[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.719 views

Onderwerpen

Verwijderd

T-MOB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:30:
[...]

Maar twee keer verliezen en het ligt helemaal open... Als Ajax dan weer eens van Utrecht verliest blijft het allemaal reuzespannend bovenin. Alleen zie ik Twente zonder Castaignos niet van PSV winnen, dat was de enige waar nog wat strijdlust vandaan kwam. Wat rest is FC-tikkie-breed, maar goed daar wordt Ajax al jaren kampioen mee, dus wie weet loopt het wel los.
Daar hoopt het gros van de mensen ook op denk ik. Verlies voor PSV en Ajax en winst voor Feyenoord waardoor het allemaal weer lekker dicht op elkaar zit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

El Sierd! :Y)

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Heerlijk, ik vind hem een geweldenaar. Je hoeft hem niet leuk te vinden met zijn verhaaltjes, maar hij doet in ieder geval enorm zijn best meer te doen dan wat namen voor te lezen en te vertellen wat ik zelf ook wel zie.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo! En zo start je een voetbalwedstrijd! (Liverpool - Basel)
Mooi hoor. :)

===========
Mooi filmpje, Quad.

[ Voor 61% gewijzigd door Jorgen op 09-12-2014 20:45 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ah Bjorn Kuipers is de arbiter bij die wedstrijd.
Ik zie liever een wedstrijd van Borrussia Dortmund, maar die zijn allemaal al uitgespeeld in de poule.

nggyu nglyd

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quad schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:02:
Ah Bjorn Kuipers is de arbiter bij die wedstrijd.
Ik zie liever een wedstrijd van Borrussia Dortmund, maar die zijn allemaal al uitgespeeld in de poule.
Waarom? Zo best is Borussia niet dit seizoen :P

edit: wat een lekkere goal zeg :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Afvalzak op 09-12-2014 21:10 ]

Last.fm | Code Talks

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afvalzak schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:09:
[...]

Waarom? Zo best is Borussia niet dit seizoen :P
In de CL zijn je juist weer meer dan uitstekend bezig. ;)

Basel op voorsprong tegen Liverpool, prima aanval!

nggyu nglyd

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quad schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:10:
[...]

In de CL zijn je juist weer meer dan uitstekend bezig. ;)

Basel op voorsprong tegen Liverpool, prima aanval!
Och ja, dat is ook zo, door al het puntverlies in de Duitse competitie ben ik op het verkeerde been gezet.
Maar dit vind ik sowieso een lekkere pot. Wel de beste uit het rijtje denk ik.
Al is Juventus - Atletico op papier ook niet verkeerd en gaat ook ergens over :)

Last.fm | Code Talks

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 16:47
Half uurtje gespeeld en 3 - 0 voor in die zogenaamde hel van Istanbul, tis maar koeltjes daar :+

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Wat is er toch veel mis bij Liverpool...
Zit er behalve Sterling uberhaupt iemand in met talent?

Johnson en Enrique 8)7

Heeft iemand die misser van Mitrovic gezien? |:(

En die goal van Ramsey d:)b oOo

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2014 21:23 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaap schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:16:
Half uurtje gespeeld en 3 - 0 voor in die zogenaamde hel van Istanbul, tis maar koeltjes daar :+
Ja bij Sneijder en friends gaat het niet zo best. 1 puntje behaald in de CL en weinig georganiseerd voetbal.

Last.fm | Code Talks

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gaat echt alles fout bij Liverpool, lijkt op een bij elkaar geraapt zooitje.

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
StrongArmLance schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:17:
Wat is er toch veel mis bij Liverpool...
Zit er behalve Sterling uberhaupt iemand in met talent?

Johnson en Enrique 8)7

Heeft iemand die misser van Mitrovic gezien? |:(
Is hetzelfde als aantal jaar geleden, Torres vertrok, ze kochten hele sloot aan spelers, Andy Caroll voor 35 miljoen!, en ze bakten er niks van. Afgelopen seizoenen hadden ze Suarez die hun gewoon optrok, die is nu verkocht en voor dat geld is er weer een sloot spelers gekocht die gewoon het niet zijn.

Zonde voor Sterling om in dit zooitje te moeten spelen.

