Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Dank allen!ChrisLNFF schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:13:
[...]
Tlou is zo stealth als je zelf wil. Ik kies er ook meestal voor om te knallen en te hakken omdat het er vrij bruut uit ziet. Voor mij een stuk leuker dan sneaky met een flesje gooien en eromheen lopen. Vette game, must buy wat mij betreft. Verder is er nog niet heel veel op de ps4. Games als Wolfenstein vind ik nu nog te prijzig voor wat het is. Ik haal in het najaar wel weer een leuke shooter ofzo.
Hoe kom je aan voldoende munitie?
Ik zat namelijk een walkthrough te bekijken maar het lijkt niet vanzelfsprekend, dat wanneer je iemand naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen je dan ook zijn munitie afpakt..
Ook het aantal ammo/munitie wat de persoon (van wie ik de walkthrough bekeek) met zich meedroeg was nogal karig terwijl hij behoorlijk stealth te werk ging.
Wolfenstein lijkt me ook erg goed maar wel pittig, vooral aangezien je ook met '(h)on(d)gedierte' te maken krijgt.
Verder ben ik vooral opzoek om voor nu een game (op disk) te kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 14:47 ]
Infamous (of First Light Standalone)
AC4 als je van varen houdt en weinig assassin missies
TLOU als je van wat simpelere filmische ervaring houdt (simpel als in, volg een lijn, hide of shoot, met daarbij een redelijk goed verhaal)
Wolfenstein (uiteraard)
Metro Redux (28 euro)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De schaarsheid van munitie is een ding in TLOU. Het is vaak beter net een halve seconde langer te richten in plaats van mis te schieten. Daarnaast kun je veel tegenstanders gewoon neerslaan om kogels te besparen. na een paar levels heb je het idee wel te pakken gok ik zo.Dank allen!
Hoe kom je aan voldoende munitie?
Ik zat namelijk een walkthrough te bekijken maar het lijkt niet vanzelfsprekend, dat wanneer je iemand naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen je dan ook zijn munitie afpakt..
Ook het aantal ammo/munitie wat de persoon (van wie ik de walkthrough bekeek) met zich meedroeg was nogal karig terwijl hij behoorlijk stealth te werk ging.
Wolfenstein lijkt me ook erg goed maar wel pittig, vooral aangezien je ook met 'ongedierte' te maken krijgt.
Verder ben ik vooral opzoek om voor nu een game (op disk) te kopen.
Ik vind het een toffe game. (misschien wel de beste tot nu toe verkrijgbaar op de ps4)
en komt ook nog met een best aardige multiplayer.
Must-have voor nu is inderdaad toch wel TLOU. Daarnaast volgende week Destiny
Veel 'jaarlijks terugkerende games' van vorig jaar als AC, BF, Fifa, COD zou ik nu nog niet halen, dan kun je beter even wachten op de volgende versie, al is BF de enige waarvan er niet direct een vervolg uitkomt.
Verder zijn er ook een aantal free-2-play titels als DC Universe Online, War Thunder, War Frame en Blacklight Retrubution te vinden. Geen system sellers maar wel leuk voor wat afwisseling als je nog niet zoveel games hebt, en het kost niks
GameMania op Zuidplijn in Rotterdam heeft ze nog.
PSN ID: TheJackal83
http://www.magstore.be/promotie/OWN1896_ITI_NL
edit, ah lame:
Voor deze actie beschikken wij over 30ex. van de game Alien: Isolation voor PlayStation 3 en 120 ex. van de game Alien: Isolation voor PlayStation 4. Indien de voorraad uitgeput is, wordt je abonnement opgestart zonder game.
[ Voor 47% gewijzigd door matthijst op 01-09-2014 16:06 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Dat laatste heeft mij er dus al van weerhouden om de deal aan te gaan...matthijst schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:04:
Playstation Magazine jaarabonnement + Alien Isolation voor 64 euro, niet duur dacht ik:
edit, ah lame:
Voor deze actie beschikken wij over 30ex. van de game Alien: Isolation voor PlayStation 3 en 120 ex. van de game Alien: Isolation voor PlayStation 4. Indien de voorraad uitgeput is, wordt je abonnement opgestart zonder game.
Dat is altijd al het geval geweest met PM abonnement.matthijst schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:04:
Playstation Magazine jaarabonnement + Alien Isolation voor 64 euro, niet duur dacht ik:
edit, ah lame:
On-topic: Erg flauwe actie. Wie achterhaalt of ze überhaupt games hebben weggegeven...
PSN: Oldzkoel
Verwijderd
Goed te weten van de ' free-2-play titels' dutchgio!
Bedankt allen!
