[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.697 views

Onderwerpen

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Mooie pass van Go Ahead. Zo'n Lewis is met zijn snelheid levensgevaarlijk. Goed afgerond.

PSN: Finally_Chris

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
CR1691 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:13:
Mooie pass van Go Ahead. Zo'n Lewis is met zijn snelheid levensgevaarlijk. Goed afgerond.
Zelden zo'n onverdiende gelijkmaker gezien. Maar als je ze zelf niet maakt.

XXXVI

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Onverdiend? Vind hem redelijk verdiend. Ajax laat GAE veel te ver komen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En daarna kwam Ajax ook goed weg met dat schot van Rijsdijk. Dat had ook wel een goal mogen zijn.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Vuvuzela

My spire is forming

Als dit zo door gaat is het straks niet onverdiend als GAE met punten weg gaat.

I served in a company of heroes.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Boilessen is toch ook totaal geen leider? Waarom niet Klaassen? Jongen van de club of Schone? Ik vind het een opvallende en vreemde keuze.

[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 25-10-2014 21:25 ]

• Quad

Quad

Doof

Het gaat allemaal veel te lief, te langzaam etc. Zit totaal geen lijn in en het middenveld wordt overlopen door GAE. En El Ghazi mag van mij in de rust direct omkleden en op de tribune plaats nemen.

nggyu nglyd

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die bal had hij altijd af moeten leggen op Milik ja. Maar wie is je alternatief? Kishna is eenzelfde type als El Ghazi. Leuke actie maar vooral oog voor zichzelf.

• Quad

Quad

Doof

Mannetje meer op middenveld zetten, daar zit het probleem nu. En met twee aanvallers gaan spelen. Alleen Zal dat natuurlijk nooit gaan gebeuren.

[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 25-10-2014 21:31 ]

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Milik! Gelukkig.

Damn die Turuc heeft een zeer goed schot in de benen zeg.

[ Voor 65% gewijzigd door Quad op 25-10-2014 21:59 ]

nggyu nglyd

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:27
Dat werd tijd ook. Wat heeft Ajax toch verschrikkelijk veel kansen nodig.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
3 punten! :)

Stichting Hobbyserver

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
En klaar. 3-1 Schöne.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Cadeautje van Go Ahead. Deze wedstrijd is wel gespeeld.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:43

Fiber

Beaches are for storming.

Bizarre uitwedstrijd van Feyenoord (nu negende) tegen Cambuur (nu derde!) morgen. Als ze winnen krijgen ze weer uitzicht op de top drie, als ze verlizen zitten ze met wat pech weer bijna in de de degradatie zone...

Er zitten nu precies zes punten tussen de nummer drie Cambuur en de nummer zestien NAC. Hoe spannend wil je het hebben... O-)

/scorebord-journalistiek

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Niet overtuigend maar wel de drie punten :)

En eindelijk een spits die wel scoort. Er gaat van die Milik 1000x meer dreiging uit dan die sigthorson. Nu hopen dat Milik voorlopig mag blijven staan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad

Quad

Doof

Milik struikeld tenminste niet over de bal.

nggyu nglyd

• wsLy
  • Laatst online: 04-11 19:55
Weet je wat lastig is? Een kameraad van je zien die met tranen in zijn ogen staat.. Waarom? Zijn club, cs visė, is nog niet zolang geleden failliet gegaan en hij krijgt waarschijnlijk een fucking stadionverbod omdat hij met z'n krukken omhoog heeft gezeten tijdens MVV - helmond... Gvd zeg.. Woensdag wordt een uitspraak gedaan.. Support your friends! Wij zijn er voor hem, wij zijn meer dan supporters.. Wij zijn familie !

Stichting Hobbyserver

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 12:45
wsLy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:17:
Weet je wat lastig is? Een kameraad van je zien die met tranen in zijn ogen staat.. Waarom? Zijn club, cs visė, is nog niet zolang geleden failliet gegaan en hij krijgt waarschijnlijk een fucking stadionverbod omdat hij met z'n krukken omhoog heeft gezeten tijdens MVV - helmond... Gvd zeg.. Woensdag wordt een uitspraak gedaan.. Support your friends! Wij zijn er voor hem, wij zijn meer dan supporters.. Wij zijn familie !
:/
Volgens mij moet iemand bij MVV wat te zeiken hebben.. Waarom zou je iemand die met zijn krukken omhoog zit een stadion verbod willen geven.. wat een bullshit.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

:/
Volgens mij moet iemand bij MVV wat te zeiken hebben.. Waarom zou je iemand die met zijn krukken omhoog zit een stadion verbod willen geven.. wat een bullshit.
Waarom zou je in een stadion je krukken omhoog doen?

• Mosin
Napo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Waarom zou je in een stadion je krukken omhoog doen?
En wat moet dan het probleem zijn ?
Dat je daarom een stadion verbod krijgt vind ik toch vrijwel belachelijk. Natuurlijk weet ik niks van de situatie af en kan ik het niet precies beoordelen, maar je moet toch echt je heel en heel apart gedragen om daarvoor een stadion verbod te krijgen.