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Ik wilde net zeggen, dat aankoop beleid is even triest als dat van Tottenham. Gewoon op naam kopen en geen rekening houden met of het uberhaupt wel wat is, of wat voor het team is.

Bij Tottenham weet ik dat het die idioot van een Baldini is, wat een clown, maar het zou verboden moeten zijn zo slecht te investeren, het is net Feyenoord met het jaar van gil swerts, de cler en die meuk.

Psst rodgers, als je op de helft van de tegenstander voetbalt is balotelli vrij ideaal

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2014 21:46 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Einde CL voor Liverpool denk ik zo, nu met 10 man verder.

nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat een rare actie ook. Dom van de speler, en natuurlijk belachelijk dat die speler van Basel valt en blijft liggen. Maarja, slaande beweging = rood

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Je zou als coach maar moeten kiezen tussen markovic en balotelli :+

Allebei er in en wedden op wie eerder rood heeft

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Royz

Kleurenblind!!

StrongArmLance schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:41:
[...]

Nou, zo zou ik het niet zeggen, als Excelsior in plaats van de ene kutspeler een een speler in zet die net zo kut is, worden ze geen kampioen.

Als je zegt: met de beste en breedste selectie/best bestand tegen blessures en schorsingen dan is dat misschien een beetje een cliche
Ja, maar jij weet ook dat ik het zo niet bedoelde. Uiteindelijk gaat het toch om de traditionele top 3. Ik gok dat Feyenoord weer afhaakt, mede door het niet op kunnen vangen van schorsingen en blessures. De selectie is gewoon niet breed genoeg. Ben bang dat het tussen PSV en Ajax (met hoofdletter...) zal gaan en dat Ajax uiteindelijk in de breedte meer kwaliteit heeft. Ook dit jaar

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Ik mag hopen dat Rodgers bij Liverpool nu gewieberd wordt. Hou er niet zo van om trainers bij het minste of geringste de deur te wijzen maar ik kan als Liverpool fan helemaal niets meer met die man.

1e seizoen volkomen kut. 2e seizoen leek alles hosanna maar verklootte hij met totaal gebrek aan tactisch inzich de laatste paar wedstrijden. 3e seizoen voor 150 miljoen mogen investeren maar weer volkomen kut.

Er zit 0,0 progressie in het elftal, aankopen renderen niet en zitten meestal op de bank, het is totaal niet duidelijk wat het idee achter de tactiek is. PL is al voorbij, league cup is al klaar, CL is al voorbij. En dat na een paar maanden. CL voetbal voor volgend seizoen lijkt ook onmogelijk.

Rutten had bij Feyenoord ook een klote start maar die lijkt wel visie te hebben. Daar heb ik inmiddels wel vertrouwen in. Maar bij Rodgers kan ik geen enkel idee ontdekken behalve hopen dat het ooit weer goed gaat komen.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:33
PWM schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:04:
Wat een rare actie ook. Dom van de speler, en natuurlijk belachelijk dat die speler van Basel valt en blijft liggen. Maarja, slaande beweging = rood
Mijn mening twee keer rood. De ene sloeg, terecht rood.

Maar je zo aanstellen mag wat mij betreft VEEL, VEEL zwaarder bestraft worden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:19
PWM schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:04:
Ik zou dit toch echt niet als slaande beweging willen interpreteren, want in dat geval zou je veel vaker rood moeten geven. In mijn optiek probeerde hij zijn tegenstander op armlengte afstand te houden gezien ook onderstaand beeld. De arm lijkt volledig gestrekt en raakt de tegenstander niet eens:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e9vgo1.jpg

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

100 ste. Best een belangrijke :)

Te koop....

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wow!! Wát een vrije trap van Steven Gerrard!! _O_

nggyu nglyd

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Capt fantastic 1-1

Over markovic, ja het was vrij onschuldig maar wel echt een slaande beweging, te zien aan zijn arm, imo dan, natuurlijk.

Keeper van Basel erg attent daar op de doellijn.

Walter Samuel, wat had Inter vroeger toch een paar leuke spelers, en nu 12e :)

[ Voor 109% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2014 22:28 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lol wat een kans voor Liverpool, via een speler van Basel bijna in eigen doel. Goed gekeept!

nggyu nglyd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kuipers kan rood trekken (al is het imo geen rood), maar geef dan gelijk de Basel speler geel voor toneelspelen. Geen sterke wedstrijd van Kuipers trouwens.

