psn: HertogJack
Kan ik ergens zien hoe veel ik nog moet op die Patrol voordat ik nieuwe levels vrij speel op Venus? Ik heb nl al een paar x dezelfde opdrachten gedaan daar en het wordt nu langzamerhand een beetje vervelend.
Och ja, je moet toch wat he.
Verwijderd
Heerlijk al die verschillende wapens, maar laat me wel zelf bepalen met welke 3 (prim sec en heavy) ik graag speel ipv of de elemental damage wel overeen komt met de shield die de tegenstander op zn donder heeft zitten.
O en btw: meer quest ruimte!!! Zit nu al op een rot stuk met mn exotic Q lijn waardoor ik dus maar 4 questen er bij kan pakken per keer. Die 2de exotic quest lijn die te voorschijn kwam vandaag maar gewist door gebrek aan ruimte...anders had ik nog maar 3 slots over voor non exotic quests.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 16:10 ]
Voor de story bedoel je? Niet, Patrol is namelijk geen missie maar free roam. Je kunt die random missies dan wel doen, maar die voegen niets toe aan de Story progressie.Just_A_User schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:05:
Ik speel nog steeds af en toe, en ik ben nu op Venus, maar kan daar niet verder dan die Patrol missie. Nu ben ik daar al een paar x aan begonnen maar schijnbaar onthoudt ie niet wat ik al gedaan heb.
Kan ik ergens zien hoe veel ik nog moet op die Patrol voordat ik nieuwe levels vrij speel op Venus? Ik heb nl al een paar x dezelfde opdrachten gedaan daar en het wordt nu langzamerhand een beetje vervelend.
Ik weet het even niet zeker maar moest je niet eerst naar de Reef ofzo voor je verder kon?
PSN: Jirozi
heb er al een aantal toegevoegd vandaag via de PSN app uit dit topic ^^
[ Voor 21% gewijzigd door jimz93 op 24-09-2014 16:15 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Leuk wat op een cave knallen.... je kan ook genieten en spelen en maar zien wat er op je pad komt?emilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
treasure cave 20 blauwe engrams per 90 minuten level per anderhalf uur
Treasure cave wel gezien, voor de grap dansje gedaan 5 minuten, hoeveel haat berichten ik toen kreeg. Kon er wel om lachen
Ook mijn beautyLipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[afbeelding]
Mijn beauty! Hopelijk klopt formaat. Probeerde met telefoon up te loaden. ^^
Sniper rifle en shotgun in 1, een echte multi-tool !
Heerlijke gun, snelle draw en reload, radar zichtbaar tijdens zoomen en magazijn van 27 kogels
Upgraden gaat wel tergend langzaam, tegen de tijd dat je kan upgraden heb je ook de shards daarvoor wel verzameld.
Ik ben er alleen nog niet achter waarom het vizier af en toe oplicht, dit zou voor lootkisten in de buurt zijn maar als ik dan de richting volg kom ik nergens op uit ? (muur, plek op/in de grond of rand van de map.....)
Gisteren 3 helmen en 1 chest armor gekregen van de Reef Queen, goed voor 8 Ascendent Shards
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 24-09-2014 16:21 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben strikes aan het doen, voeg me maar toe als je wil: PSN Stranglem
Leven en laten leven!
Verwijderd
Ik kreeg er 1 toen ik 5 bountys tegelijk inleverde.Stranglem schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:21:
Hoe kom je eigenlijk aan die Exotic bounty quest?
Ben strikes aan het doen, voeg me maar toe als je wil: PSN Stranglem
Schijnt een random gift te zijn, maar als je meerdere bountys tegelijk inlevert, heb je meer tijd om die gift te krijgen (denk zelf dat er een timer in het systeem zit die het moment bepaald dat er een Legendary of Exotic word gegeven, zeg elke 200-ste seconde of zo)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Et tu, Yorick? Ik heb precies hetzelfde probleem, die disconnects tijdens patrol missions zijn werkelijkVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:16:
Argh, ik krijg de hele tijd disconnects en error codes. Gelukkig wel bijna alleen op patrol missies. Alsnog stront irritant om 6 keer opnieuwe te moeten starten om mats bij elkaar te zoeken, of een disconnect tijden public event. Ik weet niet meer wat ik hier tegen kan doen.
een killjoy.
