13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mja.. ikLekkerboeie86 schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:41:
Utrecht speelt die Amsterdammers helemaal zoek in eigen huis..
weet het niet hoor.
Wel mooie goal van Serero.
Volgens een aantal hier is Utrecht sterker, dus die zullen dan wel gaan winnen neem ik aan?tweaker2010 schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:56:
En dat is 2, gaat wel hard zo. Eens kijken of ze dat scoren volhouden ook in de 2e helft.
edit: 2-1
Wellicht het keerpunt. Ajax kan het weer eens niet afmaken.
[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 14-12-2014 13:06 ]
don't mistake lack of talent for genius.
Absoluut een fout ja, onnodig om te komen.AcoLyte! schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:14:
Waarom loopt Cillessen direct uit? Volgens mij had hij beter in z'n doel kunnen blijven. Rubin liep al aardig naar buiten toe, geen noodzaak om hem om te zoeken.
Moisander deed ook een rare move, die stapte naar voren haha.
Lekkere binnenkomer
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 14-12-2014 13:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
...
Dat geldt toch andersom net zo? Er kunnen er naar zo 2 bij aan beide kanten. Lijkt me een prima uitslag.gambieter schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:10:
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar de 3-1 lijkt wat geflatteerd. Als Utrecht wat scherper zou zijn, had er minimaal wel een extra balletje in de Ajax-goal liggen.
XXXVI
...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015jaapstobbe schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:46:
ManU op 1-0 tegen Liverpool door Rooney
Excuses. Even vergeten dat er een ander topic voor was.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als hij op zijn tenen was gaan staan had de bal er al niet in gekund ...
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-12-2014 14:54 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als je oplet had je gezien dat hij wel in reactie omhoog kwam, maar Stevens zijn hand uit stak. Daarbij leken beiden niet voluit te gaan in hun actie om de bal te stoppen, ze zaten elkaar in feite in de weg.OPSLAGHOND schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:53:
Waarom zet Twente een speler bij de paal die helemaal niets doet?
Als hij op zijn tenen was gaan staan had de bal er al niet in gekund ...
In ieder geval prima kopbal van De Jong, al zou die er inderdaad niet in moeten gaan met een man bij de tweede paal en een keeper die in redelijke positie stond om er bij te kunnen.
Alleen zijn wenkbrauwen gingen omhoog? Ok, misschien ook zijn haren door de bal die net over hem heenging.Catorce schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:05:
[...]
Als je oplet had je gezien dat hij wel in reactie omhoog kwam, maar Stevens zijn hand uit stak. Daarbij leken beiden niet voluit te gaan in hun actie om de bal te stoppen, ze zaten elkaar in feite in de weg.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 55% gewijzigd door Niku op 14-12-2014 15:18 ]
Verder hoop ik dat ze nu een beetje wakker zijn. Lijk dat balbezit maar nog geen schot tussen de palen.
[ Voor 62% gewijzigd door CR1691 op 14-12-2014 17:11 ]
PSN: Finally_Chris
Dit soort middagen bevallen me wel hoor
Weer een grappig doelpunt
...
2x Wilkshere. Ik zeg expres niet 'fout van' maar bij de 1e doelpunt kiest hij wel bar slecht positie zegLuxicon schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:18:
Zeer effectief AZ met twee soort van geluksgoals. Al komt het twee keer omdat een Feyenoorder er niet voor zorgt dat diegene van AZ buitenspel staat.
Ze hebben ooit eens tegen Gözübüyük gezegd dat hij zich had laten intimideren in de Kuip en sindsdien is hij vooral bezig om aan te tonen dat dat niet het geval is. Elke wedstrijd onder hem is hetzelfde.krissie100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:12:
Was op het randje hoor, wilkshire was wat traag weg van de lijn
Deksel op de neus als je zelf niet scoort. Ajax en in mindere mate PSV scoren juist in de fases dat ze wat minder zijn,dat is het verschil.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit jaar is eigenlijk een "normaal" jaar.tweaker2010 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:52:
Twente bakt er dit seizoen sowieso weinig van. PSV heeft het geen moment moeilijk gehad. Hopelijk weet Feyenoord wel een manier te vinden om van PSV te winnen en de titelstrijd nog een beetje spannend te houden. Maar nu eerst AZ oprollen.
