• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-07 22:54
Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:29:
Volgens mij level 24. Wilde hem gisteren met een maat doen, maar die was level 20 en kon de missie niet starten.
arrghhh waardeloos!

psn: HertogJack

Anoniem: 170423

Net in mijn eentje The Shrine of Oryx op de moon gehaald en dat was leuk.

Ik las dat er een update was zodat het makkelijker is.

Af en toe ga ik missies uitspelen en levelen.

414524

Met of zonder externe voeding?

414524

Vanguard marks zijn capped op 200. Alles erboven verlies je in weekly progress! Beetje jammer.

• HertogJack
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:35:
[...]

Met of zonder externe voeding?
Met.. anders trekt hij het niet.

Ps: negeer je bewust mijn pm van gister? :(

414524

HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:40:
[...]

Met.. anders trekt hij het niet.

Ps: negeer je bewust mijn pm van gister? :(
Welke pm?

• HertogJack
Hier bij tweakers? :P

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

Heren, er staat niet voor niets een rode warning over slowchatten en een speciaal topic daarvoor boven het reageer veld..

Anyways, gisteren nog klein uurtje kunnen farmen. Eerst wat pvp gedaan, ik heb nu alle modes unlocked. Maar ik kan niet vinden waar ik "salvage zone captures" moest doen voor die bounty die ik had. Het was iig niet in control en de andere locaties hadden geen capture zones.

Ik blijf een beetje gaar onder het feit dat ik echt amper auto rifles vind/krijg het is echt alleen maar handcannons/scout rifles met af en to een fusion rifle. Ik vraag me sterk af of dit te maken heeft met mijn class(hunter). Gunslinger heb ik nu ook maxed, dus bladedancer maar aangezet :)

Het laatse half uurtje nog ff op een grot staan schieten, paarse emblem, werd blauwe boots. I love rngesus. Maar ach, moet nu alleen nog een level 20 blauwe chest en dan is al mijn gear level 20, zit op level 24 nu met light. Die paarse gear komt vanzelf... hoop ik.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 20:58
ye-roon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:07:
Heren, er staat niet voor niets een rode warning over slowchatten en een speciaal topic daarvoor boven het reageer veld..

Anyways, gisteren nog klein uurtje kunnen farmen. Eerst wat pvp gedaan, ik heb nu alle modes unlocked. Maar ik kan niet vinden waar ik "salvage zone captures" moest doen voor die bounty die ik had. Het was iig niet in control en de andere locaties hadden geen capture zones.

Ik blijf een beetje gaar onder het feit dat ik echt amper auto rifles vind/krijg het is echt alleen maar handcannons/scout rifles met af en to een fusion rifle. Ik vraag me sterk af of dit te maken heeft met mijn class(hunter). Gunslinger heb ik nu ook maxed, dus bladedancer maar aangezet :)

Het laatse half uurtje nog ff op een grot staan schieten, paarse emblem, werd blauwe boots. I love rngesus. Maar ach, moet nu alleen nog een level 20 blauwe chest en dan is al mijn gear level 20, zit op level 24 nu met light. Die paarse gear komt vanzelf... hoop ik.
Salvage zones horen in de gamemode, jawel.. Salvage. Dit is een timed mode, welke maar eens in de zoveel tijd beschikbaar is.

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07 12:34
oke dus nu is iedereen legendary sinds gisteren maar dan is Legendary toch niet Legendary meer ?
ik heb 3 queen missie's gedaan 1 keer een helm en 2 keer een chest gekregen ik had al een exotic chest dus die legendary chest ingewisseld voor ascanded chards en wire

maar nogmaals ze maken het nu wel erg makelijk om iedereen legendary te maken
we hadden 2 keer de zelfde missie on old russia die eerste waar je de hyper engine moet vinden nou we waren in een paar min klaar en Tada alle 3 Legendary reward

PSN: FreakGIB

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:18
FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:15:
maar nogmaals ze maken het nu wel erg makelijk om iedereen legendary te maken
we hadden 2 keer de zelfde missie on old russia die eerste waar je de hyper engine moet vinden nou we waren in een paar min klaar en Tada alle 3 Legendary reward
Denk dat bungie dat zelf ook wel weet. En dus vast met een opvolgende stap komt na exotic.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• FreakGIB
Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:17:
[...]

