• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:45
Afgelopen week heb ik de blauwe gekocht. Die 7.1-functie is virtueel en ik heb er zelf niet veel van kunnen merken, maar dat verwachtte ik van tevoren ook niet. Ik heb de microfoon niet zelf kunnen horen, maar reacties van anderen waren positief. Denk er wel aan dat je de functie waarbij je jezelf terughoort via de headset uitzet, omgevinggeluid komt altijd door, waardoor je constant een lichte ruis hebt. Qua geluidskwaliteit en gebruiksgemak is het den prima ding. Je hoeft enkel een kleine USB-ontvanger in de console te stoppen en hij wordt vanzelf herkend.

En over het probleem met lege controllers: overweeg de aanschaf van een tweede controller. Altijd een aan de lader en wisselen zodra de ander leeg is. Ik zit nooit meer met vervelende draden aan mijn controller tijdens het gamen.

YouTube

Denko schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:40:
[...]

Ik heb zelf de gold, maar ik heb ook de andere op mijn hoofd gehad. Als je de zwarte al hebt, is het niet een "upgrade". Het is meer een sidegrade. Sterker nog, ik vond de zwarte een beetje relaxter zitten. Maar de blauwe was aanzienlijk goedkoper.
Ik ben vooral benieuwd naar het verschil in geluid.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

bram1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:43:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar het verschil in geluid.
Ligt er een beetje aan wat je gewend bent, ivm mijn koptelefoon voor muziek is het simpel: allebei kut.
Microfoon heb ik allebei geen klachten over gehad. Heb het gevoeld dat het geluid iets beter was met de zwarte, maar dat is echt margewerk. Ze zitten imo allebei in de "goed voor de prijs" catogorie.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

bram1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:46:
Gewoon het geluid in-game. Ik heb het niet over muziek of voice.
In dat geval is het simpel. Ik vond de oudere iets beter kwa geluid. Maar niet dermate beter dat ik er toendertijd 40% meer voor wilde betalen. Om je vraag te beantwoorden. Naar mijn mening is het absoluut geen upgrade om van de oude naar de 2.0 gold te gaan. (tenzij die kapot is oid)

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, heb zelf ook de originele zwarte al een paar jaar, maar ik denk dat ik voorlopig geen upgrade hoef. Het enige wat ik te klagen heb is de beperkte accu-duur, en dat wordt natuurlijk steeds erger.

@uffeltje, ik vind de 7.1 virtual surround juist erg goed! Je hoort ontzettend veel detail en precies uit de goede richtingen. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat in de nieuwe versie slechter is.

Er zit op de originele zwarte ook een knop om te switchen tussen virtual surround en gewoon stereo. Hierbij heb ik echter bijna het idee dat ze de stereo stand expres slechter hebben laten klinken, zodat de virtual 7.1 nog beter lijkt. Het is echt een wereld van verschil, stereo klinkt bij het gamen ontzettend dof en vlak.

Edit:
Denko schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:48:
[...]

In dat geval is het simpel. Ik vond de oudere iets beter kwa geluid. Maar niet dermate beter dat ik er toendertijd 40% meer voor wilde betalen. Om je vraag te beantwoorden. Naar mijn mening is het absoluut geen upgrade om van de oude naar de 2.0 gold te gaan. (tenzij die kapot is oid)
Dan had je zeker een goede deal op die 2.0 gold, want deze is op dit moment even duur als de oude zwarte? Of je bent misschien in de war met deze, de Wireless Pulse, met een speciale bass vibratie functie. Die is wel een stuk duurder.

[ Voor 35% gewijzigd door Svenderson op 15-12-2014 12:07 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:21
zal wel aan mij liggen maar wat maar ik vind de witte ps4's stiller dan de zwarte..

bij de buren hebben ze een groot gezin waar 4 witte staan en 3 zwarte..

zal wel aan mij liggen 8)7

• joey82
huiskamer 1 voor vader/moeder..........6 kids die allemaal hun eigen console hebben dus ja,,is dat zo gek dan? de jongste heeft een krantenwijk en de andere 5 werken gewoon :)

• joey82
tja..waha..sure..

maargoed..

t lijkt er op dat de witte stiller zijn..moet toch het zelfde zijn of ??