Maar laten we eerlijk wezen, noch Basel, noch Liverpool heeft iets in de CL te zoeken. Wat een baggervoetbal.

De ITV verslaggever spreekt Suchy uit als Susji. Hoezo rauwe vis? :p

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 09-12-2014 22:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Kuipers vrij inconsequent met kaarten wel, ja.

Johnson :')

Liverpool dringt wel goed aan op zich. Maar te laat.

[ Voor 43% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2014 22:34 ]

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

gambieter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:31:
Kuipers kan rood trekken (al is het imo geen rood), maar geef dan gelijk de Basel speler geel voor toneelspelen. Geen sterke wedstrijd van Kuipers trouwens.

Maar laten we eerlijk wezen, noch Basel, noch Liverpool heeft iets in de CL te zoeken. Wat een baggervoetbal.

De ITV verslaggever spreekt Suchy uit als Susji. Hoezo rauwe vis? :p
Kuipers is gewoon net zo streng op het veld als gambieter hier is :+

Te koop....

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afgelopen, Liverpool terecht verloren uitgeschakeld maar zeg.. Wat een spannende laatste 10 minuten zeg, fantastisch!

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 09-12-2014 22:37 ]

nggyu nglyd

• don_jorg
  • Laatst online: 30-10 14:34
Kuipers kan rood trekken (al is het imo geen rood)
Ben ik niet met je eens. Je ziet hem eerst kijken waar de speler van Basel is en dan duidelijk een slaande beweging maken. Vind het helemaal terecht rood. Wel jammer dat Liverpool niet wint.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Kuipers kan rood trekken (al is het imo geen rood)
Volgens de regels is dat gewoon rood, wordt helaas veel te weinig gegeven, waardoor Kuipers nu wellicht niet zo'n goede indruk maakt, maar het zou het voetbal op den duur alleen maar te goede komen, wanneer scheidsrechters de regels wat beter zouden hanteren.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is geen slaande beweging, hij probeert de tegenstander af te houden. De aanstelleritis van de Basel-speler vind ik een stuk erger. Je arm uitsteken is wat anders dan een slaande beweging maken of een gewelddadige actie maken.

Door niets aan het gerol van de Basel-speler te doen, beloont hij die ploeg en speler. Uberhaupt was hij niet erg consequent, even later zag ik een Basel-speler een tackle met twee voeten vooruit maken, nog niet eens een vrije trap. Maar goed, ook Kuipers heeft wel eens een mindere dag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:24:
[...]

Is hetzelfde als aantal jaar geleden, Torres vertrok, ze kochten hele sloot aan spelers, Andy Caroll voor 35 miljoen!, en ze bakten er niks van. Afgelopen seizoenen hadden ze Suarez die hun gewoon optrok, die is nu verkocht en voor dat geld is er weer een sloot spelers gekocht die gewoon het niet zijn.

Zonde voor Sterling om in dit zooitje te moeten spelen.
Klopt, maar het geeft ook aan dat Suárez een buitengewoon belangrijke speler was.
Iedereen riep dat hij weg moest omdat hij zo'n onberekenbare speler is zal nu wel spijt hebben. En om vervolgens doodleuk Balotelli binnen te halen getuigd ook van weinig doordacht transferbeleid. Dat ligt niet alleen aan Rodgers maar heel de clubleiding van Liverpool. Het is een puinhoop zonder visie daar.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
Contract van Sigthórsson verlengt tot 2016. In agustus was er al een akkoord, alleen nu staat alles op papier en is de krabbel gezet.
Ik vind het toch opvallend, van de zomer zou hij in eerste instantie weg mogen, later niet meer. En zo goed speelt hij helemaal niet... Ik had er niet wakker van gelegen als hij aan het einde van het seizoen vertrok, ook al was dat gratis.

PSN: Curvaa_

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:54

Vos

AFCA

Sigthórsson is niet zo slecht als velen doen voorkomen vind ik. Hij is meer een afmaker, maar voorzetten (vanaf de vleugels) krijg je bij Ajax al jaren bar weinig.