Denk dat bungie dat zelf ook wel weet. En dus vast met een opvolgende stap komt na exotic.
wat zou dat zijn voledige Exotic inplaats van 1 armor en 1 weapon
of nog iets beters ?
ik hoop op een 3de Sub skills voor je caracter

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:20:
[...]

wat zou dat zijn voledige Exotic inplaats van 1 armor en 1 weapon
of nog iets beters ?
ik hoop op een 3de Sub skills voor je caracter
We hebben nog 10 jaar tegoed he :p! Hennig an!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

414524

Aah check youtube, staan al meerdere vids van online!

• FreakGIB
Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:23:
[...]

We hebben nog 10 jaar tegoed he :p! Hennig an!
nee destiny was all 4 jaar of 6 jaar in ontwikkeling dus we hebben nog 6 of 4 jaar te gaan

414524

Zoveel jaar boeit niet man, wow bestaat binnenkort 10 jaar en heeft nog nooit zo weinig europese spelers gehad :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:52

Phydomir

Dennis

Met het light gebeuren hebben ze in ieder geval een mooi systeem om makkelijk de level cap te verhogen. Straks krijg je tier2 legendary gear die beter is dan nu en waarmee je naar bv 40 kan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

414524

Die raid gear lvlen duurt lang! Rot om een fully upgraded item te replacen. Wel mooi dat de raid drops (legendary) tot 30 light komen ipv 25. Moest stiekem beetje lachen toen iemand zei dattie een raid drop had dismantled :P

• Dutch Sephiroth
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-01 13:02
Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:25:
[...]

Wat ik altijd doe is een party aanmaken met de mensen waar ik mee ga spelen. Dan kun je namelijk de audiomix aanpassen naar wens. Ingame voice is ruk.
Bedankt voor de tip. Deze optie had ik ook gelezen, wel irritant als je even snel iemand joined dat je die persoon eerst weer een een party invite moet sturen.

• xelfer
  • Niet online
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Die raid gear lvlen duurt lang! Rot om een fully upgraded item te replacen. Wel mooi dat de raid drops (legendary) tot 30 light komen ipv 25. Moest stiekem beetje lachen toen iemand zei dattie een raid drop had dismantled :P
Ik vind het zelf heel vervelend dat je moet gaan raiden om straks mee te kunnen komen in de Iron Banner voo r PvP. Vandaar dat ik vrees dat ik ook niet al te lang nog Destiny zal spelen, aangezien het verplichte raiden voor mij niet een relaxte gaming optie is.

• FlyLight3r
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Als je nou een mic had hadden we je kunnen horen lachen O-) ^^
Vanavond weer proberen of we wat kunnen uithalen bij laatste baas :D

xelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:35:
[...]

Ik vind het zelf heel vervelend dat je moet gaan raiden om straks mee te kunnen komen in de Iron Banner voo r PvP. Vandaar dat ik vrees dat ik ook niet al te lang nog Destiny zal spelen, aangezien het verplichte raiden voor mij niet een relaxte gaming optie is.
Of gewoon geen Iron Banner spelen ;)

• xelfer
  • Niet online
De standaard PvP is erg lame helaas :(.

414524

Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:36:
[...]

Als je nou een mic had hadden we je kunnen horen lachen O-) ^^
Vanavond weer proberen of we wat kunnen uithalen bij laatste baas :D
We deden hem redelijk verkeerd. Persoon die in port 1 shield pakt moet buiten blijven voor cleanse volgens mij :P
to be continued!

• Michaelg
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:46:
[...]

