Afgelopen week heb ik de blauwe gekocht. Die 7.1-functie is virtueel en ik heb er zelf niet veel van kunnen merken, maar dat verwachtte ik van tevoren ook niet. Ik heb de microfoon niet zelf kunnen horen, maar reacties van anderen waren positief. Denk er wel aan dat je de functie waarbij je jezelf terughoort via de headset uitzet, omgevinggeluid komt altijd door, waardoor je constant een lichte ruis hebt. Qua geluidskwaliteit en gebruiksgemak is het den prima ding. Je hoeft enkel een kleine USB-ontvanger in de console te stoppen en hij wordt vanzelf herkend.
En over het probleem met lege controllers: overweeg de aanschaf van een tweede controller. Altijd een aan de lader en wisselen zodra de ander leeg is. Ik zit nooit meer met vervelende draden aan mijn controller tijdens het gamen.
En over het probleem met lege controllers: overweeg de aanschaf van een tweede controller. Altijd een aan de lader en wisselen zodra de ander leeg is. Ik zit nooit meer met vervelende draden aan mijn controller tijdens het gamen.