arrghhh waardeloos!Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:29:
Volgens mij level 24. Wilde hem gisteren met een maat doen, maar die was level 20 en kon de missie niet starten.
psn: HertogJack
arrghhh waardeloos!Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:29:
Volgens mij level 24. Wilde hem gisteren met een maat doen, maar die was level 20 en kon de missie niet starten.
Anoniem: 170423
Met.. anders trekt hij het niet.
414524
Welke pm?HertogJack schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:40:
[...]
Met.. anders trekt hij het niet.
Ps: negeer je bewust mijn pm van gister?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Salvage zones horen in de gamemode, jawel.. Salvage. Dit is een timed mode, welke maar eens in de zoveel tijd beschikbaar is.ye-roon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:07:
Heren, er staat niet voor niets een rode warning over slowchatten en een speciaal topic daarvoor boven het reageer veld..
Anyways, gisteren nog klein uurtje kunnen farmen. Eerst wat pvp gedaan, ik heb nu alle modes unlocked. Maar ik kan niet vinden waar ik "salvage zone captures" moest doen voor die bounty die ik had. Het was iig niet in control en de andere locaties hadden geen capture zones.
Ik blijf een beetje gaar onder het feit dat ik echt amper auto rifles vind/krijg het is echt alleen maar handcannons/scout rifles met af en to een fusion rifle. Ik vraag me sterk af of dit te maken heeft met mijn class(hunter). Gunslinger heb ik nu ook maxed, dus bladedancer maar aangezet
Het laatse half uurtje nog ff op een grot staan schieten, paarse emblem, werd blauwe boots. I love rngesus. Maar ach, moet nu alleen nog een level 20 blauwe chest en dan is al mijn gear level 20, zit op level 24 nu met light. Die paarse gear komt vanzelf... hoop ik.
PSN: FreakGIB
Denk dat bungie dat zelf ook wel weet. En dus vast met een opvolgende stap komt na exotic.FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:15:
maar nogmaals ze maken het nu wel erg makelijk om iedereen legendary te maken
we hadden 2 keer de zelfde missie on old russia die eerste waar je de hyper engine moet vinden nou we waren in een paar min klaar en Tada alle 3 Legendary reward
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
wat zou dat zijn voledige Exotic inplaats van 1 armor en 1 weaponMichaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:17:
[...]
Denk dat bungie dat zelf ook wel weet. En dus vast met een opvolgende stap komt na exotic.
We hebben nog 10 jaar tegoed he :p! Hennig an!FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:20:
[...]
wat zou dat zijn voledige Exotic inplaats van 1 armor en 1 weapon
of nog iets beters ?
ik hoop op een 3de Sub skills voor je caracter
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
nee destiny was all 4 jaar of 6 jaar in ontwikkeling dus we hebben nog 6 of 4 jaar te gaanLipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:23:
[...]
We hebben nog 10 jaar tegoed he :p! Hennig an!
414524
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
414524
Bedankt voor de tip. Deze optie had ik ook gelezen, wel irritant als je even snel iemand joined dat je die persoon eerst weer een een party invite moet sturen.Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:25:
[...]
Wat ik altijd doe is een party aanmaken met de mensen waar ik mee ga spelen. Dan kun je namelijk de audiomix aanpassen naar wens. Ingame voice is ruk.
Ik vind het zelf heel vervelend dat je moet gaan raiden om straks mee te kunnen komen in de Iron Banner voo r PvP. Vandaar dat ik vrees dat ik ook niet al te lang nog Destiny zal spelen, aangezien het verplichte raiden voor mij niet een relaxte gaming optie is.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Die raid gear lvlen duurt lang! Rot om een fully upgraded item te replacen. Wel mooi dat de raid drops (legendary) tot 30 light komen ipv 25. Moest stiekem beetje lachen toen iemand zei dattie een raid drop had dismantled
Als je nou een mic had hadden we je kunnen horen lachen414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:28:
Die raid gear lvlen duurt lang! Rot om een fully upgraded item te replacen. Wel mooi dat de raid drops (legendary) tot 30 light komen ipv 25. Moest stiekem beetje lachen toen iemand zei dattie een raid drop had dismantled
Of gewoon geen Iron Banner spelenxelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:35:
[...]