We deden hem redelijk verkeerd. Persoon die in port 1 shield pakt moet buiten blijven voor cleanse volgens mij :P
to be continued!
http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass zie hier voor tactics :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-07 09:56
FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:15:
oke dus nu is iedereen legendary sinds gisteren maar dan is Legendary toch niet Legendary meer ?
ik heb 3 queen missie's gedaan 1 keer een helm en 2 keer een chest gekregen ik had al een exotic chest dus die legendary chest ingewisseld voor ascanded chards en wire
Yup, erg makkelijk. Zo te zien droppen alleen chests en heads van de Queen's story missions. Dat zijn ook de enige drops die wij gisteren hebben gezien.
Ik ben erg blij dat ik in het weekend de legendary gloves en boots van Vanguard marks heb gekocht! Nu heb ik opeens een complete set.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• xelfer
  • Niet online
Gaat de Iron Banner ook items opleveren die vergelijkbaar zijn met de raid items?

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

xelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:56:
Gaat de Iron Banner ook items opleveren die vergelijkbaar zijn met de raid items?
Ja, je krijgt prachtige legendaries door de Iron Banner te spelen. En een schip, als ik mij niet vergis.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:39:
Vanguard marks zijn capped op 200. Alles erboven verlies je in weekly progress! Beetje jammer.
Ow wat zonde zeg. Ik neem ook aan met Crucible marks? Dan moet ik wel snel rank 2 halen zodat ik ze kan uitgeven.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• xelfer
  • Niet online
Ik merk zelf dat ik tegen teveel kunstmatige muren aan loop om nog te kunnen genieten van Destiny.

De muren waar ik tegen aan loop zijn o.a.:
- De zieke rep grind om je marks uit te kunnen. Nu blijken de marks ook nog capped te zijn op 200.
- De extreme RNG met items en de irritatie die daar bij komt kijken.
- De taaie grind om je items te upgraden.
- De extreme auto aim in PvP
- De overpowered abilities en wapens in PvP
- Saaie story
- Saaie strikes. Bosses zijn bullet sponges. Iedere mission/strike is hetzelfde.

Ik denk dat het voor mij maar tijd is om de schijfjes van Call of Duty en Battlefield weer uit de kast te halen :).

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 24-09-2014 10:26 ]

Anoniem: 483213

Zoek mensen om mee te spelen!

psn / ps4: lokitroy

lvl22 titan

heb een headset met mic

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 483213 op 24-09-2014 10:33 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren die eerste dungeon (of strike volgens mij) op Planet Moon gedaan. Wel zieke endboss zeg. Gelukkig in 1 keer zonder wipe gehaald maar was wel even strijden

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

414524

xelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:21:
Ik merk zelf dat ik tegen teveel kunstmatige muren aan loop om nog te kunnen genieten van Destiny.

De muren waar ik tegen aan loop zijn o.a.:
- De zieke rep grind om je marks uit te kunnen. Nu blijken de marks ook nog capped te zijn op 200.
- De extreme RNG met items en de irritatie die daar bij komt kijken.
- De taaie grind om je items te upgraden.
- De extreme auto aim in PvP
- De overpowered abilities en wapens in PvP
- Saaie story
- Saaie strikes. Bosses zijn bullet sponges. Iedere mission/strike is hetzelfde.

Ik denk dat het voor mij maar tijd is om de schijfjes van Call of Duty en Battlefield weer uit de kast te halen :).
Jammer om te horen, op auto aim na ben ik t niet met je eens: dat is nl wat rpg's horen te zijn :) anders ben je binnen een week 'klaar' en dat lijkt me bij zo'n spel niet de bedoeling..

• xelfer
  • Niet online
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:44:
[...]

Jammer om te horen, op auto aim na ben ik t niet met je eens: dat is nl wat rpg's horen te zijn :) anders ben je binnen een week 'klaar' en dat lijkt me bij zo'n spel niet de bedoeling..
Nouja. Als ik kijk naar de MMORPGs (wat Destiny volgens mij niet is) dan staat Destiny wel praktisch onderaan.

