Ik solo de daily dagelijks op level 28...DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:16:
De daily story makkelijk? misschien met 3 man ja.
zo moeilijk is het niet hoor
[ Voor 12% gewijzigd door tellavist op 30-09-2014 17:18 ]
Een handtekening?!
doe alleen de earth missie, die kost maar 5 minuten, dus iedere keer als je een andere missie krijgt ga dan direct terug naar orbit en doe dit zolang je de earth missie krijgt
er zijn 6 verschillende queen missies, dus kans 1 op 6 dat je earth missie krijgt
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2014 17:17 ]
nothing stops this train
Lever je dan niet zo'n token in?!Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:17:
nog een dikke tip voor de queen missies:
doe alleen de earth missie, die kost maar 5 minuten, dus iedere keer als je een andere missie krijgt ga dan direct terug naar orbit en doe dit zolang je de earth missie krijgt
Dat idee had ik namelijk ook al om te doen. maar was bang dat dat tokens zou gaan kosten
Een handtekening?!
Probeer eens maar shards te krijgen, helaas zijn die te zeldzaam indien je nog niet kan raiden.Fruitschaal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:
[...]
Inderdaad je exotic/legendary armor upgraden.. Hoe makkelijk klinkt dat
* Fruitschaal hangt op 25..
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
gisteren ook iets opgevallen, ik deed een queen missie samen met iemand anders.....hij had geen tokens en ik had er 6, toen we de earth missie deden moest ik er 2 inleveren ipv 1.
maar nou komt het: ik kreeg aan einde van de missie 2 legendary's (helm+sniper
nothing stops this train
Ja maar wat heb je er nog aan om die missies te halenKol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:17:
nog een dikke tip voor de queen missies:
er zijn 6 verschillende queen missies, dus kans 1 op 6 dat je earth missie krijgt
Je krijgt per class 2 verschillende legendary's en als je ze dismanteld krijg je er geen shards voor.
Of je moet die items zelf willen gebruiken.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
ik had gisteren 3 helms+1 sniper+1 chest allemaal voor mijn titanR-utger schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:20:
[...]
Ja maar wat heb je er nog aan om die missies te halen![]()
Je krijgt per class 2 verschillende legendary's en als je ze dismanteld krijg je er geen shards voor.
Of je moet die items zelf willen gebruiken.
oh tijd om naar huis te gaan, werkdag weer voorbij........olmost the crew time
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2014 17:23 ]
nothing stops this train
Blauw/paars engram, armor dismantlen en public eventsBuizerd__NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:19:
[...]
Probeer eens maar shards te krijgen, helaas zijn die te zeldzaam indien je nog niet kan raiden.
Mhh oke, die smiper heb ik nog nooit gehad.Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:22:
[...]
ik had gisteren 3 helms+1 sniper+1 chest allemaal voor mijn titan
Maar die chest en helm al beide stuk of 8x
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Als ik blauwe engrams krijgt, krijg blauwe items en als ik die blauwe items dismantle krijg ik onzin items voor terug. paarse engram is nog bij maar 1x gedropt en daarin zat een lock helmet.DarkElement schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:22:
[...]
Blauw/paars engram, armor dismantlen en public events
Ik heb heel weinig public events mee gemaakt tijdens Destiny.
[ Voor 26% gewijzigd door Buizerd__NL op 30-09-2014 17:25 ]
[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 30-09-2014 17:26 ]
Verwijderd
Wanneer komt the crew eigenlijk uit?Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:22:
[...]
ik had gisteren 3 helms+1 sniper+1 chest allemaal voor mijn titan
oh tijd om naar huis te gaan, werkdag weer voorbij........olmost the crew time
Ik wel over 10 minuutjes!Flghter1982 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:55:
iemand die wilt joinen voor de weekly heroic? laatste spot.
was al iemand gejoined. zojuist gecleared. thx anyway.
Welke dan? Blessing of the Gifted?Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:48:
[...]
Oh ja, en die emblems doen uiteraard niets
Ik merk met mijn Blessing of IV in ieder geval geen verschil met het looten van chests.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
PSN: Fruitschaaltje
ps4 PSN: StyTheFlyGuy
JaBuizerd__NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:24:
Zijn er meer mensen die moeite hebben om de server te joinen?
