Ah je hebt gelijk. Dat maakt het wel aantrekkelijker.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:49:
[...]
Dit is de premium editie met alle DLC , geen slechte deal.
Ik koop NOOIT meer zo'n premium editie, heb er volgens mij in totaal 100 euro voor gelapt ofzo.xelfer schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:57:
[...]
Ah je hebt gelijk. Dat maakt het wel aantrekkelijker.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dit pakket kostte een tijd geleden gewoon nog 65 + 50 euro. Hier heb ik hem in maart ook voor gekocht. Deze prijs is fantastisch voor de game + 5 mappacks.
Scrooge NL
Vaak wel ja, iets van 50 voor game en 50 voor premium als je het los koopt.
Maar BF4 heb ik al op disk en alleen voor premium vind ik m nog te duur.
Als je nog geen BF4 hebt is het wel een goede deal.
Maar BF4 heb ik al op disk en alleen voor premium vind ik m nog te duur.
Als je nog geen BF4 hebt is het wel een goede deal.
Leeft Battlefield 4 nog een beetje?, hoorde laatst Boris van Gamekings zeggen dat het een beetje leeg aanvoelde naar de release van Destiny en Cod, en met alle nieuwe maps waarover de spelers moeten worden verdeeld. Bij sommige maps/modi was het daardoor moeilijker om genoeg spelers te vinden en het vol te krijgen.
Ga hem misschien wel halen, gisteren toevallig ook nog ineens een voucherbon van 10 euro gekregen via de mail, dus is nu maar 25 euro voor mij.
Ga hem misschien wel halen, gisteren toevallig ook nog ineens een voucherbon van 10 euro gekregen via de mail, dus is nu maar 25 euro voor mij.
[ Voor 21% gewijzigd door Matedeor op 05-12-2014 13:14 ]
Leeft nog volop hoor.Matedeor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:11:
Leeft Battlefield 4 nog een beetje?, hoorde laatst Boris van Gamekings zeggen dat het een beetje leeg aanvoelde naar de release van Destiny en Cod.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Street Fighter 5 PS4 console-exclusive
Volgens de teaser PS4/PC exclusive.joey82 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:31:
[...]
voor een paar weken/maanden zeker en dan ook gewoon op de X1/X360/PS3??
https://www.youtube.com/watch?v=xKvZzo5PZ5U
Maar zal best timed zijn.
Tadaa
[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 05-12-2014 13:34 ]
Zit daar nooit zo op te wachten eerlijk gezegd, want gebeurt natuurlijk ook af en toe andersom. Is alleen de gamer de dupe van.
inderdaad ! , voor de gamers nergens goed voor...Matedeor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:35:
[...]
Zit daar nooit zo op te wachten eerlijk gezegd, want gebeurt natuurlijk ook af en toe andersom. Is alleen de gamer de dupe van.
geef de XBO maar SF5 en dan wil ik voor de PS4 de nieuwe Tomb Raider graag
Volgens mij verdienen ze het meest aan spellen verkopen en niet aan consoles , ze zouden samen 1 super console moeten maken die alle games kan spelen
Over die aanbieding van BF4 Premium Edition:
Ik heb BF4 fysiek gekocht voor 30 EU. Ik zat eigenlijk te wachten op een korting op alleen een BF4 premium membership, maar toen zag ik deze aanbieding. Kan ik niet gewoon deze digitale BF4 PE kopen voor 35 EU en mijn fysieke kopie verkopen voor ong. 30 EU, dan heb ik toch nog gewoon BF4 incl. mijn progress, maar dan digitaal? Dan heb ik in feite de premium membership voor 5 EU gekocht
Of zit ik nu wartaal te praten in vrijdagmiddagmodus?
Ik heb BF4 fysiek gekocht voor 30 EU. Ik zat eigenlijk te wachten op een korting op alleen een BF4 premium membership, maar toen zag ik deze aanbieding. Kan ik niet gewoon deze digitale BF4 PE kopen voor 35 EU en mijn fysieke kopie verkopen voor ong. 30 EU, dan heb ik toch nog gewoon BF4 incl. mijn progress, maar dan digitaal? Dan heb ik in feite de premium membership voor 5 EU gekocht
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Die nieuwe Tomb Raider is al bevestigd ''timed'' dus die komt naar de PS4.cardwizard schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:38:
[...]
inderdaad ! , voor de gamers nergens goed voor...
geef de XBO maar SF5 en dan wil ik voor de PS4 de nieuwe Tomb Raider graag![]()
Volgens mij verdienen ze het meest aan spellen verkopen en niet aan consoles , ze zouden samen 1 super console moeten maken die alle games kan spelen
Toch baal ik er van als ik weet dat hij al uit is maar niet op "mijn" console , Toen ik CoD nog wel leuk vond om te spelen moest ik ook telkens op de DLC wachtenOn_E schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:40:
[...]
Die nieuwe Tomb Raider is al bevestigd ''timed'' dus die komt naar de PS4.
Je video is private dus ik kan m niet zien xD.On_E schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:34:
[...]
Volgens de teaser PS4/PC exclusive.
https://www.youtube.com/watch?v=xKvZzo5PZ5U
Maar zal best timed zijn.
[...]
Tadaa
Precies de reden waarom ik de game 2e hands ga kopen. Na een jaar is het een oude game. Dan verdienen ze op mij geen geldOn_E schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:40:
[...]
Die nieuwe Tomb Raider is al bevestigd ''timed'' dus die komt naar de PS4.
Verwijderd
Battlefield 4 is nog goed te spelen inderdaad , net nog een paar potjes gedaan.
Het nieuwste en laatste mappack is ook maar net een paar dagen uit.