- Veel minder area's dan een RPG
- Veel minder classes
- Veel minder gear slots dan bv Wow
- Veel minder skills die je kan kiezen en levelen
- Veel minder dungeons
- Geen sociale interactie met andere spelers
- Veel minder items en dingen die je kan doen (zoals bv professions, auction house, trading etc)

Ik zie Destiny eigenlijk als een shooter en niet zo zeer als een RPG.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-07 23:42
Inderdaad, zeker met die legendary items uit de queens wrath is het gearen wel een heel stuk simpeler geworden. Ook ik begin me af te vragen waarom ik het spel nog opstart... Had ik echt niet verwacht na iets meer dan een week.

• xelfer
  • Niet online
Ik heb nu bv een bounty voor een exotic weapon. Hier moet ik nu 25 strike missions voor gaan spelen. Strike missions waar ik verder geen enkele item uit kan halen.....

Laten we zeggen dat je 5 strikes per uur kan doen als het heel goed gaat, dan is het al 5 uur grinden.

En dat is maar 1 van de stappen die ik moet doen voor het wapen.

• FlyLight3r
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:44:
[...]

Doch lackt deze game nog heel veel om de titel ''rpg'' te mogen dragen.
- geen grote open wereld waar verschillende quest-lines te doen zijn ''ipv altijd zelfde patrol missies''
- te snelle loot
- te simpel levellen (lvl 20?)
- eigenlijk vrij weinig content voor een zogenaamde rpg. Daar moet je minimaal al dikke 2/3 weken bezig zijn met story
- story dus ook erg gemakkelijk
- Te gemakkelijk strike missies bedacht, wel erg veel herhaling en naast een ander type schild kan je al aanvoelen dat er iets van een wave komt en dan dit/dat en dan dit/dat. Simpelweg te simpel
- mogelijkheid tot costumizen nog vrij beperkt
- Friends/inviten/clans ... bungie wtf? TOTAAL onlogisch.
- Cappen van glimmer en marks, daarmee beperk je de hoeveelheid gametime in mijn ogen (waarom iets doen als het niks meer opleverd)

Wel goed:
- upgrading (materials zijn hard to get vind ik juist wel leuk)
- Lage RNG is irritant maar wel goed aangezien je tijd moet steken in het verkrijgen van goede spullen
- Raid is daadwerkelijk HARD.. zelfs op normal, ik geniet daar enorm van
- Grinding (ja het gaat traag) maar toch grinding is wel iets wat past bij dit soort mmorpg type games.
- Bounty's zijn leuk. Zo doe je eens wat anders en toch verzamel je XP en items.
- Grafisch erg sexy
- Engine erg sterk
- Teamplay vereist - leuk om alles samen te doen, heb weinig solo gedaan.

Heb vast meer punten maar zit op het werk en kan geen heel essay typen nu :+

:>

• xelfer
  • Niet online
Ik vind ook zeker dat de game veel goede punten heeft. Alleen na mijn huidige aantal speluren heb ik het gevoel dat meer spelen voor mij geen interessante waarde toevoegt. Wel heb ik wel zat uren in de game gestoken om het gevoel te hebben dat de game zijn geld waard is geweest.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-07 14:57
Vermaak me zeker met het spel op dit moment, maar end game is toch het bekende grinden/farmen om gear goed te krijgen of gear te krijgen, na een tijdje wordt het toch herhaling op herhaling op den duur haak ik dan af, zelfde als met diablo. Na een tijdje zal je het wel weer gaan spelen maar op een gegeven moment heb je het toch gehad.

Wat eerder ook wordt gezegd heb ook die bounty voor 25 strikes, ken ze nu eigenlijk wel maar je moet er toch 25 doen om verder te komen voor die bounty.

Maar moet toch ook zeggen dat het een tijd is geleden dat ik me überhaupt ontzettend heb vermaakt met een spel, dus in dat opzicht vind ik het wel het geld waard. Er komen zat slechtere games uit tegenwoordig.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-07 23:42
De potentie is er ook zeker, maar Bungie heeft het eigenlijk verpest door die huge hype. Mijn verwachtingen waren hoog, maar de brakke story, enorm snel levelen, en gebrek aan echte content late game op saaie patrols, dezelfde strikes constant herhalen en nu die queen missies voor " free" legendary loot sraaien destiny voor mij een beetje de nek om.