PC Gameplay van vroegerpower_user schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:32:
In de jaren 90 had ik de Pc Gameplay. Daar kreeg je dan 2 demo discs bij. Moddervet. Tegenwoordig kun je 20+ sites langs met alle hun eigen filmpjes van elke game. Demo's zijn ook allemaal online beschikbaar. Een games magazine in de huidige tijd heeft eigenlijk nul toegevoegde waarde. Het is duur en het informeert zeer matig. Ook komt de objectiviteit steeds meer in het geding door tegenvallende verkoopcijfers van dit soort bladen.
On-topic: Erg flauwe actie. Wie achterhaalt of ze überhaupt games hebben weggegeven...
Ok nog even off-topic dan....
Idd....kwijlend voor de brievenbus!!! En dan kwam die en dan met m'n bepukkelde puberbekkie helemaal uitgezoned op de bank neerploffen. Oeh....en Aahhhhh....en dan die demo's spelen. Mooie tijden. Maar goed dit is geen nostalgietopic. PS4!!!!
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Ja, je bent waarschijnlijk de enigeHaskoF schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:53:
Bloodborne lijkt qua gameplay een beetje op Ninja Gaiden.
Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Bloodborne lijkt eerder op een versnelde Dark Souls/Demon Souls dan Ninja Gaiden. Je zal nooit als een acrobaat te keer gaan in deze titels, het is alsnog langzamer, de setting is véél meer duister en donker. Het gene waar het wel op lijkt is: camera op afstandje én het is uitdagend/lastig/extreem frustrerend en er komen melee wapens in voor
Offtopic: denk dat de mods liever een positieve nostalgische offtopic note voorbij zien komen dan de bijna adhominem aanvallen van user op user die ook nog eens offtopic waren van een tijdje terugpower_user schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:53:
[...]
Ok nog even off-topic dan....
Idd....kwijlend voor de brievenbus!!! En dan kwam die en dan met m'n bepukkelde puberbekkie helemaal uitgezoned op de bank neerploffen. Oeh....en Aahhhhh....en dan die demo's spelen. Mooie tijden. Maar goed dit is geen nostalgietopic. PS4!!!!
Ontopic: Eigenlijk nog veel mensen vanuit hier die de witte Destiny bundel besteld hebben? Of Bol.com's 399 voor PS4 + Destiny actie pakken?
[ Voor 29% gewijzigd door Brutal1ty op 01-09-2014 17:05 ]
Ik wil de witte maar kan 'm nergens meer reserveren...Brutal1ty schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:02:
[...]
Ontopic: Eigenlijk nog veel mensen vanuit hier die de witte Destiny bundel besteld hebben? Of Bol.com's 399 voor PS4 + Destiny actie pakken?
http://store.exertisgem.co.uk/product/?id=5026555416986
Bron: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=886535
Voor de mensen die een witte PS4 + Destiny bundel willen.Ralphoman schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:10:
[...]
Ik wil de witte maar kan 'm nergens meer reserveren...
GameMania op Zuidplijn in Rotterdam heeft ze nog.
PSN ID: TheJackal83
Serieus? Ik heb de game geloof ik voor 99% uitgespeeld maar ik word bijna onpasselijk als ik eraan denk dit nog een keer te moeten doen. Daar is het veel te veel grinden voor. Om die reden heb ik ook de DLC niet gespeeld. Ik kan echt alleen lineaire games nog een keer doen, hoe vreemd misschien ook.AtlAntA schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:19:
Ac4 al gespeeld? Ik ben van het weekend aan mijn 3e playthrough begonnen en de setting vind ik nog even briljant en sfeervol als de 1e X!
Ik speel de game ook echt voor de sfeer en de setting.bram1984 schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:29:
[...]
Serieus? Ik heb de game geloof ik voor 99% uitgespeeld maar ik word bijna onpasselijk als ik eraan denk dit nog een keer te moeten doen. Daar is het veel te veel grinden voor. Om die reden heb ik ook de DLC niet gespeeld. Ik kan echt alleen lineaire games nog een keer doen, hoe vreemd misschien ook.
Als mijn bemanning een leuk liedje aan shantyen is terwijl ik aan het varen ben richting de zonsondergangterwijl er rechts van mij een walvis de lucht in springt.
Zoiets dus.
Ook het hele templars assasins verhaal boeit me niet (meer). Daarom twijfel ik ook erg om unity te halen. Daarnaast wordt ik altijd wat misselijk als ik veel Frans hoor..
Ik hou niet van te veel quick team events (zoals TLOU) en daarnaast haat ik stealth gameplay of dat je gedwongen wordt om een missie op een bepaalde manier moet uitspelen.
Watch_Dogs, leuke game maar er zat een missie bij (ontsnappen uit een gevangenis) en dat was echt verschrikkelijk.
AC: je moet opeens een kasteel in ofzo (4e missie), maar je moet het stealth doen want ze hakken je binnen 2 seconde neer.