Het speelt nu ook heerlijk zonder problemen in vergelijking met een jaar geleden.
Het speelt nu ook heerlijk zonder problemen in vergelijking met een jaar geleden.
Er komt nog een extra mappack, gratis.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:57:
Battlefield 4 is nog goed te spelen inderdaad , net nog een paar potjes gedaan.
Deze werkt niet aangezien die verwijdert is. XDpower_user schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:48:
Deze werkt wel
Alleen tis niet de moeite waard. Geen release date of SF:V gamebeelden.
Maarja wss gaan wij het morgen zien tijdens de playstation experience.
Eind vorige/begin deze maand was t/m 1 dec CoD:AW bij intertoys in de aanbieding voor 47 euro (sorry dat ik dat niet heb gemeld!). Mijn vriendin had me erop gewezen, en heb hem maar voor kerst alvast gekocht voor haar (hoop niet dat je dit leest, vriendin!) Zero Day edition was even duur als gewone edition, die ZD edition maar gekocht.
Verder ook Injustice GAO gedownload: leuk vechtspelletje, overduidelijk van de makers van MK dus vaak gelachen om de over-the-top actie en moves, ik kan alleen niet zo makkeljk combo's rammen als in games die ik gewend ben. Dat, en de framerate loopt tijdens de cutscenes echt heftig terug, dat vind ik wel slecht, maarja het is een gratis game
Heb ook nog Secret Ponchos en Invokers Tournament gedownload, maar die moet ik nog checken.
Ik zie iedereen zo vol lof over Diablo 3, maar heb het paar uurtjes coop met mijn vriendin gespeeld, en ik vind het vrij eentonig en snel saai worden. Ligt dit aan mij/ons, of...?
Verder wil ik even kwijt dat ik het ontzettend jammer vind dat op de PS4 niet zoals op de PS3 die classics te downloaden zijn zoals Rayman of Crash Bandicoot. Die had ik graag willen spelen puur uit nostalgie!
Dit was weer even mijn samenvatting van afgelopen dagen
Verder ook Injustice GAO gedownload: leuk vechtspelletje, overduidelijk van de makers van MK dus vaak gelachen om de over-the-top actie en moves, ik kan alleen niet zo makkeljk combo's rammen als in games die ik gewend ben. Dat, en de framerate loopt tijdens de cutscenes echt heftig terug, dat vind ik wel slecht, maarja het is een gratis game
Heb ook nog Secret Ponchos en Invokers Tournament gedownload, maar die moet ik nog checken.
Ik zie iedereen zo vol lof over Diablo 3, maar heb het paar uurtjes coop met mijn vriendin gespeeld, en ik vind het vrij eentonig en snel saai worden. Ligt dit aan mij/ons, of...?
Verder wil ik even kwijt dat ik het ontzettend jammer vind dat op de PS4 niet zoals op de PS3 die classics te downloaden zijn zoals Rayman of Crash Bandicoot. Die had ik graag willen spelen puur uit nostalgie!
Dit was weer even mijn samenvatting van afgelopen dagen
Ik heb hier een thuis netwerk liggen van 500 mbps. Ik heb de PS TV vanaf launch en hij deed het hier prima. Natuurlijk was er enige inputlag maar ik kon ermee leven.
Vandaag (heb enige tijd het apparaat niet gebruikt) heb ik ineens een enorme fps drop op de videostream. Als ik PSTV gebruik in de slaapkamer dan lijkt het ineens op 15 fps te lopen inplaats van 30. De inputlag lijkt minder dan voorheen, maar dit speelt nog irritanter.
Ik heb de videostream lager in kwaliteit gezet, maar het probleem blijft. Het is ook niet de snelheid van mijn netwerk (alles ligt bekabeld). Lijkt wel of sinds de nieuwe firmware van de PS4 dit ineens ontstaan is.
Hebben meer mensen hier last van?
Vandaag (heb enige tijd het apparaat niet gebruikt) heb ik ineens een enorme fps drop op de videostream. Als ik PSTV gebruik in de slaapkamer dan lijkt het ineens op 15 fps te lopen inplaats van 30. De inputlag lijkt minder dan voorheen, maar dit speelt nog irritanter.
Ik heb de videostream lager in kwaliteit gezet, maar het probleem blijft. Het is ook niet de snelheid van mijn netwerk (alles ligt bekabeld). Lijkt wel of sinds de nieuwe firmware van de PS4 dit ineens ontstaan is.
Hebben meer mensen hier last van?
Link met bron bedoel je
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Street Fighter 5 exclusief voor PS4 en PC? Hier gaan veel mensen niet blij mee zijn. Hoewel ik zelf een PS4 heb ben ik geen voorstander dit soort grote 3rd party exclusives.
Welcome to the League of Draven
Dit kan inderdaad.Ktenolix schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:39:
Over die aanbieding van BF4 Premium Edition:
PSN: Alvanosa
Dat is toch wel een grote deal van Sony, Het is toch wel de grootste titel qua naam van Fight genre, erg huge dit.
https://twitter.com/tiggr_/status/540624333261914112
Een producer bij DICE voor de volledigheid...
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 05-12-2014 14:38 ]
Een van de DICE devs heeft bevestigd op zijn Twitter account dat er op 9 december een 6e DLC wordt aangekondigd. Ik hoop vurig op een aantal goede maps van vorige BF's: Arica Harbour, Karkand, Seine Crossing, Grand Bazaar en Noshar Canals bijvoorbeeld.