Enkel die raid is echt hard, maarja, eenmaal gehaald val je wederom in een gat. Toen ik klaar was met story en binnen een dag al 25 was had ik het al aan voelen komen.

Bungie heeft in potentie een topper te pakken, maar hebben voor mijn gevoel veel te vroeg gereleased waardoor binnen een week al flink wat mensen zijn die alles al hebben gedaan/ gehaald. En dat imho is slecht design.

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:51
ye-roon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:07:
Auto Rifles zijn inderdaad behoorlijk zeldzaam als Hunter, zit ook nog steeds met een blauwe. Krijg wel idoot veel Machine Guns en Rocket Launchers :?

Gisteren had ik overigens al lopen klagen over het verhaal, maar haak nog even aan op het RPG gedeelte. Normaal speel ik nooit RPG's omdat de stijl/story me echt niks kan boeien, ik trek al dat Fantasy spul erg slecht (ja Skyrim vind ik al te fantasy :P). Er is er naar één (of eigenlijk 2) die ik wel helemaal kapot heb gespeeld, namelijk Fallout 3 & NV. Iets in mij hoopte dat dit spel meer die kant op zou gaan alleen dan visueel mooier en meer shooter. Daarin ben je niet in een kleine map als een idoot tussen vijanden aan het doorrennen en grinden, maar ga je ook op ontdekking uit. Juist dit laatste mis ik (buiten het ontbrekende verhaal natuurlijk), zodra je een paar missies hebt gespeeld heb je alles al gezien aangezien het spel zo linear als wat is.

En toch blijf ik het dankzij de gigantische lijst minpunten nog steeds spelen :X

• sneehoofd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik speel het spel gemiddeld 1 a 2 uur per dag in de week. Ik ben nu lvl 24 en blijf hier ophangen i.v.m. uitblijven van legandary loot. Ik ben daarom nu vanguard point aan het farmen voor gear en ik heb een exotic autorifle (monte carlo) waarbij ik mats moet verzamelen voor upgrades. Ik vermaak me als casual player erg goed.
Dat we straks allemaal lvl capped zijn wil nog niet zeggen dat het spel voorbij is. Wat ik nu al merk is dat er iedere week wel een bepaalde update is met tijdelijke of blijvende content. Ik kan me voorstellen dat wanneer er een hoop mensen lvl capped zijn er nieuwe en moeilijkere raids zullen verschijnen met gear waarop hogere stats zitten.
Ik zelf vind dit een erg leuk spel aangezien ik een wow achtergrond heb en een haat liefde verhouding met shooters. De combi vind ik erg leuk en het spel heeft een hoop potentie.

Vanmiddag na werktijd maar eens die nieuwe bounty's proberen.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weer wat geluk gehad gisteren. Meteen in één avond de helm, chest, sniper, en schip gekregen van de Queen missies :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Isang
  • Laatst online: 07-04 10:33
Queen missions geeft dat ook rep of alleen de bounties?

PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster

• Feindflug

Feindflug

>implying

Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:46:
Queen's Wrath mission leveren ook reputatiepunten op.

• Michaelg
Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:46:
Geeft ook rep. die heb je later weer nodig (schijnt) om hogere rank queen missies te doen.

• Isang
Ja ik dacht all want er is nu een bountie dat je een shader en class item van hun equipped moet hebben.

En dat kan je nooit reden als je alleen van hun de bounties had gedaan gisteren.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-07 13:44
Ik vind trouwens dat die bounties wel wat beter afgestemd mogen worden. Laatst had ik er een voor Salvage, maar die kon ik nergens vinden.

• Isang
LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:54:
Ik vind trouwens dat die bounties wel wat beter afgestemd mogen worden. Laatst had ik er een voor Salvage, maar die kon ik nergens vinden.
Ja dat is wel jammer ja.
ook stom dat dat die gamemode maar paar dagen kon doen.

