• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:17
Damn, die technisch visuele presentatie van Uncharted 4. Belichting, deferred rendering, de wind, pfft..

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Chaoss schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:24:
Ok dit wou ik zien van Uncharted 4! vette gameplay.
Hij pleurde net door de wereld heen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• BarBi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Telefoon
D 14.7 en 18.7 Mbps
U 8.7 en 9.2 Mbps

Ik heb het vinkje van rechtstreekse verbinding niet aanstaan
AtlAntA schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:21:
[...]

Wat is je snelheid die je haalt op je telefoon met WiFi? Heb je de remote play verbinding op je PS4 ingesteld dat hij een directe verbinding moet maken of via internet?
BarBi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:16:
Ziggo alles in 1 plus
PS4 is bedraad
Download is 43.5 Mbps
Upload is 6.8 Mbps

Lijkt me allemaal redelijk snel genoeg te zijn.

Software foutje van de Z3?
Dde Z3 en de PS4 zien elkaar wel. En ik krijg de Z3 namelijk wel aangesloten op de controller (bedraadt). Dus ik kan met de controller de Z3 besturen. Maar ik krijg geen beeld van de PS4 naar de Z3.

Wellicht helpt het als je iets meer info geeft. Wat voor internet abo heb je? Is je PS4 bedraad aangesloten? Wat levert een speedtest op je PS4 op?

Voor nu is het inderdaad vrij simpel: je internet snelheid lijkt te laag te zijn om fatsoenlijk remote play te gebruiken.
[/quote]
Waarom typ je je post boven de quote en niet eronder? Dit werkt zeer onduidelijk. Volgens mij posten we er allemaal onder als je zo door het topic scrolt, kan aan mij liggen. :+

Staan je remote play settings (in je PS4) ingesteld dat je Z3 verbindt met de PS4 of verbindt via Wi-Fi? Deze zou op de laatste optie moeten staan.

edit: Okay fok dit. Ik begrijp dat ze Uncharted hebben laten zien? Iemand een link??? :D

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 06-12-2014 19:30 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24
Holy shit. Uc4 is echt ziekelijk....
Als dit flawless 60fps wordt dan zijn het gewoon echt gods!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

BarBi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:27:
Telefoon
D 14.7 en 18.7 Mbps
U 8.7 en 9.2 Mbps

Ik heb het vinkje van rechtstreekse verbinding niet aanstaan

[...]
Probeer dan eens met een rechtstreekse verbinding en zorg ervoor dat je telefoon up to date is en je kan proberen om het niet via de ps app te doen maar direct via de remote play app.

Zou je ook zo vriendelijk willen zijn je antwoorden onder de qoutes te zetten? Dat leest vooral op mobiel prettiger. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53

muhda

Time & Space traveler

Uc4, was dat live? Volgens mij speelde die gozer (met zwarte shirt) namelijk de level.

Laat maar zitten, het was dus eerder opgenomen gameplay.

[ Voor 25% gewijzigd door muhda op 06-12-2014 19:37 ]

Naughty Dog site ligt eruit geloof ik, dus hopelijk komt die footage snel online.

@hierboven: Wat?

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 06-12-2014 19:34 ]

Zit ik dan in the middle of nowhere op een 3g netwerk die deze pagina amper kan refreshen..

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
U4 meest indrukwekkende game tot nu toe op de current-gen.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat een graphics... GOTY, day 1 buy

• v8power67
Bopen op een 1080p 60fps video ervan op gamersyde. Zag er goed uit. Al was het 30fps was het nog super. Maar als dit luky met 60fps dan zijn het echt goden.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Uncharted 4 zag er erg goed uit. Grafisch erg goed, maar ook de physics en moves. Eerdere delen niet gespeeld, maar dit ziet er wel te goed uit om te laten liggen..

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Nu nog hopen op een remaster van de eerste 3 delen. Die zou ik ook nog graag mee willen pikken op de PS 4.

PSN: Finally_Chris

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57
m4yall schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:37:
Uncharted 4 zag er erg goed uit. Grafisch erg goed, maar ook de physics en moves. Eerdere delen niet gespeeld, maar dit ziet er wel te goed uit om te laten liggen..
Het is echt de moeite waard om de vorige delen te spelen voordat je aan Uncharted 4 te spelen. Dan zie je hoe goed de serie is gegroeid en qua band met de serie en characters is het echt goed :)

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:24:
Ok dit wou ik zien van Uncharted 4! vette gameplay.
Mooie omgeving, veel tomb raider elementen, maar mij net even te veel geschiet en geknal.
polopolo150 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:39:
[...]