[ Voor 5% gewijzigd door joey82 op 15-12-2014 12:19 ]

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-12 08:28
Ik wil ook de PS4 kopen binnenkort, heb al 2 games besteld (GTA V en LBP3), mijn voorkeur gaat uit naar de witte, maar als ik voor stukje goedkoper de zwarte kan krijgen icm een goede bundel, dan zou dat mooi zijn.
Ik had online gezien dat ze de witte hadden met destiny erbij voor 399 euro. Maar nu valt die niet eens meer in het zwart+destiny voor die prijs te kopen.
Ik denk dan eigenlijk dat ik de witte los ga kopen en dan maar DA:INQ erbij neem. Schijnt echt een meesterlijk spel te zijn.

Iemand enig idee of er binnenkort nog een goede deal aankomt, of nu al ergens te halen is?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21
sanre4l schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:25:
Ik wil ook de PS4 kopen binnenkort, heb al 2 games besteld (GTA V en LBP3), mijn voorkeur gaat uit naar de witte, maar als ik voor stukje goedkoper de zwarte kan krijgen icm een goede bundel, dan zou dat mooi zijn.
Ik had online gezien dat ze de witte hadden met destiny erbij voor 399 euro. Maar nu valt die niet eens meer in het zwart+destiny voor die prijs te kopen.
Ik denk dan eigenlijk dat ik de witte los ga kopen en dan maar DA:INQ erbij neem. Schijnt echt een meesterlijk spel te zijn.

Iemand enig idee of er binnenkort nog een goede deal aankomt, of nu al ergens te halen is?
Ik zou zeggen, check of deze nog geldig zijn: Gusev in "[PS4] PlayStation (deel) 4".

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-12 08:28
Ja ik had ze net gezien idd. Niet interessant voor mij, drive club is absoluut niet mijn ding, Fifa ook niet en far cry 4 hebk al op de pc :D
Ben een beetje picky als ik mezelf zo hoor praten :P

Vind het gewoon lullig om 40 euro extra uit te geven terwijl die destiny bundels laatst nog voor 399 gingen.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 22:19
Wie kijkt er even in zijn glazen bol voor mij en kan zien of Driveclub nog bij de kerstdeals zit :+

Verwijderd

The 12 deals of Christmas continue today with saving on The Evil Within and The Walking Dead:

PS4:

The Evil Within

(Not available in Kuwait, Qatar, UAE)
Was €69.99/£49.99/AU$99.95, now €29.99/£24.99/AU$39.95

Bound by Flame

(Kuwait, Qatar, UAE only)
Was $54.99, now $19.99
(PS Plus members save an additional 10%)

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141215_37300607

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
thanks! dat is m ja!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:19:
tja..waha..sure..

maargoed..

t lijkt er op dat de witte stiller zijn..moet toch het zelfde zijn of ??
Ze zoude exact hetzelfde moeten zijn, op de kleur na. Qua geluid zou je dan ook geen verschil moeten merken.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Svenderson schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:56:
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, heb zelf ook de originele zwarte al een paar jaar, maar ik denk dat ik voorlopig geen upgrade hoef. Het enige wat ik te klagen heb is de beperkte accu-duur, en dat wordt natuurlijk steeds erger.

@uffeltje, ik vind de 7.1 virtual surround juist erg goed! Je hoort ontzettend veel detail en precies uit de goede richtingen. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat in de nieuwe versie slechter is.

Er zit op de originele zwarte ook een knop om te switchen tussen virtual surround en gewoon stereo. Hierbij heb ik echter bijna het idee dat ze de stereo stand expres slechter hebben laten klinken, zodat de virtual 7.1 nog beter lijkt. Het is echt een wereld van verschil, stereo klinkt bij het gamen ontzettend dof en vlak.

Edit:

[...]