Ze hebben de Premium Calendar ook verlengd naar December 2015 op Battlelog. Daarnaast doet die CTE club van DICE LA erg goed werk met het tweaken van gameplay en ze doen ook echt iets met feedback van de spelers! Bijna on-EA's
Ze hebben de Premium Calendar ook verlengd naar December 2015 op Battlelog. Daarnaast doet die CTE club van DICE LA erg goed werk met het tweaken van gameplay en ze doen ook echt iets met feedback van de spelers! Bijna on-EA's
zit te twijfelen voor BF4 premium- heb BF BC2 en BF3 vaak gespeeld maar door de vele problemen BF4 (op pc want nog maar net een PS4) nooit gekocht maar dit lijkt me nu wel en mooie deal ... Al blijft een dergelijke shooter op pc nog steeds net iets meer voorkeur hebben...
Verwijderd
onnodig
Goed nieuws dit , dan gaat er nog veel gegamed worden in Batllefield 4 op de PS4.On_E schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:38:
[...]
Een producer bij DICE voor de volledigheid...
[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 05-12-2014 21:41 ]
Concurrentie is juist goed voor de consument. Als er 1 super console zou zijn dan krijgt de consument een hoop 'functionaliteit' waar niemand op zit te wachten.cardwizard schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:38:
[...]
inderdaad ! , voor de gamers nergens goed voor...
geef de XBO maar SF5 en dan wil ik voor de PS4 de nieuwe Tomb Raider graag![]()
3rd party exclusives vind ik ook maar vervelend, ook al heb ik alle consoles...
Grappig dit nieuws van SF5, bij TR was de MS de duivel zelve, maar nu Sony het doet is het opeens heel erg stil.
En terecht. Hoe noem je zo iets? "Boontje komt om zijn loontje"Xgar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:56:
Grappig dit nieuws van SF5, bij TR was de MS de duivel zelve, maar nu Sony het doet is het opeens heel erg stil.
Het zou mooi zijn als t echt waar is. Maar volgensmij alleen maar speculaties.
Tsja, ik noem het eerder hypocriet.DeeSung schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:03:
[...]
En terecht. Hoe noem je zo iets? "Boontje komt om zijn loontje"
Het zou mooi zijn als t echt waar is. Maar volgensmij alleen maar speculaties.
Verwijderd
Al die exclusives, wat een onzin.
Dit houdt games kunstmatig duur.
Sony betaalt een pot met geld om XXX exclusief op haar console te hebben.
Microsoft doet hetzelfde met de volgende titel.
Als het op beiden was uitgebracht was het spel misschien wel 2 tientjes goedkoper geweest omdat de afzet 2 keer zo groot was.
Als het op beiden was uitgebracht was het spel misschien wel 2 tientjes goedkoper geweest omdat de afzet 2 keer zo groot was.
Denk het niet aangezien andere multiplats duur zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:09:
Al die exclusives, wat een onzin.
Welke headset zouden jullie aanraden voor de ps4, voor onder de 90 euro? Zou ook mooi zijn als ik hem voor muziek en zo kan gebruiken, vind de vormgeving van de echte 'gaming headsets' vaak niet bepaald mooi.
Even een vraag:
Kan ik een ps4 game kopen in de ps store zonder dat ik een ps4 heb? Ik heb wel een ps3 psn account, maar wil graag al van de ps4 battlefield premium aanbieding gebruik maken:)
Kan ik een ps4 game kopen in de ps store zonder dat ik een ps4 heb? Ik heb wel een ps3 psn account, maar wil graag al van de ps4 battlefield premium aanbieding gebruik maken:)
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Euhmm...en wat wil je doen dan met de PS4 game? Je kan hem niet spelen...MartnK schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:39:
Even een vraag:
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Kan gewoon omgekeerd kan ik dat ook op de ps4 in de psn store games kopen voor me ps3 en vitaMartnK schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:39:
Even een vraag:
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Voor als ie later een PS4 gaat kopen?Xtr3me4me schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:43:
Euhmm...en wat wil je doen dan met de PS4 game? Je kan hem niet spelen...
En ja, dat kan prima. Had ook een aantal dingen geclickt en pas later het apparaat aangeschaft
Nickname does not reflect reality
offtopic
[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 05-12-2014 21:42 ]
Idd, de ps4 wordt later gekocht, maar de aanbieding loopt maar tot zondag.Brad Pitt schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:48:
[...]
Voor als ie later een PS4 gaat kopen?
En ja, dat kan prima. Had ook een aantal dingen geclickt en pas later het apparaat aangeschaft
Bedankt voor de reactie!!
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Zie onder aan dit topic en dit is al zoooooo vaak op dit forum besproken.Matedeor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:35:
Welke headset zouden jullie aanraden voor de ps4, voor onder de 90 euro? Zou ook mooi zijn als ik hem voor muziek en zo kan gebruiken, vind de vormgeving van de echte 'gaming headsets' vaak niet bepaald mooi.
( iets met neus en lang
Scrooge NL
Even de feiten op een rijtje:Xgar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:56:
-We weten niet of SF5 moneyhatted is door Sony
-Verschijnt ook op de PC
-PS4 heeft een veel groter marktaandeel dan de concurrent, het is dus ineens een stuk aannemelijker dat een ontwikkelaar dan een game alleen uitbrengt voor de grootste platformen. Vergeet ook niet dat dit soort beslissingen niet gisteren zijn gemaakt, dus op moment van beslissing had de X1 een nog kleiner marktaandeel.
-Dit soort games verkopen sowieso een stuk beter op playstation, iets met business case, ROI
Bovendien, als je SF5 als X1 eigenaar dolgraag wilt spelen, gebruik je gewoon je X1 controller op je pc met SF5
Goed om te horen dat er een nieuwe SF komt 
Nu kan ik waarschijnlijk weer een nieuwe stick gaan kopen; kleine kans dat mijn Madcatz SE werkt op de ps4...