Ajax, PSV, en Feyenoord willen winnen. PEC doet leuk mee, maar gaat natuurlijk niet voor de titel. Feyenoord komt net wat kwaliteit te kort om de titel te halen. Zeker wat scorend vermogen.
Andere clubs lijken de bravoure te hebben verloren. Vitesse komt niet uit de verf, maar ook AZ en Twente staan weer waar ze historisch staan. En dat is gewoon in de middenmoot.
Hopelijk betekend dit dat de investeringen van PSV, Ajax en Feyenoord oa in de jeugd ook leiden tot een talentvolle generatie waarbij een van de Nederlandse ploegen mee speelt om de Europese prijzen. Het winnen, of ver komen in de CL zou toch erg leuk zijn.
Zelfs met een voorkeur voor PSV, of Feyenoord moet je uiteindelijk toch graag willen dat Ajax een keer ver komt. (geld andersom uiteraard ook).
Wat kon hij doen aan de goals? Of doel je op andere zaken?ph4ge schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:20:
[...]
Ze hebben ooit eens tegen Gözübüyük gezegd dat hij zich had laten intimideren in de Kuip en sindsdien is hij vooral bezig om aan te tonen dat dat niet het geval is. Elke wedstrijd onder hem is hetzelfde.
Deksel op de neus als je zelf niet scoort. Ajax en in mindere mate PSV scoren juist in de fases dat ze wat minder zijn,dat is het verschil.
Het winnen van de CL gaat gewoon niet gebeuren. Overwinteren met een iets betere loting is absoluut mogelijk en met een beetje mazzel kun je daarna nog eens een rondje overleven maar dan houdt het op.
Winnen zie ik ook niet gebeuren. Maar de poule door wanneer je wat gelukkig loot kan zeker.D-e-n schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:35:
@kevinp
Het winnen van de CL gaat gewoon niet gebeuren. Overwinteren met een iets betere loting is absoluut mogelijk en met een beetje mazzel kun je daarna nog eens een rondje overleven maar dan houdt het op.
Overigens kan je erg ver komen met een gelukkige loting. Barca, Real en Bayern steken er wel wat boven uit, maar alle andere ploegen zijn te verslaan.
Wanneer je het respect niet hebt om de bal terug te geven dan verdien je niet om te winnen.
Was dat Clasie die de bal niet terug gaf?Kevinp schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:51:
Na die actie van zojuist hoop ik dat Feyenoord met 8 man op het veld komt te staan en met 10-0 verliest.
Wanneer je het respect niet hebt om de bal terug te geven dan verdien je niet om te winnen.
...
Idd, heel triestKevinp schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:51:
Na die actie van zojuist hoop ik dat Feyenoord met 8 man op het veld komt te staan en met 10-0 verliest.
Eerst "geen een blauwe kaart" voor respect als reclame, nu dit.
Doe eens een suggestie?D-e-n schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:59:
Als Clasie een bal niet terug geeft is daar wellicht een reden voor?
Er is nooit een rede voor onsportief gedrag.D-e-n schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:59:
Als Clasie een bal niet terug geeft is daar wellicht een reden voor?
Waarschijnlijk omdat ze achter staan. Maar als prof moet je daar boven staan, hoe dan ook gewoon de bal terug geven, zeker als de ander de bal uit trapt.
edit: daar komt Feyenoord goed weg, maar die moet er natuurlijk in.
Wel veel strijd.
Overigens, als alleen Esteban nu alleen geel krijgt is dat ook een fout. Maar zo te zien beide geel.
Edit:
En weer niet. Lekker sportief, geef eens een paar man van Feyenoord rood wegens onsportief gedrag.
[ Voor 27% gewijzigd door Kevinp op 14-12-2014 18:05 ]
Ik heb het niet gezien maar aanhangers van andere clubs trekken vaak iets te snel conclusies is mijn ervaring
Was een vrij duidelijke situatie waarin hij de bal niet terug speelde. Was weinig clubvoorkeur bij nodig om zijn actie te veroordelen.D-e-n schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:03:
[...]