• Napo
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

En wat moet dan het probleem zijn ?
Dat je daarom een stadion verbod krijgt vind ik toch vrijwel belachelijk. Natuurlijk weet ik niks van de situatie af en kan ik het niet precies beoordelen, maar je moet toch echt je heel en heel apart gedragen om daarvoor een stadion verbod te krijgen.
Waarom niet de krukken laag houden? Stadionverbod is overdreven maar het is niet heel handig om ze omhoog te houden

Verwijderd

Zodadelijk naar de Goffert voor NEC - FC Oss. Oss is goed bezig de laatste tijd dus ze konden het nog wel eens spannend gaan maken. Maar ik ga uit van 3 punten vandaag! :)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vermeer staat weer heerlijk te keepen. Echt veruit de beste aankoop van afgelopen transferperiode.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:48
Stiekem hoop ik dat Cambuur kampioen wordt, zou een totale afgang zijn voor de "topclubs" en voor de KNVB, met alle respect voor Cambuur. Cambuur tegen Barca in Champions League _/-\o_ _/-\o_

edit: shit ;) vrije trap van Toornstra?

[ Voor 26% gewijzigd door krissie100 op 26-10-2014 13:08 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wauw wat een geweldige pass van Clasie! Beetje met mazzel die bal in tweede instantie afgerond maar gelukkig zit hij erin!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
CR1691 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:05:
Vermeer staat weer heerlijk te keepen. Echt veruit de beste aankoop van afgelopen transferperiode.
Wel jammer dat zoiets gezegd moet worden. Het liefst zie je de keeper niet.

Maar goed Vermeer is een goede keeper. Hij heeft Stekelenburg uit Ajax gehouden toen hij nog een van de beste was. Maar tja vorig seizoen maakte hij gewoon een aantal fouten mogelijk onder druk van cillessen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
Ik vind Toornstra ook prima.

Met de aankopen is op zich weinig mis, ik heb een probleem met wat er niet gekocht is. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Ik vind Toornstra ook prima.

Met de aankopen is op zich weinig mis, ik heb een probleem met wat er niet gekocht is. ;)
Ja die spits moet er in de winter echt komen. Die hele Kramer hype snap ik trouwens niet. Dit is pas het eerste seizoen dat hij aan de lopende band scoort, voorgaande seizoenen was het drama. Zo'n jongen haal je normaal gesproken als back-up, niet als eerste spits.

Kramarik zou leuk geweest zijn, maar die hadden we dan van de zomer op moeten halen ;) , die is nu te duur.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-12 22:12
Hmm ik heb het potje cambuur - Feyenoord gemist, val er nu in.
Maar is nogal een verhit sfeertje daar met veel spreekkoren vanuit cambuur.

Heeft Braamhaar er zo'n potje van gemaakt of kunnen ze het niet aan dat ze verliezen?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Cambuur moet niet zo klagen. Ogbeche had er na die tackle op Vermeer met twee keer geel van het veld gemoeten en dat theaterspel van sommige spelers was ook vrij irritant.

Maakt de overwinning eigenlijk nog een stuk lekkerder wat mij betreft.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:20:
Hmm ik heb het potje cambuur - Feyenoord gemist, val er nu in.
Maar is nogal een verhit sfeertje daar met veel spreekkoren vanuit cambuur.

Heeft Braamhaar er zo'n potje van gemaakt of kunnen ze het niet aan dat ze verliezen?
Pure frustratie van het publiek, op de arbitrage was weinig aan te merken.

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:25:
Cambuur moet niet zo klagen. Ogbeche had er na die tackle op Vermeer met twee keer geel van het veld gemoeten en dat theaterspel van sommige spelers was ook vrij irritant.

Maakt de overwinning eigenlijk nog een stuk lekkerder wat mij betreft.
De scheidsrechter was aan de ene kant behoorlijk zeikerig door telkens te fluiten, maar aan de andere kant te mild met de kaarten. Beide ploegen hadden hier last van.

Knappe overwinning in moeilijke omstandigheden met een zware Europese wedstrijd in de voeten. Gelukkig deden van Beek en Wilkshire weer mee. Vilhena begon aardig als vervanger van Immers, maar komt echt nog te kort. Ik wil daar weleens Toornstra zien, betekent ook dat je met Boetius en Manu (of Bilal) kan spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vond Cambuur-Feyenoord een draak van een wedstrijd, weinig aan te genieten. Hopelijk is Utrecht-PSV wat leuker om te zien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Cambuur heeft geen kans gehad en Feyenoord heet een prima prestatie geleverd na een zware Europese wedstrijd op een kunstgrasveld en ook nog eens om half 1. Snel vergeten en weer verder borduren.