Ik vind het zelf heel vervelend dat je moet gaan raiden om straks mee te kunnen komen in de Iron Banner voo r PvP. Vandaar dat ik vrees dat ik ook niet al te lang nog Destiny zal spelen, aangezien het verplichte raiden voor mij niet een relaxte gaming optie is.
414524
We deden hem redelijk verkeerd. Persoon die in port 1 shield pakt moet buiten blijven voor cleanse volgens mijLipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:36:
[...]
Als je nou een mic had hadden we je kunnen horen lachen^^
Vanavond weer proberen of we wat kunnen uithalen bij laatste baas
http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass zie hier voor tactics414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:46:
[...]
We deden hem redelijk verkeerd. Persoon die in port 1 shield pakt moet buiten blijven voor cleanse volgens mij
to be continued!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Yup, erg makkelijk. Zo te zien droppen alleen chests en heads van de Queen's story missions. Dat zijn ook de enige drops die wij gisteren hebben gezien.FreakGIB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:15:
oke dus nu is iedereen legendary sinds gisteren maar dan is Legendary toch niet Legendary meer ?
ik heb 3 queen missie's gedaan 1 keer een helm en 2 keer een chest gekregen ik had al een exotic chest dus die legendary chest ingewisseld voor ascanded chards en wire
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ja, je krijgt prachtige legendaries door de Iron Banner te spelen. En een schip, als ik mij niet vergis.xelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:56:
Gaat de Iron Banner ook items opleveren die vergelijkbaar zijn met de raid items?
Ow wat zonde zeg. Ik neem ook aan met Crucible marks? Dan moet ik wel snel rank 2 halen zodat ik ze kan uitgeven.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:39:
Vanguard marks zijn capped op 200. Alles erboven verlies je in weekly progress! Beetje jammer.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 24-09-2014 10:26 ]
Anoniem: 483213
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 483213 op 24-09-2014 10:33 ]
414524
Jammer om te horen, op auto aim na ben ik t niet met je eens: dat is nl wat rpg's horen te zijnxelfer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:21:
Ik merk zelf dat ik tegen teveel kunstmatige muren aan loop om nog te kunnen genieten van Destiny.
De muren waar ik tegen aan loop zijn o.a.:
- De zieke rep grind om je marks uit te kunnen. Nu blijken de marks ook nog capped te zijn op 200.
- De extreme RNG met items en de irritatie die daar bij komt kijken.
- De taaie grind om je items te upgraden.
- De extreme auto aim in PvP
- De overpowered abilities en wapens in PvP
- Saaie story
- Saaie strikes. Bosses zijn bullet sponges. Iedere mission/strike is hetzelfde.
Ik denk dat het voor mij maar tijd is om de schijfjes van Call of Duty en Battlefield weer uit de kast te halen.
Nouja. Als ik kijk naar de MMORPGs (wat Destiny volgens mij niet is) dan staat Destiny wel praktisch onderaan.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:44:
[...]
Jammer om te horen, op auto aim na ben ik t niet met je eens: dat is nl wat rpg's horen te zijnanders ben je binnen een week 'klaar' en dat lijkt me bij zo'n spel niet de bedoeling..
Doch lackt deze game nog heel veel om de titel ''rpg'' te mogen dragen.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:44:
[...]
Jammer om te horen, op auto aim na ben ik t niet met je eens: dat is nl wat rpg's horen te zijnanders ben je binnen een week 'klaar' en dat lijkt me bij zo'n spel niet de bedoeling..