Nu kan ik waarschijnlijk weer een nieuwe stick gaan kopen; kleine kans dat mijn Madcatz SE werkt op de ps4...
Nog niet maar het is vrij zekerTrishul schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:09:
[...]
Even de feiten op een rijtje:
TR komt ook naar PC en PS4, zij het later. Enige verschil is launch-date.-Verschijnt ook op de PC
Totaal verkochte games is nog steeds te klein om zomaar een platform te dumpen. Dan moet je game wel heel simpel zijn en dat lijkt me bij SF ook weer niet helemaal juist. Heeft puur te maken met afkopen door MS of Sony te maken-PS4 heeft een veel groter marktaandeel dan de concurrent, het is dus ineens een stuk aannemelijker dat een ontwikkelaar dan een game alleen uitbrengt voor de grootste platformen. Vergeet ook niet dat dit soort beslissingen niet gisteren zijn gemaakt, dus op moment van beslissing had de X1 een nog kleiner marktaandeel.
Dat is dus helemaal fout. Gemiddeld gezien kopen Xbox gamers meer games per console: By March 2008, the Xbox 360 had reached a software attach rate of 7.5 games per console in the US; the rate was 7.0 in Europe, while its competitors were 3.8 (PS3) and 3.5 (Wii).-Dit soort games verkopen sowieso een stuk beter op playstation, iets met business case, ROI
http://vgsales.wikia.com/wiki/Software_tie_ratio
Is ook weer om te draaien: als je TR graag wilt spelen wacht je gewoon een half jaar.Bovendien, als je SF5 als X1 eigenaar dolgraag wilt spelen, gebruik je gewoon je X1 controller op je pc met SF5
Sorry, maar het blijft hypocriet dat dit weer prima is. Geeft maar weer aan hoe anders de Playstation-gebruikers zijn (en niet in positieve zin).
Anyways, dit weekend maar eens proberen door LBP3 te gaan en kijken hoeveel items ik kan verzamelen voor ik een eerste eigen leveltje in elkaar flans.
Gezien er geen LBP3 topic is: wat zijn zoal tips van user-generated content voor LPB3 die de moeite waard zijn?
Alle 3 spellen zeggen me niks en ben ze ook nog niet in de store tegen gekomen. Waar trek je die vandaan dan?striner schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:05:
Injustice GAO, Secret Ponchos en Invokers Tournament
Ok gevonden met de zoekfunctie. Iemand een lijst met gratis downloadbare games?
[ Voor 13% gewijzigd door power_user op 05-12-2014 19:51 ]
PSN: Oldzkoel
Trishul doelt volgens mij op Genre. Het is misschien stereotype maar gros van de games die op Xbox echt veel verkopen zijn FPS(Cod,Titanfal,Halo) en Race games. Games als Fighters en Action adventure games als Tomb raider verkopen traditioneel veel beter op playstation.Martinspire schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:29:
[...]
Totaal verkochte games is nog steeds te klein om zomaar een platform te dumpen. Dan moet je game wel heel simpel zijn en dat lijkt me bij SF ook weer niet helemaal juist. Heeft puur te maken met afkopen door MS of Sony te maken
[...]
Dat is dus helemaal fout. Gemiddeld gezien kopen Xbox gamers meer games per console: By March 2008, the Xbox 360 had reached a software attach rate of 7.5 games per console in the US; the rate was 7.0 in Europe, while its competitors were 3.8 (PS3) and 3.5 (Wii).
[afbeelding]
edit: Zie
http://www.cinemablend.co...avor-PS4-By-69-62050.html
Videogamer is reporting that first week sales data from the UKIE trade body games chart and Gfk Chart-Track have estimated that 69% of the sales from Tomb Raider: Definitive Edition favor the PlayStation 4, where-as 31% of the sales fall in favor of the Xbox One.
69% op PS4 en 31% op Xbox One, 2.25x zoveel dus en dat is echt niet die console sales ratio in de UK dat was meer ~1,5.
[ Voor 18% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-12-2014 19:49 ]
Wauw, dit slaat echt als een tang op een varkenMartinspire schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:29:
[...]
Nog niet maar het is vrij zeker
[...]
TR komt ook naar PC en PS4, zij het later. Enige verschil is launch-date.
[...]
Totaal verkochte games is nog steeds te klein om zomaar een platform te dumpen. Dan moet je game wel heel simpel zijn en dat lijkt me bij SF ook weer niet helemaal juist. Heeft puur te maken met afkopen door MS of Sony te maken
[...]
Dat is dus helemaal fout. Gemiddeld gezien kopen Xbox gamers meer games per console: By March 2008, the Xbox 360 had reached a software attach rate of 7.5 games per console in the US; the rate was 7.0 in Europe, while its competitors were 3.8 (PS3) and 3.5 (Wii).
[afbeelding]
[...]
Is ook weer om te draaien: als je TR graag wilt spelen wacht je gewoon een half jaar.
Sorry, maar het blijft hypocriet dat dit weer prima is. Geeft maar weer aan hoe anders de Playstation-gebruikers zijn (en niet in positieve zin).
Anyways, dit weekend maar eens proberen door LBP3 te gaan en kijken hoeveel items ik kan verzamelen voor ik een eerste eigen leveltje in elkaar flans.
Gezien er geen LBP3 topic is: wat zijn zoal tips van user-generated content voor LPB3 die de moeite waard zijn?
We hebben het hier over:
1. Street Fighter, van oudsher een langere geschiedenis en een stuk populairder op playstation dan op de xbox
2. Je haalt cijfers aan uit 2008... Van een hele andere console ook nog. We hebben het hier over de 8ste generatie. Feiten liggen dus anders.