Infamous: kreeg ik steeds een error code en gameplay voelt niet fijn aan, je kan niet naar boven springen (zeer jammer)
Er is nog geen "echte" race game op de PS4.
dus naast Tomb raider, Killzone en Fifa 14 heb ik nog niks kunnen spelen op de console wat leuk is.
Ik zoek gewoon een leuke Offline singleplayer game.
Diablo 3 leek me leuk, maar dat is waarschijnlijk net als op de PC online only en dat wil ik niet.
Dit komt doordat ziggo echt verschrikkelijk slecht is hier in mijn huis en ik niet in staat ben om dit te veranderen (thuiswonend)
Angelo NL / Global Cargo VTC
+1!!!
( Moest het toch ff zeggen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
En je hoeft echt niet overal stealth in AC4 hoor... Dat is juist 1 van de betere SP games.
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 01-09-2014 18:23 ]
Verwijderd
Ik kijk uit naar Far Cry 4...maar dat duurt nog even.Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:19:
Ik heb echt bijna niks op de PS4 kunnen spelen.
Ik hou niet van te veel quick team events (zoals TLOU) en daarnaast haat ik stealth gameplay of dat je gedwongen wordt om een missie op een bepaalde manier moet uitspelen.
Watch_Dogs, leuke game maar er zat een missie bij (ontsnappen uit een gevangenis) en dat was echt verschrikkelijk.
AC: je moet opeens een kasteel in ofzo (4e missie), maar je moet het stealth doen want ze hakken je binnen 2 seconde neer.
Infamous: kreeg ik steeds een error code en gameplay voelt niet fijn aan, je kan niet naar boven springen (zeer jammer)
Er is nog geen "echte" race game op de PS4.
dus naast Tomb raider, Killzone en Fifa 14 heb ik nog niks kunnen spelen op de console wat leuk is.
Ik zoek gewoon een leuke Offline singleplayer game.
Diablo 3 leek me leuk, maar dat is waarschijnlijk net als op de PC online only en dat wil ik niet.
Dit komt doordat ziggo echt verschrikkelijk slecht is hier in mijn huis en ik niet in staat ben om dit te veranderen (thuiswonend)
Niets voor jou?
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Je weet dat GoT ook een zoekfunctie heeft?wesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:01:
Iemand een goede tip waar ik Amerikaanse psn tegoed kaarten kan kopen? Tbv destiny uit USA psn store.
Idd dat weet ik maar kon niet ergens vinden waar gediscussieerd wordt waar je het beste USA psn kaarten kan halen, maar jij dus wel.. Zoekterm?dutchgio schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:02:
[...]
Je weet dat GoT ook een zoekfunctie heeft?
offgamers.com of target.comwesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:06:
[...]
Idd dat weet ik maar kon niet ergens vinden waar gediscussieerd wordt waar je het beste USA psn kaarten kan halen, maar jij dus wel.. Zoekterm?
'us psn', in dit topic.wesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:06:
[...]
Idd dat weet ik maar kon niet ergens vinden waar gediscussieerd wordt waar je het beste USA psn kaarten kan halen, maar jij dus wel.. Zoekterm?
Target.com is nieuw voor mij, ga ik maar eens een keer proberen, ziet er namelijk goedkoper uit dan offgamers
Amazon.com gewoon een US account aanmaken met een fake adres. Die van mij komt uit Billings Montana( geen tax ) Creditcard nummer invoeren...Klaar. Op Amazon hoef je geen toeslag op de PSN cards te betalen. 25 dollar is ook echt 25 dollarwesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:01:
Iemand een goede tip waar ik Amerikaanse psn tegoed kaarten kan kopen? Tbv destiny uit USA psn store.
[ Voor 11% gewijzigd door Theo27 op 01-09-2014 19:20 ]
Scrooge NL
Daar ga ik het mee redden
Thanks
Top!! Dat is nog een betere optie. Gelijk maar ff aanmakenTheo27 schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:18:
[...]
Amazon.com gewoon een US account aanmaken met een fake adres. Die van mij komt uit Billings Montana( geen tax ) Creditcard nummer invoeren...Klaar. Op Amazon hoef je geen toeslag op de PSN cards te betalen. 25 dollar is ook echt 25 dollar
Thanks
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Okay dat kan dus ook maar neemt hij dan niet het adres van je cc over? Want heb het geprobeerd met mijn huidige Paypal maar dat was no-goASNNetworks schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:25:
Beste optie is een Amerikaans Paypal account gebruiken gekoppeld met je NL credit cardDirect vanaf de PS Store op je PS4 games kopen en downloaden. Geen gedoe met kaarten en tegoed dat steeds over blijft.