Als er nou nog een goede spits gekocht wordt komende winter kan het nog een leuk seizoen worden. Anders breekt je dat straks nog op. Kazim en Te Vrede hebben het allebei af laten weten vandaag.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Knappe overwinning in moeilijke omstandigheden met een zware Europese wedstrijd in de voeten.
Zware Europese wedstrijd? Tegen NK Reijka ... :+
Onnodig zware Europese wedstrijd zul je bedoelen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De omstandigheden maakte het een zware wedstrijd. Dat je dan op zondag meteen om half 1 moet beginnen werkt dan ook niet mee.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Uurtje extra slaap door de wintertijd en je speelt slechts 60 min eerder dan normaal, beetje prof.kan dat makkelijk aan.

• schwarzenegger
PSV is ook op dreef en Utrecht krijgt een zware middag.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:41:
Cambuur heeft geen kans gehad en Feyenoord heet een prima prestatie geleverd na een zware Europese wedstrijd op een kunstgrasveld en ook nog eens om half 1. Snel vergeten en weer verder borduren.
Feyenoord had toch makkelijk 1-0 achter kunnen staan, een paar minuten voordat de 0-1 viel. 't is dat Vermeer goed ingreep.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:08

Vos

AFCA

Goh PSV rood mee. Zijn er ook cijfers van hoe vaak dat voor komt? Heb het idee dat het bij PSV is.

Overigens geheel terecht deze rode kaart hoor ;). En bedoel ook niet dat PSV gematst wordt.

Vind alleen een bericht uit 2011, toen was er een nieuw record.

10 10 10!

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 26-10-2014 15:03 ]

• schwarzenegger
Vos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:55:
Goh PSV rood mee. Zijn er ook cijfers van hoe vaak dat voor komt? heb het idee dat het bij PSV is.

Overigens geheel terecht deze rode kaart hoor ;).
Hopla en 0-3
Die pot is helemaal gespeeld. Nijhuis fluit tot nu toe goed.
Had mogelijk zelfs direct rood kunnen zijn i.v.m. ontnemen scoringskans?

Het publiek misdraagt zich behoorlijk. Benieuwd of daar nog een staking aan te pas gaat komen.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

Niku

Alagaesii

Muziek aan in de Galgenwaard om spreekkoren, zo jammer.

Op naar de 10, als straf :D

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Utrecht staat niet bekend om het sympathieke/sportieve publiek, het verbaast me niets. Utrecht zeer zwak tegen de counters van PSV, dat kunnen nog wel wat goals worden.

Overigens valt me op hoe onthutsend zwak Narsingh is in een passeeractie en voorzet. Lijken me twee basiskwaliteiten voor een buitenspeler, zie er bijzonder weinig van terug de afgelopen tijd. Jammer, was zo'n heerlijke speler bij Heerenveen.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Vos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:55:
Goh PSV rood mee. Zijn er ook cijfers van hoe vaak dat voor komt? Heb het idee dat het bij PSV is.

Overigens geheel terecht deze rode kaart hoor ;). En bedoel ook niet dat PSV gematst wordt.

Vind alleen een bericht uit 2011, toen was er een nieuw record.

10 10 10!
Welk idee heb je? :P

Deze wedstrijd is wel gespeeld. PSV vindt het wel best zo, en zo te zien willen ze Utrecht ook niet compleet afslachten, dus dat wordt nog 60 minuten naar matig voetbal kijken :+

Nee, merp!

• Vos

Vos

AFCA

Qua goals bedoel ik 10 10 10 he ;).

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die bal van Bruma, als die er in gaat... :D

Toch neemt PSV onnodig risico achterin, het is allemaal slordig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Vos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:10:
Qua goals bedoel ik 10 10 10 he ;).
Ja, gaat niet gebeuren. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen in het publiek van FC Utrecht :D
Het is wel vermakelijk om te zien dat Utrecht er zelfs niet doorheen kan komen terwijl PSV nu eigenlijk voornamelijk lekker staat te sloffen.

Nee, merp!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pas werd Vermeer nog afgekraakt na een blunder en nu is het opeens de beste aankoop? Beetje overdreven vind ik.

En Utrecht laat het weer eens helemaal lopen tegen PSV. Tegen Ajax kunnen ze het wel opbrengen, maar verder is de motivatie ver te zoeken.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Pas werd Vermeer nog afgekraakt na een blunder en nu is het opeens de beste aankoop? Beetje overdreven vind ik.
Welke blunder? En welke speler voor een zelfde soort bedrag doet het op dit moment beter in jouw ogen dan?

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

[...]
En Utrecht laat het weer eens helemaal lopen tegen PSV. Tegen Ajax kunnen ze het wel opbrengen, maar verder is de motivatie ver te zoeken.
Ik vind niet dat ze het laten lopen. Ze zijn gewoon - zoals ook net op Fox werd gezegd - véééééél te naïef de wedstrijd ingegaan en daardoor zijn ze in de eerste 10 minuten compleet afgemaakt door PSV.
Het is ook puur aan PSV te danken dat Utrecht nu niet al 6 of 7-0 achterstaat. PSV heeft na de 3-0 enorm gas teruggenomen.