De uitleg die Bungie geeft bij bepaalde errorcodes is zeer summier en absoluut niet behulpzaam. In alle eerlijkheid is het een beetje schandalig dat dit nog niet is verholpen.LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:17:
Error code opzoeken? Ik had er laatst een waar ik Destiny voor moest afsluiten en weer starten, werd toen steeds naar het startscherm gekicked.
Wat mij opgevallen is, is dat ik in fireteams bijna geen problemen heb. Sterker nog: ik kom bijvoorbeeld NOOIT in één keer in de tower als ik alleen ben. Altijd de beaver foutmelding. In een fireteam, geen probleem.Feindflug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:25:
[...]
Et tu, Yorick? Ik heb precies hetzelfde probleem, die disconnects tijdens patrol missions zijn werkelijk
een killjoy.
[...]
De uitleg die Bungie geeft bij bepaalde errorcodes is zeer summier en absoluut niet behulpzaam. In alle eerlijkheid is het een beetje schandalig dat dit nog niet is verholpen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik vind de strikes niet boeiend genoeg om die de hele tijd te doen, zeker niet met wildvreemden die geen headset gebruiken.
De extra content die komt is telkens voor hoge levels (ben nu level 21 en al dagen geen extra light gear gekregen), dus daar kan ik ook niks uit halen. De mensen in m'n friendslist zijn inmiddels allemaal een paar levels hoger en krijgen de ene legendary/exotic na de andere (als ik de berichten mag geloven), dus dat is ook frustrerend, aangezien de achterstand daardoor alleen maar nog harder gaat.
Ik denk dat ik het nog volhoud tot 30 september, en dan ik ga me lekker vermaken met Shadow of Mordor.
[ Voor 23% gewijzigd door Chevalric op 24-09-2014 16:45 ]
Xbox Live: Chevalric
Is beaver niet een probleem met je NAT type? Had ik namelijk af en toe tijdens de beta op mijn xbox zonder port forwarding.CSB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:28:
[...]
Wat mij opgevallen is, is dat ik in fireteams bijna geen problemen heb. Sterker nog: ik kom bijvoorbeeld NOOIT in één keer in de tower als ik alleen ben. Altijd de beaver foutmelding. In een fireteam, geen probleem.
Ik heb hetzelfde. Ik zit nu al 5 speeldagen vast op lvl 24 (met nog 10% te gaan, maar geen enkele progressie gezien) en raak steeds verder achter.Chevalric schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:42:
Gisteravond bezig geweest met die Queen's Wrath bounties, maar merkte wel dat ik langzaamaan wel klaar ben met Destiny.
Ik vind de strikes niet boeiend genoeg om die de hele tijd te doen, zeker niet met wildvreemden die geen headset gebruiken.
De extra content die komt is telkens voor hoge levels (ben nu level 21 en al dagen geen extra light gear gekregen), dus daar kan ik ook niks uit halen. De mensen in m'n friendslist zijn inmiddels allemaal een paar levels hoger en krijgen de ene legendary/exotic na de andere (als ik de berichten mag geloven), dus dat is ook frustrerend, aangezien de achterstand daardoor alleen maar nog harder gaat.
Ik denk dat ik het nog volhoud tot 30 september, en dan ik ga me lekker vermaken met Shadow of Mordor.
Dat je afhankelijkheid van levelen zo afhangt van grinden en random drops staat me echt tegen. Of ik moet meerdere uren in ranken bij de verschillende facties doen, of ik moet public events grinden... Maar gewoon PVP, wat ik het liefst doe en wat tot dit level goed werkte, gaat veel te langzaam en is compleet gebaseerd op geluk.