Je moet een Amerikaans Paypal account gebruiken, je Nederlandse Paypal account gaat NIET werken in de US Store.. Ik heb daar een Amerikaans adres ingevuld en dat gekoppeld met mijn Nederlandse credit card. Vervolgens inloggen met mn Amerikaanse Paypal en afrekenen vanaf mn NL credit cardwesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:27:
[...]
Okay dat kan dus ook maar neemt hij dan niet het adres van je cc over? Want heb het geprobeerd met mijn huidige Paypal maar dat was no-go
Heb op deze manier een stuk of 15 games/dlc etc gekocht via de US Store het afgelopen jaar
[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 01-09-2014 19:29 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Okay, nou dan ga ik voor die optie.ASNNetworks schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:29:
[...]
Je moet een Amerikaans Paypal account gebruiken, je Nederlandse Paypal account gaat NIET werken in de US Store.. Ik heb daar een Amerikaans adres ingevuld en dat gekoppeld met mijn Nederlandse credit card. Vervolgens inloggen met mn Amerikaanse Paypal en afrekenen vanaf mn NL credit card
Heb op deze manier een stuk of 15 games/dlc etc gekocht via de US Store het afgelopen jaar
Ff snel registeren dan maar met 90210
Apart, mij is het gewoon gelukt. Misschien is er het een en ander veranderd, heb dat account langere tijd geleden al gemaakt namelijk.wesdre schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:59:
Amerikaanse Paypal registeren lukt niet, ben bang dat die us ip nodig heeft. En ga natuurlijk geen free proxy gebruiken en al m'n Prive gegevens invullen, pass, cc enz
Is nu wel gelukt, geen idee waar het aan lag maar pikte iedere keer de security code niet.ASNNetworks schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:00:
[...]
Apart, mij is het gewoon gelukt. Misschien is er het een en ander veranderd, heb dat account langere tijd geleden al gemaakt namelijk.
Nu een keer net ie geprobeerd en aangemaakt
Na 5 minuten krijg ik opeens de melding dat de cd niet meer gelezen kan worden.
Na infamous is dit de tweede game die niet meer start.
Doe fifa 14 er weer in. Geen enkel probleem.
Slechte cds ?
Ik gok toch echt op defecte PS4... Slechte BluRays heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt...Pykow schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:11:
Leuke ps4 heb ik. Ik kan watch dogs niet spelen.
Na 5 minuten krijg ik opeens de melding dat de cd niet meer gelezen kan worden.
Na infamous is dit de tweede game die niet meer start.
Doe fifa 14 er weer in. Geen enkel probleem.
Slechte cds ?
ThanksAlphaBlack_NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:35:
onbeperkt, je kan alleen per account maar 1 console primary maken.
Je haalt even de zaken door elkaarthe_virus26 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:20:
Misschien een stomme vraag maar hoeveel playstation accounts kan je instellen als primary? Ik heb nu namelijk een NL en een Amerikaans account maar zit er zwaar over na te denken om hier nog een japans account bij te maken, aangezien daar een heel aantal games uit komen die ik wil spelen maar die niet naar het westen komen.
Je kan dus één hoofd PS4 instellen (primair), deze PS4 kan de hoofd PS4 zijn voor meerdere gebruikers. Dat wil dus zeggen dat alle gebruikers op die ene PS4 alles van elkaar kunnen spelen.
Je activeert dus een PS4 als primair, hiermee wordt de PS4 als hoofd PS4 ingesteld. Zo kunnen meerdere mensen dezelfde PS4 hebben als hoofd PS4, maar kunnen meerdere PS4's dus NIET als hoofd PS4 worden geactiveerd met één account.
Het staat er inderdaad best raar sorry haha. Ik bedoelde dus inderdaad hoeveel accounts je mag aanmaken op je primary ps4. Maar ik begreep dus dat er nog wel een japans accountje bij kan dus ik ben weer blijASNNetworks schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:44:
[...]
Je haalt even de zaken door elkaarJe stelt niet het account in als primair maar de PS4
Je kan dus één hoofd PS4 instellen (primair), deze PS4 kan de hoofd PS4 zijn voor meerdere gebruikers. Dat wil dus zeggen dat alle gebruikers op die ene PS4 alles van elkaar kunnen spelen.
Je activeert dus een PS4 als primair, hiermee wordt de PS4 als hoofd PS4 ingesteld. Zo kunnen meerdere mensen dezelfde PS4 hebben als hoofd PS4, maar kunnen meerdere PS4's dus NIET als hoofd PS4 worden geactiveerd met één account.
Bedankt voor deze tip. Gelijk een US paypal accountje aangemaakt.ASNNetworks schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:25:
Beste optie is een Amerikaans Paypal account gebruiken gekoppeld met je NL credit cardDirect vanaf de PS Store op je PS4 games kopen en downloaden. Geen gedoe met kaarten en tegoed dat steeds over blijft.