Net een heel team gedragen, bovenaan geëindigd, hoogste k/d ratio, wel potje verloren en ik krijg niets.
Gasten die onderaan eindigen met 0.35 k/d etc krijgen wel engrams, wapens en ander leuk spul.
En dan moet ik straks voor mijn exotic bounty VERPLICHT Crucible spelen...
PSN: Leech1984
Ben hier nu mee bezig, gaat eeuwen duren IDD -.-Wussie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:58:
Iemand hier al de exotic bounty voor pocket infinity gedaan? Dat laatste waar je in Nightfall 200 fusion rifle kills moet krijgen, pfff; duurt lang -_-. Misschien was het vorige week makkelijker ofzo (andere strike) maar ik was net een kwartier mee bezig (27 hunter) met als resultaat 5 kills. Is dit solo nog een beetje te doen op de strike van deze week of moet ik even op zoek om 'm met wat anderen te runnen?
PSN: DoubleDutchh
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
mars strike is ietsje pittiger; en heb geen arc fusion rifle (daar zit de damage bonus op deze week).uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:19:
Viel wel mee toch? Heb dat ook gedaan, was toen de strike op de Moon. Ik had elke run 20 kills (totdat de Knights en wizards op kwamen draven. Maar welke missie is er nu dan?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Damage je ze 95% met een arc wapen en de laatste 5% met je fusionWussie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:22:
[...]
mars strike is ietsje pittiger; en heb geen arc fusion rifle (daar zit de damage bonus op deze week).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
goeie tip, maar ik heb (blijkbaar; ik check het nu net) gewoon geen enkel arc weaponuchiha tijntje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:00:
[...]
Damage je ze 95% met een arc wapen en de laatste 5% met een fusion
Heb gekozen voor degene die de Super Good Advice opleverd, omdat die vrij makkelijk is. Zit namelijk met nog 2 exotic bounties in mijn inventory

Waarschijnlijk moet ik toch wat meer Crucible spelen (10.000 punten voor bad juju en 500 void damage punten voor thorn)
Weet niet of deze voorbij was gekomen (laatste 5 pagina's even gescanned), maar er komt een lvl 28 raid aan blijkbaar.
Hoop dat het verhaal nu ook een stuk beter gaat worden.
PSN: Leech1984
Ik heb deze vorige week gedaan, elke run op Nightfall haalde ik zo'n 7 kills voordat ik werd afgeslacht. Gelukkig stonden de lvl 28 tegenstanders vlakbij de start. Alsnog duurde het lang, maar ik heb Pocket Infinity nu. Los van de hoge damage en impact vind ik het wapen niet zo bijzonder. De range en oplaad snelheid vind ik teleurstellend. Maar mogelijk wordt het wapen met upgraden beter.Wussie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:58:
Iemand hier al de exotic bounty voor pocket infinity gedaan? Dat laatste waar je in Nightfall 200 fusion rifle kills moet krijgen, pfff; duurt lang -_-. Misschien was het vorige week makkelijker ofzo (andere strike) maar ik was net een kwartier mee bezig (27 hunter) met als resultaat 5 kills. Is dit solo nog een beetje te doen op de strike van deze week of moet ik even op zoek om 'm met wat anderen te runnen?
Verwijderd
Gewoon nog geen enkele exotic bounty gekregenEreaser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:39:
Zo juist mijn 4e exotic bounty gekregen
Heb gekozen voor degene die de Super Good Advice opleverd, omdat die vrij makkelijk is. Zit namelijk met nog 2 exotic bounties in mijn inventory![]()
Waarschijnlijk moet ik toch wat meer Crucible spelen (10.000 punten voor bad juju en 500 void damage punten voor thorn)
Heb er inmiddels toch al zon 30 uur in zitten.
psn: HertogJack
Verwijderd
Adds focussenVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:52:
De nightfall van deze week is wel lastig zeg. We kwamen steeds binnen een uur bij de baas maar dan is het echt zwaar. De minions zijn super lastig omdat je nauwelijks cover kan vinden. Als er eentje down gaat valt de 2e heel snel en dan focussen ze toch vrij sterk op de laatste. Wel te doen maar pittiger dan vorige week. Vanavond poging 2!