Hij zal denk ik een gelimiteerde transfersom in zijn contract hebben nu, bij interesse is hij denk ik weg. Ik vind Milik zeker beter, maar een Sigthórsson op de bank is niet verkeerd :). Al komt Zivkovic er natuurlijk ook aan volgend jaar, dan zijn 3 spitsen wel iets teveel van het goede.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 10-12-2014 10:39 ]

Verwijderd

Nee, want de Boer kan er dan altijd eentje uit zijn positie spelen.... Hij traint Schone eerst om tot buitenspeler, is ie er straks een beetje goed in, dan mag Siggi daar spelen, of Milik.

Dat is het technisch hart ;) (geintje natuurlijk)

Ik hoor trouwens steeds dat die Milik ook gekocht kan worden, dat was eerder afgesproken. Als je nu ziet hoe die voetbalt, en als Siggi alleen bijtekent als zelfs QPR hem niet op de bank wilt...dan had ik Siggi ook laten lopen en voor een habbekrats die Milik erbij gehaald.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 11:16 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
Er is met Leverkussen een transfersom afgesproken, ik dacht dat het 2,5M is.
Vos schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:38:
Sigthórsson is niet zo slecht als velen doen voorkomen vind ik. Hij is meer een afmaker, maar voorzetten (vanaf de vleugels) krijg je bij Ajax al jaren bar weinig.

Hij zal denk ik een gelimiteerde transfersom in zijn contract hebben nu, bij interesse is hij denk ik weg. Ik vind Milik zeker beter, maar een Sigthórsson op de bank is niet verkeerd :). Al komt Zivkovic er natuurlijk ook aan volgend jaar, dan zijn 3 spitsen wel iets teveel van het goede.
Ik vind juist dat er dit jaar veel meer voorzetten vanaf de zijkant komen dan de voorgaande seizoenen. Sigthórsson heeft gewoon (te)veel kansen nodig om te scoren en daar wordt hij op afgerekend. Zeker als Ajax-spits moet je er staan wanneer het nodig is. En ik vind dat hij er niet altijd staat. Soms had ie toch die sliding moeten maken om die bal maar te raken en het is een goal.
Verder vind ik zijn balaannamen ook veel minder dan Milik. Als hij de bal aangespeeld krijgt, kost het hem net te lang om de bal te controleren waardoor de verdediger de bal oppikt. Juist met Klaassen op de 10 is het handig als een spits direct kan kaatsen of een bal even kan vasthouden.

Zivkovic vind ik ook maar een verhaal apart. Talent heeft hij wel, maar de laatste tijd komt ie vaak negatief in het nieuws wegens zijn mentaliteit. Hopelijk komt dat zijn ontwikkeling niet in de weg te staan.

PSN: Curvaa_

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Sigthorsson heeft een behoorlijke marktwaarde en is international van ijsland, alleen daarom al is het onzinnig om hem zo maar transfervrij te laten gaan, komt er ook nog bij dat Ajax voor hem een flinke transfersom heeft betaald, goed idee om hem transfervrij te laten gaan en een vervanger te halen die niet beter is. :+, want Sigthorsson is zeker niet slechter dan de Jong of Castaignos.

Denk je nou echt dat Mike van der Hoorn waar Ajax 4 Miljoen voor heeft betaald en die er helemaal niets van kan ( dat hebben Jaap Stam en Frank de Boer goed gezien :P ) zo maar transfervrij mag vertrekken? '' dat dacht ik niet, dat is echt alleen als dat echt moet.

Bovendien ben ik het met Vos eens, Sigthorsson is een afmaker en is redelijk in de luchtduels, hij moet nu mee voetballen per Ajax philosofie, Gert-Jan Verbeek in zijn AZ tijd verbood hem dat te doen want dat is zijn kracht niet, Sigthorsson heeft andere kwaliteiten maar alleen omdat hij andere kwaliteiten heeft maakt hem dat niet per se slechter dan Milik.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 23:58
Als Sigtherson niet had willen verlengen was hij gewoon transfervrij vertrokken over een paar maanden. Daar doe je als club niks aan. Ik vind het van beide partijen maar raar om een contract aan te gaan terwijl je eigenlijk van elkaar af wil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:16
ph4ge schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:23:
Als Sigtherson niet had willen verlengen was hij gewoon transfervrij vertrokken over een paar maanden. Daar doe je als club niks aan. Ik vind het van beide partijen maar raar om een contract aan te gaan terwijl je eigenlijk van elkaar af wil.
Waarschijnlijk om zo toch nog wat geld te verdienen / misschien stond wel in het contract als je nog maar een half jaar hebt dat je dan alleen voor jong Ajax kunt uitkomen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
Gynnad schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:25:
[...]