Auto Rifles zijn inderdaad behoorlijk zeldzaam als Hunter, zit ook nog steeds met een blauwe. Krijg wel idoot veel Machine Guns en Rocket Launchersye-roon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:07:
Ik blijf een beetje gaar onder het feit dat ik echt amper auto rifles vind/krijg het is echt alleen maar handcannons/scout rifles met af en to een fusion rifle. Ik vraag me sterk af of dit te maken heeft met mijn class(hunter). Gunslinger heb ik nu ook maxed, dus bladedancer maar aangezet
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster
Queen's Wrath mission leveren ook reputatiepunten op.Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:46:
Queen missions geeft dat ook rep of alleen de bounties?
Geeft ook rep. die heb je later weer nodig (schijnt) om hogere rank queen missies te doen.Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:46:
Queen missions geeft dat ook rep of alleen de bounties?
Ja dat is wel jammer ja.LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:54:
Ik vind trouwens dat die bounties wel wat beter afgestemd mogen worden. Laatst had ik er een voor Salvage, maar die kon ik nergens vinden.
Volgens mij dagelijks.Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:00:
Zijn die queen bounties wekelijks of resetten die ook al dagelijks?
Van mij mogen er ook wel weekly bounties komen. Die geven dan bijvoorbeeld ook wat extra's na completenZe zijn uiteraard ook lastiger
Ik zie via de Destiny app vier Queen bounties in de aanbieding.Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:01:
[...]
Volgens mij dagelijks.
Alleen gisteren had ik er 5 ofzo en nu zie ik op me telefoon dat er maar 3 zijn.
Leuk dat topic maar daar worden ook dingen besproken die hier weer in kunnen. Af en toe beetje slowchat tussendoor zou toch wel moeten kunnen? Zolang het niet 2 paginas vol met reactie op reactie isChaoss schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:15:
[modbreak]Voor slowchat is een ander topic: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!][/modbreak]
414524
Begrijp dat hele slowchat gedoe sowieso niet. Ipv hier anders een topic op bungie.net in de clan maken ofzo? Kan iedereen die lid vd tweakers groep is sowieso in.Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:20:
[...]
Leuk dat topic maar daar worden ook dingen besproken die hier weer in kunnen. Af en toe beetje slowchat tussendoor zou toch wel moeten kunnen? Zolang het niet 2 paginas vol met reactie op reactie is
Grappig bij mij staan er 3.Feindflug schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:06:
[...]
Ik zie via de Destiny app vier Queen bounties in de aanbieding.
Even tussendoor, zijn er nog mensen welke Destiny spelen op last-gen?
Maar de bungie website ziet er zo verdacht uit als je op werk bent414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:31:
[...]
Begrijp dat hele slowchat gedoe sowieso niet. Ipv hier anders een topic op bungie.net in de clan maken ofzo? Kan iedereen die lid vd tweakers groep is sowieso in.
Dit is dus geen social draadje?Chaoss schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:15:
[modbreak]Voor slowchat is een ander topic: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!][/modbreak]
Ja klopt, ik sta op rank 1 bij de Queen's Guard, wellicht verklaard dat het. Ik zal trouwens die link eens bekijken wanneer ik weer thuis ben.Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:45:
[...]
Grappig bij mij staan er 3.
Is je rank all 1 bij de queen misschien licht het daar aan.
Zelf speel ik op de ps4.
Op de eerste pagina is er een linkje dat laat zien waar op wat we allemaal spele, welke class en account naam.
[ Voor 20% gewijzigd door FreqAmsterdam op 24-09-2014 13:20 ]
100 Vanguard marks per week toch? Of bedoel je misschien Vanguard + Crucible?414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:39:
Vanguard marks zijn capped op 200. Alles erboven verlies je in weekly progress! Beetje jammer.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Dat moet je in het ps4 topic vragen414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:30:
http://www.koopjeskampioe...ker&utm_campaign=datafeed
Gaat die op de ps4 werken?
Wilde je toevoegen maar had je al in m'n lijst staan!Sunblade NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
Mensen die zometeen ff samen willen spelen?
Ben level 24 Sunsinger.
Greetz
Xbox One: Sunblade NL
Jou heb ik ook toegevoegd, zal wel wat later als normaal online zijn. Tegen een uur of acht ofzo.FreqAmsterdam schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:13:
Ja sure. Ook Xone: EnjoyableTrash
Voeg me toe.