Maar hoe krijg je die key? Via mail?
Het geld is afgeschreven via ideal en email is geconfirmed.
Maar zie mb key nog nergens
psn: HertogJack
Dat duurt meestal een minuutje of 10. Ze controleren namelijk eerst is of de betaling geslaagd is en zodra hun de betaling hebben gezien krijg je een bericht in je inbox op de site zelf daar staat je code in.HertogJack schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:00:
Heb zojuist een psn us tegoed gekocht via offgamers.
Maar hoe krijg je die key? Via mail?
Dan moet ik het toch bij meer cds hebben ?Brutal1ty schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:41:
[...]
Ik gok toch echt op defecte PS4... Slechte BluRays heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt...
Ok even wachten nog dus.. Bij buy orders staat wel al completedthe_virus26 schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:02:
[...]
Dat duurt meestal een minuutje of 10. Ze controleren namelijk eerst is of de betaling geslaagd is en zodra hun de betaling hebben gezien krijg je een bericht in je inbox op de site zelf daar staat je code in.
General: It’s a science fiction game Coming to PC, but will be a timed exclusive for the PS4 Almost everything is Procedurally Generated. Ships, Plants, Animals, Planets etc, meaning there are going to be a very large number of variations of each of those things. All the variations will come from a base model though, and there will most likely be a lot of base models in each category. No saved games. The game will be saved all the time as you go along, but you can’t save and load games. If you die, then you will have to rebuild from where you are in the universe. You’ll never have to go back to the start and try again Uses an alternative periodic table to help create environmental diversity There will be a narrative, with a reason for the player’s presence and their activities, and details of various races that preceded you. You won’t be told the narrative, it’s up to you to explore and piece it all together and come up with your own interpretations The Atlas will be an important part of the lore There will be an antagonist of sorts -the Malevolent Force Don’t expect cutscenes, dialogues or much text within the game. More extensive terrain deformation, ground vehicles and a more traditional multiplayer will come later The only release date hint has been that it is “Coming Soon-ish” (as of E3). There have been no confirmations as to what year it will be released, so 2015 that most websites mention is just speculation right now. So they know what their release date is, but they don’t want to announce it until they are sure they can meet it
Gameplay: Can be affiliated with different factions, however you’ll never have indications of this. It’ll simply be that if you destroy ships of one faction, then it won’t like you, or you could help it and it will If you have a good status and affiliation, then you will be able to call on AI wingmen (Using D-pad) The alternative periodic table ties directly into the game’s use of resources, which are used to improve your avatar’s suit and your weapon, and can be traded at space stations to earn money to upgrade your craft, or buy a new one Resources can be combined There won’t be any quests or missions to go on. It’ll be up to you to decide what you want to do. The hope is that your natural curiosity and the richness of the worlds presented will be enough to keep you interested - this is a game about exploration Fun is put above scientific accuracy. Flying between planets won’t be long and monotonous, and neither will flying out of an atmosphere There is an in-game encyclopaedia where you can view all the rare creatures you’ve scanned once uploaded It’s basically up to you how you play. The universe is a living breathing place that just works. Shipping lanes, trade routes, freighters, space stations. Planets have ecologies. Not an MMO. Everyone will be very far away from each other. But you will feel the impact of other players It’s been mentioned that you can run into other players, but it’ll be very rare, and the details are very unclear right now. For example “there is the ability to communicate and work with other people” is something Sean said. He also mentions that he is inspired by how Journey and Dark Souls do it. So if you run into another player, you won’t know who they are. It’ll always be first person This isn’t a game about staying on one planet and setting up shop, this isn’t core to the game. You can stay on one planet if you want though, it’s up to you There will be a compelling reason to head towards the centre of the galaxy, as well as an ending that will provide you with a sense of closure. But there will be a reason to continue playing after that ending You don't have an inventory, but you do have a sort of bank account. Any employment in the game will net you money and you can use this to buy equipment There will be ancient artefacts for you to find which could reveal the secrets of the universe.
Universe: Same universe for everyone Everyone starts in their own solar system, so people will be very far away from one another to begin with. Only significant events are shared between people. So for example, killing a single animal won’t be shared. It’ll always be dead for you though. But if you wipe out an entire species, then that would be shared with everyone else There is an offline mode, which would mean that you wouldn’t see anyone else’s discoveries Made up of multiple galaxies The planets within the universe will have a 10% chance of having life on them, with 90% of them having no life on at all. Of the 10% that does have life, 90% of that will be primitive and boring. So the lush garden worlds with more evolved life forms on will be rare There will be lots of barren planets, but they can still have valuable resources on Planets will generally only have one type of resource on them "In every solar system there is one core thing that you can do which is of great significance to that solar system. And that is shared among everyone, and fundamentally changes that solar system, and people can choose whether or not to do that. And there are a number of mechanisms like that, which create emergent gameplay."