Waarschijnlijk om zo toch nog wat geld te verdienen /misschien stond wel in het contract als je nog maar een half jaar hebt dat je dan alleen voor jong Ajax kunt uitkomen??
Dat lijkt me wel erg raar. Want als Sightorsson nou de beslissende schakel zou zijn geweest, dan zou Ajax hem echt niet naar Jong Ajax zetten hoor. ;)

• Joostje123
  • Laatst online: 15:35
JST94 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:27:
[...]

Dat lijkt me wel erg raar. Want als Sightorsson nou de beslissende schakel zou zijn geweest, dan zou Ajax hem echt niet naar Jong Ajax zetten hoor. ;)
Het is het beleid van Ajax, omdat wel te doen. Om zo nog geld er aan te kunnen verdienen in de winter of hem te forceren om hem nog een langer contract te laten tekenen.

Als je dan juist bij belangrijke spelers toch nog uitzonderingen maakt heeft dat beleid totaal geen zin.
Want voor die niet zeggende spelers hoeven ze het contract ook niet te verlengen.

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:31
Dat is over het algemeen wel het beleid van Ajax op het moment. Er worden nu enkele uitzonderingen gemaakt, bijvoorbeeld voor Schone die transfervrij is gekomen maar over het algemeen is het beleid: <1 jaar contract = naar jong ajax. Ze hebben dus Sighthorsson al gematst, waarschijnlijk vanwege het feit dat ze verwachtten hem alsnog in de winter te verkopen.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
ph4ge schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:23:
Dat weet je niet zeker, Misschien heeft Sigthorsson het wel naar zijn zin bij Ajax en we weten niet wat de afspraken zijn tussen hem en de trainer, ik denk niet dat Sigthorsson had bijgetekend als hij te horen had gekregen dat hij tweede spits zal worden en ik heb ook niet het idee dat er al een vaste eerste spits is, het is een beetje een rotatiesysteem op dit moment.

Sigthorsson wil een stap maken en Ajax wil verkopen, daar is op zich niets mis mee.

• JST94
Joostje123 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:30:
[...]
Als je dan juist bij belangrijke spelers toch nog uitzonderingen maakt heeft dat beleid totaal geen zin.
Want voor die niet zeggende spelers hoeven ze het contract ook niet te verlengen.
Schöne, Moisander? ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17
Dat zijn spelers die een transfer gegund zijn. Dus die hoeven niet bij te tekenen. Dat is wat anders dat Ajax ze nog nodig zou hebben na dit seizoen.

• JST94
HamburgerHenk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:26:
[...]

Dat zijn spelers die een transfer gegund zijn. Dus die hoeven niet bij te tekenen. Dat is wat anders dat Ajax ze nog nodig zou hebben na dit seizoen.
Dat bedoel ik. Er worden dus wel uitzonderingen gemaakt. ;)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26

St@m

@ Your Service

Hmm.. Necid in de winterstop weer weg bij PEC. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant moet dat wel op te vangen zijn. Het is niet zo dat Nijland heel veel slechter is. Maar goed, dan moet daar wel weer iemand achter zitten, en voorlopig zijn dat Grieken die er nooit aan te pas gaan komen denk ik.
Misschien moeten ze Ars maar weer terughalen, die had echt een belachelijk goede periode bij PEC/FC Zwolle (33/28) en scoort er nu ook weer lustig op los bij NEC

Necid 8 doelpunten (2 penalty's) in 16 wedstrijden 2 assists
Nijland 7 doelpunten (0 penalty's) in 18 wedstrijden 3 assists

Ik snap ook totaal niet waar de vermeende interesse van Feyenoord vandaan komt. Volgens mij heeft Te Vrede betere statistieken en is het eenzelfde voetballer. Denk dat er wel meer rek zit in Necid, maar die is lang geblesseerd geweest natuurlijk.. maar als ik zie welke kansen hij soms mist.. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 10-12-2014 13:54 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Gaat Ajax vanavond de vloer aan vegen met die club uit Cyprus?