Het is echt de moeite waard om de vorige delen te spelen voordat je aan Uncharted 4 te spelen. Dan zie je hoe goed de serie is gegroeid en qua band met de serie en characters is het echt goed :)
Hele grote kans dat er nog een Collection komt voordat uncharted 4 uitkomt dus zou nog ff wachten.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12
Ik heb nooit uncharted gespeeld, maar als ik de video zie is het een soort Tomb Raider Underworld, maar met een kerel?
Dat vond ik trouwens een erg toffe game, dus wellicht eens naar UC4 kijken ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2014 19:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lekker Ventje
Heb je eigenlijk loot in Bloodbourne?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:39:
[...]

Mooie omgeving, veel tomb raider elementen, maar mij net even te veel geschiet en geknal.
Inderdaad, ziet er goed uit maar hopen dat er ook veel puzzel/adventure in zit en niet alleen maar actie.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:05
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:41:
Ik heb nooit uncharted gespeeld, maar als ik de video zie is het een soort Tomb Raider Underworld, maar met een kerel?
Haha, wat een beledeging :p, uncharted doet naar mening alles net wat beter als tomb raider. Verhaal-technisch is het zelf een stuk beter, vind ik.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Erapaz schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:43:
[...]

Inderdaad, ziet er goed uit maar hopen dat er ook veel puzzel/adventure in zit en niet alleen maar actie.
Puzzels zullen er sowieso wel inzitten, zaten altijd al in UC.

Verwijderd

Bloodborne: Ziet er goed rpg achtig uit, maar dit is meer actie dan rpg begrijp ik uit de beelden?

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:53
Iemand die weet of Uncharted 4 ook Nederlands gesproken zal zijn?

Ik heb deel 1,2,3 (ja ik weet het..) in het Nederlands gespeeld. Dus het zou leuk zijn als ik het kan eindigen in het Nederlands.

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 08:51
Playable Morpheus: ben benieuwd naar de reacties de komende dagen...

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:46:
Bloodborne: Ziet er goed rpg achtig uit, maar dit is meer actie dan rpg begrijp ik uit de beelden?
Zit blijkbaar geen loot in zoals in bv Diablo. Ik blief deze game dan niet.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

polopolo150 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:39:
[...]

Ik zou ze wel spelen als je de kans hebt, indien je een Ps3 hebt niet zo moeilijk, maar als je geen Ps3 hebt is dat moeilijk.

Het is op zich geen vervolg verhaal maar er zit wel een ietwat globale lijn in en er zijn verwijzingen naar de eerdere delen. Daarnaast heb je een aantal hoofdrol spelers die allemaal een geschiedenis hebben.
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:41:
Die overeenkomsten zijn er zeker maar Uncharted 4 is veel klim werk en meer actie stukjes dan TR. verder nog wat (meestal) simpele puzzeltjes tussendoor.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Hoeveel van die PS4's zijn er eigenlijk al verkocht wereldwijd tot nu toe?

'fastest selling console of all time' werd er gezegd tijdens de intro.

• Origins
  • Niet online
15 miljoen inmiddels, al bijna 16.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:05
16,1 miljoen volgens deze site, maar klopt ook nooit precies:

http://www.vgchartz.com/

Bij Xbox is China er ondertussen ook bij.

[ Voor 20% gewijzigd door Matedeor op 06-12-2014 19:58 ]

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
The Forest!!!

Nijs!

• Lekker Ventje
Hmm, had op wat meer gehoopt dan alleen de naam Persona 5 Golden op het scherm.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Cutscenes van UC4 zien er heel strak uit ja. De gameplay beelden ook maar ben er (nog) niet van achterover gevallen eerlijk gezegd. Zal wel hele leuke game gaan worden net als de vorige delen :)

PSN ID: Enzyme-NL

Verwijderd

Wauw.. we flew, we ran, we rolled.. dat was strak!
Goeie genade, zo te zien gaat Uncharted mijn verwachtingen overtreffen. Wat ziet dit er gelikt uit zeg. De details, de animaties, de gameplay en de graphics in hun geheel. Alles ademt de hoge Naughty Dog kwaliteit uit. Jammer dat er nog geen releasedatum genoemd is. Zo te zien is de game in ieder geval wel in een redelijk vergevorderd stadium dus ik hoop in de zomer.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:20
Matedeor schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:45:
[...]