Nee, merp!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
[...]

Ik had niet anders verwacht, utrecht spaart het hele jaar alle energie op voor Ajax thuis ;)

XXXVI

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Mooi doelpunt van Utrecht hoor :)

Nee, merp!

• Joosie200
  • Niet online
Na een onterechte penal voor H'veen en Necid die een zekere 0-2 van de lijn weghaalt scoort ie mooi de gelijkmaker uit een vrije trap _/-\o_ PEC-HEE: 1-1 *O*

• Mosin
Napo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Waarom niet de krukken laag houden? Stadionverbod is overdreven maar het is niet heel handig om ze omhoog te houden
Ja, dat snap ik inderdaad, dat vraag ik me opzich ook wel af, maar ik vind het gewoon een zware straf. Je moet dan wel iets aparts gedaan hebben, lijkt mij..

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:48
Joosie200 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:40:
Na een onterechte penal voor H'veen en Necid die een zekere 0-2 van de lijn weghaalt scoort ie mooi de gelijkmaker uit een vrije trap _/-\o_ PEC-HEE: 1-1 *O*
wel jammer dat het weer 1-2 is :'(

• Joosie200
  • Niet online
krissie100 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

wel jammer dat het weer 1-2 is :'(
2-2, koekoek! _/-\o_

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Ja, dat snap ik inderdaad, dat vraag ik me opzich ook wel af, maar ik vind het gewoon een zware straf. Je moet dan wel iets aparts gedaan hebben, lijkt mij..
Het lijkt mij ook sterk dat het alleen komt omdat ie z'n krukken omhoog hield.
Stond ie te springen bij een doelpunt ofzo, oftewel hebben ze het vermoeden dat ie die krukken misbruikt heeft om 't stadion in te komen?

• Niku

Niku

Alagaesii

Bruma weer geel. Ongelofelijk. Ontwikkelt zich totaal niet, tijd dat Isimat een kans krijgt.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:18:
Bruma weer geel. Ongelofelijk. Ontwikkelt zich totaal niet, tijd dat Isimat een kans krijgt.
Hij heeft geluk dat Rekik goed zijn fouten oplost deze wedstrijd.

Nee, merp!

• Mosin
toolkist schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Het lijkt mij ook sterk dat het alleen komt omdat ie z'n krukken omhoog hield.
Stond ie te springen bij een doelpunt ofzo, oftewel hebben ze het vermoeden dat ie die krukken misbruikt heeft om 't stadion in te komen?
Het zal ongeveer wel die richting in gaan inderdaad. Je zou in eerste instantie zo iemand geen stadion verbod geven als hij tijdelijk ''gehandicapt'' is, als ik het zo mag zeggen. Ga je er misbruik van maken, dan vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch om daar een kleine of tijdelijke straf op te leggen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PauseBreak schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:28:
[...]
Ik vind niet dat ze het laten lopen. Ze zijn gewoon - zoals ook net op Fox werd gezegd - véééééél te naïef de wedstrijd ingegaan en daardoor zijn ze in de eerste 10 minuten compleet afgemaakt door PSV.
Het is ook puur aan PSV te danken dat Utrecht nu niet al 6 of 7-0 achterstaat. PSV heeft na de 3-0 enorm gas teruggenomen.
Naïef of niet, de instelling ontbreekt volledig bij Utrecht, wat een slappe hap. Anders wordt het geen 1-5.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

tweaker2010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:39:
[...]

Naïef of niet, de instelling ontbreekt volledig bij Utrecht, wat een slappe hap. Anders wordt het geen 1-5.
Valt wel mee hoor. Utrecht ging er ook met 10 man nog steeds vol voor en bleef knokken. PSV was gewoon veel beter. Nou ja, tweede helft viel dat wat weg want PSV had zichzelf in slaap gesust :+

Nee, merp!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Met al die gelijke spelen dit weekend, en dan nu Excelsior op voorsprong, is het toch een prima weekend.

• Tukk
  • Laatst online: 23-12 16:04

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

....Gemist... Van dichtbij.....
Dan weet je gewoon dat Castaignos weer geschoten heeft. :(

Verliezen van de derde club r'dam, terwijl je al maanden (sinds maart) niet verloren hebt. De eredivisie is inderdaad niet beter geworden, maar wel leuker.

[ Voor 46% gewijzigd door Tukk op 26-10-2014 18:34 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57
Van Persie in de blessuretijd 1-1

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12 11:29
jaapstobbe schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:54:
Van Persie in de blessuretijd 1-1
Berichten over buitenlandse competities mogen hier worden geplaatst: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:39:
[...]