• JST94
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:37:
Ben benieuwd, ik zou nog maar niet te hard gaan juichen. Het is duidelijk dat Ajax de favoriet, maar voetbal word niet op papier gespeeld. :+

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:37:
Ik hoop het wel. Zou mooi zijn voor onze coëfficiënten :)

Nee, merp!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:35

Niku

Alagaesii

TIEN TIEN TIEN TIEN

:+

Verwijderd

Neuh, je moet je tegenstander niet vernederen. Zal altijd op later moment op jezelf terug gaan slaan.

• JeroenNietDoen
Hmmm jammer eigenlijk dat Barca - PSG niet uitgezonden wordt. Wel trek in een leuke topper.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12
Kaap die Barça en een koopclub wil zien?

Moet niet verwachten dat ze in Nederland ineens een niet-Nederlandse club laten zien. Zeker niet als zo'n wedstrijd al is gespeeld en eigenlijk voor de kat z'n viool is.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:36:
[...]

Neuh, je moet je tegenstander niet vernederen. Zal altijd op later moment op jezelf terug gaan slaan.
Wut? Als je er tien (puur theoretisch, want gaat niet gebeuren) kunt maken, ga je dat toch niet nalaten? Hoe groter de overwinning hoe mooier. Vernederen is balletjes gaan hooghouden in de middencirkel, niet tien keer scoren.

• Kevinp
kwiebus schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:18:
[...]

Ik zou dit toch echt niet als slaande beweging willen interpreteren, want in dat geval zou je veel vaker rood moeten geven. In mijn optiek probeerde hij zijn tegenstander op armlengte afstand te houden gezien ook onderstaand beeld. De arm lijkt volledig gestrekt en raakt de tegenstander niet eens:

[afbeelding]
Mooi zo'n screenshot.

Kijk eens naar de beelden. Hij kijkt twee keer waar de speler is, en doet dan dit. Dit is dubbel en dwars rood. En als hij zegt dat hij er dan elke wedstrijd afgestuurd moet worden heeft hij een probleem lijkt me.

Die aanstellerietes die de andere had tja dat had van mij ook rood mogen zijn. Maar wanneer je twee keer kijkt waar spelers staan en dan zo zwaait is rood volledig terecht.
JST94 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:47:
[...]

Dat bedoel ik. Er worden dus wel uitzonderingen gemaakt. ;)
het verschil is dat in ieder geval Schöne nooit geld ( behalve loon) heeft gekost. Moissander is een ander verhaal wat niet strookt met de rest van de acties.

Echter de aangekochte verdedigers zijn nooit door gegroeid.

[ Voor 18% gewijzigd door Kevinp op 10-12-2014 19:08 ]

• Kevinp
dubbel.

[ Voor 97% gewijzigd door Kevinp op 10-12-2014 19:08 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou, hopen dat Ajax vanavond doorgaat en dat morgen de (beruchte) twaalfde man van Feyenoord niet alsnog zorgt dat de club niet meer Europees mag spelen na de winterstop (of langer ...).
Reken maar dat de al uitgeschakelde Walen die helemaal niets te verliezen hebben ze iig flink gaan provoceren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:03:
Moissander is een ander verhaal wat niet strookt met de rest van de acties.

Echter de aangekochte verdedigers zijn nooit door gegroeid.
Je groeit ook niet door als je niks mag. Blind werd in zijn eerste jaar of misschien wel twee ook als zwak gezien, maar die heeft ie laten staan omdat ie niks beters had. Als je vd Hoorn zijn foutjes laat maken en de kansen geeft leert ie echt wel. En Viergever is er te kort. Dat je Denswil niet laat spelen, tja, dat is een keuze. Er is IMO niet zo heel veel verdedigend aangekocht.

Als ze willen dan kunnen ze Moisander er wel naast zetten. Is al 1 of 2 keer gebeurd... Maar het vertrouwen wat Blind wel kreeg krijgt de rest van de nieuwelingen niet.

Is het een probleem? Ik denk het niet, Moisander is ook een aanvoerder, dus vooruit dan maar.