Ik hoop dat de Iron Banner mijn probleem gaat oplossen volgende week.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Je kan ook gewoon die marks en reputation halen dan kan je gear kopen met light waardoor je stijgt.
Queen bounties halen zijn ook niet moelijk, dan doe je die missie die iedere gehaalde bountie waard is en dan krijgt je gegarandeerd legendary. Aantal bounties zijn iig makkelijk. sommige nemen veel tijd in beslag.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Ik krijg zelf vaak geeneens een error code naar gewoon disconnect, die disconnects krijg ik ook alleen bij destiny dus ligt denk ik toch daaraan. Als ik dat geluidje van xbox live hoor begin ik al te huilen
Als lvl 24 kan je toch wel de queens wrath missie doen met wat mensen?rnenator schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:54:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik zit nu al 5 speeldagen vast op lvl 24 (met nog 10% te gaan, maar geen enkele progressie gezien) en raak steeds verder achter.
Dat je afhankelijkheid van levelen zo afhangt van grinden en random drops staat me echt tegen. Of ik moet meerdere uren in ranken bij de verschillende facties doen, of ik moet public events grinden... Maar gewoon PVP, wat ik het liefst doe en wat tot dit level goed werkte, gaat veel te langzaam en is compleet gebaseerd op geluk.
Kan je een legendary helmet + armor krijgen (en kans op legendary wapens) daarmee kan je dan weer verder
Ik heb dus ongeveer al mijn tijd in the crucible doorgebracht (lvl 5 -> 24), maar nog niet genoeg reputation ergens om gear te kopen. Dat vind ik wel te langzaam.RawChild schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:57:
Je kan ook gewoon die marks en reputation halen dan kan je gear kopen met light waardoor je stijgt.
Ik zal die Queen quest gaan doen als ik weer bezig ben. Die 20 handgun headshots bounty inmiddels ingeleverd.
Sorry, maar ik heb geen idee wat de Reef is of waar het is? Iemand die hier helderheid over kan verschaffen?LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:14:
[...]
Voor de story bedoel je? Niet, Patrol is namelijk geen missie maar free roam. Je kunt die random missies dan wel doen, maar die voegen niets toe aan de Story progressie.
Ik weet het even niet zeker maar moest je niet eerst naar de Reef ofzo voor je verder kon?
De reef is net als de Tower voor veel dingen gewoon een trigger om verder te kunnen.
http://kotaku.com/destiny...ust-37-minutes-1638561815
Blaat...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Tot 2e boss deden wij gisteren in 45 min zonder wipes geloof ik.uchiha tijntje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:41:
Als je weet wat je moet doen en ieder zijn positie inneemt is het ook niet zo lastig. Het lastige is om iedereen te laten weten wat die moet doen en welke positie hij moet innemen.....
Het vorige record was 1 uur 50 minuten?mokumouse schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:34:
Vaut of Glass is in 37min. gelceared door een groep:
http://kotaku.com/destiny...ust-37-minutes-1638561815
Ik deed het vanochtend met een random amerikaanse pug en we waren binnen 50 minuten klaar.
Was geen speedrun of iets.
Ja ik heel graag, lvl 28 Huntere2thaj schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:13:
Gezocht 2 man voor de raid ?
Psn is HyperFocusNL
Heb je geadd! mSudoo - lvl 24 WarlockSunblade NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
Mensen die zometeen ff samen willen spelen?
Ben level 24 Sunsinger.
Greetz
Xbox One: Sunblade NL
Edit: FreqAmsterdam ook!
[ Voor 4% gewijzigd door Mesut op 24-09-2014 19:35 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Zelfde probleem hier, ben lvl 21 en iedereen waarmee ik vaak in party zit is 26+.rnenator schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:54:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik zit nu al 5 speeldagen vast op lvl 24 (met nog 10% te gaan, maar geen enkele progressie gezien) en raak steeds verder achter.
Zonder hulp zal ik ze nooit meer kunnen evenaren qua level.
