeltje op je helm. Ziet er goed uit!

PSN: Fruitschaaltje

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:49:
[...]

Excuses, volgens mij was ik dan niet geheel duidelijk, je kan oneindig een missie starten tot je de missie hebt gekregen die je wilt doen/makkelijk is (de missies zijn namelijk random). De Order verdwijnt pas uit je inventory als je de missie daadwerkelijk gedaan hebt en de reward hebt gekregen.
Ze zijn allemaal makkelijk joh :P

• FreakGIB
Fruitschaal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:51:
[...]

Nice detail! Ik liep een keer met FreakGIB (?) over Venus.. Toen we naar boven keken, kreeg je de druppeltje op je helm. Ziet er goed uit!
idd en ook soms als je rondloopt in een gang zie je aan een schaduw beweging dat er iemand anders is
ook het geluid is erg goed ik heb die Sony Gold headset gekocht maar klinkt best goed als je bv.. van je sparrow afstapt en dan rond draait en je ogen sluit kan je precies horen waar je Sparrow is.
verder vind ik de muziek ook opzwepend op sommige missie's

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:55:
[...]

Ze zijn allemaal makkelijk joh :P
Meeeh ik wil ze niet allemaal makkelijk noemen, en vooral niet solo, maar te doen zijn ze wel. ;-)
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:49:
[...]

Ah ok, op die fiets! :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:58:
[...]

Meeeh ik wil ze niet allemaal makkelijk noemen, en vooral niet solo, maar te doen zijn ze wel. ;-)
Ik doe ze alleen met 3p, scheelt superveel! Als je ze samen wilt doen geef gil, steamroll er doorheen :P

Verwijderd

Jammer dat er geen bounty/quest/lore iphone app is trouwens. Zou wel tof zijn!

• FreqAmsterdam
Mensen last van instabiele verbinding? Ik ben nu al drie keer achter elkaar geDC'd. Mijn internetverbinding is in orde.

Weer een DDoS?

Zeer irritant.

Verwijderd

Geen last van freq, ook op ps4?

• FreqAmsterdam
Xbox One.

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:26:
Jammer dat er geen bounty/quest/lore iphone app is trouwens. Zou wel tof zijn!
De Destiny app voor iOS bevat nochtans de dagelijkse bounties + lore uit de grimoires.
Wat wil je dan nog meer? :?

• jimz93
Ixtli schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:40:
[...]

De Destiny app voor iOS bevat nochtans de dagelijkse bounties + lore uit de grimoires.
ik vind zelf de destiny companion app redelijk druk / moeilijk om in te navigeren omdat er geen duidelijke structuur in zit:S

anderen die hier ook zo over denken? :p

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
De companion app is een beetje wennen, maar als je eenmaal weet hoe je jezelf erdoorheen kan navigeren valt het wel mee. Het ontwerp had inderdaad wat beter kunnen zijn.

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
jimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:52:
[...]

ik vind zelf de destiny companion app redelijk druk / moeilijk om in te navigeren omdat er geen duidelijke structuur in zit:S

anderen die hier ook zo over denken? :p
Het is wel even wennen maar het werkt uiteindelijk (voor mij iig) best goed :)

Verwijderd

Ixtli schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:40:
[...]

Klopt, ben meer op zoek naar iets zoals: kill X voor queen bounty. Waar? :P zo'n efficiency app zeg maar :)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

darkstyle25 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:53:
De companion app is een beetje wennen, maar als je eenmaal weet hoe je jezelf erdoorheen kan navigeren valt het wel mee. Het ontwerp had inderdaad wat beter kunnen zijn.
Ik heb geen verstand van app-design en ergonomie, maar ik heb genoeg aan een menuutje naar mijn character, de achtergrond-info, plattegrond, nieuws, forums... En dat is precies wat de app is, dus ik ben er tevreden mee.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
embee schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:58:
[...]

Ik heb geen verstand van app-design en ergonomie, maar ik heb genoeg aan een menuutje naar mijn character, de achtergrond-info, plattegrond, nieuws, forums... En dat is precies wat de app is, dus ik ben er tevreden mee.
De grootste tegenvaller: als je in de companion app bijvoorbeeld op het forum zit, duurt het wel even voordat je naar je character kan (het menu icoon is alleen een menu op de beginpagina).