Dat je dan als klap op de vuurpijl ook nog probeert playstation gebruikers te stigmatiseren is wel erg triest. Ik heb hier bv niemand openlijk horen verkondigen dat ze heel blij zijn met console exclusivity voor SF5 op de PS4.
Daarnaast; vanwege de argumenten die ik al aanhaalde (en die niet ontkracht zijn, ik bedoel, de PS4 heeft nu eenmaal het grootste marktaandeel) is het eerder te verwachten dat een game wel op PS4 uitgebracht wordt en niet op de concurrentie dan dat een third party game exclusief uit wordt gebracht op een console met een significant kleiner marktaandeel. Om dan aan te haken op je attach-rate argument
Overigens vind ik dat onderwerp attach-rate wel een interessante. Elke multiplat verkoopt veel beter op PS4 vergeleken met de concurrentie. Het is nog even afwachten op de officiele cijfers (eerlijk is eerlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 05-12-2014 20:00 ]
Ik wil helemaal geen SF5 spelen (niet mijn genre), vind het alleen typisch dat hier met 2 maten wordt gemeten, bij tr werd er gerant en nu het andersom is het ok natuurlijk.Trishul schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:09:
[...]
Even de feiten op een rijtje:
-Verschijnt ook op de PC
-PS4 heeft een veel groter marktaandeel dan de concurrent, het is dus ineens een stuk aannemelijker dat een ontwikkelaar dan een game alleen uitbrengt voor de grootste platformen. Vergeet ook niet dat dit soort beslissingen niet gisteren zijn gemaakt, dus op moment van beslissing had de X1 een nog kleiner marktaandeel.
-Dit soort games verkopen sowieso een stuk beter op playstation, iets met business case, ROI
Bovendien, als je SF5 als X1 eigenaar dolgraag wilt spelen, gebruik je gewoon je X1 controller op je pc met SF5
Feit is dat dit hetzelfde gedrag is als ms met tr heeft gedaan. (hetgeen ik overigens net zo goed afkeur)
Dat de One op dit moment een kleiner marktaandeel heeft klopt, maar die doelgroep negeren is ook totaal niet logisch aangezien die doelgroep ook niet erg klein is en met de dag ook groeit. Logischer is het dus op beide uit te brengen.
Ik blijf erbij de reacties hierop zijn erg hypocriet.
doe niet zo kinderachtig
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 05-12-2014 21:44 ]
PSN: Oldzkoel
Offtopic, een report is voldoende
[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 05-12-2014 21:45 ]
Dat is dan weer grappig, omdat de meeste SF toernooien op Xbox worden gespeeld.
Die draaien daar op hogere framerate, wat bij een spel als SF wel belangrijk schijnt te zijn.
Die draaien daar op hogere framerate, wat bij een spel als SF wel belangrijk schijnt te zijn.
Het is ook niet echt zo dat er in deze maanden veel exclusives zijn uitgekomen voor de PS4? Het game aanbod is in de afgelopen maanden dan ook voornamelijk multiplatform. Het is in mijn beleving dan ook niet onlogisch dat (ongeacht het grotere marktaandeel) de multiplatformgames meer verkopen dan op de concurrent, waar er toch wat meer exclusives in de afgelopen 3 maanden zijn uitgekomen.Trishul schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:55:
[...]
Overigens vind ik dat onderwerp attach-rate wel een interessante. Elke multiplat verkoopt veel beter op PS4 vergeleken met de concurrentie. Het is nog even afwachten op de officiele cijfers (eerlijk is eerlijk), maar als je de schattingen mag geloven is Far Cry 4 op PS4 drie keer zoveel verkocht, en GTA5 ongeveer twee keer zoveel, vergeleken met de concurrentie.
Edit: zie nu de modbreak. Ik denk dat mijn opmerking nog wel gepast is en geen flame. Dus ik laat hem voorlopig maar even staan
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2014 23:06 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Alleen vandaag nog! 7,50 korting op ALLE games van 49 euro en hoger, kortingscode = 4gam612.
https://mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4
https://mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4
Via een gaming website ben ik gewezen op boxeddeal. Daar hebben ze TLOU voor 20 dollar te koop. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat als ik daar dit spel koop. Er wordt aangegeven dat het alleen op een US account werkt en dat het geleverd wordt via email. Het US account heb ik een week geleden aangemaakt (90210.... ;-) ), echter mijn CC werkt niet geaccepteerd (daarover had ik al gelezen). Krijg ik via deze website een code toegestuurd die ik moet verzilveren? Hebben jullie ervaring met zulke aankopen?
Ik heb daar gisteren, toevallig, nog een key gekocht. Forza 5 voor de Xbox One. Heb afgerekend met mijn Paypal account. Na afronding had ik direct een link in mijn inbox waar ik een afbeelding kon downloaden van een voucher voor Forza 5. Code ingevuld en ik kon meteen downloaden.meesje schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 08:12:
Via een gaming website ben ik gewezen op boxeddeal. Daar hebben ze TLOU voor 20 dollar te koop. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat als ik daar dit spel koop. Er wordt aangegeven dat het alleen op een US account werkt en dat het geleverd wordt via email. Het US account heb ik een week geleden aangemaakt (90210.... ;-) ), echter mijn CC werkt niet geaccepteerd (daarover had ik al gelezen). Krijg ik via deze website een code toegestuurd die ik moet verzilveren? Hebben jullie ervaring met zulke aankopen?
Het zou mij verbazen als het op de PS4 anders zou werken. Voor het verzilveren van een code heb ik zelf nog nooit payment informatie hoeven geven, niet op PS3 of op PS4.