Boss -> 85%
adds focussen
Boss -> 30%
2 man adds focussen, 1 man boss -> 15%
Boss -> 0%
Setup: 2*29 met void dmg sniper/heavy
1*29 met arc dmg sniper/heavy.
Heb hem gisteren 2 keer gedaan, 1 keer ook met een lvl 27 omdat 1 iemand was vergeten na 11 uur te reloggen en de rewards dus niet kreeg
Vond hem in de weekly strike mode op 28 een stuk lastiger, veel minder dmg op de boss.
P.s. Je weet dat je alles kunt skippen behalve het deel met die 3 gastjes en de tank? Duurt +- 5-10 minuten om bij de eindbaas te komen op die manier.
Verwijderd
106 uur hier en net mn eerste exotic bounty (zaterdag) gekregen. Is zwaar randomHertogJack schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:00:
[...]
Gewoon nog geen enkele exotic bounty gekregenNog steeds 2 blauwe k*#@& wapens.
Geweldig toch, kunnen niet genoeg raids zijn. Vault of glass completen eerste keer 3 avonden over gedaan, bespreken, tactieken en wipen continu. Gisteravond na de reset race je inmiddels in een goed afgestelde sportwagen met 5 anderen, binnen 2 uur waren we er door.leech1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:45:
[video]
Weet niet of deze voorbij was gekomen (laatste 5 pagina's even gescanned), maar er komt een lvl 28 raid aan blijkbaar.
Maar ik kijk nu alweer uit naar de drie avonden die je nodig voor eerste nieuwe raid. Ik heb al voor de raid ingang gestaan op de maan en als je eigenlijk even doordenkt dan is het niet meer als logisch dat daar iets gaat gebeuren
PSN ID: White_Anomaly
Verwijderd
Thanks for posting, leuker om het zo te zien dan via een reddit post haha. Wel irritant lachje die kerelleech1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:45:
[video]
Heb nu al zin in die 28 raid. Hardmode lvl 32 misschien?
Sinds ik de Blessing of the Gifted heb aangeschaft (en ge-equiped) bij de speaker heb ik 3 legendairy engrams gekregen waarvan 1 rare, 1 legendairy en 1 exotic was. Zie ook een stuk meer blues en greens droppen. (elke +- 20 mannetjes wel 1)HertogJack schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:00:
[...]
In de speeltijd daarvoor had ik amper iets. Kan allemaal toeval zijn natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoveel motes of light moet betalen voor alleen een andere skin.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Nu maar even zien wat Xur in de aanbieding heeft komend weekend
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hmm denk dat dat toeval is hoor..rnenator schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:37:
[...]
Sinds ik de Blessing of the Gifted heb aangeschaft (en ge-equiped) bij de speaker heb ik 3 legendairy engrams gekregen waarvan 1 rare, 1 legendairy en 1 exotic was. Zie ook een stuk meer blues en greens droppen. (elke +- 20 mannetjes wel 1)
In de speeltijd daarvoor had ik amper iets. Kan allemaal toeval zijn natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoveel motes of light moet betalen voor alleen een andere skin.
heb al 3/4x een legendary engram als loot gekregen van monsters.
Was alle keren een blauw crap item.
Heb wel 1x uit een blauwe engram een legendary helm gekregen, maar daar had ik niks aan want was qua stats gelijk aan de legendary helm vd queen.
Ik heb 1 exotic bounty gedaan voor die pulse rifle. De andere 2 bounties voor de primairie heb ik weggegooid. De handcannon wil ik niet en de shotgun heb ik al (toevallig uit een legendary engram). Zodra er een bountie voor de Special komt, dan zal ik die wel weer oppakken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ehm wanneer moet je dit doen? Kom steeds weer achter dingen waar ik niks van snap.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
omdat 1 iemand was vergeten na 11 uur te reloggen en de rewards dus niet kreeg![]()
[...]
same, veel spreken hier over exotic bounty's welke ik natuurlijk niet krijg.HertogJack schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:00:
[...]
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Public Events op de Cosmodrome grinden! Af en toe een uurtje. Levert zeker de nodige upgrade mats op! Voor de eerste public event van de dag krijg je bovendien per post een reward; dat is ook vaak een upgrade dingetje.Buizerd__NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:19:
[...]