Ik ben level 24 Hunter, Voeg mij maar toe op PSN BUIZERD____NL (4x_)
Is trouwens weekly strike bugged ofzo? want hij zoek namelijk geen andere mensen om in fireteam te joinen maar ik mag hem solo gaan doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Buizerd__NL op 24-09-2014 21:21 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Grinden is eigenlijk helemaal niet nodig. En als je het toch doet, moet je door blauwe engrams zo stijgen tot lvl 25. Geleveld blauwe gear brengt je daar.rnenator schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:54:
[...]
Daarna heb je paars nodig en de makkelijkste manier is Vanguard en Crucible ranks. Voor 65 marks heb je een chest armor, gloves of boots. Marks krijg je van raids (2 à 3) en pvp (ditto). Nu met de Queen's Wrath is het helemaal simpel om paarse gear te krijgen. Ik moet er nog aan beginnen, maar verwacht dat ik eind deze week alles paars heb (heb 1 exotic chest). Daarmee moet ik zeker lvl 27 zijn, wellicht 28. Ofwel genoeg voor VoG.
Grinden doe ik niet meer, want het loont niet na lvl 20...
Weekly strike, daily heroic en nu die Queen dingen hebben geen matchmaking.Buizerd__NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:05:
Wie wil vandaag de The Queen's Wrath doen op PS4?
Ik ben level 24 Hunter, Voeg mij maar toe op PSN BUIZERD____NL (4x_)
Is trouwens weekly strike bugged ofzo? want hij zoek namelijk geen andere mensen om in fireteam te joinen maar ik mag hem solo gaan doen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Vraag 2 mensen om je door de 26 of 28 weekly te halen. Dan heb je 6 of 9 strange coins waarmee je dit weekend bij Xur kan betalen. Je zal er meer dan dat nodig hebben dus hopelijk heb je er wat in inventory. Hoe hoger je level hoe makkelijker je nieuwe drops krijgt. Verder zijn de Queen missies (lvl 24 met extra moeilijkheidsgraden) ideaal om legemdary gear te krijgen. Overtuig je partygenoten ervan dat met je spelen leuker is dan zonder em dat 1 uur van hun tijd heel veel uren van jou tijd scheelt.HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]
Zelfde probleem hier, ben lvl 21 en iedereen waarmee ik vaak in party zit is 26+.
Vas Taijn heeft mij het zetje van 24 naar 25 gegeven. Nu Lan ik hetzelfde voor anderen doen en vooral moeiteloos verder spelen op bijvoorbeeld daily stories en strikees,
Het begint bij vrienden die elkaar wat gunnen,
Graag gedaanVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 02:12:
[...]
Vas Taijn heeft mij het zetje van 24 naar 25 gegeven. Nu Lan ik hetzelfde voor anderen doen en vooral moeiteloos verder spelen op bijvoorbeeld daily stories en strikees,
Het begint bij vrienden die elkaar wat gunnen,
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik had hetzelfde als lvl 22 en vrienden met hogere levels. Makkelijkste vond ik om een tijdje public events te doen om zo Vanguard Marks te verdienen. Via google kan je wel een kaart vinden met de tijdstippen van elke locatie. Met die Marks kan je legendary armor kopen. Zo kostte het mij niet veel tijd tot ik 2 armor stukken kocht en ineens lvl 24 was. Dit vond ik sneller dan lage level strikes doen.HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]
Zelfde probleem hier, ben lvl 21 en iedereen waarmee ik vaak in party zit is 26+.
Rep als je nog geen lvl 2 Vanguard bent is prima solo te farmen dmv patrols en bounty's op de juiste planeet te combineren..
2 Queens missie rewards en ik ging van 22 naar 24, enige waar ik nu tegenaanloop is dus inderdaad vanguard rep en upgrade mats voor legendary armor
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hoeveel marks krijg je als je goud haalt bij zon public event?Dutch Sephiroth schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:41:
[...]