*knip* geen XBO vs PS4 discussie
[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 06-12-2014 13:09 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Mijn mening over exclusives en multiplats. Ik heb de Wii U, PS4 en Xbox One staan zodat ik alle games kan spelen. Ik speel multiplats altijd op het systeem waarbij de game het beste performed.
Effectief gezien betekent dit voor mij dat ik alle multiplats op de PS4 gekocht heb tot nu toe. 1. omdat de PS4 langer beschikbaar is en 2. omdat de PS4 grafisch iets beter is.
Op de Xbox kan ik wel weer genieten van Forza Horizon 2 of Sunset Overdrive.
Ik heb wel de meeste games voor de Wii U, welke console ook echt veel goede exclusives heeft.
Effectief gezien betekent dit voor mij dat ik alle multiplats op de PS4 gekocht heb tot nu toe. 1. omdat de PS4 langer beschikbaar is en 2. omdat de PS4 grafisch iets beter is.
Op de Xbox kan ik wel weer genieten van Forza Horizon 2 of Sunset Overdrive.
Ik heb wel de meeste games voor de Wii U, welke console ook echt veel goede exclusives heeft.
Verwijderd
Ik zelf heb een Xbox One maar zit er toch sterk over na te denken om deze in te ruilen voor een PS4, de toekomstige games van de PS4 vind ik eerlijk gezegd leuker dan die van de Xbox One.
Ook moet ik zeggen dat ik van de exclusive games van de Xbox One enkel echt genoten heb van Sunset Overdrive.
Ben daarom ook erg benieuwd naar Bloodborne en The Order, dat zijn eigenlijk wel titels die ik toch wel erg graag zou willen spelen.
Vanavond maar even kijken naar meer gameplay video's
Ook moet ik zeggen dat ik van de exclusive games van de Xbox One enkel echt genoten heb van Sunset Overdrive.
Ben daarom ook erg benieuwd naar Bloodborne en The Order, dat zijn eigenlijk wel titels die ik toch wel erg graag zou willen spelen.
Vanavond maar even kijken naar meer gameplay video's
Gezellig hier weer jongens!
Half uurtje aan gameplay en interview met een (om een of andere reden hele sympathieke) dev van No Man's Sky. De game is mij iets te conceptueel, maar wel heel cool dat zo'n game vrij veel coverage krijgt.
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
Half uurtje aan gameplay en interview met een (om een of andere reden hele sympathieke) dev van No Man's Sky. De game is mij iets te conceptueel, maar wel heel cool dat zo'n game vrij veel coverage krijgt.
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
Viel me op dat er toch wel behoorlijk wat popup te zien is in het filmpje. Vraag me af of ze dat nog gaan verhelpen. Doet toch een beetje afbreuk aan het gevoel dat het allemaal voeiend overloopt imho.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nog nergens volgens mij, kon ook wel eens lastig worden met 12000 units wereldwijd.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:45:
Heeft iemand enig idee waar ik die PS4 Anniversary Edition kan kopen?
[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 06-12-2014 10:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Pffffff die No Man's Sky, ziet er wel heel gaaf uit, alleen vraag ik me af wat de gameplay is..
No Man's Sky
Is dit ontwikkeld voor de Morpheus en als je stoned bent??
Dit soort spellen zijn meer ervaringen; je speelt ook niet, je ervaart het. Ze verwachten dat spellen voor VR dit soort spellen zullen zijn, niet spellen zoals we ze kennen, aangepast voor VR
Leuk filmpje over waarom VR anders zal worden dan dat we verwachten.
(Niet op die gast letten, die is irritant)
Why you are going to suck at VR
No Man's Sky
Is dit ontwikkeld voor de Morpheus en als je stoned bent??
Dit soort spellen zijn meer ervaringen; je speelt ook niet, je ervaart het. Ze verwachten dat spellen voor VR dit soort spellen zullen zijn, niet spellen zoals we ze kennen, aangepast voor VR
Straks om 19:00 is het zover... PlayStation experience. Als het goed is zijn er streams beschikbaar van de grote sites.
Dat idee heb ik nou ook. Wat hebben we nou eigenlijk gezien dan een beetje rondvliegen door werelden die wel heel anders zijn, maar verder ook weinig boeiends lijken te bieden (ik heb nog niets gezien wat ook maar een objective kan zijn). Portal is leuk, maar in feite ook alleen een transportmiddel. Wat is de gameplay, wat is je doel en hoe speel je nou eigenlijk? Daarom vind ik het wel opvallend dat iedereen zich zo loopt te hypen op dat het gegenereerde content is en dat je vanuit de ruimte de dampkring in kunt vliegen, maar ik moet nog steeds zien waar het in die game om draait.poor Leno schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:20:
Pffffff die No Man's Sky, ziet er wel heel gaaf uit, alleen vraag ik me af wat de gameplay is..
No Man's Sky
Is dit ontwikkeld voor de Morpheus en als je stoned bent??![]()
Die deal voor TLOU op boxeddeals is wel interessant, maar ik heb een vraag: Als ik een US account aanmaak en deze US downloadcode aanschaf, hoe gaat het dan qua multiplayer? Is die ongecensureerd zoals in de VS, of gecensureerd zoals in de EU? En speel ik dan op EU servers of US? Ik kan me voorstellen dat dit een te obscure vraag is, maar weet iemand misschien het antwoord?
De US versie is niet gecensureerd en je speelt niet op andere servers.
Er is maar één exclusive belangrijk: Uncharted 4: A Thief's End.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik zou wel graag eens een datum voor DayZ op de PS4 willen weten.
Het lijkt me super gaaf om dat spel eens op de PS4 te spelen.
Het lijkt me super gaaf om dat spel eens op de PS4 te spelen.
Zo denk ik dan juist weer over The Order 1886Jumpman schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:08:
Er is maar één exclusive belangrijk: Uncharted 4: A Thief's End.