Haha, wat een beledeging :p, uncharted doet naar mening alles net wat beter als tomb raider. Verhaal-technisch is het zelf een stuk beter, vind ik.
Nah het klopt wel, want Unharted heeft het wiel niet uitgevonden. Uncharted 1 vond ik wel top, 2 al minder en bij 3 werd ik flink moe van het over the top gedoe en de generieke vijanden. Ik hoop echt dat 4 wat beter wordt, want kijk nu meer uit naar een nieuwe Tombraider.

• Lekker Ventje
Plants VS Zombie gratis in de Store. NFS gratis voor de Vita

Alleen dit weekend

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 06-12-2014 20:05 ]

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 20:14
zal die 3 gratis games ook eu gelden.. is de vraag , hoop het wel :D

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
M0otje schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:05:
zal die 3 gratis games ook eu gelden.. is de vraag , hoop het wel :D
Gezien het geen top-titels zijn: sure.

Ik schakel overigens net in, zal zo even Uncharted bekijken. Verder nog wat boeiends gemist? In de AAA-categorie bedoel ik dan voornamelijk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
Zou wel netjes zijn als ze dat zouden doen. Heb Plants vs Zombies al op de X1 maar NFS voor de Vita is welkom :)

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:06:
[...]

Gezien het geen top-titels zijn: sure.

Ik schakel overigens net in, zal zo even Uncharted bekijken. Verder nog wat boeiends gemist? In de AAA-categorie bedoel ik dan voornamelijk?
Weinig gemist, van Persona 5 is alleen de naam genoemd.

• Kapot
Die 8 bit spellen daar heb ik toch geen PS4 voor gekocht man, pfffff.....

Verwijderd

Ik haat dat batman spel. Zo'n overdreven perfect actie scenes, choreografisch zwaar hollywood.

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Wow uncharted wow.
Daarna booooooring !!!!!
Al die indie meuk c'mon Sony ;w

Scrooge NL

Jaja dat gehaat op de indies hebben we nou wel gehoord. Als je er niet van houd heb je mooie bier/ pis pauze :P

Verwijderd

Is er al bekend waar deze stream straks te downloaden is?

• Origins
  • Niet online
SFV enkel PS4 en PC, andere consoles absoluut uitgesloten.

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:18:
Is er al bekend waar deze stream straks te downloaden is?
Het is Twitch dus als ze archiveren aanzetten is dat vrijwel direct na de stream. Tenminste, voor zover ik weet :+

• Theo27
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:17:
Jaja dat gehaat op de indies hebben we nou wel gehoord. Als je er niet van houd heb je mooie bier/ pis pauze :P
Maar je wilt als ps4 gamer nu toch wel eens weggeblazen worden !!!! Uncharted deed dat wel.

Scrooge NL

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:50

lasharor

7 december 2004

Haha, die hint naar NEOGAF was wel grappig O-)

[ Voor 5% gewijzigd door lasharor op 06-12-2014 20:19 ]

• v8power67
Nou ook weer bekend waarom street fighter exclusive is voor ps4. Want is cross platform met pc en dst mag niet van microsoft. Seems legit.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Theo27 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:19:
[...]

Maar je wilt als ps4 gamer nu toch wel eens weggeblazen worden !!!! Uncharted deed dat wel.
Forrest zag er ook goed uit toch?

PSN: fonsmeister

• Martinspire
v8power67 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:22:
Nou ook weer bekend waarom street fighter exclusive is voor ps4. Want is cross platform met pc en dst mag niet van microsoft. Seems legit.
DST? Van die audio?

Naja komt vast een Extreme edition of Anniversary edition die wel multiplatform gaat. Maar goed, SF is ook niet zo'n grote franchise meer als eerst.

Net overigens de Uncharted gameplay gekeken en het ziet er erg mooi uit. Mooie details ook. Al zie ik nog maar weinig gameplay-toevoegingen. Op zich vind ik het niet erg omdat het verhaal altijd wel snor is, maar toch jammer dat er weinig grote veranderingen (of beter: toevoegingen) zijn. Een pikhouweel, grappling hook + rope en kunnen schuilen in de bush-bush is volgens mij de grootste verandering.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2014 20:26 ]

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Of eventueel "dat" :)
Schiet mechanics vond ik er al beter uit zien beetje mix van Uncharted en Last of US en die grapling hook en het afschudden van die gast die je over het randje trok.

Verwijderd

Mijn laatste console was een PS2, daarna full on PC gegaan, PS3 dus totaal overgeslagen.