• Gynnad
  • Laatst online: 17:16
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn - Veltman - Moisander - Viergever; Klaassen - Serero - Andersen; Schöne - Milik - Kishna

Wisselspelers Ajax: Boer, van der Hoorn, Riedewald, Denswil, Bazoer, El Ghazi, Zivkovic

--

El Ghazi dus niet fit genoeg om te starten, benieuwd of Zivkovic eindelijk minuten gaat maken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JST94
Voor diegene die niks te doen hebben, op het moment zend FOX Sports een docu uit over Varkenoord, hoe de jeugd word begeleid en opgeleid etc.

Ik vind het erg leuk om naar te kijken, maar dat kan komen door clubvoorkeur en interresse in de jeugdopleiding. :+

Ik zou dat baantje van Gaston Taument wel willen hebben 8)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het zou me niet verbazen als Necid naar Twente gaat, maar ik hoop het niet. Het mooiste (maar de kans is klein) als hij bij PEC blijft. Twente wil alles wat goed speelt weghalen uit Zwolle. Mokthar, Lachman en Mokotjo gingen hem al voor. Best sneu eigenlijk, maar zo gaat het blijkbaar.

Maarja, eerst Ajax kijken. :)

...

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:11:
Nou, hopen dat Ajax vanavond doorgaat en dat morgen de (beruchte) twaalfde man van Feyenoord niet alsnog zorgt dat de club niet meer Europees mag spelen na de winterstop (of langer ...).
Reken maar dat de al uitgeschakelde Walen die helemaal niets te verliezen hebben ze iig flink gaan provoceren.
Mag inderdaad hopen dat er geen ongeregeldheden gaan plaats vinden in Luik. Zal ongetwijfeld verleidelijk zijn voor diegenen met een stadionverbod. Temeer daar naar verluid er maar 12.000 kaarten zijn verkocht aan aanhangers van Luik.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:56:
[...]
Mag inderdaad hopen dat er geen ongeregeldheden gaan plaats vinden in Luik. Zal ongetwijfeld verleidelijk zijn voor diegenen met een stadionverbod. Temeer daar naar verluid er maar 12.000 kaarten zijn verkocht aan aanhangers van Luik.
Hopelijk blijft het daar rustig, maar er is al aardig wat aan beveiliging opgeroepen las ik.

Vervelend en doodsaaie club dat Apoel ... zelfs Chelsea speelt aantrekkelijker.
Enkel een doelpunt van Ajax zou het spelbeeld kunnen veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-12-2014 21:03 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wedstrijd nu helemaal los

Edit; het gaat om barca psg , geen ajax

[ Voor 46% gewijzigd door iPodKiller op 10-12-2014 21:06 ]

• JST94
OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:11:
dat morgen de (beruchte) twaalfde man van Feyenoord niet alsnog zorgt dat de club niet meer Europees mag spelen na de winterstop (of langer ...).
Waar slaat dat nou op? 8)7

• OPSLAGHOND
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:05:
Wedstrijd nu helemaal los

Edit; het gaat om barca psg , geen ajax
Haha. :P
Op feiten.

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-12-2014 21:09 ]

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:02:
[...]

Hopelijk blijft het daar rustig, maar er is al aardig wat aan beveiliging opgeroepen las ik.

Vervelend en doodsaaie club dat Apoel ... zelfs Chelsea speelt aantrekkelijker.
Enkel een doelpunt van Ajax zou het spelbeeld kunnen veranderen.
Ajax hoeft niet echt en Nicosia kan niet echt vrees ik. Gevolg een saaie wedstrijd. Al zal het toch wel lekkerder spelen als Ajax gewoon scoort.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat lijkt het veld in de Arena bagger zeg. Kale plekken en kluiten los erop. :X

nggyu nglyd

• JST94
Oei wat een kans. Waarom schopt Milik die niet gewoon?
:O

Waarom zou Feyenoord dan Europees worden uitgesloten?

[ Voor 68% gewijzigd door JST94 op 10-12-2014 21:12 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

73% om 27% balbezit, maar er gebeurt eigenlijk alleen wat als Kishna aan de bal komt (2 keer tot nu toe).