Verwijderd
Een kerel met een bril op zonder glazen erin, kan ik niet serieus nemen, sorry afgehaakt na 5 secspoor Leno schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:20:
Goed punt. Dit wordt onderbelicht, maar gameinformer gaat inhoudelijk in op de gameplay, info op neogaf: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=944662&page=1Martinspire schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:54:
[...]
Dat idee heb ik nou ook. Wat hebben we nou eigenlijk gezien dan een beetje rondvliegen door werelden die wel heel anders zijn, maar verder ook weinig boeiends lijken te bieden (ik heb nog niets gezien wat ook maar een objective kan zijn). Portal is leuk, maar in feite ook alleen een transportmiddel. Wat is de gameplay, wat is je doel en hoe speel je nou eigenlijk? Daarom vind ik het wel opvallend dat iedereen zich zo loopt te hypen op dat het gegenereerde content is en dat je vanuit de ruimte de dampkring in kunt vliegen, maar ik moet nog steeds zien waar het in die game om draait.
Lijkt me een ideale game voor na een lange werkdag, in de avond lekker van planeet naar planeet hoppen en rondzwerven. Als de planeten echt zo verschillen van elkaar, ofwel die procedural generation werkt werkelijk zo goed, dan is dit echt een winner voor mij.
Er zijn blijkbaar ook tempels, robots, ancient robots en de combat hebben ze naar eigen zeggen geinspireerd op Halo. Je ship kan je upgraden, net als je wapen en outfit, maar je kan tijdens gevechten met politie (die achter je aan kan komen als je killt en basissen aan het raiden bent) kwijtraken en dan moet je sparen voor een nieuwe. Geld krijg je door grondstoffen te verzamelen (mijnwerken
Ik kwam nog niet iets tegen over online, het zou wel erg tof zijn als je met een eigen crew kan rondreizen.
[ Voor 24% gewijzigd door Trishul op 06-12-2014 13:01 ]
Snap ik, maar superinteressante materie.. Toch wel de moeite om te kijken hoor! En stof tot nadenkenVerwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:43:
[...]
Een kerel met een bril op zonder glazen erin, kan ik niet serieus nemen, sorry afgehaakt na 5 secs
ik zie bij offgamers.com 2 verschillende soorten giftcards staan,,donker blauwe en daar onder een licht blauwe...maakt t wat uit of is het t zelfde? ( op het prijs verschil na dan )
edit: ik zag t al..overheen gekeken
edit: ik zag t al..overheen gekeken
[ Voor 12% gewijzigd door joey82 op 06-12-2014 14:55 ]
Krijg net mijn controller terug naar dat het pokje ook bij de tweede controller was gescheurd, nu durf ik te wedden dat dit gewoon een eerste generatie controller is die ik terug krijg
, die dus weer naar een aantal maanden gaat scheuren. Bij de vorige die ik terug kreeg lijkt het pokje namelijk iets dikker te zijn en ook iets ruwer. En dan heb ik ook nog eens 2 keer een half uur aan de lijn moeten hangen om de klantenservice te bereiken en heeft het weer precies 2 weken geduurd voordat ik hem terugkreeg.
Iemand al ervaring met de game Teslagrad? Ziet er lollig uit. Twijfel twijfel.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Op je ps4 te bekijken onder live from playstation en dan featured.Trishul schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:38:
Straks om 19:00 is het zover... PlayStation experience. Als het goed is zijn er streams beschikbaar van de grote sites.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
En een URL voor als je op de PC wilt kijken?AtlAntA schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:22:
[...]
Op je ps4 te bekijken onder live from playstation en dan featured.
Het officiële playstation kanaal op twitch.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:27:
[...]
En een URL voor als je op de PC wilt kijken?
Is er nog een levertijden, prijzen enz. topic op Tweakers? Kan er zo gauw geen vinden zonder slotje.
Is het na een jaar nog waard om de PS4 te kopen? Zit er te twijfelen tussen de PS4 en Xbone...
Is het na een jaar nog waard om de PS4 te kopen? Zit er te twijfelen tussen de PS4 en Xbone...
[ Voor 13% gewijzigd door Ttje op 06-12-2014 16:06 ]
Hmm, klinkt al wel interessant maar ook erg ambitieus. Ik hoop voor ze dat het werkt, maar kan me echt niet voorstellen dat elke planeet zo gigantisch anders is (of het moet meteen heel onrealistisch zijn). En het feit dat we nu nog steeds geen footage hebben gezien van die gameplay, zegt ook wel wat denk ik.Trishul schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:48:
[...]
Goed punt. Dit wordt onderbelicht, maar gameinformer gaat inhoudelijk in op de gameplay, info op neogaf: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=944662&page=1
Lijkt me een ideale game voor na een lange werkdag, in de avond lekker van planeet naar planeet hoppen en rondzwerven. Als de planeten echt zo verschillen van elkaar, ofwel die procedural generation werkt werkelijk zo goed, dan is dit echt een winner voor mij.
Er zijn blijkbaar ook tempels, robots, ancient robots en de combat hebben ze naar eigen zeggen geinspireerd op Halo. Je ship kan je upgraden, net als je wapen en outfit, maar je kan tijdens gevechten met politie (die achter je aan kan komen als je killt en basissen aan het raiden bent) kwijtraken en dan moet je sparen voor een nieuwe. Geld krijg je door grondstoffen te verzamelen (mijnwerkenen andere ships slopen) of door nieuwe gebieden te verkennen. Het exploring aspect is dus de rode draad in de gameplay, een beetje zoals in Xenoblade. Al het andere doe je in eerste instantie om verder te reizen.