Wat een onzin, als PSV een goede dag heeft kan het op basis van individuele klasse altijd 1-5 worden bij Utrecht. Met wat voor instelling aan de kant van Utrecht dan ook.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niku schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:17:
[...]
Wat een onzin, als PSV een goede dag heeft kan het op basis van individuele klasse altijd 1-5 worden bij Utrecht. Met wat voor instelling aan de kant van Utrecht dan ook.
Met een instelling die ze wel keer op keer tegen Ajax kunnen opbrengen kan Utrecht op basis van wilskracht altijd van dit PSV winnen.

• ph4ge
Utrecht is ook weleens kansloos tegen Ajax.

Tja, een vroege rode kaart uit een soort van teveel inzet, dan is het gespeeld.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:17:
[...]
Utrecht kan dat alleen compenseren met inzet, dat klopt. Toch vreemd dat ze dat alleen tegen Ajax kunnen opbrengen. ADO idem. Het lijkt erop dat het minder erg gevonden wordt om van PSV te verliezen.

• ph4ge
tweaker2010 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:47:
Utrecht kan dat alleen compenseren met inzet, dat klopt. Toch vreemd dat ze dat alleen tegen Ajax kunnen opbrengen. ADO idem. Het lijkt erop dat het minder erg gevonden wordt om van PSV te verliezen.
Utrecht vs Ajax = 91 wedstrijden met 57 keer winst voor Ajax
Utrecht vs PSV = 96 wedstrijden met 63 keer winst voor PSV
Utrecht vs Feyenoord = 92 wedstrijden met 51 keer winst voor Feyenoord

Conclusie: Utrecht vindt het minder erg om van PSV en Ajax te verliezen dan van Feyenoord... 8)7

PSV was gisteren gewoon te sterk, zoals Ajax dat vorig seizoen (3-0) ook een keer was. Dat kan gebeuren als de nr 1 tegen de nr 13 speelt. Daar hoeft niet gelijk van alles achter te zitten.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
ph4ge schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Conclusie: Utrecht vindt het minder erg om van PSV en Ajax te verliezen dan van Feyenoord... 8)7

PSV was gisteren gewoon te sterk, zoals Ajax dat vorig seizoen (3-0) ook een keer was. Dat kan gebeuren als de nr 1 tegen de nr 13 speelt. Daar hoeft niet gelijk van alles achter te zitten.
T zit hem vooral in de beleving van de fans denk ik. Voor de spelers maakt het niet zo heel veel uit, alleen ze krijgen tegen Ajax meer steun dan bijvoorbeeld tegen Feyenoord of PSV, en door die steun kunnen ze allemaal een tandje bijzetten.

Tja, statistieken zeggen niet altijd even veel. Er was laatst een onderzoek en daaruit bleek dat Mulder een betere keeper was dan Vermeer. Maar daar zullen weinig mensen het mee eens zijn denk ik . :9

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 27-10-2014 10:04 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Ik heb even wat uitslagen op fcupdate opgezocht (het betreft uitslagen sinds 2000 - heden):
5x gelijk
14x winst Ajax
11x winst Utrecht

5x gelijk
24x winst PSV
2x winst Utrecht
Veelzeggende statistieken denk ik ;)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:58

St@m

@ Your Service

JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:02:
[...]

T zit hem vooral in de beleving van de fans denk ik. Voor de spelers maakt het niet zo heel veel uit, alleen ze krijgen tegen Ajax meer steun dan bijvoorbeeld tegen Feyenoord of PSV, en door die steun kunnen ze allemaal een tandje bijzetten.

Tja, statistieken zeggen niet altijd even veel. Er was laatst een onderzoek en daaruit bleek dat Mulder een betere keeper was dan Vermeer. Maar daar zullen weinig mensen het mee eens zijn denk ik . :9
Dus we moeten maar op het onderbuikgevoel afgaan dat Utrechtspelers meer steun krijgen als ze tegen Ajax moeten en daardoor dus een tandje bijzetten en dan vaker winnen.. terwijl de cijfers heel iets anders zeggen.. 8)7 Duidelijk.
tweaker2010 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

Ik heb even wat uitslagen op fcupdate opgezocht (het betreft uitslagen sinds 2000 - heden):

[...]

Veelzeggende statistieken denk ik ;)
Ah, de jaren 2000, waar PSV sowieso heer en meester was op de Nederlandse velden

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 27-10-2014 10:09 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Utrecht ligt PSV gewoon niet die snelle buitenspelers tegen van der maarel of letschert.
Utrecht ligt Heerenveen ook niet vanwege die vaak snelle aanvallers.

Dat zie je niet bij Ajax of Feyenoord die buitenspelers hoor.
Tegen die ploegen kan je makkelijker erop zitten, druk zetten want die geven hem toch wel weer aan iemand anders die tikken meer rond.

Maar als je dat tegen PSV doet en je zit er naast (wat redelijk vaak gebeurt met die backs).
Dan zijn ze weg.