Ik had hetzelfde als lvl 22 en vrienden met hogere levels. Makkelijkste vond ik om een tijdje public events te doen om zo Vanguard Marks te verdienen. Via google kan je wel een kaart vinden met de tijdstippen van elke locatie. Met die Marks kan je legendary armor kopen. Zo kostte het mij niet veel tijd tot ik 2 armor stukken kocht en ineens lvl 24 was. Dit vond ik sneller dan lage level strikes doen.
emg! dat moet ik gaan doenkidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:06:
4 stuks, meestal kan ik 5 events in een uur pakken dus 20marks per uur
Weet je zeker dat het er 4 zijn, volgens mij kreeg ik er maar 2? Of is dat bij de postmaster?kidicoke schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:06:
4 stuks, meestal kan ik 5 events in een uur pakken dus 20marks per uur
Dat is idd bij de postmaster, dat is een dagelijkse reward die je 1x per dag krijgt voor je eerste event.LOTG schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:59:
[...]
Weet je zeker dat het er 4 zijn, volgens mij kreeg ik er maar 2? Of is dat bij de postmaster?
psn-id: Jacman
Inmiddels heb ik The Reef wel beschikbaar maar ik ben er nog niet geweest. Ik ben pas level 13 want ik heb helemaal niet zoveel tijd om te spelen helaas, dus ik heb gisteren wat potjes capture the flag en die andere gedaan waarbij je elkaar simpelweg moet afknallen en ik ben waar-de-loos.
Ik ga echt heel vaak dood en eindigde gisteren continue als laatste of een na laatste. Maar toch vind ik het wel tof al is het frustrerend als je bijna niemand af kunt knallen. Dat zal m in de ervaring en oefening zitten, want met mn level 13 zit ik te knallen tegen mensen die level 25 hebben, ja, die hebben iets meer gespeeld dan ik.
Maar, dat mag de pret niet drukken, vanavond weer een paar potjes. Ik laat gewoon zoeken naar random spelers omdat ik te weinig 'vrienden' heb @PSN. Overigens, mijn PSN dinges is TheSentinel81
maar het probleem was we waren maar met 4 man en ze hadden geen mic.
later kwamen er 2 uit mijn vriendelijst bij dus toen konden wij wel met elkaar praten.
maar optimaal was het niet, voor mij was het nieuw en voor de 2 vrienden niet maar zij ergerden zich aan de miscommunicatie naar de genen zonder mic, die deden dingen helemaal verkeerd waardoor we constant gewiped werden dus uiteindelijk zijn we niet veel verder gekomen.
kreeg wel een Legendary Gauntlets vanuit de Raid
binnenkort weer doen dus als iemand nog iemand zoekt zo savonds vanaf 20:00 tot 20:30 tot ongeveer 23:30 houd ik me aanbevolen je kan altijd een bericht sturen ook al ben ik iets anders aan het doen
PSN: FreakGIB
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mijn groep/clan gaat zich bezighouden met raidparty's. We hebben minimaal 1 static groep nu. Met wat meer members willen we 2e groep maken. En als we weten hoe we het moeten doen nemen we mensen wel op sleeptouwFreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:42:
gisteren eindelijk mogen proeven van de Raid ik werd uitgenodigd in een al lopende raid eerste gedeelte naardat je binnen bent
maar het probleem was we waren maar met 4 man en ze hadden geen mic
later kwamen er 2 uit mijn vriendelijst bij dus toen konden wij wel met elkaar praten
maar optimaal was het niet voor mij was het nieuw en voor de 2 vrienden niet maar zij ergerden zich aan de miscommunicatie naar de genen zonder mic die deden dingen helemaal verkeerd waardoor we constant gewiped werden dus uiteindelijk zijn we niet veel verder gekomen
kreeg wel een Legendary Gauntlets vanuit de Raiddie dingen hebben extra stats naast de normale stats dat wist ik niet
binnenkort weer doen dus als iemand nog iemand zoekt zo savonds vanaf 20:00 tot 20:30 tot ongeveer 23:30 houd ik me aanbevolen je kan altijd een bericht sturen ook al ben ik iets anders aan het doen
Extrodinary Playtime representing! http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/379648
Hopelijk vanavond weer uurtje of 2/3 verder met raid. We zijn bij laatste stuk nu, even goed bestuderen en gewoon blijven proberen dan maar
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Jup, door finishen van 1st boss en looten van 2 chests op bepaalde locatiesJackal131 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:25:
Lastig verhaal om te lezen door het ontbreken van de punten en de kommas...maar als ik het goed begrepen heb, dan krijg je al gear zonder de Vault af te maken?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Heb hem solo geprobeerd maar bij de boss ga ik heletijd dood
PSN PS4 michelNL
Verwijderd
Just FYI.