• FlyLight3r
Zijn die queen bounties wekelijks of resetten die ook al dagelijks?
Van mij mogen er ook wel weekly bounties komen. Die geven dan bijvoorbeeld ook wat extra's na completen :) Ze zijn uiteraard ook lastiger

Anoniem: 356424

Dagelijks zijn de Queen bounties.

• Isang
Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:00:
Zijn die queen bounties wekelijks of resetten die ook al dagelijks?
Van mij mogen er ook wel weekly bounties komen. Die geven dan bijvoorbeeld ook wat extra's na completen :) Ze zijn uiteraard ook lastiger
Volgens mij dagelijks.
Alleen gisteren had ik er 5 ofzo en nu zie ik op me telefoon dat er maar 3 zijn.

• Feindflug

Feindflug

>implying

Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:01:
[...]

Volgens mij dagelijks.
Alleen gisteren had ik er 5 ofzo en nu zie ik op me telefoon dat er maar 3 zijn.
Ik zie via de Destiny app vier Queen bounties in de aanbieding.

Even tussendoor, zijn er nog mensen welke Destiny spelen op last-gen?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Voor slowchat is een ander topic: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FlyLight3r
Leuk dat topic maar daar worden ook dingen besproken die hier weer in kunnen. Af en toe beetje slowchat tussendoor zou toch wel moeten kunnen? Zolang het niet 2 paginas vol met reactie op reactie is :)

414524

Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:20:
[...]

Leuk dat topic maar daar worden ook dingen besproken die hier weer in kunnen. Af en toe beetje slowchat tussendoor zou toch wel moeten kunnen? Zolang het niet 2 paginas vol met reactie op reactie is :)
Begrijp dat hele slowchat gedoe sowieso niet. Ipv hier anders een topic op bungie.net in de clan maken ofzo? Kan iedereen die lid vd tweakers groep is sowieso in.

• Isang
Feindflug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:06:
[...]

Ik zie via de Destiny app vier Queen bounties in de aanbieding.

Even tussendoor, zijn er nog mensen welke Destiny spelen op last-gen?
Grappig bij mij staan er 3.
Is je rank all 1 bij de queen misschien licht het daar aan.

Zelf speel ik op de ps4.
Op de eerste pagina is er een linkje dat laat zien waar op wat we allemaal spele, welke class en account naam.

414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:31:
[...]

Begrijp dat hele slowchat gedoe sowieso niet. Ipv hier anders een topic op bungie.net in de clan maken ofzo? Kan iedereen die lid vd tweakers groep is sowieso in.
Maar de bungie website ziet er zo verdacht uit als je op werk bent :+

• Feindflug

Feindflug

>implying

Dit is dus geen social draadje?
Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:45:
[...]

Grappig bij mij staan er 3.
Is je rank all 1 bij de queen misschien licht het daar aan.

Zelf speel ik op de ps4.
Op de eerste pagina is er een linkje dat laat zien waar op wat we allemaal spele, welke class en account naam.
Ja klopt, ik sta op rank 1 bij de Queen's Guard, wellicht verklaard dat het. Ik zal trouwens die link eens bekijken wanneer ik weer thuis ben.

Ten slotte, mocht iemand op de 360 zin hebben om van het weekend de raid nogmaals door te lopen, let me know!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-07 17:56
Mensen die zometeen ff samen willen spelen?
Ben level 24 Sunsinger.

Greetz

Xbox One: Sunblade NL

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 10:15
Ja sure. Ook Xone: EnjoyableTrash

Voeg me toe. :)

Edit: Lvl 23 Sunsinger.

[ Voor 20% gewijzigd door FreqAmsterdam op 24-09-2014 13:20 ]

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:39:
100 Vanguard marks per week toch? Of bedoel je misschien Vanguard + Crucible?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Sunblade NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
Mensen die zometeen ff samen willen spelen?
Ben level 24 Sunsinger.