Hoe gaat het met de game aanvoer, en hoe gaat het met de kennis vergaring van de ontwikkelstudio's in de zin van optimalisatie?

Hoe verhouden PS2 en PS4 in dat opzicht?

• Martinspire
Ah, Gang Beasts is dan wel weer leuk. Ben benieuwd hoe dat nog met die ontwikkeling gaat gezien ie nog in alpha is.

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:28:
Mijn laatste console was een PS2, daarna full on PC gegaan, PS3 dus totaal overgeslagen.

Hoe gaat het met de game aanvoer, en hoe gaat het met de kennis vergaring van de ontwikkelstudio's in de zin van optimalisatie?

Hoe verhouden PS2 en PS4 in dat opzicht?
Sinds PS3 is er een ICE team die precies dat doet

http://en.wikipedia.org/wiki/SCE_Worldwide_Studios#ICE_Team

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
even een copy / pasta uit het buur forum console budget gaming:

EA geeft drie PlayStation-games gratis weg; o.a. Plants vs. Zombies: Garden Warfare
We weten allemaal dat het gebruikelijk is om iemand op zijn verjaardag te verwennen met cadeautjes, maar EA maakt het wel heel erg bont. Het Amerikaanse bedrijf geeft ter ere van de twintigste verjaardag van PlayStation namelijk maar liefst drie games volledig gratis weg!

Geen enkel platform wordt vergeten. Vita-bezitters kunnen Need for Speed: Most Wanted gratis downloaden, gamers met een PlayStation 3 kunnen kosteloos aan de slag met Mirror's Edge en beschik je over een PlayStation 4? Dan staat het recentelijk verschenen Plants vs. Zombies: Garden Warfare op je te wachten! Deze actie geldt enkel tijdens de PlayStation Experience, die in de nacht van zondag op maandag ten einde loopt, dus wees er snel bij!

De gratis games gaan naar verwachting binnen enkele uren live in de PlayStation Store.

Bron: http://www.gamersnet.nl/n...s_zombies_garden_warfare/

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Eerlijk is eerlijk, Plants vs Zombies lijkt me wel een leuke game. Ben er eigenlijk wel blij mee. Hopelijk dat ik hem ook mee kan pakken.

• mprkooij
Werkt ook het Nederlandse Team aan Uncharted 4 :P ?

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
lasharor schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:33:
Eerlijk is eerlijk, Plants vs Zombies lijkt me wel een leuke game. Ben er eigenlijk wel blij mee. Hopelijk dat ik hem ook mee kan pakken.
same here!

leuk om co-op te spelen lijkt me :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ben ik de enige die de presentaties af en toe enorm awkward vind overkomen. Publiek slaapt nog beetje ook.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Lekker Ventje
Kartale schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:41:
Ben ik de enige die de presentaties af en toe enorm awkward vind overkomen. Publiek slaapt nog beetje ook.
Vind het redelijk waardeloos tot nu toe al ben ik erg verrast dat de Vita in beeld kwam.

No man's sky komt om middernacht. Weet iemand of dat ook gelivestreamd wordt?

Zaterdag 6 december
10:00am/19.00 uur – PlayStation Experience keynote
11:30am/20.30 uur – Dying Light live gameplay
12:00pm/21.00 uur – Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm/21.30 uur – Virtual Reality: A New Era for Games (live panel)
1:30pm/22.30 uur – The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm/23.00 uur – God of War: Retrospective (live panel excerpt)
2:30pm/23.30 uur – World Wide Studios Town Hall (live discussion)
3:00pm/00.00 uur – No Man’s Sky gameplay and discussion
3:30pm/00.30 uur – The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt)
4:00pm/01.00 uur – Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm/01.30 uur – LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm/02.00 uur – Inside the Dev Studio (live panel)
6:00pm/03.00 uur – Hohokum Live Music Jam – Featuring Ghostly International DJ’s Shigeto & Michna
9:00pm/06.00 uur – A Night Under No Man’s Sky

• v8power67
Uncharted 4 was dus geen 60fps maar 30fps :
http://www.naughtydog.com...hiefs_end_first_gameplay/
Tuurlijk er is nog tijd genoeg maar ergens geloof ik niet dat dit lukt met deze graphics en 60fps zonder veel drops.

Wil The Order echt leuk vinden maar het overtuigd me toch niet 100%, Gameplay ziet er beetje houterig uit vergeleken met Uncharted of TLOU bijv.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:23
AtlAntA schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:46:
No man's sky komt om middernacht. Weet iemand of dat ook gelivestreamd wordt?