Dan had je zeker een goede deal op die 2.0 gold, want deze is op dit moment even duur als de oude zwarte? Of je bent misschien in de war met deze, de Wireless Pulse, met een speciale bass vibratie functie. Die is wel een stuk duurder.
Ik bedoelde inderdaad die pulse zie ik nu :(

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:17:
Helemaal niet. Ik hoor dit dagelijks.
:D _/-\o_

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

joey82 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:07:
zal wel aan mij liggen maar wat maar ik vind de witte ps4's stiller dan de zwarte..

bij de buren hebben ze een groot gezin waar 4 witte staan en 3 zwarte..

zal wel aan mij liggen 8)7
Kun je wel vet multiplayeren met zn allen *O*

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-12 20:54
Stix Controller Cap Set PS4, opzet stukjes voor je PS4. Zijn die wat? Of zijn die de 9€ niet waard?

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Je brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er 7 PS4's bij iemand in huis staan. Dat is echt een uitzonderlijk geval en jij brengt het alsof al je buren dit zo voor elkaar hebben. Daar wordt een grappige opmerking over gemaakt waar ik om moet lachen. Niet gek toch?

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07
giganielsie schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:43:
Wie kijkt er even in zijn glazen bol voor mij en kan zien of Driveclub nog bij de kerstdeals zit :+
Daar zit ik eigenlijk ook op te wachten. Heb op dit moment genoeg singleplayers, dus laat ik Alien en Evil Within wel aan me voorbij gaan.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:42:
[...]

Je brengt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er 7 PS4's bij iemand in huis staan. Dat is echt een uitzonderlijk geval en jij brengt het alsof al je buren dit zo voor elkaar hebben. Daar wordt een grappige opmerking over gemaakt waar ik om moet lachen. Niet gek toch?
Hij heeft het ook wel vaak over z'n buren. Volgens mij bedoeld ie daar gewoon z'n eigen huishouden mee :P
Maar goed, wellicht aandelen Sony? ;)

Voor Q1 staan er trouwens al veel mooie releases op de planning! Ben nu toch wel benieuwd naar Dying Light, was onder de indruk van de PSX demo vorige week. Die komt eind januari al meen ik. Elke maand wel een aantal mooie games het eerste kwartaal, 2015 lijkt het nieuwe 2007 te gaan worden ;)

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Mensen die nog een ps4 willen kopen

http://www.mediamarkt.nl/...&et_lid=235&et_sub=3-SONY PlayStation 4 Pack

Lijkt mij wel een super deal!!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Buggy Game
Crappy HD rehash
Java Game
En Driveclub..

Meh, not my cup of tea :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• joey82
Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:42:
[...]

dat maak jij er van dat ik het zo breng..ikzei al,,die kids werken er zelf voor ;)

( ik breng het alsof al mijn buren dit zo voor elkaar hebben ) ehm nee alleen de buren aan de linkerkant..de rechter kant woont niemand :P

maarruhm je schiet wel gelijk in de verdediging zeg..kusje dr op? *;

• joey82
kazuka schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:49:
[...]

Hij heeft het ook wel vaak over z'n buren. Volgens mij bedoeld ie daar gewoon z'n eigen huishouden mee :P
Maar goed, wellicht aandelen Sony? ;)

Voor Q1 staan er trouwens al veel mooie releases op de planning! Ben nu toch wel benieuwd naar Dying Light, was onder de indruk van de PSX demo vorige week. Die komt eind januari al meen ik. Elke maand wel een aantal mooie games het eerste kwartaal, 2015 lijkt het nieuwe 2007 te gaan worden ;)
heb een goede band met de buren..is dat zo gek?

heel veel aandelen in sony ja 8)7

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Dacht dat je het apparaat reeds verkocht had? Zie dus de hele problematiek niet helemaal?

Nickname does not reflect reality

• joey82
ik maak er geen probleem van :) ik maak een opmerking..dat andere er zo,n probleem van maken tja.......

en ja ik heb het verkocht maar dan is het niet verboden om hier een opmerking neer te zetten lijkt me..

maargoed..

[ Voor 35% gewijzigd door joey82 op 15-12-2014 15:22 ]

• Jumpman
sanre4l schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:33:
[...]