Greetz

Xbox One: Sunblade NL
Wilde je toevoegen maar had je al in m'n lijst staan!
FreqAmsterdam schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:13:
Ja sure. Ook Xone: EnjoyableTrash

Voeg me toe. :)

Edit: Lvl 23 Sunsinger.
Jou heb ik ook toegevoegd, zal wel wat later als normaal online zijn. Tegen een uur of acht ofzo.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

414524

First world problems: geef een helmet ipv chest already!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o9tSlVN.jpg

:')

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 20:51
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:49:
First world problems: geef een helmet ipv chest already!
[afbeelding]

:')
Blijven spelen. Komt vanzelf.

Gisteren kreeg ik juist 2 helmen van de queen. Tja...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:36
Lekker hoor! Hoe kom je aan die exotic?

PSN: MrMistral

414524

MrMistral schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:56:
Ging een lvl 5 helpen met een quest, dropt dat... Totaal random, ik zie het maar als karma :P

• FlyLight3r
Heb gisteren ook een sexy Exotic scout rifle gekregen uit een chest in Vault of Glass.. upgraden gaat vast lang duren maar EINDELIJK! een exotic weapon. Heb nog nooit zon bounty mogen ontvangen :(

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:36
MrMistral schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:56:
Haha! Ongelooflijk! Nice :)

PSN: MrMistral

• Isang
Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:18:
Heb gisteren ook een sexy Exotic scout rifle gekregen uit een chest in Vault of Glass.. upgraden gaat vast lang duren maar EINDELIJK! een exotic weapon. Heb nog nooit zon bounty mogen ontvangen :(
Veel bounty's inleveren en dan hopen.

Ik raad de A Light in the Dark bounty af.
De Pvp gedeelte is horrible. en de strike was ook niet zo makkelijk.
Voor de rest wel een mooie Revolver.

[ Voor 3% gewijzigd door Isang op 24-09-2014 14:25 ]

414524

@Leech: tritton binnen, werkt prima. Goede kwaliteit! Thanks voor je tip :)
Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:24:
[...]

Ik raad de A Light in the Dark bounty af.
De Pvp gedeelte is horrible. en de strike was ook niet zo makkelijk.
Voor de rest wel een mooie Revolver.
Bij deze raad ik ook Toland's Legacy af.
- Weekly Strike
- 25x andere willekeurige strike
- 10.000 punten in PvP (Titan, Hunter kill/assit +25, Warlock kill/assist +75, dood -50)

En dan krijg je de bad juju, wat een van de slechtste exotic wapens blijkt te zijn ;w
Heb hem zelf nog niet, maar ik ben niet meer enthousiast om hem te krijgen :p

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
A Dubious task is zeker aan te raden, reward is een full automatic exotic shotgun genaamd Invective.

Bounty is niet lastig, 5x een strike doen zonder dood te gaan (Devil's lair dus), daarna 25 K/D ratio in crucible halen (niet in 1 potje natuurlijk) en dan de weekly strike doen.

Edit, vergeten te vermelden dat je als laatste nog iets van 10.000-15.000 glimmer moet uitgeven. 50x de ammo package van de wapen class die je krijgt kopen...

[ Voor 22% gewijzigd door Feihcretsam op 24-09-2014 14:37 ]

• FlyLight3r
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/x2s6mb.jpg

Mijn beauty! Hopelijk klopt formaat. Probeerde met telefoon up te loaden. ^^

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:26:
@Leech: tritton binnen, werkt prima. Goede kwaliteit! Thanks voor je tip :)
Geen dank! ;)

PSN: Leech1984

• LOTG
Feihcretsam schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:35:
A Dubious task is zeker aan te raden, reward is een full automatic exotic shotgun genaamd Invective.

Bounty is niet lastig, 5x een strike doen zonder dood te gaan (Devil's lair dus), daarna 25 K/D ratio in crucible halen (niet in 1 potje natuurlijk) en dan de weekly strike doen.

Edit, vergeten te vermelden dat je als laatste nog iets van 10.000-15.000 glimmer moet uitgeven. 50x de ammo package van de wapen class die je krijgt kopen...
Uh, wat moet ik mij daar bij voorstellen? 2x een KD van 3 is 6?