Maar Utrecht had in het in de 2de helft ook nog best op 2-3 kunnen komen en dan was het nog wel een andere wedstrijd geworden eventueel, ging de twijfel erin slaan bij PSV.
Maar die 2-3 viel net niet en toen werd het 1-4, ja dat maakt het ook niks meer uit.

Utrecht heeft met 10 man nog echt wel geknokt voor wat het waard is.
Maar PSV is gewoon beter, tegen 11 en al helemaal tegen 10.

Mensen moeten eens verder kijken dan de media.
Ja Utrecht publiek wil het liefst tegen Ajax winnen dan is de sfeer net wat dreigender en dit zal ook wel van invloed zijn.

• ph4ge
JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:02:

Voorlopig heeft Utrecht zn beste wedstrijd van het seizoen in de Kuip gespeeld.

Overigens is er geen club die betere statistieken heeft tegen Feyenoord dan Ajax. Komt dat ook omdat de fans van Ajax zich maar voor 1 tegenstander extra kunnen opladen?

Kom op joh, Utrecht staat na 20 minuten met 10 man, wat hadden jullie dan verwacht dat er zou gebeuren? Wat heeft dat nou weer met Ajax te maken?

Bij Feyenoord noemen we VVV een angstgegner, daar verspeelt Feyenoord vaak punten, maar ik heb echt niet de illusie dat dat komt omdat de VVV fans extra anti Feyenoord zijn. 8)7

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
Als je dat vergelijkt met NAC-Ajax/PSV

NAC-Ajax:

17/1/2010 1-1
30/1/2011 0-3
11/2/2012 0-2
27/4/2013 0-2
16/3/2014 0-0

11 punten voor Ajax

NAC-PSV

6/3/2010 2-1
26/11/2010 4-2
11/3/2012 3-1
22/12/2012 1-6
10/11/2013 2-1

3 punten voor PSV

NAC streept die wedstrijd dan in principe van Utrecht weer weg

• St@m

St@m

@ Your Service

kimiferrari schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:13:
Als je dat vergelijkt met NAC-Ajax/PSV

NAC streept die wedstrijd dan in principe van Utrecht weer weg
Ja, die dekselse NAC spelers willen zich maar voor één wedstrijd in het seizoen opladen.. en dat is tegen PSV.. Tegen Ajax gooien ze er met de pet naar.. :')
Maar ik denk dat het komt omdat het voor de supporters belangrijk is, die geven net wat meer op de tribune, ze schreeuwen harder en daardoor gaan de NAC spelers beter voetballen. Het is ook aangetoond dat als je harder schreeuwt en zingt als supporter dat spelers daadwerkelijk beter gaan voetballen dan de tegenstander.
Daarom zijn de Turkse ploegen de beste op aarde.

:+

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 27-10-2014 10:16 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Joostje123 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:08:
Utrecht heeft met 10 man nog echt wel geknokt voor wat het waard is.
Maar PSV is gewoon beter, tegen 11 en al helemaal tegen 10.

Mensen moeten eens verder kijken dan de media.
Ja Utrecht publiek wil het liefst tegen Ajax winnen dan is de sfeer net wat dreigender en dit zal ook wel van invloed zijn.
De statistieken hierboven gelden voor zowel de uit als thuiswedstrijden, dus dat publiek staat er los van.
Uit en thuis is er te weinig inzet tegen PSV. En een grote uitslag als 5-1 komt wel vaker voor (2013).

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
tweaker2010 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:19:
[...]

De statistieken hierboven gelden voor zowel de uit als thuiswedstrijden, dus dat publiek staat er los van.
Uit en thuis is er te weinig inzet tegen PSV. En een grote uitslag als 5-1 komt wel vaker voor (2013).
Tsja daarom moet je niet mijn eerste gedeelte van de Quote weghalen.

Utrecht ligt PSV gewoon niet die snelle buitenspelers tegen van der maarel of letschert.
Utrecht ligt Heerenveen ook niet vanwege die vaak snelle aanvallers.

Dat zie je niet bij Ajax of Feyenoord die buitenspelers hoor.
Tegen die ploegen kan je makkelijker erop zitten, druk zetten want die geven hem toch wel weer aan iemand anders die tikken meer rond.

Maar als je dat tegen PSV doet en je zit er naast (wat redelijk vaak gebeurt met die backs).
Dan zijn ze weg.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
St@m schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Ja, die dekselse NAC spelers willen zich maar voor één wedstrijd in het seizoen opladen.. en dat is tegen PSV.. Tegen Ajax gooien ze er met de pet naar.. :')
Maar ik denk dat het komt omdat het voor de supporters belangrijk is, die geven net wat meer op de tribune, ze schreeuwen harder en daardoor gaan de NAC spelers beter voetballen. Het is ook aangetoond dat als je harder schreeuwt en zingt als supporter dat spelers daadwerkelijk beter gaan voetballen dan de tegenstander.
Daarom zijn de Turkse ploegen de beste op aarde.