Zaterdag 6 december
10:00am/19.00 uur – PlayStation Experience keynote
11:30am/20.30 uur – Dying Light live gameplay
12:00pm/21.00 uur – Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm/21.30 uur – Virtual Reality: A New Era for Games (live panel)
1:30pm/22.30 uur – The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm/23.00 uur – God of War: Retrospective (live panel excerpt)
2:30pm/23.30 uur – World Wide Studios Town Hall (live discussion)
3:00pm/00.00 uur – No Man’s Sky gameplay and discussion
3:30pm/00.30 uur – The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt)
4:00pm/01.00 uur – Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm/01.30 uur – LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm/02.00 uur – Inside the Dev Studio (live panel)
6:00pm/03.00 uur – Hohokum Live Music Jam – Featuring Ghostly International DJ’s Shigeto & Michna
9:00pm/06.00 uur – A Night Under No Man’s Sky
Wordt nu al gelivestreamed via Twitch.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Lekker Ventje
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:54:
Wil The Order echt leuk vinden maar het overtuigd me toch niet 100%, Gameplay ziet er beetje houterig uit vergeleken met Uncharted of TLOU bijv.
Zag je dat publiek verveeld zijn? Niets bijzonders, de game is teveel gehyped vrees ik.

Jackal131 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:56:
[...]

Wordt nu al gelivestreamed via Twitch.
Ok thnx. Ook te bekijken via de live from playstation app op de ps4?

Martinspire schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:24:
[...]

DST? Van die audio?

Naja komt vast een Extreme edition of Anniversary edition die wel multiplatform gaat. Maar goed, SF is ook niet zo'n grote franchise meer als eerst.

Net overigens de Uncharted gameplay gekeken en het ziet er erg mooi uit. Mooie details ook. Al zie ik nog maar weinig gameplay-toevoegingen. Op zich vind ik het niet erg omdat het verhaal altijd wel snor is, maar toch jammer dat er weinig grote veranderingen (of beter: toevoegingen) zijn. Een pikhouweel, grappling hook + rope en kunnen schuilen in de bush-bush is volgens mij de grootste verandering.
Het is uitdrukkelijk gezegd dat het never ever naar een andere console gaat, enkel PS4 (en PC). Sony en Capcom werken samen aan de game (wellicht ook financieel). De kans dat SFV naar een ander console gaat is zo goed als nihil gezien Sony dus mee werkt aan deze game. Daarnaast wil Microsoft nooit cross-play tussen platforms en Sony juist wel. PS4 en PC zijn dan goede kandidaten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jackal131
AtlAntA schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:57:
[...]
Ok thnx. Ook te bekijken via de live from playstation app op de ps4?
Het vreemde is dat ik het daar niet kon vinden (zou je wel verwachten).
Ik kijk gewoon via laptop (aangesloten op tv).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Knap dat hij engels heeft leren spreken die Japanner, maar ik versta er niet veel van. :)

• Jackal131
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:04:
Knap dat hij engels heeft leren spreken die Japanner, maar ik versta er niet veel van. :)
_O-

• Trishul
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:04:
Jaaa geweldig.. Preystathion fouhr :+

Nog steeds hoop ik dat onze medehollanders straks even on stage hun nieuwe IP laten zien..

[ Voor 16% gewijzigd door Trishul op 06-12-2014 21:10 ]

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Prijs bij PvZ in de store is wel weg, maar niet te koop verder.

Zal dus wel beschikbaar komen in de EU. Even wachten totdat die prijs is geupdate.
Jackal131 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:58:
[...]

Het vreemde is dat ik het daar niet kon vinden (zou je wel verwachten).
Ik kijk gewoon via laptop (aangesloten op tv).
Ook niet onder featured? Best een gemiste kans dan. Zou erg makkelijk zijn namelijk en het zou hun publiek ook aanzienlijk vergroten lijkt me.

• Kapot
Zitten we dan met de krachtigste console van dit moment, ik zie alleen maar (uitzonderingen daar gelaten....) spellen met graphics die de eerste xbox ook kon weergeven..... wat een bummer zeg......

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:15:
Op Gamersyde staat inmiddels de 1080 versie (ook downloadable) van de Uncharted 4 trailer.
Nice. Haal hem binnen nu,

Ik wil de hele stream hebben..

• v8power67
bram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:15:
Op Gamersyde staat inmiddels de 1080 versie (ook downloadable) van de Uncharted 4 trailer.
Is wel helaas maar 30fps.
Hopen dat ze de final op 60 krijgen.