Ik heb het niet gezien maar aanhangers van andere clubs trekken vaak iets te snel conclusies is mijn ervaring
Kan nog een heet potje worden, leuk
[ Voor 82% gewijzigd door Vos op 14-12-2014 18:05 ]
...
Ze trapte em zelf buiten hè...Luxicon schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:05:
Sneu Feyenoord. Alweer de bal niet terug geven. De titel gaan ze niet pakken.
Trapte ze hem zelf buiten? Ik dacht dat AZ dat deed.
...
Anders mag Feyenoord niet gooien.
Het is toch niet meer dan normaal wanneer je normaal de bal hebt en dan de bal uit trapt dat je dan de bal terug geeft.
Blijkbaar niet.....
Zeg je dit tegen Jezus? Snap dit soort termen nooit in een reactiekrissie100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:06:
Wat is Feyenoord respectloos zeg, jezus
Dan nog geef je hem terug, maar als een ploeg achterstaat gelden er andere regelsJustSomeone schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:07:
[...]
Ja AZ terwijl er niet echt noodzaak voor was...
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 14-12-2014 18:10 ]
Ja AZ terwijl er niet echt noodzaak voor was...Luxicon schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:07:
[...]
Trapte ze hem zelf buiten? Ik dacht dat AZ dat deed.
Haha, hoezo? XDVos schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:07:
[...]
Zeg je dit tegen Jezus? Snap dit soort termen nooit in een reactie.
Nu hadden ze niet eens de bal dit zou nog triester dan geweest dan de andere.
Edit:
als Kazim nog op het veld staat over 25 minuten mag da een wonder heten,
[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 14-12-2014 18:20 ]
Feyenoord hoeft niet mee te werken aan het tijdrekken van AZ. Ben benieuwd, volgens mijn klokje krijgen we ongeveer een kwartier extra tijd, en dan tel ik de eerste helft waar vreemd genoeg maar een minuut bij werd geteld niet mee.Kevinp schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:00:
[...]
Er is nooit een rede voor onsportief gedrag.
Waarschijnlijk omdat ze achter staan. Maar als prof moet je daar boven staan, hoe dan ook gewoon de bal terug geven, zeker als de ander de bal uit trapt.
edit: daar komt Feyenoord goed weg, maar die moet er natuurlijk in.
Wel veel strijd.
Overigens, als alleen Esteban nu alleen geel krijgt is dat ook een fout. Maar zo te zien beide geel.
Edit:
En weer niet. Lekker sportief, geef eens een paar man van Feyenoord rood wegens onsportief gedrag.
Als er wat aan de hand is is het wat anders en toen gaven ze de bal ook gewoon terug.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 14-12-2014 18:31 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Keept echt een topseizoen, nog niet op een fout kunnen betrappen?CR1691 schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:35:
Met Mulder op goal had je gewoon 5-1 verloren. Al de derde keer dat ie 1op1 pakt.
En daar is toch de 2-2, heerlijk!
Woensdag weer een plekje omlaagJoosie200 schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:39:
Hoppa, met dank aan Feyenoord en AZ, PEC blijft op de derde plek
Jammer dat je het zo weggeeft die 2 goals maar gelukkig toch nog een punt.
Dit is toch niets nieuws?ph4ge schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:40:
Pff slechts 5 min extra tijd, waarin het spel bijna 3 minuten stil ligt.
Naja toch blij dat Feyenoord niet gewonnen heeft
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 14-12-2014 18:41 ]
...
Zijn er zoveel wissels/doelpunten/kaarten geweest dan? Volgens mij is de extra tijd grotendeels/ misschien wel volledig gebaseerd op een aantal vaste regels en niet op iets subjectiefs als tijd rekken.ph4ge schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:40:
Pff slechts 5 min extra tijd, waarin het spel bijna 3 minuten stil ligt.
Zou best mogen van mij dat ze dat wel gaan doen trouwens, maar ja...
Op basis waarvan? Dan heb ik toch echt een andere wedstrijd gezien. Twente heeft eigenlijk maar één echte goede kans gehad via Børven, in de eerste helft.
Wat betreft het teruggeven van de bal. Bij 0-2 en overduidelijk geen echte blessure, zou ik het dom vinden hem terug te geven. Dat vind ik altijd, niet alleen vandaag
Ach, als je het respect niet hebt om te voetballen, maar continue tijd te rekken verdien je het wel om te winnen?Kevinp schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:51:
Ongeschreven regel om de bal terug te geven. Overigens speelde Esteban zelf eerst door voordat de bal werd uitgespeeld. Maar vervolgens wel de bal netjes terug geven? Nee, dat hoeft van mij dan niet.
Ik ben tevreden met een punt. Geen idee of goals van AZ buitenspel of geen buitenspel waren. Maar ze zijn goedgekeurd dus niks aan te doen.
Ik vind overigens dat je altijd de bal terug moet geven, be a gentleman. Geef ze de bal maar terug, pak 'm af en scoren. Veel mooier dan de bal niet terug geven en deze 10 seconde later kansloos inleveren.
allebei geen buitenspelJST94 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:41:
[...]
Ach, als je het respect niet hebt om te voetballen, maar continue tijd te rekken verdien je het wel om te winnen?
Ongeschreven regel om de bal terug te geven. Overigens speelde Esteban zelf eerst door voordat de bal werd uitgespeeld. Maar vervolgens wel de bal netjes terug geven? Nee, dat hoeft van mij dan niet.
Ik ben tevreden met een punt. Geen idee of goals van AZ buitenspel of geen buitenspel waren. Maar ze zijn goedgekeurd dus niks aan te doen.
Tweede was ook twijfelachtig, ik dacht dat er een overtreding op hem werd gemaakt op het middenveld. Uit dat balverlies viel volgens mij de 0-2. Maar ach, niets meer aan te doen. Achteraf klagen veranderd de uitslag niet.Niku schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:43:
Eerste doelpunt is niet goed te zeggen of deze buitenspel was, tweede sowieso niet.
Ik vind overigens dat je altijd de bal terug moet geven, be a gentleman. Geef ze de bal maar terug, pak 'm af en scoren. Veel mooier dan de bal niet terug geven en deze 10 seconde later kansloos inleveren.
Ik vind van niet, de speler van AZ stond na het fluit signaal op en voetbalde verder. Esteban voetbalde zelf ook door, maar vervolgens bal braaf terug geven? Dat hoeft van mij niet.
Kan t wel onsportief zijn, maar het is naar mijn mening net zo onsportief om vanaf minuut 1 het spel te bederven met tijdrekken en het faken van blessures.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat is hetgene wat ik onzin vind.Royz schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:46:
Wat een onzin allemaal, er moet gewoon gestopt worden met het buiten spelen van de bal als er iemand op de grond ligt. Het is de taak van de scheidsrechter om het spel stil te leggen als het ernstig is, waarna de bal weer opgegooid wordt naar degene die de bal had. Niks aan de hand...
Mensen moeten respectvol met elkaar om gaan, en als er iemand ontrecht gaat liggen moet je deze hard straffen. Maar wanneer er iemand ligt moet je gewoon de bal uitspelen, er is iets aan de hand.
Er vallen nog een keer dode, door dit gedrag, wat mogelijk door de extra seconden van het direct stil leggen voorkomen had kunnen worden.
Dat er vaak tijd gerekt wordt is een ander verhaal. Maar wordt er buiten gespeeld geef je de bal terug!
Overigens waren beide geen buitenspel.
Teruggeven hoeft niet. Indien een speler er inderdaad geblesseerd af moet, kan je aardig zijn, in alle overige 999 van de 1000 keer hoeft het dus niet.
Het is wat anders als de tegenpartij uitspeelt voor een speler van jouw team, dan geef je hem natuurlijk terug.
Terugspelen hoeft niet, maar is wel zo sociaal en respectvol, hierdoor krijg je ook minder irritatie bij de spelers en dus ook minder opstootjes wat in de 2de helft het geval dus wel was.PWM schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:59:
Je ploeg kan toch gewoon buiten spelen als ze denken dat het moetZie niet in hoe het doden kan opleveren, of is de eigen ploeg zo blij met de bal dat ze je laten liggen.
Teruggeven hoeft niet. Indien een speler er inderdaad geblesseerd af moet, kan je aardig zijn, in alle overige 999 van de 1000 keer hoeft het dus niet.
Het is wat anders als de tegenpartij uitspeelt voor een speler van jouw team, dan geef je hem natuurlijk terug.
Ik weet het niet, maar ALS er een dode op het veld komt is dit vaak niet door een overtreding en ten tweede mag ik hopen dat de scheids het spel direct stil legt als dit zich voordoet.Kevinp schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:55:
[...]
Er vallen nog een keer dode, door dit gedrag, wat mogelijk door de extra seconden van het direct stil leggen voorkomen had kunnen worden.
Het niet terugspelen is ook maar een reactie. Als je ziet dat 9 van de 10 keer de speler gewoon weer opstaat en er niks aan de hand is denk je de volgende keer ook bij jezelf bekijk het maar. Ik geloof nooit dat als iemand er echt slecht aan toe is dat de bal niet terug gaat (en dan had de scheids zelf al in moeten grijpen dus).krissie100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:02:
[...]
Terugspelen hoeft niet, maar is wel zo sociaal en respectvol, hierdoor krijg je ook minder irritatie bij de spelers en dus ook minder opstootjes wat in de 2de helft het geval dus wel was.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Twente heeft echt helemaal niets klaargemaakt (ik heb ook de hele wedstrijd gezien).Niku schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:19:
Wat een bizar commentaar bij de samenvatting van PSV - Twente, Twente verdiende minimaal een punt? Ik heb de hele wedstrijd gezien, Twente had recht op helemaal niets in mijn beleving.
PSV had naast de goals nog veel meer kansen dan Twente om de score uit te bouwen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als je sociaal bent, kan je ook even naar de kant lopen als je een pijntje hebt. Er is geen sport in de wereld, laat staan een situatie in het dagelijks leven, waarbij mensen die op de grond liggen en niet kunnen lopen , 35 seconden later weer om de been zijn.krissie100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:02:
[...]
Terugspelen hoeft niet, maar is wel zo sociaal en respectvol, hierdoor krijg je ook minder irritatie bij de spelers en dus ook minder opstootjes wat in de 2de helft het geval dus wel was.
Ik kon het gemist hebben, maar volgens mij liggen beide spelers niet in het ziekenhuis op dit moment.
Gewoon doorspelen, en als je als team vind dat iemand een aai moet hebben, op eigen risico uitspelen.
Ik ben overigens ook de allerlaatste die zou zeuren als het andersom is.
Zag van de week de champions trofee hockey, waar een speler met zijn knieschijf zo ongeveer in zijn hand, naar de kant loopt, zodat het spel doorkan.
En zoals gezegd, in die ene 1% dat er echt iets is, kan je alsnog beslissen terug te geven.
In één van die gevallen lag een Feyenoorder op de grond!PWM schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:09:
[...]
Als je sociaal bent, kan je ook even naar de kant lopen als je een pijntje hebt. Er is geen sport in de wereld, laat staan een situatie in het dagelijks leven, waarbij mensen die op de grond liggen en niet kunnen lopen , 35 seconden later weer om de been zijn.
Ik kon het gemist hebben, maar volgens mij liggen beide spelers niet in het ziekenhuis op dit moment.
Gewoon doorspelen, en als je als team vind dat iemand een aai moet hebben, op eigen risico uitspelen.
Zag van de week de champions trofee hockey, waar een speler met zijn knieschijf zo ongeveer in zijn hand, naar de kant loopt, zodat het spel doorkan.
En zoals gezegd, in die ene 1% dat er echt iets is, kan je alsnog beslissen terug te geven.
Aldus het AD. Lekker oppermachtig waren ze dan als je nipt gelijk weet te spelen...