Ships: You start with a lifepod ship, without a hyperdrive. So you’ll have to get money to buy a better ship before you can really begin exploring the universe Can enter a ship almost instantly, without any laborious animations. (using Triangle) You don’t get massive ships - you will stay in quite small ships You can only buy ships that are docked at space stations There are three main classes of ships: Fighter, Trader and Explorer Each class has multiple prototypes Fighters are light and symmetrical Trader craft tend to be bulkier and slower, but with heavier weapons Explorer ships will have much better hyperdrives and stealth capabilities, allowing pacifists to run from every fight Each ship will have between one and three different armaments attached, and you’ll be able to upgrade them. Enhancements are hinted to be more interesting than simply more power or a faster rate of fire They are not defined in the game as a specific class, but it should be obvious by the visible hints what a craft is designed for A certain type of ship doesn’t restrict you to a certain path, but there are of course some ships more suited to certain tasks than other. But you’ll always be able to change to a different type of ship The cockpit of the ship will be the lifepod, so if the ship is destroyed then you go back to a lifepod and you’ve lost that ship. You will have the equivalent of a whistle to call your ship over, so long as it’s close by After a while, the wear and tear on your craft is clearly visible, helping you to form an emotional attachment to your beaten-up old ships There’s a generous targeting system that only requires you to point your nose near a bogey to loose off a missile or two - you don’t need to be really accurate Can “pull low above the surface and climb out in mid-air, before returning to the cockpit and flying around some more” Landing will be simple and straightforward Space combat will be arcadey Better ships will be found further into the galaxy, where combat will also be harder Fuel will be really expensive, and is used to travel from one solar system to the next, like a hyper jump. A quick and cheap way to get fuel is to go down to a planet and do some mining, but you can also make money other ways and use that buy fuel.
Planets: Planet sized planets On the ground you can have a jetpack, which will need to be earned. (Controlled with the X button) You’ll have a minimap which will show points of interest, such as resource rich areas and landmarks that you or others have uploaded. Won’t know what it is until you get there though Other points of interest include crashed ships, beacons, something to discover like mountain ranges, a vast lake, new species of creature. Can name things that you discover first, such as plants, planets, creatures etc. But they will all have latin names by default, which will appear larger than the player names Suits and weapons can only be upgraded at trading posts on planets Upgrades include allowing you to breathe underwater for longer, or survive in toxic environments etc You will have a multi-tool, which will act as a scanner, weapon and mining tool. (Square to use scanner) There are grenade like plasma balls You can blow holes in things There will be combat situations on planets You have a compass (the heart in the middle of the screen at the top) There are procedurally generated rooms The suit nullifies gravity.
Gewoon even je inbox op je profiel in de gaten houden dan zie je het berichtje vanzelf staanHertogJack schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:04:
[...]
Ok even wachten nog dus.. Bij buy orders staat wel al completed
[ Voor 79% gewijzigd door power_user op 01-09-2014 21:24 ]
Heb mn codes binnenthe_virus26 schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:16:
[...]
Gewoon even je inbox op je profiel in de gaten houden dan zie je het berichtje vanzelf staan
Meteen even destiny digital guardian edition gepreordered
Nice ik heb zelf de vanguard edition gepreorderdHertogJack schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:31:
[...]
Heb mn codes binnen
Die heb ik van het weekend ook maar gekozen via de us storeHertogJack schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:31:
[...]
Heb mn codes binnen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Probeer Destiny digital gardian te kopen maar lukt al 3 dagen niet
Heb er speciaal €100 voor op me psn gezet en nu kan ik hem niet eens pre-orderen.
Heb ook al geprobeerd aan te schaffen via me pc en ipad.
Beide krijg ik ook een foutmelding dat het niet mogelijk is.
Wordt er langzaam gek van
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Je hebt door dat dit een beta versie is? Het wordt gespeeld opgenomen op een console, wat het niet in de allerbeste kwaliteit opneemt, en dan de YT downgrade(compressie) nog eens. Iedereen die de beta heeft gespeeld ( waaronder ik ), vonden de graphics meer dan prima.power_user schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:22:
www.youtube.com/watch?v=5lVmf8WheUM
Hoop dat t komt door de YT kwaliteit, maar ik ben wat underwhelmed, helaars....
Maak je geen zorgen, het spel heeft grafisch gezien de zaakjes prima op orde
Steam: rh1991
Genoeg, want de AI is dan sowieso al erg matig ingesteld.Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:39:
Iemand een idee hoeveel munitie je krijgt wanneer je TLOU op EASY speelt?