• Martinspire
v8power67 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:51:
Uncharted 4 was dus geen 60fps maar 30fps :
http://www.naughtydog.com...hiefs_end_first_gameplay/
Tuurlijk er is nog tijd genoeg maar ergens geloof ik niet dat dit lukt met deze graphics en 60fps zonder veel drops.
Het is de eerste Uncharted op Playstation 4. Ontwikkeling gaat hard, het zal zeker niet onmogelijk zijn, maar voorlopig nog niet met huidige ontwikkeling.

Wel jammer dat er geen grote klapper is om mee af te sluiten en dat er dus eigenlijk geen hele nieuwe grote game is gepresenteerd (waarvan nog niet bekend was dat ie kwam).

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2014 21:23 ]

• Theo27
Kapot schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:17:
Zitten we dan met de krachtigste console van dit moment, ik zie alleen maar (uitzonderingen daar gelaten....) spellen met graphics die de eerste xbox ook kon weergeven..... wat een bummer zeg......
Shhhhhh anders worden de indie fanboys wakker :|
Er komen nog 2 presentaties meldde hij net. Ik denk nu komt het, nee dus. No mans sky met de graphics van de amiga 500 en iets met getekende zombie achtige slashers. Zonde van de avond :S

Scrooge NL

• Trishul
v8power67 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:21:
[...]

Is wel helaas maar 30fps.
Hopen dat ze de final op 60 krijgen.
Nou aangezien het geen competitive online shooter of simulatie racegame is, zou ik zeggen dat 60fps niet direct noodzakelijk is. Laten ze maar focussen op zo uber mogelijke graphics.

• mprkooij
Martinspire schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:21:
[...]

Het is de eerste Uncharted op Playstation 4. Ontwikkeling gaat hard, het zal zeker niet onmogelijk zijn, maar voorlopig nog niet met huidige ontwikkeling.
En ook de laatste.

Volgens mij was dit het laatste deel van Uncharted. ;(

• Lekker Ventje
Kapot schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:17:
Het was op z'n minst een teleurstelling te noemen, je zou verwachten dat ze met een grote klapper komen als je zo'n weekend organiseert maar weinig bijzonders. Mooiste moment voor mij was dat er games voor de Vita aangekondigd werden.
En waarom Persona 5 noemen als je niets meer kunt laten zien dan het logo van de game?

Lekker Ventje schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:56:
[...]

Zag je dat publiek verveeld zijn? Niets bijzonders, de game is teveel gehyped vrees ik.
Ga hem toch wel spelen denk ik, setting alleen al lijkt me gewoon wel tof en heb hem door foutje voor 45 euro kunnen pre-orderen. En de gameplay tja misch niet top notch maar dat kan ik ook niet zeggen van games als Asassins Creed Unity e.d. ook behoorlijk houterig en saai.

• Trishul
Jammer geen Guerilla Games IP. Dat wordt dus wachten op E3 2015. Best wel frustrerend eigenlijk, dat hun studio 3km van mn huis verwijderd is :P
Trishul schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:25:
Jammer geen Guerilla Games IP. Dat wordt dus wachten op E3 2015. Best wel frustrerend eigenlijk, dat hun studio 3km van mn huis verwijderd is :P
Koop een Drone :9 >:)

• Kapot
Trishul schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:25:
Aanbellen?

• mprkooij
ASNNetworks schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:25:
Net even Plants vs Zombies (PS4) en NFS Most Wanted (PS Vita) gedownload, geheel gratis :)
Waar dan? Ik krijg geen download button te zien.

• v8power67
Nou 60fps mag van mij altijd geforceerd worden.
Zeker aangezien sony hard riep 1080p/60 of niets...
En naughty dogs zelf riep aming for 1080p/60 en de eerste reveal wel 1080p/60 was en die zogenaamd in engine was etc. En nu ineens is gameplay maar 30fps. Dus zou beetje genaaid zijn.
Ook is er al meteen de oude beelden van reveal en deze gameplay naast mekaar gezet en zit behoorlijk verschil in.
Was dus niet hellemaal netjes met roepen was in game etc.

mprkooij schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:27:
[...]

Waar dan? Ik krijg geen download button te zien.
Gewoon toevoegen aan winkelwagen? Ik heb het via de website gekocht, wellicht is het daar eerder live.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 06-12-2014 21:28 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Het is nu net geupdate. Was net inderdaad geen download knop te zien. Nu kan ik ze echter ook downloaden via de website.
Pagina: 1 ... 79 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link