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
een K/D ratio krijgen van 25+ dus inderdaad 2 keer 3 is 6

• Feihcretsam
Yup, je kunt echter ook droppen. Speel je je eerste game 15 kills - 10 deaths dan sta je +5, verknal je het potje erna echter en speel je 2 kills - 10 deaths dan sta je -3. Dus je moet wel een beetje lekker bezig zijn.

414524

Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[afbeelding]

Mijn beauty! Hopelijk klopt formaat. Probeerde met telefoon up te loaden. ^^
Die heb ik geshard, wist niet dat die chest vibrate zooi erop zat. Crucible legendary scout rifle is beter, fors meer impact. Gezien die goede passives spijt gekregen dat ik m zo heb weggebanjerd lol.

414524

Iemand een idee wat fallen walkers zijn? Queens bounty van vandaag..?

• Feindflug

Feindflug

>implying

414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:05:
Iemand een idee wat fallen walkers zijn? Queens bounty van vandaag..?
Die grote looptanks van de Fallen. Earth, The Devil's Lair.

• Feihcretsam
Die devil walkers denk ik... zoals die spider-tank-boss in Devil's Lair. Spawnen ook als random events in earth patrol.

• LOTG
Die wandelende tanks, heb je op earth bij de public events en devils lair.

414524

Tnx all, devils lair dus ff 1x doen, had al 2/3 maar wist niet waardoor haha.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Klote van die tanks is dat jij de kill moet maken heb ik gelezen? heb er al een paar gemist...

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, aan de ene kant leuk dat Bungie zo snel met extra content komt. Maar voor de mensen die net zijn begonnen en net pas level 20 zijn geworden komt de Queens Wrath nog te vroeg... :|

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Die is er trouwens ook in patrol, alleen is het niet heel efficient om zo aan je 3 kills te komen :P

414524

Woot, net deze geloot.
Nog niet eerder gezien, die active camo zal wel OP zijn! Radar erbij = gg in pvp!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pG9xdLX.jpg

• Feihcretsam
Voor anderen is die Queen stuff denk ik juist nutteloos... ik heb sinds gister in alle slots een legendary/exotic en moet nu specifieke items verzamelen met goede extra stats erop. De vendor heeft buiten de shaders niks boeiends en random gear is niet echt handig...

En wow! waar heb je die sniper vandaan?

414524

Legendary engram, mijn cryptarch is lvl 20 dus krijg steeds goeie shit tegenwoordig :P
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:25:
Legendary engram, mijn cryptarch is lvl 20 dus krijg steeds goeie shit tegenwoordig :P
Dat verklaart waarom jij al die exotics krijgt :P

• FreakGIB
414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:25:
Wow level 20 ik zit pas rond de 7-8 geloof ik hoe heb je dat voorelkaar gekregen.

• JackP
treasure cave 20 blauwe engrams per 90 minuten level per anderhalf uur

• Michaelg
Dus je hebt dertig uur daar bij die grot gestaan?... Wauw...

414524

emilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
Precies

414524

Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Tuurlijk, jij loot nergens anders engrams toch?

• JackP
Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Is even een idee van hoelang je ongeveer per level bezig bent als je actief mobs aan het killen bent.

• FreakGIB
emilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
ik heb daar 1 keer ruim een uur gestaan en toen had ik heeel veel groene en maar 2 blauwe engrams dat was afgelopen weekend volgens mij is die cave nu generfd en het was erg saai ik doe het wel op de langzame manier proberen steeds beter te worden in story's/Strikes op hogere levels en hopen op goede engrams en loot

• Feihcretsam
Het is ook heel random, soms droppen er ineens heel veel blauwe. Ikzelf heb gister in ongeveer 2 uur tijd iedere inventory slot gevuld met blauwe en 3 legendaries en het decrypten daarvan was 2 levels omhoog.

Voetbalwedstrijd op 2e scherm en het is prima te doen, vooral als je niet alleen bent en af en toe de controller kunt neerleggen zonder dat je al die mobs weer moet zoeken.
Pagina: 1 ... 62 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2