Ja ik had ze net gezien idd. Niet interessant voor mij, drive club is absoluut niet mijn ding, Fifa ook niet en far cry 4 hebk al op de pc :D
Ben een beetje picky als ik mezelf zo hoor praten :P

Vind het gewoon lullig om 40 euro extra uit te geven terwijl die destiny bundels laatst nog voor 399 gingen.
Geseald leveren die games nog aardig wat op, of je kan ze ruilen. Ik had het wel geweten, beter een bundel met games die je kan verkopen of ruilen, dan een dure bundel kopen.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-12 08:28
lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:06:
Buggy Game
Crappy HD rehash
Java Game
En Driveclub..

Haha crappy HD remake? Meest geniale game ooit die ik heb gespeeld. Nog nooit zo in een verhaal gezeten.

Verder prima begin deal voor een huishouden. Ieder wat wils denk ik.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• -SaveMe-
  • Laatst online: 20-12 11:08
ik heb twee controllers en die gaan beide toch wel 10 uur mee hoor. Ik gebruik ze altijd helemaal leeg en pas dan gaan ze op de officiele dual charger stand. Zo heb ik altijd 1 opgeladen controller. Zelfs als hij zegt dat hij helemaal leeg is (geen streepjes meer), kan ik nog wel een uur gamen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:06:
Buggy Game
Crappy HD rehash
Java Game
En Driveclub..

The last of Us een crappy rehash noemen... Anyways ik zag bij Bart Smit enkele bundles voor 399. Volgens mij ook zelf gemaakte bundels, met bijvoorbeeld Dragon Age. Dit was wel in de fysieke winkel in Groningen.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
http://blog.eu.playstatio...on-coming-ps4-march-2015/

Zoals de titel zegt. Weer en remake. Weet niet echt of veel mensen hierop zitten te wachten. Volgens mij was dit deel ook PS+ game voor op de PS3 niet zo lang geleden.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Kartale schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:32:

Zoals de titel zegt. Weer en remake. Weet niet echt of veel mensen hierop zitten te wachten. Volgens mij was dit deel ook PS+ game voor op de PS3 niet zo lang geleden.
Je zult er versteld van staan hoeveel ps4 eigenaren er zijn die geen ps3 of zelfs helemaal geen console hadden voor de ps4.

Ik ken de game helemaal niet dus voor mij is het nieuw wat by default mijn interesse wekt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-12 17:17

Ja klopt,had ook op ps3.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:42

Pinjataaa

Hit me!

Klopt was een PS+ game, een hele slechte! :o (niet mijn smaak)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Ruben1075 schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:32:
[...]

The last of Us een crappy rehash noemen... Anyways ik zag bij Bart Smit enkele bundles voor 399. Volgens mij ook zelf gemaakte bundels, met bijvoorbeeld Dragon Age. Dit was wel in de fysieke winkel in Groningen.
Heerlijk hoe HD remakes van games die nog geen jaar uit zijn worden goed gepraat. Maar dan wel janken dat er geen originele games komen.

Geef mij maar nieuwe games, je weet wel originaliteit etc?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:08:
[...]

Heerlijk hoe HD remakes van games die nog geen jaar uit zijn worden goed gepraat. Maar dan wel janken dat er geen originele games komen.

Last of us remastered was echt een van m'n favoriete games van het jaar op de PS4! _/-\o_

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
AtlAntA schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:53:
[...]

Je zult er versteld van staan hoeveel ps4 eigenaren er zijn die geen ps3 of zelfs helemaal geen console hadden voor de ps4.

Ik ken de game helemaal niet dus voor mij is het nieuw wat by default mijn interesse wekt.
Ja dat klopt ook natuurlijk. Zelf heb ik wel een ps3, iets meer dan jaartje terug aangeschaft. Maar DMC stond altijd wel op mijn lijstje om te proberen. Hoorde er goede dingen over.

Wat ik wel minder vind is dat er zoveel (hd)remakes zijn. Een paar ok. maar dit slaat een beetje door heb ik het gevoel. Ik heb het gevoel dat ze gewoon de hele catalogus van de ps3 op de ps4 omzetten. Ik denk dat ze backwards compatability verkeerd hebben begrepen bij sony :9 .

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

0xrubennft schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:10:
[...]

Last of us remastered was echt een van m'n favoriete games van het jaar op de PS4! _/-\o_
Bij mij staat TLoU ook in de top 10 van gespeelde games.