Probeer eens maar shards te krijgen, helaas zijn die te zeldzaam indien je nog niet kan raiden.
Oh en over de Nightfall Mars strike... Weet iedereen dat je bij de boss linksvooraan langs de muur onder een oprit kunt komen? Dan kom je in een hoekje achter een stel kisten terecht, met plenty of openingen om vanuit naar buiten te schieten. De vijanden inclusief boss kunnen er niet bij komen... Daar kun je altijd een hunter met invisibility neerzetten die nooit dood kan gaan en altijd de anderen kan ressen. Je kunt er ook met zn allen gaan staan
[ Voor 47% gewijzigd door Arrahant op 01-10-2014 10:13 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Wel dusrnenator schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:37:
[...]
Sinds ik de Blessing of the Gifted heb aangeschaft (en ge-equiped) bij de speaker heb ik 3 legendairy engrams gekregen waarvan 1 rare, 1 legendairy en 1 exotic was. Zie ook een stuk meer blues en greens droppen. (elke +- 20 mannetjes wel 1)
http://destinynews.net/secret-bonuses-emblems/
Gisteren de weekly op L28 gehaald met VengfulJ0hn en Quetelet! Was erg lastig, vooral die gele psions konden vervelend zijn. Uiteindelijk toch gehaald, wat een voldoening geeft dat
500 punten halen (5 punten per kill met een VOID wapen) deaths = -2 punten.... Fucking hell

Bedankt voor de uitleg, maar dat is erg lastig. Een kleine fout en je mag opnieuw beginnen (als je alleen bent). Ik begin er inmiddels rot hekel aan te hebben. Maar denk, beter een exotic wapen dan nu een rare (blauw).Jackal131 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:46:
@FireBladeX: die is inderdaad behoorlijk lastig. Wat wij hebben gedaan: niet de hal ingaan, maar één kamertje terug blijven zitten. Alle Knights en Wizzards naar de de kamer voor de ingang lokken. Je schiet dan op een gegeven moment vanzelf die Xyur neer.
Ik heb 1 exotic bounty gedaan voor die pulse rifle. De andere 2 bounties voor de primairie heb ik weggegooid. De handcannon wil ik niet en de shotgun heb ik al (toevallig uit een legendary engram). Zodra er een bountie voor de Special komt, dan zal ik die wel weer oppakken.
Verwijderd
Ik vind nightfall/ weekly leuker en moeilijker dan raid op normalEreaser schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:27:
[...]
Wel dus
Gisteren de weekly op L28 gehaald met VengfulJ0hn en Quetelet! Was erg lastig, vooral die gele psions konden vervelend zijn. Uiteindelijk toch gehaald, wat een voldoening geeft dat
Offtopic: iemand hier ook gezeik met vriendin vanwege de destiny uurtjes?
Update: We have off the record Bungie confirmation that emblems do not have any hidden buffs or bonuses of any kind.
jammer wel
Ereaser schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:27:
[...]
Wel dus
Hou op schei uit.. wat een gezeik allemaal met het vrouwtje af en toeVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
Ze begrijpen het gewoon niet.
Verwijderd
Gisteren tot 21:30 geen patch gezien, was er een aangekondigd voor deze week?HertogJack schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:26:
Is de patch overigens al live? (gister niet kunnen spelen)
Will go live next week staat er.. dus zal deze week ergens zijn ja verwacht ik.
Ik denk dat ie dus vrijdag ofzo zal komen.
Verwijderd
Probeer het via destinylfg.net, ik had zo een groep gevonden voor Xyur via die site.FireBladeX schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Bedankt voor de uitleg, maar dat is erg lastig. Een kleine fout en je mag opnieuw beginnen (als je alleen bent). Ik begin er inmiddels rot hekel aan te hebben. Maar denk, beter een exotic wapen dan nu een rare (blauw).
PSN ID: Beest41
Die van mij is bijna fully upgraded.Dutch Sephiroth schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:48:
[...]