Wij kunnen vanavond proberen?, waarschijnlijk komt er nog iemand.corporalnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:38:
Vanavond ben ik waarschijnlijk na 9 a 10u online. Wie wil er een potje ( of 2 ) Queen's Wrath doen?
Heb hem solo geprobeerd maar bij de boss ga ik heletijd dood
PSN PS4 michelNL
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik wil wel meedoen. Ik ben een level 25 warlock.Buizerd__NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:54:
[...]
Wij kunnen vanavond proberen?, waarschijnlijk komt er nog iemand.
PSN: Jacman
psn-id: Jacman
Ik ben level 24 Titan. PSN is MoodChange.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
is dat die Nexus Strike zoja die wil ik wel proberen op level 28.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:17:
Iemand voor daily/ queen challenges? Lvl 28 hier, wil ff snel al mn marks halen voor shards. Psn: trapgat.
heb hem al gedaan op level 22 en kreeg 3 chards op level 28 krijg ik dan als het goed is 6 chards.
laat maar dat was de weekly bedenk ik me nu ineens
[ Voor 6% gewijzigd door FreakGIB op 25-09-2014 11:24 ]
Verwijderd
Nope, dat is de weekly challenge, dinsdag al gedaanFreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:20:
[...]
is dat die Nexus Strike zoja die wil ik wel proberen op level 28.
heb hem al gedaan op level 22 en kreeg 3 chards op level 28 krijg ik dan als het goed is 6 chards.
ja dat bedacht ik me ook ineensVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:24:
[...]
Nope, dat is de weekly challenge, dinsdag al gedaan
Maar volgens mij kan je alleen die specifieke gear krijgen aan het einde van de missie wanneer je ook daadwerkelijk de Queens Orders in je inventory hebt, dus veel nut heeft het niet dat je hem oneindig kan doenVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:52:
Corporal, er zijn enkele Queens missies die je makkelijk solo kan doen. En aangezien je oneindig de missie opnieuw kan beginnen zonder de daadwerkelijke missie "kwijt" te raken kan je gewoon een paar keer proberen om bijvoorbeeld de 2e missie op Earth te krijgen, die is een eitje met de juiste equipment ;-).
Just FYI.
Voeg me toe: EnjoyableTrash (Xbox One).
Ik moet wel zeggen dat mijn gear nog behoorlijk zuigt, maar het gaat wel aardig op zich.
P.S. is er een tweakers clan voor Xbox One?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Verwijderd
Excuses, volgens mij was ik dan niet geheel duidelijk, je kan oneindig een missie starten tot je de missie hebt gekregen die je wilt doen/makkelijk is (de missies zijn namelijk random). De Order verdwijnt pas uit je inventory als je de missie daadwerkelijk gedaan hebt en de reward hebt gekregen.Ereaser schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:39:
[...]
Maar volgens mij kan je alleen die specifieke gear krijgen aan het einde van de missie wanneer je ook daadwerkelijk de Queens Orders in je inventory hebt, dus veel nut heeft het niet dat je hem oneindig kan doen
Nice detail! Ik liep een keer met FreakGIB (?) over Venus.. Toen we naar boven keken, kreeg je de druppeltje op je helm. Ziet er goed uit!ye-roon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:40:
Ik weet niet of iemand dit al door heeft gehad, maar ik vond het een mooi details toen ik gister aan het spelen was. Ik liep met een revolver, aimde down the sight, bewoog mijn R2 langzaam, maar schoot nog niet. Je ziet de hamer echt naar achter komen. Ik liet R2 los, en de trigger ging weer naar neutral. Later ook getest in hipfire, daar gebeurd dat ook. Ik hou echt van dit soort oogjes van details
PSN: Fruitschaaltje
Verwijderd
Ze zijn allemaal makkelijk johVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:49:
[...]