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

darkstyle25 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:01:
[...]

De grootste tegenvaller: als je in de companion app bijvoorbeeld op het forum zit, duurt het wel even voordat je naar je character kan (het menu icoon is alleen een menu op de beginpagina).
Eén of twee keer op het terug-icoontje duwen en dan ben je weer bij het menu icoontje. Op dezelfde plek op het scherm trouwen, dus twee of drie taps en je zit weer in het menu?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd

Iemand zin om queens challenges te doen op ps4? Heb 7 missions :)

• jimz93
embee schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:05:
[...]

Eén of twee keer op het terug-icoontje duwen en dan ben je weer bij het menu icoontje. Op dezelfde plek op het scherm trouwen, dus twee of drie taps en je zit weer in het menu?
klopt ;)

jammer trouwens dat je via de app geen bounties kan regelen :/
zou super handig zijn als je hiervoor niet speciaal terug naar de tower hoefde :)

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
FreqAmsterdam schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:28:
Mensen last van instabiele verbinding? Ik ben nu al drie keer achter elkaar geDC'd. Mijn internetverbinding is in orde.

Weer een DDoS?

Zeer irritant.
Twee vrienden van me hadden dit ook en na portforwarding hebben ze het veel minder.

• FreakGIB
jimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:25:
[...]

klopt ;)

jammer trouwens dat je via de app geen bounties kan regelen :/
zou super handig zijn als je hiervoor niet speciaal terug naar de tower hoefde :)
dat zou heel handig zijn
ik heb trouwens het probleem op mijn oude Samsung Note 2 dat mijn caracter gewoon zwart is anderen hier problemen mee
op mijn oude Ipad2 in iphone mode geen probleem.

• rnenator
FreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:40:
[...]

ik heb trouwens het probleem op mijn oude Samsung Note 2 dat mijn caracter gewoon zwart is anderen hier problemen mee
Ik denk dat ze dat op Note 2 niet ondersteunen. Too old. Iphone 4 heeft ook zwarte characters.

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 20:09
(jarig!)
Wanneer kunnen we de een guild run op vault of glass doen?
Denk dat we al velen hebben die hoog genoeg zijn in level op PS4.

Iemand interesse om dit te plannen?

• FreakGIB
rnenator schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
[...]

Ik denk dat ze dat op Note 2 niet ondersteunen. Too old. Iphone 4 heeft ook zwarte characters.
Mmm mijn Ipad2 is veel ouder en anderen met een andere Android telefoon die ongeveer net zo oud zijn hebben het probleem niet.lijkt mij de de note2 snel genoeg is.
zal wel een versie probleem zijn daarom hoop ik op anderen die ook een note 2 hebben of die ook dat probleem hebben.

en nu ik er over na denk heel in het begin werkte het wel

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 25-09-2014 13:55 ]

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:17:
Iemand zin om queens challenges te doen op ps4? Heb 7 missions :)
Ja is prima. Voeg me maar toe. Ik probeer elke dag wel even die bounties te doen. Level 25 Warlock. PSN Stranglem.

Ik vind die namen van Exotic weapons echt heerlijk uitgekozen. Ik heb paar dagen geleden mijn eerste exotic gekregen. Hand Cannon ^^ The Hawkmoon

Leven en laten leven!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:06

Niku

Alagaesii

Zit even de PU stream te kijken van gisteren (Bas), ziet er wel vet uit.

Verwijderd

Paar rondjes queen challenges:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OmpAf5L.jpg

Wist nieteens dat er ook leg wapens dropten. Lekker voor de energy/ shards!

• jimz93
1 woord: JALOERS!! :p

ik ga me denk ik ook maar eens wat steviger wagen aan die queen bounties.
vind die van de queen-crucible variant wel lastig trouwens, ben niet zo'n fan van deze spelmodi :/

ook zag ik een bountie die je moet voltooien met bepaalde queen shaders en items equipped, dit lijkt me ook niet te doen voordat je er een hoop andere bounties op hebt zitten? :S

• FreakGIB
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:11:
Paar rondjes queen challenges:

[afbeelding]

Wist nieteens dat er ook leg wapens dropten. Lekker voor de energy/ shards!
Leg wapens ? leg eens uit

• jimz93
legendary wapens ;)

Pagina: 1 ... 63 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2