Edit: Lvl 23 Sunsinger.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Blijven spelen. Komt vanzelf.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:49:
First world problems: geef een helmet ipv chest already!
[afbeelding]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN: MrMistral
414524
Ging een lvl 5 helpen met een quest, dropt dat... Totaal random, ik zie het maar als karmaMrMistral schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:56:
Lekker hoor! Hoe kom je aan die exotic?
Haha! Ongelooflijk! NiceMrMistral schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:56:
Lekker hoor! Hoe kom je aan die exotic?
PSN: MrMistral
Veel bounty's inleveren en dan hopen.Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:18:
Heb gisteren ook een sexy Exotic scout rifle gekregen uit een chest in Vault of Glass.. upgraden gaat vast lang duren maar EINDELIJK! een exotic weapon. Heb nog nooit zon bounty mogen ontvangen
[ Voor 3% gewijzigd door Isang op 24-09-2014 14:25 ]
Bij deze raad ik ook Toland's Legacy af.Isang schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:24:
[...]
Ik raad de A Light in the Dark bounty af.
De Pvp gedeelte is horrible. en de strike was ook niet zo makkelijk.
Voor de rest wel een mooie Revolver.
[ Voor 22% gewijzigd door Feihcretsam op 24-09-2014 14:37 ]
Geen dank!414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:26:
@Leech: tritton binnen, werkt prima. Goede kwaliteit! Thanks voor je tip
PSN: Leech1984
Uh, wat moet ik mij daar bij voorstellen? 2x een KD van 3 is 6?Feihcretsam schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:35:
A Dubious task is zeker aan te raden, reward is een full automatic exotic shotgun genaamd Invective.
Bounty is niet lastig, 5x een strike doen zonder dood te gaan (Devil's lair dus), daarna 25 K/D ratio in crucible halen (niet in 1 potje natuurlijk) en dan de weekly strike doen.
Edit, vergeten te vermelden dat je als laatste nog iets van 10.000-15.000 glimmer moet uitgeven. 50x de ammo package van de wapen class die je krijgt kopen...
414524
Die heb ik geshard, wist niet dat die chest vibrate zooi erop zat. Crucible legendary scout rifle is beter, fors meer impact. Gezien die goede passives spijt gekregen dat ik m zo heb weggebanjerd lol.Lipst3r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[afbeelding]
Mijn beauty! Hopelijk klopt formaat. Probeerde met telefoon up te loaden. ^^
Die grote looptanks van de Fallen. Earth, The Devil's Lair.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:05:
Iemand een idee wat fallen walkers zijn? Queens bounty van vandaag..?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
414524
Dat verklaart waarom jij al die exotics krijgt414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:25:
Legendary engram, mijn cryptarch is lvl 20 dus krijg steeds goeie shit tegenwoordig
Wow level 20 ik zit pas rond de 7-8 geloof ik hoe heb je dat voorelkaar gekregen.414524 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:25:
Legendary engram, mijn cryptarch is lvl 20 dus krijg steeds goeie shit tegenwoordig
414524
Preciesemilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
treasure cave 20 blauwe engrams per 90 minuten level per anderhalf uur
414524
Tuurlijk, jij loot nergens anders engrams toch?Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Dus je hebt dertig uur daar bij die grot gestaan?... Wauw...
Is even een idee van hoelang je ongeveer per level bezig bent als je actief mobs aan het killen bent.Michaelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Dus je hebt dertig uur daar bij die grot gestaan?... Wauw...
ik heb daar 1 keer ruim een uur gestaan en toen had ik heeel veel groene en maar 2 blauwe engrams dat was afgelopen weekend volgens mij is die cave nu generfd en het was erg saai ik doe het wel op de langzame manier proberen steeds beter te worden in story's/Strikes op hogere levels en hopen op goede engrams en lootemilestegeman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
treasure cave 20 blauwe engrams per 90 minuten level per anderhalf uur
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq