[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.719 views

Onderwerpen

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:55:
[...]

Oude tijden herleven :) Duurt lang, maar dan heb je ook wat. En geen een heeft nu het voordeel van extra rust omdat ze midweeks niet in actie hoeven te komen. Er liggen kansen in het verschiet voor de nummers 4 t/m 7 :>
Dat komt er idd ook nog eens boven op. En leuk om de EL te blijven volgen en leuk voor de eredivisie. Kan niet beter dus.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 21:10

StrongArmLance

Endless flow

Dat zat er in als je zoveel mist. Jezus wat ontzettend kut.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
StrongArmLance schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:03:
Dat zat er in als je zoveel mist. Jezus wat ontzettend kut.
Waar heb je het over?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma. Ik praat altijd door de rest heen zonder duidelijke reden. Ondergewaardeerd eigenlijk.

Verwijderd

StrongArmLance schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:05:
[...]

Roma. Ik praat altijd door de rest heen zonder duidelijke reden. Ondergewaardeerd eigenlijk.
Aha! Vandaar al die kleurveranderingen! :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 16:47
Hoop eigenlijk nog wel op een gelijkmaker. Niet dat het er nog veel toe doet, maar tis prima ballen tot dusver.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:30
Die van Rhijn he, die doet echt de hele wedstrijd niets anders dan terugspelen.
Zelfs al staan ze voor, alleen maar terugspelen. Durft hij echt niets?

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
kunnen Ajax, PSV of Feyenoord elkaar al treffen de volgende ronde?

Verwijderd

jaapstobbe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:10:
kunnen Ajax, PSV of Feyenoord elkaar al treffen de volgende ronde?
Nee.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Op de paal en daarna met de hand van de doellijn gehouden door een city verdediger..

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
Mooie overwinning van Ajax. Weer eens met 3 ploegen na de winter nog in Europa. Benieuwd hoe RTL7 dit gaat doen. :+

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:37

Niku

Alagaesii

En 4. Als ze nog een paar keer aanzetten worden het er nog 6 of 7 dadelijk.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat speelt Klaassen goed zeg!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12 21:59
Heerlijk, die Milik gaat ze rustig binnen schuiven...dat gaat nog flinke stappen maken denk ik..

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Klasse wedstrijd van Ajax. Lekker dat Milik ook een doelpunt maakt

Ajax onder de 19 doet het wel netjes zeg, zag ik net:
http://www.liveuitslagen..../uefa-youth-league/stand/

1. Ajax Amsterdam 14
2. Barcelona 9
3. PSG 8
4. APOEL 1

...

Verwijderd

De Boer zal zichzelf nog wel eens achter zijn oren krabben inzake zijn wissel in die wedstrijd tegen PSG in Parijs...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12 21:18
Volledige nederlandse aanval :o

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:54

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:24:
De Boer zal zichzelf nog wel eens achter zijn oren krabben inzake zijn wissel in die wedstrijd tegen PSG in Parijs...
3 punten hadden geen verschil gemaakt?

Bah city...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

City, Roma of CSKS, tsja, dan maakt het ook niet uit.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Bah city inderdaad... Maar Roma gaat niet meer scoren, waarschijnlijk gewoon nog even 4 keer de paal raken.

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:27:
[...]

3 punten hadden geen verschil gemaakt?

Bah city...
Ok. Niet de stand direct paraat.

Overigens vond ik PSG ook in Amsterdam allesbehalve een verpletterende indruk maken. Ook in die wedstrijd had meer ingezeten voor Ajax.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Harribo schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:09:
Die van Rhijn he, die doet echt de hele wedstrijd niets anders dan terugspelen.
Zelfs al staan ze voor, alleen maar terugspelen. Durft hij echt niets?
Hij heeft ook een aantal voorzetten gegeven anders?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:36:
[...]

Ok. Niet de stand direct paraat.

Overigens vond ik PSG ook in Amsterdam allesbehalve een verpletterende indruk maken. Ook in die wedstrijd had meer ingezeten voor Ajax.
Tegen PSG had er denk ik ook meer ingezeten. En uit Apoel niet te vergeten. Maar achteraf makkelijk praten :). We weten nooit hoe PSG die wedstrijden inging.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
JST94 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:14:
Mooie overwinning van Ajax. Weer eens met 3 ploegen na de winter nog in Europa. Benieuwd hoe RTL7 dit gaat doen. :+
Ja daar ben ik dus ook benieuwd naar. Maar denk dat het gebaseerd gaat worden op het aantal fans en dus mogelijke kijkcijfers van elke club. Dit zou betekenen dat Ajax sowieso uitgezonden zal worden en afhankelijk van het tijdstip van de wedstrijden, daarna Feyenoord en als laatste PSV. Maar misschien dat RTL wel een tweede kanaal erbij knalt voor deze wedstrijden.

• JST94
Arwintju schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:47:
[...]

Ja daar ben ik dus ook benieuwd naar. Maar denk dat het gebaseerd gaat worden op het aantal fans en dus mogelijke kijkcijfers van elke club. Dit zou betekenen dat Ajax sowieso uitgezonden zal worden en afhankelijk van het tijdstip van de wedstrijden, daarna Feyenoord en als laatste PSV. Maar misschien dat RTL wel een tweede kanaal erbij knalt voor deze wedstrijden.
Ik heb het al gelezen, FOX Sports gaat 1 wedstrijd overnemen. Dus er worden er twee uitgezonden op RTL7 en een op FOX Sports. Welke wedstrijden dat gaan worden dat hangt van de loting af.

Ik verwacht dat de voorkeur voor RTL uitgaat voor Ajax en Feyenoord, omdat hier het meeste animo naar is (grotere achterban dan PSV), uiteindelijk draait het toch om de kijkcijfers.

Maar nogmaals, hangt van de loting af. RTL gaat niet Ajax én Feyenoord uitzenden als beide spelen op hetzelfde tijdstip. :)

Verwijderd

Moet je dan ook betalen voor FOX voor die specifieke wedstrijd?

• JST94
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:50:
Moet je dan ook betalen voor FOX voor die specifieke wedstrijd?
Ik denk van wel. Maar misschien word de wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van FOX?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb het wel gezien met die 'Champions League'.

Die seizoen, vrijwel geen één leuk affiche (op TV), en werkelijk geen één wedstrijd waar ik op voorhand warm van werd.

De ergernis over de vele 'niet kampioenen' en de stevige delegaties uit de bekende competities waar (financiële) competitievervalsing de grootste sport is.

Ik ben er klaar mee.

Zeer zeker als het ook nog eens door een zender uitgezonden wordt waar ik werkelijk 0,0 affiniteit mee heb. :w

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 20:42
JST94 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:43:
[...]
Ik verwacht dat de voorkeur voor RTL uitgaat voor Ajax en Feyenoord, omdat hier het meeste animo naar is (grotere achterban dan PSV), uiteindelijk draait het toch om de kijkcijfers.
Zou natuurlijk ook kunnen dat een grotere achterban meer betalende kijkers gaat opleveren voor FOX en dat ze dus Ajax of Feyenoord achter de decoder stoppen. Verder kan het ook meewegen of een wedstrijd uit of thuis is. Bij een uitwedstrijd is de animo om TV te kijken groter dan bij een thuiswedstrijd.

M.a.w. we zullen moeten afwachten :)

Natte krant (363218) (V.242)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:28:

Die seizoen, vrijwel geen één leuk affiche (op TV), en werkelijk geen één wedstrijd waar ik op voorhand warm van werd.

De ergernis over de vele 'niet kampioenen' en de stevige delegaties uit de bekende competities waar (financiële) competitievervalsing de grootste sport is.

Ik ben er klaar mee.

Zeer zeker als het ook nog eens door een zender uitgezonden wordt waar ik werkelijk 0,0 affiniteit mee heb. :w
Met enkel kampioenen wordt het ook niet spanender / leuker.
Dan weet je al zeker dat de finale voornamelijk duitsland vs spanje zal zijn met enige afwisseling met engeland en frankrijk.
Overige landen heb dan vrij weinig kans :+

Van mij mogen ze ophouden met de poule-fase. Gewoon direct knock-out en weg met het niet kunnen loten van alle tegenstanders.
Alle ballen in één pot en je ziet maar wie er uit komt rollen.

[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 11-12-2014 11:03 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Direct knock-out betekent direct grote spanning, grote belangen.

Dat zou voor de spanning beter zijn, en dus ook voor de kijkcijfers.

Zoals er nu allerlei zinloze poulefase-zoethoudertjes worden uitgezonden om de reclame-inkomsten te spekken, zoals dan zullen de kijkcijfers er misschien niet eens onder lijden: spanning en sensatie is veel interessanter voor de kijker.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:03

PauseBreak

derp!

Napo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:52:
[...]

Met enkel kampioenen wordt het ook niet spanender / leuker.
Op de korte termijn zal er weinig veranderen, maar op de langere termijn kan het best helpen. Er gaat bizar veel geld rond in de CL, en als het alleen kampioenen zijn, gaat dat geld dus ook alleen naar de kampioenen. Ook van kleinere competities. Dat kan best wat verschil maken.

Nee, merp!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:28
Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:12:

spanning en sensatie is veel interessanter voor de kijker.
Mwa, denk dat de meesten toch wel hun eigen clubje willen zien.

• Napo
  • Niet online
PauseBreak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:14:
[...]

Op de korte termijn zal er weinig veranderen, maar op de langere termijn kan het best helpen. Er gaat bizar veel geld rond in de CL, en als het alleen kampioenen zijn, gaat dat geld dus ook alleen naar de kampioenen. Ook van kleinere competities. Dat kan best wat verschil maken.
En dan krijg je dus het effect dat één club ontzettend veel geld binnenhaalt terwijl de andere achterblijven. Hierdoor kan de kampioen zich nog meer versterken en wordt het gat nog groter tussen de kampioen en de volgers.

Geen garantie voor jaarlijks kampioen worden maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:15:
[...]

Mwa, denk dat de meesten toch wel hun eigen clubje willen zien.
Liever als er ook wat op het spel staat. Nu boeit de eerste wedstrijd amper iets en in het geval van bijvoorbeeld PSV de laatste ook niet. Liever dat het wel ergens om gaat, en dan misschien wat eerder uitgeschakeld, dan spelen voor de reclameinkomsten.

Doordat het vaak nergens om gaat krijg je dus ook saaie wedstrijden. Wil ik als neutrale toeschouwer kijken zie ik liever dat het ergens om gaat. Wedstrijden na de poulefase van de CL zijn IMHO ook vele malen leuker dan de groepsfase. (behalve als de eerste wedstrijd met 6-0 wordt gewonnen, dan is er de tweede wedstrijd ook al dood maar daar ontkom je niet aan ;))

[ Voor 36% gewijzigd door Napo op 11-12-2014 11:20 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:40
Direct knock-out lijkt mij ook wel wat. Waarbij je dan afvallers vanaf een bepaalde ronde kunt laten instromen in de europa league (die ook direct knockout mag zijn wat mij betreft). Met die poulefase heb je weliswaar meer wedstrijden, maar als je dan kijkt waar het tot de laatste wedstrijd nog spannend is dan valt dat reuze tegen.

Regeren is vooruitschuiven

• chim0
Napo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:17:
[...]

Wedstrijden na de poulefase van de CL zijn IMHO ook vele malen leuker dan de groepsfase.
Het is ook de bedoeling dat jouw clubje doorgaat.

Maar als jouw clubje uitgeschakeld is, ga jij met genot zitten kijken naar een Leverkusen - Benfica achtste finale of zo?

Verwijderd

Napo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:17:

Hierdoor kan de kampioen zich nog meer versterken en wordt het gat nog groter tussen de kampioen en de volgers.
Sanchez, Xabi Alonso...straks nog Pedro, Dani Alves.....Nasri denkt al na over later.

Je kan wel geld hebben, maar een speler wil speler, dat is het hele ding.... dat "Nog meer versterken" houd een keertje op, 23 goede spelers die allemaal in de eerste 11 kunnen dat houd je 1 seizoen vol.

• T-MOB
Benfica ligt er Europees toch al uit? In de 8e finale champions league zijn er nog meerdere wedstrijden tegelijk dus dan kun je gewoon het boeiendste affiche bekijken. Leverkusen zou dan niet eerste keus zijn wat mij betreft. Als ik gisteren had mogen kiezen had ik trouwens ook liever Schalke of Roma opgezet en niet Ajax - maar dat is omdat ik niet zoveel met Ajax heb. Voor de neutrale kijker zijn wedstijden van Ajax verschrikkelijk. Gisteren eerste helft was ook niet om aan te zien. Bij de samenvattingen van de rest van de wedstrijden begon ik me ook af te vragen of het beeld daarbij versneld wordt. Als dat niet zo is heeft het Nederlandse voetbal nog een lange weg te gaan...

• chim0
Ajax verschrikkelijk? Bedoel je niet stiekem PSG? Dat is pas een vreselijk team met Zlatan voorop. Wat is die gozer een arrogant en vervelend mannetje geworden, zeg. :r

Een echte supporter steunt zijn clubje altijd!

• JST94
YuriV schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:41:
[...]

Zou natuurlijk ook kunnen dat een grotere achterban meer betalende kijkers gaat opleveren voor FOX en dat ze dus Ajax of Feyenoord achter de decoder stoppen. Verder kan het ook meewegen of een wedstrijd uit of thuis is. Bij een uitwedstrijd is de animo om TV te kijken groter dan bij een thuiswedstrijd.

M.a.w. we zullen moeten afwachten :)
Lijkt me niet dat RTL een wedstrijd aan FOX gaat geven waar de kijkcijfers hoog zijn :)

Uitwedstrijden is de animo inderdaad groter. Maar het is nog maar allemaal afwachten. Het hangt ook grotendeels af van de loting natuurlijk.

Het kan zomaar zijn dat Ajax en Feyenoord om dezelfde tijd moeten spelen. Waardoor er Ajax of Feyenoord word uitgezonden door RTL (Hier kijk je weer naar wie uit/thuis speelt of tegenstander).

Ik heb in ieder geval FOX thuis, dus ik maak me nergens zorgen om. 8)

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:24:
[...]

Het is ook de bedoeling dat jouw clubje doorgaat.

Maar als jouw clubje uitgeschakeld is, ga jij met genot zitten kijken naar een Leverkusen - Benfica achtste finale of zo?
Ja, dat soort wedstrijden zet ik wel eens op als ik de tijd heb. Blijkt het een saaie wedstrijd zet ik hem ook weer vrij snel af en helaas komt dat zo ontzettend vaak voor in de groupsfase.
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:45:
Ajax verschrikkelijk? Bedoel je niet stiekem PSG? Dat is pas een vreselijk team met Zlatan voorop. Wat is die gozer een arrogant en vervelend mannetje geworden, zeg. :r
Geworden? Is dat ooit anders geweest dan? Zijn voordeel is dat hij ontzettend goed kan voetballen maar Zlatan is net zo'n 'idioot' als Balotelli echter heeft die tweede een stuk minder kunde.
En daar is de ekte supporter discussie weer...
Ik zet mezelf vast bij het groepje nepperts ondanks diverse uitwedstrijden bezoeken waar een lage opkomst was ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 11-12-2014 12:25 ]

• chim0
Napo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:21:
[...]

Ja, dat soort wedstrijden zet ik wel eens op als ik de tijd heb. Blijkt het een saaie wedstrijd zet ik hem ook weer vrij snel af en helaas komt dat zo ontzettend vaak voor in de groupsfase.
Als het Real - Bayern is wel ja. :P
[...]

Geworden? Is dat ooit anders geweest dan? Zijn voordeel is dat hij ontzettend goed kan voetballen maar Zlatan is net zo'n 'idioot' als Balotelli echter heeft die tweede een stuk minder kunde.
Bij Ajax was het gewoon de beste speler met een goede mentaliteit, maar nu denkt ie dat ie God is. Dat haat ik.
[...]

En daar is de ekte supporter discussie weer...
Ik zet mezelf vast bij het groepje nepperts ondanks diverse uitwedstrijden bezoeken waar een lage opkomst was ;)
Heb het ook niet over jou, maar ik wil waar mogelijk toch altijd eerst mijn clubje zien. Helaas heb ik op dit moment niet de financiële mogelijkheden om ook daadwerkelijk naar het stadion te gaan.

Vanavond ga ik dan ook lekker zitten voor Lille - Wolfsburg. :D

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:31:
[...]
Bij Ajax was het gewoon de beste speler met een goede mentaliteit, maar nu denkt ie dat ie God is. Dat haat ik.

nuff said ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ramzzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:28:

Ik ben er klaar mee.

Nouja, de leukste wedstrijden beginnen meestal pas na de winterstop met de knock-out fase

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-12 09:40
heeft niet allen met ajax te maken. Ook met de tegenstander. zoals gister lagen ze met 11 man voor hun eigen doel.En nee dat zeg ik niet omdat ik het door een ajax bril kijk.
T-MOB schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:39:
Benfica ligt er Europees toch al uit? In de 8e finale champions league zijn er nog meerdere wedstrijden tegelijk dus dan kun je gewoon het boeiendste affiche bekijken. Leverkusen zou dan niet eerste keus zijn wat mij betreft. Als ik gisteren had mogen kiezen had ik trouwens ook liever Schalke of Roma opgezet en niet Ajax - maar dat is omdat ik niet zoveel met Ajax heb. Voor de neutrale kijker zijn wedstijden van Ajax verschrikkelijk. Gisteren eerste helft was ook niet om aan te zien. Bij de samenvattingen van de rest van de wedstrijden begon ik me ook af te vragen of het beeld daarbij versneld wordt. Als dat niet zo is heeft het Nederlandse voetbal nog een lange weg te gaan...

• chim0
OK OK, ik geef me gewonnen. :D Het is een arrogant, zelfingenomen kwalletje. Maar zoals ie nu op het veld staat, is ook verschrikkelijk. Hij verdedigt niet mee, beweegt amper, doet vaak rare dingen, mensen hebben blijkbaar ontzag voor hem, want niemand durft wat te zeggen etc. etc. Zonde van zo'n talent!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ibrahimovic is een idioot, maar wel een geniale voetballer.

Die omhaal in 2012.. :D

• JST94
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:31:
Zo is Zlatan altijd al geweest zover ik weet. Ik vind het in ieder geval komisch. :)
Niku schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:51:
Ibrahimovic is een idioot, maar wel een geniale voetballer.

Die omhaal in 2012.. :D
Jep, ik vind het prachtig. :) Zelfde als met Balotelli, alleen die laat het nogal eens afweten op het veld. :+

[ Voor 33% gewijzigd door JST94 op 11-12-2014 13:13 ]

• Martinusz
Ajax toch alweer ruim 27 miljoen binnen gesleept met de CL :)
Nu hopen dat we niet ook de automatische plaatsing voor CL voor de kampioen van NL gaan verliezen, want daar staan we erg slecht voor op dit moment. De EL plaatsen gaan we volgens mij volgend jaar al merken en als we niet snel beter gaan doen of de landen die ons inhalen het niet slechter gaan doen, komt zelfs deze CL directe plaatsing in gevaar. Dan heb je 2 plekken voor voorrondes CL...

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 11-12-2014 13:21 ]

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 20:42
Handig overzichtje van de behaalde punten in Europa over de afgelopen 5 seizoenen. Goed om te zien dat Feyenoord eindelijk de weg naar boven heeft ingezet qua Europese prestaties. Met een beetje goeie loting kunnen er nog aardig wat puntjes binnengehaald worden!

Natte krant (363218) (V.242)

• T-MOB
chim0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:45:

Nee ik bedoel echt Ajax. Dat gebrei op het middenveld, de hele tijd.tikkie breed. Nooit eens vlot naar voren - 1 x raken. Mijn voorkeursclub (Twente) heeft er ook last van hoor. Dan zit ook als een debiel tegen mijn TV te roepen dat het een keer naar voren moet.
Arrogante mannetjes heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik hoef niet met ze op stap ofzo. Met een Zlatan in het veld gebeurt er altijd wel iets raars. Madrid - en Ronaldo - mag ik ook graag zien. Die controleren een wedstrijd niet met dom getik, maar met goed verdedigen. Als ze de bal zelf hebben gaat het maar 1 kant op.

• Martinusz
YuriV schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:15:
Handig overzichtje van de behaalde punten in Europa over de afgelopen 5 seizoenen. Goed om te zien dat Feyenoord eindelijk de weg naar boven heeft ingezet qua Europese prestaties. Met een beetje goeie loting kunnen er nog aardig wat puntjes binnengehaald worden!
Deze is beter en actueel: Link

• Arwintju
  • Laatst online: 15-12 12:02
T-MOB schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:31:
[...]

Nee ik bedoel echt Ajax. Dat gebrei op het middenveld, de hele tijd.tikkie breed. Nooit eens vlot naar voren - 1 x raken. Mijn voorkeursclub (Twente) heeft er ook last van hoor. Dan zit ook als een debiel tegen mijn TV te roepen dat het een keer naar voren moet.
Arrogante mannetjes heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik hoef niet met ze op stap ofzo. Met een Zlatan in het veld gebeurt er altijd wel iets raars. Madrid - en Ronaldo - mag ik ook graag zien. Die controleren een wedstrijd niet met dom getik, maar met goed verdedigen. Als ze de bal zelf hebben gaat het maar 1 kant op.
Hier heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel het idee dat het lang niet zo erg is als vorig seizoen. Ze zoeken nu steeds meer de weg naar voren. Natuurlijk is het lastig als je tegen 11 man staat te voetballen die gewoon een muur voor de 16 vormen. Probeer dan maar is vooruit te spelen. Dat gaat geen enkele voetbalclub lukken (behalve de absolute top)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Arwintju schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:09:
[...]

Hier heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel het idee dat het lang niet zo erg is als vorig seizoen. Ze zoeken nu steeds meer de weg naar voren. Natuurlijk is het lastig als je tegen 11 man staat te voetballen die gewoon een muur voor de 16 vormen. Probeer dan maar is vooruit te spelen. Dat gaat geen enkele voetbalclub lukken (behalve de absolute top)
True, maar je maakt het ze ook niet lastig door terug te spelen op de verdedigers en tikkies breed te blijven geven op het middenveld natuurlijk.

Ergo; naar voren die bal. Linkje naar relevante column van Cruyff. En deze ook maar dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 11-12-2014 15:31 ]

• Luxicon
Van mij mogen ze weer een extra Europa League invoeren of de CL loting aanpassen. Op zich is het nu prima te overzien met enkel de CL en EL, maar het verschil van niveau tussen teams in EL is wel (te) hoog. Een aantal teams zijn qua niveau veel verder ontwikkeld en mega favoriet. Dan is de balans zoek lijkt me.

Los daarvan zorgt deze soort van loting voor de CL er denk ik wel voor dat ook echt de beste teams de meeste kans maken om bij de laatste 16 terecht te komen. Willekeurig loten of direct de knockout fase in gaan blokkeerd dat.

De CL is denk ik best prima zo, maar mag de loting soms wat gebalanceerder. In groep H zit geen echt topteam. Dat zijn allemaal teams die in overige poules hoogst waarschijnlijk op plaats 3 en 4 terecht komen.

...

• Martinusz
Gaius schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:29:
[...]

True, maar je maakt het ze ook niet lastig door terug te spelen op de verdedigers en tikkies breed te blijven geven op het middenveld natuurlijk.

Ergo; naar voren die bal. Linkje naar relevante column van Cruyff. En deze ook maar dan.
Wat je probeert door rond te spelen is of de tegenstander uitlokken om vooruit te komen, zodat de ruimte om te voetballen groter wordt of om de tegenstander moe te maken door ze steeds van links naar rechts te laten lopen. Beiden met als doel om uiteindelijk die ruimte vooruit te vinden om aan te vallen, zeker tegen clubs die met 11 man op eigen helft voor de goal liggen. Dan is het leuk om te zeggen dat je vooruit moet spelen, maar naar wie wil je de bal spelen in een overvolle helft vol met 11 spelers van de tegenstander?

Daarnaast ben je nog afhankelijk van de loopacties van de spelers voor je en of ze een bal willen hebben. Je kunt natuurlijk ouwehoeren op de verdedigers dat ze breed spelen, maar als iedereen voor je doodleuk in de dekking staat en geen beweging maakt, zou ik ze ook niet aanspelen!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:19
Luxicon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:36:
Van mij mogen ze weer een extra Europa League invoeren of de CL loting aanpassen. Op zich is het nu prima te overzien met enkel de CL en EL, maar het verschil van niveau tussen teams in EL is wel (te) hoog. Een aantal teams zijn qua niveau veel verder ontwikkeld en mega favoriet. Dan is de balans zoek lijkt me.

Los daarvan zorgt deze soort van loting voor de CL er denk ik wel voor dat ook echt de beste teams de meeste kans maken om bij de laatste 16 terecht te komen. Willekeurig loten of direct de knockout fase in gaan blokkeerd dat.

De CL is denk ik best prima zo, maar mag de loting soms wat gebalanceerder. In groep H zit geen echt topteam. Dat zijn allemaal teams die in overige poules hoogst waarschijnlijk op plaats 3 en 4 terecht komen.
Volgend jaar gaan ze de kampioenen van de 7 grootste competities op basis van coefficentenlijst in pot 1 doen, de CL winnaar komt daar ook nog bij. Als CL winnaar ook kampioen wordt weet niet wat ze dan gaan doen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 14:55
Joostje123 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:40:
[...]

Volgend jaar gaan ze de kampioenen van de 7 grootste competities op basis van coefficentenlijst in pot 1 doen, de CL winnaar komt daar ook nog bij. Als CL winnaar ook kampioen wordt weet niet wat ze dan gaan doen.
Afhankelijk van wie in de betreffende competities kampioen word is er de kans dat alle clubs wat posities zullen dalen bij de loting.
Dus wie bovenin pot 3 zit en dus kans maakt op pot afhankelijk van wie er in de voorrondes uitgaat. Zit opeens midden in pot 3 en maakt nul kans om in pot 2 te komen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vanavond maar weer eens EL kijken sinds lange tijd. Na de samenvatting van Feyenoord tegen Sevilla te hebben gezien wil ik het weer eens een kans geven. Hopen dat zowel PSV als Feyenoord een goede pot gaan voetballen vanavond :)

Edit:

PSV sla ik over... lees net dat Cocu het elftal op zes plaatsen heeft gewijzigd. Wijnaldum, Bruma, de Jong Narsingh en Zoet beginnen op de bank. Jammer maar helaas. Een PSV op volle sterkte tegen Dinamo Moskou had ik wel willen zien.

[ Voor 35% gewijzigd door Han op 11-12-2014 18:44 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Han schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:27:
Vanavond maar weer eens EL kijken sinds lange tijd. Na de samenvatting van Feyenoord tegen Sevilla te hebben gezien wil ik het weer eens een kans geven. Hopen dat zowel PSV als Feyenoord een goede pot gaan voetballen vanavond :)

Edit:

PSV sla ik over... lees net dat Cocu het elftal op zes plaatsen heeft gewijzigd. Wijnaldum, Bruma, de Jong Narsingh en Zoet beginnen op de bank. Jammer maar helaas. Een PSV op volle sterkte tegen Dinamo Moskou had ik wel willen zien.
Haha, nou dan had hij op de eerdere persconferenties ook wel gewoon zijn bek kunnen houden over voor de winst gaan :')

Nee, merp!

• Vos

Vos

AFCA

Daar gaan de punten voor NL ;)

Op die uefa lijst staan we 16e, schiet niet echt op 3 ploegen door zolang er 3 ook gelijk uitliggen. Dus je moet echt hopen dat alle 3 minstens een ronde doorkomen.

[ Voor 73% gewijzigd door Vos op 11-12-2014 19:25 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:25
Nou nou. Is dat nodig?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:30
Toch altijd leuk kijken met Sierd de Vos.
Leuke anekdotes en humor als er ff niets gebeurt
Over Valbuena die hands maakt:"tja als je zo klein bent, zijn je handen natuurlijk relatief groter" :-)

Wat een verschil met die Leo Driessens, die meldt alleen monotoon wat er gebeurt en heeft werkelijk niets te melden omdat hij weinig weet en geen humor heeft.
Die mag ook wat mij betreft van de buis, alleen nog maar Sierd de Vosjes!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ligt de RTL livestream er uit? Het werkte eerdere wedstrijden wel altijd...

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Harribo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:40:
Toch altijd leuk kijken met Sierd de Vos.
Leuke anekdotes en humor als er ff niets gebeurt
Over Valbuena die hands maakt:"tja als je zo klein bent, zijn je handen natuurlijk relatief groter" :-)

Wat een verschil met die Leo Driessens, die meldt alleen monotoon wat er gebeurt en heeft werkelijk niets te melden omdat hij weinig weet en geen humor heeft.
Die mag ook wat mij betreft van de buis, alleen nog maar Sierd de Vosjes!
Hij is echt op dreef, heerlijk... 'Brenet heeft medelijden met de arme grasmat'. _O-

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Nou nou, val je daar al over?
Saturnus schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:52:
Ligt de RTL livestream er uit? Het werkte eerdere wedstrijden wel altijd...
Werkt hier prima via Silverlight :)

[ Voor 39% gewijzigd door PauseBreak op 11-12-2014 20:09 ]

Nee, merp!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Han schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:27:

Edit:

En het is nog wel zo'n vermakelijke wedstrijd... :9

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik denk dat je gelijk krijgt.

nggyu nglyd

• Martinusz
Snappen de clubs nu zelf ook niet dat ondanks dat je al geplaatst bent, er gewoon gewonnen moet worden ook vanwege de NL punten die meetellen? |:(
Straks klagen dat NL minder plekken krijgt, maar zelf met B-elftal komen aandraven omdat je al geplaatst bent. :/

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-12 15:55
Waarom speelt Standard in Ajax shirts? :+

• CR1691
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Wat een aankoop die toornstra. Bijna iedere wedstrijd beslissend. Foutje van de keeper natuurlijk maar heel slim genomen die vrije trap.

PSN: Finally_Chris

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12 09:02
Clasie is wel een type voetballer waar ik blij van word, goed en scherp inzicht gecombineerd met een goede steekpass. Jammer dat Kazim er niets van maakt, die speelt weer eens een draak van een wedstrijd!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:25
Dat zijn niet echt woorden voor het Tweakers forum. Getuigt van nogal weinig respect.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:39:
[...]

Dat zijn niet echt woorden voor het Tweakers forum. Getuigt van nogal weinig respect.
Ach, de uitingen van Cocu over het 'wél serieus nemen' van de wedstrijd en meer in dat straatje, mede doordat hij het belangrijk vond om de supporters niet teleur te stellen om vervolgens met een veredeld B-elftalf te starten, getuigen ook van nogal weinig respect.

Nee, merp!

• Saturnus
  • Niet online
PauseBreak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:07:
[...]

Werkt hier prima via Silverlight :)
Vreemd, werkt hier echt niet meer...

Stuk interessanter dan PSV dit.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Saturnus schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:50:
[...]

Vreemd, werkt hier echt niet meer...

Stuk interessanter dan PSV dit.
Heb je Silverlight wel toegestaan om die DRM-meuk te downloaden? Zonder dat aan te hebben staan werkt het hier ook niet.

Nee, merp!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12 09:02
De Europa League is voor Feyenoord tot noch toe vooral een fieldtrip geweest voor de grasmeesters: hoe het niet moet. Wat een belabberd veld, net als van Rijeka (die was nog wel een tikkie erger geloof ik).

@PauseBreak: het gaat alsnog nergens over om er zo op te reageren. Als je het dan respectloos vindt van Cocu hoef je dat niet ook respectloos te beantwoorden.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• CR1691
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Goed doorgezet van kazim en afgemaakt door jpb. Groepswinst is nu wel een feit.

PSN: Finally_Chris

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Arjan90 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:17:
De Europa League is voor Feyenoord tot noch toe vooral een fieldtrip geweest voor de grasmeesters: hoe het niet moet. Wat een belabberd veld, net als van Rijeka (die was nog wel een tikkie erger geloof ik).
Dit veld valt toch wel mee? Goed, het is niet geweldig, maar ook niet slecht.
@PauseBreak: het gaat alsnog nergens over om er zo op te reageren. Als je het dan respectloos vindt van Cocu hoef je dat niet ook respectloos te beantwoorden.
Ach, je mag er van vinden wat je wilt. Laat ik het daar maar bij houden.

Nee, merp!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nette overwinning van Feyenoord, het had wel 0-4 moeten zijn maar goed.. De buit is binnen. PSV heeft het zoals vanouds weer laten lopen, Feyenoord laten zien wat het kan en Ajax stabiel op onderlinge klasse met Apoel door naar de knockout fase EL.

Prima weekje, alleen PSV blijft een vreemde eend in de bijt.

nggyu nglyd

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:44
Mooie overwinning van Feyenoord *O*

Alleen doet Feyenoord er goed aan om in de winter tóch een spits aan te trekken... Ik denk dat dat héél veel zou schelen in offensief opzicht.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Quad schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:57:
Nette overwinning van Feyenoord, het had wel 0-4 moeten zijn maar goed.. De buit is binnen. PSV heeft het zoals vanouds weer laten lopen, Feyenoord laten zien wat het kan en Ajax stabiel op onderlinge klasse met Apoel door naar de knockout fase EL.

Prima weekje, alleen PSV blijft een vreemde eend in de bijt.
PSV heeft zichzelf ook wel tekort gedaan. Veel kansen, maar niks goed ingeschoten of gekopt. Dan houdt het op. Feyenoord heeft imo deze wedstrijd weer bevestigd dat zij het verst zijn qua elftal. Niemand is te beroerd om extra te werken voor een ander.

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ajax en PSV gaan toch wel moeilijk loten door hun onbeschermde status waarschijnlijk, Feyenoord heeft de kans op een wat makkelijkere loting: http://www.vi.nl/nieuws/f...-status.htm?channel=phone

Ben benieuwd morgen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:34
Dacht de loting maandag was? Weet niet of het mogelijk is, maar ik hoop op Celtic, Everton of Liverpool. Prachtige affiches

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:57

Fiber

Beaches are for storming.

Niku schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:16:
Ajax en PSV gaan toch wel moeilijk loten door hun onbeschermde status waarschijnlijk, Feyenoord heeft de kans op een wat makkelijkere loting: http://www.vi.nl/nieuws/f...-status.htm?channel=phone

Ben benieuwd morgen.
Kan best leuk worden: Er zitten nog best wel wat grote namen (uit het verleden) in en gelukkig niet zo heel veel van die Oost Europese <knip>ploegen meer...

[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2014 08:54 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Niku

Niku

Alagaesii

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:45:
Dacht de loting maandag was? Weet niet of het mogelijk is, maar ik hoop op Celtic, Everton of Liverpool. Prachtige affiches
Je hebt gelijk, loting is maandag, excuus.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De kans voor Feyenoord op een goede loting is wat groter, maar net Villareal, Tottenham, AS Roma en Liverpool kan je alsnog pech hebben.

Aan de andere kant, het is maar 1 ronde die je iets makkelijker kan hebben, daarna kan je weer iedereen treffen.

Overigens liever eraf tegen Liverpool dan tegen Dnjepr Djnepropetrovsk.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Arjan90 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:36:
Clasie is wel een type voetballer waar ik blij van word, goed en scherp inzicht gecombineerd met een goede steekpass. Jammer dat Kazim er niets van maakt, die speelt weer eens een draak van een wedstrijd!
Wat betreft Clasie ben ik het met je eens, die is echt de dragende man(etje) van het elftal.

Kazim ben ik niet een fan van, maar vind hem wel minder storend worden. Hij heeft goede aannames en heeft toch wel paar keer goed kunnen uitbreken deze keer. Weet ook wel medespelers vrij voor het doel te zetten.
Ik zie hem nog steeds liever dan een Te Vrede die misschien wat beter kan scoren, maar wat betreft balvastheid en techniek toch echt een stuk slechter is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• JST94
Niku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:48:
[...]

Je hebt gelijk, loting is maandag, excuus.
Ai, ik dacht vrijdag. Balen. :/
PWM schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:34:
De kans voor Feyenoord op een goede loting is wat groter, maar net Villareal, Tottenham, AS Roma en Liverpool kan je alsnog pech hebben.

Aan de andere kant, het is maar 1 ronde die je iets makkelijker kan hebben, daarna kan je weer iedereen treffen.

Overigens liever eraf tegen Liverpool dan tegen Dnjepr Djnepropetrovsk.
Ik zou dit Feyenoord wel tegen Liverpool willen zien, die spelen niet al te geweldig naar mijn mening. Ik zie Feyenoord niet kansloos tegen ze, plus je hebt het voordeel dat je niets te verliezen hebt.

Ik zou wel graag eerst de heenwedstrijd willen hebben, om de return in eigen Kuip te hebben. :)
Rubman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:35:
[...]

Wat betreft Clasie ben ik het met je eens, die is echt de dragende man(etje) van het elftal.

Kazim ben ik niet een fan van, maar vind hem wel minder storend worden. Hij heeft goede aannames en heeft toch wel paar keer goed kunnen uitbreken deze keer. Weet ook wel medespelers vrij voor het doel te zetten.
Ik zie hem nog steeds liever dan een Te Vrede die misschien wat beter kan scoren, maar wat betreft balvastheid en techniek toch echt een stuk slechter is.
Clasie is een baasie. 8)

Kazim trekt en sleurt erg veel, ik vind het nogal irritant om naar te kijken. Dit blijft hij ook altijd 90 minuten doen, volgens mij is hij een vrij irritant mannetje als je tegen hem speelt.

Kazim is niet echt een goalgetter, maar wel een spits die het elftal beter laat spelen. Hij geeft wel best wat assists naar mijn mening, hij heeft ondertussen al 6 assists gegeven.

Ik zag laatst een statistiek dat Kazim beter presteerde (minuten per goal of assist) dan een Castaignos of de Jong. Dus zo slecht is die jongen ook weer niet, maar een spits word toch vooral afgerekend op je doelpunten. Als je geen doelpunten maakt krijg je toch al snel veel kritiek (Hoe goed je de andere taken ook uitvoert).

Ohja, wat is die Toornstra toch een eindbaas he. Beste aankoop voor Feyenoord. Ik vind hem zelfs een betere aankoop dan bijvoorbeeld Pelle. Pas net bij een topclub, maar al zo beslissend

[ Voor 4% gewijzigd door JST94 op 12-12-2014 09:03 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:05
Oi Oi oi wat een fout hier, mag hopen dat dit scheidsrechter duo nooit meer actief is op Europees niveau.
Sneue aftocht Qarabag

Een totale miskleun van de arbitrage zorgde er donderdagavond bij FK Qarabag - Inter voor dat de club uit Azerbeidzjan op sneue wijze naast overwintering in de Europa League greep.

Joel Obi (R) van Inter in duel met Namik Alaskarov van Qarabag. Joel Obi (R) van Inter in duel met Namik Alaskarov van Qarabag. Foto: AFP

Qarabag, eerder nog verantwoordelijk voor de uitschakeling van FC Twente, leek te gaan stunten door in de laatste minuten de 1-0 te maken tegen de Italianen.

In een loepzuivere treffer - een eigen doelpunt van een Inter-verdediger - zag de Tsjechische arbitrage buitenspel. Omdat het vervolgens 0-0 bleef, plaatste Dnipropetrovsk uit Oekraïne en niet Qarabag zich voor de knockoutfase. Inter was als groepswinnaar al zeker van de volgende ronde.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6YyCXYiWdpM]

Zoiets pleit toch echt voor video-middelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JST94
Hoe kan dat niet gezien worden door de arbiters, er staan 3 man toe te kijken. 8)7

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

Rubman

Retarded or just overjoyed!

JST94 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:51:
Hoe kan dat niet gezien worden door de arbiters, er staan 3 man toe te kijken. 8)7
Matchfixing en Belchinezen. O-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• T-MOB
Tsja, er staat wel een blauwe buitenspel die ook naar de bal beweegt / in duel gaat met de verdediger die hem van richting verandert. Volgens mij is dat gewoon buitenspel, ook als je de bal niet raakt. Maar het is lastig te zien (en UEFA heeft het nu geblocked op youtube, dus ik kan het niet meer terugkijken).

edit: nog eens teruggezien en hij staat er alleen maar. Dat maakt geen buitenspel...

[ Voor 13% gewijzigd door T-MOB op 12-12-2014 11:26 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Zie dat de UEFA coefficientenlijst nog niet is bijgewerkt. Ben wel benieuwd hoe we er voor staan na deze redelijk succesvolle week (twee overwinningen van de drie).

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:33
Kan iemand mij uitleggen, waarom die "overtreding" van ten Rouwelaar een penalty had moeten zijn?

Hij raakt hem niet. Als hij hem raakt raakt hij hem buiten de 16. Toch vind Bruggink dat het een penalty was.

Eigenlijk was het niet eens een overtreding, hij raakt hem niet, maar komt vooral onhandig in.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Luxicon
Niku schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:43:
Zie dat de UEFA coefficientenlijst nog niet is bijgewerkt. Ben wel benieuwd hoe we er voor staan na deze redelijk succesvolle week (twee overwinningen van de drie).
Volgens mij is deze lijst bijgewerkt.

...

• Saturnus
  • Niet online
PauseBreak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:02:
[...]

Heb je Silverlight wel toegestaan om die DRM-meuk te downloaden? Zonder dat aan te hebben staan werkt het hier ook niet.
Moet goed zijn. Ik heb er niet aan gesleuteld sinds de vorige keer toen alles prima werkte.
Gister was er een Silverlight update, misschien bugfixes.

Die commentators blijven ook 1 pot nat...

75e minuut: 'Ploeg X wint, ze kunnen nu aan het doelsaldo gaan werken.'
80e minuut: 'Een keer scoren en wie weet wat er mogelijk is voor ploeg Y.'
:')

En wat is die Van Den Berg van Heerenveen toch een slechte speler. Vorige week zelfs live gezien. Lui, niet tactisch en onnodige risico's met fouten van dien...

• tweaker2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie eigenlijk van Ajax - Utrecht en PSV - Twente?

Ben benieuwd of Ajax nu wel scherp is.
PSV zal thuis wel makkelijk winnen.

• T-MOB
Ik hoop winst voor Utrecht en Twente. Het lijkt me prachtig om met de winterstop 5 of 6 ploegen op minder dan 5 punten van elkaar te hebben. Valt ook mooi samen met de wens dat Twente een beetje serieus mee gaat doen bovenin.
Maar de vraag was wat we verwachtten. Ajax wint een moeizame wedstrijd mer 2-1. PSV - Twente wordt een boeiende wedstrijd met een vroege goal die in 2-2 eindigt. In die wedstrijd vindt minstens een dubieuze goal plaats waarover eindeloos gediscussieerd kan worden. Feyenoord gaat met 1-1 gelijkspelen tegen A-Z. /glazen bol

Over de coefficienten: er moeten nog 6 wedstrijden gewonnen worden (of 12 gelijke spelen) in Europa om de 11 punten van '10/'11 te compenseren. Oekraine is het te kloppen land naar boven toe, Belgie en Zwitserland zijn de landen om voor op te passen.

[ Voor 25% gewijzigd door T-MOB op 14-12-2014 09:49 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:34
Utrecht speelt die Amsterdammers helemaal zoek in eigen huis.. :P
Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015