Ik had em dan ook nog niet gespeeld op de PS3.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Zojuist TLoU uitgespeeld ... Prachtig wat een kunstwerk !

Nu de Left Behind DLC nog even spelen en dan is dat prachtige spel voorbij , kan niet wachten op deel 2 ... Maar eerst Uncharted 4 nog

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-12 15:47

JoeZuCK

_Fonz > all.

Even een snel vraagje:

Als ik een fysiek exemplaar van een PS4 game koop via Amazon.com (US), kan ik hem dan probleemloos afspelen in een EU PS4 en kan ik zonder problemen updates en DLC ervoor downloaden?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Amaze86
InF.Inc schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:37:
Even een snel vraagje:

Als ik een fysiek exemplaar van een PS4 game koop via Amazon.com (US), kan ik hem dan probleemloos afspelen in een EU PS4 en kan ik zonder problemen updates en DLC ervoor downloaden?
Yep,nooit problemen gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Even een snel vraagje:

En hoe wil je die in Nederland krijgen dan?

• joey82
postduif d:)b

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-12 15:47

JoeZuCK

_Fonz > all.

OcNewB schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:14:
[...]

En hoe wil je die in Nederland krijgen dan?
Hoe bedoel je? Online bestellen? Vanwaar je vraag?

Edit: vanwege shipment en taxes? Mja als we in bulk bestellen kan het misschien uit. AC: Unity PS4 nieuw kost omgerekend 24 Euro. Plus wat verzendkosten dacht ik een koopje te hebben. Maar schijnt dat ik dus ook nog importbelasting moet betalen. Kom ik op 40- 45 euro in totaal uit. Laat maar zitten dan. :(

[ Voor 42% gewijzigd door JoeZuCK op 15-12-2014 20:45 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Even een snel vraagje:

Fysiek bestellen? Invoerrechten? Douane? Kan je beter een game fysiek uit NL kopen lijkt mij ???

• Cardwizard
InF.Inc schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:37:
[...]

Hoe bedoel je? Online bestellen? Vanwaar je vraag?

Edit: vanwege shipment en taxes? Mja als we in bulk bestellen kan het misschien uit. AC: Unity PS4 nieuw kost omgerekend 24 Euro. Plus wat verzendkosten dacht ik een koopje te hebben. Maar schijnt dat ik dus ook nog importbelasting moet betalen. Kom ik op 40- 45 euro in totaal uit. Laat maar zitten dan. :(
Heb zelf nog niet vaak extra moeten betalen , van de week nog een DS4 (camo) controller uit Canada ontvangen zonder extra kosten

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

HaskoF schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:47:
[...]

Fysiek bestellen? Invoerrechten? Douane? Kan je beter een game fysiek uit NL kopen lijkt mij ???
als je onder de 22 euro blijft, dan betaal je geen inklaringskosten, btw, of invoerrechten.

Tussen 22 en 150 euro betaal je 21% btw (en mogelijk 10-13 euro inklaringskosten). Daarboven betaal je alles, dus dan schiet het meestal niet op, tenzij je hoopt op dat ze je pakje niet checken.

Het kan dus voor sommige zaken wel interessant zijn. Het risico bij spellen is wel dat je eventuele EU DLC niet werkt met de US versie van het spel.

• Trishul
  • Laatst online: 02:50
De Duitsers kiezen wederom massaal voor de PS4: http://www.boerse-online....e-weiter-aus-1000412979/1

1.2 miljoen consoles nu al verkocht. Volgens mij is dit sneller als de PS2 destijds in Duitsland de 1 miljoen bereikte. Toch interessant om eens een keer Europese sales data te bekijken.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
controller bemachtigd via www.videogamesplus.ca?

• Cardwizard

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 17:29
Voor degene die nog ps+ moeten aanschaffen.. wellicht al vermeld maar nogmaals het vermelden waard denk ik dan :)

nu in de aanbieding bij verschillende (r)etailers.. ps plus 365 dagen

39.99eur

• Amaze86
BigF25 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:24:
Voor degene die nog ps+ moeten aanschaffen.. wellicht al vermeld maar nogmaals het vermelden waard denk ik dan :)

nu in de aanbieding bij verschillende (r)etailers.. ps plus 365 dagen

39.99eur
Bij dixons 35 euro met kortingscode.