Ik heb deze vorige week gedaan, elke run op Nightfall haalde ik zo'n 7 kills voordat ik werd afgeslacht. Gelukkig stonden de lvl 28 tegenstanders vlakbij de start. Alsnog duurde het lang, maar ik heb Pocket Infinity nu. Los van de hoge damage en impact vind ik het wapen niet zo bijzonder. De range en oplaad snelheid vind ik teleurstellend. Maar mogelijk wordt het wapen met upgraden beter.
Dit wapen is PvE echt een beest. en het mooie is dat je bijna nooit zonder special ammo zit.
Er zitten namelijk 2 leuke perks op:
expect to find more ammo for this weapon.
chance that missed shot go directly back it to your magazine.
Ik heb gisteren de daily story op level 28 gedaan in mijn eentje, en deze compleet met de pocket infinity uitgespeeld. Zonder ook maar 1 keer zonder ammo te zitten
Een handtekening?!
Dank, dank dank! Dan hoef ik niet elke dag een berichtje in de topic te plaatsen dat ik nog mensen zoek!SCARfaceE schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
Probeer het via destinylfg.net, ik had zo een groep gevonden voor Xyur via die site.
Valt me trouwens op dat er geen dag bij het artikel staat, alleen Septermber 2014 en de tijdHertogJack schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:32:
http://www.bungie.net/7_1...ew/en/News/News?aid=12202
Will go live next week staat er.. dus zal deze week ergens zijn ja verwacht ik.

Zat ook al te zoeken jaEreaser schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Valt me trouwens op dat er geen dag bij het artikel staat, alleen Septermber 2014 en de tijd
Verwijderd
Ik ken het.. heb de thorn bounty op mn hunter, maar wat een drama zeg als ik niet met mijn main weapon mag knallen. Heb het geprobeerd de eerste dag, maar paar keer afgeknald worden en je begint weer opnieuw. Heb m voorlopig nog in mijn quest log staan, maar denk dat ik de bounty uiteindelijk gewoon ga wissen want gek genoeg kost het ruimte voor de andere reguliere bountys.Timmor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:31:
pffff.... ik ben al helemaal geen PVP held (heb met moeite de exotic bounty voor Bad juju kunnen doen) maar nu met de exotic thorn bounty is het gewoon echt dikke ellende![]()
500 punten halen (5 punten per kill met een VOID wapen) deaths = -2 punten.... Fucking hell
Vind het overigens wel prima want we hebben het over een exotic weapon die je gegarandeerd kunt hebben als je de quest line complete.
Yep!Raw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
Zijn jullie nu ook allemaal heerlijk aan het werk? -.-

Elke dag van 8 tot 5Raw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
ben aanwezig jaRaw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
Bij ons is het probleem dat zij ook wil spelen, dus we moeten vechten om de controllerVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:12:
Hahaha zo'n vriendin moet je koesteren!Walance schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Bij ons is het probleem dat zij ook wil spelen, dus we moeten vechten om de controller
Ja ben nu orders aan het grinden op het werk, maar ja van de bonus kan ik dan de expansion packs kopen in DestinyRaw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:

Haha ik ben technische tekeningen aan het maken, helaas niet voor coole wapensValcanus1337 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Ja ben nu orders aan het grinden op het werk, maar ja van de bonus kan ik dan de expansion packs kopen in Destiny
Yup! Stage van 9 tot 17:30Raw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:58:
Zo leer je toch niksRaw Kip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:05:
Ik ben stagiair en doe alsof ik wat doe de hele dag.... vermoeiend....
EDIT: Ok dit veranderd nu langzaam in slowchat
[ Voor 11% gewijzigd door FlyLight3r op 01-10-2014 12:07 ]
Kan ook zijn dat ie pas net is begonnen (net als mij) en dat ie dan nog niet veel mag doen.
Bij mij is nu ook mn stagebegeleider op vakantie, dus ik moet nu shit doen die me snel uitgelegd was, mn collega's zijn allemaal druk bezig met hun eigen ding.
Edit: achja, de slowchat kan eigenlijk gewoon samengevoegd worden met dit topic, want de ene helft lult een beetje slap en de andere helft gaat een beetje over destiny
[ Voor 17% gewijzigd door jesse111 op 01-10-2014 12:09 ]
Ik heb de indruk dat de mijne bugged is ofzotellavist schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:45:
[...]