Dat je op momenten af en toe geen munitie hebt hoort er juist bij
Verwijderd
Bedankt heren!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hard moet prima kunnen voor een eerste playthrough, daarna dan hard+ als tweede. Denk dat je met 'normal' er vrij makkelijk doorheen komt. Een paar keer een stuk over moeten doen is niet zo'n ramp hoor.Tiwazz schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:58:
Wat is de aan te raden difficulty voor TLOU voor een eerste playtrough? Ben net begonnen op Hard maar wil niet dat het te makkelijk is..
Er zijn ook een aantal situaties waarbij je ook rennend voorbij kunt, dus als het echt met 'gewoon' spelen niet mogelijk is.... Maar die tactiek werkt lang niet altijd.
Verwijderd
Hoeveel munitie had je tot je beschikking? was dat bij wijze van onbeprekt?AtlAntA schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:16:
Pff ik vond Tlou op very easy al pittig zat..
Ik had af en toe wel wat connectieproblemen met Shadow Fall vanavond ja.El_V schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:16:
mensen die problemen hebben met psn momenteel?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee bij lange na niet. De game dwingt je op bepaalde momenten om te sneaken of melee te gebruiken. Maar zo lang jij je niet als rambo gedraagt en je wapen gebruik varieert zal je niet gauw volledig zonder komen te zitten.Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:19:
[...]
Hoeveel munitie had je tot je beschikking? was dat bij wijze van onbeprekt?
Verwijderd
Bedankt, ik was erg nieuwsgierig naar munitie in combo met de 'very easy mode', jammer dat ik er niet als Rambo door kan gaan.AtlAntA schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:13:
[...]
Nee bij lange na niet. De game dwingt je op bepaalde momenten om te sneaken of melee te gebruiken. Maar zo lang jij je niet als rambo gedraagt en je wapen gebruik varieert zal je niet gauw volledig zonder komen te zitten.
Een bron zou echt iets toevoegen bij die lap info. Vooral ook omdat je dan tenminste kunt zien wat koppen zijn en wat tekst...AtlAntA schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:13:
Dikke lap info over no mans sky;
Mjah, letterlijk een copypaste van een post op NeoGaf ;oVerstekbakker schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:38:
[...]
Een bron zou echt iets toevoegen bij die lap info. Vooral ook omdat je dan tenminste kunt zien wat koppen zijn en wat tekst...
Ik ben voor de eerste playthrough (op de Ps3) voor Hard gegaan, was goed te doen hoorTiwazz schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:58:
Wat is de aan te raden difficulty voor TLOU voor een eerste playtrough? Ben net begonnen op Hard maar wil niet dat het te makkelijk is..
Je hebt gelijk. Ik heb het vanuit een neogaf topic en die hebben het weer van reddit. Het schijnt geverifieerd te zijn door 1 van de medewerkers van hello games.Verstekbakker schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:38:
[...]
Een bron zou echt iets toevoegen bij die lap info. Vooral ook omdat je dan tenminste kunt zien wat koppen zijn en wat tekst...
Edit: bron: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=886607
[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 02-09-2014 01:35 ]
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
(heb nog een coolblue bonnetje te besteden namelijk ;o)
Zolang je geen realistische graphics of 60fps verwacht ziet het er prima uit... Maar het is meer gestyleerd zeg maar dan de meeste andere shooters en dus ook meer ''cartoony''.power_user schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:22:
www.youtube.com/watch?v=5lVmf8WheUM
Hoop dat t komt door de YT kwaliteit, maar ik ben wat underwhelmed, helaars....
Als dat zou kunnen verdwijnt de complete essentie van de hele game. De spanning is dan volledig verdwenen. Gelukkig is dit dus niet het geval.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:15:
[...]
Bedankt, ik was erg nieuwsgierig naar munitie in combo met de 'very easy mode', jammer dat ik er niet als Rambo door kan gaan.
Pas een uurtje gespeeld maar ze weten er wel goed sfeer in te brengen zeg! Vooral de intro vond ik indrukwekkend! Maarja ben dan ook niet hèèl veel verder dan dat
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hard+ om daarna jezelf compleet te upgraden enzo. En dan hoogste niveau
Wat zijn de ervaringen met de huidig los verkochte controllers? Ik weet dat de eerste batch PS4's problemen had met de sticks qua stevigheid, hebben de los verkochte dit ook? Of zijn deze weer van het goede niveau. Zit namelijk te kijken om binnenkort controller #2 te halen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb 2 controllers vanaf launch en nergens last vanlanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:18:
Om maar weer even on topic te gaan:
Wat zijn de ervaringen met de huidig los verkochte controllers? Ik weet dat de eerste batch PS4's problemen had met de sticks qua stevigheid, hebben de los verkochte dit ook? Of zijn deze weer van het goede niveau. Zit namelijk te kijken om binnenkort controller #2 te halen.