Excuses, volgens mij was ik dan niet geheel duidelijk, je kan oneindig een missie starten tot je de missie hebt gekregen die je wilt doen/makkelijk is (de missies zijn namelijk random). De Order verdwijnt pas uit je inventory als je de missie daadwerkelijk gedaan hebt en de reward hebt gekregen.
idd en ook soms als je rondloopt in een gang zie je aan een schaduw beweging dat er iemand anders isFruitschaal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:51:
[...]
Nice detail! Ik liep een keer met FreakGIB (?) over Venus.. Toen we naar boven keken, kreeg je de druppeltje op je helm. Ziet er goed uit!
ook het geluid is erg goed ik heb die Sony Gold headset gekocht maar klinkt best goed als je bv.. van je sparrow afstapt en dan rond draait en je ogen sluit kan je precies horen waar je Sparrow is.
verder vind ik de muziek ook opzwepend op sommige missie's
Verwijderd
Meeeh ik wil ze niet allemaal makkelijk noemen, en vooral niet solo, maar te doen zijn ze wel. ;-)
Ah ok, op die fiets!Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:49:
[...]
Excuses, volgens mij was ik dan niet geheel duidelijk, je kan oneindig een missie starten tot je de missie hebt gekregen die je wilt doen/makkelijk is (de missies zijn namelijk random). De Order verdwijnt pas uit je inventory als je de missie daadwerkelijk gedaan hebt en de reward hebt gekregen.
Verwijderd
Ik doe ze alleen met 3p, scheelt superveel! Als je ze samen wilt doen geef gil, steamroll er doorheenVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:58:
[...]
Meeeh ik wil ze niet allemaal makkelijk noemen, en vooral niet solo, maar te doen zijn ze wel. ;-)
Weer een DDoS?
Zeer irritant.
De Destiny app voor iOS bevat nochtans de dagelijkse bounties + lore uit de grimoires.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:26:
Jammer dat er geen bounty/quest/lore iphone app is trouwens. Zou wel tof zijn!
Wat wil je dan nog meer?
ik vind zelf de destiny companion app redelijk druk / moeilijk om in te navigeren omdat er geen duidelijke structuur in zit:SIxtli schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:40:
[...]
De Destiny app voor iOS bevat nochtans de dagelijkse bounties + lore uit de grimoires.
Wat wil je dan nog meer?
anderen die hier ook zo over denken?
Het is wel even wennen maar het werkt uiteindelijk (voor mij iig) best goedjimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:52:
[...]
ik vind zelf de destiny companion app redelijk druk / moeilijk om in te navigeren omdat er geen duidelijke structuur in zit:S
anderen die hier ook zo over denken?
Verwijderd
Klopt, ben meer op zoek naar iets zoals: kill X voor queen bounty. Waar?Ixtli schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:40:
[...]
De Destiny app voor iOS bevat nochtans de dagelijkse bounties + lore uit de grimoires.
Wat wil je dan nog meer?
Ik heb geen verstand van app-design en ergonomie, maar ik heb genoeg aan een menuutje naar mijn character, de achtergrond-info, plattegrond, nieuws, forums... En dat is precies wat de app is, dus ik ben er tevreden mee.darkstyle25 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:53:
De companion app is een beetje wennen, maar als je eenmaal weet hoe je jezelf erdoorheen kan navigeren valt het wel mee. Het ontwerp had inderdaad wat beter kunnen zijn.
Constructed: Silver || Limited: Silver
De grootste tegenvaller: als je in de companion app bijvoorbeeld op het forum zit, duurt het wel even voordat je naar je character kan (het menu icoon is alleen een menu op de beginpagina).embee schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:58:
[...]