Feyenoord was gewoon niet goed genoeg en heeft AZ onderschat. Nu moeten ze wel winnen van PSV anders staan ze nu al 12 punten achter.
Over PSV - Twente, dat was zeker een verdiende overwinning. Niets op aan te merken. Ik zie PSV ook als favoriet nu voor woensdag. Feyenoord toch mentaal een tikje opgelopen vandaag én ze missen Toornstra.
Ik vraag me werkelijk af hoe een 'fan', want ben eigenlijk van mening dat iemand zichzelf niet eens zo mag noemen, het in z'n hoofd durft halen om het bijna meest on-respectvolle wat je kan doen in voetbal goed te praten. Ik vind dat echt belachelijk. De wereld was te klein geweest als AZ dit had gedaan. Ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bij. Iets was bij de 9de elftallen van de amateurclubs van deze wereld de normaalste zaak van de wereld is, kan dus blijkbaar niet bij deze profvoetballers van Feyenoord. Dit zou namelijk bij geen enkele andere club gebeuren. Feyenoord heeft het dan ook al eens eerder gedaan. Nogmaals volstrekt belachelijk.PWM schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:09:
[...]
Als je sociaal bent, kan je ook even naar de kant lopen als je een pijntje hebt. Er is geen sport in de wereld, laat staan een situatie in het dagelijks leven, waarbij mensen die op de grond liggen en niet kunnen lopen , 35 seconden later weer om de been zijn.
Na deze kritische noot toch een iets positiefs. Ik denk dat er in geen enkel stadion in Nederland een wedstrijd als deze gespeeld had kunnen worden. De sfeer is fenomenaal in dat stadion. Daar kijk je als voetballiefhebber toch ook voetbal voor. Het was gewoon een lekkere wedstrijd voor de neutrale kijker.
...
Haha, "een corner?"Luxicon schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:45:
Onderstaande weer een knap staaltje arbitragewerk. Ik vind het wel lachwekkend met dat commentaar erbij.
[video]
Je ziet het gezicht van die commentator gewoon voor je.
Geweldig!
Dat klopt, maar het continue tijdrekken van AZ roept ook irritatie bij de spelers op. Maar dit schijnt gewoon toegestaan te zijn. Zodra een bal dan niet terug gespeeld word spreekt men van onsportief voetbal.krissie100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:02:
Als er een speler daadwerkelijk geblesseerd is geraakt en verzorging nodig heeft is het zo netjes de bal terug te spelen. Iets wat Kazim ook deed, maar daar schijnt niemand aandacht voor te hebben.
In het geval van AZ, hun speler lag in het 5-meter gebied op de grond. Esteban speelde door, vervolgens speelde een andere speler van AZ de bal toch maar uit. Toen de scheids bij de speler kwam stond de speler op, strekte een keer en liep hij weg.
In dat geval hoef je de bal niet terug te spelen naar mijn mening, dit is ook gewoon een vorm van tijdrekken. Hiermee roep je net zo goed irritatie bij de spelers op hè.
Weet je Feyenoord - Dordrecht nog? Waar El Ahmadi de speler van Dordrecht over de lijn wou duwen? Dat gebeurt niet als een team niet vanaf minuut 1 theatraal naar de grond gaat en er alles aan doet om het spel te bederven.
Ik wil alleen maar aangeven dat sportiviteit van twee kanten moet komen. Feyenoord was onsportief door die bal niet terug te spelen, prima. Maar AZ was net zo onsportief door het continue tijd te rekken.
Als spelers van Feyenoord zich gaan aanstellen om tijd te rekken vind ik dat PSV het goed recht heeft om door te spelen of de bal niet terug te geven.Vos schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:26:
Omdat het nu Feyenoord betreft vinden de Feyenoorders het allemaal niks voorstellen, woensdag kan het zo weer andersom zijn. Beetje nutteloze discussie.
Wat een arbitrage...Luxicon schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:45:
Onderstaande weer een knap staaltje arbitragewerk. Ik vind het wel lachwekkend met dat commentaar erbij.
[video]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015