• Cardwizard
Amaze86 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:26:
[...]

Bij dixons 35 euro met kortingscode.
en die is ?

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:44
citaat van budgetgaming.nl

''34,99 bij dixons als je een code genereert op http://www.dixonsfeest.nl/
Vul hier unieke code 000000 in. De code voor 5 euro korting komt dan direct in je mailbox waardoor de psplus nog maar 34,99 kost''

http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.html

• Cardwizard
Bedankt !!

Dit al gemeld trouwens ?
DmC: Definitive Edition hits PS4 in March 2015. 1080p/60fps, new modes, new features. Details: http://t.co/teYNURUQD1 http://t.co/t5zZMlQ0gM

• Cardwizard
Volg het topic elke dag maar toch gemist 8)7

edit: zie al waarom , titel van de game stond er niet bij alleen een link .. Vandaar dus

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 15-12-2014 22:24 . Reden: aanvulling ]

• Jumpman
Pakhtun schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:42:
[...]

citaat van budgetgaming.nl

Vul hier unieke code 000000 in. De code voor 5 euro korting komt dan direct in je mailbox waardoor de psplus nog maar 34,99 kost''

De levertijd is 15 januari 2015, ik zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Het zijn namelijk de laatste PS4 hoesjes die uitlopend zijn, het lijkt me dus sterk dat ze een nieuwe voorraad krijgen als alles nu weg is.

Bij Bol.com met deze code CRM-250-UNB22TR kom je op € 37,49, wellicht een beter optie als je direct een code nodig hebt, of zekerder van je zaak wilt zijn.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jumpman schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:04:
[...]

De levertijd is 15 januari 2015, ik zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Het zijn namelijk de laatste PS4 hoesjes die uitlopend zijn, het lijkt me dus sterk dat ze een nieuwe voorraad krijgen als alles nu weg is.

Bij Bol.com met deze code CRM-250-UNB22TR kom je op € 37,49, wellicht een beter optie als je direct een code nodig hebt, of zekerder van je zaak wilt zijn.
Ik heb 'm gisteren besteld en hij is gisteren ook verstuurd. Nu komt ie niet eens meer voor in de webshop... Dan lijkt me Bol ook een leuke aanbieding.

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 16-12-2014 08:28 ]

lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:08:
[...]

Die komen toch ook gewoon? Remasters zijn vaak een kleine moeite en worden ook vaak alleen door de programmeurs of extern uitbesteed en gaan dus niet tenkoste van nieuwe games. En je begrijpt dat met de opbrengsten weer nieuwe IP's gefinancierd kunnen worden?

Dus snap het probleem niet echt, ben blij met remakes zeker nu er geen backwardscompatility is kan je gewoon je favoriete games op je nieuwe systeem spelen. Wat echt schandalig is is disc-locked DLC en microtransacties in fullpriced games.

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wegens kerst etc gaat die verdomd goede psplus actie hem nog niet worden... zal die in januari er nog zijn denken jullie?

• xelfer
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:47:
[...]

Die komen toch ook gewoon? Remasters zijn vaak een kleine moeite en worden ook vaak alleen door de programmeurs of extern uitbesteed en gaan dus niet tenkoste van nieuwe games. En je begrijpt dat met de opbrengsten weer nieuwe IP's gefinancierd kunnen worden?

Dus snap het probleem niet echt, ben blij met remakes zeker nu er geen backwardscompatility is kan je gewoon je favoriete games op je nieuwe systeem spelen. Wat echt schandalig is is disc-locked DLC en microtransacties in fullpriced games.
Jep. Zelf speel ik ook in principe alleen HD remasters van games die ik in eerste instantie niet gespeeld heb, maar toch zou willen spelen. Niemand wordt verplicht om een HD remake te kopen en te spelen. Als niemand HD remakes zou kopen, dan zouden ze vanzelf verdwijnen, maar kennelijk is er markt voor.