:+
Ja en vandaar ook dat de ploegen met de grootste stations meestal bovenin eindigen. Daar kunnen meer mensen in die hard kunnen schreeuwen. Eigenlijk een soort competitievervalsing!

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Vos

Vos

AFCA

Is het komkommertijd? Wat een geneuzel zeg :D .

Op naar het bekervoetbal!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:43:
Is het komkommertijd? Wat een geneuzel zeg :D .
Hear hear!

• JST94
Grrrr. :(

Feyenoord heeft nu wel meer tijd om zichzelf voor te bereiden op PEC-Thuis en Rijeka-Thuis. Twee wedstrijden die gewonnen moeten worden.

• St@m

St@m

@ Your Service

JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Grrrr. :(

Feyenoord heeft nu wel meer tijd om zichzelf voor te bereiden op PEC-Thuis en Rijeka-Thuis. Twee wedstrijden die gewonnen moeten worden.
Van PEC winnen ze niet! Alhoewel.. het is een thuiswedstrijd.. zou kunnen.

• JST94
St@m schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:16:
[...]

Van PEC winnen ze niet! Alhoewel.. het is een thuiswedstrijd.. zou kunnen.
We spelen thuis, dus ik heb er wel vertrouwen in. :) Maarja, het blijft Feyenoord hè. :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

We spelen thuis, dus ik heb er wel vertrouwen in. :) Maarja, het blijft Feyenoord hè. :+
Dit seizoen doen we het uit een stuk beter ;)
Sterk nog, op uitresultaat staan we bovenaan en thuis 12e.
( http://www.liveuitslagen....derland/eredivisie/stand/ )

Ok, het scheelt maar 3 punten, maar het staat wel haaks op de vorige seizoenen waar we uit vaak blij mochten zijn met één puntje.

Ik hoorde gisteren ook dat we de afgelopen 5 (uit mijn hoofd) wedstrijden geen goal tegen kregen na de 75e minuut. Dat is ook wel eens anders geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door Afvalzak op 27-10-2014 12:48 ]

Last.fm | Code Talks

• JST94
Afvalzak schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Dit seizoen doen we het uit een stuk beter ;)
Sterk nog, op uitresultaat staan we bovenaan en thuis 12e.
( http://www.liveuitslagen....derland/eredivisie/stand/ )

Ok, het scheelt maar 3 punten, maar het staat wel haaks op de vorige seizoenen waar we uit vaak blij mochten zijn met één puntje.

Ik hoorde gisteren ook dat we de afgelopen 5 (uit mijn hoofd) wedstrijden geen goal tegen kregen na de 75e minuut. Dat is ook wel eens anders geweest.
Dus dan zouden we thuis niet kunnen winnen? :) Uitwedstrijden doen we het inderdaad beter, uit mijn hoofd al 11 of 12 uitduels achter elkaar ongeslagen (Alleen Eredivisie).

Maarja, statistieken zijn leuk. Maar er moeten gewoon 3 punten worden behaald tegen PEC. Zou ook erg goed uitkomen omdat hun hetzelfde aantal punten als ons hebben. :9

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Dus dan zouden we thuis niet kunnen winnen? :) Uitwedstrijden doen we het inderdaad beter, uit mijn hoofd al 11 of 12 uitduels achter elkaar ongeslagen (Alleen Eredivisie).

Maarja, statistieken zijn leuk. Maar er moeten gewoon 3 punten worden behaald tegen PEC. Zou ook erg goed uitkomen omdat hun hetzelfde aantal punten als ons hebben. :9
Alles kan én de flow is lekker, een paar jaar geleden zou je toch lachend naar de Kuip zijn gereden voor de wedstrijd, tegenwoordig hou je je adem al in omdat je uit moet naar GAE.
Wat een heerlijke competitie :) ;)

Last.fm | Code Talks

• OPSLAGHOND
  • Niet online
St@m schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:06:
[...]
Ah, de jaren 2000, waar PSV sowieso heer en meester was op de Nederlandse velden
2 van de voorheen traditionele "grote 3" lagen in die tijd met de voeten omhoog en PSV was de enige die daarvan profiteerde/kon profiteren.
Ajax was dankzij het Bosman-arrest leeggeplukt na het succesvolste jaar van een Nederlandse club ooit en heeft daar nog vele jaren last van gehad.
Bij Feyenoord was ondertussen het wanbeleid nog gaande en de subtoppers konden maar geen aansluiting vinden.
Zo slecht van PSV dat ze niet beter omgegaan zijn met de extreem dominante positie die zij destijds hadden en ze langzaam zo ver wegzakten totdat AZ en later Twente (en zelfs bijna Vitesse) de aansluiting wel konden vinden.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

OPSLAGHOND schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:10:
[...]