Ik kwam nog niet iets tegen over online, het zou wel erg tof zijn als je met een eigen crew kan rondreizen.
Of het komt bij de E3 want eigenlijk zie ik deze game Q1 of Q2 ook niet echt halen op deze manier.
Hmm, lijkt me dat nadien ook meteen wel een replay kan worden gedaan van de stream? Of wordt het ook nog uitgezonden bij IGN of Gametrailers?AtlAntA schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:31:
[...]
Het officiële playstation kanaal op twitch.
No Man's Sky Walkthrough of Gameplay Features: Mu…: http://youtu.be/i9w6AJxyD18
In deze video wordt duidelijk ingegaan op de gameplay. Voor vanavond staat er een nieuwe onthulling voor NMS op de agenda trouwens. Ik denk dat ze morpheus support gaan aankondigen, de game lijkt er conceptueel voor gemaakt.
In deze video wordt duidelijk ingegaan op de gameplay. Voor vanavond staat er een nieuwe onthulling voor NMS op de agenda trouwens. Ik denk dat ze morpheus support gaan aankondigen, de game lijkt er conceptueel voor gemaakt.
Ziet er gaaf uit. Lekkere sfeer. Doet me denken aan klassieke SF, bijvoorbeeld Ringworld van Larry Niven. Dat is ook ooit de inspiratiebron van Halo geweest.Trishul schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:55:
No Man's Sky Walkthrough of Gameplay Features: Mu…: http://youtu.be/i9w6AJxyD18
[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 06-12-2014 17:18 ]
Wie kan me helpen met onderstaande Foutmelding?
"Kan niet met de PS4 verbinden. De verbindingssnelheid van dit apparaat in mogelijk te laag."
Ik wil namelijk mijn Xperia Z3 voor remote play gebruiken, maar ik krijg iedere keer deze melding.
De Z3 en de PS4 zijn wel aan elkaar gekoppeld.
Iemand een idee waar het aan ligt?
"Kan niet met de PS4 verbinden. De verbindingssnelheid van dit apparaat in mogelijk te laag."
Ik wil namelijk mijn Xperia Z3 voor remote play gebruiken, maar ik krijg iedere keer deze melding.
De Z3 en de PS4 zijn wel aan elkaar gekoppeld.
Iemand een idee waar het aan ligt?
Het event is net begonnen!: http://www.twitch.tv/playstation
Ze hebben al gezegd dat Uncharted 4 zeker voorbij gaat komen
Ze hebben al gezegd dat Uncharted 4 zeker voorbij gaat komen
Lekkere intelligente opmerking zeg...
Heb je ook zoveel aan.
Tjah, dat staat er ja. Maar van wat? Mijn Router? PS4??? Z3???
Is dit een bekend probleem? Hoe los ik het op?
dutchgio schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:02:
Dat staat er toch gewoon?
Snelheid is te laag.
Probeerde de stream embedded hier te posten, maar mislukte. Helaas pindakaas
[ Voor 86% gewijzigd door Kartale op 06-12-2014 19:04 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Wellicht helpt het als je iets meer info geeft. Wat voor internet abo heb je? Is je PS4 bedraad aangesloten? Wat levert een speedtest op je PS4 op?BarBi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:57:
Lekkere intelligente opmerking zeg...Heb je ook zoveel aan.
[...]
Voor nu is het inderdaad vrij simpel: je internet snelheid lijkt te laag te zijn om fatsoenlijk remote play te gebruiken.
Er zijn op dit moment meer games beschikbaar dan een jaar geleden, dus het lijkt me dat de PS4 juist nu meer de moeite waard is dan een tijd terug....Ttje schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:06:
Is er nog een levertijden, prijzen enz. topic op Tweakers? Kan er zo gauw geen vinden zonder slotje.
De uitzending weet ik niet maar de keynote duurt 90 minuten.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:58:
Laat het nieuws maar komen.
Hoe lang duurt de uitzending?
De rest van de presentaties duren tot morgen ochtend 6 uur.
Ziggo alles in 1 plus
PS4 is bedraad
Download is 43.5 Mbps
Upload is 6.8 Mbps
Lijkt me allemaal redelijk snel genoeg te zijn.
Software foutje van de Z3?
Dde Z3 en de PS4 zien elkaar wel. En ik krijg de Z3 namelijk wel aangesloten op de controller (bedraadt). Dus ik kan met de controller de Z3 besturen. Maar ik krijg geen beeld van de PS4 naar de Z3.
Wellicht helpt het als je iets meer info geeft. Wat voor internet abo heb je? Is je PS4 bedraad aangesloten? Wat levert een speedtest op je PS4 op?
Voor nu is het inderdaad vrij simpel: je internet snelheid lijkt te laag te zijn om fatsoenlijk remote play te gebruiken.
[/quote]
PS4 is bedraad
Download is 43.5 Mbps
Upload is 6.8 Mbps
Dde Z3 en de PS4 zien elkaar wel. En ik krijg de Z3 namelijk wel aangesloten op de controller (bedraadt). Dus ik kan met de controller de Z3 besturen. Maar ik krijg geen beeld van de PS4 naar de Z3.
Wellicht helpt het als je iets meer info geeft. Wat voor internet abo heb je? Is je PS4 bedraad aangesloten? Wat levert een speedtest op je PS4 op?
[/quote]
Wat is je snelheid die je haalt op je telefoon met WiFi? Heb je de remote play verbinding op je PS4 ingesteld dat hij een directe verbinding moet maken of via internet?BarBi schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:16:
Ziggo alles in 1 plus
PS4 is bedraad
Download is 43.5 Mbps
Upload is 6.8 Mbps
[/quote]
Ok dit wou ik zien van Uncharted 4! vette gameplay.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link