Ik heb geen verstand van app-design en ergonomie, maar ik heb genoeg aan een menuutje naar mijn character, de achtergrond-info, plattegrond, nieuws, forums... En dat is precies wat de app is, dus ik ben er tevreden mee.
Eén of twee keer op het terug-icoontje duwen en dan ben je weer bij het menu icoontje. Op dezelfde plek op het scherm trouwen, dus twee of drie taps en je zit weer in het menu?darkstyle25 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:01:
[...]
De grootste tegenvaller: als je in de companion app bijvoorbeeld op het forum zit, duurt het wel even voordat je naar je character kan (het menu icoon is alleen een menu op de beginpagina).
Constructed: Silver || Limited: Silver
kloptembee schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:05:
[...]
Eén of twee keer op het terug-icoontje duwen en dan ben je weer bij het menu icoontje. Op dezelfde plek op het scherm trouwen, dus twee of drie taps en je zit weer in het menu?
jammer trouwens dat je via de app geen bounties kan regelen

zou super handig zijn als je hiervoor niet speciaal terug naar de tower hoefde
Twee vrienden van me hadden dit ook en na portforwarding hebben ze het veel minder.FreqAmsterdam schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:28:
Mensen last van instabiele verbinding? Ik ben nu al drie keer achter elkaar geDC'd. Mijn internetverbinding is in orde.
Weer een DDoS?
Zeer irritant.
dat zou heel handig zijnjimz93 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:25:
[...]
klopt
jammer trouwens dat je via de app geen bounties kan regelen
zou super handig zijn als je hiervoor niet speciaal terug naar de tower hoefde
ik heb trouwens het probleem op mijn oude Samsung Note 2 dat mijn caracter gewoon zwart is anderen hier problemen mee
op mijn oude Ipad2 in iphone mode geen probleem.
Ik denk dat ze dat op Note 2 niet ondersteunen. Too old. Iphone 4 heeft ook zwarte characters.FreakGIB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:40:
[...]
ik heb trouwens het probleem op mijn oude Samsung Note 2 dat mijn caracter gewoon zwart is anderen hier problemen mee
Denk dat we al velen hebben die hoog genoeg zijn in level op PS4.
Iemand interesse om dit te plannen?
Mmm mijn Ipad2 is veel ouder en anderen met een andere Android telefoon die ongeveer net zo oud zijn hebben het probleem niet.lijkt mij de de note2 snel genoeg is.rnenator schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
[...]
Ik denk dat ze dat op Note 2 niet ondersteunen. Too old. Iphone 4 heeft ook zwarte characters.
zal wel een versie probleem zijn daarom hoop ik op anderen die ook een note 2 hebben of die ook dat probleem hebben.
en nu ik er over na denk heel in het begin werkte het wel
[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 25-09-2014 13:55 ]
Ja is prima. Voeg me maar toe. Ik probeer elke dag wel even die bounties te doen. Level 25 Warlock. PSN Stranglem.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:17:
Iemand zin om queens challenges te doen op ps4? Heb 7 missions
Ik vind die namen van Exotic weapons echt heerlijk uitgekozen. Ik heb paar dagen geleden mijn eerste exotic gekregen. Hand Cannon ^^ The Hawkmoon
Leven en laten leven!
Verwijderd

Wist nieteens dat er ook leg wapens dropten. Lekker voor de energy/ shards!
ik ga me denk ik ook maar eens wat steviger wagen aan die queen bounties.
vind die van de queen-crucible variant wel lastig trouwens, ben niet zo'n fan van deze spelmodi

ook zag ik een bountie die je moet voltooien met bepaalde queen shaders en items equipped, dit lijkt me ook niet te doen voordat je er een hoop andere bounties op hebt zitten?
Leg wapens ? leg eens uitVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:11:
Paar rondjes queen challenges:
[afbeelding]
Wist nieteens dat er ook leg wapens dropten. Lekker voor de energy/ shards!
legendary wapens
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2