2 van de voorheen traditionele "grote 3" lagen in die tijd met de voeten omhoog en PSV was de enige die daarvan profiteerde/kon profiteren.
Ajax was dankzij het Bosman-arrest leeggeplukt na het succesvolste jaar van een Nederlandse club ooit en heeft daar nog vele jaren last van gehad.
Bij Feyenoord was ondertussen het wanbeleid nog gaande en de subtoppers konden maar geen aansluiting vinden.
Zo slecht van PSV dat ze niet beter omgegaan zijn met de extreem dominante positie die zij destijds hadden en ze langzaam zo ver wegzakten totdat AZ en later Twente (en zelfs bijna Vitesse) de aansluiting wel konden vinden.
Hahaha, dus een langdurige dominantie niet meer kunnen handhaven en langzaam terugvallen - eveneens door leegloop - is meteen extra slecht?

Hmpf. :N

PSV had een combinatie van extreem goede trainers, extreem goede spelers en een bijzonder goede hand van scouten die de mix creëerde warmee een lange tijd geoogst is.

Dat een aanzienlijk deel daarvan lag aan het beschikken over - vooral - de beste defensie van Nederland, met namen als Gomes in het doel, en Alex er vlak voor, dat scheelt nogal. en het middenveld was ook extreem goed, halve finale CL waardig.

Alleen in 2002 en 2004 ging het een beetje mis en werden ze geen kampioen.

Dat houd je in Nederland geen decennialang vol. Die mix is gewoon extreem zeldzaam.

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 27-10-2014 19:23 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Mij bekruipt het gevoel dat jij het niet zo op PSV hebt, gezien je posts :+ PSV is in de laatste fase van zijn dominantie nog 4 keer op rij kampioen geworden en heeft in die jaren de halve finale CL gehaald. Gewoon klasse gedaan dus. Dat het nu al zo lang duurt sinds het laatste kampioenschap is behoorlijk matig, maar in de periode die jij beschrijft hebben ze er erg veel uit gehaald. Succes kan niet eeuwig duren.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

de laatste keer dat PEC in de Kuip speelde is ze anders goed bevallen ;)

• JST94
P.O. Box schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

de laatste keer dat PEC in de Kuip speelde is ze anders goed bevallen ;)
De laatste keer dat PEC in de Kuip tegen Feyenoord speelde beviel ze anders niet zo goed. :+

• Napo
  • Niet online
[...]

Zoals altijd wel één of meerdere van de traditionele favorieten een wat moeilijkere periode heeft. Is het wel niet door een Bosman-arrest komt het wel door sportieve tegenvallers met daaruit volgende mogelijke financiele gevolgen met als gevolg een neerwaartse spiraal die doorbroken dient te worden.

Kijkend naar Ajax doen ze het op dit moment ook niet bijster goed met het continueren van hun 'dominatie'. Ze worden 4 jaar op rij kampioen, hengelen daardoor veel meer geld binnen dan de overige clubs (zo'n 16 miljoen extra door de enige Nederlandse deelnemer in de CL te zijn) en steken er alsnog niet met kop en schouder bovenuit. Voor de winterstop zijn ze traditioneel matig waardoor ze aan het einde flink wat moeten inhalen. Dit gaat ze nog een keer opbreken.

Het is ontzettend moeilijk om aan de top te komen en dan er ook nog eens te blijven. Als je niet blijft vernieuwen blijf je het risico lopen dat de motivatie van de spelers achteruit gaat.

Daarnaast zit je tegenwoordig in de situatie dat het halen van grote namen moeilijk dan wel onmogelijk is, is dat niet door het salarisplafond is het wel door de sportieve aanbieding die je kan doen. Dan kan je er nog zo veel geld in willen pompen maar echte topper haal je er niet mee binnen. Je zal dus voor spelers moeten gaan die een nieuwe impuls aan hun carriere willen geven of spelers die enige potentie hebben maar nog niet afdoende zijn voor een CL club in Engeland, Spanje, Duitsland oid. Met EL is die kans al weer kleiner dat zulke spelers komen.

Iedere periode heeft zo zijn topclubs en eenieder heeft een andere omschrijving voor een topclub. Echter kan je er moeilijk om heen dat PSV, Feyenoord en Ajax in dat lijstje horen. Overige zijn voor discussie vatbaar.

• toolkist
  • Niet online
Toch knap hoe lastig Duarte het heeft tegen de amateurs. De rest is ook zwak, maar hij valt toch wel echt door de mand (alweer)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
toolkist schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:01:
Toch knap hoe lastig Duarte het heeft tegen de amateurs. De rest is ook zwak, maar hij valt toch wel echt door de mand (alweer)
Grappig dat hij dan wel de 0-1 maakt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• toolkist
  • Niet online
En de assist op de 2-0 :D

Tis trouwens wel genant hoe die scheids Urk steeds weer benadeeld bij alle twijfelgevallen

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De scheids is duidelijk partijdig. De penalty wordt volgens mij aardig makkelijk gegeven en net wordt een bijna doorgebroken speler van Urk hard onderuit gehaald en er wordt niet eens voor gefloten.

...

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015