Die van mij is bijna fully upgraded.
Dit wapen is PvE echt een beest. en het mooie is dat je bijna nooit zonder special ammo zit.
Er zitten namelijk 2 leuke perks op:
expect to find more ammo for this weapon.
chance that missed shot go directly back it to your magazine.
Ik heb gisteren de daily story op level 28 gedaan in mijn eentje, en deze compleet met de pocket infinity uitgespeeld. Zonder ook maar 1 keer zonder ammo te zitten
ik dacht dat alle exotic's identieke waren?

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 01-10-2014 12:11 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
this^^jesse111 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:08:
[...]
Kan ook zijn dat ie pas net is begonnen (net als mij) en dat ie dan nog niet veel mag doen.
Bij mij is nu ook mn stagebegeleider op vakantie, dus ik moet nu shit doen die me snel uitgelegd was, mn collega's zijn allemaal druk bezig met hun eigen ding.
lastig systeem wat binnen 10 seconden is uitgelegd en verder amper begeleiding.
Hoeveel uur per dag zit je nu?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:18:
Afzien heren! 1 troost, ik game wel ff voor 10
Dit is normaal.Jebus4life schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:08:
[...]
Ik heb de indruk dat de mijne bugged is ofzoHeb die ook van de exotic bounty quest; maar mijne heeft standaard (pre upgrade momenteel) maar 260 damage; door die lage chargerate heeft hij gewoon minder DPS dan m'n rare
ik dacht dat alle exotic's identieke waren?
[afbeelding]
PSN ID: Beest41
Welke update?ShDT schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:39:
Het lijkt er op dat Bungie naar de community heeft geluisterd! De update ziet er goed uit
En voor de Thorn bounty. Void dmg hoef je alleen maar anderen mee te verslaan. Dus als jij een shotgun hebt, een keer raak schiet en niet killed is het ook goed als je naar een ander wapen wisselt. Of als je een assist krijgt.
Of je zoekt een vriendje die in rumble even een tiental keren tegen je geweer aan wilt rennen
YouTube: Destiny - AngryJoe's Post-Review Discussion
hopen dat Bungie inderdaad naar hun community luistert en er nog wat van maakt!
Ik heb nu een rare shotgun gevonden die void damage doet, speciaal voor die bounty ga ik die levellenKashika schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:48:
[...]
Welke update?
En voor de Thorn bounty. Void dmg hoef je alleen maar anderen mee te verslaan. Dus als jij een shotgun hebt, een keer raak schiet en niet killed is het ook goed als je naar een ander wapen wisselt. Of als je een assist krijgt.
Of je zoekt een vriendje die in rumble even een tiental keren tegen je geweer aan wilt rennen
Verwijderd
6-12 ofzo. Mja ik heb 6 jaar 60-80u/wk gewerkt en ben net een paar maandjes gestopt. Mag wel ff
Volgens mij is dit alleen advies, weet t niet zekerVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:02:
@Bron: weet jij of je enkel op 29+ VOG HM in komt of dat t puur een advies is? Tnx!
Verwijderd
Kreeg je een error of stond er echt dat je t niet kon spelen omdat je fireteam een te laag level had?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:10:
27 kan sowieso niet (kregen error toen), maar hoopte stiekem dat 28 wel kan. Hele raidgroep naar 29 in een week is wat optimistisch
Hoogste tijd om 2 PS4's en 2 tv's naast elkaar op te stellen!!!Walance schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Bij ons is het probleem dat zij ook wil spelen, dus we moeten vechten om de controller
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Degene die de error aangaf was level 26. Lijkt me ook logisch want dat scheelt 4 levels.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:10:
27 kan sowieso niet (kregen error toen), maar hoopte stiekem dat 28 wel kan. Hele raidgroep naar 29 in een week is wat optimistisch
light armor upgradenRockvee2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:31:
Ik zit al 3 dagen vast op level 21, doe ontzettend veel crucible matches, krijg wel eens van die blauwe engrams maar meestal zijn dat wapens voor level 18 die weer slechter zijn . Denk toch wel 18 uur lopen spelen de afgelopen 3 dagen . Iemand enig idee om snel omhoog te komen?
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2