Full-priced games die disc-locked dlc, microtransacties en andere gare onzin met zich meebrengen boycot ik zoveel mogelijk. *wijst naar Electronic Arts*
Ik heb al meerdere keren een game niet aangeschaft vanwege on-disc dlc, onzinnige microtransacties en/of slechte support. Daarnaast koop ik vrijwel nooit DLC en micro-transacties doe ik helemaal niet aan. (Ik snap wel dat F2P games het moeten hebben van micro-transacties, maar eigenlijk speel ik geen F2P games.)

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:51

muhda

Time & Space traveler

Shadow343 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:47:
Wegens kerst etc gaat die verdomd goede psplus actie hem nog niet worden... zal die in januari er nog zijn denken jullie?
Ik kan mij herinneren dat vorig jaar, de aanbieding(en) op PS+. Alleen in November en December plaatsvonden. Hele jaar verder was de prijs weer vast.

• xelfer
  • Niet online
muhda schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:23:
[...]

Ik kan mij herinneren dat vorig jaar, de aanbieding(en) op PS+. Alleen in November en December plaatsvonden. Hele jaar verder was de prijs weer vast.
Misschien een idee voor mij om dan ook mijn PS+ maar voor een jaar te verlengen, ook al heb ik nog tot halverwege juni 2015 :o.

• Shadow343
muhda schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:23:
[...]

Eind december halen dan die handel haha bedankt!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

xelfer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:24:
[...]

Misschien een idee voor mij om dan ook mijn PS+ maar voor een jaar te verlengen, ook al heb ik nog tot halverwege juni 2015 :o.
Shadow343 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:24:
[...]

Eind december halen dan die handel haha bedankt!
Voor de zekerheid opgezocht, (info komt uit de Tweakers Pricewatch)
Ik kan geen prijs verlaging in apr (2014) herinneren, maar blijkbaar is die er ook geweest)
Prijs-schema:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=340520&deliveryCountry=NL

• xelfer
  • Niet online
Thanks. Ik ga maar even kijken of ik ergens voor 35 euro klaar kan zijn voor een jaar extra. Scheelt toch weer 15 euro/30 procent.

• Jumpman
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:20:
[...]

Ik heb 'm gisteren besteld en hij is gisteren ook verstuurd. Nu komt ie niet eens meer voor in de webshop... Dan lijkt me Bol ook een leuke aanbieding.
Beide zijn er nog, volgens mij:

Bol.com
Dixons

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 16-12-2014 09:43 ]

• Shadow343
Intertoys is ook 40!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:53
MyCom ook 39,99

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Nakebod

Nope.

Zo een twijfel geval weer.
Heb net een 1.5 week geleden voor 45 euro een jaar gekocht. Nu is hij goedkoop, klopt. Maar over een jaar zijn er vast wel weer nieuwe aanbiedingen. Of nu alvast 1 kopen voor volgend jaar, en volgend jaar 1 voor over 2 jaar, etc etc :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

xelfer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:24:
[...]

Dat is niks ik heb vorig jaar tot september 2016 gekocht voor 35 euro stuk :P Dit jaar maar ff overslaan omdat PS+ games beetje tegenvallen en ik minder online speel dan ik dacht.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Voor de tweakers die het gemist hebben (of de vorige pagina niet lezen).

• Trishul
  • Laatst online: 02:50
Om in de sfeer van remakes te blijven: http://www.eurogamer.net/...n-is-due-this-week-on-ps4

Trine 1 remake in 1080p60 3D. Volgens mij de tweede game met 3D mode voor de PS4. Komt al op 23 december.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

muhda schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:01:
Voor de tweakers die het gemist hebben (of de vorige pagina niet lezen).

[...]
Werkt als een tierelier, maar let op dat nu de verzending pas op 15-01-15 staat...

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 22:56
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:05:
[...]

Werkt als een tierelier, maar let op dat nu de verzending pas op 15-01-15 staat...
Ik betaal dan wel 3 euro extra (via Bol.com) en dan weet ik zeker dat ik hem snel genoeg binnen heb

• muhda

muhda

Time & Space traveler

SqueakyClean schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:05:
[...]