Dus ze hadden het niet allemaal. Maar ga er vanuit dat de losse controllers die nu worden verkocht niet meer het probleem hebben.
Martinspire schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:02:
Doe dan een blinddoek om, speel met je tenen en speel knife-only.
PSN: Bellerophon-
Weet iemand of er al een 3rd party aan controllers zijn begonnen? of heeft sony nog steeds alleenrechtScrisissszzz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:22:
[...]
Ik heb 2 controllers vanaf launch en nergens last van![]()
Dus ze hadden het niet allemaal. Maar ga er vanuit dat de losse controllers die nu worden verkocht niet meer het probleem hebben.
Ik zit met smacht te wachten op een betere controller
nothing stops this train
Mijn 2e controller voelt wat steviger aan en is ook iets zwaarder (ik heb ze niet gewogen, maar zo voelt het aan)
Daarnaast ga ik de CD's die niet meer werken in mijn PS4 , testen bij een kennis.
Hopelijk is het geen kapotte PS4.
5 september komt me XboxOne binnen met Forza 5, ben ik er helemaal klaar voor voor de komende jaren.
oh je bent de eerste persoon die ik hoor die een nederlandse xbox one gaat halen, dat is weer 1 minder op de stapelPykow schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:34:
Ik heb 2 controllers en de 2e controller is de Rode editie.
Mijn 2e controller voelt wat steviger aan en is ook iets zwaarder (ik heb ze niet gewogen, maar zo voelt het aan)
Daarnaast ga ik de CD's die niet meer werken in mijn PS4 , testen bij een kennis.
Hopelijk is het geen kapotte PS4.
5 september komt me XboxOne binnen met Forza 5, ben ik er helemaal klaar voor voor de komende jaren.
nothing stops this train
Verwijderd
Ik krijg vrijdag ook een NL Xbox One.Kol Nedra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:36:
oh je bent de eerste persoon die ik hoor die een nederlandse xbox one gaat halen, dat is weer 1 minder op de stapel
krijgen nog welVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:38:
[...]
Ik krijg vrijdag ook een NL Xbox One.
nothing stops this train
haha ja ik kon het toch niet latenKol Nedra schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:36:
[...]
oh je bent de eerste persoon die ik hoor die een nederlandse xbox one gaat halen, dat is weer 1 minder op de stapel
ik zat vorig jaar al zwaar te twijfelen tussen de twee consoles en ik heb nu gewoon het geld om ze beide aan te schaffen
PS4 is een geweldige game console en PS+ is echt geweldig (dit komt doordat ik ook een PS VITA heb)
en de XboxOne had nu zo geweldige deal met Forza 5 (ik mis echt een race game op de PS4, wachten is op project CARS)
Juist ook weer mooi te horen dat er weinig mensen een XboxOne bestellen in Nederland
Meer kan dat ik heb gewoon vrijdag binnen krijg haha.
2 problemen als ik hem vrijdag binnen krijg.
1. Forza 5 moet gedownload worden, dus ik kan niet gelijk aan de slag en dus zal ik vrijdag nog niet echt kunnen genieten ben ik bang.
2. Mijn vriendin is het weekend vrij, dus dan wordt er niet gegamed he
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Carn82 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 01:16:
Vraagje; is deze schijf nog steeds een goede koop als ik de PS4 HDD wil upgraden?
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
(heb nog een coolblue bonnetje te besteden namelijk ;o)
Werkt de sony wireless headset 2.0 ook goed op de pc met teamspeak e.d?
Ja hij past en ja je krijgt ongeveer 4x zoveel opslag. Of het een goede koop is kan niemand voor jou bepalen?
Een SSD is wat sneller
SHHD is een mooie tussen stap (opslag/snelheid)
HDD van 2TB is gewoon goedkoopste met meeste opslag tegen redelijke snelheidswinst.
Kun je een nieuwe HDD zo erin plaatsen en klaar? Of moet je nog wat met de HDD doen?Practics schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:10:
[...]
Ja hij past en ja je krijgt ongeveer 4x zoveel opslag. Of het een goede koop is kan niemand voor jou bepalen?
Een SSD is wat sneller
SHHD is een mooie tussen stap (opslag/snelheid)
HDD van 2TB is gewoon goedkoopste met meeste opslag tegen redelijke snelheidswinst.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Google my friend:Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:12:
[...]
Kun je een nieuwe HDD zo erin plaatsen en klaar? Of moet je nog wat met de HDD doen?
https://support.us.playst...id/5107/~/upgrade-ps4-hdd
(Kan deze link ook niet in de topicstart? Lijkt me handige informatie.)
[ Voor 10% gewijzigd door Practics op 02-09-2014 10:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link