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12 21:59
Rare situatie, Ajax voordeel geven, maar milik ligt aangeslagen op de grond, heb je ook weinig aan voordeel als je spits er niet is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
martinusz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:12:
Rare situatie, Ajax voordeel geven, maar milik ligt aangeslagen op de grond, heb je ook weinig aan voordeel als je spits er niet is.
Ajax speelde zelf gewoon door hoor.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat zou het toch een verschil zijn als er bij Ajax centraal achterin ten minste een 'reus' zou staan. Nu heb je met Veltman en Moisander twee man die totaal niks uitstralen.

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Roma begon sterk maar zakt nu iets te ver in. 0-0 is misschien genoeg, maar ik ben er niet gerust op...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ajax dekt totaal niet achterin, en ze geven Apoel niet het gevoel dat er niets te halen valt. Er ontbreekt vanavond gewoon aan uitstraling en macht op het veld.

nggyu nglyd

Verwijderd

Daar had Schöne toch direct op het doel moeten schieten met die keeper zo ver daar vandaan toch?

En wat zijn die Cyprioten een rare ploeg joh. Kunnen wel degelijk voetballen net maar doen dat amper vooralsnog.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lekkere hoor van neymar.

• Vos

Vos

AFCA

Poeh, heel lekker :). Ze laten hem ook wel heel ver opkomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 10-12-2014 21:29 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:30
Yahoo! Penalty!

Verwijderd

Oef, die ging er maar net in. Keeper zat er vlak bij.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Netes! Maar ik hoorde een boem. Daar gaat weer een boete voor vuurwerk. :P

...

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:30:
Oef, die ging er maar net in. Keeper zat er vlak bij.
Beetje slapjes ingeschoten, goed voor de wedstrijd dit.

• Niku

Niku

Alagaesii

Makkelijk gegeven ook, maar goed, hij telt!

Verwijderd

Een ervaren spits weet gebruik te maken van een uitgestoken been. Slim gedaan van Milik.

• JST94
Tja, het is net hoe je het ziet. Ik vind het een schwalbe. Maar ach, scheids trapte er wel in. :)

• Martinusz
JST94 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:13:
[...]

Ajax speelde zelf gewoon door hoor.
Dat lijkt mij logisch als de scheids al wuift dat je verder moet...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gelukkig! Over en schluss!

nggyu nglyd

• Joosie200
  • Niet online
Er was contact, maar heel lichtjes. Milik toucheerde de bovenkant knie/dijbeen maar zocht gewoon naar de penal. Dus lastig, hij krijgt de voordeel van de twijfel. Dat Schöne hem dan zo zacht de hoek in schiet maakte het ook wel fair als de keeper hem had gehad. Zoals ze al bij de tussenbespreking al zeiden: Apoel in Griekenland er een, dan Ajax eentje in NL, staat het weer gelijk.

Verwijderd

Over en uit wat Nicosia betreft. Die zie ik echt niet meer terug komen in de wedstrijd.

Goed voor het Nederlandse voetbal dat zowel Ajax, PSV als Feyenoord weer eens overwinteren. Hopen dat ze alle 3 tot de halve finales komen.

• Vos

Vos

AFCA

JST94 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:37:
Tja, het is net hoe je het ziet. Ik vind het een schwalbe. Maar ach, scheids trapte er wel in. :)
Goedmaker dan voor de uit wedstrijd ;).

Mooi! 2-0 moet over en uit zijn.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
En dat is 3 *O* *O* *O*

Verwijderd

En daar is de derde, 3-0 voor Ajax.

• Niku

Niku

Alagaesii

En dat is drie. Prima goal.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Toch wel weer knap van Kishna..

Dit is een goede buitenspeler aan het worden zo, 3 man het bos in gestuurd en een goede voorzet afgegeven.

[ Voor 63% gewijzigd door Quad op 10-12-2014 21:54 ]

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:27
Mooi hoor, de top drie door in Europa :)

XXXVI

• Martinusz
Voorzetten zijn echt goed van Kishna, lang geleden dat er een beetje buitenspelers stond bij Ajax met voorzet en kan mannetje voorbij. Nu hopen dat hij doorgroeit en constanter wordt.

• Joosie200
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:54:
Mooi hoor, de top drie door in Europa :)
Oude tijden herleven :) Duurt lang, maar dan heb je ook wat. En geen een heeft nu het voordeel van extra rust omdat ze midweeks niet in actie hoeven te komen. Er liggen kansen in het verschiet voor de nummers 4 t/m 7 :>
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015