Ik heb nog zelf (ongeveer) 190 dagen** PS+ (MyCom kerstkortingcode).
Dus voor mijzelf maakt het niet uit en het is het goedkoopst.
Volgens mij krijg je een maand erbij als je nog PS+ (tegoed/dagen) hebt maar toch verlengd.
Maar ik weet niet of dit recent nog, zo geregeld is

**(gecheckt door bij een PS+ game driehoek indrukken en dan info)

[ Voor 15% gewijzigd door muhda op 16-12-2014 10:24 ]

• Jumpman
Vorig jaar 1095 dagen PlayStation Plus voor € 100,00 kunnen kopen. :) 29 november 2014 was de eerste kaart voorbij, nu dus weer eentje erbij gekocht, altijd 2 jaar op voorraad, naast het lopende jaar. :)

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]
Bedankt voor de tip, meteen besteld.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
Tja. Ik zie Plus als jaaraankoop, dan is het met deze aanbiedingen nog niet eens 1 euro per maand goedkoper. Maar toch!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12 18:44
[...]

Thanks, ondanks dat ik nog tot mei heb staan toch maar besteld, heb toch nog een lading bonnen van TNS staan :P
[...]

Thnx! maar hoe kom je aan die code? Ik zit het internet af te speuren voor PS4 gerelateerde kortingcodes..
dutchgio schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:22:
Het is een Bol.com gerelateerde code, werkt overal op en al heel lang ;)
Zijn er daar meer van? O-)

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 16:59
De PS4 is er, GTA5 is briljant, en dragon age begint wel aardig (schijnt langer te duren voordat je wordt meegenomen in het verhaal). Het was wel een bewogen start; ik wist mijn PS wachtwoord niet meer! Dus de optie wachtwoord vergeten: heb ik mijn geboortedatum om de reinste onzin ingesteld... Dat werd een belletje naar sony. 2 uur later alles rond en aangemeld, snel mijn psplus code open krassen en... hij gaat stuk. De eerste 2 letters heb ik gesloopt (waarschijnlijk door pure enthausiastme :P). Vanavond maar weer aan de telefoon met die lui, hopen dat het snel wordt opgelost!
Verder is het toch de witte geworden. De matte kleur past perfect bij de overwegend zwarte apparatuur in mijn zwarte kastje en zwarte TV (pannasonic GT-50). Hij draait als een zonnetje (en soms als een straaljager... bij games installeren heeft hij het stiekem best zwaar). Ik ben een bijna volledig tevreden mens!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

Jumpman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:16:
Vorig jaar 1095 dagen PlayStation Plus voor € 100,00 kunnen kopen. :) 29 november 2014 was de eerste kaart voorbij, nu dus weer eentje erbij gekocht, altijd 2 jaar op voorraad, naast het lopende jaar. :)
Kun je eigenlijk nu ook gewoon voor meerdere jaren codes invullen en dat je expiry date dus gewoon 2017 wordt ofzo?
Dan ga ik wel zo'n Dixons bon proberen, heb nu namelijk net verlengd tot 14-12-2015.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
spaceboy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:50:
Kun je eigenlijk nu ook gewoon voor meerdere jaren codes invullen en dat je expiry date dus gewoon 2017 wordt ofzo?
Ja hoor :)

Nickname does not reflect reality

• supercop7373
Of op voorraad leggen...en een maand voor verlopen gebruiken

http://nl.playstation.com...en-over-PlayStation-Plus/

[ Voor 49% gewijzigd door supercop7373 op 16-12-2014 11:58 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Waarom zou je dat risico willen lopen? Echt onzin als je het mij vraagt...

• supercop7373
verkoop?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

Nakebod

Nope.

Misschien raak je wel helemaal uitgekeken op de PS4? Gaat je PS3/4/Vita kapot maar vervang je hem niet? Etc etc.
Dan is het natuurlijk zonde om 3 jaar PSN actief te hebben.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Shadow343
Nakebod schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:05:
Misschien raak je wel helemaal uitgekeken op de PS4? Gaat je PS3/4/Vita kapot maar vervang je hem niet? Etc etc.
Dan is het natuurlijk zonde om 3 jaar PSN actief te hebben.
Idd ik zie ook het nut niet om als een idioot voor 5 jaar psn te gaan inslaan en te activeren..
Pagina: 1 ... 88 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link